UPDATE Nicusor Dan isi explica plecarea din USR: Este o chestiune de onoare, am promis oamenilor ca in partid va fi loc si pentru progresisti si pentru conservatori

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 1 iunie 2017, 14:10 Actualitate | Politic

Nicusor Dan
Foto: Facebook / USR
Nicusor Dan a spus joi ca si-a dat demisia de la sefia USR si din partid din trei motive, cel mai important fiind cel de onoare, respectiv ca a promis oamenilor ca va fi loc in USR si pentru progresisti si pentru conservatori.

Birou National al USR a votat miercuri seara, intr-o sedinta tensionata, ca se va pozitiona impotriva demersului de modificare a Constitutiei in sensul redefinirii familiei ca uniune intre un barbat si o femeie.

Primul motiv, a spus fostul lider USR, este ca exista lucruri mai importante in Romania acum decat aceasta discutie, spunand ca "opinia sa ferma" este ca cel mai rau lucru care se intampla este problema coruptiei.

"Peste 20 de ani vor fura spunand ca apara traditiile", a acuzat el.

Al doilea motiv, a continuat Dan, este pentru ca simt o datorie fata de oamenii care ne-au votat. 

"Tema aceasta a familiei este o tema foarte importanta pentru ei, este o tema intima, care tine de identitate, de sentimentul religios", a declarat deputatul, explicand ca USR a fost votat si de oameni care sprijina referendumul de modificare a Constitutiei, si de oameni care nu sunt de acord.

"Este convingerea mea ferma ca USR trebuie sa se adreseze si unora si altora".

Nicusor Dan a continuat spunand ca ar fi putut sa treaca peste aceste doua motive, respectand principiul democratic potrivit caruia majoritatea are intotdeauna dreptate, dar decisiv a fost al treilea motiv, care tine de onoare.

"In etapele de formare ale acestui partid, in zecile de intalniri pe care le-am avut cu oamenii, le-am promis - si a fost o promisiune a mea personala - ca in partidul acesta este loc pentru toata lumea: si pentru progresisti si pentru conservatori. Culmea este ca aceasta reteta a functionat, am avut colegi progresisti care au lucrat foarte bine cu colegi conservatori", a spus fostul presedintele al Uniunii Salvati Romania.

"Aceasta decizie vine sa spuna ca unii dintre colegii nostri sunt colegi de mana doua, ca aceste convingeri intime ale lorintra in contradictie cu directia in care partidul vrea sa mearga", a declarat Nicusor Dan, 

"E o chestiune de onoare si asta antreneaza demisia mea azi din USR. Nu e nimic dramatic, este o constructie cu multi oameni. In constructia asta a aparut o majoritate care vrea sa mearga intr-o directie. Eu nu cred ca este o directie buna. Le urez succes", a mai spus el.




Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

16892 vizualizari

  • +21 (125 voturi)    
    Bravo Nicușor! (Joi, 1 iunie 2017, 14:18)

    reiand [utilizator]

    Mulți te vor huli azi foarte vocal, dar alții vor aprecia gestul tău în tăcere.

    Stângiștii te-au dat afară din propriul partid, dar se știe demult că ei nu au caracter și sunt oricând gata să te calce în picioare. Nu-i nimic, nu mor caii când vor câinii. Succes mai departe!
    • -2 (110 voturi)    
      Stangistii? (Joi, 1 iunie 2017, 15:00)

      vio7 [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      De stanga e PSD si din cate stiu eu PSD impreuna cu BOR au strans celebrele semnaturi de schimbare a Constitutiei!Incurcam mere cu pere?Asta e gandire de Olgutza altoita cu Daea.
      • -10 (56 voturi)    
        Da, stângiști... (Joi, 1 iunie 2017, 15:18)

        reiand [utilizator] i-a raspuns lui vio7

        În PSD majoritari sunt mafioții oportunitiști care mituiesc populația sărmană pe față pentru a sta la putere și a putea fura în continuare. Stângiștii din USR sunt mai finuți, dar mult mai periculoși după părerea mea. Stângiștii "cinstiți", anti-capitaliști și obsedați impunerea viziunii lor despre progres (în cazul de față legalizarea căsătoriilor între homosexuali), mereu puși pe remodelat societatea au provocat cele mai mari dezastre ale istoriei.
        • +10 (20 voturi)    
          Si ia spune (Joi, 1 iunie 2017, 16:49)

          starlink [utilizator] i-a raspuns lui reiand

          nu-i asa ca stangistii sunt sustinuti de Soros si de reptilieni ? Nu te mai da votant USR ca tu pari mai degraba pupator de moaste de-al PSD-ului.
          • -4 (14 voturi)    
            Pentru HN și cititorii săi (Joi, 1 iunie 2017, 22:06)

            lukuss [utilizator] i-a raspuns lui starlink

            http://www.contributors.ro/editorial/cum-vorbim-despre-homosexuali/?cfcc

            Nu știu dacă sunt permise link-urile către alte site-uri, dar cu domnii de la contribuitors colaborați din cîte știu.

            Ideea e că articolul ăsta e cam singurul care spune niște lucruri demne de luat în seamă. Poate după cel citim, ne mai oprim un pic...
            • +10 (18 voturi)    
              discutie fara rost (Joi, 1 iunie 2017, 23:56)

              paniri [utilizator] i-a raspuns lui lukuss

              homosexualii au existat dintotdeauna si vor exista intotdeauna. limitarea unor drepturi pt acesti oameni (in conditiile in care pe mine nu ma afecteaza cu nimic) mi se pare absurda. Articolul ala nu face decat sa expuna parerea autorului - nu are referinte catre studii/constatari sociologice, pareri ale unor psihologi, nada - si nimic mai mult. argumente contrare celor redate de autor putem gasi usor daca incercam sa cautam. homosexualitate exista chiar si la animale!!!! si acolo ar trebui biserica sa condamne homosexualitatea?! eventual sa si omoram cei doi pinguini homo de la o gradina zoologica din china care incercau sa fure oua de la alte cupluri... (poate in mediul natural, ar fi avut ocazia sa creasca puii ai caror parinti au fost mancati) Chiar si Nadine a declarat ca ar fi preferat sa fie crescuta de un cuplu de homosexuali decat orfelinatul... merita citita parerea unui om aflat in situatia ei inainte sa incepem sa criticam.
              nu ar trebui sa dezbatem exagerat un subiect, dar nici sa interzicem niste drepturi doar pt ca nu ne place noua ceva chiar daca acel ceva nu ne afecteaza.
              • 0 (6 voturi)    
                :)) (Vineri, 2 iunie 2017, 1:46)

                lukuss [utilizator] i-a raspuns lui paniri

                Realizezi că tot cam aici a bătut și autorul?
                În privința homosexualității la animale(ANIMALE), nu vreau să discut pe marginea articolelor sau descoperirilor de acest gen: dacă le urmărești cu atenție le poți descoperi tu singurul țel.
                Și mă opresc, dar mai citește o dată articolul de mai sus. E cam singura opinie obiectivă(de asta l-am și pus, nu pentru referințele către studii)
                • 0 (0 voturi)    
                  citit articolul (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 20:15)

                  paniri [utilizator] i-a raspuns lui lukuss

                  se pare ca citim acelasi text si vedem lucruri diferite :)
                  reiau din textul articolului: "Justificarea că cineva se naște astfel, că nu se poate împotrivi propriilor umori și pofte poate fi pertinentă, dar e un argument murdar, nedemn, care nu face cinste omului." - daca tie ti se pare ok, atunci e clar ca "citim" diferit articolul. includerea unor astfel de pareri face articolul orice, dar nu obiectiv din punctul meu de vedere.
                  Si fraza aia nu e singura dubioasa dar nu voi prelua si celelalte idei "ciudate" si iti adresez aceeasi invitatie pe care mi-am facut-o tu mie: mai citeste o data articolul de sus.
              • -11 (13 voturi)    
                Nadine (Vineri, 2 iunie 2017, 9:36)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui paniri

                ca sa compare ar fi trebuit sa cunosca ambele situatii: orfelinatul si adoptia de catre un cuplu homosexual. Cum sa compari ceva care cunosti cu ceva necunoscut ?!
                • +9 (11 voturi)    
                  cauta declatia ei (Vineri, 2 iunie 2017, 11:44)

                  paniri [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                  si te vei lamuri. nu trebuie sa treci neaparat prin doua experiente ca sa intelegi ca una e mai buna decat cealalta.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Ce logica ! (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 9:00)

                    adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui paniri

                    Compari ceva cunocut cu ceva despre care nu ai habar si decizi .Care e mai bun. Ce logica !
                    Ma mir, pentruca adeptii LGBT sunt in general oamenii cu studii superioare.Open-mind, progresisti, corect -politic,fara tabuuri , fara inhibitii nerezonabile.
                    Logica nu intra in aceste studii ?
                    • 0 (0 voturi)    
                      comparatii (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 20:22)

                      paniri [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                      Slava Domnului nu stiu cum este in timp de razboi, dar stiu clar ca e mai buna pacea. -asta pt o comparatie extreme. Pt o comparatie mai apropiata de cazul aflat in analiza: nu stiu cum e sa nu ai ce manca si stiu ca, covrigii nu sunt cea mai hranitoare mancare, dar decat foamea mai bun covrigul.
                      Logica asta.... csf ncsf...
        • +12 (16 voturi)    
          Astia sunt inventati de tine (Joi, 1 iunie 2017, 16:52)

          vio7 [utilizator] i-a raspuns lui reiand

          Nu exista PSD-ist cinstit...e contradictie in termeni!Mai bine spuneai o poveste cu Ileana Cosanzeana...era mai aproape de realitate.
        • +5 (17 voturi)    
          Mai usor cu portavocea (Joi, 1 iunie 2017, 16:59)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui reiand

          Vorbesti prostii doar ca sa te afli in treaba, ori faci ceva mai mult de atat?
          Unde visezi tu "stangisti anti-capitalisti" in USR?
          Pana acum au fost acuzati c-ar fi corporatisti, acum sunt anti-capitalisti?

          Sunt si oameni care inteleg ce e aia o societate liberala, cu o agenta sociala progresista. Atata tot.
          Mai bine te uiti in ograda coalitiei lu' peste, daca vrei sa vezi filiera Moscova.
          • -3 (21 voturi)    
            progresist (Joi, 1 iunie 2017, 22:04)

            Adran [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

            adica ideologie de extrema stanga neo-marxista. in care este bagat pe gatul popoarelor calul troian numit homosexualitate ca apoi sa fie eliminati din societate toti cei se opun acestei ciume. TOTALITARISM.
            • +7 (9 voturi)    
              Pe ce lume traiesti? (Vineri, 2 iunie 2017, 13:29)

              man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Adran

              Secolul trecut erau infierati everii, acum au devenit homosexualii conducatorii din umbra ai lumii?
              Ca vor drepturi succesorale si alte facilitati de care se bucura oricine altcineva?
              V-ati pierdut mintile cu totii, ori nu le-ati avut niciodata intacte?

              N-au nicio legatura homosexualii cu rata de divort, cu politicile de asistenta sociala, cu abandonul scolar, cu violenta familiala sau mai stiu eu ce. Pt asta sa se uite fiecare in oglinda.
            • +7 (9 voturi)    
              Cei consumat nene (Vineri, 2 iunie 2017, 14:04)

              maxumus [utilizator] i-a raspuns lui Adran

              Ca spui numai tampenii, care neo-marxisti ca pana mai ieri USR cica era plin de corporatisti platiti de Soros. Care cal troian ? Asa te referi tu la semeni de-ai tai care vor aceleasi drepturi ca si tine ?

              Ma ingrozesc ca oameni ca tine traiesc alaturi de mine. Acum 300 de ani cred ca spanzurai negri si ardeai pe rug ereticii. Cine v-a spalat pe creier in halul asta de ati ajuns sa fiti atat de intoleranti si sa inventati tot felul de povesti cu marxisti imaginari ?
      • -3 (37 voturi)    
        Exact, stangisti postmodernisti (Joi, 1 iunie 2017, 15:23)

        cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui vio7

        Care sacrifica adevarul, ratiunea, logica, stiinta, realitatea obiectiva de dragul sentimentelor.
        • +4 (18 voturi)    
          Aberezi maxim ! (Joi, 1 iunie 2017, 19:31)

          geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

          Progresistii au dus la avansul societatii occidentale, prin acordarea de drepturi minoritatilor sexuale, populatiei de culoare, au dat legi care au dus la emanciparea femeilor, au acordat drepturi sociale persoanelor cu handicap, persoanelor in varsta.

          Au promovat legi care protejeaza salariatii de abuzurile patroniilor, au dezvoltat legislatie pentru securitatea muncii, au dezvoltat o economie durabila care protejeaza mediul, au acordat sanse la educatie copiilor saraci, au extins programele de sanatate pentru cat mai multi oameni.

          Daca nu-ti plac toate astea du-te in Rusia, acolo sunt numai conservatori iubitori de familie traditionala.
          • -4 (22 voturi)    
            poc (Joi, 1 iunie 2017, 22:07)

            Adran [utilizator] i-a raspuns lui geo.lex

            e timpul sa spargi bula de "stiri" in care traiesti. progresistii nu sunt in stare decat sa lupe pentru egalitate impotriva legilor naturii si ale firii. cupluri homosexuale nu pot face copii => trebuie sa procuram copii pt ei ca sa poata sa fie egali (impotrivat oricarei ratiunii) => hai sa facem o piata legala unde mamele pot sa-si vanda proprii copii cuplurilor de homosexuali. UNDE ESTE DREPTUL ACELUI COPIL VANDUT de a creste in familia lui naturala ? Aruncat de progresisti la gunoi de dragul unei utopii irealizabile. egalitate acolo unde ea nu exista in realitate.
            • +8 (16 voturi)    
              Corect (Vineri, 2 iunie 2017, 0:15)

              Boa [utilizator] i-a raspuns lui Adran

              Progresistii merg contra naturii, retrograzii sunt cei ce duc societatea inainte. Pe logica racului. :)

              "Acel copil vandut" de propria mama cu siguranta ca o va duce mai bine cu cei ce dau bani din dorinta de a avea copii. Indiferent de orientarea sexuala a noului cuplu de parinti.
              O mama sau un tata ce renunta la copil pentru bani e clar ca nu merita sa-l aiba.
              La fel si cei ce-i abandoneaza definitiv sau temporar. Si cu atat mai mult nu-i merita cei ce-i fac ca sa-i exploateze, si cei ce-i abuzeaza fizic si mental.

              E revoltator ca unii se trezesc buni crestini si conservatori cand e vorba despre homosexuali, dar au nemasurata intelegere crestineasca fata de animalele in corp de om prin care isi duc existenta. Nu e zi sa nu aflam de femei si copii batuti salbatic de soti betivi prin diverse colturi de tara, nu e ai sa nu te impiedici de oameni abrutizati. Rata de analfabetism functional la elevii de liceu a trecut de 50 % de o buna bucata de vreme, abandonul scolar tinde spre cote africane, hipsteri picati de pe Luna propavaduiesc criminal renuntarea la vaccinare si ne baga-n epidemii de boli de mult uitate, ne conduc idioti si hoti si pierdem sanse imense de a ne dezvolta accelerat.
              Dar "bunii crestini" din Romania nu sunt deranjati de toate astea ci sunt extrem de ocupati sa se revolte contra progresistilor, a homosexualilor, a lui Soros, a reptilienilor samd.

              Acesti "buni crestini" sunt cei ce l-ar rastigni pe Isus a doua oara, in acelasi urlete de satisfactie precum au facut-o altii cu 2000 de ani in urma. Pentru ca acum ca si atunci, drumul nostru prin istorie pare sa fie decis de cei ce il ucid pe Domnul in numele Domnului.

              Trist...
            • +5 (5 voturi)    
              Indrugi prostii (Vineri, 2 iunie 2017, 15:19)

              speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui Adran

              Piata de copii, copii vanduti ?!! Nu cumva Soros si Iohannis sunt implicati ? Tu esti exemplul perfect de indoctrinare religioasa fanatica.

              Adoptarea copiilor se refera la copiii abandonati ( de familiile alea crestine pe care le sustineti voi ). Adoptia are in vedere tocmai interesul copiilor. Doamne fereste sa aiba si ei un camin primitor si sa fie inconjurati de dragostea parintilor !

              Nuuu, trebuie sa crape in orfelinat ca altfel se umfla glanda crestina in medievalii fanatici. Te-ai intrebat vreodata crestine de ce s-au permis adoptiile de catre cuplurile gay in tarile civilizate ?
              Pentru ca s-a urmarit tocmai interesul copiilor, iar acestia cresc la fel de normal intr-o familie cu parinti de acelasi sex. Conteaza iubirea si grija cu care sunt inconjurati, nu orientarea sexuala a parintilor.

              E greu ca trogloditii sa priceapa lucrurile astea, insa azi s-a mai facut un pas inainte, de acum USR este un partid progresist asumat. Era si cazul ca momaile alea de la PNL s-au predat PSD-ului si canta si ei serenada familiei medievale.
            • +5 (5 voturi)    
              Legile naturii sunt pt animale. (Vineri, 2 iunie 2017, 15:34)

              man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Adran

              Familia aia heterosexuala isi lasa copii aia pe drumuri, aiuritule. Violenta domestica tot de acolo vine. In familia traditionala rata abandonului scolar tot creste de-am ajuns la coada Europei. N-au homosexualii nicio legatura cu asta.
          • 0 (2 voturi)    
            Avansul a fost bun ! (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 9:05)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui geo.lex

            Si avanseaza continu , dar si-au pierdut directia si societatea occidentala realizeaza acum ca au avansat spre o prapastie. Iar Mekel a gasit solutia. Iesim din nenorocire daca aducem islamisti sa lucreze pentru batranii nostrii pensionari. Ca nu mai avem tineri. Avem mai multi batrani.
            Cum e cu acest avans ?
      • +8 (30 voturi)    
        Hoooo mieii Domnului... (Joi, 1 iunie 2017, 15:33)

        vio7 [utilizator] i-a raspuns lui vio7

        Pana la minus 3 milioane mai aveti!:))))
        • +8 (16 voturi)    
          Care miei? (Joi, 1 iunie 2017, 21:09)

          Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui vio7

          Ori sunt berbeci ori bizoni.
      • -6 (24 voturi)    
        Tu fiind de dreapta, corect? :) (Joi, 1 iunie 2017, 15:37)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui vio7

        Îmi cer scuze pentru indiscreție, dar tu citești postările pe care le scrii? :)

        Eu ți-am citit vreo 10 dintre ele și mi-am format o părere. Poate ar fi util să ți le citești și tu :)
      • -6 (8 voturi)    
        in orice tzara civilizata (Joi, 1 iunie 2017, 17:17)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui vio7

        crestinismul este o trasatura specifica partidelor de dreapta. . ex. partidul crestin democrat in germania.
        psd este un partid cameleon, dupa ilici si dragnea, cand era clar asezat pe shina din stanga.
        dottore, dar mai ales dracnea, fac apel la miscari de dreapta, cu speranta largirii bazei electorale.\
        asta vroia si neicusor dan..
        numai ca soroseii sunt hotarati satanisti.:-)
        si asta e bine pt. noi. ii putem recunoaste usor, sa ne aparam ca de belzebut. :-)
      • -1 (15 voturi)    
        pai trezeste-te (Joi, 1 iunie 2017, 22:02)

        Adran [utilizator] i-a raspuns lui vio7

        la realitate.stangistii aia progresisti de afara sunt pe aceeasi ideologie ca si comunistii marxisti, doar ca au devenit neo-marxisti, adica cam pe unde ar trebui sa fie PSD-ul ca partid de stanga, comunist. Numai ca PSD-ul s-a unit pentru furt iar ideologia lor e aia de furt, asa ca nu conteaza ce promit alegatorilor, idei de dreapta sau stanga. Progresistii din USR aliniaza partidul cu neo-marxistii progresisti de extrema stanga de afara, asa cum sunt instruiti atunci cand s-au urcat in carca lui Nicusor. Nicusor e saracu doar un naiv, pana acum am crezut ca a tradat dar se pare ca e doar naiv si acum si-a dat seama ca a facut un pact cu dracu, iar dracu l-a aruncat in apa cu prima ocazie.
        • +5 (5 voturi)    
          Aberatii 2.0 (Vineri, 2 iunie 2017, 14:10)

          maxumus [utilizator] i-a raspuns lui Adran

          Sincer tu te auzi ce prostii spui ? Tu esti cel intolerant, tu esti cel plin de ura, tu te opui libertailor civile si ai tupeul sa ii acuzi pe altii de marxism ? Tu esti marxist tipule ! Din ala feroce pus pe restrans drepturi si liberatti.

          Ma bucur ca USR a scapat de homofobul ND, acum poate deveni un partid progresist adevarat, singurul de fapt din Romania.
          • 0 (0 voturi)    
            pentru maxum (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 9:08)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui maxumus

            De ce il acuzi de ura pe Adran? Eu nu am vazut sa scrie ca vrea sa le taie penisul la homosexuali. Asta ar insemna ura !
          • 0 (0 voturi)    
            Du-te si te inscrie in USR ! (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 9:09)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui maxumus

            Unii ies , altii intra. Asa e normal, nu ?
    • +8 (22 voturi)    
      Aiurea (Joi, 1 iunie 2017, 16:44)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      Pe Nicusor nu l-a dat nimeni afara din USR, s-a exclus singur, de bunavoie si nesilit de nimeni, incercand sa forteze mana grupului progresist, nu stangist.

      E o distinctie interesanta, dar cum la noi xenofobia, homofobia si nationalismul sunt temele "stangii" de vreo 50 de ani incoace, nu e de mirare ca suntem sortiti confuziei.
    • +8 (14 voturi)    
      Stangistii sunt rai (Joi, 1 iunie 2017, 16:51)

      starlink [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      si dreptistii sunt buni :) Serios acum, cati ani ai ? Sau la tine problema e mai grava ?
    • 0 (20 voturi)    
      :))))))))) (Joi, 1 iunie 2017, 17:05)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      ii era frica lui Nicusor ca il ia vreun barbat de sot cu forta ?

      incurajezi prostia Nicusoare ... nu iesim in strada cand Guvernul romaniei da o lege care sa sccape hotii ... dar nu mai putem de indignare ca stim ce face altul in viata lui personala\privata. ce retardati!
      • -2 (20 voturi)    
        ce fac ei in viata personala/privata (Joi, 1 iunie 2017, 22:09)

        Adran [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        nu intereseaza pe nimeni. dar ce fac progresistii care cer egalitate acolo unde legea naturala/fireasca spune ca nu exista egalitate e altceva. casatorii homo aduc dupa ele propaganda in scoli, vanzare de copii pentru aceste cupluri, schimbari de sex suportate din fonduri de stat, etc etc etc. vezi ca broasca fierbe fara sa-si dea seama dar noi stim care e rezultatul. ongistule.
    • +10 (12 voturi)    
      "stângiștii".. (Joi, 1 iunie 2017, 18:10)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      Fă o lista cu țările în care este permisă căsătoria între homosexuali și cele în care este interzisă sau chiar pedepsită prin diverse metode exprimarea identității sexuale și vei descoperi rapid că nu există nici o legătură între orientarea politică și opinia lapte acest subiect. Singura corelație directă este cu religiile monoteiste avrahamice (în special ortodocși și musulmani) și dictaturi sau regimuri totalitare.
  • +18 (88 voturi)    
    S-a dus cam ultima speranta a Romaniei... (Joi, 1 iunie 2017, 14:23)

    midumi [utilizator]

    Si nu ma refer aici la Nicusor Dan. Ci la USR.

    Scandalurile si plecarile de genul fac foarte rau unui partid pentru ca arata lipsa de coeziune intre membrii.

    Daca de la o astfel de tema apar demisii din conducerea partidului, ce va face in viitor sa nu arate identic? La fiecare decizie a partidului, mai pleaca 1-2 oameni din conducere.

    Pacat... mare pacat.

    Asa castiga PSD-ul. Divide et Impera. Nu are, din pacate, niciun adversar serios. Si de aceea...domina toate alegerile de dupa 89....
    • +2 (28 voturi)    
      Saraca zi in stiri ... (Joi, 1 iunie 2017, 15:22)

      si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui midumi

      8 articole cu acelasi subiect :

      s-a suparat o pârâcioasa mica si rhârâhâita si nici macar nu stie de ce ...

      daca se incordeaza si mai tare , il ia cu brio la schimonoseli pe schimonosel :

      Nicusor Dan nu stie de ce e suparat ( youtoube )

      https://www.youtube.com/watch?v=HnT5oHS-Rg0
      • 0 (4 voturi)    
        PSD, lupta PSD! (Joi, 1 iunie 2017, 21:17)

        math_2 [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

        da un link si cu referendumul unde ati votat 7.4 miliarde si nu ati reusit.
    • +3 (15 voturi)    
      N.D. O SA MOARA SPERANTA! (Joi, 1 iunie 2017, 17:04)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui midumi

      Mie nu mi-a placut niciodata, n-a avut niciodata discurs, nu a spus niciodata nimic.
      Singura persoana din USRUSB (am si votat-o!) a fost dna Wring.
      In rest, muti ca pestii, manifestari in Parlament ca la soala generala, dar, asta este.
      De unde nu este, nici D-zeu nu cere!
    • -7 (23 voturi)    
      USR devine aripa politica a LGBT ?! (Joi, 1 iunie 2017, 18:16)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui midumi

      Un partid nu este si nu are obiective de simplu ONG sau de goarna a unor ONG-uri.
      Asta daca vrea cu adevarat sa guverneze o tara de 20 de milioane de cetateni, membra UE si NATO.

      Un loc pe esichierul politic se ocupa printr-o oferta cu caracter politic, fie prin mesaje ideologice, fie prin actiuni pragmatice, idealul pentru a ajunge la Putere fiind un mix intre ideologie si pragmatism.

      USR-ul, in mod evident, acum atestat si public de fostul presedinte nicusor Dan, nu are o ideologie clara si pare sa fi evitat chiar sa isi defineasca vreuna.

      Din pacate pentru Opozitia romaneasca, USR-ul nu pare sa fie capabil nici de actiuni pragmatice, in acord cu sociologia electoratului sau oportunitatea unei conjuncturi politice.

      Votul a aratat o clara si profunda diviziune, aproape la egalitate, intre cei care abuzeaza cinic de brandul "progresist" si cei care ar vrea un partid de dreapta "dura", conservatoare.

      Momentul e ales cat se poate de iresponsabil si nu raspunde decat strict intereselor inguste a unei ultraminoritati de activitisti foarte agresivi in lobby-ul pentru crearea unor drepturi individuale.

      USR-ul are de pierdut pe termen scurt, mediu si lung, pozitionandu-se pe o nisa foarte controversata, inclusiv in marile tari din UE, si indepartata de tot ce resimte si va resimti multi ani de acum incolo o larga majoritate de romani.

      Pozitiv e faptul ca se produce o clarificare ideologica la USR, partidul va imita probabil, in stil balcanic inevitabil, formatiuni si grupuscule extremiste de stanga din Occident, pro-minoritati, pro-imigratie, etc.

      Poate ca e o sansa nesperata si pt dl Ciolos de a prelua o parte din electoratul care nu va mai vota USR.

      PNL-ul si PMP-ul vor incerca si ele sa amplifice profitul indirect, pozitionandu-se ca "adevarate" partide de dreapta.

      Negativ e ca un partid care atragea sperante de mai bine e pe cale de a fi distrus de inversunarea militantilor LGBT in a-si promova ideile in politica romaneasca.
  • +9 (61 voturi)    
    Nu e nevoie de 20 de ani (Joi, 1 iunie 2017, 14:27)

    man_and_twin [utilizator]

    Traditia coruptiei exista de secole in Romania. A inflorit si-n perioada interbelica.
    Sunt doar pretexte pt a nu-si asuma pozitii si mesaje concrete, ca orice partid politic.
    • -6 (20 voturi)    
      Da ceasul ca sa-ti dau ora exacta. (Joi, 1 iunie 2017, 15:29)

      Multumit [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

      Coruptia nu e o "traditie de secole" aici ci un flagel pentru ca pana recent nu a fost considerata ca un lucru dezirabil in mentalitatea populara mioritica.

      Mai canta-ne niste manele ca vad ca aduni voturi cu ele. Poate aduni si niste ceasuri pentru PSD.
      • +1 (5 voturi)    
        De peșcheș sau de ”poclon” ai auzit? :) (Joi, 1 iunie 2017, 20:32)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui Multumit

        Noțiunea de peșcheș au adus-o probabil turcii (dacă nu cumva cumanii) dar ideea de plocon (sub forma ”poclon”) există cam din secolul VI, adusă de slavi.

        Singura diferență e că nu era considerată corupție, se considera ”a da dreptul”. Din cele mai vechi timpuri, ocupantul unei funcții în stat o folosea ca să scoată bani din ea.

        Francezii au introdus funcționarii publici plătiți cu salariu, iar contribuția originală românească este că acei funcționari primesc și salariu, dar își folosesc funcția și ca să scoată bani în mod direct din ea. ”Obiceiul pământului”.

        În anii '80 corupția a devenit necesară până și la măcelărie, benzinărie sau aprozar, în timp ce în prezent e necesară doar în învățământ, în sistemul medical sau la angajarea ca bugetar. Pentru că de fapt corupția e un mecanism de autoreglare în societate, ajută la rezolvarea problemelor care nu se pot rezolva legal. Concluziile le tragi tu singur.
        • +1 (1 vot)    
          cu voia dv as mai adauga pe lista (Vineri, 2 iunie 2017, 8:23)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          politistii/multi, precurorii/destui, juzii/pe ici pe colo.
          si daca te uiti bine, pe la ghisee, daca nu se cere, se sugereaza, se accepta, e binevenita.
          cum zice romanul: sa fie primit ! :-)
          in privinta spagii, a devenit cronica, s'a obisnuit romanul cu boala.
      • +5 (5 voturi)    
        Hai sictir (Vineri, 2 iunie 2017, 13:41)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Multumit

        Am adunat cateva semnaturi de la familie si prieteni pt USR si pt Paleolgu, Si pt M10 inainte de asta. Dar nu mi-ar fi trecut niciodata prin cap ca Nicusor ar marsa la un referendum populist marca PSD.
        Dar uite ca in sinea lui ar face-o, si prefera sa plece din propriul partid mai degraba decat sa sustina pozitia contrara PSD-ului.

        Cum adica nu se identifica cu un partid al libertatilor civile?
        Unde viseaza el sa traim, in Iran?
  • +1 (115 voturi)    
    USR devine USLGBTQIABCDEFT (Joi, 1 iunie 2017, 14:29)

    cenzuratul [utilizator]

    Si cred ca de acum putem spune ca USLGBT nu mai este partid, este cos (a la Hillary).
  • +13 (53 voturi)    
    Deci (Joi, 1 iunie 2017, 14:30)

    Oseberg [utilizator]

    Nici strutz, nici camila, ci o struzto-camila asa, mai coafata pe ici, pe cole, prin partile neesentiale!
    • -2 (12 voturi)    
      Dar PNL ? (Joi, 1 iunie 2017, 20:29)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Oseberg

      Dar PSD, UDMR, ce sunt ? Care este pozitia lor clara in acesta problema ? A fos o mare cacialma ca s-a bagat pe ordinea de zi acest subiect. Vorba "calului troian ( Ghinea); " a fost o propunere ca sa ne pozitionam..." Cine a facut acesta propunere ? Omul PSD? Al KGB ? Cine a fos t dusmanul din interior ?
  • +4 (70 voturi)    
    Pai si daca la vot iesea invers, respectiv (Joi, 1 iunie 2017, 14:30)

    Susufler0 [utilizator]

    castigau adeptii modificarii Constitutiei, (conservatorii) era loc pt toti ?
    • +4 (28 voturi)    
      Interpretezi gresit (Joi, 1 iunie 2017, 15:12)

      stefansb [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Nu s-a votat daca sa se plaseze pro sau contra, ci daca sa se plseza contra modificarii constiutiei sau sa ne se plaseze. Ce a sustinut Nicusor Dan e sa nu se plaseze IN NICI UN FEL si fiecare sa voteze cum crede. Deci da...era loc pt toti daca nu se vota sa se plaseze intr-un anume mod
      Problema USR e ca n-a avut doctrina si a adunat oameni cu vederi diferite. Acum e imposibil sa nu se certe, pt ca o majoritate vrea sa impuna punctul de vedere unei minoritati, sa o oblige sa sustina si sa voteze niste valori in care nu crede.
      • +3 (5 voturi)    
        Ok ! Am inteles. Nu ma informasem corect (Joi, 1 iunie 2017, 19:30)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        Acum,dintr-o luare de pozitie mai proaspata a lui Nicusor inteleg ca el sugereaza conducerii partidului un fel de recurs, (o rediscutare a hotararii Biroului National) in celelalte doua foruride conducere ale USR, pe care daca o sa-l castige, asta va putea insemna reintoarcerea lui in partid !

        PS. Dar cum ? In functie sau ca simplu membru ?
        • +2 (2 voturi)    
          statutar (Joi, 1 iunie 2017, 22:52)

          Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          ca simplu membru
          • +1 (1 vot)    
            Logic asa ar trebui sa fie ! (Vineri, 2 iunie 2017, 17:57)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Mumulea

            Totusi, cu toate ca USR este altceva decat celelalte partide, ceva ma face sa cred ca s-ar gasi o chichita in statut care sa-i permita sa dezavueze demisia si sa aflam ca de fapt nu a plecat niciodata din USR !

            PS. Ar fi extrem de descurajator insa sa fie asa !
    • +11 (15 voturi)    
      Da, de unde?! (Joi, 1 iunie 2017, 15:25)

      UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Era o chestiune de timp pana aripa conservatoare se va ciocni cu cea progresista. Este si normal. Mai mult, tot o chestiune de timp este scindarea partidului in cele doua directii. Esenta, ceea ce trebuie retinut, este ca ambele parti sa se compuna din oameni onesti. Asta conteaza de fapt. Totodata, subiecte precum coruptia, sanatatea publica, educatia etc vor ramane puncte comune. Alte subiecte, precum modificarea Constitutiei, vor fi etern in dezbatere.

      Atitudinea de "imi iau jucariile si plec" nu face insa cinste nimanui. Apoi, declaratii precum "in democratie, majoritatea are intotdeauna dreptate" sunt cel putin regretabile. Si nu e prima gafa. Amenintarea de genul, "daca nu votati cum vreau eu, demisionez" e alta gafa.

      Daca crede ca va exista vreodata consens intre progresisti si conservatori in ceea ce priveste astfel de subiecte si daca asa considera el ca trebuie pusa problema, poate ca nu era locul lui la carma partidului.
      • +6 (6 voturi)    
        Ar fi pacat sa se scindeze partidul pt ca (Joi, 1 iunie 2017, 19:34)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

        USR face treaba mai buna in Parlament decat oricare alt partid din opozitie !

        De asemeni si in afara Parlamentului, in mass-media opozitia USR este superioara PNL (mai articulata, mai convingatoare, mai hotarata).
    • 0 (14 voturi)    
      nu (Joi, 1 iunie 2017, 16:47)

      inginer_programator [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      votul a fost despre o poziționare oficială a partidului (iar Ghinea a propus poziționarea oficială contra)

      dacă la vot ieșea invers, partidul nu se poziționa oficial - nici pro, nici contra. Pur și simplu nu se poziționa ca partid pe o chestie minoră dar care poate dezbina partidul.

      ideea lui ND era să construiască pe temeliile comune și să nu se pronunțe _ca_partid_ unde există falii mari în rândul membrilor și votanților (ca în acest caz).
    • -1 (21 voturi)    
      Da. Progresiștii doar predică toleranța. (Joi, 1 iunie 2017, 17:50)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      dar în realitate sunt foarte radicali, nu tolerează opinii contrare. Comunitatea LGBT invocă toleranța și democrația doar când le servește scopurile, în timp ce ei înșiși sunt extrem de intoleranți..

      Coaliția pentru Familie a înțeles asta la timp, Nicușor Dan a înțeles prea târziu.
      • +3 (5 voturi)    
        Majoritatea are drepturi (Vineri, 2 iunie 2017, 14:24)

        maxumus [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        minoritatea nu are. Majoritatea nu vrea drepturi pentru minoritate, minoritatea nu se opune la drepturi pentru majoritate. Minoritatea cere drepturi egale, majoritatea zice nu.

        Si totusi minoritatea e cea agresiva si majoritatea e victima. Trebuie sa fii total imbecil sa crezi asa ceva.
      • +2 (6 voturi)    
        Aiurea. (Vineri, 2 iunie 2017, 15:27)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Amenintarile la adresa familiei traditionale n-au nici in clin nici in maneca cu homosexualii si drepturile lor. E un simplu experiment de manipulare a maselor manevrate de BOR, pt a-si dovedi o relevanta politica. Are loc si in alte parti ale Europei, iar filiera e de fiecare data Moscova.

        Ia vezi discursurile si participantii la lansarea de carte a lui Dughin. Coalitia lu'peste e infiintata de acelasi personaj care facea si Noua Dreapta cu aceaiasi prieteni ai lui Dughin...
      • +1 (1 vot)    
        O sa ajungi sa-mi spui pana la urma (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 1:56)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        ca cererile lor sunt expresia intolerantei, ca asiduitatea cu care cer sa fie ascultati este o forma de intoleranta !

        PS. Am mai auzit lucrurile astea sub forma : "Ia uite, cum vor sa ne impuna noua faptul ca sunt diferiti de noi ! "
  • -23 (51 voturi)    
    ghinea si sistmu' (Joi, 1 iunie 2017, 14:31)

    om simplu din multime [utilizator]

    fac loc pt. partidu' meu, mai exact ii fac loc lui julien sa preia partidu' meu.
    va cere opinia, prin digi, hn, zvonalitate si pe alte canale publice. :-)
    • -3 (5 voturi)    
      hahaha (Joi, 1 iunie 2017, 19:57)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      vad ca m'ati combatut serios si vehement. :-)
      asta inseamna ca sunteti de acord cu mine, ca nu e bine ce'a facut ghinea sorosel. :-)
  • -8 (68 voturi)    
    Saracuu... (Joi, 1 iunie 2017, 14:37)

    vio7 [utilizator]

    E intr-o eroare totala!Care e faza cu traditia si coruptia?Asta s-ar putea aplica la PSD,ar putea fi slogan PSD,dar unde e problema lui?Din contra...el e situat de partea conservatorilor din partid,ei sunt cu traditia,de care?De morti,de raniti,de coruptie,de hora de la sat...traditie sa fie si sa ne foloseasca noua.Din ce spune el...cine nu gandeste ca mine...nu ma mai joc cu el si plec la scara mea...daaa?
    • +6 (24 voturi)    
      nu e vorba de pro/contra, e vorba de abtinere (Joi, 1 iunie 2017, 16:30)

      inginer_programator [utilizator] i-a raspuns lui vio7

      Ce înțeleg este că ND nu vrea o poziționare în niciun sens a partidului pe astfel de teme care pot duce la divizare: nici pro, nici contra. Poporul să decidă asupra genului ăstuia de teme (ca în Elveția), ca partid nu ne poziționăm oficial de nicio parte.

      Sunt de acord cu ND că USR ar trebui să se concetreze pe ce unește pe toată lumea și pe problemele REALE ale Țării.

      Nu era mai inteligent ca Biroul Național să decidă să spună "ca partid, în asemenea privințe, nu ne propunțăm (lăsăm la latitudinea fiecăruia); nu e constructiv, hai să ne întoarcem la problemele adevărate ale României"? Asta voia ND. Să ne concentrăm pe probleme REALE ale Țării. S-au furat din 90 până în 2015 peste 108 miliarde, de 3 ori PIBul țării.

      Ca idee, eu sunt unul din conservatorii care a votat USR. Nu mă deranjează că voturile au fost împărțite în Parlament, dar o poziție oficială a partidului mă deranjează.
  • -16 (56 voturi)    
    Nu i-a spus nimeni (Joi, 1 iunie 2017, 14:39)

    Canache [utilizator]

    lui ND că Ghinea a fost instruit de psd la Universitatea Ovidiu Şincai prin 2006 ?
    Tare mi-am dorit să nu fie el coada de topor psd-istă dar se pare că m-am înşelat.
    Sper ca ND să revină asupra deciziei să-şi dea seama că e bătaie mare pt. control în politica românească şi trebuie să lupte cu jigodiile.
  • -17 (65 voturi)    
    Până la urmă... (Joi, 1 iunie 2017, 14:51)

    Nyk1 [utilizator]

    A dovedit că are totuși coloană vertebrală și nu este doar o simplă slugă sorosistă. Se pare că va trebui să îmi reevaluez poziția față de Nicușor.

    Ideal ar fi să se împace cu Sergiu Moroianu și să formeze, alături de Clotilde, un nou partid de dreapta pe modelul PiS din Polonia sau Fidesz din Ungaria.

    În orice caz, fără aceste personalități, USRul rămâne doar un partid fără fețe care se va dezmembra (căci nici lui Soros nu-i place să sponsorizeze niște perdanți la infinit).
    • +10 (16 voturi)    
      Intrebare (Joi, 1 iunie 2017, 16:17)

      John12 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Se pare ca Soros asta este un fel de Darth Vader. Toata lumea lupta cu el. "Consevatorii", Orban, Putin, Trump, Dragnea, RomaniaTV.

      Spune-mi ce prieteni ai ca sa-ti spun cine esti. :)
  • +7 (57 voturi)    
    intr-o democratie sanatoasa (Joi, 1 iunie 2017, 14:52)

    un revolutionar [utilizator]

    fiecare membru al partidului trebuie sa ia decizie dupa propria constiinţa si balanta colectiva sa incline in funcie de numarul celor care se afla de o parte sau cealalta a propriei convingeri.Cand unii vror sa fie peste ceilalti se aluneca spre dictatura şi dezbinare. Decizia lui Nicusor este pe jumatate argumentata, doar ca trebuia ,in acelasi timp sa fie neutru şi sa ramana membru,pentru ca a fost votat si de conservatori şi de ceilalti. Daca era un simplu membru , da, avea de cautat un alt partid, Cand esti presedinte, nu parasesti corabia , ci pe cei nemultumiti ii incurajezi şi-i indrumi, ca alaturi de tabara cealata sa-şi foloseasca priceperea pentru a rezolva alte probleme prioritare cum ar fi apararea, sanatatea, educatia.
  • -61 (73 voturi)    
    O fi gest de onoare, o fi de marioneta (Joi, 1 iunie 2017, 15:01)

    jackalphonse [utilizator]

    Cine stie?
  • +13 (29 voturi)    
    treziți-vă USR înainte de a vă dizolva în mocirlă (Joi, 1 iunie 2017, 15:05)

    vax-albina [utilizator]

    Am votat și USB în 2012 și USR în 2016.
    Au o atitudine teribil de greșită în politică. PLEACĂ. Pleacă de la ședințe, pleacă de la voturi, pleacă din partid și nu numai. De ce nu stau să fie responsabili? Când nu se înțeleg între ei preferă să plece. Credeam că vor face o altfel de politică. Nici de stânga, nici de dreapta. Și de stânga, și de dreapta. Nu prin ideologie fals asumată. Ci prin raportarea la cetățenii care i-au votat. Sper ca toți USR-iștii să se trezească și să înțeleagă că e nevoie de ei. Cu sau fără infantilismele lui ND.
  • +4 (26 voturi)    
    hm (Joi, 1 iunie 2017, 15:10)

    marianmarian [utilizator]

    Pentru un matematician, are carente de logica in argumentatie. Cum vine asta, daca partidul a decis prin vot deschis ca sustine una dintre pozitii inseamna ca cine nu e de acord cu ce s-a decis "nu mai are loc"? Adica USR e facut pe modelul PCR sau cum? Eu n-am auzit pe nimeni din asa-zisa tabara a "progresistilor" spunand ca "ailalti, conservatorii", nu mai au loc in partid. Din ce stiu eu, singurul care n-a avut loc in partid a fost Ciolos.

    Nu prea imi explic rabufnirea asta, pare ca are resorturi mai degraba personale, nu principiale. Sau nu-si da seama ca prin demisia asta loveste in USR mai mult decat s-ar lovi chipurile USR dupa votul de ieri? Sau mai stii, poate ca fara sa vrea il ajuta, facand loc altora.
  • +6 (32 voturi)    
    Nicusor Dan trebuia sa respecte votul colegilor (Joi, 1 iunie 2017, 15:11)

    Radu10 [utilizator]

    Diferenta dintre o miscare civica si un partid politic este doctrina, adica asumarea unei pozitii clare relativ la o problema de actualitate si de interes pentru ceilalti (electorat).

    Nimeni nu voteaza un partid in care fiecare face ce vrea.

    Nicusor Dan stia foarte bine aceasta diferenta atunci cand a decis/anuntat transformarea USB in partidul politic USR.

    Acum se poate dedica in continuare salvarii Bucurestiului de rechinii imobiliari, eventual intr-o noua miscare civica in care fiecare face ce doreste in afara acestui subiect, il stimez pentru asta si ii urez succes.
    • -8 (12 voturi)    
      poftim? (Joi, 1 iunie 2017, 23:00)

      NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui Radu10

      el trebuia sa respecte votul colegilor?
      dar colegii nu trebuie sa respecte votul milioanelor de romani la referendum?
      alegeti din democratie numai ce va convine si numai ce va avantajeaza, IPOCRITILOR?
      USR= SOROS = MAFIE ORGANIZATA
      • +4 (6 voturi)    
        Majoritatea (Vineri, 2 iunie 2017, 14:26)

        maxumus [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

        nu poate opresa minoritatea. Referendumul e o mostra de gandire medievala prin care se incearca marginalizarea homosexualilor. Doar in Rusia mai vezi asa ceva. Dar ce sa te astepti de la crestinopati.
  • +4 (26 voturi)    
    Democratie (Joi, 1 iunie 2017, 15:29)

    muciflenduri [utilizator]

    Din pacate ND crede in procesul democratic cat timp deciziile coincid cu opiniile sale.
    Ii inteleg punctul de vedere, dar decizia mi se pare stupida. E ca si cum ai da divort de nevasta-ta pentru ca a insistat sa cumpere un televizor, desi tu i-ai spus ca preferi cartile, iar televizorul omoara neuronii.
    ND e prins intr-o bula a propriei genialitati si nu realizeaza ca traditional nu inseamna habotnic si nici homofob (sau cel putin nu asta ar trebui sa insemne)
    Inteleg ca Clothilde si sotul sunt intr-un soi de transa religioasa, cauzata de pierderile suferite, imi imaginez ca si ND este cumva solidar cu ei, dar asta nu inseamna ca trebuie sa se agate de o gandire specifica anilor 50.
  • +5 (27 voturi)    
    Nu are stofa de om politic (Joi, 1 iunie 2017, 15:37)

    John12 [utilizator]

    Ce fel de partid e ala in care deciziile se iau dupa cum bate vantul si in functie de calitatea cafelei de dimineata a fiecarui membru? Azi pentru, maine contra. Cum ar putea un astfel de partid sa dea Prim Ministru. Ce facem cand trebuie luate deciziile, iar ne impartim? Care mai este logica unui partid daca fiecare face cum il rupe capul?

    Nicusor sa se intoarca in activism, politica nu este pentru dansul.

    Sper sa se contureze o majoritatea progresista in USR, este timpul ca un partid de stanga veritabil, modern sa existe in Romania.
  • -4 (22 voturi)    
    mai este usl un partid politic? (Joi, 1 iunie 2017, 15:44)

    ion roata [utilizator]

    Am fost întotdeauna convins ca la sefia partidului trebuie sa fie doamna Armand. Nu stiam nimic despre domnul Nicusor Dan, insa apartiile sale publice erau neconvingatoare. Gestul de astazi mi-l dezvaluie ca un om cu coloana. Un lider care constata ca partidul este confiscat de o mana de activisti lgbt nu poate decat sa plece pentru ca majoritatea celor care i-au votat nu sunt atinsi de putregaiul moral al celor care calca in picioare valorile care cladesc o societate sanatoasa. Regret ca i-am votat. Indiferent de ce va fi in continuare, nu voi vota pe cei care inteleg sa faca astfel politica.
  • -2 (12 voturi)    
    Puteau face asta democratic (Joi, 1 iunie 2017, 15:44)

    mr_mojo [utilizator]

    Votau ca deciziile partidului sa fie luate cu x procente pro și apoi votau. Așa aveau loc toți.

    Din păcate in politica trebuie sa fii organizat și ordonat și membrii unui anumit partid trebuie sa voteze unitar (bine, rău, e cea mai buna soluție pentru a contracara ce fac ceilalți); mai avem pana la momentul când fiecare Votează ce simte și ce vrea, acum astea sunt copilării.
    Și ce votează partidul e ceea ce vrea electoratul lui, ori electoratul USR e clar împotriva definirii familiei tradiționale; nu înțeleg ce motiv de disputa mai exista.
    Pana la urma un partid nu e o adunare de oameni și atât; e o adunare de oameni cu reprezentare și cu un scop: de a impune dorința electoratului lor.
  • -5 (21 voturi)    
    Bravo Nicusor (Joi, 1 iunie 2017, 15:47)

    galeo [utilizator]

    Ai luat decizia corecta.
    USR se va prabusi din cauza idealistilor tampiti ce nu inteleg ce e aia politica
  • +6 (18 voturi)    
    un gest normal, facut de un om normal (Joi, 1 iunie 2017, 15:53)

    revo [utilizator]

    Este un om echilibrat si judecat si e clar ca nu tine cu dintii de functie. A inteles ca membrii de partid si sefii filialelor nu-l recunosc de sef, nu-i apreciaza orientarea si s-a retras.
    N-a impus un regim dictatorial si de teroare pentru ca el insusi este un om independent, care are nevoie si pretuieste libertatea de exprimare si miscare.
    Ceilalti din partid se tem sa nu fie considerati "neemancipati" si isi fac probabil niste calcule, ca vor fi sprijiniti si finantati din afara, ca vor fi acceptati in anumite cercuri care par sa aiba ceva influenta oculta. Vom vedea. Deocamdata, doar Nicusor Dan a dat dovada de bun simt si realism.

    Problema homosexulilor din Romania este una falsa. Numarul celor autentic nascuti cu aceasta anomalie genetica este foarte mic, nu se compara cu numarul celor din tarile "civilizate". Cand toata tara este distrusa bucata cu bucata, arsa din temelii de dusmanii din interior (PSD, PNL, UDMR, PMP), chestia asta este un cacat puturos aruncat in ochii nefericitilor care inca mai vietuiesc aici.

    USR-ul, in care oamenii erau dornici sa creada, a disparut. Desigur, USR-istii vor supravietui in curvasaria politica, facand aliante si migrand in partidele mafiote mari.
  • +2 (16 voturi)    
    Domnule ND, stiti cand n-ar mai fi fost loc in USR (Joi, 1 iunie 2017, 16:05)

    Susufler0 [utilizator]

    pt "conservatori" ? Abia cand "progresistii" din USR ar fi initiat un demers juridic (sub orice forma, cerere pt referendum, lege, modificare de lege) prin care sa solicite modificarea art 271 din c. civ, in sensul de a nu se mai preciza ca barbatul si femeia sunt subiectii institutiei casatoriei !

    In lipsa unui astfel de demers ingrijorarile dvs sunt pur politicianiste !

    PS. De altfel ati si recunoscut acest lucru in momentul cand ati estimat ca in urma votului din Biroul National a fost barata calea conservatorilor catre partid !

    PPS. Daca votul din BN era dominat de conservatori, nu era insa nicio problema. Doar progresistii cu drept de vot din Romania reprezinta o cantitate neglijabila fata de conservatori !
  • +4 (24 voturi)    
    Se contrazice singur. (Joi, 1 iunie 2017, 16:08)

    Andradda [utilizator]

    Daca in USR ar fi fost loc si pt conservatori si pt progresisti, nu si-ar fi dat demisia pe motiv ca progresistii au castigat in fata conservatorilor din partid!
    Sa presupunem ca peste doua saptamani o sa se intoarca la sefia partidului. Ce-o sa faca daca la urmatoarea decizie din interiorul partidului vor castiga conservatorii? O sa-si dea iar demisia?

    Hai ca incepe sa o scalde si cade in ridicol.
  • +5 (11 voturi)    
    Nu asa face un presedinte (Joi, 1 iunie 2017, 16:35)

    GabrielDogaru1 [anonim]

    ce minte de copil, putea sa convoace el forurile superioare, acum e ca o virgina care zice daca chiar ma vreti inapoi sa convocati o sedinta si sa va umiliti pe voi si vin inapoi, penibil. Un lider sta si se lupta pentru ce crede. USR are oameni mai maturi care pot fi presedinte
  • +3 (13 voturi)    
    Nevoia de ideologie (Joi, 1 iunie 2017, 16:35)

    atedeus [anonim]

    Tot respectul pentru Nicusor Dan, dar trebuie să înțeleagă că nu poate exista la infinit un partid fără o ideologie cât de cât clară. D-aia există mai multe partide, corespunzătoare diferitelor curente... stânga, dreapta, ecologiști, etc.
    Să fii cu toți și cu toate în același timp nu prea se poate!
    USR trebuie să se autodefinească cumva, cândva... cu cât mai repede, cu atât mai bine!
  • +7 (43 voturi)    
    Plecări (Joi, 1 iunie 2017, 16:38)

    Alfeu [utilizator]

    Un partid nu trebuie să fie un talmeş-balmeş de idei- şi cu bunul Dumnezeu şi cu hell-ul.De ce pleci, omule, dacă tu eşti în două luntri, precum zici? Mofturi vechi, la nea Nicuşor, care mereu vrea să-şi ia jucăriile şi să plece.
    • +5 (9 voturi)    
      Pleaca pentru acelasi motiv... (Joi, 1 iunie 2017, 21:28)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui Alfeu

      ...pentru care marea majoritate a oamenilor de bun simt din Romania nu intra in politica. Acolo sistemul isi promoveaza impostorii lui corupti si parveniti dar cu o mare calitate: fideli "partidului".
      Ramai cu ei si jubileaza. Asta merita un popor care fura pui de lebada si care parcheaza in mod traditional exact sub semnul de parcarea interzisa. Poporul este si viteaz. Evident ca va fi revolutie daca se reia ridicarea masinilor parcate aiurea!
  • -5 (7 voturi)    
    victorieeeee!!! (Joi, 1 iunie 2017, 16:50)

    dan.c [utilizator]

    Pasul urmator propun sa fie schimbarea siglei aceleia anoste... S-o mai coloram putin!!!!!
  • +6 (18 voturi)    
    respect Nicusor ! (Joi, 1 iunie 2017, 16:59)

    mmmircea [utilizator]

    nu mi-a fost niciodata simpatic, dar uite ca are coloana vertebrala. Si-a dat seama ca securistii infiltrati gen Ghinea pun laba pe USR. Bine face ca-i lasa in ofsaid. Ideologic il toti acuzati ca facuse o ciorba, dar in ciorba USR aveam loc cot la cot toti, toti care vroiam sa construim ceva in tara asta. Pacat !
  • +1 (21 voturi)    
    Nicusor, stai linistit! (Joi, 1 iunie 2017, 17:29)

    dandra [utilizator]

    Tu ramai sa salvezi parcurile, ca de natiune ne ocupam noi.
    Ce ai impotriva libertatilor civile? ce ai impotriva casatoriilor de acelasi sex? Care e problema ta ca doi oameni care se iubesc vor sa se casatoreasca, desi intoleranta le intoarce spatele?
    Ne vom ocupa noi de salvarea Romaniei, noi care continuam sa gandim altfel, noi care nu am uitat de colectiv si vom uita de tine, salvatotul de duzina, care a dat inapoi atunci cand lucrurile devin seriose.
    Ramai cu bine Nicusor, vezi ca s-au furat niste lebede in parcul lui Negoita, ai lucruri importante de rezolvat. De toleranta si libertati civile ne vom ocupa noi.
    Da-mi voie sa iti spun ca esti un demagog si te-ai transformat in politicianul impotrvia caruia nu demult protestai.
    Stii vorba you either die a hero or live long enough to see yourself become the villain. Nu esti tu batman dar multi si-au pus speranta in tine si acum ai dezamagit.
    Adio Nicusor, treci acasa si lasa-ne poe noi sa continuam sa facem ce trebuie.
  • -15 (23 voturi)    
    stire de importanta mondiala (Joi, 1 iunie 2017, 17:45)

    freejack [utilizator]

    Nicusor Dan isi da demisia din USR.
    am si eu o intrebare. cine este Nicusor Dan?
    wtf is this?
  • +4 (22 voturi)    
    Il sustin pe Nicusor Dan (Joi, 1 iunie 2017, 17:54)

    krampus [utilizator]

    Nicusor Dan a aratat viziune si caracter; ma bucur ca nu m-am inselat cind l-am votat. Totusi aceasta problema ( majoritatea activistilor USR au orientare neomarxista in timp ce majoritatea votantilor USR au orientare neoconservatoare.) ameninta sa divida partidul de la inceput, ma mir ca nimeni nu s-a gandit la solutii pina acum si a fost nevoie de un act dramatic al presedintelui pentru a constientiza ca exista o problema.
    • +5 (11 voturi)    
      marxist????? (Joi, 1 iunie 2017, 23:03)

      rags [utilizator] i-a raspuns lui krampus

      de unde si pana unde drepturile minoritatilor sunt sustinute de marxisti? ia mergeti in China sau in Cuba sa vedeti ce bine sunt protejate :-)
      • -5 (11 voturi)    
        neo marxism, marxism cultural, ak gandirea critica (Vineri, 2 iunie 2017, 4:20)

        krampus [utilizator] i-a raspuns lui rags

        Neo marxistii se revendica de la Gramsci si Scoala de la Franckfurt nu de la Lenin, cum pari sa crezi tu. neo marxism, aka marxism cultural, aka gandirea critica... suna ceva cunoscut ?!
        • +5 (7 voturi)    
          Tampenii (Vineri, 2 iunie 2017, 14:31)

          maxumus [utilizator] i-a raspuns lui krampus

          care neo-marxism bai nene, ca ala e mort de zeci de ani ? Ce treaba au homosexualii cu neo-marxistii ?! Numai voi stiti....E bizar sa vezi tot felul de ciudati predicand teorii fanteziste cu Soros, marxisti si globalisti....a innebunit lumea...
  • -4 (12 voturi)    
    Trolachei macovisti (Joi, 1 iunie 2017, 18:26)

    NumaiLaNoi [utilizator]

    Intrati pe pagina lui Ghinea, vedeti ultima postare dupa anuntul ca N Dana demisionat , vedeti si fotografia...numai sampania ii mai lipseste
    Macovistii au castigat, au schimbat m10 pe usr
    felicitari
    oricum alt parlament ei nu mai pupa
  • -7 (9 voturi)    
    te-am votat... (Joi, 1 iunie 2017, 19:36)

    rov [utilizator]

    dar te pup, PA PA !
  • +7 (13 voturi)    
    regele a murit traiasca regele! (Joi, 1 iunie 2017, 20:45)

    Joan [utilizator]

    dnul Dan bine ca renuntati la constructia dvs. Adevarul este ca sunteti cam molatec, iar in politica indiferent de care parte esti trebuie sa fii mai energic. Asta daca vreti sa activati in politica, asa este ambianta. Dna Armand are mult mai multa carisma ca domnia voastra si dna de la Iasi, Chichirau parca ii este numele, de asemenea este f carismatica. Aceste doua doamne sunt facute din alt material decat Gorghiu sau Turcan ori Shaidekh. O dubla Chichirau-Armand poate duce partidul asta nou nu numai in parlament ci la o victorie cu majoritate absoluta.
  • -1 (5 voturi)    
    complicat (Joi, 1 iunie 2017, 21:19)

    DaniC [utilizator]

    Din pacate asemenea partide nu sunt viabile nici macar pe termen mediu , oricat i-am dispretui pe ceilalti ca sunt hoti . Trebuie partide de dreapta , stanga curate , nu partidul minune anti-sistem care sa imbine in stil romanesc toate ideile ( adica sa fii cu fundul in doua luntrii mereu ) .
  • -1 (3 voturi)    
    Daca nu te intereseaza (Joi, 1 iunie 2017, 21:33)

    math_2 [utilizator]

    ... nici personajul nici stirea, de ce citesti ? de ce comentezi ? ati inceput sa faceti si cursuri de engleza acolo la pesedeu ?
  • 0 (18 voturi)    
    Dan (Joi, 1 iunie 2017, 21:37)

    Keiiil [utilizator]

    Deci se pare ca Nicusor Dan a fost inghitit de constructia partidului care a fost proiectata chiar de el. A ales sa fie democratie in partid , iar cand partidul a votat impotriva principiilor lui , a ales sa nu accepte parerea majoritara ca si lider si s-a distantat de partid ( ramane de vazut daca ramane demis ) .. si asta de la un subiect care nu sta la baza partidului , ei defapt avand ca si scop principal sa scape lumea politica romaneasca de corupti si hoti , un scop foarte bun .. daca le-ai dat oamenilor dreptul sa voteze implicit trebuie sa si accepti votul chiar daca nu se potriveste principiilor initiale.. altfel de fiecare data cand majoritatea voteaza altfel decat vrea liderul acesta se supara si pleaca.. un fel de gradinita
    • -6 (10 voturi)    
      PARDON (Joi, 1 iunie 2017, 23:04)

      NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui Keiiil

      USR nu stie ce e aia democratie, cand se opune fatis consultarilor populare , referendumurilor, care sunt arma cea mai puternica si cea ma democratica
      Atunci cand vii si spui ca esti un progre care iubeste democratia dar ca te opui referendumului, in secunda doi DEVII IPOCRIT
      Ai inteles, macovistule?
      Stim ca voi astia de la M10, macovistii, alegeti din democratie numai ceea ce va convine.....
      • +5 (7 voturi)    
        Calmeaza-te domnule crestinopat (Vineri, 2 iunie 2017, 14:33)

        maxumus [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

        In USR a castigat progresismul, nu prostiile medievale intolerante. Progresisti 1- crestinopati 0
  • -1 (11 voturi)    
    Ce atâta tevatură? (Joi, 1 iunie 2017, 21:50)

    CalinMircea [utilizator]

    Se vorbește atâta de USR de parcă ar fi vreo mare gogoriță, când de fapt e o altă formă fără fond exact ca PP-DD (dar cu o susținere populară mult mai mică - vezi rezultatele din alegeri). Să tot încerci să umfli o gogoașă complet goală de conținut e încă o dovadă a prostiei endemice românești, și prin urmare un motiv pentru care PSD-ul va crește și va câștiga în continuare alegerile multe zeci de ani de acum încolo.
    • +1 (3 voturi)    
      USR (Joi, 1 iunie 2017, 23:47)

      Keiiil [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Si cu cine sa votam? Am mult mai multa incredere in USR , asa incepator cum e el decat in PSD , PNL si restul partidelor ( apropo sa compari USR cu PPDD in felul asta este mai mult decat gresit ) .. Da , USR este o mare gogorita pentru mine si da nu e cea mai buna perioada a sa dar inca sper intr-o vindecare miraculoasa a partidului sau macar sa isi faca Ciolos partid sa am si eu pe cine sustine.
  • -4 (4 voturi)    
    e ca la PNL... (Joi, 1 iunie 2017, 23:36)

    vinowatt [utilizator]

    pleaca Gorghiu si vine Turcan !
  • +2 (2 voturi)    
    Va reveniti usor ,usor. (Vineri, 2 iunie 2017, 9:56)

    delavrancea [utilizator]

    Toti suntem scarbiti de ceea ce se intampla pe scena politica.
    Asta nu inseamna ca un partid nou infiintat ,ce s-ar adresa celor "scarbiti", trebuie sa vina ideologic la pachet cu abordari antinationale,antiromanesti,antifamilie traditionalasau mai degraba "normala".
    Pai!Economic suntem praf,salariile din unele zone ale tarii sunt foarte mici ,traiul este greu,...si la scurt timp de la infiintare cei care vor sa "salveze Romania" vin cu abordari pro homosexuali?Si asta e doar un exemplu.Asta e prioritatea nr.1?Remus Cernea?Asta-i prioritatea ?Pe asta iti consumi tu energia?Si voi ceilalti?
    De la infiintarea partidului m-as fi asteptat la cu totul si cu totul altceva de la acest partid.Nu neaparat nationalisme sau traditionalisme ci la abordarea prioritatilor reale ale tarii.
    In fine.Ar trebui sa renuntati la notiuni de "salvati sau "#resist".

    Sa nu uitam ca Romania a fost "SALVATA" dea lungul istoriei si ar trebui sa mai aprindem o lumanare in cinstea celor ce s-au sacrificat pentru ea.
    Iar o familie modesta cu copii de la tara ce traieste in conditii grele "REZISTA "cu adevarat si ia viata ca atare.
    Sa fiti frumosi!
  • +2 (2 voturi)    
    nicusor dan (Vineri, 2 iunie 2017, 16:35)

    rexulet [utilizator]

    Este mare pacat ca nu se poate cristaliza o opozitie adevarata in aceasta tara.. Din 1990 vin sistematic la vot, votez opozitia (am fost si o sa raman un simpatizant al PNT, partid care a fost lucrat de PD-ul lui Base dar mai ales de fractiunile rezultate din PNL (ful de reprez. ai sri-ului si ai comunistilor cu staiff). Am lipsit doar la alegerea presedintelui in anul 2000 intre Iliescu si Vadim. Am votat atat cu USB cat si cu USR-ul dar dezamagirea este foarte mare. Nu ca ar fi corupti sau lipsiti de personalitati individuale, dar sunt manati de o mandrie personala si de o lipsa totala de intelegere chiar in interiorul partidului (vezi conservatori contra progresisti). Sunt atat de mandri in cat nu isi dau seama ca vor rupe un partid care a ajuns deja la 12 % dintr-un motiv lipsit de importanta.
    Nicusor greseste fiindca nu isi da seama ca a fost votat mai ales de corporatisti si de oameni foarte bine pregatiti care nu prea mai au legaturi cu biserica , care se dovedeste la fel de corupta ca si mediul politic (vezi mitr. const. si dobr. si multi alti prelat care se plimba in limuzine in timp ce nr. copiilor care se culca nemancati creste, numarul analfabetilor creste, numarul saracilor creste, si totul in acelasi timp cu cresterea numarului de biserici si aparitia catedralei neamului (care va avea cel mai mare clopot din europa(oare de ce?))). Eu personal am incredere in ND, dar nu-l inteleg cum poate renunta la lupta la cea mai mica adiere de vant, si nu am putut sa-l inteleg in privinta lui Ciolos (care s-a dovedit un om de buna credinta si cu destula viziune). Si sa se mai gandeasc ca din cei un milion de oameni care au iesit in tara in cea mai "frumoasa duminica a iernii" 90 % il sprijina. Nu ne dejamagiti . Incetul cu incetul vom fi mai multi si normalitatea va birui si in aceasta tara de la limita estica a Europei.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri