Nicusor Dan: Nu sunt deloc convins ca USR sa se duca intr-o mica zona a progresismului care se ocupa cu drepturile minoritatilor sociale

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 31 iulie 2017, 14:05 Actualitate | Politic

Nicusor Dan
Foto: Facebook - Nicusor Dan
Nicusor Dan a reafirmat luni, intr-un interviu pentru Adevarul, ca nu va reveni in USR in cazul in care la referendumul intern din partid va castiga tabara care sustine o pozitionare clara impotriva modificarii Constitutiei pe tema familiei traditionale si a avertizat ca o orientare a USR spre "o mica zona a progresismului care se ocupa cu minoritatile sociale" va determina o "ingustare" a bazinului electoral.

"Nu sunt deloc convins, ba dimpotriva, ca USR sa se duca intr-o mica zona a progresismului care se ocupa in special cu drepturile minoritatilor sociale cred ca e o ingustare a bazninului. Eu cred ca daca se duce in zona asta isi anuleaza sansele de a avea primari cam peste tot in Romania, poate cu exceptia a doua trei orase foarte mari", a spus acesta.

Nicusor Dan a argumentat ca publicul care sustine pozitionarea impotriva modificarii Constitutiei pe tema familiei traditionale este "de cam 20% la nivel national si in multe zone din Romania e de 10%".

El a reamintit in acest context ca "exponentul acestei teme, Remus Cernea, a facut 6.000 de voturi" la ultimele alegeri si ca este vorba despre "o tema care nu iti aduce voturi dar te penalizeaza", in conditiile in care "e un public care isi doreste ca tu sa ai optiunea asta dar fara sa te voteze neaparat" si exista "un alt public mult mai mare care te penalizeaza daca ai optiunea asta".

Nicusor Dan considera ca aceasta dezbatere "trebuie lasata in societate si nu adusa in spatiului politic" iar "un partid care amplifica aceasta tema, care trebuie sa ramana in zona societatii, nu in zona politica, nu face bine Romaniei".

El a respins acuzatiile de "santaj" si a sustinut ca nu va reveni in USR in cazul in care castiga tabara adversa deoarece este "neonest (...) sa faci altceva decat ai spus in campanie" iar "noi in campanie am spus ca pe chestiunea asta nu o sa avem o pozitie".

"E o chestiune de principiu care nu se negociaza, ce spui aia faci. Nu ma voi reinscrie in USR" daca va castiga gruparea care cere pozitionare pe tema modificarii Constitutiei.

Nicusor Dan se asteapta la un rezultat "echilibrat", "pe muchie de cutit" la referendumul din partid pe aceasta tema, saptamana viitoare.

In opinia sa, nu este o urgenta nici definirea ideologica a USR, avand in vedere ca Emmanuel Macron a castigat alegerile din Franta "fara sa faca o distinctie stanga-dreapta".

Acesta a argumentat si ca definirea in Constitutie casatoriei ca fiind uniunea dintre o femeie si un barbat nu reprezinta "in niciun caz" o restrangere a unor drepturi.

Nicusor Dan a invocat o decizie a CEDO care a afirmat, potrivit acestuia, ca "un stat incalca drepturi daca nu recunoaste un contract civil pentru cupluri de acelasi sex dar nu incalca drepturile omului  daca nu recunoaste casatoria cuplurilor de acelasi sex", in conditiile in care "notiunea de casatorie e adanc inradacinata in societate, o valoare culturala pe care societatea trebuie sa si-o regleze ea".

"Eu spun ca ambele puncte de vedere sunt legitime", si cel "traditionalist" si punctul de vedere "al libertatilor individuale care spune ca pentru orice institutie trebuie sa avem egalitate", a aratat Nicusor Dan.

In cazul in care va castiga tabara care sustine pozitionarea clara a USR pe marginea acestei teme, Nicusor Dan spune ca nu e vorba de "nicio tragedie" si va continua sa promoveze proiecte de legi pe care le sustine si va fi interesat "foarte tare in continuare" de primaria Bucurestiului, unde va pune "reflectoarele pe noul primar".





















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

6865 vizualizari

  • +14 (82 voturi)    
    nu mai (Luni, 31 iulie 2017, 14:15)

    Her [utilizator]

    nu mai reveni amice ... ai distrus partidul cu mofturile tale...
    • -22 (54 voturi)    
      Lasa ca vedeti la urmatoarele alegeri (Luni, 31 iulie 2017, 15:06)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Her

      Veti vedea voi la urmatoarele alegeri cine a distrus partidul.
      Sa va voteze homosexualii...
      • +9 (19 voturi)    
        penibil (Luni, 31 iulie 2017, 22:57)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        1. opusul la homofob este "normal" nu homosexual.

        2. Barbu Mateescu a explicat foarte coerent de ce USR poate sa stranga si 3 milioane de voturi cu aceasta pozitionare.
          ()
      • -1 (1 vot)    
        Altfel sau alt fel de politica? (Marţi, 1 august 2017, 12:01)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Ceea ce nu intelege Nicusor Dan e ca miza pozitionarii nu sunt drepturile unei minoritati sexuale aici, Pt ca oricare dintre noi ne regasim, la un moment sau altul, intr-o minoritate. Ca e vorba de biciclisti vs automibilisti, sau motociclisti, de corporatisti sau bugetari din domeniul cercetarii.

        USR isi doreste sa se adreseze altui tip de electorat decat cel care voteaza in mod traditional cu PSD. Din acest motiv este vital sa demonstreze intelege, ca formatiune politica, principiile unei democratii liberale. Ca nu sta indiferent cand libertati individuale sunt amenintate de excese populiste, fie ele si ale unei majoritati.

        Aici pica Nicusor Dan testul. Iar el se apuca sa socoteasca contabiliceste cate voturi are de pierdut printr-o pozitionare impopulara. Ca orice politican de duzina.
          ()
      • -1 (1 vot)    
        Atfel de politica sau doar alt fel? (Marţi, 1 august 2017, 14:51)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Ceea ce nu intelege Nicusor Dan e ca miza pozitionarii nu sunt drepturile unei minoritati sexuale aici, Pt ca oricare dintre noi ne regasim, la un moment sau altul, intr-o minoritate. Ca e vorba de biciclisti vs automibilisti, sau motociclisti, de corporatisti sau bugetari din domeniul cercetarii.

        USR isi doreste sa se adreseze altui tip de electorat decat cel care voteaza in mod traditional cu PSD. Din acest motiv este vital sa demonstreze intelege, ca formatiune politica, principiile unei democratii liberale. Ca nu sta indiferent cand libertati individuale sunt amenintate de excese populiste, fie ele si ale unei majoritati.

        Aici pica Nicusor Dan testul. Iar el se apuca sa socoteasca contabiliceste cate voturi are de pierdut printr-o pozitionare impopulara. Ca orice politican de duzina.
      • -1 (1 vot)    
        Altfel sau alt fel? (Marţi, 1 august 2017, 19:13)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Ceea ce nu intelege Nicusor Dan e ca miza pozitionarii nu sunt drepturile unei minoritati sexuale aici, Pt ca oricare dintre noi ne regasim, la un moment sau altul, intr-o minoritate. Ca e vorba de biciclisti vs automibilisti, sau motociclisti, de corporatisti sau bugetari din domeniul cercetarii.

        USR isi doreste sa se adreseze altui tip de electorat decat cel care voteaza in mod traditional cu PSD. Din acest motiv este vital sa demonstreze intelege, ca formatiune politica, principiile unei democratii liberale. Ca nu sta indiferent cand libertati individuale sunt amenintate de excese populiste, fie ele si ale unei majoritati.

        Aici pica Nicusor Dan testul. Iar el se apuca sa socoteasca contabiliceste cate voturi are de pierdut printr-o pozitionare impopulara. Ca orice politican de duzina.
  • +6 (76 voturi)    
    dezamagit (Luni, 31 iulie 2017, 14:19)

    bobyrou [utilizator]

    foarte dezamagit de acest specimen. Ce nu face omul pentru voturi in plus.
    • -13 (47 voturi)    
      fara voturi nu existi in democratie (Luni, 31 iulie 2017, 15:16)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      si se pare ca lumea nu voteaza LGBTPNZ. Observatia cu Remus Cernea e foarte buna.

      Doar intr-o dictatura a minoritatilor dorinta lui Nicusor Dan de a acumula voturi in plus ar fi fara sens.

      Poate ca cineva doreste distrugerea USR tocmai prin aceasta dorinta de a-i transforma in partidul acestor minoritati. Sustinatorii acestora sunt o mana de troli, dar foarte vocali. Atat. De aia le e frica de referendum, ca va iesi la iveala numarul lor real.
      • +15 (31 voturi)    
        Da de unde stii tu cum (Luni, 31 iulie 2017, 15:53)

        georgy23 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        o sa voteze lumea ? Daca USR vine cu un program solid lumea va vota indiferent de pozitia lor fata de LGBT. Asta e o gaselnita a lui ND de a mai pune piedici partidului.
          ()
  • +23 (71 voturi)    
    Interesanta repozitionare (Luni, 31 iulie 2017, 14:23)

    Bogdan_100 [utilizator]

    De la proiecte si viziune la calcule politicianiste privind "bazine si profile electorale". Inca un pas si trece la fake news, adevaruri alternative si minciuni electorale. Din pacate pentru el Nicusor nu are stofa de Nicolae si va ramane doar o anecdota in politica Romaneasca. Pe de alta parte USR are oameni si potential politic si ar trebui sa-si gaseasca identitatea, comunicarea si viziunea. Succes
    • -12 (36 voturi)    
      esti cam radical (Luni, 31 iulie 2017, 15:38)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

      Eu sunt de parere ca are dreptate. USR ar trebui sa se pozitioneze fata de masurile guvernului, nu fata de nazbitii din astea cu lgbt. Nu vad sensul sa-ti antagonizezi 80% din populatie pe o tema care nu e deloc importanta. Puteau foarte bine sa spuna ca fiecare voteaza cum vrea, si gata.

      Iar in politica, daca vrei sa fii un jucator important, esti foarte atent cum te pozitionezi in legatura cu subiectele importante. Daca nu faci calcule privind bazinele electorale, devii irelevant la urmatoarele alegeri. Nu e neaparat sa ajungi la Fake news, a deajuns sa te pozitionezi intr-o zona cu suficient bazin electoral. Pin la urma te pozitionezi asha cum cere electoratul, nu cum crezi tu.
      • +13 (27 voturi)    
        neimportanta (Luni, 31 iulie 2017, 16:25)

        Tomato [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        O tema atat de neimportanta incat strangem milioane de semnaturi, facem referendum si modificam constitutia.
          ()
  • -5 (63 voturi)    
    Pai cam are dreptate ! (Luni, 31 iulie 2017, 14:25)

    Idealistu [utilizator]

    In politica trebuie sa fii pragmatic, fara a fi demagog sau populist.
    • -7 (17 voturi)    
      Astia se impusca singuri. (Luni, 31 iulie 2017, 15:22)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      Au crezut ca pot sa isi mai traga niste voturi usor, in stilul Remus Cernea. Cand tara asta e 80% inca in Evul Mediu, ce sperau eu sa obtina cu discutia asta ?
      O discutie de genul asta poti sa ai cand esti o tara civilizata si poporul ti-a iesit din bezna, si atunci faci un referendum si gata, dar acum ma tem ca produc doar frustrari si dezbinari, in nici un caz nu vor creste in sondaje.

      Ce au de facu ei sau oricare alt partid care vrea sa conteze ca partide de opozitie e infinit mai greu. Ei trebuie sa lupte la baioneta cu ciuma rosie. Nimic mai mult, nimic mai putin.
  • -16 (54 voturi)    
    Interesant (Luni, 31 iulie 2017, 14:26)

    MPopa [utilizator]

    E adevarat ca Macron a castigat alegerile din Franta cu un mesaj "centrist" dar acolo au fost circumstante speciale, mai ales dezastrul lasat in urma de mandatul lui Hollande. Multi socialisti l-au votat pe Macron si a mai recoltat voturi si de la dreapta, urmare a campaniei de presa impotriva lui Fillon. Chiar si in aceste circumstante popularitatea lui Macron e deja in picaj desi nici n-a apucat sa puna in practica masuri nepopulare.
    Cat priveste faptul ca un partid pur progresist nu are nici o sansa sa castige alegerile, aici Nicusor e realist. Dar progresistii vor confisca probabil partidul si-l vor prabusi, avoi se vor declara deziluzionati de politica. E in ADN-ul lor.
  • +27 (33 voturi)    
    Minoritate (Luni, 31 iulie 2017, 14:26)

    Celbland [utilizator]

    USR ar trebui să se preocupe de drepturile minorității oamenilor cinstiți din România, care sunt sistematic furați de majoritatea formată din hoți, care de 27 de ani își aleg în parlament reprezentanții lor, adică cei mai vânjoși tâlhari.

    Ar trebui o lege prin care să se asigure măcar 15% locuri pentru oamenii cinstiți, în parlament și guvern.
  • -18 (46 voturi)    
    Este vorba de minoritati sexuale nu sociale (Luni, 31 iulie 2017, 14:53)

    jackalphonse [utilizator]

    Practic USR a fost confiscat de propaganda minoritatilor sexuale, care devin extrem de puternice. Sa ne uitam si la scandalul din USA din cauza ca Trumpe refuza sa inroleze transsexuali.
    Nicusor Dan a stiut de mult ca i va fi consfiscat partidul, probabil ca stie si de unde i se trage necazul, asa se explica apatia lui din ultimele saptamani.
    • 0 (0 voturi)    
      N-a fost confiscat, si-au dat arama pe fata (Miercuri, 30 august 2017, 11:24)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Ideologia asta a fost de la inceput, doar ca nu a fost pe fata, ca sa stranga cat mai multi idealisti si naivi. Nicusor Dan a fost doar o marioneta care e aruncata la gunoi si discreditata cand nu mai urmeaza ideologia.
  • +18 (50 voturi)    
    Ce idiot ! (Luni, 31 iulie 2017, 15:06)

    starlink [utilizator]

    Nimeni n-a afirmat ca USR trebuie sa devina partidul minoritatilor, asta e de fapt eticheta pe care presa ticaloasa a incercat s-o lipeasca de USR. Toata discutia a fost despre pozitionarea fata de referendumul CPF. Orice dicutie despre drepturile LGBT a fost secundara si oricum nu justifica eticheta de partidul minoritatilor.

    Insa faptul ca ND a preluat tema propagandistica si incearca s-o lipeasca de acest partid arata de fapt cat de mult il "iubeste". Care-i pasul urmator, o sa se planga ca USR nu trebuie sa devina partidul lui Soros ?

    Ce fitile ordinare de la un om in care mi-am pus atatea sperante. Dezamagire crunta ! ND du-te acasa ca nu stii sa pierzi. Ai facut tambalau deajuns, lasa partidul sa-si vada de viata lui, nu mai arunca cu fumigene.

    Mi-e sa nu-l vedem pe la RTV combatand progresismul si sorosismul.
    • -12 (26 voturi)    
      tocmai asta e buba (Luni, 31 iulie 2017, 19:16)

      RazC [utilizator] i-a raspuns lui starlink

      Nu poti sa te pozitionezi impotriva vointei democratice si legale a oamenilor de a vota ceva la referendum, mai ales ca tema respectiva e legala (e deja in codul civil) si e doar redundanta.

      Cand 3 milioane de oameni semneaza o petitie (ceva nemaivazut pana acum), sa te pui impotriva si sa le zici ca nu au dreptul sa isi faca vocea auzita e sinucidere politica, oricat de moral/imoral ar fi si oricat de discutabila ar fi tema. Traim intr-o democratie sau ne intoarcem la comunism? (cand vocea poporului nu trebuia auzita)
      • +10 (18 voturi)    
        exista precedent.. (Luni, 31 iulie 2017, 23:01)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui RazC

        si Hitler a ajuns la putere prin votul unei majoritati indusa in.. oroare.

        nu uita cum a ajuns petitia prin intermediul BOR la cele 3 milioane.. de ortodocsi habotnici ipocriti care habar nu au ce-i crestinismul.
          ()
  • +22 (42 voturi)    
    daca ti se pare putin 11% (Luni, 31 iulie 2017, 15:09)

    Francisc 1 [utilizator]

    la un partid facut peste noapte , insista cu prostiile . Ai impresia ca votantii tai sunt de aia cu cruci la parbriz? te inseli !
    • -12 (16 voturi)    
      ??? (Luni, 31 iulie 2017, 23:01)

      dan.c [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Dar unde au crucea votantii USGR?
  • +18 (44 voturi)    
    Nicusor Dan (Luni, 31 iulie 2017, 15:12)

    uncle.sam [utilizator]

    ai pierdut, impaca-te cu ideea. Nu mai insista, viziunea ta nu a gasit suport in cadrul partidului. Orice om loial accepta decizia si lupta pentru partid. Daca nici asa nu-ti convine atunci DEMISIA. E mai onorabil decat sa bombani mereu nemultumit de ceva.
  • +1 (19 voturi)    
    Pana una-alta nu puteti sa depasiti faza (Luni, 31 iulie 2017, 15:17)

    clint [utilizator]

    dezbaterii pe tema "familie traditionala". Cam de la alegeri incoace, v-ati blocat in tema asta falsa, ati erodat si decapitat partidul pe o discutie jalnica, acum cand n-avem opozitie si cand PSD isi face de cap...
    Ati cazut in metehnele partiduletelor de 2 lei de la care am sperat "marea coagulare de dreapta", care nu pot sa puna interesul alegatorilor mai presus de orgoliile personale sau de clan.

    Discutia asta cu familia are loc in tari mult mai avansate ca noi, care isi vor fi astupat gropile din asfalt, rezolvat cu scolile, spitalele si care isi permit si "fineturi".

    Cum voi stiti ca la noi e de munca cu scolile, spitalele si asfaltul, ce v-ati gandit ? Sa sariti peste "etapele" astea laborioase direct la dezbaterea asta cu familia traditionala. Problema familiei traditionale dupa mine se poate transa intr-un referendum, dar cand poporul asta va fi suficient de educat. Lasati deci problema asta dupa ce veti scoate poporul din bezna Evului Mediu in care ne tin PSD, BOR, etc. Pana atunci nu reusiti decat sa produceti divizare mai mare si antipatii, halal strategie de partid.

    Trecei si incercati rezolvati problemele acestei tari, luati-o de jos, scoateti la iveala abuzurile ciumei rosii, cum se cheltuie bani in directiile cele mai putin progresiste, gen asfaltari in sate moarte, jocuri de artificii si concerte de 2 lei si trasnai, faceti-va treaba de partid de opozitie, luptati-va si castigati tara centimetru cu centimetru, altfel nu se poate !
  • +16 (42 voturi)    
    Doamne ce m-am saturat de ifosele lui (Luni, 31 iulie 2017, 15:17)

    flory_girl [utilizator]

    parca e un copil. Sa ia cineva copilul si sa-l indeparteze de portelanuri, ca iar le face praf.
  • +20 (44 voturi)    
    Auzi la el (Luni, 31 iulie 2017, 15:23)

    caliostro [utilizator]

    "In opinia sa, nu este o urgenta nici definirea ideologica a USR.."
    Da, ca poporul exact asta asteapta un partid amorf fara nici o viziune. Asta vrea el Partidul Molusca, asa cam ca el. Rusine !
  • -7 (27 voturi)    
    Nicusor, ca un veritabil om al cifrelor (Luni, 31 iulie 2017, 15:46)

    Susufler0 [utilizator]

    este exact si pragmatic !

    Ghinea, de formatie umanista, pe filiera SNSPA,("politolog si publicist") este mai putin interesat de viitorul partidului cat este de interesat de faptul ca prin intermediul USR a facut rost de o platforma importanta, relevanta, de diseminare a ideilor think tank-ului sau.

    Sincer sa fiu mi-ar fi placut ca acesti doi oameni si ideile lor sa poata coexista in cadrul USR.

    PS. Din pacate...
  • -11 (15 voturi)    
    Bravo lor ! (Luni, 31 iulie 2017, 15:55)

    Tescovin [utilizator]

    Bravo USR-ului că are curaj să-și asume o poziționare doctrinară, fie ea și de stânga progresistă, colț cu marxismul cultural, cu riscul de a-și îndepărta votanți potențiali din alte paliere politice. Tot auzim zilnic cum că „nu mai există stânga și dreapta”... Nu-i adevărat. Există, și e bine să existe ! Acum aștept același curaj politic și de la alte formațiuni, existente sau, preferabil, noi, care să acopere în mod similar alte zone, cum ar fi dreapta conservatoare.
    • -14 (22 voturi)    
      Ar fi trebui sa aiba curaj si in campanie electora (Luni, 31 iulie 2017, 17:22)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Si sa ne spuna clar, care e agenda lor politica.
      Practic si-au prostit alegatorii, nu pentru apararea drepturilor homosexualilor i-au votat cei mai multi
      • -9 (15 voturi)    
        daps! (Luni, 31 iulie 2017, 23:04)

        dan.c [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        cam asa e...
      • -10 (14 voturi)    
        „Și-au prostit alegătorii”... (Luni, 31 iulie 2017, 23:52)

        Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Bag sama că nici prea greu nu le-o fost... Trebuie să sufere cineva de cecitate să nu fi văzut încă din campanie ce agendă „interesantă” au ăștia, și pe care acum o dau pe față. Dar mai bine mai târziu decât niciodată, barem acum nimeni nu mai poate spune „un fleac, ne-au prostit !”
  • -11 (23 voturi)    
    USGR (Luni, 31 iulie 2017, 18:04)

    dan.c [utilizator]

    Observ ca progresistii acestia "toleranti" au devenit foarte agresivi in exprimare. Jignesc in dreapta si-n stanga. Ca aia sunt prosti, ailalti habotnici, ailalti needucati cu crucea la parbriz...
    • -9 (15 voturi)    
      Nu intamplator (Luni, 31 iulie 2017, 21:46)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

      Semnalul l-a dat seful Ghinea:

      "majoritatea care vrea educație religioasă în școli, vrea finanțarea Catedralei Neamului, nu suportă homosexualii, este homofobă."

      https://www.vice.com/ro/article/ywgz3y/am-vorbit-cu-cristian-ghinea-despre-coalitia-pentru-familie
  • -2 (6 voturi)    
    "Genial" (Luni, 31 iulie 2017, 18:14)

    UpNext [utilizator]

    acest individ - ND. A creat un partid bizar pe un ONG amagitor, care a fost votat de intelectuali creduli (n-am spus naivi) care au vrut ceva nou, deosebit, politica la nivelul sindromului Down, nici conservatori, nici progresisti, nici nimic....O perfecta facatura, care are ca efect INDIRECT decredibilizarea intregii opozitii.

    USR a pornit si s-a construit exclusiv cu o agenda anti - PSD, pe principiul caraielii si nea Ghita contra. Nimic consistent.. Fiind "adorat" de intelectualitatea valaha (absolut tipic!!), USR a fost mult supraevaluat ca o sansa pentru imbunatatirea vietii politice. In realitate, a fost (si va ramane) un mega-esec, care ilustreaza impotenta funciara a opozitiei "democratice" in fata unui PSD harsit in lupta politica, practic servit de USR, prin contrast.

    Partea si mai proasta este ca Strada (TFL) a fost asociata, in mentalul public, cu "valorile" USR, iar acum, toate actiunile de protest incep sa para ridicole, cu o participare infima, cu aceiasi "protestatari de profesie", aproape oameni ai strazii...Pacat!!!
  • -9 (25 voturi)    
    Subscriu cu ce a zis Nicusor (Luni, 31 iulie 2017, 19:12)

    RazC [utilizator]

    Am votat USR si voi gasi alta alternativa pentru votul meu daca USR isi restrange sansele, eventual un nou partid facut de Nicusor. Motivul e simplu, n-as avea incredere ca un USR progresist mai poate scoate un scor bun la alegeri asa ca prefer un partid care are sanse si nu se restrange la electoratul lui Remus Cernea.

    Mi se pare ca temele de genul asta care restrang bazinul electoral ar trebui lasate la indemana fiecaruia sa voteze. Oricum USR a demonstrat prin votul majoritar pro din parlament ca sustine comunitatea, ce rost are o pozitionare?

    E sinucidere politica intr-o tara conservatoare ca Romania in care 70% din oameni sunt impotriva casatoriilor gay si restul de 30% sunt prea ocupati cu viata lor ca sa vina sa voteze sau plecati din tara in realitate.
  • -16 (22 voturi)    
    Bravo Nicusor! (Luni, 31 iulie 2017, 21:02)

    Vlad-I [utilizator]

    Minoritatile trebuie sa aibe libertate, dar nu sa se urce in capul majoritatii, cum fac in occident, de acum au intrat intr-un cerc vicios si nu mai scapa de ei.
  • +7 (17 voturi)    
    Ce rost mai are? (Luni, 31 iulie 2017, 21:40)

    Daniels22026 [utilizator]

    Daca asta e chipurile scopul nostru principal, sa castigam alegerile, atunci de ce sa nu votam direct cu PSD-ul? Ce rost are sa ne incurcam cu partide mici, cand avem sanse mult mai bune sa castigam alegerile cu partidele mari?

    Nicusor Dan nu intelege politica, si nici n-are stofa de politician. Dar nici de filozof.
  • +2 (2 voturi)    
    prea multe minusuri (Marţi, 1 august 2017, 12:49)

    pb80tm [utilizator]

    persoanelor rationale si mai echilibrate din partea untor partizani din ce in ce mai agresivi lgbt. acum societatea normala are 2 adversari: psd infractor si usr lgbtist. ca progres nu aduce nici unul dintre ele. cel putin stim cu cine sa nu votam. oricum dpdv politic ve-ti lua mai putine voturi decat ultima data si asta va va arunca in zona partidelor dispuse la aliante. iar o alianta usr-psd e mai probabila ca o majoritate pnl-pmp-udmr-usr... .
    asta a-ti obtinut politic. remus cernea nu e un model politic progresist in nici un caz. de la ecologisti la psdisti? intretinut pana la 30 de ani? daca asta e model pt usr se pare ca psdisti pacaliti de teleormanean sunt mai inteligenti ca usristi.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri