Nicusor Dan: Nu a existat o decizie de respingere a intrarii lui Dacian Ciolos in USR. Opinia majoritara este ca intrarea lui in partid este benefica, eu am sustinut opinia contrara

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 19 martie 2017, 20:43 Actualitate | Politic

Nicusor Dan
Foto: Agerpres
Liderul USR Nicusor Dan prezinta, duminica, intr-o postare pe Facebook, pozitia sa cu privire la tema intrarii lui Dacian Ciolos in partid, precizand ca nu a existat o decizie in USR de respingere a acestui lucru si ca fostului premier i-a fost trimisa chiar o invitatie pentru o discutie in acest sens. "Opinia majoritara in partid este ca intrarea lui Ciolos in USR este benefica; eu am sustinut opinia contrara, dar voi actiona in acord cu vointa majoritatii", afirma Nicusor Dan.

Nicusor Dan explica si care e opinia majoritara si cea minoritara in partid pe acest subiect, prezentand o sinteza a argumentelor "pro" si "contra" aduse in interiorul formatiunii cu privire la intrarea in acest moment a lui Dacian Ciolos in USR.

Postarea integrala a lui Nicusor Dan:

"Pe tema intrarii lui Dacian Ciolos in USR s-au spus multe neadevaruri si "jumatati de adevar". S-au relatat trunchiat lucrurile care s-au intamplat si s-au denaturat mult cuvintele pe care le-am spus. De aceea, va sunt dator cu pozitia mea fata de acest subiect:

1. Nu a existat o decizie de respingere a intrarii lui Dacian Ciolos in USR. De altfel, nimeni nu poate decide sa respinga intrarea in USR a oricarei persoane care respecta criteriile de admitere in USR.

2. I-a fost transmisa lui Dacian Ciolos o invitatie pentru o discutie privind intrarea in USR (sau colaborarea cu USR) pentru el si pentru echipa lui. O echipa din USR a fost mandatata pentru acest dialog. Ca urmare, in acest moment decizia de a participa la aceasta discutie este la Dacian Ciolos.

3. Opinia majoritara in partid este ca intrarea lui Dacian Ciolos in USR, in acest moment, este benefica pentru USR. Eu am sustinut opinia contrara dar USR este un partid democratic si voi actiona in acord cu vointa majoritatii.

4. Opinia majoritara in USR este ca partidul nostru trebuie sa continue in linia "morala" in care a inceput: fara primirea de primari sau parlamentari de la alte partide. Fara fuziuni sau aliante cu partidele vechi si fara dizolvarea in "marele partid al dreptei".

5. Cu mici exceptii, dezbaterea in USR a fost una pe argumente si nu pretext pentru o lupta de putere in interior. Va sintetizez care sunt argumentele "pro" si "contra" vis a vis de intrarea in acest moment a lui Dacian Ciolos in USR:

5.1. Opinia majoritara:

a. In clipa de fata Ciolos este o persoana cu o credibilitate perceputa mai mare decat credibilitatea perceputa a USR; deci speranta ca va exista un transfer de credibilitate dinspre dansul inspre USR; deci - in consecinta - o crestere in sondaje a USR

b. Poate aduce un plus de profesionalism in USR

c. Poate aduce USR-ului leadershipul de care are nevoie in aceste momente.

5.2. Opinia minoritara:

a. In clipa de fata, brandul "Dacian Ciolos" este mai bine definit decat brandul USR. Din acest motiv USR va deveni pentru opinia publica "partidul lui Ciolos" si prin asta va dispare imaginea de independenta fata de partidele vechi. Este notoriu ca Dacian Ciolos a negociat pentru a intra in PNL inainte sa inceapa discutiile pentru intrarea in USR. In campanie a fost purtator de imagine PNL, aparand pe afisele PNL si 60% din persoanele care il vor in politica il vad pe Ciolos in PNL.

b. Chiar daca aduce pe termen scurt un plus pentru USR, pe termen mai lung poate limita imaginea USR la performanta guvernului Ciolos, cu toate compromisurile ei (non-combat la votul pentru primari intr-un singur tur, prestatiile ministrilor Dancu, Toba si Curaj, etc.)

c. In publicul reformist care simpatizeaza (cumulat) cu "Dacian Ciolos si USR" exista un clivaj intre un public "moral" si un public "pragmatic" (intre cei care nu accepta alianta cu PNL si cei care o accepta; intre cei care nu accepta primiri de primari si parlamentari de la partidele din majoritate, si cei care le accepta). In acest moment, Dacian Ciolos si echipa sa par orientati inspre "solutia pragmatica". Asa ca un partid nou-creat al lui Dacian Ciolos functionand separat plus USR ar putea cuprinde impreuna ambele publicuri - functionand complementar. Ar servi "cauza" fara sa alieneze niciun "alegator reformist", avand fiecare publicul lui natural.

6. Inchei aici, sperand ca acum sunteti mult mai bine informati despre ce s-a intamplat cu adevarat pana acum, care e stadiul actual al discutiilor si care sunt curentele de gandire si actiune din interiorul USR. Cunoscand acum argumentele puse la bataie, puteti sa va faceti o parere personala in deplina cunostinta de cauza."


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

7031 vizualizari

  • -43 (65 voturi)    
    Jenibil (Duminică, 19 martie 2017, 21:05)

    mitg [utilizator]

    Un gunoi de politician care vrea doar sa-si asigure un fotoliu cald a ajuns si Nicusor Dan.

    Javra.
    • +33 (45 voturi)    
      ... (Duminică, 19 martie 2017, 23:01)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Nicusor Dan politician? Din ce gaura de canal ai iesit?
      Tre' sa fii ingrozitor de prost sa crezi ca ND se zbate din vreo 10 ani cu USB pentru un post de parlamentar.
      N-o fi el foarte carismatic, dar e un individ onorabil. Spre deosebire de tine.
    • +12 (16 voturi)    
      ceva (Luni, 20 martie 2017, 7:51)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      argumente pentru epitetele "jenibil", "gunoi" si "javra"?
      ce deranjeaza? ca e transparent si si-a spus punctul de vedere (care e foarte logic)?
      sau, mai curand, esti un psd-ist frustrat ?
    • -4 (12 voturi)    
      Daca Dacian Ciolos infiinteaza un partid nou.. (Luni, 20 martie 2017, 11:03)

      Io1234 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ...USR dispare...

      Nicusoare...think about this.. :)
  • +23 (43 voturi)    
    politica la romani (Duminică, 19 martie 2017, 21:10)

    stefansb [utilizator]

    Avm un mod defect de a interpreta politica. Luati comunicatul asta. Se vorbeste numai despre imaginea lui Ciolos, despre preluarea sau nu a oamenilor de la alte partide, despre oamenii echipa lui Ciolos...
    Nici un covant despre idei. Comune sau divergente. Despre moduri de a vedea progresul unei tari.
    Politica la noi e despre oameni. Ala e mai destept, ala are mai multe diplome, ala e mai hot, ala are imagine mai buna. Niciodata despre "ideile aluia mi se par bune sau stupide".
    De aici vine alta problema: partidele se compun din oameni cu idei complet diferite, pt ca nu enunta un set de idei pe care urmaresc sa le puna in aplicare inainte sa ceara oamenilor sa se alature, ci fa exact pe dos, cheama oamenii sa se alture unui proiect si apoi mai vad ei ce sustin prin proiectul ala. Asa a ajuns USR in parlament fara sa enunte macar o idee despre ce vrea sa faca. Asa au ramas de ani de zile doua partide sa fie cele mai populare, PSD si PNL, in ciuda faptului ca au dat cu tara de gard de cate ori au putut. Pt ca nimeni, niciodata nu a venit un cu un plan, cu idei despre cum sa puna tara pe o directie sau alta, ci partidele noi s-au vrut mereu doar o adunatura de oameni care sa indeplineasca doar doua conditii: sa nu fie de la PSD/PNL si sa nu aiba cazier, cand de fapt toata masa aia de nehotarati nu merg la vot pt ca n-au ce vota, nu pe cine.
    Pur si simplu nu exista o idee in politica romaneasca despre care sa spui "da domne, asta pusa in practica ar crea bunastare".
    Politica trebuie sa fie despre ce solutii propuneti pt tara domnilor, nu despre cine e cel mai alfa mascul din parcare.
    • -4 (28 voturi)    
      ha-ha-ha!!! (Duminică, 19 martie 2017, 21:41)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      crezi ca intereseaza pe vreunul "tara" atunci cind intra in politica...romania e tara "parvenitilor si a escrocilor"...dovada este ce se intimpla din 90 incoace.....am uitat..si a "revolutionarilor"..
    • +1 (27 voturi)    
      Partidele din RO vor voturi, nu soluții reale (Duminică, 19 martie 2017, 22:04)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      Nu interesează pe nimeni cum merge România în realitate și nu există nimeni care să considere că trebuie schimbat fundamental ceva pentru ca România să iasă din mlaștină.

      Toate partidele actuale, inclusiv USR, vor să dețină puterea ca să dețină puterea. Nu pentru că ar avea ei vreo o idee clară în minte pe care cei aflați acum la putere refuză să o pună în aplicare.

      Nu vrea nimeni liberalizare economică, toți vor etatism și control, ”pedepse usturătoare”, ”măsuri severe” ș.a.m.d. Iar în timpul ăsta, câteva mii de români pleacă din țară în fiecare săptămână.

      Mai devreme sau mai târziu, România va trebui reconstruită, nu există altă posibilitate. Dar niciun partid nu e în faza asta de înțelegere a situației, mai durează vreo 10 ani până le vine ideea asta.
      • +4 (4 voturi)    
        ca sa (Luni, 20 martie 2017, 7:53)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        aplici solutiile alea reale, iti trebuie voturi, voturi pe care le obtii cu solutiile in stadiu utopic.
        • 0 (6 voturi)    
          Nu. Soluțiile realiste aduc voturi. (Luni, 20 martie 2017, 11:54)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Alegătorii nu sunt retardați, majoritatea lor rezolvă într-un mod practic problemele pe care le au: niște copii de crescut, o gospodărie de întreținut etc.

          Astfel încât sunt capabili să recunoască niște soluții fezabile practic, dacă le văd propuse de cineva. Să promiți 6% din PIB pentru învățământ e apă de ploaie dpdv electoral, e genul de soluție călduță care nu va fi contestată de nimeni, dar nici nu va aduce voturi.

          În schimb, o promisiune concretă de genul ”vom elimina taxa auto” a adus efectiv voturi PSD. Dacă ND ar fi avut niște principii economice sănătoase, ar fi protestat de ani întregi împotriva taxei și ar fi calificat-o drept taxă vamală mascată, ceea ce și era.

          Iar românii au mai multă încredere în UE decât în proprii politicieni (justificat de altfel) așa că ar fi votat cu un USR care ar fi vorbit despre încălcarea prevederilor tratatelor UE. Numai că USR e la fel de etatistă și protecționistă ca și PSD, așa că s-a trezit adresându-se unui electorat tânăr aflat în conflict cu părinții, dar care gândește de fapt la fel ca ei :)
    • +5 (29 voturi)    
      Manipulator jenant (Duminică, 19 martie 2017, 22:37)

      Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      Esti un manipulator jenant. Uite aici programul USR. cum poti sa spui ca nu au venit cu nici o idee ?
      http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/programul-politic-al-usr-in-noua-puncte-581467
      • -5 (33 voturi)    
        Sunt numai prostii socialiste în programul USR (Luni, 20 martie 2017, 0:01)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

        E aceeași prostie patentă ca și la PSD, ”o să dea statul bani” pentru de toate. Și culmea ridicolului, o să dea bani și pentru ”susținerea antreprenoriatului” :)

        De unde o să dea statul bani pentru susținerea antreprenoriatului, din cei pe care i-a luat tot de la antreprenori? Probabil pentru o educatoare de grădiniță sună bine să citească despre susținerea antreprenoriatului, dar oricine a deschis vreodată o afacere reală în RO (deci nu una destinată să dreneze bani publici) o să-ți spună că nu de susținerea statului are el nevoie, ci de derglementare, de renunțarea la toate obligațiile stupide care-l fac să piardă timp și bani cu hârtii inutile, dar cerute de legislație.

        O să dea 6% din PIB pentru sănătate și alți 6% pentru învățământ? De unde o să-i dea, nu tot din ce ”smântânește” din activitatea economică reală? La fel ca mai sus, e genul de promisiune bună pentru bugetari, deci tipic socialistă.

        Astea sunt ideile ”noi” cu care vine USR?
    • -5 (25 voturi)    
      Exact! (Luni, 20 martie 2017, 0:08)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      Exact ce spun de ceva vreme incoace.
      Idei zero, asumari de convingeri zero.
      • +2 (10 voturi)    
        Pai si atunci ne mai miram ca PSD castiga mereu ? (Luni, 20 martie 2017, 6:39)

        MasP [anonim] i-a raspuns lui cinevatus

        Pai aia macar au venit cu niste idei clare , palpabile, masurabile intr-un timp finit: dublarea pensiilor, a salariilor bugetarilor, a salariului minim, spitale, scoli, etc. Ideile USR de genul "in 10 ani vom avea salarii mai mari daca ..." nu incalzeste absolut pe nimeni in tara asta. Sa spui ca vrei sa guvernezi dar sa nu-ti asumi nimic, pai de ce i-ar vota cineva ? Datoria unui politician este sa faca sa fie mai bine pentru oameni si cat mai repede. In orice companie privata este asa. Aduci un CEO care sa-ti creasca veniturile si valoarea actiunilor. Are target de rezultate. Nu le obtine , pleaca. Si atentie, daca PSD reuseste sa indeplineasca macar 60-70% din priomisiuni, nu-i mai misca nimeni de acolo vreo 12 ani cu Ciolos sau fara Ciolos lider al opozitiei. Si mi se pare ca nu sunt prosti deloc, cum , necum isi respecta programul ceea ce e mare lucru intr-o tara in care minciuna in politica si promisiunile neonorate sunt la ordinea zilei de 27 de ani.
        • +5 (7 voturi)    
          Ti-ai luat avant un pic cam tare, dar e de inteles (Luni, 20 martie 2017, 11:54)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui MasP

          Deci cei care nu au curajul sa faca promisiuni desantate nu sunt buni !

          Daca 60-70% din promisiuni le indeplinesc nenorocind Romania pt doua generatii de acum incolo inseamna doar ca ei si-ai lor si-au aranjat viitorul departe de "ruinele" pe care o sa le lase in urma !

          Din Gratia, jud. Teleorman in Brazilia. Din Ploiesti in Maldive. Din Calarasi in Monte Carlo.

          PS. S.a.m.d.
          • -2 (4 voturi)    
            Cine trăiește cu 200 de euro pe lună (Luni, 20 martie 2017, 13:16)

            Harald [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            n-are nimic de pierdut, asta e realitatea pe care ”intelectualii” și votanții USR nu o înțeleg.

            ”Nenorocind România pentru două generații de-acum încolo” e o licență poetică fără nicio acoperire în practică. Oamenii simpli trăiesc de la un salariu la altul și rămân fără bani de pâine cu 3 zile înainte de salariu. Pentru ei e o chestiune de supraviețuire, ce se va întâmpla în următoarele două generații îi lasă complet indiferenți.

            Băieții lor pleacă din țară ca să lucreze în construcții sau la spălătorii auto, fetele lor pleacă inclusiv ca să se prostitueze, nu doar ca menajere și cameriste, iar tu te aștepți ca ei să să considere că reducerea unor taxe ”nenorocește România pentru două generații de-acum încolo”?

            USR e parte a problemei, nu parte a soluției.
            • +2 (2 voturi)    
              USR nu cred ca e o problema (Luni, 20 martie 2017, 20:29)

              MasP [anonim] i-a raspuns lui Harald

              Problema e ca ideile PSD de dat bani la tot cartierul nu pot fi sustinute la infinit. Va merge 1,2 ani dar pana la urma fara dezvoltarea infrastructurii, fara reforme in administratia publica, in intreprinderile de stat, fara atragerea de bani europeni , totul se va bloca. Vor creste datoria externa pana la un nivel nesustenabil si apoi totul se va prabusi.
    • +9 (15 voturi)    
      Cu principiile cum ramane? De acolo se porneste! (Luni, 20 martie 2017, 0:12)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      Este rea credinta sa spui ca USR nu a venit cu idei in campania electorala. Pot fi gasite pe net!
      Dar cu principiile cum ramane? Cele mai importante idei sunt principiile! Daca ideile politice ale lui Ciolos includ racolarea de primari si parlamentari, adica traseism, si apropierea de PNL care voteaza prin parlament pentru respingerea ordonantei cu contraventiile silvice sau se opune prin anumiti membri ai sai la OUG privind managementul sistemului sanitar de stat, sau propune prin Raducu Filipescu ca functionarii publici cercetati penal sa nu mai fie suspendati din functie, etc... etc... mai bine lipsa.
      • -6 (12 voturi)    
        Principiile nu țin de foame, iar emigrația (Luni, 20 martie 2017, 3:05)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

        românilor nu va înceta dacă salariul mediu nu ajunge măcar la 800 de euro, ca în Portugalia.

        Cât crezi că îi pasă unei familii care trăiește cu 200 de euro pe lună ce faci tu cu funcționarii publici cercetați penal sau cu contravențiile silvice?

        Nicușor al tău a fost prin sate aflate la 100 km de București, să vadă cum trăiesc astfel de oameni și să discute cu ei? Are vreo soluție concretă pentru a crește salariul mediu? Acei oameni comit ei înșiși contravenții silvice când tre'să fure câte o căruță cu lemne în fiecare lună de iarnă, crezi că o să te aplaude dacă ai tu pedepse draconice pentru contravenții silvice?
    • +14 (18 voturi)    
      FALS (Luni, 20 martie 2017, 2:08)

      EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      ideea majora a acestei posibile aliante este despre moralitate.

      Ciolos nu e impotriva unei fuzionari cu PNL partid care (a avut cativa membri) care au votat cu proiectele lui Firea la capitala.Fara voturile lor nu ar fi avut majoritate.

      moralitatea politicienilor este primordiala in Romania nu ideologia si programele care nu lipsesc in partide!

      ND vrea toleranta zero la astfel de atitudine si este abordarea corecta, altfel se vor trezi cu un alt partid in care apar tot felul de fenechii si manglitori.
      • +10 (10 voturi)    
        ai pus punctul pe i (Luni, 20 martie 2017, 8:50)

        federal [utilizator] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

        in sfarsit un comentariu la subiect.
        ai un + de la mine.

        pe nimeni nu intereseaza etica si moralitatea in politica, in ziua de astazi. si nu doar in politica se intampla asta.

        Nicusor Dan se pozitioneaza foarte bine in privinta asta,si are perfecta dreptate.Este un bun inceput in materie de etica si moralitate in politica.

        As vrea sa vad ca apar si un set de reguli introduse intr-un regulament sau lege care sa oblige politicienii la etica si moralitate.
        Sa se scrie in legea aia toate problemele care au fost de notorietate cu clasa politica.
        As incepe cu votul pentru apararea penalilor,as continua cu tranzitia de la un partid la altul dupa cum bate "vantul",cu traficul de influenta,samd.

        Curios cum de 100 de zile guvernul are prioritati abuzul in serviciu,gratierea ,aruncatul banilor,etc.
        Curios cum tot de atita timp NU exista opozitie,pmp hahaie cu psd-alde in sedintele de parlament,iar pnl a intrat intr-o vesnica tranzitie sub forma de valuri,nu mai are nici macar o bucata de os, de coloana vertebrala,e fluid in intregime, din toate punctele de vedere.

        P.S.
        USR poate face diferenta in politica daca inainte de toate isi apara, cu indarjire , principiile privind etica si moralitatea in politica.
        Nu poti construi nimic cladind pe miciuni,promisiuni false si populism desantat.
        • +5 (5 voturi)    
          ai perfecta dreptate (Luni, 20 martie 2017, 10:24)

          EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui federal

          cu setul de reguli, problema e ca doar cei din USR si o parte cinstita din PNL(nu se stie cati, pt ca multi dintre ei au trait din contracte cu statul) ar putea introduce asemenea reguli. dar asta ar insemna sa avem o populatie votanta care valideaza etica si nu oportunismul, iar aici ne intoarcem la materialul nostru moral ca romani si nu e pe roze.Oportunismul e pe primul loc in Romania, la toate nivelurile, etica e un principiu important pentru o minoritate cum e cea coagulata timp de 10 ani in jurul lui ND.

          Ciolos e si el onest si sincer dar e mult mai lax la aliante gri( probabil in ideea ca ar putea fi reformate, lucru care nu exclus) .O astfel de alianta ar aduce puterea mai rapid.Dar acest lucru ar putea subrezi si pune sub risc intreaga constructia daca nu se reuseste o reformare rapida a PNL, lucru greu de imaginat.Poate ca e mai bine ca USR sa creasca incet bazat pe toleranta zero la minciuna si furt...
        • -2 (4 voturi)    
          Câți bani cheltui tu lunar? :) (Luni, 20 martie 2017, 13:31)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui federal

          Curios e altceva, ”schimbul de mingi” între oameni care susțin același lucru. Mai răsfirați, băieți, mai răsfirați.

          Moralitate impusă prin lege?! Dacă e impusă prin lege nu mai e moralitate, e obligație legală.

          Ca să parafrazez postarea ta, nu poți construi nimic ”cu îndârjire”, iar dacă ND nu a fost capabil să învețe nimic din experiența Monicăi Macovei, n-are decât să o repete.

          Atât timp cât vrei vot pe liste (altfel nu te-ar deranja trecerea de la un partid la altul) și ”îndârjire”, asta e dovada că de fapt nu dai doi bani pe democrație. Și faci un serviciu tuturor când scrii asta din postura de simpatizant USR :)
      • 0 (4 voturi)    
        Moralitatea e un lux pentru care trebuie bani (Luni, 20 martie 2017, 13:23)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

        Fără bunăstare materială nu poate exista moralitate. Dacă ai 2.000 de euro pe lună într-o țară ca România, e loc de oricâtă moralitate vrei tu. Pentru cei care au doar 200 de euro pe lună, moralitatea e un lux prea costisitor.

        Mai mult decât atât, ”toleranța zero” a lui ND e din același aluat ca și a Monicăi Macovei, ei văd justiția ca pe o metodă de represiune ”cu legea în mână”, nu ca un mod de a asigura bunul mers la societății.

        Nu e clar dacă asemenea idei vin neapărat dinspre serviciile secrete sau provin pur și simplu de la ”idioți utili”, cel mai probabil e o combinație a ambelor.
        • +1 (3 voturi)    
          poate in imaginatia ''unora'' (Luni, 20 martie 2017, 15:22)

          EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          Well, de mai multa vreme castigul meu net este de aprox 900 lei, asta nu inseamna ca trebuie sa fiu hot sau din zona serviciilor cum stupid insinuezi. Cat despre idioti , poate ca exista suficienti oameni inteligenti care au primit o educatie la Londra sau Paris si care sunt constienti ca plata studiilor a fost facuta din bani furati de babaci.Nu pot fi acuzati ca ar fi idioti insa relativizeaza cum faci si tu importanta implementarii regulilor morale.
          Daca ar fi asa cum pretinzi , politicienii nostri si oamenii de afaceri cu care fac milioane sau sute de milioane de euro ar trebui sa-si permita standarde de moralitate superioare care sa le depaseasca pe cele ale poolimii, cum e numita de PSD masa votantilor.Cei care casiga mai mult de 2000 de euro, sau nu?
          Ar avea premizele unui comportament moral in schimb o mare majoritate a politicienilor romani sunt banditi periculosi cu singurul obiectiv de a jefui banul public.
          Relativismul asta ''neutru'' si detasat facea parte si din tehnicile de manipulare kgb-ista, eu fur, dar uite ca fura si altii, deci toti fura, mai calmati-va oameni buni, nu mai are rost sa pedepsim furtul .Asa se rationeaza si dupa logica patologica emisa de Adrian Severin prins cu musca pe caciula chiar in Parlamentul European da' in buna traditie neo-ciocoisto-ceausista omul sustine ca dacă toţi suntem corupţi, înseamnă că nimeni nu e corupt.Sau cum spunea Nastase ironic si cu imens tupeu cinic, domne' suntem o tara corupta fara corupti.
          USR spune ca cei corupti trebuie sa plateasca.Sa se opreasca furtul din banii publici si sa se faca proiecte judicioase, eficiente si cu respect fata de acesti bani stransi de la ''poolime''.
          Logica, ce baaah, si aia de la PNL fura si cu asta am inchis gura targului, trebuie eliminata exact prin promovarea regulilor etice. Sute de milioane de euro care ar putea imbunatati viata tuturor romanilor merg in burtile nesatule ale hotilor cu cravata din gastile obladuite de parlamentarii si guvernantii tarisoare
          • 0 (0 voturi)    
            Trebuie 3 generații trăite în bunăstare (Marţi, 21 martie 2017, 2:43)

            Harald [utilizator] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

            ca să se poată ajunge la moralitate, așa cum vrei tu.

            Eu nu fur și nu sunt Adrian Severin al tău. Nu încasez și nu am încasat niciodată bani publici, nu sunt persoană publică și nu primesc salarii din bani publici. Poți spune la fel despre și liderii tăi din USR?

            Tu nu comentezi ce scriu eu, tu comentezi avioanele care-ți bântuie ție prin minte. Mai studiază ceva psihologie, dacă vrei să înțelegi cum se comportă oamenii și de ce fură în continuare, chiar dacă au acum bani
            • 0 (0 voturi)    
              asa si... (Marţi, 21 martie 2017, 13:48)

              EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui Harald

              poate ca e interesant de vazut de ce fura in continuare pentru unii pasionati de psihologie, de ce nu, e un subiect si asta.


              pe mine ma intereseaza ceva smult mai simplu, nu e avion, nu e fantezie sau discutie filozofica, e ceva pragmatic si cu efecte imediate asupra nivelului de trai in Romania:
              sa fie pedepsiti hotii si sa se recupereze ce au furat!iar banii publici sa fie folositi TRANSPARENT si pe proiecte reale.

              intre timp asteptam sa treaca si cele 3 generatii de care vorbesti, dar nu lasand jaful la drumul mare, jefuitorii trebuie sa stea in puscarii.
    • 0 (0 voturi)    
      bravo (Luni, 20 martie 2017, 20:02)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      Foarte bine spus.
  • +14 (30 voturi)    
    Unii vor partid la cheie (Duminică, 19 martie 2017, 21:10)

    cato [utilizator]

    Se tot face apel la unirea dreptei, insa unele chestii nu se spun. Cum ar fi ca Dacian Ciolos ar dori la modul ideal sa preia partidul la cheie, sa ii dea orientarea ideologica (ceea ce suna logic) care ii place lui (ceea ce nu suna democratic) si sa ii schimbe numele ca sa fie personalizat lui. Cum ar veni, USR intra in echipa lui Dacian Ciolos, nu invers. Nu merge chiar asa. Mai trebuie sa lasi de la tine, nu sa faci pe vedeta.
    Stiu ca lucrurile pe care le spun sunt incomode, insa trebuie privit si invers, nu doar pro-Ciolos. Nu doar USR trebuie sa lase de la ei - eventual tot, inclusiv numele.
    • 0 (16 voturi)    
      Ai dreptate pe alocuri (Duminică, 19 martie 2017, 23:47)

      Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui cato

      Ciolos a facut ceva dar Nicusor doar scandal. Mai e si extrema ascunsa (pentru cine intelege termenul). Vine pe turnanta dar I sa terminat culoarul. Ar trebui sa se dea o vreme sa lase pe altul cu mai multa charisma si care isi adduce aminte de unde are bani. Nu are discurs politic nu e un bun orator. Nici macar nu poate injgheba un raspun tampit la o intrebare.
    • 0 (10 voturi)    
      Ai plus! (Luni, 20 martie 2017, 0:11)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui cato

      Ciolos e chiar tratat ca o papusa de unii, cu toate mofturile.
      Tare mi se pare ca asta arata doar mediocritate politica. Un om politic adevarat ori isi face drum in politica ori nu, dar nu se taraganeste in felul asta.
    • +4 (6 voturi)    
      Fiecare vine cu ce are intr-o casatorie.. (Luni, 20 martie 2017, 10:39)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui cato

      Ciolos este o personalitate certa, a fost cel mai bun guvern pe care l-a avut Romania din 90 incoace, desi a trebuit sa pastreze niste dinozauri rosii pe acolo. Nicusor a muncit foarte mult, a creat acest partid dar este un pic cam autist. Auzi, sa se mire el ca USR nu a avut voturi acolo unde nu a avut observatori in sectiile de votare ??? Pai pe ce lume se crede ??? Si mi se pare ca ii place un pic sefia. Si scandalul cu Clotilde Armand este in acelasi registru. Lipsit de experienta vietii incepe sa fie sclavul unor dorinte si trairi absolut lumesti si firesti, dar contraproductive in politica.
  • -12 (26 voturi)    
    nicu Shor Dan...OUT (Duminică, 19 martie 2017, 21:18)

    un domn [utilizator]

    ai compromis Alternativa de Politica la Securistii din P4D si pennele+Pemepe...pacat
  • +19 (31 voturi)    
    o pozitie echilibrata. (Duminică, 19 martie 2017, 21:23)

    ouyang [utilizator]

    ma bucur ca in sfarsit exista o pozitie oficiala pe acest subiect. argumentele pro si contra sunt corecte. intr-adevar trebuie cantarite bine.
  • +5 (21 voturi)    
    Iotete ! Pana sa anunte Dacian ca pleaca (Duminică, 19 martie 2017, 21:29)

    Susufler0 [utilizator]

    in vizita la Bruxelles vreo cinci zile, rastimp in care o sa se vada cu toate marimile Uniunii, il pizduiau (pardon, ii flituiau) toti sefii si sefutii din PNL si USR !
    Doar ce-a anuntat vizita si, pe data presedintii celor doua partide declara ca Ciolos e un om valoros pt partidele lor.

    PS. Un cuvant si despre analiza privind "plusurile" si "minusurile" cooptarii lui Ciolos in USR : "minusurile" sunt aparent periculoase,
    dar lucrand asupra lor, cu inteligenta si rabdare ele pot fi convertite in opusul lor.
    • -16 (28 voturi)    
      am votata usere, TREBUIE sa recunosc (Duminică, 19 martie 2017, 21:46)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      insa se confirma apropierea LINIARA a lui nicuShor Dan de MosCow !, implicit de P$D, USR este "divizia de LUX a P$D, asa cum Lexus este parte din Toyota..
      • +8 (18 voturi)    
        Sa te creada Transnistria, (Duminică, 19 martie 2017, 22:19)

        BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        ca noi nu te credem.

        Se confirma apropierea ta de ordinele pe care le-ai primit de sus, sa manjesti putinul bun din politica romaneasca.
        • -7 (13 voturi)    
          nu ma intereseaza flatulatiile Tale (Luni, 20 martie 2017, 0:25)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

          ma intereseaza Romania !
      • +5 (9 voturi)    
        De lux (Duminică, 19 martie 2017, 22:32)

        adrian77 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Ai comparat declaratiile de avere ? de ce spui "de lux" ?
        • -8 (12 voturi)    
          slab la minte ESHTI (Luni, 20 martie 2017, 0:16)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui adrian77

          slab vei fi...
      • +7 (15 voturi)    
        fugi calare (Duminică, 19 martie 2017, 23:05)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        La cat rahat ai mancat despre USR, ai devenit brusc votantul lor cu o saptamana inainte de alegeri...
        A dracu' democrati, una-doua au nevoie de un lider mesianic, iar cine nu e de acord cu asta e platit de putin.
        • -11 (15 voturi)    
          bai sulake (Luni, 20 martie 2017, 0:15)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          cei acre il sustzin sunt oamenii URSS ! pe nicuSHIR nu tot partidu...
      • -8 (10 voturi)    
        Ole (Duminică, 19 martie 2017, 23:49)

        Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Bine punctate si in sfarsit cineva vede ceva. Atentie doar si inca cativa nu tot partidul. Un nou UNPR se intrezareste la orizont, dupa haosul din partidul lui Ghita Softistul.
  • +8 (18 voturi)    
    Nicusor (Duminică, 19 martie 2017, 21:39)

    Dicu [utilizator]

    Cred ca greseste. Ciolos poate fi un leader care sa traga USR-ul si-l poate intr-adevar transforma intr-un mare partid. Desigur el nu va putea schimba complet optiunile USR-lui ca va fi cam singur la inceput, dar va fi un lider cu charisma ceea ce lipseste USR-lui.
    • +15 (23 voturi)    
      greseste cum? (Duminică, 19 martie 2017, 23:15)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Dicu

      A expus motive pro si contra. Sunt de acord ca Ciolos e mai carismatic decat ND, dar nu e un concurs de frumusete.
      Despre ND stim ca de 10 ani se strofoaca pentru problemele Bucurestiului. Daca il judeci dupa CV iti dai seama ca in ciuda lipsei evidente de carisma, e un individ care chiar a muncit sa schimbe lucrurile.
      N-o fi un superstar rock, dar stii ca te poti baza pe el.
      La modul ideal Ciolos ar trebui sa fie un membru de varf al USR, dar sa transformi USR in partidul lui Ciolos ar fi o eroare. Romania nu mai are nevoie de un partid cu un star rock la conducere, ci are nevoie de un partid in care sa ai la conducere oameni de valoare si bine intentionati.
    • -2 (4 voturi)    
      n-ai (Luni, 20 martie 2017, 7:59)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Dicu

      inteles nimic din argumentatia lui Nicusor Dan?
      ia-l pe Margelatu lider ca e si mai carismatic decat Ciolos.
  • -3 (29 voturi)    
    Lui Nicusor ii e teama ca-i ia Ciolos locul (Duminică, 19 martie 2017, 22:18)

    BobMuller [utilizator]

    Din egoism...
  • -5 (9 voturi)    
    Acesta e un alt mod... (Duminică, 19 martie 2017, 22:26)

    Zalmoxis [utilizator]

    ..de-a spune ca tu esti "pe invers" :)))))
  • -3 (23 voturi)    
    priviti (Duminică, 19 martie 2017, 22:34)

    trandafil [utilizator]

    cu atentie poza de mai sus. Asa arata un loser.
    • +7 (9 voturi)    
      au schimbat-o (Duminică, 19 martie 2017, 23:23)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui trandafil

      Ti-au dat jos poza si au pus-o pe a lui Nicusor Dan.
    • -1 (7 voturi)    
      arata ca un dascal (Luni, 20 martie 2017, 0:19)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui trandafil

      de matematica NU de buserica, si matematicienii o zbarlesc.pana in Belarus mergand cu BAC ul....
  • -3 (21 voturi)    
    :)))))))) (Duminică, 19 martie 2017, 22:44)

    Nevermind [utilizator]

    "Nu a existat o decizie de respingere a intrarii lui Dacian Ciolos in USR. Opinia majoritara este ca intrarea lui in partid este benefica, eu am sustinut opinia contrara "

    Pana si iliescu at putea sa ia lectii de la asta despre cum se face comunicarea in politica de catre un politician adevarat. :))))))

    nicu shordan rules :D desteptii care l-au votat crezand in el, la fel :D si uite asa o avem pe firea, ca a vrut el sa-si testeze fortele la primarie, fragmentand dreapta, ca sa-l vada ma-sa in parlament, dupa ce a renuntat la postul de consiglier (in) general (absent)
    • +9 (17 voturi)    
      da, ba (Duminică, 19 martie 2017, 23:28)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      A vrut sa fragmenteze dreapta, cand de fapt trebuia sa il lase pe candidatul Predoiu, care se bucura de o popularitate fenomenala.
      Vorbiti ca oile, fara sa aveti minime cunostinte. Nicusor Dan a obtinut 30% din voturile bucurestenilor.
      Predoiu a obtinut 11%. Turcescu a obtinut 6%.
      Cine a fragmentat dreapta trollule? Cel care a obtinut 30%?
      Cica in iad cazanele rezervate romanilor nu au nevoie de paznici. Cum incearca unul sa iasa, ceilalti romani il trag inapoi.
      • -3 (7 voturi)    
        9% nu 30% (Duminică, 19 martie 2017, 23:46)

        facebook.com/rodica.crihan [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        ca prezenta a fost de 30% :))
        • +6 (8 voturi)    
          .oO (Luni, 20 martie 2017, 0:20)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

          Pai atunci se schimba foaia, daca ND dan a luat doar 9%, atunci e clar ca a fragmentat dreapta, trebuia sa ii lase pe cel cu 3.3% sau pe cel cu 2%.

          Oricum, e clar ca daca doar 30% au fost la vot, ceilalti 70% vor vota cu Ciolos, asa ca n-are nevoie de un partid mic, ca oricum va lua 70% din voturi in Bucuresti.
          • 0 (4 voturi)    
            dreapta din pacate NU exista (Luni, 20 martie 2017, 7:04)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            penele, este P$D vopsit !
      • 0 (8 voturi)    
        ihi, desteptule (Luni, 20 martie 2017, 1:53)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Fix shordan a fragmentat-o cu cele 30 procente.
        - A avut aceeasi pozitie ca si acum: marele el gol sau nimeni si cu nimeni.
        - A avut pretentia sa renunte toti ceilalti, cand clar nu se putea, pnl fiind ingropat daca o facea
        - NU avea cum sa castige si asta se stia, doar si-a testat "puterea" electorala ca sa ajunga in parlament, desconsiderand votul acordat de unii pentru postul de consiglier

        Perdoiu a fost o solutie lame, dar aia era. Turcescu/base/pmp au jucat si ei la fragmentare si acum voteaza cu psd la 2 maini. Pentru multi era vizibila si adevarata culoare a lui base, altii au inceput sa-i ascunda icoana de sub perna.

        Incearca sa gandesti, chiar daca e un efort.
        • +3 (5 voturi)    
          tare (Luni, 20 martie 2017, 3:42)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Tu chiar insisti sa convingi pe toata lumea ca nu ai creier.
          Bai bovis, 11+6 = 17. ND a luat de aproape doua ori cat ceilalti doi la un loc.
          Cat aurolac inhalezi zilnic de iti imaginezi ca vreodata ar fi putut castiga Predoiu alegerile din Bucuresti?
          Idioteniile emise de tine sunt fascinante. Asadar liderul USB trebuia sa spuna 'Nu voi profita de capitalul meu electoral, castigat in cei 10 ani de lupta cu administratia, ma voi da la o parte si voi lasa UN LACHE, pentru ca asa "unific dreapta"'
          Cei care au sabotat Bucurestiul au fost tocmai pigmeii cu 11 si 6%. Stiau ca nu vor obtine absolut nimic, dar au insistat sa fie iepuri pentru Firea. ND era singurul cu sanse reale sa castige.
          • -1 (3 voturi)    
            esti destept, cum am spus (Luni, 20 martie 2017, 12:24)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            Ai inteles nimic din ceva simplu. Nu intotdeauna ce e mare este cel mai mare, daca ala este maximul posibil. Inteleg, te depaseste un pic.

            Trecand peste partea ca perdoiu este un LACHE, absolut corect, nicu shordan este un impostor de stanga care se da de dreapta pentru a prosti niste gushteri sa-l voteze. Lasa ca si-a bagat picioarele in votul lor si a absentat de la CGMB facandu-si campanie pentru parlamentare. Dupa care si-a bagat picioarele de tot in salvarea Bucurestiului si a topait in parlament sa salveze Romania. Ihi...

            Citeste titlul articolului. Este definitoriu pentru shordan si ciolanasul puterii pe care nu vrea sa-l imparta. QED.
        • -1 (5 voturi)    
          CORECT si Frumos Spus (Luni, 20 martie 2017, 9:26)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          muciflenduri..a incercat si el o "aruncare" in fasole...
  • -2 (18 voturi)    
    atat zic (Duminică, 19 martie 2017, 23:17)

    bobyrou [utilizator]

    plicusor ban si noua dezamagire nationala
    • -4 (10 voturi)    
      asta e..e loc de M10 (Luni, 20 martie 2017, 0:21)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      fine tunning..toata politica damboviteana..e conectata la Hidrantzi !
  • -2 (18 voturi)    
    Nu are stofa de leader ci mai degraba de looser (Duminică, 19 martie 2017, 23:29)

    EdrinEd [anonim]

    Nicusor , joaca in intr-o liga care il depaseste vizibil . USR are nevoie de o doctrina si mai ales de un leader . Nicusor nu incearca decat sa inlature politicienii care ar putea sa isi asume asta . Exemple sunt Clotilde Armand si acum Dacian Ciolos .
    • -1 (13 voturi)    
      ihi (Duminică, 19 martie 2017, 23:44)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui EdrinEd

      Asadar USB/USR nu are nevoie de cel care l-a infiintat si care a luptat 10 ani pentru a-l populariza, ci are nevoie de un fel de brad pitt care sa fie uns drept presedinte pe viata.
      • 0 (4 voturi)    
        in afara unor Litigii FARA finalitate (Luni, 20 martie 2017, 9:27)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        ce altceva a facut timp de un deceniu ?
        • +2 (4 voturi)    
          a candidat la primarie si in 2012 (Luni, 20 martie 2017, 12:26)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Cu un program comunistoid. L-a facut "pierdut", dar mai sunt urme pe net. Fariseu de 2 lei.
        • -2 (2 voturi)    
          https://www.nicusordan.ro/cine-sunt/ (Luni, 20 martie 2017, 15:57)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          "După 2012 am continuat lupta în Asociaţia Salvaţi Bucureştiul.
          Am câștigat peste 90 de procese împotriva autorităților sau alături de ele împotriva speculatorilor imobiliari. Câteva exemple:
          Am salvat de la construire 3 hectare
          de spaţiu verde în Parcul Tineretului.

          Am salvat de la demolare clădirile din Kiseleff 45.
          Intervenind de partea Primariei, am câștigat procesul împotriva unor privați care îi cereau 20 milioane euro. în urma plângerilor penale formulate de noi, Andrei Chiliman și Liviu Negoiță sunt urmăriți penal de DNA."

          O fi mult, o fi putin, pentru un individ cu spirit civic, care s-a intors in tara pentru a schimba cate ceva?
          • +1 (1 vot)    
            frectii la Picior de Lemn (Luni, 20 martie 2017, 16:17)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            asta ti am scris si mai devreme !
  • +2 (8 voturi)    
    O zicatoare: (Luni, 20 martie 2017, 1:39)

    adrian88000 [utilizator]

    " Vorba multa , saracia omului"
    Dacian Ciolos indeplineste criteriile pentru a intra in USR. Conform statutului ,nimeni nu poate impiedica acesta intrare. Nu mai sunt necesare discutii, negocieri si alte pierderi de timp. Dacian Ciolos , care e bine venit in USR, trebuie sa faca urgent cerere de primire la organizatia de care apartine , conform dmiciliului.
    Congresul USR din luna mai a.c. va hotara ce ro; si ce functie in partid va avea Dacian Ciolos.
    • -1 (5 voturi)    
      Ciolos NU va intra ca Propagandist Usere (Luni, 20 martie 2017, 9:29)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      el este Lider, propagandisti Sunt destui de la usere, fie parlamentari (fara vizibilitate !!!!! ZERO initiative Utile Romaniei !) si consilieri la Primarii..absenteisti..practic o varza !!
  • -1 (7 voturi)    
    USR=partid "de dreapta" dar cu idei de stanga (Luni, 20 martie 2017, 2:56)

    Miky60 [utilizator]

    Si eu am votat in decembrie USR luandu-ma numai dupa ce scria pe facebook, dupa ce mi-au spus alti colegi si cei de la strans semnaturi, cum ca sunt anti-psd si ca automat sunt de dreapta. Insa, astazi, am citit programul USR si sunt un partid clar de stanga socialista. Acea stranga progresista care ia avantin Europa. M-au dezamagit. De aceea cred ca si resping pe oricine este de dreapta radical, cum este domnul Ciolos sau de ce vor sa o scaota pe Clotilde Armand
  • +4 (4 voturi)    
    Cioloș (Luni, 20 martie 2017, 6:19)

    Celbland [utilizator]

    Deși am apreciat prestația ca prim ministru a lui Cioloș, la alegeri, susținerea lui Cioloș de către USR concomitent cu PNL i-a făcut pe mulți să considere că USR este o remorcă a PNL.

    Poveste cu dreapta și stânga nu mai este de actualitate. Acum lupta se duce între infractori, reprezentați de partidul unic PSD-ALDE-PNL-PMP-UDMR și oameni cinstiți, reprezentați deocamdată de USR, chiar dacă sunt mai naivi și neexperimentați.

    Alegătorii trebuie să înțeleagă pentru viitoarele alegeri că opțiunea este clară între infractori și cinstiți.
  • +1 (5 voturi)    
    Pareri impartite (Luni, 20 martie 2017, 6:43)

    gemart [utilizator]

    E clar ca opinia publica ce doreste o scena politica curata e in favoarea fuziunii Ciolos-USR. Pe de alta parte ND este etichetat pe nedrept "orgolios" sau "opac". Sa ne amintim ca USR a lasat usa larg deschisa pt Ciolos. Acesta declarase ca nu va intra in politca pe timpul mandatului. Ok, dar niste declaratii generale de sustinere fara echivoc a fortelor politice noi si morale ar fi putut sa faca. De n-a facut-o?
  • -5 (5 voturi)    
    or sa aibe (Luni, 20 martie 2017, 9:26)

    Claudiu-N [utilizator]

    soarta PP DD -ului astia in parlament , adica or sa se sparga in bucati si or sa zboare care unde pe unde apuca .... cred ca mai ok ar fi ca Ciolos sa faca o noua platforma politica de la 0 si sa nu preia una care are deja bube in cap ...
  • 0 (4 voturi)    
    Ce inghesuiala de postaci psd-isi... (Luni, 20 martie 2017, 9:49)

    gayon [utilizator]

    va calcati in picioare ca la pomeni electorale si pupat de moaste, la comentarii pe teme organizatorice ale opozitiei. Usurel ca este loc pt toata lumea maica.
    Si mai cititi si voi articolul in intregime, nu va repeziti numai ca ciorile la scos ochii, doar vazand numele de Dacian Ciolos, Nicusor Dan, USR, in titlul comentariului. Cititi macar titlul in intregime.
  • -1 (7 voturi)    
    Paradigma (Luni, 20 martie 2017, 10:03)

    Iulian01 [utilizator]

    Nicusor,
    Apreciez onestitatea, care, totusi, suspectez ca nu este dusa pana la capat.
    Dar nu e momentul pentru subtilitati politice cand totul se darama in jur.
    Si asta si din cauza USR, care nu a reusit sa-si mobilizeze electoratul tinta. Iar acum traim consecintele dezastrului de la alegerile din Decembrie 2016.
    Damage control.
    Credeti ca asta am votat ?
    Aprecierea calduta cu partid nou, succes electoral, in sfarsit ai cu cine, etc., este nimic fara increderea oamenilor.
    Indoiala in care va aflati e un conflict de paradigma.
    Pe de o parte partidul care, inteleg, a devenit un scop in sine.
    Si pe de alta parte speranta alegatorilor vostri.
    Vreti sa salvati Partidul ? Eu credeam ca vreti sa salvati Romania !
    Partidul, nu mai este un vehicul care sa poarte interesul Romaniei ?
    Argumentele tale, dincolo de logica lor interna, sunt fara miza pentru noi.
    Scopul pentru care oamenii v-au trimis in parlament va cere impreuna, pe tine, pe Ciolos, pe oamenii din jurul vostru.
    Refuzul echipei Ciolos va costa scump.
    Si pe noi si pe voi.
  • -2 (4 voturi)    
    Mai are si dl DĂNUȚ - câteodata/rar - dreptate ! (Luni, 20 martie 2017, 11:50)

    Cremenarul [utilizator]

    Iata ca s-a ivit o ocazie sa-mi exprim si eu acordul cu o pozitiei justificta a dlui DĂNUȚ. Dl CIOLOȘ nu are calitatile necesare unui politician demn de un partid serios.
    • 0 (4 voturi)    
      )))) usere) fiind un Partid serios )))) (Luni, 20 martie 2017, 13:03)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      tu ai scris serios ? )))))
      • 0 (2 voturi)    
        USR - partid serios ?! (Luni, 20 martie 2017, 20:54)

        Cremenarul [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Când am spus ca dl CIOLOS nu are calitatile necesare unui politician demn de un partid serios nu (Repet: nu) am avut in vedere ca USR este un partid serios.

        Daca ar fi fost cat de cat serios USR nu ne-ar fi creat dificultati noua - liberalilor !

        Noi - liberalii nu am obtinut rezultatul electorat dorit/meritat nu numai din cauza USR-ului, ci si din cauza dlui CIOLOS - ezitantul/indecisul/pacalitorul !
  • +1 (5 voturi)    
    standarde (Luni, 20 martie 2017, 13:01)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    in concluzie mai bine un USR mic dar brutal de onest si vocal in opozitie decat un USR mai puternic pe termen scurt dar care-si pierde credibilitatea datorita asocierii cu PNL pe care Ciolos ar dori-o.

    Cu tot respectul si admiratia pt Ciolos, o alianta cu PNL ar putea fi fatala pentru USR.

    USR are datoria de a mentine standardele etice sus si de a demasca toate masinatiile mafiotilor din politica de dambovita, indiferent daca sunt de stanga sau dreapta.Daca e de dreapta si fura sa intelegem de la unii comentatori ca e in regula ?
    Inainte de a administra medicamentul potrivit trebuie analizat si diagnosticat corect, USR e foarte bun la asta!!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version