Emil Constantinescu, elogiu pentru Tariceanu la congresul ALDE: Este printre putinii lideri din Romania cu viziune asupra lumii

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 12:45 Actualitate | Politic

Emil Constantinescu
Foto: AGERPRES
Fostul presedinte al Romaniei, Emil Constantinescu, i-a adus un elogiu sambata lui Calin Popescu Tariceanu in cadrul congresului ALDE, spunand despre acesta ca este un lider adevarat si ca s-a aflat de fiecare data de partea buna a istoriei in cadrul PNL, relateaza News.ro.

"Avem nevoie de lideri adevarati. La o conjuctie a vietii mele si a istoriei i-am cunoscut pe Ronald Reagan, pe Margaret Thatcher, pe Helmuth Kohl, pe Gorbaciov. Acesi oameni aveau o viziune asupra lumii (¬) Avem astfel de lideri in Romania? Putini, iar unul e aici in sala. Este datoria mea sa vorbesc despre el", a spus Emil Constantinescu, referindu-se la Calin Popescu Tariceanu, de la tribuna congresului ALDE.

Fostul presedinte a spus ca Tariceanu a fost un om care a reusit sa aduca spiritul liberal in Romania, participand la reconstructia PNL dupa 1989: "Tariceanu a fost un om, apoi a devenit un lider care a participat la toate constructiile democratice in momente cand Romania era dominata de fosta securitate pana in 1996. De fiecare data, in tulburarile din PNL, a fost de partea buna, corecta (¬) A condus campania mea electorala si ii multumesc pentru asta."

Intr-un discurs selectiv cu faptele istorice si lung de aproape o jumatate de ora, Emil Constantinescu a explicat de ce s-a retras de pe scena politica in 2004, pentru ca "a inteles imediat" fenomenul "care avea sa aiba consecinte grave pentru istoria Romaniei din ultimii 13 ani". "Fenomenul" la care se refera Constantinescu a fost constituirea Aliantei D.A., ca urmare a faptului ca "structurile securisto-comuniste impotriva carora am luptat au hotarat ca e mai bine pentru ele sa lucreze cu partide de dreapta".

Emil Constantinescu si-a incehiat discursul spunand ca "Tariceanu reprezinta singura speranta pentru un adevarat Partid National Liberal".

Sambata are loc, la Parlament, congresul ALDE pentru alegerea noului presedinte al partidului. Singurul candidat este Calin Popescu Tariceanu.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

7350 vizualizari

  • +61 (65 voturi)    
    Domnule Constantinescu (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 12:54)

    Porcurorul General [utilizator]

    Parafrazandu-va: "La o conjuctie a vietii mele si a istoriei i-am cunoscut pe ..."

    Nu cred ca ati vrea sa auziti ce anume v-as spune la o interjectie a vietii mele. Sunt momente cand o "abjectie" si o interjectie se afla in conjunctie.
    • +36 (40 voturi)    
      Tariceanu si Constantinescu aceiasi mizerie (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 14:12)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      EMil: "A condus campania mea electorala si ii multumesc pentru asta."

      deci tu crezi ca te-a facut presedinte si acum esti servitorul lui?

      Ai inteles asa cum esti adica prost, de fapt romanii care erau satui de PSD te-au facut presedinte in 1996 dar tu in loc sa te bati cu PSD-ul te bateai cu morile de vant si ne-ai spus ca te-au invins
      • -1 (29 voturi)    
        Nu fiti rau cu un om in varsta! (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 15:39)

        Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        Nu uitati ca are peste 80 ani si ca multi oameni la varsta asta mai pierd din simtul realitatii. O sa ajungeti si dvs. la aceasta varsta si o sa intelegeti ce se intampla cu fostul nostru Presedinte.
        Vinovat e cel care i-a scris discursul. Dansul e de admirat ca a reusit totusi sa-l citeasca.
        • +10 (12 voturi)    
          Shenila (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 16:10)

          Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

          Stii ce e o shenila? Nu cea de la tanc. Este o pershoana in varshta.
          • +4 (4 voturi)    
            Rusine (Duminică, 23 aprilie 2017, 7:53)

            oilman [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

            Aparitia acestui imbecil - imi pare rau dar nu il pot numi altfel - ma refer la emil constantinescu - a fost o tragedie mult mai mare ca Nastase sau Iliescu - cel putin aia doi erau parte din sistem si nici un om normal nu-si facea sperante. Pe Constantinescu l-am votat din diaspora sperind ca in sfirsit scapam de haznaua bolshevika - cit de tare m-am inselat ! Si acum acest idiot senil deschide gura sa apera un alt neputincios - Tariceanu - care sub pretextul unei idei liberale pe care nu o intelege sau oricum nu o pote defini vrea sa creeze un scut impenetrabil pentru toti borfasii din romania. Ridicol !
        • +3 (3 voturi)    
          hehe istoria se invarte ca senila (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 20:17)

          DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

          Iata cum o shenila a legat o pretenie de o viata ! Daca unu am stabilit ca a venit pe tank celalalt a venit in fata tancului de la Tighina pana la Bucale !
      • +15 (15 voturi)    
        Institutul Levantului, jucaria lui Emilica (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 17:52)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        Explicatie e si mai superficiala si mercantila de atat. Tariceanu l-a ajutat cu trecerea proiectului pt institutul ala de frecat menta, cu studiul levantului. O sinecura pt care acum se ploconeste Emilica. Si a fost o vremea cand ii spuneam asa din simpatie.
    • +25 (25 voturi)    
      Ce se intampla domnule ?! (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 15:58)

      DelMa [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      Functiile inalte, avute odata, va rarefiaza mintea, logica si bunul simt ?
    • +2 (2 voturi)    
      scurt pe doi ..... (Duminică, 23 aprilie 2017, 16:07)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      ramolit si decrepit !!!!!!
  • +48 (52 voturi)    
    Are bombalăul Institutul lui? (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 12:59)

    ouyang [utilizator]

    Are. limbile astea nu-s gratis.
    • +34 (38 voturi)    
      S-a dus si ultima bruma de respect (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 13:53)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

      pentru Constantinescu. Nu mi-a placut niciodata moaca lui, in general fata unui om iti da o imagine si a personalitatii individului, daca ai suficienta experienta de viata si stii sa-l citesti. Dar am zis ca, de, se mai intampla sa gresesti si sa fie oameni de treaba cu figuri de pampalai. M-am convins insa ca prima impresie a functionat si in cazul dlui Constantinescu. N-ar fi exclus sa fie si el un om al Binomului, dupa cum a desfiintat pur si simplu PNT-CD prin neparticiparea lui a doua oara la alegerile prezidentiale - unde stia ca nu ar fi fost ales dar tragea inainte PNT-ul. Rusine, cat de ticalos poti fi ca sa sustii un cercetat penal si un individ cu o influenta nefasta pentru Romania, cand, intr-un an cu o crestere economica de 8% faci un deficit de 5% si bagi Romania in criza ????
  • +52 (56 voturi)    
    Ce sa mai zici (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 13:00)

    ac [utilizator]

    Trist. Mascariciul asta a fost presedinte, si chiar ne pusesem sperante ca ne scapa de ciuma rosie. Si el e la fel.
    • +28 (32 voturi)    
      A fost secretar de partid mai întâi (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 14:13)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui ac

      și abia după aceea președinte.

      Lucrurile astea nu trec, România o să poată ieși din mlaștină numai după ce Constantinescu, Tăriceanu ”și tot neamul lor” vor merge la loc cu verdeață.
  • -39 (51 voturi)    
    O mare pierdere pentru România (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 13:01)

    Nyk1 [utilizator]

    A fost că Nea Nelu nu a câștigat alegerile în 1996 pentru a implementa sloganul „noi nu ne vindem țara”, prevenind privatizările masive și oligarhizarea României din timpul guvernării dezastroase a CDR.

    Cu Nea Nelu am fi avut o șansă să facem o tranziție de tip chinezesc către capitalism, cu o economie mixtă în care fabricile de stat încă profitabile (și da, erau multe) produc prosperitate pentru români în primul rând - nu pentru străini.
    • +23 (25 voturi)    
      hahaha (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 15:48)

      iodixit [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      cea mai tare poanta pe luna asta. hai sa traiesti. sa mai scrii chestii d-astea ca ne descretesti fruntile!
      apropo, esti umorist de meserie? pe la catavencu, sau altceva?
    • +14 (14 voturi)    
      O tara, doua sisteme (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 16:12)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Pe scurt: un sistem comunist pt noi si unul capitalist pt ei.
    • +7 (7 voturi)    
      O mare pierdere (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 19:00)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Pt. rossia, poate. Dar nu, ca a venit miluca, un coate goale care s-a lasat "invins de sistem". Lol. Deci nea nelu poa sa moara linistit. Prietenul lui, lenin, il asteapta.
    • 0 (0 voturi)    
      ...si in 2000, cand nentu' nelu si ... (Duminică, 23 aprilie 2017, 16:33)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      nastase au castigat alegerile , ce au facut.....au continuat procedura de PRADUIRE a economiei, respectiv a intrep. de stat.......1 mil. euro era spaga pt. "privatizarea"fiecarei firme de stat catre "baietii" cuminti ai partidului, ...ca ex. sc faur bucuresti "vanduta" fratilor cristescu din timisoara.
  • +41 (45 voturi)    
    pfyuii mama! (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 13:01)

    CRMS [utilizator]

    Un pacalici pe care l-am votat! Constatineascu desigur...
    • -20 (34 voturi)    
      apăi (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 13:54)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      L-ai votat pe Iliescu și regreți. L-ai votat pe Constantinescu și regreți. L-ai votat pe Băsescu și iar regreți. Cine e păcăliciul?
      • +13 (13 voturi)    
        nu cred ca sint multi (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 15:53)

        iodixit [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        care au votat asa ceva. oare citi or fi pe la spitalul 9 din bucuresti si soclla din iasi? tu la care dintre ele salasuiesti de-l faci pacalici pe cel caruia i-ai raspuns la postare?
      • +14 (14 voturi)    
        Da Mazeta, trebuia inscaunat Phurtin (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 17:00)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Oamenii au votat ce au avut, ca la sah, joci cu pesele pe care le ai, nu poti veni de acasa cu pese din afara.
      • +2 (2 voturi)    
        mazeta (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 22:50)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Tot n-ai aflat ce e aia o mazeta? Uita-te, oglinda...
  • +30 (46 voturi)    
    Primul presedinte de "dreapta" (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 13:05)

    dexpropriat [utilizator]

    Basescu si Constantinescu - unul mai de "dreapta" ca altul. E concurs de batut joc de valorile dreptei in Romania. Tariceanu cel mai anti-european politician de la noi, care i-ar saruta si papucii lui Putin in direct la ora de maxima audienta...
    • +13 (13 voturi)    
      In Romania (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 16:14)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      Nu exista stanga si dreapta. Ele sunt doar niste slogane care explica de fapt niste matrapazlacuri.

      Astfel, inainte de alegeri, se baga adanc mana in buzunarul celor ce produc pentru a li se da celor care nu produc insa care sunt saraci, pentru ca ei sa voteze pe cine trebuie. Aceasta actiune se numeste "de stanga".

      Dupa alegeri, de indata ce putem imparti afacerile cu statul si putem sa ne imbogatim, se numeste ca suntem "de dreapta".
  • +25 (27 voturi)    
    Sa mori tu ??!!!! (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 13:13)

    polonyca [utilizator]

    Tz,tz,tz.....
  • +38 (42 voturi)    
    Ce sa zica si Milica ? (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 13:25)

    Susufler0 [utilizator]

    Nu doar lui Tampiceanu ii datoreaza sinecura intitulata Institutul de Studii Avansate pt Cultura si Civilizatia Levantului ?

    PS. Emil le are cu astea care nu exista : intai i s-a nazarit ca o sa puna la treaba 15.000. de "specialisti" care or sa faca din Romania o bijuterie intre tarile Europei. Apoi, dupa ce l-a invins
    "Sistemul" (care i-a ascuns pe "specialisti" de ochii lui si ai CDR-ului)si l-a scos mai repede la pensie, se pare ca a cugetat si a ajuns la concluzia ca spiritul levantin este cel care ne tine in loc, astfel ca, spre binele Romanicii viitoare s-a hotarat sa-l studieze. :))

    PPS. Asta s-a intamplat si evident ca, in bunul renume al lui Milica, nici treaba asta nu o sa o duca la bun sfarsit !

    PPPS. Bai, cand te gandesti ca l-am votat si pe asta !
    • +24 (26 voturi)    
      Parca era profesor de Geologie (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 13:59)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Ce legatura are cu Istoria Levantului ??? Cred ca singura legatura este ca are o comportare tipic levantina si, pentru o sinecura intr-un domeniu in care nu se pricepe, dar ia bani si are o ocupatie, pupa posteriorul gretosului Tariceanu.
      • +19 (19 voturi)    
        Cu pietrele ca si cu pietrele dar insul asta (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 14:51)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        a facut si Dreptul !

        Si cum spuneam, toate i-au iesit pe dos : cand bananaia pe munte si ciocanea pietroaiele, ca sa nu se plictiseasca recita pledoarii din Cicero iar cand cobora printre oameni rezona cu acestia precum stancile !

        PS. Poate ca a citit Mistretul cu colti de argint a lui Doinas in care este pomenit cuvantul Levant. Asta ar putea fi singura lui legatura cu Levantul !

        PPS. Nu-l stiam pe Milica un om atat de vanitos !
  • +16 (18 voturi)    
    Ce sa zica si Milica ? (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 13:25)

    Susufler0 [utilizator]

    Nu doar lui Tampiceanu ii datoreaza sinecura intitulata Institutul de Studii Avansate pt Cultura si Civilizatia Levantului ?

    PS. Emil le are cu astea care nu exista : intai i s-a nazarit ca o sa puna la treaba 15.000. de "specialisti" care or sa faca din Romania o bijuterie intre tarile Europei. Apoi, dupa ce l-a invins
    "Sistemul" (care i-a ascuns pe "specialisti" de ochii lui si ai CDR-ului)si l-a scos mai repede la pensie, se pare ca a cugetat si a ajuns la concluzia ca spiritul levantin este cel care ne tine in loc, astfel ca, spre binele Romanicii viitoare s-a hotarat sa-l studieze. :))

    PPS. Asta s-a intamplat si evident ca, in bunul renume al lui Milica, nici treaba asta nu o sa o duca la bun sfarsit !

    PPPS. Bai, cand te gandesti ca l-am votat si pe asta !
    • -9 (19 voturi)    
      Din cati am votat doar doi apreciez si azi (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 13:57)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      pe Basescu si Udrea (si nu doar pentru curajul lor)
      In ce-l priveste pe Constantinescu am si azi multumirea de a nu-l fi votat.
      Cum naiba se face ca de cate ori avem la conducerea tarii oameni extrem de indoielnici apar ca din senin si astfel de lacuste.
      • +12 (14 voturi)    
        Eu nu spun decat atat : Cu exceptia Neamtului, (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 14:59)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        de fiecare data am votat cu sentimentul ca il aleg pe cel mai bun si, mai devreme sau mai tarziu, (de obicei mai tarziu) am constatat ca am ales de fapt raul cel mai mic (si m-am consolat cu asta) !

        PS. In 2014 am votat raul cel mai mic si ar fi culmea ca in 2019 sa constat ca l-am votat pe cel mai bun !
        • 0 (4 voturi)    
          Parerea mea (Duminică, 23 aprilie 2017, 9:54)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          "Creditul pe care i l-am dat președintelui Traian Băsescu pentru cele două mandate ale sale nu-l regret nici astăzi. Angajând România pe o traiectorie occidentală și activând primul, după 15 ani de corupție bine instalată, justiția țării, el m-a slujit. S-a înconjurat cu consilieri de prima mână și de la numirile pe care le-a făcut în punctele-cheie ale justiției (Macovei, Morar, Kövesi) a început totul. A reparat cât se putea repara din dezastrul pe care l-au lăsat în urmă, mafiotizând sălbatic țara, președinția lui Ion Iliescu și guvernarea lui Adrian Năstase." 2016 Liiceanu http://www.contributors.ro/editorial/scara-fermecata-a-lui-traian-basescu/
          Ai scris recent ca Basescu a facut amendamentele pentru Udrea. Probabil ca ai o oarecare dreptate. Este normal sa incerce sa o apere din moment ce si el considera ca este haituita. Ar fi totusi prea putin pentru Basescu. Cred ca este disperat pentru modul cum se face azi politica: in spatele usilor inchise in miez de noapte. El care este artizanul la noi al asumarii deciziilor politice oricat de costisitoare ar fi pentru politicean si/sau partid. Amendamentele depuse de el pemtru a trece au nevoie de o majoritate. PMP, atatia cati sunt, nu le va vota. Le vor vota PSD si PNL?
          • +1 (1 vot)    
            Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste (Duminică, 23 aprilie 2017, 12:51)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ty

            primul mandat. Nu regret absolut deloc votul pe care i l-am dat. A fost potrivit ca Presedinte pt Romania si in al doilea mandat.

            Ce s-a intamplat insa dupa e groaznic. Sa ajungi sa lupti cot la cot impotriva justitiei cu cei pe care i-ai stigmatizat timp de zece ani ?

            Sunt basist. Mai bine-zis am fost pana acum doua-trei luni cand am constatat ca Marinarul isi reneaga absolut tot programul pe Justitie pt care a militat si s-a luptat. Si nu de dragul unor idei, cum in mod mincinos afirma, ci de dragul unor persoane, doua trei la numar, cu care, vorba proiectului asta de lege mult discutat, ar putea declara ca formeaza o "gospodarie".

            PS. Ai observat, ty ca Elena Udrea nu se mai freaca la nas cand stie ca este filmata de televiziuni ? Dar ai observat si ca lucrul asta nu se mai intampla cam de cand Base a inceput sa o apere furibund, sau ca sa fiu corect politic in exprimare, cam de cand a inceput sa atace furibund DNA-ul si ICCJ-ul ?

            PPS. Oare de ce ?
            • +1 (1 vot)    
              Avem pareri diferite in legatura cu (Duminică, 23 aprilie 2017, 15:18)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              pozitia lui Basescu dupa terminarea mandatului. Este OK. Cum nu mergem nicaieri avem timp sa asteptam ca sa vedem in ce am avut dreptate si in ce nu.
              PS. Azi sunt foarte multumit pentru Ponor, Iordache si Dragulescu. Pacat ca ce vine din urma . . .
              • +2 (2 voturi)    
                Asa e ! Bine ca mai sunt si momente (Duminică, 23 aprilie 2017, 16:11)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ty

                de genul celor oferite de Ponor, Iordache si Dragulescu !

                Cat priveste la ceea ce vine din urma, nu numai in sport e jale, ci si in cultura. In politica, nu vreau sa revin cu discutia, dar aproape ca mergi ca Diogene cu faclia aprinsa in miezul zilei in cautarea unuia de isprava si nu-l gasesti.

                PS. In fine, iti doresc o zi buna !
  • +22 (26 voturi)    
    Cât de jos poate cobori E.C.? (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 13:54)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Foarte jos. Cam ca Base.
    • -1 (1 vot)    
      coada calului (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 22:54)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Are asemanare E. Constantinescu cu Basescu cata are coada calului cu stampila prefecturii, mdar daca atata te duce capul....
  • +19 (23 voturi)    
    Sa spun si eu un adevar ... (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 13:59)

    KTerinca [utilizator]

    ..... la nivelul meu simplu cetatean.
    Mi-e rusine ca l-am votat pe acest personaj.
    Mai mult nu am de spus.
  • +25 (29 voturi)    
    Congresul gunoaielor... (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 14:15)

    Andradda [utilizator]

    ...si al scursurilor societatii!
    • +9 (9 voturi)    
      No doar (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 17:06)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      ci si hoti, ticalosi, impostori, traseisti... o cloaka de mafioti condusa de un dinu parturica de jasa speta
  • +19 (23 voturi)    
    nu ma (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 14:17)

    nahir [utilizator]

    asteptam ca deziluzia anului 1996, omul invins de sistem, cel care nu a facut nimic si s-a trezit presedinte si cu vila si paza spp pe viata, sa aiba alta opinie in privinta ipochimenului tradiceanu.
    mai bine ramanea la pietrele lui.
  • +16 (18 voturi)    
    Saracul nu stie ce spune (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 14:26)

    BanateanulVesel [anonim]

    Emile ai dat in mintea copiilor. Unii cu varsta gasesc o viziune matura, sanatoasa, altii dau de Alzheimer. Cand ma gandesc ca a fost Presedintele Romaniei, ma apuca fiorii. Va mirati ca Romania este ultimul in Europa?
  • -19 (21 voturi)    
    treziti-va bombalailor! (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 14:58)

    demaGOCU [utilizator]

    Iliescu inteleg ca nu a fost bun, dar nici Constantinescu, nici Basescu? Acum 2-3 ani il pupati pe Basescu in c.r mai ceva ca pe niste moaste. Acum e 'rosu', dintr-o data. Nu mai e bun nici un presedinte. La fel va fi si iOHANIS, hotu de case si de copii. Dar nu va pot spune asta acum cat il pupati in c.r . Trebuie sa primiti de la partid alt tatuc mult-iubit. Tefeleilor!
    • +1 (3 voturi)    
      treaz (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 22:56)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui demaGOCU

      Dar ce bine ca tu esti "treaz"...si le pricepi pe toate, Gogule. Pe la noi Gogu e sinonom cu prostu'...
      • 0 (0 voturi)    
        hai ca te-a lovit prostul (Miercuri, 3 mai 2017, 19:50)

        demaGOCU [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

        Dar daca nu poti combate ideea macar agreseaza persoana, ca nu degeaba sunteti voi comunisti moderni, parsivi si lasi ca niste sacali.
  • +18 (20 voturi)    
    tariceanu (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 15:28)

    randon [utilizator]

    prima data cand am citit o declaratie aiuristica de-a lui tariceanu, am zis ca nu am inteles eu bine si ca probabil omul a facut o ironie. era ceva legat de dna care baga oameni nevinovati la inchisoare.

    a doua oara m-am frecat la ochi si am zis ca omul o fi gresit. era ceva legat de atacul dna asupra statului.

    a treia oara m-am gandit ca ori omul are un interes clar in demolarea dna, ori e cu capul.

    acum sunt convins ca ambele variante sunt corecte: omul a furat, a facut trafic de influenta, a facut abuz in serviciu si nu vrea sa stea la inchisoare. in plus, e dus cu pluta rau de tot si a inceput si el sa creada ineptiile pe care le spune.

    revenind la nea caisa constantinescu, trecand peste conjunctiile si prepozitiile din viata lui, se pare ca saracul a primit ceva malai ca sa dea din gura, altfel nu se explica deloc comparatia total deplasata intre ronald reagan si compostul de cacat de castor constipat, m-am referit la tariceanu, cu scuze castorului constipat pentru umilinta de a-l aseza langa movila de baliga aburinda, ma refer din nou la tariceanu...
    • +3 (3 voturi)    
      malai (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 22:58)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui randon

      "Ceva malai"... Pai sinecura aia de institut ptr. studiul Levantului ce e ???
  • +11 (11 voturi)    
    Oameni de viziune si omul de vizuina (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 16:48)

    krampus [utilizator]

    Institutul de Studii Avansate pt Cultura si Civilizatia Levantului oferit de Tradiceanu lui taica Milica isi arata primele roade - un foarte levantin pupat in cur la drumu' mare. Vezi Doamne, ce mi-e Ronald Reagan, Margaret Thatcher, Helmuth Kohl, ce mi-e Calin Constantin Anton Mugurel Popescu aka Tradiceanu. Ca Reagan n-a furat, ca Thatcher n-a mintit in justitie, nu mai conteaza; important este ca a fost Milica prin preajma si i-a vazut cu ochii lui pe fiecare si a ramas impresionat.
  • -6 (6 voturi)    
    Ha,ha,ha ,ce frumos v-a zis-o geologul,chiar (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 18:46)

    xrogo [utilizator]

    nu va asteptati la asta,dupa ce PNL-ul a virat brusc si s-a aliat cu un alt partid ce virase si mai puternic,chiar nu a mai ramas altcineva inafara de ALDE cu Tariceanu in frunte care sa reprezinte liberalismul!
  • +2 (2 voturi)    
    Aloooooooo (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 21:05)

    kingfisher [utilizator]

    Domnu' fost pres al sistemului, asta-i hal exprimare:"Tariceanu a fost un om, apoi a devenit lider...''. Dupa ce ai inselat sperantele unei generatii acum imbatranesti si urat! Sa te iei de mana cu base!
  • +3 (3 voturi)    
    Un senil (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 21:50)

    Pac-pac [utilizator]

    Omul asta credeam ca a disparut de multa vreme la Protanul istoriei...
  • +4 (4 voturi)    
    Imi pare rau ca l-am votat (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 23:33)

    Vlad-I [utilizator]

    Omul asta nu merita sa fie decat presedinte de scara de bloc.
  • +4 (4 voturi)    
    SINECURISTUL (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 23:53)

    ZinaRebeleanu1 [anonim]

    Cand l-am votat am crezut ca votez un barbat care se va bate pentru binele Romaniei. Pe parcurs s-a straduit sa demonstreze unei natiuni ca este o NULITATE. Azi demonstreaza ca este un oportunist, un linge blide. Pentru Institutul Levantului linge mana lui Tariceanu. Pentru mine a devenit ,,Neica Nimeni "
  • 0 (0 voturi)    
    rahatul....rahatilor....emilllllll (Duminică, 23 aprilie 2017, 16:19)

    oxxxxxyyyyya [utilizator]

    constantinescoooooooo.
  • 0 (0 voturi)    
    imi cer iertare ca l-am votat (Duminică, 23 aprilie 2017, 21:35)

    pb80tm [utilizator]

    pe constantinescu presedinte. iertare Romania ca mi-am batut joc de votul meu. imi este rusine de aceasta petarda politica care a fost prima agresiune la adresa democratiei romane. rusine ca ai intinat memoria lui Coposu. puteai sa taci si sa-ti moflai pensia aia prezidentiala nemeritata.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă