Marian Vanghelie: Impozitul forfetar este o gafa si trebuie eliminat imediat ce exista o crestere economica

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Luni, 11 mai 2009, 10:27 Actualitate | Politic

Impozitul forfetar este o gafa si va trebui eliminat imediat ce exista o crestere economica in Romania, a declarat luni presedintele PSD Bucuresti, Marian Vanghelie, la inceputul sedintei coalitiei de guvernare.

"Eu cred ca e o gafa acest impozit si trebuie sa facem presiuni sa-l scoatem mult mai repede. (...) Cum vedem un pic ca cresterea economica exista va trebui scos imediat", a spus Marian Vanghelie.

Aceste declaratii vin dupa ce ministrul pentru IMM, Constantin Nita, a declarat ca "eventual, incercam in toamna, in functie de rezultatele economice, sa renuntam la impozitul minim si sa gasim o alta formula".

"Dl. Nita a fost foarte corect", a comentat Vanghelie, care a explicat ca acest impozit "nu e bun in ansamblu", nu va aduce niciun castig la buget si va determina pierderea a aproape un milion de locuri de munca.

El a precizat ca face aceste declaratii in calitate de membru al coalitiei si in conditiile in care nu este membru al Guvernului.

Declaratiile sefului PSD Bucuresti vin dupa ce liberalii au declarat, in cursul acestui week-end, ca se bazeaza pe sprijinul social-democratilor pentru a elimina impozitul forfetar.

In ceea ce priveste excluderea lui Madalin Voicu din organizatia Giurgiu, Marian Vanghelie a afirmat ca nu trebuie sa dea nicio explicatie pentru acest lucru in partid.

"Este vorba despre punctul de vedere al unei organizatii. Daca dl. Madalin doreste, poate sa depuna contestatie la Comisia de integritate. (...) Noi nu dam explicatii ca nu suntem la Partidul Comunist", a mai spus liderul PSD Bucuresti.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

2148 vizualizari

  • +6 (8 voturi)    
    gafa? (Luni, 11 mai 2009, 10:32)

    zau! [anonim]

    mai pesedelule, daca este o gafa, nu are legatura cu cresterea economica.
    Aiuritii astia l-au crezut pe Pogea ca "forfetarul nu va inchide firme" si, cind au vazut efectele, au inceput sa numere voturile pierdute. Acum se intrec in declaratii, sa o dea la intors.
    • -4 (18 voturi)    
      vanghelie, (Luni, 11 mai 2009, 11:01)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui zau!

      /

      forfetaru a inchis firme care oricum nu aduceau nici pe dracu la stat; firme cu 1-2 nefericiti angajati la negru de-un /cu 8 clase.

      in schimb sunt multi patroni care puteau sa plateasca dar nu doreau.; astia nu-si vor inchide firmele profitabile ci vor scoate cu multa durere in suflet uimitoarea suma de 550 ron pe luna,
      • +2 (10 voturi)    
        cucule (Luni, 11 mai 2009, 11:16)

        alex [anonim] i-a raspuns lui cucu

        si nefericitii aia nu 'e oameni', mai "crestine"? aia 1-2 nefericiti de angajati si ghertzoiu cu 8 clase iti opereaza acum masina cat esti tu la serviciu sau in cel mai bun caz ti-o zgarie cu cheia. ai inteles ceva sau trebuie sa fac o schema?
        • -6 (10 voturi)    
          sa-ti fac eu o schema (Luni, 11 mai 2009, 11:27)

          CCC [anonim] i-a raspuns lui alex

          Nefericitii aia traiau pe banii MEI. Statul nu e ceva impersonal, pe care poti sa-l furi, sa-l minti si sa-i faci ce vrei tu! Statul sunt si eu! M-am saturat sa platesc eu, pentru ca altii nu stiu decat sa fure!
          • +5 (7 voturi)    
            What? (Luni, 11 mai 2009, 11:56)

            A.Simionescu [utilizator] i-a raspuns lui CCC

            Firmele private isi platesc angajatii din banii tai??? Poti explica te rog cum vine asta? Cum ajung banii tai in conturile firmei private?? Si ce treaba are Statul in ecuatia asta?? Esti total pe dinafara...Daca patronul isi permita sa lucreze in pierdere cu ce te afecteaza pe tine platitor de impozite?? Angajatii lui platesc ca si tine impozit...
            • -1 (3 voturi)    
              imagineaza-ti (Luni, 11 mai 2009, 12:34)

              cucu [anonim] i-a raspuns lui A.Simionescu

              ca toate firmele private ar plati la negru.

              deci bani la buget,zero.

              politia nu va avea bani,spitalele nu vor avea bani, scolile nu vor avea bani.

              de ce?..pai fiindca un destept ca tine gandeste asa.

              mai departe: sa admitem ca tu platesti corect; adica nimeni nu-si plateste taxele in afara de tine dar prin absurd,toti ar beneficia de scoli,spitale,ordine publica,etc.

              pai aia nu inseamna ca esti furat?..tu platesti ca fraierul si ceilalti beneficiaza?

              cum numesti tu asta?

              greu la deal.
              • +3 (3 voturi)    
                Zero este mai mult (Luni, 11 mai 2009, 13:56)

                Buster [anonim] i-a raspuns lui cucu

                Hai sa-ti demonstrez ca zero este mai mult decat impozitul forfetar.
                Eu aveam o firma si plateam contributiile unei persoane care mai avea putin si iesea la pensie ...Acum am inchis firma si nu mai platesc nimik...persoana respectiva este somera si traieste pe banii statului...astfel zero este mai mult decat impozitul forfetar.
                • -2 (2 voturi)    
                  ai dreptate (Luni, 11 mai 2009, 14:17)

                  cucu [anonim] i-a raspuns lui Buster

                  dar statistic,prin acest impozit forfetar,bugetul castiga mai mult de la cei necinstiti decat pierde de la cei cinstiti.
                  • +1 (1 vot)    
                    Statistic vs. concret (Luni, 11 mai 2009, 15:29)

                    Buster [anonim] i-a raspuns lui cucu

                    Nu stiu cine a facut statistica dar a calculat prost. Hai ca mai fac o demonstratie.
                    Primul nivel al forfetarului este 2200 RON/12 luni adica 183 RON/luna.

                    Contributiile salariale si impozitul sunt approx. 30% angajatorul si 25% salariatul (groso modo). Adica la salariul minim 600 RON se platesc contributii si impozit de aprox. 330 RON.

                    Pai atunci nu era mai bine pentru buget, sa stimuleze angajarea de personal decat sa ne puna lacatul pe usa ??
                    • 0 (0 voturi)    
                      nu prea bat calculele (Marţi, 12 mai 2009, 20:14)

                      ion [anonim] i-a raspuns lui Buster

                      Daca vreti sa facem toate calcule, va rog sa puneti toate cifreele la bataie: cat anume e cifra de afaceri a firmei? Cat e la alb si cat e la negru. Explicati-ne cum un impozit de 180 de lei lunar v-a facut sa inchideti firma. Va rog sa indicati si cifra de afaceri ca sa ne dam seama si cat plateati pana acum ca impozit de venit (cei mai multi considera asta impozitul forfetar ca fiind un impozit suplimentar, ceea ce nu e adevarat)

                      Imi pare rau, dar sunt de acord cu domnul cucu: bugetul de stat se face cu 32% din PIB. Atat se duce la stat in medie din tot ce se produce. Eu mi-am facut calculele si platesc ceva mai mult de 32% din tot ce produce microintreprinderea mea. Un angajat plateste cam 45% din toata cheltuiala salariala catre stat. Dumneavoastra vreti sa ramaneti la un nivel de fiscalitate de 10-15% din motive umanitare, ca tineti oameni angajati. Nu e corect fata de ceilalti.
                • -1 (1 vot)    
                  forfetaru (Luni, 11 mai 2009, 14:46)

                  Maria [anonim] i-a raspuns lui Buster

                  fi firma de ce ai inchis-o? din cauza impozitului forfetar? sa intelegem ca firma functiona doar ca sa aiba de unde iesi la pensie persoana respectiva????
                  • -1 (1 vot)    
                    este inutil (Luni, 11 mai 2009, 21:10)

                    kalu [anonim] i-a raspuns lui Maria

                    iti pierzi timpul cu astia, te doare capu frate......
              • +3 (3 voturi)    
                Din putul gandirii (Luni, 11 mai 2009, 13:58)

                A.Simionescu [utilizator] i-a raspuns lui cucu

                Plata la negru este pedepsita prin lege...pentru asta exista "Inspectoratul Teritorial de Munca". Amenzile sunt de la 5000 RON in sus. Scenariul tau este fantezist ca sa nu zic altfel: toate firmele private ar trebui sa functioneze in afara legii iar institutiile statului sa nu existe. Sa admintem prin absurd ca s-ar putea intampla asa...Solutia ta ar fi sa impozitezi TOATE firmele cu o suma fixa chiar daca nu au profit...Just in case. E ca si cum ai zice: "Pentru ca nu putem sa-i prindem pe toti care incalca legea atunci vom da amezi la toata populatia...ca sa fim siguri." Este chiar din putul gandirii...Sa te iei de mana cu Boc.
                • 0 (0 voturi)    
                  Munca la negru chiar exista (Marţi, 12 mai 2009, 20:22)

                  ion [anonim] i-a raspuns lui A.Simionescu

                  Domnu'/Doamna Simionescu, asta cu scenariul fantezist si plata la negru e tare. In Romania se lucraeza din greu la negru, mai ales in constructii sau in firmele mici de genul asta afectat de tarifar. Nu e niciun scenariu fantezist. In orice caz, vedeti de cate ori va da chitanta o firma din asta mica, mica de 1-2 angajati cu cifra de afaceri de 2000 de lei pe luna si mai vorbim de evaziunea fiscala care nu exista in Romania. Si sa stiti ca la 800.000 de companii e aproape imposibil sa controleze cineva cate chitante a taiat Gigel SRL catre populatie. Anyway, firmele alea care lucreaza corect nu sunt prea afectate de chestia asta. Eu unul nu sunt. Si chiar daca as fi, as plati impozitele si cu asta basta si mi-as vedea de treaba mai departe. Daca ma baga in faliment 180 de lei pe luna, inseamna ca o merit.
              • 0 (2 voturi)    
                realitate, nu imaginatie (Luni, 11 mai 2009, 14:48)

                zau! [anonim] i-a raspuns lui cucu

                uite, daca o sa fii cuminte, papi tot si iti asculti sefii, o sa vezi in curind pe propria piele cum e aia cu "bani la buget, zero". Da? Uite, cam asa, spre iarna.
      • +3 (3 voturi)    
        Ha? (Luni, 11 mai 2009, 11:24)

        G [anonim] i-a raspuns lui cucu

        Problema ta e cat impozitul inghitit de stat sau cati oameni raman fara serviciu? Cum se numeste tipul tau de gandire?
      • +1 (1 vot)    
        Vanghelionul (Luni, 11 mai 2009, 11:33)

        EccE [utilizator] i-a raspuns lui cucu

        Vanghelie incearca sa zgaltaie barca guvernului, poate..poate. E trist ca Gioana a citit machiavelli si nu a inteles nimic. Crede ca magaotul ii va face jocurile lui../..
      • +3 (3 voturi)    
        manipularea cu forfetaru (Luni, 11 mai 2009, 11:36)

        Olsen [utilizator] i-a raspuns lui cucu

        corect!!! şi nici macar pe-alea nu le-a inchis, ci doar miile de firmuliţe fără activitate, dar folosite pentru diverse mişmaşuri - fraude fiscale, fără efecte asupra şomajului.
        Asta cu uite forfetaru, nu e forfetaru e doar un mijloc de manipulare electorală pentru fraieri, că oricum nu îl vor scoate, o să vedeţi. O sa existe oricum într-o formă sau alta şi asta este un lucru cât se poate de corectă.
      • 0 (0 voturi)    
        Tamilul laureat al premiului nobel. (Luni, 11 mai 2009, 12:07)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui cucu

        ..pentru economia la negru (premiul"nobel esti ,nobel traiesti") se pronunta si in politici economice si in politica de cadre ,in curand ii va lua fata lui Isarescu in politica valutara ;stiti celebra lui butada cu scroafa in copac!scroafa stim cine e ,copacul nu mai conteaza ...
      • 0 (0 voturi)    
        asa cum zici (Luni, 11 mai 2009, 14:44)

        zau! [anonim] i-a raspuns lui cucu

        cucule, eu sint unul din /aia, dar am mai mult de 8 clase. Si pariez ca am mai multe clase chiar decit tine. Nu ne explica tu ce inseamna cinci milioane jumate pe luna, ca nu i-ai muncit ca sa stii cum se fac banii aia. Probabil pe fluturasul tau de salariu banii aia sint doar sporul de limbi. Straine. Oricum, nu ma pling, am suspendat firma si am scapat de a intretine /i ca tine.
  • +2 (12 voturi)    
    Sunt total dezamagit (Luni, 11 mai 2009, 10:43)

    Adrian_t [anonim]

    A ajuns Vanghelie sa-mi sustina interesele in timp ce pdl-ul se afunda in populism ieftin.
    Stimati pdlisti daca nu va treziti rapid o sa aveti o mare surpriza !
    • 0 (0 voturi)    
      consilierii, nu Vanghelie... (Luni, 11 mai 2009, 12:06)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_t

      consilierii, nu Vanghelie...
      Tot consilierii de imagine i-au facut campania cand a "plecat" din PSD si a castigat sectorul 5. TIneti minte cand pe panourile lui a aparut scrisul "va multumesc"? Tot consilierii ...
  • +5 (5 voturi)    
    vanghelie (Luni, 11 mai 2009, 10:55)

    dan [anonim]

    daca a ajuns asta sa dea sfaturi economice...
  • +5 (5 voturi)    
    fireste (Luni, 11 mai 2009, 10:56)

    eugen [anonim]

    Mai, dar l-a intrebat cineva pe Vanghelie daca stie ce e aia "forfetar"? Ca poate ar trebui arestat, ca Rasdaq-ul...
  • +3 (3 voturi)    
    Cum?... (Luni, 11 mai 2009, 10:59)

    Observator [anonim]

    "(...) a declarat luni presedintele psd bucuresti, marian vanghelie, la inceputul sedintei coalitiei de guvernare"...

    vanghelie a ajuns sa vorbeasca si la sedintele coalitiei de guvernare? pai, fratilor, asta e stirea zilei!! mai are putin si guverneaza de-a binelea!

    este evident ca sandramaua psd se duce dracului cu repeziciune... chiar cu foarte mare repeziciune... partea proasta e ca nici un partid nu-si poate scutura tarina originara si sa preia, modern si eficient, conducerea tarii. situatia asta n-are, din pacate pentru imaginea noastra despre noi, nici o legatura cu criza globala.
  • +5 (5 voturi)    
    Am o intrebare (Luni, 11 mai 2009, 11:00)

    Un roman anonim [anonim]

    De ce sunt aduse mereu in prim plan "panseurile" analfabetului penal nedovedit, populist si demagog care este cancerul sectorului V si al pdsr-ului? Eu unul si probail toti oamenii normali din sectorul 5 suntem satuli pana peste cap de el.
    • +2 (2 voturi)    
      pentru ca e NO. 2 in PSD! (Luni, 11 mai 2009, 11:28)

      CCC [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

      La asta a ajuns PSD-ul! Sa-l aiba sforar pe Vanghelie!
      • 0 (0 voturi)    
        E deosebit de grav (Luni, 11 mai 2009, 12:57)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui CCC

        Am auzit unele pareri ca de fapt ar fi No.1. E posibil avand in vedere cat l-a finanta pe Mirciulica prostanacul cu bani din bugetul amaratului de sector 5. Oricum e deosebit de grav si pentru pdsr si pentru noi mai ales. Sa ne trezim cu un partid la guvernare condus de o astfel de figura sau cu un presedinte ghidat de el? Si e posibil pantru ca individul da la greu mita electorala fara sa fie pedepsit si pe fata si in ascuns ca ajutoare si la cine ar trebui si la cine nu ar trebui prin sindicatele ce ii sunt infeudate. Daca reprezentaul unui alat partid, oricare ar fi fost el, ar fi dat telefoane mobile alegatorilor acum ar fi infundat puscaria si partidul ar fi fost descalificat pe la toate antenele. Vai de noi si de capul ei de tara! Oare proverbul cu ulciorul nu se aplica in cazul lui?
  • +3 (5 voturi)    
    adunam voturi (Luni, 11 mai 2009, 11:05)

    Real Dee Dee [anonim]

    S-a trezit si dl. Marean Vanghelie sa adune si el niste voturi. Sa nu uitam totusi la ca guvernare avem doua partide PDL si PSD ambele direct responsabile de aceasta lege aberanta.
  • +4 (6 voturi)    
    forfetarul (Luni, 11 mai 2009, 11:07)

    mos ion roata [utilizator]

    Mai /,daca-i gafa ,tu ,care faci si dregi in psd ,fa ceva si desfiinteaz-o.Ar fi primul lucru util din patrtea ta! Daca asteptam dupa cresterea economica ............
  • +1 (1 vot)    
    Pai... (Luni, 11 mai 2009, 11:24)

    Luci [anonim]

    Pai daca e gafa...trebuie eliminat ACUM.
    Daca esti de acord ca trebuie eliminat doar dupa ce apare o crestere economica atunci poate nu e GAFA. Intelegi logic batrane - te cam contrazici ( da oare ar fi prima data???)

    Astfel de oameni nu au ce cauta ...ACOLO?
  • 0 (0 voturi)    
    pe persoana fizica care este dr. doom vanghelie (Luni, 11 mai 2009, 11:28)

    nevermind [anonim]

    bine mai marean care este pe persoana fizica.
    Maine sa-tzi schimbi numele in vanghelinescu ca sa dea bine pe bancnote cand o sa ajungi tu sef la BNR in mandatul lu' jiji... Sau poate o sa ajungi ministru de finantze.... sau la industrie...
    Stai ca am uitat! Tu vrei la educatie...
  • 0 (0 voturi)    
    Impozit pe limba romana (Luni, 11 mai 2009, 11:40)

    Impozit pe limba romana [anonim]

    "Cum vedem un pic ca cresterea economica exista"
    ????
  • 0 (0 voturi)    
    Nu mai pot ei de durere ... (Luni, 11 mai 2009, 11:45)

    claus [anonim]

    Acum ca au rezolvat problema cu forfetarul si au castigat de la fiecare firma minim 200 RON in cazul suspendarii (nu spun nimic de cei care au cazut nervos si au ras tot, ca radierea e mai costisitoare), se intrec in declaratii sa-si arate spiritul analitic si muschii.

    Mai crede cineva ca-si sfasie camasa pentru gloata?

    Ne-au facut din vorbe ...
  • 0 (0 voturi)    
    cititi printre rinduri (Luni, 11 mai 2009, 12:04)

    undo [anonim]

    Intr-adevar, este o gafa. Dar declaratia are iz electoral.
  • 0 (2 voturi)    
    gafa ?! (Luni, 11 mai 2009, 12:08)

    impozitatul forfetar [anonim]

    "Impozitul forfetar este o gafa si va trebui eliminat imediat ce exista o crestere economica in Romania" - e putin spus gafa. desteptul de boculeanu tocmai ce a strans de gat toate IMM-urile din Romania care supravietuiau de pe o zi pe alta si, culmea, plateau dari la stat. dar mintea de ardelean retardat nu pricepe chestia asta.
  • +1 (3 voturi)    
    Impozitul forfetar.... (Luni, 11 mai 2009, 12:11)

    Prostilor, votati-ne din nou si v-o tragem iarasi. [anonim]

    este impus de PSD. Maraene, chiar asa?
  • 0 (2 voturi)    
    ce nu pricepe emic ... (Luni, 11 mai 2009, 12:12)

    comsomolist [anonim]

    ... este faptul ca a probat impozitul asta exact ca un fraier, fara sa aibe habar de ce efected va avea. ca un habarnist sadea, a crezut ca tot ce zboara se mananca si tot ce ii ordona zeus e pe bune si se intampla ievea
  • -1 (1 vot)    
    m-a convins (Luni, 11 mai 2009, 12:25)

    nurofen [anonim]

    Eu il vreau pe Vanghelie presedinte :D
    • 0 (0 voturi)    
      El e Obama al Romaniei (Luni, 11 mai 2009, 13:02)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui nurofen

      Cu cateva mici deosebiri. Obama nu e nici interlop nici penal, Obama stie sa vorbeasca corect limba oficiala a staului si mai ales Obama are studii superioare facute cinstit. Astea ca fapte probabile. In plus la nivelul inteligentei e o mare diferenta.
  • 0 (0 voturi)    
    Gafa monumentala (Luni, 11 mai 2009, 13:01)

    Buerebista [anonim]

    Nea Vaghelie, matale esti o gafa a naturii !
  • 0 (0 voturi)    
    oh, my God! (Luni, 11 mai 2009, 13:57)

    autocriticu [anonim]

    a graduat Vanghelie (si) ASE-ul?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu (Luni, 11 mai 2009, 14:23)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui autocriticu

      A declarat ca renunta la studii pentru ca el stie muuult mai mult din practica. Asa e la ASE se invata doar economia legala si cinstita.
  • -1 (1 vot)    
    rromanika! (Luni, 11 mai 2009, 14:07)

    ady [anonim]

    nu mai vreau sa fiu roman!! mi-e rusine!!!
  • 0 (0 voturi)    
    hehe... (Luni, 11 mai 2009, 16:43)

    Alex [anonim]

    ...vorbeste maestrul gafelor
  • 0 (0 voturi)    
    Despre taxa forfetara si alte perversiuni mai mult (Luni, 11 mai 2009, 21:19)

    TopGun77 [anonim]

    Incult dar pe faza ca de obicei Vanghelie.
    In circoteca , bal-mabilul, maneaua care-a ajuns acum Romania in anu de gratie 2009 condusa de nesimtiti (care fac inconstient camatarie cu proprii lor cetateni platitori de taxe si impozite)….chiar nu ma deranjeaza deloc de la cine vine opinteala contra taxei forfetare , cu ce scopuri(electorale sau nu),atata vreme cat asta ar duce la eliminarea aceste imbecilitati incredibile.
    Pe vremea lu Tariceanu, Mr. Fatt Ass, masonu topmodel cu fundu mare acesta si-a bagat taxa de inmatriculare strict pentru el (citroen) si ai lui , grupuri de interese care i-au dat “dreptu”( favoritisme, spagi chash, sau variante nestiute de noi ).
    Acum tampitii astia (Pogea cel putin este extrem de prost ) au bagat aberatia asta de taxa forfetara din prostie si populism. Ca sunt venali, saraci la minte, nesimtiti, ciolanisti si neo-comunisti am avut ocazia sa-i remarc f. plastic cand au iesit ca de la nunta de la negocierile cu profesorii. Ei zambeau pe sub mutrele lor perverse si asigurate in frunte cu Pogea si proasta aia de Androneasca pe care măsa i+a dat prenume de eroina Ecaterina (Teodoriu) dar trebuia sa-i puna Putana.
    Sa ii ajunga pedeapsa lui Dumnezeu in viata asta pentru relele care le fac pe toti ordinarii astia.
  • 0 (0 voturi)    
    ba nu e gafa... (Marţi, 12 mai 2009, 16:20)

    luci [anonim]

    daca era gafa, nu era aprobata si de psd... cand va fi crestere economica va fi scoasa... de ce? cresterea economica se poate face numai prin furaciune? adica nici atunci nu exista profit? chiar asa au ajuns patroneii romani sa lucreze numai in pierdere, ba sa mai aduca si bani de acasa...
    eu cred ca aceasta masura o sa faca sa dispara o sumedenie de firme care erau folosite doar pentru fraude fiscale, marea majoritatea a oamenilor cinstiti plateau impozit iar cei care spun ca inchid afacerea doar ca sa nu mai plateasca un asemenea impozit, aia nu era afacere, sau, ma rog, nu erau corecti...., cum nu sunt nici cu angajatii, care au in cartea de munca salariul minim, dar primesc mult mai mult.... pe urma injura guvernul ca au pensie de rahat sau ca serviciile sanitare sunt proaste...ne cam meritan soarta, daca facem jocul patronilor(unii dintre ei)...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version