Rezultate in tara / INSOMAR Realitatea TV

Cluj: Boc - primar din turul 1 * Timisoara: Ciuhandu primar din turul 1 * Constanta: Mazare  primar din turul 1 * Iasi: intra in finala Nichita (PSD) si Oprea Dumitru (PD-L)

de Sectia Politic     HotNews.ro
Duminică, 1 iunie 2008, 21:27 Actualitate | Politic

Presedintii de Consilii Judetene si situatia la primarie in 4 judete / INSOMAR Realitatea TV
Foto: Hotnews
Clujul e portocaliu: primaria, sefia CJ si majoritatea in CJ sunt ale PDL

Emil Boc a castigat din primul tur alegerile din Cluj-Napoca, sondajul MetroMedia/INSOMAR pentru Realitatea TV creditandu-l cu 75,6%. Contracandidatii sai au obtinut urmatoarele scoruri: Atilla Laszlo - 8,2%, Remus Lapusan - 5,3%.

La presedintia CJ Cluj, Alin Tise (PDL) a obtinut 36% si devine presedintele Consiliului Judetean, in detrimentul lui Marius Nicoara (PNL), care a obtinut doar 25,3%. In Consiliul Judetean, PDL a obtinut 36,0%, UDMR - 15.5%, PNL - 19%.

Iasi: finala PSD-PDL la primarie, Simirad (PSD) este presedintele CJ

La Primaria Iasi, pe primul loc se situeaza Gheorghe Nichita (PSD) 42,8%, urmat de Oprea Dumitru (PD-L) cu 42% si Cristian Adomnitei (PNL) cu 9%.

La Consiliul Local Iasi, rezultatele sunt: PD-L 39%, PSD - 38,4%, PNL - 12,3%

Presedinte CJ Iasi este Constantin Simirad (PSD) cu 34,5%. El a fost urmat in preferintele alegatorilor de Dan Carlan (PD-L) cu 28.7%.

La Consiliul Judetean Iasi, primele doua partide sunt PSD - 33,6%, PD-L  - 28,8%

Timisoara: Ciuhandu - primar din turul 1, Ostafciuc (PDL) e presedintele CJ

Primaria Timisoara: Gheorghe Ciuhandu PNTCD 59,4% (primar din turul 1), urmat de Ciobanu Gheorghe PD-L 15,1% si Raducanu Ioan PSD 13,1%

La Consiliul Local Timisoara, situatia se prezinta astfel: PNTCD - 39,6%, PD-L - 27,6%, PSD - 14,7%.

Presedinte CJ Timisoara este Constantin Ostafciuc (PD-L), care a obtinut 35,4%, iar
Ilie Sarbu (PSD) a obtinut 26,1%.

La Consiliul Judetean Timis, rezultatele obtinute de partide sunt: PNTCD-FDGR-PNL - 39,6%, PDL - 27,6%, PSD - 14,7%, UDMR - 4,2%.

Constanta, dominat copios de PSD: Radu Mazare - primar din turul 1, PSD are peste 50% in CJ, Nicusor Constantinescu e presedintele CJ

Primaria Constanta: Radu Mazare (PSD) - 62,8% si primar din turul 1, urmat de Dorel Constantin Onaca (PD-L) cu 11,3% si Manea Victor (PNL) - 14,1%.

La Consiliul Local Constanta, situatia sta astfel: PSD - 54,8%, PD-L  - 18,7%, PNL - 14,2%

Presedintele Consiliului Judetean Constanta este Constantinescu Nicusor-Daniel (PSD), care a obtinut 44,1% din voturi, el fiind urmat la mare distanta de Popescu Ion (PD-L), care a obtinut 25,4% din voturi.

Consiliul Judetean Constanta, primele trei partide: PSD 43,2%, PD-L 25,3%, PNL 18,4%

Egalitate intre PDL si PSD pentru CJ Dolj


La Consiliul Judetean Dolj, Radu Berceanu (PDL) şi Ion Prioteasa (PSD) se afla la egalitate cu 44 % din voturile exprimate

Primaria Craiova a fost adjudecata de catre Antonie Solomon (PDL) care a castigat din primul tur cu 57 %

Argesul este dominat de PSD

La Consiliul Judetean Arges a castigat Constantin Nicolescu (PSD) cu 55% din voturi


Tudor Pendiuc (PSD) a castigat din primul tur primaria Pitesti cu 65% din voturile inregistrate.


PDL a anuntat victoria in judetele Alba si Arad

Potrivit PDL, Gheorghe Falca ar fi obţinut circa 65 la suta din voturi pentru primaria Arad, iar Nicolae Ioţcu (PDL) a castigat presedentia CJ Arad.

La Alba-Iulia, conform unei numaratori paralele, Gheorghe Hava a castigat din primul cu peste 50% din voturi.

* Vezi si harta cu apartenenta politica a presedintilor de Consilii Judetene dupa alegerile din 2004
*Vezi si harta cu apartenenta politica a primarilor dupa alegerile din 2004





















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

31155 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Clar (Duminică, 1 iunie 2008, 21:38)

    unknown [anonim]

    Ma asteptam sa iasa cei doi, nu cred ca a fost o surpiza pentru nimeni, Emil Boc are o imagine foarte buna in Cluj si cred ca la CJ ar fi putut sa-l propulseze pe oricine presedinte.
  • 0 (0 voturi)    
    Si la Constanta? (Duminică, 1 iunie 2008, 21:39)

    George [anonim]

    Ce procent are Mazare? Din Mangalia stiti ceva?
  • -2 (10 voturi)    
    FSN renascut (Duminică, 1 iunie 2008, 21:40)

    Doru [anonim]

    Se poate constata renasterea FSN-ului! Practic ne intoarcem in timp, cu vreo 17 ani, cand FSN-ul lua vreo 80%. Aceeasi situatie si acum PSD+PDL aduna vreo 75%!!!! Bravo bobor roman!
    • +2 (6 voturi)    
      PNL sucks (Duminică, 1 iunie 2008, 21:49)

      Palpatine II [anonim] i-a raspuns lui Doru

      si iti spun si de ce:

      sunt din Iasi; aici PNL e sinonim cu CORUPTIE si INCOMPETENTA. Cata vreme PNL in Iasi inseamna Fenechiu / Adomnitei / Q-ariu, nu are nici o sansa. Banditi si incapabili!
    • 0 (4 voturi)    
      Cind o sa aiba (Duminică, 1 iunie 2008, 21:51)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui Doru

      PNL si PNT procente babane si oameni pregatitit, ii voi vota.
      • +2 (2 voturi)    
        da ... (Luni, 2 iunie 2008, 0:19)

        me [anonim] i-a raspuns lui Claude

        I-auzi: "Cand o sa aiba procente babane ii voi vota". Asta se cheama spirit de turma, prietene.
    • +2 (6 voturi)    
      FSN renascut? - Ma indoiesc (Duminică, 1 iunie 2008, 21:53)

      msb [anonim] i-a raspuns lui Doru

      Geoana tocmai a declarat ca PSD sustine in turul doi orice alt candidat in afara de PDL. Cum poate sa insemne asta renasterea FSN?
      • 0 (0 voturi)    
        pai fsn inseamna psd-pnl (Luni, 2 iunie 2008, 8:07)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui msb

        Iar in ecuatia asta, pnl este fata de casa a psd :)
  • 0 (8 voturi)    
    Doar trei orase sunt in tara asta? (Duminică, 1 iunie 2008, 21:42)

    Zsolt Bodola [utilizator]

    Eu tot astept rezultatele si din alte orase. Toti discuta despre mitici, de parca ar fi buricul targului...
    • +2 (2 voturi)    
      actualizari (Duminică, 1 iunie 2008, 21:45)

      deunazi [anonim] i-a raspuns lui Zsolt Bodola

      se pare ca rezultatele exit-poll-urilor din alte orase sunt introduse pe masura ce sunt anuntate
    • +1 (5 voturi)    
      Cluj / Timisoara - tot mitici ?! (Duminică, 1 iunie 2008, 21:52)

      Palpatien II [anonim] i-a raspuns lui Zsolt Bodola

      ar fi o auto-recunoastere meritata ..
    • -4 (4 voturi)    
      Sintem majoritari (Duminică, 1 iunie 2008, 21:52)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui Zsolt Bodola

      Nu-i asa?
  • +6 (6 voturi)    
    rez. Timisoara (Duminică, 1 iunie 2008, 21:45)

    timisoarean [anonim]

    Nu PNTCD ia 39% in Timisoara ci o alianta PNL-PNTCD-FDGR.
    • 0 (0 voturi)    
      din pacate din nou ciuhandu (Luni, 2 iunie 2008, 10:55)

      Dan Deac [anonim] i-a raspuns lui timisoarean

      Da Timisorenii dovedesc din nou spirit de turma, una din marile probleme ale Timisoarei este soseaua de centura dar mai sunt si altele cum ar fi casele tiganilor in centrul orasului obtinute prin santaj si mita, strazile care inainte de alegeri s-au facut in 3 luni si pana acum au durat 4 ani sa se faca si ar mai fi si altele.
  • 0 (10 voturi)    
    Timisoara dezastru (Duminică, 1 iunie 2008, 21:45)

    timisorean [anonim]

    AL 4-lea mandat la Timisoara? Vai de viata mea, ce inseamna mentalitatea de tatuc. Da parca de la Timisoara nu ma asteptam, credeam ca e mai avansata politic, dar vad ca e varza.
    • +4 (8 voturi)    
      de ce dezastru? (Duminică, 1 iunie 2008, 22:03)

      iuga [anonim] i-a raspuns lui timisorean

      Ciuhandu a meritat sa castige.
      • -4 (8 voturi)    
        de ce dezastru! (Duminică, 1 iunie 2008, 22:18)

        sorin [anonim] i-a raspuns lui iuga

        poate la septic
        ca orasul e o mare varza(de curechi)
      • +1 (3 voturi)    
        ? (Luni, 2 iunie 2008, 3:49)

        codru'penal [anonim] i-a raspuns lui iuga

        a meritat sa castige fiindca si tu la randul tau il meriti pe el. atat te duce capul, atat vei avea. continua sa platesti telpark fara sa ai loc de parcare ca sa poata sa dea ADPul dividende in continuare... continua sa cauti inca multi ani de acum incolo o sosea de centura... si vei gasi si mai multe sensuri unice si ambuteiaje.. vai de mama ta!
        • 0 (0 voturi)    
          ai drptate (Luni, 2 iunie 2008, 8:15)

          mtb [anonim] i-a raspuns lui codru'penal

          Ciuhandru nu merita sa castige. Omul asta nu ridica un deget pentru Timisoara. Poate ii ajuta pe smecherii cu telpark-ul sau pe rechinii din imobiliare. Vai de mama mea de timisoarean.....
    • +3 (3 voturi)    
      varza (Duminică, 1 iunie 2008, 22:33)

      tim [anonim] i-a raspuns lui timisorean

      sunt contracandidatii
    • -1 (9 voturi)    
      traiasca (Duminică, 1 iunie 2008, 22:38)

      goe [anonim] i-a raspuns lui timisorean

      Timisoara e varza, un oras amortit, sictirit si prafuit. Aici s-a inventat blazarea si lehamitea. Ciuhandu, mafia tiganeasca si celelalte mafii fac chef in seara asta. Reteta succesului e simpla: mersul pe burta. Omul si-a vazut in liniste de treaba, de afaceri, n-a facut valuri, presa locala nu misca in front. In ultima luna a pus flori prin centru, si hop, inca 4 ani de ciolan. Ieftin. Sa vedem pe ce mai pune ochii mafia tiganeasca protejata de marele primar, ca in centru n-a mai ramas decat Catedrala de furat. Si e misto tare, ca are deja turnuletele puse.
    • -2 (6 voturi)    
      timisoara e number one (Duminică, 1 iunie 2008, 23:39)

      florin [anonim] i-a raspuns lui timisorean

      timisorenii au votat corect, fara greseala ! FARA BASESCU si MITICI
      • -1 (3 voturi)    
        da, numer one... (Duminică, 1 iunie 2008, 23:46)

        robbie [anonim] i-a raspuns lui florin

        la praf, tigani si gropi! felicitari! boc nu e mitic, e clujean... tiganofilu de ciuhandu...?
  • 0 (0 voturi)    
    la bacau (Duminică, 1 iunie 2008, 21:46)

    Florin [anonim]

    la bacau se stie ceva?
    • 0 (0 voturi)    
      Still Stava (Luni, 2 iunie 2008, 10:16)

      tzuptzup [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Se pare ca Stavarache va castiga detasat.
      • 0 (0 voturi)    
        Bacau (Luni, 2 iunie 2008, 10:47)

        Westbam [anonim] i-a raspuns lui tzuptzup

        Bacău

        Romeo Stavarache (PNL) a obţinut cel puţin 48% din voturi pentru Primăria Bacău. În turul doi l-ar putea întâlni pe independentul Sergiu Sechelariu, care a obţinut 18%. Favorit la CJ: Dragoş Benea (PSD).
  • +5 (9 voturi)    
    Iasul .. (Duminică, 1 iunie 2008, 21:46)

    Palpatine II [anonim]

    Nechita - un incapabil - am vazut asta vreme de 4 ani.
    Oprea - un soi de Simirad Reloaded - desi e rector (sau nu mai stiu ce titlu) la ISE Iasi, iar trebui un profesor de limba romana ca nu mai vreau alt "sholdovean"

    Vai de Iasi!

    Adomnitei ... a facut VARZA educatia! De fapt PNL si-a luat-o in Iasi 'multumita' lui Fenechiu / Q-ariu si singurul prefectul dovedit de coruptie (fusese din PNL ..)

    O fi PNL-ul partidul oamenilor cu papion, dar in Iasi e partidul celor mai mari hoti!
    • 0 (4 voturi)    
      Si tu esti la fel de varza (Duminică, 1 iunie 2008, 22:10)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Palpatine II

      Oprea e rector la Universitatea Al.I Cuza, nu la ISE.
      Acuma ce e aia rector:
      Nuu e un titlu, e o functie.
      Mai pe intelesul tau, rectorul unei universitati este seful ei (ceva de genu primarul universitatii, daca e mai clar asha).
      Din cauza unora ca tine ajunge PSD-ul sa conduca in Iasi. Dar asta e. Suntem ceea ce votam.
    • -1 (1 vot)    
      esti prost? (Luni, 2 iunie 2008, 0:35)

      Silviu [anonim] i-a raspuns lui Palpatine II

      suntem cat pe aci sa il mai avem pe nichita inca 4 ani si tu il critici pe oprea cum vorbeste? daca nici macar nu stii cine e oprea si ce a facut pentru iasi ... macar taci din gura ... nu mai imprastia prostie
      • 0 (0 voturi)    
        Care e problema cu Nichita? (Luni, 2 iunie 2008, 13:08)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Silviu

        De ce sa nu-l critice pe Oprea? Il cunosc personal de cind era decan si umbla pazit de bodyguarzi sa nu o ia pe cocoasa de la ceilalti profesori (omul are 1 metru cincizeci). El a transformat cea mai veche si prestigioasa universitate din tara intr-o fabrica de diplome pe bani. Acu e parlamentar european si nu a dat pe la Bruxelles decit odata, la inscriere, iar pe la Strassbourg probabil niciodata.
        Acu daca iese primar in toamna va candida la Parlament. O sa avem primar pe cine stie ce puiut de Videanu moldovean. Voi nu vedeti ca omul asta nu e interesat decit de ascensiune si nu da doi bani pe oamenii care-l ajuta? Visul lui e sa iasa prim ministru si presedinte cind n-o mai fi Base, i se rupe lui si de Iasi si de ieseni si de primarie. Nu, hai sa-l criticam doar pe Nichita si cu Palasul lui, parca in spatele lui Oprea nu e Schrotter care abia asteapta sa faca si el un Palas.
  • 0 (0 voturi)    
    oradea (Duminică, 1 iunie 2008, 21:47)

    CosminG [utilizator]

    din Oradea nimic?
  • +5 (5 voturi)    
    vrancea (Duminică, 1 iunie 2008, 21:48)

    Ionut [anonim]

    hai cu vrancea!

    poate a picat Oprisan fir-ar el a dracu..
  • 0 (0 voturi)    
    pitesti (Duminică, 1 iunie 2008, 21:51)

    andrei [anonim]

    la pitesti stiti ceva?
  • 0 (6 voturi)    
    timisoara trezeste-te (Duminică, 1 iunie 2008, 21:52)

    robbie [anonim]

    Victoria meritata a lui Boc. Timisoara ar trebui sa ia exemplu... la cate strazi desfundate si pline de gropi sunt, Ciuhandu este un incompetent. Ar trebui sa ia exemplul Clujului unde infrastructura si dezvoltarea comerciala a orasului a ajutat sa egaleze, daca sa nu depaseasca stadiul banatenilor de dezvoltare. Dar cine se multumeste cu putin, putin va primi.
    • +1 (7 voturi)    
      Boc (Duminică, 1 iunie 2008, 22:48)

      aceeasi [anonim] i-a raspuns lui robbie

      Boc este doar un bun orator pentru oamenii care nu vad dincolo de cuvinte(si nici cum se incurca in propriile marturisiri) .Nu a facut chiar asa multe pentru Cluj ...mai degraba a stiut sa se laude cu realizarile altora si sa si le revendice ...Cu asfaltarile ...cred ca au iesit ceva bani de-acolo ...ca de cand e Boc se tot repara strazile ...dar aceleasi de doua ori pe an . E normal , nu?Ah...si se schimba bordurile....
      • +2 (4 voturi)    
        raspuns lui "aceeasi" (Duminică, 1 iunie 2008, 23:19)

        robbie [anonim] i-a raspuns lui aceeasi

        macar are cu ce se lauda... tu de ce nu te lauzi cu parcul copiilor din timisoara.... in ce hal arata? daca esti timisorean... daca esti clujean, gandeste cate firme au venit in cluj in ultima perioada, si cate strazi totusi au fost asfaltate (si de 10 ori poate...) Boc nu e bun orator, nu-mi place ca om politic... dar e mult mai transparent ca alti primari de duzina, cum e ciuhandu... pentru asta poti sa verifici www.domnuleprimar.ro
        • +1 (5 voturi)    
          mai lasa-ma cu poc... (Duminică, 1 iunie 2008, 23:56)

          Tim [anonim] i-a raspuns lui robbie

          Nu mai tot compara pe Boc cu Ciuhi...Stie toata lumea ca Boc a adus bani de la centru in Cluj...daca nu castiga slugile lui Base nu mai pupa un leu in urmatorii 4 ani...si asta pentru ca nu a vrut descentralizare...i-a convenit sa se adape de la buget...dimpotriva, Ciuhandu a adus bani de dincolo...multi nerambursabili...omul are o viziune...in ultimii 4 ani era normal sa vina mai multe firme in Cluj pentru ca erati mult in urma Timisoarei...din cauza etichetei Funar pe care ati votat-o cu voinicie atata timp :D...
          Boc e un bun orator :)))...omul asta a debitat chestia aia cu TVA diferentiat in functie de venit :)))...ar trebui la Cluj acolo sa nu mai faceti jocurile politice ale Bucurestiului...intotdeauna v-au aburit cu ungurii...si cu alte tampenii...oricum eu nu cred ca Boc e reprezentativ pentru un ardelean...
          • 0 (2 voturi)    
            iti place ce vezi in timi? (Luni, 2 iunie 2008, 0:05)

            robbie [anonim] i-a raspuns lui Tim

            bun, nu-ti place "poc"... dar iti plac tiganii din centrul timisoarei, strazile pline de gropi, praful si interminabilele lucrari din centrul orasului? daca ar fi facut rost de bani, macar oaresice trebuia terminat... "rebreanu" de cand se asfalteaza?parcul copiilor cum arata? dar restul parcurilor? clujul a invatat din experienta "funar", se pare ca timisoarei nu i-a ajuns din barbi...
            tu confuzi politica cu interesul local... dar asa va trebuie, primiti in continuare ce va place...
            • +1 (1 vot)    
              si totusi (Luni, 2 iunie 2008, 1:18)

              deunazi [utilizator] i-a raspuns lui robbie

              lucrarile se finalizeaza, nu sunt chiar interminabile, centrul orasului sunt mandru sa-l arat oricui din afara timisorii, la fel si parcurile, care sunt f multe si bine ingrijite comparativ cu muulte dintre restul oraselor din tara (ca sa nu mai spun de cluj!), transportul public se modernizeaza vizibil si calitativ e mai ok decat in alte orase (la fel, vezi starea tramvaielor si a autobuselor clujene - no offence, dar daca tot comparam..),tigani sunt o multime in toate orasele bogate din tara, iar economic suntem cu muuult inaintea altor orase si zone din tara (mai putin bucurestiul) - ma refer la nivel salarial si conditii de viata, ...

              ca mai sunt multe de facut si ca se poate si mai bine, cu siguranta, dar sub ciuhandu am evoluat bine, si pana apare cineva care sa fie vizibil mai capabil, tot ciuhandu va ramane.
          • 0 (0 voturi)    
            ciuhi... (Luni, 2 iunie 2008, 13:07)

            Olivia [anonim] i-a raspuns lui Tim

            Ciuhandu a adus bani de dincolo!? Suntem (cei din Timisoara) pe ultimul loc la absorbtia fondurilor guvernamentale, precum si a celor europene, si asta nu pentru ca am fi un oras dezvoltat, ci pentru ca nu exista conducatori interesati. Timisorenii au vrut continuitate, asta vor avea: gropi neasfaltate, centura- lipsa, zone importante fara canalizare, drumuri peticite, si nu in ultimul rand, un prmar care nu odata a scandat: "Afara cu modovenii si oltenii!" (asta da mentalitate de primar european!).
            • 0 (0 voturi)    
              i-auzi (Luni, 2 iunie 2008, 13:34)

              deunazi [utilizator] i-a raspuns lui Olivia

              "banii de dincolo" sunt multele investitii realizate indirect prin companii precum continental, siemens vdo, alcatel si multe altele. investitiile acestea au adus un f mare aflux de fonduri publice si private la nivel de oras si regiune. si scuza-ma, timisoara a atras sume masive astfel inainte sa apara fondurile europene la orizont.

              cu privire la lozinca "afara cu ... " te cam inseli: problema timisorii e lipsa de forta de munca. din contra, autoritatile (primarie si consiliile local si judetean) se straduie sa atraga populatie pentru relansarea economica. nu de alta, dar in cazul in care nu ai aflat, marea problema a orasului e ca nu are CINE sa lucreze pentru a atrage alti investitori sau dezvoltari suplimentare a mediului privat actual.
          • 0 (0 voturi)    
            din nou boc (Luni, 2 iunie 2008, 19:14)

            aceeasi [anonim] i-a raspuns lui Tim

            Boc parca e nascut prin Bucuresti (si n-am spus ca e reprezentativ pentru bucuresteni ca sa nu-i jignesc pe acestia ).Nu stiu cate fonduri a putut aduce Boc la Cluj , dar sigur multe fonduri a adus Marius Nicoara la Cluj, iar de marii investitori cam tot el s-a ocupat . Doar ca omul asta nu prea stie sa se bata cu pumnul in piept si sa se laude.
            Acum suntem pe mana lui Boc si a finului ...Ma tem ca va fi vai de noi !
        • 0 (0 voturi)    
          clujul (Luni, 2 iunie 2008, 11:57)

          deus [anonim] i-a raspuns lui robbie

          Da, ne laudam cu locurile de joaca ale copiilor clujului (15 000 euro bucata) instalate de firma stim noi cui! Cu mega constructii de locuinte, rasarite te miri unde, cu niste proiecte megalomanice rasarite in campania electorale,gen pasaj subteran de peste 1 km in centrul clujului, cu tunel pe la faget, cand nici amaratul ala de tramvai nu poate sa circule ca lumea din cauza "infrastructurii" mizerabile! Lasa-i pe timisoreni, ca stiu ei mai bine ce la trebuie si oricum "Tot Banatu-i fruncea!"
      • +1 (1 vot)    
        ba ....esti cumva din gasca ''funar''? (Luni, 2 iunie 2008, 16:46)

        vlad.bulboaca [anonim] i-a raspuns lui aceeasi

        auzi aici .........tu zici ca n-a facut mai nimik,ca numa s-a laudat....da oare alea400-500 de strazi cine le-a asfaltat?Funar?oare alea cateva zeci de autobuze noi cine le-a cumoparat ?Funar?dar oare mall-urile alea 2 cine le-a aprobat?Funar?dar oare strazile alea care se spala zilnic din ordinele cui sunt spalate ?ale lui Funar?da oare pe vremea raposatului Funar se dadeau abonamente gratis la pensionari?nici macar in visele lui.dar oare toate parcurile renovate din cluj si locurile de joaca ,care au fost renovate complet,tot Funar le-a facut?da faptul ca cluju s-a ridicat in 4 ani cat a fost BOC de 2 ori mai mult decat in cei 12 ani ai lui funar nu conteaza?da faptu ca pe vremea lu Funar gaseai cu greu un loc de munca bine platit datorita somajului,iar dupa cei 4 ani ai lui BOC gasesti peste tot de lucru,iar patronii au inceput sa mareasca leafa ca se tem sa nu-si piarda angajatii pt a scazut enorm somajul,la asta nun te-ai gandit?ai vorbit si tu ca sa nu taci....exact ca Funar.....vezi sa nu ajungi ca el.....un nimeni care inca se crede mare.........beleshte mai tare ochii in jur......................
        • 0 (0 voturi)    
          ba..nu... (Luni, 2 iunie 2008, 19:41)

          aceeasi [anonim] i-a raspuns lui vlad.bulboaca

          eu am vorbit ca sa nu tac ...si tu mi te-ai alaturat...Continuam ...
          400-500 de strazi ... spune-mi una care dupa ce a fost reparata vara , nu a devenit plina de gropi pana in urmatoarea primavara. Gasesti ? Cred ca nu ...Ai dreptate ...se asfalteaza intr-una in Cluj si e doar meritul lui Boc . Despre locurile de munca si revenirea spectaculoasa a Clujului... iti marturisesc sincer ca nu stiu daca Boc sau Nicoara are meritul asta . Vom vedea ce se va intampla in urmatorii 4 ani .Despre parcuri ...mai bine nu discutam ...Am vazut o poveste pusa in scena de domnul Boc (intr-un parc) si pentru care ar fi trebuit sa-i plateasca drepturi de autor lui Ceausescu...Jenant ...Cred ca mi-a cam ajuns cat am vorbit ca sa nu tac ...cu tine...Boctiseala placuta!
    • 0 (4 voturi)    
      vezi-ti de treaba.. (Duminică, 1 iunie 2008, 23:06)

      bogdi [anonim] i-a raspuns lui robbie

      ..clujul e unde era Timisoara in 2000 ca dezvoltare...clujul a batut 14 ani pasul pe loc..ei abia acuma incep sa miste...in afara de nokia ce investitii puternice mai sunt in cluj...aeroportul cum arata?Sa fim seriosi un oras din pusta ca Timisoara tine in joc de glezne Clujul si Iasiul.
      • +1 (3 voturi)    
        te inseli (Duminică, 1 iunie 2008, 23:24)

        robbie [anonim] i-a raspuns lui bogdi

        am lucrat in ultima perioada si la cluj si la timisoara... clujul e cel putin la nivelul timisoarei... timisoara e plina de tigani, de gunoaie si de gropi... mult mai plina ca si cluju... ajunge sa treci prin gara sa vezi diferenta de civilizatie... apoi pe langa nokia, au venit si alte firme din timisoara cum e siemens si alcatel... si sa-ti reamintesc ca sediul central al bancii pe locul 4 pe tara ca active este tot in cluj. acest lucru (cresterea activelor) nu era posibil fara dezvoltarea concomitenta a clujului. zi-mi un lucru bun facut de ciuhandu in ultimul mandat? unul singur... oricum, timisoara bate pasul...
        • 0 (2 voturi)    
          si tu te inseli (Luni, 2 iunie 2008, 0:01)

          Tim [anonim] i-a raspuns lui robbie

          Timisoara se dezvolta mai incet pentru ca de atatia ani e in dezvoltare...la Cluj ati votat Funar si asta ati avut...era normal sa aveti o crestere mai buna in ultimul timp...pe aici nu mai gasesti mina de lucru asa ca era normal sa se indrepte lumea spre Cluj...referitor la fonduri am raspuns mai sus...traiti din bani cersiti...nu castiga pdl alegerile nu mai pupati fonduri...oricum e jenant sa aveti un primar gen Boc...omul ala nu are un comportament de supus....ca sa nu zic mai rau...si ineptia cu tva spune totul despre "capacitatea lui"...
          • 0 (2 voturi)    
            ultimul mesaj (Luni, 2 iunie 2008, 0:20)

            robbie [anonim] i-a raspuns lui Tim

            ... dupa aia ma culc... ;) imi pare rau pentru timisoara, imi placea acest oras acum vreo 10 ani... are cea mai mare arie verde din toate mun'cipiile... dar trebuie gestionate corect. din pacate, timisoara e in regres... da, admit ca fondurile initiale pentru cluj au fost din centru, dar dupa aia au venit de la firmele straine care au inceput sa cotizeze... ce sa zic, sper sa nu am dreptate si timisoara sa se schimbe in bine (fara tigani, praf si gropi), dar sunt sceptic. iti urez noapte placuta!
          • 0 (0 voturi)    
            Tim- habar nu ai (Luni, 2 iunie 2008, 11:01)

            crisis [anonim] i-a raspuns lui Tim

            Sunt Timisoarean si am locuit 28 de ani in TM. Apoi un an in Cluj. Crede-ma. Nu numai ca ne-au ajuns. Ne-au depasit. Sunt in fata. Au trecut pe langa noi ca express-ul. Crede-ma nu imi face nici o placere sa o recunosc. Iar daca o sa casti un poic ochii ai sa vezi: Firme extrem de puternice detinute de catre clujeni. Nu ma refer aici la balarii de genul fratilor Criustescu sau ale lui tender. Ci firme care chiar produc la cluj nu fac specula: BT, Jolidon, Farmec, Trustul Cre si multe altele nu foarte cunoscute deoarece sunt pe segmente industriale. De fapt acest lucru e foarte clar daca te uiti la ce agentii de pubilicitate exista in Cluj. exista cel putin 3 care se pot lua la harta cu agentii din Bucuresti. Comparativ cu ele ... in Tm toata publicitatea e la nivel de scara blocului. Ca Nokia cacelelalte... e mai putin important. Sa iti amintesc ca Timisoareana e fost preluata de Ursus? (in fine sub SAB). Cultural: evenimentele primavara vara: Cluj - are TIFF. Stii ce a avut TM notabil? Stdent fest :))))))))). Sportiv: trebuie sa mai spun ceva? si la fotbal si la basket ...sunt dincolo de noi. Social. Du-te si locuieste 6 luni in Cj si vei intelege. Tm s-a parfuit s-a sictirit. Nu vad nimic miscand din partea aceea. In nici un domeniu. Nu se mai creeaza nu se mai traieste parca. Si crede-ma. Sunt trist pe tema asta :((((
            • -2 (2 voturi)    
              eh da (Luni, 2 iunie 2008, 12:10)

              Shhhh [anonim] i-a raspuns lui crisis

              un timisorean sictirit :) asta da chestie noua :) pun pariu ca tu esti de fapt din comuna costei de pe langa timisoara
              anyway sa punctez cateva lucruri care sunt omise:
              1. Daca ne luam dupa situatia de acum 5-10 ani, Timisoara era cel mai dezvoltat oras din tara dupa Bucuresti (ceea ce inseamna ca, din pacate, acum nu mai este in aceasta pozitie)
              2. De cand a ajuns base presedinte, pretenul lui boc a primit toate investitiile externe si fondurile de la centru
              3. noroc cu funar ca altfel clujul era capitala ungariei
              4. zici ca "ce Nokia"? Nokia va ridica nivelul de trai, se va face aeroportul si infrastructura pt ei, vor veni toti furnizorii lor in zona plus alti investitori
              5. clujul nu mai are loc sa se dezvolte, o ia pe urmele Timisorii cu extinderea in comunele si oraselele limitrofe (sanandrei singurul oras din tara cu somaj negativ)
              6. din pacate ciuhandu este un incompetent si nefiind din aceiasi tagma cu base iar vor trece 4 ani in care nu primim nimic din tot surplusul trimis la centru
              7. la analiza de peste 4 ani, Timisoara va fi comparata cu Craiova...
              8. asta daca nu vine si Mercedes aici...
              9. ba nu, tot vom fi comparati cu Craiova

              Si-ar mai fi o gramada... dar ce sens are?
              Asta avem, cu asta defilam. Bravo ciuhandule, ai adormit toata Timisoara cu povestile tale spuse-n barba
        • -1 (1 vot)    
          ... (Luni, 2 iunie 2008, 0:27)

          make21 [anonim] i-a raspuns lui robbie

          Alcatelu nu a ajuns in cluj stai tu linistit
          • 0 (0 voturi)    
            corect... (Luni, 2 iunie 2008, 0:48)

            robbie [anonim] i-a raspuns lui make21

            atunci adauga michelin...
      • +1 (3 voturi)    
        pt bogdi (Luni, 2 iunie 2008, 0:09)

        radukku [anonim] i-a raspuns lui bogdi

        mi-e mila de tine. mai scoate capu din timisoara. sau te tine maica-ta legat de calorifer :)). nu zic ca nu e dezvoltata timisoara dar cand afirmi ca, cluju e cu aproape 1 deceniu in urma tim denota ipocrizie, nicidecum o buna informare. si din cate am vazut boom-ul economic al clujului l-a facut sa se dezvolte atat de mult in 4 ani cat altii in 12 ;)
    • +1 (1 vot)    
      nu da lectii altora (Luni, 2 iunie 2008, 11:49)

      deus [anonim] i-a raspuns lui robbie

      Ce infrastructura ai vazut la Cluj? - gardulete de sarma plantate pe langa gardul viu - in cartierele zorilor si manastur, alei asfaltate pe ici pe colo, unde sta cineva important, gropi din centru pana la iesirea din oras - aglomeratie in trafic de-ti ia mai mult de o ora sa strabati Clujul! Plus aceleasi stindarde tricolore mostenite de la funar, dar cu fantani arteziene sau ce dracu' vrea sa faca in centru - la monstruozitatea aceea de statuie! Ce dezvoltare comerciala - 3 mall-uri - si mai ce? Aceiasi mizerie si tiganie din toata tara e si la Cluj - doar ca mai portocalie - ca doar e orasul "lui Boc" !
  • 0 (2 voturi)    
    ma fac emo (Duminică, 1 iunie 2008, 21:53)

    AliaX [anonim]

    traim vremuri grele, tot trandafiru-i la putere
  • +1 (1 vot)    
    Sibiul (Duminică, 1 iunie 2008, 21:58)

    alina [anonim]

    de Sibiu nu stie nimeni nimic?
    • +3 (3 voturi)    
      Bine intrebat (Duminică, 1 iunie 2008, 22:01)

      vave [utilizator] i-a raspuns lui alina

      E clar ca Johannis, dar el zicea la un moment dat ca vrea sa aiba peste 90%.... oare a reusit???
    • +2 (2 voturi)    
      sibiu (Duminică, 1 iunie 2008, 22:11)

      flynt [anonim] i-a raspuns lui alina

      86%
    • +2 (2 voturi)    
      Sibiu (Duminică, 1 iunie 2008, 22:17)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui alina

      Corect, de ce neglijeaza lumea Sibiul?
  • +5 (5 voturi)    
    Constanta (Duminică, 1 iunie 2008, 22:01)

    PaulR [utilizator]

    Nu cunosc prea bine situatia din Constanta. Stie cineva sa imi spuna de ce Mazare si PSD sunt atat de populari?
    Despre domnia sa am auzit doar cand era implicat in diverse scandaluri si prin urmare am crezut ca are o imagine proasta si la nivel local. Multumesc celor care vor da raspunsuri pertinente.
    • +1 (3 voturi)    
      mazare reales (Duminică, 1 iunie 2008, 22:54)

      marius [anonim] i-a raspuns lui PaulR

      In Constanta Mazare mizeaza in special pe pensionari, care au tot felul de facilitati si pomeni dela Primarie... si cum 75% din cei prezenti la urne sunt pensionari....q.e.d....
      PS: in luna aprilie Mazare a organizat o inse-loterie cu apartamente pentru tineri unde s-au depus peste 16.000 de cereri pecare tot el a promis ca le va solutiona pe parcursul mandatului!!!! Deci 63%....
      Cam putin la ce vam zis eu mai sus...
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Duminică, 1 iunie 2008, 22:06)

    dragos234 [utilizator]

    La Consiliul Local Timisoara, PNTCD primul?
    Nici nu mai credeam ca exista partidul asta. Inteleg ca le place de Ciuhandu. Ok, s-au obisnuit cu el si il voteaza dar de ce voteaza PNTCD. Imi explica si mie cineva ce se intampla acolo?
    • -3 (3 voturi)    
      pt ca primarul e din PNTCD (Duminică, 1 iunie 2008, 22:28)

      CosminG [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      inteles?
      • 0 (0 voturi)    
        stiam (Duminică, 1 iunie 2008, 23:09)

        dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui CosminG

        altceva?
    • +1 (3 voturi)    
      iti explic eu (Duminică, 1 iunie 2008, 22:56)

      goe [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      Timisorenii nemultumiti nu au votat, din spirit de fronda si din lipsa de contracandidati. O sa vezi cati l-au votat de fapt pe ciuhandu. Cei care totusi l-au votat sunt unii care habar n-au pe ce lume traiesc si n-au avut niciodata de a face cu primaria lui ciuhandu. Oamenii si-au exprimat sustinerea pentru cel care cred ei ca a inventat apa calda si le-a adus bucuria in case. In special in alea din centru, pe care le-au luat cu japca tiganii (pe toate). Chef de chef o sa fie in seara asta, din ala cu lautari cu euroi lipiti in frunte.
    • 0 (2 voturi)    
      iti zic eu (Luni, 2 iunie 2008, 0:27)

      just_me [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      Iti zic eu ce se intampla acolo: lumea (in majoritatea ei, ca doar majoritatea dicteaza, nu?) nu e handicapata ca in Bucuresti, Constanta, Iasi si Cluj (si nu sunt din Timisioara, ci din 1 din cele 4 orase handicapate mai sus mentionate).
  • -5 (5 voturi)    
    sibiu (Duminică, 1 iunie 2008, 22:11)

    unu [anonim]

    la sibiu se pare ca conteaza mai mult fantanile arteziene decat centurile ocolitore. sibienilor va meritati soarta. hitleristul va vinde cu totul in urmatorii 4 ani.
    • +2 (4 voturi)    
      Centuri (Duminică, 1 iunie 2008, 22:40)

      sibiu [anonim] i-a raspuns lui unu

      Centurile tine de Ministerul Transporturilor sau alti de genu asta nu de primarie
      • +2 (2 voturi)    
        RE: Centuri (Duminică, 1 iunie 2008, 22:48)

        Danu Barosanu [utilizator] i-a raspuns lui sibiu

        Primarul trebuie sa se bata pt interesele locuitorilor orasului, nu sa arunce pisica.
        • 0 (0 voturi)    
          Re: Centuri (Duminică, 1 iunie 2008, 23:10)

          Bengosu [anonim] i-a raspuns lui Danu Barosanu

          Corect. Sau incercat o groza de campani si etc. Dar ce sa faci daca bucurestiu ii ofticat. Se pare ca fondurile au fost taiate din 2 motive:

          1. Din cauza capitalei culturale europene .
          2. Din cauze politice.
      • 0 (0 voturi)    
        centurile "tine" (Duminică, 1 iunie 2008, 23:14)

        oibo [anonim] i-a raspuns lui sibiu

        sa mori tu... de ce "tine" centurile?
  • -3 (5 voturi)    
    josssssss (Duminică, 1 iunie 2008, 22:22)

    transilvanian man [anonim]

    jos psd si pnl in rest chiar nu imi pasa!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    dar de .. (Duminică, 1 iunie 2008, 22:34)

    rochiri [anonim]

    Slatina se stie ceva?
    Ar trebuie sa se faca pentru mai multe orase sondaje macar resedintele de judete.
    Hotnews cum ai vesti posteazele!
  • 0 (0 voturi)    
    go on hotnews (Duminică, 1 iunie 2008, 22:43)

    go [anonim]

    Si acum incet incet se actualizeaza harta...
    Bravo Hotnews!
    Ce debiteaza posturile TV?!
    Ma distreaza cel mai mult TVR pe moment: Cine e nenea ala din dreapta in costum intunecat care tot repeta ce a spus inainte chiar daca e contrazis de date? PENIBIL TVR!!!
  • 0 (0 voturi)    
    ARAD (Duminică, 1 iunie 2008, 23:33)

    George [anonim]

    ARAD - Gheorghe Falca PDL - 70 % - castiga din primul tur
  • +1 (1 vot)    
    rusine satmarenilor (Duminică, 1 iunie 2008, 23:43)

    robbie [anonim]

    inteleg ca primarul udmr-ist a castigat din nou alegerile... aceeasi dilema ca si in cazul timisoarei... chiar conteaza atat de mult culoarea politico-etnica in comparatie cu strazile desfundate, podurile aiurea asfaltate, si contractarea pe baza etnica a firmelor constructoare? dar biblioteca centrala?... s-a inchis ca doar nu e nevoie pentru "sateni"... bravo domnu ilyes! si felicitari... am inteles ca are 60%
  • 0 (0 voturi)    
    mazare reales- cel de-al 3 congres (Duminică, 1 iunie 2008, 23:52)

    nicu [anonim]

    radule raducule bine ai revenit omule...http://777magic.net/inaintea-inchiderii-urnelor-radu-mazare-a-fost-reales/
  • 0 (0 voturi)    
    la Piatra neamt stie cineva cine a castigat? cumva (Luni, 2 iunie 2008, 0:25)

    cip [anonim]

    cine castiga piatra nt/
  • 0 (2 voturi)    
    felicitari Romania! (Luni, 2 iunie 2008, 0:32)

    me [anonim]

    Si uite asa, PDL+PSD =~ 75%. Halal tzara, pacat ca-i locuita. In rest numai de bine si ne vedem in Congo ;)
    • +1 (1 vot)    
      multumim (Luni, 2 iunie 2008, 2:27)

      Silviu [anonim] i-a raspuns lui me

      tu intelegi ca unii din noi alegem oameni nu partide nu?
      • 0 (0 voturi)    
        cu placere (Luni, 2 iunie 2008, 12:20)

        me [anonim] i-a raspuns lui Silviu

        Si la alegerile generale tot "oameni" ai sa alegi? In Parlament se voteaza prin majoritate, deci intrebarea a doua zi, vrei nu vrei, va fi: Ce PARTID/COALITIE a castigat alegerile, nu ce om?

        Si eu m-am uitat la Consiliile Generale, unde s-a votat partidul, nu omul. Si realitatea trista e ca acolo, in medie, PLD+PSD=75%, uite-te si tu daca nu crezi.
  • 0 (2 voturi)    
    ........ (Luni, 2 iunie 2008, 0:53)

    make21 [anonim]

    In timisoara nu aveai pe cine vota PDL-ul a iesit cu unu fost director de vamii care zice tot deci au cam pierdut eu zic pe mana lor.Probabil domnu in cauza a sprijinit partidu cu banii si tb si el sa fie pus sa candideze.Oricum sper ca PDL-ul a invatat ceva din asta.PSD-ul nu are cum sa iasa vrodata in tm pt ca nu pot timisoreni niciodata sa voteze cu neocomunisti.Restu oricum nu conteaza ca sunt prea nesemnificativi.Si oricum mare parte care au votat cu ciuhandu sunt pensionari care se plimba gratis cu noile autobuze si troleibuze, probabil peste 4 ani o sa apara si noile tranvaie si at o sa se plimbe gratis cu cu astea.
    Noapte buna timisoara dormi linistita ciuhandu vegeaza asupra ta pana la moarte:)
  • +1 (3 voturi)    
    Timisoara !? Ciuhandu!? (Luni, 2 iunie 2008, 1:18)

    AndyB [anonim]

    Vai si amar de timisoara.

    10 ani am locuit in orasul asta, de cateva luni m-am mutat. Si sincer... timisorenilor... ati fost PATETICI! DIN NOU! La fel ca si acum 4 ani!

    Timisoara arata a "oras vestic" acum 10 ani... cand a intrat in regres... praf, gropi, mizerie si santier fara sfarsit.

    Dar... adevarul e ca Timisorenii cred inca ca "Banatu-i fruntea" si din pacate nu se plimba prin restul tarii sa vada celelalte orase cum arata. Oradea, Sibiu, Cluj, Tg Mures... la nivel de curatenie, calitatea drumurilor, amenajarea parcurilor etc toate is la nivel superior fata de Timisoara. Zic din pacate, ca am discutat cu multi... si au impresia ca cum e in TM e "peste tot".... foarte gresit.

    Timisoara a avut noroc cu investitiile masive straine... care au cam inceput sa se reorienteze.

    Cat de iubitul domn Primar Ciuhandu.... e atat de vai de capul lui ca n-am cuvinte. Cand il vezi ce zice la televizor nu stii ce sa faci prima data sa razi sau sa plangi.

    Oricum dragii mei timisoreni... poate va treziti la alegerile viitoare... ca patru ani... PUR SI SIMPLU (pe romaneste) ATI PUS-O!!! Din Nou!
    • 0 (0 voturi)    
      Ciuhandu, pentru ca nu ai cu ce ... (Luni, 2 iunie 2008, 8:45)

      banatanu [anonim] i-a raspuns lui AndyB

      Ar fi fost bine sa fi fost o schimbare pe bune la primaria din TM, dar nu ai avut o alternativa mai buna decat Ciuhandu.
      Daca vezi cine au fost contracandidatii lu Ciuhandu o sa remarci sa au fost numai oameni foarte bogati, care si-au facut banii din varii jmenuri imobiliare sau protectorat politic.
      Omul de rand percepe chestia asta si prefera sa il mentina pe Ciuhandu, care sa recunoastem nu e chiar atat de rau ca primar. Oricum e un risc mai mic decat sa pui un functie un alt jnapan care e pus pe harpareala.
      Nu va mai legati de tiganii care locuiesc in centrul TM. Ar fi putut foarte bine sa traiasca si la periferie, sau in oricare alt oras. Ii felicit, au fost oameni cu viziune, au investit banii lor in cele mai bine pozitionate case din oras, in timp ce banatenii mandrii stau si saliveaza acum, gandindu-se la ce au pierdut.
      Tiganii au aceleasi derepturi ca si tine! Inclusiv dreptul la proprietate. Ca tie nu iti place de ei e problema ta. Si chiar daca s-ar schimba primaru in TM, nu intra in atributiile lui sa intervina in dreptul lor de proprietate, asta ar fi discriminare rasiala.
    • -1 (1 vot)    
      10 ani?! (Luni, 2 iunie 2008, 8:55)

      10 ani?! [anonim] i-a raspuns lui AndyB

      Ma intreb daca Timisoara e asa praf cum spui, de ce ai stat 10 ani? Sa fie vorba despre vreo slujba mai bine platita? Sau poate o facultate care ai terminat-o si pe urma ai prins slujba de care pomeneam? Ipocrizia asta ar trebui lasata la o parte..

      Am avut rabdare sa citesc toate comentariile la acest articol. Foarte multi dintre noi comenteaza doar de dragul de a comenta. E foarte usor explicabil de ce a iesit din nou Ciuhandu: pur si simplu nu a avut contracandidat. Daca ati fi vazut cu ce au iesit in fata ceilalti, ati fi votat la fel.
    • -1 (1 vot)    
      Patetic esti tu draga (Luni, 2 iunie 2008, 12:30)

      Pink Panther [anonim] i-a raspuns lui AndyB

      Am vazut multi in tara asta care stiu sa critice. Solutii?

      Chiar dupa acest scrutin tipi care prefera sa stea la o bere decat sa-si faca timp sa voteze.

      Dar apoi sa arunce in stanga-dreapta cu vorbe goale.

      Deci draga Andy, tu ai fost la vot in orasul in care esti (ca doar ai scapat de TM nu-i asa?).

      Ca sa revin, exista niste tipi in TM carora nu le convine Ciuhandu (ex: proprietarul Casino-ului de la Bastion) dar care cu greu pot fi considerati corecti.
      In plus nu sunt in stare sa ofere o varianta viabila.

      Voi care criticati, ati cuantificat putin lucrarile de amploare care s-au facut in TM? Credeti ca se poate face ceva fara a crea neplaceri?
      Evident si nerealizari exista. Dar daca visati un oras in RO in care totul sa mearga perfect, vise placute!
      Ati incercat sa gestionati vreodata interese divergente si oameni pentru care munca este o pacoste? Credeti ca un om poate schimba o mentalitate?

      Visati voi un oras minunat intr-o tara de cacat.
      Visul este gratis. Dar cand coborati in viata reala, redefiniti-va variantele!
  • 0 (0 voturi)    
    Baia Mare (Luni, 2 iunie 2008, 1:27)

    deunazi [utilizator]

    Pentru Baia Mare, daca este cineva interesat, primele centralizate (de PSD) indica un al doilea scrutin:
    1. Cristian Anghel (46-49%) PNL
    2. Mircea Dolha (PSD) sau Corin Chereches (PDL)
    • 0 (0 voturi)    
      baia mare (Luni, 2 iunie 2008, 13:36)

      deunazi [utilizator] i-a raspuns lui deunazi

      Cristian Anghel (PNL), pastreaza primaria cu 51,6%
  • 0 (0 voturi)    
    Si totusi (Luni, 2 iunie 2008, 1:44)

    adrian [anonim]

    Bai dar Brasovul? Nimic? E totusi unul dintre cele mai importante orase din tara.Iar primarul de acolo e de departe cel mai bun din tara alaturi de cel al Sibiului si de cel al Timisoarei...Nici o stire nimic? Dezamagitor
    • 0 (0 voturi)    
      cauta (Luni, 2 iunie 2008, 2:20)

      deunazi [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      cauta pe site-uri locale de stiri (unele serioase si in real-time pe cat posibil), mai devreme gasesti pe asemenea site-uri rezultatele locale.
  • -1 (1 vot)    
    ciuhandu (Luni, 2 iunie 2008, 3:29)

    codru'penal [anonim]

    Dragi concitadini, sincer...nu va inteleg; ati ales 4 ani in plus de:
    - telpark!!! platiti parcare fara sa vi se ofere acest serviciu?!?
    - un oras fara sosea de entura...ambuteiaje, etc
    - parcul copiilor fara bancute, trenulet, leagane, alei..
    - cladiri istorice nerestaurate
    - niciun parc industrial (Nokia la Jucu, Ford la Craiova)
    Ori eu am o problema, ori voi chiar sunteti idioti, nu va suparati..
    • +1 (1 vot)    
      ciuhandu, neciuhandu, .. (Luni, 2 iunie 2008, 3:51)

      deunazi [utilizator] i-a raspuns lui codru'penal

      telpark - daca nu ai loc in parcarile cu plata nu platesti, ca si cu orice alt serviciu pe care nu il primesti.
      - parcul copiilor este intr-adevar prost gestionat - no comment.
      - cladirile istorice nerestaurate - e o problema generala in orasele romanesti, dar se solutioneaza chiar daca incet si la timisoara
      - nokia la jucu si ford la craiova nu sunt inca parcuri in toata regula, oricum, nu trebuie ca firmele sa fie intr-un asemenea parc industrial ca sa existe investitori semnificativi, si chiar mai vechi decat nokia la jucu si ford la craiova.

      cred ca tu ai o problema, nu te supara..
      • -1 (1 vot)    
        Hermannstadt - Johannisstadt (Luni, 2 iunie 2008, 9:09)

        Sibiu CCE [anonim] i-a raspuns lui deunazi

        Timisoara si Clujul se bat...pentru un loc ce noi l-am castigat.
        Pentru cel mai special si frumos oras: Johannisstadt
      • +2 (2 voturi)    
        Ciuhandu (Luni, 2 iunie 2008, 10:40)

        crisis [anonim] i-a raspuns lui deunazi

        Eu am parasit Tm de 3 ani. Am locuit un an in Cj si apoi am venit catre capitala. Sunt mandru de Tm dar inca inainte de a pleca, simteam ca ceva e putred. Si apoi m-am convins. Suntem in urma. De unde inainte eram in fata, Clujul odata ce a scapat de Funar ne-a depasit cu mult. Cat despre Buc, cu toata mizeria si toate tarele lui ... ce sa mai zic. In fine, acest lucru e destul de normal avand in vedere ca e totusi capitala ...etc. Senzatia mea este ca Tm se misca greu cumva, lucrurile merg incet, ii lipsesc elitele, nu sunt bani, nu imi dau seama sincer. Si ma refer aici: economic, cultural, social. Mie mi se pare reprezentativ un, sa ii zicem "indicator" (va fi criticat de catre multi). Priviti la televiziunile cu acoperire nationala. De unde isi fac principalele transimisiuni din teritoriu, asta in cazul in care nu se intampla ceva spectaculos intr- o anumita localitate. Veti vedea ca in 80% din cazuri acestea vor fi de la Cj. Ar mai fi multe. Nu stiu daca e vina lui Ciuhandu sau au ajuns timisorenii sa fie extrem de blazati. In plus nu prea am vazut alternative. Ciobanu? A fost sef la regionala vamala TM, un nesimtit, spagar, semianalfabet. Si totusi. Daca nu schimbi ceva, nu se va schimba nimic (profunda zicere). si doar cu fala nesustinuta de realizari concrete nu vom ajunge nicaieri. in rest - doar de bine.. si hai Tm si Banatul. PS - telopark-ul sucks. Big time!
  • +1 (1 vot)    
    Pacat de Nicoara! (Luni, 2 iunie 2008, 8:25)

    FairPlay [utilizator]

    Dupa ce a atras investitii masive in judetul Cluj (si nu ma refer doar la Nokia), cu siguranta ca dl Nicoara ar fi meritat cu prisosinta inca 4 ani la sefia Consiliului Judetean! Domnia sa are cu totul alta anvergura decit Alin Tise si a obtinut un scor cu mult mai mare decit PNL-ul la consiliul judetean, in timp ce Tise ... are scorul PDL-ului la consiliul judetean.

    Este adevarat ca in timpul cit a fost prefect Alin Tise am facut reclamatie cu privire la calitatea serviciilor din Prefectura si raspunsul a fost arogant si tipic "limba de lemn"... :(

    Si pentru pedelicii de servici care sigur o sa-mi dea voturi negative: desi l-am votat pe Boc primar pentru un nou mandat, consider ca ar fi mai bine pentru clujeni daca Emil Boc ar reveni in Parlamentul Romaniei. Ca lider de partid, locul lui nu este totusi in Primaria Clujului...
  • 0 (0 voturi)    
    brasov (Luni, 2 iunie 2008, 8:28)

    alina [anonim]

    dar la brasov cine a iesit primar,ca peste tot aud doar de alte orase.
  • +3 (3 voturi)    
    Ciuhandu (Luni, 2 iunie 2008, 10:41)

    SKB [anonim]

    Ce-aveti cu Ciuhandu nu stiu.

    Cum ati rezolva voi problemele cu tiganii sunt eu foarte curios. Ati putea vinde solutia italienilor.

    Referitor la Telpark, un asemenea sistem exista in multe orase din vestul Europei, unde e la fel de greu sa gasesti locuri de parcare.

    Nu stiu daca merita atata scandal pentru 3 milioane de lei pe an, cand deja incep sa se vada parcarile amenajate. Pe Aradului, intre P-ta Verde si Miresei, pot in sfarsit sa las si eu masina undeva. Legal. Pe Sagului, la fel. Erau artere cu probleme.

    Parerea mea e ca ati uitat de unde am plecat.

    Recunosc ca intr-un stil hei-rupist in Cluj si Brasov s-au asfaltat o gramada de artere, dar parca prefer stilul de renovare al lui Ciuhandu: de la 3 metri sub nivelul strazii. Adica inlocuirea intregii infrastructuri, nu doar a covorului asfaltic de 10 cm.

    Aradului, de la BCR la Marasti a fost reabilitata acum 7-8 ani, si inca n-am vazut o groapa.

    Praf va fi de acum inainte in toata Romania. E normal, am pierdut 10-15 ani de dezvoltare si trebuie sa recuperam. Incet-incet, totul se va transforma intr-un mare santier, dar sincer pe mine ma bucura asta.

    P.S. N-am drept de vot in TM.
  • 0 (0 voturi)    
    rezultate brasov (Luni, 2 iunie 2008, 10:41)

    brasoveanu (www.brasovnews.blogspot.com) [anonim]

    Scripcaru-57%.
    Majoritate PD-L in Consiliul Local.
  • 0 (0 voturi)    
    valcea (Luni, 2 iunie 2008, 17:54)

    clau [anonim]

    stie cineva cine a iesit in valcea primar??
  • 0 (0 voturi)    
    Situatia din Alexandria (Luni, 2 iunie 2008, 18:22)

    Billy [anonim]

    Are cineva idee care este situatia de la primaria Alexandriei?
    A castigat cineva?Exista cumva turul 2? etc
    Multumesc anticipat
  • 0 (0 voturi)    
    corectura (Marţi, 3 iunie 2008, 11:28)

    Mircea Comsa [anonim]

    Exit-Poll-ul din Cluj a fost realizat de Metro Media Transilvania. Celelalte de Insomar.
    • 0 (0 voturi)    
      re...corectura (Marţi, 3 iunie 2008, 19:10)

      aceeasi [anonim] i-a raspuns lui Mircea Comsa

      Nu v-as fi vazut niciodata , domnule Comsa , langa Boc si Tise...si mai ales la Realitatea...
      Apoi mi-am amintit ca tot Metro Media Transilvania a realizat si exit-poll-ul de acum 4 ani ... A iesit pana la urma si Basescu presedinte de tara ... a ajuns si Tise presedinte de CJ. C'est la vie !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version