VIDEO Clotilde Armand si Sergiu Moroianu, mesaj video: Suntem o familie unita care nu se lasa afectata sau intimidata de nici o dificultate intalnita in drum/ Sper ca o sa avem ocazia de a discuta cu colegii din USR

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 18 decembrie 2016, 12:22 Actualitate | Politic

Sergiu Moroianu si Clotilde Armand
Foto: Captura Facebook
Vicepresedintele USR Clotilde Armand si sotul sau, Sergiu Moroianu, exclus recent din partid in urma criticilor publice la adresa echipei de comunicare, au postat o inregistrare video pe Facebook in care spun ca sunt o familie unita, care nu se lasa intimidata de nicio greutate, ei exprimandu-si speranta ca vor putea discuta cu colegii lor din USR.

"Suntem o familie unita, care nu se lasa afectata sau intimidata de nicio greutate intalnita pe drum", se arata in mesajul care inlocuieste inregistrarea postata pe contul de Facebok al Clotildei Armand.

Sergiu Moroianu le-a multumit celor care si-au exprimat simpatia fata de el.

"Vreau sa stiti ca in intreaga mea activitate de pana acum am sprijinit scopurile si interesele USR, am sprijinit cauza pentru care el a fost creat", arata Sergiu Moroianu.

"Sper ca o sa avem ocazia de a discuta (cu colegii din USR)", a completat Clotilde Armand, spunand ca vor rezolva si aceasta problema.

"O problema nu se rezolva chiar intotdeauna, dar de obicei, cand te apuci de o problema, ai mari sanse daca stii cum sa iei sa o rezolvi", a afirmat Sergiu Moroianu.



Sotul lui Clotilde Armand, Sergiu Moroianu, a fost exclus vineri seara din USR prin votul unanim al conducerii partidului, dupa ce a acuzat echipa de comunicare si campanie a USR ar fi "asociat imaginea formatiunii cu activistii LGBT si cu Soros".

"Este o decizie trista. L-am invitat sa dea explicatii, dar nu a venit. Sunt foarte multe lucruri neadevarate pe care le-a spus (Moroianu - n.red.), lucruri care ne prejudiciaza imaginea foarte tare, cum ar fi faptul ca am fi asociati cu Soros, ca nu am fi fost transparenti cu banii in campanie sau ca ar fi fost servicii fictive platite in campanie", a declarat Nicusor Dan despre excluderea lui Moroianu.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

8282 vizualizari

  • -7 (27 voturi)    
    Să fiți sănătoși. (Duminică, 18 decembrie 2016, 12:54)

    asavreau [utilizator]

    Greșesc cei care scot problemele de familie în public.O țigănie mediatică promovtă de presa aservită comuniștilor și kgb.
    • +16 (20 voturi)    
      Familie? (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:29)

      Astronautul [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Asta e o problema de familie?

      E o problema de partid si care este de interes public. Puneti etichete fara sa ganditi!
    • +18 (24 voturi)    
      Bine ca familia e ok! (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:30)

      Arh. [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Au mai fost cazuri in care politica a destramat familii, asa ca bine ca sunteti ok!

      Dupa toata telenovela asta, important e ca Clotilde sa-si poata continua cariera politica. E printre putinii politicienti puternici si cu o dorinta reala de transformare, din Romania.
      • +12 (16 voturi)    
        . (Duminică, 18 decembrie 2016, 15:13)

        adro [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

        Din cate am inteles au suportat ceva lovituri in viata, asa ca ar fi fost pacat sa se lase doborati tocmai de poitica.
  • -5 (27 voturi)    
    Ghita o fi ala care radea, in fundal? (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:02)

    man_and_twin [utilizator]

    In loc sa-ncerce sa explice ineptiile alea ale pe care le-a spus, el are timp de filmulete de multumire pe fb. Iar pe fb...
    Ce sa zic, o famile unita. Romania Unita? Partidul?
    • -1 (7 voturi)    
      Cam aiurea (Duminică, 18 decembrie 2016, 17:00)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

      rasul din fundal de la final. Ce a fost ? Cine a fost ? De ce a ras ?
  • -20 (38 voturi)    
    Un cuplu habotnic, intolerant, rasisti! (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:07)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    O familie habotnica, ea rasista- din cartea lansata la Cluj transpira rasismul si prejudecatile la adresa romanilor din fiecare pagina, el un habotnic religios care nu suporta sa stea in acelasi loc cu altii toleranti si deschisi..
    Zici ca au trait si s-au format in Arabia Saudita, Iran, Rusia, nu ca s-au realizat initial prin Franta, SUA.
    Ea intruchipeaza de fapt exact acea Franta dezgustatoare, cu apucaturi de rasism si superioritate care a ras constant de romani prin show-uri si ziare si ne-a returnat romii cu 300 euro/buc, drept "solutie" de integrare a lor, dupa ce in anii 90-2000 ne-au facut in fel si chip ca nu stim noi sa ii integram. Pana la urma, ii inteleg de ce le place aici si considera ca se pot realiza aici, unde bantuie de rasism, intoleranta religioasa si nu numai. Se potrivesc de minune cu cei din Coalitia pentru Familie, de ex. Aceeasi Clotilde "democrata" care da block la critici argumentate si prezentate decent, dar lasa in schimb postacii agresivi sa o injure, ca sa creeze sentimente de "mila"- dovada unui PR obscen de wannabe. Si care se crede mesianica, salvatoare, imi aduce aminte de Hitler, legionari samd. Toti "mari salvatori" ai neamului lor. Despre ce vorbim, Clotilde angajata la Aegis ce a supervizat derularea unui contract incredibil de pagubos pentru statul roman-cel cu Bechtel. Ea face acum pe marea 'salvatoare" si luptatoare anti-coruptie!?!?! Dezgustatori!
    • +16 (28 voturi)    
      La modul cum "vorbesti" (Duminică, 18 decembrie 2016, 15:18)

      talos [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      sunt absolut sigur ca nu ai citit cartea! Referitor la rasism ar trebui sa consulti DEX-ul, romanii si francezii fac parte din aceeasi rasa. Habotnici? Ar trebui sa sti ca peste 90% din romani se considera religiosi (locul 1 sau 2 in Europa impreuna cu Cipru) deci as fi mai precaut cu afirmatiile. Din 90% religiosi sigur sunt 20-30% habotnici si asta inseamna deja milioane. "Franta dezgustatoare" - cine e intolerant?
      Hitler, legionari, mesia - cred ca ai uitat sa-ti iei pastilele omule. Aegis e sistemul montat la Deveselu si pe distrugatoarele americane din clasa Arleigh Burke asa ca nu cred ca e angajata acolo. Mai cauta. Contractul cu Bechtel a fost pagubos din cauza romanilor (spagile lui Nastase & Co) nu din cauza strainilor. Firma de proiectare Egis/GDF Suez era subcontractanta la Bechtel . Buba care te roade pe tine de fapt e ca nu simpatizeaza cu asa zisa "familie moderna" promovata de miscarea LGBT. "Demascarile" si infierarile practicate de anumite minoritati si moda discriminarii pozitive au inceput sa devina deranjante pentru majoritate. Asistam deja la ceva absurd, discriminarea majoritatii!
      • -4 (14 voturi)    
        Ai votat PRU? (Duminică, 18 decembrie 2016, 16:07)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui talos

        Rasismul nu se refera strict la discriminarea rasiala, ci si etnica sau culturala (de limba sau nationalitate). E o notiune mai larga.

        Si e ceva bolnav in avertizarea aia cu milioanele de habotnici romani. Sunt milioane de /// care-l voteaza pe Dragnea, asta nu e un motiv de intimidare a celor care au alte optiuni.
        Romanul e religios tot asa cum e pesedistul cinstit. Doar la nivel declarativ, ca-n rest fatarnicie si duplicitate cat cuprinde...
      • -3 (11 voturi)    
        ba am citit-o! (Duminică, 18 decembrie 2016, 20:31)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui talos

        iar spatiul limitat de aici nu imi permite sa iti reproduc pasaje in care scrie de tigani si o face la modul superior, rasist, vexata de obiceiurile lor de "bastinasi", evident inferiori-suboameni. De parca daca se muta in Asia sau Africa era diferit. Putin respect si pt traditiile locale nu ar strica, totusi. In ce priveste Egis-ul, era evident pt oricine cu IQ supraunitar ca a fost o greseala de tastare, dar asa se intampla cand unicul contra-argument pe care il ai e ca cineva a tastat o litera in plus intr-un text f lung, dai dovada unei precaritati intelectuale grave.
        Legat de cine e intolerant si Franta "dezgustatoare'? Da, imi mentin afirmatia si asta nu ma face intolerant, ca nu am pretins sa plece francezii/clotilde de aici. Este acea Franta opusa idealului prezentat in literatura ei "universala". Si da, au fost si sunt rasisti cu romanii, nu cu romii in special, asa cum va place voua sa va mintiti. Pt ca pentru ei romii=romanii, alta rasa. Nu e vb de xenofobie, cum ati vrea sa credeti. Credeti ca mor de grija noastra, ca am fi latini? patetice credinte, 'dovada" e in show-urile in care ne ridiculizeaza in fel si chip.
        In privinta religiozitatii romanilor- daaa, bine ai zis, 80-90 % se declara religiosi. Se declara. Ca sunt aceiasi care te dracuie cand ies din biserica si arunca gunoaie la tot pasul si indiferenti fata de suferintele altora. Mare religiozitate, ce mai! Au niste valori si principiii...
        Si apropos de LGBT, ce va deranjeaza ca cer si altii aceleasi drepturi pe care voi le aveti demult? unde e statuat ca doar majoritatea trebuie sa aiba unele drepturi? Trecand peste faptul ca oricum Romania este f.f.f.f departe de situatia SUA sau altor tari in privinta recunoasterii de drepturi, ca nu pot intelege ce te/va deranjeaza drepturile lor, ca nici macar nu le-au fost acordate sau recunoscute prea multe in Romania?! Asta e argumentul suprem?! Cu ce e majoritatea din Romania discriminata? hai ca am vazut-o si pe asta, veniti cu argumente puerile!
    • +10 (16 voturi)    
      De ce denigrezi? (Duminică, 18 decembrie 2016, 15:23)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      De ce calomniezi? Cum poti face asemenea asocieri demne de Antena 3? Ideile tale nu erau un secret nici pana acum, totusi tonul era ceva mai decent...
  • +7 (21 voturi)    
    Nu va lasati intimidati (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:09)

    cinevatus [utilizator]

    Nu va lasati intimidati.
    Transparenta nu actioneaza prin graba si rezolvari pripite ci in mod previzibil si la lumina.
    Am inteles ca Moroianu poate face recurs. Va avea sansa sa isi apere afirmatiile.

    Sunt de acord cu cei care spun ca acesta este un test al calitatii oamenilor de top pentru USR iar noi publicul vom trage niste concluzii. Este important sa nu scadem nivelul de exigenta de pana acum. Abia acum USR isi va arata valoarea. Modul de gestionare a unor asemenea crize poate scoate la suprafata valoarea unui partid sau dimpotriva.. lipsa valorii.

    In opinia mea, atitudinea reformatoare ar fi sa ai curajul sa infrunti greselile si ceea ce este realitatea nefavorabila in loc sa pretinzi ca totul e perfect.
  • -7 (21 voturi)    
    Piine si circ (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:13)

    oopsie_daisy [utilizator]

    Am votat USR pentru ca am avut incredere in ei, desi, sincer vorbind, mi se parea ca au un pic prea multe personaje cu egouri hipertrofiate. Am zis insa ca nah, mai bune egourile de intelectuali subtiri decit cele de social-democrati.
    Imi pare rau insa sa vad acum ca votul meu a promovat inceputul unei telenovele de cel mai prost gust, pe linga care "Mihaela, dragostea mea" si lacrimile "ne paraseste Stolo" par niste simple desene animate cu strumfi.
  • +6 (22 voturi)    
    Public/Nepublic (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:18)

    Astronautul [utilizator]

    Pentru cei care sustin ca trebuia sa rezolve intern lucrurile astea, am impresia ca sunt masochisti.

    E ca si cum ai cere sa fii mintit! Pe genul "rezolvati voi acolo intern, noi trebuie sa vedem doar ce ne place si ce e frumos".

    Este vorba despre un partid politic totusi, un lucru de interes public, astfel incat sa votam in cunostinta de cauza. Nu e un cancan dintre Adrian copilu' Minune si nevasta-sa si ce fac ei in casa. Acolo aplici zicala "sa nu-si spele rufele in public". Dar aici trebuie sa ne intereseze ce e in spate. E vorba de un partid important deja... cum sa te plangi ca au iesit la iveala lucrirle astea? Foarte bine, sa stim ce alegem.

    Scrisoarea lui Sergiu a fost extrem de decenta si sincera. Deci mai lasati-ne cu "spalatul rufelor in public" ca nu se aplica aici.

    Ganditi doar in sabloane, dar le aplicati aiurea.
    • -2 (14 voturi)    
      Nu vrei și sex? (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:48)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

      Ca să fie totul transparent!Ce a făcut Sergiu Moroianu nu are legătură cu familia.Sau are și sunt gelozii la mijloc!
      • +4 (6 voturi)    
        ?? (Duminică, 18 decembrie 2016, 19:16)

        Astronautul [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Cred ca ai inteles fix pe dos mesajul
  • -6 (16 voturi)    
    Penibilitatea la maximul ei (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:40)

    JoshuaTree [utilizator]

    Unii oameni chiar nu au simtul ridicolului ?
    Presupun ca totuși au văzut și ei filmul înainte de a îl face public. Este jalnic. Înțeleg idea dar ... nu cred ca era cazul sa facă asta. Penibil ca prezentare, el se simte mai mult de cât fals și inconfortabil iar ea este o naiva ridicola. Asemenea gesturi se fac cu un copil de 5 ani in fata comunității sa îl învețe minte. Le urez sa rămână împreuna dar la cum transpare din filmulețul asta, ea își dorește sa conducă iar el o iubește și ar face orice. Sper sa o iubească suficient de mult. Telenovele as spune . Hahahahahaha
  • -2 (16 voturi)    
    deceptie totala USR (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:44)

    Vio [anonim]

    Veti discuta cu colegii dvs. dar cu noi cei ce am crezut in dvs. sincer , cine ne va mai convinge ?
    regret ca am fost pacaliti inca o data ( cel putin o parte din noi , votantii !0
  • +9 (13 voturi)    
    Succes! (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:46)

    nlln [utilizator]

    Da, si eu cred ca s-au grabit cu excluderea.

    Ca orice alta organizatie si USR va trebuie sa lucreze la un plan de "salvare".
    Ce facem daca.....
    Excluderea se poate aplica desigur dar nu pentru o postare pe internet.
    Poate ar fii fost mai matur sa se dea un raspuns intrebarilor respective, simplu, civilizat ,iar restul discutiilor sa ramana ..altundeva.
    Succes !
    Un atu al oamenilor puternici este ca au puterea sa recunoasca cand au gresit.
  • -3 (19 voturi)    
    deceptie bis (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:51)

    Vio [anonim]

    Dle Moroianu pentru mine ati fost o speranta ca olimpic si matematician. daca nu va convenea ceva si desigur ca sun tmulte de spus, trebuia sa va dati dvs. demisia impreuna cu sotia. Fara tamtam ......
    Sau mai bine , le spuneati colegilor din usr inca de la inceput ce nu va convenea. asa , va dati seama ... ati terminat partidul. Toti acesti ani vor fi ironii si neincredere.
    Chiar nu m-am asteptat de la un om ca dvs..... decat daca ati dorit premeditat sa distrugeti partidul.
  • +3 (19 voturi)    
    Aoleo! (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:52)

    Nyk1 [utilizator]

    O familie tradițională, cu un tată și o mamă? Păi ăștia clar nu reprezintă valorile USR!
  • +4 (16 voturi)    
    usr-ul a murit (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:03)

    chiuariu [utilizator]

    inainte de a se naste. clotilde era viata acestei organizatii, acum nu e decit o cochilie goala, ai carei parlamentari se vor imprastia in stil PPDD, daca tot au ajuns sa se compare cu el.
  • +3 (13 voturi)    
    mda (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:16)

    dum_i [utilizator]

    Mai putin facebook si mai multa munca pentru cei ce v-au votat.

    Asta v-as sugera.

    Altfel, sunteti mancati.
  • +12 (14 voturi)    
    Metoda de rezolvare (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:21)

    talos [utilizator]

    aleasa, facebucu', a fost, hmm, sa spunem nefericita si tensiunile acumulate in timpul campaniei i-au explodat in fata lui Moroianu. Cand arunci o asemenea grenada in public nu mai poti spera la o reactie amiabila. Da' mai lasati oameni buni facebucu' ala si discutati personal, nu va mai duelati online precum adolescentii! Sper ca evenimentele sa apartina unei etape de copilarie politica si sa nu reprezinte altceva mai tulbure. Nervii in piuneze, orgoliile supradimensionate si reactiile isterice nu au ce cauta in politica pe care o asteptam de la USR. Inca va mai acceptam stangaciile dar nu pentru mult timp. Terminati cu prostiile si treceti la treaba ca asta asteptam de la voi! Circ de Dambovita avem de 27 de ani si ne-am saturat!
    Daca in schimb e vorba de o lovitura indirecta la adresa lui Clotilde intr-o lupta intestina pentru putere atunci e clar, sunteti niste luzari deja infectati cu virusul politichiei dambovitene si nu mai meritati nici un strop de atentie. Ar fi pacat de prietenia ruinata, de munca depusa si de voturile irosite.
  • +3 (15 voturi)    
    O imensa dare in petec (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:22)

    valll [utilizator]

    Asa sa ramaneti, o familie unita! Sa nu va lasati dezbinati. Nu ar fi exclus ca profesionistii mizeriilor din presa sa va atace perfid, asa cum au atacat familia Iohannis si se pare ca le-a reusit.
    In ce priveste excluderea in stil bolsevic din USR, a fost o imensa dare in petec. Sper sa revina, sa-si revine, daca nu vor sa-si piarda toata credibilitatea.
  • +1 (13 voturi)    
    telenovela? (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:25)

    Grig2 [utilizator]

    Cred ca sustinatorii si vorantii USR nu sunt amatori de telenovele si nici sa urmareasaca in presa sau pe FB ce face familia Armand-Moroianu.
    Ce ii intereseaza este unitatea partidului; in familie fiecare face ce vrea si de preferinta in privat, ca asa e decent.
    Pana una alta imaginea USR-ului a avut mult de suferit si, din pacate pentru ei, am auzit multi sustinarori exprimandu-si nedumerirea fata de actiuni de-astea: mult zgomot pentru nimic, mai tragem un fas in nasul celorllati si pe urma ne pupam cu lautari anuntand si presa.
    Chiar nu e clar ca USR-ul inseamna altceva, lumea asteapta altceva?
    Sper ca ceillati din USR vor da dovada de mai multa decenta, maturitate in gandire si mai ales in fapte.
    Le urez mult succes !
  • +3 (9 voturi)    
    Cine manevreaza USR-ul (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:53)

    Ardeleanu [anonim]

    Ne-am dorit un partid curat ,m-am inselat,cei care nu au votat in 11 dec au prevazut oare ce se va intampla la 3 zile dupa alegeri in USR?
    Ati manjit acest inceput de drum ca nu se mai spala cu nimic.
  • -5 (7 voturi)    
    . (Duminică, 18 decembrie 2016, 15:03)

    Evq [utilizator]

    Observ faptul că doamna Armand are foarte mulți fani pe hotnews...
  • +1 (13 voturi)    
    Clotilde,te incadrezi perfect la mandrii romani (Duminică, 18 decembrie 2016, 15:07)

    Plagarus [utilizator]

    Cam prea repede,a uitat doamna Armand ca vine dintr--o tzara civilizata !!!
  • +3 (11 voturi)    
    Respect pentru cei care stiu ce vor de la viata (Duminică, 18 decembrie 2016, 15:22)

    Marius_23 [utilizator]

    Familia unita este cel mai important lucru . Avem nevoie de politicieni sanatosi .
  • +6 (12 voturi)    
    :) (Duminică, 18 decembrie 2016, 16:05)

    Xorciser [utilizator]

    Treaba e mult mai simpla.

    Oamenii astia din USR s-au certat intre ei dintr-un motiv mult mai "lumesc"- cine sa mearga in delegatia de negociere de la Cotroceni. In final au mers cei care au mers (Nicusor Dan, Cristian Ghica, Roxana Wring, Manuel Costescu, Levente Elek). Nici urma de Clotilde Armand.

    Cand cineva a ridicat glasul pe tema asta a fost exclus imediat din partid, intr-un mod care aduce aminte de vremurile PCR-ului.

    Eu nu i-am votat pe cei din USR, dar cred ca ajungem la vorbele unui ALDE-ist de trista amintire: "Acum se prezintă o nouă forță, o societate civilă cu capital anonim, care reprezintă marile corporații. [...] Deci nu e adevărata societate civilă, a oamenilor fără putere, care din când în când vorbesc cu putere."

    Asta e puterea, in final corupe.
  • +5 (11 voturi)    
    istorie (Duminică, 18 decembrie 2016, 17:26)

    revo [anonim]

    Excluderea in doi timpi si trei miscari a lui Moroianu mi-a adus aminte de Monica Musca, Th.Paleologu, Zgonea - cine misca in front si nu pupa pulpana sefului, out! Acum valabil si pentru democraticul si liberul si independentul USR!
  • -3 (11 voturi)    
    penibil (Duminică, 18 decembrie 2016, 18:30)

    io [anonim]

    Absolut penibili...ce-ar fi sa ramaneti doar o familie? Sau nu e suficient atat?!
  • -2 (4 voturi)    
    Clotilde, (Duminică, 18 decembrie 2016, 20:36)

    John M. [utilizator]

    We love you. Lose the Romanian moron.
  • +4 (6 voturi)    
    Aoleu ... (Duminică, 18 decembrie 2016, 21:58)

    zizi_m [utilizator]

    1) Individul asta nu trebuia sa acuze in public inainte sa ridice problema in partid.
    2) Daca tot a facut-o, nu avea voie sa lipseasca de la intrunirea in care trebuia sa isi sustina afirmatiile. Atacurile nesustinute de dovezi sunt specialitatea A3, comisarul, Vadim Tudor, zona asta ...
    3) Excluderea e normala in conditiile astea.
    4) Pare o lupta pentru putere, si daca asta e atunci marea speranta a politicii romanesti arata ca are aceleasi naravuri tamapite mostenite de la cei neaosi: s-au vazut cu nici 10%, facut nu pentru ca ar fi venit ei cu cine stie ce idei extraordinare, ci pentru ca lumea s-a saturat de ce partidele existente, si acum se bat pe bucatica asta.

    Astea le spun in conditiile in care i-am votat, iar daca ar fi alegeri maine i-as vota iar. Nu pentru ca sunt extraordinari, asa cum ziceam mai sus, ci pentru ca par mai curati si bineintentionati decat toti ceilalti. Par, accentuez.

    Sper sa ma insel la punctul 4 si sa le vina mintea la cap.
    • 0 (0 voturi)    
      zizi_m (Luni, 19 decembrie 2016, 18:01)

      vizirul [utilizator] i-a raspuns lui zizi_m

      AI PERFECTA DREPTATE!
      Ce atitudine de om in toata firea este aceea de a aprinde un foc si apoi a se face nevazut, fara sa asiste la urmari si sa se explice asupra actiunilor proprii? Seamana a teribilism infantil,dar cu consecinte greu de estimat.Rusinos!
  • -1 (5 voturi)    
    O părere personală (Duminică, 18 decembrie 2016, 22:16)

    Alui [anonim]

    Au fost multe cazuri de oameni carismatici, care ii făceau pe mulți sa cada pe spate dar mie îmi displăceau, parca in mod inexplicabil. Pana la urma oamenii aia mi-ai confirmat suspiciunile. Așa e și cu Clotilde Armand. O sa-și dea arama pe fața și mulți o sa fie surprinși negativ. Sincer nici Nicușor Dan nu îmi prea face impresie buna. Ziceți-i fler, dar nu m-am înșelat niciodată.
  • -1 (1 vot)    
    Despre matematicieni și rezolvat probleme (Duminică, 18 decembrie 2016, 22:33)

    Alui [anonim]

    -Știți cum își rezolva un matematician constipat problema?
    - Cu un creion!
  • 0 (2 voturi)    
    Well ... am doar o intrebare: Javert cine este? (Luni, 19 decembrie 2016, 9:36)

    MiticaPalarierul [utilizator]

    Well .. USR pare desprins din Mizerabilii lui Victor Hugo ...

    Clotilde ... Cosette ... Chichirau .. qui qui rau ? Iar in fruntea lor Nicusor Dan, acest Jean Valjean al luptei antisistem...

    Sunt curios in treaba asta cine-l joaca pe Javert ?

    "La Patrie et Mon Droit !" (ca pe stangul il am beteag)

    ;-)
  • +2 (2 voturi)    
    ce telenovela mai este si asta stimata familie? (Luni, 19 decembrie 2016, 15:09)

    vio [anonim]

    Trist. Continua sa fie trist.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version