Actualizat

PSD refuza invitatia lui Iohannis de a merge la consultari pentru ca nu ar fi constitutionala/ Dragnea: "Nu avem in minte suspendarea presedintelui"

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Marţi, 13 decembrie 2016, 15:47 Actualitate | Politic

Klaus Iohannis si Liviu Dragnea
Foto: Agerpres (editat)
¬Liviu Dragnea a anuntat marti ca nu va merge la consultari la Palatul Cotroceni, intrucat invitatia presedintelui Klaus Iohannis ar fi fundamentata pe un articol gresit din Constitutia Romaniei.

"M-am uitat cu atentie pe invitatie si aici se spune ca suntem invitati la consultari in baza art. 85, alineatul 1, din Constitutie care prevede: 'presedintele Romaniei desemneaza un candidat pentru functia de prim-ministru si numeste Guvernul pe baza votului de incredere acordat de Parlament'. Acest articol din Constitutie nu poate fi urmat decat de o emitere a unui decret. Consultarile se pot face doar in baza art. 103 si acolo spune foarte clar ca in functie de majoritatile stabilite in Parlament, despre care nu se poate vorbi decat dupa validarea fiecarui parlamentar. De asemenea, noua ni se pare straniu ca sunt invitate la consultari partide care maine, cand ar fi consultarile, nu sunt parlamentare si ma refer la USR si la PMP. Maine este in functiune actualul Parlament.

Deci, am discutat in partid aceasta invitatie, cred ca presedintele ar trebui sa aiba o discutie serioasa cu cel sau cei care i-au propus fundamentarea invitatiei pe baza art. 85 din Constitutie. Nu putem merge la aceste consultari pentru ca, asa cum am spus in campanie si in seara alegerilor, noi vrem sa respectam cu strictete prevederile constitutionale. Nu mergem la consultari pentru a face exercitii de imaginatie", a spus Dragnea, la sediul PSD a completat el.

Dragnea considera "straniu" faptul ca seful statului i-a invitat si pe reprezentantii USR si PMP care in prezent nu sunt in parlament.

"Ni se pare straniu ca sunt invitate partide care nu sunt parlamentare - USR si PMP. Maine este in functiune acest parlament", a spus el.

Intrebat din nou daca isi asuma mandatul de prim-ministru, Dragnea a declarat ca vrea sa faca o observatie privind declaratiile lui Iohannis. "Am inteles astazi din declaratiile dumnealui ca o lege este o chestiune secundara. Pentru mine nu este o chestiune secundara, este un lucru important care trebuie respectat" a declarat Dragnea, referindu-se la legea in vigoare din 2001 care prevede ca nu poate fi membru al guvernului o persoana condamnata definitiv.

Intrebat despre o eventuala contestare la Curtea Constitutionala de catre Avocatul Poporului a respectivei legi: "Foarte bine este un demers corect (sesizarea la Curtea Constitutionala - n.r.), si mie mi se pare neconstitutional. Ce vreau sa va spun - noi vom respecta toate procedurile constitutionale sau parlamentare."

Dragnea a afirmat de asemenea ca nu este de acord cu declaratia liderului PSD Alba Ioan Dirzu, cel care l-a amenintat pe Klaus Iohannis cu suspendarea daca nu il numeste pe Liviu Dragnea premier. 

Dragnea a fost intrebat cum comenteaza afirmatiile lui Victor Ponta, care a vorbit despre posibile racolari in PSD pentru ca partidul sa aiba singur majoritate: "Eu apreciez declaratiile fostului premier, dar deciziile in partid sunt anuntate de mine. Imi permit sa nu fiu de acord cu declaratii precum ale liderului PSD Ioan Dirzu ca il vom suspenda pe presedinte. Nu avem in minte acest demers" a fost raspunsul lui Dragnea.

Despre racolari: "Nu negociez cu nimeni si nici partidul meu nu negociaza cu nimeni. Va dau un motiv foarte simplu - si azi noapte s-a mutat un mandat de la un partid la alutl. le-am cerut colegilor mei sa nu discute cu nimeni".

Despre discutiile cu UDMR: "Nu am avut inca o discutie. Sper sa reusim sa avem o discutie cu cei de la ALDE astazi sau maine."


Citeste mai multe despre   






















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

29596 vizualizari

  • +13 (31 voturi)    
    Incepe bine (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:50)

    Luke [utilizator]

    in ce calitate isi exprima opinia despre cat de gresita e constitutia?
    • +25 (39 voturi)    
      Dragnea e un infractor condamnat definitiv (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:54)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Luke

      3 milioane de pensionari, asistati social si alte persoane defavorizate psihic au votat ca un infractor condamnat sa conduca Romania pt 4 ani.

      PSD nu vrea consultari, PSD vrea razboi, scandal, haos, ei din asta traiesc, altfel ar trebui sa vorbeasca despre masuri economice si asta le e imposibil
      • -10 (22 voturi)    
        nu prea intelegi situatia.... (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:13)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        dar postezi si jignesti.
        • +1 (11 voturi)    
          Oh da! (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:56)

          Sani [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          NU cred ca a jignit Kivek.

          Vrei o analiza pe text?
          1. Cum au votat pensionarii?
          Sa nu-mi spui ca in majoritate n-au votat cu PSD!
          2. Sunt pensionarii asistati sociali?
          Apropo, daca mai pleaca multi tineri raman ei cu Dragnea sa le dea pensii!
          3. Ia zi, din votantii PSD cati stiu sa enumere cele 3 puteri din stat?....ohh...h sau cati stiu de fapt pentru ce au votat?!
          4. Mama-mea este bolnava de Alzeimer. Cu cine crezi ca dorea sa voteze dupa ce ce uita toata ziua la Antena 3 si Romania TV?
          Stai linistit, n-a votat cu PSD. Am rezolvat problema!
          5.Dragnea nu este infractor?
          6. PSD tocmai a refuzat consultarile. Corect?
          7. Cum au explicat cei din PSD sursa banilor pentru cele 102 taxe, marirea salariilor, etc?
          Iti spun eu: Ciolos trebuie sa gaseasca solutii!

          Atentie: Nu m-am adresat tie. PSD-istii sunt emotionali si irationali, nu asculta de argumente!
          Asta stiu de cand am incercat sa conving FSN-isti prin '90 sa nu aplaude minerii!
          • 0 (8 voturi)    
            Pensionarii sunt „asistați social”?? (Marţi, 13 decembrie 2016, 20:59)

            Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Sani

            Câți ani ai, amice? În mod sigur nu prea mulți și nu ai avut în viața ta un loc de muncă, altfel nu ai fi emis o astfel de inepție.
            • +1 (1 vot)    
              poate ca a exagerat cu asistatii sociali, dar.. (Miercuri, 14 decembrie 2016, 9:55)

              akillies [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

              ..atat vreme cat asteapta mariri de pensii de la cei pe care i-au votat in acest sens - se apropie de mentalitatea asistatilor sociali!
              vor mariri de pensii de la cei care le-au micsorat pensiile prin maririle de taxe si impozite (tva, taxa pe constructii speciale, accize pe combustibil - masuri care au afectat toate clasele sociale si au fost impuse de psd ca sa aiba resurse pentru "mituire" sau "multumire").
              Gandeste-te la urmatorul aspect: foarte multi pensionari nu au rabdarea sau cunostintele necesare ca sa inteleaga mecanismele dintr-un stat - asa au fost "pregatiti" de sistemul dinaintea lui '89 si asta e realitatea cruda si nefericita a tarii asteia.
              Fara nicio suparare, toti avem parinti pensionari acasa si stim depsre ce vorbim - pe pensionari ii impresionezi cu o poveste frumoasa cu o minciuna bine infasurata, cu o momaie vopsita si cu gura mare, sau cu un artist "emerit" si foarte cunoscut in generatia lor.
              Dar daca intrebi un pensionar ce impact are asupra economiei o marire a punctului de pensie (sau salariului minim pe economie, sau punctul de amenda), o sa iti spuna ca esti un basist, un prost, sau un obraznic: depinde de conjunctura..
              Atentie, nu zic ca toti pensionarii sunt la fel ,pentruca unii pot sa iti dea o lectie de economie, democratie, istorie si politica de nu iti mai revii, dar acestia sunt atat de rari si atat de putini ca dispar in marea masa a clasei sociale din care fac parte.
              Pe de alta parte, pensionarii au dreptate sa isi ceara drepturile si sa ceara mai mult repsect din partea Statului Roman si al generatiilor de tineri si mai ales prin faptul ca indiferent de greutatile pe care le-ar fi avut sau le au, au iesit la vot!!
              si prin asta au castigat ,cel putin din partea mea, tot repsectul - au spirit civic si constiinciozitate!
              Deasemenea, sunt si pensionarii impartiti ca altfel era vai si amar de tinerii care "nu au optiuni", prefera sa stea pe partie, sau nu respecta votul..
              • -1 (1 vot)    
                Un biet analfabet functional basist (Miercuri, 14 decembrie 2016, 14:08)

                newlook [utilizator] i-a raspuns lui akillies

                Un biet analfabet functional basist ANALizeaza votul pensionarilor:

                "vor mariri de pensii de la cei care le-au micsorat pensiile prin maririle de taxe si impozite (tva, taxa pe constructii speciale, accize pe combustibil - masuri care au afectat toate clasele sociale si au fost impuse de psd ca sa aiba resurse pentru "mituire" sau "multumire")."

                ====================

                Din postarea lunga a acestui analfabet functional (Prostalan cu diploma!) am ales doar partea de mai sus ca sa exemplific cate e de departe de realitate:
                - PSD a scazut TVA, nen-so Basescu a crescut-o, si analfabetul functional se mira ca pensionarii nu voteaza cu basistii (PNL y compris) ! Numai un basist poate ANALiza asa !
                -In mintea analfabetului functional basist, "taxa pe stalp" (nu discut "inteligenta ei") cu un impact negativ pentru pensionar de trei bani are valoare mai mare decat impactul pozitiv al cresterii pensiei cu 200-300 lei.
                -etc, etc

                Concluziile acestui prostalan cu diploma sunt devastatoare: pensionarii E prosti pentru ca n-au votat cu aia care le reduceau nivelul de trai, atata cat e el.

                Dumnezeule !
        • 0 (6 voturi)    
          nu vreau sa jignesc ci doar fac observatii (Marţi, 13 decembrie 2016, 19:07)

          Kivek [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          exista si PSD-isti normali, oameni care cred ca PSD-ul e de stanga. dar ei sunt putini, majoritatea votantilor PSD nu inteleg nimic, ei voteaza cu PSD si cred ca le fac un bine copiilor sau nepotilor cand de fapt e invers.

          altii se intreaba de ce pleaca tinerii din tara..pai doooh, daca tu votezi cu PSD, d-aia pleaca.
          • -2 (6 voturi)    
            pensionarii Nu sunt asistati!! (Marţi, 13 decembrie 2016, 20:11)

            king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

            Nu primesc de pomana, o viata intreaga si-au platit contributia.

            In rest, n-are rost sa mai explic, cred....
      • +2 (14 voturi)    
        Majoritatea voturilor nu scuza abuzul, obraznicia (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:20)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Legile sunt facute ca sa nu fie HAOS. Daca legile se aplica cum convine sau nu celor de la putere, cetateanul de rand poate sa aleaga sa respecte legea??!!
        • -8 (12 voturi)    
          Legea invocata de voi este anterioara (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:51)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui fit

          actualei constitutii,si cum o lege nu poate "bate" constitutia,mai discutam saptamana viitoare!
          • +7 (9 voturi)    
            Mintea hodinita... (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:57)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            Ha, ha! Legea respectiva nu bate nici o constitutie, chiar o respecta!
          • +6 (10 voturi)    
            Buna incercare (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:02)

            UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            Interesant acest principiu, o lege in vigoare nu bate Constitutia. Penibilul situatiei e de-a dreptul amuzant. Pai bine, mai gogule, unde, duap umila ta parere, scrie in Constitutie ca guvernul trebuie sa contina si persoane condamnate penal? Sau nu scrie? Pai bine, mai gogule, atunci cum 'bate' legea care interzice ocuparea functiei de membru al guvernul de catre o persoana condamnata? Manca-v-as pantalonasii vostri de romani neaosi...

            Ultima propozitie, "mai discutam saptamana viitoare", surprinde esenta acestor meleaguri. "Ne intelegem noi cumva, nu conteaza ca legea interzice". Sa-ti vina sa emigrezi, nu alta..
            • +2 (2 voturi)    
              Ramai ! (Marţi, 13 decembrie 2016, 23:15)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

              Mai bine sa emigreze chinezul (xrogo ).
              • +2 (2 voturi)    
                cred ca in curand.. (Miercuri, 14 decembrie 2016, 9:58)

                akillies [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                ..din romania vor emigra si imigrantii sirieni, afgani si mai stiu eu ce alte natii de imigranti au avut ghinionul sa fie repartizati in Romania!

                Pai cand vor da de Dragnea (care seamana cu toti dictatorii de care au fugit, mai ales al aspect - mustata si fata de pocker) vor ajunge la concluzia ca au ajuns de unde au plecat, numai ca aici nu sunt arme de foc!
                • 0 (0 voturi)    
                  Nu e nici o problema ! (Miercuri, 14 decembrie 2016, 10:24)

                  adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui akillies

                  Acei imigranti pot pleca oricand. Ne ne suparam, nu plngem dupa ei.
        • +2 (2 voturi)    
          . (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:22)

          Evq [utilizator] i-a raspuns lui fit

          După cum spunea un mare contemporan mai reținut de felul său, dacă o lege e încălcată de cât mai mulți (de preferat toți), atunci legea nu e bună și nu ar trebui să existe.
    • +9 (11 voturi)    
      Urmeaza reabilitarea penalilor? (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:26)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Luke

      Parlamentul si guvernul PSD se va pune pe treaba imediat pentru reabilitarea penalilor, In primii 3 ani! In al 4-ulea an va fugi de la guvernare (gasesc ei un motiv sa fuga de la guvernare), isi spala imaginea de mafioti si la parlamentarele viitoare, iar castiga PSD.
    • +4 (4 voturi)    
      Urmeaza reabilitarea penalilor? (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:26)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Luke

      Parlamentul si guvernul PSD se va pune pe treaba imediat pentru reabilitarea penalilor, In primii 3 ani! In al 4-ulea an va fugi de la guvernare (gasesc ei un motiv sa fuga de la guvernare), isi spala imaginea de mafioti si la parlamentarele viitoare, iar castiga PSD.
    • +1 (1 vot)    
      io cred (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:56)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Luke

      ca nu sunt interesati de guvernare...:-)
  • +11 (23 voturi)    
    Aaaa... (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:52)

    Bittick [utilizator]

    Deci il sfideaza pe Johannis... Inseamna ca-l vor propune pe Dragnea prim ministru... let the show begin...
    • +4 (6 voturi)    
      asteapta majoritatea.. (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:50)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Bittick

      dupa numirea noului parlament vor lua cativa traseisti de la ALDE si vor avea peste 50%. dracnea vrea sa mearga singur la consultari cu Johannis.
      • +1 (9 voturi)    
        gresit (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:33)

        lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Johanis se grabeste cu consultarile. Trebuie sa astepte crearea noului Parlament. USR si PMP sunt partide noi in Parlament si au dreptul sa participe la consultari. Pana la constituirea noului Parlament este ilegal sa fie chemate la consultari. De ce se grabeste Johanis?
        • +2 (8 voturi)    
          ilegal? (Marţi, 13 decembrie 2016, 19:24)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

          in ce lege scrie ca nu poate sa-i cheme la consultari? avem mai nou si legi care spun cu cine are voie sa vorbeasca presedintele? sa nu uitam totusi ca este singura persoana aleasa direct de electorat, cu o majoritate de voturi.
          • 0 (6 voturi)    
            vezi ca ai facut spume aiurea (Marţi, 13 decembrie 2016, 19:47)

            lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Invata sa citesti intai ce am spus si abia apoi urla. Presedintele poate vorbi cu cine vrea muschiul lui, daca este legal. Iar cu alegerea lui, las-o mai moale. L-am votat si imi pare rau
        • +1 (3 voturi)    
          Ilegal ? (Marţi, 13 decembrie 2016, 23:22)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

          Unde scrie ? Pai daca un partid a fost in vechiul parlament si acum nu a trecut pragul, cum se procedeaza? E chemat acel partid, care nu va mai fi in noul parlament ,si nu este chemat un nou partid ,care va fi in noul parlament ? Nu crezi ca spui ciudatenii ?
          Da-mi te rog articolul si paragraful din Legea care prevede acesta absurditate !
          • 0 (0 voturi)    
            exact (Miercuri, 14 decembrie 2016, 9:36)

            lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            acesta este rationamentul pentru care trebuia sa astepte cu consultarile pana la constituirea noului Parlament
            Partidul care nu mai intra in Parlament nu are ce si cu cine sa se consulte, iar cel nou intrat trebuie sa participe.
            • 0 (0 voturi)    
              Corect ! (Miercuri, 14 decembrie 2016, 10:28)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

              Dar de ce ar fi nevoie sa astepte Presedintele constituirea noului parlament ? Nu se cunosc inca partidele care au depasit pragul de 5% ? BEC a dat rezultatul, deci se cunosc aceste partide.
  • -12 (28 voturi)    
    Johannis invita penali? (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:53)

    king david hotel [utilizator]

    Ciudat....
    • +16 (30 voturi)    
      ehee (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:46)

      jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      mai rau, romanii voteaza penali. Iohannis a incercat sa te educe, sa iti dea exemplu, despre cum trebuie tratati penalii. dar tu. roman neaos, pricepi greu...
    • +13 (21 voturi)    
      presedintele (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:59)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      invita partidele reprezentate in viitorul parlament la consultari, nu la festivitati nationale. Daca partidele considera ca e onorabil sa defileze cu penali in frunte, le priveste.
      • -5 (15 voturi)    
        La alegeri acei penali invocati de tine (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:54)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        au defilat in fruntea celor alesi si poporul nu a avut nimic impotrive,ba chiar le-au dat un scor foarte bun.
        Pe principiul ca poporul are intotdeuna dreptate,Klaus al vostru ar face bine sa respecte vointa poporului!
        • +4 (8 voturi)    
          Corect (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:05)

          UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Daca tot are poporul intotdeauna dreptate, ia pune mana matale si fa de o pancarta, scrie "am votat pentru 300 de parlamentari", ia-o cu tine in parlament, si fa-ne cu mana de la TV.
        • +6 (6 voturi)    
          tocmai asta face Iohannis, (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:06)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          respecta vointa celor 6,3 milioane de romani care l-au ales presedinte. Cat despre parlamentul USL(ala in care psd era majoritar) s-a facut ca ploua cand poporul i-a cerut parlament cu 300 de alesi. In schimb a incercat in 'martea neagra' sa-si albeasca toti penalii. Ne jucam de-a uite, nu-s cu principiile?
  • +20 (28 voturi)    
    Daca PSD nu e interesat (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:53)

    man_and_twin [utilizator]

    ...foarte bine. Atunci sa negocieze in lipsa si sa desemneze un candidat pt postul de premier din partidele care se prezinta.
    Daca pica la vot mai incearca o data. Si tot asa, pana se incumeta si condamnatul penal sa-si lase partidul sa aprticipe la consultari ori pana se dizolva parlamentul...
    • +1 (5 voturi)    
      Si ALDE ce nas are sa faca nazuri? (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:02)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

      Hop si ALDE, care face si el nazuri la cele aproape 6% ale lui! Ce legitimitate are sa se bage in seama? Sper ca nu pune si conditii....
    • 0 (2 voturi)    
      Si ALDE ce nas are sa faca nazuri? (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:02)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

      Hop si ALDE, care face si el nazuri la cele aproape 6% ale lui! Ce legitimitate are sa se bage in seama? Sper ca nu pune si conditii....
    • 0 (2 voturi)    
      corect (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:34)

      lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

      ce prevede legea este fix tranta pentru unii, nu?
  • +14 (24 voturi)    
    Asa comunistilor (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:53)

    nano2k [utilizator]

    Toti pentru unul, tovarasi!
    Trebuie sa ajunga in frunte preaiubitul conducator.
  • -9 (35 voturi)    
    A refuzat (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:54)

    Frank777 [utilizator]

    ca au fost invitati in baza unui articol de constitutie care nu se aplica la caz.Este o alta gresala a stafului de imbecili de la Cotroceni.
    • +2 (12 voturi)    
      asta daca il crezi pe dragnea.. (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:16)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      sau esti platit sa il crezi?
  • +13 (31 voturi)    
    pe cine nu lasi sa moara (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:00)

    revo [utilizator]

    Acesta este rezultatul lui "un an cu suspendare".
    N-au vrut sa taie in carne vie, nu l-au altoit sa-i mearga fulgii cand l-au avut in mana, acum sa inghita.
    PS: in Constitutie sunt articole gresite?
  • +18 (34 voturi)    
    Omu' e pe cai mari. Are 2,7 milioane de voturi. (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:00)

    Johanis [utilizator]

    Din 19 milioane.

    Pensionari, someri, bugetari, casnici, tineri formati in invatamantul daramat de cati andronescu!

    OT, DJ, TR.

    Felicitari!
    • -10 (26 voturi)    
      Eh (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:40)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Da, nu-s asa de boieri ca PNL, cu nici un milion, ca sa nu mai spun de altii.

      Comentarii ?
      • +7 (13 voturi)    
        E foarte adevarat. (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:57)

        Johanis [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Dar se comporta de parca Trump ar fi onorat sa-i stranga mana.
        Ceea ce n-are cum sa se-ntample din cauza ca Trump n-o sa obtina niciodata viza de Teleorman.
    • +7 (15 voturi)    
      Iohannis are peste 6 milioane de voturi (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:47)

      radu667 [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Deci e e pun cal de 2 ori mai mare :)
    • +11 (15 voturi)    
      10 milioane (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:54)

      AZMASS [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Zece milioane nu au avut chef sa voteze. Astia santem... ne plangem mereu de pe canapea
    • 0 (8 voturi)    
      aia din Teleroman nu stiu arata Romania pe harta (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:57)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      ma uit la oameni pe strada, in provincie, au ramas majoritatea celor care lucreaza la stat plus pensionarii si cei pe care nu i-a dus capul sa invete o limba straina pt a munci intr-o tara civilizata
    • -3 (7 voturi)    
      Da,aici cam ai dreptate,ai vostri defileaza (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:56)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      pe cai mici-mici,chiar minusculi!
  • +19 (25 voturi)    
    vom respecta constitutia (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:02)

    NWalker [utilizator]

    dar nu si legea. curat murdar, Draganache
  • +13 (21 voturi)    
    Asa DraCnea, dintisori si mustata de soarece (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:02)

    Maniu [utilizator]

    nu-ti convine Constitutia?
  • +10 (18 voturi)    
    Asa, si? (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:03)

    mitg [utilizator]

    Din pacate pt voi n-a iesit Tonta presedinte.
  • -3 (15 voturi)    
    Tariceanu priministru (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:04)

    Frank777 [utilizator]

    Planul este ca Tariceanu sa fie priministru pana se rezolva treaba cu Dragnea.Urmeaza ca Tariceanu sa isi dea demisia si sa intre Dragnea.
  • +12 (18 voturi)    
    "Legea ... este un lucru important (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:06)

    averageJoe [utilizator]

    ce trebuie respectat (atunci cand ne convine n.a.) ".Cum poate condamnatul penal Dragnea sa scoata asa ceva pe cura?
  • +10 (20 voturi)    
    prevad (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:07)

    keiser_soze [utilizator]

    o dizolvare a parlamentului in scurt timp....Dragnea, din postura ta nu ai cum reprezenta tara asta in relatiile externe, nu ai credibilitate ! O sa-ti rada in fata orice premier, nu numai din Europa, ci si de pe alte continente ! Eu inteleg ca te visezi intr-un anume fel dar realitatea e total opusa ! Si eu as vrea sa fiu idolul femeilor dar in fiecare dimineata, in oglinda, realitatea ma pocneste peste ochi ....si ma trezesc !
    • +3 (5 voturi)    
      stai linistit (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:57)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

      nu se va dizolva niciun parlament. Pe ce baza legala?
      Sa zicem ca intra Dragnea la inchisoare, ca e condamnat in alt dosar. Atunci, vom avea un al treilea prim ministru in inchisoare(ma gandesc la Ponta ca fiind al doilea :)). Majoritatea PSD+ALDE va numi un alt premier si gata.
  • +10 (16 voturi)    
    inseamna (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:11)

    hot news [utilizator]

    ca si..asa..un exemplu slab..dar totusi..
    daca asta e neconstitutionala ,atunci nici celor care se angajeaza paznici ,politisti,jandarmi, nu li se poate cere cazierul la angajare.
    Nash belea...
  • +8 (12 voturi)    
    teoria conspiratiei (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:15)

    revo [utilizator]

    Noi macar putem face haz de necaz, dar pentru Dragnea situatia poate deveni imputita rau.
    Sarpele ala de Ponta a aruncat o chestie, cica in ajutorul lui Dragnea, dar de fapt i-a bagat o stramba: premierul sa fie presedintele PSD!

    Si daca El Insusi refuza si se tine tare pana la capat sa-l numeasca pe Dragnea?
    Oare mai sunt si altii alaturi de Puie Monta si au pus de un mic puci intern si acum se bazeaza pe rigoarea neamtului sa-i scape de Dracnea? Oare de asta este asa de dornic Dracnita sa respecte Constitutia in legatura cu validarea candidatilor inainte de a merge la discutii? Acum sufla si-n iaurt?
  • +6 (24 voturi)    
    Draqnea breh ne vedem pe 22.12.16 (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:16)

    un domn [utilizator]

    In Strada ! Va punem la bradul de la Brutarie pe oti P$D ii penali !
    • +10 (20 voturi)    
      din parti (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:47)

      Ana.Mihai [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      voi nu v-ati adunat 20 de min la vot, dar iesiti in strada. toti is curajosi pe internet :))

      pana atunci, citeste si plangi:

      http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/alegeri-parlamentare-2016/ires-profilul-alegatorului-de-la-scrutinul-de-duminica-631028

      s-au dus toate stereotipiile...
      • -2 (4 voturi)    
        STATI ASA (Marţi, 13 decembrie 2016, 21:35)

        EmilNae [anonim] i-a raspuns lui Ana.Mihai

        ca o sti baiatul ceva.O veni soros cu verzisorii si sa vezi cum se trezeste constiina in tinerii frumosi si liberi.Ce nu face omul pentru o stica sau o liniuta, darima si parlamentul
        hihihihihi
    • -3 (3 voturi)    
      langa tepele lui Baselu? (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:27)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Ok, nicio grija atunci.
  • +11 (15 voturi)    
    Hmm... (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:19)

    auch [utilizator]

    Misto cum se creaza voit confuzii. Art. 103, invocat de Dragnea, face parte din din Capitolul III - Guvernul si este despre investitura guvernului. Art. 85 in schimb, face parte din Capitolul II - Presedintele Romaniei si este despre numirea guvernului, ca atributie a presedintelui (asa se si cheama articolul: "Numirea Guvernului").
    Ar fi culmea ca presedintele sa-si intemeieze invitatia la consultari pe un articol din partea dedicata guvernului si sa le sara pe toate din partea dedicata presedintelui!
    • 0 (4 voturi)    
      tu faci confuzie puisor (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:24)

      corbul109 [utilizator] i-a raspuns lui auch

      ai dreptate, art 85 spune ca Presedintele desemneaza un candidat si numeste guvernul.
      Procedura de desemnare a candidatului e descrisa in art 103 alin1 :
      "(1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament."

      Ar trebui sa asteptam rezultatele finale sa vedem daca tb sa consulte doar PSD-ul (50%+1) sau toate partidele
      • +3 (3 voturi)    
        Puisor (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:14)

        UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

        Dupa numararea a 99.82% din voturi, PSD are ~45.5%. Reprezentate in parlament sunt partide care intrunesc ~92.5% din totalul de voturi valabil exprimate. Conform noii legi, restul de 7.5% se repartizeaza proportional cu procentul total. Adica un plus de ~3.5% in cazul unei redistribuiri corecte. Sa vezi si sa nu crezi, 49%..

        Chiar ai senzatia ca n-au pe cine sa puna sa faca niste estimari de bun-simt?
        • +1 (3 voturi)    
          de-ar fi atat de simplu in viata (Marţi, 13 decembrie 2016, 20:12)

          corbul109 [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

          rotunjim zecimale, bagam aproximari la greu dar stim sigur ca in final sunt 49%... tare de tot!!!
          Repet, poate pricepi mesajul!!!
          Hai sa asteptam rezultatele finale publicate de bec si nu visele ascunse din kiseleff sau cotroceni si dupa sa incepem consultari pentru formarea guvernului fie cu PSD, daca are majoritate, fie cu toata lumea din parlament daca nu
  • -7 (19 voturi)    
    de ce? (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:24)

    Europiu [utilizator]

    Mi-e teama ca iarasi i-au servit-o la fileu lui Druie Magnea. De ce is toti asa de tembeli si nu gandesc inainte de a face ceva?

    Magnea are dreptate: atata timp cat nu stim exact cate mandate are fiecare partid, cat nu stim nici macar daca alegerile sunt validate, nu avem ce povesti.

    Iohannis, din pacate, e mereu pe invers: tace cand ar trebui sa zica, zice cand ar fi mai intelept sa taca.
  • +7 (15 voturi)    
    Când justiția dă condamnări cu mângâieri! (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:31)

    asavreau [utilizator]

    Era normal ca Dragnea pe lângă condamnarea chiar cu suspendare,să fi primit și o interzicere a unor drepturi electorale pentru o perioadă,infracțiunea fiind săvârșită în legătură cu politica(furt de voturi),dacă judecătorii nu au dat o asemenea sancțiune,Dragnea profită.Ne intoxică cu alte variante de premier,proaste,ca să spunem că îl vrem pe Dragnea.Mai sper ca Dragnea să înțeleagă că România va avea de pierdut pe plan internațional și că va face o propunere de premier rezonabilă.
  • -1 (9 voturi)    
    Draqneea merge decat pe art 103 (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:32)

    tropotaru [utilizator]

    pentru ca art 85 este gresit, adica curat neconstitutional
  • +10 (20 voturi)    
    EMCioran: ''Romania este esecul permanent''... (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:34)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    Din atitudinea raspunsului ne putem intreba daca nu cumva Ponta si Iliescu erau bieti copii si daca nu s-a trezit la viata un nou stalinism cu fata ''europeana'' a la Dragnea!?
    Bucurestiul a fost dat pe mana pupilei unui condamnat, fost turnator al securitatii si acum se doreste si guvernul sub controlul altui condamnat pentru frauda electorala...

    Totul perfect democratic ,de data asta cu alegeri corecte si cu acordul boborului!

    Ar mai trebui sa spuna Dragnea ca inainte sa dea curs unor astfel de invitatii ''neconstitutionale'' ale presedintelui Romaniei vrea sa faca o vizita la Moscova....
    Urgia rosie se pregateste sa revina in forta si din pacate exista posibilitatea ca o alta serie de romani corecti si cu bun simt vor parasi Romania pesederizata total.
    • +3 (3 voturi)    
      s-a votat (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:53)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

      partidul, liste cu nume pt camera deputatilor si senat. nu s-a votat cine sa fie premier. Deci pot pune pe cineva necondamnat.
  • +3 (7 voturi)    
    Mie mi se pare (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:35)

    adrian88000 [utilizator]

    curat neconstitutional , coane Fanica, dar, umlati-l !
  • -4 (18 voturi)    
    Dragnea (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:37)

    shlomo_bernstein [utilizator]

    a procedat corect. Iohannis a zis ca vrea o prima runda de negocieri ca sa vada cum se situeaza partidele si ce vor. O prostie, nu exista asa ceva, atata vreme cat nu s-au repartizat oficial mandatele, cu tot cu redistribuire, si nu stii cum va arata urmatorul parlament (nu stii daca vor avea majoritate simpla sau nu, daca se inteleg cu ALDE etc.), si nici macar partidele nu au hotarat un candidat (sau nu l-au anuntat in mod oficial). Deci, momentan nu ai despre ce discuta. Ah, poate vroia sa-l cheme la o sueta sa-i spuna in fata ca nu-l va nominaliza, dar pt. asta putea sa-i dea un telefon, nu e nevoie sa-l cheme la "consultari". Cf. constitutiei (legii supreme, care pt. el e "pe plan secund"), consultarile se fac abia dupa convocarea parlamentului. Punct.
    Nu cunoaste procedurile oficiale si etapele, a vrut doar sa se dea rotund si i s-a dat peste nas!
    • -3 (17 voturi)    
      in caz de suspendare (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:50)

      Ana.Mihai [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

      se duce sasul cu tot cu propagandistii lui de pe hotnews. n-are anvergura lui basescu iar romanii sunt deja obositi de cei 5 ani de vacanta si concedii pe care si i-a propus... joaca la cacialma si isi va lua teapa.
    • -3 (15 voturi)    
      Din gafa in gafa (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:56)

      vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

      Numai dupa validarea mandatelor parlamentarilor se poate discuta de intilniri . E inalt ca bradul si p ro .... .... Vai de fundul lui ce consilieri are.
    • -2 (10 voturi)    
      dar are fani... (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:18)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

      care nu gandesc, dar iau ca adevar tot ce afirma Johannis.
      Deh, cand crezi ca cineva isi cumpara 5-6 case din meditatii la fizica.......crezi orice....
  • +5 (13 voturi)    
    Vai, vai, vai (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:43)

    jolian [utilizator]

    Cata integritate, cat respect pentru lege, cata traire in spirutul Constitutiei.

    Ti se umezesc ochii nu alta.

    PSD si respectarea legilor, hai MARSH!!
  • +6 (14 voturi)    
    Ce tupeu, (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:53)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Ce tupeu, ce obraznicie fara margini la acest individ pe care naivitatea, prostia, indolenta minunatului nostru popor l-au cocotat pe un loc total nemeritat!Nu sa racit tusul de pe buletinele de vot ca a si inceput sa se considere stapanul natiunii!Si, in spiritul bunei traditii tovarasesti sa-si rada de promisiunile, juramintele din campanie-iata ca nu mai anuleaza taxele-introduse tot de ei iar TVA il amana pe la anul si la multi ani, romanii au memoria scurta!Mi-e rusine ca poporul meu a dat atata putere unor nemernici mincinosi si manipulatori, care-si rad pe sub mustata de el!
  • +12 (18 voturi)    
    Avocatul poporului-cel mai mare lingau politic (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:56)

    Ochiana [utilizator]

    Avocatul poporului s-a si autosesizat imediat legat de constitutionalitatea sau neconstitutionalitatea numirii unui premier condamnat penal...dar in alte chestiuni importante, precum impiedicarea oamenilor sa voteze in 2014, legi discriminatorii pentru doctoranziii de dupa 2010 nu s-a grabit sa se autosesizeze...Ciorbea nu e doar chior e si surd, vede ai aude doar ce vrea "SEFUL"
    Ciorbea nu e Avocatul Poporului e avocatul penalilor, cel mai mare lingau politic in viata
  • +6 (10 voturi)    
    de mentionat... (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:58)

    astronaut [utilizator]

    Dracnea nu este un ales , partidul pe care il calareste a fost ales , daca merge sau nu la consultari , nu stiu daca este DOAR treaba lui , cert este ca un CONDAMANT PENAL nu are ce cauta in fruntea Guvernului ROM. nu ne-am saracit in asa hal sa nu gasim un OM responsabil si corect chiar si in PSD !!!
  • +5 (7 voturi)    
    Dragnea nu vrea sa fie prim-ministru (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:01)

    pardalian [utilizator]

    Dragnea vrea sa fie PRESEDINTE. Sa fie clar! Si va face orice pt asta. Va modifica constitutia dupa bunul plac, asa cum PSD a mai facut in trecut. Va continua cu brain-washing-ul bizonilor, prin intermediul presei aservite si in primul rand prin TVR. Va calca in continuare pe cadavre ranjind pe sub mustata. Astept cu mare interes prima manevra politica pro-rusia. E doar o chestiune de timp.
  • +6 (8 voturi)    
    tot raul spre bine?! (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:23)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    nota pozitiva in acest sumbru peisaj inrosit la maxim e faptul ca s-au despartit apele, psd+alde au controlul absolut, legislativ, guvern ,(bonus primaria Bucuresti si altele din tara) si asta va duce clar la o responsabilitate de care nu se mai pot dezice ca in vremurile de vesela colaborare psd,pnl,pdl cand in toata harmalaia nu se mai percepea clar de catre bobor cine a facut si ce a facut si mai ales cine e responsabil!
    Exista sansa si la noi sa se faca 2 linii clare psd- alde cu ceausistii si securistii de serviciu si opozitia formata de partidele anti furt....daaaaaca nu vor mai da inca a n-a oara mana in parlament via traseism,tradari,suciri...
  • -1 (5 voturi)    
    daca toti postacii Johannisti ar fi votat.... (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:24)

    king david hotel [utilizator]

    poate PNL castiga alegerile!

    Sau poate nu-s asa multi, de fapt....
  • +1 (3 voturi)    
    Dragnea vb de lege.. (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:24)

    rochiri [utilizator]

    psd si legea..
  • -3 (5 voturi)    
    Strategia PSD-ului... (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:29)

    ihateyou [utilizator]

    Klaus Werner Iohannis este presedinte doar in teorie, ca si Traian Basescu, in realitate ei au fost / sunt doar agenti electorali regionali ai PPE-ului. Deci, Iohannis nu va avea nimic de castigat daca isi incalca 'cuvantul' si il desemneaza pe Dragnea premier ... ci isi va lua gandul de la un al 2-lea mandat ... in schimb daca ramane pe pozitii, chiar si daca va fi suspendat ... se va victimiza, toata propaganda il va victimiza, ... se va simti ca pestele in apa, si va luta cu morile de vant, si cu demonii, si comunistii ... asta este de fapt singurul rol care-l prinde bine, pe individ ... adica o criza politica! Astfel ... cred ca strategia PSD-ului nu trebuie sa se limiteze in jurul lui Dragnea, ar fi o greseala ... mai ales ca PSD-ul nu este un partdid beligerant ca partidele basiste ... ci un ursulet timid versus 3 lupi turbati ppe-isti...:)) Deci ... imo ... cred ca PSD-ul in situatia in care este ar trebui sa faca toate eforturile ... sa evite o criza politica, care le va eroda actul de guvernare si credibilitatea ... votul este departe de a fi foarte concludent ... desi bucuria este mare ... basisti sunt aproximativ 45% ca si scorul PSD-ului ... ca nu consider ALDE ca fiind nici basist, nici psd-ist! Sa demonstreze PSD-ul care este un partid cu resurse ... si gaseste un Premier Competent ... care sa le puna in practica programul ... asta a fost si mesajul lor de campanie ...:)) Pe o abordare juridica, legala si morala ... Dragnea are dreptul sa fie premier ... o prevedere dintr-o lege organica nu poate fi superioara unei prevederi constitutionale ... si a unei decizii a CCR ... mai ales cand aceasta incalca si drepturile omului! Numai ca pe o abordare politica ... va parea doar ca PSD-ul incearca sa schimbe / conteste o lege care sa-i pemita presedintelui lui sa fie premier ... asa va aparea si stirea in afara ... pt. ca Europa este condusa de PPE! Si chiar si asa ... Iohannis este pregatit sa incalce Constitutia, ca nu are nimic de pierdut! ...:))
    • +3 (5 voturi)    
      Observatii PSD-iste (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:29)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      1. Vezi ca ai probleme cu scrierea in lb. romana ........ma rog poate ai facut scoala in timpul nemuritoarei Andronescu, pupila lui Ilici, deci este de inteles.
      2. Vad ca este un sindrom/boala/strategie PSD-ista sa va legati de numele celor care nu va convin.
      Este de fapt conform nivelului vostru de intelegere!
      3. Vezi ca Werner a fost promovat de USL (PSD + dragul vostru PNL care este de fapt un PSD mai mic si mai prost) de care ati 'divortat' din motive de orgolii personale!
      4. Pe Julien l-ati rugat in 2015 sa va scoata din rahatul creat de Ponta, iar acum il rugati sa uite promisiunile idioate facute de Dragnea.

      Nota:
      Eu astea NU ti le spun tie sa te conving!
      Voi PSD-istii inregimentati sunteti IRATIONALI, nu acceptati argumente.

      Stiu ce spun, am avut destule experiente in anii '90 cu votantii 'stramosului' PSD, un fel de "Neanderthal" care se chema in anii '90, FSN.
      Acest FSN avea in dotare lampase si bate mineresti!

      De fapt. desi vreti sa ascundeti acest fapt, NEADERTHALUL SEF este seful vostru SPIRITUAL, Presedintele de Onoare al PSD, Ion ILICI Iliescu.
      Apropo, lui Iliescu de ce nu-i spuneti ILICI, ca lui Julien & Werner? Suna la fel de romanesc!
  • +3 (9 voturi)    
    Explicatia tehnica data de Dragnea e corecta ! (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:53)

    Susufler0 [utilizator]

    De altfel, sunt convins ca daca nu exista impedimentul acesta legal in ceea ce il priveste, Livache se ducea fara probleme la Cotroceni. Asa insa, ca sa fie din nou umilit de Iohannis cu intrebarea "V-ati mai gandit, d-le Dragnea pe cine nominalizati la functia de premier , in asa fel incat sa corespunda din toate punctele de vedere, legal, moral etc ?" mai bine a fortat o explicatie "tehnica" dar si logica.

    Sunt convins ca Neamtul a luat in calcul si un refuz al pesedistilor (nu neaparat cu aceasta motivare, in fond nu au mirosit consilierii Presedintelui existenta Legii nr 90/2001, daramite argumente ca cele prezentate azi de Dragnea, bazate tot pe lege) si nu va fi absolut deloc tulburat de atitudinea lor. Mai curand cred ca este interesat sa ii auda pe USR-isti, pe UDMR-isti, pe Basescu, ce au de spus, pt ca in urmatorii patru ani pe ei va trebui sa se bazeze, pt ca va fi un Presedinte, din nou in opozitie !

    PS. Am omis voit din enumerarea mea PNL, pt ca Presedintele stie ce are de spus PNL, inca inainte ca acesta sa se fi gandit ca are ceva de spus.

    PPS. Din pacate, PNL stie doar sa aprobe ce hotaraste Iohannis in numele (locul) sau.
  • +5 (5 voturi)    
    O zi doua explicatii (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:54)

    nlln [utilizator]

    Dragnea nu se duce la Cotroceni asteapta rezultatul final dar ,in aceeasi zi Dragnea se sfatuieste cu Ciolos in privinta taxeler pe anul viitor adica anticipeaza si accepta rezultatul final.
    Astfel Ciolos a discutat cu un oarecare Presedinte de partid sau poate a discutat cu toti Presedintii de partid din Romania.
    • +3 (3 voturi)    
      completare (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:06)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      Cum inteleg ca legea nu ii da voie lui Dragnea sa mearga la Cotroceni , in baza carei legi ii cere Ciolos parerea?
      Sa nu zica " bunului simt" , ei nu cunosc asa ceva .
  • +4 (4 voturi)    
    Mie mi se pare... (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:16)

    prompt [utilizator]

    ...ca dragnea incepe sa dea inapoi. A inceput cu amanarea desfiintarii unor taxe si continua cu tertipuri pentru a trage de timp. De...nu e usor sa incepi sa-ti pui in practica minciunile din programul cu care ai manipulat alegatorii! Trage de timp pana se intra in urmatorul an si gata...scapa cel putin de promisiunile pentru 2017! Halal!
  • +5 (9 voturi)    
    Diferenta (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:16)

    buncrestin [utilizator]

    Klaus Werner Iohannis - 6.288.769 voturi
    PSD - 3.217.488 voturi
    • -1 (1 vot)    
      si? (Marţi, 13 decembrie 2016, 20:16)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      dupa acest principiu, PNl, USR, PMP etc nici n-ar trebui sa mai deschida gura!
  • +4 (4 voturi)    
    prostii tot prosti... (Marţi, 13 decembrie 2016, 21:35)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    nu au inteles ca Iohannis i-a chemat la o intalnire informala sa vada ce au in cap. Basescu in schimb a acceptat, el e mai inteligent, plus ca cine stie, si-o fi adus aminte si de vreo sticla de whisky de calitate uitata pe la cotroceni :)
  • +1 (1 vot)    
    a fost odata o tara frumoasa.. (Miercuri, 14 decembrie 2016, 10:03)

    akillies [utilizator]

    ..si cu oameni muncitori si destepti si puternci: Romania!

    Acum locuim intr-o tara care este umbra urmei lasate de piciorul acelei Romanii din istorie, cu sacrificii imense in doua razboaie, cu crestere economica atat de puternica ca devenise una din puterile economice a lumii!

    Acum traim cu povstile din istorie si cu niste pampalai in functii de parlamentar(si pe langa ei cateva pitipoance din clanurile pandele si dragnea)!

    Multumim frumos alegatorilor care nu au iesit la vot! au gasit cea mai sublima forma de protest: cea prin care nu transmite nimic si amplifica ceea ce ii deranja deja!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă