Senatorul USR Mihai Gotiu anunta ca isi scoate certificat medical de la IML si va depune plangere penala impotriva lui Mirel Palada

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 14 septembrie 2017, 10:24 Actualitate | Politic

Mihai Gotiu
Foto: Facebook
Senatorul USR Mihai Gotiu a anuntat, joi dimineata, ca isi scoate certificat medical de la Institutul de Medicina Legala si va depune plangere penala impotriva lui Mirel Palada pentru agresiune fizica, chiar si daca acesta isi va cere scuze. Gotiu spune ca a fost agresat fizic de sociologul Mirel Palada, fost purtator de cuvant al Guvernului Ponta, miercuri seara, in timpul unei pauze publicitare din timpul emisiunii Talk B1, moderata de Nadia Ciurlin.

"Scene incredibile in timpul pauzei publicitare din timpul emisiunii Talk B1, moderata de Nadia Ciurlin! Dupa ce in timpul primei parti a emisiunii s-au contract puternic, in pauza publicitara, Mirel Palada, fost purtator de cuvant al guvernului Ponta, l-a batut pe senatorul USR Mihai Gotiu, lovindu-l cu pumnul in zona fetei. Nadia Ciurlin a anuntat incidentul dupa revenirea in direct si emisiunea a continuat fara prezenta celor doi", a scris B1 Tv miercuri seara, pe site-ul postului tv.

"Din pacate, pe pauza publicitara s-au intamplat un eveniment extrem de neplacut, domnul Mirel Palada l-a agresat fizic pe domnul Mihai Gotiu. Ne pare rau foarte rau pentru acest eveniment, din pacate au trebuit sa paraseasca amandoi platoul", a anuntat Nadia Ciurlin, in timpul emisiunii.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation: Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de cei 200.000 lei disponibili prin programul StartUp Nation si pentru a-ti dezvolta afacerea

Ai primit un acord de acceptare in programul StartUp Nation. Care sunt urmatorii pasi? Cu ce costuri te vei confrunta pentru a te putea folosi de acesti bani? Mai intai trebuie sa pui in practica ideea de business castigatoare, iar apoi sa iti cresti afacerea. Pentru asta ai nevoie, in primul rand, de clienti noi, strategii adaptate la nevoile pietei si de un ochi atintit permanent asupra propriei afaceri si asupra pozitionarii tale in cadrul unei oferte adesea variate.

6562 vizualizari

  • +50 (52 voturi)    
    Foarte bine (Joi, 14 septembrie 2017, 10:41)

    Frank777 [utilizator]

    Golanul ala trebuie sa mearga la puscarie.
    • -42 (52 voturi)    
      violenta verbala poate duce la violenta fizica (Joi, 14 septembrie 2017, 11:40)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      asta nu stia gotiu, dar a aflat :)
      sunt curios cum a #rezistat :))
      • +26 (40 voturi)    
        )))) pufoiaka rulz !!! (Joi, 14 septembrie 2017, 11:49)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        esti Predictibil consumator de pufoaika !
      • +29 (33 voturi)    
        legea pumnului (Joi, 14 septembrie 2017, 11:52)

        nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        cand mintea si cuvantul nu te ajuta recurgi la pumn. ca-n 10000 bc. da-o-n ma-sa de evolutie si de civilizatie.
        • -14 (22 voturi)    
          sau la injuraturi (Joi, 14 septembrie 2017, 12:11)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

          sau la atacul la persoana asa cum fac multi aici.
          • +3 (11 voturi)    
            tablagii au voie (Joi, 14 septembrie 2017, 12:49)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            face parte din arsenalul de lupta din dotare.
            asa'i instruieste la baneasa.:-)
          • +4 (4 voturi)    
            davidus taica (Joi, 14 septembrie 2017, 20:29)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            de la un misto pe net la de la un anonim catre un postac rus pan la un pumn in gura dat de catre un fost purtator de cuvant al Guvernului unui senator e o mare diferenta.
            Stiu, intre tine si Palada nu e nici-o diferenta, numai ca tu crezi ca poti sa mananci rahat la adapostul anonimatului iar el cred ca poate manca rahat fiindca e in PSD si e intangibil. Numai ca legea trateaza diferit actiunile voastre.
            PS nu m-ar mira ca Palada sa fie si sponsor pentru unii ca voi.
        • -14 (26 voturi)    
          Un pumn (Joi, 14 septembrie 2017, 12:16)

          Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

          Face cat o mie de cuvinte :)
          • +5 (9 voturi)    
            sper (Joi, 14 septembrie 2017, 13:43)

            fara imunitate [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

            sa mentii afirmatia asta cand ti se va intampla si tie sau cuiva din familia ta.
            • -5 (9 voturi)    
              nu moare nimeni dintr-un pumn... (Joi, 14 septembrie 2017, 15:37)

              vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui fara imunitate

              iar un bărbat adevărat ripostează cu o scatoalcă similară, nu se duce precum un copil de grădiniţă la doamna : "doamnă, bulă m-a bătut... îhîhîîîî...)
              • +5 (5 voturi)    
                pentru un cimpanzeu scrii totusi corect (Joi, 14 septembrie 2017, 20:37)

                AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

                Numai ca Palada si Gotiu nu au 4 ani si nici macar nu sunt in spatele blocurilor din Rahova, ci au cam 40 de ani si erau intr-un platou de televiziune. Nu intr-un ring de box, nu intr-un ring de K1, ci intr-un loc unde se discuta si se expun idei.
                Deci ori ai ramas la varsa gradinitei ori propunem pentru babuinii ca tine un nou sistem electoral, nu mai au loc alegeri pe buletin ci pur si simplu votantii lui X se iau la pumni cu votantii lui Y si castigatorii iau totul! Ce zici?
            • 0 (0 voturi)    
              Mie nu mi se intampla niciodata! (Vineri, 15 septembrie 2017, 9:25)

              Crioan [utilizator] i-a raspuns lui fara imunitate

              Din pacate aceasta mentalitate este extrem de raspandita la romani. Nu-i vorba doar de acest caz, sau doar de pumn, ci in general:

              "Da, este ceva rau, periculos, dar nu ne speriem. Mie nu mi se intampla nici-o data!
              Las' ca merge si asa!"
        • +8 (16 voturi)    
          se ascute (Joi, 14 septembrie 2017, 12:22)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

          lupta de clasa :-)
          doi berbeci, goat(iu) si palanga....
          s'au impuns ...verbal, apoi contradictia a devenit la datu' cap in cap...
          mai mult ...datu' la cap.

          sa vedem ce spune cna.
          palanga ar trebui suspendat de pe sticla, sine die.

          oricum, pesedeii si simpatizatnii iau ..cu suspendare. :-)
          • +7 (9 voturi)    
            CNA-ul din Belgrad il Primeste Cica ! (Joi, 14 septembrie 2017, 13:01)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            acolo wrestling ul este Normalitate !
        • -6 (8 voturi)    
          mintea si cuvantul cad unul te jigneste? (Joi, 14 septembrie 2017, 12:57)

          miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

          asta e, daca o cauti cu lumanarea... o gasesti
          ce ar trebui sa intelegeti: nu mai injurati/jigniti ca s-ar putea sa luati un pumn in moaca.
          daca nu invatati acum din asta o sa invatati la un moment dat pe pielea voastra
          • 0 (6 voturi)    
            cu alte cuvinte (Joi, 14 septembrie 2017, 13:42)

            nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

            dragi tovarasi, daca nu cuvantati ce trebuie o luati in freza.

            cum ar fi ca un politist sa deschida discutia direct cu un baston in mecla cand te opreste pentru o neregula? tot la cautat cu lumanarea se incadreaza si asta.
            • -2 (4 voturi)    
              exemplul cu poliţistul este neadecvat (Joi, 14 septembrie 2017, 15:41)

              vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

              între doi civili particulari sau chiar politicieni, riposta ar trebui să fie echivalentă iar nu mersul cu plânsu' la autorităţi...
              jalnic !
          • +7 (7 voturi)    
            manipulare (Joi, 14 septembrie 2017, 13:45)

            fara imunitate [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

            Palade a si jignit, tot el a dat... Asa ca lasa minciunile si incercarile de manipulare
          • +3 (3 voturi)    
            adica bata e mai tare decat cuvantul? (Joi, 14 septembrie 2017, 20:39)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

            visul dintotdeauna al analfabetilor si mai nou al semi-analfabetilor(cum e Palada)
      • +10 (14 voturi)    
        Nu e o scuza, asta e golanie (Joi, 14 septembrie 2017, 11:55)

        lasa [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        asta nu stii d-ta
        cicaleala femeii nu e o scuza sa o bati, ca esti mai puternic
        este o metafora, ca banui ca esti de partea care cred ca victima l-a invitat la agresiune
        se cheama perioada de reflectare prin detentie, valabil pentru oricine e adeptul agresiunii fizice!
        • -4 (6 voturi)    
          lol, metafora all right ! (Joi, 14 septembrie 2017, 12:52)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui lasa

          n'ar fi prima femeie cu barba.
          s'a mai vazut si la ioroviziune :-))
        • -3 (7 voturi)    
          cicaleala nu e jignire in public (Joi, 14 septembrie 2017, 12:58)

          miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui lasa

          daca nu faci diferenta..... ghinion
          am mai spus: cand te apuci sa te injuri cu unul gandeste-te ca ala poate sa recurga si la pumni nu doar la injuraturi
        • +1 (3 voturi)    
          şi totuşi... (Joi, 14 septembrie 2017, 15:43)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui lasa

          înţelepciunea tradiţiei populare spune că : "bătaia este ruptă din Rai"...
      • +13 (15 voturi)    
        ce n-ai inteles (Joi, 14 septembrie 2017, 12:07)

        fara imunitate [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        este ca violenta verbala tot din partea lui Palada a venit. A vazut ca nu-i merge, a trecut la violenta fizica, ca atata stie...
        • +7 (11 voturi)    
          cati PSD-isti cu gura mare am vazut pe la TV (Joi, 14 septembrie 2017, 12:54)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui fara imunitate

          mai ales pe la posturile foarte importante de nu mai putea nimeni sa zica nici un cuvant.
          Imi amintesc de exemplu de doamna Birchal cum mai sustinea draguta neasemuitul program de guvernare Dragnea.
          • -3 (5 voturi)    
            eşti în profundă eroare... (Joi, 14 septembrie 2017, 15:46)

            vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui ty

            tactica de a acoperi vorbele interlocutorului (atunci când nu îţi convin) cu o logoree incontinentă şi fără sens menită exclusiv de a bruia sonor spusele interlocutorului este patent marcă înregistrată pd...
        • -4 (8 voturi)    
          da, se face singur nesimtit :)) (Joi, 14 septembrie 2017, 12:55)

          miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui fara imunitate

          pe bune?
          • +7 (7 voturi)    
            bineinteles (Joi, 14 septembrie 2017, 13:40)

            fara imunitate [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

            cand te comporti ca un nesimitit, intrerupi pe cel care vorbeste si ii reinterpretezi vorbele, asta esti. O astfel de persoana nu are avea ce cauta intr-un studio de tv.
            • -1 (3 voturi)    
              stai liniştit... (Joi, 14 septembrie 2017, 15:48)

              vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui fara imunitate

              studiourile tv au cunoscut şi lepădături mult mai mari...
    • -11 (19 voturi)    
      puscarie pentru un pumn? (Joi, 14 septembrie 2017, 11:57)

      gic [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      inteleg furia impotriva PSD, acest partid nu ar trebui sa existe, nici parlamentari care se incaiera

      dar nici cu efeminatul usr nu mi-e rusine, se vaita ca "i-au dat lacrimile"

      daca psd-istul e golan, asta nu-l face mai bun pe individul de la USR, care a apelat primul la injurii, apoi se vaita ca o muiere
      • +4 (6 voturi)    
        manipulare (Joi, 14 septembrie 2017, 13:54)

        fara imunitate [utilizator] i-a raspuns lui gic

        si tu esti cu manipularea pe aici. Repet atat jignirile cat si atacul au fost initiate de Palada. Gotiu a fost mai mult decat onorabil.
      • -1 (1 vot)    
        Nu a apelat la injurii! (Vineri, 15 septembrie 2017, 9:30)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui gic

        Cel putin in ACEST caz, Mihai Gotiu nu "a apelat la injurii", ci i-a spus lui Palada ca are un COMPORTAMENT nesimtit. Nu i-a zis "ba nesimtitule!"

        Insa pe deplin de acord cu "efeminatul usr nu mi-e rusine, se vaita ca i-au dat lacrimile"?

        Dar la ce sa te astepti de la un reprezentant al Partidului Perversilor? (cu care am facut prostia sa votez, anul trecut!)
    • -10 (14 voturi)    
      Te referi la Gotiu? (Joi, 14 septembrie 2017, 12:15)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      Sunt de acord.
    • +7 (11 voturi)    
      Dar de ce? Mai bine scoate Dragnea o (Joi, 14 septembrie 2017, 12:42)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      lege in care este permis atacul fizic al celor ,,de la putere" impotriva celorlati. De altfel, in coltul fiecarui platou de televiziune ar trebuii printr-o Lege sa fie amenajat obligatoriu un spatiu dotat cu rangi si bate, de dimensiuni diferite, pentru a ajuta pe cei de la putere sa-i convinga pe ceilalti, in dispute la televizor. Spatiul se va numii ,,Coltul Puterii".
      Desigur, va fi o ,,situatie de tranzitie", pana la interzicerea completa a presei si opozitiei.
      • +2 (2 voturi)    
        Sunt total de acord cu tine (Joi, 14 septembrie 2017, 20:41)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        .
    • +2 (2 voturi)    
      Și cât să stea acolo? (Joi, 14 septembrie 2017, 15:32)

      Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      mai mult sau mai puțin decât Bivolaru?
  • +36 (36 voturi)    
    Nu inteleg ... (Joi, 14 septembrie 2017, 10:44)

    JestersTear [utilizator]

    ... de ce trebuie neaparat certificat de la IML. Daca Palaga ii tragea o flegma in ochi si ii varsa paharul cu apa in cap, politia nu putea face nimic deoarece Gotiu nu a fost vatamat fizic?
    • +9 (9 voturi)    
      cititi legea (Joi, 14 septembrie 2017, 11:57)

      lasa [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

      asa e , fara certificat medical de la IML. nu se poate constitui parte vatamata
    • +6 (6 voturi)    
      ... (Joi, 14 septembrie 2017, 12:42)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

      Asta cu paharul e veche, Marius Marinescu i-a aruncat in direct un pahar cu apa drept in fata dnei nu mai stiu cum o cheama, era celebra ea pentru "ciocu' mic acum noi suntem la putere". A patit ceva MM?
      • +1 (3 voturi)    
        ce povesteşti tu - secvenţă antologică - nu spui (Joi, 14 septembrie 2017, 15:56)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        complet... reacţia respectivului a urmat vărsării de către rapandula pedistă a conţinutului unui pahar în zona inghinală a lui mm...
        reacţia a fost mârlănească, dar totuşi... ea a început...
  • +34 (38 voturi)    
    ce-i tampenia asta cu certificat medical??? (Joi, 14 septembrie 2017, 10:46)

    moka [utilizator]

    adica eu am voie sa dau niste palme asa cui vreau eu, dar fara certificat medical nu se pune? Adica e ca si cand nu i-as fi dat palme?

    Unde in lumea civilizata mai e asa ceva?
    Ia du-te-n Austria, Germania, Franta, etc. si da-i un pumn si niste palme si picioare cuiva in public. Sa vedem, ce se intampla?
    Si Doamne fereste ca cel caruia ii dai plame/pumni sa fie sotie/copil ca ai imbulinat-o de-a binelea.
    • +26 (26 voturi)    
      Ceea ce zici tu se întâmplă în civil (Joi, 14 septembrie 2017, 11:25)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui moka

      în penal trebuie certificat medical.
      • -11 (13 voturi)    
        pt. (Joi, 14 septembrie 2017, 12:55)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        stabilirea compensatiei reparatorii si a concediului medical.
        poate lua concediu medical de la palavrament, sa doarma si el acasa, in pat.
    • +23 (23 voturi)    
      Nu e obligație, cercetarea se face pe dovezi (Joi, 14 septembrie 2017, 11:28)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Persoana vătămată depune plângere și atașează toate dovezile de care dispune - înregistrări video, certificate medico legale, mărturii etc. Certificatul IML nu e obligatoriu, dar în mod .. cert :)) ajută. Cel puțin în cazul de față certificatul e foarte important, am înțeles că Goțiu are buza spartă, din câte știu o buză spartă îl trece pe făptuitor de pragul spre penal (7 zile de îngrijiri medicale). Depinde mult de judecător, dar nu cred că Palada o să scape basma curată din căcatul ăsta în care a intrat singur :)
      • 0 (0 voturi)    
        corect! (Vineri, 15 septembrie 2017, 9:35)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui zet

        "cercetarea se face pe dovezi" - corect, iar de vre-o 50 de ani a crescut importanta dovezilor OBIECTIVE, atestate de cercetarea medico-legala.
        Acestea au preponderenta fata de cele subiective "l-am vazut eu cu ochii mei cum i-a tras pumnul!" sau "am auzit cu urechile mele cum l-a ameninta ca-l omoara!"
      • 0 (0 voturi)    
        Finalul este gresit! (Vineri, 15 septembrie 2017, 9:39)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui zet

        Pe deplin de acordcu observatiile referitor la cercetarea penala.

        In schimb, finalul "nu cred că Palada o să scape basma curată din căcatul ăsta în care a intrat singur" este complet gresit!

        - Palada nu "a intrat singur", a facut-o deliberat. Nu a fost un act impulsiv, o reactie de moment, ci o miscare calculata
        - evident ca va scapa, ca doar este la Putere pedesereul
        - chiar daca face cateva zile de arest, esential este ca incidentul ii propulseaza formidabil cariera politica: sigur ajunge in Parlament, poate chiar premier!!!
        Pentru electoratul pedesere, pumnul in figura aplicat unui adversar "intelectual" este ceva pozitiv, o atitudine ce-i determina sa-l voteze pe Palada, cand va candida!
    • +4 (4 voturi)    
      hei (Joi, 14 septembrie 2017, 13:41)

      fara imunitate [utilizator] i-a raspuns lui moka

      tu esti Palada? Ai morcov acum ?
    • -3 (5 voturi)    
      păi dacă vrei să îi crezi pe toţi pe cuvânt, (Joi, 14 septembrie 2017, 15:58)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui moka

      atunci când reclamă, îţi garantez eu că vor predomina reclamaţiile mincinoase, din diverse raţiuni vindicative...
  • +26 (26 voturi)    
    nimic nou (Joi, 14 septembrie 2017, 10:58)

    naenae [utilizator]

    Nu ma mira deloc acest episod, vine perfect in completarea imaginii acelui individ cu serioase deviatii comportamentale.
    • +26 (26 voturi)    
      Asta-i imaginea P$D..... (Joi, 14 septembrie 2017, 11:29)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui naenae

      Tu-i faci observatie ca a aruncat biletul de autobuz pe jos si el iti raspunde cu un cap in gura. Cred ca dupa acest episod va urca in ierarhia haitei de infractori P$D.
      • -2 (6 voturi)    
        ai cumva impresia că comportamentul (Joi, 14 septembrie 2017, 16:07)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        (scuze pt. cacofonie) descris este tipic psd?
        îţi garantez eu că procentul de mitocani din ro depăşeşte cu mult procentul electoral al psd...
        trebuie doar să renunţi la maşină şi să circuli ca pieton, pe jos sau cu ratb şi te vei convinge...
        • +1 (1 vot)    
          poate ca da dar (Joi, 14 septembrie 2017, 20:46)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

          nu toti din aia care merg pe jos >ca pieton sau cu RATB nu au ocazia sa apara in emisuni TV ca sociologi si fosti purtatori de cuvant ai guvernului.
          Guvernului PSD, sa fie clar.
    • +25 (25 voturi)    
      corect, Palada ăsta e ăla .. (Joi, 14 septembrie 2017, 11:29)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui naenae

      .. care prăjea jurnaliști pe scaunul electric (declarație care l-a costat funcția de purtător de delir al lui Monta)
    • +4 (6 voturi)    
      Stimate Domn (Joi, 14 septembrie 2017, 13:29)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui naenae

      Sociologul Palada nu l-a agresat pe deputatul Gotiu.
      A facut in studiu "stiintific" de sociologie cu titlul:
      "Cat rezista cetateanul roman la tratamentul aplicat
      de PSD/PCR cu apa,paie si bataie".
      Asta este doar inceputul rebolsevizarii Romaniei si al
      zdrobirii cetatenilor sub bocancii murdari ai noilor
      comunisti autohtoni instruiti temeinic de Moscova.
  • -28 (40 voturi)    
    asta dormea in parlament (Joi, 14 septembrie 2017, 11:15)

    xanti [utilizator]

    La trezit Palada de tot din somn acum.
    • +29 (31 voturi)    
      Mno! (Joi, 14 septembrie 2017, 11:31)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      PSD-istii in parlament sunt tot timpul tranchilizati si adormiti de Dragnea, chiar daca stau cu ochii deschisi.
    • +10 (12 voturi)    
      atac miselesc (Joi, 14 septembrie 2017, 12:11)

      fara imunitate [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      se numeste acest trezit din somn. Daca vrea sa arate cat de bine stie sa lupte, sa organizeze din timp cu arbitru, etc asa cum a facut Badea de si-a luat-o....
    • +15 (15 voturi)    
      n-ar fi rau sa te trezeasca si pe tine (Joi, 14 septembrie 2017, 12:19)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ca ai intarziat la scoala, la ora unde se invata chestiile cu cratima.

      Agramatismul e boala generalizata la voi, se pare.
    • +11 (13 voturi)    
      Și ce dacă? (Joi, 14 septembrie 2017, 12:32)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      La cât rahat se mănâncă în parlament, pe mine garantat m-ar lua somnul, cum de altfel m-a și luat odată somnul la o ședință UTC, de am fost ridicat în picioare și cât p-aci să fiu sancționat :)))). Goțiu e în opoziție, contează foarte mult ce proiecte de lege depune, ce luări de cuvânt, ce interpelări face la adresa miniștrilor lui 2Dose, lucruri la care USR excelează, mai puțin important este să asculte cu atenție ce rahat mănâncă majoritatea parlamentară
      • -4 (6 voturi)    
        nu cred că participarea ta la pomenita şedinţă (Joi, 14 septembrie 2017, 16:13)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui zet

        utc era remunerată cu 11-12 mii lei pe lună...
        la mălaiul ăsta pentru care un român obişnuit ar sta şi în nas să îl încaseze, este curată nesimţire să dormi...
    • -5 (5 voturi)    
      de asta l-a altoit? pt. că dormea? (Joi, 14 septembrie 2017, 16:09)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ce oameni, dom'le...
  • +29 (31 voturi)    
    bizon de genul mircea badea (Joi, 14 septembrie 2017, 11:16)

    i_on [utilizator]

    si cand te gandesti ca in grupul de la psd mirel palada parea intre aia mai 'intelectuali' ...
    p ... ma-tii ca argument moderat, flegma si pumnul imediat dupa
    aceeasi categorie cu codrin stefanescu si marinescu-bideu
    • -1 (7 voturi)    
      il jignesti (Joi, 14 septembrie 2017, 12:18)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui i_on

      pe badea :-)
      • 0 (4 voturi)    
        dle agent (Joi, 14 septembrie 2017, 13:18)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        inainte sa dai minus, adasta o clipa si gandeste...
    • -3 (5 voturi)    
      amesteci borcanele... (Joi, 14 septembrie 2017, 16:16)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui i_on

      aia mâtii sau flegma sunt argumente pur ţigăneşti în timp ce un pumn în meclă este un argument tipic masculin (atunci când este motivat, bineînţeles)...
      să nu ne transformăm acum cu toţii în domnisoare de pension isterizate de un firicel de sânge...
      • +4 (4 voturi)    
        hopa , deci pSD-ul nu ii iubeste pe romi? (Joi, 14 septembrie 2017, 21:26)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        Si zici ca tiganii nu iti dau si un pumn in nas cand sunt 10 la 1? Cred ca voi, sociologii de TV ori ati avut un esantion cam mic ori mintiti de ingheta apele.
        Ai cu argumentul tipic masculin sa i-o povestesti unui judecator bivolas. Poate in carciuma in care beti voi, sustinatorii PSD cu laptop, o fi un argument normal, dar in fata legii nu e. Dar stim ca legea difera pentru voi si e normal daca votati penali. Sa intelegem ca sunteti un partid in intregime certat cu legea si ca de aceea votati si sustineti condamnati penali definitiv?
  • +26 (28 voturi)    
    Elita PSD! Crema PSD! Varfurile PSD! (Joi, 14 septembrie 2017, 11:30)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Sefii nostri! Conducatorii nostri! Ei stiu mai bine! O gasca de derbedei borfasi care trebuie sa infunde puscaria!
    • -3 (5 voturi)    
      dacă toţi borfaşii ar fi exclusiv în psd... (Joi, 14 septembrie 2017, 16:18)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      lucrurile ar fi extrem de simple...
      dar, din păcate, sunt muuuuult mai complexe...
  • +9 (11 voturi)    
    vai de capu nostru.... (Joi, 14 septembrie 2017, 12:07)

    liviu_ [utilizator]

    cat de curand o sa ajungem in epoca de bronz dpdv al mentalitatii....
    sa privim totusi partea buna... poate pana la sfarsitul mandatului psd mai coboram cateva mii de ani si inviem dinozaurii!
    • +1 (3 voturi)    
      îţi doresti un dino în zgardă, în loc de căţel? (Joi, 14 septembrie 2017, 16:20)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      ;0
  • +12 (14 voturi)    
    Chiar e obligat sa o faca (Joi, 14 septembrie 2017, 12:14)

    benicio [utilizator]

    In calitate de parlamentar, Mihai Gotiu are chiar o obligatie morala sa o faca, sa isi ceara toate drepturile legale. Altfel, ce exemplu ar da? Un parlamentar legitim (fara nici o problema penala), reprezentant al cetatenilor tarii, este batut de un golan intr-un studio de televiziune. E ca si cum eu, tu, noi toti am fi luat acel pumn.
    • -3 (5 voturi)    
      eu unul, ripostam... (Joi, 14 septembrie 2017, 16:23)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      nu mă duceam la poliţie sau procuratură să mă plâng precum ultimul impotent...
      • +2 (2 voturi)    
        Da, pentru ca tu (Joi, 14 septembrie 2017, 17:21)

        benicio [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        esti probabil la fel de golan ca tovarasul Palada Mirel.
      • +2 (2 voturi)    
        tu unul, esti croit pe mintea lui Palada (Joi, 14 septembrie 2017, 20:59)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        Chiar nu v-a intrat in cap din '91 incoace ca lucrurile nu se rezolva cu pumnul si cu bata? Si ca un pumn nu necesita un pumn in schimb? decat in ring, mai animalelor! copyright Iliescu.
  • +8 (12 voturi)    
    Cei 70 de ani de "Mama RUSIA" (Joi, 14 septembrie 2017, 12:15)

    stirilibere [utilizator]

    E clar cine tine fraiele, biciu si pumnul in tara asta, roadele educatiei KGB-iste.
  • -8 (12 voturi)    
    Mi-a dat de m-a julit ! (Joi, 14 septembrie 2017, 12:41)

    milcov [utilizator]

    Si cum dormeam eu asa, linistit, deodata ma trezesc cu o perversa tooocmai de la Targu Ocna.
  • +5 (5 voturi)    
    Daca Palada era intelectualul PSD-ului (Joi, 14 septembrie 2017, 13:24)

    supremul [utilizator]

    oare golanii PSD-ului cum arata ?
  • +4 (6 voturi)    
    pumnul (Joi, 14 septembrie 2017, 13:42)

    Bolovanul [utilizator]

    Pumnul nu este o forma de argumentare.

    Totdeauna va fi cineva mai "argumentat".

    Sa ne amintim ca peste ani, politicienii vor fi nu pe un soclu, ci alaturi de noi, la 2 metri sub pamant.
    • -2 (4 voturi)    
      da, nu este un argument... (Joi, 14 septembrie 2017, 16:25)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      dar este în schimb un excelent mijloc de refulare a obidei acumulate din varii motive...
  • +6 (8 voturi)    
    Cica sociolog (fost) purtator de cuvant! (Joi, 14 septembrie 2017, 13:55)

    talos [utilizator]

    Deci asa se "poarta cuvantul" la PSD: capete in gura, palme, pumni si picioare in burta. Puterea argumentului sau argumentul puterii (brute). Ca in anii '50, il bati pana zice ca tine. Se pare ca asta a retinut de la facultate MP.
    Pe scurt, golaneala marca PSD.
    • -3 (5 voturi)    
      să înţeleg că somnorosul nostru... (Joi, 14 septembrie 2017, 16:27)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui talos

      a încasat "capete in gura, palme, pumni si picioare in burta"? părea destul de întreg şi nealterat la tv...
  • -1 (3 voturi)    
    ne uitam prea mult la teve (Joi, 14 septembrie 2017, 13:57)

    Razvan_M [utilizator]

    .
    • -3 (5 voturi)    
      corect! (Joi, 14 septembrie 2017, 16:27)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      .
  • -3 (5 voturi)    
    Lucky Man (Joi, 14 septembrie 2017, 16:40)

    Iorgovan [utilizator]

    In timp ce unii platesc sume enorme pentru publicitate, asta a luat gratis un pumn in gura si a devenit celebru. Pe de alta parte, daca a anticipat, nu mai e vorba de noroc, ci de maiestrie...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi