Liviu Dragnea, despre homosexuali: PSD e un partid tolerant, in Romania avem loc cu totii

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 3 aprilie 2017, 12:12 Actualitate | Politic

Liviu Dragnea
Foto: Agerpres
Liviu Dragnea a precizat luni ca nu sustine declaratiile senatorului Ioan Denes, care a afirmat ca persoanele de acelasi sex nu au voie sa se tina de mana pe strada, si i-a avertizat pe colegii sai "sa nu uite ca fac parte din PSD".

"Nu sunt de acord cu afirmatiile" dl Ioan Denes, a spus Dragnea, la intrebarile ziaristilor.

Liviu Dragnea si-a sfatuit colegii "sa nu uite ca fac parte din PSD", un partid "tolerant, nu cu atitudini arbitrare, care crede cu toata taria ca in societatea romaneasca avem loc toti".

Seful PSD a avertizat ca va avea o discutie "mai apasata" cu colegii sai legata de acest subiect, in conditiile in care "PSD sprijina toleranta" si porneste de la "conceptul ca in Romania avem loc cu totii si nu trebuie sa ne razboim intre noi", in conditiile in care "pericolele si riscurile sunt in afara tarii, nu la noi".

Reactia sa vine dupa ce senatorul PSD de Bistrita-Nasaud, Ioan Denes, a declarat, la sfarsitul saptamanii trecute, ca persoanele de acelasi sex nu au voie sa se tina de mana pe strada daca nu scrie in vreo lege acest lucru.

"De fapt, prin aceasta rezolvare a unei probleme care, ma rog, se poate analiza, de fapt doresc sa legalizeze acele convietuiri, concubinaje de fapt intre persoane de acelasi sex. Vreau sa o spun foarte clar: atata timp cat modul in care se comporta un cetatean nu-mi lezeaza libertatea mea, are dreptul sa faca ce doreste dumnealui. Dar in momentul in care imi lezeaza mie libertatea, atunci avem o problema. Si aici vreau sa va spun foarte transant: de fapt dumnealor doresc ca drepturile pe care le are un cuplu de acelasi sex sa fie drepturile si sa fie aparati ca si o familie in sensul pe care il intelegem noi pana acum. Adica sa aiba dreptul sa faca infieri, sa mearga de mana pe strada", a afirmat Denes, citat de Agerpres.


Citeste mai multe despre   






















5840 vizualizari

  • +27 (27 voturi)    
    . (Luni, 3 aprilie 2017, 12:16)

    Evq [utilizator]

    Avem loc cu toții, hoți, mincinoși, etc, etc. Cel mai tolerant partid!
    • +4 (6 voturi)    
      ei au loc de noi (Luni, 3 aprilie 2017, 13:40)

      amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      ei au loc de ceilalti fiindca au nevoie sa fure de la cineva, dar noi nu mai avem loc de ei. In loc de chestia aia cu semnaturile pentru familie, mai bine ar fi fost sa se semneze afara cu PSD din tara!
      • +1 (5 voturi)    
        Livache se include intr-o anume comunitate? (Luni, 3 aprilie 2017, 15:12)

        ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

        Si noi nu stiam?
        Lasa ca e bine pentru el, la Jilava sau Poarta Alba o sa fie si acolo un conducator :-) Pe langa mustata o sa aiba probabil si strungareata.
    • 0 (2 voturi)    
      N-ar trebui să te deranjeze hoții (Luni, 3 aprilie 2017, 13:46)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      dacă-ți place să muncești, orice furt este o invitație la muncă.
    • +7 (9 voturi)    
      Se referea la Bombonel si la Ponta .... (Luni, 3 aprilie 2017, 14:29)

      DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      ...nu v-ati prins ?! Pe Servil Shaideh nu o include ca nu e vorba aici de transexuali sau hermafroditi...;)
    • +2 (2 voturi)    
      Nu e doar tolerant (Luni, 3 aprilie 2017, 16:17)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      E o casă de toleranță!
  • +12 (22 voturi)    
    Singurul comentariu corect al acestui individ (Luni, 3 aprilie 2017, 12:24)

    dexpropriat [utilizator]

    Insa cred ca este teleghidat sa spuna asa, il doare in cot si de homosexuali, si de evrei, si de oricine nu e membru psd !
    • +5 (9 voturi)    
      Evident ! I s-a spus ca partidele socialiste (Luni, 3 aprilie 2017, 13:58)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      din UE sunt tolerante in raport cu cele conservatoare astfel ca da bine, e europeneste, e modern, e politically correct sa fii open mind !

      PS. Altfel - sunt convins - nu ca il doare in cot ci ca,in particular chiar ii dezavueaza. In fond e un fost tractorist nascut in Gratia, Teleorman.
  • +2 (12 voturi)    
    E cel putin comic (Luni, 3 aprilie 2017, 12:24)

    cinevatus [utilizator]

    E cel putin comic dansul PSD pe aceasta tema, indiferent de opinia subiectiva a fiecaruia.

    Acum probabil cei cu opinii pro-LGBT for sari in sus dar as fi moderat. :))

    Ne intoarcem iar la situatia jalnica a scenei politice romanesti, unde daca esti conservator sau respectiv progresist, nu prea esti sigur cu cine sa votezi pentru ca nici un partid nu are o identitate politica clara si e posibil sa iti regreti votul dupa doar cateva luni de la alegeri. Mai rau e ca si partidele noi, exemplu clar USR, tot ambiguitate vor sa ne serveasca, cand e absolut clar pentru toti, ca exista o mare necesitate de claritate ideologica.

    Eu care ma consider conservator pe multe teme si n-am votat PSD la parlamentare, desi s-au prezentat ca traditionalisti etc. etc. Este PNL mai putin amagitor si neclar? In situatia actuala, nici vorba! Sa vedem dupa alegerile interne.. insa nu trag mari sperante cat timp vocile integre doctrinar gen Daniel Gheorghe, sunt cazuri mai degraba izolate.
  • +17 (21 voturi)    
    Lumea cu sus-n jos (Luni, 3 aprilie 2017, 12:27)

    MihaiBzs [utilizator]

    Traim intr-o lume in care PNL vrea familie traditionala si PSD este partidul progresist.

    Am ras
    • +9 (11 voturi)    
      ma rog (Luni, 3 aprilie 2017, 12:35)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui MihaiBzs

      e doar o vorba de fatada. Faptele conteaza. Intotdeauna faptele si nu-i vad pe psd de exemplu sa accepte casatorii intre persoane de acelasi sex, acestia din urma avand dreptul de exempülu sa infieze copii.

      Asta e mare dorinta a homosexualilor si lesbiencelor, iar psd nu cred ca le va oferi asta. Ar putea foarte simplu ca au majoritatea in Parlament.

      Restul e doar gargara si minciuni. Niste ipocriti care folosesc orice vant sa-si umfle ei panzele.
      • -4 (12 voturi)    
        Progresistii vor razboi (Luni, 3 aprilie 2017, 13:40)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui cladob

        Bine, domnule. Evident ca cu extremistii LGBT nu e loc de negociere si compromis. S-a vazut si in SUA.
        Daca declaratiile tolerante a lui Dragnea nu sunt bune, mai bine cu Denes.
        Daca nu e loc pentru toti in aceasta tara in termenii impusi de LGBT, atunci nu e loc deloc.
        Daca nu e loc pentru toti, atunci sa fie razboi.
    • -2 (18 voturi)    
      In care lume? :) (Luni, 3 aprilie 2017, 12:46)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui MihaiBzs

      Dintotdeauna dreapta a fost mai traditionalista si stanga mai progresista.
      PNL e dreapta si PSD e stanga, in caz ca nu stiati.

      Faceti confuzie intre liberalismul in sens america, deci "liberals" care este centru-stanga, si liberalismul in sens european sau clasic, care este si cel romanesc dpdv istoric.

      Va pun aici postarea unui tanar deputat PNL, Daniel Gheorghe:

      "Unii confundă liberalismul cu anarho-revolutionarismul libertin pe care bolșevicii îl manifestau în 1917 după reușita, nesperata și pentru ei, a putsch-ului de la Petrograd. În fapt, liberalismul clamează anterioritatea individului în raport cu statul și întâietatea persoanei în fața entităților abstracte alcătuite în mod artificial. Din punerea omului înaintea mecanismului public, liberalismul este contrar ideilor de inginerie socială prin care statul poate regândi valorile culturale, ordinea socială organică ori elemente de tip identitar. De aceea, liberalismul nu este ideologia transformării societății pe care "revoluționară"!"
      • +1 (3 voturi)    
        Ti-ai luat minus... (Luni, 3 aprilie 2017, 20:34)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Tocmai de la adeptii (ineptii) liberalismului revolutionar care se pare ca sunt primele victime sau prima generatie afectata de experimentul neomarxist al "ingineriei sociale" din Romania...
      • 0 (2 voturi)    
        incerci ceva dar.... ntzzz! (Marţi, 4 aprilie 2017, 9:03)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Scuze, dar este o imbecilitate ce spune ala din PNL. Mai mare ca el. Iar tu te inseli grav cand afirmi ca astfel de confuzie apare si in mentalitatea romaneasca.
        Progresismul NU este definit automat de stanga sau dreapta, exista formatiuni politice mai conservatoare si altele mai progresiste. Acestea pot fi si de stanga si de dreapta, nu e o regula.
        in schimb aici se discuta nuante si se critica ipocrizii. Cu greu mai poti afirma ca PSD e stanga si PNL e dreapta. In fapt real cred ca se compara o adunatura de borfasi autorecunoscuta si nici macar negata (PSD) cu o adunatura de borfasi-wanna be dar care au pe agenda salvarea aparentelor. Bineinteles asta este tot timpul mai usor de facut din opozitie.
        Iar reactiile de aici sunt rezultatul credibilitatii. Da, aceasta notiune care pare a nu mai fi pe agenda actualului guvern sau a papusarilor care-l dirijeaza. Pur si simplu astia spera ca publicul lor de pe cele 2 infectii de canale este mai numeros decat ceilalti. Si renunta la orice urma de aparenta credibilitate. De aceea cand apare combinatia L Dragnea - Romania TV sau L Dragnea - A3, s-a dus p***i orice ratiune. Ai impresia ca pana si publicitatea din pauze este o minciuna. E normal, si eu gandesc la fel si asa ar trebui sa facem toti, indiferent de orientare.
    • +1 (3 voturi)    
      foarte pertinenta observatia (Luni, 3 aprilie 2017, 13:51)

      EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui MihaiBzs

      in acelasi timp sefii si sefuletii PSD traiesc dupa principii economice supercapitaliste si ultraliberale iar o minoritate, e adevarat, din PNL traieste modest precum socialistii onesti din Europa de vest.
    • +3 (3 voturi)    
      Chiar asa ? (Luni, 3 aprilie 2017, 16:00)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui MihaiBzs

      Ai si uitat-o pe Firea ?

      Totul se joaca in termenii pragmatismului, nicidecum ai ideologiilor !
  • +17 (19 voturi)    
    Si penalii (Luni, 3 aprilie 2017, 12:30)

    Pac-pac [utilizator]

    Si penalii au un loc caldut in PSD si ALDE
  • +12 (14 voturi)    
    Stie Dragnea ce stie! (Luni, 3 aprilie 2017, 12:48)

    Johanis [utilizator]

    Daca ajunge "pe-acolo" vrea sa fie bine primit!
  • +11 (13 voturi)    
    Bad cop, good cop (Luni, 3 aprilie 2017, 13:15)

    geo.lex [utilizator]

    Unii Din PSD au ordin sa injure, altii sa laude, in felul asta smecheresc ei spera sa culeaga voturi de la toti. S-ar putea insa ca lumea sa se prinda si sa-si ia scuipati in fata.
  • +12 (18 voturi)    
    mamaaaa... ce ipocrit! (Luni, 3 aprilie 2017, 13:20)

    liviu_ [utilizator]

    pe de o parte vrea referendum pt familie... pe de alta parte "avem loc toti"

    deci wow...
    • -3 (15 voturi)    
      Wow (Luni, 3 aprilie 2017, 13:33)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Ilustrarea perfecta a extremismului LGBTist: totul sau nimic. Ori capitulezi la toate cererile, ori esti reincarnarea lui Hitler.
      • +4 (8 voturi)    
        in primul rand... (Luni, 3 aprilie 2017, 14:36)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        ma confuzi... nu am nici o problema cu homosexualii, dar nu fac parte din ei.

        in al 2lea rand... este ipocrizie pe de o parte sa le zici ca au loc in romania si pe de alta parte sa le ingradesti drepturile...
    • +3 (3 voturi)    
      Asta-i cuvantul ! (Luni, 3 aprilie 2017, 16:03)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      I-PO-CRI-ZI-E !!!
  • +11 (15 voturi)    
    Nu, nu avem loc cu toții în România. (Luni, 3 aprilie 2017, 13:27)

    revelare [utilizator]

    Nu avem loc pt corupți ca tine și cei de teapa ta.
  • +5 (7 voturi)    
    Avem (Luni, 3 aprilie 2017, 13:31)

    adventure [utilizator]

    mai ales daca ne inghesuim putin :)
  • +2 (6 voturi)    
    dileme nationale (Luni, 3 aprilie 2017, 14:05)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    Atitudinea din Romania ultimilor ani e una care incearca un fel de echilibru si armonizare cumva intre mentalitatea, cutumele si traditia seculara si drepturile si libertatile promovate de societatea modern progresista.
    Mesajul societatii in ansamblu e ca putem respecta orice om si libertatile care-i revin precum dreptul inalienabil la o viata privata, dreptul de a fi tratat cu respect si nediscriminatoriu,indiferent de orientarea sexuala dar nu putem fi ''obligati'' sa respectam homosexualitatea in sine si nici promovarea ei.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică