Dezbatere HotNews.ro-BBC

Cititorii HotNews.ro ii intreaba pe Viorel Hrebenciuc, Bogdan Olteanu si Valeriu Stoica

de D.T.     HotNews.ro
Vineri, 6 iunie 2008, 10:47 Actualitate | Politic

Hrebenciuc, Stoica si Olteanu
Foto: Hotnews
Viorel Hrebenciuc (PSD), Bogdan Olteanu (PNL) si Valeriu Stoica (PD-L) sunt invitatii Discutiei Saptamanii, emisiune difuzata duminica, 8 iunie, de HotNews.ro si BBC. Cititorii HotNews.ro sunt invitati sa le adreseze intrebari celor trei politicieni. Principalele teme vor fi rezultatele alegerilor si politica de aliante.

Ca in fiecare saptamana, cele mai interesante teme, idei sau intrebari sugerate de cititori se vor regasi in “Discutia Saptamanii”.

Programul va fi transmis duminica la BBC incepand cu orele 18 00, pe frecventele 88 FM Bucureşti, 93.9FM la Timişoara, 88.4FM la Sibiu, 96.9FM la Constanţa si 97,2FM la Constanţa. Continutul disctuiei va fi publicat duminica si pe site-ul Hotnews.

Emisiunea este realizata de Dan Tapalaga, jurnalist la HotNews.ro























911 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    distrugeti PNL? (Vineri, 6 iunie 2008, 11:09)

    CosminG [utilizator]

    Doriti sa distrugeti PNL printr-o alinata cu PSD? (daca PNL s-a alia cu PSD majoritatea electoratului PNL s-ar redirectiona catre PD-L)
    • +1 (1 vot)    
      din pacate,... (Sâmbătă, 7 iunie 2008, 7:42)

      judex [anonim] i-a raspuns lui CosminG

      PNL a ales PSD odata cu eliminarea Monicai Macovei si a PD-ului de la guvernare, renuntand la Alianta DA. Motivatia lor este mincinoasa si chiar hilara. Este mai mult decat evident ca actualii lideri ai PNL au vocatia tradarii, sunt meschini si "mafioti". Probabil ca, la fel ca partidele liberale din Europa, a luat-o si PNL la stanga.
  • +2 (2 voturi)    
    ce imi placeeee (Vineri, 6 iunie 2008, 11:29)

    TRANSILVANIAN MAN [anonim]

    Hi hi hi de ce sa il distruga ?sau pe cine sa distruga? va arata ce sunt de fapt .sunt oamenii lui ilici hrebe patriciu nastase ...ASTA O SA VOTATI ...
    SPOR LA VOT !!!!
    Sa nu votati pdl ca nu se aliaza cu ilici hrebe ssmd votati pnl si psd ca sunt THE BEST !
  • +4 (4 voturi)    
    Un liberal distrus (Vineri, 6 iunie 2008, 12:02)

    radu [anonim]

    Adevarul e ca sint scirbit de PNL. Nu mai are principii, decenta, morala. Daca se alia cu PSd-ul lui Geoana, Diaconescu si alti psd-isti mai curati, mai intelegeam.
    Dar sa te pupi in vazul lumii cu hrebenciuc, nastase, mitrea, iliescu, adica cu cea mai neagra parte a psd-ului, pur si simplu imi ies din minti.
    Din cauza pnl ne intoarcem in trecut, habar n-au ca vor fi distrusi de psd cind acesta isi va recapata puterea.
    Pina la urma, PD e singurul partid care s-a opus lui iliescu in acesti 18 ani. Au renuntat si la ciolanul guvernarii, dar nu au batut palma cu PSD. Cinste lor!
    • +3 (3 voturi)    
      Chiar, mai intelege cineva ceva ??? (Vineri, 6 iunie 2008, 12:54)

      *** [anonim] i-a raspuns lui radu

      eu chiar nu mai inteleg nimic. sa dai mana cu Iliescu acum, dupa 18 ani, in timp ce astia "desprinsii" din FSN au fost tot timpul impotriva lui - si uite cata dreptate au avut ! - eu chiar nu mai inteleg nimic

      Adica, daca PNL ramanea in 2004 in opozitie, noi credeam si acum ca ei sunt Opozitia adevarata, ca ei sunt cei "de dreapta" ...?
      Ne mai amageam inca vreo 3-4 mandate si mai pierdeam inca vreo stiu eu cate sanse istorice asa cum am pierdut-o pe Monica Macovei ?
      (daca-ar mai fi existat, pentru ca istoria n-a fost niciodata generoasa cu noi romanii)
  • +3 (3 voturi)    
    Olteanu (Vineri, 6 iunie 2008, 12:02)

    Gabi M [anonim]

    1.Unde a fost dl.Olteanu in iunie '90? 2.Am votat PNL in 2004.Cum se pot alia cu un PSD nereformat condus de Iliescu,Nastase? 3.De ce tradeaza idealurile liberale aliindu-se cu stanga comunista? 4 .De ce nu lasa la o parte orgoliile si interesele personale(ciolanul!) si nu refac Alianta DA?Si sa nu vina iar cu Basescu....Nu asta-i de vina!
    • +3 (3 voturi)    
      PNL=PSD (Vineri, 6 iunie 2008, 13:14)

      bratianu [anonim] i-a raspuns lui Gabi M

      Nu, nu Basescu e de vina. De vina e Patriciu si CIOLANUL. Patriciu vrea sa conduca Romania cu afacerile lui. Nu-i ajunge averea, vrea si Puterea. Basescu s-a opus "privatizarii" Justitiei si de aici a inceput conflictul.
      Liberalii au dat de gustul dulce al guvernarii si vor face orice compromisuri cu psd, numai sa ramina la "tata" fondurilor publice. PNL nu mai exista de cind au acceptat alianta cu psd.

      De fapt, PNL a tradat de-a lungul istoriei sale pe toti aliatii lui. Are tradarea in genele politice. Ar tb sa treaca TRADAREA ca obiectiv in programul lor politic.
  • +3 (3 voturi)    
    Analfabetii,care ne reprezinta (Vineri, 6 iunie 2008, 13:06)

    Victor [anonim]

    Cat analfabetism in politica din Romania.Peste tot in lumea asta civilizata,inaintea alegerilori se fac campanii ptr.propriul partid,ptr.propriu succes si la toamna se numara bobocii.
    Dar faptul ca PNL iese inaintea alegerilori si face declaratii de pact si coalitii ne dovedeste cat de neprofesionalist politic sunt.
    O alta declaratie a acestor maestrii liberali:facem coalitii sa-l izolam pe Basescu.
    Intr-o democratie,asemenea declaratii sunt lipsite de inteligenta si bun simt si oglindesc capacitatea voastra cerebrala..
    Voi franati politica,economia,justitia,integrarea noastra intr-o societate civilizata cu asemenea jocuri de gradinita.
    Vorbiti la unison de Basescu,dar uitati sa vorbiti de adevaratwele probleme a romanilori.
    Ptr.voi mereu sunt altii de vina.Nu stiti ce-i aia autocritica,nu acceptati critica,ce-i aia decenta,sunteti fuduli,aroganti si prosti(cei care mai detin aceste caractere sunt trasi pe stanga).
    Voi sunteti raspunzatori ptr.aceasta tragedie din Ro.si nu Basescu,asa cum va place sa declarati.
    Din cauza analfabetismului vostru am ajuns caricaturiile lumii,
    Inainte de-a duce Ro.la groapa de gunoi,dispareti de pe firmament,cu nu sunteti decat niste mahalagii si analfabeti(in mod special cei doi formatori de coalitii in canalizatia bucresteana)
    • +3 (3 voturi)    
      Corectura (Vineri, 6 iunie 2008, 13:40)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui Victor

      Am pus paranteza la locul nepotrivit.De fapt era vorba despre politicienii care au caractere pozitive sunt trasi pe stanga.
      Sa mi se scuze si alte greseli gramaticale.
      Dupa 26 de ani de pribegie,mai fac si eu scapari,dar am convingerea ca(,)continutul mesajului este mai important decat corectitudinea exprimarii gramaticale.
  • +3 (3 voturi)    
    3 portrete (Vineri, 6 iunie 2008, 13:14)

    Dr Marutza [anonim]

    Trei interlocutori, trei portrete pe scurt:
    1.-Hrebenciuc: un Iuda al psd-ului, cu sforari care-i fac jocul in mai toate partidele! N-are niciun dumnezeu, sapa subteran precum o cartita. La el totul se poate vinde si cumpara, ca la piata: averi, constiinte, ideologii!

    2.-Olteanu: un neica-nimeni, ifosat si manevrabil! Un papagal la cheremul lui Tariceanu. Incapabil de echidistanta necesara functiei ca o are: Omul potrivit...la locul nepotrivit! Tanar imbatranit in sforarii politice!

    3.-Stoica: un adevarat ideolog al partidului din care face parte si nu numai. E capabil de analize si judecati obiective, civilizat , argumentat si cu substanta.
    Si-acum o intrebare logica: pe a carui judecata va puteti baza?
  • +3 (3 voturi)    
    PNL=TRADARE (Vineri, 6 iunie 2008, 14:22)

    lili [anonim]

    Despre distrugerea Dreptei de catre PNL : 1990 – 2008

    In 1992, se formeaza CDR care castiga cu un scor neasteptat de bun alegerile locale. Dar, surpriza ! In toamna, la alegerile parlamentare, din nou Radu Campeanu se da peste cap si mai face o bucurie ideii de unitate a dreptei: rupe PNL din CDR, si candideaza separat. Mai mult, propune drept candidat la presedentie pe Regele Mihai - in acele momente monarhia era atata de ne-populara incat acest gest echivala cu a-ti dori sa pierzi alegerile.
    Rezultat: CDR: 20%, PNL 2%.

    Diverse aripi si persoane din PNL participa insa la guvernare impreuna cu FSN in pozitii de mai mica expunere, pana in 1994.

    Tot in 1996 Patriciu si Tariceanu finanteaza - tot SEPARAT DE CDR grupul: ANL (format din PAC si PL’93) cu candidat la presedentie propriu - si separat de CDR – in persoana lui Nicolae Manolescu. SI de data asta CDR castiga, ANL pierde.

    - alegerile din 2000 : inaintea alegerilor parlamentare PNL se rupe de CDR propunand un candidat propriu ; a fost o masura de salvare a celor doua partide mari care au participat la guvernare, PD si PNL, care astfel au castigat fiecare 7% din optiunile electoratului, si au devenit singura speranta pentru democratie in timpul celor 4 ani care au urmat, perioada Dictaturii Regimului Nastase

    PNL condus de Quintus semneaza in 2001 un pact de neagresiune cu PSD.
    PD este invitat de PSD prin Petre Roman sa semneze acelasi pact, insa Traian Basescu isi impune punctul de vedere in Congresul PD si PD refuza.

    “Rolul actualilor liberali este sa scoata din parlament actualul PNL. Au facut-o in ‘92. A facut-o Patriciu cu PL93 in ‘96. Ar fi facut-o si in 2000 daca nu ar fi fost Stoica. Ar fi facut-o si in 2004 daca nu ar fi fost Stolojan. Acum pe acestia i-a aruncat din partid, asa ca pot realiza marea lor speranta : Fuziunea cu PSD.”
  • +3 (3 voturi)    
    PNL se intoarce la matca (Vineri, 6 iunie 2008, 14:24)

    lili [anonim]

    În anul 1990, Dinu Patriciu devine membru fondator al PNL.
    În legislatura 1990-1992, a fost ales ca deputat de Timiş pe listele PNL. A făcut parte din Comisia pentru administraţie centrală şi locală, amenajarea teritoriului şi urbanism şi din Comisia pentru echilibru ecologic şi protecţia mediului.

    După o scurtă perioadă de la alegeri, intrând în conflict cu vechii liberali, Dinu Patriciu, împreună cu Călin Popescu-Tăriceanu, Horia Rusu şi Viorel Cataramă, au provocat o sciziune în partid prin înfiinţarea la 25 iulie 1990 a PNL-Aripa Tânără, formaţiune ce va fi condusă de Patriciu.

    În anul 1991, PNL-Aripa Tânără semnează, alături de FSN, Carta pentru Reformă şi Democraţie, intrând în Guvernul Petre Roman (2) remaniat. Ca urmare a acestei alianţe, Dinu Patriciu devine ministrul lucrărilor publice şi amenajării teritoriului.
  • +3 (3 voturi)    
    pentru valeriu stoica (Vineri, 6 iunie 2008, 16:11)

    constantin [anonim]

    credeti ca PNL-ul va intra la guvernare alaturi de PDL dupa alegerile parlamentare din toamna?
    si pentru bogdan olteanu:
    de ce vreti sa va aliati cu PSD, cand mai mult de jumatate din romani au votat cu partidele de dreapta la alegerile locale?
    • +3 (3 voturi)    
      PNL Patriciu (Vineri, 6 iunie 2008, 17:01)

      radu [anonim] i-a raspuns lui constantin

      O sa-ti raspunda ca PD-L nu e de dreapta, ca Basescu vrea sa distruga PNL, bla-bla-bla.

      Nu poate sa-ti spuna ca asta era planul lui
      Patriciu de ani de zile. Si pt. asta a pompat bani in psd, pnl, udmr, televiziuni, ziare, justitie, functionari, servicii secrete.
  • +2 (2 voturi)    
    MIrare (Vineri, 6 iunie 2008, 17:05)

    radu [anonim]

    Dle Olteanu, cum va explicati ca PD nu a facut alianta, pact sau intelegeri niciodata in 18 ani cu PSD si cu iliescu, asa cum a facut PNL in 1992 si in 2007?
  • +2 (2 voturi)    
    Speranta (Vineri, 6 iunie 2008, 19:16)

    Lola [anonim]

    Dle Olteanu, nu v-a trecut niciodata prin cap sa lasati deoparte, impreuna cu colegii d-voastra, toate orgoliile si sa va impacati cu PD-ul ca sa scoatem tara asta din rahat?
    Pt ca PSD-ul este cea mai mare rusine a Romaniei, si este mai mult decat imoral, este ucidere cu premeditare a Romaniei sa va aliati cu ei.
    Pe termen lung ati avea f mult de castigat, mai mult decat cu PSD-ul alaturi.
    Pana la urma de orgolii e vorba si nu de diferente de viziune.
    • +3 (3 voturi)    
      Problema grea, Patriciu (Vineri, 6 iunie 2008, 19:45)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Lola

      Nu, e vorba si de furaciuni din banii publici. Trebuie sa si le ascunda si asta nu o pot face cu Basescu pe capul lor.
  • +3 (3 voturi)    
    Intrebari (Sâmbătă, 7 iunie 2008, 7:48)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Domnule Hrebenciuc: Cand vom scapa de ciuma rosie PSD, de oameni ca dvs din politica romaneasca si daca sunteti dispus sa intrati in puscarie, unde va este locul?
    Domnule Olteanu: Sunteti nepot de nomenclaturist ceausist, se vede si in comportamentul dvs, de ce nu treceti la PSD si cand vom scapa de politicieni ca dvs, incompetenti, aroganti si demagogi?
    Domnule Stoica: Pornind de la o analiza serioasa a acestor locale, considerati ca PDL este marele castigator avand in vedere ca a castigat in cele mai mari si bogate judete si orase ale tarii, intaridu-se astfel politic pentru parlamentare?
    Va multumesc!
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare pentru hrebenciuc si Olteanu (Sâmbătă, 7 iunie 2008, 10:58)

    judex [anonim]

    Mai aveti tupeul, dupa ce ati batjocorit si umilit Romania pe plan intern si extern, timp de 18 ani, sa vreti iar la guvernare?
  • +1 (1 vot)    
    vino acasa PNL, lasa naibii PSD! (Sâmbătă, 7 iunie 2008, 12:35)

    gabriela filip [anonim]

    Dupa executia de mare forta a lui Stoica si Stolojan , nici un penelist din structurile de conducere nu misca in front.PSD e parfum in democratie de partid in comparatie cu PNL.Sunt curioasa ce crede dl Olteanu ca se va intampla cand Tariceanu nu va mai fi premier si PDL va guverna mai putin minoritar decat au facut-o ei penelisti stangaci.
    Ce vor face cu partidul balama cand Patriciu va pierde fraiele puterii?E constient dl Olteanu ca daca stau 4 ani in opozitie la viitoarele alegeri nu mai intra in parlament?Sau e marcat si domnia sa de aceleasi reverii pe langa constitutie pe care le traieste acum Mircea Gioana, Hrebenciuc si Crin Antonescu?
  • 0 (0 voturi)    
    intrebari (Sâmbătă, 7 iunie 2008, 15:31)

    xy [anonim]

    dl. Hrebenciuc:
    - exista vreun partid cu care NU v-ati alia din principiu pentru o viitoare guvernare? daca da, care sunt motivele?
    - lupta dintre "stanga moderna" (Geoana, clujenii - cei ce incearca sa cucereasca electorat tanar, urban, cu venituri mari) si "stanga traditionala" (Iliescu - electoratul traditional al PSD) pare sa fi diluat ideologic partidul. pentru o parte din public, PSD pare un partid consolidat al burgheziei rosii, al baronilor centrali si locali, care nu mai au nimic comun cu stanga, pentru altii pare o constructie tot mai fragila care la un moment dat se va rupe si va genera alte formatiuni, cu adresa ideologica mai bine conturata. cum definiti PSD la ora actuala si ce viziune aveti despre felul cum va evolua?

    dl. Olteanu:
    - cum definiti ideologic dreapta PNL in raport cu dreapta PD-L? (nu mai reamintiti ca PD a fost partid de stanga, ma refer la situatia actuala, in care PD-L este partid declarat de dreapta, cu tot cu aportul fostului PLD).
    - exista deosebiri doctrinare care ar impiedica o apropiere intre PNL si PD-L si ar justifica, in schimb, o alianta cu PSD pentru o noua guvernare, asa cum o descrie colegul dvs. Crin Antonescu?
    - cum ar functiona o alianta PNL-PSD, in ideea ca un partid de dreapta ar guverna impreuna cu un partid de stanga sau chiar centru-stanga, asa cum s-ar defini PSD?
  • 0 (0 voturi)    
    intrebari (2) (Sâmbătă, 7 iunie 2008, 15:32)

    xy [anonim]

    dl. Stoica:
    - Alianta DA a esuat partial, daca ne gandim ca totusi o fractiune din PNL a aderat la PD. cum priviti in continuare proiectul de unificare a dreptei? cu cine s-ar mai putea intari PD-L in continuare pentru a-si asigura o viitoare guvernare confortabila?
    - considerati ca PNG, PIN sau PNTCD sunt posibili parteneri ai PD-L? sunt acestea partide de dreapta, compatibile ideologic cu PD-L?
    - cum priviti o eventuala noua colaborare la guvernare cu PC?

    toti trei:
    - ce scenariu aveti in vedere pentru alegerile parlamentare? cine va castiga, cine va pierde, cine se va alia cu cine si cine nu va mai intra in parlament? vom avea iarasi spectrul unor anticipate vehiculat la infinit?
    - un alt cititor de aici spune: nu vor fi alegeri generale la toamna, ci abia la primavara, pentru ca pana atunci se va consolida imaginea PD-L in ochii electoratului si va avea sanse mai mari sa castige mai multe voturi. cum comentati?
    - cum priviti planurile actuale de modificare a Constitutiei? daca aveti alta viziune in legatura cu modificarea Constitutiei, enuntati-o.
  • 0 (0 voturi)    
    pentru Bogdan Olteanu (Sâmbătă, 7 iunie 2008, 17:02)

    un alegator [anonim]

    V-am vazut in campanie la emisiunea <meciul serii> unde sustineati ca actualul presedinte cj Alba nu avrut sa vina la emisiune pentru ca ii era frica de penibilul candidat PNL Popa Neculai. Mentionez urmatoarele:
    1. fostul si actualul presedinte nu a fost invitat.
    2. daca era invitat ar fi venit cu alti candidati decat cei prezenti pentru ca sa se prezinte cu cei doi ar fi fost sub demnitatea lui de presedinte Cj sa dea atentie unor candidati care au facut judetul de ras.
    3. Chiar il cunoasteti pe Dumitrel? ca el nu-si aminteste sa fi avut onoarea?
    4. De cate ori a-ti fost in jud. Alba ca in afara municipiului nimeni nu v-a vazut. unii va confunda cu Bodu pana cand deschideti gura ca pe urma se vede diferenta de intelect.
  • 0 (0 voturi)    
    pentru dl Bogdan Olteanu (Sâmbătă, 7 iunie 2008, 18:33)

    votant in dilema [anonim]

    Doua intrebari pentru dl Bogdan Olteanu:

    1. "Domnule Bogdan Olteanu, in opinia dumneavoastra, cand a gresit dl Calin Popescu Tariceanu?... atunci cand a trimis biletelul dlui Presedinte Traian Basescu pentru a cere acestuia protectie pentru dl Patriciu, sau cand a mintit ca nu l-a trimis?"

    "Daca veti considera ca a gresit, va disociati de aceste doua fapte ale sefului dumneavoastra de partid, presedintele PNL - Calin Popescu Tariceanu?"

    =================

    Intrebare pentru dl. Hrebenciuc:

    "Domnule Hrebenciuc Viorel, daca veti forma o alianta cu PNL pentru majoritate in parlament, cum veti armoniza politica de dreapta a PNL cu cea de stanga a PSD? Bugetul Romaniei va fi facut harcea-parcea, in incercarea disperata a PSD de a da gratuitati celor care nu muncesc (dar care va duce la descresterea PIB si inflatie), si politica liberala de a reduce taxele (ceea din punct de vedere econimic este un un factor pozitiv de crestere a PIB pe termen lung)"

    =================

    Intrebare pentru dl Stoica Valeriu:

    "Dle Stoica Valeriu, in situatia in care nu veti reusi o majoritate de 50%+1 in parlament, va fi nevoie de inca o alianta de partid care s-ar putea dovedi paguboasa pentru Romania, ca cea cu PNL? Daca nu, ce alta solutie vedeti?"

    Multumec...
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru toti invitatii (Duminică, 8 iunie 2008, 10:03)

    dianora [anonim]

    Veti mentine cota unica de impozitare cand veti ajunge la guvernare? Va fi acesta un criteriu pt. a intra in vreo alianta politica?

    Multumesc


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version