Serban Nicolae: Categoric, Liviu Dragnea a vorbit in nume personal despre legea gratierii, nu a fost luata o decizie la nivelul conducerii partidului

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 7 martie 2017, 19:27 Actualitate | Politic

Serban Nicolae
Foto: Agerpres
Senatorul PSD Serban Nicolae, autorul amendamentelor prin care ar urma sa fie gratiate inclusiv persoanele condamnate pentru fapte de coruptie, a declarat, marti, ca Liviu Dragnea a vorbit in nume personal, nu in calitate de lider al partidului cand a spus ca se opune propunerilor sale, relateaza News.ro. Totodata, Nicolae a afirmat ca nu mai e ca pe vremuri, "cu opinia unica ce emana de la partid si de la conducatorul iubit".

"A porni de la premisa ca toti trebuie sa avem o opinie publica, asa cum era pe vremuri, cu opinia unica ce emana de la partid si de la conducatorul iubit... Mie mi se pare ca este o perioada de mult depasita. Din punctul meu de vedere, dreptul la opinie este un lucru firesc, mai ales in Parlament, acolo unde se propun dezbateri", a declarat Serban Nicolae.

Senatorul PSD a mai spus ca Liviu Dragnea a vorbit in nume personal, nu in calitate de presedinte al partidului, atunci cand a afirmat ca nu este de acord ca de legea gratierii sa beneficieze si cei condamnati pentru fapte de coruptie.

"Categoric, stiti foarte bine ca nu s-a decis la nivelul conducerii partidului vreo pozitie cu privire la aceasta chestiune (...) Eu nu sunt deloc suprins de dreptul la opinie, de faptul ca oamenii au opinii diferite si ca pot sa le exprime. Ma surprinde faptul ca altora li se pare anormal ca doi oameni sa aiba opinii diferite. Este opinia domniei sale, a domnului Dragnea, este opinia domniei sale, in cazul domnului Toader, este opinia mea, in cazul meu. Lucrurilea astea sunt supuse dezbaterii", a mai adaugat social-democratul.

Serban Nicolae a precizat ca nu isi va retrage amendamentele, chiar daca partidul i-o va cere, deoarece au fost depuse in calitatea sa de senator, nu de lider al grupului parlamentar din Senat.

"Nu se pune o asemenea problema si nici nu cred ca partidul se va intruni ca sa-mi ceara sa-mi retrag niste amendamente. Cel mult poate decide sa le respinga, parlamentarii PSD sa nu sustina (...) Am vazut foarte multe speculatii pe tema asta, desi e destul de greu, pentru ca avalansa de ineptii este inepuizabila si mi-e foarte greu sa tot gasesc argumente, sa tot explic de ce oamenii sunt fie foarte prosti, fie foarte ticalosi. Nu am facut nicio propunere in calitate de lider PSD, nicio propunere in calitate de presedinte de comisie, ci in calitate de senator. (...) Imaginatia unora e foarte bogata, probabil ca au foarte mult timp la dispozitie", a mai spus liderul senatorilor PSD.

Serban Nicolae, despre legea gratierii: Nu am niciun interes personal
    
Presedintele Comisiei juridice a Senatului a mai declarat, marti, ca nu are niciun interes personal pentru adoptarea proiectului de lege privind gratierea, dar a sustinut ca, in cazul respingerii acestui act normativ, Romania va plati zeci de milioane de euro.

"Toate lucrurile astea care fac obiectul dezbaterii le spunem public, le spunem transparent, in prezenta presei, nu este nimic de ascuns, nu e nimic ocult. (...) Orice proiect de lege poate fi admis sau respins. Faptul ca avem majoritate nu inseamna ca putem decide inainte de a fi dezbatut daca va fi adoptat sau nu. Nu exista un interes politic in aceasta chestiune (n.r. - a gratierii), exista un interes tehnic. Daca reusesc sa-i conving (n.r. - pe colegi), pe baza unor argumente si pe baza unei analize, facute cu toti participantii de fata, bine, daca nu, nu. Nu am niciun interes personal, de scos pe nimeni din penitenciar, nu am de imbunatatit situatia nimanui din penitenciar. Din punctul meu de vedere aceasta lege poate fi respinsa, cu consecinte egale pentru mine. Dar asta nu inseamna ca Romania nu va plati. Daca unii se simt mai bine platind zeci de milioane de euro in numele statului roman, contribuind la acest efort bugetar, e in regula. Daca nu, haideti sa gasim impreuna solutii", a afirmat Serban Nicolae, potrivit Agerpres.

El a explicat ca in urma cu 15 ani, la ultima gratiere colectiva, societatea nu a fost "inspaimantata".

"De altfel, acum 15 ani cand s-a dat ultima lege de gratiere colectiva nu a fost societatea inspaimantata, nu au fost reactii in societate de teama de a merge pe strada, de faptul ca nu stiu ce infractori hidosi isi vor face aparitia punandu-ne in pericol viata, sanatatea, integritatea sau averile samd. Lucrul acesta s-a intamplat si in Spania, Italia, Belgia", a adaugat Serban Nicolae.

*****

Senatorul PSD, Serban Nicolae, a depus, luni, un amendament la proiectul de lege privind gratierea, aflat in dezbatere in Comisia juridica de la Senat, prin care condamnatii pentru luare si dare de mita, trafic de influenta si abuz in serviciu pot fi gratiati. El a explicat ca nu crede ca "cei care sunt corupti trebuie sa stea trei intr-un pat in conditii de igrasie, de igiena precara".

Presedintele PSD, Liviu Dragnea, a declarat, marti, ca el nu sustine gratierea pentru fapte de coruptie si a subliniat ca, oricum, doar legea gratierii nu rezolva problema supraaglomerarii penitenciarelor, fiind necesare investitii in infrastructura.

Ministrul Justitiei, Tudorel Toader, a declarat marti, despre amendamentul depus de senatorul PSD Serban Nicolae la proiectul Legii gratierii, ca "daca vorbim riguros", nu se gratiaza coruptii, ci pedepsele pentru faptele de coruptie. Toader a precizat ca este exclus sa nu se recupereze prejudiciul, iar amendamentul proiectul Legii gratierii este o initiativa personala, pe care Serban Nicolae trebuie sa o sustina, avizul Ministerului Justitiei fiind pe forma proiectului aprobat de Guvern.


Citeste mai multe despre   






















9058 vizualizari

  • +24 (32 voturi)    
    aroganta maxima... (Marţi, 7 martie 2017, 19:47)

    dan.c [utilizator]

    ... a domnului Serban Nicolae :))
    Hai baietii! Popcorn am luat. Eu pariez tot pe Dragnea... Nu stiu de ce... am un feeling.
    • +9 (13 voturi)    
      Faza asta arata (Miercuri, 8 martie 2017, 9:51)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

      cum sta treaba in PSD.Serban Nicolae are sarcina de la grupul de infractori din PSD si ALDE ca sa treaca cu ORI CE PRET amnistia tovarasilor hoti aflati in penitenciare si mai ales cei cu dosare pe rol.
      Dragnea joaca drama separatiei puterilor in stat .Adica vedeti voi eu sunt la Camera Deputatilor si Serban Nicolae este la Senat. Noi cand suntem la cazul separatia puterilor nu ne cunoastem zice Dragnea.Ca politica PSD nu a avut in programul de guvernarea gratierea faptelor de coruptie.Inselaciune in conventie. Oamenii astia au obrazul atat de gros incat nu exista atata dispret pe lumea asta ca sa-i faca sa roseasca.Sunt ca niste prostituate ajunse in ultimul hal de degradare si nici nu mai incearca sa salveze aparenta.Cineva i-a platit din greu.
  • +36 (44 voturi)    
    cap de porc (Marţi, 7 martie 2017, 19:48)

    zapciu [utilizator]

    Acest derbedeu efectiv ne rade in nas, ne sfideaza !
    • +6 (14 voturi)    
      la Viena incepe sezonul Schteltzer (Marţi, 7 martie 2017, 21:08)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui zapciu

      cional de porc langa Parter, Ucenicul Landrace de Voicu sa il halim !
    • +6 (14 voturi)    
      Bine spus.. (Marţi, 7 martie 2017, 23:22)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui zapciu

      ... de Mangalizam ca are soricul gros.
      • +3 (7 voturi)    
        In primul rind, (Miercuri, 8 martie 2017, 9:43)

        MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        apelativul e gresit. Nicolae e tovaras, soriciul si gusa lui nu recunosc identificarea cu putredul "domn", ce vine din capitalismul retrograd.

        In al doilea rind, ce va transmite soferul lui Voicu e, ca el vrea sa-i faca vatafului sef un bine cu forta.

        In al treilea, Dragnea se opune, ca sa nu-si strice "imaginea" in fata vestului: "Eu n-am vrut, dar partidul, care e majoritar in forul suprem al Patriei, eu ma supun deciziei"

        In al patrulea: Astia ne cred timpiti, dar nu e de mirare.
    • +5 (7 voturi)    
      fiind (Miercuri, 8 martie 2017, 9:00)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui zapciu

      de fapt avocatul coruptilor si hotilor cu staif de partid, acest om fara morala nu se abate de la directia trasata de oamenii de baza ai partidului lui ali baba si a celor foarte multi alti parlamenthoti.
      sunt curios ce reactie ar avea daca l-ar prinde lumea si l-ar arunca intr-o pubela plina de resturi menajere, cum a mai patit un parlamentar, dar nu de la noi.
  • +14 (20 voturi)    
    Categoric sinteti niste penibili! :) (Marţi, 7 martie 2017, 19:50)

    za-k [utilizator]

    In rest n-ar mai fi nimic de zis.

    Voi vreti sa fiti la fel de dumnezei cum erati pe vremea lu' Nastase cind nu va atingea nimeni nici cu o floare.

    Mai incercati sa faceti prostii ca e cu semnul intrebarii ce se va intimpla in Romania. Jucati-va cu focul sa vedem.
  • +18 (22 voturi)    
    circul copiilor tampiti (Marţi, 7 martie 2017, 19:55)

    nedumeritul [utilizator]

    asta e tinuta fenomenului politic din Romania: nu se gratiaza dar se iarta, nu se iarta dar se deincrimineaza,nu se deincrimineaza dar e vorba de doar 2700 de oameni care dorm trei in pat in conditii insalubre.
    Cati oameni care n-au furat dorm in conditii insalubre in tara asta ? Sa-i ajute pe acestia domnul Serban Nicolae nu se gandeste??
  • +17 (21 voturi)    
    Cati bani i sau promis acestui servitor al pegrei? (Marţi, 7 martie 2017, 20:05)

    Plagarus [utilizator]

    Merge de-a-n boulea inainte,caci a promis cui nu trebuie,castrarea codului penal
    • +3 (5 voturi)    
      vrei sa zici ce sume a primit deja (Miercuri, 8 martie 2017, 9:56)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      altfel nu cred ca se agita astia degeaba sa-si gratieze "colegii de breasla" , adica colegii de hotii

      Se vehiculeaza sume uriase care au fost colectate in avans de citiva din psd ca sa implementeze gratierile si dezincrimarile , chiar cu orice risc. E vizibil atacul lor din Decembrie.

      Ma mir de ce SRI doarme si nu stie nimic, cind tot tirgul vorbeste si apar public astfel de discutii in interceptarile DNA din anumite dosare.
  • +23 (27 voturi)    
    Ce teatru joaca (Marţi, 7 martie 2017, 20:07)

    paonipao [utilizator]

    astia doi , Serban Nicolae si Dragnea...!
    Adica nu i-a reusit lui Iordache si a preluat Serban dosarul achitarii lui Dragnea si a sleahtei penalilor din politica.
    Dragnea bineinteles se face ca nu stie si nu cunoaste ca in prima faza cu Iordache ( ca doar era plecat in USA) iar acum o baga pe aia ca nu este de acord cu gratierea faptelor de coruptie.
    Doamne, nu mai scapam de ventrilocii astia odata!?
  • +14 (18 voturi)    
    limbaj de senator... (Marţi, 7 martie 2017, 20:16)

    exilatul [utilizator]

    si uite asa , datorita poporului roman, toate scur-urile societatii se gasesc in parlament si senat...tara frumoasa si ( fost bogata ) locuita de imb-cili si hoti..in majoritate...si se mai mira de cine ii reprezinta ...
  • +26 (34 voturi)    
    teatru (Marţi, 7 martie 2017, 20:16)

    ion_de_la_tara [utilizator]

    teatru ieftin. cine va mai crede?
    • +21 (27 voturi)    
      Pamflet (Marţi, 7 martie 2017, 21:45)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui ion_de_la_tara

      Tocmai s-a desemnat cuvantul zilei. Este cuvantul "Categoric". Se foloseste la inceputul frazelor si are rol de negatie a ceea ce urmeaza dupa el.

      Exemple de utilizare:

      "Categoric 2+2=5". (Folosit pentru a arata ca 2+2 nu fac 5.)

      "Categoric porcii zboara". (Folosit pentru a evidentia incapacitatea de deplasare prin zbor a acestor mamifere terestre.)

      Surse politice au declarat ca din cauza folosintei pe scara tot mai larga (chiar politicieni foarte cunoscuti l-au folosit astazi de doua ori), ar trebui ca si acest nou sens al cuvantului "categoric" sa fie introdus in dictionar.
  • +17 (19 voturi)    
    are vreun rost circul asta... (Marţi, 7 martie 2017, 20:20)

    monterosa [utilizator]

    Domnilor PSD-isti, n-are rost sa va consumati inutil cu scenarii din astea hilare:

    1. Votantii vostri convinsi (aia 20% din populatie) va vor vota si daca le spuneti ca gratiati eclipsa de luna viitoare.
    2. Cei care gandesc cat de cat oricum nu sunt pacaliti de circul asta ieftin. Chiar credeti ca e plauzibila toata sceneta asta?!
    • +2 (2 voturi)    
      Of course (Miercuri, 8 martie 2017, 8:25)

      Anonym [utilizator] i-a raspuns lui monterosa

      Pt ca un procent foarte mare din Romani sunt nehotarati si nu ies din casa la vot.
      Prin urmare, face sens sa mentii o strategie de comunicare care sa ii atraga, intr-un anumit procent, nu conteaza, si pe ei

      Normal ca nu vorbeste pt noi, de fapt pe noi ne intarata in continuare ca sa fim cat mai deplasati extremisti, rai, a.i. cei nehotarati sa zica ca nu le place sa faca parte din "tribul nostru" ;)

      Crezi ca arch-troll Trump are alta strategie.
      Nu vezi ca unii liberalii par (!) ca si-au pierdut mintile, normalitatea? :)
  • +15 (17 voturi)    
    Daca exista pnl si usr vreau de la ei cate un (Marţi, 7 martie 2017, 20:24)

    deval [utilizator]

    amendament prin care sa se modifice Codul penal astfel :
    -majorarea maximului pentru coruptie (si celor asociate -trafic de influenta si abuz in functie) de la 5 la 10 ani ;
    -aplicarea in toate cazurile de coruptie automat si efectiv a executarii extinse ;
    -imposibilitatea reducerii pedepsei (in cazul coruptiei) in orice forma !
    Sa o faca tot democratic si avand in vedere ca de peste 12 ani in strategia de aparare scrie ca coruptia e amenintare la statul de drept si siguranta nationala a Romaniei si mai e si adevarat !
  • +15 (25 voturi)    
    rău cu rău (Marţi, 7 martie 2017, 20:44)

    DonBosco [utilizator]

    Vi se pare că-i nasol cu dracnea șef peste țară? stați să vedeți cum o fi cand îl sapă gherțoiul ăsta pe dracnea și se pune el șef! :(((
  • +6 (14 voturi)    
    fara tamaie (Marţi, 7 martie 2017, 20:52)

    hominun patria [utilizator]

    intarata-i drace, ca si mie-mi place.
  • +21 (27 voturi)    
    Atat de putred e sistemul... (Marţi, 7 martie 2017, 20:57)

    strelka [utilizator]

    Porcii din "Ferma animalelor" erau niste domni pe linga adunatura asta de borfasi....
  • +15 (19 voturi)    
    Mare atentie, schimba strategia (Marţi, 7 martie 2017, 21:00)

    benicio [utilizator]

    Am impresia ca se incearca o schimbare de strategie: il baga pe Serban Nicolae la inaintare, il sacrifica practic pe el numai sa treaca gratierea in forma asta extinsa. Si mimeaza un conflict cu Dragnea. Dupa care nu mai conteaza nimic, odata gratierea data baietii si-au atins scopul.

    Oamenii nu se potolesc si nici nu au cum, pentru ca ei de asta sunt acolo, in parlament, ca sa-i faca scapati pe ai lor. Ei nu au alt rol, nici nu stiu sa faca altceva, toti sunt cel mult niste mediocri in meseriile lor de baza.
  • +20 (26 voturi)    
    Legea Gratierii (Marţi, 7 martie 2017, 21:05)

    ady77 [utilizator]

    Astia o dau de le unul la altul, iar legea trece bine mersi.
    Dupa ce trece "nu stiu domne ce a facut ala"
    Pana nu sunt luati la pietre nu se lasa.
  • +18 (24 voturi)    
    REGIE !!! (Marţi, 7 martie 2017, 21:06)

    popass [anonim]

    ne joaca psd-ul cum vrea el ..............
  • +24 (30 voturi)    
    Actori slabi (Marţi, 7 martie 2017, 21:10)

    Malone_M [utilizator]

    Bine zice mai sus un domn de la tara :)
    Astia mimeaza democratia care cica domneste in partid dar pe fetele lor de godaci sau tractoristi la costum se citeste clar falsitatea. Lasati-i bai afonilor pe actori sa-si joace rolurile, nu va mai scremeti ca tot rahat va iese.
    De trei luni de cand au pus laba pe tara, viermii astia au facut doar doua lucruri: i-au amortit pe viitorii votanti de pesede cu bani de salarii si pensii marite si in paralel au luptat si lupta vomitand legi ca sa-si salveze kururile lor corupte de puscaria aia plina de igrasie.
  • +10 (14 voturi)    
    liviu dragnea in nume personal (Marţi, 7 martie 2017, 21:49)

    cladob [utilizator]

    dar matale in numele cui ai adus schimbarea codului pentru eliberarea infractorilor ?

    in numele majoritatii psd + alde ?
  • +11 (15 voturi)    
    VEZI CA TE PARLIM! (Marţi, 7 martie 2017, 21:58)

    Metec [utilizator]

    Ia uite porcu', ne face prosti si ticalosi! Mai, nemernicule, asteapta tu sa venim peste voi, "Cristosi de-ati fi, nu veti scapa!"
  • +16 (20 voturi)    
    S-a suit senatoru-n copac (Marţi, 7 martie 2017, 21:58)

    slashroot [utilizator]

    Trebuie să recunosc că politichia românească are o capacitate fenomenală de a produce odioși. Pe vremea lui Năstase nu-mi închipuiam că pot detesta pe cineva mai mult... până când a venit Ponta. Atunci mi-am zis că Ponta e la nivelul maxim la care pot urî pe cineva... până când a început să vorbească Tăriceanu. Când am zis că Tăriceanu a pus capac, m-am trezit că-l detest pe Dragnea chiar mai mult. Acum văd că acest senator prea plin de rolul lui într-o democrație vrea neapărat să intre în pole position pe lista mizerabililor care au putere asupra vieților noastre...
  • +6 (10 voturi)    
    Mizerii umane (Marţi, 7 martie 2017, 22:31)

    DaniC [utilizator]

    Bineinteles asazisa democratie din pesedeu ( de tip rusesc evident , atacul prin invaluire ) lucreaza perfect numai la facut rele , la bine respectivul "disident" e dat afara fara regrete cu un sut in fund .
  • -4 (6 voturi)    
    si eu care credeam... (Marţi, 7 martie 2017, 23:09)

    arthur_l [utilizator]

    eu stiu categoric ca a vorbit in numele psd sau in numele lui grindeanu.

    tu de unde stii in numele cui a vb ??
  • +8 (12 voturi)    
    Vii ne mai luati mult de prosti? (Marţi, 7 martie 2017, 23:25)

    moka [utilizator]

    Acuma mimați democrația in PSD?
  • +13 (19 voturi)    
    Fatza de porcalan are asta (Marţi, 7 martie 2017, 23:34)

    Wanheda [utilizator]

    Trebuie intrat cu furcile si topoarele in parlament, nu se poate altfel
  • +8 (12 voturi)    
    Ce mai cauta in PSD? (Miercuri, 8 martie 2017, 3:25)

    quietguy58 [utilizator]

    Ce mai cauta in PSD acest pu.li.frici?
    • +2 (2 voturi)    
      @quietguy58 (Miercuri, 8 martie 2017, 11:40)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui quietguy58

      E simplu de raspuns.

      Doar in psd isi gaseste locul un astfel de specimen !!
      • 0 (0 voturi)    
        Din pacate nici cu alte partide nu mi-e rusine (Miercuri, 8 martie 2017, 17:39)

        quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui sile1

        Din pacate nici cu alte partide nu mi-e rusine.
  • +10 (14 voturi)    
    povestea incepe asa..un tigan a ajuns sofer (Miercuri, 8 martie 2017, 5:57)

    Coco Whistle [utilizator]

    apoi a ajuns parlamentar. acum face amendamente si...de la slitul pantalonului face ceva pe romania....sau ...te strecori in pat ca secretara si te scoli ministru sau de ce nu general SRI ca se poate in tara asta....Firmele private sint 'stimulate' sa plateasca impozite ptr pensiile lor speciale sau a premiantilor scosi la pensie la 45 ani. spitalele sint noile case funerare iar educatia...institutia de indoctrinare in prostie....servitorii publici s-au transformat in calai publici din pozitia facem ce vrea muschiul nostru.nu va asteptati la minuni ptr ca DNA e tot al baietilor din sistem...cine stie mai multe ar putea sa confirme.
  • +9 (13 voturi)    
    Categoric (Miercuri, 8 martie 2017, 8:12)

    batmanss [utilizator]

    Ești prost si ticălos . Vei avea soarta lui Iordache ori mai rău .
  • +10 (16 voturi)    
    Interesant (Miercuri, 8 martie 2017, 8:15)

    Cosanzeana9 [utilizator]

    Cand a fost vorba de Mihai Chirica, a fost "tuns, pieptanat si frezat" in sedinta PSD, pentru ca era in contradictie cu seful partidul... Acum, cand Maria Sa, Serban Nicolae, este si el in contradictie cu seful partidului (cel putin in ce spune Dragnea official), este diversitate de opinii... Si, ca sa vezi, aceste amendamente sunt depuse de Serban Nicolae in calitate de senator, de parca senator a ajuns fiindca l-a propus ma-sa, nu PSD-ul. Mai mare rusinea!!!
  • +5 (7 voturi)    
    Ponta e cel care a introdus dedublarile in (Miercuri, 8 martie 2017, 8:59)

    Susufler0 [utilizator]

    politica romaneasca !

    El sustinea dimineata la guvern o lege in calitate de prim ministru, iar seara in parlament, in calitate de deputat vota impotriva ei.

    Acum Cap de porc nu face altceva decat sa marseze pe ideea asta : Dragnea, presedintele PSD a declarat in calitatea lui de "simplu cetatean" iar nu de "presedinte al PSD" ca nu-i sustine amendamentele, asa ca sa stam linistiti.

    Ete, ca n-ai dreptate, Serbanica. Te contrazise sefu-tu aseara la Latrina 3, si zise ca a vorbit in calitatea lui de presedinte de partid.

    PS. Dar deja pe noi nu ne mai multumesc dedublarile, a venit vremea sa va "detriplati". V-am tot vazut in varianta de oameni obisnuiti, si in cea de politicien. Acum vrem sa va vedem si in cea de puscariasi !
  • -5 (7 voturi)    
    Eu zic sa-l linsati,ce pareri,ce amendamente (Miercuri, 8 martie 2017, 9:11)

    xrogo [utilizator]

    cel mai bine sa-i bagati pumnu-n gura si sa-l dati de-a berbeleacu,c-asa-i in democratie!
    • +2 (4 voturi)    
      mircica, ti e dor de Motociclist ? (Miercuri, 8 martie 2017, 10:19)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      mai vrei saci de pumni la memeaca ? practice din comentariile tale reiese usor ce iti doresti !
    • +5 (5 voturi)    
      Nu , xgroho ! De ce sa-l linsam ? (Miercuri, 8 martie 2017, 11:00)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Tu il lauzi, esti de acord cu el, penalii se bucura si il lauda, noi nu suntem de parere ca politicienii corupti trebuie sa fie gratiati, motiv pt care nu suntem de acord cu Cap de porc si il "injuram".

      PS. Nu este asa in democratie ?
    • +5 (5 voturi)    
      In schimb in democratie e asa : Un "ales (Miercuri, 8 martie 2017, 11:22)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      al poporului" are voie sa-i faca prosti pe concetatenii lui care nu-i impartasesc ideile politice, acestia insa trebuie sa i se adreseze cu "Domnule" cu "Excelenta". Despre asta e vorba cumva ?

      PS. Haide, xgroho, zi-ne tu, pt ca tu stii !
    • +5 (5 voturi)    
      mai gandeste-te (Miercuri, 8 martie 2017, 11:49)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Amice,cand i-ati bagat pumnul in gura lui Chirica nu erati tot in democratia asta de care faci tu vorbire ??
  • +1 (3 voturi)    
    looool (Miercuri, 8 martie 2017, 9:27)

    liviu_ [utilizator]

    asta ori o sa zboare din psd ca s-a luat de lidero maximo.... ori chiar liviutz l-a pus sa spuna asta!
    dupa principiu "eu nu sunt de acord, dar sutem o democratie si daca ceilalti vor"...

    singura fiinta cu care merita sa compari inteligenta astuia este steaua de mare ... si asta doar pentru ca nu are creier... nu pentru ca e mai proasta decat serbanitza
  • +2 (4 voturi)    
    porc fetid. (Miercuri, 8 martie 2017, 10:21)

    ouyang [utilizator]

    demisia! ticăloșii României sunt în parlament majoritatea. restul au început deja odihna la răcoare. urmează grosul.
  • +3 (3 voturi)    
    Talibanii teroristilor din parlament !! (Miercuri, 8 martie 2017, 10:47)

    deval [utilizator]

    Nicolae si-a atins obiectivul, si-a "onorat" statutul de sef al legiferarii din senat:a dat drumul la elefant ! Secta de crima organizata din care face parte, si care are ca unic obiectiv praduirea, nu a facut decat sa faca public ce urmaresc .Programul de guvernare este doar un mijloc de realizare a obiectivului.Stim ca rolul de stegar al coruptilor e disputat de multa vreme intre Tariceanu,Basescu, Nicolicea, Ghise, Ghita,Savu, Monta etcetc de la martea neagra si pana azi. Adjudecarea acestui titlu le va putea aduce in viitor din partea finantatorilor rolul de lider si ceva comisioane de succes. Cine conduce Romania ? Eu zic ca coruptii !!Direct sau prin reprezentanti. La OUG13 dragneagrindeanu a spus ca a fost deficit de "comunicare" acum ca "nu sustin"! Nici un psd-ist, nici opozitia nu au dat replica corecta talibanilor teroristilor !!
  • +1 (1 vot)    
    din pacate....... (Miercuri, 8 martie 2017, 13:53)

    Ghita2016 [utilizator]

    suntem condusi de o gasca de golani,idioti,prostituate,oameni fara principii si caracter care cu totii ar trebui sa fie,de mult timp in puscarii ,in frunte cu Dragnea -golanul de Teleorman.
    PSD-ul este partidul penalilor,excrocilor,gainarilor,prostituatelor si iresponsabililor care desi au format un USL al gainarilor de partid,nu au stiu sa profite niciodata pentru ca nu i-a dus capul decat la furat,smecherit si excrocat .
    PSD o grupare de infractori pusi doar pe jefuit tara si de arondat Justitia pentru ca s anu fie intemnitati.
  • +1 (1 vot)    
    Un nemernic ... (Miercuri, 8 martie 2017, 21:32)

    NutuSumedrea [anonim]

    ... este farasul PSD-eului de adunat rahatzii hotzilor , gainarilor ...Un pork ordinar cu un caracter de kk-t ...Un slugoi rapace , imoral , nerusinat , obraznic , mitocan , mahalagiu de 2 bani , tzoparlan cu " ifose de domn ", un balos gretzos , ce scuipa numai otrava si latura propagandistica bolsevica mioritica , in mediul infect PSD-ist ... Este ETALONUL consacrat , modelul ideal de scursura imputzita , de limbric , de adunatura infecta ce viermuieste in balega varana a ciumei rosii ...! ...Este izmana de serviciu a borfasilor ALDe-PSD , prinsi la furat , puscariasi si puscariabili ai ciumei rosii...!!!


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri