Marko Bela: PSD a depasit orice limita. Se poate ajunge la tensiuni intre romani si maghiari

de Dumitrina Galantonu HotNews.ro
Miercuri, 10 decembrie 2008, 16:58 Actualitate | Politic

Liderul UDMR, Marko Bela, s-a aratat deranjat miercuri de atitudinea liderului PSD, Mircea Geoana, care a declarat ca va fi un guvern PSD-PDL, dar numai fara UDMR. "La inceput am crezut ca e o decizie de ordin tactic: sa ridice pretul in viitorul guvern, dar totusi s-a depasit orice limita", a spus Marko care a atras atentia ca asemenea atitudini pot provoca tensiuni intre romani si maghiari.

Declaratii Marko Bela:

  • gestul lui Geoana ne jigneste; aceasta atitudine a PSD ne jigneste electoratul;
  • solicit colegilor din PSD respect si echilibru in decizii;
  • nu avem nevoie intr-un parlament de astfel de declaratii antimaghiare si o anumita tenta xenofoba;
  • eu stiu foarte bine cum se poate ajunge la anumite tensiuni intre romani si maghiari;
  • PSD printr-o decizie pripita a reusit sa intre pe o strada cu sens unic;
  • un guvern minoritar ar fi destul de fragil;

+ SHARE      
  
3421 vizualizari
  • +11 (13 voturi)    
    Pupincuristi (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:02)

    G [anonim]

    Mai dar de cand Marcu asta se vede reprezentantul tutoror maghiarilor?

    De cand si pana cand a respinge niste pupincuristi ca UDMR inseamna a avea ceva cu maghiarii?
    • 0 (0 voturi)    
      la emisiunea lui R Dumirescu de la Irealitatea (Miercuri, 10 decembrie 2008, 19:05)

      Eneas@yahoo.com [anonim] i-a raspuns lui G

      in aceasta seara s-au strans toti papagalii refuzati de electorat so ziaristi de piei de closca sa isi dea cu presupusul
      problema e simpla PSD renunta la + PC
      renunta si PDL la +UDMR -acum situatia e egala PDL+UDMR fata in fata cu PSD+PC
  • +10 (10 voturi)    
    haha (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:03)

    kin3zu78 [utilizator]

    disensiuni la impartitul ciolanului poate , pentru ca maghiarul de rand e tot la fel de sarac si de amarat ca si romanul nostru !!!
    • +10 (10 voturi)    
      psd (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:17)

      dzsokko [anonim] i-a raspuns lui kin3zu78

      ai perfecta dreptate...
      un ungur amarit
  • +4 (8 voturi)    
    UDMR (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:05)

    j [anonim]

    A inceput circul!Nu ne luati cu voi :sunteti extremisti,xenofobi si vom depune declaratii la forurile UE!Guvernare placuta!
  • +3 (3 voturi)    
    Normal (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:06)

    razvanel [anonim]

    ca stii din moment ce instigi... Sau e o amenintare?
  • +8 (8 voturi)    
    Isi cam da cu stangul in dreptul (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:06)

    Mihai [anonim]

    Ori UDMR e partid politic ca orice partid bazat pe doctrina , si PSD-ul poate sa ii refuze pe motiv ca programul lor nu e compatibil cu programul lor.
    Ori UDMR e o organizatie (maghiara) si nu are ce cauta in politica.
    Auzi, ce vor, daca is UDMR trebuie sa fie la orice guvernare?:))
  • +5 (9 voturi)    
    gresit, marko (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:08)

    gigi [anonim]

    Credeam ca cererile de autonomie duc la tensiuni intre romani si unguri, maestre
  • +4 (8 voturi)    
    Incredibil. (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:08)

    kid [anonim]

    <quote>
    # nu avem nevoie intr-un parlament de astfel de declaratii antimaghiare si o anumita tenta xenofoba
    # eu stiu foarte bine cum se poate ajunge la anumite tensiuni intre romani si maghiari
    </quote>

    Se pare ca domnul Marko Bela uita de propriile declaratii vadit anti-romanesti pe care le-a facut inainte de 1 decembrie, cu referire la sarbatoarea nationala a Romaniei si acum se asteapta sa fie tratat frumos si cu manusi.

    Sint ferm convins ca dinsul stie foarte bine cum se poate ajunge la tensiuni intre maghiar si romani. A practicat asemenea tehnici in perioada campaniei electorale.
    • +3 (3 voturi)    
      . (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:20)

      kid [anonim] i-a raspuns lui kid

      Aici este si stirea cu declaratiile domnului Bela inainte de 1 Decembrie:

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5170033-marko-bela-maghiarii-nu-pot-sarbatori-1-decembrie-aceasta-data-inseamna-70-ani-agonie.htm
  • +5 (7 voturi)    
    decizie (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:13)

    Andrei [anonim]

    Daca ajung santajistii astia de la UDMR iar in guvern promit sa nu mai merg la vot in viata mea. Nu vad de ce ar tb luati la guvernare daca se poate face lejer o majoritate > 60% si fara ei. Nu se mai pot lua decizii in Romania fara acordul UDMR? Sa se inscrie si ei in PDL, PSD, PNL daca nu le convine...
    • 0 (0 voturi)    
      oricum (Joi, 11 decembrie 2008, 13:41)

      fishbed [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      Criteriul de functionare al udmr ( am scris intentionat cu litere mici ) este unul etnic si nu doctrinar asa ca scopul acestei organizatii ( iar evit cu buna stiinta termenul ''partid''...) este in mod cert legat de apartenenta fireasca a Transilvaniei la Romania. Ce o fi asa de greu pentru marcu bellu sa invete oleaca de istorie adevarata si nepartinitoare. Nu doare , pe bune.
  • +5 (7 voturi)    
    Opozitia doare? (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:13)

    Razvan [anonim]

    Dupa 19 ani de guvernare, cred ca un dus rece de a fi in opozitie nu strica nimanui. Cine sta prea mult pe scaun ia forma lui. Chiar daca nu sunt de acord cu alianta facuta, strategic vorbind, UDMR nu era jucator la acest meci.

    Decizia de a nu fi cooptati la guvernare nu este una xenofoba ci una politica. Domnul Marko Bela este singurul ce poate avea o atitudine xenofoba fata de romani, instigand maghiarii. Domnule Marko Bela, pana cand UDMR-ul nu va avea 51% din parlament, guvernarea nu este o garantie.
  • +8 (8 voturi)    
    frateeee (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:15)

    unu [anonim]

    Daca era PNL nu era nici o problema dar daca e UDMR gata e ceva antimaghiar, daca homosexualii ar avea partid ar trebui sa fie la guvernate tot timpu pentru ca altfel ar fi discriminare???
  • +4 (4 voturi)    
    Doar o vorba sa-ti mai spun ! (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:15)

    Teo ! [anonim]

    Domnule Bela Marko !Va rog sa treceti,macar o legislatura in opozitie,ati fost destul la putere,stiu ca este greu sa va impacati cu o astfel de postura, dar face parte din jocul democratiei,daca Dvs.credeti sincer in acest concept,consacrat de milenii !
  • +6 (8 voturi)    
    Ai onoarea opozitiei (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:15)

    DanBruma [anonim]

    D-le Marko, PDL+PSD au destule voturi in parlament pentru a face un guvern solid. Ce nu-ti este clar?
  • +1 (3 voturi)    
    tensiuni (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:17)

    roman [anonim]

    Daca nu mai ajunge la cascaval,nenea marko ne ameninta cu tensiuni interetnice,pe care nu am nici o indoiala ca s-ar straduii sa le declanseze.Pina la urma,nu este vorba despre doctrina,despre interesele Romaniei,despre responsabilitatea lor ca oameni politici,ci despre pozitia din care pot sa santajeze.Este democratie daca este udmr la guvernare,daca nu,nu este democratie.Sa mai fie guvernata Romania si de romani
  • +3 (3 voturi)    
    Cred ca... (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:17)

    Inginer [anonim]

    ... se referea doar la maghiarii asemenea lui, cu care se intovaraseste prin "meandrele concretului" politicii de la noi.
    De unde si pina unde o atitudine anti-udmr, este xenofoba? Ca el o vede asa, este altceva.
  • +3 (5 voturi)    
    si mai tare (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:18)

    altu [anonim]

    "eu stiu foarte bine cum se poate ajunge la anumite tensiuni intre romani si maghiari" - normal ca stie ca doar in ultima perioada numai asta a facut....
    "Maghiarii trebuie sa priveasca 1 decembrie ca pe o aniversare a asupririi" sau ceva de genu asta zicea el de ziua nationala a Romaniei
  • +3 (5 voturi)    
    josnic (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:18)

    Razvan [anonim]

    Pe langa faptul ca Marko Bela si UDMR se erijeaza in reprezentatii tuturor maghiarilor, ceea ce nu este cazul, acum, cand simt ciolanul fugindu-le de la gura, incep sa santajeze pe tema tensiunilor interetnice. Josnic si demn de un partid care s-a agatat de putere in ultimii 14 ani, in ciuda declaratiilor oficiale care sustin contrariul. Romanii, cvasimajoritatea lor, nu au nimic cu maghiarii, din contra...
  • +3 (3 voturi)    
    mai usor cu tensiunile (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:22)

    Bender [anonim]

    Care romani? Care maghiari? Si uite asa Marko Bela face concurenta lui Vadim. Ce treaba au maghiarii si romanii in chestiile lor politice? Din cand in cand sa mai facem o mica instigare, ca, deh, ne lipsea.

    Dar cuvante ca "impreuna", "concordie", "intelegere" stie Marko-Baci (si in romana si in maghiara)?
    Bender
    • 0 (0 voturi)    
      asa e (Joi, 11 decembrie 2008, 9:39)

      mim [anonim] i-a raspuns lui Bender

      romanilor si maghiarilor le trebuie un partid nou. ce avem este prea compromis ca sa mai faca ceva.
      cel mai rau este ca aceste declaratii or sa inversuneze pe nationalistii romani tocmai acum cand au realizat ca partidele nationaliste nu isi au locul in parlament...
      • 0 (0 voturi)    
        partid nou (Joi, 11 decembrie 2008, 9:55)

        mda [anonim] i-a raspuns lui mim

        idei si tentative sunt destule. vezi pe destul.haipa.ro unde se propune crearea unui nou partid.
  • +2 (2 voturi)    
    Inca un motiv pentru alianta PDL-PSD (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:23)

    Catalin [anonim]

    Disperarea cu care se agata de guvernare UDMR ar trebui sa fie un semnal de alarma!

    E clar ca alianta PDL- PSD e mai mult ca oricand necesara!

    PNL fara grupul Tariceanu-Fenechiu-Patriciu nu acopera nici 8% din parlament (luati parlamentarii PNL bucata cu bucata si vedeti ai carui curent liberal apartin - acest grup indicat de mine reprezinta 60-65% din numarul parlamentarilor liberali)

    UDMR asigura - in conditiile in care sunt destui UDMRisti antiBasescu - o guvernare destul de fragila.

    Si va ridica pretentii exagerate privind autonomia! Pretentii care pica in parlament, ce da nastere la conflicte in guvern!

    PSD, aripa care doreste o apropiere de PDL, asigura lejer 25% (chiar mai mult, ca sunt destui din tabara Iliescu-Nastase care nu sunt patati si se vor da de partea guvernarii) - procent comfortabil pentru o guvernare de durata - asa cum brea Basescu! Si suficient pentru a asigura cvorum in privinta unor legi dorite si necesare presedintelui!
  • +4 (6 voturi)    
    Limite si tensiuni (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:23)

    Lion [anonim]

    Domnule Marko Bela,
    Dumneavoastra incitati la tensiuni prin aceste afirmatii. Si prin alte afirmatii, de genul "tinut secuiesc autonom".
    Pana la urma, UDMR este un partid (oare chiar este partid sau doar o uniune, cum zice numele) al minoritatilor. De ce nu intrati in hora polititca alaturi de celelalte minoritati? Va credeti mai buni decat ceilalti? Aceasta poate da nastere la tensiuni intre maghiari si celelalte minoritati (romi, armeni, tatari, turci).
    Mai exista vre-o tara care sa va permita tinut autonom pentru minoritatea maghiara?
    Domnule Marko Bela, dumneavoastra incitati la tulburari. Cine seamana vant....
  • +2 (2 voturi)    
    foarte urat (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:24)

    lucian11 [utilizator]

    astia chiar nu stiu sa piarda?
    n-au auzit de opozitie?
    de ce trebuie sa fie mereu in guvern?

    si pana la urma ce nu inteleg marko bela & co?
    sunt prea multi si devine bucata de ciolan prea mica.

    si ce.. nu s-au imbuibat destul pana acum?
    doar n-au facut foamea cat au fost prin guverne...
  • 0 (2 voturi)    
    Fuziune PD-L UDMR (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:24)

    Romano-maghiarul [anonim]

    Ar trebui ca UDMR sa fuzioneze cu PD-L prin absorbtie (evident PD-L sa absoarba UDMR), dat fiind faptul ca ambele partide sunt in Partidul Popular European. Nu se justifica doua partide populare in Romania anului 2009, ce sa mai vorbim de partide etnice ...
  • +1 (3 voturi)    
    stie cum (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:26)

    gica [anonim]

    Citez :"eu stiu foarte bine cum se poate ajunge la anumite tensiuni intre romani si maghiari"

    Sunt sigur ca stie cum !
  • 0 (2 voturi)    
    tensiuni (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:30)

    ion [anonim]

    mi se pare ca e o amenintare, adica "vreti sa aveti tensiuni intre romani si maghiari? " :)

    eu sper sa nu fie
  • 0 (2 voturi)    
    UDMR - RELAX se poate trai si fara voi (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:35)

    Romeo B [anonim]

    Nu am inteles niciodata cum un partid cu 4-5-6-7 % ... are pretentii la guvernare..are pareri despre ce e si ce nu e bine.... e drept ca nu stiu daca domnul Marko Bela s-a uitat putin asa la eventuala alianta PSD PDL , care face undeva la 70% ... scuze da creeeeeeeeeeed ca se poate forma un guvern foarte linistit cu o majoritate si de 55 % ... daramite cu 70 .... in fine.. inteleg ca domnul Marko va duce lipsa ciolanului zdravan pe care l-a tot ros alaturi de orice partid politic s-a aliat cu el ca sa poata face un guvern.. dar atunci ei erau veriga lipsa.. fara de care o lege trecea sau nu ... constituiau diferenta intre 48% si 52 %.. dar cateodata .. roata se mai si intoarce.. Stati linistit domnul Bela.. maghiarii din Romania se descurca si fara "ajutorul" dvs la ciolan... Cat despre "tensiunile.." dintre romani si maghiari.. cand domnul Bela o sa imi arate nu caz concret de xenofobie la adresa ungurilor voi fi de acord cu domnia sa.. pana una alta eu sunt roman si ma simt strain la mine in tara cand ma duc in Covasna sau in Sf Gheorghe.. pentru ca nu au bunul simt sa invete limba nationala.. pentru ca de la atata pupat in ........ li s-a permis sa-si bata joc efectiv de legile tarii .... si apropos de xenofobie.. mergeti in Covsana si cereti un corn la un chiosc oarecare.. sa vedeti scarba cu care sunteti tratat... asa ceva nu accept si nu e normal.. draga.. domnule Bela... IN ROMANIA !!!!!! nu sunt musafir la mine in tara.... !!!!!! altii aleg sa fie...
  • 0 (2 voturi)    
    Publicitate (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:41)

    Gheorghe [anonim]

    "eu stiu foarte bine cum se poate ajunge la anumite tensiuni intre romani si maghiari" - cred si eu, doar voi le creati
    "PSD printr-o decizie pripita a reusit sa intre pe o strada cu sens unic" - uite si vezi tu, pe strada asta voi sunteti pe contrasens.
    "un guvern minoritar ar fi destul de fragil" - un guvern minoritar , care pana la urma reprezinta majoritatea. udmr nu reprezinta nici macar o minoritate, doar o barca ratacita, care are totusi un scop politic insa merge dupa cum bate vantul...provocand scandaluri si doar atat si peste cativa ani vine iar fluxul, asa ca pregatiti-va de pe acum.
    p.s. Intrebare pt Marko:
    Ce serbeaza romanii pe 1 Dec.
    Variante : 1. Nu stiu
    2. Nu ma intereseaza romanii.
    3. Ziua de 1 Mai, fiindca au o economie mai slaba ca a ungariei si abia atunci reusesc sa stranga fonduri.
    4. Care e intrebarea?
    5. Toate variantele de mai sus.
    ...raspunsul dupa publicitate....
  • 0 (2 voturi)    
    da,stie ! (Miercuri, 10 decembrie 2008, 17:52)

    dan [anonim]

    intr-adevar, stie cum sa dea nastere la resentimente intre romani si maghiari.a invatat lectia Tg. Mures in martie '90,cind a fost acelasi joc,pt. ca unii sa-si faca (,)capital politic.Doar ca am invatat si noi acea lectie.
    bai,marco,ai grija ce semeni.s-ar putea sa se intoarca impotriva ta si a clicii tale.v-ati pus in parlament tot felul de gunoaie.acum vreti si in guvern ?cum poate intra in guvern o grupare (nici voi nu stiti ce sinteti-partid sau uniune nationala) care sustine in permanenta cereri anticonstitutionale ???
    pina acum ai fost tinut in brate ba de stinga,ba de dreapta,caci aveau nevoie de procentele tale.acum e timpul sa vezi si tu cum e fara ciolan si fara posibilitatea de a-ti pune oamenii minjiti si incapabili in posturi de conducere,cum ai facut pina acum.sa vedem daca te vor mai tine in brate dupa aceea cei care zici tu ca te sustin.
    Lasa-ne,lasa-ne...
  • 0 (2 voturi)    
    doamne, ce ma bucur (Miercuri, 10 decembrie 2008, 18:14)

    md [anonim]

    M-as bucura sa nu mai fie UDMR la guvernare. ma deranjeaza la maximum ce fel de situatii alimenteaza dansii, in zona lor de influenta. Ne ameninta cu tensiuni intre romani si maghiari? Aceste tensiuni deja exista, alimentate tot de catre ei. Mentionez: discursul lui Marko Bela de pe 1 dec, ziua nationala a ROMANIEI; discursul lui Marko Bela de la prezidentiale, pe TVR 1, in MAGHIARA . Ideea ar fi simpla: dl Marko Bela sa se mute in Ungaria, si de acolo sa tipe in maghiara cat doreste. Cat timp coabitam cu totii, ar trebui sa ne respectam, nu ?
    Cum ar fi daca si noi romanii, am ajunge sa fim iritati de aceste vaicareli fara sfarsit??
  • 0 (2 voturi)    
    expulzati-l (Miercuri, 10 decembrie 2008, 18:22)

    john [anonim]

    bai, fratilor...bela asta nu e batut, mie asa imi da impresia. dati-i afara din tara pe acesti instigatori !! vorbele lui au sunat a santaj/amenintare pe fata.
  • +1 (1 vot)    
    Rusine Marko! (Miercuri, 10 decembrie 2008, 18:27)

    Rhadoo [anonim]

    Sa spuna mersi ca au intrat din nou in Parlament. Marko stie el ce stie, e cam ultimul tun pe care il pot da imbuibatii lui din UDMR, care se bat cu pumnul in piept ca apara interesele ungurilor, dar de fapt isi apara propriile interese si afaceri cu statul.
    Peste 4 ani nu se stie daca mai ating pragul electoral. Atunci ce-o sa faca, se va chema tot discriminare, sau vointa majoritatii?
    Sunt foarte dezamagit ca celelalte partide accepta sa stea la masa negocierilor cu un astfel de personaj precum Marko Bela.
  • 0 (0 voturi)    
    tensiuni (Miercuri, 10 decembrie 2008, 18:57)

    im [anonim]

    Minoritatea PNL anunta iminenta tensiunilor interetnice provocate de majoritatea fsn-ista...
  • +1 (1 vot)    
    Ioi mai Marko... (Miercuri, 10 decembrie 2008, 20:17)

    lucius [anonim]

    ... nu vor astia sa-ti dea si tie o portie de ciolan. Calmeaza-te, ia niste kurtos-kalacs, si abtine-te sa mai ameninti cu tensiuni interetnice... nu de altceva dar e un gest josnic, si oricum psd-istii nu te baga in seama.
  • 0 (0 voturi)    
    Reteta UDMR = fasolica, cu ciolan (Miercuri, 10 decembrie 2008, 20:36)

    wh [utilizator]

    PSD nu vrea UDMR in fasolea lor. De ce? Pentru ca, intr-o fasole fara UDMR, PDL si PSD vor avea cate 50% din ciolan. Insa, odata intrat in fasole (asa cum vrea PDL), UDMR primeste si el o bucatica, sa zicem 2% din ciolan. Pare putin, dar celor din PDL si PSD le vor reveni in acest fel cate 49% din ciolan. In acel moment, PDL poate arata oricand pisica celor din PSD, deoarece ciolanul lor + ciolanasul UDMR vor reprezenta 51%. In final UDMR va putea presara sarea si piperul, pentru ca va putea juca simultan la ambele capete de ciolan, dand astfel retetei un iz de gulas. Pofta buna!
  • 0 (0 voturi)    
    fara UDMR, afara din ROMANIA UDMR-ul (Miercuri, 10 decembrie 2008, 22:05)

    CLAUDIU [anonim]

    afara de la putere si sa ma pis pe tine de marko si daca ar fi sa iasa scadal de proportii voi fi primul care iese in strada impotriva ungurilor,nu o sa mai intample ca la TARGU MURES a anilor 90´` asa ca out cu ungurii din ROMANIA sau daca nu gura mica!
  • 0 (0 voturi)    
    Marko e in corzi :D (Miercuri, 10 decembrie 2008, 22:47)

    iancu [anonim]

    Ce disperare trebuie sa fie in sufletul lui Marko. Sa nu ajunga el la guvernare?!?!?! Un cosmar pe care nu credea ca o sa il traiasca. Tensiuni intre romani si unguri ca nu a ajuns UDMR-ul la guvernare?!??! Unde mai e democratia bozgor de 2 lei? Ce e cu amenintarea asta. UDMR-ul nici macar nu ar trebui sa existe pe scena politica! E la fel de pacatos ca PRM-ul, la fel de extremist si discriminator. Orice guvernare e mai buna fara UDMR!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Onoarea (Miercuri, 10 decembrie 2008, 23:06)

    IonCan [anonim]

    Pai Bela ar trebui sa urmeze PNL si sa aiba onoarea sa serveasca ungurimea din opozitie. Daca PDL si PSD formeaza guvernul, nu vad de ce trebuie si UDMR inclus; nu e suficient ca sunt doua partide care trebuiesc sa negocieze cu sabia in mana pentru fiecare lege, mai trebuie si un al treilea partener?
  • 0 (0 voturi)    
    Aveti si filmul acum... (Miercuri, 10 decembrie 2008, 23:25)

    Tiberiu [anonim]

    http://www.reportervirtual.ro/2008/12/10/oare-am-caine-extremist.html Aici este discursul tv in care se plangea Bela, iar cainele meu il latra. Fara comanda. La fel cum face in cazul romilor. Stie cineva cum pot sa-l tratez? :)
  • 0 (0 voturi)    
    Marko ( V ) (Joi, 11 decembrie 2008, 8:21)

    liviu [anonim]

    Dnul extremist Marko ( V ) a ajuns in situatia in care romanii nu mai sunt nevoiti ca sa accepte aberatiile ungurilor pentru a putea conduce tara. Peste 4 ani o sa luati lectia PRM, o pateati si acuma daca mergea lumea la vot. norocul vostru este ca lumea este prea scarbita sa mearga la vot. se intoarce roata . Sa va vad acuma cum luati pumnul in gura pentru nerusinarea cu care ati tratat Romania in ultimii ani. In stepa cu voi de unguri . Un ardelean dintre acei multi - pentru care PSD nu va vrea partener. Nici nu va dati seama ce de sustinatori si-au gasit PSD acum numai pentru ca va refuza. Exact situatia opusa de atunci cand au declarat inainte de alegeri ca sunteti parteneri.Automat ardelenii au votat impotriva. Partidul care o sa fie impotriva UDMR o sa aiba intotdeauna sustinatori in Ardeal , asta pentru ca Ardealul nu poate uita cu v-ati batut joc de el atata vreme
    • 0 (0 voturi)    
      ma dezamagesti (Joi, 11 decembrie 2008, 10:34)

      mim [anonim] i-a raspuns lui liviu

      de ce asimilezi maghiarii/ungurii cu marko? in general sunt baieti de treaba dar sunt manipulati ca si romanii.
  • 0 (0 voturi)    
    opozitia (Joi, 11 decembrie 2008, 9:15)

    petru [anonim]

    sa va mance,sa ajungeti ca si Vadim.Tie nu ti-a fost rusine sa vorbesti ca nu te bucuri de ZIUA NATIONALA. Nu va fi nici-o confruntare cu etnicii maghiari ca-i respectam,numai voi creati toate disensiunile ca va trebuie CIOLANUL. NUaveti nici-un pic de demnitate,sunteti la picioarele lui Basescu,numai sa va primeasca. Halal politica
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo PSD (Joi, 11 decembrie 2008, 9:47)

    liviu [anonim]

    Imi pare rau ca nu am votat cu PSD dar mai e timp. Am impresia ca PSD a castigat ardelenii, felicitari PSD daca faceti si o reforma in partid aveti un viitor luminos.
  • 0 (0 voturi)    
    in opozitie cu voi (Joi, 11 decembrie 2008, 9:53)

    decebal [anonim]

    adica sa declari public ca suferi de 1 decembrie nu genereaza resentimente inre romani si maghiari dar faptul ca nu-i vrei la guvern (pe udmr nu pe maghiari) da.
    pai dupa declaratia sa celebra d-lui Bela i-ar sta mai bine la parnaie nu la guvern. Pot sa inteleg ca gandesti asa nu,ca lider politic la maghiarilor n-o spui public ca devii mai periculos ca Vadim.
  • 0 (0 voturi)    
    solutia democratica (Joi, 11 decembrie 2008, 13:38)

    iul [anonim]

    Solutia democratica este sa ne inscriem vreo 200,000 de romani verzi in UDMR si sa mergem la sedinte cate 5,000 odata prin rotatie.
  • 0 (0 voturi)    
    DNA (Joi, 11 decembrie 2008, 15:56)

    ION [anonim]

    La cate jafuri au facut prin harghita/covasna/mures baronii udmr-isti in acesti 4 ani, frica de represalii din partea DNA si platirea politelor din partea PSD pt tradarea lor de acum 4 ani este motivul principal pt care vor neaparat "la ciolan".
    In afara de asta maghiarul si romanul de rand au convietuit bine in ardeal de 1000 de ani atunci cand nu si-a bagat nimeni coada cu diverse interese.
    Eu am prieteni maghiari care ca noi toti vor sa aiba un job bun, o familie fericita si o viata decenta si pe care ii doare in palarie de "autonomia lui peste".
    Numai bine!
  • 0 (0 voturi)    
    Instigatorul Marko (Joi, 11 decembrie 2008, 17:15)

    goe [anonim]

    Vrea sa bage zazanie intre romani si maghiari doar ca sa ajunga el la guvernare!
    Instigarea se pedepseste penal, Marko!


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version