Badalau (PSD): Pregatim o noua formula de plata a impozitului si speram ca multinationalele sa plateasca impozitul in Romania

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 16 februarie 2017, 17:29 Actualitate | Politic

Niculae Badalau
Foto: Facebook
Presedintele executiv al PSD, senatorul Niculae Badalau, a declarat joi, intr-o conferinta de presa organizata la Giurgiu, ca Guvernul pregateste o noua formula de plata a impozitului astfel incat toate firmele sa plateasca impozitul in Romania.

"Salariul minim stiti ca a crescut si a deranjat destul de multe firme, pregatim o noua formula de plata a impozitului si speram ca multinationalele, si asta deranjeaza, sa plateasca impozitul in Romania. Avem firme foarte mari si nu vreau sa le dau numele care merg de opt ani in pierdere, de fapt exportand profitul. Avem cel mai mare retailer din Romania care a realizat pe anul trecut unu la suta profit, ceea ce e extrem de curios si in momentul in care deranjezi asa de multi oameni ati vazut si cum reactioneaza piata. E bine ca demonstram, ca avem principii, ca in Romania democratia functioneaza, dar in acelasi timp noi suntem obligati sa guvernam pentru intreg poporul roman si asa cum va spuneam si firme romanesti si firme straine si oricare alta firma trebuie sa respecte legea si sa plateasca impozitele in Romania", a declarat senatorul PSD.

El a mai spus ca principalul obiectiv al PSD este guvernarea, pentru a se duce la indeplinire promisiunile facute, fiind "extrem de multe masuri de luat, de adoptat pe parte economica".

"Pana la urma demonstram, facem, dar trebuie sa si produca cineva sa avem ce manca", a afirmat Badalau.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

15930 vizualizari

  • +41 (53 voturi)    
    Adica (Joi, 16 februarie 2017, 17:32)

    xolv [utilizator]

    "Sa avem ce fura"
    • +9 (13 voturi)    
      Politicieni incompetenți care-și dau importanță (Joi, 16 februarie 2017, 19:47)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Chiar și din modul în care se exprimă se vede că el de fapt nu stăpânește subiectul. Vine cu insinuări de doi lei despre măsuri care ”deranjează”, la el în sat asta funcționa pe post de argument în orice discuție :)
    • +11 (17 voturi)    
      /// (Joi, 16 februarie 2017, 23:16)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Multinationalele si cu capsunarii ne fac noua cresterea economica si asta face clabuci la gura impotriva lor !!!! De unde Dumnezeule, gaseste P$D astfel de oameni ai grotelor, sa-i puna ministrii ????? Si utecistul asta se mai si bucura ca ii deranjeaza, cu salariul minim crescut, cu impozite noi !!! Pentru asta ies oamenii in strada. 50 de ani am avut doar reprezentanti inculti ai clasei muncitoare in fruntea statului, acum avem libertate dar sistemul perpetueaza acelasi tip de oligofreni la conducerea statului roman. Strada vrea sa vada oameni integri si pregatiti in functiile inalte. Nu ne mai puneti toate ciurucurile, toate secaturile, toti nesimtitii si toti hotii in fruntea statului. Soferul infractorului Voicu, cu o particulara la baza, face acum legile in Senat. Doar un exemplu, la repezeala. Ne-am saturat. Exista nenumarati oameni integri, inteligenti, bine pregatiti in Romania. Nu mai vrem toate gunoaiele si scursurile societatii in posturi inalte. Va fi in stare ca organizatia mafiota P$D sa priceapa acest lucru?????
      • -2 (6 voturi)    
        Cum (Vineri, 17 februarie 2017, 7:32)

        Vladescu [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Adică să nu plătească obligațiile, conf. legii, către stat ?
    • +3 (5 voturi)    
      nu, nu, nu! (Vineri, 17 februarie 2017, 9:44)

      un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      "Sa fie bani mai multi la Buget, ca sa avem ce fura" este doar scopul SECUNDAR.
      Scopul primar, la fel ca la Mineriada din iunie 1990, este ALUNGAREA investitorilor seriosi.
      Pedesereul nu doreste o Romanie dezvoltata, cu economie functionala, deoarce bazinul sau electoral nu-l reprezinta clasa de mijloc, ci proletarii si asistatii sociali.
      Idee de baza a "noii formule de plata" nu este ca multinationalele sa plateasca MAI MULT, ci sa plece din tara!
      Dupa ce Renault si Ford, Continental si Oracle, Mercedes, etc, etc, parasesc tara, mizeria va deveni ominprezenta, spre bucuria adeptilor Ilici.
      Pedesereii stiu de minune sa gestioneze saracia, nu besugul, daca lumea moare de foame, sacosa electorala rosie face minuni!
      Dar pentru asta, este obligatoriu sa goneasca din tara pe toti investitorii mari, seriosi, care au creat numeroase locuri de munca ... Aceasta masura fiscala este doar primul pas!
  • +49 (57 voturi)    
    fmm babalaule (Joi, 16 februarie 2017, 17:35)

    rakkone [utilizator]

    - fmm babalaule, [...]"Pana la urma demonstram, facem, dar trebuie sa si produca cineva sa avem ce manca", a afirmat Badalau [...] - Noi, aia din piata, babalaule, suntem aia care producem! Producem ca sa aveti voi ce fura, nu produceti voi ca sa avem noi ce manca, fmm babalaule!
    - fmm babalaule, [...]in momentul in care deranjezi asa de multi oameni ati vazut si cum reactioneaza piata [...] - nu, babalaule, nu de-aia eram in piata, eram in piata pentru ca voi vreti sa furati aparati de lege, de-aia am stat 2 saptamani in strada, fmm babalaule, nu m-a trimis nimeni in afara bunului simt care voua va lipseste complet.
    fmm de babalau care esti!
  • +38 (48 voturi)    
    si pana acum unde plateau? (Joi, 16 februarie 2017, 17:38)

    Francisc 1 [utilizator]

    in china? si impozitele pe salarii si toate darile pe angajat ? si daca astia se supara si pleaca , le platiti voi ? va vindeti vilele? ma indoiesc.
    • -15 (45 voturi)    
      Daca citeai atent... (Joi, 16 februarie 2017, 18:22)

      SCRAMBLED [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Observai ca e vorba de impozitul pe profit...
      Sigur, in China se duce impozitul pe profit.
      Sau in Cipru, Luxemburg...

