Ghinea, scrisoare catre membrii USR, despre intrarea lui Ciolos in partid: "Mi s-a spus explicit: Ciolos e un elefant prea mare pentru USR"

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 15 martie 2017, 18:26 Actualitate | Politic

Cristian Ghinea
Foto: Hotnews
Deputatul USR Cristian Ghinea, fost ministru al Fondurilor Europene in guvernul lui Dacian Ciolos, a trimis o scrisoare catre membrii USR pe tema discutiilor purtate cu Ciolos pentru o eventuala intrarea a acestuia in partid. Potrivit textului publicat de stiripesurse.ro, Ghinea relateaza faptul ca el a fost cel care a initiat discutiile cu conducerea partidului dar ca raspunsul a fost "in esenta negativ" si ca i s-a spus ca fostul premier ar fi "un elefant prea mare pentru USR".

Fragmente din scrisoare:

"Acum doua saptamani Dacian mi-a spus ca are doua optiuni: un partid nou sau o apropiere de USR. Nu vrea sa fragmenteze sustinerea publica pentru reforma. Dacian e un om care se gandeste mult, ardelean cum stiti, dar, decizia odata luata, e ferm. Fiind in perioada de cantarire a optiunilor, am crezut ca venirea lui e sansa ideala pentru a continua etapa urmatoare: marele USR. Am zis sa intreb conducerea USR despre posibilitatea unei apropieri. Am facut-o. Raspunsul a fost complicat, dar in esenta negativ. Nu am inteles nici atunci nici acum resorturile acestei decizii. Las amanuntele acestui raspuns la latitudinea celor care au luat decizia, ii puteti intreba direct.

Unii dintre voi ati auzit franturi din aceste conversatii - de ce franturi si nu dezbateri directe? Nu eu am ales asta. Sunt un om disciplinat, mi s-a cerut sa intermediez discret si asta am facut. Unii m-ati sunat. Multi sunteti de acord cu mine. Argumentele contra venirii lui Dacian se tot invart in jurul unor cozi. Si cea mai importanta e aceea ca partidul s-ar schimba. Cu asta sunt de acord. Dar partidul se schimba oricum. Nu are cum sa nu se schimbe. Nu putem gandi si construi marele USR si sa ramana totul la fel.

Depinde de actualul si de viitorul presedinte Nicusor Dan, depinde de actualul si de viitorul Birou National, depinde in primul rand de Congres si de membrii USR care vor dezbate si vor vota pe optiunile mari ale partidului.

Si depinde inevitabil si de miscarea pe care o lanseaza Dacian zilele acestea - o miscare civico-politica ceruta de publicul sau, care este si publicul nostru. O miscare care apare oricum, indiferent ca place unora din USR sau nu.

Mi s-a spus explicit: Ciolos e un elefant prea mare pentru USR. O decizie trebuie luata. Daca bagam capul in nisip, elefantul e tot acolo. Si de fapt este exact ce ne trebuie ca sa crestem. Nicusor are nevoie langa el de o echipa puternica. Dacian poate fi in aceasta echipa. Aceasta este una dintre ideile mele poate fixe, ca Nicusor si Dacian sa lucreze impreuna pentru USR si pentru Romania.

Matei Paun (seful de campanie electorala al USR - n.r.) spune ca daca Dacian Ciolos ar veni, USR s-ar transforma in altceva. Adica in ceva necunoscut, deci de speriat. Cu alte cuvinte, problema nu este ca Dacian Ciolos ar cere sau nu functii - asa cum vi se spune, desi sunt sursa primara a conversatiei cu Dacian si neg clar acest lucru - ci insasi prezenta lui. Da, Dacian Ciolos va atrage mai multi oameni spre USR si USR nu va mai fi un partid "ca intre prieteni", ci altceva. Depinde de noi ca acest altceva sa fie bun si pentru USR si pentru Romania."























35447 vizualizari

  • +12 (22 voturi)    
    Sefia bato vina (Miercuri, 15 martie 2017, 18:35)

    mikef [utilizator]

    Daca Ciolos si Dan vor sa fie sefi si nu e loc unul de altul, atunci foarte bine, Ciolos sa-si faca partid. Din pacate electoratul va avea de suferit, dar asta este.
    Nicusor Dan el e cel care a cladit USB si USR la urma urmei.

    Sa aibe fiecare partid, fiecare sa fie sef, ca sa se simta bine. Tot ce sper e ca cele 2 partide vor face o alianta, USR + PartidulCiolos. La urma urmei nu e o nici o problema daca fac o alianta, dar raman partide separate.

    Pe mine nu ma intereseaza cine, ce conduce, atata timp cat fac treaba si vor fi partidul/alianta care n-a fost niciodata in Romania de 30 de ani.
    • +7 (15 voturi)    
      Mihai Paun (Miercuri, 15 martie 2017, 19:57)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui mikef

      Mihai Paun nu e acelasi tip din cauza caruia a iesit si Moroianu public pe o problema?
      Sau acelasi care avea probleme de simpatie fata de Putin?

      Se pare ca acest Paun care pare un umil "sef de campanie" are deciziile USR in mana.
      • +7 (9 voturi)    
        ciolos vioara intai (Joi, 16 martie 2017, 8:09)

        UnOarecareRoman [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Usr-ul are nevoie disperata de un lider. Nicusor e departe de a fi asa ceva. Ghinea, ciolos, voiculescu - da.
      • +7 (7 voturi)    
        Cine dracului e Matei Paun? (Joi, 16 martie 2017, 11:49)

        EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Este acest individ membru USR? Cine e el de are o asa mare putere de decizie in USR?
      • 0 (2 voturi)    
        EuSiCuMine (Joi, 16 martie 2017, 15:50)

        marinar.basist [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Ca sa ai influenta politica asupra unui partid, nu trebuie sa fii membru al acelui partid!

        Matei Paun a fost, este si va fi o sluga putinista, dughinista care-l santajeaza pe nicusor dan asa cum vor muschii lui.

        Partidului i-a fost dat sa mimeze opozitia si doar atat!
    • +7 (17 voturi)    
      E de neinteles... (Miercuri, 15 martie 2017, 20:11)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui mikef

      de ce se tot agita lumea sa-l puna musai pe Ciolos presedintele PNL sau USL. Ciolos are multe calitati, dar nu a demonstrat nimic ca politician. Daca va fi lasat sa parcurga singur niste pasii, poate ca va deveni un politician stralucit.
      Domnul Ciolos, fiind un om serios si de mare bun simt, a inteles ca nu poti plonja la sefia unui partid fara sa-l cunosti si sa-l intelegi, sa te implici un an-doi si apoi sa candidezi si sa fii ales.
      Doar acest bun simt al lui a pus stavila in 2016 dorintei PNL de a-l „achizitiona” ca presedinte .
      Obsesia ca Ciolos nu poate fi decat presedinte, face dificila apropierea lui de PNL sau USR si greu de digerat ideea d-lui Ghinea. USR are un presedinte, un om capabil, care a fondat partidul si l-a facut sa creasca. S-ar parea ca si el, si USR trec prin niste momente mai grele. Tocmai acum memebrii trebuie sa stea in jurul lui.
      Un partid cu potential, cum este USR, nu isi va atinge forma maxima vanturand diversi presedinti, cum a facut mereu PNL, ci prin si stabilitate si unire.
      Domnul Ciolos nu trebuie sa primeasca un partid ca pe un trofeu (chiar ma intreb ce a facut ca sa merite). Daca simte chemare, nu trebuie sa fie invitat, ci sa adere prin propria vointa.
      • +3 (3 voturi)    
        Mda (Joi, 16 martie 2017, 9:53)

        Tze [utilizator] i-a raspuns lui valll

        Problema ramane in continuare frica lui Nicusor Dan de a pierde sefia. Cum altfel se poate explica ce s-a intamplat cu Moroianu (cu tinta la Clotilde), si de altfel relatia de acum cu Clotilde, pe care acum jumatate de an toata presa o vedea un lider mult mai bun decat Nicusor Dan. Si acum treaba asta cu Dacian Ciolos, care poate nu a demonstrat nu stiu ce (dar a demonstrat mai mult decat Nicusor Dan - care a demonstrat doar ca e mutalau!).
        Si sa fim seriosi, nu ND a facut USR sa creasca. USR a crescut pentru din cauza unui PNL absolut penibil. USR o fi fost fondat de ND, dar a fost votat de multi romani, asa ca nu mai e proprietatea lui ND.

        P.s. sa fie doar coincidenta ca si Clotilde si Ciolos, care au dat niste declaratii mai conservatoare legate de drepturile LGBT sunt tinuti departe de sefia USR-ului? Oricum, Paun e cel putin dubios.
      • +6 (8 voturi)    
        Ciolos e unul din putinele personaje (Joi, 16 martie 2017, 10:01)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui valll

        din politica noastra care e "altfel", in sensul asteptarilor publicului educat, cei care am iesit in piata si care stiu ca un functionar de la stat, chiar si de varf, trebuie sa fie un individ in slujba cetateanului, relativ modest si umil, nu un baronete cu 3 clase, masini si avere facute in mod ilegal si total imoral, pentru care politica e una din multele fente pe care le-a facut in viata... Nu degeaba s-a strigat in Piata Victoriei "Drag n-ea fost de Ciolos".

        Am putea spune pana la un punct ca si Nicusor Dan are cumva aceleasi calitati ( sta in chirie, e modest ) dar totusi, fata de Ciolos are un handicap: nu a fost la guvernare. Partidul lui ( cu care am votat de altfel, in lipsa de alternative ), pare totusi o adunatura de oameni fara o directie clara care isi va fi atins limitele undeva la 30% si ma tem ca ce nu inteleg ei este ca acel 30% pe care il pot spera este format in mare parte din oameni care voteaza in disperare cu USR, fiindca nu au cu cine altcineva... Daca nu il iau pe Ciolos in partid, ma tem ca, asa cum ei au luat voturi de la PNL, tot asa Ciolos le va lua lor voturi ( ca de la PNL nu mai au de unde ) si se vor trezi ambii in jur de 15%

        Altfel, pentru mine e deja-vu. Faramitarea dreptei datorata in parte si micilor orgolii personale dintre lideri dar si relfexelor autoritare pe care si Nicusor le-a etalat prin excluderea lui Moroianu imediat dupa alegeri cand e oarecum legitim sa iti mai versi frustrarile dupa perioada de disciplina din campanie.

        Fara a fi paranoic, nu cred in Soros si teorii din acestea, eu cred totusi ca este un plan mai amplu, sustinut din umbra, de a avea o dreapta faramitata cu tot felul de partidulete cu "infiltrati" care ba se cearta, ba se aliaza, se tradeaza si se balacaresc la foc domol prin opozitie pentru a scoate mai bine in evidenta "unitatea" si "forta" PSD.

        De aceea, o unire a fostelor de dreapta, in orice forma, ar fi binevenita. Dar eu cred ca nu se va intampla prea curand.
    • -10 (20 voturi)    
      sa vina si Macovei in USR (Miercuri, 15 martie 2017, 21:17)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui mikef

      S-ar bucura si mama domnului Ghinea.
      • 0 (0 voturi)    
        dar tactu Putin ce ar spune? (Joi, 16 martie 2017, 17:39)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        .
    • +6 (6 voturi)    
      Baieti (Joi, 16 martie 2017, 8:42)

      naenae [utilizator] i-a raspuns lui mikef

      Luati-va gandul ca puteti fi relevanti si face ceva pentru Romania, stopand ciuma si ducand tara inainte din postura unui partid de buzunar, "intre prieteni".

      Nici ca am auzit tampenie mai mare. Partid "intre prieteni" iti faci ca sa-ti faci de lucru, nu sa conduci o tara. Nu o sa castigi niciodata voturi prin sate si comune. Ca sa schimbi in bine Romania ai nevoie de partid mare, fie ca vrei, fie ca nu vrei.

      Sau poate voi vreti sa ramaneti mereu pe post de comentatori din umbra dar care nu reprezinta nimic si nici nu trebuie sa isi asume vreo responsabilitate. Adica doar un loc caldut.
  • +15 (27 voturi)    
    Nimanui nu-i place sa stea in umbra altcuiva ! (Miercuri, 15 martie 2017, 18:42)

    Susufler0 [utilizator]

    Nu-i asa, Nicusor ?
  • +23 (27 voturi)    
    USR (Miercuri, 15 martie 2017, 18:42)

    Tuperman [utilizator]

    Din tot USR-ul, Nicusor a fost cel mi putin vizibil de la castigarea alegerilor si pana acum. Va ramane singur cu Paun dupa ce isi face Dacian partid. Daca Bolojan nu castiga alegerile in PNL sunt convins ca o parte din PNL va migra catre partidul lui Dacian. Ce sa faca cu Bijboaca si Busoi?
  • +23 (27 voturi)    
    Socant (Miercuri, 15 martie 2017, 18:43)

    mitg [utilizator]

    "USR nu va mai fi un partid "ca intre prieteni",

    Ori sunteti partid, ori prieteni iesiti la gratar.
    • -4 (12 voturi)    
      eventual de 1 mai (Miercuri, 15 martie 2017, 22:43)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Ca orice adunatura de stanga :D
  • +19 (27 voturi)    
    "Marele USR" (Miercuri, 15 martie 2017, 18:49)

    justin puscasu [utilizator]

    Mai copii, voi o cam frecati si intre timp PSD si ALDE darama tot!
    Ma tem ca sunteti prea mici pentru sarcina de a salva Romania.
    • -4 (14 voturi)    
      ha-ha-ha!!!... (Miercuri, 15 martie 2017, 20:10)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      ce gluma !!!:""sarcina de a salva romania"....tara aia va fi salvata cind circa 60% din actuala populatie va ..dispare....ceea ce e f.greuuuuu...pt ca se ..inmultesc continu....asa ca vorba aia : "la anul si la ..multi ani!...."..
  • +12 (16 voturi)    
    e bine, (Miercuri, 15 martie 2017, 18:53)

    zigot [utilizator]

    ca Ciolos sa porneasca pe cont propriu; usr nici nu a
    prins aripi si se balbaie, nu are conducator care sa il
    duca pe primul loc; limpezirea apelor ar dura prea mult si nu este sigur modul de aplicare; este o parere care o cred foarte probabila.
  • +25 (33 voturi)    
    Gândire de partid mic, mic (Miercuri, 15 martie 2017, 18:54)

    vladR [utilizator]

    Da, Dacian Ciolos va atrage mai multi oameni spre USR si USR nu va mai fi un partid "ca intre prieteni", ci altceva.

    Deci nu înțeleg, ăsta e scopul USR? Să rămână un partid de „prieteni” ?
    Păi de asta v-a votat lumea, oameni buni?
    Dacă știam că votez un partid închis, îngust la minte, cu membri ficși, pre-stabiliți, stăteam în banca mea. Zău așa.

    Am crezut - naiv - că asta vrea USR de acum, să crească masiv și să devină o alternativă reală la PSD/PNL, dar se pare că m-am înșelat.
    • +3 (7 voturi)    
      USR a luat voturi de la PNL, (Joi, 16 martie 2017, 10:10)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui vladR

      nu de la PSD. Deci strict matematic, cum ii place lui Nicusor, a fost un dezastru.

      Ciolos, daca isi face partid, va lua de la ei, ca de la PNL nu mai au ce. Mi-e greu sa cred ca USR va creste peste 30% in tara fiindca in Bucuresti unde USB a avut multe proiecte bune si e deja la al 2-lea tur electoral pentru Nicusor, au scos 30% profitand si de degringolada PNL cu Orban si MM.

      Asa ca, daca Ciolos, ND, Neamtu si altii nu isi dau mana tinandu-se de nas, nu ma intereseaza, ne trezim ca fie isi vor imparti 35-40% din voturi la 3-4 partide care nu se inteleg, fie, mai probabil, pe baza unei prezente la vot dezastruoase, PSD va repurta inca o victorie zdrobitoare.

      Si daca vor mai invoca prostii gen "tanarul lenes care nu merge la vot" ori votul multiplu pro PSD, cu care ne-au mintit atatia ani ca de fapt ei si-au facut treaba dar de, "n-ai cu cine", atunci chiar ca putem sa pune cruce acestei tari...

      Responsabilitatea salvarii acestei tari din mana mafiei si a hotilor le apartine. Daca nu realizeaza importanta momentului, sa plece. Ne vom ocupa noi, cu furci, topoare, ceea ce sper ca totusi sa nu se intample fiindca revolutiile, desi par ca fac dreptate pe moment, nu aduc neaparat lucruri bune pe termen mediu si lung...
  • +18 (30 voturi)    
    "Acum ai cu cine" ?! (Miercuri, 15 martie 2017, 18:55)

    Flaviius [utilizator]

    Prin refuzul asta tampit de a-l refuza pe Ciolos , care defapt ar fi dus la unificarea dreptei , USR pierde toata sustinerea mea . SI ca mine sunt convins ca sunt multi altii . M-ati dezamagit . Vreti sa ramaneti voi de voi in partid fara influente externe "destabilizatoare" , fara alti poli de putere? Ramaneti atunci voi intre voi , intre prieteni , si la urmatoarele alegeri sa va votati totvoi de voi , intre prieteni , eu sigur nu va mai votez .

    Un Ciolos in USR era o sansa uriasa. Doi poli de dreapta s-a fi unit . Singurul pol important ramas ar fi fost PNL care categoric ar fi urmat (oricum deja face asta) sa moara , urmand ca acele cateva parti decente sa fie absorbite de eventualul USR-Ciolos .
    Un Ciolos in USR ar fi insemnat si un indemn pentru o parte a elitei romanesti de a intra in ring . Dar nu , Nicusor ae pitici pe creier . Macar iesi public si explica refuzul ba Nicusoare . Te-am votat, ti-am dat bani si am stat in strada sa iti strang semnaturi , macar atat merit , explica-mi de ce . Ciolanul si la tine oare?
    • +10 (12 voturi)    
      Nu e musai (Miercuri, 15 martie 2017, 19:35)

      mikef [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      Nu e musai sa fie un partid.
      Pot face alianta.
      Ciolos isi poate face un partid si sa faca alianta cu USR.
      Nu conteaza, atata timp cat ambele partide fac ce ar trebui sa faca pentru noi.
      • -1 (3 voturi)    
        Împart aceiași votanți anti-PSD (Joi, 16 martie 2017, 8:13)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui mikef

        Degeaba își face Cioloș alt partid, votanții sunt aceiași, îi împarte cu USR.

        Ceea ce trebuie cu-adevărat e un partid care să ia voturi de la PSD, dar nici Cioloș, nici ND nu sunt capabili de așa ceva.

        Și n-au o vziune clară nici unii, nici alții. Anticorupția e bună ca să atragă voturi, dar nu ca să reconstruiască economia.
        • 0 (0 voturi)    
          Anticoruptia!! (Joi, 16 martie 2017, 18:13)

          fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          E mult mai simplu :

          Corupția a demolat și demolează economia. DECI, anticorupția e minunată ca să reconstruiască economia !!

          Aveți dreptate dar hai s le luăm pe rând. Să scăpăm de lepra corupției și apoi ne apucăm de reconstrucție :)
    • +8 (12 voturi)    
      No ca bine zici! (Miercuri, 15 martie 2017, 19:46)

      Dorin443 [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      Eu sunt totusi foarte curios care e miscarea in spate a lu' Nicusor, de nu'l vrea pe Dacian si partea a doua de ce o scos-o pe Armand din schema ca si ea prindea la electorat destul de bine. Daca il doare asa de mult sa fie sef de tarla si se sperie de oricine prinde la electorat nu prinde urmatoarele alegeri clar.
    • +2 (8 voturi)    
      de (Miercuri, 15 martie 2017, 20:28)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      cind e usr de dreapta, nu stiu. Poate paun stie mai multe, doar a fost la moskova de nenumarate ori.
    • +4 (6 voturi)    
      Eu sper ca PNL sa nu fie inclus in uninune, (Joi, 16 martie 2017, 10:56)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      daca se va produce. Uita-te cine a ramas in PNL. Sa nu uitam ca de la Patriciu incoace, a fost un blat continuu cu PSD. Adevaratii liberali au fost aruncati peste bord tot cam de pe vremea aia.

      PDL si-a dat masura PSD-ismului cand l-au votat pe Blaga apoi s-au unit cu PNL ca sa mearga impreuna spre dezastru. Dar ce e mai grav e nu ce se intampla la varf, ci reflexele anti-reforma si pro-PSD din teritoriu.

      Actualul PNL nu trebuie inclus intr-o uninune a dreptei, insa oamenii care au fost exclusi in timp de catre PSD-istii din PNL au toate sansele sa fie oameni valorosi.
  • +1 (5 voturi)    
    Sunt oameni in USR (Miercuri, 15 martie 2017, 19:02)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    care nu-l vor pe Ciolos? Eu cred ca Ciolos nu sta comod langa unii oameni din USR. Aceeasi problema o are si cu PNL. Ambele partide se fac ca ploua. Ciolos ar face treaba mult mai buna cu o ehipa doar a lui pentru atragerea propriului electorat. Celelalte partide sa ramana cu portiile lor de 10% si 20%. Toate cele trei partide vor putea face o majoritate prin alianta la urmatoarele alegeri. Sau poate chiar mai mult.
    • +4 (4 voturi)    
      sunt pentru că sunt auziți (Miercuri, 15 martie 2017, 22:24)

      Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      dacă nu erau auziți înseamnă că n-ar fi fost?
      Realitatea este că alegerea lui Cioloș este făcută, iar ce se vede acum sunt negocierile asupra procedurii.
    • -3 (11 voturi)    
      Ce naiba a dovedit omul politic Ciolos (Joi, 16 martie 2017, 7:48)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      de-l tot periati atat ? O tot dam inainte cu "cinstea si onestitatea" dar da-mi exemplu de o singura decizie politica inteleapta ? Ca om politic e absolut praf, nu am vazut sa aiba inteligenta si flexibilitatea de a reusi pe plan politic. Ca simplu executant , pai gasesti oricand din asta, uitati-va la Dragnea, i-a gasit pe aia de prin Giurgiu , Teleorman, Dolj care nu stiu nici macar engleza dar executa programul, nu e rocket science. Ce e cu adevarat o provocare, este sa vii cu idei concrete de imbunatatire a vietii oamenilor, nu sa spui tot timpul "nu se poate, n-avem bani". Nicusor cred ca face foarte bine ca se opune intrarii lui Ciolos. Nu stiu daca va reusi sa refuze pana la sfarsti . Asta nu inseamna ca el este unu lider mai bun. Nu vad un viitor prea bun pentru USR.
      • 0 (4 voturi)    
        Cioloș e funcționar, nu politician. (Joi, 16 martie 2017, 8:15)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        Poate fi manager, dar nu e născut să fie lider. E un băiat bun din sat de la Hellvig, asta e principala lui calitate.
      • +2 (2 voturi)    
        Nu vad un viitor prea bun (Joi, 16 martie 2017, 9:24)

        alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        pentru programul vostru "de guvernare".
        • 0 (0 voturi)    
          Nu e al meu (Joi, 16 martie 2017, 14:58)

          MasP [anonim] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

          Eu am votat USR. Dar problema USR este lipsa de directie si viziune. Nu au un lider care sa motiveze oamenii , nu au niste elemente care sa-i diferentieze de ceilalti. Doar onestitatea nu este de ajuns. Trebuie sa aduca oameni cu experienta in administratie, agricultura, economie, industrie, etc. Doar cu matematicieni si it-isti nu va depasi 10%. Realitatea e mai complexa decat niste algoritmi.
  • +5 (7 voturi)    
    dacă mai cumpănește mult (Miercuri, 15 martie 2017, 19:04)

    Mumulea [utilizator]

    pierde ocazia de a se înscrie în timp util. Sper că nu negociază vreo intrare în USR pe stil vechi, direct moț, ca doamna Nuți la PMP.

    Nu va avea susținere 100% ulterior aderării, e normal, votul intern nu se dă la comandă (sper), dar va avea suficienți susținători pentru a avea cel puțin un cuvânt important de spus.
  • +6 (12 voturi)    
    Pai... asa este (Miercuri, 15 martie 2017, 19:05)

    fdaniel [utilizator]

    E adevarat. Ciolos nu poate fi integrat, pur si simplu; are o "masa" care sigur va schimba lucrurile in USR.

    Pana la urma, cred ca cel mai bine ar fi ca Ciolos sa o ia de la zero. USR nu are o identitate doctrinara, probabil ca e undeva intre ecologisti si socialisti asa ca Ciolos poate incepe o miscare de dreapta.
    • +2 (4 voturi)    
      chestia asta (Miercuri, 15 martie 2017, 20:10)

      Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      cu omul care are o ”masă” s-a mai întâmplat nu doar la noi și nici doar recent. Are trend rapid de creștere, dar și multe vulnerabilități - demolezi omul, desființezi structura. Putem spera acum la alt rezultat repetând expeimentul ?
  • +11 (11 voturi)    
    USR = Uniunea Salvați România ? (Miercuri, 15 martie 2017, 19:51)

    Fisherman [utilizator]

    Treziți-vă !
    Sunteți o Uniune sau căscați gura la ce spune un singur individ ?
    Aveți Discuții la obiect sau așteptați decizia unui singur individ ?
    Sunteți Conștienți de pericolul în care se află România sau vă luptați ca chiorii închiși într-o cameră obscură pentru că așa v-a manipulat un singur individ ?
    • 0 (4 voturi)    
      pe surse (Miercuri, 15 martie 2017, 20:14)

      Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      lucrurile sunt exact invers de cum crezi. Nu trebuie să crezi un comentariu anonim, evident, dar rezerva în opinii e utilă pentru a nu confunda speranța personală cu realitatea.
  • +3 (9 voturi)    
    USR... (Miercuri, 15 martie 2017, 20:07)

    Googie [utilizator]

    Eu imi voi schimba optiunea catre Ciolos - mi se pare mult mai capabil sa gestioneze o adevarata OPOZITIE. USR, din pacate, nu are nimic de comentat la niciun derapaj al coalitiei de guvernare. I-am votat, stiu ca sunt noi in lumea politica, dar nu ma asteptam sa nu isi angajeze macar niste consilieri capabili in 3 luni... Leadership nu au decat prin cateva voci care din cand in cand mai spun cate ceva - Ghinea si inca 2-3 - palaria pare mult prea mare pt ND si este trist ca nu isi da seama.
  • +3 (15 voturi)    
    Nu insistati inutil (Miercuri, 15 martie 2017, 20:14)

    UpNext [utilizator]

    USR este o facatura jenanta, o agregare oportunista de "fripturisti" pseudo-elitisti, fara educatie politica, fara viziune si orizont doctrinar. Totul este o improvizatie, construita pe un ONG marginal, un cihuahua isteric, subventionata cu resurse de provenienta dubioasa, practic o spalatorie de bani mai sofisticata. Nimic serios, o glumita stupida care a amagit/prostit niste intelectuali frustrati.

    O personalitate serioasa si matura, responsabila si competenta precum dl. Ciolos nu are ce cauta in marasmul USR!
  • +9 (11 voturi)    
    Treziti-va!! (Miercuri, 15 martie 2017, 20:41)

    MamboJumbo1 [anonim]

    Cu tot respectul pentru ce a realizat ND cred ca si-a atins limitele. Daca se vrea continuarea proiectului USR, cateva schimbari sunt necesare, altfel ma tem ca se va stinge usor, usor....
    Daneee, ai ocazia sa faci ceva great, asa ca nu pune interesele marunte prioritare...incearca sa ai viziune! Daca veti continua asa, votul meu va disparea spre Ciolos la urmatoarele alegeri.

    PS: L-ati folosit pe Ciolos pe afise in alegeri iar acum ii dati cu usa-n nas? Asta suna a ipocrizie sau sunteti o alta mare pacaleala de a consolida PSD-ul si a faramita dreapta? Nu stiu, intreb. Incep sa cred teoriile ca sunteti o emanatie si atat...
  • +5 (9 voturi)    
    Romanul tot roman (Miercuri, 15 martie 2017, 21:20)

    Wanheda [utilizator]

    Orgolios si setea de a fi shaf. In vreme ce facocerii fosili din psd nu au fost dezbinati niciodata, oamenii care i-ar putea elimina se cioravaiesc ca vrabiile pt o bucata de mamaliga.
  • -8 (12 voturi)    
    Un elefant pe dracu' (Miercuri, 15 martie 2017, 21:20)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    E un incompetent, nu un elefant!
    • +4 (6 voturi)    
      Ca bine zici, soro (Miercuri, 15 martie 2017, 22:01)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      Domnu' HH, ce bine ca ne deschizi ochii ....
      Incompetentu' naibii de Ciolos, nu ca ai nostri, de la PSD.
      Ce ziceti, nu o punem la Cultura pe Florica Dansatoarea, pare a fi competenta.
  • +8 (10 voturi)    
    Deazamagire (Miercuri, 15 martie 2017, 22:30)

    Iulian01 [utilizator]

    Doamnelor si Domnilor USR,
    V-am sustinut de la inceput, cat am putut.
    Incepeti sa deveniti un grup, cu interese specifice.
    Adica la fel ca ceilalti ...
    Ati ajuns in parlament pe valul sperantelor multimii mute de dezamagiti.
    Vreti sa ne dovediti ca sunteti ultima pacaleala dintr-un sir de tepe endemice romanesti ?
    Un grup fara identitate asumata de baieti rataciti intr-un joc de barbati.
    Credeti ca ne-am pus sperantele in voi ca sa ne aburiti cu sofisme ?
    Aveti nevoie de Ciolos si de oamenii lui.
    Altfel o sa fiti concurenti pe acelasi electorat.
    Iar 9% impartit la 2 foarte probabil va insemna mai putin de 5% pentru voi la urmatoarele alegeri.
    Incepeti sa ne convingeti ca ati preluat stafeta de la PPDD. Cu ceva mai mult staif.
    Aduceti in partid toti oamenii care, in mintea electoratului onest si care gandeste, au profilul adecvat identitatii pe care v-o revendicati !
    Oamenii nu v-au votat pentru ce erati. V-au votat pentru ce au crezut ca puteti fi.
    Restul e vrajeala de impotenti.
  • 0 (12 voturi)    
    Nicusor Dan (Joi, 16 martie 2017, 1:09)

    Pseudonim17 [utilizator]

    Pentru cei care spun ca Nicusor Dan nu este un bun lider de partid, comparativ cu altii. Spuneti-mi si mie, cine altcineva a reusit sa puna pe picioare un partid nou, de la zero, cu oameni onesti, si a ajuns la 8% in parlament in alegeri? Uitati-va la cei dinainte. De exemplu URR s-a dezumflat imediat; Monica Macovei o femeie de toata isprava, a trebuit sa abandoneze al sau M10. Si, poate cel mai reprezentativ, Noua Republica a lui Mihail Neamtu, au muncit mult si s-au avut mari asteptari de la ei, dar nu au reusit in alegeri. Mihail Neamtu, pe linga educatie si inteligenta, este un om deosebit de charismatic si elocvent, cautati orice video cu el intr-un interviu sau o dezbatere si veti ramine cu o impresie foarte placuta. Dar iata ca nu a contat. Noua Republica a sfirsit dintr-o ambitie pentru locuri in parlament, aliindu-se cu PDL.
    Nu cedati cintecului de sirena cu "unificarea dreptei", cu uselistii PNL, cu complicii la jaful national. Nu pentru asta v-ati nascut ca partid, nu pentru asta va votam, nu e responsabilitatea voastra sa salvati PNL-ul. Va votam pentru ca sunteti o formatiune noua, curata, cu singe in instalatie. Nicusor Dan e singurul dintre liderii de noi formatiuni care a avut clarviziunea sa ia deciziile corecte de-a lungul timpului, atunci cind a fost puternic tentat si criticat, de multe ori de oameni de buna credinta, dar ingusti.
    Nicusor Dan - am mare respect si incredere. Dacian Ciolos, un foarte bun profesionist in administratie si un om cinstit, dar ca om de partid, nu are niciun fel de experienta. Din contra, pentru a fi prim-ministru a aratat o prea mare inclinatie catre compromis, catre lingusirea PSD, sigur s-ar putea spune ca asta e o calitate ca politician, dar fiecare lucru la timpul si locul potrivit, iar acum USR este despre orice dar nu despre compromis, cu haitele de hiene care maninca tara de vie! Parerea mea, Dacian Ciolos n-are decit sa intre fara pretentii ca membru si sa se afirme in partid daca vrea.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu sunt de acord! (Joi, 16 martie 2017, 10:19)

      Tze [utilizator] i-a raspuns lui Pseudonim17

      Nu, USR a luat procentele pe care le-a luat in tara din cauza PNL- ului cu prestatie penibila (PDL a disparut in PNL intre timp), nu din cauza lui ND! Multi am votat cu USR cu un pic de retinere, pentru ca nu cunosteam candidatii, dar avand in vedere faptul ca NU a EXISTAT alta varianta, am votat USR. In 2012 situatia era foarte diferita de 2016 (ca ziceai de NR si M10), si in plus USR a fost ajutat ce s-a intamplat la localele din Bucuresti (si daca tot vorbim de asta, Clotilde a adus cel putin la fel de multe voturi pentru USR ca Nicusor Dan).
      Aia e, la ND i s-a lipit fundul de scaun, si nu risca sa ia in partid un alt lider care mai mult ca sigur la urmatoarele alegeri interne i-ar lua locul. Cu gandirea asta isi condamna partidul si isi bate joc de alegatorii ce l-au votat.
      • 0 (0 voturi)    
        eu am votat cu usr cel putin pt un simplu motiv (Joi, 16 martie 2017, 14:47)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui Tze

        nu am vrut sa votez penali cum celalalte partide aveau pe liste, inclusiv pnl!
    • -1 (3 voturi)    
      Raspuns: DD, Oprea, Becali, Vadim (Joi, 16 martie 2017, 10:21)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Pseudonim17

      Nu asa se masoara capacitatea unui partid, ci daca va rezista si ce va realiza pe termen lung pentru tara asta...

      Ori sunt multi, ca si mine, care am votat USR, USB doar fiindca nu aveam pe cine altcineva sa votez. Ele nu au fost partide, aveau multe lipsuri la momentul la care le-am votat insa am vrut sa cred, am sperat ca in timp se vor rezolva. Acum incep sa imi pierd speranta...

      Vorbind azi de partide de partide de dreapta si tinand cont de gravitatea situatiei in care suntem cu acest PSD format din maimute si hoti, am sa evaluez politic aceste partide de dreapta exclusiv prin capacitatea lor de a se uni intr-o opozitie credibila si functionala.

      Altfel, judecand la rece USR a luat voturile PNL si daca Ciolos isi va face partid, va lua de la USR si tot asa. Nu am de gand sa dau la infinit girul unor politicieni de tipul "frectie la picior de lemn" care iei iau voturi unuii de la altii.

      PNL trebuie exclus de la o eventuala uniune ( si il apreciez pe ND ca nu a vrut sa se uneasca cu ei ) din mai multe motive si cred ca este o alta fata a PSD. Insa celelalte partide care si-au pastrat verticalitatea si au promovat reformistii, nu oameni gen Blaga sau alte figuri triste, trebuie urgent sa se uneasca si avem urmatoarele figuri care trebuie sa inteleaga importanta momentului:

      Neamtu, Macovei, Nicusor Dan, Ciolos, PMP

      dar si figuri care au fost excluse din PNL pe motiv ca nu sunt bltisti PSD, gen Paleologu, Cristi Preda, samd.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu se pot uni ... (Joi, 16 martie 2017, 11:09)

        fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Pare intr-adevar solutia ideala: unirea acelor oameni pe care îi simțim că sunt altfel: ND, Ciolos, Neamtu, etc...

        Pe de alta parte ei NU se pot uni. Deoarece acum, de fapt, noi nu avem nici un partid politic ci numai o gașcă de mafioți anideologici, oamenii de care vorbim trebuie sa construiasca întregul spectru politic, de la dreapta la stanga.

        Asa ca USR va fi probabil stângă ecologista, Noua Republica conservatori, Ciolos - dreapta.

        Si nu e nici o problema, e chiar foarte bine daca ar fi asa. Problema e să nu mai fie NIMENI din orice partid a facut parte din Parlament până acum (inclusiv faimosul PMP)
        • +1 (1 vot)    
          Vise... (Joi, 16 martie 2017, 14:54)

          clint [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

          Ciolos, un functionar in esenta sa fie "dreapta" ?

          Poate solutia ar fi ca cei din Piata sa puna de-o platforma civica sau ceva de genul asta. Sa continue ce s-a inceput in Timisoara in 89 si nu s-a terminat nici acum..
          • 0 (0 voturi)    
            DA ! (Joi, 16 martie 2017, 18:17)

            fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui clint

            ASTA ar fi nu o soluție ci SOLUȚIA.

            Reconectarea la data de 20.12.1989 și continuarea lucurilor de acolo, dar de data asta BINE. Și bine înseamnă în primul rând Punctul 8 de la TM.
            DE fapt acela este esența revoluției și tocmai el a fost trecut cu vederea :(
      • 0 (0 voturi)    
        "a luat voturi" (Joi, 16 martie 2017, 16:03)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui clint

        tot timpul se vor lua voturi de la un partid. Alegatorii au dreptul sa voteze cu cine cred ei de cuviinta.

        Partidele pot atrage alegatori pe baza programelor lor electorale, altfel nu e decat circ si plesneala. USR are un program electoral bun. Ramane de vazut cate initiative legislative vor porni de aici, chiar daca nu vor fi votate, dar va avea un ecou.

        E nevoie de timp in primul rand sa anlizezi cele 20 de mii! de legi care exista in Romania. Aici poate USR are o gaura neagra.
        Oricum nu stiu celelalte partide cat de bine cunosc legislatia, dar e foaret important inainte sa schimbi ceva sa stii ce legi exista..
  • +4 (6 voturi)    
    ... (Joi, 16 martie 2017, 7:17)

    VarailVarail1 [anonim]

    "Matei Paun (seful de campanie electorala al USR - n.r.)"
    Inchid comentariul.

    P.S. USR a murit inainte sa se nasca.
    Ce sa vezi...matematicianul avea dreptate.
    Omul ala are bunsimt cat pentru 100.


    Si inca un mic pariu .. dupa/daca Ciolos is face partid jumatate din USR migreaza .. raman Nicusor si Paunii.
  • 0 (0 voturi)    
    Interesant (Joi, 16 martie 2017, 10:00)

    Tze [utilizator]

    Atat Clotilde cat si Ciolos au avut declaratii conservatoare legate de drepturile LGBT. Clotilde e impinsa deoparte de ceva vreme, si acum Ciolos nu e primit in partid. Apare in discutie din nou Paun, si ce zicea Moroianu incepe sa se confirme. Poate e doar o coincidenta...
    Daca isi infinteaza Ciolos partid o sa mai ramana ND si Paun in USR. Dar e ok, ca si asa Cernea nu a mai prins loc in parlament. Infiaza si ei un delfin ceva si toata lumea e fericita.
  • +1 (1 vot)    
    trist... (Joi, 16 martie 2017, 10:17)

    liviu_ [utilizator]

    observa ca usr in loc sa fie alt gen de partid, se incapataneaza sa arate ca nu e cu mult diferit de restul.

    sper sa fie doar un zvon articolul asta si cei din USR sa nu fie atat de idioti!
    • 0 (0 voturi)    
      nu e chiar asa (Joi, 16 martie 2017, 11:15)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Nu e chiar atat de trist. Pana la urma sunt oameni, nu uitati. Oameni care au cheltuit timp, nervi, bani etc...
      Nu e chiar atat de anormal sa-si doreasca macar un pic de liniste daca nu mai mult.

      Evident ca Ciolos va spulbera multe vise de marire din USR asa ca nu e anormal sa nu le convina unora.

      Asta cu "sa fie bine pentru patrie și popor" e foarte frumoasa când nu ești în acea situație.

      Gândiți-vă ca unii și-au pus în hold joburile / carierele / firmele sau au renunțat la ele în ideea de a merge pe drumul USR. Evident că trebuie și să mănânci pe drum deci nu e anormal să câștige din politică. Acum ce le spui? "Măi... am glumit, nu se mai poate, papapa".

      Nu sunt membru USR au altceva dar pe undeva îi ințeleg.
      • 0 (0 voturi)    
        aia... (Joi, 16 martie 2017, 14:38)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        se discuta in contitiile pentru ca Ciolos sa vina in USR...
        dar e anormal sa refuzi un om...

        Ce o sa se intample acum?! Ciolos o sa-si faca partid... si o sa fie Ciolos, USR, si PNL ...
        3 partide de dreapta (cat dde dreapte e pnl e alta discutie dar nu cotnteaza acum)....

        cu 3 partide... psd o sa castige (mai ales cu legea cu un singur tur) localele fluierand!!!! dreapta trebuie sa aiba un partid puternic, nu 10 partide mici!
  • +1 (1 vot)    
    Bă băieţi, (Joi, 16 martie 2017, 12:49)

    PepeManole [anonim]

    Voi ati luat-o razna?? Partid "intre prieteni" vreti voi?? Pai de ce n-ati zis asa... Voi va dati seama ce inseamna sintagma asta pentru votantii vostri? Printre care ma numar si eu?! Fratilor, v-am votat ca sa fiti in maxim 4 ani o mare putere, o alternativa la ciuma rosie, si voi vreti sa ramaneti la nivelul asta??? Pentru asta va donez bani in fiecare luna? Pentru asta am petrecut jumatate de noapte ca observator voluntar la sectia de votare in 11 decembrie, printre oameni care s-au uitat la mine tot timpul scrasnind din dinti afland ca nu primesc nicio indemnizatie ca sa-i supraveghez pe ei?? Dane Nicusor, da-ti doua palme si trezeste-te. Avem mari sperante de la voi, in continuare.
  • +1 (1 vot)    
    Scapati de virus (Joi, 16 martie 2017, 14:59)

    benicio [utilizator]

    Pana acum sustineam ca USR trebuie sa se debaraseze de socialistii mai radicali. Pentru ca sunt penibili, nu de alta. Insa vad ca USR trebuie sa scape si de Matei Paun. Neaparat. Urgent. Omul vad ca e o frana, parca ar avea rolul sa tina partidul mic, neproblematic pentru PSD si/sau alte interese...
  • 0 (0 voturi)    
    Iar aud un nume, (Vineri, 17 martie 2017, 9:32)

    adrian88000 [utilizator]

    Matei Paun . Cine este acest Matei Paun? Este membru USR ? Din cate stie eu, nu este membru. Atunci, de ce isi exprima opinii in ceea ce priveste viitorul USR si deciziile pe care conducerea USR trebuie sa le ia ? Daca nu e membru, nu are dreptul sa vorbeasca in foruruli de conducere.
    Dacian Ciolos e " un elefant prea mare "? Foarte bine . Doar nu vrem sa facem un partid doar din "soricei".
    Si ce rost are acesta negociere pentru intrarea in partid a lui Dacian Ciolos? El trebuie sa se inscrie la organizatia locala din care va face parte conform cartii de identitete. Si la congres se poate exprima si poate candida la orice functie. CONGRESUL va decide. Nu mai e mult, luna mai a.c.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version