Raluca Turcan: Continuam efortul pentru a obtine un guvern de dreapta. Avem aceasta datorie, sa incercam

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:18 Actualitate | Politic

Raluca Turcan
Foto: Facebook
Presedintele intermar al PNL, Raluca Turcan a declarat, sambata, la Sibiu, ca formatiunea sa continua efortul pentru a obtine un guvern de dreapta, ea aratand ca liberalii au datoria sa incerce si ca au existat discutii politice informale, scopul fiind acela de a da Romaniei o guvernare sanatoasa, potrivit Mediafax.

Intrebata daca PNL continua negocierile pentru realizarea unui Guvern de dreapta, Raluca Turcan a raspuns: "Continuam efortul pentru a obtine acest guvern de dreapta. E un efort, un proces de negociere, si avem aceasta datorie sa incercam".

"Atat timp cat nu crezi in solutiile pe care cineva le propune pentru oameni, ai aceasta datorie, pentru oameni, sa incerci in continuare, chiar daca pare greu, chair daca exista foarte multe intoxicari in spatiul public - am vazut intoxicari plecand de la propunerea pentru sefia PNL pentru Calin Popescu-Tariceanu (...) Nimic nu e adevarat. PNL se poate relansa", a spus Turcan.

Intrebata daca a discutat cu Tariceanu perspectiva formarii unui guvern cu ALDE, Raluca Turcan a raspuns: "Au fost discutii cu toate partidele, discutii informale. Nu s-au promis functii. Incercam sa adunam oameni in jurul unui scop comun, acela de a da Romaniei o guvernare sanatoasa, solida, pentru oameni".

"In privinta intrebarii dumneavoastra, a efortului de a oferi o coalitie de dreapta, pot sa va spun ca acest demers politic pe care PNL il face este exact in acelasi spirit: oamenii au nevoie de dezvoltare, de bunsatrare, si, pentru a obtine lucurile acestea, este nevoie de o guvernare responsabila", a mai precizat Raluca Turcan.

Ea a adaugat ca programul economic al PSD nu este sustenabil, ascunde in spate cresteri de taxe si impozite, si nu poate aduce acea bunastare pe care oamenii o asteapta: "Asadar, eu cred ca avem aceasta datorie: sa oferim un program de guvernare de dreapta, un program sustenabil care sa uneasca si oamenii si proiectele si idelile pentru ca Romania sa aiba o sansa sa se dezvolte in mod sustenabil", a mai spus presedintele interimar al PNL.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

5243 vizualizari

  • +7 (41 voturi)    
    de unde soro? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:21)

    Gustav666 [utilizator]

    Continuati cu aberatiile? Daca s-ar repeta acum alegerile n-ati mai lua nici 10%.
    • +8 (30 voturi)    
      PSD nu are majoritatea, ci doar 47% (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:55)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      47% NU e majoritate si insemna ca toti ceilalti au 53% deci majoritatea.

      PNL-PMP_USR+UDMR si independenti au majoritatea simpot forma un guvern , legitim, ALES !
      • +8 (20 voturi)    
        majoritate (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:32)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Din pacate mai este si partidul mancatorilor de \\\\\ numit ALDE,care impreuna cu PSD au peste 50% deci majoritatea.
        • +4 (10 voturi)    
          Daca ALDE se aliaza cu ceilalti atunci PSD cade (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:10)

          Boham [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          pai asta e ideea, depinde de ALDE, cu cine se aliaza Tariceanu, aia fac gfuvernul, aia au majoritatea
        • +1 (7 voturi)    
          ! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 19:20)

          CTGOnline [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          Razgandeanu nu e o problema. Daca ii dai mai mult decat ii dau bolsevicii de la PSD, vine pe motocicleta la guvernare.
      • +10 (12 voturi)    
        asha e (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:30)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Dar cit de greu crezi ca i-ar fi PSD-ului ca acum, sau peste 2 luni, sau peste un an, cind va fi convenabil, sa cumpere pur si simplu 12 parlamentari de la ALDE sau PMP sau PNL? Pentru PSD asta ar fi scenariul perfect. Sa-i lase pe toti ceilalti sa faca o alianta, sa-si rupa gitul in 6-12 luni, dupa care sa preia ei puterea si sa spuna ca programul lor de guvernare nu mai poate fi pus in aplicare din cauza grelei mosteniri.

        PSD trebuie sa intre acum la guvernare ca sa se vada clar ca toate aberatiile propuse in campanie au fost doar cai verzi pe pereti.
        • 0 (0 voturi)    
          he (Duminică, 18 decembrie 2016, 21:19)

          g01an [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          pai asta spera PNL-u, sa fie capabil sa "cumpere" loialitatea PMP, ALDE, UDMR si cativa parlamentari din PSD care au mai tot emigrat, cum ar fi razvratitii care au fugit oportunistic din UNPR cand a fost mancat de PMP. nici una din variante nu pare buna, dar o alianta care nu este bine inchegata poate fi mai usor tinuta din scurt de catre societatea civila in caz de derapaje anti-justitie, spre deosebire de o alianta in jurul PSD-ului. pragmatic vorbind, este singura solutie echitabila pentru noi. trebuia prezenta 2-3% mai mare ca sa nu ne gasim in haznaua asta.
          • 0 (0 voturi)    
            aminteteti cum a fost 2009-2011 (Luni, 19 decembrie 2016, 11:34)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui g01an

            in fiecare luna era amenintare de motiune de cenzura, motiune care a si trecut in momentul ca incare PSD-ului i-a fost clar ca exista spatiu fiscal pentru "reintregit" salariile".

            E extrem de greu sa tii in friu o alianta atit de eterogena mai ales avind in vedere ca in alde sau in unpr (parte din PNP) exista o gramada de personaje certate cu legea gata sa tradeze oricind tabara care apara DNA-ul.

            PSd trebui sa guverneze acum, sa vada tot poporul ca promisiunile sale erau cai verzi pe pereti. Altfel tura viitoare va cistiga cu aceleasi metode.
            • 0 (0 voturi)    
              nu stiu ce sa zic (Luni, 19 decembrie 2016, 16:08)

              g01an [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

              da, o astfel de alianta ar fi fragila, de aceea nu ar avea curajul sa faca prea multe prostii... tocmai asta era singurul avantaj/singura alternativa pe care o vedeam in toata situatia asta. cu o alianta psd + alde, nu ai nicio cale de recurs pentru urmatorii 4 ani... asta cu educatul electoratului nu mi se pare neaparat o idee buna, pentru ca au memorie scurta daca doar dupa un an de pauza PSD ar fi uitat ce s-a intamplat. problema parlamentarelor este alta, electoratul dispersat care nu poate vota usor. un guvern psd nu va rezolva aceste probleme... singura varianta in care se intampla ce zici este o eventuala criza economica ce ar urma cat timp sunt ei la guvernare. cum as putea sa-mi doresc sa se intample asta? este o situatie imposibila.
      • +2 (4 voturi)    
        /// (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 20:35)

        NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Adica aia e ALIANTA DE DREPTA, ce insirui tu acolo????
        Pai mamaliga aia conceputa de tine nu ar dura nici o saptamana in parlament....
    • +13 (13 voturi)    
      Sapam la Aiud,Ramnic,Sighet... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:13)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Unde gasesti multi si ADEVARATI oameni de dreapta.
      Problema e ca nu stim cu adevarat unde este cimitirul lagarului...
    • +6 (8 voturi)    
      Trebuie să-și facă planul (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:30)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      cum va câștiga PNL alegerile peste 4 ani, o pierdere de resurse și timp abordarea Ralucăi.
      • +7 (17 voturi)    
        n-au priceput mesajul electoratului (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:07)

        miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        daca pricepeau mesajul electoratului si voiau sa se schimbe dadeau o declaratie decenta, ca respecta votul si intra in opozitie, ca incearca sa repare ce au gresit etc
        • -4 (14 voturi)    
          electoratul lor e cel care a votat cu PNL (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:45)

          Boham [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

          milioane de oameni au votat cu PNL pt ca vor ca ei sa guverneze.electoratul nu e format doar din cei 3 milioane de asistati care au votat cu PSD


          PSD a fost votat de 45% din doar 40% din totalul electoratului din Romania.

          PSD n-are nici macar jumatate din jumatate din electorat, capisci??? asta clar inseamna ca PSD NU ARE MANDAT
          • +1 (9 voturi)    
            asa, si? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 20:37)

            NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui Boham

            pnl are mandat, votat de 700.000 de oameni, adica 4% din total?
            dupa mintea ta, are?
            ei uite de aia pierdeti voi alegerile, din cauza postarilor ca ale tale
            am sa am grija sa votez psd la anu la europarlamentare, razand...tocmai din cauza abjectiilor pe care le-ai postat astazi
            • -2 (4 voturi)    
              PNL are 20% - tu stii sa numeri? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 22:04)

              Boham [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

              PNL are 20% din cei 40% care au votat.

              PSD are 45% din cei 40% care au votat

              Si eu n-am zis ca PNL are mandat, am zis ca PNL+PMP+USR+ALDE si UDMR au mandat daca formeaza majoritatea dar dupa capul tau PSD-ul are majoritatea fara sa o aiba
    • -2 (2 voturi)    
      ! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:36)

      CTGOnline [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Asa e, Gustav ai dreptate. Dar daca principalul scop al Doamnei Turcan ar fii sa scape de bolsevicii penelisti care au vandut "dreapta" din Romania bolsevicilor pesedisti prin uslamism, ar avea o sansa buna.
  • +11 (23 voturi)    
    mari prosti (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:29)

    Francisc 1 [utilizator]

    nu mai bine stati oleaca in opozitie? ati vazut ce bine i-a prins psd?
    • +4 (16 voturi)    
      PNL e in opozitie din 2012 (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:25)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      alooo, voi stiti sa numarati? PSD e la guernare din 2012 deci PSD a fost tot timpul la guvernare pana in 2016 si mai vor 4 ani pana in 2021.

      PSD: 2013-2014-2015 plus 2017-2018-2019-2020

      PNL: 2016

      si tu zici sa stea 'oleaca' la opozitie? pai ei sunt in opozitie din mai 2012
      • +1 (13 voturi)    
        pnl e la putere din 2004, fara 2015 si 2015 (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:08)

        miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        asa ca sa ne scuteasca
        • +7 (9 voturi)    
          PSD e la putere din 1989 (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:09)

          Boham [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

          PSD: 1990-1996 2000-2004 2012-2016 2017-2021
    • +5 (7 voturi)    
      mi'ai luat vorba... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:46)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      asa gandeamn si io..
      mai bine s'ar organiza intr'o opozitie unita.
      si in opozitie trebuie sa aiba o intelegere, sa fie uniti si sa aiba un program coerent, sa vorbeasca aceaiasi limba....
      o opozitie buna, o strangere a randurilor, i'ar obijjnui sa lucreze impreuna si in caz ca peste cativa ani ar ajunge la putere...
      penelistii au o istorie a dezbinarii la putere.
      inca de pe vremea conventiei democrate, ei fiind principalii vinovati de distrugerea tzaranistilor.
      au intrat in cardasie cu ai lui petre de apaca, in loc sa tina aproape cu taranistii, in amintirea vremurilor trecute, democratice cu adevarat.
      de fapt, peneleul a fost reinfiintat si acaparat de oportunistii securei, dornici de...capitalism. tradus, inavutire prin jefuira tzarii..
  • -5 (23 voturi)    
    Asta e ordinul? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:34)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Asa a venit ordinul de la Moscova? Ori mafia portocalie de sorginte FSN vrea sa pozeze iar in dreapta? Aceasta IMPOSTOARE mai bine ar tăcea!
  • +16 (22 voturi)    
    mai nene ! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:41)

    CRMS [utilizator]

    Lasia dreaku PSD-ul sa conduca tara asta asa cum si-au dorit-o romanii.
    Chiar nu intelegeti ca nu poate sa iasa nimc bun din talmes-balmesul asta de partide si partidulete din care vreti sa faceti guvernul?
    Chiar v-a luat Dumnezeu mintile ?
    Dca USR-ul se amesteca acuma cu ALDE si-l pupa-n bot pe Tariceanu in veci nu o sa mai pupe votanti !
    • +9 (9 voturi)    
      Nici o sansa (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:13)

      CezarIacob [anonim] i-a raspuns lui CRMS

      Eforturile PNL sunt niste aberatii. O sa se loveasca de USR ca de un zid. PSD a castigat alegerile ... sa treaca la treaba si la zid. Sa vedem cum o sa isi faca ei jocurile in situatia fragila in care au bagat bugetul cu pomenile. PNL sa stea in opozitie si sa construiasca o opozitie reala, cum o sa faca si USR-ul. Mai usor cu foamea asta de putere fara sa tinem cont de consecinte!
    • -5 (21 voturi)    
      Daca pot guverna de ce sa nu incerce? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:32)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      Atat timp cat exista o sansa ca PNL sa guverneze, e dreptul si obligatia lor sa o faca! PSD nu are majoritatea, desi la Antena 3 se chinuie unii sa spuna asta
      • +4 (6 voturi)    
        daca.... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:47)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        .............................
        dar, parca.............................................
      • +1 (3 voturi)    
        daca? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 20:40)

        NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        alianta propusa de pnl nu e guvernare, e bataie de joc, pe seama si spinarea romanilor
        pai fiecare partid va vrea x--y--z departament , ce te faci , cum le dai la toti?
        aia nu e alianta, e CIRC, pe banii nostri
        IJN OPOZITIE, SI REPEJOR
        CU CAT MANANCA MAI MULT DIN GURA, CU ATAT PIERD MAI MULTE PROCENTE PT EUROPARLAMENTARE
  • +7 (23 voturi)    
    Paranoia (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:48)

    Flinder [utilizator]

    Paranoia neputintei datorita frustrarii si ofticii va face sa va scremeti (in frunte cu Iohannis) pana veti rabufni pe voi si apoi sa va savurati produsul ca singurul lucru pe care-l puteti voi face.
  • +13 (25 voturi)    
    Adunatura! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:49)

    obvious [utilizator]

    Numai faptul ca, "continuati sa incercati" demonstreaza ca nu aveti pic de demnitate. Cand ai pierdut, te ridici si construiesti altceva pt data viitoare. Atitudinea asta umila. cu care incercati sa-l cooptati pe Tariceanu, care a demonstrat de-atatea ori ca ciolanul e mai important pt el decat "valorile liberale", nu va face onoare.
    PNL - Oameni mici, la conducerea unui partid ajuns liliputan.
    • +1 (15 voturi)    
      Te inseli! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:25)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui obvious

      Tariceanu a demonstrate ca stie ce sunt valori liberale. De fapt programul si abordarea PSD este mult mai liberal decat balmajeala Alinuta _Ralucuta wernuta, in fruntea baltii FSNIsto-Pdisto PPisto fara de ideologie. Asa ca dreapta lu Ralucuta cine stie pe ce maneta Moscovita sta. PSDu nici nu trebuie sa faca vre-un effort ca sa fie cam singuriu partid care misca ceva. Pur si simplu ca au mai ramas valori liberale prin PNL se lasa ingropati (era sa zic de vii) ca niste mortaciuni in prag de eutanasiere.
      • -2 (2 voturi)    
        Adunatura! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 19:28)

        obvious [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

        Poate ai vazut ca in mesajul meu am pus "valori liberale" intre ghilimele. Inainte sa raspunzi la mesaje citeste corect si, mai ales, intelege ce-ai citit.
  • +12 (28 voturi)    
    Posibilitate (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:50)

    A310 [utilizator]

    Voi si johannis , putei sa fortati alegeri anticipate si poate reusiti sa aduceti PSD-ul la vreo 60-70% .

    VA UREZ MULT SUCCES !
    • +6 (12 voturi)    
      E mai bine asa, sa fie dezastru total (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:33)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui A310

      poate atunci cand PSD va avea o majortitate de 70% si va face haos in Romania, ii va determina pe cei care nu voteaza sa se trezeasca
      • +2 (8 voturi)    
        Perceptie (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:36)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        Percepția mea este ca nici atunci nu se vor trezi , deoarece eu consider ca le place .
        Eu am votat PNL de multe ori , dar acum cand au luat PDL-ul , care din punctul meu de vedere este lupul ascuns sub blana de oaie . Liberali erau Campeanu , Patriciu , Catarama , dar nu duplicitarii si fripturistii de acum , .
        Aici din Franta , multi concetateni si-au dat seama de diversiunea prin care Johannis a castigat alegerile . Ca si diversiunea lui Ciolos cu " mocirla", numai ca de data aceasta nu le-a mai iesit . Daca PNL-ul s-ar desparti de PDL si ar fuziona cu ALDE , atunci cred ca ar putea deveni un partid credibil si cu forta .
        • +1 (5 voturi)    
          ALDE sunt PSD-istii din PNL (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 22:07)

          Boham [utilizator] i-a raspuns lui A310

          in Romania trebuie sa existe 2 forte, PSD si aioa care vor desfiintarea PSD. Tariceanu sigur nu vrea sa lupte cu PSD din moment ce el a facut jocurile PSD in 2007 cand l-au suspendat pe Basescu
  • +15 (19 voturi)    
    Constatari . (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:51)

    Andrei_Fieraru [utilizator]

    Remarc din nou ca doamna n-a invatat nimic din ultimele evenimente . Nu intelege ca n-are ce cauta in conducerea PNL . Partidul , care se vrea de dreapta , trebuie sa fie reprezentantul mediului privat in lupta politica ( privatii sunt majoritari in oricare forma de organizare din tara , lipseste doar forta care sa-i aduca impreuna ) . Nu se poate ca aceasta lupta sa fie dusa de bugetari din tata-n fiu . Este un nonsens . Cineva care doreste sa faca parte din conducerea unui asemenea partid , trebuie sa fii mancat paine in zona privata , cel putin zece ani . In rest , ramane aceeasi intrebare care o pun in ultimele zile : ce a studiat doamna Turcan la Moscova , timp de trei ani .
  • +6 (14 voturi)    
    Cireasa de pe mort (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:56)

    sorcov [utilizator]

    "oamenii au nevoie de dezvoltare, de bunsatrare"

    A uitat exact problemele cea mai importante: riscurile internationale, coruptia mare, infierarea absurda a coruptiei mici si circumstantiale care a Mungiu-it toata populatia de peste 50 de ani cum ar fi socrii lui Iohannis si fratele lui Basescu. Sigur ca se impune un guvern responsabil non-PSD, dar este posibil asa ceva cand liderii vorbesc numai despre cai verzi pe pereti, dovedind ca nu au inteles nimic din alegeri?

    Din rateu in nou rateu, mult succes la peneleu. Bunsatrarea si Invercarea moarte n-au.
  • +2 (6 voturi)    
    Here we go again... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:39)

    JohnR [utilizator]

    Nu ar fi mai simplu sa fie doar 2 partide politice in Romania? Stanga sau dreapta, rosu sau albastru si gata. Ca in State. Atatea discutii, aliante, tradari, telenovele si pierdere de vreme. Tipic balcanic.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu se poate! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:36)

      ihateyou [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      Liberalii nu se pot identifica nici cu crestinii democrati care domina astazi dreapta, nici cu socialii democrati. Nu ai cum sa faci doar 2 partide ... cand sunt 3 ideologii politice distincte si rivale, cu 3 viziuni diferite de Stat si administratie ... care au raspandinre semnificativa la electorat! ..:))

      Si in US sunt mai multe partide ... numai ca ele nu trec pragul electoral care sa le aduca in Congres ... electoratul american fiind puternic polarizat in jurul celor 2 partide. Ideea e ca nu este interzis ... crearea de partide, asociatii politice ... nu este si nu poate fi interzisa ... in nici o democratie! Filtrarea se face de catre electorat ... nu de catre Lege! ...:))

      La noi ... popularii se agita degeaba ... Alianta PSD - ALDE ... este tinuta impreuna ... de puternice resentimente fata de basism si de numeroase puncte si viziuni comune de guvernare! Si cel mai important ... de dorinta de supravieturie ... In timp ce in cazul PSD ... nu se pune problema in termeni de supravietuire ... au nevoie de ALDE ... pentru o guvernare stabila ... Liberalii au nevoie de alianta cu PSD ... pentru a supravietui ... si a nu fi inghititi in crestin-democratia anti-liberala care domina astazi Europa prin PPE!
  • +8 (10 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:45)

    vitan.sandu [utilizator]

    Raluca, ce rau este sa nu ai simtul ridicolului.
    Mai sunt si postaci care spun ca ar trebui sa incerce. Ce sa incerce? Un eventual guvern pnl, scos din caciula cineva (nu de Johanis, el nu este in stare), are sanse sa cada in cel mult sase luni. Iar pnl ar ua drumul pntcd. Si atunci psd ar veni ca slvator pe cai albi. Si ar avea 70%. Cu un guvern psd acuma, peste patru ani, pnl poate reveni in prim plan. Dar nu cu alinuta si raluca. Cu oamni seriosi si capabili.
  • +2 (4 voturi)    
    Pleaca si te ocupa de alceva (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:27)

    burebista [utilizator]

    Alinuta si Raluca Turcanu doua oi TURCANE pe care lupi va papa in doi .Trebuie in conducator drept si cu sange in vene care sa puna PNL pe picioare . sa fie credibil si apoi sa faca ceva pt tara .
  • +1 (3 voturi)    
    Nuanta ... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:28)

    ihateyou [utilizator]

    IMO .. exista o nuanta clara... intre modul cum se raporteaza cele 2 forte politice principale din Romania ... la Liberalism ... unii sunt non-liberali ... ceilalti sunt anti-liberali!...:))
  • -1 (1 vot)    
    de ce? (Duminică, 18 decembrie 2016, 2:31)

    srpc [utilizator]

    n-au capatat multinationalele destule pomeni bugetare? n-ati vandut inca tot? nu sunt salariatii romani destul de striviti? tradatori murdari!!!
  • -1 (1 vot)    
    Bah ! Oi fi eu votant de dreapta, da' parca .... (Duminică, 18 decembrie 2016, 10:20)

    KTerinca [utilizator]

    .... prea e gretoasa toata chestia asta.
    Au castigat, frate !
    Asta e, mergem mai departe.
    Daca dreapta nu a fost in stare de rezultate mai bune, sa stea dracului in banca ei, sa-si linga ranile si sa faca opozitie activa.
    Ca ni se face si mai tare greata de ei.

    Am votat cu PNL-ul din Mai '90 incoace, iar acum, cu USR, din scarba fata de PNL.
    Acum sa inceapa iar vopsirea ciorii ar fi prea mult.

    Sa fiu al dracului daca n-as iesi in strada impotriva lui Iohannis, cu tot votul meu dat acum doi ani si cu toate simpatiile mele de dreapta de 27 de ani incoace.
    Prea ar fi nesocotita democratia cu aceste facaturi politice.
    Democratia e cel mai important lucru, insa politicienii romani nu inteleg nici macar asta.

    Fir-ati ai dracului sa fiti cu melcii vostri, vorba celebrului senator.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică