Boc: o jignire adusa electoratului de dreapta din Bucuresti

PSD il sprijina pe Chiliman luptind impotriva dreptei

de A. Pora     HotNews.ro
Marţi, 3 iunie 2008, 14:00 Actualitate | Politic

PSD a anuntat ca il va sprijini in turul al doilea de scrutin la sectorul 1 pe candidatul liberal, Andrei Chiliman, impotriva celui democrat-liberal, Razvan Murgeanu. Mircea Geoana si Ion Iliescu au declarat la finalul BPN ca scopul partidului este "blocarea dreptei" si a lui Traian Basescu. Vicepresedintele PNL, Crin Antonescu, sustine ca "Iliescu e un rau pasiv, spre deosebire de PD-L si Basescu", iar Emil Boc ca decizia este "o jignire la adresa electoratului de dreapta din Bucuresti".

La finalul Biroului Permanent, Mircea Geoana a anuntat ca PSD il sprijina in turul al doilea de scrutin pe Andrei Chiliman- PNL si pe Piedone Popescu-PC, ambii avind ca adversari candidati PD-L. Chiliman se lupta cu Razvan Murgeanu, diferenta dintre ei fiind de doar 2 procente, iar Piedone cu Silaghi, ei fiind despartiti de 15 procente.

Lupta cu dreapta exclude PNL

In acelasi context, Geoana si Iliescu au declarat ca scopul PSD este "blocarea dreptei" si a "partidului lui Basescu", motiv pentru care partidul va incepe negocierea unor majoritati in acest scop in toata tara.

Cum se impaca sustinerea unui candidat al PNL si incheierea unor aliante cu liberalii in consiliile jduetene, in contextul deciziei partidului de a lupta cu dreapta, Geoana nu a reusit sa explice.

Crin Antonescu: Iliescu este un rau pasiv

Intrebat despre sustinerea pe care PSD i-o acorda lui Chiliman si daca acest lucru nu deranjeaza PNL, Crin Antonescu a declarat la Realitatea TV ca "daca asa vor ei, noi ce putem face".

In ce priveste alegerea pe care ar face-o intre un partid al lui Iliescu si unul al lui Basescu, vicepresedintele liberal a opinat ca "PSD si Iliescu sint un rau pasiv, in timp ce PD-L si Basescu unul activ".

Chiliman:O strategie de a scoate cetatenii la vot in favoarea lui Oprescu

Intr-un comunicat remis HotNews.ro, Andrei Chiliman afirma ca a fost votat de "cetatenii sectorului 1, fara niciun indemn din partea vreunui partid", iar votul de duminica "nu a fost pe criterii ideologice".

Chiliman vede in declaratia lui Geoana "o strategie de campanie pentru a scoate la vot cetatenii din sectorul 1 in favoarea lui Sorin Oprescu, candidat independent la Primaria Capitalei".

Emil Boc: O jignire la adresa electoratului de dreapta din Bucuresti

Liderul PDL a declarat pentru HotNews.ro ca decizia PSD de sustinere a lui Chiliman in conditiile in care a anuntat ca lupta impotriva dreptei, "inseamna fie ca PSD nu mai stie ce e dreapta, fie ca PNL nu mai este perceput ca atare, devenind un conglomerat de interese, fara nicio ideologie".

Emil Boc a mai spus ca gestul "este o jignire adusa electoratului de dreapta din Bucuresti"

























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

1552 vizualizari

  • -5 (9 voturi)    
    Fara pic de rusine (Marţi, 3 iunie 2008, 14:13)

    Matrozul mahmur [anonim]

    "Emil Boc: O jignire la adresa electoratului de dreapta din Bucuresti" Matale esti o caricatura de presedinte-chiar nu-ti este un pic de rusine !!??.Mai intai,lepadati-va de satana si apoi sa iesi sa vorbesti.
    • +5 (7 voturi)    
      Care Satana, Iliescu?????? (Marţi, 3 iunie 2008, 14:30)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui Matrozul mahmur

      cat priveste restul comentariului: aceasta caricatura, cum o denumiti Dvs, a fost realeasa la Cluj cu 75% din voturi. Sau considerati ca trebuie sa trimitem un exorcist la Cluj.

      Nu, mai bine abtineti-va sa faceti astfel de comentarii aiurea.

      Normal ca este o jignire, cum sa sustina PSD un candidat al singurului partid de dreapta din RO? Sau asa a dat ordin Dl Patriciu?
    • +4 (4 voturi)    
      sunt mai multi draci (Marţi, 3 iunie 2008, 15:02)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Matrozul mahmur

      In afara lui Iliescu-Ilici KGB mai sunt Nastase, Hrebenciuc, Mitrea, si multi altii pe care numai Scarotchi ii stie
  • +5 (7 voturi)    
    practic (Marţi, 3 iunie 2008, 14:16)

    practic [anonim]

    prin aceasta declaratie, l-au " ingropat" pe chiliman, probabil ca multi care l-au votat nu or sa-l mai voteze fiind sustinut de psd. I-au facut un mare "bine".
  • +2 (4 voturi)    
    O mizerie (Marţi, 3 iunie 2008, 14:24)

    Cosmin [anonim]

    Ceea ce se intampla deja nu mai este lupta politica si nici macar de interese economice. A ajuns sa fie o lupta intre egouri. Probabil ca nereusita indepartarii lui Basescu a lasat rani adanci in trupurile deja bolnave ale opozantilor (dusmanilor) care doreste cu orice pret sa il loveasca cu orice pret, orice mijloace fara sa se mai tina cont de esenta existentei lor: interesul cetatenilor.
    Nu ii apar nici pe unii si nici pe altii insa scopul scuza mijloacele e deja invechit . . . iar noi, cei care ducem corvoada de impozite si taxe incepem sa obosim si sa ajungem din ce in ce mai greu la vot.
    Tot in detrimentul nostru insa. Dar ce mai conteaza; ce mai face diferenta in ziua de azi . . .
  • -6 (6 voturi)    
    aveti incredere in electorat (Marţi, 3 iunie 2008, 14:26)

    constantin [anonim]

    scrieti numai articole partizane .o sa ajungeti sa nu mai fiiti citita . v-ati monitorizat vizualizarile ?
  • +4 (6 voturi)    
    kinki (Marţi, 3 iunie 2008, 14:29)

    fundulea [anonim]

    Crinisor, da' Nastase cum este, pasiv sau activ ?
  • +4 (6 voturi)    
    Trezeste-te matroz mahmur! (Marţi, 3 iunie 2008, 14:39)

    Prostanacu' [anonim]

    Treziti-va din mahmureala cu abureala asta de pnl-isti de dreapta. S-a vazut in astia doi ani de cind pnl a scos drepata de la guvernare ce fel de dreapta reprezinta ei. Sustinere pentru psd si iliescu si reciproc avantajos la jaf. Sper ca bucurestenii a ramina de dreapta, drepata reala si adevarata.
    • -1 (3 voturi)    
      Dreapta reala?! (Marţi, 3 iunie 2008, 16:16)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui Prostanacu'

      Tu vrei sa spui ca PDL e de dreapta? Doar pentru ca asa-si zic ei? Toate actiunile PDL sunt de un populism specific stangii! PNL-ul n-a scos dreapta de la guvernare ci ciorile de stanga vopsite in porumbei de dreapta au facut tot posibilul pentru a sabota guvernul in speranta ca vor ajunge la alegeri anticipate si, prin acestea, la fotoliul de PM. Cangrena trebuie amputata pentru a nu dauna intregului organism si PDL tocmai asta tinde sa devina: o cangrena nu numai pentru orice alianta in care ar intra ci pentru intreaga viata politica a Romaniei! Cred ca tu ar trebui sa fii cel care ar trebui sa se trezeasca! Sfatul asta ti-l da unul care s-a trezit si el, doar ca a facut-o cu mult timp in urma, la cateva luni dupa ce-a cheltuit timp si bani, calatorind 400 de km doar ca sa puna stampila pe marinarul care s-a dovedit la acea vreme a fi raul cel mai mic!
      • +1 (1 vot)    
        Ne bucuram ca te-ai trezit (Marţi, 3 iunie 2008, 16:47)

        Walker [anonim] i-a raspuns lui johnny

        Draga Johny ( probabil numele de familie este Walker) ne bucuram imens ca te-ai trezit. Totusi, recomandarea este sa consumi numai 2-3 pahare pe zi, altfel, dupa cum ai vazut, ti-au trebuit 400 de km si cateva zile ca sa-ti treaca durerea de cap si sa-ti dai seama ce-ai facut.
        Acum nu trebuie sa ne rezim cu totii. Poate ca unii chiar n-au voie alcool.
        mai mediteza, cand te-oi trezi din nou.
    • 0 (0 voturi)    
      cred ca mahmureala e a voastra ... (Marţi, 3 iunie 2008, 16:47)

      A [anonim] i-a raspuns lui Prostanacu'

      PDL apartine PPE = Partidul Popular European (European PEOPLE's Party - suna a deja-vu, nu), care are ca doctrina de baza "economia sociala de piata". Adica nu piata libera, fara interventia statului, cum vor liberalii si partidele de dreapta, ci o piata ale carei forte poat fi eventual "strunite" sau "incurajate" daca "armonia sociala" o cere. Este practic un socialism mascat si mai bland, sau oricum mai stanga decat liberalii.
      Iar PDL a ales intre PPE si Internationala Socialista. No comment. Pe langa asta, este total neclara doctrina lor. N-am auzit un singur membru marcant PDL sa spuna care e pozitia lor referitor la nivelul impozitelor, cota unica, interventia statului in economie. Tot ce am auzit sunt critici populiste gen gica-contra, "asa trebuie ca asa vrea poporul" si plecari din sala. Plus eternul discurs puritan anti-coruptie pe care il cam poate face orice partid si nu vad de ce i-am crede pe unii fata de altii. Deci nu stiu cine ar trebui sa se trezeasca referitor la doctrina de dreapta, suporterii PNL (care are cam cea mai clara doctrina dintre cele 3 partide, dupa parerea mea) sau cei ai PDL...
      • 0 (0 voturi)    
        programul de guvernare al Aliantei DA... (Miercuri, 4 iunie 2008, 7:04)

        judex [anonim] i-a raspuns lui A

        pe care PNL-ul nu-l mai aplica aproape deloc, a fost facut in majoritate de PD, asa ca nu mai insinua confuzii !!!
  • +3 (5 voturi)    
    si marmota ... (Marţi, 3 iunie 2008, 14:48)

    io [anonim]

    Crin Antonescu am avut dintotdeauna impresia ca e spionul PSD in PNL. Numai declaratii cretine intotdeauna, si e singurul care tot iese si o da cu alianta PSD. E o strategie PSD-ista, si asta si declaratiile lui Iliescu ca sa ia din voturile de dreapta PNL de fapt, pt ca a crescut cam mult in ultimul timp.
    E evident ca PNL pierde din asfel de declaratii, deci sau Iliescu e prost (ceea ce nu mai cred de mult), sau vrea sa dea in PNL (ceea ce e foarte plauzibil).
  • +4 (4 voturi)    
    Draga de filosofie morala ... (Marţi, 3 iunie 2008, 14:49)

    dragos [anonim]

    E adevarat ca filosofia este o profesie liberala inca din antichitate. Si atunci filosofii greci luau bani pentru lectiile de viata oferite doritorilor. Legat de asta stiu o poveste.
    Odata un boier i-a chemat pe Stan si pe Gheorghe care se reclamasera pentru un furt. Boierul si-a dat repede seama ca Stan era de vina. L-a injurat, i-a tras cateva suturi in fund si niste bice peste spinare. L-a obligat sa restituie coaja de mamaliga furata de la Gheorghe si l-a trimis inapoi acasa, la lucru. Asta, cica, se numeste "rau activ". Peste o vreme, scena s-a repetat. Boierul, satul pana peste cap, s-a lepadat de ei, si i-a dat pe mana tribunalului. Tribunalul a constatat aceeasi vina. Nu l-a jignit, nu l-a batut. L-a trimis, in schimb, pe Stan pentru 6 ani la temnita. Sotia a plecat cu un desfranat, copilasii -lipsiti de grija parintelui - i-au murit. Asta, se numeste "rau pasiv".
    Bravo, dom' profesor de filosofie ! Ei, daca demonstati ca exista "bine activ" si "bine pasiv", atunci imi scot palaria. Adevarat curs de fizica, recte: "dinamica moralitatii".
  • +3 (5 voturi)    
    PDSR imparte certificate de dreapta ! (Marţi, 3 iunie 2008, 14:57)

    martin [anonim]

    In acest moment istoric, iubesc enorm PDSR-ul impreuna cu adevaratul sau lider maximo, marele Ion Iliescu, incat daca toate sediile ar disparea,asi fi foarte trist.
    Am aflat insa cu stupoare ca PDSR considera ca numai PD-L este de dreapta si ca va sprijini in sectorul 1 al capitalei pe Chiliman impotriva lui Murgeanu. In acest caz nu e prea clar ce culoare politica mai are PNL.Probabil pentru marile merite politice si guvernamentale din ultimii minim 2 ani, Ion Iliescu le-a dat derogare si acum sunt de stanga.
    Ce conteaza ca acest Chiliman nu a fost vazut luni in sir pe strazile sectorului. Chiar cand era atacat cu salbaticie Videanu, nu am auzit sa fie atacat Murgeanu, omul care apare vara si iarna, noapte si zi , sa ajute Bucurestiul.
    Dar ce conteaza Papa infailibil Iliescu a hotarat sa- l sprijine cu tarie proletara pe stangaciul Chiliman contra dreptaciului Murgeanu.
    Asa sa-i ajute orice fel de dumnezeu!
    • 0 (2 voturi)    
      PDSR a ajuns Circul MAXIM :)))) (Marţi, 3 iunie 2008, 15:32)

      Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui martin

      da, dumnezeu rasplateste si frica mea din '92 cand eram observator in sectiile de votare si PDSR-ul ameninta ca trimite "muncitorii" sa ne omoare

      da, sa ne rupa oasele, sa ne omoare, sa disparem de pe fata pamantului, sa nu mai existam - ever
      si iata ca, cine se incapataneaza sa existe - ii da dumnezeu sansa sa vada aceasta maxima cadere in ridicol a ciomegelor PDSR-iste :)))

      ... acum intelegeti... ?
    • 0 (2 voturi)    
      Murgeanu??? (Marţi, 3 iunie 2008, 16:53)

      CRadu25 [utilizator] i-a raspuns lui martin

      "[...] Murgeanu, omul care apare vara si iarna, noapte si zi , sa ajute Bucurestiul". De-a dreptul de senzatie!!! De ce n-ai spus-o si pe aia cu "face ce trebuie" ca e de la sloganele lor!!! Mda, Murgeanu, acea persoana care s-a intalnit cu Gigi Becali la palatul respectivului cioban, probabil ca sa discute care sunt problemele de lot la Steaua, nu cum sa-si imparta sectorul 1 intre mafia imobiliara si cea a asfaltului! Lui Puiu Popoviciu ii tresalta inima de bucurie cand vede ce activisti seriosi are Murgeanu. Tonomat portocaliu!!!
  • +3 (5 voturi)    
    Antonescule,un mesaj de la Jiji (Marţi, 3 iunie 2008, 15:03)

    formula apei [anonim]

    baai hahalera,electoratul pnl ,ala de dreapta,nu mai voteaza cu voi in Bucuresti sau nu ai vazut rezultatele de la consiliul general? 11% daca nu sti? astia sunt batranii pensionari cu pensii marite de Tary iar acum inflatia se apropie de 2 cifre
    • +1 (3 voturi)    
      formula borsului (Marţi, 3 iunie 2008, 15:47)

      me [anonim] i-a raspuns lui formula apei

      zi mai bine: "marite de Tary, amenintat de PSD, sub aplauzele PDL" si te cred
      • +1 (3 voturi)    
        lool (Marţi, 3 iunie 2008, 16:09)

        700 [anonim] i-a raspuns lui me

        pai PDL putea sa se opuna cat ii gorju ca tot degeaba
        Cine se poate opune la pomeni pt. PSD daca asa vrea PSD ?

        700 de milioane de euro, pretul PSD

        -- Berceanu motiveaza refuzul PDL de a vota legea * Reprezentantul partidului prezidential sustine ca banii vor fi impartiti in teritoriu prin consiliile judetene

        "Pretul platit de PNL catre PSD pentru sustinerea bugetului de stat pentru 2008 in Parlament este de 2,4 milioane de lei", a acuzat ieri senatorul PD Radu Berceanu, motivand astfel refuzul PDL de a vota bugetul. El a aratat ca si PRM, dar si PC au beneficiat de bani in plus pentru cate un judet. Alesii au trecut ieri la adoptarea bugetului de stat intr-o sedinta maraton. In afara PDL, toate formatiunile au votat favorabil, multumite de intelegerile parafate cu liberalii in ultima perioada.

        Berceanu a prezentat rezultatele unei analize facute pe tema sumelor alocate bugetelor locale pe 2008, rezultatul fiind ca PNL a oferit judetelor conduse de pesedisti 2,4 miliarde lei, echivalentul in euro fiind de 700 de milioane, in schimbul votarii proiectului de buget.

        Aceasta suma va ajunge, potrivit lui Berceanu, in judetele - destinatar, nu prin intermediul Directiei Finantelor Publice, ci prin intermediul consiliilor judetene, care vor face impartirea banilor in functie de interesele din zona.

        In opinia senatorului democrat, acordarea acestor sume catre judetele conduse de PSD are si "o bataie mai lunga", in sensul ca acesti bani ajung in teritoriu cu sase luni inainte de alegerile locale din 2008, cand PSD "va folosi rezultatele acestor spagi".
        • +1 (1 vot)    
          nah... (Marţi, 3 iunie 2008, 16:56)

          me [anonim] i-a raspuns lui 700

          A fost vorba de motiunea de cenzura cu care a amenintat PSD inainte de votarea bugetului si pe care PDL a zis ca o sustine (si datorita careia s-a si facut bugetul asa cum s-a facut, adica cu pensiile marite). Deci opozitia la buget de care zici mai sus a fost tardiva si de fatada, pentru ca deja se stabilise cu pensiile.
          • -2 (2 voturi)    
            probleme de intelegere (Marţi, 3 iunie 2008, 17:16)

            700 [anonim] i-a raspuns lui me

            opozita PDL la orice masura luata de PSD-PNL este pentru a face OPOZITIE, adica pt. a semnala oamenilor ce face PUTEREA.
            pentru ca in fata aliantei PSD-PNL care e majoritara in parlament, PDL nu poate impune nimic.
            PSD-PNL este PUTEREA - ei sunt "de vina"

            stirea este din 19 dec 2007, de la VOTAREA bugetului pe 2008
            • +1 (1 vot)    
              raspuns (Marţi, 3 iunie 2008, 19:03)

              me [anonim] i-a raspuns lui 700

              Bre, PDL NU a ajuns in Parlament cu mandat de a "face opozitie la PSD si PNL" cum sustii tu. A ajuns acolo pe programul Aliantei DA, care era de dreapta. Deci, orice sentimente si animozitati personale avea cu PNL, in momentul cand astia erau stransi cu usa de un partid de stanga sa faca o masura de stanga, ei trebuiau sa-i sustina, pt ca acolo isi reprezinta electoratul, nu interesele lor de partid. Ceea ce n-au facut cu pensiile.

              Restul, la tipat si semnalat si aratat cu degetul la sute de zeci de milioane si la gargara ca a lui Berceanu toti se pricep, important e cum actioneaza, nu ce spun.
      • 0 (2 voturi)    
        sper ca 'mananci numai bors' pe paine (Marţi, 3 iunie 2008, 16:12)

        formula apei [anonim] i-a raspuns lui me

        uite bai unde se ascundea 'urmasul' lui Coposu? te pomenesti ca la amenintat Iliescu pe Tary cu vestita scula sau de data asta a folosit 'scula' lu' Nastase
        • 0 (2 voturi)    
          formula borsului (Marţi, 3 iunie 2008, 16:52)

          me [anonim] i-a raspuns lui formula apei

          Nu, l-a amenintat cu motiunea de cenzura, si PD-L, marele partid de dreapta ajuns acolo cu voturile Aliantei DA a zis ca voteaza "orice motiune impotriva guvernului Tariceanu", n-a zis nimic ca sustine guvernul daca nu mareste pensiile.
          • 0 (2 voturi)    
            motiunea arma letala? (Marţi, 3 iunie 2008, 17:30)

            formula apei [anonim] i-a raspuns lui me

            aoleuu /// la amenintat Geoana cu motiunea,pai asta face geoana din 2005,si ce a facut Tari?si a golit buzunarele de 'principii liberale'? pai nene un guvern cand nu poate sa implementeze programul de guv. pleaca nu renunta la ideologie pentru ciolan
            • 0 (2 voturi)    
              nu asta ma intereseaza (Marţi, 3 iunie 2008, 18:50)

              me [anonim] i-a raspuns lui formula apei

              Nu-i adevarat. Eu daca votez un partid si programul sau, ma astept sa stea in cap si sa faca ce-o face ca sa-l impuna, sau sa impuna cat mai mult din el. Daca poate sa impuna 70% din program si sa guverneze si pt asta trebuie sa se faca frate cu ... PSD-ul ca sa treaca puntea, prefer sa faca asta decat sa plece cu coada sus "din principiu" si sa implementeze 0% din program.

              Eu am votat ADA pt cota unica si pt liberalizarea pietei, atragerea de investitori straini etc. Daca Tariceanu pica atunci, nu exista garantia ca se implementeaza programul pt care i-am votat. Faptul ca erau ei plini de principii nu ma incalzea deloc, asa macar au facut ce au promis si ma incalzeste. Pana la urma e meritul unui politician ca stie sa negocieze, cu 51% majoritate e foarte usor sa guvernezi.

              Imi pare rau, dar imi plac castigatorii nu pierzatorii.
              • -1 (1 vot)    
                cui i i plac perdantii? (Marţi, 3 iunie 2008, 21:36)

                formula apei [anonim] i-a raspuns lui me

                ramane intre noi,liberalizarea pietii si a cursului de schimb au fost facute de guv Ciorbea. La cota unica de impozitare au lucrat Videanu,I.Popescu ,Volganian iar Tari spargea alune in Herastrau cu conu Patriciu .Sigur ca in politica ,ca si in viata, esti nevoit sa faci compromisuri ,dar este important si pretul platit
  • +1 (3 voturi)    
    Antonescu (Marţi, 3 iunie 2008, 15:32)

    Gabi M [anonim]

    Daca pt. acest chiulau din Parlament,Antonescu,Iliescu este un rau pasiv inseamna ca mai are putin si se duce la PSD!Cum poate un liberal sa sustina asa ceva cat si pe Oprescu?Ce-or gandi Bratienii acolo unde sunt?Mai este PNL un partid de dreapta?Vorbesc despre cei aflati la conducerea partidului si nu de membrii simpli si sustinatori.Daca PSD il sprijina pe Chiliman inseamna ca asociaza PNL cu stanga!
  • +1 (3 voturi)    
    "rau pasiv" (Marţi, 3 iunie 2008, 15:37)

    tinke [anonim]

    De Crin Antonescu imi placea cand cocheta la Ministerul Sportului, ca barbat era OK prezentabil ,in niciun caz ca manager .Politic insa este ca o papusa de paie.Nu are substanta, coerenta , se precipita, se incurca..
    Ca sa spui ca preferi un "rau pasiv " e grav.
    De ce sa-ti fie teama de un om puternic ca Basescu, lupta daca esti in stare.
    Sa nu uitam ca Oprescu a jignit multi oameni la alegerile trecute spunand ca este bucurestean la a -4-a generatie de parca restul ar fi tarani imputiti.
    La cat a furat din spitalul Municipal!
    Am nascut 2 copii la interval de 4 ani in Municipal cand era domnia sa Oprescu marele manager si in acest interval de 4 ani tot nu au terminat sa dea cu pickhamerul pentru consolidare , modernizare.
    Si bineinteles acelasi obicei nu dai nu esti tratat.La anestezie pentru cezariana nu te primea daca nu dadeai tariful negociat.Am vazut femei sarace care chiar nu aveau bani necesari si erau lasate la urma.Tot acolo am vazut o oarba care a nascut un bebelus ,trebuia sa -l alapteze si pana la sala de alaptat se tinea cu mainile de pereti si nimeni nu o ajuta.Sa nu uitam apropo de "a-4 a generatie bucurestean" romanii nu au fost niciodata manageri tot de la straini am invatat daca am vrut , la noi mai intai s-a furat din "avutia nationala " si mai continua.
  • +1 (3 voturi)    
    Caru' cu boi (Marţi, 3 iunie 2008, 15:38)

    Demagogul [anonim]

    Vi s-a parut ca aceasta guvernare liberalo-pesedista a fost de dreapta? Nu tot timpul, asa numita opozitie psd a fost la guvernare alaturi de penali? Pe ei i-au unit 18 ani de interesele comune. Sustin dreapta stangii mafiote.
  • -2 (4 voturi)    
    daca asta e dreapta (Marţi, 3 iunie 2008, 15:46)

    nosferatu [anonim]

    daca ce face partidul prezidential e politica de dreapta atunci bucurestenilor va meritati soarta.ati trimis in turul doi pe unul care in Oradea nu stie decat unde sunt sediile de banci,restul e nesemnificativ pentru domnul blaga.daca era asa dornic sa demonstreze de ce nu a venit la Oradea sa candideze.Va las pe voi sa ghiciti.Asta in ideea in care nu va cer prea mult
  • +1 (3 voturi)    
    Bucurestiul, primul oras fara PNL! (Marţi, 3 iunie 2008, 16:18)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Bucurestiul este primul oras mare in care PNL nu mai conteaza deloc.
    1.PNL nu are nici un primar de sector ales iar Chiliman va pierde cu siguranta la 1 in fata lui Murgeanu.
    2.La Consilieri Generali din Primaria Capitalei, PD-L are mai mult decat alianta PSD-PNL la un loc.
    3.Inafara de Chiliman, un primar de doi lei, care tocmai a facut pentru cineva un schimb de terenuri intre Ilfov si Primaverii, niciun candidat PNL nu merge in turul 2.
    4. Doamna candidat de la PNL la sectorul 3 a obtinut un scor de maidan si anume 4%!
    Bucurestiul poate fi primul oras care scapa de tradatorii din PNL, care acum sunt votati la tara, de aici si scorul mai mare obtinut pentru ca ruralul a votat mai mult decat urbanul.
    PNL este de stanga, facand o politica de doi bani si o guvernare de rusine!
    • +1 (3 voturi)    
      Esti jenibil, zau! (Marţi, 3 iunie 2008, 16:48)

      CRadu25 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      @MarianEugen (aka @MarianDaniel) esti o trambita portocalie de o penibilitate rar intalnita. Ura ta fata de PNL tasneste din absolut orice scrii. Din punctul tau de vedere si PSD/Iliescu/Hrebenciuc sunt mai buni decat liberalii. Omule, Jihadul are loc mai la sud de noi, du-te acolo ca se cauta fanatici ca tine, aici iti irosesti talentul...
      • -1 (1 vot)    
        te deranjeaza adevarul? (Miercuri, 4 iunie 2008, 7:06)

        judex [anonim] i-a raspuns lui CRadu25

        A spus ceva gresit Marian Eugen? Corecteaza-l daca poti !?
        • 0 (0 voturi)    
          Da, il corectez... (Miercuri, 4 iunie 2008, 23:49)

          CRadu25 [utilizator] i-a raspuns lui judex

          "Bucurestiul este primul oras mare in care PNL nu mai conteaza deloc". Aici il corectez. PNL va juca un rol extrem de important, EXCEPTAND primaria capitalei, unde PD-L va face majoritate cu gunoaiele PNG-ului. Daca pe voi va multumeste alianta cu "becalopitecus murgeanus" este problema voastra. Dar mie mi se pare o rusine aceasta alianta contra naturii cu un partid egal cu al lui Vadim.
    • 0 (2 voturi)    
      visezi frumos, prietene (Marţi, 3 iunie 2008, 17:05)

      A [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Bine ca "emancipatii" din Bucuresti (din care fac si eu parte din pacate) nu voteaza PNL care e dreapta dar voteaza PSD (nu cred ca exista discutii ce doctrina au) la greu. Iar PSD si PDL, doua partide cam de stanga in fapt au cam 60% din consiliul de care zici. Electorat de dreapta din parti. Mai curand un mix de muncitorime si taranime proasta de stanga si cativa idealisti care zic ca sunt de dreapta dar nici nu fac diferenta intre 1) "democratie" si discurs anti-coruptie si 2) "piata libera" si neinterventionism (ceea ce inseamna de fapt dreapta).
      M-as fi bucurat mai tare daca disparea partidul cretin PSD, nu PNL, deci nu cred ca ai prea multe motive de mandrie.
  • +1 (1 vot)    
    am trait sa o aud si pe asta (Marţi, 3 iunie 2008, 16:35)

    ciripoi [anonim]

    Crin Antonescu: Iliescu este un rau pasiv
    chiar sa aud asta din gura unui liberal ... le intrece pe toate ! maine poimaine o sa auzim ca iliescu e un erou :o))))
  • +2 (2 voturi)    
    Si Chiliman ce sa faca??? (Marţi, 3 iunie 2008, 16:46)

    CRadu25 [utilizator]

    Se apuca sa strige pe strada - "Nu PSD, nu vreau sustinere de la PSD!!!", pentru a fi vazut de oameni de dreapta, nu??? Geniala miscare ar fi asta. Ce declara tot felul de leaderi politici, cara mai de care mai tembeli, este fix problema lor si Chiliman NU AVEA CUM sa opreasca porumbelul scos de tandemul Geoana/Iliescu. Antonescu putea sa se abtina sa mai lanseze comentarii savante, ca oricum tot ce-a dat pe gura dupa alegerile astea a fost de toata jena... Din pacate o astfel de declaratie il discrediteaza rau pe Chiliman, un om care si-a vazut de treaba in sectorul lui (aviz lui @martin de la ora 14:57 ca bate campii grosolan) si care, in loc sa fie sprijinit de clasa politica este aruncat la gunoi de dragul jocului politic de-a "stanga" - "dreapta", care in Romania nici macar nu exista. Pacat!
  • +1 (3 voturi)    
    Chiliman - reactie rezonabila si corecta (Marţi, 3 iunie 2008, 17:07)

    Teo_M [utilizator]

    Raspunsul lui Chiliman mi se pare rezonalbil si adevarat. PSD-ul se foloseste de numele sau pentru a atrage voturi spre Oprescu. Cat despre o presupusa afinitate PSD - Chiliman, mi se pare o combinatie imposibila. Pentru mine Chiliman este emblema liberalismului romanesc clasic - nu poate sa respire acelasi aer cu PSD-ul, in ciuda aliantelor gandite de alti lideri PNL. Chiliman s-a opus fatis conducerii PNL atunci cand nu i-a impartasit viziunea. Asa ca, in cazul vreunei strategii care ar include PSD-ul, sunt sigur ca Chiliman se va delimita de astfel de coalitii.
  • +1 (3 voturi)    
    Chiliman e liberal, nu PNL-ist (Marţi, 3 iunie 2008, 17:17)

    Maria [anonim]

    Terminati, dom'le cu balivernele! Chiliman nu este nici pe departe PNL-ist, el este liberal. Iar inainte de a fi politician, om politic, este un foarte bun administrator.

    El a mai avut opinii diferite de cele ale conducerii PNL si a intrat si in conflict cu consilierii liberali din cauza felului cum au votat.

    Dar sigur, v-ati gasit acum sa dati in el, sa aruncati piatra. Nu ati crede nici in ruptul capului ce a zis Chiliman despre declaratia lui Geoana -"o strategie de campanie pentru a scoate la vot cetatenii din sectorul 1 in favoarea lui Sorin Oprescu, candidat independent la Primaria Capitalei".

    Este o explicatia fff pertinenta! Si ma enerveaza la culmea astia din PSD ca intoxica poporul cu astfel de declaratii, vezi doamne, de sustinere!

    Votati, fratilor, cu capul, nu cu turma.

    Sau votati-l pe incompetentul de Murgeanu, care a sustinut ca pana la jumatatea lui 2007 Bucurestiul va avea un sistem de fluidizare a traficului mobil, care se adapteazs in functie de circulatie. VAX albina, traficul in Bucuresti a devenit un cosmar infernal.

    Asta cu prezent atat iarna cat si vara e o poleiala, o gogoasa umflata pe care vad ca ati inghitit-o cu totii. Ce a facut? L-a acoperit cat a putut pe Videanu, cu care a fost mana in mana la distrugerea Capitalei.
  • +1 (3 voturi)    
    Chiliman NU se aliaza cu PSD-ul !!! (Marţi, 3 iunie 2008, 17:24)

    ioan_dumitrescu [anonim]

    Declaratiile PSD-ului nu au cum sa-l ingroape pe Chiliman. Pana la urma, PSD-ul poate spune ce vrea, important este raspunsul lui Chiliman, iar acesta e clar: declaratia lui Geoana este "o strategie de campanie pentru a scoate la vot cetatenii din sectorul 1 in favoarea lui Sorin Oprescu"
  • -1 (1 vot)    
    A P E L (Miercuri, 4 iunie 2008, 2:19)

    MihaiC [anonim]

    CATRE TOTI SIMPATIZANTII PD-L :
    Incercati sa convingeti cat mai multi prieteni, amici, colegi, vecini, rude... sa mearga pe 15 iunie la vot si sa-l voteze pe Vasile Blaga si pe Murgeanu la sectorul 1.
    Doar asa putem opri restauratia comunisto-securista !
  • 0 (0 voturi)    
    Epoca de Aur II (Miercuri, 4 iunie 2008, 8:00)

    Dianora [utilizator]

    Mie mi-a daramat casa de pe Uranus Ceausescu. Deabia astept sa vad cum Oprescu le darama casele celor din centru, pe traseul autostrazilor suspendate. Nostalgia dupa epoca de aur se plateste!
  • +1 (1 vot)    
    2 contradictii (Miercuri, 4 iunie 2008, 13:23)

    johny [anonim]

    Aici sunt 2 contradictii majore:

    - Chiliman e de dreapta (teoretic)
    - Un partid intr-o tara civilizata trebuie sa aiba cu totul alte prioritati. Spre exemplu propasirea neamului... si nu interese marunte, de moment cum ar fi blocarea altui partid...

    din pacate in Romania cam asa merge treaba, unii se blocheaza pe altii si la urma noi pierdem...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri