SURSE Probleme suplimentare cu Akram Shhaideh: fratii lui au legaturi cu regimul Assad – printre motivele respingerii propunerii PSD

de DT     HotNews.ro
Marţi, 27 decembrie 2016, 13:58 Actualitate | Politic

Akram Shhaideh
Foto: Rise Project
Pe langa faptul ca sotul lui Sevil Shhaideh, Akram Shhaideh, a ocupat functii guvernamentale in regimul Assad, si fratii lui au legaturi cu regimul de la Damasc iar acest lucru pare sa fi contat in decizia de respingere a propunerii PSD, au declarat pentru HotNews.ro surse apropiate Palatului Cotroceni. Potrivit acestora, avizul serviciilor de informatii ar fi fost “categoric negativ” si a vizat inclusiv activitatea fratilor lui Akram Shhaideh. Potrivit surselor HotNews.ro, presedintele Iohannis le-a comunicat inainte de a iesi public lui Liviu Dragnea si Sevil Shhaideh motivele respingerii.

Propunerea de prim-ministru a lui Liviu Dragnea poate introduce România în mijlocul unor controverse diplomatice privind conflictul din Siria, a dezvaluit RiseProject saptamana trecuta. Potrivit sursei citate, Akram Shhaideh, soțul lui Sevil Shhaideh, premierul propus de PSD, este susținător al dictatorului sirian Bashar al-Assad, acuzat de comunitatea internațională de crime de război. Pe conturile sale de socializare, Akram Shhaideh, de origine siriană, transmite mesaje pro-Assad, folosește simbolurile loialității față de regimul de la Damasc și critică atât rebelii, cât și liderii arabi și vestici care susțin opoziția siriană.

Reamintim ca presedintele Klaus Iohannis  a anuntat marti ca nu accepta propunerea facuta de PSD si ALDE ca Sevil Shhaideh sa fie nominalizata ca premier. Iohannis a cerut coalitiei PSD - ALDE sa faca o noua nominalizare. Intr-o declaratie de presa extrem de scurta, Iohannis nu a dat nici un motiv pentru care a respins propunerea, spunand doar ca "am cantarit cu grija argumentele pro si contra".


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

39756 vizualizari

  • -20 (42 voturi)    
    Sursele HotNews (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:03)

    mitg [utilizator]

    N-ai nevoie de pile sau relatii la servicii ca sa ajungi la concluzia ca "avizul serviciilor de informatii ar fi fost “categoric negativ”.

    Asta cu sursele este, ca de obicei, pusa la indoiala.
    • -32 (52 voturi)    
      doamna era vinovată de ”soț” (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:15)

      FFF T [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Cum nu prea au mers criticile directe, au atacat-o pe motiv de soț. Deci tot bărbații-s de vină. :)
      • +11 (25 voturi)    
        nu de "soț" cu de cumnați (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:21)

        miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        care au legaturi cu Assad nu cu ISIS.
        • -7 (25 voturi)    
          în Siria ori ești pro ori ești anti Assad (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:29)

          FFF T [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

          Iar dacă domnul era anti-Assad era acuzat că susține ISIS. Deci tot un drac.
          habar n-aveți care e situația în Siria.
          • +9 (17 voturi)    
            Ok, dar tot o problema ramane (Marţi, 27 decembrie 2016, 15:30)

            ictin [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

            Din ceea ce spui tu tot rezulta ca omul e santajabil, si deci o problema de securitate. Ca e vina lui sau nu, chiar nu mai conteaza.
          • +12 (20 voturi)    
            foarte frumos spus... (Marţi, 27 decembrie 2016, 15:57)

            silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

            "habar n-aveți care e situația în Siria" ..
            era bine daca stia si Dragnea asta !

            evident ca nu era cazul pentru asemenea propunere riscanta ci de ceva previzibil si stabil, care sa-i permita sa puna in aplicare fara tulburari si scandaluri "planul-minune" a-la PSD (daca e chiar atat de simplu ...)

            sau poate planul este o butaforie penibila si trebuia ceva scandal si intarziere ca sa se poata spune ca nu au fost lasati de KJ sa-l puna in aplicare ?
            • +1 (5 voturi)    
              Bravo! (Marţi, 27 decembrie 2016, 18:18)

              soaresusrasare [utilizator] i-a raspuns lui silviu_dumitrescu

              Cred ca e cel mai pertinent comentariu.
        • -1 (7 voturi)    
          Si s-au gasit si cativa cumnati si nepoti (Marţi, 27 decembrie 2016, 20:53)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

          de frate care s-au dat cu teroristii,si daca mai cercetam mai gasim inca o jumatate de tara care tine cu Assad!
      • +15 (29 voturi)    
        in ISLAM femeile asculta de sot (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:39)

        Boham [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        ISLAM-ul pune sotul inaintea sotiei si musulmanii asculta la litera de Koran, deci sotia trebuie sa fie un fel de SLUGA a sotului


        Harem-ul PSD in care Sevil are doi soti: Dragnea si sirianul e prea mult chiar si pt o tara ca Romania
        • +4 (20 voturi)    
          in plus sotul sirian (Marţi, 27 decembrie 2016, 16:06)

          Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Boham

          este un sustinator al regimului la guvernare care a inceput acest razboi civil din Siria

          iar regele si guvernul sau se fac vinovati de genocid impotriva propriului popor


          CEA MAI BUNA MASURA AR FI CA dl Klauhs Iohannis sa desemneze ca premier pe dl Dacian Ciolos ca premier.

          Dl Dacian Ciolos a fost COMISAR EUROPEAN. Sunt doar, DOAR 28 de comisari europeni !!!
          Din care, unul din ei devinde presedintele comisiei europene adica POZITIA CU CEA MAI MARE PUTERE din UNIUNEA EUROPEANA !


          Eh.... Dacian Ciolos a fost in primii 28 de europeni din toata Uniunea Europeana !

          Este clar ca dl Ciolos este cea mai buna alegere !
          Chestiile cu politica de dambovita, joc de glezne, flegme si alte porcarii politice sunt pierdere de timp si bani !

          dl Ciolos A SI DEMONSTRAT ca este CEA MAI BUNA ALEGERE !

          Tineti minte actiunea cu padurile taiate ?
          dar cea cu Hub IT ?

          a miscat lucruri unde nu erau miscate de ani si zeci de ani de zile !!


          Prosti mai suntem sa cautam altul mai bun, cand deja in avem pe cel mai bun in mana.
          Dar la o tara de idioti, cum spunea Petre Tutea, se poate intampla asa ceva, din pacate.
          • -4 (6 voturi)    
            Cioloș a câștigat alegerile? (Marţi, 27 decembrie 2016, 16:43)

            FFF T [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

            Cum, frate, să-l pună pe Cioloș prim ministru?? Voi gândiți când scrieți textele astea? În alegeri partidele care l-au susținut pe Cioloș au pierdut. Avem niște principii de guvernare sau ce facem aici? De ce mai organizăm alegeri, așa ca să cheltuim niște bani degeaba?
            PSD și ALDE au majoritate parlamentară. Mai evident decât atât nu există.
            • +2 (6 voturi)    
              faptul că generaţia Facebook (Marţi, 27 decembrie 2016, 21:25)

              Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

              Faptul că generaţia Facebook nu a fost la vot, pentru că lenea îi face doar să dea like pe telefon NU ÎNSEAMNĂ CĂ dl Dacian Cioloş nu merită, sau ca a pierdut alegerile !!!

              şi la cât a furat, minţit şi distrus PSD în ţara asta chiar nici nu mă interesează părerea unor mincinoşi ordinari a unor lichele

              Contează ce este mai BINE PENTRU ROMÂNIA, nu pentru PSD, nu pentru Iohannis, nu pentru PNL sau ALDE
              şi ce este EVIDENT este faptul că dl Cioloş ESTE CEA MAI BUNĂ VARIANTĂ !

              Dacă am gândi la România ca la o companie care îi trebuie un CEO îl alegi clar pe cel mai bun din ce poţi.
          • -1 (9 voturi)    
            esti aitistul lui Cioloche? (Marţi, 27 decembrie 2016, 20:25)

            U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

            Da tu ce treaba ai sa-l sustii pe Cioloche acum? Esti cumva angajat la Guvern pe bani publici ca raspindac informatician? Credeam ca 2000 de euroi e un salar indestulator pentru un aitist si ca nu trebuie sa mai impuste francul si la hotnius.
            • +3 (7 voturi)    
              dle nesimţit (Marţi, 27 decembrie 2016, 21:31)

              Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

              dle nesimţit, eu am precizat:

              1) un fapt CARE ESTE OCOLIT DE TOŢI - dl Dacian Cioloş a fost unul din cei 28 comisari europeni (UK included) deci un profesionist DE SUPER TOP!

              2) a DEMONSTRAT clar că a muncit şi a schimbat în bine lucruri, nemişcate de ani şi zeci de ani de zile !!!

              Ştiţi că la ghişeul. Ro puteţi plăti taxe care nu s-au putut plăti niciodată înainte, după ani şi ani de vorbe şi furturi marca PSD ??!??!

              Când veniţi cu FAPTE ca argumente, mai stăm de vorbă.
              • -3 (3 voturi)    
                poftiiiim? (Miercuri, 28 decembrie 2016, 2:18)

                srpc [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

                comisarii mUE sunt profesionisti de supertop? ca sa vezi! eu stiam ca numirile sunt pur politice! in acest caz, madam Cretu va fi angajata de orice companie pe jdemii de ioroi pe luna, doar e de supertop, nu? ce fraier cu cioc, Doamne :)))
      • -7 (13 voturi)    
        Nu ai dreptate. (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:55)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        Doamna nu-i dusă la biserică.Numai asta,pentru un popor creștin,este suficient.
      • +4 (12 voturi)    
        Si totusi (Marţi, 27 decembrie 2016, 15:50)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        Ca ostas credincios al mafiei rosii si apropiata de baronimea MAzare/Constantinesc - eu cred ca doaman are multe sechele ... Nu trebuie sa crezi serviciile, doar putintica ... logica.
  • -29 (51 voturi)    
    Si nu putea sa zica asa? (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:04)

    ictin [utilizator]

    Ii era greu? Consuma prea multa energie saracutul de el? Trebuia sa il ude cineva suplimentar?
    Era chiar asa de greu sa spuna: Nu pot sa o nominalizez datorita problemelor de securitate legate de sotul sau? Probabil se grabea saracu la concediul de revelion, si nu vroia sa piarda nici o secunda din el. Ca doar de cand e presedinte, doar concediile sunt importante pentru el. Prostii care l-au votat pot sa astepte.
    • +31 (37 voturi)    
      Asa ceva nu se zice (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:16)

      mitg [utilizator] i-a raspuns lui ictin

      Cum ar fi daca fiecare politician s-ar apuca sa dea pe post rapoartele de la serviciile secrete?

      N-ar mai raporta nici dracu.
      • -13 (29 voturi)    
        Nu era vorba de a da un raport de securitate (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:32)

        ictin [utilizator] i-a raspuns lui mitg

        Era vorba doar de a spune: Datorita legaturilor pe care le are sotul sau, care sunt de notorietate publica, reprezinta un risc de securitate care o face incompatibila cu postul de premier! Si sa raspunda la cateva intrebari inainte de a fugi in concediu.

        Asta daca da 2 bani pe cei care l-au votat. Altfel diferenta dintre el si Dragnea este acum exact zero. Amandoi sunt niste infractori aroganti.

        Dar stiu deja povestea cititorilor fideli hotnews spalati pe creier la fel cei de la A3: Infractorul nostru e mai bun!
        • +1 (13 voturi)    
          Fapte sau impresie? (Marţi, 27 decembrie 2016, 16:02)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui ictin

          Intr-o masura ai dreptate. Iohannis putea sa ne zica ceva de genul 'nu corespunde criteriilor de securitate nationala, mai mult nu pot sa fac public'.
          Dar pana la urma e lipsit de importanta ce ne spune noua, public, atat timp cat in spatle usilor inchise el si-a justificat refuzul in fata celor implicati in acest proces de decizie.

          Macar de data aceasta actiunile lu Iohannis nu au mai dezamagit. Ar fi avut de dat explicatii publice daca facea pasi inapoi...
        • -4 (8 voturi)    
          pai (Marţi, 27 decembrie 2016, 16:07)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui ictin

          da..trebuia sa zica..doar asa pentru tine cu dedicatie..poate sa-i motiveze la ureche lu' Dragnea.
          Stai tu linistit(sau agita-te,cum vrei) ca cei care l-au votat nu l-au votat pentru razboinicul guraliv care nu e.
      • 0 (4 voturi)    
        Aiurea (Marţi, 27 decembrie 2016, 18:03)

        Arminius [utilizator] i-a raspuns lui mitg

        Daca ar fi adevarat ca serviciile l-au informat pe Johannis ca sunt lucruri in neregula cu Sevil, lucruri care nu pot fi spuse public, inseamna ca serviciile il controleaza pe Presedinte si ca acesta executa ce i se serveste. Nu se puteau intalni cei doi lideri ai romanilor si da cartile pe fata, dupa care sa ia deciziile democratice normale pentru Romania?
    • -16 (36 voturi)    
      e un joc (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:18)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui ictin

      Premierul de la Grivco face tot ce poate să aducă PSD la 60%.
      • +13 (15 voturi)    
        60% (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:46)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        din ce ?
      • -1 (17 voturi)    
        a uitat lumea de Grivco.... (Marţi, 27 decembrie 2016, 15:00)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Johannis nu mai este premierul de la Grivco, omul lui Ponta si Voiculescu, refuzat de Basescu tot pe motive de "dosar"......

        Ce usor uita alegatorii...
        • -3 (15 voturi)    
          Normal ca uita (Marţi, 27 decembrie 2016, 15:32)

          ictin [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          Doar asa au reusit smecherii sa ii pacaleasca pe fraieri. Eu recunosc, l-am votat pe mutulica, dar nu din cauza ca am crezut ca o sa fie mare presedinte, ci din cauza ca nu mai suportam glumele proaste ale lui Ponta, si ma ingrozea gandul ca o sa il vad zilnic.
        • +1 (5 voturi)    
          ce usor (Marţi, 27 decembrie 2016, 18:08)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          uita unii ca psd e condus de un condamnat penal aflat in timpul executarii pedepsei.
          ce va tot dati fete mari?
          atata va tineti cu dintii de madam sevil ca ma faceti sa cred ca nu mai e niciun alt om cinstit in psd, capabil si apt sa indeplineasca functia de prim ministru.
    • +17 (29 voturi)    
      Nu putea (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:21)

      Rhodos [utilizator] i-a raspuns lui ictin

      Tocmai pentru ca presedintele nu poate aduce in spatiul public astfel de informatii. Uiti ca suntem in UE si NATO iar o luare de pozitie publica este de evitat. Diplomatia nu se face in felul asta. Iar tu vorbesti dupa burtierele RTV
      • +2 (10 voturi)    
        nu exista (Marţi, 27 decembrie 2016, 15:41)

        lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui Rhodos

        aviz "categoric negativ". Romanii au vazut prea multe filme cu 007
        • +8 (12 voturi)    
          nu stiu ce ai citit (Marţi, 27 decembrie 2016, 16:15)

          Rhodos [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

          Nu ma intereseaza sintagma "categoric negativ". Daca exista informatii de natura sa afecteze relatiile cu aliatii sau cu Siria, acestea nu se vor face publice ca motiv de refuz. Din punct de vedere diplomatic, un presedinte trebuie sa fie foarte clar in exprimare. Aici a fost foarte clar, in 30 de secunde, dar asta e alt subiect. Suntem singurul stat din UE cu ambasada in Siria, subiectul e fierbinte indiferent de directie.
        • 0 (6 voturi)    
          ce le stii tu (Marţi, 27 decembrie 2016, 18:11)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

          ca un baiat mare ce esti.
          cu siguranta lucrezi in aceste servicii si stii cu certitudine acest lucru de zici ca "nu exista aviz categoric negativ". n' asa?
    • +6 (12 voturi)    
      a fost la fel de transparent (Marţi, 27 decembrie 2016, 16:18)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui ictin

      ca si Dragnea, la alegerea D-nei S.S.

      pana la urma Presedintele nu este o tzatza sa comenteze la televizor - poate ca a explicat clar la telefon cand a vorbitr cu Dragnea si cu Sevil

      cu siguranta are hartiile in spate ..
  • -11 (37 voturi)    
    oare (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:05)

    Mazeta [utilizator]

    Sursele HN sunt aceleași care îl dădeau ca sigur pe Dâncu premier? Dacă da, eu zic că sunt foarte bune.
    • +16 (28 voturi)    
      Mai conteaza, te intreb ? (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:20)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Livache a primit niste suturi in dos de o sa le tina minte !

      Cum zicea el, referindu-se la servicii ? "Ne cunoastem bine, suntem prieteni.. nu as vrea..."

      PS. In sfarsit a dat si Dragnea cu capul de "viata reala", nu cea de partid care-i un c...t in care mesteca intruna yesmeni si sicofanti si insi precum Cristoiu !
    • +13 (21 voturi)    
      Mazeto, o iei razna (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:34)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Aici e vorba de interesul national si fii sigur ca nici simpatizantii sinceri ai PSD nu ar fi fost de acord cu punerea "Siriei" ca prim ministru la noi. Stiu persoane complet convinse ca PSD e calea, care au fost realmente socate de iresponsabilitatea lui Dragnea.

      Asa ca las-o mai moale cu propaganda, nici chiar votantii pesedisti nu sunt asa de rusofoni ca tine.
      • -2 (2 voturi)    
        rusofon, da :))) (Miercuri, 28 decembrie 2016, 2:21)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        are un doctorat in marea literatura rusa? sau ai vrut sa scrii "rusofil", dasteptule fudul?
    • +5 (15 voturi)    
      Cam ai dreptate dar nici cu Dragnea nu mi-e rusine (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:36)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Eu n-am absolut nicio problema cu Sevil , nici macar in ce-l priveste pe sotul ei dar ma gandesc ca Dragnea care a obtinut voturile unui electorat in mare parte nationalist si cu o retorica impotriva strainilor, parca avea variante mai bune daca chiar ii pasa de electoratul PSD. Atitudinea lui a fost ceva gen : eu sunt seful acum, pun un om care sunt sigur ca imi va fi fidel pana la sfarsit, nu ma intereseaza ce ati votat voi. Mentalitatea in PSD se mosteneste de la parintii fondatori. Nu spun ca Iohannis e mai breaz, cred ca va lua maxim cat a luat si PNL la urmatoarele alegeri prezidentiale.
    • +2 (6 voturi)    
      Si daca (Marţi, 27 decembrie 2016, 15:53)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Daca o f sa fie Dâncu? Iti musti limba aia de securist rosu?
  • +12 (22 voturi)    
    O prima reactie a PSD: (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:18)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Codrin Stefanescu: Sa nu ne grabim cu suspendarea Presedintelui!
    Asta inseamna ca mafia pesedista cedeaza, nu are incotro.
  • -5 (25 voturi)    
    Nu am fost la vot, dar e bine ca se poate si fara (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:19)

    Miky60 [utilizator]

    Recunosc, nu am fost la vot ca nu am avut timp si eram dezamagit cand am vazut ca a castigat p$d-ul si imi era teama de ce va fi 4 ani cu p$d-ul hot si corupt la putere. Dar acum ma bucur cand vad ca se poate si fara voturi, atata timp cat avem un presedinte adevarat ca Johannis care se poate lupta cu p$d-ul si fara sa conteze hotia de la alegeri!
    Deci votul conteaza dar mai mult conteaza ceea ce este la Cotroceni si in strada si poate decide!
    • +23 (25 voturi)    
      Vot (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:43)

      RazC82 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Uiti ca ce se intampla acum e tot ceva realizat prin vot, Johannis n-a fost pus acolo prin puterea gandului. Data viitoare ar fi bine sa faceti minimul efort de a iesi la vot, dureaza 15-20 de minute si e infinit de important raportat la 4 ani de zile.

      Sa dai ceva jos prin puterea strazii e incredibil de greu, Ponta a cedat pentru ca l-a sapat Dragnea, nu pentru ca vroia sa cedeze. Sa pui ceva prin puterea strazii e aproape imposibil si nu foarte democratic. Democratic e ca lumea sa iasa la vot si sa se exprime. In momentul de fata o alta manifestatie in strada n-ar avea nici o legitimitate atata vreme cat oamenii au votat iar acelasi rahat si cei care puteau face diferenta s-au abtinut.
    • +21 (27 voturi)    
      PAI D'AIA UNU' CA DRACNEA... (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:46)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Ajunge sa vorbeasca in numele poporului roman, fiindca stie ca sunt o gramada de nesimtiti care nu se obosesc sa piarda 10 minute ca sa voteze!
      Trebuie sa fie altii sa va salveze, asa s-a obisnuit romanul! Sa i se dea!
      Sictir!
  • +6 (16 voturi)    
    Era varianta negociata (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:20)

    mircea_cjn [utilizator]

    Mazeta

    Dâncu era varianta negociata. Dragnea a incalcat acordul si..va plati. Cu executare.
    Priceput?
  • +7 (15 voturi)    
    Daca ar fi acceptat-o... (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:29)

    andipetre [utilizator]

    ...ar fi insemnat ca Romania nu mai are servicii secrete care sa lucreze in interes national. Asa, se pare ca se mai misca ceva, desi la modul cum sunt sabotate zilnic interesele nationale inca nu stim daca serviciile lucreaza serios si cu dedicarea cuvenita pentru tara.
  • -4 (14 voturi)    
    Parerea mea (Marţi, 27 decembrie 2016, 14:35)

    CezarHabeanu [anonim]

    Cred ca Dragnea a stiut de la inceput ca nominalizarea asta nu va primi avizul serviciilor, ca imaginea internationala a romaniei in NATO ar fi fost foarte proasta din cauza familiei dnei Shhaideh si ca Iohannis nu o va putea desemna.
    Pare ca Dragnea continua sa joace sah, iar mutarea asta, foarte buna dpdv strategic de altfel, era menita sa-l compromita pe Iohannis.
    Nu uitati declaratia aceasta a lui Dragnea de acum vreo doua saptamani: "Daca presedintele respinge propunerea noastra vom intelege ca nu vrea sa respecte votul Romanilor. (...) A doua propunere nu exista"

    Incerc sa vad lucrurile cat de neutru pot, I think there's a bigger picture...
    Asteptam mutarea lui Dragnea
    • +1 (3 voturi)    
      te inseli (Marţi, 27 decembrie 2016, 18:17)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui CezarHabeanu

      cine l-a sfatuit, a facut-o prost.
      iar de cazut rau, dragnea cade. si cu sevil si cu declaratii la nervi de suspendare a presedintelui. te si miri ca psd-ul il mai pastreaza in functia de presedinte de partid pe un condamnat penal aflat in timpul executarii pedepsei.
      • +1 (3 voturi)    
        Pai ma tem (Miercuri, 28 decembrie 2016, 1:01)

        CezarHabeanu [anonim] i-a raspuns lui nahir

        (...)ca va ajunge ca Ponta, cade in aceeasi capcana. La ora la care am comentat, nu vorbise inca nimic Dragnea sau Tariceanu.
        Acum, mi se pare ca au cazut singuri in capcana. Dragnea face urmatoarea mutare, insa, de data asta cred ca nu are sustinere nici constitutionala pentru suspendare, nici politica(nu tot PSD-ul era de acord cu desemnarea lui Sevil) si in nici un caz populara.
        Inafara de faptul ca Romanii care l-au votat pe Dragnea au fost 45% din 40% din populatie, adica vreo 20% cu tot cu ALDE-ul lui Tariceanu, dar din acestia foarte multi s-au simtit tradati de nominalizarea asta pentru ca au fost prostiti cu o campanie pro Romania, pro Ortodoxie, pro traditionalul Romanesc. Pe Iohannis la-u votat 54.5% din 64% din populatie. Cifrele sunt clar de partea lui Klaus ;)
        Sa vedem ce va face Dragnea, doar ca risca sa iasa din politica pe usa din spate la fel ca si Ponta...
        Spectacolul continua...
  • +12 (16 voturi)    
    Cu ochii pe Akram, o uitam pe Sevil?... (Marţi, 27 decembrie 2016, 16:08)

    ofCAER [utilizator]

    Daca ar fi avut maduva, daca ar fi avut si creier, inainte de a iesi Iohannis pe post Sevil ar fi trebuit sa anunte ne-acceptarea numirii, motivat de faptul ca nu doreste ca tocmai persoana sa sa fie subiect de agitatie nationalista intr-o tara in care, de la Razboiul de Independenta incoace, nu sunt cunoscute conflicte etnice intre crestini si musulmani (ba chiar exista o intelegere de invidiat in Dobrogea intre acestia). Tacind insa Sevil, tacind latent, a dovedit ca nu-i altceva decat o unealta a lui Dragnea.
  • -2 (6 voturi)    
    Interesant sa vezi postaci (Marţi, 27 decembrie 2016, 18:10)

    Wanheda [utilizator]

    care is de acord ca tara sa fie data pe mana strainilor. Or fi romani? Hmmmmm.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică