Traian Basescu: Problema reala pe care o avem nu este cea a salariilor profesorilor, ci lipsa unei legi a salarizarii care sa vizeze intregul sector public

de Alina Neagu HotNews.ro
Vineri, 10 octombrie 2008, 11:10 Actualitate | Politic

Traian Basescu
Foto: AGERPRES
 documente
(10 Oct 2008) RTF, 260KB
"As vrea sa va conving, si o fac cu responsabilitatea unui presedinte, ca sistemul bancar romanesc este solid, gratie politicilor adoptate de BNR. Oricat de solid ar fi, el se afla insa intr-un mediu dificil, mediul international, si totul trebuie tratat cu prudenta. Lipsa de prudenta din partea Guvernului si a Parlamentului poate aduce criza la noi acasa", a afirmat vineri, presedintele Traian Basescu.

  • In opinia sefului statului, "competitia" dintre Guvern si Parlament a determinat deprecierea monedei nationale "Cine da mai mult din banii publici. Aceste structuri confunda bugetul de stat cu bugetul de campanie. Fac un apel la prudenta si responsabilitate in negocierile dintre Guvern si sindicate. Nu avem niciun interes sa aducem criza la noi acasa".
  • "Profesorii, pensionarii, cei 530 de mii de cetateni romani care au credite in valuta de peste 20 de mii de euro si care totalizeaza la banci imprumuturi de aproape 14 miliarde de euro vor fi cei mai afectati. Vor fi afectate intreprinderile mici si mijlocii care de asemenea au credite in valuta de circa 14 miliarde de euro. De aceea mi se pare ca avem obligatia ca in aceste negocieri dintre Guvern si sindicate, cuvantul de ordine sa fie prudenta si responsabilitate".
  • "Solutia pe care o propun inseamna responsabilitate. Un Guvern cu 20% sustinere nu poate asuma obligatii pentru urmatorul Guvern. Ar fi nelegitim acest lucru."
  • "Avem sanse minime sa fim afectati de ce se intampla pe pietele internationale daca suntem responsabili si prudenti", a afirmat seful statului, adaugand "Caderea bursei nu afecteaza populatia".
  • "Imi permit o observatie personala. Problema reala pe care o avem in acest moment in relatia politic-sindicate sau Guvern-sindicate nu este cea a salariilor profesorilor, nu este cea a functionarilor publici si a personalului din sectorul sanitar, ci problema reala pe care o avem este ca nu avem o lege a salarizarii care sa vizeze intregul sector public."
  • "Sigur, nu diminuez importanta faptului ca sunt multe categorii din sectorul bugetar care au salarii mici. Dar faptul ca s-a tergiversat adoptarea unei legi de salarizare pentru sectorul public este problema reala pe care o avem."
  • Traian Basescu a vorbit si despre discrepantele care exista intre diferite categorii de bugetari, acuzand faptul ca "domnii din agentiile guvernamentale trebuie sa fie platiti ca functionari publici, cu salarii platite de Guvern la nivel de competenta. Acesti domni au, insa, salarii la nivel de secretari de stat. Salariile foarte mari ale sefilor de agentii guvernamentale reprezinta expresia lacomiei si a nesimtirii politicului", a afirmat seful statului, care a acuzat Executivul ca tolereaza aceasta situatie pentru a satisface clientela politica." El a adaugat ca "nu vreau sa dau exemple in acest sens pentru ca ele au fost prezentate de mass-media in ultima perioada".
  • "Cred ca in momentul de fata esential este sa dam prioritate la 3 elemente: inainte de a discuta despre orice salarii, orice mariri, orice revendicari salariale, primul lucru pe care trebuie sa il avem in vedere pentru a discuta responsabil este bugetul pentru anul viitor. In buget vor fi cu siguranta prevazute resursele destinate sectorului bugetar. Un al doilea lucru important este legea salarizarii, si in sfarsit, pentru a putea discuta problema salariilor, avem nevoie si de un Guvern legitim din punct de vedere politic, cu o sustinere de 50% + 1 in Parlament."
  • "De aceea indemn partidele politice, precum si celelalte parti interesate, sa inceapa, chiar in timpul acestei campanii electorale o dezbatere publica pe tema unui proiect de lege care sa aseze pe baze rationale salariile bugetarilor".

Seful statului a facut aceste afirmatii in contextul in care reprezentantii celor patru mari confederatii sindicale se intalnesc, vineri, cu premierul Calin Popescu Tariceanu pentru a discutii pe marginea majorarilor salariale.

Reuniunea are loc in contextul in care Executivul se confrunta cu o avalansa de revendicari salariale venite din partea tuturor bugetarilor, dupa ce Parlamentul a aprobat prin lege cresterea cu 50% a salariilor profesorilor.

Joi, peste 100.000 de functionari publici au participat la o greva de avertisment de doua ore, cerand majorarea salariilor cu 50% de la 1 ianuarie.




  
5348 vizualizari
  • -18 (20 voturi)    
    sa vedem daca e chiar asa (Vineri, 10 octombrie 2008, 11:18)

    florin [anonim]

    sa vedem daca e chiar asa, cand au sa inceapa romani sa-si scoata bani si cand bani UE nu vor mai intra.
    E foarte posibil daca UE are probleme ca, pachetele de integrare sa se suspende, oricum vorbim de 11 miliarde de €, sunt foarte curios, eu zic ca ar fi bine ca fiecare sa-si puna deocamdata banutii sub saltea :-))
    E numai ideea mea.
    • +7 (21 voturi)    
      daca salariile nu cresc... (Vineri, 10 octombrie 2008, 11:44)

      George [anonim] i-a raspuns lui florin

      Daca intradevar exista vointa din partea lui Basescu si sprijina actiunea de nemajorare a salariilor profesorile inseamna ca e pe drumul cel bun. Bravo Basescu!
      Desi de 4 ani am regratat ca l-am votat, de data asta am si eu in sfarsit o satisfactie. Sper sa fie responsabili atat el cat si PDL si PNL (la PSD nu ma astept la nimic... niste inconstieniti si inculti economic - "Vanghelisit") si sa stopez campania pomenilor electorale pentru a feri econimia de inflatie, devalorizarea cursului de schimb, cresterea deficitului de cont curent, etc... Astept rezultatul!

      Legat de ce se intampla cu clasa politica, sunt convins ca la urmatorul sondaj se va vedea:
      - PNL si PDL cresc (par partide cu mai multa responsabilitate, cu econimisti buni)
      - PSD se scufunda in propria demagocie, se ineaca cu propriul meniu de "mici si bere". Si pareau ca au scapat de populism, comunism si ar fi in stare sa faca si lucruri bune, dar ne-am insealat.
      Ce fac ei? Dau mita electoratului (mici, alocatii, crestere aberante) si ei se imbogatesc pe alta parte privilegiind anumite firme, persoane, etc...
      Un singur lucru mai e de spus. L-am intrabat pe bunicul (un vesnic admirator Iliescu si PSD) cu cine voteaza anul acesta. Stiti ce mi-a raspuns? "Cu Tariceanu ca a fost destept si a rezistat 4 ani... si a crescut tara!"
      La revedere PSD! Go to Rusia!
      • +13 (27 voturi)    
        Nice try (Vineri, 10 octombrie 2008, 11:52)

        filadel [utilizator] i-a raspuns lui George

        but NO! PNL nu este în aceeaşi barcă cu PD-L cum încerci să sugerezi. Dacă era cu adevărat nu făcea de 4 ani politica PSD.
        Nu PNL a crescut ţara ci măsurile liberale din primele luni ale lui 2005 luate de alianţa DA, în speţă liberalii din PD şi PNL (Stolojan, Stoica, Videanu, Blaga, Macovei), au ridicat ţara din rahat.
        PNL n-a făcut altceva decît să cheltuiască anapoda şi discreţionar toată bruma de credibilitate politică şi socială cîştigată cu greu de aliaţi pe care după ce i-a folost i-a aruncat la gunoi.
        • -13 (21 voturi)    
          unu (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:29)

          unu [anonim] i-a raspuns lui filadel

          ba, da' tu esti indoctrinat rau!!
        • -10 (18 voturi)    
          aoilioooooooooooooo...... (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:47)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui filadel

          Videanu CHIAR ca a ridicat tara din rahat - ba i-a pus si multe, muuuulte borduri... :)))

          Stolo, Stoica si Blaga? BUNA combinatie: S.S.S .! :)))

          Vai de capu'... in fine....
        • -8 (12 voturi)    
          PNL e aliata PDL (Vineri, 10 octombrie 2008, 14:16)

          aa [anonim] i-a raspuns lui filadel

          PDL a fost la putere 8 ani din cei 18 de la Revolutie. au facut doar rau tarii asteia ...1996-2000 si 2004-2008 reprezinta perioade de crize scandal,razbunari si politie politica ... PDL nu a facut decat rau tarii asteia la fel si Basescu...( a se vedea jaful si nenorocirile aduse in Bucuresti de el si Videanu)

          imi pare rau dar asta e deja adevar istoric...
          • +3 (5 voturi)    
            ? (Vineri, 10 octombrie 2008, 14:42)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui aa

            Esti cumva caine vagabond?
            ... daca da, atunci te inteleg.
            • -3 (5 voturi)    
              ca orice PDL-ist stii sa faci DOAR CIRC (Vineri, 10 octombrie 2008, 16:23)

              aa [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

              argumente din parti, obiectivitate alta data , negarea istoriei ... politie politica , educatie slaba , servilism ...
        • -3 (5 voturi)    
          nice try tu (Vineri, 10 octombrie 2008, 15:20)

          io [anonim] i-a raspuns lui filadel

          Daaa ... totul se trage de la ideile geniale de acum 4 ani ale celor cativa PDL-sti care erau si ei tolerati la guvernare. Nu de la actiunile de timp de 4 ani ale guvernului (construirea bugetelor incat sa mentina taxa de 16%, incurajarea si negocierea cu investitori strategici etc ...).
          Tu te auzi ce aberatii spui ? Fluturi niste nume si niste propozitii nesustinute de argumente si spui niste jumatati de adevaruri convingator. Adica faci demagogie.
      • -4 (8 voturi)    
        Sindicatele cer lui Basescu 1/2 din banii pe flota (Vineri, 10 octombrie 2008, 14:17)

        flotor [anonim] i-a raspuns lui George

        Stire bomba: Sindicatele din invatamant cer lui Basescu jumatate din banii obinuti in 90 din vanzarea flotei Romaniei.
        Asta chiar ar putea fi un ajutor pentru economia romaneasca. Sa vadem acum daca matrozul are onoare.
        • -1 (1 vot)    
          se vede ca ai ramas la nivelul celor 322 (Sâmbătă, 11 octombrie 2008, 7:15)

          YFS [anonim] i-a raspuns lui flotor

          /// Vrei sa-ti spun eu cine a furat si a vandut flota? Cauta-i pe la voi, manelistii din PSD. Iar liberalii sa ne explice unde au disparut cca 4 miliarde de Euro in afacerea Bechtel si multe sute de alte milioane de Euro..
    • +11 (17 voturi)    
      aiurea (Vineri, 10 octombrie 2008, 11:58)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui florin

      nu stii ce vorbesti maestre. Esti genul manipulat de televizor, pune si tu mana si mai citeste, mai invata, mai informeaza-te.

      sunt prea multi romani gata sa faca haos si nu inteleg de ce. E sindromul bulucului cand se da ceva pe apucate, adica lipsa constiintei si a civilizatiei. In loc sa faca ceva util sau macar sa se informeze, sunt gata oricand sa se imbulzeasca, sa se panicheze, sa tipe si sa se calce in picioare...
      • -1 (3 voturi)    
        E un Haos, nimeni nu vrea sa o pronunte, de frica (Vineri, 10 octombrie 2008, 20:18)

        Tanase [anonim] i-a raspuns lui gigi

        este o libera exprimare de idee, hai sa nu uitam cat de bine au fost asigurate bancile noastre cand au ramas oameni fara bani.
        Da obiectiv vazut, romania nu are o productivitate ca sa poata sustine consumul care ni-l permitem azi, de aea zic ca pericolul ca economia sa mearga de rapa e mare, motive:
        - venirea ramanilor din italia/spania/... are reduce intrarea valutei in tara.
        - Euroa intro criza nu vor mai ajuta Romania pentru refacerea infrastructuri, prin asta si lipsa cerincei fortei de munca.
        - Bancile numai acorda credite chiar si acuma (nu pe viitor) e vorba de prezent, asta duce la reducerea consumului, ...
        - Speculantii straini Imobiliare/Productie vor pleca de pe piata romana avand in tara mama probleme si incercand sa-si sustina afacerea de baza acasa.
        Eu zic ca ne asteapta un HAOS, luativa lumea in cap si carativa.
    • +8 (14 voturi)    
      Iar incepi? (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:10)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui florin

      Iar incepi sa semeni panica bai securistule?!
      Nu va ajunge ca a-ti tinut tara la nivel de epoce de piatra vreo 15 ani? Vreti sa o duceti inapoin dupa ce a avansat in epoca bronzului cu chiu cu vai?
      • -3 (7 voturi)    
        da Florine striga PDL si Base rullz sau nu ... (Vineri, 10 octombrie 2008, 16:36)

        aa [anonim] i-a raspuns lui un roman

        Florin esti un securist neaparat intitustie disparuta de 20 de ani ... dar neaparat securist ca nu aduci elogii conducatorului suprem Base si patridului iubit PDL , oare cum s-a intamplat si dupa cel de-al doilea razboi modial cand au venit la putere comunistii...

        s-a ajuns sa se nege istoria din 18 -19 ani de la Revolutie
        2 de FSN deci implicit de PD(L)
        mai raman 16-17
        dintre care 8 au fost PSD

        mai raman 8-9
        2004-2008
        1996-2000
        PD(L) a fost in ambele regimuri ambele au adus instabilitate si scandal in tara , circ si nimic facut ...
        dar esti musai securist pentru ca asa e la moda cine gandeste de unul singur e un dizident ... interesant cu cei din PDL striga lupul dar ei sunt cancerul politicii romanesti.
        • 0 (2 voturi)    
          pentru anonim (Vineri, 10 octombrie 2008, 20:27)

          Florin [anonim] i-a raspuns lui aa

          nu vad o problema a Partidelor si a lui Basescu, el saracu ce poate pentru ca Bursa mondiala a functionat ca un fel de Casino.
          Romania e o mica besina care daca sare scanteea din partea tarilor dezvoltate expldeaza.
          Hai sa fim realisti, place sa fiu mandru sa zic ca sunt roman, dara situatia finaciara nu are treaba cu mandria, asta vine ca grindina pe neasteptat si necontrolat.
          Basescu incearca sa indemne lumea la calm, cine nu ar fi facut ca el?
          este in intreresul lui sa nu se duca tara de rapa.
          Situatia actuala nu este vina niciunui partid si presedinte, este piata mondiala de care depindem cu totii.
          Daca dispar americani vin rusii, asa ca nu trebuie sa ne facem griji ;-))
    • +9 (11 voturi)    
      nu te-ai plictisit (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:39)

      ioio [anonim] i-a raspuns lui florin

      Si ieri... Si alaltaieri.... si azi... aceeasi poveste...
      Nu te-ai plictisit???? NOI DA!
    • +3 (3 voturi)    
      comisarul european explica (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:21)

      stef [anonim] i-a raspuns lui florin

      florin, este un interviu chiar azi pe hotnews (ceva mai jos, pe prima pagina) cu comisarul european pr finante, o anume dalia nu stiu cum, care spune ca e f greu sa se umble la buget. daca statele nu vor plati, asta e o alta disuctie, dar chiar crezi ca se va ajunge aici?
      depinde cat e de grava "the depression"
      http://economie.hotnews.ro/stiri-eurofonduri-4733511-comisia-europeana-explicatii-despre-efectele-crizei-asupra-resurselor-financiare-ale.htm
    • +1 (3 voturi)    
      Deci asa gogule (Vineri, 10 octombrie 2008, 14:38)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui florin

      Ia spune-ne gogule, unde este salteaua aia a ta, sa vin sa-ti fac o vizita...
  • +8 (14 voturi)    
    Mda (Vineri, 10 octombrie 2008, 11:22)

    arathemis [utilizator]

    Eu cred ca era nevoie de responsabilitate inainte de criza. E mult mai usor sa previi decat sa vindeci. Acum trebuie responsabilitate inzecita.

    Si tot e bine ca a avut 4 puncte declaratia. Pacat ca 2 din ele is la fel.
  • -11 (17 voturi)    
    gaz pe foc (Vineri, 10 octombrie 2008, 11:29)

    un prudent responsabil [anonim]

    din nou sansa ne ocoleste ! total neinspirat ,nu se dezminte .
  • -14 (20 voturi)    
    bate campii (Vineri, 10 octombrie 2008, 11:30)

    Adrian [anonim]

    basescu e bun doar la batut campii
    si la furat cu acolitii lui udrea cocos si bordurarii
    • +10 (14 voturi)    
      lasa ca (Vineri, 10 octombrie 2008, 11:50)

      mamalustefancelmare [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      iti da tie PSD-ul miere si lapte...sau PNG...sau PRM...sau PNL
      • -7 (15 voturi)    
        PSD,PNG,PRM niste jeguri (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:12)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui mamalustefancelmare

        Insa PNL a facut mult bine in astia 4 ani.
        Ia vedeti cu cat a crescut nivelul de trai din 2004 pana acum.
        • +10 (16 voturi)    
          Lasă-ne cu penele! (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:28)

          filadel [utilizator] i-a raspuns lui un roman

          Române, PNL n-a făcut nici un bine acestei naţii. Ar fi avut ocazia s-o facă plecînd de la guvernare dar se pare că a fost mai puternică comanda PSD "freeze!".

          Nivelul de trai de acum nu este meritul PNL. Deşi am mai zis-o odată mai sus, o repet fiindcă nu pot accepta minciunile propagandistice pentru argarea de merite false şi furt de voturi.

          Nice try but NO PNL!
          • 0 (6 voturi)    
            serios? (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:31)

            andrei [anonim] i-a raspuns lui filadel

            dar cum si de ce e tot ce e bine meritul pd-l? sa pricep si eu. iar programul aliantei nu cumva a fost facut si de pnl? iar in pnl nu cumva erau si altii in afara de stolojan si stroica? intreb si eu.
        • +10 (16 voturi)    
          PNL SRL (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:47)

          Addy [utilizator] i-a raspuns lui un roman

          Eu ca orientare politica sunt liberal. Apreciez liberalii din Bacau pe care de altfel i-am si votat, dar pe plan national au devenit un simplu SRL .

          Au oameni valorosi. Un prim exemplu ar fi Ionut Popescu, care a refuzat sa dansez pe muzica si si-a data demisia din functia de ministru al economiei. Dar acum in PNL SRL sunt promovati oameni doar pe interese economice de grup si fara doar si poate am sa votez ori PDL ori chiar PRM sau PNG.

          De ce as vota PRM sau PNG ? Nu ca as avea o oarece afinitate cu ei si pentru ca viitoarele guvernari sa fie mai prudente, sa nu se mai comita asemenea genociduri economice.
          Luati-l ca un vot de blam si nimic mai mult.

          S-au majorat diferite ajutoare sociale, iar odata cu ele si inflatia. Inflatia in termeni reali este de 13,7% in primele 10 luni. Daca acesti hoti vor fi la fel de protejati la fel cum au fost in ultima vreme de guvernarea Tariceanu se duce dracului tara.
        • -6 (8 voturi)    
          jeguri dar PNG si PRM si PNL aliate PDL (Vineri, 10 octombrie 2008, 14:17)

          aa [anonim] i-a raspuns lui un roman

          PSD nu si-a compromis doctina sau credintele a facut bine tarii asteia sunt niste eroi nationali.
          • +3 (5 voturi)    
            laf laf laf (Vineri, 10 octombrie 2008, 14:49)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui aa

            =))
            Ba tu nu esti ala ce tot incerca sa ne convinga pe-aici ca Ilici este erou national?!
            :))
            • -4 (4 voturi)    
              nu incerc sa conving plebea de nimic (Vineri, 10 octombrie 2008, 16:27)

              aa [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

              Istoria imi va da dreptate , guvernul Nastase a readus tara pe linia de plutire dupa dezastril facut de PNT si PD(L) acum in loc de PNT a aparut PNL ... ge pot spune cei fara argumente aduc in discutie un om din PSD Iliescu ... pana una alta el e educat politic ... la Moscova ce-i drept.
              oricum pe langa ciobanasul de la Cotroceni cu tendinte de dictator Iliescu e mic copil.
              • +1 (3 voturi)    
                hehe (Vineri, 10 octombrie 2008, 19:13)

                boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui aa

                deja mi-ai devenit simaptic :)) nu de alta, da' m-ai facut sa rid :)))
                cica "guvernul Nastase a readus tara pe linia de plutire" :)) tare faza; tre' s-o trimit mass ca bancul zilei la prieteni :)))
                • 0 (0 voturi)    
                  datorita lui Nastase suntem in UE (Luni, 13 octombrie 2008, 17:14)

                  aa [anonim] i-a raspuns lui boogeyman

                  Draga domnule PDL-ist mie imi e antipatic Nastase dar spre deosebire de dvs. respect istoria. In nenumarate randuri s-a spus clar de la Bruxelles ca guvernul Nastase si-a facut treaba exemplar si doar 2 domenii mai aveau probleme... eu am taria sa recunosc ca PSD a adus liniste si performanta in tara dupa haos-ul dein 1996-2000 . ceea ce se va intampla si in 2008.
  • -7 (17 voturi)    
    m-am saturat (Vineri, 10 octombrie 2008, 11:59)

    jiji [anonim]

    mai lasati-ne in pace cu profesorii astia, nu fac nimic, nu-s buni de nimic si manaca banii statului degeaba!
    • +6 (8 voturi)    
      catre /// (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:31)

      domino_777 [anonim] i-a raspuns lui jiji

      Se vede treaba tu crezi cu tarie ca gasca asta de oameni nimiti profesori nu-s buni de nimic. Sa deduc ca pentru tine nu au reusit sa faca nimic? ///
    • +7 (7 voturi)    
      chiar asa (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:43)

      aiurea [anonim] i-a raspuns lui jiji

      si scolile astea nu inteleg de ce mai exista. eu propun sa se desfiinteze invatamantul, sa se vinda toate cladirile care sunt scoli acu si profesorii sa se reprofileze pe agricultura. ce mama naibii!
      • +4 (4 voturi)    
        E bine (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:04)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui aiurea

        Cred ca asta e solutia ... scolile desfiintate...transformate in orice altceva... iar profesorii sa-si gaseasca alta preocupare. In fond vedem ca nu prea e nevoie de carte in Romania. Cartea nu te invata cum sa furi ... sa ajungi barosan ... cu palate, vile, limuzine asa ca sa desfiintam scolile ...
  • +3 (7 voturi)    
    tara arde si ... (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:25)

    agora [anonim]

    Asta e rezultatul cand se pun in functii ...habarnamisti cum sunt majoritatea parlamentarilor Se merge pe principiul ca vor invata ei ... din mers. Ori ce au invatat se vede deja. De multe ori pentru a-si justifica existenta in functie incep a schimba ce au facut predecesorii producand haos ca nici pentru asa ceva nu au nici o pregatire. As putea sa dau citeva exemple din invatamint justitie si nu numai. Poate ca ar fi chiar bine asa cum indemna cineva dintre comentatori sa incepem noi aici sa facem unele propuneri si sa ne implicam mai mult. Criza e de proportii si ma minunez cum la noi..... "baba inca... se piaptana"
    • +5 (7 voturi)    
      Ce lipseste parlamentarului roman in general (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:03)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui agora

      Este bunul simt, asa numitul "common sense".
      Nu conteaza cat de avansat esti in studiul economiei, al finantelor sau mai stiu eu care domeniu.
      Daca ai bun simt si il folosesti, vei vota ceea ce este corect pentru a asigura un viitor mai bun.

      Din pacate marea majoritate a parlamentarilor romani sunt niste brute la care bunul simt nu a reusit sa ajunga.
      • +2 (2 voturi)    
        Asa-i! (Vineri, 10 octombrie 2008, 14:54)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui un roman

        Iar descrierea facuta de tine se reflecta in legile pe care ni le dau ei sa le respectam.

        Persoanele care dau legile ar trebui sa fie modele de oameni cu coloana vertebrala, nu viermi parazitari ca parlamentarii de acum.
  • +2 (4 voturi)    
    vorbe (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:42)

    Gabriel din Deva [anonim]

    Corect spus, mai ales in privinta unei legi unitare de salarizare a tuturor bugetarilor indiferent de categorie. Pare rezonabil si mai ales echitabil. Si cu faptele cum ramane? Domnule presedinte, aveti curajul si nu promulgati legea privind cresterile salariale excesive din invatamant!
    • -1 (1 vot)    
      corect ... pentru o doctrina comunista (Vineri, 10 octombrie 2008, 16:43)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Gabriel din Deva

      Ma intreb PDL a fost in FSN apoi de sine statatoare deci social-democrata,apoi democrati ma intreb oare va adopta doctrina comunista ?

      exact la fel spuneau si comunistii e rezonabil si echitabil iar masele sa aiba salarii inchise in categorii ... prin urmare performanta nu trebuie promovata doar Poesedintele insesi a transmis copiilor sa nu se speteasca invatand... mai mult bugetarii performanti trebuie tinuti cu forta sa nu plece la privati .... pentru ca prin salarii nu o sa mai fie posibil ... mda ce-i drept cat or mai fi privati ...
  • -6 (10 voturi)    
    LOL :)) (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:43)

    Codruta N [utilizator]

    s-a trezit si asta, sa continue campania aia electorala de 2 bani, pe care o face de vreo 3 ani :))

    Domnu Basescu, dar Dvs. de cati ani luati salariu in "sistem bugetar"? ACUM abia v-ati dat seama? cu 7 saptamani inainte de alegeri, ca e ceva in neregula?

    Cu salariul Dvs. cum e? La drept vorbind, cum il justificati? ca eu platesc impozite pentru un PRESEDINTE, nu pt. un agent electoral al lui "dgara Stolo" sau al lui Blaga - sau al PDL in general... >:

    In Administratia Prezidentiala nu sunt functionari publici? Ati facut vreo sesizare catre Guvern pana acum, ca nu e ceva in regula cu salariile lor???

    Apropo de consilieri: pe Belu si Bitang cu cat si de ce ii platiti? Ca sa mananca si gura lor o paine (mai alba, ashaaa...) dupa ce n-ai mai fost lasati sa ia banii munciti de gimnastele alea?

    Si o ultima intrebare: cam CATI romani credeti Dvs. ca va mai cred, dupa toti acesti ani? >:
    • +5 (5 voturi)    
      io-te cine vorbeste (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:21)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      pai s-a trezit acum sau face de 3 ani? te poti hotara? :) mai multa atentie...


      si se referea la directorii de agentii guvernamentale care castiga mii de euro pe luna. mai mult chiar decat presedintele Roamaniei.

      cat priveste salariile consilierilor sai vezi ca-s publica.
      ///

      am si io o intrebare... de pe la ce partid/agentie guvernamentala/minister sau cabinet de senator scri? :)
      • -2 (2 voturi)    
        PDL si Basescu = 3% buba sparta. (Vineri, 10 octombrie 2008, 16:49)

        aa [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        Codruta N "scri" sigur de la un cabinet de senator ... l-am citat pe sucaa cu "scri"...
        daca gandesti liber nu esti bun , daca vezi cine a provocat circ si instabilitate in tara si cine nu a facut nimic constructiv 8 ani (1996-2000;2004-2008) adica PDL...ul si restul aliatilor lor...
        aa sucaa am o veste proasta pentru voi cei ce inaltati ode ... Primul Ministru e cel mai puternic om in stat ... Presedinte se scrie cu "P" si nu cu "p" ....
        si e normal ca un director de regie sa fie platit mai bine decat Presedintele pentru ca TEORETIC acel director produce ceva... Presedintele e doar un bibelou cu cateva atributii in plus.
        • +3 (3 voturi)    
          ce-i cu procentul ala? (Vineri, 10 octombrie 2008, 17:11)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui aa

          mea culpa, se mai intampla sa scriu si cu un "i"

          nu stiu de ce VOI promovati circ cand cineva va critica? Asa va feriti de critica, acuzandu-l pe celalalt ca face circ? e cam penibil...

          in alta ordine de idei, pana una alta PD-ul a fost creierul taxei unice care a dus la cresterea economica. pana una alta PD-ul a scos steguletele rosii din raport inainte de aderare. pana una alta singurii ministrii laudati de cei de la UE au fost cei din PD.
          pana una alta singurii primari din bucuresti care au facut cu adevarat treaba si cei ai PD-ului. si exemplele sunt multe si n-am loc in 2000 de caractere cate ne-a dat hotnews :)

          in schimb pe leberali ii vad negociind contracte prin bodegi pe palinca si caltabosi. pe leberali ii vad scapandu-l pe iliescu de lustratie. tot pe ei ii vad cum urca inflatia si scade leul. si, cum spuneam, am doar 2000 de caractere...

          e usor sa arunci cu noroi acuzand ca PD-ul si Basescu fac scandal.

          ce dracu produce un director de agentie? poate-mi spui de ce leberalu de la avas nu mai vinde antibiotice Iasi dupa ce a incasat sporuri pt aceasta negociere. si iar exemplele pot continua.
          • 0 (0 voturi)    
            taxa unica = DEZASTRU (Luni, 13 octombrie 2008, 17:16)

            aa [anonim] i-a raspuns lui sucaa

            PNL a fost promotoarea taxei unice PDL a vrut doar sa dea lovituri de stat asa cum a facut si in 1996-2000 a creat haos.

            Legat de taxa unica cei 15 % te costa aproape dublu pentru ca au fost nevoiti sa inventeze in primii 2 ani taxe noi ...

            PDL=circ si atat
          • 0 (0 voturi)    
            procentul adevarat al PDL in alegeri (Luni, 13 octombrie 2008, 17:26)

            aa [anonim] i-a raspuns lui sucaa

            atat va lua intre 3% si 10% .
        • +1 (1 vot)    
          ai o gandire tipica de ciocoi. (Sâmbătă, 11 octombrie 2008, 7:21)

          YFS [anonim] i-a raspuns lui aa

          Ti se pare normal ca cei din agentii sa aibe salarii de 50.000 sau chiar 25.000 de Euro, in timp ce amarata aia dintr-un sat din Maramures ia 3 lei? Noroc ca se apropie alegerile si vom scapa de voi. Stiu ca va temeti de PDL si Basescu, dar, de ce va este frica, tot nu scapati. S-ar putea sa aveti surpriza sa venim mai multi la vot de data asta si pe noi nu ne puteti pacali. In orice caz, ciocoii pnl-isti au intrecut in lacomie, prostie si demagogi chiar si clientela de manelisti a PSD si ne produceti o grata profunda.
          • 0 (0 voturi)    
            COMUNISTI = PDL ? (Luni, 13 octombrie 2008, 17:19)

            aa [anonim] i-a raspuns lui YFS

            Da mi se pare normal sa aiba salariile alea pentru ca aia au functii importante intr-un stat normal.Cat timp sunt cinstiti si corect. Comunistilor vreti sa luati toti aceeiai bani si sa nu faceti nimic ? Populistilor voi promovati prostia si noncultura in tara asta sunteti UN CANCER al democratiei . mai aveti tupeul jegos sa-i atacati pe cei ce gandesc liber cand voi vrei instaurarea dictaturii lui Basescu ?
  • +7 (7 voturi)    
    Responsabilitate minim 6 luni (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:44)

    same.dan [utilizator]

    Ar trebui trecut in constitutie ca nici un guvern sau parlament sa aiba dreptul sa cresca salarii+venituri prin diverse hotarari cu minim 6 luni inaintea finalului de mandat.
    Macar asa ar trebui sa se descurce 6 luni cu propriile decizii.
  • +3 (5 voturi)    
    re: Traian Basescu (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:03)

    roman [anonim]

    Cred ca Dl Traian Basescu spune corect ceea ce spune .
    Mai cred ca Dl Traian Basescu a inceput sa se transforme intr-un luptator de partea poporului. Daca av dovedi asta, ca simplu cetatean , chiar daca nu am facut-o pina acum, il voi vota si sprijinui sa fie CAPITAN in aceasta cursa lunga .
    • -2 (2 voturi)    
      Corect (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:26)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui roman

      Sigur ca spune corect. Pentru o categorie sociala cea a "neiubitorilor de carte" vorbeste si actioneaza perfect. El este acum la maturitate plin de frustrarea elevului pe care profesorul incerca sa-l indemne sa invete fara ca acesta sa vrea asta. In fond sa nu ne facem griji pentru profesori, mai este foarte putin si visul chiulailor se va implini: scolile vor fi desfiintate ca inutile. Cum spune cineva: ce nevoie ai de scoala daca aia nu te invata cum sa furi?
    • -2 (2 voturi)    
      spune corect ... dar DOAR spune (Vineri, 10 octombrie 2008, 14:20)

      aa [anonim] i-a raspuns lui roman

      Individul asta nu face altceva decat circ
      nu e capabil de altceva el doreste doar sa dezbine... a ajuns Presedinte urland ca s-u furat alegerile si nu a demonstrat niciodata...a imprumutat telefoane de la "tiganci imputite" etc ...
      probabil va reprezinta ...
  • -1 (5 voturi)    
    Asteptam fapte (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:06)

    un roman [utilizator]

    Domnul Presedinte poate incepe prin a nu promulga legea de marire a salariilor cadrelor didactice (ar fi culmea sa continuam sa-i numim pe toti profesori, asa la gramada) cu 50%!
    Daca face chestia asta atunci il cred.
  • -1 (3 voturi)    
    Indem la rascoala! (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:19)

    Levente [anonim]

    e inadmisibil ce se intampla in tara asta! cand faci greva nu te mai baga nimeni in seama, dimpotriva, esti intampinat de jandarmi! asta e dictatorie!!!!!!!!!!! va place oamenilor??? sa dam foc parlamentului, ca sa se vada cat de naruit e tara. oricum se fura bani, macar voi vedea unde se duc banii daca vom arde parlamentul, in renovarea cladirii!
  • +5 (5 voturi)    
    Legea salarizarii BUGETARILOR e solutia (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:30)

    alex [anonim]

    Nemtii au o lege pentru toti bugetarii. E o schema clara de avansare in functie de vechime, examene, etc. Salariile doctorilor, profesorilor, functionarilor publici etc sunt corelate. Asta trebuie si la noi, sa le corelam pe toate sa nu mai sara ba unii, ba altii cand o anumita categorie obtine mariri salariale.
    • +3 (5 voturi)    
      salarizare (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:48)

      stefan v [anonim] i-a raspuns lui alex

      1. cea mai mare eroare, cel putin in educatie, este salarizarea dupa grade si vechime, conditii nici necesare nici suficiente pentru o prestatie de calitate. salarizarea trebuie facuta dupa performante si rezultatele muncii, ca in privat. Nu cred ca exista vreun privat care sa-ti dea salarii doar pentru diplome si vechime.

      2. Eu as da fonduri globale unei institutii bugetare, dupa standarde clare ( de ex, la scoli, dupa nr de elevi). As limita si raportul intre venitul minim si maxim la 1/5 (1/6?) si cu asta basta. sa decida managementul unitatii cine ia mai mult, cine mai putin.

      3. Trebuie desfiintata birocratia cu 60%, n-ar fi nicio paguba. Ii inlocuim pe functionari cu computere, care lucreaza infinit mai bine si nici nu cer spaga. Exista rezerva uriase. Fonduri uriase se pot disponibiliza si pot merge la infrastructura.

      4. D-l Basescu sa faca bine sa vina PM in viitorul guvern. Asa, pe tusa, e usor sa dai din gura.
      A evoluat f. bine, discursul de azi a fost excelent. A spart buboiul. Trebuia sa mentina alianta DA in viata. Oare ar fi fost posibil cu mai multa persuasiune?
      • +1 (5 voturi)    
        Nu (Vineri, 10 octombrie 2008, 14:43)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui stefan v

        Nu cea mai mare gresala in educatie este ca exista asa cum exista. Nu este nevoie de educatie, ea ne incurca, nu ne ajuta sa furam, nu ne ajuta sa devenim bogati. Profesorii ne invata prostii nefolositoare si mai vor sa fie platiti bine. Daca vor bani atunci sa se recicleze. Propun sa existe materii de genul: Furatul din banul public, Falsificarea actelor de proprietate, Aburirea comisarilor europeni, Tehnica si practica spalarii banilor ... Asta da educatie folositoare iar de profesori avem cu duiumul.
        • +1 (3 voturi)    
          Nu dam bani..poporul prost e mai usor de manipulat (Vineri, 10 octombrie 2008, 16:57)

          aa [anonim] i-a raspuns lui Dan

          asta e marea schema... mai needucat mai maleabil...
    • +1 (1 vot)    
      corect dar incomplet (Vineri, 10 octombrie 2008, 16:56)

      deutsch [anonim] i-a raspuns lui alex

      In "Nemtia" pe langa criteriile enumerate de tine exista criteriul performanta care elimina clar barierele comuniste ce implica situarea unor salarii in anumite bareme neaparat.
  • -1 (1 vot)    
    a nu sa de-a!! (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:33)

    nemo [anonim]

    mai da cei care fac greve..si tinda sa cred ca sunt si acolo oamenii cu studii superioare..nu stiu ca o infuzie de banii neacoperiti salta iar inflantia si de aci "principiul dominoului"?
  • +4 (4 voturi)    
    Foarte clar (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:37)

    mihai [anonim]

    Presedintele a pus foarte bine problema. Numai cine e rau intentionat sau tonomat cu euro nu ii dau dreptate.
    Trebuie facut ceva cu cei care nu le mai ajunge salariile.... Modificarea legilor este o necesitate.
    Face ce face si tot Presedintele Basescu are dreptate.... Mor de invidie dusmanii sai..... si toti cei care nu-l suporta....
  • +6 (6 voturi)    
    votati oameni nu partide !!! (Vineri, 10 octombrie 2008, 13:44)

    Rica [anonim]

    Alooo!, pentru cei ce au intrat iar in campanie electorala, nu ne mai aburiti cu partidele voastre !!!

    Nu putem vota uscaturile din partide, asa ca scoteti-le din circumscriptiile uninominale daca vreti votul nostru.

    Am vorbit cu oameni care credeau ca se alege si presedintele anul acesta, asta au inteles ei din toata agitatia...

    Altii se vor duce sa-l voteze pe Stolojan si nu il vor gasi pe lista... ca el nu candideaza in circumscriptia lor si vor fi foarte nelamuriti.

    Si apropo de reclama de la TV cu "votati oamenii pe care ii cunoasteti"... daca vrem premenirea Parlamentului ar trebui ca exact pe oamenii care ii cunoastem sa nu-i votam, altfel nu vom schimba nimic.

    Ma gandesc cati vor merge la vot sa-l voteze pe Basescu si vor tine mortis sa-l voteze doar pe el, ca saracii nu au avut timp sa se informeze ca la ei in circumscriptie candideaza altcineva.

    Apropo, voi stiti cine candideaza in circumscriptia voastra? Sau nu conteaza daca persoana desemnata de partidul pe care il simpatizati este un tampit, un neavenit sau o lichea manjita?

    Anul acesta se va vedea cat de greu este sa votezi dupa capul tau si apoi sa nu mai poti da vina nici pe listele de partid...

    Fiti convinsi ca Parlamentul din toamna va fi absolut reprezentativ pentru Romania, prin rezultatul obtinut din coroborarea candidatiilor propusi de clasa politica si alegerea facuta de subconstientul fiecarui votant.

    Oricum, in Romania, fiecare votant considera ca votul lui nu conteaza, ca el personal nefiind semnificativ, nici votul lui nu conteaza, si cum suntem o natiune sugubeata, dam votul la misto si apoi ne miram de ceea ce a rezultat, dar oricum nu ne consideram vinovati... E atat de bine sa fii poet...!
  • 0 (2 voturi)    
    si totusi (Vineri, 10 octombrie 2008, 14:03)

    anonim [anonim]

    cred ca psd va face jocurile in orice combinatie politica viitoare, ca-i cu pnl, ca-i cu pd-l, nici nu conteaza, sau daca va fi in opozitie. ca si acum de altfel...vom trai si vom vedea...
  • -4 (4 voturi)    
    Pe ei, pe ei, pe ei, pe mama lor! (Vineri, 10 octombrie 2008, 14:11)

    Florian [anonim]

    Pai oameni buni la ce nevoie de scoala?
    Ce domn' presedinte s-a omorat cu scoala? Auzi fuma prin WC-uri si fugea de la ore. Si cei cu asta, nu a ajuns ditamai giorsanu' de presedinte in tara lui Papura Voda? Ce aia de sunt ministrii si parlamentari au iubit cartea? Ce jiji-ul national stie carte? Ce Mutu, Chivu stiu carte multa? Invatatura saraceste pe om si nu e buna de nimic. Asa ca domn' presedinte da-le la gioale alora de fac pe nebunii si zic ca sunt profesori si mai vor si bani in plus.
  • -4 (4 voturi)    
    dictator fost FSN fost socialist actual democrat.. (Vineri, 10 octombrie 2008, 14:12)

    aa [anonim]

    am citit cu atentie cuvintele alese pe spranceana de autorul articolului ... a inceput campania electorala de ceva vreme si tovarasul presedinte e disperat indeamna la social - democratie desi PDL,partidul stat desprins din FSN a schimbat doctrina pentru a putea sta la putere inca 4 ani alaturi de PNL ...
    jocul asta cu uite salariile nu-s salariile sunt de fapt praf in ochi...
    promovarea egalitatii salariilor e profund comunista ... ma sperii din ce in ce mai tare...in curand cine nu e pro Basescu o sa stea la beci la DNA sau la alt dispozitiv de represiune ... ma uit la istoria recenta a tarii asteia , nu imi vine sa cred cate treburi se repeta ...
  • +7 (7 voturi)    
    Dl Basescu (Vineri, 10 octombrie 2008, 14:42)

    Lucianmotul [anonim]

    presedintele romaniei actual dl basescu este singurul presedinte dupa revolutie care este patriot si nu gigodie ,are coloana vertebrala si vrea sa faca ceva pt.tara dar este greu cu al de psd, gadea, stan ,cristoiu, toti de la antene ,astia spala creierile romanilor si fac propaganda anti basescu.si ante romania.
    • -2 (4 voturi)    
      gramatica si propaganda (Vineri, 10 octombrie 2008, 17:04)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Lucianmotul

      cine nu e cu ei portocalii trebuie sa sufere...
      oricum tovarasul Lucian are nevoie de o injectie cu gramatica limbii romane ... si ceva principii democratice ... de fapt daca ma gandesc bine sa ramana asa are sanse sa ajunga Presedinte...
      noi sensuri la cuvinte in DEX

      "patriot" - om ce vinde tot din patria lui
      "coloana vetrebrala" - inclinatii spre a face circ si de a nu contrui nimic
      • +1 (1 vot)    
        matale in schimb (Sâmbătă, 11 octombrie 2008, 5:32)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui aa

        ai nevoie de un' transplant' de logica si argumentatie,poate numai asa ai fi observat ca numai in ultimele 2 luni base a avut 2 actiuni care ar fi prevenit in buna masura incrancenarea de astazi
        1] in august partidele au fost chemate pentru un 'pact pe educatie' ,iar 1 sef de partid a preferat nunta unui lacheu desfasurata la Monte-Carlo,iar altul a preferat o actiune electorala la Dabuleni
        2]presedintele in sep. a tinut un discurs in fata Parlamentului despre 'starea natiunii',cum au tratat cele 2 mari partide de guvernare nu mai are rost acum sa analizam, dar vedem cu usurinta ca discursul lui base era axat exact pe problemele reale ale Ro
        • +1 (1 vot)    
          ai dreptate, prietene... (Sâmbătă, 11 octombrie 2008, 7:25)

          YFS [anonim] i-a raspuns lui directia 5

          dar acest individ insinuant, care se ascunde sub nick name-ul "aa" a lipsit de la lectia de logica. Este clar ca face parte din gasca golanilor cu papion, care au ingrozit Romania cu lacomia, demagogia, tradarea si nemernicia lor.
          • 0 (0 voturi)    
            PDL=PCR=COMUNISM (Luni, 13 octombrie 2008, 17:25)

            aa [anonim] i-a raspuns lui YFS

            Presedintele nu face decat circ.el nu a actionat decat pentru discreditarea guvernului.a actionat IMPOTRIVA oamenilor care l-au dus acolo...
            YFS si directia5 eu am argumente voi nu aveti decat lectiile de dezinformare primite.
            cine nu e PDL-ist e golan,lipsit de logica etc ...slabilor lumea gandeste liber inca si va da cu voi de pamant in cateva luni.

            nemernici zici ? oare nu e nemernicie sa "imprumuti" cu forta telefoane de la ziaristi si sa ai remarci rasiste gen "tiganca imputita" ????????
            va reprezinta?
  • -2 (4 voturi)    
    una spune alta face (Vineri, 10 octombrie 2008, 15:26)

    me [anonim]

    Pai daca "face apel la prudenta si responsabilitate", de ce promulga legea cu 50% la profesori? A zis ca o promulga fara probleme, "cum sa nu"? De ce nu se pronunta deschis impotriva legii? De ce PDL sustine furibund legea alaturi de PSD?
    Ceva nu se leaga... Cineva joaca la 2 capete aici ...
    • -1 (1 vot)    
      Ei si tu (Sâmbătă, 11 octombrie 2008, 9:51)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui me

      Doar nu o sa piarda Basescu voturile din educatie!
      El zice de toate si asteapta sa spuna Curtea Constitutionala ca legea este neconstitutionala, asa nu va fi vina lui ci a Curtii si a lui Tariceanu., iar el va fi cel care a chemat la chibzuinta si nu a spus ca nu va promulgal egea.
  • -1 (1 vot)    
    Solutia (Sâmbătă, 11 octombrie 2008, 9:10)

    stefan v [anonim]

    Presedintele sa faca bine sa vina in fruntea viitorului guvern. Ar fi asul din maneca, care ar aduce multe voturi pt. PDL. Poate chiar ar face majoritatea in parlament. Avem nevoie de un guvern monocolor, macar nu mai poate arunca vina pe altii daca iese prost. Asa, de pe tusa, e usor sa critici.
    • -1 (1 vot)    
      va rog mai clar (Sâmbătă, 11 octombrie 2008, 11:54)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui stefan v

      cum ar trebuii sa arate acest 'sa faca bine sa vina in fruntea viitorului guvern'?.Daca este in 'teren' faulteaza guv. si parlamentul si este suspendat de comisia de arbitraj'322' ,daca este pe ;tusa' huiduie,este greu sa te numesti Basescu si sa ai drept de joc.
  • +3 (3 voturi)    
    PD-L si asa zisii "dascali" ! (Sâmbătă, 11 octombrie 2008, 15:06)

    martin [anonim]

    Este absolut o ticalosie sa ataci si cu aceasta problema tot PD-L-ul, care s-a comportat la votarea acestei legi propagandistice a PDSR, absolut rezonabil.
    La votarea ledii PD-L s-a abtinut ,fiindca desi simpatizeaza cu profesorii,care nu sunt prea bine platiti comparativ cu alte categorii, nu a vrut sa cautioneze obraznicia PDSR, care s-a comportat fix ca partidul Cosmonautului Prostanac.
    Atunci cand una din cele mai sinistre figuri parlamentare PDSR-iste , groaznicul Nicolicea, a impus votul nominal ,care e legal numai cand vor muschii lor muncitoresti-ciocoiesti, PD-L a refuzat clar sa mai fie prins "in afara jocului" ca la fotbal,cum a planuit si realizat mereu alianta PNL-PDSR, asa ca a votat nominal la fel ca si PNL si PDSR.
    Acum Tariceanu face pe aparatorul sanatatii economice a tarii, dar se pot banui cu usurinta planuri mefistofelice inca dezvaluite,tot ale aliantei PNL-PDSR si care vor aparea in timp!
  • 0 (0 voturi)    
    educatie (Duminică, 12 octombrie 2008, 10:51)

    ines [anonim]

    asa e , in invatamant daca.ai gradul 1iei cu 1 mil si ceva mai mult decat ce.ilalti gradul 1 find de fapt o lucrare plagiata apoi un praznic mare la scoala in care hranesti profii universitari care vin la sustinere si restul scolii , te costs per totao peste 30 mil lei .vechi ...e o mare prostie toti trebuie sa fim platiti la fel cu un salariu decent ...cati profesori au banu sa investeasca in grad 1 plus zeci de preinspectii in 3 ani cu mese.fastuoase .nu trebuie ca salarizarea sa mai faca disct discriminari intre cei cu gradul 1 si cei fara plus ca cei care se vad cu vechime si grd b nu mai fac mai ni mic .gradatia de merit sau salariul de merit se dau pe pipat.ul in fund al inspectoratului sau si directorului ..dirigentia la fel deci intre un profesor fara toate astae si unul aranjat bine pot fi diferente de la 3 pana la 8 milioane ...ni mi se pare normal!!!!! oricum sa lucrezi in educatie in aceasta tara este umilitor si deprima.nt!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      ptr.Ines (Duminică, 12 octombrie 2008, 14:01)

      sile [anonim] i-a raspuns lui ines

      Daca esti cumva cadru didactic si scrii asa cum se vede in comentariul tau,atunci as vrea sa-ti spun ca,daca as fi directorul tau,in secunda doi te-as da afara din invatamant !!

      Umilitor si deprimant ar fi sa existe multi din astia ca tine in sistemul educational din Romania.
      • 0 (0 voturi)    
        Daca iti inchipui ca.... (Duminică, 12 octombrie 2008, 17:09)

        YFS [anonim] i-a raspuns lui sile

        cu salarii de 700 RON ai sa atragi specialisti si oameni de calitate in invatamant te inseli. Asta dai, asta ai.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version