      Daca astia se supara? Nu se supara ca le va merge bine in continuare.
      Va cam place sa fiti sclavii astora si inca pe bani putini.
      Asta e!
      • +4 (24 voturi)    
        heh.. (Joi, 16 februarie 2017, 18:35)

        CRMS [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

        Oricum mai bine decat cersetor in asteptarea pomenilor de la PSD. Dar imi place cum va considerati voi oameni liberi.
      • +3 (11 voturi)    
        Daca ai citit atent (Joi, 16 februarie 2017, 19:31)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

        si atat ai inteles...

        Daca ala a facut 1% profit ,inseamna ca a fugit acasa cu 1% -5%impozit pe dividende(nu 16%)cum era inainte de Ponta.Adica ,a plecat acasa,ca oricine are venituri, cu 0.95% din profit.
        Spune-i,te rog,si lui Badalau chestiune asta.
        Si mai spunei lui Badalau,ca s-ar putea, ca marirea salariului minim pe economie sa-i consume aluia cei 1%,sa treaca pe minus si chiar sa plece acasa.
      • +6 (10 voturi)    
        daca cunosteai legea... (Joi, 16 februarie 2017, 19:58)

        nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

        nu poti declara dividend daca nu platesti impozit pe profit. Nu poti RIDICA dividende daca nu platesti taxe.
        Senatorul nu intelege ca profitul nu e decat diferenta intre venituri si cheltuieli.
        Nu poti exporta profitul.
        PS. exista o directiva europeana care ii obligape PSD sa adopte reguli uniforme asa ca nu e surpriza decat pt ignorantii din PSD
      • +7 (9 voturi)    
        Pariu ca n-ai muncit un minut intr-o piata reala ? (Joi, 16 februarie 2017, 23:21)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

        Esti sau un bugetar fara valoare si fara sa stii sa muncesti, care daca ti se da ordin sa iesi la proteste la Cotroceni, iesi fara a carti, pentru nu stii sa faci nimic si nu-ti poti permite sa pierzi pomana de la P$D. Sau vreun pensionar sau asistat. Ei, ce zici, te incumeti sa-mi raspunzi?
      • +7 (9 voturi)    
        :))) (Vineri, 17 februarie 2017, 1:44)

        AdrianSusac [anonim] i-a raspuns lui SCRAMBLED

        Hai zi ...sa mori tu...sunteti atat de praf incat incurcati impozitul pe profit cu transferul profitului. Daca ai fi atent ai constata ca acest transfer e posibil pentru ca legislatia romaneasca este foarte permisiva cu companiile de tip offshore. Da, alea prin care se spala spaga.
        Si sa stii ca imi place sa fiu sclavul astora pentru ca platesc bine. Nu ma angajeaza la Protectia Copilului ca sa imi fac treaba la Partidul Laburist.
    • -6 (10 voturi)    
      de ce pui mana pe cap? (Joi, 16 februarie 2017, 18:59)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      care impozite pe salarii?it-isti sunt scutiti de impozit pe salariu iar impozit pe profit,canci! firmele sunt inregistrate in paradisuri fiscale sau au obtinut sub diverse guveernari scutiri de impozit pe profit!
      ia sa-i vad eu pe tinerii frumosi si liberi care sunt frumosi dar nu liberi,lucratori in it cum vor clampani din buze dupa ce vor plati 16% impozit pe salariu,asa cum a platit si plateste toata ///,si din ai carei bani au fost scoliti acesti tineri.bla,bla,bla.
      • +5 (5 voturi)    
        Ești sigur? (Joi, 16 februarie 2017, 23:20)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        Doar IT-isti au companiile alea? N-or avea și ele economiști, ingineri, chimiști, medici etc.
      • +2 (2 voturi)    
        Cum e sa-ti dai cu parerea... (Vineri, 17 februarie 2017, 10:12)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        ...despre un subiect despre care nu stii practic nimic?

        1. pentru ca o companie sa plateasca unui angajat 10.000 RON salariu, mai plateste inca 7500 RON contributii si impozite la stat. Daca discutam de IT-isti, atunci din cei 7500 RON mai scazi 1600 RON si ramai cu 5900 de plata la stat.
        2. niciun IT-ist nu isi negociaza brutul la angajare, asa ca toate taxele - fie pentru angajat, fie pentru angajator sunt suportate de fapt de compania care ii angajeaza. Asa ca scutirea de impozit este un ajutor dat companiei, nu angajatului (care ar putea oricand sa castige mult mai bine plecand in strainatate si platind acolo toate taxele, fara sa "clampaneasca din buze").
        3. Impozitul pe profit are o pondere mult mai mica in totalul taxelor platite de o companie multinationala decat taxele salariale, de exemplu. Chiar si o companie aflata pe pierdere plateste o multime de taxe catre stat. In plus, pierderea e generata de cheltuieli facute in principal in Romania - adicaa bani reinvestiti in economie.

        Acum, tu poate esti doar rau intentionat in comentariile tale. Insa pe "presedintele executiv al PSD" il banuiesc si de prostie pe langa reaua intentie.
  • +37 (45 voturi)    
    Surprize (Joi, 16 februarie 2017, 17:40)

    smeuletz [utilizator]

    Ar fi surprinsi ei sa afle ca aceste multinationale sunt printre putinele firme care chiar actioneaza la alb (adica chiar dau salarii intregi pe carte de munca). E drept, cat permite legea, minimizeaza taxele. Dar sunt auditate la sange si nici o hartie igienica nu scapa ne-detectata. In rest, chiar constat ca trebuie sa fii fraier daca incerci sa lucrezi complet legal. Eu o fac, dar am vazut ca exista nenumarate 'chestii' care merg complet la negru, si ne-fiind in evidenta, nu sunt nici controlate, nici bagate in seama, si nu platesc un leu la stat. Aici includ service-uri auto, tot felul de ateliere, fabricute, distilerii, hoteluri, saloane, etc. Daca in schimb vrei sa joci curat, primesti controale, si plus intri intr-un hatis de autorizatii in care toti isi vor partea. Si culmea, ca firma tot trebuie sa faci cate un drum la finante in fiecare luna, nu poti plati online..
    Iar legat de nivelul taxelor pt firme acum e cel mai jos din istorie de cand a crescut plafonul pt micro intreprindere la 500mii eur. Practic platesti in loc de 16% pe profit, doar 1,2 sau 3% pe venit. Chiar ma intreb de unde va iesi bugetul pe 2017...
    • +4 (6 voturi)    
      De multe ori 3% nu e chiar mic (Joi, 16 februarie 2017, 18:08)

      mircea_cjn [utilizator] i-a raspuns lui smeuletz

      Exemplu.
      Contract de 100 milioane. Din care, dupa executie, cheltuieli etc raman 10 milioane lei.
      Si acum:
      - la impozitare 16%, platesti 16/100 x 10 mil= 1,6 mil

      -la impozitare 3% pe venit, platesti 3/100 x 100mil = 3 milioane !

      Platesti mai mult in al doilea caz.
      • +4 (8 voturi)    
        Asa e (Joi, 16 februarie 2017, 18:48)

        Crop [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

        Doar nu ne faceau noua un favor. Si-au facut si ei calculele si au zis ! HAI PE EI!!
      • -3 (5 voturi)    
        matematica de clasa aiva (Joi, 16 februarie 2017, 20:20)

        ciumarosie [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

        16% din 100 de milioane inseamna 16 milioane, nu 1.6!!!
        La impozitare de 3% platesti de 5 ori mai putin.
        Mai pune mana pe carte si lasa comentariile pe Hotnews.
      • +2 (2 voturi)    
        Gresit (Joi, 16 februarie 2017, 21:13)

        gabiachim [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

        Impozitul e de 1% prin urmare impozitul la 100000 este 1000 lei deci mai putin decat in primul exemplu.
    • -1 (1 vot)    
      nu e chair asa (Joi, 16 februarie 2017, 20:17)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui smeuletz

      Profitul poate fi fentat sa fie cel putin zero :)) 1% din venit este sigur si mai mare ca 16% din nimic :)) La firma la care lucrez s-a calculat si 1% din venit e mai mare cu vreo 4mii de lei ca 16% din profit :))
      • 0 (0 voturi)    
        Corect (Vineri, 17 februarie 2017, 9:33)

        smeuletz [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        Ce spui este desigur corect. Daca ai un business pe servicii unde intreg venitul ar fi profit, faci cumva sa lucrezi cu micro-intreprinderi ca sa platesti impozit pe venit. Iar daca ai un business care intermediaza, care are si venituri dar si cheltuieli mari, faci cumva sa lucrezi cu impozit pe profit.

        Argumentul meu de mai sus era la fel: profitul pote fi fentat sa fie zero, oricare ar fi legea, mai ales daca nu sunt controale.

        Dar nu controale care sa te falimenteze instant cu o amenda de 100 000 data unui SRL, ci cu amenzi care sa usture, si sa le incaseze cat mai multi pana se conformeaza toti.

        Oricum, argumentul central este ca legile la care se refera d-nul Badalau, au sanse mari sa fie praf in ochi.
  • +17 (27 voturi)    
    blablabla (Joi, 16 februarie 2017, 17:40)

    cladob [utilizator]

    orice decizie trebuie sa analizezi consecintele desteptilor.. Dar la voi daca ai bani in buzunar aia e .. Maine mai vedem.. asta-i stilul pesede

    din 430 de mii de firme sunt 36 de mii cu capital strain. Deci supararea mare e la firmele romanesti ..

    In plus de ce asa tarziu ? tot voi psd erati la butoane cu ponta si chestiile astea nu le-ati vazut pana acum ?
    • +1 (1 vot)    
      Le-au analizat, fii sigur! (Vineri, 17 februarie 2017, 9:49)

      un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui cladob

      Banii in buzunar in plus ar fi apreciati, desigur, dar nu acesta este principalul motiv pentru care au dat legea. Pedeseristii VOR ca marile firme multinationale sa plece din tara, pentru ca economia sa merag prost, preferabil foarte prost, iar majoritatea oamenilor sa devina asistati sociali, deci votanti Ponta si Dracnea!
  • +28 (34 voturi)    
    .. psd descopera (Joi, 16 februarie 2017, 17:41)

    cladob [utilizator]

    ca firmele trebuie sa plateasca taxe .. inclusiv firmele lor ..
  • +28 (34 voturi)    
    hehe (Joi, 16 februarie 2017, 17:42)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    au ajuns birjarii sa dea lectii de economie :)))
    • +7 (7 voturi)    
      mda (Joi, 16 februarie 2017, 19:07)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      Totusi parca in ultimul timp numai cei din sud. Teleorman, Olt (Stanescu), tutuianu (Dambovita) si acest badalau (Giurgiu)
  • +22 (28 voturi)    
    proteste versus stat la televizor (Joi, 16 februarie 2017, 17:43)

    cladob [utilizator]

    ori ca stai la televizor cate 5 ore pe zi ori ca iesi la proteste 5 ore pe zi tot aia e dpdv al timpului

    in plus iesitul la protest e mai sanatos si te implineste mai mult sa-ti aperi principiile si tara de hoti care trebuie sa fure si ei ca altfel nu exista .. principiul psd, "fur, deci exist "
  • -12 (28 voturi)    
    Era cazul de mult... (Joi, 16 februarie 2017, 17:58)

    OvidiuStoica [anonim]

    Evaziunea fiscala a multinationalelor e de ordinul sutelor de milioane de euro pe an.
    Statul încasează de patru ori mai puţin decât ar trebui, în urma metodelor pe care le practică multinaţionalele ca să evite impozitarea în România" .

    Trebuie pusa in aplicare Directiva Europeană 1164/2016

    Companiile multinaţionale care activează în statele membre UE nu vor mai avea cum să ocolească impozitarea profiturilor realizate în ţările unde-şi derulează afacerile, potrivit unei noi Directive, adoptată recent la nivel european.



    http://www.bursa.ro/autoritatile-europene-intervin-impotriva-transferului-castigurilor-multinationalele-nu-vor-mai-av...&s=print&sr=articol&id_articol=305935.html
    • +7 (7 voturi)    
      Da asta cum posteaza? (Joi, 16 februarie 2017, 18:49)

      Crop [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Eu de ce trebuie sa ma loghez ca sa pot posta? De ce nu pot posta anonim ?
    • +1 (1 vot)    
      ai putea face comparatia cu cat platesc (Joi, 16 februarie 2017, 19:53)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Firmele romanesti? nu numai impozit pe profit ci toate taxele si impozitele aferente unei activitati incepand cu TVA-ul si terminand cu taxele de mediu.
    • +3 (3 voturi)    
      tu stii ca pamantul e rotund? (Joi, 16 februarie 2017, 20:30)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Sau crezi ca e plat? Pentru ca multinationalele sunt cele mai controlate si ar fi imposibil sa nu isi plateasca toate taxele!
      • +2 (4 voturi)    
        Da, dar controlul inseamna munca... (Joi, 16 februarie 2017, 23:30)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui dj

        si, deoarece cvasimajoritatea activitatii e la vedere intr-o multinationala, nu pot pune nici amenzi si nu pot lua nici spaga (spaga se da doar la nivele foarte mari acolo). Deci multinationalele sunt un adevarat cosmar pentru spagarii P$D-isti, care nu prea pot ciuguli mare lucru de acolo. Si-atunci, so pe ei........ Da-i dracu, lasati doar antreprenori romani, slabi si saraci, care nu se pot apara de asaltul hotilor din P$D decat doar dand spagi.
  • +13 (19 voturi)    
    Doamne, (Joi, 16 februarie 2017, 18:15)

    Stapanu [utilizator]

    specimenul asta gandeste (?!!?) ce afirma???
    • +11 (15 voturi)    
      Nu (Joi, 16 februarie 2017, 18:40)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Stapanu

      Pur si simplu vorbeste. Dupa dicteu sau rosteste lozincile de la orele de marxism marca PSD
  • +21 (27 voturi)    
    Lasati-o mai moale (Joi, 16 februarie 2017, 18:15)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Impozitul pe profit e sub 10% din veniturile la buget, pe când impozitele pe salarii, asigurari, tva etc - pe care multinationalele le platesc AICI - sunt mult mai mari. Asa ca lăsati placa asta de patefon comunist deoparte, mai ales ca cei care fac evaziune fiscala sau muta banii prin paradisuri fiscale s-au dovedit a fi tocmai mafiotii români Cu discursuri din anii 50, nu veti ajunge departe. NU MAI PUTETI MINTI SI FURA la infinit si nici sa invrajbiti populatia cu dusmani inventati dupa metoda ceausista pe care ati mostenit-o.

    PSD=PCR=FSN=PSDR adica un partid CRIMINAL.
    • -8 (12 voturi)    
      moldovene (Joi, 16 februarie 2017, 19:08)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      schimba placa,treci la psd,ciuma rosie,hotii,ca la asta te pricepi.
      la restul esti pe langa!
      pai asta e buba bubelor!ponderea veniturilor din impozitarea profitului este mica.care este scopul firmei?sa obtina profit si profitul sa fie impozitat.asa este peste tot in lumea asta!
      sezi ghinisor bre!
      hai baga cu comunisti,securisti,pesedisti,ciuma rosie etc!
      • 0 (0 voturi)    
        Teleromanene. (Vineri, 17 februarie 2017, 12:00)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        ...nu e ca la tine la bugetari. Sa ma anunti se pe mine cand pe la Alexandria se vor obtine profituri de 20-30% care, impozitate, sa se apropie de contributia la buget pe care o au TVA, impoztielr pe salarii ori cas. Până atunci, rămâne cum am vorbit.
  • +6 (24 voturi)    
    nu pot sa cred (Joi, 16 februarie 2017, 18:15)

    levierul [utilizator]

    nu pot sa ma opresc a ma felicita pentru decizia de a parasi definitiv Romania in Dec 2016
  • +13 (23 voturi)    
    Rautate (Joi, 16 februarie 2017, 18:19)

    12_utilizator [utilizator]

    Cateva mici rautati:
    1.Evident era si asta prevazuta in programul de guvernare al PSD. In cel cunoscut DOAR de Dl. Dragnea.
    2.Problematica preturilor de transfer este o problematica tehnica extrem de complexa, la indoiesc ca nea Badalau de la Giurgiu o stapaneste.
    Marje de profit net de 1 % sunt normale intr-o economie concurentiala pentru industia in chestiune (distributie). Cei 30 % la care se gandeste probabil domnul Badalan sunt mai apropati de nivelul mitei din dosarele de achizitie publica.
    • +5 (13 voturi)    
      Idioti (Joi, 16 februarie 2017, 18:39)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui 12_utilizator

      Fac orice ca sa taxeze un profit care nu poate depasi 3-5% si in felul acesta vor pierde cca 70% din incasarile la buget provenite de la multinationalele care vor pleca oriunde ca sa scape de un guvern condus de HOTI si PROPAGANDISTI bolshevici,
      • 0 (0 voturi)    
        destepti rau astia la Giurgiu (Vineri, 17 februarie 2017, 11:51)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Daca tot fac fond de investitii (ca asa s-a laudat pesedeu) mai bine ar cumpara actiuni direct la aceste companii pe care le acuza ca au marje de profit mari si le duc afara din tara. De ce de exemplu nu cumpara actiuni Metro pe bursa din Germania daca se dau atat de destepti si stiu ei cat castiga un hypermarket?
        Eu unul asa as face ca stat. Cand privatizez cate ceva, cu banii incasati, as cumpara actiuni la firma mama si nu i-as baga in pensii si salarii ca sa-i papam imediat.
        Deasemenea, cu banii din celebrul fond de investitii as cumpara actiuni la multinationalele prezente in Romania (uite asa ca sa le fac in ciuda si sa aduc inapoi profitul pe care-l scot ele din tara, na!!!)
  • -19 (31 voturi)    
    Un comentariu mai vechi facut aici la hotnews (Joi, 16 februarie 2017, 18:27)

    SCRAMBLED [utilizator]

    Reiau un comenteriu facut de mine acum 10 zile:

    "Nu-i asa ca Guvernul urma ca prin luna martie sa propuna aplicarea punctului din programul de guvernare referitor la impozitarea profitului obtinut de multinationale sau de formele straine in Romania. Pe scurt trebuia ca profitul facut de munca salariatilor acestora din Romania sa fie impozitat in Romania.

    Tare ma tem ca asta a fost toata tevatura.
    AStfel se explica mobilizarea ca la carte a sute de mii de oameni(salariati, membri de familie, cunostinte, etc - probabil ca s-ar fi produs multe concedieri sau firmele ar fi parasit Romania - in nici un caz patronii nu ar fi renuntat la profit)

    Puteti sa ziceti orice, eu asta inclin sa cred.
    Prea e mare inversunarea. E clar ca e vorba de MUULTI BANI.
    Apoi chestia cu salariul minim, aceleasi efecte...

    La un moment dat m-am gandit ca e prea de tot.
    Nici mie nu-mi prea vine sa cred. Chiar asa?
    Cu director de banca printre protestatari.(Respectivul nu obisnuieste sa mearga pe jos, darmite sa stea in mijlocul strazii)

    Ceea ce e clar,NU E VORBA DE CORUPTIE. Dumnealor, cei de laconducerea multi... sa tina gura mica!

    Ma scuzati daca gresesc.
    Astept replici."
    • +10 (16 voturi)    
      Te scuzam (Joi, 16 februarie 2017, 18:38)

      roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

      tocmai pentru ca gresesti :)
    • +7 (11 voturi)    
      pai d'aia (Joi, 16 februarie 2017, 18:42)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

      Tocmai de aia si-au pus baremul de 48k euro la furat. Pentru ca tot PSD-istul sa poata sa faca un ban furat din cresterile prevazute la buget. Doar n-a sa traiasca din salariul de la stat.
      Iar astfel toata clica lor de analfabeti sa devina clasa mijlocie de maine.
    • +7 (17 voturi)    
      mda (Joi, 16 februarie 2017, 18:42)

      bogdanrech [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

      Tu nu intelegi ca statul fura 99% din toate furturile din RO? Daca esti un om de la tara care nu a dezvoltat niciodata vreo afacere nu ai de unde sa stii cum te mai fura statul cand vrei sa faci ceva, dar pot sa iti spun ca si pe tine te fura lunar cel putin cand iti ia banii de pensie si sanatate, asta daca muncesti ceva si nu stai pe ajutoare ca sa le dai voturi.
    • 0 (2 voturi)    
      cred ca ti-ai raspuns singur (Joi, 16 februarie 2017, 18:57)

      Stapanu [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

      ___///___\\\___
    • +3 (5 voturi)    
      ehe (Joi, 16 februarie 2017, 19:00)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

      tu nu te-ai prins inca? ne-a platit Soros sa iubim multinationalele. Pentru fiecare multinationala trecuta in CV, primesti automat 1000E de la Soros.
    • +4 (6 voturi)    
      uaa (Joi, 16 februarie 2017, 19:05)

      SorinBratscu [anonim] i-a raspuns lui SCRAMBLED

      Am ramas cu gura cascata citind comentariul tau.
      L-as fi ignorant si eu dar spalarea pe creier marca antena 3 este evidenta.
      Nu, evident ca nu ai dreptate. Evident ca mobilizarea "ca la carte" a fost exact impotriva acelei mizerii de ordonante si inca trebuia sa fie si impotriva OUG 9 (daca nu stii ce-i aia, lasa-te de postat).
      Ideea asta cu impozitul este doar bomboana de pe coliva. in mod sigur vor tot aparea astfel de "emanatii" puturoase din parte PSD.
      Acum, tu decizi unde te vei afla. Daca esti intr-adevar un cetatean onest si nespalat pe creier, vei stii singur de care parte a baricadei sa te plasezi.
      In rest... manifestam in continuare, noi aia care lucram ca disperatii la privat si care va tinem pe voi toti ailalti in spate, ca sa puteti sa aveti tot voi libertatea de a ne scuipa in fata. Nu ca ai intelege prea mult...
    • +6 (6 voturi)    
      este legislație europeană (Joi, 16 februarie 2017, 19:09)

      AdrianS [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

      Este un pachet de legi care se înscrie în inițiativa europeană de transparență și taxare a profiturilor multinaționalelor.

      Nu este nici ceva nou, și nici o invenție PSD.

      "Proiectul propus de PNL și anunțat de președintele formațiunii Alina Gorghiu cu titlul “Să impozităm cu 16% profitul companiilor internaționale!” este, de fapt, o transpunere în legislația națională a Directivei UE 1164/2016 – The AntiTax Avoidance Directive (ATAD ) care introduce cinci măsuri anti abuz privind planificarea fiscală agresivă. Și în acest moment, companiile, indiferent de originea deținătorilor, sunt impozitate în România cu 16% la profit."
      http://www.profit.ro/stiri/taxarea-multinationalelor-de-unde-a-aparut-propunerea-pnl-si-cum-se-aplica-15608824


      Companiile serioase vor plăti, nu are legătură cu manifestațiile. Dacă asta era problema, manifestațiile trebuiau să fi fost organizate în noiembrie.
    • +4 (4 voturi)    
      Si daca ai dreptate ... (Joi, 16 februarie 2017, 19:10)

      za-k [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

      tot e bine ca se iese in strada ca sa se opreasca OUGul!

      Sa impoziteze cum vor firmele, dar sa fie si ei corecti si sa nu-l spele pe Dr.Agnea!
    • -2 (6 voturi)    
      da ai dreptate! (Joi, 16 februarie 2017, 19:11)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

      asta a fost de fapt cauza protestelor!
      fac urat multi...cand li se umbla la cont!
      dar din pacate,unii s-au lasat manipulati!
    • +3 (5 voturi)    
      te citezi singur ? Serios ??? :-)))) (Joi, 16 februarie 2017, 19:59)

      Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

      Si poti sa te si pupi singur in *ur ?

      Cat despre aberatia de mai sus, te invit sa te gandesti cum scoti 600.000 de oameni in strada, iarna-n frig, in zeci de orase din Romania si din lume. Bun, deci esti CEO la multinationala, cum faci ?

      Oricum, pari a fi genu cap de scandurica:
      - "Puteti sa ziceti orice, eu asta inclin sa cred". Clar, sa nu-ti folosesti capshoru, el e bun doar sa nu-ti ploua in gat
      - "Prea e mare inversunarea. E clar ca e vorba de MUULTI BANI." Ia si cauta pe google Piramida Nevoilor. Oricum, cei din PV n-au fost acolo pt bani. Sa zicem ca tu, CEO de multinationala, esti motivat de bani, dar cum scoti tu atat de multi oameni in strada, in toata lumea, ca pe ei nu-i intereseaza de banii tai (vezi mai sus problema). Deci ?

      Data viitoare cand te citezi singur, fa-o ca lumea, cu nota de subsol catre "Omu de la tara - Opere Complete - Vol 24 - Editura /// 1962"
    • 0 (2 voturi)    
      ti-a raspuns deja un comentator mai sus (Joi, 16 februarie 2017, 20:02)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

      citez "Impozitul pe profit e sub 10% din veniturile la buget"
      Ia verifica cam cat fura firmele alea mici si neaose la TVA si dupa aia vorbim.
      Vorbesti de profitul facut de munca salariatilor? Chiar crezi ca acei salariati sunt singurii care produc acel profit? Poate in IT intr-o masura mai mare dar chiar si acolo ca sa aiba ce lucra acei salariati au nevoie de o intreaga infrastructura de vanzari care sa le aduca comenzile.
      Ca sa iti dau un exemplu mai terestru:
      ca sa am vanzari mari si profit mare in magazinul meu trebuie
      1- sa inchiriez un spatiu intr-un loc cu vad si deci scump
      2- sa pun o reclama imensa si scumpa
      3- sa am marfa multa si buna si la pret bun- investitie de capital
      4 - sa am vanzatori buni
      In lipsa punctelor 1-3 oamenii aia buni vor sta si vor juca turca si profit ioc.
      • 0 (0 voturi)    
        sa nu exageram (Vineri, 17 februarie 2017, 20:46)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Frauda la TVA e in jur de 30mld RON pe an, ma indoiesc ca evazionistii sunt "firmele alea mici"....

        Probabil ca si la profit sumele pierdute de stat prin preturi de transfer sunt undeva in jur de 10-15mld RON anual.

        Oricum statul trebuie sa aiba controlul a ce se intampla in tara, asa ca taxarea multinationalelor pe baza veniturilor din Romania este o masura buna.
  • +8 (10 voturi)    
    PSDisti si hoti si prosti (Joi, 16 februarie 2017, 18:57)

    Calin02 [utilizator]

    1. In piata nu protesteaza multinationalele. Au protestat oameni indignati de ticalosia PSD-ista. Daca PSD-ul va continua sa minta folosind tema asta, anticipate scrie pe voi.

    2. In piata erau reprezentanti ai clasei medii care muncesc la multinationale, ca doar aici se plateste mai bine. Ca doar nu sunt toti din piata secretare la Dragnea, ca sa fie pusi vatafi pe bugetul public.

    3. Este normal ca multinationalele de plateasca impozitul pe profit acolo unde il obtin. Orice lege in acest sens este ok.

    Problema este cu voi, comunisti incompetenti, ca tot ceea faceti, faceti doar de forma, nu si de fond.
    • +1 (1 vot)    
      :) (Vineri, 17 februarie 2017, 20:50)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Calin02

      Impozitul pe "profit" este inselator. O multinationala este foarte buna la "optimizat taxele"- ele vor obtine profiturile acolo unde le convine, chiar daca fac venituri in Romania.

      Un exemplu (din UK): Starbucks UK platea 6% unui offshore controlat tot de grup pentru "drepturi de proprietate intelectuala", mai simplu dreptul de a folosi marcile de cafea inregistrate Starbucks. Nu faceau nici un profit in UK, dar 6% din cifra de afaceri pleca in offshore netaxata in nici intr-un fel.

      Genul acesta de optimizari trebuie oprit. Romania e mult mai putin sofisticata legislativ si multinationalele au mult mai multe optiuni (decat in UK de ex) de a plimba veniturile si profiturile peste granita.

      In rest nu cred ca au legatura protestele cu chestia asta.
  • +6 (8 voturi)    
    Nu am inteles (Joi, 16 februarie 2017, 19:08)

    fanegr1ja [utilizator]

    Ce lege au incalcat firmele la care face referire. Spune doar ca e 'curios' cum anumite firme, adica nu toate, au profit mic dupa aprecierea astuia.

    Sa ai profit de doar 1% poate fi din cauza ca acel retailer a reinvestit profitul in deschiderea de noi magazine.

    Acum, daca retailer-ul ala ce sustine 8000 de slarii ce se duc pe mesele a 8000 de familii de romani pleaca, ce pune in loc Badalau asta? Le plateste el facturile acelor familii?

    Sa spui ca faci o noua lege care 'speri' sa produca un efect, dar de care nu esti sigur, si sa te folosesti de asta ca sa dai la gramada in toti cei ce au mai ramas sa produca ceva valoare adaugata in tara asta este nu inconstienta, este criminal.
  • 0 (0 voturi)    
    ZI, mai bine (Joi, 16 februarie 2017, 19:11)

    zigot [utilizator]

    pe aceia cu CHIRICA ca te caracterizeaza mai bine!
  • +3 (5 voturi)    
    Noapte buna Romania (Joi, 16 februarie 2017, 19:36)

    moka [utilizator]

    Cum au votat asa o sa dormim.
    Sigur, luptati cu multinationalele. E calea sigura catre un viitor mai bun pentru copiii nostri.
    Nu m-ar mira ca aștia chiar sa aiba un plan sa ne scoata din UE.
    Eu inteleg directiva, dar cel mai frica imi este de modul pesede de a traduce directivele. In mod sigur va reiesi o lege inaplicabila precum cea cu supermarketurile iar pasul urmator va fi sa incrimineze si mai tare multinationalele si UE ca nu ne lasa sa traim romaneste.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu plan, obligatia! (Vineri, 17 februarie 2017, 9:52)

      un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Pedesereul are obligatia sa ne scoata din UE si NATO si sa ne bage in Alianta Asiatica.
      Ei sunt cu furatul, ori in UE este domnia legii, nu ar putea sa isi desfasoare activitatea favorita.
      Deci pedesereul este constrans de legitati obiective sa ne scoata din Europa si sa se alieze cu Federatia, pt ca acolo nu-i cearta nimeni daca fura!
      • +1 (1 vot)    
        numa ca ce nu stiu ei (Vineri, 17 februarie 2017, 12:52)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui un_deget_de_secaturi

        este ca dupa ce vom fi in Federatie si ei vor avea voie sa fure legal, sefii din federatie le vor lua banii si-i vor baga la zdup direct. Uita-te cum se procedeaza acolo cu opozitia. La fel vor proceda si cu strainii.
        • 0 (0 voturi)    
          Deci, ca sa concluzionam (Vineri, 17 februarie 2017, 13:17)

          moka [utilizator] i-a raspuns lui moka

          In Federatie o sa-i bage la zdup oricum.
          Daca fura, îi baga ca sa le ia banii, daca nu fura îi baga ca sa-i schimbe cu altii care fura. Asa se pare ca functioneaza lucrurile acolo.
          Mai bine raman aici si nu fura, ca nu patesc nimica.
  • 0 (4 voturi)    
    O noua formula, corect. (Joi, 16 februarie 2017, 19:56)

    lider [utilizator]

    Pregatim o noua formula de plata a impozitului si speram ca multinationalele sa plateasca impozitul in Romania.Cat se poate de corect,felicitari!
  • +6 (6 voturi)    
    Strict tehnic (Joi, 16 februarie 2017, 21:04)

    Cote [utilizator]

    Riscul neplatii locale a impozitului pe profit este contracarat de directiva UE privind PRETURILE DE TRANSFER: o multinationala (De exemplu) este deja obligata in Romania prin lege sa declare transparent in favoarea ANAF toate contractele SI PRETURILE la care cumpara servicii (mai ales) si bunuri de la celelalte firme din grup (eventual stabilite in paradisuri fiscale) cu scopul de a isi creste artificial costurile, si pe aceasta cale, de a isi micsora profitul impozabil in (de exemplu) Romania.

    Asadar cadrul legislativ exista SI LEGEA FUNCTIONEAZA DEJA. Faptul ca "demnitarul " BABALAU (saracu' ce nume de familie) sustine MODIFICAREA legii in scopul amintit, poate insemna ca nu o cunoaste integral pe cea existenta si deja aplicata.

    In rest, de acord cu anumite comentarii de mai sus privind sursele bugetare si ponderea lor. Dupa parerea mea gaurile nu sunt in zona "multinationalelor" ci in aceea a firmelor fantoma cu care se opereaza deducerile ilegale de TVA.
    • -1 (1 vot)    
      Minti! (Joi, 16 februarie 2017, 23:51)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui Cote

      Si vorbesti prostii!!!
      Adica, aberezi! Ceea ce spui este impracticabil si nu despre asta este vorba in directivă. Eu zic sa o citesti cum trebuie! Asta daca chiar te intereseaza si nu scrii cu alt motiv.
  • -1 (1 vot)    
    sa vedem si.. (Joi, 16 februarie 2017, 21:06)

    mihai.mihaita [utilizator]

    astept sa vad cum pleaca din tara.. sa vedem de unde dati job-uri.. problema e ca or sa scada salariile ori or sa dea salarii mici..

    deci tot prostii de rand or sa plateasca!
  • +4 (4 voturi)    
    Care ?! (Joi, 16 februarie 2017, 21:23)

    ZaibarPanduru [utilizator]

    Sper ca e vorba de Petrom ? Enel ? Ca si astea sunt considerate "multinationale" care ne vand energie de la noi pentru noi, ca na, asa au facut posibil gunoaiele astea in 27 de ani.
    Politica tipic PSD, promitem marire pensii sau salarii bugetari, castigam alegerile, le marim, lovitura in justitie (bonus), si hai sa vedem de unde scoatem parleala, ce mai impozitam ...
    • 0 (0 voturi)    
      Care noi? (Joi, 16 februarie 2017, 23:57)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui ZaibarPanduru

      Care ei?
      Cum ar fi fost Petromu cu Luca si Vantu?
      Te-ai fi simtit mai bine doar fiindca erau romani?
  • 0 (0 voturi)    
    Un nemernic... (Joi, 16 februarie 2017, 21:58)

    TepesVoda [utilizator]

    Acest personaj extrem de toxic, un incult fara scrupule, conduce judetul Giurgiu ca pe propria mosie. El alege primarii, ii tine in functie si-si ia dreptul de la absolut toti. EX: la ultimele alegeri a impus alegerea primarului comunei Floresti-Stoenesti (un absolut anonim sters si fara personalitate) in felul urmator: te fac primar, iti aduc in 4 ani de mandat vreo 10-11 milioane de euro investitii. 1 milion mi-l dai mie, restul investitiilor le faci cu firmele pe care ti se spun eu!
  • +1 (3 voturi)    
    Adică, (Joi, 16 februarie 2017, 22:05)

    persuasiv [utilizator]

    că să are șî gura noastră sa manîncă ceva,nu?
  • +3 (3 voturi)    
    psd-ei pafaristi si urechisti (Vineri, 17 februarie 2017, 1:38)

    morometu [utilizator]

    Mi-ar fi rusine sa deschid gura si sa vorbesc despre lucruri pe care nu le cunosc sau nu le stiu. Este vorba despre preturi de transfer si astea sunt si se regasesc de mult in codul fiscal. Au fost introduse cu mare greutate din cauza opozitiei guvernantilor. Bineinteles ca se pot imbunatati. Pe scurt: vanzarea-cumpararea intre membrii grupului sa se faca la preturi utilizate si in relatiile comerciale cu tertii. De aici, la ..."'sa plateasca impozite in Romania"" este o mare diferenta. Sursele bugetare principale sunt: TVA si impozit pe salarii. Multinationalele au o cifra foarte mare de afaceri si in general, multi angajati. Deci, platesc impozite in Romania cu varf si indesat. Nu fac angajari fictive (ca la ... teleorman) si lucreaza pe documente. Dar pentru...urechisti:''multinationalele nu platesc impozite in Romania""suna bine. Mai bine ne-ar vorbi tovaraseii despre spalarea banilor obtinuti de catre asa zisii ""oameni de afaceri"" de partid si de stat (si interpusi), din bugetul public si plimbati prin toate paradisurile fiscale. Parca ar suna si mai bine ! A, asa ceva nu este in programul lor de guvernare? Pacat!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Lege (Vineri, 17 februarie 2017, 7:34)

    Vladescu [utilizator]

    Și Isărescu spunea că multinaționalele ar si cazul să intre în legalitate ....și el nu face parte din cei prea interesați de România.
  • 0 (2 voturi)    
    D-le BALALAU... (Vineri, 17 februarie 2017, 8:51)

    schroedinger [utilizator]

    Adica nu o sa mai folosim O.P.-urile?
    Platim cu mobilu'?
  • +1 (1 vot)    
    PSD se lauda cu o initiativa (Vineri, 17 februarie 2017, 9:26)

    Ion2050 [anonim]

    care nu-i apartine.
    Exista o directiva europeana ca profitul sa fie platit in tara unde se realizeaza.
    Contabilitatea lor este alba in Romania, platesc toate taxele ce decurg din salarii si impreuna cu salariatii contribuie esential la veniturile care sustin bugetul tarii.
    Problema este ca multe firme nu realizeaza profit in contabilitatea locala deoarece aduc materie prima de la firma mama la preturi aranjate.
    Se cunoaste cazul santierului naval Daewoo Mangalia care lucreaza si produce in pierdere de 13 ani. Ei detin 51% din actiuni, restul statul roman care are in consiliul de administratie persoane total incompetente, daca nu si corupte. Ce interes au coreenii sa vanda vapoarele in pierdere atatia ani? Intre timp pierderile au ajuns la 1 miliard de dolari.
  • 0 (0 voturi)    
    Cine n-a lucrat in multinationale , sa nu vorb... (Vineri, 17 februarie 2017, 9:59)

    Belvedere [utilizator]

    Analiza puncte tari, puncte slabe a marilor corporatii internationale in Romania pe scurt , cred ca ar fi :
    Puncte tari
    1.Forta si capital , acces facil la finantari , experienta mare in afaceri ( unele au chiar sute de ani ) , proceduri si uzante de lucru care se adapteaza continuuu pietei- mereu in schimbare; manageri fff bine motivati care nu sunt corupti ; numar mare de angajati cu sarcini f bine structurate platiti atentie aproape toti dupa niste criterii de performanta care daca le-ar studia D-nul din partid ar ramane blocat ( nu cred ca le-ar intelege )politica de recrutare fff bine pusa la punct ( de multe ori o contracteaza cu firme de recrutare si ele model) s.a.m.d
    Puncte slabe : sunt prea puternice pentru un stat, sau un guvern , si le e frica de ele, unele au CA chiar de n ori PIB -ul Romaniei; au in spate o forta sociala data de n mii si mii de familii care depind de locurile de munca pe care le creaza ; au o intreaga armata de specialisti care le optimizeaza fiscal si cred ca oricat de destepte directive va da UE cu impozitarea profitului si bla bla bla vor fi portite de < scapare ; in epoca globalkizarii viitorul va fi al lor asa simt eu ....
  • 0 (0 voturi)    
    PSD-istul populist (Vineri, 17 februarie 2017, 10:27)

    Vlad-I [utilizator]

    Asta vrea sa insinueze ca psd-ul a fost victima la proteste si in traca sa mareasca impozitele, vor bani, ca ludopatii.Nu conteaza ca face mai putin atractiva ro. pentru investitori.
  • +2 (2 voturi)    
    statul de drept (Vineri, 17 februarie 2017, 10:41)

    vasilica_costica [utilizator]

    cred ca sunt in asentimentul tuturor da ? doresc stat de drept, coresct? asta inseamna respectarea legilor , bune sau rele , corect ? atunci sa respecte toti legile , aia care fura la puscarie , coresct ? DA ! nu are importanta daca este bugetar, boschetar, corporatist , CORECT ? DA, DA. asa ca toti sa respecte legea, inclusiv corporate, adica si aia de la ... cu padurile si retailu si bancile toti , si daca calca pe bec LA PUSCARIE .....


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică