Mihai Chirica: PSD are nevoie de un alt leadership, de o alta abordare in interiorul partidului

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 8 februarie 2017, 17:15 Actualitate | Politic

Mihai Chirica
Foto: Facebook
Primarul Iasului, Mihai Chirica, a afimat, miercuri, ca PSD are nevoie de un alt leadership, de o o alta abordare in interiorul partidului, el adaugand ca presedintele formatiunii, Liviu Dragnea, si echipa sa ar trebui sa mearga in aceasta directie, potrivit Agerpres.

"Nu stiu daca are nevoie de un alt lider (PSD - n.red.), dar cu siguranta de un alt leadership, o alta abordare este absolut necesara in interiorul PSD. Pur si simplu, trebuie sa ne intoarcem atentia asupra unor partide care s-au dezvoltat de pe structuri vechi, ale unor partide traditionale, dar care in momentul de fata raspund foarte bine la profilul cetatenilor europeni", a afirmat Chirica, care este liderul social-democratilor ieseni si vicepresedinte national al PSD, intr-un interviu la postul local de radio Viva FM Iasi.

Liderul PSD Iasi mai spune ca Liviu Dragnea si echipa lui trebuie sa isi adapteze leadership-ul in aceasta directie: "Cu siguranta, daca nu este pregatit, trebuie sa o faca. Daca vrea sa ramana o persoana de rezonanta in istoria acestui partid va trebui sa-si adapteze acest leadership si probabil ca si toata echipa care il insoteste zi de zi va trebui sa se schimbe in aceeasi directie."

Intrebat si despre o eventuala excludere a sa din partid, primarul Chirica a spus ca aceasta nu ar reprezenta "un dezastru" si ca alte lucruri cu adevarat importante l-ar afecta mai mult: "Sa nu ma excluda din oras, sa nu ma dea afara din structura Bisericii Ortodoxe Romane, ca sunt ortodox, sa nu imi ia puterea de a ma exprima in limba romana, sa nu se rupa granitele patriei, sa nu ne pierdem identitatea nationala, acestea sunt lucruri adevarat grele pentru tara si pentru mine personal."

Mihai Chirica a criticat conducerea PSD pentru modul in care a fost adoptata OUG 13, dupa izbucnirea protestelor din Piata Victoriei, si i-a cerut lui Liviu Dragnea "sa corecteze greselile comise" in contextul tensiunilor si protestelor de strada.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

9752 vizualizari

  • +18 (18 voturi)    
    Nea Chirica (Miercuri, 8 februarie 2017, 17:25)

    mikeyu [utilizator]

    sper sa reusesti. Succes.
    • +5 (7 voturi)    
      Apropos de motiunea de cenzura de azi (Miercuri, 8 februarie 2017, 17:57)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

      mai erau (si mai sunt) unii carora le e frica de omenii lor - Ceausescu, Putin, Kim Jong-un... iar cand le e frica, omoara (sper sa nu mai fie cazul in ro, desi, dupa ultimele zile...)
  • +19 (19 voturi)    
    Are dreptate (Miercuri, 8 februarie 2017, 17:30)

    Zentrix [utilizator]

    Descapatzaneaza-l pe Dragnea si ia-i puterea!

    Dragnea oricum e terminat, e o chestiune de timp si pana la urma cineva trebuie sa fie suficient de barbat si sa il calce pe grumaz.
    Guzganii din PSD chitcaie innebuniti de frica dar sunt prea lasi sa faca ceva. Stau si asteapta dar e degeaba: mortul de la groapa nu se mai intoarce si Dragnea a inceput sa miroasa deja
  • +14 (14 voturi)    
    PSD ne-a omorat destul (Miercuri, 8 februarie 2017, 17:33)

    mavis [anonim]

    nu va mai vrem, va vrem desfiintati
  • +9 (9 voturi)    
    statutul psd (Miercuri, 8 februarie 2017, 17:34)

    Crist y [anonim]

    pe care cu multa...l-am citit, enunta clar situatiile in care membrii psd cu condamnari, sunt suspendati din partid- cum ar fi drac.nea. Inteleg ca s-a facut o abrogare ptr. el ca nu era condamnarea defintiva. Intreb: In acest caz drac,nea nu incalca statutul psd care dandu-i abrogare incalca legea partidelor????Cine e jurist ca sa ma lamureasca? Practic asta e sansa psd de a se reforma- PRIN PROPRIUL statut!...doar sa-l aplice!
  • +11 (11 voturi)    
    E singura solutie (Miercuri, 8 februarie 2017, 17:49)

    DrStrange [utilizator]

    Daca acest partid votat de un grup etern, compact si care a castigat legal alegerile nu se reformeaza din interior, Romania e cu adevarat si defintiv pierduta. Ce garantii exista ca oamenii care sunt acum in strada vor iesi la vot in cativa ani?! Cum de nu au realizat anul trecut cat de important e votul fiecaruia?! Pentru taxele pe care le platesc, pentru spitalele si scolile copiilor lor, pentru cum se cheltuieste banul public?! Si atunci solutia sigura, de avarie, e reformarea PSD, maturarea baronilor si venirea in frunte a unor generatii noi, carora sa le fie rusine de predecesorii lor. #psdreformezate #gochirica
    • +4 (4 voturi)    
      se poate da in judecata (Miercuri, 8 februarie 2017, 18:48)

      Crist y [anonim] i-a raspuns lui DrStrange

      un partid care nu-si respecta propriul statut si mentine penali in el? Legea partidelor nu obliga ca acest statut al partidului sa fie respectat???... dau un regat ptr un jurist! Pot fi obligate partidele sa nu mai tina penali in ele???asta ar fi platosa care ar apara societatea!!!!
  • +9 (9 voturi)    
    Fara indoiala aveti dreptate (Miercuri, 8 februarie 2017, 17:49)

    aniod [utilizator]

    Problema este ca ei nu se pot schimba. le convine sa conduca asa.
  • +16 (16 voturi)    
    Eu l-am ascultat aseara, 07.02.2017 la Digi (Miercuri, 8 februarie 2017, 17:50)

    Petru-DoruCiuca [anonim]

    Sincer vorbind, are un discurs de o coerenta si fluenta, care denota multa scoala. Si multa minte. Este primul PSD-ist care mi-a facut impresia asta. Iar ideile exprimate, au fost mult peste media de inteligenta (daca se poate numi inteligenta) a PSD-ului.
    Este atat de departe de limba de lemn a celor din PSD, incat nu mai stiam ce sa cred.
    Sunt sigur ca pana la final, scapa de el ca de-o masea stricata. Nu accepta Dragnea&Comp, asa exemplare in PSD.
    • +2 (2 voturi)    
      are coloana (Miercuri, 8 februarie 2017, 18:40)

      Gaby51 [utilizator] i-a raspuns lui Petru-DoruCiuca

      Subscriu. Sper sa vina vremea cand va fi leader in tara, nu numai in Moldova.
    • +5 (5 voturi)    
      cine stie (Miercuri, 8 februarie 2017, 18:40)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Petru-DoruCiuca

      cum bate vantul prin pesede.
      e, daca nu ma insel, a treia sau a patra luare de pozitie total opusa lui dragnea si totusi omul e vicepresedinte in continuare.
  • +7 (7 voturi)    
    Ce nu aud de la Chirica (Miercuri, 8 februarie 2017, 17:58)

    xanti [utilizator]

    Cum e cu colaborarea cu ALDE cu Tariceanu ,sau aici e interzis de vorbit.
    Jegul ala rusesc trebuie sa fie eliminat din politica romaneasca.
  • +5 (5 voturi)    
    Chirica ... curaj .. (Miercuri, 8 februarie 2017, 18:13)

    TRABI [utilizator]

    Nu sunt adept PSD , insa acest partid mare , are nevoie de lideri noi , cu o gandire si tactica politico-sociala moderna , intr-un stat de drept . CHIRICA te rog cauta-ti adepti in PSD si in alte partide care sa te sustina si alungati " ciuma " din partid .
  • +2 (4 voturi)    
    Dragnea a fost ales ... (Miercuri, 8 februarie 2017, 19:47)

    LarryKing [utilizator]

    ...cu vreo 500 mii de voturi anul trecut, in cadrul unor "alegeri" cu un singur nume (Dragnea) pe buletinul de vot. O mascarada tragica. Cum bine spunea CTP, omul nu a dorit sa fie ales ci "intronizat", precum Patriarhul.

    De aceea cred ca sunt sanse mici sa fie victima vreunei dizidente din partid. Oamenii astia au invatat bine ca daca sunt uniti pot fura in liniste si nimeni pana acum nu i-a intrecut la solidaritatea in rele. Chirica si cu cei doi europarlamentari foarte vocali sunt niste bonjuristi a caror agitatie nu cred sa duca la o noua majoritate in partid. Singurul zagaz sunt Strada si Iohanis. Si poate UE, daca ajung sa derapeze atat de grav incat sa ne taie fondurile europene.
  • -1 (1 vot)    
    Da (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:25)

    cvi [utilizator]

    Exclus in 5, 4, 3...
  • +2 (2 voturi)    
    Oare de ce in varful puterii unui partid... (Joi, 9 februarie 2017, 10:50)

    Olyx [utilizator]

    ajung personaje gen L.Dragnea si nu un personaj precum acest primar al Iasului ?...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică