Mircea Geoana recidiveaza: Trebuie sa facem tractoare cu GPS 

de Luminita Parvu     HotNews.ro
Vineri, 29 august 2008, 15:54 Actualitate | Politic

Geoana si solutiile pentru agricultura romaneasca
Foto: AGERPRES
Dupa ce, in urma cu o luna, presedintele PSD vorbea despre trimiterea cosmonautilor romani in spatiu, vineri, Geoana a declarat ca vrea ca in Romania sa se construiasca tractoare cu GPS. Aflat la targul Agralimex, Geoana a explicat ca, pentru a face fata comeptitiei pe piata, fabricarea unor tractoare cu GPS reprezinta o solutie, transmite agentia Mediafax.

Presedintele social-democratilor a vizitat targul de utilaje agricole Agralimex, unde s-a pus la punct cu ultimele noutati in materie. De altfel, organizatorii targului i-au prezentat lui Geoana "vedeta" evenimentului:  un tractor, echipat cu aer conditionat, radiocasetofon si geamuri electrice.

Reactia lui Geoana a fost una care a starnit zambetele gazdelor: "GPS are?", a intrebat social-democratul. "Nu, dar o sa-i punem ", a fost replica organizatorilor.

"Trebuie sa facem tractoare competitive pentru 2012 ", a declarat convins Mircea Geoana.

In urma cu o luna, presedintele PSD, la o dezbatere publica, se intreba retoric de ce Romania nu ar putea spera sa trimita, in urmatorul deceniu, un cosmonaut in spatiu, cu americanii. 
























3335 vizualizari

  • +8 (8 voturi)    
    inventie! (Vineri, 29 august 2008, 16:14)

    Dedalus [anonim]

    Mult mai bune ar fi tractoarele cu vagon restaurant.
    • +1 (1 vot)    
      coshmare (Vineri, 29 august 2008, 20:41)

      the [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      de când era sa-l calce unul, pe un ogor din galia de jos, numai asta viseaza ...
  • +7 (7 voturi)    
    cipuri pentru prostanaci (Vineri, 29 august 2008, 16:16)

    andy [anonim]

    tuturor prostanacilor va trebui sa le implantam cipuri sa-i monitorizam pentru ca sunt pericol pentru ei ansisi
  • +4 (4 voturi)    
    ... (Vineri, 29 august 2008, 16:16)

    Ciprian [anonim]

    Comentariul lui Geoana: priceless.. pentru toate celelalte mai avem restul politicienilor..
  • +6 (6 voturi)    
    Tractoare (Vineri, 29 august 2008, 16:20)

    andrei [anonim]

    ne mai iei si la misto, vino sa traiesti ca mine o luna si sa traiesc io ca tine. Si io am la fel de mult respect pentru tine cat am pentru funduletul paros si indesat al unei maimute!!!!
  • +8 (8 voturi)    
    Nu mai rideti de GEOANA! (Vineri, 29 august 2008, 16:22)

    GEORGE [anonim]

    Daca i se pune GPS (la tractorel) va sti sa are singur. Fara tractorist. Ca nu mai avem asemenea "specialisti" (tractoristi). Au devenit parlamentari.
  • +3 (3 voturi)    
    Ma ia cu friguri... (Vineri, 29 august 2008, 16:26)

    Jon [anonim]

    ... numai cand ma gandesc ca papagalul asta inca are sanse sa ajunga sa ne conduca, sau, mai rau, copiii lui pe ai nostri, ca asta-i e tinta.
    Care e deosebirea intre Geoana si participantii la cortegiul lui Caiac ? Aveti 20 zile sa gasiti 3 diferente.
  • +2 (2 voturi)    
    Domnule premier desteptarea! (Vineri, 29 august 2008, 16:31)

    Mocanu [anonim]

    In loc de tractoare cu GPS sa facem drumuri cu asfalt si fara gropi domnule premier.
    Ca-i sta gindul tot prin cer ba la cosmonauti in spatiu ba la sateliti. N-ar putea cineva sa-l coboare pe pamint pe aerianul viitor premier.?
    • +4 (4 voturi)    
      Doamne Fereste !!! (Vineri, 29 august 2008, 17:03)

      A [anonim] i-a raspuns lui Mocanu

      Da' bate-te peste gura, nici in gluma sa nu mai spui asa ceva, Geoana viitor premier! Doamne fereste !
    • +1 (3 voturi)    
      Premier?! (Vineri, 29 august 2008, 19:27)

      The Wisest Fool [anonim] i-a raspuns lui Mocanu

      Pai cu asemenea apelative tu il induci si mai rau in confuzie.:)
  • +1 (3 voturi)    
    eu cred ca face misto (Vineri, 29 august 2008, 16:32)

    eu [anonim]

    refuz sa cred ca exista asa oameni precum dl facut de iliescu prostanac.
    daca la tariceanu sportul nu era printre 10 prioritati, sa inteleg ca la geoana tractorul si gps-ul sunt chestii cu care ar trebuie sa se preocupe cand va fi la guvernare si cand va fi premier intr-o tara de 2 lei?
    singura data cand sunt de acord cu ilici referitor la "prostanac"...
    cu toate astea sper ca el doar a intentionat sa glumeasca si l-am perceput noi prost
  • +5 (5 voturi)    
    .......................... (Vineri, 29 august 2008, 16:45)

    ultimul roman care stinge lumina [anonim]

    as cere azil politic in congo, dar mi-e frica ca nu ne mai primesc astia nici acolo. mi-e scarba ca sunt mandru ca sunt roman.
  • +3 (3 voturi)    
    Le gepese (Vineri, 29 august 2008, 16:59)

    zus [anonim]

    e o insulta adusa institutiei demagogiei ...
    • -5 (5 voturi)    
      Rautati gratuite... (Vineri, 29 august 2008, 17:10)

      Zeus [anonim] i-a raspuns lui zus

      Eu zic ca rautatile gratuie nu fac bine, chiar daca raspund frustrarilor proprii. Macar de un lucru sa fie in stare romanii: sa-si pastreze un minim de inteligenta in sesizarea unei glume...

      Altfel, o sa ajungem toti ca Franky Stolo, pe care atunci cand il auzi ti se pare ca esti la o inmormantare la care se pun inregistrari cu mortul pe slow-motion...
      • +1 (1 vot)    
        Relaxeaza-te! (Vineri, 29 august 2008, 22:19)

        The Wisest Fool [anonim] i-a raspuns lui Zeus

        ...altfel iti creste colesterolul si vei avea nevoie de GPS la hemoglobine:)) ROFL
    • +1 (1 vot)    
      :)) (Vineri, 29 august 2008, 19:28)

      The Wisest Fool [utilizator] i-a raspuns lui zus

      Asta e tare!
  • +5 (5 voturi)    
    e tare dom' premier :) (Vineri, 29 august 2008, 17:03)

    goe [anonim]

    In politica nu prea are viitor, dar daca se alatura unei trupe de satira si umor gen Mondenii, Vacanta mare... sparge orice audienta! Nici macar nu va trebui sa depuna vreun efort ca sa atinga celebritatea, el e spontan!
  • -1 (3 voturi)    
    tractoare cu GPS (Vineri, 29 august 2008, 17:04)

    Liviu Bucuresti [anonim]

    Oricat ar suna de SF, exista tractoare cu GPS, facute sa are singure mii de hectare. GPS a fost testat astfel incat tractoarele sa "stie" cand sa intoarca in capatul parcelei, sa stie pe unde a trecut sa nu are de 2 ori aceeasi suprafata etc. Normal ca sunt doar incercari, si pana folosim noi tractoare de felul asta, ar trebui sa avem intai o agricultura FUNCTIONALA.
    • +2 (2 voturi)    
      mitic autentic (Vineri, 29 august 2008, 23:40)

      make21 [anonim] i-a raspuns lui Liviu Bucuresti

      Numai un mitic putea debita asemenea prosti .Dute, mai scoate si tu capul din orasul ala si mai vezi ce se mai intampla in lume, probabil esti unu care crede ca laptele se produce in supermarket si din astea.Ceea ce spui tu e un robot tractor care inca nu s-a inventat, probabil doar in capul tau exista.GPS-ul se foloseste la tractoare dar nu inlocuieste omul ci il ajuta f mult, asa pt cultura ta generala.Oricum se vede ca faci parte din electoratul protanacului, a lui oprescu cu autostrazi zburatoare, turbinele de vant pe acoperisul blocurilor in bucuresti unde nici macar nu bate vantu etc..
      • -1 (1 vot)    
        Al dreacului Mitica (Sâmbătă, 30 august 2008, 2:04)

        Mycroft [utilizator] i-a raspuns lui make21

        Auzi, nea make, pune dracu' mana p-o carte de gramatica inainte sa-ncepi a bate campii. Nu ca n-ai avea dreptate pe fond, da' ne faci pe toti de ras cu "mitici", "prosti", "dute" si alte alea. Avem ceva scoli pe-aici prin Bucuresti in caz ca la voi nu se gasesc.
  • -3 (5 voturi)    
    Geoana nu-i prostanac (Vineri, 29 august 2008, 17:07)

    Stoewer [anonim]

    DE fapt Geoana de data aceasta nu-i el prostanacul, ci ceilalti care se complac in propria ignoranta (tipic mioritica). Combinele au deja cam toate GPS si multi producatori de tractoare au deja GPS-ul implementat. Nu e GPS-ul ala de la Mio la care se gandeste prostovanul de rand, ci are cu totul alt rol.
    • -2 (2 voturi)    
      Geoana mistocarul (Vineri, 29 august 2008, 17:22)

      Gicu [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

      Mai degraba intimplarea face ca in cazul de fata Gioana sa nu para prostanac. El de fapt a vrut sa fie spiritual facind o glumita tipic romaneasca. Realitatea probabil e cea descrisa de tine Stoewer.
    • +4 (4 voturi)    
      Re: (Vineri, 29 august 2008, 17:29)

      machiavelly [utilizator] i-a raspuns lui Stoewer

      Corect asa ar trebuii dar cred ca sunt alte lucruri mai bune de facut. Sunt scoli fara incalzire, spitale fara medicamente etc.
      Din punctul meu de vedere se tot duce in jos, si din cauza declaratiilor de genul acesta pare din ce in ce mai ridicol.
    • +5 (5 voturi)    
      Sigur (Vineri, 29 august 2008, 17:32)

      Jon [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

      Ai dreptate, noi suntem prostii, nu tantalaul ala de Geoana. De fapt toata tevatura asta face parte din programul PSD de cucerire a spatiului si relansare a agriculturii nationale: sta astronauta Maria in spatiu cu emitatorul de microunde in mana si cu fuiorul in cealalta si badea Gheorghe, cazut beat mort (de bucurie ca au venit iar inundatiile si i-au mai luat o casa, lasa ca platesc boiii de contribuabili una noua) peste volanul tractorului cu GiPieS nu mai are nevoie sa intoarca la capul brazdei. Ne-am dat dracu, or sa planga iranienii ca le-o luam inainte, vom face racheta propulsata cu fasole si saltelitul cu tuica iar Geoana si mintea lui complicata vor calcula trasee orbitale pentru plasat opozitia in imponderabilitate.
      Este des discutat in lumea afacerilor ca parteneriatul PSD-PC e de fapt o urmare a unuia economic din trecut intre liderii celor doua formatiuni, dar de ce trebuie sa platim noi toate strambele ?
    • +3 (3 voturi)    
      Economie (Vineri, 29 august 2008, 22:39)

      The Wisest Fool [utilizator] i-a raspuns lui Stoewer

      Decat tractor cu GPS, n-ar fi mai ieftin sa aram terenurile cu boii din parlament?:D
      • +2 (2 voturi)    
        ce pamant sa are ? (Vineri, 29 august 2008, 23:20)

        luxdesign28 [anonim] i-a raspuns lui The Wisest Fool

        Ce pamant sa are, n-ai vazut ca nu au energie nici in parlament. Acolo se relaxeaza,... sunt in vacanta si mai trag cate un pui de somn.

        Dar oricum ideea nu ar fi rea.
        • 0 (0 voturi)    
          asta... (Sâmbătă, 30 august 2008, 16:21)

          marco [anonim] i-a raspuns lui luxdesign28

          micu are lotul de la ma-sa!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Medicamente (Vineri, 29 august 2008, 17:24)

    machiavelly [utilizator]

    Cred ca ar trebuii sa-i ceara la colegul sau niste retete.
    O inceput s-o ia pe ulei rau de tot, cred ca i s-o urcat imunitatea la cap.
  • -2 (2 voturi)    
    EXISTA (Vineri, 29 august 2008, 17:46)

    mi [anonim]

    Cine doreste detalii
    http://www.autopilotgps.com/home.shtml
  • -1 (3 voturi)    
    Geoana chiar stie ce spune (Vineri, 29 august 2008, 17:52)

    radu [anonim]

    Sisteme moderne instalate pe utilaje de transport, agricole, etc . se folosesc in toata lumea. Un proprietar de utilaje care are o firma de transport va stii in orice moment unde se afla utilajul sau, ce intinerariu a strabatut, ce suprafete au acoprit , ce consum de combustibil a avut. Patronul firmei intra in economia de piata, nu se mai lasa furat de sute de tone de combustibil pe luna , cazul masinilor de gunoi din bucuresti care nu-si fac treaba stind ascunse pe undeva si de la care cumparau unii motorina pentru tractoarele lor, pentru ars pe timp de iarna. Firmele de paza si de politie au instalate astfel de dispozitive , stiu unde se afla in orice moment, care este cale de a ajunge unde este nevoie de interventie. Firmale care lucreaza in domeniul constructiei drumurilor isi monitorizeaza prin GPS modul de lucru al utilajelor- acestia nemaiputind chiulii, pune asfalt fara sa respecte viteza de asfaltare. Cine ride de o astfel de propunere este un talmaci care pe linga ca-i bolovan vrea sa para destept. Lumea evolueaza, tractoarele au aer conditionat, cabine ergonomice , statii de radio telefon pentru aprovizionre cu combustibil pe cimp, pita, salvare... Cu un astfel de dispozitiv un tracorist stie starea tehnica a utilajului cind constata ca motorul a consumat mai mult decit este necesar, aceste GPS sunt dotate si cu debitmetre de consum etc. Nu va place gioana, este altceva , dar este inginer constructor si nu poet, stie si stie ce a vazut in state. Aici chiar are dreptate , asa ca Luminit-o in cazul asta dumneta esti cam prostuta si te-ai dat si matele fita, mare si desteapta. Controleaza-te , este greu sa fi ziarist si sa spui prostii, curatindu-ti pusca .
    • +3 (3 voturi)    
      Stie...dar... (Vineri, 29 august 2008, 20:31)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui radu

      De acord, ideea in sine, e buna. E aplicabila / fezabila in RO acum, pe scara larga ? Atit vreau sa stiu ! Daca DA, jos palaria ! Dar tinind cont de situatia din RO, e cam utopica (sa nu zic hilara) ideea...
      • +1 (1 vot)    
        E FOLOSITA DEJA IN RO (Vineri, 29 august 2008, 20:56)

        x [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Dupa cum am auzit .... chiar e folosita in Ro de o firma straina cu terenuri mari, tractoarele sunt comandate de la distanta iar gps-urile sunt inglobate in solutie.
        • +1 (1 vot)    
          OK. Perfect... Dar... (Vineri, 29 august 2008, 21:31)

          radax05 [utilizator] i-a raspuns lui x

          Informatia e super ! Chiar ma bucur, sincer !

          Dar, pina vom construi noi tractoare cu GPS (cu functiile descrise de radu sau altii) n-ar fi mai bine sa ne ocupam de educarea celor care detin paminturile, asa incit acestia sa se asocieze si chiar sa aiba nevoie de asa ceva ?

          Firma amintita de tine a reusit sa cumpere terenurile celor care nu au stiut ce sa faca asa incit sa scoata ceva profit si si-a adus probabil tractoarele echipate cu tehnologie de virf tot din strainatate.

          Pentru a produce echipamente de ultima generatie, trebuie sa ai si o piata de desfacere (pentru ca deh, cheltuielile de cercetare/dezvoltare/imbunatatire/intretinere/service nu sint chiar asa de mici)...

          Cele citeva firme care dispun actualmente de terenuri care sa se preteze la introducerea noilor tehnologii au nevoie de un numar limitat de astfel de utilaje de ultima ora, pe care le vor aduce din strainatate, daca cele de productie indigena nu vor fi cel putin egale ca performante la acelasi pret (sau mai ieftine)...

          Sint convins ca in RO se pot dezvolta tehnologii de ultima ora ! Dar... e nevoie de vointa, de oameni care sa puna suflet, de firme care sa nu urmareasca doar "jupuirea" (caci asta fac si majoritatea firmelor si mai ales internationalele prin RO... cauta doar mina de lucru ieftina, dezvoltare de tehnologii noi, dar cu mina de lucru ieftina, etc...), de multa inteligenta din partea celor care ne conduc, de tenacitate, de dorinta, de investitii reale.... apoi, bineinteles si de multi cumparatori...

          Altfel, totul nu e decit o intentie buna si un slogan electoral ! Din pacate exista citeva "putreziciuni" pe acolo...

          Nu traiesc in Romania, dar sincer, ma bucur intotdeauna cind apar stiri despre performantele pozitive ale romanilor. Oare voi mai trai cind aceste utilaje dezvoltate in RO vor fi utilizate pe scara larga ?
    • 0 (0 voturi)    
      irigatiile (Vineri, 29 august 2008, 23:29)

      luxdesign28 [anonim] i-a raspuns lui radu

      Noi nu avem nici macar sistem de irigatii pe timp de vara... ca unii au fost destepti si au avut grij de el ca sa importam... si ne trebuie gps... Ideea nu este rea de acord si cred ca aici suntem toti de acord cu acest aspect ... dar si pretul este pe masura unui asemenea tractor... s-ar amortiza si investitia sunt de asemeni de acord dar in primul rand ar trebui sa le le ia pe rand. Nu poti sa-ti faci o casa daca nu ai fundatie ... corect ? Si in al doilea rand nu multi or sa si-l permita.
  • +5 (5 voturi)    
    o sugestie de luat in seama (Vineri, 29 august 2008, 19:23)

    tod [anonim]

    Mi se pare o sugestie buna. In felul asta nu se mai repeta pozna cu tractoarele de la IAS care s-au ratacit pe tarla din lipsa de GPS.
    Masura ar trebui extinsa si la alte bunuri care se ratacesc zi de zi prin tara asta: terenuri, paduri, rauri, banii de la UE, etc.
    Si vai, era sa omit, un GPS pentru domnul Geona, un alt bun de pret al poporului. Pentru racheta care sa urmareasca semnalul GPS al domnului Geoana sunt convins ca nu trebuie apelat la banul public, donatiile fiind mai mult decat suficiente.
  • +3 (3 voturi)    
    In Australia (Vineri, 29 august 2008, 19:52)

    Mihai [anonim]

    Folosesc tractoare supravegheate din satelit, cu ajutorul GPS-ului. Numai ca aia lucreaza pe niste campuri imense, nu pe o parcela unde intoarce dupa 2 minute :D
  • +4 (4 voturi)    
    Prostia care claxoneaza... (Vineri, 29 august 2008, 20:05)

    Radu [anonim]

    Asta e atit de prost incit nu numai ca isi semnalizeaza prostia, dar mai si claxoneaza atit de tare incit iti trebuie dopuri pentru urechi ! Eu tocmai ce le-am indesat ! Sint curios cum il suporta cei din imediata-i-apropiere... ca eu sint la circa 1600 km de Bucuresti si tot se aude...

    Bine ca macar nu razbate mirosul de putregai emanat de un creier atit de "elevat" si cel de rahat pe care "prostanacul" il vomita efectiv de indata ce deschide gura !
  • +4 (4 voturi)    
    Indicatii pretioase... (Vineri, 29 august 2008, 20:18)

    Silviu [anonim]

    Tovarase Secretar General Geoana,
    Noi, colectivul de muncitori, tehnicieni si ingineri al Fabricii de Tractoare ne insusim pretioasele Dvs indicatii de a realiza in cel mai scurt timp tractorul cu GPS, mareata realizare a epocii pesediste care va duce Romania pe noi culmi de progres si civilizatie si va face cunoscuta in intreaga lume faima ingineriei tehnologice Romanesti.
    Advarul este ca noua nu ne-a dat prin cap si numai fiului iubit al neamului i-ar fi putut venit o asemenea idee si iata ca i-a venit!.
    Asteptam si de la Tovarasa Geoana, viitoare Academician de renume mondial, sa ne rezolve problema acuta a dispozitivului biela-manivela-buton-trapa-lantz.
    Cu nemarginita admiratie si multumiri din toata inima,
    Un alt tov cu ochi albastri.
  • -2 (4 voturi)    
    Nu va mai dati cu parerea! (Vineri, 29 august 2008, 20:38)

    Fermier [anonim]

    Observatia lui Geoana este pertinenta.
    Tractoarele pot fi echipate cu un sistem de dirijare prin satelit pentru a efectua lucrarile cu precizie maxima si fara abateri etc etc.

    Nu ma intereseaza politica.
    • -3 (3 voturi)    
      GPS (Vineri, 29 august 2008, 23:05)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui Fermier

      La cat costa un tractor adevarat,sistemul GPS atasat are un pret neglijabil si aduce o multime de avantaje(vezi ce a postat "radu"!)Nu am vreo simpatie pt.Geoana,dar ideea apartine altora "mai destepti" si chiar e f.buna!Am si eu GPS la masina si credeti-ma,nu trebuie sa fii inginer pt. asta!Se gaseste acum de cumparat la orice magazin de electronice!
  • +3 (3 voturi)    
    gps (Vineri, 29 august 2008, 23:44)

    ion [anonim]

    Cand ati fost ultima data la tara sa vedeti oamenii care lucreaza pamantul cu magarul, groaga si plugul ?
    Sa montam gps la magari. Ar trebui sa revenim cu picioarele pe pamant!
  • 0 (0 voturi)    
    tractoare cu satelit (Sâmbătă, 30 august 2008, 3:16)

    Dan D. [utilizator]

    Ce vroia Mr Geoana sa spuna, dar nu i-au ajuns cuvintele nu cum sa pui deviceuri GPS pe tractoare ca nici dracu nu pleaca cu ele prin Europa, ci vroia sa spuna ca ar fi o idee buna sa poti sa le monitorizezi prin zatelit sau ceva similar unde's tractoarele alea la munca.
  • -2 (2 voturi)    
    Zice bine omu asta (Sâmbătă, 30 august 2008, 6:00)

    gottlob_ [anonim]

    Parca vad ca toti toti care comentati sunteti nascuti si crescuti in orase dar omu asta vorbeste la un targ agricol unde voi nu aveti habar de nimik,. Sunt tractoare cu GPS inca d emulti ani, nu e vreo invetie a "pampalaului". Aici e vorba despre suprafete de sute chiar mii de hectare, nu de gradina lu bunica de la tzara.La mine in sat sunt 3 tractoare care au costat peste 100 000 euro bucata. La alea introduci datele in GPS si ara singure, tractoristu e doar un observator. MI-AS DORI UN PRIM-MINISTRU CA "PAMPALAUL" ACESTA! Geoana Prim-Ministru. McCain president !!!
    • 0 (0 voturi)    
      poate n-am inteles eu bine (Luni, 1 septembrie 2008, 17:05)

      goe [anonim] i-a raspuns lui gottlob_

      Deci tractoristu' devine observator, da? Adica sta si citeste ziarul, se uita la un film, trage un pui de somn, dar oricum e platit sa are. Fara GPS nu vedea pe unde a mai arat, sau ce? Mie mi se pare cam de lux tractorul asta, iar luxul costa. Pe langa costul tractorului computerizat, iti mai trebuie si unul care sa programeze tractorul! Care e afacerea? Unde e economia? Cu ce e tractorul asta mai eficient decat un tractor obisnuit, care costa mult mai putin?
      La noi inca se mai lucreaza cu animale, ca in secolul trecut, dar unii viseaza cai verzi pe pereti.
  • +2 (2 voturi)    
    repet (Sâmbătă, 30 august 2008, 7:32)

    gce [anonim]

    cum a spus cineva inaintea mea .... ma ia cu friguri cand vad ce au astia in cap .

    oare asta e prioritatea noastra ? sa nu mai transpire gheorghita cand ara pamantul ?
  • +3 (3 voturi)    
    Tractor pe autostrada (Sâmbătă, 30 august 2008, 9:30)

    Dan [anonim]

    Sunt foarte curios sa vad tractorul cu gps produs in Romania, al lui geoana, mergand pe autostrada suspendata elaborata de oprescu. Astia trebuie lichidati ca sunt pe punctul sa ne lichideze ei pe noi
  • -1 (1 vot)    
    Avem politicienii visati (Sâmbătă, 30 august 2008, 10:26)

    Basila [anonim]

    Cind l-am asasinat pe Ceausescu, la politicienii astia visam. Basila, Behehecali, Prostanacul, Boc-boc-poloboc... Am visat sa plecam cu totii din tara si sa ramina numai cei care cenzureaza mereu mesajele: adica voi dobitocilor si suge-licurili de la hotnews.ro
    • 0 (0 voturi)    
      pai (Sâmbătă, 30 august 2008, 11:48)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Basila

      pleca ma, ca nu te va regreta nimeni, slava Domnului, nu esti vreo valoare, un semidoct snob si frustrat mai putin, nu e rau.
  • +1 (1 vot)    
    REINVIE EPOCA de AUR (Sâmbătă, 30 august 2008, 15:32)

    TOVARAS [anonim]

    Tov. Geoana, multumim ca ne-ati adus aminte de indicatiile pretioase din Epoca de Aur a lui Ceausescu....
    daca ati vrut sa ne faceti sa radem, ati reusit: n-am ras asa de bine cam de multisor, insa remarcam ca ati inceput sa va pregatiti de alegeri cu astfel de idei....La toamna vom rade si mai mult..cu lacrimi! Iar la anul va trimitem salutari din Congo!
    Eu va votez oricand sa fiti Primul Parlamentar-Cosmonaut-Roman, ca tot sunteti aerian ....da' n-avem noi norocul ala sa explodeze naveta cu voi toti astia in aer...
  • 0 (0 voturi)    
    Este prea bun pentru noi. (Sâmbătă, 30 august 2008, 18:43)

    Alin [anonim]

    Un loc demn de el ar fi undeva pe Luna.
  • 0 (0 voturi)    
    haideti sa nu jignim prostii (Sâmbătă, 30 august 2008, 23:25)

    asdf [anonim]

    auzi tu, romani astronauti, tractoare cu GPS :)))))))
  • 0 (0 voturi)    
    Agricultura de precizie (Luni, 1 septembrie 2008, 10:15)

    Agricultor [anonim]

    Se pare ca foarte multi romani nu au auzit inca de "agricultura de precizie", inventata de americani si aplicata cu succes si in Europa. In Romanaia s-a desfasurat deja un proiect pilot in acest sens si se pare ca exista deja agricultori privati (cu ferme de mari dimensiuni) interesati de aplicarea metodelor specifice. Utilajele agricole pot fi dotate cu GPS si diversi senzori (de ex. pentru numarat boabe, fructe, plante, etc., detectoare pentru deversi parametrii de functionare, etc) care impreuna cu coordonatele geografice furnizate de GPS, pot da informatii asupra productiei agricole pe parcursul recoltarii, a randamentului productiei functie de diversi factori cuprinsi in agro-tehnica (aplicarea de ingrasaminte, tratamente, irigatii, etc.).
    Toate aceste nu sunt utopie, ele functioneaza de mai bine de 10 ani in ferme din SUA si Europa occidentala (in special Spania, Franta, Iatalia, Germania). Exista deja tehnologii functionale in care tractoare si alte utilaje lucreaza fara mecanizator, orientarea facandu-se pe baza GPS-ului si a unor seturi de senzori, toate coordonate de un calculator aflat in sediul fermei.
    Poate unii nu stiu, dar si agricultura este tot stiinta, nu numai un mod de supravietuire ca in cea mai mare parte a Romaniei.
  • 0 (0 voturi)    
    e o idee buna (Duminică, 21 septembrie 2008, 18:54)

    david [anonim]

    locuri de munk create si in plus e de precizie un tractor coordonat prin gps.. merge in linie dreapta,deci in concluzie pt suprafete mici sau mari tractorul va alege un traseu in linie dreapta ..e de folos in pregatirea terenului..el pur si simplu va merge in linie dreapta...va fi folositor un astfel de tractor dar cine si l permite ca astea s destul de scumpe ..makr deaar da jumate din bani pt achizitye a unu tractor altfel s educe de rapa tot terenu tzaranu imbatraneste nare cin sa lucreze terenu si il va cumpara strainu cu bani putyni il exploateaza el si noi romanii tot la straini vom lucra in tara la noi kiar si in agricultura..


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri