Sergiu Moroianu, sotul lui Clotilde Armand, a fost exclus din USR. Nicusor Dan: Este o decizie trista

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 11:40 Actualitate | Politic

Sergiu Moroianu
Foto: USB
Sergiu Moroianu, sotul vicepresedintelui Uniunii Salvati Romania, Clotilde Armand, a fost exclus din USR prin votul unanim al Biroul National al partidului, dupa ce a acuzat echipa de comunicare si campanie a USR ca ar fi "asociat imaginea formatiunii cu activistii LGBT si cu Soros", anunta presedintele formatiunii, Nicusor Dan, intr-o postare pe Facebook. "E un moment trist. Prin decizia unanima a Biroului National de aseara, Sergiu Moroianu a fost exclus din USR. Biroul National a sanctionat atacul lipsit de etica la adresa USR, care a ranit miile de oameni care au muncit pentru acest proiect", a scris Nicusor Dan.


Comunicatul de presa al USR, dupa excluderea lui Sergiu Moroianu din partid:


Biroul National al USR a constat ca Sergiu Moroianu a incalcat articolul 13 litera c din statut care prevede ca un membru are indatorirea sa nu prejudicieze, prin luari de pozitii publice, imaginea Salvati Romania si a decis excluderea lui din partid.

USR a constatat ca interventia publica a lui Sergiu Moroianu a fost preluata in mass-media in zeci de articole, stiri si emisiuni TV, intr-un context negativ pentru partid, fapt care a prejudiciat grav imaginea Uniunii si eforturile depuse de membrii si simpatizantii USR in campania electorala.

Sergiu Moroianu a refuzat sa se prezinte la sedinta Biroului National, la care a fost invitat cu 48 de ore inainte asa cum prevede statutul pentru a-si proba acuzatiile. De asemenea, BN i-a oferit lui Sergiu Moroianu posibilitatea sa prezinte dovezile in scris daca nu poate participa fizic la sedinta Biroului National, posibilitate pe care acesta nu a folosit-o.

In scopul clarificarii, tinem sa facem urmatoarele precizari:

1. Interventia lui Sergiu Moroianu a fost lipsita de etica si a adus prejudicii grave imaginii partidului prin lansarea unor acuzatii calomnioase in spatiul public. Persoanele care afirma lucruri deosebit de grave, false, pe care nu le pot proba, contravin statutului de membru si valorilor USR.

2. Sergiu Moroianu s-a folosit pentru a ataca partidul de inventia propagata de adversari in campania josnica de denigrare a USR, asocierea cu George Soros. Tot pe aceasta pseudotema, a acuzat in mod direct si fals unul dintre vice-presedintii USR, pe Roxana Wring.

3. Sergiu Moroianu a enuntat mai multe minciuni legate de cheltuirea banilor in campania electorala.

3.1. Ca banii ar fi fost cheltuiti netransparent si discretionar. USR a facut publice la mijlocul campaniei electorale veniturile si cheltuielile, precum si structura cheltuielilor, urmand ca bilantul complet sa fie facut public dupa finalizarea si depunerea actelor la AEP de catre mandatarii financiari.

Dovada faptului ca banii au fost cheltuiti chibzuit este suma de 50 000 de lei platita pentru sondajul de opinie comandat, ceea ce reprezinta aproximativ 2% din cheltuielile totale.
Cele mai mari cheltuieli din campanie au fost pentru infrastructura (corturi, pliante, servicii postale, productie, distributie).

Sergiu Moroianu sustine ca au fost platite asa zise servicii de consultanta, ceea ce este fals. Pentru toate contractele exista dovada prestarii serviciilor si toate cheltuielile au la baza chitante si facturi care vor fi depuse la AEP.

3.2. Ca Matei Paun urmeaza sa fie platit cu o suma consistenta. Matei Paun a activat voluntar si nu urmeaza sa fie remunerat nici pentru campania de la locale, nici pentru cea recenta de la parlamentare. El nu a fost platit niciodata de catre USB sau USR, fapt ce poate dovedit prin documentele depuse conform legii la AEP.

4. Invitatiile media au venit cu precadere pentru candidatii pentru Parlament, USR promovandu-i pe acestia. Clotilde Armand, care nu fost candidat la Parlamentare, a fost prezenta in mass-media in timpul campaniei electorale. De altfel, Clotilde Armand a fost prezenta la actiunile filialelor locale, inclusiv la cele care implicau aparitii media.

5. In opozitie cu afirmatia lui Sergiu Moroianu, Clotilde Armand a fost cea care l-a cooptat si propus pe Matei Paun in echipa de campanie, in luna februarie 2016.

6. In ceea ce priveste rezultatul alegerilor de la Bucuresti, la alegerile parlamentare din 11 decembrie 2016, USR a obtinut cu 35.000 mai multe voturi decat la alegerile locale din 5 iunie 2016.


Sergiu Moroianu a lansat, miercuri, un atac dur la adresa lui Matei Paun, cel care a coordonat campania electorala a USR, afirmand despre acesta ca este un "personaj controversat" despre care nu se stie "unde a lucrat" si acuzandu-l de o campanie de denigrare si sabotaj la adresa lui Armand.

El afirma ca Paun este vinovat de asocierea USR cu George Soros si cu "activistii LGBT" si cere "Explicatii" biroului national al partidului. El atrage atentia colegilor ca USR a obtinut in Bucuresti un scor mai mic decat la locale si mai mic decat "scorul partidului de apartament PPDD in 2012".  care a adus prejudicii grave imaginii partidului.

Surse din USR au declarat vineri pentru HotNews.ro ca respectiva postare a "adus prejudicii grave imaginii partidului preluand propaganda mincinoasa a RTV si A3 din timpul campaniei electorale" si ca Uniunea Salvati Romania ia in calcul excluderea lui Moroianu din partid.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

26674 vizualizari

  • -6 (58 voturi)    
    corect (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 11:48)

    Adrian_1234 [utilizator]

    Nu imi plac idiotii. Sa urlii asa in gura mare fara sa gandesti ce faci e total idiotic.
    • +26 (38 voturi)    
      Nu e idiot, e destept dar a gresit (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:09)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Hai sa nu catalogam oamenii. E matematician si eu sunt sigur ca e foarte despept desi ca si tine nu-l cunosc.

      Dar a gresit. Daca ai suspiciuni sau dovezi le discuti cu USR nu le expui public. Deci decizia de excludere e corecta chiar daca omul este de respectat. Cred ca a fost si o perioada foarte grea pentru el cu Clotilde mergand in toata tara sa sprijine USR-ul. Hai sa incercam sa ne punem si noi in situatia lor cand faci atatea sacrificii intr-o perioada de cateva luni pentru tara, devine greu si subiectiv totul. Dar trebuia mai multa rabdare, inteleger si comunicare.
      • +8 (28 voturi)    
        Mai grav e ca nici n-a catadicsit sa aduca o (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:00)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        singura dovada pentru tot ce-a spus. Una singura. I-a sfidat pe toti si nici nu s-a prezentat. Mai mare infantilism decat asta , mai rar. In matematica poate merge , nu-ti iese o rezolvare, arunci caietul si pleci doua saptamani , faci altceva. Dar intr-un partid trebuie sa ai o responsabilitate caci poti distruge reputatia a mii de oameni intr-o secunda. La fel si intr-o firma, care e listata la bursa. Daca intr-o firma americana , unul din directori se apuca sa faca niste declaratii de genul asta, pai nu doar ca e concediat pe loc , dar e dat in judecata si i se cer despagubiri uriase corespunzatoare pierderii valorii actiunilor.
        • 0 (30 voturi)    
          "votul unanim" - balkanska politika (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:52)

          LiviusAcris1 [anonim] i-a raspuns lui Maspp

          Ce e asta ?
          "articolul 13 litera c din statut care prevede ca un membru are indatorirea sa nu prejudicieze, prin luari de pozitii publice, imaginea Salvati Romania"
          E copiata din statutul PCR ?
          • -2 (20 voturi)    
            ia exemplul tau (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:12)

            zzztop [utilizator] i-a raspuns lui LiviusAcris1

            Sau poate poti sa dai niste exemple de la partidul pe care-l sustii tu. Cand membrii au criticat partidul? Daca nu poti, inseamna ca tu sustii de fapt PCR?
            • 0 (18 voturi)    
              faza e ca noi astia care am votat USR (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:04)

              Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

              speram sa fie un partid diferit de altele... intelegi de ce comparatia cu alte partide nu e buna ?
              • +3 (17 voturi)    
                Nush ce ai sperat tu (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:38)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

                Dar mie mi se pare fix reactia potrivita pentru asha ceva. Moroianu a denigrat in public, fara dovezi, cu discurs demn de antena3. Un asemenea membru trebuie imediat dat afara, de unde poate critica cit doreste. Democratia nu e despre a face ce te taie capul, ci despre a respecta reguli
                • -2 (8 voturi)    
                  corect (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:37)

                  Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                  Moroianu a gresit. totusi nu poti sa supui va vot exluderea sa fara sa vorbesti cu el... nu e ca si cum era un strain.. nu inteleg de unde toata graba asta si mai ales de ce s-au intrunit fix cand Clotilde nu putea participa la intalnire... Se stia de multa vreme data lansarii de carte de la Cluj... nu cred in coincidente
                  • 0 (4 voturi)    
                    pai care graba? (Duminică, 18 decembrie 2016, 0:57)

                    bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

                    I-au dat 48 de ore sa vina sa se apere. Putea sa trimita dovezile pentru acuzatii si in scris. Plus, daca chiar nu putea ajunge in 48 de ore putea da un telefon sa ceara aminare. Dar e clar ca nu avea ce apara. Pina si nevsta-sa a demontat acuzatiile lui. Moroianu s-a exclus de fapt singur cind a postat aberatiile alea pe fb. Daca avea ceva de reprosat, se ducea cu probe in forurile de conducere a partidului. Orice partid de pe lumea asta, dupa asemenea acuzatii neprobate l-ar fi dat afara. Restul e cancan
                  • 0 (2 voturi)    
                    ? (Duminică, 18 decembrie 2016, 9:00)

                    SilaDe Antrei1 [anonim] i-a raspuns lui Hans Metter

                    De ce ar fi trebuit sa participe la sedinta tocmai doamna Armand, sotia domnului Moroianu? Este vorba despre un membru al partidului USR care a facut-o de oaie. Oricit de calcat pe bombeuri ar fi fost domnul Moroianu, ceea ce avea de spus ar fi trebuit sa le spuna in sedintele USR. Este un adult care ar trebui sa stie foarte bine ce consecinte va avea iesirea lui cu toate magariile spuse pentru partidul din care facea parte.
                    Exista si trebuie sa existe o disciplina intr-un partid, oricit de elitist sau boem ar fi el. Altfel se duce de ripa asa cum domnul Moroianu, intr-un acces de furie declansata de frustrari, a dorit sa se intimple cu USR.
                    Asa ca ideea ca ar fi trebuit totusi sa se vorbeasca cu el este opusa faptului ca nici el nu a asteptat sa vorbeasca cu ceilalti si a pornit jihadul.. Cred ca excluderea este foarte normala. Una este sa critici un lider sau alt membru si alta este sa arunci cu laturile fabricate de teveurile "prietene" in locul in care stai. Mai normal ar fi fost sa plece singur din parid daca erau lucruri care il suparau foarte.
                • 0 (4 voturi)    
                  Dovezi ??? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 23:50)

                  EdrinEd [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

                  Dovada a fost , intreaga campania electorala a USR pentru parlamentare , noncombat in problema Soros pusa de PSD , noncombat sau reactii anticrestine in problema familiei ,etc .
                  Mai citeste odata ce a declarat Moroianu , dupa care iti vei da seama ca , sa ceri dovezi , e un retorism ieftin.
                  • +2 (2 voturi)    
                    pai m-am uitat (Duminică, 18 decembrie 2016, 15:53)

                    bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui EdrinEd

                    Raspunsul USR la acuzatii rezuma extrem de clar ce minciuni au fost spuse.
                    Cit despre Soros, cauta pe net cite luari de pozitie a avut ND in privinta sorosismului, inclusiv la pozele cu ponta si soros. Da' na, asha e in Romania, spargatorul de semite sta toata campania la suete, dupa care se trezeste sa acuze. Moroianu ce a facut in campania asta, de are asemenea pretentii. Cine l-a oprit sa ia pozitie impotriva sorosismelor? Sau cine l-a oprit sa ceara mai mult combat in forurile partidului? El nu e in stare sa-si faca loc 2 ore intr-un wkend sa se duca pina la partid, in schimb acuza de non-combat. Tipic romanesc, ce sa zic...
          • +7 (9 voturi)    
            da' de unde??? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:36)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui LiviusAcris1

            E o regula de baza in orice organizatie, de la partid politic la firma sau ONG! Sau chiar familie. Cit timp faci parfte dintr-o organizatie, daca ai ceva de reprosat, o faci in cadrul institutional al organizatiei si nu in presa. E si o vorba din batrini care indeamna sa nu-ti speli rufele in public.
        • -3 (9 voturi)    
          Moroianu NU a putut sa explice! Armand nu a votat! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:12)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          http://www.news.ro/politic-intern/clotilde-armand-despre-excluderea-sotului-ei-din-usr-a-fost-o-decizie-gresita-a-lui-care-a-creat-o-decizie-gresita-a-biroului-national-1922402617002016121416259353

          Armand a explicat că soţul ei nu a avut ocazia să îşi susţină punctul de vedere pentru că a fost nevoit să participe la activităţi cu copiii cât timp ea s-a aflat la Cluj.

          A fost convocat cu o zi înainte [n.r de către partid]. Nu putea să se ducă pentru că eu, soţia lui, eram aici, la Cluj. Aveam multe angajamente faţă de copiii noştri. Avem mai mulţi copii şi multe angajamente şi el s-a angajat faţă de ei şi nu putea să se ducă la acea şedinţă. Noi voiam să mergem duminică […]. La votul de excludere nu am fost acolo. Se pare că atunci când nu sunt eu acolo se iau decizii greşite”, a mai spus Clotilde Armand.
          • 0 (8 voturi)    
            deci (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:32)

            Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            USR a pus sedinta de excludere cand stia ca nu putea participa Clotilde... de ce atata graba?
          • +3 (11 voturi)    
            asta e iar vrajeala (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:41)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            daca era asha ocupat putea sa puna mina pe telefon (sau chiar sa faca o postare pe facebook) in care sa ceara aminarea deciziei citeva zile pina cind putea merge sa se explice. Oricum nu prea vad ce putea sa explice dupa reactia initiala, total deplasata si cu discurs de antena3. Dar daca voia sa isi spuna punctul de vedere gasea o varianta.
      • +6 (24 voturi)    
        nu trebuia exclus. trebuia dezbatere democratica (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:07)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        asa cred foarte multi sustinatori USR... ma refer la cei care doar au votat nu membri de partid...

        In primul rand Dan nu a raspuns la intrebarea "Cine e Paun?" Un simplu search pe net si descoperi ca baiatul e dubios rau.
        • +9 (21 voturi)    
          cu cine sa dezbati? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:06)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          Cu cine vrei dezbatere, daca nici nu a catadicsit sa se prezinte la intalnirea cu ceilalti din conducerea USR?
          Ti se pare normal sa faci niste acuzatii grave la adresa partidului si pe urma sa nu aduci nici o proba? Iar daca ai doar impresii si nu certitudini despre ceva anume, nu crezi ca mai intai trebuie sa lamuresti problema intern?
          Cum ar fi ca oricare sa aduca acuzatii fara nici o proba si sa ceara celorlalti sa se disculpe? Cel care acuza trebuie sa aduca si probe, altfel se ajunge la situatii aberante in care cei acuzati isi pierd energia si timpul ca sa-si arate nevinovatia!
          • -1 (13 voturi)    
            eu nu sustin (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:06)

            Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

            ca Moroianu are dreptate sau ca nu a gresit.

            Problema e ca nu el e vectorul de imagine in USR... adica de la el nu aveam pretentii. aveam pretentii insa de la Dan si Clotilde, iar ce a facut Dan dupa declaratiile lui SM e patetic. 1. l-a facut mincinos.. desi putea avea un discurs mult mai civilizat si ii putea demonta afirmatiile. 2. l-a excus cu unanimitate.
            • +4 (8 voturi)    
              nu esti logic (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:24)

              T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

              @ eu sunt Din pacate nu esti logic. Adica unul vine cu acuzatii demne de un postac - povestile cu finantare Soros Soros si politica pro-gay- fara nici o dovada concreta, si te astepti sa fie aplaudat? Si repet: nu USR-ul trebuie sa demonteze acuzatiile si cel care acuza trebuie sa le dovedeasca.
              De exemplu eu te acuz ca esti un nenorocit care-si bate nevasta si tu trebuie sa faci pe domnul, sa-mi zambesti politicios si sa-ti pierzi timpul cautand dovezi ca nu e asa?
              • +1 (7 voturi)    
                raspund doar la ultima intrebare (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:44)

                Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

                S-ar putea sa fie o diferenta intre ce as putea face eu daca m-ai acuza de un lucru nedrept si ce ar putea sa faca dl.Dan. Eu imi permit sa am orice fel de reactie din mai multe motive evidente (nu promovez un nou tip de politica, nu sunt persoana publica etc, nu am la fel de multa scoala si nu sunt atat de inteligent ca si dumnealui etc)

                Daca as fi fost in locul lui Dan asa as face. As fi zambit politicos dar ironic si i-as fi demontat (eventual cu dovezi) pas cu pas fiecare punctulet... si in niciun caz nu m-as fi grabit sa il exclud a 2 a zi din partid... era timp pt asta dupa ce trecea episodul.

                PS: imi pierd vremea cu aceste comentarii tocmai pt ca imi pasa de USR si ma oftic de mor ca au pierdut imagine aiurea.
                • +2 (6 voturi)    
                  daca ti-ar pasa (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 19:32)

                  T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

                  Daca ti-ar pasa de USR, in acest moment ai avea chef sa-i dai una peste ceafa lui Moroiana ca sa-si dea seama ce rau a facut acestui partid tanar cu inconstienta sa; poate se trezeste la realitate ca singur nu are aerul ca ar pricepe ce-a facut.
                  Stiu ca suna grosolan faza asta cu datul una peste ceafa, dar cand vad ce-au sarit postacii pesedisti sa explice ca USR-ul e o mizerie si asa mai departe, cred ca e cazul sa ma exprim asa.
            • +8 (10 voturi)    
              oare... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:55)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

              1. S-a facut singur mininos cind a sustinut ca Paun a luat bani fara sa aduca probe. Nu vad ce e discutabil aici...
              2 Cind situatia ee atit de clara, nu vad de ce n-ar fi unanimitate? In mod evident cind vii cu asemenea atacuri mizere fara pic de probe, nu mai ai cum face parte din organizatia respectiva. E ca si cum la o comisie de oameni care gindesc, plagiatul lui Ponta ar genera decizie in unanimitate.
        • +3 (13 voturi)    
          Ok, am cautat (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:07)

          zzztop [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          Si singura chestie 'dubioasa' sunt un tip de articole care-l 'leaga' de Soros deoarece a fost membru PACT. E absurd si o metoda comunista gen 'nu conteaza ce ai facut, conteaza ce vrem noi sa zicem de tine'.

          Acum sa nu intelegi ca-i iau apararea lui Paun, dar oricand aud de argumentul Soros ca si critica la adresa unui roman imi dau seama acel omul e de fapt ok, din moment ce nu au gasit nimic rau despre el.
          • 0 (8 voturi)    
            Panama papers e puțin? Stii sa cauti? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:49)

            andipetre [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

            Mai inbunatateste-ti abilitatile de googler, pune si panama papers in search langa numele lui.

            Ti se pare putin?
            • +2 (2 voturi)    
              foarte putin (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:00)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

              A avea o firma intr-un offshore nu te face automat infractor... Depinde ce activitati avea firma aia. Plus ca atit timp cit e legal, orice entitate economica tinde sa-si optimizeze costurile.
              • -1 (3 voturi)    
                "atit timp cit e legal" (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:53)

                krampus [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                Optimizarea costurilor este un eufemism pentru evaziune fiscala. Nimeni nu isi face firma in paradisuri fiscale pentru motive morale si oneste dar legiuitorii prefera sa mimeze ca nu vad si nu stiu nimic. Care e diferenta intre frauda fiscala si fraudarea unui doctorat, de exemplu ?
                • +1 (1 vot)    
                  care frauda? (Duminică, 18 decembrie 2016, 0:59)

                  bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui krampus

                  A avea o firma intr-un offshore nu e similar cu frauda. Repet, atit timp cit nu faci ceva ilegal, nu vad care e vina de a avea un offshore.
                • +2 (2 voturi)    
                  E perfect (Duminică, 18 decembrie 2016, 8:50)

                  dana_s [utilizator] i-a raspuns lui krampus

                  sa nu iti faci firma in paradisuri fiscale din motive morale si oneste, atunci cand ai certitudinea ca statul tau, caruia ar trebui sa-i platesti taxele, cheltuie corect banii, si nu ii risipeste intr-un sistem corupt, ineficient si mafiot. In acest caz, incerci sa-ti mai salvezi din bani, pentru a-i investi TU, in mod direct, in ceea ce ai nevoie (ex. sanatatea parintilor mai in varsta, meditatiile copiilor care-si pierd vremea in invatamantul nostru etc.)
            • +1 (3 voturi)    
              Regula lui M inainte de B si P (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:50)

              Maniu [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

              cred ca era clasa a 3 a.
        • +2 (10 voturi)    
          pentru Eu sunt (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:46)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          Dezbatere democratica, corect. Dar cu cine sa o faci , daca nu s-a prezentat la dezbatere si nici macar nu si-a trimis in scris punctul de vedere. Excluderea este cea mai buna masura !
          • -4 (10 voturi)    
            zici ca i-a atacat unul de pe strada (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:08)

            Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            si nu il mai puteau gasi sa vb cu el.

            Pe de alta parte daca Moroianu era tacanit (cam asa e unul care arunca cu rahat apoi dispare) ce cauta in partid? Sunt vinovati aia de l-au acceptat
            • +3 (7 voturi)    
              pai... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:03)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

              ala de l-a acceptat nu e clarvazattor, nu e mama omida, sa ghiceasca ce va face respectivul in viitor... Daca te uiti la CV-ul lui Moroianu, e impecabil. Nu ai de ce nu-l primi in USR. La fel cum dupa iesirea aia de pe FB nu ai cum nu-l da afara. In orice partid din lumea asta ai fi, dupa o astfel de iesire n-ai cum mai ramane.
              • 0 (4 voturi)    
                Dan si Moroianu (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:46)

                Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                erau prieteni... cred ca il stia destul de bine.

                bineinteles ca am fortat cand am zis ca de vina e cel care l-a primit in partid... pt ca mi se pare forat sa afirmi ca nu puteau cei de la USR sa discute cu Moroianu... se stiau bine cei 2, aveau timp. nu trebuia atata graba
                • -1 (3 voturi)    
                  gresit (Duminică, 18 decembrie 2016, 1:03)

                  bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

                  Faptul ca il stii pe unul, ca esti prieten cu el, nu inseamna ca stii cu siguranta ca respectivul va avea o iesire necontrolata la un moment dat. I s-au dat 48 de ore sa apara cu explicatii, personal sau in scris. Dar acuzatiile de pe fb erau mult prea grave si denigratoare pentru a mai fi ceva de aparat. Cind acuzi in halul ala fara probe si in public, te excluzi singur din partid.
          • +4 (4 voturi)    
            Viata de partid politic parlamentar (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:12)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            nou nout (fara structuri solide, cu putine filiale, cu putini membri (nu simpatizanti !) aflat in opozitie, doar in aparenta este usoara !

            Vor mai urma clinciuri, intre membrii partidului, pozitii critice fata de conducere, acuzatii. Cum va reactiona conducerea partidului? Cand niste tipi ca Ghinea si ca Vlad Voiculescu, o sa fie "casapiti" la Latrina 3 in calitatea lor de oameni politici aflati in opozitie fata de PSD-ALDE (deja sunt, dar doar ca tehnocrati ai lui Ciolos) iar mai marii USR vor continua sa frecventeze aceasta vidanja mai abitir decat merg la Realitatea TV, B 1, TVR si sa nu ii apere, ce credeti ca se va intampla ? Vor fi in mod iminent certuri ? Partidul anti-sistem ii va da afara pe certareti ?

            Probabil !

            Se va delimita Nicusor de Latrina 3 ? Posibil
            • +6 (8 voturi)    
              aici n-a fos vorba de critici.. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:08)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              1. Moroianu n-a criticat, ci a acuzat fara probe.
              2. In orice partid e bine ca aceste critici sa se faca in interior, nu pe fb
              3. In mod evident vor aparea pareri diferite, pentru ca mai toti cei din parlament sa de la conducere sunt oameni puternici, realizati, care nu ai nevoie de umbrela partidului pentru a trai. Ba din contra, partidul are nevoie de ei. Dar una e sa declari, de exemplu, ca din punctul tau de vedere trebuia o delimitare mai clara de lgbt si soros, si alta e sa ataci suburban.
            • +2 (4 voturi)    
              In acesta seara (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 22:40)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Clotilde Armand a postat un mesaj video optimist. Un mesaj de unitate, de lupta
              in continuare a tuturor membrilor USR pentru idealurile acestui partid. Un mesaj frumos.
              • +1 (1 vot)    
                Nu am votat USR dar urmaresc cu simpatie (Duminică, 18 decembrie 2016, 2:14)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                acest partid si o apreciez pe Clotilde Armand : are charisma care ii lipseste lui Nicusor, are o energie debordanta, are un optimism care pare ca poate misca si muntii din loc. Cunosc persoane care au votat USR-ul datorita ei si care au facut campanie ad hoc USR-ului tot datorita ei.

                Partidul lui Nicusor are nevoie sa stranga oameni de valoare, oameni charismatici,nu sa se lipseasca de ei.
        • +2 (4 voturi)    
          in ce fel e dubios. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:52)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          Vino cu argumente, nu cu catalogari vagi. Tipicc bolsevic. Si din cite am inteles Clotilde l-a propus pe paun in pozitia aia.
          In primul rind dezbaterea trebuia sa fie initiata de Moroianu inainre de a iesi cu atacul. Putea sa se duca frumos la partid si sa convoace o sedinta pe tema asta la partid.
        • 0 (2 voturi)    
          Ce interes a avut sotul Clotildei (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:49)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          poate sa ne explice cineva? Nimeni nu face asta fara un scop.
          • +2 (4 voturi)    
            .......... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 20:06)

            T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            Cred ca el e cel mai in masura sa explice. Numai ca, dupa cum constati, se fereste ca dracul de tamaie sa aiba o discutie cu colegii de partid. De ce oare?
      • +5 (13 voturi)    
        e inteligent, nu destept! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:11)

        q1953 [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        E inteligent, daca era destept, nu facea asemenea greseli!
      • -1 (17 voturi)    
        iesire deplasata, reactie comunista (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:14)

        LiviusAcris1 [anonim] i-a raspuns lui zzztop

        asa e democratia in Balcani
        • 0 (16 voturi)    
          Comunista? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:08)

          Lukis [utilizator] i-a raspuns lui LiviusAcris1

          Nu cred ca PSD ar fi avut curajul sa ia o asemenea decizie, dar, la fel de adevarat, la ei nimeni nu ar fi avut curajul sa comenteze public de asa maniera. Bravo USR pentru asemenea decizii.
          • -1 (13 voturi)    
            Bravo USR pe naiba (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:09)

            Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Lukis

            nu au stiut sa gestioneze prima problema si au pierdut capital de imagine cat carul... ce e de laudat in asta.

            Nu a facut PSD asta? Ia adu-ti aminte ce a patit Sturzu dupa ce l-a criticat pe Dragnea...
        • 0 (6 voturi)    
          gresit (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:18)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui LiviusAcris1

          reactia partidului a fost singura posibila. Cind ataci in asha hal o organizatie, nu mai ai cum face parte din ea. In orice partid respeectabil o asemenea reactie ar fi dus automat la excludere
      • +7 (19 voturi)    
        Activiștii LGBT pro-USR sunt reali (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:17)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Despre Soros nu știu, dar activiștii LGBT promovează agresiv USR. Oricine poate vedea disputele de pe Contributors, din conținutul comentariilor rezultă clar că aceia sunt activiști LGBT. Susținerea lor pentru USR e reală și chiar agresivă, nu doar insistentă.
        • +6 (16 voturi)    
          daca sunt activisti LGBT, e clar! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:25)

          NWalker [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          sunt dracu in persoana, repede adu agheasma...
        • +2 (2 voturi)    
          Nu stiu daca ai citit Damian Stanoiu (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:52)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          romanii si-au uitat literatura.
        • 0 (0 voturi)    
          mutare (Joi, 22 decembrie 2016, 10:08)

          Hrm [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          Dle Harald, nu ati mai comentat pe contributors.ro. Cum eu am citit cam toate observatiile de acolo, si stiu ca v-ati retras de pe acel site, daca sunteti de acord, pe ce alt site faceti comentarii? Ma mut si eu acolo.
      • -3 (21 voturi)    
        alegatorii nu trebuie sa stie, nu-i asa? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:27)

        miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        sper sa ajungem la anticipate sa vedem cate voturi mai iau :))
        • +5 (21 voturi)    
          Parlamentarii USR sunt singura veste buna (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:54)

          zzztop [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

          a alegerilor. Sunt tineri, cu educatie pe bune si o profesie adevarata nu 'politician' cum au restul din Psd,Alde etc.

          Deci la anticipate cred ca o sa ia mai mult.
        • +5 (13 voturi)    
          ba da. dar nu sub forma unei declaratii de razboi (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:59)

          zzztop [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

          in primul rand trebuia sa aiba macar o dovada pe care sa se bazeze acuzatiile. si faptul ca a decis ca altcineva sa apara la TV, nu e o dovada.

          si apoi, sunt declaratii care lasa log la dialog si declaratii care elimina dialogul. putea pur si simplu sa puna in cadrul USR in discutie deciziile care i s-au parut proaste fara sa atace asa direct.
        • +4 (4 voturi)    
          Care alegatori bre postacila?!? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:23)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

          Tu si cu prietenii tai oricum votati PSD, asha ca lasa-ne cu vrajeala asta de doi bani. Aia care voteaza USR nu-s atit de timpiti sa nu priceapa ce s-a intimplat. Cu propaganda din asta de-a ta merge la pensionari sau asistati, nu va publicul USR.
      • -2 (20 voturi)    
        raspuns (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:29)

        VoicuNicolae [anonim] i-a raspuns lui zzztop

        Se poate face ce spui tu numai daca ti se permite asa ceva si numai daca se si actioneaza in consecinta si cu buna credinta. Se pare ca in aceasta gaselnita de partid nu exista asa ceva si atunci omul a vrut sa arate care-i realitatea. Urmarea: l-au exclus din "partid" ! Bine ca a scapat de ei !
        • +1 (9 voturi)    
          Bine ca au scapat de el ! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:20)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui VoicuNicolae

          Trebuia sa critice in interior, verbal, in scris , cu dovezi. Nu asa , sa se trezeasca ca face publice banuielile lui.Fara probe !
          • +2 (4 voturi)    
            Ce interes a avut acest sot de Clotilde (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:54)

            Maniu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            nu facea lucrul asta fara un scop anumit. Urat lucru din partea lui, imediat dupa alegeri.
            • +1 (1 vot)    
              pentru Maniu (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 22:51)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

              Habar nu am ! Poate interes, poate orgoliu, poate eroare de comunicare in partid,
              poate intelegere gresita a unei situatii, poate necunoasterea statutului partidului.
              Habar nu am.
              Ideea este ca excluderea este corecta. Dar nu definitiva. Daca se intoarce la partid , isi face mea culpa si face cerere de reprimire, poate fi primit ca simpatizant. Si dupa un an,
              daca dovedeste fidelitate partidului se poate pune in discutie o reprimire ca membru. Fara functii de conducere !
      • -4 (8 voturi)    
        serios ? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:49)

        Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        tu stii ce inseamna idiot ? Inseamna ca poti sa gandesti dar refuzi sa o faci. Incearca si dictionarul, ajuta mult in a intelege lmba romana
        Nu am zis ca e prost, am zis ca e idiot si nu am zis-o la peiorativ ci la nominativ. Pt ca a refuzat sa gandeasca ...
      • +7 (17 voturi)    
        greseala e mai veche si nu e a lui Moroianu (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:50)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        greseala e a acelor leaderi ai USR care, dupa relativul succes de la locale in Bucuresti, s-au grabit sa se extinda oricum in toata tara.

        cind zic oricum, asta inseamna heirupist, anapoda si de-a lela. aveau nevoie de oameni in partid, ba chiar de multi oameni, pentru a participa la parlamentare.

        asa ca au deschis usile larg, pentru toti cei care nu mai fusesera membri intr-un alt partid si aveau oaresice capital de imagine, mai degraba pe plan local decit national.

        la ce au ajuns? la o adunatura in care utopicii sint cam la fel de numerosi ca realistii, in care extrema stinga (Dohotaru, care stralucea pe Critic Atac) sta la masa cu liberali (precum Alexandrescu) si cu conservatori (precum Armand).

        nu stiu daca USB-ul a mai avut vreun cap limpede dupa locale, cind au primit membri pe baza unei selectii irelevante. atunci s-a facut greseala, iar greseala asta e ireversibila.

        dl Moroianu a gresit si nu prea. ma intreb pe cine va da vina biroul national atunci cind activistii de o culoare vor trage "cea" iar pasivistii de alte culori vor trage "hois". vor da si ei vina pe sistem atunci cind se vor rupe cu pîrîituri?
        • +1 (7 voturi)    
          pentru Didd (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:28)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

          Observ doua chestii interesante in postarea ta : stii foarte bine cum s-au facut inscriirile in USR, si prevezi foarte clar viitorul.
          Ambele sunt eronate.
          Intrarea in partid s-a facut cu multa precautie.
          Au fost doua fitre: unul la conducerea centrala si al doilea la conducerea judeteana. Din acest motiv USR are foarte putin membrii. Foarte multi au ramas ca simpatizanti . Uni dintreacesti simpatizanti poate vor urca la calitatea de membru. Ramane sa demonstreze ca merita sa aiba acesta calitate.
          Despre viitor, eu am alte proferii .
          Numai bine !
    • +11 (31 voturi)    
      Motivele adevarate -- interviu (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:31)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Urmariti acest interviu de acum 2 zile facut doamnei Clotilde Armand: https://www.facebook.com/Gandul.info/videos/1380684251955623/

      Ce se intelege:

      - banii putini ai campaniei au fost administrati nedemocratic de echipa lui Paun -- comisia de arbitraj din care face parte Moroianu s-a sesizat si au fost ignorati de Paun; Moroianu si echipa de arbitraj au cerut de mai multe ori fisa de simpatizant si NU au primit nimic; Se intelege ca Moroianu si echipa au investigat cat de cat si vazandu-se ignorati au rabufnit;

      - compromisul lui Nicusor Dan de a accepta netransparenta lui Paun, pe motive banale gen ca acesta s-a implicat voluntra; este grav.

      - doamna Armand chiar a fost retrasa de catre echipa de campanie condusa de Paun, de la spatiul dedicat USR la televiziuni, pe motivul ca nu era candidat USR si deci acel spatiu trebuia dedicat candidatilor (slab motiv pentru ca doamna Armand aduce un imens plus USR de vizibilitate si multi au votat USR tocmai datorita ei);

      - sunt diferente ideologice in USR care vor putea coexista cu greu iar partea progresista a profitat de aceasta rabufnire pentru a da o lovitura cu adevarat sub centura curentului identificat ca, conservator si reprezentat oarecum de Clotilde Armand dar care a si muncit indubitabil foarte mult in aceasta campanie
      • +2 (20 voturi)    
        nici nu se putea mai clar! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:40)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        pentru mine, USR este Clotilde!(ca imagine, adica)
      • -4 (24 voturi)    
        Adio USR! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:59)

        sorcov [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Excluderea lui Moroianu este un act iresponsabil in combinatie cu neexcluderea lui Paun.

        Cum poti sa risti sa mentii un Posibil Penal Panama Pampers in post de conducere in "USR-ul" - termen folosit de acest Paun care incurca genurile (neintentionat) si borcanele (intentionat)? Mai ales ca a facut atatea gogomanii.

        Nicusor Mare Luptator: cand nu-ti tii oile la stana ti le mananca lupii. Game over, you lose.
      • +3 (23 voturi)    
        Moroianu a lovit sub centura (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:06)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Lovitura sub centura a venti tocmai din partea lui Sergiu Moroianu, recicland idioteniile folosite de PRu in campanie.
        Antipatia lui pt Soros sau dreprutirle LGBT nu aveau nici in clin nici in maneca cu finantarea campaniei. Au fost niste atacuri la persoana gratuite si desclificante, amestecate cu cateva minciuni.
        • -1 (15 voturi)    
          Daca voia raul USR rabufnea INAINTE de alegeri (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:55)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          ...USR n-ar fi intrat in parlament.

          Nu este atat de simplu de inteles?
          • 0 (6 voturi)    
            Bravo lui (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:14)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            Dar atacul la persoana si minciuna tot nu se califica la difernta de opinie. Face parte mai degraba din retorica pesedista. Ne-am saturat de ea.
    • +2 (2 voturi)    
      Sa urli, nu cu doi i (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:47)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      .
  • +3 (59 voturi)    
    e o (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 11:49)

    DanIonita1 [anonim]

    mizerie ce face Nicusor. E inceputul sfarsitului usr, deja imi pare rau ca i-am votat. Dupa alegeri in loc sa fie suparat ca obtine guvernul psd-ul, el era extaziat ca a prins un numar de ciolane. Mr-->nu vrem sa fiti un partid al ong. Exact asta va tras in jos nu in sus.
    Trist
    • -1 (11 voturi)    
      Pentru Dan (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:36)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui DanIonita1

      Va pare rau ca i-ati votat ? Mie imi pare rau ca i-ati votat fara sa intelegeti nimic. Nu ati inteles ca USR face altfel de politica ? Ca o pozitie de parlamentar, de ministru, etc. pentru ei nu este un " ciolan " ?
      Ca este o datoria fata de tara , nu un avantaj propriu
      personal ?
      Daca nu ati inteles acest lucru va incurajez sa votati in viitor cu adevaratii cautatori de " ciolane ".
      ii veti gasi cu usurinta in celelalte partide !
  • -2 (40 voturi)    
    ups, deja? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 11:52)

    MrBean [utilizator]

    nici nu au intrat bine in parlament si au inceput cu excluderile ... Nici in partinul asta, in care am sperat, nu ai voie sa spui nimic?

    Oare Clotilde a votat pentru excluderea sotului ?
    • +2 (16 voturi)    
      daca votul a fost unanim (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:08)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui MrBean

      si Clotilde face parte din BN, atunci inseamna ca si Clotilde a votat pt excluderea sotului.
      • +4 (8 voturi)    
        ei sa pare ca m-am inselat (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:34)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

        au votat cand Clotilde nu putea participa fiind la Cluj la lansarea de carte... ete coincidenta
        • +1 (1 vot)    
          conflict de interese (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 19:37)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          Chiar daca ar fi fost prezenta in Bucuresti, mi se pare o chestie de eleganta sa nu te bagi intr-o discutie in care clar nu poti fi obiectiva. Ar fi fost un conflict de interese enorm si in asemenea cazuri o minima decenta te impiedica sa participi la dezbateri. Asa se intampla intr-o societate civilizata si madame Clotilde ar trebui sa stie acest lucru pentru ca nu a crescut pe maidanul din Ferentari.
    • +2 (12 voturi)    
      Nu ai voie sa spui minciuni (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:29)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui MrBean

      Discursurile tip RTV, respectiv improscatul cu acuzatii lipsite de dovezi, nu este tolerat.
      In plus, despre cel putin unele dintre acuzatii sunt destui membri care stiu ca adevarul este exact opus. Sergiu Moroianu este unul dintre cei care stiau cu siguranta adevarul, este imposibil sa nu-l fi stiut, astfel ca a ales in mod deliberat sa minta.
    • +4 (4 voturi)    
      Mr. Bean (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:40)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui MrBean

      Ati scri corect dar ati inteles gresit.
      "... Nici in partinul asta, in care am sperat, nu ai voie sa spui nimic ? "
      Ba da ! In partid ai voie sa spui orice !
      Dar inafara partidului nu ai voie sa aduci acuzatii fara temei !
  • -1 (43 voturi)    
    Mare tampenie! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 11:55)

    Ochiana [utilizator]

    oare chiar nu pot exista opinii diferite in cadrul aceluiasi partid ?!
    Asta o va "motiva" foarte mult pe d-na Clotilde Armand sa continue in cadrul acestui partid.
    USR ul a inceput sa copie metodele PSD ului
    • +4 (28 voturi)    
      E diferenta mare intre opinii si acuze nefondate (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:31)

      T1beriu [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      E diferenta mare intre a avea opinii si a arunca acuze nefondate IN PUBLIC!

      Asta se numeste bataie de joc a muncii a mii de oameni.
      • +5 (19 voturi)    
        Buna credinta a lui Moroianu (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:49)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

        Rabufnirea in public vine dupa ce nu a reusit sa rezolve nimic pe caile interne ale partidului.

        Cum adica? Acest Paun a refuzat cererile repetate ale comisiei de arbitraj de a le da fisa de simpatizant si alte acte de transparenta.

        Deci nu vorbim de un individ ci de comisia de arbitraj, un organ intern al partidulu care se ocupa tocmai de TRANSPARENTA!
        • 0 (0 voturi)    
          Paun nu e simpatizant! (Duminică, 18 decembrie 2016, 1:06)

          Mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

          Fișa de simpatizant se depune în mod voluntar de cineva care vrea să fie membru USR împreună cu un CV. Matei Păun nu a depus fișa de simpatizant pentru că el nu vrea să devină membru USR. Nu poți să impui cuiva să depună o fișă de simpatizant. El e un voluntar (e drept că se cunoaște bine cu ND) care și-a luat un an sabatic, are din ce trăi și s-a ocupat anul ăsta de cele două campanii electorale. MP a fost adus in 2012 în grupul de voluntari care a organizat candidatura lui Nicușor Dan ca independent la PMB de către soții Moroianu.
      • +5 (19 voturi)    
        PS: daca voia raul USR declansa INAINTE de alegeri (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:50)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

        De aici se intelege buna credinta a lui Moroianu.
      • -3 (17 voturi)    
        si raspunsul nu poate fi unul de bun simt? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:10)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

        raspunsul lui Dan a fost o mizerie... l-a facut mincinos cand putea foarte bine sa demonteze ceea ce a afimat Moroianu (daca nu avea dreptate)

        din pacate parerea multora e ca Moroianu a fost mazilit pt ca si-a spus punctul de vedere (care nu e exclus sa fie si corect)
        • +2 (12 voturi)    
          acuzat si acuzator (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:10)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          Nu crezi ca Moroianu ar fi trebuit sa demonstreze ca ceea ce a afirmat el e adevarat? De ce ar trebui ca cineva care e acuzat sa-si piarda el timpul ca sa-si dovedeasca nevinovatia in timp ce acuzatorul isi vede de treaba si nici capul nu-l doare! De ce sa refuzi sa discuti cu ceilalti din conducerea USR daca te stii nevinovat si esti convins ca declaratiile tale sunt corecte?
          • +1 (5 voturi)    
            Problema nu e cum (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:11)

            Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

            a actionat Moroianu (e clar ca a actionat prost) ci cum a reactioant Dan si membrii BN de la care noi votantii USR aveam pretentii. De SM nici nu stiam inainte de acest scandal.
            • +3 (3 voturi)    
              ai o mare problema (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:29)

              T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

              Problema ta e ca-i iei apararea cu orice pret lui Moroianu, fara sa acorzi nici un credit celeilalte parti. E clar ca tu ai deja ideile tale fixe si nu iesi din ele. Inteleg ca ai pretentii de la membri BN dar Moroianu face si el parte din acest BN: de la el nu ai pretentii, sau lui ii acorzi din start un statut superior, genul care are dreptul sa debiteze ce-i trece prin cap fara sa se consulte si cu ceilalti?
              Unde iti este impartialitatea?
              • +2 (2 voturi)    
                problema (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:39)

                nahir [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

                celor cativa "fani" moroianu este "divide et impera".
                sunt postaci platiti in rublele psd care incearca prin orice mijloace sa dea intr-un adversar periculos asa cum este un partid nou nout ca usr, care dupa 4-5 luni de la infiintare intra in parlament pe locul 3.
                • +2 (4 voturi)    
                  nu chiar toti sunt postaci (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:52)

                  Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui nahir

                  mai sunt si oameni care chiar sunt dezamagiti de ce face USR dupa alegeri. eu sunt unul dintre ei...

                  Vezi comentariile de pe fb la anuntul lui ND de excludere a lui Moroianu.. sunt o groaza de comentarii negative de la oamenii care au pe poza de profil scris "in sfarsit am cu cine" - adica oameni care au sustinut usr-ul
                  • +1 (1 vot)    
                    dezamagire (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 23:24)

                    albastru de Romania [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

                    eu sunt altul dezamagit.

                    ma voi gandi de 10 ori inainte de a-I mai vota o data
              • -1 (3 voturi)    
                am scris in mai multe (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:49)

                Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

                comentarii ca Moroianu a gresit. Eu ma oftic ca au actionat fara cap si au pierdut imagine. punct.

                Moroianu putea fi exclus dupa ce iesea Dan public si demonta toate afirmatiile cu calm. Se mai calmau apele.
                • +1 (3 voturi)    
                  incepi sa ma enervezi (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 19:40)

                  T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

                  Incepi sa ma enervezi cu aberatiile tale: ti se pare clar si evident ca ceilalti trebuiau sa dauca probe si nu Moroianu, care a acuzat!
                  Intelege odata ca cel care acuza trebuie sa si demonstreze acuzatiile. Daca iti pui palma un fund, pardon de expresie, si crezi ca e suficient sa scoti o perla ca sa te creada toata lumea, atunci ori esti naiv, ori esti nesimtit.
      • +2 (16 voturi)    
        Vezi cât de ”nefondate” sunt acuzele (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:21)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

        Când activiștii LGBT îl susțin agresiv pe Nicușor Dan ÎN PUBLIC, ar fi trebuit ca problema asta să fie discutată în șoaptă în partid?
    • -2 (14 voturi)    
      Intelegi fix pe dos. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:12)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      Opiniile mincinoase (similare cu ale lui Ghita si Bogdan Diaconu) nu trebuie sa fie tolerate, cu atat mai mult in interiorul partidului.
      Tocmai inabilitatea asta de a distinge intre fapt si fictiune, intre adevar si minciuna, e cel mai mare defect al electoratului (din Romanaia si pana in America). Pt un matematician care are pretentia sa innoiasca calsa politica e un pacat capital.
  • -1 (45 voturi)    
    asta fu tot (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 11:55)

    clam [utilizator]

    deci cam atat cu transparenta. era de asteptat, politica e tot politica si politicienii, tot politicieni. deci sa nu ne mai asteptamla partide din astea salvatoare ca nu e totul decat o frumoasa iluzie.
    • +3 (25 voturi)    
      Cam ipocrit, nu? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:37)

      T1beriu [utilizator] i-a raspuns lui clam

      Cam ipocrit, nu?

      Ataci transparenta unui partid pentru ca a luat o decizie transparenta?
      • +2 (12 voturi)    
        Ce decizie transparenta? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:47)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

        Imi explicati care e decizia transparenta?
        • +1 (3 voturi)    
          Transpareanta ? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:19)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

          Au comunicat motivele pentru care a fost excus.
          Asta este transparenta.
          Puteau sa nu comunice nimic, sau sa comunice doar ca este exclus.
      • +4 (18 voturi)    
        asta nu e decizie transparenta (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:12)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

        e mazilirea unuia care a avut curajul sa zica ce crede. sa presupune ca nu avea dreptate. nu era mai corect sa primeasca un raspuns echilibrat din care sa inteleaga toata lumea ca Moroianu nu are dreptate ?

        Pai daca asta e partid de corporatisti cum se lauda ca e, asa se face in corporatie ? te da afara cand le spui ce crezi?! Raspunsul e DA. Asa se face, dar e fix ceea ce urasc corporatistii. Prin urmare USR va ramane fara publicul corporatist... adica 90% din votanti probabil.
        • +2 (10 voturi)    
          e acuzatie, nu parere (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:14)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          "e mazilirea unuia care a avut curajul sa zica ce crede"
          E mai mult decat o parere, este o acuzatie grava. Daca nici macar in fata conducerii partidului formata din oameni pe care-i cunoaste bine si nu catadicseste sa -si apere punctul de vedere, ceva scartiie, nu crezi? In plus " parerea" asta de care zici tu a dat apa la moara tuturor neicusorilor care au aruncat cu noroi in USR in timpul campaniei electorale si care nu asteptau decat atat sa traga si mai tare in USR.
          • -2 (4 voturi)    
            acuzatie grava (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:14)

            Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

            dar e parerea omului. Intelegi? in orice partid trebuie sa ti se respecte dreptul la opinie.

            Nu sustin ce a facut Moroianu dar nu de la el aveam pretentii. Scartie ca nu si-a sustinut punctul de vedere, dar nu scartie ca Dan nu a vrut sa explice care e treaba cu Paun ? a sarit si l-a facut mincinos pe moroianu in secunda 1... ca o tzatza.
            • +3 (3 voturi)    
              ?? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:31)

              T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

              Tu iti dai seama ce scrii sau o faci ca sa te afli in treaba? Cum adica de la Moroianu nu ai pretentii, nu inteleg, el e acolo de pamplesir ca sa-i tina trena nevesti-si? pai daca nu ai pretentii de la el, atunci inseamna ca nici nu plangi dupa el, ca l-au dat afara din USR.
              Apropo de tzatza, cred ca mai tzatza e ala care acuza fara sa aduca nici o proba, decat cel care refuza sa intre in jocul lui.
              • 0 (2 voturi)    
                nu stiu (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:58)

                Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

                cine are dreptate intre Moroianu si Dan pt ca nu am date din interiorul partidului. Moroianu a gresit pt ca nu a discutat intern, asta e clar. Cel mai probabil merita exlcus.,dar nu in modul in care au facut-o. au pierdut imagine asa...

                eu nu vb pt mine... eu vb pt marea masa de votanti usr care acum sunt total dezamagiti. Stii cum se vede din exterior? USR l-a exclus pe unul care si-a spus punctul de vedere... Nicusor se bate cu Clotilde pt putere.
        • +3 (3 voturi)    
          pentru eu sunt (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:28)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          Esti un om de buna credinta, dar , cred ca nu ai facut parte din nici un partid. Si din acest
          motiv faci gresel de apreciere.
          Un partid are OBLIGATORIU un STATUT.
          Acest statut este LEGEA dupa care se conduce acel partid. In acea Lege se trece tot ce se poate si tot ce nu se poate face ca membru.
          Si sunt trecute si sanctiunile prevazute pentru abateri.
          Deci , daca esti membru al unui partid ,nu faci ce-ti trece prin minte. Daca iti trece prin minte sa faci ceva care incalca statutul , suporti consecintele prevazute de STATUT !
      • -1 (7 voturi)    
        dublu standard? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:27)

        clam [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

        cum adica decizie transparenta? nu prea vad cum ar fi putut fi ne-transparenta. sa-l omoare si sa-i ingroape cadavrul in padure sau cum? oricum se afla ca a fost exclus din partid. nu e nicio decizie transparenta, e o reactie exagerata la o declaratie transparenta a unui membru. daca se intampla la psd, ar fi sarit toata lumea ca e dictatura, comunism, huo! aici e ok, e normal.
      • -3 (3 voturi)    
        congres? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:00)

        nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

        apropos de transparenta. Congresul a fost transparent sau secret?
  • +10 (50 voturi)    
    Traiasca transparenta! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 11:56)

    cinevatus [utilizator]

    Ciocu mic iar daca indraznesti sa critici partidul, e cel mai grav pacat care il poti face.

    Auzi: obti un scor mult sub asteptari, cineva isi permite sa ridice intrebari sau sa speculeze cauze, imediat OUT.

    Prin excluderi ale celor inconvenabili care critica decizii sau strategii gresite, gen PNL, nu se rezolva nimic, nici nu este vreo diferenta notabila fata de vechile partide.

    Traiasca transparenta!
    • -1 (15 voturi)    
      De acord, reflexe de partid comunistoid. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:41)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Ma intreb totusi la ce rezultate se astepta SM ? Au avut doar 10% fiindca sunt cvasinecunoscuti in provincie ceea ce e totusi onorabil. In Bucuresti au avut 24% beneficiind de campaniile de la locale de anul aceste si de acum 4 ani.

      In loc sa vada root cause, ca sunt cvasi-necunoscuti, il cearta pe liderul de campanie cand toti de fapt trebuiau sa mearga in teritoriu si sa se faca mai intai de toate cunoscuti. Mi se pare aiurea ce fac dar si numele partidului care pentru cei din provincie suna foarte apropiat de USL.

      Ca au fost tocati de masina de propaganda ex-comunista cum au patit toti adversarii PSD cu teme false gen Soros si straini mi se pare ca trebuia deja asumat cand au intrat in campanie, nu sa se certe acum cand nu mai e nimic de facut si sa scoata vinovat doar liderul de campanie. Din respect pentru electoratul lor trebuiau sa aiba contra-masuri in campanie nu certuri post-mortem.


      Daca cele de mai sus nu indica faptul ca nu sunt un partid unit ci o gasca cu diverse interese si viziuni, atunci aceasta excludere nu vine decat sa confirme imaginea de gasca dezbinata.
  • -13 (13 voturi)    
    msg (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:03)

    rohasV [utilizator]

    vai clothilde sa nu-ti bati sotul prea tare
  • +6 (14 voturi)    
    Daca n-ai dovezi... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:05)

    Kivek [utilizator]

    nu poti face acuzatii fara dovezi. de fapt poti
    • -4 (10 voturi)    
      Dovezi sunt pe Contributors (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:23)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      caută acolo comentariile semnate ”unu'" (cu apostrof în coadă) și te lămurești imediat. Activiștii LGBT se susțin reciproc acolo și își dau dreptate unii altora.
  • -13 (23 voturi)    
    INTARITA-I (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:16)

    EmilNae [anonim]

    drace ca mie imi place.Asa tata dati-va arama pe fata. Ce va supara/ adevarul ? naspa.
    ce constat este ca si usr esta la fel ca toti ceilalti nimic altceva. In seara cu anuntarea rezultatelor unii sclipeu de fericire cu oana in frunte. Parca ati fi cistigat voi alegerile.Dar nu era vorba decit ca au reusit sa prinda un ciolan.Oana bizgan era exaltata pierde trei CA dar cistiga loc de parlamentar. Si era in culmea fericirii.Asta-i tot.
    Bai voi ati auzit de pp-dd ei tata veti avea aceiasi soarta veti disparea pina la alegerile viitoareUn ciolan la foame din gitul vostru intodeauna este mai mare decit orice.
  • -3 (23 voturi)    
    poate... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:16)

    trandafil [utilizator]

    Poate imi explica cineva diferenta intre USR, PSD, ALDE, PNL, UDMR etc....
    • 0 (14 voturi)    
      simplu (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:52)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui trandafil

      se numesc altfel :))) si cam atat :((
    • +1 (13 voturi)    
      nu au doctrina, n-ai observat? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:31)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui trandafil

      asta e singura diferenta
    • -6 (14 voturi)    
      USR, PSD = aceeași mizerie (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:35)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui trandafil

      De aceea nici nu am fost la vot și am recomandat ca lumea să nu o facă.
      • +3 (5 voturi)    
        ei hai (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:17)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        sa nu exageram. PSD = mocirla ... sa pui in aceeasi oala PSD cu USR nu prea merge... sa fim realisti
        • +1 (7 voturi)    
          sa pui in aceeasi oala PSD cu USR nu prea merge (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:45)

          Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          Corect... astia de la USR sunt mult mai prosti...
      • +5 (9 voturi)    
        te-a luat cineva in seama? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:18)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        Si chiar te-a luat cineva in seama? Nu de alta dar daca pentru tine oamenii din USR. cei mai multi tineri cu studii serioase si care au realizat ceva pana acum dpdv profesional si toti coruptii din pesede de meserie politruci sau neamuri de politruci sunt "aceeasi mizerie" , inseamna ca ai o grava problema de apreciere. Asa ca ma intreb cine sunt aia care te-au luat in seama!
      • +3 (3 voturi)    
        IRESPONSABIL (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:34)

        Lukis [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        Neparticiparea la vot este o decizie iresponsabila.
    • -4 (6 voturi)    
      . (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:29)

      clam [utilizator] i-a raspuns lui trandafil

      doar unul e sustinut de hipsteri, therefore e curat, integru, principial si, desigur, transparent! ha ha
    • +2 (4 voturi)    
      pentru trandafir (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:36)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui trandafil

      Ai fost la vot ? Cu cine ai votat ? Dupa ce imi spui, iti explic diferenta.
  • +1 (23 voturi)    
    Recunosc (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:23)

    Hans Metter [utilizator]

    ca i-am votat. Recunosc ca am avut ceva dubii, dar am zis mai bine dubii decat dubiosi cu acte in regula (ma refer la pnl - orice altceva era exclus).

    Pacat. Daca maine ar fi alegeri cred ca nu ar intra in parlament.
  • +3 (31 voturi)    
    Democratie: critici securistul, pleci. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:25)

    andipetre [utilizator]

    Ce libertate a cuvantului? Care schimb liber de idei? Indraznesti sa critici securistul organizator al Partidului, pleci rapid! De unele lucruri chiar nu te poti atinge.

    Cand ma gandesc ca printre USR-isti si mai ales printre sustinatorii sai exista oameni sinceri care chiar credeau ca e vorba e un partid deschis, dinamic, liber... Din pacate, se observa ca la noi nicio organizatie cat de cat de succes nu e ocolita de agentii diverselor interese, care manipuleaza si deviaza organizatia spre scopuri mai putin luminoase sau transparente...

    Va dati seama ca persoana data acum afara e unul din entuziastii care a participat, probabil cu sperante reale, la inceputurile organizatiei?
  • -6 (12 voturi)    
    pe surse (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:27)

    om simplu din multime [utilizator]

    neicusor dan il va da in judecata.:-)
  • +5 (27 voturi)    
    Rufele se spala in public??? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:28)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Adica tu Moroianu, daca aveai ceva nemultumiri legate de Paun le spuneai din timpul campaniei catre colegi, nu in public. Apoi, dupa alegeri, daca ai ceva neclaritati, nelamuriri referitoare la cheltuirea banilor, ceri explicatii de la partid, nu faci acuzatii pe Fb. Apoi, acuzi pe Paun de gresita pozitionare a partidului in legatura cu soros dar acelasi lucru faci si tu, acuzand pe Roxana Wring de legaturi cu acest soros, dand combustibil adversarilor politici...Pacat, dl. moroianu nu gandeste, excluderea e meritata. Dreptul la opinie nu i-a fost ingradit, putea vorbi la partid, nu daci acuzatii nefondate in public. Sper ca d-na Clotilde sa continue munca la USR...
    • -1 (17 voturi)    
      De ce NU in timpul campaniei (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:45)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

      Buna credinta a lui Moroianu se verifica 100% prin faptul ca nu a facut acest scandal INAINTE de alegeri.

      Cel mai probabil a rabufnit pentru ca s-a simtit ignorat indelung desi lipsa de transparenta care o acuza era cunoscuta de TOTI.

      Cum sa nu rabufnesti cand transparenta si cinstea sunt sloganul partidului iar in schimb TOTI stiau ca acest Paun era lipsit de transparenta si refuza cererile comisiei de arbitraj?
      • +1 (9 voturi)    
        daca ar fi adevarat (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:44)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Daca ar fi adevarat ce sustine Moroianu, prin tacerea lui in timpul campaniei electorale nu a facut decat sa-si bata joc de alegatori, ascunzand adevarata fata a partidului. Tu numesti asta transparenta si buna credinta? Ori stii despre ce e vorba si daca nu esti de acord te delimitezi de cei in cauza, ori stai si minti cu ei si atunci nu esti cu nimic mai bun.
        Cum o dai, tipul pica prost.
    • -2 (16 voturi)    
      Bun Moroianu a gresit (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:16)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

      asta e clar. Dar nu Moroianu era vectorul de imagine a acestui partid ci DAN si CLOTILDE... ori tocmai astia 2 au reactionat ca naiba... cum sa raspunda Dan la criticile lui Moroianu spunand ca e mincinos?!

      Cum? pai pt asta i-am votat?! Pacat

      PS: Clotilde banuiesc ca si-a aruncat un ochi pe postarea lui Moroianu inainte sa o publice pe fb.. deci clar razbloiul e intre Clotilde si Dan.
  • +11 (33 voturi)    
    Aceleasi reflexe "de sistem", adica (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:29)

    clint [utilizator]

    de partid comunistoid. Cum unul a zis ceva, zboara ? Va promovati ca partid anti-sistem, dar aveti deja metehnele celor din interiorul sistemului.

    L-ati fi putut sanctiona, nu spun nu, fiindca nu a fost prea OK ce a facut, dar nu puteati sa nu il dati afara ? Sa inteleg ca nu e la prima abatere sau ce ?

    Oricum v-ati mai castigat un dusman, probabil doi, e cel putin ciudata pozitia lui Clotilde de acum incolo si cei doi probabil ca s-au consutlat inainte ca el sa spuna asta..

    Iar celelalte partide au primit un motiv sa va arate cu degetul, nu aveau multe pana acum, si poate ii vor face sa vorbeasca mai multe.

    Lui Nicusor ii spun atat, nu ajunge sa stii cu cifrele si sa fii curat, trebuie sa te pricepi si la oameni. Daca nu stii sa faci oamenii sa creada in ideea ta si sa traga la proiectul tau, nu te numesti lider. Iar daca le dai peste bot cand mai carcotesc ( se intampla si asta, ca oameni suntem ) te numesti un dictator emasculat. Fiinca nu ai pozita de forta pe care o au ceilalti lideri de partide in partidele lor.

    S-ar putea intr-o zi sa te trezesti ca ti-au ramas in jur doar lichelele oportuniste care au simtit ca USR poate sa ii ajute parvina si care in general voteaza in unanimitate cum le sugereaza seful partidului stiind ca numai uniti pot sa ajunga unde isi doresc.
    • -4 (10 voturi)    
      Cam ai dreptate dar ... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:54)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui clint

      uneori trebuie sa existe si disciplina. Uitat-e la PSD , nu auzi pe niciunul vorbind aiurea. Dragnea si-a asumat rolul de lider, doar el a comunicat si a castigat alegerile. Pe cand la PNL e debandada de pe lume. Dar da, nu poti doar sa aplici niste sabloane, niste formule si gata, omul e dat afara. Trebuie sa mai si intelegi ca intr-un partid oamenii au venit din pasiune si nu e ca intr-o firma unde ti-ai gasit un job si ca-ti place sau nu, executi ce ti se cere. Ca sa fii lider bun, trebuie sa stii sa-ti apropii oamenii buni care pot fi mai dificili dar daca stii sa-i accepti asa cum sunt, vei scoate maximum din potentialul lor.
    • +6 (18 voturi)    
      conservatorism vs. progresism (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:43)

      c.radu [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Dacă acum Clotilde Armand ar alege să se despartă de USR și ar face o altă formațiune politică, împreună cu S.M și alții ca ei, respectiv conservatori, aș opta cu ei fără niciun dubiu. S.M. a stat până acum în umbră. L-am văzut doar într-un scurt interviu pe care i l-a luat soția sa și mi-a plăcut din prima. Spre deosebire de Nicușor Dan, pe omul acesta îl place sticla, cum se spune (ca și pe soția sa).
      În orice caz, USR va trebui de acum să aibă și o doctrină, iar aceasta nu va putea fi progresistă și conservatoare în același timp.
      • +1 (7 voturi)    
        IDEM! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:21)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui c.radu

        .
      • -4 (8 voturi)    
        Hai ma, pe bune ???? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:41)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui c.radu

        Deci daca nu era sanctionat si se impacau si se pupau, toti tipati ca USR e un partid de apartament, bazat pe prietenii, interese de familie. Daca au aplicat regulamentele partidului care sunt foarte clare si la care Sergiu Moroianu probabil a contribuit si el, nu mai e bine ca sunt comunisti, conservatori, bla bla bla. Chestia asta ca sa se aplice la altii dar la noi nu mi se pare cea mai comunista , retrograda si feudala abordare. Si da este peste tot prezenta in Romania. Eu consider ca tocmai faptul ca un prieten de 20 de ani al presedintelui partidului a fost exclus, arata ca mecanismele democratice functioneaza in partid si ca nu seful ia deciziile in functie de impresiile personale ci totul este bazat pe reguli si norme.
        • +2 (4 voturi)    
          n-am comentat excluderea, (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:26)

          c.radu [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          care poate să fie justificată. Aș fi vrut ca SM să-și susțină acuzațiile ori să spună că a greșit și să plece singur. Era mai onorabil.
          Așa nu avem o imagine clară. Dar mi-am exprimat simpatia pentru opiniile lui și ale soției sale, care este evident că nu sunt împărtășite de mulți în USR.
          • 0 (0 voturi)    
            Mda, am citit si eu postarea ei (Duminică, 18 decembrie 2016, 7:59)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui c.radu

            Mult sentimentalism si ... cam atat.
    • +2 (2 voturi)    
      pentru clin (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:41)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Daca doresti sa judeci decizia USR, studiaza in prealabil STATUTUL acestui partid.Un om informat e un om credibil !
  • -2 (32 voturi)    
    Au si aparut postacii... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:29)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    ...aparatorii libertatii de opinie...Se vede ma pe boi sigla psd...
    • +1 (17 voturi)    
      Lasa ca nici cu sustinatorii USR nu mi-e rusine (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:47)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

      Va credeti oameni destepti si deschisi la minte dar aveti aceleasi reflexe paranoide ca la electoratul PSD iar daca ati fi lideri ati baga pumnul in gura in cel mai comunist stil ! Ati porni oricand o vanatoare de vrajitoare PSD-iste daca cineva zice ceva rau de partidul vostru.

      Semnat : un "PSD-ist" care a votat USB, care are dileme si indoieli si care incepe sa regrete ca n-a stat acasa cum ar trebui sa stea toti cei care n-au ce vota de fapt.
      Mai bine sa mi se zica tanar lenes si iresponsabil decat PSD-ist...
      • 0 (8 voturi)    
        In cazul asta mi se pare ca au luat decizia corect (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:58)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Pune-te si tu in locul celor din conducerea partidului. Vine unul dintre ei si arunca cu noroi in ceilalti. Ba mai mult , nici macar nu se deranjeaza sa vina sa prezinte vreo dovada. Daca nu l-ar fi exclus, toti ar fi zis ca e vorba de nepotisme, partid de apartament, de familie, interese personale. Daca l-au exclus, sunt comunisti, conservatori, retrograzi. Dar nimeni nu-si pune problema ca bai nene, Nicusor si cu Sergiu sunt prieteni de 20 de ani. Daca totul era facut la misto, aranja Nicusor sa-i dea o pedeapsa de 1 luna suspendare cum se da pe la PSD sau PNL ca doar e seful nu ? Daca in schimb, se aplica regulamentele si se vine cu concluzii pertinente, nu mai intereseaza pe nimeni, sunt doar comunisti.
        • +2 (4 voturi)    
          Ok ! Sa zicem ca nu era loc de o sanctiune (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 20:56)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          mai blanda si au hotarat direct si fara ezitare excluderea.

          Ce sanctiune morala merita din partea simpatizantilor lor Nicusor si ceilalti useristi care bat studioul Latrinei 3 aproape zilnic ? In conditiile in care au facut-o si dupa ce Vlad Voiculescu a fost acuzat de contrabanda si de bisnita cu medicamente si a fost acuzat ca este un criminal ?

          Iar USR, Biroul lor National a tacut IN UNANIMITATE !

          Deci unei haznale mediatice nu-i ceri sa-ti prezinte cele trei surse independente din care ai aflat ca Vlad Voiculescu e un om care a incalcat legea ! Nu-i ceri nici macar sa dea o dezmintire sau sa-ti prezinte punctul de vedere privitor la chestiune.

          Vi se pare normala atitudinea USR ?

          PS. Pe Moroianu insa l-am curatat pt ca nu a probat cele spuse .

          Daca se desparte asa usor Nicusor de oameni pe care-i cunoaste de peste douazeci de ani (chiar daca au gresit tare !), dar ii permite unei televiziuni nemernice sa acuze fara probe membri de partid, fara sa reactioneze, nu mi se pare o atitudine corecta pt un partid care vrea sa se prezinte ca fiind ceva nou pe scena politica.
          • 0 (0 voturi)    
            Vlad Voiculescu nu e membru USR (Duminică, 18 decembrie 2016, 8:10)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Si nu inteleg de ce compari Antena3 cu USR. USR tocmai asta vrea sa impuna : niste reguli si norme de comportament diferite in societate. Si ce legatura are prietenia cu niste decizii ale partidului - obiective si bazate pe reguli si norme ? Sergiu Moroianu putea sa faca niste critici obiective la adresa campaniei. Uite de pilda ce m-a deranjat pe mine si pe altii : apropierea prea mare de Iohannis, sustinerea totala pentru Ciolos, refuzul lui Nicusor de a se pozitiona fata de prezenta unui partid gen PMP in guvern, impresia ca serviciile lui Iohannis ar fi infiltrate in USR, identificarea USR si PNL ca fiind partidele controlate de Iohannis, atacurile stupide si ridicole la adresa PSD, lipsa unor idei constructive si campania bazata pe atacuri. Au fost greseli mari de strategie care trebuie analizate. De pilda, as vrea sa stiu daca USR il va sustine pe Iohannis pentru un al doilea mandat. Pentru ca daca face asta, sunt terminati ca partid asa cum Iohannis e terminat ca om politic.
    • +2 (14 voturi)    
      las-o ca nu e chiar asa (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:17)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

      ti-as arata toate postarile mele din ultimul an si toata sustinerea mea pt USR daca as putea...

      Acum au gresit grav. si punct. au facut exact ca PSD...
  • -3 (23 voturi)    
    asocierea cu ong-uri aberante, doctrina Soros, (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:35)

    vrempeBaselamititica... [utilizator]

    devianţii lgbt, etc. nu a fost făcută din vina declaraţiilor lui moroianu, ci chiar din declaraţiile candidaţilor usr în campania electorală.
    dintre toate formaţiunile politice cu care am simpatizat la început, acest usr deţine recordul intervalului f. scurt de timp în care m-au dezamăgit...
    • -3 (9 voturi)    
      Am votat cu ei din disperare. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:50)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

      Fiindca altfel chiar n-ai cu cine vota, trecandu-le prea usor cu vederea greselile.
      Eo sunt o gasca de tipi stangaci in politica, chiar matematicieni autisti as spune, care se promoveaza ca anti-sistem si care, speram noi, vor termina Revolutia din 89.
  • -4 (14 voturi)    
    SCARBA (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:38)

    SRA [utilizator]

    Sotul lui Clotilde s-a comportant ca un Roman imatur in politica !
    Sa presupunem ADEVARAT cele spuse trebuia sa aiba un alt sau alta maniera de comunicare !

    Ori este o chestiune de gelozie ori este o prostie a acestui sot, sotul Dnei Clotilde ARMAND !

    Iata mojicia romaneasca a dat in petec !

    RUSINE domnule sot a Dnei Clodine ARMAND !

    Consider decizia lui Nicusor DAN corecta si bne venita !

    Sotul Dnei Clotilde ARMAND si-a demnstrat MOJICIA fata de familie si fata de partidul USR !

    Imi este SCARBA de asemenea aserviti MAFIEI ofcine psd ISTE !
  • +1 (9 voturi)    
    unanimitate? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:38)

    Nevermind [utilizator]

    wow!

    Chiar ca usr este un partid "altfel" :D
  • +1 (13 voturi)    
    Cred ca n-ati inteles (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:39)

    ac [utilizator]

    Nu e vorba de lipsa de transparenta - chiar comunicatul explica detaliile, ce e asa greu? - si nici faptul ca d-l Moroianu ar fi avut o alta parere despre ce trebuia facut sau unde trebuia candidat etc. El a preferat sa arunce cu acuzatii - care mie nu-mi prea par probate, de exemplu ca dl. Paun va fi platit cu o suma mare cind USR zice ca a acyivat voluntar. USR l-a invitat sa vina, n-a venit, sa isi probeze acuzatiile in scris, n-a facut nici asta. Si asta e vina USR sau inseamna PSD-izare? Ma indoiesc.

    Cit priveste ca unii mai sus deja regreta ca i-au votat, intreb si eu: de ce? Pentru ca sotul d-nei Armand a fost exclus nu pentru ca are gura mare, nu pentru ca e in dezacord, ci pentru ca face acuzatii neprobate? Sau UST trebuia sa inghita galusca doar pentru ca domnul e absolvent de MIT? Una-i una, alta-i alta, it's that simple. Faci acuzatii, le probezi. Nu le probezi, achitare. Nu VREI sa le probezi, inseamna ca locuiesti intr-un loc care se numeste Presus.
  • +5 (19 voturi)    
    Urmeaza Clotide??/ (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 12:51)

    Kpax [utilizator]

    Cred ca USR a fost acaparat de interesele LGBT/GAY &Soros daca singurul om care a luat atitudine impotriva acaparari exprimanduse liber a fost exclus!
    Clotide parca se exprimase in campanie pentru modificarea constitutie conform semnaturilor stranse de coalitia pentru familie dupa care a fost mustrata in partid si a revenit sa spuna ca nu este pozitia partidului
    ci o pozitie personala!
    Asa ca in urma acest actiuni se pot trage concluzii!!
    Faptele vorbesc domnilor nu vorbele!!!
    Da dorim oameni competenti si corecti care sa serveasca interesele cetatenilor nu interesele straine sau ale unor minoritati Sexuale!!
    • -1 (9 voturi)    
      pai... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:17)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Kpax

      tocmai acuzatiile legate de LGBT si Soros au fost evitate si trecute sub tacere de Nicusoros.
      Adica exact ceeace a determinat cu adevarat excluderea.
      • +2 (4 voturi)    
        adevarul e (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:52)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        ca la voi la psd totul e clar.
        dragnea e un condamnat penal, orice ar face.
    • +1 (5 voturi)    
      ?? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:35)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Kpax

      ""Clotide parca se exprimase in campanie pentru modificarea constitutie conform semnaturilor stranse de coalitia pentru familie dupa care a fost mustrata in partid si a revenit sa spuna ca nu este pozitia partidului""

      Daca a renuntat asa usor inseamna ca nu era ceva important pentru ea, mai ales ca a ales nici sa nu candideze pe listele USR-ului, deci nu avea nimic de pierdut. Daca ar fi fost cu adevarata important, atunci ar fi continuat sa sustina acest principiu, nu crezi?
  • -3 (13 voturi)    
    Intelocratii (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:11)

    UpNext [utilizator]

    isi cam dau cu pumnii in cap, constatand ce liota de oportunisti inompetenti au sustinut. Nicio surpriza, USR se inreapta spre nimic... Pacat de sperantele investite in ei, dar naivitatea (n-am spus prostia!) are un pret.
  • +2 (14 voturi)    
    well... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:29)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    -acest partid a avut succesul pe care l-a avut gratie eforturilor sustinute, a muncii perseverente si a rezultatelor obtinute in lupta cu abuzurile autoritatilor timp de 10 ani!

    -daca vrei sa intri in aceasta constructie nu poti da cu pumnul in masa neglijand si sfidand acest efort urias, dupa cateva luni de activitate.

    -daca ai alte opinii, de exemplu ai vrea un partid onest dar cu o directie pro-ortodoxa,nationalista, anti-capital ''strain'', anti ''sorros'', anti lgbd etc iti strangi 3 oameni, faci partidul si te prezinti cu acele idei in fata alegatorilor,.

    -nu te folosesti de un vehicul care are reguli pe care tu le consideri suspecte, pentru ca la randul tau poti fi suspectat ca vrei sa pui mana pe acea constructie si sa-i schimbi directia in sensul crezurilor tale care momentan nu au dovedit mai nimic in fata alegatorilor.

    -inainte sa acuzi public ai bunul simt sa discuti asta cu cel care a dovedit timp de 10 ani, adica cu presedintele partidului.daca raspunsurile nu te satisfac iesi frumos cu declaratii de despartire principiale si amiabile, cu declaratii care nu aduc prejudicii singurei formatiuni politice din Romania care a construit ceva onest si transparent si CU REZULTATE.(au mai fost si M10 si Noua Republica cu intentii foarte bune, cinstiti etc dar nu au ajuns sa atraga voturile electoratului...)

    -daca esti matematician nu pune concluzia inaintea ipotezei.Banuielile, frustrarile,imaginatia inflacarata si proiectarea de sentinte de vinovatie asupra celorlalti NU sunt argumente.

    -fii decent si respecta rezultatele si eforturile celor care au dovedit ca sunt capabili sa construiasca pentru a parcurge un drum intesat cu ostilitati si greutati si mai ales respecta eforturile celor care au capacitatea de a rezista la drum lung prin sacrificii personale fara compromisuri!
  • -7 (15 voturi)    
    mda... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:30)

    VATI [utilizator]

    Io cred ca lu' Paun i s-o invartosat stromeleagu' pe langa oazoul Clotildei, s-a ginit Moroianu si a dadu cu mucii in fasole...
    Parerea mea...
    • +7 (7 voturi)    
      Pleaca (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:26)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui VATI

      Daca nici comentariul asta nu e aberant, mirlanesc, pe linga subiect si de sters, atunci nu mai stiu care e.
  • 0 (18 voturi)    
    intr-adevar, trist moment (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:40)

    muciflenduri [utilizator]

    USR ar fi trebuit sa fie o platforma in care oricine isi poate exprima opiniile, fie si gresite.
    Sa excluzi (cu UNANIMITATE de voturi) pe cineva care exprima o opinie (pe facebook), e o atitudine demna de un partid comunistoid.
    Intuiam pornirile autocratice ale lui Nicusor Dan, dar nu m-as fi asteptat sa se manifeste atat de repede.
    • +4 (8 voturi)    
      opinie sau acuzatie? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:30)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      Tu chiar nu faci diferenta intre opinie si acuzatie? In plus chiar nu ai auzit de spalatul rufelor murdare in familie? Adica nici macar sotia sa nu era destul de buna incat sa discute cu ea inainte de a posta acuzatia aceea pe FB? Nu ti se pare o reactie complet imatura bazata pe niste impresii si nu pe ceva concret? In plus, ce e asa de greu sa vii si sa discuti cu colegii de partid daca ai dreptate?
      • -2 (6 voturi)    
        rufe murdare (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:18)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

        Asadar daca Paun e intr-adevar un personaj nociv (nu spun ca e, pentru ca habar nu am cine e), trebuie musamalizata treaba...
        Sa presupun ca esti la curent cu bucataria interna a USR, incat stii exact ce s-a discutat, de cate ori s-a discutat, sau preiei niste informatii online si ai tras deja concluzia ca Moroianu a inceput, din senin, sa urle online?
        Cea mai de cacat situatie la un partid e cand ai unanimitati. Executiile in direct erau specifice PCR-ului, pe vremea lui Dej. Acolo se stabileau care sunt elementele nesanatoase si erau excluse.
        Intr-un partid sanatos TREBUIE sa existe voci divergente, care trebuie nu doar tolerate, ci sustinute.
        E suficient sa te uiti la Partidul Conservator, din Anglia, iar acolo chiar au fost divergente. Unii au sustinut BREXIT pe cand parea o utopie. Nu a fost nimeni exclus, nu s-au organizat congrese tovarasesti pe motiv ca creeaza cineva grave probleme de imagine partidului, sau tarii.
        Invatati dracului ca democratie nu inseamna sa tolerezi doar ce iti convine.
        • 0 (2 voturi)    
          ?? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:38)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          "Asadar daca Paun e intr-adevar"
          Daca si cu parca....nu crezi ca cel care acuza trebuie sa aduca si probe? Eu habar nu am ce e cu acest Paun dar chiar crezi ca Moroianu a avut o revelatie la 3 zile dupa alegeri si inainte habar nu avea ce e cu el? Nu crezi ca discutia - si nu o postare pe FB- trebuia sa o aiba inainte de alegeri cu ceilalti din USR? Ca doar il cunoaste de dan Nicusor de 20 de ani, nu trebuia sa-i ceara rendez-vous ca sa discute cu el! Chiar crezi ca e atat de tont incat sa nu realizeze ce rau face USR-ul cu acuzatiile facute? Chiar crezi ca daca avea vreo proba nu ar fi adus-o si ar fi inchis gura celorlalti in USR?
          • -1 (3 voturi)    
            ... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:56)

            muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

            Si de unde dracu stii ca nu a avut loc acea discutie? De pe Facebook?
            Faptul ca nu a urlat inainte de alegeri, indica unui om cu o minima logica ca nu a vrut sa faca valuri cand lumea se pregatea sa voteze USR.
            Daca aceasta discutie si excludere ar fi avut loc inainte, nici nu m-as fi deranjat sa merg la vot.
            Eu nu votez partide in care dizidentii sunt dati afara, nu votez tatuci si nici zbiri. Sa-si bage unanimitatile in cour si sa se bata pe spate ca au reusit o mare performanta.
            • +1 (1 vot)    
              dar tu de unde stii? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 19:13)

              T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

              Dar tu de unde stii? Daca esti atat de bine informat inseamna ca esti foarte apropiat cu sotul Clotildei Armand ( vad ca se complace in acest statut de "sotul lui cutare") si atunci sunt putine sanse sa fi impartial. Prea il aperi prosteste cand bunul sumt elementar iti spune ca rufele murdare nu se spala in public si ca orice persona cat de cat civilizata nu da apa la moara in mod voit tuturor detractorilor USR-ului. Nu vezi cum au sarit?
    • 0 (2 voturi)    
      Orice partid (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:52)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      are un STATUT . Cine nu-l respecta suporta consecintele ( prevazute in acel statut ).Punct !
  • +3 (13 voturi)    
    La bani marunti (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 13:49)

    sorcov [utilizator]

    Privind punctele 3, 3.1, 3.2, Paun Panama Papers a dovedit de mult ca este apt sa manareasca niste hartii. Daca se sapa in spatele contractelor alora de "servicii" si "voluntariat" se va gasi foarte probabil un mare meci de pingpong pre-datat ca si in CV-ul lui Paun

    Punctul 5 nu are legatura cu afirmatiile lui Moroianu

    Punctul 6 insinueaza o idee falsa. Cresterea cotei in Bucuresti nu se datoreaza nicidecum lui Paun ci obtinerii primului scor de opozitie la locale

    Punctele 2 si 4 sunt crase greseli de logica care nu merita discutate. Clotilde, cum iti asterni asa dormi

    Punctul 1 mentinerea lui Paun Panama Papers intr-un post influent intr-un partid parlamentar este un risc pentru statul roman care merita aceasta iesire

    Excluderea nu e si din spatiul public. Sper sa mai auzim cate ceva de la Sergiu Moroianu, dar sa se consulte si cu sotia ca sa vorbeasca amandoi mai la obiect, nu de Soros si Ceausescu. Inainte de asta au nevoie de o vacanta.
  • -3 (5 voturi)    
    Unde e Statutul ??? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:25)

    DanŢeca [anonim]

    Unde e dom'ne Statutul ăsta al USR pe care zic ei că l-a încălcat Moroianu, ştie cineva?
    De ce nu putem să-l vedem şi noi? De ce nu e public ca la celelalte partide? Ce au ei de ascuns în acel Statut?
    Asta e TRANSPARENŢA cu care se lăudau?
    • 0 (0 voturi)    
      pentru dan , si altii (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 23:20)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui DanŢeca

      https://usr.ro/statut/
      Aici este statutul .
  • -2 (6 voturi)    
    . (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:32)

    clam [utilizator]

    dar acu pe bune> in locul lui clotilde mi-as da demisia in secunda 2. sau in moda moderna nu mai e cu "stand by your man"?
  • -7 (7 voturi)    
    Divorț (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:41)

    Vladescu [utilizator]

    Să divorțeze de nenorocit ! Să vorbească el de finanțatorul USR-ului ? Urâtă treabă !
  • -3 (5 voturi)    
    Statutul?! Care statut? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:42)

    DanŢeca [anonim]

    Unde e dom'ne Statutul asta al USR pe care zic ei ca l-a incalcat Moroianu, stie cineva?
    De ce nu putem sa-l vedem si noi? De ce nu e public ca la celelalte partide? Ce au ei de ascuns in acel Statut? Asta e TRANSPARENTA cu care se laudau?
  • -4 (8 voturi)    
    Moment delicat (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 14:44)

    A310 [utilizator]

    Draga URS , prin decizia de excludere a domnului Moroianu , v-ați umplut de respect , a ieșit la iveala adevărata fata a partidului curat , sa nu uitam de faptul ca uni din curații membri s-au înfipt în multe consilii de administrație la bani multi . Mare păcat ca v-ați compromis iremediabil , voi cei curați si neprihăniți , care ați venit sa însănătoșiți societatea româneasca , ați diagnosticat-o și ați stabilit tratamentul , dar nu ați întrebat și pacientul dacă dorește sa ii fie administrat tratamentul stabilit de către voi .
  • -6 (6 voturi)    
    nici (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:06)

    vi_escu [utilizator]

    nu au ajuns bine la ciolan si se cearta de la parale :)
  • -3 (3 voturi)    
    furtuna (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:14)

    miculescu-rucar [utilizator]

    in filiera franceza?
  • +5 (11 voturi)    
    Deviationistii de dreapta au fost lichidati ! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:17)

    krampus [utilizator]

    USR semana cu snurul de la martisoare, era impletit din doua fire, rosu si alb, stangisti si conservatori. Eliminarea rapida a lui Moroianu si trecerea in decor a Clothildei Armand reprezinta dovada ca se doreste eliminarea firului alb - martisorul Salvator ramane doar cu firul rosu. Intr-un fel este de inteles, lobby-ul neomarxist-lgbtist nu avea reprezentare politica mai ales ca a ramas si fara Remus Cernea asa ca un USR curatat de neoconservatori este cea mai buna solutie. Un partid cu o ideologie duala nu era oricum o solutie viabila de viitor iar neoconservatorii par sa fi fost o minoritate...
    • +2 (4 voturi)    
      Exact Remus Cernea (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:36)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui krampus

      De timpitul ala se lega reprezentarea politica a USR-ului. Mai bine si-ar defini niste idei si sa se tina de ele, ca altfel au sa devina fuckin history. Mai exact intrebarile centrale: 1. cit ne taxati si 2. ce faceti cu banii.
  • -4 (4 voturi)    
    si inca ceva (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:40)

    Hans Metter [utilizator]

    care-i treaba cu asociera USR cu sustinerea pt LGBT ?... adica unde a fost greseala? probabil 90% din cei care sustin USR sustin si drepturile minoritatilor sexuale...
  • +2 (6 voturi)    
    O mizerie... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:48)

    Astronautul [utilizator]

    E scarbos ce s-a intamplat.

    Problema nu se rezolva dandu-l afara, ci daca ar fi combatut cele spuse de el. Pana una alta, ei nu au demonstrat ca ce a afirmat Sergiu nu este adevarat.

    Daca demonstrau ca contorariul, se subintelegea si eliminarea lui, dar asa? L-au exclus si atat... dovezi, ceva?

    E ca si cum el i-a injurat, iar USR l-a injurat inapoi si i-au dat si un sut. Daca ei ii reproseaza lui Sergiu ca a actionat aiurea, fix acelasi lucru l-au facut si ei. Nu e nici o diferenta intre raspunsul venit si "atacul" initial.
    • -1 (5 voturi)    
      te-nseli (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 19:15)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

      Te-nseli: inainte sa-i dea sutul , cum spui tu, l-au invitat sa discute, sa-si explice gestul. Invitatie complet ignoranta de parca aia ar fi fost niste idioti si el geniul pamantului.
  • +1 (5 voturi)    
    VOTANT USERE (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 20:46)

    NumaiLaNoi [utilizator]

    am votat usr la locale si parlamentare
    dar pt treaba asta, voi vota numai cu psd de acum inainte
    ati mai pierdut niste voturi, voi influenta cati mai multi prieteni sa nu mai voteze usere
    • +1 (3 voturi)    
      prostii... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 20:54)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

      Prostii, nici un adevarat votant USR nu se coboara sa voteze cu plagiatorii din psd.
      Cred ca-ti lipseste inteligenta necesara pentru a sti ca nu treci de la fosti olimpici internationali si alti tineri cu realizari in viata l profesionala la niste neica nimeni care plagiaza si-si angajeaza neamurile tampe pe diverse posturi de bagatori de seama. E o chestie de principiu!
    • 0 (0 voturi)    
      Imnteresant ! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 23:26)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

      Deci zbori direct la Iliescu si la Dragnea ?
      Nu cred ca ai votat USR. Asa un salt nu este posibil pentru cineva care a votat USR!
    • 0 (0 voturi)    
      PSD -> PNL -> USR (Duminică, 18 decembrie 2016, 5:38)

      dan_costea [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

      PNL este mai scarbos chiar decat PSD. Dar USR este pe cale sa devina mai scarbos chiar decat PNL!
  • +2 (2 voturi)    
    Problema reala (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 22:58)

    HP [utilizator]

    Problema reala a sustinatorilor lui Moroioanu/Clotilde nu e felul in care a fost dat afara, sau motivatiile publice ale USR-ului.

    Problema lor reala este ca Moroianu era anti-LGBT si proponent al principiilor conservatoare, de dreapta.

    Asta e problema.

    Majoritatea membrilor USR sunt tineri, bine si foarte bine educati, profesionisti in domeniile lor.

    Asta aduce cu sine o alta optica asupra lumii din jur, o optica in care BOR si arhaismele romanesti tipice nu isi au locul.

    Cine a votat USR stiind exact pe cine si de ce voteaza - a facut-o.

    Cine nu, si a crezut ca e un partid de dreapta, cu valori de dreapta - ghinion.

    Mai bine ca incep sa se clarifice lucrurile acum, decat peste cativa ani.

    Deci USR - stanga, liberalism, progresism, performanta.

    Cui nu-i convine - PNL/ALDE sau chiar PSD/PRU.

    Ah, "pai la PNL si PSD sunt penali" - asa este. Dar trebuie sa faceti o alegere, nu exista partidul care sa indeplineasca toate visele voastre - si curati, si conservatori, si asa, si pe dincolo.

    Ori vreti conservatori, valori traditionale, ori vreti oameni profesionisti, valori liberale.

    Liberalismul nu inseamna dreapta, cel putin nu din punct de vedere social, doar poate economic - sprijinirea antreprenoriatului, IMM-urilor, economie laissez-faire, etc.
  • 0 (2 voturi)    
    Rusine , Nicusor Dan! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 23:20)

    EdrinEd [anonim]

    Executie in pur stil Comintern-ist ! Acum chiar imi pare rau ca am votat si implicit am sprijinit USR .Dupa locale am avut dubii ,cu privire la aberatiile din campania electorala si implicit la linia noului USR , exprimate chiar foarte bine de domnul Moroianu . Eu am votat , altii au preferat sa se abtina si rezultatul s-a vazut ... Nicusor ,rosu ,cu o grimasa , zice la TV ca a fost o victorie , dar prin targ se zvoneste ca ar fi o victorie foarte labila ...labilitate care are nevoie de multe , multe medicamente.
  • +1 (3 voturi)    
    Fum fara foc... (Duminică, 18 decembrie 2016, 9:42)

    dana_s [utilizator]

    Clotilde era imaginea si sufletul USR, si mai este inca, atat timp cat decide sa ramana in USR.
    Nicusor trebuie sa ramana fundatia de robustetea careia nu trebuie sa te indoiesti...
    Am auzit unele opinii misogine potrivit carora si noi avem atatia corporatisti absolut valorosi, inteligenti, destepti, cu rezultate concrete, eficienti si super OK. Cu siguranta, exact asa este. Doar ca 'frantuzoaica', pur si simplu, s-a implicat. E mare lucru, si ii multumim din suflet.
    Inteleg ca dl. Moroianu a avut dubii majore in legatura cu modul de cheltuire a banilor (interviu Gandul), a solicitat clarificari dar nu a primit nimic, Clotilde prea a fost indepartata din media, in campanie si dupa, in mod nedrept (in fond, s-a votat partidul, si nu candidatii de care n-a auzit nimeni). Si atunci a rabufnit pe Facebook.
    Nu este OK sa admiti serviciile cuiva doar pe motiv ca sunt voluntare, ca nu iti cere sa-i platesti nimic pentru ele. Pot ascunde o intreaga herghelie troiana. Sau nu. Clarificarile acestea trebuia sa fie facute in cadrul partidului, in mod transparent, cu participarea tuturor, cu cartile pe masa, inainte de a ajunge in media.
    Cred ca ar fi trebuit ca USR sa fie ceva mai intelept, sa anunte ca asteapta depunerea tuturor actelor, a platilor, sa lamureasca modul de cheltuire a fiecarui banut, apoi sa demonteze punct cu punct fiecare acuza a dlui Moroianu (daca ar fi putut). Apoi, in aceasta ipoteza, sa-i solicite domnului Moroianu sa indrepte lucrurile (comunicare gresita, interpretare eronata...), cu onestitate si buna-credinta.
    Excluderea brutala din partid nu rezolva nimic. Ba dimpotriva, as zice.
  • +1 (1 vot)    
    eheiii, giumbicsi (Duminică, 18 decembrie 2016, 22:57)

    U_swamp [utilizator]

    Asa se intimpla cind ai ambitia de a face altfel de politica.... sa va mincati intre voi bineeee....


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi