VIDEO Răspunsul lui Orban întrebat dacă vor crește pensiile cu 40% din septembrie: „Nu e 100% asta​. Banii sunt prevăzuți, dar depinde cum evoluează economia” / Alocațiile dublate dacă sunt bani

de C.D.     HotNews.ro
Duminică, 19 ianuarie 2020, 11:55 Actualitate | Politic


Sedinta Guvern Orban
Foto: Guvernul Romaniei
​Ludovic Orban a declarat la HotNews.ro LIVE că majorarea alocațiilor și a pensiilor depinde de evoluția economică. Premierul a precizat însă că își dorește aceste creșteri, însă nu va fi luată nicio decizie „care să afecteze evoluția economiei pe termen lung”.

Întrebat dacă alocațiile pentru copii vor fi dublate în a doua jumătate a acestui an, Orban a răspuns: „dacă există resurse financiare”.

Întrebat dacă este posibil ca alocațiile să nu fie majorate în acest an, premierul a spus că „e o garanție că vom crește alocațiile pentru copii, cu cât le vom crește vom vedea în funcție de cum evolează veniturile, cheltuielile”.

Cât privește posibilitatea unei creșteri etapizate sau a unei alte amânări, Orban a insistat: „e cert că le creștem, vedem cum o vom face atunci când ne apropiem de termenul de rectificare a bugetului”.

El a precizat că majorarea alocațiilor presupune un efort bugetar de 6,3 miliarde de lei.

„Guvernul nu are bani de acasă și nu poate aduna bani din eter. (...) Această lege a fost o răzbunare a PSD pe noi”, a afirmat șeful Guvernului, comentând că „nu există nicăieri în lume să dublezi alocarea alocațiilor de 2 ori într-un an”.



De evoluția economică depinde și majorarea pensiilor. Întrebat dacă acestea vor crește cu 40% din septembrie Orban a răspuns: „nu e 100% asta”.

„Banii sunt prevăzuți, dar totul depinde de cum evoluează economia, dacă reușim să asigurăm un trend economic solid, o crește eco consolidată, să relansăm investițiile să îmbunătățim colectarea”, a completat el.

Șeful Guvernului a comentat că „PSD a făcut varză legea pensiilor”, crescând „din burtă” punctul de pensie și creând „o vraiște generalizată. Orban a precizat că impactul bugetar în privința creșterii pensiilor este de aproximativ 16 miliarde de lei în acest an, în 2021, în jur de 150 de miliarde, iar impactul pe 2022 duce spre 180 de miliarde.

„Vom crește pensiile cu siguranță, dar nu vom lua o decizie care să afecteze evoluția economiei pe termen lung. Vom crește și alocațiile, vom încerca să asigurăm o creștere cât mai mare. (...) Sper să nu vină și o criză economică. Ne va pune într-un impas extrem de grav, pentru că în ultimii 3 ani s-a dezechilibrat grav economia românească”, a spus el.

Guvernul a decis în ultima ședință să amâne intrarea în vigoare până la 1 august a legii privind dublarea alocațiilor pentru copii.

CITEȘTE ȘI:









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















15537 vizualizari

  • +20 (54 voturi)    
    Deci ce să înțelegem??? (Duminică, 19 ianuarie 2020, 12:05)

    prec [utilizator]

    Că bani sunt doar pentru forțele de represiune și bugetari dar nu sunt pentru cei ce-au muncit 40-45 de ani și au plătit taxe și impozite contribuind, astfel, și la fondul de pensii.
    Nu sunt bani pentru viitorul națiunii, copii, dar sunt bani pentru pensiile speciale și pensionările unor indivizi la o vîrstă mai mică decât anii de contribuție a acelor ce-au muncit cu adevărat în țară.
    • +10 (32 voturi)    
      Nu i-as vota pe astia din PNL nici picat cu ceara (Duminică, 19 ianuarie 2020, 13:14)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui prec

      Pur si simplu n-am incredere in absolut nimic din ce scot pe gura. Mai rezonabili sunt cei din USR care macar au votat impotriva maririi de pensii, au spus constant ca nu sunt de acord cu asta. Dar PNL practica metoda prostirii in fata pana in ziua alegerilor. Si cei care au incredere in PNL , sa faca un exercitiu de imaginatie si sa se gandeasca ce se va intampla dupa alegeri. Pensiile nu vor creste, taxa auto va fi introdusa, salariile nu vor mai creste, taxele vor creste
      • +4 (22 voturi)    
        Corect! (Duminică, 19 ianuarie 2020, 14:58)

        unins [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Cand au vrut la guvernare, stiau ce-i asteapta, mai putin despre dublarea alocatiilor, deci mu au motive sa se planga acum. Orice incercare de a nu respecta legea, va face ca timpul stat la guvernare sa fie chiar mai mic decat a stat PSD-ul. Romanii au inteles ca se poate face schimbari nu doar odata la 4 ani.
        • +10 (20 voturi)    
          de asta vor sa faca anticipate (Duminică, 19 ianuarie 2020, 17:56)

          Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui unins

          daca alegerile ar fi dupa 1 septembrie ar fi nevoiti sa creasca pensiile
          daca sunt alegeri in iunie...ura si la gara
          • -2 (8 voturi)    
            Da. (Duminică, 19 ianuarie 2020, 20:50)

            unins [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

            Adevarata putere a poporului este votul! De aceea eu am propus ca să fie obligatoriu ca alegerile locale, parlamentare, prezidentiale sau europarlamentare să se organizeze pe rând, la 12 luni distanța unele de altele. În acest fel formatiunile politice vor fi mult mai dependente de electorat, care va avea posibilitatea sa sanctioneze mai rapid pe cei care nu pun în practica ceea ce au promis în campania electorala. Dar care partid va accepta asa ceva? Oricum, e bine ca sa popularizam cat mai mult acest lucru, pana cand va deveni o cerinta a cat mai multor oameni.
    • +1 (31 voturi)    
      Dărnicia fatarnicilor PSD (Duminică, 19 ianuarie 2020, 14:03)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui prec

      PSD a făcut anul trecut lege pentru pensii speciale și pentru primari și șefi cj, si vicii.
      Alocațiile nu au fost crescute din 2008 pana în 2015, la 3 ani de guvern Ponta și în 2019 după 2 ani de PSD... Ambele la propuneri PNL, nu din mila lui Dragnea
      Pensiile sunt mici pentru ca lucrează prea putini romani în țară...
      • +8 (18 voturi)    
        Dar lucrează suficienți pt. pensii speciale? (Duminică, 19 ianuarie 2020, 18:22)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        Pentru pensii speciale sunt bani, nu?
        Pentru vouchere de vacanță sunt bani, zi?
        • +2 (4 voturi)    
          Nu pari a înțelege diferenta (Luni, 20 ianuarie 2020, 9:17)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui prec

          Tăierea unui drept deja acordat fata de promisiunea de dublare a alocațiilor.
          Pensiile speciale sunt dificil de scos, după ce PSD a votat anul trecut și pensii pentru baronii locali (primari și șefi cj, vici), apoi au băgat proiect de impozitare în parlament, iar din septembrie sta la naftalina la cameră. Se pare ca scoaterea completa e imposibilă, poate cuantumul reglat pe valori mai normale: CCR pentru magistrați care au pensii nesimțire (media e 18mii pe luna), NATO pentru militari, dar si lucrătorii din servicii sau MAI tot militari sunt considerați momentan.
    • +6 (28 voturi)    
      Cresterea tuturor pensiilor (Duminică, 19 ianuarie 2020, 14:03)

      mihaipricop [utilizator] i-a raspuns lui prec

      cu 40% e o aberatie,e vorba de prea multi bani mai bine cresteau cu 10-15% doar pensiile mici de pana la 1500-2000 lei, in schimb refuzul de a dubla alocatiile e o mizerie, daca anulau pensiile speciale, asa cum se laudau cand erau in opozitie ar fi fost suficienti bani pt a dubla alocatiile.
      • +5 (15 voturi)    
        au contribuit!! (Duminică, 19 ianuarie 2020, 21:46)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

        Pensionarii au CONTRIBUIT la Fondul de Pensii - si au fost jefuiti INCONTINUU!!
        Copiii sunt "optionali" - nu e nimeni obligat sa ii faca, daca nu-i poate intretine!
      • +5 (7 voturi)    
        Dar asta nu scuza PNL (Luni, 20 ianuarie 2020, 7:06)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

        care a votat-o fara nicio abtinere. De fapt problema mare e cu lipsa de principii si caracter a conducerii PNL. Puteau sa spuna cinstit de la inceput ca ei nu sunt de acord cu asta. USR a spus de la inceput ca e o aberatie, s-a abtinut de la a vota legea si uite ca au luat 23% in alegeri. Bine, ca dupa aia conducerea a facut varza partidul, asta e altcveva. Si mai grav,avand in vedere ca nu poti sa crezi nimic din ce spun astia, putem sa ne asteptam la orice dupa alegeri, la orice.
  • +15 (39 voturi)    
    Tipic (Duminică, 19 ianuarie 2020, 12:25)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Vom respecta legea - s-a angajat Sica Mandolina acum 2-3 luni. Desigur, o palavra tipica pentru un politruc demagog dintr-o grupare „liberala” cu tot mai multi infractori psd in ea. PNL = USL = PDL,vor taia pensii, salarii, alocatii, totul... Atat se pricep sa faca acesti carieristi de doi bani
    • +10 (28 voturi)    
      Dar ce, te asteptai la altceva de la PNL ? (Duminică, 19 ianuarie 2020, 13:18)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Astia practica poltiica din anii 90, adica va mintim si dupa alegeri , ce fraieri ati fost ca ne-ati votat. PSD , cu Dragnea sau fara, e mai onest decat astia de 10 ori. Parea mai nasoala e ca nu vor mari pensii, vor pune taxe noi, nu vor mai mari salariile dar nici nu vor face nimic altceva.
  • +15 (43 voturi)    
    si-a dat foc la valiza cu declaratia asta... (Duminică, 19 ianuarie 2020, 12:28)

    demaGOGU [utilizator]

    ...PSD ia 50% la parlamentare in Decembrie!
    • -3 (27 voturi)    
      Prosti sunt psd-isti astia. Nu si-au dat seama (Duminică, 19 ianuarie 2020, 13:02)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      dupa doua runde de alegeri pierdute ca masa critica de votanti care duc la castigarea alegerilor nu mai sunt pensionarii vesnic mintiti de ei ci sunt cei care muncesc in special la privat si romanii din afara tarii pe care-i intereseraza viitorul copiilor lor.
      Puteti numi macar un PSD-ist care merita votat?
      • 0 (16 voturi)    
        In 5 ore nici macar un postac psd-ist nu a putut (Duminică, 19 ianuarie 2020, 18:14)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui ty

        numi un politicean din PSD care merita sa fie votat. Or fi setati doar pe criticarea adversarilor . . .
        • -1 (3 voturi)    
          Dar de la PNL poti numi unul ? (Luni, 20 ianuarie 2020, 9:45)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Intreb si eu asa.
          • +1 (1 vot)    
            De la PNL imi place Predoiu (Luni, 20 ianuarie 2020, 11:55)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            de la PSD Ana Birchall. Sunt doar niste exemple.
            Cred ca Predoiu merita sa fie reprezentattul Romaniei la Comisia de la Venetia si nu Tudorel Toader. PSD a preferat mereu sa puna slugi in pozitii importante - vezi si CCR, avocatul poporului si nu numai.
            Cu niste ani in urma, pe vremea cand Elena Udrea era ministru a fost intrebata daca au fost si psd-isti cu care a putut colabora in parlament. A zis: Ana Birchall. Pe vremea aia nu aveam o parere buna despre A Birchall. Recent ca ministru a justitiei a avut o prestatie pozitiva si apreciata. Evident ca nu de PSD care a incercat sa o inlature din pozitia de ministru al justitiei.

            PS au trecut aproape 23 ore si nici un psd-ist nu a fost capabil sa scrie un singur nume.
    • -6 (20 voturi)    
      Depinde (Duminică, 19 ianuarie 2020, 13:21)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Daca ar fi destepti (dar nu-i suspectez de asta) ar renunta la cresterea procentuala si ar da cresteri pe transe : sub 1000 lei - 40%, 1000-1500 - 20%, 1500-2000 - 10%, peste 2000-5%. Per total dau mai putini bani dar la mai multi.
      • +6 (14 voturi)    
        nu poti, iti da CCR in cap... (Duminică, 19 ianuarie 2020, 14:52)

        demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        ...pe motiv de discriminare!

        trebuie introdusa impozitarea progresiva ptr TOATA masa de salariati si pensionari. si va trece de CCR.
        • +3 (3 voturi)    
          Neah, maririle le dai cum vrei (Luni, 20 ianuarie 2020, 9:57)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

          PSD a marit salarii cum a vrut, pe categorii sociale, pe domenii. CCR nu poate sa-ti ia pixul si sa dea ei maririle. E absurd.
      • +8 (16 voturi)    
        Unde e contributivitatea, bolsevicule? (Duminică, 19 ianuarie 2020, 15:31)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        La orice indexare trebuie sa rămână ierarhia anterioară. Nu e pe teoria marxisto-biblica „De la fiecare după capacități, fiecăruia după nevoi”
        La formula ta, cel cu 999 lei va avea 1399, iar cel 1000 ca avea 1200. Ilogic, chiar și dacă se însumează 1000*1,4+500*1,2+500*1,1+(X-2000)*1,05...
        Cel cu pensie foarte mica nu a cotizat perioada completa, a plătit contribuții pentru salarii mici, eventual plătite la gri.
        Dacă trebuie, pot fi puse contribuții de sa ate pentru pensiile ceva mai mari, dar altfel e aberant.
        • -4 (8 voturi)    
          Poți da o sumă fixă. (Duminică, 19 ianuarie 2020, 19:58)

          prec [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

          Și rezolvi și contributivitatea.
          • +3 (7 voturi)    
            Nu cred ca înțelegi contributivitatea (Duminică, 19 ianuarie 2020, 20:42)

            jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui prec

            Înseamnă că fiecare primește pensie în funcție de cât a cotizat... După munca, nu după nevoi
            • +2 (2 voturi)    
              Lasa-ma cu prostiile (Luni, 20 ianuarie 2020, 10:01)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

              Faptul ca ai prins salariu mare la vreo firma de export-import, sau la vreun ASF, ANRE sau vreo multinationala nu inseamna ca ai muncit pe branci. E doar noroc. Nu, sistemul de pensii public trebuie sa le asigure o pensie decenta la toti ( cel putin la cei care au facut integral anii necesari). In rest, vrei mai multi bani, iti faci pensie privata. Peste tot in lumea civilizata, pensia publica are o limita si diferentele intre pensionari sunt mult mai mici. De-a lungul vietii active ai avut posibilitatea sa strangi bani daca ai avut salariu mare dar statul nu-ti poate plati o pensie uriasa, nevoile de baza sunt aceleasi pentru pensionari. Repet, daca ar fi destepti, ar face asta cu transele (poate nu chiar in formatul prezentat mai sus) si au castigat alegerile lejer.
        • +1 (3 voturi)    
          Boss, eu aveam 11 ani la revolutie (Luni, 20 ianuarie 2020, 9:56)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

          Am lucrat tot timpul in sectorul privat si probabil castig mai multi bani decat castiga 99% din agajatii din Romania. Insa, trebuie sa fii orb sa nu vezi realitatea sistemului de pensii din Romania. In primul rand,tu refuzi sa vezi ca foarte multi din cei cu pensii mici au fost dati afara din servici dupa 1990 cand au falimentat mare parte din intreprinderi de catre securisti sau neo-comunisti, apoi o alta parte a avut niste salarii mizerabile in perioada de jaf din anii 1990-2005, apoi multi au lucrat si in comunism in domenii cu salarii execrabile ( industria usoara , de exemplu). Daca tu-mi spui ca ai obtinut pensie mare ca ai lucrat la Tarom, la vreo banca sau la vreo firma de stat unde si-au permis sa dea salarii uriase, iti spun ca asta nu are nicio legatura cu meritele tale sau cu volumul de munca. Deci da, cresterea pensiilor in transe e cea mai buna solutie , la fel la salariil. Altfel , discrepantele cresc la cer.
      • -3 (7 voturi)    
        n-ar fi chiar corect! (Duminică, 19 ianuarie 2020, 21:52)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        La 1000 lei, 20% ar insemna 200 lei - CINE dracu' poate sa traiasca cu 1200 lei / luna?
        Mai corect ar fi sa mareasca cu o suma fixa, identica: sa zicem, 1000 lei. Aplicabila si celor care acum au 1000 lei si celor care acum au 10.000 lei!
        In felul acesta, nici n-ar mai putea sa puna nimeni probleme gen "discriminare" ;)
        • +2 (4 voturi)    
          2 milioane din 6 de angajati (Luni, 20 ianuarie 2020, 0:26)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Câștigă în jurul salariului minim pe economie, sub 2500 brut, adică sub 1500 net.
          Iar tinerii nu au casa de pe vremea lui ceașcă, au copii de întreținut, nu pot sa meargă la piață și sa gătească toată ziua...
        • +1 (1 vot)    
          Pai e fix la fel cu ce-am spus eu (Luni, 20 ianuarie 2020, 10:04)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          1000 lei = 100% pentru cel cu 1000 lei pensie
          si 10% pentru cei cu 10.000 lei pensie. Sigur, algoritmul poate diferi dar maririle pe transe sunt cele mai echitabile.
    • +1 (1 vot)    
      corect (Luni, 20 ianuarie 2020, 11:14)

      Mircea1978 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      total de acord.
      Sa il vezi atunci pe Slana Voda.
  • +17 (35 voturi)    
    Hai la noi (Duminică, 19 ianuarie 2020, 12:28)

    Georgiana1995 [utilizator]

    să mâncăm nimic .Curge apa-n beci.V-ar da tata da n-are,mai răbdaţi şi voi,până ne mai "aşezăm" şi noi."Guvernele precedente.Trista moştenire."
  • +7 (29 voturi)    
    Rusine Orban ... (Duminică, 19 ianuarie 2020, 12:30)

    DanDare [utilizator]

    Dl-le prim ministru, cand s-a adoptat legea pentru cresterea punctului de pensie in Parlament de ce n-ati votat impotriva ? ( Legea pensiilor a fost adoptată de Camera Deputaţilor, cu 197 de voturi pentru şi 70 de abţineri.)

    Legat de alocatia pentru copii, sa ne aducem aminte ca acesta a fost un proiect al dl-lui Florin Roman, deputat PNL . Sunt de parere ca sa le dai 150 ron in plus parintilor copiilor minori nu rezolva mare lucru, poate ca in multe cazuri acesti bani nu vor ajunge sub nici o forma la copii, dar de ce nu veniti cu alta varianta, mai inteligenta si mai adaptata timpurilor in care traim, cum ar fi : reduceri de taxe si impozite parintilor care au copii, gratuitati, subventii la achizitia de locuinte, masini destinate familiilor, etc ???

    Urasc PSD-ul si ce reprezinta acestia, dar actuala opozitie, in frunte cu PNL ma dezamageste in fiecare zi, cel mai probabil nu voi mai merge la vot. Astept o reactie pe tema aceasta din partea USR-Plus , dar sperantele sunt slabe avand in vedere ultimele lor performante !
    • +2 (18 voturi)    
      Fals, nu mai minți! (Duminică, 19 ianuarie 2020, 15:43)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui DanDare

      Dublarea alocațiilor pentru 2020 a fost propusă de PSD. În schimb, propunerea de creștere pe 2019 (nu chiar dublare și aplicata din aprilie) a fost pusă de PNL după 2 ani de PSD la putere... Și au făcut și lege cu creșterea în funcție de inflație. Ne trebuie proceduri și predictibilitate, nu iresponsabilitate.
      Ca să treacă o lege trebuie să aibă voturi "pentru" peste pragul majorității. E irelevant ce votează ceilalți... Populisti avem destui...
      • +2 (8 voturi)    
        alocatie de 10% din salariul minim (Duminică, 19 ianuarie 2020, 17:55)

        Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        daca pnl avea politicieni, negocia cu psd o alocatie de 10% din salatiul minim, adica 235 lei
        nici nu se duceau pana la 300, aveau si o regula dupa care crestea alocatia in viitor
        dar daca nu ai cu cine....
        • +2 (6 voturi)    
          E bullshit cu grija lui PSD pentru "copilași" (Duminică, 19 ianuarie 2020, 20:49)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

          In 2019 a trebuit sa propună PNL, în 2015 tot asa deși era neschimbat din 2009. PSD era la guvernare in ambele cazuri de câte 2-3 ani.
          Se va umble țara de țigănuși la 600 lei pe luna timp de 2 ani și 300 încă 16.si nu vor trai bine, doar vor chestie costurile sistemului dd sănătate.
          Cel puțin acum e un bullshit salariul minim in realitate angajatul primește un pic peste jumate.
          Măcar dacă era data alocația ca o deducere pe munca sau pe impozite...
  • -4 (10 voturi)    
    raspuns (Duminică, 19 ianuarie 2020, 13:10)

    sile1 [utilizator]

    Un raspuns sibilinic !

    Cei care nu inteleg cuvantul sunt sfatuiti sa caute pe dexonline.ro.
  • -7 (19 voturi)    
    bine (Duminică, 19 ianuarie 2020, 13:55)

    revo [utilizator]

    Adevarul doare, insa asta e realitatea.
    Dar daca gloata numita romani (un nefericit accident al istoriei) prefera minciunile PSD, de asta va avea parte.
  • -5 (11 voturi)    
    translation (Duminică, 19 ianuarie 2020, 14:15)

    nash pandelica [utilizator]

    depinde cum iesim la vot....
    o majoritate, ne'ar...salva ! :-))
    daca e sa ne bazam pe usl, atunci, da, suta la suta.
  • +8 (20 voturi)    
    Sigur sunteti PNL si nu PDL? (Duminică, 19 ianuarie 2020, 15:11)

    Costello [utilizator]

    Mergeti pe linia lor si o sa ajungeti mai repede ca ei. Voi nu stiti decat sa taiati, ca batranul matroz petrov. Chiar imi pare rau ca v-am votat! Sunt constient ca psd a lasat prapad dar gasiti alte cai de a inlatura urmarile , nu pe cele mai usoare: taieri, restrictii... Vad ca va obsedeaza si pe voi legislatia. Nu cred ca veti ramane mult la guvernare cu asa idei, cu parere de rau!
    • +10 (18 voturi)    
      Cu toată prostia ei, (Duminică, 19 ianuarie 2020, 17:15)

      rectificare [utilizator] i-a raspuns lui Costello

      Veorica n-ar fi spus niciodată că nu sunt bani, într-un an cu două rânduri de alegeri !
      • -6 (18 voturi)    
        Și de unde scotea 25 mld (Duminică, 19 ianuarie 2020, 17:46)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

        Dacă a ea creștere economica se 13? Și deficitul peste 3%
        O trimitea pe Olguța pe centura pentru restul?
        • +8 (16 voturi)    
          S-ar fi împrumutat până treceau alegerile, (Duminică, 19 ianuarie 2020, 18:03)

          rectificare [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

          apoi potopul ...
        • +1 (7 voturi)    
          Cresterea de 4% (Duminică, 19 ianuarie 2020, 20:25)

          mihaipricop [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

          e nominala, PIB-ul real creste cu 9-10% - 4%+deflatia (inflatia interna+inflatia pe exporturi si importuri), deci PIB-ul ultimii ani a crescut cu 15-20 miliarde de euro/an. Toate pensiile din Romania au fost anul trecut aproximativ 15 miliarde de euro iar o crestere de 40% inseamna 5 miliarde de euro in plus daca s-ar da de la 1 ianuarie, de la 1 septembrie inseamna 2 miliarde de euro in plus pt. 2020.
          • 0 (4 voturi)    
            Veniturile la buget sub 30% din PIB (Duminică, 19 ianuarie 2020, 23:37)

            jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

            Atenție că pensiile s-au mărit și anul trecut în septembrie. Și din 66 mld lei în 2019,pentru 2020 sunt alocați 87 mld.
            Enorm...
            Ai erori la calcule...și minimalizezi impactul
            O sa spui imediat ca alocațiile sunt și alea gratis: 7 mld peste alte 7
      • -1 (13 voturi)    
        De unde scotea banii (Duminică, 19 ianuarie 2020, 18:13)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

        Dacă avem creștere economica de 3-4%,adica vreo 13 mld? Și deficitul peste 3%?
        O trimitea pe Olguța pe centura pentru restul?
        Să nu uitam că PSD a votat anul trecut pensii speciale și pentru baronii locali (primari, șefi CJ, vicii), ne iau de proști ăștia
    • -2 (10 voturi)    
      Păstrarea nu înseamnă taiere! (Duminică, 19 ianuarie 2020, 17:49)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Costello

      La fel cu dublarea succesiva a alocațiilor nu are același efect în anul următor...
      • +2 (6 voturi)    
        ba DA! (Duminică, 19 ianuarie 2020, 22:03)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        Cand creste inflatia si preturile o iau razna si cresc pana la cer, inseamna TAIERE!
        Iar maririle de salarii la bugetari (de pe vremea PSD, nu neaparat numai de acum) si de pensii speciale, au insemnat o EXPLOZIE a preturilor!! Ceea ce inseamna ca amaratii carora nu li s-a marit nimic au luat tzeapa! Le-a scazut dramatic puterea de cumparare - adica echivalentul de a li se fi taiat!
        • +3 (5 voturi)    
          Nu prea înțelegi mecanismul (Luni, 20 ianuarie 2020, 0:31)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Creșterea salariilor bugetare și a salariului minim a dus la creșterea salariului mediu din mediul privat și asta înseamnă scumpirea prețului de producție.
          Creșterea veniturilor crește cererea și asa apare inflația, plus dobânzile și cursul.
          • -1 (1 vot)    
            Lol (Marţi, 21 ianuarie 2020, 12:42)

            Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

            Ce consumam noi nu prea se produce aici, asa ca nu conteaza. Salariile din mediul privat merita cel putin dublate.
      • +1 (1 vot)    
        Pastrare+inflatie= taiere... (Luni, 20 ianuarie 2020, 10:30)

        Costello [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        ...venit real din pacate!
  • +20 (28 voturi)    
    de ce (Duminică, 19 ianuarie 2020, 15:26)

    martel55 [utilizator]

    nu taie pensiile speciale, ca au promis ca in primele 30 d ezile de guvernar eo fac...si sa nu ne abureasca ca pensiile MAPN si MAI (97 % din total) sunt de serviciu, , din mmoment ce nu sunt calculate pe contirbutitvitate sunt tot pensiiu speciale.....deci pentru copii nu avem bani, pentru penisonarii cu pensii mici jnu avem bani, in shcimb avem bani pentru magistrati ca aia care au judecat cazul Tandarei sua au facut ancheta in cazul Caracal, avem banii pentur pensii ca poltiistii aia din Caracal care fie au sunt corupti fie incompetenti, dar au reusit sa aisa la pensie cu peste 100 de mii pe luna..la promisiuuni cat era pe tusa nu ii intrecea nimeni, acum gasesc tot felul deminciuni ca sa nu le puna in practica....de ce au mai venit la guvernare?
  • +14 (18 voturi)    
    Orban (Duminică, 19 ianuarie 2020, 16:21)

    rectificare [utilizator]

    își arată limitele ca politician.
  • +12 (18 voturi)    
    CEEA CE SIGUR VA RĂMÂNE (Duminică, 19 ianuarie 2020, 16:23)

    nick24 [utilizator]

    Se vor menține pensiile speciale, ocupaționale, de serviciu și ele sigur se vor mări!
    Cele normale poate cu 20% maxim!
  • +4 (14 voturi)    
    Pai de AIA vor anticipate!! (Duminică, 19 ianuarie 2020, 21:11)

    Codruta N [utilizator]

    Pentru ca NU VOR sa mareasca pensiile! Dar daca alegerile ar fi DUPA 1 septembrie iar pensionarii ar vedea ca sunt in continuare condamnati sa moara de foame, nu i-ar mai vota nici dracu'!
    Pe cand asa... se vad cu sacii-n car, dupa alegerile din vara - si poa' sa le arate, dupa aia, la pensionari deshtu' mijlociu: ciuciu marire, ne-ati ales, "acum NOI suntem la putere" (ca sa citez din clasici)! :P
  • +3 (9 voturi)    
    eh vedeti (Luni, 20 ianuarie 2020, 4:14)

    clam [utilizator]

    de ce ajung pensionarii sa voteze tot psd-ul? pt ca penelistii le fac mereu cate o bucurie din asta inainte de alegeri (ca mai sunt si prosti). si mai grav, mint si isi incalca promisiunile. asta duce la revolta in randul pensionarilor, care vor si ei bani de medicamente si mancare, barem. deci din disperare, practic. oricum eu nu pot sa pricep de ce a fost propulsat tembelul asta ridicol de orban. barem daca era turcan sau cineva mai inteligent, mai era o speranta.
  • +1 (9 voturi)    
    Nici o pagubă.... (Luni, 20 ianuarie 2020, 8:30)

    fdaniel [utilizator]

    PNL nu pierde nimic după declarațiile astea: pensionarii vor vota pesede chiar dacă PNL le-ar promite măriri de 1000 % (pentru că așa le spune A3 să voteze) iar indignații care spun pe aici :"nu voi mai vota niciodată PNL" nici nu i-au votat vreodată.
    Este evident dezastrul lăsat de pesede peste tot iar măsurile "sociale" nu au fost decât o mită aruncată supușilor ca să-i lase să fure în continuare.
    Legat de cei care-și umflă mușchii și cer anularea pensiilor speciale (DA, bine ar fi), oare chiar nu știți ce o să se întâmple cu atâția profitori ai sistemului pesedist? Greve organozae de complicii sindicaliști, plângeri la Strasbourg, procese câștigate și despăgubiri (că, de, legile alea su fost bine gândite).
  • 0 (8 voturi)    
    sa traiti bine !!! (Luni, 20 ianuarie 2020, 9:28)

    costelo999 [utilizator]

    deci, orbanele si cacitzule, si iohanele tata, si pnl si restu, daca nu mariti pensia parintilor si socrilor mei, nu mariti alocatia la copiii mei, va spun bancu cu ratza ( ratza-ai dreaqu cu neamu vostru adormit), ca nu mai faca fatza cu cheltuielile, dau la astia batrini pentru medicamente doctori, etc , la copii scoala, mincare , gradinita, transport, haine si alte lucruri pentru scoala, etc, si mai mult daca nu sunteti in stare sa guvernati la ce dreaqu v-ati bagat, bai holera galbena, gripa galbena, o sa fac lobby sa se voteze psd eu cu parinti si socri, o sa o votam pe analfabeta aia, decit pe sica mandolina si caricatura aia de citu, ministru de finante care nu poate sa faca rost de bani, da din umeri nu sunt bani deci nu marim, ba , fa rost de bani ca de aia esti ministru de finate, ai anafu in subordine, colecteaza mai mult ca suntem in coada ioropei, bai chitzcane, ratzai ai dreaqu de pinguini
  • -2 (6 voturi)    
    Promisiuni si iar promisiun...fantezistei! (Luni, 20 ianuarie 2020, 9:37)

    Entiu [utilizator]

    Cum se schimba un ministru, prima preocupare, este cum sa isi bata joc de cei ce au facut inaintea lui…si incep schimbarile
    Promisiuni si iar promisiuni! Ne-am saturat sa auzim atitea promisiuni FANTEZISTE,… in fiecare zi?
    Dce ce va faceti de rusine?
  • +1 (1 vot)    
    Sinceritatea demonstreaza increderea (Luni, 20 ianuarie 2020, 16:17)

    Piru [utilizator]

    Mai multa incredere am in cineva care este sincer si spune lucrurilor pe nume decat in cineva care care face promisiuni fara numar la fiecare aparitie pe TV
    • 0 (0 voturi)    
      Asa e (Marţi, 21 ianuarie 2020, 12:44)

      Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Piru

      Sa spuna lucrurilor pe nume: avem bani sa cumparam vechituri militare de la "aliati" sau pensii speciale pentru fortele de represiune, da pentru oamenii obisnuiti nu avem. Ah da si tara este o colonie occidentala si noi slugile lor.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by