Leon Danaila: A fost o exprimare nefericita; am vrut sa spun ca nu sunt de acord cu cresterea copiilor in cupluri de acelasi sex

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 17 martie 2017, 17:59 Actualitate | Politic

Prof dr. Leon Danaila
Foto: Facebook / Leon Danaila Pagina Oficiala
Neurochirurgul Leon Danaila, senator PNL, a declarat pentru News.ro ca isi cere scuze pentru "exprimarea nefericita" referitoare la faptul ca "un homosexual poate sa fure" un copil sau sa-l "cumpere", explicand ca a vrut sa spuna ca nu este de acord cu cresterea copiilor in cupluri de acelasi sex si a precizat ca "toleranta este importanta" si ca nu are nimic cu nimeni si ca fiecare este liber sa traiasca dupa cum considera.

"A fost o exprimare nefericita pentru care imi cer scuze. Ce am vrut sa spun a fost ca nu sunt de acord cu cresterea copiilor in cupluri de acelasi sex. Asta deoarece cuplurile de acelasi sex nu pot face copii, i-ar putea doar infia sau adopta. Iar eu personal, nu sunt de acord cu aceasta chestiune; ca om si ca medic consider ca in lipsa cuplului barbat-femeie, biologic nu am exista ca societate. Nu am nimic cu nimeni si fiecare este liber sa traiasca asa cum considera, dupa cum fiecare este liber sa aiba o opinie. Cred ca toleranta este importanta si pot sa-mi asum ca poti invata sa fii mai tolerant la orice varsta. Este un lucru pe care-l cer si celor mai tineri care se grabesc sa ma critice", a declarat Leon Danaila pentru News.ro.

Reactia seniorului liberal vine dupa ce a declarat, intr-un interviu pentru News.ro, ca el este impotriva casatoriilor intre persoane de acelasi sex, argumentand ca doar cuplurile heterosexuale pot sa faca copii, in vreme ce "un homosexual poate sa cumpere copii, poate sa-i fure, poate sa-i achizitioneze pe alte cai".

"Eu sunt pentru casatoriile de sex opus, heterosexuale. Eu asa am invatat, eu sunt de la tara. Eu n-am pomenit la mine homosexuali. Eu aici am auzit. N-am pomenit asa ceva. Heterosexualii, ei dau nastere la copii, pot sa faca copii. Un homosexual poate sa cumpere copii, poate sa-i fure, poate sa-i achizitioneze pe alte cai. Sa-i invete sa devina tot asa, sau femeile care sunt de acelasi sex care vor sa se casatoreasca intre ele, sau doi barbati", a declarat Leon Danaila.

In urma acestor afirmatii, Leon Danaila a fost reclamat, vineri, la Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii de Asociatia MozaiQ, organizatie a persoanelor LGBT (lesbiene, gay, bisexuali si persoane transgender), care sustine ca mesajul politic al parlamentarului "tinteste un grup de indivizi pe baza anumitor caracteristici protejate de catre OG 137/2000, articolul 15, si anume orientarea sexuala".


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

3140 vizualizari

  • -4 (34 voturi)    
    Așa începe (Vineri, 17 martie 2017, 18:07)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    Cineva face o declarație tâmpită (chiar dacă autorul este altfel un om respectabil). Apoi apar reacții disproporționate (acuzații virulente de la ONGuri progresiste, reclamații la CNCD). După care, inevitabil, apar contrareacții (cine știe, declarații ale bisericii, ale ONGurilor conservatoare). La final, se ceartă oamenii între ei degeaba pe un subiect importat artificial în România. Picăm în plasa politicienilor și este păcat.

    P.S.: Sugestie pentru Hotnews - ar fi bine să consolidați diversele articole pe acest subiect, deja sunt vreo 2-3.
  • +1 (49 voturi)    
    decat insitutionalizati (Vineri, 17 martie 2017, 18:10)

    vindicomvs [utilizator]

    mai bine cu doi tati sau doua mame, asa au si ei sansa la o viata buna.
  • +2 (48 voturi)    
    ce a zis neadevarat? (Vineri, 17 martie 2017, 18:14)

    gic [utilizator]

    sa nu dea inapoi!

    corectitudinea politica este cea mai mare cretinatate a secolului!
    • +11 (11 voturi)    
      Doar ca a capatat protectie juridica aceasta (Vineri, 17 martie 2017, 19:37)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui gic

      corectitudine politica ! In cazul d-lui profesor Leon Danaila ea imbraca forma art 15 din OG 138/2000.

      In acest moment dl profesor este contravenient iar faptul ca si-a cerut scuze o sa-l ajute-cred-sa nu primeasca amenda , ci doar un avertisment.
    • +6 (18 voturi)    
      ????? (Vineri, 17 martie 2017, 22:05)

      geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui gic

      Si ce are corectitudinea politica cu declaratiile sale aiuritoare ? Gay-ii fura copii ? Sau acum e la moda sa faci declaratii cat mai stupide si sa zici ca esti impotriva corectitudinii politice ? Asa e trendy acum ?
  • +4 (44 voturi)    
    ... (Vineri, 17 martie 2017, 18:14)

    Flaviius [utilizator]

    Oare nu are tara asta probleme mai importante de discutat si rezolvat ?

    Trecand peste asta , care e problema ca doi oameni , indiferent de sexul lor , aleg sa creasca un copil ? Cat timp il ingrijesc , ii ofera iubire si conditii financiare decente care sa ii asigure o sansa in viata, care dracu e problema ? Mai ales ca pruncul ala e abandonat , si nedorit de nimeni altcineva .

    Avem zeci de mii de orfani in sistemul de stat , care traiesc in conditii mizere si care maine in mari proportii vor ingrosa randul infractorilor si prostituatelor . As zice ca e de bine daca cineva, indiferent de sex , doreste sa cresca unul din acesti copii intr-un mediu care sa ii ofere iubire si ingrijire , sa ii asigure sanse de reusita in viata .

    Din cate stiu eu homosexualitatea nu se ia , de unde temerea asta stupida ca daca vedem undeva doi tipi care se pupa vrem si noi sa incercam si nu mai facem copii ? V-ati dilit toti ? Sunt heterosexual , niciodata , dar chiar niciodata nu mi-a trecut prin cap sa incerc si eu dupa ce am vazut doi barbati ca se pupa . Cred ca nici voua .
    • -7 (17 voturi)    
      Cum nu 'se ia'? (Vineri, 17 martie 2017, 19:43)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      Dar la puscarii cum de 'se ia'?? Hahahah!
      Chestiunea este ca, oricat ar suci-o si-nvarti-o "acceptacii", homosexualismul este o deprindere. Daca ar fi o boala, am putea tipa toti ca un asemenea specimen n-are voie la 'butonul rosu' al unei tari asa cum nu-i dai tara pe maini unuia cu un sindrom ciudat sau nu. Discriminarea exista si este buna: trebuie sa zici negrului negru si prostului prost!!!
      • +6 (16 voturi)    
        Prostia e mare la unii (Vineri, 17 martie 2017, 22:11)

        geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        Discriminarea e buna ? Adica daca esti tigan nu ar trebui sa primesti ingrijiri medicale ? Sau daca esti femeie ar trebui sa muncesti pe mai putin bani ?
        Ceea ce afirmi tu e sinistru ! Impotriva acestei mentalitati medievale trebuie sa lupte acei oameni pentru drepturile lor.
        • -8 (12 voturi)    
          Ma lasi? (Vineri, 17 martie 2017, 22:59)

          soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui geo.lex

          Te limitezi doar la rasism si sexism si nu e cazul!
          Daca un angajat e lenes si prost trebuie tinut acolo din motive de discriminare?
          Se vede 'asistatul social' care tipa 'egalite, fraternite...." In lumea asta oamenii par egali, dar nu sunt decat in fata mortii si a Lui Dumnezeu. Chestia ca 'nimeni nu e mai presus de lege' este o lozinca pe care orice om vrea indeplinita, dar care demonstreaza clar ca acolo unde autoritatea e doar omeneasca, oamenii au o atitudine sovaielnica si neincrezatoare in realitatea ei.
          Singurul lucru bun e sa-ti iubesti aproapele, nu sa-l inveti cu narav!
          • +4 (10 voturi)    
            Troll (Vineri, 17 martie 2017, 23:41)

            flory_girl [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

            Nu-i mai raspundeti, se vede de la o posta ca e troll.
            • -4 (8 voturi)    
              vorbeai (Sâmbătă, 18 martie 2017, 0:54)

              baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui flory_girl

              despre tine, nu-i asa, trollule acceptac?
      • +6 (14 voturi)    
        ... (Vineri, 17 martie 2017, 23:13)

        Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        Esti dureros de prost ."Discriminarea exista si este buna" ? Nu imi ramane decat sa iti urez sa ai parte de ea . Nu e greu , mergi prin vestu Europei si sigur se gaseste vreun neamt dilit sa iti spuna ca esti dintr-o natie inferioara si iti refuza CV-ul sau mai stiu eu ce .
    • +10 (18 voturi)    
      imbecili peste tot (Vineri, 17 martie 2017, 21:02)

      Confuzu [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      nu vor ca homesexualii sa creasca copii, dar vor sa interzica avorturile...
      ca vorba aia, nu sunt destui copii (abuzati) in orfelinate.
      Sa se intereseze si ei despre copiii lui Elton John (ca sa dau un nume de care poate au auzit si cercopitecii care au o problema similara cu senilitatea sa Danaila) si apoi sa arunce o privire in orfelinatele romanesti
  • +6 (40 voturi)    
    Eh (Vineri, 17 martie 2017, 18:28)

    mitg [utilizator]

    Macar a avut obrazul sa recunoasca c-a gresit. Asta e bine.

    Dan Sova sau Radulescu cand au belit-o, au perseverat luni de zile ...
  • -10 (14 voturi)    
    Prea târziu și prea puțin, dle doctor (Vineri, 17 martie 2017, 19:01)

    popescu_dtru [utilizator]

    Aveți prostul obicei de-a vă afișa cu icoane, de-a spune că Dumnezeu vă ajută în timpul operațiilor pe care le faceți pe creier, și pe care doar câțiva chirurgi din toată lumea le pot face. În plus, figurați alături de Einstein într-o listă de oameni remarcabili.

    Inchiziția neoliberală nu iartă asta. Temeți-vă! Obey! (văd că deja ați început s-o faceți).
    • +7 (11 voturi)    
      Nu de asta e criticat (Vineri, 17 martie 2017, 22:15)

      geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

      Omul a spus ca gay-ii fura copii. De asta a fost criticat. Nu pentru contributiile sale medicale remarcabile, ci pentru ca a spus o prostie. Tu denaturezi faptele. Si oamenii mari spun prostii uneori. Sau tu crezi ca ei nu trebuie criticati cand gresesc ?
      • -7 (9 voturi)    
        Just watch this: (Vineri, 17 martie 2017, 23:04)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui geo.lex

        https://www.youtube.com/watch?v=Xufh8XysHJ4.
        Mai dezbatem mult?
        • -4 (4 voturi)    
          Si care-i legatura ? (Sâmbătă, 18 martie 2017, 10:45)

          caliostro [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

          Ce treaba are pedofilia cu homosexualitatea ? Numai o minte bolnava poate sa gaseasca legaturi.
  • +7 (13 voturi)    
    Mda (Vineri, 17 martie 2017, 19:03)

    batmanss [utilizator]

    Gura bate c... , mosulica . Ma așteptam mai mult de la o persoana de talia lui , la exprimări mai sofisticate , gândire mai profunda ...nu știu in ce context a spus ce a spus si de ce a făcut-o , pare ca intenționat s-a coborât la un limbaj de om necitit pt a se alinia la valorile tradiționale românești ...
  • -8 (16 voturi)    
    ce sensibili sunt dosniacii! (Vineri, 17 martie 2017, 20:24)

    N.S. [utilizator]

    play cu vaselina si lasati-l pe mosu in pace ca are destui morti pe cap! poate chiar cateva mii!
  • -8 (14 voturi)    
    si totusi (Vineri, 17 martie 2017, 21:24)

    gicutotala [utilizator]

    având în vedere ce a realizat acest om în viată, îl susțin.
  • -6 (10 voturi)    
    inamicul de clasa a fost indentificat (Vineri, 17 martie 2017, 22:51)

    Adran [utilizator]

    s-a trecut la reeducare.
    ce vremuri, ce parfum, ce fenomen... la pitesti
    indepe sa miroasa iar. cine iese din rand ?
    • +5 (11 voturi)    
      Exagerari (Vineri, 17 martie 2017, 23:51)

      flory_girl [utilizator] i-a raspuns lui Adran

      La Pitesti au fost torturati si ucisi oameni din motive politice. Cine l-a torturat pe dl Danaila ? A incercat cineva sa-l ucida ? Dl. doctor are o reputatie profesionala ireprosabila, insa asta nu-l scuteste de greseli omenesti.

      A spus ca homosexualii fura copii, ceea ce este o prostie. A fost taxat pentru asta. Trebuie sa taca lumea cand cineva greseste ?

      Este o ofensa adusa memoriei celor care au suferit ingrozitor la Pitesti. Acei oameni au suferit cu adevarat fiind nevinovati. E complet deplasat sa compari cazul doctorului Danaila cu situatia lor. E absurd si jignitor.
      • +2 (2 voturi)    
        perfizi si ipocriti (Sâmbătă, 18 martie 2017, 19:16)

        Adran [utilizator] i-a raspuns lui flory_girl

        sunteti. ongistilor platiti sa vindeti tara
    • -5 (9 voturi)    
      mai (Sâmbătă, 18 martie 2017, 1:04)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Adran

      intii demascare, apoi infierare, abia apoi reeducare.
      Iti explica trollul cu numele frumusel de flory girl, parca vad numele asta pe un gard, flory plus girl=love, cum stau lucrurile. La pitesti, sighet, etc, a murit elita romaneasca ca sa poata gay-ii sa se casatoreasca si sa infieze ce vor ei, copii eventual.
      Ministerul adevarului e mic copil pe linga acest troll cu nume atit sugestiv, cit si vomitiv.
  • +2 (8 voturi)    
    haha (Sâmbătă, 18 martie 2017, 8:52)

    helene [utilizator]

    Cu alte cuvinte, a revenit Dănăilă să ne explice că e doar un amărît de homofob simplu, dintr-o bucată, nu unul care mai și debitează senin aberații despre homosexualii care fură copii.
    Altfel, toți oamenii, indiferent cît de geniali sunt ei în profesia lor, au dreptul să-și exprime opiniile. Problema cu Dănăilă e că e parlamentar și omul ăsta votează legi pentru o țară întreagă, cu mintea lui îmbuibată de ignoranțe crase.
  • 0 (2 voturi)    
    Fara suparare pt ce urmeaza sa spun ! (Sâmbătă, 18 martie 2017, 11:16)

    Susufler0 [utilizator]

    PNL a vrut sa faca o fapta buna oferind posibilitatea unui om merituos din plin dpdv profesional, caruia varsta incepuse sa nu-i mai permita sa-si duca la capat cu bine menirea, de a avea un final de viata ferit de vicisitudini materiale (este de notorietate ca profesorul Danaila nu accepta mita, sub nicio forma si de la nimeni), dupa cum este stiut ca o pensie de medic este inca departe astazi de ceea ce ar trebui sa fie. Pensia de senator insa ofera un confort pe care Danaila il merita cu asupra de masura pt tot ce a oferit el de-a lungul vietii sale active. Pt acest motiv-cred- sefii PNL i-au oferit un loc eligibil in Parlament.

    Pe de alta parte, nu sunt naiv sa nu-mi inchipui ca acestia nu au urmarit si o "contraprestatie", un beneficiu, care, de fapt, chiar depasea cu mult ceea ce ofereau. Si anume, tractarea restului candidatilor liberali de pe lista senatoriala de la Bucurestide catre Profesorul Leon Danaila.

    De-acum insa, toate greselile omenesti ale medicului se vor strange in spinarea partidului.

    PS. Doamnelor si domnilor liberali, protejati-va cvasidecanul de varsta ! Astfel va protejati si pe voi !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version