Marko Bela ar vrea ca UDMR sa guverneze cu PD-L

de D.G.     HotNews.ro
Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 15:29 Actualitate | Politic


Presedintele UDMR, Marko Bela, a declarat, sambata, la Tg Mures, ca formatiunea sa doreste o guvernare cu PD-L si PNL, dar, daca liberalii nu vor, atunci ar fi convenabila si formula cu democrat-liberalii, informeaza NewsIn.

Intrebat ce garantii are ca PD-L va sustine si punctele din programul Uniunii, in special cel referitor la Statutul Minoritatilor, liderul maghiar a spus ca nu poate anticipa ce vor face partenerii. „Eu nu pot anticipa rezultatul negocierilor privind un program comun de guvernare cu PD-L, nici cu altii. Dar, fiind vorba de formatiuni de dreapta, daca vorbim de PD-L si PNL, noi de centru-dreapta, programele noastre sunt compatibile. Dar nu ma refer la problemele speciale, ci la dezideratele generale: cota unica de impozitare trebuie mentinuta si mai sunt si altele. In ceea ce priveste Legea Minoritatilor, noi am spus ca vrem rediscutarea acestui proiect, dupa care sa ajungem la o concluzie comuna. Daca s-a putut candva, nu vad de ce nu s-ar putea si acum”, a declarat Marko Bela.

Marko Bela a mai declarat ca UDMR este dispusa sa participe si la o guvernare alaturi de PSD, doar ca social-democratii nu i-au convocat la negocieri.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1048 vizualizari

  • +8 (10 voturi)    
    Evident (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 15:50)

    Orpheus [utilizator]

    Ca de obicei, UDMR se aliaza cu oricine este la putere.
    • +4 (8 voturi)    
      .. (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 16:58)

      starchaser [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      pai nu asa au facut de 18 ani incoace? asta mare c***a este!
    • +4 (8 voturi)    
      prea evident.. (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 17:00)

      alin [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      prostitutzia politica.. profesor marko bela
    • +2 (6 voturi)    
      dar sunt seriosi (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 17:06)

      metronom [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      Dupa ce ajungi la o intelegere cu ei, poti fi sigur ca o respecta timp de 4 ani. Cu ei nu risti sa te lase cu ochii in soare dupa 1-2 ani de mandat
    • +1 (3 voturi)    
      Ciocolom...ciocu'mic..... (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 21:31)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      De 18 ani unyele participanteiu la viata romaneasca urlllllllaaa...Trianon si alte si povesti...
      Acum...fara 'marele'ajiotoryiu dey 5%":puteti ramane afara din parlamentul Romaniei.....
      Va urez sa dispareti...
      Nota bene:
      Mizeria asta esteyuio pt :
      -unu"frunduio
      -unu'morchioui beloiu'
      -tri...unu popa.securistoiuuuuu,....
      Va urez...a 2-oara...ca 1 decembrie sa fie ziua de nastere....
  • 0 (6 voturi)    
    prostituate (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 16:13)

    titirez [anonim]

    asta sunt ungurii, inclusiv cei care nu au votat udmr, sau nu au votat deloc. merita sa fie slavii romanilor pentru inca 10000 de ani. vor fi mai rau ca evreii, ungurii exilati din propia lor tara, cu lideri romanizati ( adicatelea si-o pun cu oricine le pune branza la nas si ciolan la fund). vai si amar. de ce nu se inarmeaza ungurii sa facem niste teroristi autohtoni ( se vedem ianosh si csaba aruncadu-se in aer la piata de legume in navgorody Oradea). hahahaahahah
    • 0 (0 voturi)    
      AHA, DAAA (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 23:39)

      ROMANASULE [anonim] i-a raspuns lui titirez

      Nu am fost si nu vom fri vreodata sclavii romanilor.
      Voi insa sunteti ciuma Europei, va uraste toata lumea.
      Asta te dorare, tiganule!
  • +5 (7 voturi)    
    Udmr (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 16:16)

    Alt Dan [anonim]

    Este momentul (poate ultima sansa) sa scapam de udmr. Oportunism, santaj politic, aroganta... A fost mereu picatura care a inclinat balanta. ACUM picatura asta a umplut paharul. Au obtinut tot ce au cerut si de fiecare data au emis noi pretentii. Ca reprezentanti ai Romaniei si-au urmarit propriul interes. Au cel mai multe drepturi (de cetateni romani si de minoritari). Incerc sa inteleg durerea extremistilor maghiari. Dar acum, aici, e ROMANIA ! Toti au avut nevoie de aceasta picatura si au vrut sa fim un exemplu in problema minoritatilor. Ajunge. Nu cer sa-mi fie respectata opinia ci doar dreptul de a avea o opinie. La ora actuala cea mai buna varianta, SINGURA buna, e pdl+pnl. Si am incredere in luciditatea lui Base. Scapati de balastul psd udmr prm vor avea,poate,grija de tarisoara asta. Chiar daca vor continua sa fure pt ei partid si finantatori. E o lege nescrisa pe care si noi am respecta-o cu sfintenie si teama. Sa fim sinceri cu noi insine.
    • +1 (1 vot)    
      totusi guvernul (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 18:39)

      inca un dan [anonim] i-a raspuns lui Alt Dan

      cel mai romanesc se pare ca este in momentul de fata pdl + psd urmatorii 4 ani ar putea vedea schimbari majore pe harta politica contigua: vezi Ucraina, Moldova. ma mir care va fi pozitia udmr-ului atunci, daca va fi la guvernare.
    • +1 (1 vot)    
      Infantilisme (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 18:51)

      kolo [anonim] i-a raspuns lui Alt Dan

      Ce naiba aveti de tot criticati UDMR? Asta e scopul pentru care exista o formatiune cu activitate politica, ajungerea la putere. Exista dani, alini sau orphei care isi inchipuie ca exista formatiuni care au ca principala ambitie sa fie in opozitie?? Daca pot intra la guvernare de ce sa nu o faca? Nu e prost cine cere, prost e cine da
      • 0 (2 voturi)    
        hahaha... (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 20:28)

        Masacru [utilizator] i-a raspuns lui kolo

        stimabile, UDMR este organizatie neguvernamentala. deci n-avea ce cauta la alegeri. dar misca cineva in front? nu. mai bine dam cu pietre in Vadim, ca nu exista rescul de a fi acuzati de xenofobie.

        eu zic ca, procentele alea ale UDMR-ului sunt de fapt ale PRM. prea sfideaza logica.

        in fine, noi sa fim sanatosi si sa speram sa ne fie jugul cat mai usor. ;)
        • 0 (2 voturi)    
          Subscriu! (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 22:12)

          Eu [anonim] i-a raspuns lui Masacru

          Asta e si singura mea problema cu UDMR: ca nu vrea sa intre in legalitate. Daca din organizatie culturala (parca asa e inregistrata) s-ar inregistra ca partid, n-as mai avea nimic a le reprosa, formal.
    • +1 (1 vot)    
      De acord, dar se contureaza o problema (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 22:11)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Alt Dan

      Daca in PNL petroliberalii sustinuti de Patriciu detin controlul, s-ar putea ca o guvernare PDL + PNL sa fie imposibila. PDL va insista pe a face justitia sa mearga, ori Patriciu n-are nici o pofta de asa ceva.

      Daca insa liberalii care nu-s pe statele de plata ale lu' Patriciu se manifesta cat de cat, si il debarca pe Tariceanu, ar fi o guvernare intr-adevar foarte buna pt. Romania momentului actual.

      Cat despre UDMR, ei intotdeauna au vrut la guvernare. De obicei, ministrii lor au facut treaba mai buna ca media. Daca nu se rezolva nimic, un guvern PDL + UDMR sustinut de minoritati si de o parte din liberalii din parlament mi se pare cea mai buna varianta, cu conditia sa nu pice la vot.

      Altfel, daca nici una din variantele de mai sus nu se realizeaza, un guvern PDL + PSD pare de neevitat. Doar sa fie si PSD de acord.

      La un acord sigur se ajunge: singurii carora le convin alegeri anticipate sunt PDL-ii, si ei vor da in mod cert premierul.
  • +2 (6 voturi)    
    politica e curva (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 16:24)

    udmr [anonim]

    dar udmreu' e mama curvelor
  • 0 (4 voturi)    
    sa speram (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 17:20)

    cuc [anonim]

    ca de data asta e bine sa stea in banca lor in opozitie sau fara guvernare
  • +1 (5 voturi)    
    Nimic nou.... (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 17:21)

    Surfer [utilizator]

    Ne=am obisnuit ca UDMR-ul sa fie curva regimentului, cand e vorba de ciolanul puterii si cand se imparte ceva....
  • +3 (7 voturi)    
    guvernare udmr (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 17:22)

    gica [anonim]

    Marko Bella spune "Daca s-a putut candva, nu vad de ce nu s-ar putea si acum”, a declarat Marko Bela. "
    Adica..culmea tupeului
    "De ce nu invata Romanii maghiara ca nu ar strica ! "
  • +1 (3 voturi)    
    Cine sunt curvele? (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 20:06)

    keresztesjarat [anonim]

    O fi curva UDMR-ul, sau chiar mama curvelor cum zice un destept pe aici, insa nu fac concurenta pleiadei de hoti, corupti, idioti si comunisti din marile partide romanesti !
    Vedeti-va mai intai de ograda voastra, stimabililor !

    Pentru a fi la guvernare, fiecare din restul curvelor de partide are nevoie de cele 6% stabile ale UDMR-ului si ar face orice pentru a se alia cu UDMR-ul, doar asa poate ramane la putere.

    Asa ca , cine-i curva?
    • +1 (3 voturi)    
      Uite cine de cine vorbeste (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 20:39)

      bodluiza [anonim] i-a raspuns lui keresztesjarat

      Parca ai vostri ar fi sfinti! Comunisti, corupti si hoti sunt 90% dintre membri UDMR. Marko Bela si Verestoy Atilla fac o concurenta seriosa manglitorilor romani. Apropo? I-a mai ramas lui Verestoy ceva de taiat din codrii unguresti? La noi sa nu veniti sa luati lemne ca v-am ras!
      • 0 (0 voturi)    
        Profetiile lui Satan (Duminică, 7 decembrie 2008, 9:15)

        lupu [anonim] i-a raspuns lui bodluiza

        Verestoy Attila serveste interesele romanilor. Peste cativa ani UDMR nu va mai intra in Parlament. Asta pentru ca vor fi unguri mai putini si mai saraci. De ce mai putini? Pentru ca puhoaiele care vor veni de pe versantii despaduriti ii vor duce pe ungurasi direct in Marea Neagra (via Dunare) iar alunecarile de teren le vor ingropa adanc vilisoarele si masinile obtinute prin furt. De ce mai saraci? Fiindca guvernul Romaniei va fi prea sarac (bla... bla...) pentru a aloca bani in vederea refacerii zonelor calamitate. Deci... tot raul spre bine.
    • 0 (2 voturi)    
      De obicei cine intreaba!!! (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 20:55)

      Crapu" [anonim] i-a raspuns lui keresztesjarat

      Mai "intersectie" daca vrei raspuns la intrebarea ta care sperai sa ramina retorica citeste mai sus raspunsul.
    • +1 (1 vot)    
      amice, te inseli (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 21:01)

      turistul [anonim] i-a raspuns lui keresztesjarat

      nu e nevoie de udmr pentru a se stabili o majoritate in parlament ! pdl + psd, pdl + pnl, psd + pnl ... orice combinatie din astea 3 are in total peste 50 %.
      • 0 (0 voturi)    
        alianta udmr (Duminică, 7 decembrie 2008, 9:10)

        gica [anonim] i-a raspuns lui turistul

        E adevarat ce a scris 'turistul' aici. Nu era nevoie de UDMR spre a face majoritate parlamentara.
        Deasemenea o alianta cu udmr si minoritatile nu e posibila.
        Pur si simplu nu vad rostul miscarii PD si a lui Traian Basescu spre UDMR.
        E o eroare grava. Inca cateva ca asta si data viitoare adio votul meu.
    • 0 (0 voturi)    
      Banc vechi (Duminică, 7 decembrie 2008, 4:30)

      Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui keresztesjarat

      Bulă :-Tată, vreu să mă însor.
      -Cu cine, mă Bulă ?
      -Păi cu Iştvan.
      -Da nu se poate,măi Bulă...
      -De ce, tată?
      -Păi Iştvan e ungur....
    • 0 (0 voturi)    
      Marele canion e maghiar!!! (Duminică, 7 decembrie 2008, 7:09)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui keresztesjarat

      Fratele budapestean nu ne recunoaste...mi-a tras-o si cu un referendum...nu am tara...pamant....nu prea am nimic..
      Ce imi ramane...sa ma vand oricarui da mai bine un picut de alinare....
      Cum s-o numi asta????
      De data asta,procentele mele coplesitoare nu mai folosesc....de unde ma drapam in verde la orice rahat de comemorare partinica,acum sunt cam verde la fata....
      Ma uit si la SUA...nu cumva marele canion este unguresc???
      Nu d-alta,dar are culoare rosie la rasarit...asa ca steagul... si la apus asisderea....
      As cere o autonomie dar ma leaga aia...ca nu prea sunt toleranti ca valahii....
  • 0 (0 voturi)    
    Udmr-istii care cica se simt aici asupriti... (Sâmbătă, 6 decembrie 2008, 23:54)

    lucius [anonim]

    ...ca in Tibet cum zicea zilele trecute un ungur isteric, sa faca bine sa plece frumusel in Ungaria cea libera si sa pretinda acolo participare la guvernare.
    Pacat ca atatia unguri de treaba se lasa reprezentati de asemenea indivizi.
  • 0 (0 voturi)    
    Politica UDMR-care-i problema? (Duminică, 7 decembrie 2008, 4:15)

    Nedumerit [anonim]

    Parcă zicala "Până trec podul,mă fac frate şi cu dracul "este românească,nu?
    Sau corectaţi-mă dacă am greşit....
  • 0 (0 voturi)    
    as vrea ... (Duminică, 7 decembrie 2008, 9:02)

    sveni [anonim]

    ... daca s-ar putea ... sa nu mai ajunga UDMR la guvernare vreo 8 ani, poate-l aresteaza cineva si pe Attila Verestoy, ca a taiat tot lemnul din Harghita si Covasna, sa-l lege, sa-l sature de bani.
  • -1 (1 vot)    
    Sunteti primitivi (Duminică, 7 decembrie 2008, 11:44)

    Vali [anonim]

    Dragii mei sunteti foarte primitivi. Doar asta va mai provoaca bucurie sa-i blestemati pe unguri, evrei etc. Uitati-va la voi ca in toate domeniile suneti pe ultimul loc din Europa...sunteti jale fratilor. Am trait mult in Sua si va spun ca acolo nu conteaza daca esti galben , negru sau alb. Si acolo mai sunt probleme, dar cum vin noile generatii ura rasiala dispare, vezi cum un negru a ajuns presedinte Sua. Va doare ca nu aveti ce au altii, va doare ca Budapesta e de 100 de ori mai apreciata decat Bucurestiul, de care nimeni nu a auzit sau daca a auzit stie numai de mizeria de acolo. Uitati-va la localitatile unde sunt unguri, cati mai sunt , si unde au fost sasi cum arata, si cum treci peste Carpati vezi numai jeg, mizerie, nenorocire. Mi-e rusine ca m-am nascut aici, abia astept sa renunt la cetatenia romana. Sa tariti bine cu Base, injurati strainii, ungurii, iar marii patrioti, romanii buni, nationalisti vor trai minunat pe spinarea voastra. De asta a fost posibil regimul lui Ceausescu , apoi Iliescu, etc. Toti romanii care au ceva in cap au plecat, doar trash-ul a ramas.Mi-e greata...
  • 0 (0 voturi)    
    si cu Dracu (Duminică, 7 decembrie 2008, 12:05)

    petru [anonim]

    ar guverna astia,numai sa fie la putere.Ma intreb pe cine reprezinta astia prea si-au luat nasul la purtare. Ar trebui sa dispara ca si PRM -ul. SPER sa nu-i mai luati la guvernare,ca nu mai merg la nici-o votare!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    S-a simtit bine (Duminică, 7 decembrie 2008, 13:13)

    ploiesteanu [anonim]

    i-a dat tariceanu o agentie grasa "gazele" prin care se aduceau bani frumusei la partid. Eu i-as tine departe de guvernare p'astia, pana s-ar desfinta. Jigodiile dracu' .
  • 0 (0 voturi)    
    bazinul electoral al UDMR (Duminică, 7 decembrie 2008, 18:04)

    noki [anonim]

    O coincidenta interesanta, care a trecut neobservata de romani: asa zisul bazin electoral al UDMR, coincide perfect cu zonele celor 130.000 de ha despadurite, respectiv Harghita, Covasna, Satu Mare.
    Imparatul se numeste Kerestoy, iar supusii kerestoi.
    Asta de patriotism si dragoste maghiara de tara.
    Asa apara ei bogatiile tarii "lor".
  • 0 (0 voturi)    
    rezultate (Duminică, 7 decembrie 2008, 21:53)

    florincat [utilizator]

    Majoritatea romanilor au votat cu pdl psd pnl, ce sa caute udmr la guvernare, ei reprezinta doar o minoritate. daca asta este motivul, atunci toate minoritatile ar trebui sa aiba reprezentanti la guvernare. Marko Bela daca vrea sa guverneze neaparat sa mearga intr-o tara unde sunt majoritari ungurii.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



hosted by
powered by
developed by