Eugen Nicolicea explica de ce acuzatiile aduse de DNA lui Sevil Shhaideh si Rovanei Plumb "nu se sustin": Bratul Pavel a disparut, malul s-a mutat pe partea cealalta a insulei, deci nu mai exista in albia minora. Nu mai este apa curgatoare

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 16 octombrie 2017, 20:22 Actualitate | Politic

Eugen Nicolicea
Foto: Agerpres
Deputatul PSD Eugen Nicolicea, presedintele Comisiei Juridice a Camerei Deputatilor, a sustinut luni, la Parlament, ca acuzatiile aduse de DNA lui Sevil Shhaideh si Rovanei Plumb "nu se sustin" din punct de vedere legal deoarece, pe de o parte, bratul Pavel nu mai exista pentru ca s-a colmatat si, prin urmare nici insula Belina. In plus, Nicolicea a citat din legea apelor romane, unde se precizeaza ca trecerea unui bun din domeniul public al statului in domeniul public al unei unitati administrativ teritoriale se face prin hotarare a Guvernului.

"Deci albia minora inseamna intre mal si mal, insula din interior. In momentul in care un curs de apa a disparut -bratul Pavel -atuncea malul s-a mutat pe partea ailalata a insulei, firesc, deci nu mai exista in albia minora (...) S-a redesenat ceea ce s-a intamplat la fata locului, nu geografia, geografia este stiinta care se ocupa cu ceea ce se intampla acolo. In decursul apelor, sa stiti si dumneavoastra, ca datorita eroziunii se schimba si cursurile de apa, corect? Deci bratul Pavel s-a colmatat, a creat patru lacuri care nu mai au legatura cu Dunarea, nu mai exista nico albie a raului (...) Nu mai este apa curgatoare", a sustinut Eugen Nicolicea la finalul sedintei comisiei juridice in care a fost respinsa cererea DNA de incepere a urmaririi penale a Rovanei Plumb, potrivit News.ro.

Deputatul PSD a mai sustinut ca toate acuzatiile aduse la adresa lui Sevil Shhaideh "nu se confirma si nu sunt sustinute de nimic legal" si, prin urmare, daca nu exista fapta principala, nu poate sa existe un complice, adica nici Rovana Plumb nu ar fi vinovata: "Dupa transfer, aceste bunuri (Bratul Pavel si Insula Belina - n. red.) au ramas tot in proprietatea publica a statului. In legea 213 (legea apelor romane - n. red.) se spune asa: trecerea unui bun din domeniul public al statului in domeniul public al unei unitati administrativ teritoriale se face prin hotarare a Guvernului", a mai spus Nicolicea.

Comisia juridica a Camerei Deputatilor a votat luni impotriva inceperii urmaririi penale a ministrului demisionar al Fondurilor Europene, Rovana Plumb, in dosarul Belina, anunta Agerpres. Rovana Plumb a fost prezenta alaturi de avocatul sau in sedinta Comisiei Juridice. La iesirea de la Comisia Juridica, Rovana Plumb a afirmat ca "Am parcurs dosarul, nu exista niciun argument care sa stea la baza unei astfel de acuzatii."

Avizul Comisiei juridice urmeaza sa fie transmis plenului Camerei Deputatilor care se va pronunta marti, prin vot secret, asupra cererii de urmarire penala a lui Plumb.

Pe 22 septembrie, DNA a anuntat ca vicepremierul Sevil Shhaideh este urmarita penal pentru abuz in serviciu pentru fapte comise in perioada in care era sercretar de stat in Ministerul Dezvoltarii Regionale. Potrivit procurorilor DNA, in anul 2013, prin actiunea concertata a unor persoane cu functii publice, parti din Insula Belina si Bratul Pavel au trecut ilegal din proprietatea statului in proprietatea judetului Teleorman si in administrarea CJ Teleorman, pentru ca, doar la cateva zile, sa fie inchiriate tot ilegal unei firme private.

DNA a cerut si sesizarea Camerei Deputatilor pentru avizarea urmaririi penale a Rovanei Plumb, fost ministru al Mediului la data faptelor, in acelasi dosar: "In acelasi dosar, in conformitate cu prevederile legale si constitutionale, procurorul sef al Directiei Nationale Anticoruptie - doamna Laura Codruta Kovesi a transmis procurorului general al P.I.C.C.J referatul cauzei, in vederea sesizarii Camerei Deputatilor, pentru formularea cererii de efectuare a urmaririi penale fata de Plumb Rovana, deputat in Parlamentul Romaniei, fost ministru al Mediului si Schimbarilor Climatice, in legatura cu savarsirea complicitatii la infractiunea de abuz in serviciu daca functionarul public a obtinut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit, in exercitarea functiei ministeriale", a aratat DNA.























Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

9321 vizualizari

  • +74 (78 voturi)    
    Deputatul Eugen Nicolicea a dat un ...NUP !? (Luni, 16 octombrie 2017, 20:28)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    Parca, procesele se judeca in instanta ....nu in parlament ?
    • -49 (55 voturi)    
      daca faci gogosi poti spune daca unele sunt rele (Luni, 16 octombrie 2017, 22:09)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      daca faci gogosi poti spune daca niste gogosi sunt facute bine sau nu, daca s-au rupt sau nu.
      cam asa si cu legile, cand faci legi poti spune daca s-au incalcat sau nu :)
      • +45 (51 voturi)    
        Tu faci legi? Cine va credeti analfabetilor? (Luni, 16 octombrie 2017, 22:47)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        conturi fictive cu texte tampite ca pe facebook.
        • +17 (17 voturi)    
          Legea e clara...si a fost incalcata (Marţi, 17 octombrie 2017, 9:44)

          Bwana [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          ...haios e cum incearca sa spuna Nicolicea ca de vina nu e hotul ci faptul ca ceasul furat nu are valoare. Pai ce..daca vine o ploaie de toamna acum si inunda limba aia de pamant...care colmateaza bratul Pavel...abia atunci se va intinde si bratul legii asupra celor 2 doamne?
          Iar Rovana ce sa zica? Normal ca e atac la PSD...ca ea a fost un soldat credincios al acestui partid...stai putin unde am mai auzit eu asta? Parca razbate printre peretii puscariei expresia asta...
          • +1 (1 vot)    
            rovana (Marţi, 17 octombrie 2017, 17:32)

            sareta [utilizator] i-a raspuns lui Bwana

            Rovana asta are demnitate draga ,nu-i ca Basescu sa renunte la imunitate ! Ea este soldat adevarat cum sa renunte la armele care o ajuta sa faca ileglitati in liniste ?
        • +12 (12 voturi)    
          Dusmani mai sunteti... (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:10)

          LLLL [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          ... pe neamul asta. Hotilor si parazitilor!
        • +2 (10 voturi)    
          Da, aici ai dreptate, ei fac legile si (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:11)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          magistratii numai le aplica!
          • +1 (1 vot)    
            dle MB (Marţi, 17 octombrie 2017, 16:02)

            scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            Puteti, va rog sa-i "luminati" si pe domnii de la psd? pentru ca se pare ca dansii nu inteleg in ruptul capului ca DOAR judecatorii sunt cei indreptatiti sa hotarasca soarta unui urmarit penal.
      • +27 (33 voturi)    
        mah, (Luni, 16 octombrie 2017, 22:50)

        nesuferitu [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        tu ai furat cu ei, nu?
      • +28 (28 voturi)    
        daca ar fi asa simplu ... (Luni, 16 octombrie 2017, 23:00)

        silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        cu legile ca si cu gogosile ar fi foarte ok si actualul Parlament
        nu mai conteaza ce ai gandit cand ai scris vreo bucata penibila de lege - conteaza ce ti-a iesit "pe gura", adica pe hartie

        Judecatorii decid daca s-a incalcat sau nu o lege - nu cel care a scris-o ! intre mintea confuza a legiuitorului si judecator se interpun nemiloase GRAMATICA si LOGICA !
        nasol, nu ??
      • +24 (24 voturi)    
        Nu e chiar asa... (Luni, 16 octombrie 2017, 23:16)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        1. Pentru "DEMA GOGU'": Aici nu era vorba de proces. Ca nu parlamentarii trebuie sa decida daca esti judecat sau nu, anchetat sau nu, e alta poveste. Asa cum nu familia decide daca un cetatean obisnuit e anchetat sau judecat.
        2. Pentru "miss sloane": Nu, nu poti, pentru ca tu nu ai acces la dosar, nu tu ai audiat martori, etc. Plus ca de obicei faptele se judeca conform datei comiterii lor, nu la ce date vrei tu. E ca si cum ai spune daca gogosile de care vorbesti sunt bune sau nu dar fara sa le gusti... Dar poate tu asa faci mancare, fara sa o si gusti...
        • -25 (27 voturi)    
          ba da, li se pune dosarul la dispozitie (Marţi, 17 octombrie 2017, 1:07)

          miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          si rovana plumb cu avocatul tot la parlament au vazut dosarul
          • +8 (8 voturi)    
            hai bist (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:18)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

            Parlamentul face legile, Justitia le aplica. Punct.
            Nu conteaza cine si ce dosare a vazut.
            Toti suntem egali in fata legii deci nu vad de ce in cazul madamei exista un alt filtru care stabileste sau nu vinovatii.
          • +2 (2 voturi)    
            Chiar asa? (Marţi, 17 octombrie 2017, 15:56)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

            In primul rand e vorba si de aprobarea cercetarii, cand e clar ca dosarul nu e inca complet. Dar chiar de ar fi, te pomenesti ca TOTI parlamentarii au studii superioare juridice pentru a sti sa interpreteze acel dosar? Si cum ramane cu participarea la contruirea dosarului, audierea martorilor? Te pomenesti ca iarasi TOTI parlamentarii au participat si la asta pentru ca votul sa fie corect, nu?
            P.S. Daca tu ai fi anchetata, s-ar cere aprobare colegilor de la locul tau de munca? Nu cred! Deci cum ramane cu egalitatea in drepturi in fata legii, prevazuta in Constitutie?
      • +17 (17 voturi)    
        poti spune, dar nu poti decide (Luni, 16 octombrie 2017, 23:17)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        Rolul parlamentarilor in procedura de confirmare a imunitatii este de a confirma ca nu sunt acuzati pentru modul in care voteaza sau pentru opiniile politice exprimate.
        Practic, rolul imunitatii este de a garanta libertatea alesilor sa exprime vointa alegatorilor.

        In cazul de fata, vorbim de o acuzatie penala. Este evident ca nu se justifica imunitatea si doar un judecator poate sa spuna daca acuzatiile sunt sau nu adevarate.
        Din pacate, Constitutia este ambigua la articolul 109. Motivarea imunitatii nu mai este explicita. Orice acuzatie penala poate fi respinsa. Practic, un ministru poate sa fie acuzat si de omor si parlamentul tot il poate scapa e proces. Unii sunt mai presus de lege..

        Si logica ta cu gogosile este penibila din 2 motive: 1. Parlamentarii nu fac legi, doar le voteaza, 2. si daca bucatarul iti spune ca gogoasa e buna, desi tu stii ca miroase a.. tu tot o mananci? Da, daca te cheama Tariceanu.. :)
        • +7 (7 voturi)    
          Geografia lui Nicolicea (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:25)

          Bwana [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          ...poate ne lamureste si cine si cand hotareste cum se modifica atlasul geografic oficial...ca maine poimaine daca seaca Dunarea vin bulgarii si ne iau tarisoara pe motiv ca s-a mutat granita Bulgariei pe Prut...
          • +2 (2 voturi)    
            Ha! Ha! Buna tare!!! (Marţi, 17 octombrie 2017, 15:58)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Bwana

            Dar daca seaca Prutul?
            • 0 (0 voturi)    
              ...pe Volga evident (Miercuri, 18 octombrie 2017, 11:05)

              Bwana [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              ...sau o muta rusii linga Salonic...mai degraba punctul B.
      • +14 (14 voturi)    
        Exemplul tau este foarte prost. (Marţi, 17 octombrie 2017, 1:12)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        Daca faci gogosi si vezi ca alte gogosi nu sunt bune, nu impiedici pe altii sa aiba acces la acele gogosi si sa le analizeze daca sunt bune sau nu, doar pentru ca tu decizi ca nu sunt bune.
    • -24 (38 voturi)    
      Belina, pe scurt (Luni, 16 octombrie 2017, 23:17)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      1- In dosarul Belina - transfer de la stat la stat - NICI MACAR PROCURORII nu au stabilit vreo valoare a prejudiciului. Macar asa, din pix, cum au facut=o de mii de ori inainte.

      2- in acelasi dosar, graba mare, lucreaza acum cel putin 20 de persoane: procurori, ofiteri judiciari, personal administrativ, secretare, secretarase si soferi ... ca sa nu-i numim si pe aia acoperiti. Salariile lor lunare...si fac o socoteala in care tin cu ursul...cam 20.000 de euro.Daca adaugam si cheltuielile lor: masinutza, chiftelutza, benzinutza, etc....factura lunara merge spre 40.000 euro.

      3- banuiesc ca se intelege discrepanta dintre punctele 1) si 2)...asa ca nu merg mai departe. Ei, pentru cei cateva sute de mii de euro care se aduna in lucrarea "Suflare in vant-Belina" a procurorilor, NU RASPUNDE NIMENI ! Cetatenii platesc, dar nimeni nu raspunde.

      Ei, d-aia NU aveti Medicina ca in Austria...pentru ca aveti Procuratura ca nicaieri !
      • +24 (30 voturi)    
        ieftin.. (Marţi, 17 octombrie 2017, 0:16)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        1. legea nu se respecta doar in functie de valoarea in bani a faptei penale
        2. poate sa coste si 1.000.000 de euro. important este mesajul - coruptia se pedepseste. altfel ciuma rosie este in stare sa vanda toata Romania.
        3. riscul sa vanda toata tara? Priceless..
        • -27 (33 voturi)    
          Ieftin, intr-adevar (Marţi, 17 octombrie 2017, 2:38)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          1) Nu exista fapta penala.

          Belina va fi al N+1 dosar in care judecatorul va da flit procurorilor pe motiv ca "FAPTA NU EXISTA". Daca se va ajunge acolo, daca CCR nu va da a nu stiu cata hotarare in care sa invalideze aplicarea bolsevica de catre procurori a legii.

          2) Acum, mesajul este unul singur: ABUZul procurorilor.

          Daca ar fi vrut ca mesajul sa fie "coruptie", procurorii ar fi trebuit sa astepte ca un judecator de contencios administrativ sa declare ca Guvernu a emis un act ilegal.

          Sindromul Stockholm: "Abuz platit cu un milion de euro"!

          3) Foaie verde loboda ! Nici macar nu poti fi consecvent cu tine insuti: zici ca "riscul de a fi vanduta toata tara este de nepretuit". Cred ca nu pricepi ce inseamna "priceless" sau pur si simplu logica elementara iti este dusman.
          • +5 (7 voturi)    
            Ha ha ha (Marţi, 17 octombrie 2017, 8:20)

            Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Agramatii (logica - dusman, ABUZul...) dau lectii de legislatie. La ,nivelul nicolicea e de inteles.
          • +7 (7 voturi)    
            Mai, 'tui ceapa ma-sii!!! (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:16)

            JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            1) DNA obtine condamnari pe banda intr-un procent devastator pentru corupti si tu ne spui ca de la partid a venit verdictul "FAPTA NU EXISTA". Canta la alta masa!
            2) Eu cred ca mesajul e altul: nu mai poti face politica in interesul propriu. Esti pus sa reprezinti interesele poporului nu interesele de haita. Iar chestia cu contecios administrativ sa o spui lui mutu: doua parti (CJ Teleorman si Guvernul prin doi-trei reprezentatnti s-au hotarat de la sine putere sa insele avutul public incredintand pe doi bani o balta cu peste de 250 de hectare lui Dragnea). Daca ar fi facut-o Boc erai foc si para. Daca o face Dragnea, nu stii cum sa-l pupi mai tare. Ipocrita treaba cu Stockolmul ala.
            3) Cand vei pleca in concediu, sa-i lasi cheile casei unui escroc. Vei intelege toate sensurile lui "priceless".
            • +2 (2 voturi)    
              Cu cine te certi tu (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:58)

              Monta [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

              Vezi ca newlook = Badea, si cand nu ma pupa pe mine in cu_ e trol de servici... asa ca lasal in pace.
            • -5 (5 voturi)    
              Numai Sf. Petru nu s-a pronuntat (Marţi, 17 octombrie 2017, 14:20)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

              Numai Sf. Petru nu s-a pronuntat privind Ordonanta 13, in rest, toata lumea, inclusiv iubita ta DNA, prin pasa facuta, a ajuns la concluzia ca totul a fost legal.

              Dar incearca sa scoti asta din singurul neuronel al #rezistilor !

              Dosarul Belina e in aceiasi situatie. Culmea prostiei mononeutonatilor #rezist e ca nu inteleg nici macar ca - chiar manarit fiind dosarul Belina - NU se ajunge la Dragnea.
              • +2 (2 voturi)    
                Pai cine spune ca se (Marţi, 17 octombrie 2017, 16:31)

                scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                doreste sa se ajunga la Dragnea?
                Stati linistiti se doreste doar reintrarea in posesia statului pentru a putea fi pus la dispozitia publicului larg. Ca sa mergem la pescuit de stiuci.
                Te-ai prins ciortane?
      • +1 (1 vot)    
        mosule... (Marţi, 17 octombrie 2017, 12:58)

        nesuferitu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        mai ''trage o data'', si inca o data. ba chiar vezi-l p'al de-i zice Nicolicea si asculta-i explicatia imbe... imberba, ca sa zic asa, aia cu insula care nu mai este. cred ca-i pe sufletul tau, da' macar ala o face pe bani grei... spre deosebire.
    • +30 (30 voturi)    
      Copilul unu cunoscut a fost omorat pe zebra (Luni, 16 octombrie 2017, 23:49)

      Un Nene [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      acum vreo 20 ani de o puslama de odrasla pesedista.
      A doua zi, zebra a fost mutata cu 20 metri mai incolo, cu marcaje si tot tacamul.
      Ucigasul azi o duce f bine, nu are resentimente.
      • -5 (9 voturi)    
        Si cine a fost de vina, eu, tu sau procurorul (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:14)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

        care a instrumentat cazul?
        • +5 (5 voturi)    
          Nici el, nici tu, nici procurorul... (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:39)

          JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          .. nu au mutat marcajul. Foarte probabil autoritatile locale de partid au fost oameni de bine, "oameni de nădejde si la bine, dar mai ales la greu".
          Tu nu intelegi ca daca nu a mai curs Dunarea pe firul secundar, atunci Dragnea e nevinovat?
          • +5 (5 voturi)    
            @xroho@ este Telepatul Mircica sau gadia (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:45)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

            acei Beavis si Buthead de Latrina 3
          • -3 (3 voturi)    
            Aveti o obsesie si asta nu e bine din (Marţi, 17 octombrie 2017, 13:51)

            xrogo [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

            punct de vedere pshihic, unde apare in dosar numele lui Dragnea?
            • +2 (2 voturi)    
              E mai neutru decat un neutron (Marţi, 17 octombrie 2017, 14:43)

              JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

              Evident ca numele lui Dragnea nu apare nicaieri. Misto treaba aceasta cu actiunile la purtator. Oficial este curat ca lacrima. Si nici nu mi se pare ca ii apara in vreun fel pe cei implicati in povestea asta. Deloc.
              El "decat" tace malc si lasa justitia sa-si faca datoria...
              Hai ca ma duc sa imi administrez lingurita zilnica de naivitate...
    • +2 (2 voturi)    
      pai... (Marţi, 17 octombrie 2017, 12:12)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      NUP ,- ne-NUP da teoria e interesanta....daca furi o masina si apuci s-o faci piese de schimb, acuzatia de furt nu mai e valabila pentru ca nu mai exista obiectu' la care se refera acuzatia...
  • +42 (42 voturi)    
    "a disparut, s-a furat" (Luni, 16 octombrie 2017, 20:28)

    IancuJianu [utilizator]

    Nu a sapat nimeni acolo, albia aia minora s-a micsorat singura, ca nivelul de trai, pina a disparut de tot.
    • -19 (25 voturi)    
      semnatarii actului de concesiune nu-s cercetati? (Luni, 16 octombrie 2017, 23:23)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

      prejudiciul s-a produs prin concesionare, nu prin schimbarea administratorului.
      adica vinovati sunt semnatarii contractului de concesiune, iar acestia sunt bine-mersi, nu-i cerceteaza nimeni
      • +2 (2 voturi)    
        dar cine i a pus sa semnezi Constiinta (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:49)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        Lor sau Constiinta de Partid P$D ? Cap ai, minte ce iti mai trebuie
  • +41 (43 voturi)    
    Licheaua a invatat de la hidrotehnicianul (Luni, 16 octombrie 2017, 20:34)

    un domn [utilizator]

    Onorific Nea Nelu
  • +39 (41 voturi)    
    Dragnea a FURAT sute de hectare din Romania (Luni, 16 octombrie 2017, 20:34)

    Boham [utilizator]

    Dragnea a furat cu mana lui Haissam Shaidek sute de hectare din pamantul Romaniei si minte ca de fapt e vorbe de 'o balta' si ca ...lasa asa
    • -20 (22 voturi)    
      le-a furat prin contractul de concesiune (Luni, 16 octombrie 2017, 23:24)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      semnatarii actului de concesiune de ce nu sunt cercetati? ca ei au dat balta catre teldrum
      • +19 (21 voturi)    
        fa si tu un efort.. (Marţi, 17 octombrie 2017, 0:18)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        citeste toate acuzatiile in dosarul Belina. vei fi uimit(a) sa afli cate legi au fost incalcate si cate persoane sunt acuzate.
  • +37 (37 voturi)    
    domnul expert in orice (Luni, 16 octombrie 2017, 20:36)

    VaseaV [utilizator]

    expertize avem, de toate avem, bineinteles expertize de orice, unde vreti mergeti la tovarasul nicolcea si da dumnealui cu expertiza ... de orice fel ;)
    • +1 (3 voturi)    
      nicolicea (Marţi, 17 octombrie 2017, 11:32)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui VaseaV

      ca toti pesedacii e garantat vanghelie.
      si mai are si pretentia sa fie crezut.
  • +36 (40 voturi)    
    Nicolicea (Luni, 16 octombrie 2017, 20:37)

    Numele [utilizator]

    Gretos!
    • +13 (15 voturi)    
      De ce il invita' sau ma rog, invita B1 (Luni, 16 octombrie 2017, 22:50)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Numele

      ca nu stiu, nu ma mai uit de ani de zile la "postul" ala pe unul ca asta? Nu vedeti cine a ajuns mare in tara asta? oricine a fost militian sau din familie de miltieni.
      • +14 (16 voturi)    
        La Realitatea era ciordache alta-ntrebare! (Marţi, 17 octombrie 2017, 0:18)

        Fanfan la tulipe [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Mi s-a facut greata cand am auzit ce debiteaza, nemernicul vorbea pompos de respectarea legilor si a Constitutiei...
        • +4 (4 voturi)    
          IRealitatea este Licentiata RT in Romania (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:46)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

          deh, interesul prin Gusha trece
  • +32 (32 voturi)    
    Si? Asta judecatorul o stabileste, nu tu (Luni, 16 octombrie 2017, 20:38)

    CezarN [utilizator]

    Caci, altfel, inseamna ca parlamentarii sunt judecati in comisiile parlamentare, nu la tribunal, ca toti romanii.
    Or, Constitutia spune ca toti cetatenii sunt egali in fata legii.
    Sa nu?
    • -19 (23 voturi)    
      Judecatorul de DREPT ADMINISTRATIV, nu procurorii! (Luni, 16 octombrie 2017, 23:13)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Pe undeva ai dreptate.

      Judecatorul de DREPT ADMINISTRATIV, nu procurorul, stabileste daca e ilegal sau nu sa se dea o Hotarare de Guvern pe speta respectiva.

      Abia daca si dupa ce Judecatorul de DREPT ADMINISTRATIV a declarat ilegal actul Guvernului, procurorii pot eventual interveni sa cerceteze vinovatiile persoanelor.

      Intelegi despre ce este vorba?
      • +17 (17 voturi)    
        Ce este cu prostia asta cum ca mai intai (Marţi, 17 octombrie 2017, 0:39)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        trebuie ca o judecata civila sa se pronunte pt ca apoi, eventual, sa se porneasca si o procedura penala ?

        Daca niste functionari de la cadastru primesc ordin de la niste smecheri, ca din pix sa modifice situatia juridica reala a unei balti ce apartine Dunarii, pt a putea apoi alti smecheri sa o transmita "legal" altor smecheri si toate lucrurile acestea se fac cu vinovatie, nu este necesara in prealabil anularea actului, acesta se poate declara nul prin insasi hotararea penala de condamnare.
        • -3 (5 voturi)    
          Da, se declara nul acel act dupa 5-10 ani (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:17)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          de procese cand in contencios s-ar fi putut anula imediat, daca era ilegal actul dar am suspiciunea rezonabila ca este legal si de-aceea nu este atacat in contencios!
          • +3 (3 voturi)    
            in situatia IDEALA potrivit careia (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:47)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            P$D NU ar fi existat in Romania, ai fi avut ce sa mai comentezi ?
            • -2 (2 voturi)    
              Evident ca nu, oricare alt partid (Marţi, 17 octombrie 2017, 13:53)

              xrogo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              ar fi fost la putere situatia era extraordinara!
          • +2 (2 voturi)    
            "Imediat" !!! :))) (Marţi, 17 octombrie 2017, 13:31)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            Ma prefac si iau de buna exagerarea ta, in sensul ca in contencios lucrurile decurg cu celeritate in raport de procedurile penale, doar ca esenta discutiei nu este daca, cum si cat de repede poate fi anulata o Hotarare de guvern ci -repet - tragerea la raspundere a unor oameni fata de care exista suspiciunea mai mult decat rezonabila ca au savarsit cateva infractiuni menite a-i imbogati pe seama statului !

            PS. Ia sa fi fost vorba de Basescu sau de Elena Udrea, sau de Boc, de MRU, de Orban, de Gorghiu etc, etc,etc sa vezi ce suporter imi erai acum ! ;)
      • +5 (5 voturi)    
        Te afli in treaba (Marţi, 17 octombrie 2017, 9:20)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Ar fi adevarat ce spui tu daca DOAR obiectul HG ar fi usor ilegal, hotararea, textul in sine, nu si majoritatea ACTELOR premergatoare, pe care se bazeaza HG. Procurorii nu au treaba cu HG in sine, ci cu falsurile si abuzurile justificative pe care aceasta se bazeaza.
        • +2 (2 voturi)    
          Bingo ! (Marţi, 17 octombrie 2017, 13:46)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

          Permite-mi doar sa nu fiu de acord cu sintagma "usor ilegal". "Usor" reprezinta un grad de comparatie aproape dezmierdator !

          "Partial" exprima poate mai concret realitatea !

          PS. E o parere !
      • +1 (1 vot)    
        DNA ancheteaza (Marţi, 17 octombrie 2017, 16:38)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        circumstantele (bazate pe denunturi bineinteles) care au condus la hotararea de guvern respectiva NU ancheteaza hotararea in sine asa cu nu are treaba judecatorul de DREPT ADMINISTRATIV
    • -20 (20 voturi)    
      toti suntem egali in fata legii (Luni, 16 octombrie 2017, 23:25)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      deci toti avem prezumtia de nevinovatie
      sau suntem egali doar cateodata?
      • +4 (4 voturi)    
        Mai putin parlamentarii (Marţi, 17 octombrie 2017, 8:22)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        Ei nu se supun legii si cat sunt in gasca lor nu se permite aplicarea legii acestor ipochimene
      • +4 (4 voturi)    
        nu le contesta nimeni acest drept (Marţi, 17 octombrie 2017, 9:41)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        sunt liberi sa mearga la judecata si sa o dovedeasca...de fapt stai asa, I-au rugat colegii sa nu participle la process...
      • 0 (0 voturi)    
        Nu NU (Marţi, 17 octombrie 2017, 22:26)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        psdeii sunt au prezumtie de vinovatie din nascare, doar carnetul de membru este de ajuns pentru a genera suspiciune. nu-ti convine... asta este. NASOL
  • +28 (28 voturi)    
    pacat de modul (Luni, 16 octombrie 2017, 20:40)

    MoemBius [utilizator]

    in care acest specimen isi bate joc de o tara intreaga
    asa pe fata
    si nimeni nu face nimic
    "The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"


    Si aici tov Niciolicia nu se poate califica la oamenii buni ....nici in 2.000.000 de ani
    • +16 (16 voturi)    
      In this case, do to nothing = not even vote! (Luni, 16 octombrie 2017, 22:46)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

      niciodata nu am avut pana acum atata scarba fata de nevolnicii care nu au fost in stare sa puna o stampila pe un vot. "Daca nu-s muieti posmagii, mai bine la spanzuratoare! " Si PSD asta si face, distruge tara asta si poporul asta.
      • +1 (1 vot)    
        sper ca (Marţi, 17 octombrie 2017, 22:36)

        MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        nu te refereai la mine cu faza aia cu votu ca eu sigur nu am votat P$Draci
        In rest asta ziceam si eu
        P$Dracii asta fac
        isi bat joc de o tara intreaga
        PE fatza
        fara menajamente
        de ce ?
        .....pentru ca ...pot sa o faca
        le da dreptul ....asa cum ziceai si tu ....votul
        nu stiu cat de democratic este ca P$Dracii sa se erijeze in super puteri cind de fapt i-a votat 1 din ciunci votantzi dar asa cum zici ...asta e
  • +34 (36 voturi)    
    ma uit la asta (Luni, 16 octombrie 2017, 20:45)

    pardalian [utilizator]

    si nu-mi vine sa cred ca porcii vorbesc. FMM psd!
  • +33 (35 voturi)    
    Mistificare a la Nicolicea! (Luni, 16 octombrie 2017, 20:46)

    ber [utilizator]

    Asta crede ca el e destept si noi suntem prosti. Nicolicea a ajuns expert in Geodezie, mai ceva ca Mercator!
    Sa zicem ca unul este acuzat ca a spart o banca si a furat un milion de dolari. Se face ancheta amanuntita si se constata ca de fapt a furat un milion de lire. Insemna ca hotul nu a furat?
  • +32 (32 voturi)    
    Cum de i-o mai rabda pamantul?! (Luni, 16 octombrie 2017, 20:46)

    Daniels22026 [utilizator]

    Dosarele DNA nu se ocupa cu hidrologia. Ci cu furtul. Dar Nicolicea, cu tupeu sfidator, ca de obicei, incearca sa mute atentia de la furt spre hidrologie. Cum de i-o mai rabda pamantul pe astia?!
  • +22 (22 voturi)    
    lohohojikă jirudikă (Luni, 16 octombrie 2017, 20:46)

    Ilenuca1 [utilizator]

    Deci nu e apă curgătoare, deci nu s-a transferat la Teleorman nimic ka să poată fi închirat unei firme particolere, care firmă care va să zică nici nu e dacă nu i
    s-a închiriat ni'ca.
  • +24 (24 voturi)    
    Mafia si Martin Schulz (Luni, 16 octombrie 2017, 20:52)

    neagoe [utilizator]

    Borfasi din toate mafiile, Uniti-va sa-l salvati pe Don Dragnea!

    Domnule Martin Schulz, proverbul cu cine se aseamana, se aduna e valabil si in germana. Deci domnule Martin Schulz, cat timp va mai infratiti cu mafiotii din Romania?
  • +30 (30 voturi)    
    Cand scapam de gibonul asta ???? (Luni, 16 octombrie 2017, 20:52)

    cartofil [utilizator]

    Individ mai antipatic nu cred ca am vazut.
    • +30 (30 voturi)    
      Ba da! Doi! (Luni, 16 octombrie 2017, 21:37)

      Dacialibera [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      Serban Nicolae si Codrin Stefanescu!
      • 0 (0 voturi)    
        da da ! (Marţi, 17 octombrie 2017, 11:10)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Dacialibera

        Codrin cap de Porc Chivu Stoica si Licheaua de la comisia OUG 13 !
  • +20 (20 voturi)    
    asa,si ? (Luni, 16 octombrie 2017, 20:54)

    Mistrelutz [utilizator]

    sa intelegem ca parlamentul Romaniei nu are incredere decat in parlamentari ,restul insitutiilor sunt pres si lucreaz apentru servicii si Soros.
    Altfel,nu-mi imaginez de ce nu lasati judecatorul sa decida?
    NU ar fi mai bine ? daca e nevinovata,va fi declarata nevinovata si atunci puteti fi non stop la antene si rtv sa va laudati..
    E bine totusi,asa intelegem noi mai bine cat de ticalosi sunteti
  • +18 (18 voturi)    
    Bratulung (Luni, 16 octombrie 2017, 20:55)

    billy34 [utilizator]

    alui Dragnea...
  • +19 (19 voturi)    
    a! (Luni, 16 octombrie 2017, 20:56)

    Mistrelutz [utilizator]

    daca vreodata o sa ma caute politia pe acasa o sa le las si eu raspuns sa astepte decizia familiei mele..sa le dea vot pozitiv sau negativ la inceperea urmaririi.
  • +20 (20 voturi)    
    domnule, de la o varsta... (Luni, 16 octombrie 2017, 20:59)

    CloudFare [utilizator]

    Nu mai bine le lasati pe doamne sa explice cu cuvintele lor la DNA ce credeau ele ca au semnat?
    Ca pe la televizor s-au dat mari si tari, si dvs. la fel, acum...
    La DNA vor fi ca pisicutele, balon..
  • -16 (30 voturi)    
    ca sa priceapa toata lumea (Luni, 16 octombrie 2017, 21:01)

    miss sloane [utilizator]

    merg la un prieten si il rog sa-mi imprumute masina
    dupa ce mi-o da ma imbat si fac un accident
    vine politia si il cerceteaza pe ala ca mi-a dat masina dar pe mine ma lasa in pace
    cam asta s-a intamplat la belina: in loc sa cerceteze transferul de la consiliul judetean la teldrum, daca s-a facut concesiunea cu respectarea legii, procurorii cerceteaza cum a trecut de la stat la stat.
    daca s-a comis o ilegalitate, aceasta s-a comis in procesul deconcecionare catre privat, dar nu vad sa fie cercetat asa ceva
    • +21 (21 voturi)    
      Sa priceapa toti ca tii cu PSD aripa gangsteri (Luni, 16 octombrie 2017, 22:44)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

      ?
    • +4 (4 voturi)    
      Doar partial corect (Marţi, 17 octombrie 2017, 9:38)

      coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

      Prietenul tau ti-a dat o masina din garajul guvernului, ca el pe persoana fizica are doar un SUV inmatriculat in Bulgaria.

      Tu, lucrand la CJ Teleorman, ai gandit ca nu ai ce face cu masina si ai dat-o la firma unui prieten cu dintii cariati.
  • +21 (21 voturi)    
    . (Luni, 16 octombrie 2017, 21:12)

    theo667 [utilizator]

    Corect. Si demnitatea de parlamentar s-a dus de mult Nicolicea nu mai este parlamentar ci dama de consumatie de pe centura
  • +21 (21 voturi)    
    Deja vu (Luni, 16 octombrie 2017, 21:12)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Suna cunoscut. Genul asta de argumente au mai fost folosite si altadata. Aceeasi abordare. O mai tineti minte p-asta?

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21264362-halucinant-cum-spalat-comisia-experti-petre-toba-autorul-nu-stie-scrie-computer-internetul-nu-poate-considerat-persoana-acceptiunea-legii.htm

    Ce mai poti sa spui cand se vin cu astfel de aberatii si se livreaza drept "argumente"?

    Si sa nu uitam ca aceeasi abordare aberanta o folosesc si in eliminarea abuzului in serviciu si stabilirea pragului.

    La fel de bine maine ma astept ca un PSDist sa impinga pe cineva de la geam si saraca victima sa moara. Iar argumentele apararii PSD-istului sa fie "Deoarece exista string theory si universuri paralele, in cel putin un alt univers gravitatia acelui Pamant paralel este precum cea a Lunii noastre si deci acea persoana nu ar fi murit pentru ca nu ar fi cazut, ci ar fi plutit". Case closed.
  • +23 (23 voturi)    
    Pac pac (Luni, 16 octombrie 2017, 21:24)

    omezu [utilizator]

    Din doua aberatii si trei minciuni, dom' "judecator" mafiot Nicolicea a lamurit cazul. Putem sa desfiintam CCR si salile de judecata...ii avem pe nicolici si serbani care sa se ocupe de dosare.
  • +21 (21 voturi)    
    astia sunteti romanii mei (Luni, 16 octombrie 2017, 21:29)

    levierul [utilizator]

    Lingai pana la capat! Daca ati avea demnitate, ati fi actionat conform indatoririlor functiilor voastre si nu cat sa primiti inca o bucata de os de la stapan. Sta-va-r in gat!
    Adevarati eroi sunt cei care isi fac treaba pentru care au fost platiti, pentru care au semnat!
    Exemplu: jutristii Romsilva Bacau care i-au demontat toata schema mafiota lui Hrebenciuc.
    Nicolicea este un Hrebenciuc mai prost. Mult mai prost, dar de pe aceeasi linie.

    La multi ani!
  • +20 (20 voturi)    
    iar Dunarea lac se facu... (Luni, 16 octombrie 2017, 21:36)

    demaGOGU [utilizator]

    ...lac rusesc.
  • +25 (25 voturi)    
    in fiecare zi... (Luni, 16 octombrie 2017, 21:57)

    crackporta [utilizator]

    ...se schimba clasamentul in topul gretosilor din psd. Azi e nicolicea pe primul loc, si mizez ca o sa se califice in playoff. bleah!
  • +23 (23 voturi)    
    Nicolicea (Luni, 16 octombrie 2017, 22:17)

    OmniStudio [utilizator]

    poate sa demonstreze orice! Ca Soarele sa invarte in jurul Pamantului, ca monstrul din Loch Ness exista, ca plumbul se poate transforma in aur... Individul acesta poate afirma fara sa clipeasca cele mai mari enormitati! Este dovada vie a faptului ca programul lui Ceausescu de faurire a omului de tip nou a dat roade.
  • +20 (22 voturi)    
    Legea 213 (Luni, 16 octombrie 2017, 22:18)

    nevada [utilizator]

    Legea 213 nu se refera la ape ci la bunurile proprietate publică. Respectivele terenuri au trecut din proprietate publica a statului in proprietate publica a unei unitati administrative sau in domeniul privat a unei unitati administrative? Este o diferenta. Domeniul public nu se poate vinde, domeniul privat da.
  • +12 (12 voturi)    
    Bla bla bla (Luni, 16 octombrie 2017, 22:25)

    moka [utilizator]

    Intrebarea este daca guvernul subordonat sau consiliul judetean s-ar fi miscat cu acelasi talent daca eu, un investitor oarecare, as fi cerut acelasi lucru invocand aceleasi motive.
  • +11 (11 voturi)    
    APL din RSR curg la vale RPD (Luni, 16 octombrie 2017, 22:27)

    Casargoz [utilizator]

    Parca Ion Iliescu era expert in ape...
    Ce expertiza are domnul Nicolicea?
    Poate ca eBratul pavel e colmatat din cauza secetei poate ca se muta la primavara cand da dezghetul...
    cine stie?
    Pai eu zic ca daca un brat se colmateaza cineva e de vina, nu georgafia ce ala care raspunde de ape...
    Parerea mea.
  • +13 (13 voturi)    
    "Atuncea" astia conduc daca nu ati votat (Luni, 16 octombrie 2017, 22:43)

    Maniu [utilizator]

    atuncea si genunche. Astia isi iau (nici macar nu cumpara) intreaga tara in proprietate personala si asta fiindca nici macar nu v-ati dus la vot.
    • +1 (1 vot)    
      Nu-i mai certati pe cei care nu voteaza (Marţi, 17 octombrie 2017, 13:06)

      Grandgousier [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      "Avem nevoie de ajutorul vostru" este singura formula care poate produce voturi in plus. Trebuie sa putem vota doua zile (sambata si duminica).In zilele de vot nu trebuie sa se organizeze evenimente de mare amploare (Maroon nr.5 de ex.)
  • +12 (12 voturi)    
    Atentie ! (Luni, 16 octombrie 2017, 22:53)

    DelMa [utilizator]

    Legea 213/1998 nu este Legea apelor ci Legea privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia; Legea apelor este 107/1996.
  • +14 (14 voturi)    
    dupa nicolicea (Luni, 16 octombrie 2017, 22:57)

    cladob [utilizator]

    daca cineva pune la o cladire, o bomba suficient de puternica incat sa nu mai ramana nimic din ea, atunci respectivul care a pus bomba, nu mai poate fi acuzat, fiindca cladirea nu mai exista. istoria nu conteaza.. s.a.m.d.
  • +11 (11 voturi)    
    Pe scurt (Luni, 16 octombrie 2017, 23:03)

    miss saloane [utilizator]

    Bratul Pavel a disparut luand cu el si insula Belina?!? Pai gasiti bratul si veti gasi si insula, daca a plecat cu ea...
  • +15 (15 voturi)    
    Daca acest pacalici (Luni, 16 octombrie 2017, 23:16)

    ocaua_mica [utilizator]

    o va apara pe Shhaideh in instanta, puscaria e sigura 100%.
  • +18 (18 voturi)    
    iar minti, bah Nicoliceo (Luni, 16 octombrie 2017, 23:20)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    te fac mincinos chiar hotararile de guvern "urmarite" de catre DNA, in care scrie negru pe alb faptul ca insula Belina si bratul Pavel EXISTA bine mersi si se incadreaza, chiar si dupa matrapazlacurile lui Shaiddeh si Plumb, tot la insule si brate.

    "De asemenea, pentru bunurile imobile “bh Dunărea insula Belina DAAV” (MF 106257) şi „bh Dunăre braţ Pavel” (MF 106258) se impune schimbarea codului de clasificaţie din 8.03.01 aferent “Apelor de suprafaţă cu albiile lor minore cu lungimi mai mari de 5 km şi cu bazine hidrografice ce depăşesc suprafaţa de 10 kmp”, cum este menţionat în prezent în anexa nr. 12 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006, cu modificările şi completările ulterioare, în codul de clasificaţie 8.03.02 corespunzător “Insulelor, braţelor şi ostroavelor aferente apelor de suprafaţă”, în conformitate cu prevederile anexei nr. 2 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1718/2011 pentru aprobarea precizărilor privind întocmirea şi actualizarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului. Totodată, corelat cu schimbarea codurilor de clasificaţie pentru cele două bunuri imobile menţionate anterior se corectează denumirile acestora prin eliminarea sintagmei “bh Dunăre” luând în considerare faptul că bunul imobil “B.H. Dunăre” din judeţul Teleorman figurează separat în anexa nr. 12 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006, cu modificările și completările ulterioare, la numărul MF 63765 “BH Dunare aferent DAAV”."
  • +17 (17 voturi)    
    In era PSD (Luni, 16 octombrie 2017, 23:43)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Totul dispare, se fura si se imbuiba CIUMA ROSIE aparata de TICALOSI ca aceasta otreapa.
  • +17 (19 voturi)    
    Abia il astept pe dom' mnistru' Tudorel (Luni, 16 octombrie 2017, 23:56)

    Susufler0 [utilizator]

    sa constate existenta unui conflict constitutional intre Parlamentul Romaniei, puterea legislativa (care si-a arogat si dreptul de a judeca in locul puterii judecatoresti) si puterea judecatoreasca reprezentata de ICCJ, careia i s-a spus prin intermediul competentului domn Pricolicea ca a fost scutita sa pronunte achitarea lui Sevill Shhaideh si a Rovanei Plumb.

    PS. Pt posteritate insa din pacate nu vom stii niciodata daca Sulicea a avut dreptate sau nu !

    PPS. Pardom, vom sti pt ca Servila va ajunge totus in fata judecatorilor,
    nefiind ministru ci doar secretar de stat !
  • +20 (20 voturi)    
    Hotilor, de separatia puterilor in stat ati auzit? (Marţi, 17 octombrie 2017, 0:16)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    De cand parlamentul este instanta de judecata??? Imunitatea e doar pt. declaratii politice, nu pt. infractiuni...Egalitatea in fata legii va spune ceva? Sunt principii prevazute de Constitutia Romaniei...Penalii fac scut in fata justitiei, sobolanii se apara intre ei...Mafia a pus stapanire pe tara, mai vrea sa subordoneze justitia si gata, nu-i mai deranjeaza nimeni...Sper ca Romania sa se trezeasca si sa-i spulbere pe acesti nemernici...
  • +5 (5 voturi)    
    Ce se mai frasuie toti postacii pesedei (Marţi, 17 octombrie 2017, 5:54)

    Wanheda [utilizator]

    Sa prezinte un rahat drept gold...si totusi pute, sincer, asa ceva prinde...???? Cat de tantalau tre sa fii...!!!???
  • +4 (4 voturi)    
    poate le mai creste o eventuala pedeapsa (Marţi, 17 octombrie 2017, 8:44)

    ComentNews [utilizator]

    fiindca ala care s-a angajat sa faca investitii - CJ TR si apoi probabil TelDrum, nu au facut nimic si bratul "s-a colmatat". Adica nu a fost nici macar intretinut, dragat, curatat. Poate neglijenta va contribui la majorarea unei eventual pedepse.
  • +4 (4 voturi)    
    înțeleg așa (Marţi, 17 octombrie 2017, 9:27)

    tba [utilizator]

    fură unul de la mine din casă.
    dar nu se mai pune dacă eu de azi fac garaj în loc de casă. că nu mai există locul faptei!
    cam așa și cu belina asta, dacă a stricat-o natura, gata cu infracțiunea!
  • +6 (6 voturi)    
    banc (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:36)

    loveparade [utilizator]

    un neamt, un indian si un roman incuiati pe rand intr-o camera goala cu 2 bile inauntru.
    dupa 1 sapt...
    neamtul: am descoperit un sistem mecanic
    indianul: am descoprit un sistem folosofic
    romanul: o bila s-a stricat si una s-a pierdut

    mai nou romanii nostri pierd cate un brat de rau, cate un mal, o insula.
    maimutoiul asta tupeist de nicolicea trebuie...facut ceva cu el.
    ideeal sa se piarda cumva, ca de stricat e stricat pana la maduva...
    • 0 (0 voturi)    
      sistemul patriot (Marţi, 17 octombrie 2017, 22:29)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui loveparade

      cu PAC3 si un pic de vointa!
      Scumpa racheta dar se merita sa scapi de un asa maimutoi. Nu ca ar mai duce-o prea mult dar de ce sa amani bucuria?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri