Tariceanu: Basescu e incapabil sa scoata economia din criza, Crin Antonescu nu stie sa conduca, Patriciu e simplu membru PNL

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 11 martie 2009, 17:02 Actualitate | Politic

Calin Popescu Tariceanu
Foto: AGERPRES
Crin Antonescu este o persoana fara responsabilitati in partid, care a refuzat functii ministeriale si nu stie sa conduca, iar Dinu Patriciu este un simplu membru PNL, dar foarte cunoscut" este caracterizarea facuta de liderul PNL, Calin Popescu Tariceanu, colegilor sai de partid. In ceea ce il priveste pe Traian Basescu, fostul prim-ministru spune despre el, intr-un interviu acordat agentiei Mediafax si cotidianului Gandul, ca este "un presedinte debusolat, incapabil sa scoata economia romaneasca din criza".

Intrebat de ce isi doreste un nou mandat de lider al PNL si care sunt atuurile sale in fata lui Crin Antonescu, fostul premier a raspuns: "PNL are nevoie de un lider care sa poata sa il invinga pe Traian Basescu. Si din aceasta perspectiva dovada stau cei patru ani in care ne-am situat pe pozitii institutionale diferite, din care, atunci cand a fost nevoie, am colaborat cu Traian Basescu pentru interesele Romaniei, dar am avut si curajul sa-i spun raspicat in fata ca face prostii atunci cand sustinea de exemplu majorarea salariilor la profesori si lucrurile se vad acuma, cine a avut dreptate si cine a avut actiunea responsabila, i-am spus ca greseste atunci cand a pledat pentru anularea taxei auto, care ar fi compromis industria auto romaneasca si astazi sa vedem iarasi ca am dreptate si probabil ca nu doarme foarte linistit cand afla ca Dacia se vinde mai bine in Germania decat in Romania".

  • Tariceanu: Patriciu nu si-ar fi permis sa-mi ceara sa nu candidez

Intrebat daca zvonurile cum ca Dinu Patriciu i-ar fi cerut sa nu mai candideze pentru un nou mandat la sefia PNL sunt adevarate, Tariceanu a afirmat: "N-am ascuns niciodata ca am o veche relatie de prietenie cu Dinu Patriciu si n-am sa ascund nici acum. In acelasi timp, cred ca Dinu Patriciu, in calitatea lui de membru al Partidului National Liberal, are dreptul la propria-i optiune. Nu cred insa ca cineva isi poate permite intr-un partid sa-i ceara cuiva sa nu candideze."

  • Tariceanu: Basescu se da infrant in fata greutatilor cu care se confrunta Romania

In ceea ce il priveste pe Traian Basescu si discursul rostit luni de acesta in Parlament, liderul liberal spune ca "Am vazut un presedinte care este total debusolat si incapabil sa ofere solutii pentru a scoate economia romaneasca din criza. Pentru ca el, de fapt, constatam ca si-a asumat, dincolo de rolul de presedinte si rolul de prim-ministru si rolul de conducator al coalitiei care guverneaza astazi Romania."

"M-as fi asteptat ieri de la Traian Basescu sa vina cu solutii in Parlament. Ce-am vazut? Am vazut un presedinte care a tinut un discurs, pe cel mai bun specific al lui, denigrand economia romaneasca si economia in ansamblu. Dar acest lucru este o dovada de slabiciune. Este o dovada ca Traian Basescu se da practic infrant in fata greutatilor cu care Romania se confrunta. N-a venit cu o singura solutie", a continuat Tariceanu.

  • Fostul premier spune ca il poate invinge pe Basescu la prezidentiale

"In momentul in care Traian Basescu a fortat, as spune, realizarea acestei coalitii contra naturii, PDL-PSD, am stiut ca va trebui sa ma angajez intr-o lupta, inclusiv in competitia prezidentiala. Intr-o lupta, in primul rand ca lider al opozitiei, cu responsabilitatea care decurge de aici, pentru ca suntem singurul partid de opozitie, iar astazi, dupa ce-am vazut modul de abordare a problemelor economice din partea lui Traian Basescu, stiu un lucru clar – ca voi putea sa-l inving pe Traian Basescu in aceasta lupta."

"Traian Basescu nu va putea sa refuze o dezbatere profunda pe teme economice, acolo unde eu am demonstrat ca am solutii si stiu sa conduc economia romaneasca si, din pacate, el demonstreaza ca nu are", a adaugat fostul prim-ministru.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

1278 vizualizari

  • +8 (8 voturi)    
    aroganta... (Miercuri, 11 martie 2009, 17:07)

    nucu [anonim]

    Mai rar atata aroganta. Sa fie tipic bucuresteana sau doar prostia este cauza. Poate amandoua.
    Nu ii spune nimeni ca nu are nici o sansa?
    • +3 (3 voturi)    
      am inteles ca e internat la Balaceanca ! (Miercuri, 11 martie 2009, 21:10)

      Esculap [anonim] i-a raspuns lui nucu

      ... si are logoree datorita tratamentului ! Familia e in jurul lui , PNL aplecat spre tari mai calde ! Pe Patriciu l-a dat afara din partid ,Antonescu e facut responsabil PSI ,in rest sa intelegem ca e un caz pierdut pentru medicina !pacat ,avea cravate interesante pentru un prost...
      • 0 (0 voturi)    
        Culca-te ESCULAP (Joi, 12 martie 2009, 21:21)

        RO [anonim] i-a raspuns lui Esculap

        Esti rau si habarnist.Altceva mai stii pompierule ?
    • 0 (0 voturi)    
      Vreau un presedinte conciliant nu intrigant (Joi, 12 martie 2009, 21:12)

      Real [anonim] i-a raspuns lui nucu

      Deja i-ai spus ca nu are sanse.Nucule ,esti tu arogant prin felul in care o spui,Taricenu e deocamdata singurul om politic care ne ofera un alt fel de a face politica.L-am votat pe Base din convingere ,dar nu ma mai reprezinta.Sunt spectaculoase distrugerile si dezbinarile pe care le face Base ,eu vreau un om constructiv si nicidecum un intrigant si viitor dictator.
  • +7 (7 voturi)    
    chiparosule!valorosule! (Miercuri, 11 martie 2009, 17:13)

    wolf27 [anonim]

    da ma taricene. si tu esti un prost, dar nu cred ca e ceva nou pentru tine. hai sictir!
  • +7 (7 voturi)    
    Ce atitea discutii despre putoarea asta? (Miercuri, 11 martie 2009, 17:14)

    Galateanu [anonim]

    CP Tariceanu e doar o jigodie, o lichea incapabila de-a servi interesele tarii, un ratat in viata privata si ca imagine publica, nici nu merita mentionat ca subiect de discutie.

    Cu stima,
    Galateanu
    • +2 (2 voturi)    
      ........ (Miercuri, 11 martie 2009, 18:26)

      Braileanu [anonim] i-a raspuns lui Galateanu

      Ai dreptate
    • 0 (0 voturi)    
      GASCANULUI (Joi, 12 martie 2009, 21:30)

      ReNO [anonim] i-a raspuns lui Galateanu

      Mai galatean jigodie,tu nu poti acorda stima, esti prea ,,jos" .Tariceanu e deocamdata singura alternativa la democratia originala a lui Basescu.
  • +7 (7 voturi)    
    alo (Miercuri, 11 martie 2009, 17:14)

    fc [utilizator]

    kuki visezi?
    ai luat la parlamentare locul 3(trei)in colegiul aranjat de tine la snagov.
    iti aduc aminte ca scrutinul il hotareste alegatorul obisnuit!
    crezi ca te voteaza mai mul de 10% din alegatori la prezidentiale?
    eu sunt foarte pesimist si nu cred ca iei nici 7% basescu a avut 75% la referendum sau ai uitat?
    tu vrei sefia pnl-ului ca sa te mai vezi pe sticla ca sonorul e pus pe "mute" de majoritatea oamenilor sanatosi mintal
    • 0 (0 voturi)    
      Bolnavule (Joi, 12 martie 2009, 21:37)

      Europa [anonim] i-a raspuns lui fc

      Esti paralel si nivelul de apreciere este execrabil.N-ai ce face si te bagi in seama cu asemenea ineptii .Violenta ta arata nivelul de frustrare si teama ca Iubitul tau conducator Base, ar putea pierde.
  • +5 (5 voturi)    
    Cuchi Tov (Miercuri, 11 martie 2009, 17:14)

    Rotschild jr. [anonim]

    Da' ce l-o fi apucat pe Cuchi (numele de alint al lui Calin P.Tariceanu in cercurile intime de obrezuiti pe care le frecventeaza) ca a inceput sa tune si fulgere asa, ca la un semn, la adresa oricui care nu vinde cat mai mult si cu spor din tara asta.

    Sa fie sarcina de la Illuminati-stul sef, ala din fruntea gastii care a adus lumea in pragul colapsului financiar planetar?

    Pana una-alta, sa ne uitam la acest videoclip care vorbeste de la sine:

    http://www.youtube.com/watch?v=ohtU7x6dKb8

    "Israel cumpără România" (Shimon Peres, 10 oct.2007)

    Culmea ca presa mioritica tace chitic, nu sufla un cuvintel (pentru ca ii este frica de Big Brother) despre toata treaba asta, aceasta declaratie scandaloasa, inacceptabila a presedintelui Israelului pe care NU O FACI nici daca esti beat, ori bosorog senil.
  • +3 (5 voturi)    
    Tariceanu a fost atentionat de CE in August2008 (Miercuri, 11 martie 2009, 17:18)

    PNL$ [anonim]

    "In luna august 2008 Guvernul Romaniei a fost atentionat oficial de Comisia Europeana printr-o scrisoare semnata de comisarul Almunia ca modul cum se gestioneaza resursele va accentua deficitul.(...)

    Ceea ce s-a si intamplat. A fost de 5,3% si ne-a calificat ca incepand din aceasta vara sa intram intr-un proces de supraveghere pe depasirea deficitului bugetar admis", a spus seful statului.

    Acesta a subliniat ca Romania nu este singura tara aflata in aceasta situatie dar in cazul nostru se poate vorbi de un caz special.

    "Sunt multe tari care si-au depasit deficitul bugetar. Dar Romania va fi atentionata nu pentru ca a depasit deficitul bugetar pentru ca ne-a fortat economia, ci pentru ca :

    a facut RISIPA de resurse FARA SA SE AFLE IN CRIZA ECONOMICA",

    a explicat Traian Basescu, acuzand fostul guvern Tariceanu de iresponsabilitate, in conditiile in care fusese deja atentionat de oficialii de la Bruxelles.

    11 Martie 2009
  • +1 (3 voturi)    
    DEFICITUL lui Tariceanu vs EXCEDENTUL Bulgariei (Miercuri, 11 martie 2009, 17:34)

    PNL$$$$$$$ [anonim]

    Sa luam niste economisti din Bulgaria - ce zici ?

    *Liviu Voinea*: Ele n-au crescut în două luni. La sfârşitul anului 2004,
    datoria externă totală a României era de 18 miliarde. Acum este 70. Nu
    60 cum era în octombrie. Între 18 şi 70 s-a întâmplat în 4 ani. O creştere de 4 ori.

    Deficitul bugetar era 1,3% din PIB in 2004, acum este nu 5,3,
    ci 6,6 după calculul deficitului structural şi cel mai probabil anul
    ăsta peste 7.

    EXCEDENTUL Bulgariei

    Europarlamentar bulgar: "Excedentul bugetar - MARELE AVANTAJ AL BULGARIEI, pe perioada de criza"

    Euractiv, 22 Februarie 2009

    http://www.euractiv.ro/uniunea-europeana/articles|displayArticle/articleID_16485/Europarlamentar-bulgar-Excedentul-bugetar-marele-avantaj-al-Bulgariei-pe-perioada-de-criza.html
  • +3 (3 voturi)    
    si gandea el... (Miercuri, 11 martie 2009, 17:35)

    florin [anonim]

    Tariceanu: Basescu e incapabil sa scoata economia din criza, Crin Antonescu nu stie sa conduca, Patriciu e simplu membru PNL iar eu sunt un apostol trimis pe pamant din ceruri, doar ca oamenii sunt prea prosti sa isi dea seama :))))))))))))
  • +3 (3 voturi)    
    fuse si se duse (Miercuri, 11 martie 2009, 17:38)

    Titi [anonim]

    Domn' profesor, domn' inginer, am senzatia ca faci aceeasi greseala pe care a facut-o pm-ul de dinaintea ta.

    Lasa-l pe Antonescu in fata, n-ai nicio sansa in fata marinarului. N-o fi avut Antonescu responsabilitati, dar e clar ca te face la o discutie live.
    • 0 (0 voturi)    
      Titi taran (Joi, 12 martie 2009, 21:43)

      Soleil [anonim] i-a raspuns lui Titi

      Antonescu te face doar la discutii.Doar la discutii.Ada argumente ba tarane.
  • 0 (2 voturi)    
    ................... (Miercuri, 11 martie 2009, 17:43)

    bogdan [anonim]

    Nu stiu daca il poti invinge pe basescu, dar esti o alternativa la fel ca si crin antonescu.......daca ajungi in turul 2 ai votul meu
    • -1 (1 vot)    
      daca (Miercuri, 11 martie 2009, 22:59)

      mda [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Asta e cuvantul cheie: DACA!!!
  • -1 (3 voturi)    
    Realist si profesionist (Miercuri, 11 martie 2009, 17:45)

    Doru [anonim]

    Tariceanu se dovedeste claritate si viziune. Cititi interviul integral, nu fragmente convenabile intereselor unuia sau altuia. Aici puteti citi intreviul integral http://www.gandul.info/politica/varianta-integrala-a-interviului-acordat-de-calin-popescu-tariceanu-ziarului-gandul.html?3928;4038444.
    Bun simt, diplomat si profesionist Tariceanu este de departe cel mai bun OM POLITIC din Romania, nu politician, nu politruc. Astept injuraturile.
    • +2 (2 voturi)    
      m-ai pacalit nebunaticule! (Miercuri, 11 martie 2009, 21:58)

      fc [utilizator] i-a raspuns lui Doru

      nu meriti nici macar injuraturi
      tu si cracanel meritati doar ignorarea
      • 0 (0 voturi)    
        Ignorant (Joi, 12 martie 2009, 21:49)

        Corina [anonim] i-a raspuns lui fc

        Esti un ignorant fc.Tu in schimb meriti mai mult decat injuraturi.
    • 0 (0 voturi)    
      Subscriu (Joi, 12 martie 2009, 21:46)

      Liberal [anonim] i-a raspuns lui Doru

      De-acord cu tine, deocamdata Tariceanu este singurul care ne poate oferi un altfel de politica.
  • +3 (3 voturi)    
    traducere (Miercuri, 11 martie 2009, 18:15)

    gigi [anonim]

    cum se traduce ce a zis tariceanu:

    - basescu ma enerveaza, sunt un nimic pe langa el, da' poate reusesc sa-i zgarii vreun shiret ceva

    - antonescu e mai tare ca mine, mi-e frica de el, asa ca il injur

    - patriciu e tovarashu meu cu care fac miliarde si iau bani de la prostii de romani, asa ca zic ceva neutru-amical de el

    - ma bag in seama cat mai pot, poate se mai gasesc cativa prosti sa puna botu'
    • 0 (0 voturi)    
      Gigi oieru (Joi, 12 martie 2009, 21:50)

      sal [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Chiar esti prost si ignorant gigi.
  • +3 (3 voturi)    
    Mda! (Miercuri, 11 martie 2009, 19:47)

    Gimmy [anonim]

    Toti sunt prosti sau niste neica nimeni, doar eu, Calin Constantin Anton Popescu -Tariceanu sunt de bagat in seama, eu sunt alfa si omega al Romaniei, fara mine dati de dracu', ai inteles mai prostime!!?? De cate ori trebuei sa ti-o repet?
  • 0 (2 voturi)    
    Gata! (Miercuri, 11 martie 2009, 20:07)

    Andrei [anonim]

    Astia sunt? Trebuie sa emigrez... Oriunde. M-am saturat sa muncesc pentru ei.
  • -1 (1 vot)    
    tariceanu vs crin antonescu (Joi, 12 martie 2009, 12:55)

    JOhn [anonim]

    Dintre cei doi, il prefer pe Tariceanu. L-am urmarit aseara in emisiune si mi-a placut ca a luat un serios rolul candidatului. In schimb, Antonescu a schitat un discurs fals, nu a replicat corespunzator si culmea nu stie, in calitate de aspirant al sefiei PNL, cati primari are PNL-ul in tara. :| :| :|
  • -1 (1 vot)    
    Ce e aici? Congresul PDL? (Joi, 12 martie 2009, 13:45)

    camy_ionescu [utilizator]

    Mamaaa, e o intreaga armata de base-pupincuristi p'aci. Ii recunosti dupa faptul ca lovesc sub centura fara argumente. O fi baselu cel mai tare din parcare, asta e adevarul, dar Crin n-are nicio sansa sa-l doboare. Crin e din alt film, unul cu politicieni visatori intr-o lume imateriala, una unde doar gandesti si lucrurile se intampla. Cat il priveste pe Tariceanu, atat am de spus: 4 ani a rezistat sub atacurile lui Base, 4 ani si-a vazut de treaba si romanii nu au dus-o chiar rau. Mai vorbim peste inca un an de guvernare PDL-PSD-ista. Poate lasam la o parte simpatiile induse la corason de presedintele plangacios si poate incepem sa gandim cu capul.
  • +1 (1 vot)    
    iar tu, taricene.. (Joi, 12 martie 2009, 13:47)

    V [anonim]

    ..esti un escroc bun de pus la zid. Fii sigur ca te-ar plange doar un pumn de oameni.
    • 0 (0 voturi)    
      Fanatic esti (Joi, 12 martie 2009, 21:54)

      Sadu [anonim] i-a raspuns lui V

      Nu conteaza cati il apreciaza pe Tariceanu , deocamdata e singura alternativa viabila , ca-ti place ca nu.Dupa cum scrii esti un idiot.
  • 0 (0 voturi)    
    Balaceanu... (Joi, 12 martie 2009, 15:11)

    miki [anonim]

    Ciudat este acest individ.A aflat ultimul ca in PNL nu mai are mult loc,i-i pune in circa lui Antonescu prezenta la sedinte si refuzul de fii ministeriabil,i-l balacareste pe Basescu-fara de care nu ar fii auzit lumea de guvernele Tariceanu,se bate cu caramida in piept ptr realizarile guvernului lui.CAre realizari,ca politica PNL 2007 si 2008 a fost cea a PSD-sociala si nu liberala!Duce partidul la 30%!Poate la minus 30 %!
    In urmatorii patru ani o sa bateti palma cu PC si o sa ajungeti sub 5%.Si uita asa,aroganta si nesimtirea de a fii in fruntea liberalilor va va condece la groapa istoriei pentru multa vreme de acum incolo.RENUNTA CA ESTI PENIBIL!
    • 0 (0 voturi)    
      Miki esti mic ! (Joi, 12 martie 2009, 22:00)

      Liberal [anonim] i-a raspuns lui miki

      De la un gibon ca tine nu ma pot astepta decat la injurii.Esti un comunist frustrat care nu poate accepta decat un comunist presedinte ( Basescu ).Esti prea limitat si fara scoala ca sa poti face aprecieri.Probabil visezi vremurile trecute, cu un singur partid !Nu-ti dai seama ca e in interesul tuturor sa avem macar 2 partide puternice ?
  • 0 (0 voturi)    
    simplu membru (Joi, 12 martie 2009, 15:35)

    Alex [anonim]

    Da, Da Da Da,

    "Patriciu e simplu membru PNL "

    Asa E ! ADEVERIM !
  • 0 (0 voturi)    
    Care pe care (Joi, 12 martie 2009, 16:14)

    Alina [anonim]

    Personal, cred ca in acest caz nici nu se pune problema de "care pe care". Tariceanu este un om puternic, capabil sa conduca si sa ia decizii in momente dificile. In schimb Antonescu da senzatia de "boem" caruia ii place sa vorbeasca de dragul de a vorbi. Ceea ce a declarat pana acum Crin Antonescu au fost discursuri frumoase ca invelis insa fara nici un continut valoros. De departe Tariceanu este mai potrivit pentru a conduce PNL-ul!
    • 0 (0 voturi)    
      Tariceanu are stofa (Joi, 12 martie 2009, 22:05)

      RO [anonim] i-a raspuns lui Alina

      Sunt si eu de-acord, mi-e simpatic Crin ,dar distanta e asa de mare intre el si Tariceanu,Base l-ar papa in 2 clipe.Ar fi anormal sa castige Crin.Are si el meritele lui, este f important in PNL , dar stofa de lider nu are , din pacate. Imi pare rau Crin.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă