Exit-poll

BUCURESTI Vasile Blaga si Sorin Oprescu intra in turul 2 la Bucuresti * Ontanu (sectorul 2) si Negoita (sectorul 3) castiga din primul tur * PDL castiga majoritatea in Consiliul General Bucuresti * PNG intra in Consiliul General Bucuresti

de Sectia Politic     HotNews.ro
Duminică, 1 iunie 2008, 20:59 Actualitate | Politic

Rezultatele in Bucuresti, potrivit CCSB/Antena 3
Foto: Hotnews
Lupta pentru Primaria Bucuresti se va da, in turul 2, intre Vasile Blaga (PDL) si Sorin Oprescu (PSD). Potrivit INSOMAR/Realitatea TV, Blaga a obtinut 30,9%, in timp ce Oprescu - 30,7%, in timp ce sondajul CCSB/Antena 3 da o diferenta mai mare intre cei doi: Blaga - 33%, Oprescu - 30%.

Sectoarele 2 si 3 au fost cistigate din turul 1 de actualii primari (Neculai Ontanu cu 56,1 si Liviu Negoita cu 78,6%, potrivit INSOMAR), in timp ce la restul sectoarelor au intrat in finala urmatorii: Sectorul 1 - Chiliman vs. Murgeanu, Sectorul 4 - Cristian Popescu Piedone vs. Radu Silaghi, Sectorul 5 - Vanghelie vs. Bodu, Sectorul 6 - Poteras vs. Darabont.

Insomar/Realitatea TV - Bucuresti:

Primaria Generala:
Blaga 30,9%, Oprescu 30,7%, Orban 13,7%,  Diaconescu 9,9%,  Gusa 5%, Fuciu 2,3%, Pavelescu 2,1%, Stefanescu 1,2%

Primariile de sector:
Sectorul 1: Andrei Chiliman - 40,1%, Razvan Murgeanu - 35,3%
Sectorul 2: Nicolae Ontanu - 56,1%, D. Ionescu - 22,1%
Sectorul 3: Liviu Negoita - 78,6%, Doru Giugula - 9,6%
Sectorul 4: Cristian Popescu Piedone - 36,5%, Radu Silaghi - 27%
Sectorul 5: Marian Vanghelie - 41,4%, Sebastian Bodu - 22,1%
Sectorul 6: Cristian Poteras - 37,5%, Dan Darabont - 28,6%

In Consiliul General al Bucurestiului au intrat urmatoarele partide: PDL - 37,4, PSD - 24,5, PNL - 15,2%, PNG - 5,9% (INSOMAR/Realitatea TV). Au ramas in afara CGMB urmatoarele partide: PIN (4,4%), PC (3,9%), PRM (3%), PNTCD (1,7%).

Sondaj CCSB/Antena 3 - Bucuresti:

Primaria Generala:

Vasile Blaga- 33%, Sorin Oprescu – 30%, Cristian Diaconescu – 11%, Ludovic Orban – 13%.

Primariile de sector:
Sectorul 1: Andrei Chiliman are 38%, Razvan Mureanu – 37%, Dan Tudorache – 16%.
Sectorul 2: Necolai Ontanu – 57%, Daniel Cezar Ionescu – 21%, Robert Ionescu – 10%, Dragos Dinca – 7%.
Sectorul 3: Liviu Negoita – 84%, Teodora Bertzi – 4%.
Sectorul 4: Cristian Popescu Piedone – 35%, Radu Silaghi – 26%, Vasile Mihalache – 14%, Andrei Petrescu – 7%, Adrian Inimaroiu – 7%.
Sectorul 5: Marian Vanghelie – 40%, Sebastian Bodu – 27%, Mihai Bogdan Becheanu – 15%, Cristian Banu – 10%.
Sectorul 6: Cristian Poteras – 39%, Dan Alexandru Darabont – 28%, Antonel Tanase – 17%.

Pentru Consiliul General Bucuresti, rezultatele sunt: PDL - 39%, PSD - 25%, PNL - 15%, PNG - 5%. Celelalte partide sunt sub pragul de 5%.


Sondaj ATLE/B1 TV

Potrivit exit-poll-ului realizat de ATLE pentru postul B1, Vasile Blaga are 32,36% din optiunile bucurestenilor, urmat de Sorin Oprescu cu 26,7% dintre sufragii. Cristian Diaconescu are 14%, iar pe locul patru se afla Ludovic Orban, cu 12% dintre optiunile de vot. Gusa se afla pe locul cinci in cursa pentru Primaria Capitalei, cu 4,73% dintre voturi.

Pentru Coniliul General, rezultatele sondajului ATLE/B1 TV sunt urmatoarele: PD-L are 36,4%, PSD - 26,9%, PNL are 14,4%, PNG - 5,6%, PIN - 3,6%, PRM - 3, 2 si PC - 3%

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

13603 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Stampila furata in Tuzla (Duminică, 1 iunie 2008, 21:07)

    Ana [anonim]

    In localitatea Tuzla din judetul Constanta,azi, la o sectie de votare s-a furat o stampila. Din cate am inteles primarul actual are pe cineva in comisie care falsifica voturile. Mafia din Tuzla nu se va sfarsi nici de data aceasta.
    • +1 (1 vot)    
      stampila (Luni, 2 iunie 2008, 9:22)

      mama wheels [anonim] i-a raspuns lui Ana

      iti fac eu cate vrei.. costa 10 lei la trodat stampile...
  • +9 (19 voturi)    
    Oprescu (Duminică, 1 iunie 2008, 21:11)

    Ghita [anonim]

    Daca castiga macelarul Oprescu, ma mut in Ilfov, a demonstrat cat de bun e la spitalul municipal unde spaga si risipa au facut legea. Daca Oprescu primeste voturi de la Orban ar fi un fapt bun, PNL s-ar ingropa singuri nu ar mai fi in parlament in toamna. Blaga de departe mi se pare mai bun si sper sa iasa ... autoritate are nevoie Bucurestiul nu de inele paralele cu drepte si aspirine expirate date pe spaga.
    • -3 (5 voturi)    
      oprescu (Duminică, 1 iunie 2008, 23:29)

      costellino [anonim] i-a raspuns lui Ghita

      ghita ,te-asteapta Ilfov la portitza !Fereasca domnul sa ti fie rau,Bleaga e cu-n ochi la slanina si cu altul la marinel !nu-i mai bine sa-i dam lui Bleaga doua ochiuri si sa-l lasam sa plece inspre destinul sefului pe care il slugareste !? nici asa nu nimereste buldogul poarta parnaii, dar il ajuta marele chior ce-i imparat peste tara orbilor !unde-i Orban ce te face urban ,viitorule Ilfovean ?Pa si pu,la revedere !
      • +2 (2 voturi)    
        blaga (Luni, 2 iunie 2008, 8:52)

        johny [anonim] i-a raspuns lui costellino

        blaga va avea consiliul.

        ar fi absolut stupid sa repetam greseala din 2000-2004.

        oparescu e omu' lu ilici, si ne va trage aceeasi tzeapa pe care ne-a tras-o marean acum ceva timp...
    • 0 (2 voturi)    
      pt GHITA (Duminică, 1 iunie 2008, 23:51)

      TRAIAN [anonim] i-a raspuns lui Ghita

      Domnule Ghita din pacate asa cu spaga care face legea in municipal va anunt ca acel spital inainte de era OPRESCU era binecunoscut ca FABRICA DE MORTI. In timpul perioadei Oprescu in acel spital era curatenie luna pe cand in acest moment este un jeg de nedescris. Se pare ca nu a-ti trecut de foarte mult timp prin acel spital, dar sincer va urez o sedere cat mai rapida acolo si sa ma anuntati si pe mine daca vi s-a cerut spaga.
    • -5 (5 voturi)    
      Frustrant, nu? "Blaga nu v-a castiga" turul 2! (Luni, 2 iunie 2008, 1:06)

      varu' lu' ghita [anonim] i-a raspuns lui Ghita

      Drum bun nea Ghita!
      Imi pare rau pt judetul Ilfov, ca o sa "emigrezi" acolo dar, daca tot pleci, fa un bine orasului, si ia te rog si restul borduristilor portocalii cu tine. Cred ca sunt de ajuns 8 ani de furt, de incompetenta crasa si de minciuni sfruntate spuse cu zambetul pe buze, de jaf generalizat patronat de regii portocalii ai asfaltului si de stapana blonda a parcarilor, sau de parcuri distruse de mafia imobiliara portocalie.
      Daca spre deosebire de tatuca marinelu' ai cuvant, fa-ti bagajele repede si: Drum bun spre Ilfov (sau mai bine spre Congo)!
    • 0 (0 voturi)    
      adevarat (Luni, 2 iunie 2008, 22:31)

      alina [anonim] i-a raspuns lui Ghita

      chiar ca macelar frate :)) hai cu Blaga primar
  • 0 (0 voturi)    
    alte orase? (Duminică, 1 iunie 2008, 21:14)

    vave [utilizator]

    Dar in Cluj-Napoca cine a iesit? In Sibiu banuiesc ca tot Johannis, dar cu cat????
  • +15 (23 voturi)    
    Minciuna lui Oprescu (Duminică, 1 iunie 2008, 21:15)

    Razvan [anonim]

    Oprescu continua manipularea, minciuna. A inceput sa laude programul lui Diaconescu, recte Orban, cu intentia clara de a mobiliza voturile electoratului psd-ist si pnl-ist. Acest mincinos sinistru, psd-ist pana in maduva, ghidat de Iliescu, ne ia de prosti. Alaturi de el, sper sa dispara din spatiul public in doua saptamani, macar pentru o vreme, si ciutacii antenelor. Rusine, Oprescu, rusine psd pentru aceasta minciuna groaznica. A ajuns "independentul" sa cocheteze cu pnl-ul si psd-ul, doar-doar iese primar. De fapt, totul e atat de simplu. Isi dau mana toti, psd, pnl, pc, prm pentru a inlatura pdl-ul de la putere si a-l submina pe presedintele Basescu. Ce jalnici sunteti!
    • +4 (6 voturi)    
      Singurele 2 animale poltice romanesti .. (Duminică, 1 iunie 2008, 21:41)

      Palpatine II [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      sunt Oprescu / Basescu

      Cand Oprescu a fost dat deoparte si a fost pus Geoana la inaintare, mi-am zis "las ca-i bine" (sunt anti-PSD). Acum, e de rau!

      Ce miopie politica sa vezi ce place romanilor si sa ii propui altceva!

      De jure, Romania este rurala 50%. De facto, este cam 80%. Ce inseamana un diplomat pentru un taran ? Nimic! Ce impact incredibil va avea la sate titlul de Doctor (stiu deja cum suna Capitan de Nava pentru tzaranoii cu maxim 8 clase) !

      O tara 80% rurala (cultural) nu poate fi condusa de unul cu papion (fie el de diplomat sau de liberal). Cei cu papion trebuiau sa se ocupe de EDUCATIE daca voiau sa limiteze acest numar de 80% ...
      • +3 (3 voturi)    
        vai de noi (Luni, 2 iunie 2008, 0:45)

        A [anonim] i-a raspuns lui Palpatine II

        Bine zici, frate. I'm with you ;) Congo e ultima optiune, pe bune! Macar e mai cald ...
    • +15 (17 voturi)    
      nu inteleg ... (Duminică, 1 iunie 2008, 21:45)

      fany [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      Poate ma lamureste cineva (i-as fi recunoscatoare) cine sunt cei care voteaza cu doctorul circar falsificator si iliescian ? de ce il voteaza, ca nici macar program n-are ?
      Cu multumiri,
  • +3 (11 voturi)    
    Sondajele lu' peste (Duminică, 1 iunie 2008, 21:16)

    nea brisca [anonim]

    Daca asta zic "sondajele", inseamna ca atunci cand se va sfarsi numaratoarea voturilor, Blaga va fi undeva spre 40% iar Oprescu, cazut de pe autostrada-i suspendata, undeva pe la 20%.
    Trebuie cumva indulcit gustul amar al esecului.
  • -5 (17 voturi)    
    .... (Duminică, 1 iunie 2008, 21:19)

    marcus [anonim]

    suntem ce meritam mai fratilor... ati vazut voi vreo tzara fara "oameni"?? Din pacate noi suntem prima tzara de acest gen ...pentru ca cuvantul "om" are alta semnificatie in Romania.
    Romanii definesc Romania la fel cum nemtii definesc Germania. Dar de ce nemtii sunt cu mult mai buni? ... in primul rand pentru ca marea majoritate isi doresc in primul rand sa fie corecti (si chiar sunt) - bagati la cap ca asta automat atrage dupa sine respect fata de lege, fatza de omul de langa tine si tot ce tine de bunul simt...
    Mie personal, ardelean fiind, mie greatza de ce inseamna Bucuresti si mare majoritate a oamenilor de acolo(adica miticii..) prin simplul fapt ca s-au strans toti hotii si "schmecherii" in capitala, si prin faptul ca ati inventat cuvantul "provincie" si il folositi tot timpul apropiat de sensul "inapoiati" .... bah miticilor, in 18 ani n-ati fost in stare sa faceti nu 10Km ....ci doar 1 km de autostrada pe an !!! sa va fie rusine, dar cum rusine nu prea aveti.. sa va plimbati toti pe autostrazi suspendate ... frumos descrise in Almanahe, vazute de scheleti si intre drepta paralele cu cercuri!!!
    • +9 (13 voturi)    
      .... (Duminică, 1 iunie 2008, 21:25)

      miculgigant [anonim] i-a raspuns lui marcus

      Am fost la Timisoara acum doua saptamini, am stat 4 zile. Sorry, Marcus, dar am vazut acolo aceiasi "mitici" ca la Bucuresti, lume la fel de necivilizata, cartiere urite, soferi de rahat... Asa ca lasati-ne cu "miticii", ca si voi sunteti la fel...
    • +3 (7 voturi)    
      plimba ursul (Duminică, 1 iunie 2008, 21:33)

      Ducu [utilizator] i-a raspuns lui marcus

      Ce suferinte de provincie ai in tine.
    • +9 (9 voturi)    
      :) (Duminică, 1 iunie 2008, 21:36)

      Keanutza [anonim] i-a raspuns lui marcus

      Generalizezi aiurea...daca marea majoritate a bucurestenilor este asa, asta nu inseamna ca nu exista si bucuresteni care sa nu fie asa cum i-ai descris tu...in Ardeal crezi ca nu sunt jigodii? in Iasi crezi ca nu sunt? IN TOATA ROMANIA SUNT...astia care nu suntem , nu suntem...dar nu vorbi ca si cum Bucurestiu e plin de nemernici si celelalte orase, judete, sunt pline numai de oameni buni ca painea calda...sa fim seriosi...nenorociti sunt peste tot...ca in Bucuresti sunt mai multi, ca sunt mai multi locuitori, asta e alta treaba...dar sa stii, viata in Bucuresti e mult mai grea decat in alta parte...de exemplu pentru mine, ca studenta...concurenta e mult mai mare aici, pentru ca aici vin din toate orasele, in celelalte orase nu prea se duc Bucuresteni...si tot asa, sunt multe, pe locurile dde munca din Bucuresti se bat multi, pe locurile de munca din Iasi sau mai stiu eu ce alt oras, nu se mai bat multi, ca nu vin Bucurestenii acolo...culmea e ca printre jigodiile din Bucuresti, sa stii ca sunt si jigodii din Ardeal si jigodii din Maramures si jigodii din alte judete/orase...probabil de-aia sunt atat de multe...dar nu mai generaliza, ca nu toti bucurestenii suntem asa :) eu una sunt foarte multumita de mine, nu sunt vreo nenorocita/jigodie etc...si sunt bucuresteanca :) eu pot sa port o conversatie cu un coleg care e ardelean/moldovean s.a.m.d, fara sa ma gandesc vai ala e moldovean...mama e moldoveanca si e minunata :) ca mine mai sunt multi, trust me...
      • -1 (1 vot)    
        Keanutza, nu te mai lauda aiurea! (Luni, 2 iunie 2008, 0:30)

        jos_taxa_auto [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

        lauda de sine, stii tu cum miroase, asa ca e mai bine sa iti vezi de treaba ta; nu e de ajuns sa critici pe unii si pe altii, ca te ridici pe tine in slavi de parca ai fi printesa... lasa-i pe altii sa te laude pe tine, asa cum fac eu de ex.; nenorocirile vin si la case mari, cat despre viata de caine, cam ducem fiecare, ca asa e in romania
        • 0 (0 voturi)    
          :) (Luni, 2 iunie 2008, 1:23)

          Keanutza [anonim] i-a raspuns lui jos_taxa_auto

          nu e vorba de laudat...ca pana la urma toti avem partile noastre rele si toti suntem rai...unii mai mult decat altii...asta ai vazut tu din tot mesajul meu? ca ma laud? trebuia sa cam vezi restul, ca nu aia era esenta...nu ma consider nici pe departe mai buna decat altii, dar nu trebuie sa se arunce asa cu noroi in toti bucurestenii, ca nu toti sunt asa...pe cel de mai sus cu suferinte de provincie nu l-ai vazut? sa fim seriosi, toti din afara Bucurestiului au impresia ca sunt cei mai buni oameni si bucurestenii sunt niste jigodii...dar uita ca si ei se aduna printre jigodiile astea...
      • 0 (0 voturi)    
        bucuresti vs. tara (Luni, 2 iunie 2008, 7:42)

        io [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

        sunt 50-60% de acord cu tine. Am fost prin bucuresti si nu am vazut chiar asa "jigodii" la fiecare colt de strada. Unii sunt de treaba, poate chiar majoritatea. Te ajuta lumea pe strada daca intrebi unde e cate un obiectiv, sunt in mare amabili... (ah, aveti acolo o statuie bizara ce seamana cu o teapa cu un cartof in varf, de fiecare data cand trec pe acolo tre' s-o remarc) Partea cu care nu sunt de acord: Eu sunt din cluj, si la universitate aici sunt o multime de studenti din iasi, timisoara, craiova, grecia, tunisia, spania etc. deci permite-mi sa nu cred ca toata lumea merge in bucuresti si restul nu exista.
        • 0 (0 voturi)    
          vorbeam strict de Bucuresti (Luni, 2 iunie 2008, 10:17)

          Keanutza [anonim] i-a raspuns lui io

          cand am scris mesajul acela, vorbeam strict de Bucuresti...nu am zis ca numai in Bucuresti vin studenti din alte orase...oricum cred ca in Bucuresti vin cei mai multi , din pacate pentru ei, pentru ca facultatile de la noi sunt vai de ele...dar asta cred ca o stie toata lumea...
          • 0 (0 voturi)    
            despre bucuresteni si Bucuresti (Luni, 2 iunie 2008, 16:25)

            sabinel65 [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

            Daca sinteti asa de de tari cum afirmi, de ce isi bat joc de voi conducatorii vostri iubiti???????????????(strazi blocate; circulatie infernala??????
            • 0 (0 voturi)    
              of Doamne (Luni, 2 iunie 2008, 18:02)

              Keanutza [anonim] i-a raspuns lui sabinel65

              Daca nu esti in stare sa intelegi ceva, taci te rog...nu te mai trezi vorbind aiurea...ce am scris eu si ce ai inteles tu...DE-AIA SUNTEM MAI TARI, poftim, ca pe astia de prin alte orase ii duce capul cat te duce pe tine al tau... (nu chiar cred asta, ca sa nu mai fiu inteleasa gresit) citeste naibii de 30 de ori pana intelegi ce am vrut sa zic si dup-aia comenteaza...si apropos de "strazi blocate, circulatie infernala", vorbim de capitala, aici sunt cei mai multi locuitori...nu vorbim de Urziceni sau mai stiu eu ce oras...dar n-are rost sa-mi mai bat capul incercand sa-ti explic...
    • +6 (8 voturi)    
      LoL (Duminică, 1 iunie 2008, 21:39)

      scharke [utilizator] i-a raspuns lui marcus

      Si cu tiganii care v-au acaparat centrul orasului ce faceti? Ii invatati nemteste? ;)
    • +2 (2 voturi)    
      regionalisme (Luni, 2 iunie 2008, 0:45)

      PaulR [utilizator] i-a raspuns lui marcus

      Bag seama ca in Ardeal nemultumirile fata de clasa politica romaneasca se transforma in nemultumiri fata de sudul tarii, unde se afla centrul politic al Romaniei. Diferenta intre Ardeal si restul tarii nu e atat de mare pe cat crede in frustrarile lui Marcus. Smechereala, impostura, proasta crestere si coruptie este si in Ardeal suficienta. Plus ca si in capitala au venit si vin o multime de ardeleni. Cu toate astea nu sunt fan al cuvantului "provincie" utilizat pentru restul tarii. (sunt ardelean si am stat si in capitala)
  • -10 (16 voturi)    
    Ne vedem la turul doi (Duminică, 1 iunie 2008, 21:23)

    cristian [anonim]

    Azi n-am votat, dar pe 15 iunie ma duc sa-l ingrop pe Blaga.
    • +8 (12 voturi)    
      Voteaza tu mah ... (Duminică, 1 iunie 2008, 21:37)

      Ducu [utilizator] i-a raspuns lui cristian

      Prostia-i mare eh? Trecem pe langa faptul ca nu cred ca n-ai votat azi, dar astazi era votul cel mai important. PDL-ul va avea peste 50% din consiliul municipal, Oprescu nu o sa poate sa faca nimica fara PDL. Asa ca vrei nu vrei tot acolo ajungi.
    • +4 (10 voturi)    
      alt destept (Duminică, 1 iunie 2008, 21:40)

      Keanutza [anonim] i-a raspuns lui cristian

      Atat te duce capul? il ingropi pe Blaga? care e mai tarfa, Blaga sau Oprescu? sa inteleg ca l-ai vrea si pe Iliescu sau pe Vadim ca presedinte...daca Oprescu merita sa fie primar, atunci Iliescu merita sa fie presedinte...mai lasati-ma cu porcariile astea cu Blaga...decat pe Oprescu, mai bine pe Orban...
      • -4 (10 voturi)    
        decat blaga (Duminică, 1 iunie 2008, 21:52)

        cristian [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

        blaga = basescu, asa ca...
        oricum mi se rupe, da mi-ar placea sa le cada fata
        • +2 (4 voturi)    
          :) (Duminică, 1 iunie 2008, 22:01)

          Keanutza [anonim] i-a raspuns lui cristian

          Stiu ca Blaga=Base :)
      • -3 (5 voturi)    
        mda (Luni, 2 iunie 2008, 0:48)

        A [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

        Bine zicea Orban saracu: avem de ales intre 2 rele.
        • -1 (1 vot)    
          mda (Luni, 2 iunie 2008, 10:19)

          Keanutza [anonim] i-a raspuns lui A

          Cred ca mereu vom avea de ales numai intre nenorociti...nici nu mai stii dupa ce criterii sa-i votezi, ca nenorociti sunt toti...si toti cand ajung acolo, fac ce fac...
  • 0 (0 voturi)    
    nebunia din romania (Duminică, 1 iunie 2008, 21:24)

    anonim [anonim]

    alte orase?in iasi cine a iesit?
  • -7 (13 voturi)    
    ??? (Duminică, 1 iunie 2008, 21:30)

    anonim [anonim]

    lume proasta blaga=videanu rusine
  • +3 (3 voturi)    
    hotnews, (Duminică, 1 iunie 2008, 21:32)

    io [anonim]

    dati o harta de-aia frumoasa cu rezultatele in toate marile orase si judete. Ca doar ar trebui sa fie rezultate.
  • +6 (6 voturi)    
    geoana? (Duminică, 1 iunie 2008, 21:38)

    io [anonim]

    pe mine ma distreaza geoana la TVR: dreapta in declin si progresul lui PSD (intre noi fie vorba, unde-i PSD la alegeri)
    • -2 (2 voturi)    
      pai asa e (Luni, 2 iunie 2008, 0:50)

      me [anonim] i-a raspuns lui io

      Pai asa e frate, uite-te in tara: PDL+PSD cam 75%. Ce, PDL o fi dreapta? Suntem inapoi in 90, trist dar adevarat. Si nu mai traieste Brucan sa-l intrebam cand iesim la lumina, din pacate.
      • 0 (0 voturi)    
        pd-L (Luni, 2 iunie 2008, 7:36)

        io [anonim] i-a raspuns lui me

        pai, poate nu pricep eu, dar din PD-L, L=liberal... de cand sunt liberalii de stanga? Chiar ca ar trebui intrebat pe cineva care se pricepe...
        • -1 (1 vot)    
          sa fim seriosi (Luni, 2 iunie 2008, 12:01)

          A [anonim] i-a raspuns lui io

          Daaa, right. Si-au pus L-ul in coada si ei sa dea bine, cum a si recunoscut Basescu. PD e fosta aripa "centrista" a FSN, cu o doctrina total neclarificata la momentul actual.

          Daca ne luam dupa apartenenta la PPE (popular), ar trebui sa sustina "economia sociala de piata", care e un fel de socialism mascat. Iar PD alegea intre astia si Internationala Socialista. Deci hai sa fim seriosi, numai liberali nu sunt.
          Cred ca o data iesiti la parlamentare adio cota unica, atragere de investitori si alte "prostii" din astea.
  • -16 (20 voturi)    
    e posibil? (Duminică, 1 iunie 2008, 21:41)

    iuliana [anonim]

    cum pot bucurestenii sa voteze un om care s-a facut bucurestean acum o luna? e oare posibil sa fim atat de prosti, pe cat ne iau mafiotii din pd-l? daca va iesi blaga, suntem terminati. videanu n-a facut nimic, blaga cu atat mai mult n-o sa faca. oprescu=viitorul bucurestiului in acest moment.
    • +9 (11 voturi)    
      8-| (Duminică, 1 iunie 2008, 21:47)

      Keanutza [anonim] i-a raspuns lui iuliana

      nepoata/fata/verisoara ceva? nu cred ca un om pe care il duce capul catusi de putin poate afirma asa ceva...OPRESCU VIITORUL BUCURESTIULUI? Doamne daca iese, abia astept sa vad lumea care afirma acelasi lucru ca tine plangand pe strazi, de ce nenorocit au votat...si nu inteleg, ce e cu diferentele astea gen "a devenit Bucurestean abia acum o luna"...de-aia nu mai pot eu daca e moldovean, ardelean sau mai stiu eu ce naiba...e capabil, atunci ma doare undeva din ce parte a tarii vine...parca aveti 12 ani unii....faceti niste afirmatii de clasa a 3 a....
    • +7 (7 voturi)    
      ? (Duminică, 1 iunie 2008, 21:48)

      mda [anonim] i-a raspuns lui iuliana

      iuliana, chiar ai drept de vot? sigur nu ai vreo 16 ani? or ai urechile infundate, iliescu tocmai a anuntat ca psd il va sustine pe oprescu.... or... vorba aia... "psd-ul trebuie sters de pe harta", fie ea si harta politica.
    • +9 (9 voturi)    
      oprescu=iliescu (Duminică, 1 iunie 2008, 21:51)

      ardealu [anonim] i-a raspuns lui iuliana

      l-ati votat cu aceleasi maini cu care ati aplaudat minerii?
  • +7 (7 voturi)    
    unde s-a ajuns (Duminică, 1 iunie 2008, 21:46)

    rochiri [anonim]

    Am auzit acum pe Geoana ca trebuie sustinut Opresc.Cred ca si Pnl va face la fel.Unde s-a ajuns in tara asta sa se alieze fosti-comunsti cu PNL.
    Oricum de laudat PSD cu faza Oprescu independent au jucat bine teatru'!
    • -9 (13 voturi)    
      iar incepem....... (Duminică, 1 iunie 2008, 22:06)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui rochiri

      PREZUMTIA DE NEVINOVATIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
      de unde stiti ca se va intoarce la PSD???????
      de unde stiti ca sa jucat teatru?
      cada a fact un tigan asta credeti ca va face si oprescu?

      si base na fost fost counist nu???
      ca sef de nava pe extern eri facut atunci fara sa ai legatura cu SIE s SRI...

      bine zicea einstein cu prostia si universu....
      • +5 (5 voturi)    
        Hai ca esti amuzant (Duminică, 1 iunie 2008, 22:23)

        Ducu [utilizator] i-a raspuns lui liviu

        Sper ca esti un troll al PSD-ului, daca nu esti prea naiv sa votezi.
  • +11 (17 voturi)    
    Dragii mei Bucuresteni (Duminică, 1 iunie 2008, 21:47)

    orbin [anonim]

    Votati va rog Vantu , Patriciu si Iliescu! Pentru ca ei trei trebuiau sa poarte un nume, s-au numit Oprescu.

    Aveti incredere in ei, i-ati sprijinit pana acum, continuati va rog. Decat cu papagali mici, mai bine cu smecheri mari si dinozauri. Ei trei conduc de multi ani Romania. Va rog, faceti in asa fel incat sa conduca si Bucurestiul.
    • -11 (13 voturi)    
      nu vati saturat? (Duminică, 1 iunie 2008, 22:04)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui orbin

      PREZUMTIA DE NEVINOVATIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
      de unde stiti ca se va intoarce la PSD???????
      toate ziarele lau mancat de fund in ultimu tp doar doar no iesi presedinte...
      noroc ca sunt fraieri care pun botu.......
  • +3 (9 voturi)    
    ... (Duminică, 1 iunie 2008, 21:53)

    dragos234 [utilizator]

    Ramane sa vedem ce se va intampla in turul doi cu Blaga si "independentul" Oprescu.
    Sunt curios daca va fi rasturnata regula de fier ca bucurestenii nu voteaza decat dreapta si fug ca arsii de stanga iliesciana.
    Se va vedea atunci cat de "urbani si sofisticati" sunt bucurestenii, pt ca tot timpul ni se serveste salata asta, ca au bani si idei fine si nu voteaza ca tzaranii.
  • +5 (7 voturi)    
    hai cu unirea cea mare (Duminică, 1 iunie 2008, 21:56)

    Reshape [utilizator]

    PSD + PNL se vor abtine pina dupa alegeri sa faca marea uniune maro. Dar sper ca pina atunci voi fi uitat deja de Romania.
  • -7 (11 voturi)    
    Ne intoarcem de unde am plecat. (Duminică, 1 iunie 2008, 21:56)

    Preda [anonim]

    De abia am aflat rezultatele sondajelor de la iesirea de la urne si constat (ma refer la Consiliul Judetean) ca pe primele doua pozitii se afla PD - L - ul si PSD - ul. Pe scurt FSN - ul. Poate ar mai trebui sa vina minerii sa planteze flori la Universitate, ca vad ca s-a cam uitat ce s-a petrecut acum ceva timp.
    • -3 (5 voturi)    
      Corectare (Duminică, 1 iunie 2008, 22:06)

      Preda [anonim] i-a raspuns lui Preda

      M-am referit la Consiliul General, nu Consiliul Judetean
  • -12 (14 voturi)    
    ??? (Duminică, 1 iunie 2008, 22:02)

    iuliana [anonim]

    imi e rusine ca sunt bucuresteanca. nu voi vota in veci cu un ardelean care face naveta... oprescu e independent, deci n-are rost comparatia aia cu iliescu... si apropos de iliescu, daca nu era el, si acum stateam la coada la paine, in loc sa ne exercitam dreptul de vot... cateodata cred ca unii il merita inapoi pe ceausescu.
    • +7 (7 voturi)    
      eu cred ca nu intelegi (Duminică, 1 iunie 2008, 22:10)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui iuliana

      Tie ti se pare ca Iliescu e marele revolutionar capitalist? Si Blaga e comunist? Pentru ca asta se cam intelege din mesajul tau...
      • -6 (8 voturi)    
        nu (Duminică, 1 iunie 2008, 22:36)

        iuliana [anonim] i-a raspuns lui dj

        blaga este un fost fsn-ist, daca nu stiai, deci tot de-al lui iliescu, si de asemenea basescu este fost fsn-ist....deci nu mai dati in iliescu, ca dati si in fan-ul vostru (basescu)
        • +4 (6 voturi)    
          spune tu, fata (Duminică, 1 iunie 2008, 23:02)

          nashu_mare [anonim] i-a raspuns lui iuliana

          Cum e in PSD/TSD? Va mai scot in cluburile prietenilor sefilor sa va dea sucuri gratis?
          • -3 (5 voturi)    
            nu zau? (Luni, 2 iunie 2008, 1:31)

            Gabipet [utilizator] i-a raspuns lui nashu_mare

            nu, ii scoate in club primarul pdl - buldozer ca sa le dea portocale pdliste
    • +12 (12 voturi)    
      mda (Duminică, 1 iunie 2008, 22:10)

      ? [anonim] i-a raspuns lui iuliana

      draga mea, probabil ca daca nu era iliescu poate ca acum puteam sa ne numim o tara europeana. respect optiunea ta de vot, d-aia imi vine sa fug din tara
      • -4 (4 voturi)    
        nicidecum (Luni, 2 iunie 2008, 1:50)

        aura [anonim] i-a raspuns lui ?

        probabil eram inca republica socialista romania, daca nu era iliescu.
        • +1 (1 vot)    
          de ce Aura ? (Luni, 2 iunie 2008, 7:37)

          H. [anonim] i-a raspuns lui aura

          Ramanea Romania comunista alaturi de Coreea si Cuba ? Chiar crezi ? Pai ,schimbarea a decis-o Gorbi, in Malta la discutiile cu mai marii. Ilici a executat numai si a manipulat miscarea populara. Daca nu era ilici se gaseau altii 100 sa faca acelas lucru. PCR-ul era plin de elemente apte. Si poate ca ar fi tras mai cu mila in multime , si poate ca nu ar fi adus minerii (indemnand la razboi civil), si poate ca nu ar fi patronat transferul avutiei nationale in buzunare private, si poate ca ar fi fost mai putina minciuna si sforaraie in tara... Eu cred ca sansa sa fi fost mai rau pentru tara e mica, mica. Iliescu e pata neagra pe istoria Romaniei, e distrugere si viciere, dezastru. Stie el de ce fuge de justitie. Dar poate ca justitia populara si justitia istoriei nu-l vor uita, nici ierta.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Duminică, 1 iunie 2008, 22:14)

      Keanutza [anonim] i-a raspuns lui iuliana

      TU!
    • +10 (10 voturi)    
      pitipoanca (Duminică, 1 iunie 2008, 22:14)

      serban [anonim] i-a raspuns lui iuliana

      sincer mai mult de 20 de ani nu iti dau; tu esti efectul programelor tampite din ministerul educatiei, daca pui semnul egalitatii intre iliescu si revolutia din 89
      • -9 (9 voturi)    
        poate tu (Duminică, 1 iunie 2008, 22:31)

        iuliana [anonim] i-a raspuns lui serban

        eu cred ca tu si generatia asta de votanti care au pus-o pe analfabeta de elena basescu in fruntea partidului.... pai este elena capabila sa reprezinte tineretul? nici macar sa vorbeasca nu poate.... are lacune in toate domeniile posibile ......habar nu aveti, dar votati cu pd-l ca e la moda.........votati voi cu blaga, este tot aia, ca si cum ati vota cu elena basescu, ca peste vreo 4 ani o vedem pe la primaria capitalei, doar e 'fata lu tata'....:))
        • +7 (7 voturi)    
          Bai fata, (Duminică, 1 iunie 2008, 23:11)

          nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui iuliana

          A candidat Elena Basescu la vreo functie publica si nu stiu eu?
      • -9 (9 voturi)    
        Am 40 de ani si subscriu - a fost o etapa. (Duminică, 1 iunie 2008, 22:51)

        eunu [anonim] i-a raspuns lui serban

        iuliana are dreptate.
    • +12 (12 voturi)    
      soarele rasare.... (Duminică, 1 iunie 2008, 22:24)

      um58 [utilizator] i-a raspuns lui iuliana

      iuliana ,draga, muta la telenovele
    • +8 (8 voturi)    
      PT Iuliana (Duminică, 1 iunie 2008, 22:26)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui iuliana

      Iuliana ... vreau sa iti raspund si nu pot ... vreau sa iti explic si nu pot, de unde doamne atata prostie ? Fata, ai grija la barbatii cu acadele asta e singurul sfat ce ti-l pot da in in afara de a-ti lega trompele uterine nu de alta da sa nu dai nastere la trepadusi ca tine...
      • +2 (2 voturi)    
        :)))) (Duminică, 1 iunie 2008, 22:56)

        Keanutza [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        subscriu...
      • -5 (5 voturi)    
        Pt Ghita (Duminică, 1 iunie 2008, 23:42)

        PT GHITA [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        Ghita, te exprimi ca un transexual. Te rog, corecteaza-ti limbajul, pana nu e prea tarziu.
    • +4 (4 voturi)    
      usor (Luni, 2 iunie 2008, 0:16)

      Limo [anonim] i-a raspuns lui iuliana

      Dca ti-a operat ceva Oprescu nu te mai agita atita ca oricum nu e bun de primar
  • -3 (5 voturi)    
    ma interesant/// (Duminică, 1 iunie 2008, 22:15)

    liviu [anonim]

    ontanu a iesit din prima... la ce a facut mi se pare o tampenie da ma rog... adika pasaju de la obor si altele nus fautde el sunt fonduri si planuri ce erau de mult....

    negoita era de asteptat,...desi si el nu a facut mai nimic adiika cateva parcuri si a facut praf trotuarele ca sa faca 2-3 mici parcari ... cu BORDURI noi... si schimbat toate gardurile cu garduri de la firma lu nevastsa ... in fine a facut ceva da nu atat de mult

    pidone e ok cred... sa vedem ce-o face

    vanghelie e o surpriza neplacuta :( suntem niste boi daca iese asta iar...) adika din cate stiu sa dai bani malai, sepci etc ca sa primesti voturi e am MITA ....
    sper totusi intr-o minune in turu 2.........

    blaga si cu oprescu era de asteptat...
    si desi il injurati pe oprescu...
    el a facut ceva bun din universitar....
    il mananca toti din mass media de fund si nu stiu d c probabil deranjeaza...
    una peste alta opescu sia facut campanie din banii proprii
    blaga a dat 300 000 euroi din panii partidului care ghici de unde sunt luati??!! asa ca idee
    si inca ceva daca era facatura i se intoarce in psd nu credeti ca isi facea mai multa reclama din banii partidului???

    in fine probabil in turu 2 o sa iasa blaga o sa faca un rahat ca si videanu... dar peste 4 ni o sa iasa tot cineva de la PDL ca doar e la moda.................

    in fine eu sper sa fie bine cu oricine o iesi fie blaa oprescu vanghelie bodu etc....
    (cu alte cuvinte nu ma intereseaza trecutu ci viitorul a TOTI AU FOST COMUNISTI ABSOLUT TOTI inainte de 89 toti erau prin PCR politie politica si alte prostii... incusiv bse) ganditi putin stiu ca cer f mult dar incercati
    • +5 (5 voturi)    
      Pt liviu (Duminică, 1 iunie 2008, 22:36)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui liviu

      Liviule, banii lui Blaga de la partid (mai sunt cotizatii si sponsorizari).
      Banii lui Oprescu de la el? Ma tu esti cu pluta? La cat de spagar e oprescu, (lol mai e si doctor ) tu zici ca e ok cu banii de la el? Doamne fereste sa ajungi vreodata la mana lui Oprescu nu numai ca nu te va putea opera dar vei pierde si spaga ce ti-o va cere ... asa cum a facut cu mai multe firme de le-a supt de bani promitand licitatii acordate pentru Spitalul Municipal si apoi le-a dat cu flit .. OPRESCU UN HOT FARA CONSTIINTA cam ca toti pesedistii si toti ce ii voteaza ce uita 10 ani (o tinerete) pierduta datorita chemarii minerilor si a politicilor economice irationale, doar sa isi mentina fundurile slinoase si transpirate in scaune inalte ...
      • -4 (4 voturi)    
        pt ghita (Luni, 2 iunie 2008, 1:39)

        andu [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        mai ghita, pesemne ca ai fost foarte afectat de revolutie. dar ce naiba au cautat pe strada aia de au murit? ca eu am stat in casa si nimeni nu m-a obligat sa ies pe strada. Imi pare rau pentru voi, sunteti tineri si deja distrusi de soarta si plini de ranchiuna!
        • 0 (0 voturi)    
          nu te lauda (Luni, 2 iunie 2008, 8:57)

          LEVI [anonim] i-a raspuns lui andu

          sa fi lasi nu e o virtute,macar sa taci ca nu ai dreptul sa comentezi!ai auzit de cuvantul morala?
      • -3 (3 voturi)    
        Hahaha... auzi: "cotizatii"! (Luni, 2 iunie 2008, 1:51)

        Tatuca lui ghita [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        Mai nea Ghita ai borduri pe creier? Banii portocalii provin din cotizatii? Ai febra mare, nu? Cred ca ai nevoie de doctor! :)
        Sigur ai nevoie, pt ca trebuie sa ai encefalita spongiforma sa nu vezi ca e plin orasul de afise portocalii (sunt cele mai frecvente), afise care au costat enorm de mult. Iar banii nu au venit din cotizatiile amarate ale membrilor ci din cecurile de milioane de euroi "donate" de regii asfaltului si de afaceristul ditrugator de parcuri. Sponsorii de partid au renuntat deocamdata la al doilea Bugatti Veyron pentru odraslele cu fite, si au dat spaguta pentru campania electorala, ca sa iasa cine trebuie si sa primeasca si in urmatorii 4 ani contracte oneroase de miliarde de euro din banii publici. Daca iese buldogul, o sa castige bani "munciti" sa cumpere nu una, nu doua, ci cate 100 de masini de curse pentru fiecare dintre odraslele lor fitoase.
  • -6 (10 voturi)    
    Turu 2 (Duminică, 1 iunie 2008, 22:15)

    Andrusk [anonim]

    BRB----TURU 2, INGROPAREA LUI BLAGA
    • +4 (4 voturi)    
      alta desteapta (Duminică, 1 iunie 2008, 22:46)

      Keanutza [anonim] i-a raspuns lui Andrusk

      Draga mea, macar foloseste naibii alte cuvinte...ca nu-l bagi tu in mormant...il baga cine te va baga si pe tine...poate va baga si impreuna...aiurea in tramvai te trezesti vorbind...
      • -4 (4 voturi)    
        NO U (Duminică, 1 iunie 2008, 23:05)

        Andrusk [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

        Nu-mi spune mie "draga", preteno.
        • +2 (2 voturi)    
          hmm? (Duminică, 1 iunie 2008, 23:31)

          Ducu [utilizator] i-a raspuns lui Andrusk

          Suferi de 4chan sau care e faza?
          • 0 (0 voturi)    
            lol (Luni, 2 iunie 2008, 0:06)

            Cristi [anonim] i-a raspuns lui Ducu

            Regula 1 si 2!!! :))
            • 0 (0 voturi)    
              :3 (Luni, 2 iunie 2008, 0:17)

              Ducu [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

              Se aplica doar la raid.
      • -1 (1 vot)    
        Incorect! (Luni, 2 iunie 2008, 1:59)

        mitica [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

        Draga keanutza nu-i bine ce faci. Foloseste draga gramatica de partid, ca se supara seful tau Marmureanu. Se scrie: "il baga cine te v-a baga si pe tine". Ai retinut? "V-a baga", "v-a castiga", etc. Ai mare grija, caci te da afara din organizatia de tineret si nu o sa mai "vorbesc lumea cu tine". Serios!
        • +1 (1 vot)    
          daca taceai...filosof ramaneai (Luni, 2 iunie 2008, 5:41)

          nevermind [anonim] i-a raspuns lui mitica

          no comment
        • 0 (0 voturi)    
          :)) (Luni, 2 iunie 2008, 10:24)

          Keanutza [anonim] i-a raspuns lui mitica

          Inapoi in scoala generala clasele I-VIII si dup-aia te astept sa mai discutam niste gramatica... :)) bine a zis cine a zis, daca taceai...filosof ramaneai...
          • -1 (1 vot)    
            Doamne ce prosti... (Luni, 2 iunie 2008, 14:26)

            relu [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

            Nu ma mir ca nu sesizati ironia lui mitica, doar lucrati la primaria Bucuresti. Mitica a facut aluzie la ce a scris Videanu pe un bilet intr-o emisiune electorala de la Tv-ul lui Felix. Videanu a scris asa: "Blaga v-a castiga primaria". Cu asa sefi analfabeti (Videanu, Elenea B), nu e nici o surpriza ca nu aveti simtul umorului.
            • +1 (1 vot)    
              mda (Luni, 2 iunie 2008, 14:59)

              Keanutza [anonim] i-a raspuns lui relu

              Nu lucrez la nici o primarie Relule si nici proasta nu sunt...am sesizat ironia abia dupa ce am postat mesajul ala si nu am mai scris inca unul...eu nu stiam ce a scris Videanu, dar m-am prins dup-aia ca mesajul a fost ironic...acum ce o sa facem, toti care vor sa iasa Blaga, ca pare mai putin nenorocit decat Oprescu, sunt angajati ai primariei? voi nu vedeti ca sunteti paranoia? :| m-am grabit...la 20 de ani ai mei, numai in primarie nu as vrea sa lucrez...
  • +2 (2 voturi)    
    tara!!! (Duminică, 1 iunie 2008, 22:26)

    io [anonim]

    Bine, deci aia e harta cu bucurestiul... acum, va rog frumos, si pe tara...
  • +5 (5 voturi)    
    vadim+oprescu (Duminică, 1 iunie 2008, 22:28)

    wow [anonim]

    VADIM SI PRM IL "SPRIJINA" PE OPRESCU... WOW
    nu stiu ce sprijin este... ca l-au oprit astia de la TVR pe vadim... oare il ajuta pe oprescu? Sau il incurca?
    • -3 (3 voturi)    
      alegeri (Duminică, 1 iunie 2008, 23:03)

      yoko [anonim] i-a raspuns lui wow

      trebuie facut orice ca sa blocam ascensiunea lui FLOTA !in parnaie pe 25 ani cu fostii fsn-isti !nici picior de comunist (fost sau in devenire )nu mai trebuie sa apara in fatza noastra !asta nu inseamna ca trebuie sa imbatranim !vrem acum democratie fara "FOSTI " !
  • +13 (13 voturi)    
    pt Iuliana 2 (Duminică, 1 iunie 2008, 22:30)

    Ghita [anonim]

    si uite asa cand vad ce secaturi traiesc prin Bucuresti (gen Iuliana) mi se face mie scarba ca sunt bucurestean. Cat de cretin sa spui ca Iliescu e reformator si el a adus democratia? neo-comunismul, comunismul cu fata umana, porcariile astea de au speriat Vestul scoase de Ilici tu nu le-ai auzit? Iliescu marioneta fostilor securisti iar Oprescu un nenorocit ce strica numele de doctor ... nici in Tanacu nu ar merita ala un post in administratie.
  • +9 (9 voturi)    
    Uite cine pe cine voteaza??? (Duminică, 1 iunie 2008, 22:46)

    Transilvanian man [anonim]

    jigodiile de la pnl ....il voateaza in turul doi pe oprescu ....mai doriti alte exemple...???
    pnl +psd =322 de jigodii!!!!!!!!!!!
    • +6 (6 voturi)    
      pai, v-am zis (Duminică, 1 iunie 2008, 22:52)

      orbin [anonim] i-a raspuns lui Transilvanian man

      pai nu e normal, din moment ce Patriciu i-a dat de vreo trei ori mai multi bani lui Oprescu decat lui Orban?

      Si Vantu il sustine cat poate cu Realitatea si cu bani, nu stiu de ce dar e usor de banuit ca doar din imobiliare ii mai ies bani.
    • +3 (3 voturi)    
      subscriu (Duminică, 1 iunie 2008, 22:56)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Transilvanian man

      e jalnic. Sper ca electoratul sa fie mai destept decat partidele
  • -3 (3 voturi)    
    poate ma face si pe mine cineva sa inteleg (Duminică, 1 iunie 2008, 22:55)

    daniel [anonim]

    daca votul e secret cum de fac astia exit-poll-urile astea?sau votul e secret doar cand pui stampila si dupa ce iesi nu mai e ... ?
    • -3 (3 voturi)    
      pt daniel (Duminică, 1 iunie 2008, 23:08)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui daniel

      Dante , subscriu
    • +6 (6 voturi)    
      metoda (Duminică, 1 iunie 2008, 23:25)

      jo [anonim] i-a raspuns lui daniel

      a se lua un dictionar englez-roman cu mai mult de 15000 de cuvinte. a se deschide la litera "e". a se cauta cuvantul "exit". a se face idem pt cuvantul "poll". a se trage concluzia dand la manivela pt punerea in miskre a neuronilor. spor!
  • +1 (1 vot)    
    Prostia domneste in Romania (Duminică, 1 iunie 2008, 22:56)

    Dante [anonim]

    Fugiti unde vedeti cu ochii fratilor. Prostia domneste in Romania
  • -8 (10 voturi)    
    o sa iasa oprescu si punct (Duminică, 1 iunie 2008, 23:05)

    iuliana [anonim]

    nu va mai stresati pe aici degeaba...tot oprescu iese...ca doar n-o sa iasa balbaitul ala de blaga..;))....incepeti de pe-acum sa va zgariati pe ochi, voi, sustinatorii lui blaga si ai lui basescu si ai elenei basescu si ai tuturor analfabetilor din acest partid..... noapte buna si vise placute, cu oprescu primar....:))
    • +2 (2 voturi)    
      mai dute (Luni, 2 iunie 2008, 0:25)

      Lino [anonim] i-a raspuns lui iuliana

      Lasa comentariile si mai dute la somn ca nu te plateste nomeni ore suplimentare ca pina acum nu facea nimeni spume(bulbuci) pe aici
  • +1 (1 vot)    
    alegeri (Duminică, 1 iunie 2008, 23:09)

    vali [anonim]

    problema mea in acest moment este aranjarea listelor pe foile de vot in Brasov,ordinea mi se pare foarte suspecta tinand cont ca nu se respecta nici ordinea alfabetica nici marimea partidelor etc.,clar se incearca manipularea intro anumita masura in favoarea PNL si UDMR.
    Doamne ajuta.
    All the best si v am pupat dar sper ca va pune justificat pe ganduri intrebarea mea.
  • -5 (7 voturi)    
    suparare (Duminică, 1 iunie 2008, 23:12)

    un bucurestean [anonim]

    Am incercat sa fac abstractie de partide si sa ma gandesc numai la candidati si la programele prezentate de catre acestia. Pana in ultima clipa am oscilat intre Diaconescu si Orban: mi s-au parut cei mai articulati. Pana la urma nu am putut face abstractie de sustinatorii lui Diaconescu: Mitrea, Geoana, PSD in general. Asa ca l-am pierdut pe drum desi cred ca este un politician f bun, ar trebui sa plece din PSD daca vrea sa aiba succes. L-am votat pe Orban desi chestia cu accidentul nu mi-a picat bine. Oricum stiam ca nu o sa iasa nici unul, nici altul. Si ma temeam de ce este mai rau, si anume ca va trebui sa aleg intre doua rele: Blaga si Oprescu. Tare mi-e teama ca va trebui sa il aleg pe Oprescu desi nu imi place si mi se pare arogant. Dar inca un primar pd-l...
    • +2 (2 voturi)    
      Fara suparare (Luni, 2 iunie 2008, 9:09)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui un bucurestean

      Te contrazici: in prima parte a postarii ai precizat ca te gandasti "numai la candidati si la programele prezentate de catre acestia (fie vorba intre noi, doctorul Oprescu exceleaza tocmai la capitolul... "lipsa programe" clare; chestia cu autostrada suspendata nu se mai pune in discutie; sau, se va pune si mai accentuat de acum inainte, nu crezi?).
      Finalul postarii tale este definitoriu si fara echivoc: preponderent te dovedesti a fi adeptul candidatului-politic, si nicidecum al candidatului-gospodar. Dovada cea mai clara ai furnizat-o tu insuti. Te citez: "Dar inca un primar pd-l..." Si asta, in ciuda unor programe clar enuntate de catre numitul Vasile Blaga.
      Zi-o p'aia buna si recunoaste: nu-ti place PD-L... Nici lui Ion Iliescu nu-i place PD-L (partidul lui Basescu, dupa cum s-a exprimat, in oftica sa de cumatru politic, batranul edec Ion Iliescu).
  • +3 (7 voturi)    
    reclama pe antenele lui felix (Duminică, 1 iunie 2008, 23:12)

    ionel [anonim]

    Acum avem ocazia sa vedem cum am fost manipulati de posturile de televiziune si nu numai.
    -acum o saptamana Oprescu avea un avantaj foarte mare fata de Blaga
    -manipularea asta o fi pt candidatii saraci si independenti?
    -cat a costat campania asta de manipulare la tv?
    -cat costa o reclama pe tv?
  • +5 (5 voturi)    
    ASTA E. (Luni, 2 iunie 2008, 0:01)

    Liviu [anonim]

    Dragi fanarioti; Va doresc tot ce vreti.
    Astept sa iasa Oprescu a' lu Iliescu. Poate va ilumineaza Ilici.
    Se pare ca asta doriti. Deie Domnul sa vi se implineasca voia.
    Nu-i destul ca Ilici a dus tara de rapa, vrea sa ne"noroceasca " si capitala. Dupa modelul chinezilor.
    Nu v-a fost destul ca ati avut mineri, adica cartite.
  • +4 (4 voturi)    
    Jalnic! (Luni, 2 iunie 2008, 1:29)

    Andrada [anonim]

    Unde am fi fost azi daca nu era papaşa Ilici cu ai lui securisti! Se pare ca gasesc mereu calea de a manipula masele, au reusit si de data asta sa-i păcăleasca pe naivi. Auzi! Oprescu, fiu de general de securitate, rămâne in carţi pentru a duce de râpă Bucureştiul! Poate in aceste doua saptamani se mai desteapta natia si il trimite la lada de gunoi, unde ar fi trebuit sa zacă inca de la căderea comunismului! Altfel vai de mama noastra!
  • -5 (5 voturi)    
    n-avem de ales (Luni, 2 iunie 2008, 1:46)

    popa ioan [anonim]

    Macar sa votam un bucurestean, nu un ardelean incet la minte.
  • -4 (4 voturi)    
    .................... (Luni, 2 iunie 2008, 2:07)

    anonim [anonim]

    ce bine mobilizati sunt fanii pd-l........eu unul am votat cu orban, cu pd-l nu voi vota niciodata, doar minciuni spun....draga ghita, spune-ne tu, unde e flota romaniei, ca vad ca esti foarte bine informat. daca nu stii, taci si culca-te, ca ne plictisesti.
  • -3 (3 voturi)    
    nu blocati e-mailurile.... (Luni, 2 iunie 2008, 4:25)

    Lider de opinie [anonim]

    Este o fotocopie....securistilor ....Base...de ce nu afisati toate e-mailurile...licurici nu va ajuta....sa cistigati ...la bucuresti ...RUSINE.....Comunistule
  • -2 (2 voturi)    
    Raport C.I.A. (Luni, 2 iunie 2008, 6:09)

    Hoover [anonim]

    Blaga=Basescu=Sorin Ovidiu Vantu
  • -2 (2 voturi)    
    pai, asta e! (Luni, 2 iunie 2008, 7:15)

    eeeuuuu [anonim]

    avem de ales intre yakuza si triade. unu' e legat de mafia portocalie, altu' de aia rosie. uite de ce nu ma duc la vot! n-am chef sa fiu culpabilizat 4 ani la rand, orice varianta as alege sau s-ar alege.
  • +3 (3 voturi)    
    bucurestenii nu sunt prosti.... (Luni, 2 iunie 2008, 7:20)

    judex [anonim]

    au dat un semnal PDL, un avertisment. In acelasi timp, insa, vor vota clar Blaga in turul doi. Nu-si permit sa aleaga pe cineva care va produce o bulversare infernala. Videanu macar a facut ceva. Oprescu, cu un consiliu majoritar PDL si fara idei si experienta, va produce numai circ de proasta calitate. Cu alte cuvinte, vom avea primarul dorit de bucuresteni.
    • -2 (2 voturi)    
      Consliul PD-L va tremura in fata lui Oprescu! (Luni, 2 iunie 2008, 10:01)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui judex

      Comsilierii majoritari PD-L vor tremura de frica lui Oprescu si nu vor putea sa-si faca combinatiile si furaciunile! Asta e esenta democratiei... Lasa-i sa se bata, poate iese ceva.
      • +1 (1 vot)    
        as vrea s-o vad si pe asta.... (Luni, 2 iunie 2008, 14:28)

        judex [anonim] i-a raspuns lui Alex

        oricm, daca iese Oprescu, veti ajunge sa-l regretati pe Videanu. Punct. Nu vreau sa spun mai mult, pentru ca alegerile nu s-au incheiat inca, iar turul doi va fi politic si va arata complet diferit.
  • +5 (5 voturi)    
    In 15 Iunie, vom avea de luptat cu "aparatele". (Luni, 2 iunie 2008, 7:55)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ati vazut cu cita determinare, exponentii principali ai "322"si ai axei "Iliescu-Patriciu" s-au rastit inversunat,aseara, imediat dupa anuntarea rezultatelor,ca,in turul doi, il vor sprijini pe Oprescu, Iliescu trasind sarcina de a se "bara calea PD-L si a lui Basescu", iar Olteanu, dandu-si arama pe fata, ca "PNL il va sustine pe cel care nu va fi continuatorul celui care a distrus orasul si care a facut afaceri cu borduri".
    "322" si Axa "Iliescu-Patriciu" sunt doar instrumentele folosite impotriva lui Traian Basescu.
    Autorii strategiei si ai tacticilor de lupta sunt cele doua "aparate" ce au condus inainte de '89 si dupa lovitura (revolutie populara, cum o numesc ei, ca sa ramina incognito, ca de obicei).
    Si de aceasta data, tot Traian Basescu este vinovat deoarece s-a lasat impins de societatea civila sa comita cele doua mari greseli, prin care a infuriat "aparatele": a condamnat comunismul, in parlament, si a trimis cele doua milioane de dosare la CNSAS. De atunci, cele doua "aparate' manipuleaza o populatie bine pregatita, tot de ei, inainte de '89, sa stea in banca ei, sa se lase infiltrata de reteaua de agenti activati acum "la rosu".
    Ceea ce ni se pare a fi "farsa Oprescu" este o miscare bine chibzuita de "aparate" pusa in miscare de cele doua instrumente scoase la vedere : "322" si axa "Iliescu-Patriciu".
    Punind in aplicare schema "Oprescu-fiul generalului de securitate, element de incredere", "aparatele" urmaresc, pe de o parte, sa anihileze succesele consiliului municipal alcatuit majoritar de PD-L(prin conflicte permanente), iar pe de alta parte, sa influenteze rezultatul alegerilor parlamentare din toamna, sa le castige reprezentantii lor., ca sa-l tina permanent in sah pe Basescu.
    "Aparatele", cunoscind bine ce fel de populatie au pastorit inainte de '89("munca-cu-omu' "), au scos in fata un "tembel" cu "carlig" la alegatorii tembeli ce nu pun mare pret pe politica si pe programe.
    In 15 Iunie, avem de luptat cu "aparatele".
  • +1 (1 vot)    
    E bine! (Luni, 2 iunie 2008, 8:47)

    Liviu Belega [anonim]

    Tot e bine ca am scapat de oportunistii de la PRM. Sa o tinem tot asa si la toamna nu vor mai intra nici in parlament. Asa vor trebui sa puna si tovarasii Dragomir si altii mana la sapa.
  • -4 (4 voturi)    
    funny (Luni, 2 iunie 2008, 8:48)

    creierul_obosit [anonim]

    mie imi place cat va agitati, chiar ma distreaza...parca sunteti la un meci de fotbal. Castigati ceva daca iese unu sau altul? Va tocati nervii degeaba. Tot iei castiga si impart intre ei banii. Toti promit marea cu sarea, dar fac pariu ca planurile pt. bucuresti sunt la fel oricine ar castiga, bine cu mici variatii. Tot un bucuresti aglomerat vom avea, mizerie, etc.
    Toti i-au spaga: Oprescu ...deformatie profesionala ca de e medic, iar Blaga...vames. Deci nu cred ca unu dintre ei, sau oricare altul, nu o sa ia/dea spaga.
    PS: Daca vreti ceva mai bun mutativa din Romania. Succes in continuare si la cat mai multi bani, ca altfel nu se poate.
  • +4 (4 voturi)    
    OPRESCU (Luni, 2 iunie 2008, 8:57)

    gabifm [utilizator]

    s-a dovedit a fi clar omul psd-ului!
    ati vazut bucuria de la psd, pupaturile lui vacaroiu cu iliescu, diaconescu (culmea!) cu mitrea, etc. numai geoana alias ... retras.
    ce ma surprinde vazand scorul este ca bucurestenii "au pus botul" (cum zice pustimea) la independenta lui oprescu.
    oameni buni, este strategia clara a lui ion iliescu! v-a facut-o si de data aceasta. iliescu demonstreaz ca este cel mai bun om politic in viata (in sensul diabolic).
    • -4 (4 voturi)    
      mda (Luni, 2 iunie 2008, 9:35)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui gabifm

      voi sa fiti sanatosi ca aveti clar ceva cu oprescu...
      videanu na facut nimic da acu vreti sa iasa alt "lup" de la partidul care e acu la primarie...
    • +3 (3 voturi)    
      absolut de acord... (Luni, 2 iunie 2008, 9:46)

      judex [anonim] i-a raspuns lui gabifm

      el nu actioneaza sa construiasca, ci numai sa izoleze si sa distruga. Daca cei de drepta nu s-au prezentat la vot acum, o vor face cu siguranta in turul doi, iar cei 322 isi vor primi pedeapsa bine-meritata.
  • +3 (3 voturi)    
    rusine tuturor bucurestenilor... (Luni, 2 iunie 2008, 12:33)

    marlene [anonim]

    care nu au fost la vot. Nu aveti nici un drept sa la plangeti..va meritati soarta... asa ca..ciocu´mic daca nu esti in stare sa te duci sa pui stampila...
  • 0 (2 voturi)    
    minciuni si statistici (Luni, 2 iunie 2008, 13:06)

    me [anonim]

    PDL+PSD 75% in tara, 63% in Bucuresti, "reduta dreptei" (ma refer la consilii, unde se voteaza partidul). Va aminteste de vreun an (cu 0 in coada)?
    A cam dat-o in bara Brucan cu 20 ani, vad ca dupa doar 18 ani romanii au uitat deja "binefacerile" socialismului...
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Luni, 2 iunie 2008, 17:46)

      Ducu [utilizator] i-a raspuns lui me

      Sa inteleg ca tu consideri PDL-ul ca partid de stanga sau cum? Am impresia ca tu esti de la PNL, asa ca te iertam.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Luni, 2 iunie 2008, 22:46)

    nicu [anonim]

    Haideti mey... Atat va face Blaga pentru Bucuresti cat a facut Videanu! Nu va face altceva decat sa continue afacerile murdare ale lui Videanu!!!
  • 0 (0 voturi)    
    primarul capitalei (Luni, 2 iunie 2008, 23:17)

    Duiliu [anonim]

    De ce ne bagati pe gat acest Blaga ? Nu e pe primul loc in nici-un fel de sondaj ! Atunci nu ar fi normal sa incepeti materialul cu numele celui mai dorit dintre bucuresteni ?
  • 0 (0 voturi)    
    lupte/ fraudari electorale (Marţi, 3 iunie 2008, 11:24)

    miki [anonim]

    chiar nu se sesizeaza niciun asa=zis analist politic, ca desi pd-l castiga detasat la consilii apare cica in cifrele oficiale pt primarii cu scor mult micsorat ?
    oare ce se intampla ?
    nu pot sa cred ca cei care au votat pd-l la consiliu au votat psd la primarie !
  • 0 (0 voturi)    
    primaria (Marţi, 10 iunie 2008, 22:47)

    costache mihai [anonim]

    nu mai suport fosilele din partide,niste mincinosi,am jurat ca nu mai votez si am sa ma tin de cuvant. ei isi vad decat interesele personal iar restu nu mai conteaza.prmisiuni si iar promisiuni


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri