Un partid, doi candidati

Vanghelie candideaza la primaria Capitalei. Oprescu nu renunta 

de Alina Neagu, Luminita Parvu HotNews.ro
Joi, 20 martie 2008, 12:15 Actualitate | Politic

Marian Vanghelie
Foto: Rompres
Marian Vanghelie este candidatul PSD la Primaria Capitalei, a anuntat astazi liderul social-democrat Mircea Geoana. Decizia a fost luata dupa intilnirea de joi dintre liderii organizatiilor de sector ale PSD si Miron Mitrea, seful de campanie al PSD. Desi a obtinut un procentaj mic in sondajul intern, Vanghelie a facut presiuni in interiorul partidului pentru a fi nominalizat la primaria Capitalei in defavoarea lui Sorin Oprescu. Sustinut puternic de  Miron Mitrea, dar respins de Ion Iliescu, Vanghelie a obtinut totusi numirea oficiala.

Vanghelie a amenintat cu taiarea fondurilor

De la amenintari in sedinta PSD, la petreceri preelectorale, Vanghelie a folosit toate mijloacele pentru a deveni candiatul PSD pentru primaria Capitalei.

Desi contracandidatul sau, Sorin Oprescu, a obtinut un rezultat mai bun in sondajul intern si a fost puternic sustinut de Ion Iliescu, “primarul care este” a dat cu pumnul in masa si a transat problema amenintand PSD ca nu mai finanteaza campania electorala. A tunat si a fulgerat impotriva lui Ion Iliescu. “De cand conduce Iliescu organizatiile de sector?”, i-a intrebat Vanghelie pe colegii sai.

Conform unor surse de la varful PSD, seful de campanie Miron Mitrea l-a sustinut pe Vanghelie si a facut lobby la nivelul conducerii pentru numirea acestuia.

De altfel, Marian Vanghelie si-a lansat neoficial candidatura miercuri seara la “”Sarbatoarea primaverii” organizata special pentru profesori. La petrecerea de la Romexpo cu mancare, bautura si cadouri au participat 6.000 de profesori, care si-au exprimat euforic multumirea si si-au anuntat sustinerea.

Oprescu vrea independent, Geoana il sfatuieste sa renunte

Liderii PSD Bucuresti au incercat sa-l convinga pe Oprescu sa renunte sa candideze ca independent. Chiar presedintele PSD, Mircea Geoana, a facut joi un apel catre Oprescu, spunand ca o eventuala candidatura ar duce la “canibalizarea" voturilor PSD.

"Am vorbit cu Sorin, se pare ca are aceasta intentie. Sper ca se va gandi de doua ori inainte sa ia aceasta decizie, pentru ca este clar ca organizatia PSD Bucuresti il sprijina in acest moment pe Marian Vanghelie. Nu cred ca va fi un lucru bun si ar fi un risc de canibalizare a voturilor PSD", a declarat  Geoana.

Conform unor informatii aparute in presa, Sorin Oprescu ar fi demarat o campanie de strangere de semnaturi pentru a-si putea depune candidatura ca independent. Informatia a fost negata insa de Cristian Diaconescu.


 
4519 vizualizări
  • +5 (5 voturi)    
    vizitati sectorul 5... (Joi, 20 martie 2008, 12:27)

    judex [anonim]

    si veti vedea ce va face Vanghelie din intregul Bucuresti, daca va fi ales. Sectorul 5 este cel mai imputit sector, o bataie de joc la adresa civilizatiei in secolul 21. Votati Vanghelie, cel care va umple Bucurestiul de gunoaie, la propriu si figurat, protectorul hotilor, prostituatelor si vanzatorilor de droguri!!
  • 0 (2 voturi)    
    Pe urmele lui Basescu (Joi, 20 martie 2008, 12:33)

    Anonimus [anonim]

    Primaria Bucurestiului este ultimul pit-stop inainte de cursa prezidentialelor. Aici se formeaza viitorii presedinti. Succes! Asta ne-ar mai lipsi, dupa un presedinte jucator (care se cam joaca...) un primar general al capitalei si un potential presedinte, analfabet, care este...
    • 0 (0 voturi)    
      dar prigoana? (Vineri, 21 martie 2008, 9:54)

      valeria [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

      Nu va speriati asa tare de vanghelie, ca vine si prigoana, alta poama ! Sectorul 3 cel mult laudat este plin de strazi nematutare, iar daca bate vintul te invaluie in hirtii unsuroase! Asta se plinge ca nu face bani destui. Avem candidati unul si unul, si vrea si asta la presedintie, nu il subestimati. Plus ca e dornic sa stea la TV sise pricepe la orice, de la bursa la gunoaie si la cresterea strutilor. E ca vanghelie, dar vorbeste mai ,,pe corecte''. Si isi trateaza angajatii ca pe slugi.
  • +4 (4 voturi)    
    Incredibil (Joi, 20 martie 2008, 12:44)

    Beatrice [anonim]

    PSD-ul chiar crede ca toti bucurestenii sunt manelisti? Eu emigrez anul asta, daca Vanghelie este reprezentantul majoritatii Bucurestiului.
  • +5 (5 voturi)    
    jalnic (Joi, 20 martie 2008, 12:45)

    Cristir [anonim]

    Este de-a dreptul jalnic, nu imi pot imagina cata bataie de joc la adresa noastra de cetateni. Da, ca locuitor din totdeauna al sectorului 5.
    Cel mai urat si cel mai prost ingrijit sector din capitala. Vorbesc din experienta pentru ca in fiecare luna pot spune ca vad fiecare cartier din Buc.
    Unde ati mai vazut un ac oras si poate in aceasta tara un bloc pictat verde, unul galben, albastru....si alte culori de neinchipuit pe Calea Rahovei.
    Cine intra in Bucuresti pe intreaga Calea Rahovei nu vede decat astfel de uratenii. Lucrarile au fost facute de mantuiala in graba inainte de ultiam campanie electorala. La acea vreme se spunea o companie a subventionat aceasta mazgalire a blocurilor pt infrumusetare........si ce sa vedeti: dupa ce sa incheiat campania si a iesit D-nul V primar ..hop si-au strans jucariile si schelele si au plecat acasa.
    Acum puteti vedea cateva blocuri jum vopsite si jum gri.

    Va cam retin, dar sunt f revoltat.
    Parcul Sebastian a fost renovat 100% tot inainte de alegeri dar din timp de acesta data. Acum ce credeti ? Inainte de alegeri au spart tot parcul si il refac 100%.
    Nu se poate circula pe fffff multe strazi din sector.....sunt ffff multe strazi ce nu au canalizare (pe una din ele locuiesc si eu) si totusi........

    Avem o tara minunata, pacat ca este locuita.

    PS. RUSINE SA ITI FIE ANALFABETULE!!!!!!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    perfect (Joi, 20 martie 2008, 12:46)

    alpha [anonim]

    E perfect.Chiar asa idioti nu pot fi bucurestenii incat sa voteze un analfabet ca primar general.In turul 2 vor merge probabil candidatii PD_L si PNL.
    • +1 (1 vot)    
      Analfabetul primar (Joi, 20 martie 2008, 14:16)

      lucian devian [anonim] i-a raspuns lui alpha

      Daca va iesi si asta primarul capitalei
      inseamna ca nu mai gindim ,iar PSD
      pt. ca la propus sa candideze se face de risul lumi ,
  • 0 (2 voturi)    
    nu inteleg... (Joi, 20 martie 2008, 12:47)

    tudor [anonim]

    au oameni mult mai potriviti si de valoare...Pacat...
    • -2 (2 voturi)    
      @tudor (Joi, 20 martie 2008, 15:25)

      prozelitul [anonim] i-a raspuns lui tudor

      Asa este, fata de PNL sau altii, PSD chiar are oameni cat de cat de valoare. Pacat...
      Cred ca anul asta cu un candidat potrivit s-ar putea castiga Primaria. Lumea e cam satula de candidatii non-PSD care au fost pana acum.
      Dar....treaba lor.
      EU STIU CA NUMAI DROGAT AS PUTEA SA IL VOTEZ PE VANGHELIE.
      • +1 (1 vot)    
        care-s aia??? (Joi, 20 martie 2008, 16:36)

        stefan [anonim] i-a raspuns lui prozelitul

        Ce om "de valoare" accepta sa aiba astfel de conducatori???? Vanghelie, mitrea, iliescu si multi altii... pe oprescu nu prea-l inteleg... dar se pare ca i s-a cam luat si lui.
        Oricum.... mai lasati-ma cu oamenii de valoare din PSD. La fel vorbeau in 2004 inainte de alegeri sefii mei mai in varsta despre..."oamenii de valoare din psd". nu mi-a venit sa cred... dar, deh... comunismul i-a indoctrinat pe multi. Acest oameni de valoare au facut atatea pt romania in 14 ani..... INCREDIBIL
  • +3 (3 voturi)    
    azi la Capitala / maine la Cotroceni (Joi, 20 martie 2008, 12:48)

    Claudiu MINEA [anonim]

    Bravo Vanghelie! In 2009 te asteptam in cursa pentru Palatul Cotroceni!
    • 0 (0 voturi)    
      ??? (Joi, 20 martie 2008, 13:32)

      cris [anonim] i-a raspuns lui Claudiu MINEA

      sper ca glumesti, ca esti ironic ... spre binele tau, altfel o sa ne fie mila si de tine ...
      • 0 (0 voturi)    
        pt cris (Joi, 20 martie 2008, 17:24)

        Claudiu MINEA [anonim] i-a raspuns lui cris

        Mai facem si haz de necaz... dar n'ar fi nostim sa-l vedem pe Vanghelie anu' viitor in lupta pentru Cotroceni?
    • 0 (0 voturi)    
      E ironic ce ai scris? (Vineri, 21 martie 2008, 7:21)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Claudiu MINEA

      Pentru ca daca a i scris la modul serios e deosebit de grav. Ori ai afaceri cu el si astepti sa creasca pentru a dezvolta cine stie ce afacere ilegala, ori esti inconstient, ori ai ajuns in faza in care vrei sa te razbuni pe tot poporul roman( intai pe bucuresteni) pentru o frustrare personala. Sa avem un presedinte penal, in relatii cu mafia si analfabet, ca sa nu mai vorbesc de etnie, ca mi-e teama de CNCD, asta ne mai lipseste.
      • 0 (0 voturi)    
        da, e ironic... (Vineri, 21 martie 2008, 16:44)

        Claudiu MINEA [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

        Nu mai poate sa glumeasca omu' ca o luati in serios...

        Pana la urma alegerile sunt libere, daca bucurestenii il vor vrea pe Vanghelie, vor avea parte de el. Responsabilitatea le apartine 100%. Iar daca nu vor Vanghelie, sa faca bine sa iasa la vot. Corect?
  • +4 (4 voturi)    
    Ocazie (Joi, 20 martie 2008, 12:50)

    barbq [anonim]

    Inca o data PSD a reusit sa se impuste singur in cap. De data asta nu cred ca mai intra nici in finala.
  • +3 (3 voturi)    
    o sa fie.... (Joi, 20 martie 2008, 12:50)

    dani [anonim]

    ... o campanie foarte distractiva.
    Abia astep!
  • +4 (4 voturi)    
    locuiesc in sectorul 5 (Joi, 20 martie 2008, 12:50)

    daniel75 [anonim]

    ...si este un dezastru!!! Totul este un murdar... mi-e sila sa traiesc in acest oras si mai ales de oamenii care il gestioneaza!!! Despre Vanpix asta: in afara de niste garduri si scoli pe care si-a pus numele de parca ar fi dat banii din buzunarul propriu, altceva nimic!!! Huuuuaaaaa!!! Primar la Glina, poate! Analfabetu' lumiiiii...
  • +3 (3 voturi)    
    locuiesc in sectorul 5 (Joi, 20 martie 2008, 12:51)

    daniel75 [anonim]

    ...si este un dezastru!!! Totul este un murdar... mi-e sila sa traiesc in acest oras si mai ales de oamenii care il gestioneaza!!! Despre Vanpix asta: in afara de niste garduri si scoli pe care si-a pus numele de parca ar fi dat banii din buzunarul propriu, altceva nimic!!! Huuuuaaaaa!!! Primar la Glina, poate! Analfabetu' lumiiiii...
    • +1 (1 vot)    
      trebuie sa va ganditi foarte serios si.... (Joi, 20 martie 2008, 13:23)

      judex [anonim] i-a raspuns lui daniel75

      sa actionati pentru ca si sectorul 5 merita sa fie curat si civilizat.
  • +3 (3 voturi)    
    Fun cu Marian (Joi, 20 martie 2008, 12:52)

    ioan [anonim]

    Frate, asta e super-tare cu Vanghelie:
    http://www.menreport.ro/portfolio/legal-illegal/vanghelie-yoghinul.html
  • +3 (3 voturi)    
    precum duelurile din priviri ale vechilor samurai (Joi, 20 martie 2008, 12:53)

    major_ballsack [utilizator]

    PSD a cedat capitala inainte de lupta. Vanghelie este candidatul de sacrificiu.

    PDL poate linistit sa trimita o noua scrisoare de felicitare. Probabil doar Cozmanca sau Miki Spaga erau alternative cu sanse mai mici.
  • -1 (5 voturi)    
    Anonimus... (Joi, 20 martie 2008, 12:54)

    calin [anonim]

    Dar cati primari de Bucale au ajuns presedinti? Eu cred ca, mai degraba, la PMB nu se formeaza viitorii presedinti ci se de-formeaza! Exemplul actual e extrem de elocvent...
    • 0 (0 voturi)    
      Primaria Capitalei (Vineri, 21 martie 2008, 8:37)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui calin

      Romania nu este singurul stat in care Primaria Capitalei este folosita ca rampa de lansare pentru presedintie (incepand cu Franta, exemplele pot fi nenumarate). Partidele isi incearca puterile si iau pulsul la Primaria Capitalei, pentru a propulsa un eventual primar mai departe. Daca ma uit la Basescu si la comportamentul lui, cu cat mai aberant, cu atat mai popular... imi dau seama ca Vanghelie are toate sansele sa ii urmeze. Si Dumnezeu sa ne aiba in paza!
  • +1 (5 voturi)    
    hehe (Joi, 20 martie 2008, 12:54)

    dany [anonim]

    "Opriti gratarele ! Vorbeste domnu' Geoana !"

    Sa mor de nu-l votez.
    Caterinca totala.
  • +3 (3 voturi)    
    eu o votez pe Elodia! (Joi, 20 martie 2008, 12:57)

    Bogdan [anonim]

    Eu as vota-o la primarie pe Elodia, dar nu stiu daca "apare" la timp sa-si depuna dosarul...Cred ca-l bate si pe Prigoana si pe Zavoranca si pe Vanghelie la un loc. Poate doar de Cioaca sa se teama...:P
  • +3 (3 voturi)    
    care este (Joi, 20 martie 2008, 12:59)

    2Du [anonim]

    e de-a dreptul hilar modul cum inteleg pesedeii sa propuna un personaj popular dupa modelul Basescu doar ca ei l-au ales pe cel mai prost. Mult succes in continuare.
  • +3 (3 voturi)    
    Asa a ajuns PSD-ul ? (Joi, 20 martie 2008, 12:59)

    angel [utilizator]

    Oare PSD-ul chiar nu a aputut desemna alt candidat pentru primaria capitalei?Este ciudat ...sau se gandesc ca daca tot vor piede sa nu piarda aruncand in cursa pentru alegerea primarului capitalei o personaliate...
  • +3 (3 voturi)    
    Cum ii turcu si ...vanghelionul (Joi, 20 martie 2008, 13:02)

    Transilvanian man [anonim]

    Cum ii turcu si ...pistolul...PSD are oameni "capabili" care este din almanahe.Ce fainnnn!!!! Agramatul la putere mai bine zis dai prostului un deget si sa vezi cum iti ia gatul.PSD cel mai fain partid ...sa lege de el si PNL si e bine .De fapt are unul pt frumoasa capitala Orban ...privighecioara Romaniei!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    pe persoana fizica!? (Joi, 20 martie 2008, 13:02)

    nevermind [anonim]

    Cel care este pe persoana fizica, care este, este numai unul. Daca atata poate PSD-ul ...care este...cam ...impotent.
    Succes!
    Mai bine il propun direct la prezidentiale. Ce sa mai astepte atat?
    Bucuresteni! daca mergetzi sa-l votatzi pe persoana fizica, sa va luatzi niste sare la voi. Cica anul asta sarmalele electorale or sa fie cam nesarate. :))).
    Pofta Buna!
  • +4 (4 voturi)    
    emigram (Joi, 20 martie 2008, 13:06)

    oprea [anonim]

    Daca iasa vanghelie care este, eu care este de asemenea, promit solem si cu mana pe almanahe sa emigreze in nigeria.
    Cine ... care este ... vine cu mine?
  • +3 (3 voturi)    
    partidul,marean,romania- (Joi, 20 martie 2008, 13:07)

    alegatorul [anonim]

    PMR la urmatorul congres se schimba in PCR, si uite asa care este ca avem "cantitat", adicalea tradare ,tradare ,dar s-o stim si noi!!!!!!!.....si cum se alege neghina,iar pnl-ul isi primeste partenerul pa care-l merita....ca doar tuna si-i aduna...hhhaaahalelelor...
  • +2 (2 voturi)    
    Bravo (Joi, 20 martie 2008, 13:43)

    carmen [anonim]

    Felicitari, cel putin scap de tine de la sectorul 5. E o mare victorie pentru sectorul 5 :)))))))))))))))))))))))).
    • 0 (0 voturi)    
      Subscriu (Vineri, 21 martie 2008, 7:25)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui carmen

      Si eu sunt multumit ca scapam de el de la sector. Da Doamne sa-si rupa gatul (politic vorbind) definitiv.
  • 0 (2 voturi)    
    nu pot sa cred... (Joi, 20 martie 2008, 13:59)

    adi [anonim]

    ... doamne ce decizie "prostanaca". Nu pe bune. Eu chiar credeam ca Oprescu are o sansa. Fie si prin simplul fapt ca ar fi putut atrage in turul doi voturile lui Orban. Recunosc. Nu vrea sa castige reprezentatul PD-L, dar cu Geoana la manete astia pot castiga si daca nu doresc.
  • +1 (1 vot)    
    vanghelie versus oprescu (Joi, 20 martie 2008, 14:15)

    alegator [anonim]

    PSDul ne crede cretini pe toti?
    Il baga in fata pe vanghelie, lumea sare cu gura, se revolta si.....pac , surpriza Oprescu candideaza ca independent; adica fara racilele psdiste , fara ca lumea sa mai faca legatura intre el si PSD; si...iese Oprescu primar general;
    Mai PSD tu chiar te crezi destept?
    Nu intelegi ca cei 20 ani ai luio Brucan au trecut?
    Avetri grija ce votati, nu ma obligati sa plec si eu in Africa
    • 0 (0 voturi)    
      as fi de acord cu tine... (Joi, 20 martie 2008, 15:15)

      adi [anonim] i-a raspuns lui alegator

      ...daca geoana ar fi facut, vreodata, dovada ca are minime cunostiinte de strategie si tactica politica, sau ca aplica macar ceea ce il invata altii. eu cred ca geoana s-a speriat ca ii taie vanghelie banii si ca doctorul cu un rezultat bun la Capitala intra in cursa pentru presedintia PSD, sau, oricum, devine un adversar cu adevarat redutabil. Singura experienta a lui Geoana pe vot uninominal este dezastrul din 2004 (deci doctorul ar avea legitimitate). O sa ma injure multi pe aici, da cred ca si Nastase scoate in Bucuresti (unde este un adevarat "fief") semnificativ mai multe voturi ca Vanghelie.
    • 0 (0 voturi)    
      Deja vu (Joi, 20 martie 2008, 19:15)

      Don Cicio [anonim] i-a raspuns lui alegator

      PSD a avut doi independenti - fara racile psdiste (sic) - la alegerile locale din 2004, in Bucuresti: Vanghelie si Ontanu. Doi ne-PSD-isti la acea vreme, nu-i asa? Formula a functionat cu succes, cei doi fiind alesi; este momentul reeditarii acelei nesperate duble victorii:
      - pe margine se pregateste sa intre in teren, pentru Marea Finala..., domnu' doctor!!!
  • +1 (1 vot)    
    era mai bun oprescu (Joi, 20 martie 2008, 14:17)

    eu [anonim]

    basescu l-a batut la diferenta foarte mica iar acum nici celalate partide nu au candidati sa rupa gura targului.
    avea mai multe sanse.
    iar vanghelie cam da vrabia din mana pentru cioara de pe gard, pp ca nu poate candida si la sect. 5 simultan.
    • 0 (0 voturi)    
      RE: era mai bun oprescu (Joi, 20 martie 2008, 14:31)

      Cetentereseaza [anonim] i-a raspuns lui eu

      EVIDEENT !!!..... Cre'ca pesedeii sunt BETZI_MANGA !
  • +1 (1 vot)    
    Capcana (Joi, 20 martie 2008, 14:21)

    Doru [anonim]

    i-au dat "voie" tocmai ca sa scape psd-ul de el sau cel putin ca sa-i mai inchida gura ca prea si-a luat-o in cap in ultima vreme !
    oricum pesedeii nu vor lua niciodata primaria capitalei - indiferent de cate prostii vor face astia care au fost dintotdeauna la primaria capitalei (vezi liz si halaicu)
  • 0 (0 voturi)    
    MAREAN_care_Este.... (Joi, 20 martie 2008, 14:29)

    Cetentereseaza [anonim]

    .... 0,000 % sanse de castig !!!.... Pesedeii sunt probabil intr-o puternica stare de euforie bahica .....
  • +1 (1 vot)    
    JENANT si RUSINOS !!! (Joi, 20 martie 2008, 14:31)

    Dragos [anonim]

    Este ABSOLUT jenant pentru PSD, pentru imaginea PSD....sa-l propuna pe Vanghelie. Asta arata in ce vagauna se afla PSD, daca ies in fata cu Vanghelie, pentru primaria celui mai mare si mai important oras din tara.....
  • 0 (0 voturi)    
    ,,canibalizarea,, psd (Joi, 20 martie 2008, 14:56)

    ion14 [utilizator]

    cred ca dl.geoana vorbea despre ,,canibalizarea,, psd prin candidatura dl.vanghelie.deasemenea cred ca l-a lasat sa candideze, sperand in esecul dumnealui si astfel sa poata ulterior sa-l indeparteze.dar ciudate sunt caile politici...!
  • 0 (0 voturi)    
    eVanghelie (Joi, 20 martie 2008, 16:00)

    miki spaga [anonim]

    Ati inebunit cu totii,eVanghelie primar general,nu v-ati saturat de el la sector 5.S-apoi,din ciine slanina,din curva gospodina ,cal verde si tigan gospodar -nu o sa vedeti niciodata.Mincati micii,beti berea si votati cu capul.Hai la vot!
  • 0 (0 voturi)    
    Am scapat de el (Joi, 20 martie 2008, 16:16)

    Viorel [anonim]

    bine ca nu mai candideaza la sectorul 5
    Am scapat de el
    • 0 (0 voturi)    
      Cu stangu' in dreptu' (Joi, 20 martie 2008, 16:49)

      andi [anonim] i-a raspuns lui Viorel

      Vanghelie va iesi pe usa din dos al localelor in mare viteza. Sa fie sanatos daca acumuleaza mai mult de 10% din voturi.
  • 0 (0 voturi)    
    Avea dreptate Iliescu ! (Joi, 20 martie 2008, 19:12)

    Stefan [anonim]

    Oare, o citi PROSTANACUL aceste comentarii ?
    Il si vad pe Prigoana cum va jubila si va "tavalii cu el
    pe jos" in toate confruntarile.
  • 0 (0 voturi)    
    IN LOC SA VA PLANGETI MAI BINE VOTATI! (Joi, 20 martie 2008, 21:55)

    gtgg [anonim]

    Apai daca nu va convine nu-l votati! cEL MAI BINE ar fi sa mergeti la vot toti si sa alegeti pe altcineva.

    Da' cine l-a ales in sectorul 5?
    Un popor isi are conducatorii pe care ii merita!
    • 0 (0 voturi)    
      Conducatorii meritati? (Vineri, 21 martie 2008, 11:03)

      Explicatie [anonim] i-a raspuns lui gtgg

      Pai hai sa-ti spun cine la votat in sectorul 5: tziganii. Eu sunt roman si votez cu X, tu esti probabil roman si votezi cu Y: voturile noastre se anuleaza. Tziganii voteaza in masa cu al lor: le va aduce avantaje nemeritate, fara cerseala.

      Consecinta: eu locuiesc in sectorul 5 de ani buni. In fiecare an platesc impozite la sectorul 5 dar nu am nici astazi drum de acces. Banii platiti de mine s-au dus in zonele tziganesti, unde s-au renovat blocuri etc. Verifica te rog, contributia sociala a tziganilor din Rahova-Ferentari: pana si facturile le-au fost platite de Becali (de ce, oare?)
  • 0 (0 voturi)    
    domnilor !!! (Vineri, 21 martie 2008, 8:49)

    SUSHANU [anonim]

    dumneavoastra chiar nu sesizati jocurile celor din PSD si PNL???? daca vor avea 2 candidati, adica vanghelie din partea psd si oprescu independent, si pe cealalta parte va fii orban, vor incerca cu orice chip sa sparga orice sansa a altui candidat de a ajunge la primaria capitalei !!!! astea vor fii cele mai josnice jocuri polititce!!! ROMANI DESCHIDETI OCHII, CA MAFIOTII FAC ORICE SA RAMANA LA PUTERE !!!!! ROMANIA TREZESTE-TE !!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Ca la noi, la nimeni (Vineri, 21 martie 2008, 10:57)

    Bucurestean [anonim]

    Romania... tara tuturor posibilitatilor!
  • 0 (0 voturi)    
    Magnificul Vanghelie Gramaticus (Vineri, 21 martie 2008, 11:29)

    Om bun [utilizator]

    Si de data eceasta, PSD-isti au confirmat ca sunt asa cum sunt, dupa puterile lor.
    "Nu trageti in dansator, danseaza si el cum poate !"
    Asa cum ne spun "vorbitorii" PSD -isti, in partidul lor domneste democratia, din aceea veritabila pina in maduva oaselor, deciziile sa iau dupa o matura si indelunga chibzuinta, dupa o evaluare exhaustiva a posibilitatilor maxime, dintre care le este greu sa aleaga un candidat, toti fiind la fel de valorosi ca Vanghelie Gramaticus.
    Nu va vine sa credeti? Intrebati-i pe onorabilii profesori, cei 6000 care s-au lasat omeniti de cel de la care au multe de invatat, prin spalarea mintii lor, de mizeriile ce le-au fost inoculate abuziv si dezonorant, in facultati.
  • 0 (0 voturi)    
    si...de ce l-ati votat? (Vineri, 21 martie 2008, 14:25)

    ciprian [anonim]

    :)))))
    • 0 (0 voturi)    
      penibil !!! (Vineri, 21 martie 2008, 15:10)

      george [anonim] i-a raspuns lui ciprian

      cum poti sa pui un asemnea candidat la primaria capitalei ?

      Aloooo!!! domnii de la PSD, asta este cel mai bun candidat pe care il aveti pentru primaria capitalei ???

      trist :(
  • 0 (0 voturi)    
    PSD stie ce face (Vineri, 21 martie 2008, 14:54)

    moldoveanu [utilizator]

    Nu e intamplatoare alegerea lui Vanghelie.
    PSD stie si vede ce simpatie are Bucurestiul pentru ei. Ei stiu ca direct nu pot invinge.

    Dar PSD mai stie si faptul ca bucurestenii nu sunt multumiti nici de PD sau PD+-L.

    Si atunci ? Atunci aplica strategia cu care a castigat Marean la sectorul 5. Numai ca de data asta candidatul real este Oprescu.
    Ei se asteapta sa nu castige Marean, iar Oprescu sa ia voturile crescand in simpatie pentru ca a candidat independent.

    <a hreh="http://semafor.wordpress.com">Vezi comentariul intreg in gazeta semafor</a>
  • 0 (0 voturi)    
    nimic nou (Vineri, 21 martie 2008, 16:45)

    cosminafricanu [anonim]

    PSD-ul i-si da singur la gioale, prin refuzul de a-l nominaliza pe Oprescu. De altfel, nu-mi dau seama cum s-a lasat prostit Oprescu, sa se inscrie in PSD. Oricum , va renunta repedend va vedea ca nu este lasat sa faca ceea ce crede el ca este bine, chiar cu functie in partid !!


Abonare la comentarii cu RSS


Asigurari si Pensii
Gadget




Vremea la


/
Mâine:
|
 Parteneri
Deutsche Welle
RFI
MedLife
WBS
 






Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version