Dacian Ciolos, dezamagit de participarea slaba a tinerilor la vot: M-as fi bucurat sa pot multumi astazi mai multor oameni, indeosebi tineri, care sa fi participat la vot

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 12 decembrie 2016, 17:55 Actualitate | Politic

Dacian Ciolos
Foto: Guvernul Romaniei
Premierul Dacian Ciolos se declara dezamagit, intr-o postare pe Facebook, de participarea slaba a tinerilor la alegerile parlamentare de duminica: "Marturisesc ca m-as fi bucurat sa pot multumi astazi mai multor oameni, indeosebi tineri, care sa fi participat la vot si sa fi asigurat o mai mare reprezentare si legitimitate scrutinului de ieri. (...) Regret ca nu am reusit sa dam incredere mai multor romani ca implicarea civica nu este un lux, ci un element esential al democratiei", a scris primul ministru. Aceasta este prima reactie a lui Dacian Ciolos dupa alegerile de ieri.

Mesajul integral al lui Dacian Ciolos:


"Va multumesc tuturor celor care ati iesit ieri la vot si, indiferent de optiunile politice, v-ati castigat legitimitatea de a monitoriza mandatul viitorului Parlament si al urmatorului Guvern. Va incurajez sa va pastrati si sa va dezvoltati spiritul civic, pentru ca democratia noastra sa continue sa evolueze spre una activa si participativa.

Marturisesc ca m-as fi bucurat sa pot multumi astazi mai multor oameni, indeosebi tineri, care sa fi participat la vot si sa fi asigurat o mai mare reprezentare si legitimitate scrutinului de ieri. Insa si absenteismul este o alegere si este un semnal caruia, pentru a da substanta democratiei, trebuie sa-i identificam resorturile. Regret ca nu am reusit sa dam incredere mai multor romani ca implicarea civica nu este un lux, ci un element esential al democratiei.

Respect optiunea politica a fiecaruia, ca esenta a spiritului democratic. Principalul mesaj pe care eu l-am perceput dupa scrutinul de ieri este ca Romania trebuie sa ramana tara in care legea si oamenii sa fie respectati, in care libertatile si valorile fundamentale sa fie garantate si promovate, in care avem nevoie de proiecte vizionare care sa ne uneasca si nu sa ne dezbine.

Societatea romaneasca are nevoie de oameni care sa spuna lucrurilor pe nume, fara patima, fara sa sadeasca frica, fara sa contribuie la divizarea societatii. Avem responsabilitatea sa construim impreuna un mai bine comun, o societate matura. Sper ca vom reusi sa construim in continuare pe adevar si nu pe minciuna. Imi doresc din tot sufletul ca Romania sa continue sa aiba o guvernare responsabila, deschisa, onesta.

Va multumesc pentru sprijin si pentru miile de mesaje pe care le-am primit noaptea trecuta!"























Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

16572 vizualizari

  • -27 (69 voturi)    
    @Ciolos (Luni, 12 decembrie 2016, 18:06)

    bogdan192 [utilizator]

    Domnule, tinerii au votat in proportie de ~30%. Ceea ce e in linie cu restul de categorii de varsta.

    Nu stiu de ce va suparati pe noi, majoritatea suntem plecati din tara sau din orasul de resedinta, la munca.

    Nu stiu ce sperati de la noi, suntem un electorat minoritar, vreo 2 milioane maxim in total. Daca am fi votat toti pana la unu cu PNL sau USR, am fi shiftat statisticile PSD de la 46% la 39%. Irelevant, ca tot ar fi facut majoritate.

    Cred ca in primul rand trebuie sa fiti dezamagit de dumneavoastra. Eu sunt. Am avut incredere ca sunteti capabil sa mobilizati electoratul si m-am inselat. Am crezut ca va veti implica pentru a evita o resurgenta a ciumei rosii si nu ati facut-o. Ati preferat, alaturi de colegii din PNL si USR sa asteptati de la noi sa reparam ce au stricat romanii timp de 25 de ani.

    Daca 3 milioane jumate de romani aleg hotia si minciuna, 12 milioane stau in case, ce pot face 2 milioane de tineri?

    Si da, sunt foarte dezamagit de dumneavoastra, de presedinte, de conducerea PNL si USR pentru lipsa de implicare in campanie.
    • +38 (54 voturi)    
      Ciolos... (Luni, 12 decembrie 2016, 19:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui bogdan192

      nu e membru de partid... el nu putea sa mobilizeze electoratul , el nu putea face campanie.
      ce putea face, a facut, si eu zic ca a facut-o bine!
      problema nu a fost Ciolos, ci prostia pnl si a sefei lor!
      • -9 (17 voturi)    
        Prostia (Luni, 12 decembrie 2016, 20:35)

        Flinder [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Pai prostia e a lui Iohannis si Ciolos ca ei au facut politica pentru PNL . ..strategia lucrului FOARTE PROST FACUT...
        • 0 (8 voturi)    
          Prostia e a lui Iohannis si a PNL (Marţi, 13 decembrie 2016, 7:00)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

          Iohannis este absolut natang iar PNL e pe chipul si asemanarea lui. Ciolos, in schimb, cred ca poate reveni ca personalitate politica daca preia conducerea USR. Nicusor si Clotilde au facut o treaba decenta , s-au zbatut sa duca partidul in parlament dar nu, niciunul din ei nu are capacitatea de a construi un partid capabil de guvernare peste 4 ani. Ciolos are aceasta experienta a guvernarii, poate veni cu niste oameni care au deja experienta cum e Paslaru si Voiculescu, in plus pare mai cu picioarele pe pamant. Clotilde si in special Nicusor nu sunt foarte ancorati in realitate, Facebook nu-ti aduce mai mult de 10%. Mai este o cerinta fundamentala pentru a reusi : renuntarea la orice sustinere a lui Iohannis pentru un nou mandat. Omul asta e absolut incompetent pentru functia respectiva. USR trebuie sa vina cu un om capabil sa invinga PSD peste 3 ani. Altfel toata tara va fi in mana lor timp de decenii.
      • -17 (25 voturi)    
        Oamenii te iubesc. Te lasa sa-ti varuiesti casa! (Luni, 12 decembrie 2016, 21:52)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Oamenii te iubesc. Te lasa sa-ti varuiesti casa!
        Mai treci peste vreo 200 de ani. Gaseste un semafor pe rosu si asteapta !
        • 0 (4 voturi)    
          psdeu (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:01)

          bogdani [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          psdeu, psdeu, ai ce trebuie mereu!

          si voturi, si tovarasi, si belsug...

          Mai newlook, acum pe bune, esti cu banii la zi? Ar fi pacat, dupa asa victorie. Lasa ca negociem cu europenii sa mai deschidem o gaura-doua la curea, de la 3 la 3.5-4%, poate ramane si pentru voi.
      • +3 (23 voturi)    
        ce vrajeala... (Luni, 12 decembrie 2016, 23:21)

        Canada. [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Exact, el nu e membru de partid, dar vrea sa fie prim ministru. Si mai este si dezamagit... Pai cum nene? El vrea doar sa fie un zeu deasupra tuturor, nu poate fi votat, nu face campanie, el doar conduce.
        Daca vrei sa faci politica... fa politica... daca vrei sa fii tehnocrat atunci de ce ai fi dezamagit? Inapoi la slujba profesionala care-ti da satisfactie. Care-i problema?

        Cei care vor sa conduca, sa faca politica, sa se prezinte in fata oamenilor sa vedem cate voturi iau. Restul e cancan.

        A fost guvern 'de criza' dar acum s-au facut alegeri la termen, 'normale' deci putea candida daca vroia ceva. A facut doar piruiete si ne-a spus ca de el nu se atinge nimeni ca se sparge vraja.

        PSD sucks si oamenii sunt idioti ca nu merg la vot. Dar totusi, trebuie sa munceasca, sa ceara si daca poate, sa primeasca votul oamenilor. Putin respect totusi pentru omul de rand si democratie nu ar strica. E grele.
        • +3 (3 voturi)    
          Pentru Canada (Marţi, 13 decembrie 2016, 9:57)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Canada.

          Hai sa mergem cu scenariul pana la capat. Sa zicem ca Ciolos intra in PNL ( sau USR ). Facea campanie din pozitia de lider de lista la Bucuresti.
          Intra cu certitudine in parlament . Era , chipurile , dupa opinia ta, " validat de popor ".
          ( Intra in parlament chiar daca nu facea deloc campanie electorala. Oricine ar fi fost cap de lista la USR , de exemplu , la Bucuresti , intra in parlament ).Dar in acelasi timp era atacat de PSD ca este mincinos. A promis ca nu va intra in nici un partid. Si astfel chiar era mincinos. Deci partidul care il primea , primea un mincinos dovedit. Nu cred ca cresteau procentele acelui partid !
          Ce castiga ? El intra in parlament , iar partidul care il primea pierdea voturi . Era bine asa ?
          • 0 (2 voturi)    
            dar cu dragnea (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:40)

            Canada. [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            condamnat penal pentru furt de voturi e bine?

            Ce vorbim aici? Realitate vs. vise.

            Acum un an, una zice ca nu vrea copii. A trecut un an si acum vrea sa faca copil. O sa ii zicem lu fisu ca maicata e o mincinoasa de cand te-ai nascut?

            Mai bine Ciolos nu se vindea ca alba ca zapada si nu promitea bullshit daca vroia ceva. Nu l-a pus nimeni sa faca si sa zica multe din idioteniile amatoristice care le-a facut. Inseamna ca nu e politician.

            Daca tu astepti sa vina cineva 'perfect' sa multumeasca 100% pe toata lumea si sa conduca RO, atunci esti dus cu capul.
            Ca politician trebuie sa faci sa placi la 50%+1 ... atat.
            • +1 (1 vot)    
              pentru canada (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:16)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Canada.

              Ca politician trebuie sa nu minti. Atat !
              P.S. De ce oare fsn-istii deghizati, asa cum esti tu , jignesc ? Daca eu am un alt punct de vedere decat al tau, tu nu folosesti contra-
              argumente sa-mi combati punctul de vedere. Tu il compari pe Ciolos cu Dragnea , apoi mergi pe la femei gravide , ca in final sa ma jignesti.
              Desapre USR si Soros ce parere ai ?
              • 0 (0 voturi)    
                lol (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:39)

                Canada. [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                sorry, sunt mult prea tanar sa fiu fsn-ist.
                Eu compar pe unu care nu vrea sa candideze cu unii care au castigat alegerile adica realitatea crunta a votului / poporului roman cu utopia care o vrei tu.
                Ca politician trebuie sa nu minti?? Ai dreptate... pacat ca traim pe planeta pamant si asa ceva nu exista.
                • 0 (0 voturi)    
                  Ce minciuna (Marţi, 13 decembrie 2016, 22:31)

                  adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Canada.

                  a spus Ciolos ?
      • +3 (13 voturi)    
        Ciolos e o valoae (Marţi, 13 decembrie 2016, 8:00)

        valll [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Mesajul acesta m-a convins ca Ciolos este o valoare pe care n-ar trebui sa o pierdem.
    • -20 (30 voturi)    
      Alegeri (Luni, 12 decembrie 2016, 19:29)

      TheoHagen [anonim] i-a raspuns lui bogdan192

      My Friend, tinerii viseaza Statele Unite ale Americii, visul oricarui imigrant! Romania: CAP, talhari, infractori, etc.
      God Bless America!
    • +8 (8 voturi)    
      Eu sunt dezamagit de lipsa de viziune/gandire... (Luni, 12 decembrie 2016, 20:50)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui bogdan192

      ...a unora. Tineri, da!
      • +7 (15 voturi)    
        PNL si USR au pierdut alegerile din vina lor (Luni, 12 decembrie 2016, 22:35)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        1. romanii se informeaza de la televizor !

        2. Antena 3 si Romania TV au 80% din rating

        3. daca lasi minciunile din mocirla sa fie repetate zilnic fara sa dai nici macar un comunicat, fara sa ai un raspuns, oamenii vor crede ceea ce spun mincinosii din mocrila

        cand PSD spune prin Antena 3 ca guvernul vrea sa 'inghete' salariile tuturor romanilor si guvernul nu are nicio reactie e ca si cum le-ar da dreptate alora din PSD

        culmea e ca la o zi dupa alegeri guvernul anunta ca si ei ar fi crescut salariile la 1400 RON
        • 0 (4 voturi)    
          Ce s-a intimplat cu protv? (Marţi, 13 decembrie 2016, 4:52)

          Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          Era singurul post adevarat pe timpuri si tvr2
          • +4 (4 voturi)    
            era un post adevărat doar în primii ani (Marţi, 13 decembrie 2016, 9:30)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

            după înfiinţare.
            apoi, patronul sârbu a acumulat exagerat de multe datorii la fisc, motiv pt. care a început să practice un pupincurism la adresa puterii, mai întâi năstase, apoi basescu, doar pt. a fi amânat sau eventual iertat de plata impozitelor...
        • +2 (4 voturi)    
          deci, după părerea ta românii sunt în (Marţi, 13 decembrie 2016, 9:33)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          ansamblul lor o masă de tâmpiţi care cred doar ceea ce le este repetat mai persuasiv prin tv şi alte media (deci inclusiv site-ul acesta) ?
          frumoasă părere ai, implicit şi despre propria ta persoană...
        • +2 (4 voturi)    
          pentru Kivek (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:02)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          Ai pus accentul pe televiziuni. Corect !
          Dar eu cred ca CNA este de vina. Trebuia sa sanctioneze drastic orice minciuna raspandita prin televiziuni.
        • -1 (3 voturi)    
          Ai dreptate (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:42)

          valll [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          Ai dreptate, nu au gasit calea sa inchida gura televiziunilor mincinoase. Doamne, cand ma gandesc la CNA-ul acela infam, la ne..rusinarea cu care e condus, la cat de mult va jubila ticalosia de acum inainte...
          Nu cred ca tinerii au absentat din prostie sau din nesimtite. Cred ca o guvernare PNL nu ar fi ras raul de la radacina, era doar un calmant. Daca pesedidtii isi vor face de cap, abia atunci va incepe revolutia.
    • +9 (13 voturi)    
      Si eu (Luni, 12 decembrie 2016, 23:40)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui bogdan192

      sunt plecat din tara si totusi am votat. Prin corespondenta. Generatia voastra e una de looseri. Singurul lucru la care va pricepeti e sa gasiti motive de ce "nu se poate" in loc sa gasiti solutii sa se poata.
    • -2 (2 voturi)    
      Auzi da io sunt tanar ? (Marţi, 13 decembrie 2016, 0:27)

      Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui bogdan192

      la cei 37 de ani si 11 luni ale mele:))
      daca boboru voteaza in constiinta de cauza
      folosindu-si pe deplin Libertatea
      si exercitandu-si Democratia
      niste hoti la conducerea acestei tari...

      atuncea datoria mea de Presedinte al Atlantiei
      e sa invoc primul pilon al Atlantiei
      sa fac sacrificiul istoric
      si sa le dau in cap la democratia lor
    • 0 (4 voturi)    
      stai prost cu matematica (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:06)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui bogdan192

      prezenta usor mai ridicata, nu neaparat la nivelul batranilor in randul tinerilor si o prezenta mai substantiala in randul celor intre 25 si 45 de ani ar fi scazut procentul PSD la 39% si ALDE nu ar fi atins pragul de intrare in parlament, PSD nu ar fi avut cu cine sa faca o coalitie de guvernare. situatia ar fi fost tot tulbure, dar era loc de manevra. ar fi fost greu sa mobilizezi atatia oameni, dar nu sunt chiar atat de multi plecati sau prea departe de casa pentru a vota. problema tine de absenteism.

      se spune ca un alegator informat este cheia unei democratii functionale. multi au facut calculele exact ca tine sau nu inteleg ca alegerile parlamentare sunt mai importante decat cele prezidentiale la care s-au prezentat in numere mult mai mari decat ar fi fost necesar la acest tur (46-50% prezenta ar fi fostt suficient, nu neaparat 55% ca la turul 2 din 2014).
      • 0 (2 voturi)    
        spui "era loc de manevra" (Marţi, 13 decembrie 2016, 12:41)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui g01an

        iar apoi vorbeşti de democraţie.
        chiar nu realizezi că astea două nu prea se împacă între ele? chiar atât de rău v-a întunecat minţile epoca băsescu?
        • 0 (0 voturi)    
          idealistule... (Joi, 15 decembrie 2016, 15:53)

          g01an [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

          democratia inseamna compromis, mister. vrei absoluturi, te duci intr-un stat totalitarist si pe urma ne povesti cum a fost.

          democratia inseamna compromis intre oameni cu idei divergente, compromisuri facute nu impotriva legii (in democratiile constitutionale) ci politic pentru o convietuire civilizata.

          inainte sa tii lectii, pune mana pe o carte de o istorie.
  • -26 (56 voturi)    
    Dacian Ciolos, dezamagit de participarea slaba a t (Luni, 12 decembrie 2016, 18:07)

    ViorelGeorgescu1 [anonim]

    asta se intampla daca ati coborat in "mocirla"...ati jignit o multime de oameni ..cei care se uita la "mocirla" nu sant toti admirattori sau saustinatori ai PSD ...si apoi tinerii sant invatati cu hallowen, baruri, evaziune..etc...votantii PSD sant cei mai buni si disciplinati platitori de taxe si impozite...
    • +32 (54 voturi)    
      nu a jignit pe nimeni... (Luni, 12 decembrie 2016, 19:20)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ViorelGeorgescu1

      in primu rand el a spus ca televiziune e mocirla, nu oamenii care se uita la ea! stiu ca e greu cand esti cu nasu in fundu lu voicilescu da incearca sa si gandesti

      in al 2lea rand a folosit un termen extrem de bland... daca as folosi cele mai blande termene la care ma gandesc as fi banat de pe cam orice site!
      • +4 (14 voturi)    
        N-ai cu cine (Luni, 12 decembrie 2016, 21:20)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Chiar daca o data de mult spectatorii A3 erau in stare sa judece cu propriul creier, si sa faca distinctia intre ce a zis si facut Ciolos si cum a transformat/interpretat/deformat A3, aia le-a trecut de mult, de la prea multe laturi.
        • 0 (6 voturi)    
          e un cerc vicios în ce spui. (Marţi, 13 decembrie 2016, 9:40)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          ori nu te uiţi la a3, şi atunci înseamnă că vorbeşti doar din auzite...
          ori te uiţi şi atunci eşti şi tu contaminat de fenomenul pe care îl invoci...
      • 0 (0 voturi)    
        păi, modul elegant în care te exprimi, (Marţi, 13 decembrie 2016, 9:37)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        dublat de minunata gramatică practicată îţi întăresc spusele...
    • +13 (19 voturi)    
      mda (Luni, 12 decembrie 2016, 21:26)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui ViorelGeorgescu1

      Antena 3 profita de lipsa de educatie a unei bune parti din populatie si o convinge cu succes ca 1+1 face cat vor ei sa faca, uneori 5, alteori -1. "Greseste" cum spune Gadea, seara de seara numai in directia care o avantajeaza, la fel cum un vanzator de aprozar fura de la clienti gresind tot timpul in favoarea sa. Cei mai destepti se prind si cer banii inapoi, ceilalti raman pacaliti. Cum o parte semnificativa a populatiei nu este capabila sa vada erorile de logica in primul rand, dincolo de lipsa unor dovezi valabile a celor afirmate, ia ce i se spune de bun. "Ciolos a vandut portul Constanta"...este similar ca si cand ai spune ca daca Ciolos s-a descaltat inainte de culcare, concluzia este ca Ciolos s-a plimbat dezbracat prin Bucuresti (presupunand ca aparamentul in care locuieste este in Bucuresti), iar oamenii, o parte semnificativa, cred. Daca intro democratie o masa suficient de mare de oameni este manipulata, furata, destinul tarii respective este manipulat si furat. Iar cei care inteleg lucrul acesta sunt revoltati si uneori din frustrare ii atribuie epitete precum mocirla sau latrina intro metafora valabila dar intradevar neadecvata. Democratia nu este egala peste tot, sunt multe tari democratice, dar nivelul de trai in ele este proportional cu educatia pe care o au oamenii. Antena3 profita de lipsa de educatie din Romania si trage tara in jos.
      • +2 (6 voturi)    
        dacă tu îmi poţi menţiona măcar un (Marţi, 13 decembrie 2016, 9:49)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        singur post tv, sau orice fel de entitate media care să nu facă acelaşi lucru - e drept că în proporţii diferite de la caz la caz - adică să marşeze, uneori chiar să exagereze pe direcţiile care îi convin şi să treacă sub tăcere cele ce nu le convin...
        atunci sunt dispus să donez tot ce am acelei entităţi...
        nu există nicăieri obiectivitate absolută, chiar şi cei mai profesionişti sunt afectaţi de parti-pris-ul propriilor redactori...
        cei de la hn, de exemplu, ţi se par "uşă de biserică" ? nu ţi-au cenzurat niciodată vreun comentariu pe care să-l fi considerat "neconvenabil"?
    • 0 (0 voturi)    
      >>>>>>>>>> (Marţi, 13 decembrie 2016, 8:02)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui ViorelGeorgescu1

      Du-ta ba, oaie, mananca niste creta. Poate inveti sa scrii.
  • -17 (51 voturi)    
    Ciolos (Luni, 12 decembrie 2016, 18:12)

    Frank777 [utilizator]

    nu are calitatile necesare de lider politic.Poate duce o sarcina.Nu poate altceva.Nu il incurajati sa devina lider politic.Nu i se potriveste.Nu are discurs si nici idei.Este fad,incolor si inodor.Nu are emotii si nu transmite nimic.Lasati omul in plece sa plece in treaba lui.
    • +28 (48 voturi)    
      ai dreptate... (Luni, 12 decembrie 2016, 19:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      nu are ce se cere in Romania: tupeu, prostie, minciuna si ... dosare penale!
      • -3 (17 voturi)    
        bullshit... (Luni, 12 decembrie 2016, 20:18)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        un dosar penal pentru "instigare la participare la referendum" (e vorba de suspendarea stârpiturii băsiste în 2012) este mai curând un titlu de nobleţe decât ceva blamabil...
        blamabil este un fost preşedinte de ţară care a facut toate ilegalităţile şi mârşăviile posibile, dar este intangibil pt. că aşa vrea binomul, tot de el pus în funcţie şi apoi conservat de molâul de klaus...
        ruşine să va fie pupinurişti băsişti !!!
    • +1 (3 voturi)    
      iata-l ! (Luni, 12 decembrie 2016, 20:58)

      TRABI [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      Uite de-asta se duce tara la urma Europei . Ce rahat de insusiri i-ai atribuit . Tipic neseriozitate comunista .
  • -24 (46 voturi)    
    Pacat! (Luni, 12 decembrie 2016, 18:16)

    mcv [utilizator]

    Comparativ cu majoritatea oamenilor politici, d-voastra m-ati dezamagit. Ati reusit in ultima perioada sa imi aratati ca sunteti alcatuit exact din acelasi material ca si cei pentru care v-ati lasat lipit pe toate gardurile patriei.
    Ne-ati luat de tampiti, excat asa cum v-au dictat penelistii si locatarul de la Cotroceni sa ne tratati.
    N-ati inteles niciun moment faptul ca cei carora va adresati d-voastra sunt altii decat cei carora li se adresa Dragnea. Acum ati primit raspunsul!
    • +6 (28 voturi)    
      mda... (Luni, 12 decembrie 2016, 19:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui mcv

      te uiti prea mult la antene...
      • +2 (2 voturi)    
        ce simplu e să explici absolut totul (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:03)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        prin psd şi antene.
        chiar nu îţi mai trebuie nici un pic de imaginaţie : tot ce nu îţî convine, psd şi antenele sunt de vină...
        iar tot ce îţi convine vine de la klaus, cioloş, usr, pnl. etc.
        mai erau unii pe vremuri cu "lumina vine de la răsărit" care cam la fel ziceau, şi nu au sfârsit prea bine...
  • -14 (32 voturi)    
    Succesul PSD este si esecul Guvernului Ciolos (Luni, 12 decembrie 2016, 18:21)

    Ceom [utilizator]

    Ciolos mai degraba ar trebui sa fie dezamagit ca, prin actiunile sale, nu a reusit sa determine mai multi tineri sa mearga la vot: http://ceom.ro/2016/12/12/cand-toti-politicienii-sunt-hoti-castiga-alegerile-cei-care-dovedesc-o-minima-competenta/
    • +11 (25 voturi)    
      si cum ma rog putea face asta?! (Luni, 12 decembrie 2016, 19:22)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Ceom

      nu e politician ,nu e implicat in campanie, nu conduce nici un partid...
      • +1 (7 voturi)    
        dar conduce un guvern... (Luni, 12 decembrie 2016, 20:24)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        responsabilitate mult mai mare decât a conduce un partid oarecare...
        dacă e incapabil, atunci ce caută acolo?
        dacă nu poate face faţă de ce nu a avut bunul simţ să se retragă la timp?
      • 0 (4 voturi)    
        'nu e politician ,nu e implicat in campanie' ??? (Luni, 12 decembrie 2016, 22:37)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        cum adica nu e politician ,nu e implicat in campanie? ba e politician si e foarte implicat in campanie

        nu inteleg care e probl;ema ca Ciolos sa fie si politician si implicat in campanie??? de ce n-ar fi?

        nastase a fost implicat in campanie desi era prim ministru, ponta la fel...ce-i aberatia asta cu neimplicarea?
        • +1 (3 voturi)    
          păi el singur a promis la început că (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:07)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          este tehnocrat imparţial politic.
          iar mai apoi, când "s-a împuţit chifteaua" a vrut să lase aparenţa că s-ar ţine de cuvânt...
      • +1 (1 vot)    
        prin succese remarcabile ale guvernului (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:05)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        pe care l-a condus, care să determine lumea să voteze partidele care îl susţin.
        simplu, nu?
  • +7 (35 voturi)    
    Tinerii nu au fost lăsaţi să voteze (Luni, 12 decembrie 2016, 18:23)

    Shaolin [utilizator]

    De exemplu sunt mulți tineri în București care nu au viză de flotant (sau e expirată) și care nu au putut vota. Au fost destul de mulți plecați cu munca (delegație, etc) care nu au putut vota.

    Acestea sunt câteva (nu toate) din motivele pentru care tinerii nu au votat.

    Deci tinerilor le-a fost refuzat dreptul garantat de constituție de a vota. În timp ce românii plecați din țară au avut acest drept! E corect?
    • +14 (28 voturi)    
      partial adevarat... (Luni, 12 decembrie 2016, 19:23)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      nici strainii nu au avut dreptul la vot... practic ei alegeau o mana de nesatori... deci prezenta era de 5 oameni sau de 5 milioane in esenta votul diasporei conta fix la fel...

      regulile sunt facute de psd ... si au avut grija sa puna bete in roate celor care voteaza impotriva lor!
    • +1 (1 vot)    
      este aberaţia actualei legi electorale. (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:11)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      deşi se verifică în timp real unicitatea votului prin scanarea CI şi compararea cu baza de date a alegătorilor, totuşi se menţine obligaţia de a vota doar în zona de reşedinţă. de ce? ce logică mai are, din moment ce votul multiplu este oricum eliminat prin scanarea CI ?
  • +16 (36 voturi)    
    haideti in USR (Luni, 12 decembrie 2016, 18:29)

    RaduHH [anonim]

    Daca intrati in USR va deveni pe loc al 2-lea partid din Romania, cu 20%. Unul aflat pe trend crescator si fara baronasi locali.
    • +2 (4 voturi)    
      ţi-am dat un + (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:19)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui RaduHH

      doar "la mişto"...
      păi dacă doream toţi usr, crezi că ne-ar fi fost atât de greu să îl votăm alaltaieri?
      initial aceşti noi veniţi m-au entuziasmat, mai ales la localele din Buc. de acum 4,5 ani când i-am şi votat.
      s-au anunţat antisistem ceea ce mi-a plăcut f. mult.
      dar apoi, probabil sub influenţa ongiştilor din interior, au început cu tot felul de declaraţii "corecte politic" care numai antisistem nu mai erau, pentru a culmina cu susţinerea unui guvern ajuns deja nepopular iar apoi chiar a accepta tacit o eventuală coaliţie cu pnl-ul care conţine în el odiosul pdl... a împărtăsit limbajul de lemn al sistemului corupt care împarte lumea în penali şi nepenali (citeste de fapt adversari şi aliaţi !)
      unde a mai rămas componenta antisistem?
  • +2 (24 voturi)    
    a iesi tanar proaspat mort (Luni, 12 decembrie 2016, 18:31)

    DimijoareiObt [anonim]

    Cine nu iese la vot, va iesi in strada ! Cine nu iese in strada, iese din tara ! Cine nu iese din tara, pute a mort !
  • -2 (24 voturi)    
    relax man (Luni, 12 decembrie 2016, 18:32)

    Adrian_1234 [utilizator]

    tinerii au votat - dar au votat PSD
    sincer chiar imi doresc PSD asa vreo 12 ani sa vedem, nici atunci nu intelege nimeni nimic ?
  • -6 (40 voturi)    
    Asemenea (Luni, 12 decembrie 2016, 18:38)

    Raider47 [utilizator]

    Domnule Ciolos,

    Mărturisim ca si noi tinerii ne-am fi bucurat sa iesim la vot...
    1. daca asigurarea auto pentru un tanar (adult <30 ani) ar fi costat 300 lei/an si nu 1200 lei/an
    2. daca programul Prima Casa nu are singurul scop de a mentine preturile ridicate la locuințe.
    3. daca impozitul pe venit la tineri sa fie mai mic decat 16%
    4. daca statul ar aprecia mai mult companiile care fabrica si nu doar importa din China
    5. Ati automatiza putin sistemul acesta birocratic... ar fi mai eficient si mai economic.
    6. Daca licitatiile ar fi mai transparente si mai usor accesibile de firme mici (nu doar declarativ)
    7. Daca IMM urile ar obtine aceleasi conditii ca si multinationalele prezente in țară. ( reduceri de impozite pe profit, chirii altele.
    8. Mai sunt multe...

    Cu stimă,
    Un tânăr... care a fost la vot.
    • +11 (23 voturi)    
      cei cu care ai votat (Luni, 12 decembrie 2016, 19:53)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Raider47

      iti vor da tot ce ai cerut...
      • -3 (5 voturi)    
        Raspuns (Luni, 12 decembrie 2016, 20:13)

        Raider47 [utilizator] i-a raspuns lui nick24

        Nu am votat nici cu ciuma roșie. ..
    • +4 (6 voturi)    
      Mda, al dreaq n-a vrut sa-si foloseasca bagheta... (Luni, 12 decembrie 2016, 20:56)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Raider47

      ...magica!
      8.1 Sa bage minte in capetele seci.
  • +29 (41 voturi)    
    toata lumea-i bucuroasa (Luni, 12 decembrie 2016, 18:41)

    rov [utilizator]

    hotii ca le-a iesit pasenta
    rusii ca au iesit hotii
    ungurii ca Romania-i divizata
    tinerii ca au avut o zi libera la 4 ani...
    parcagii ca nu se va aplica legea
    tiganii ca nu se interzice scuipatu' de seminte

    Din 10 romani, au votat 4...din care 2 cu astia rosii(unul de-aiurea, unul din interes)
    CACAO !
  • +19 (29 voturi)    
    q.e.d. (Luni, 12 decembrie 2016, 18:44)

    dan.c [utilizator]

    Aceste alegeri simplifica mult lucrurile. Si inchid multe discutii si dezbateri.

    q.e.d. cum ar spune domnul Nicusor Dan.

    Un lucru as vrea sa spun tinerilor care cred ca salvarea individuala prin emigrare e o solutie mai buna sau mai facila: "A avea o tara nu e putin lucru. Pentru cine stie ce sa faca cu ea."

    I rest, nu ne ramane decat sa speram la patriotismul domnului Dragnea si al PSD.
  • -14 (32 voturi)    
    60% nu au avut cu cine (Luni, 12 decembrie 2016, 18:44)

    middle_brick [utilizator]

    Dl Ciolos cam 60% din populația cu drept de vot au hotărât ieri ca totuși nu au avut cu cine sa voteze. Au fost făcuți jigodii, leneși, generația celor tineri si liberi, stigmatizarea si învinuirea acestora pentru faptul ca au îndrăznit sa nu voteze, nu s-a pus nicidecum problema ca poate nu au avut cu cine. PSD-ul era cel rau bau-baul iar USR si PNL speranța si schimbarea, e greu pentru unii sa înțeleagă ca sunt si multi printre care ma număr si eu care nu am avut cu cine sa votam, nu ma simt reprezentat de nimeni si nici nu am vrut sa dau girul votului unei viitoare dezamăgiri. De la USR de ex Florina Presada a ajuns senator, si are ca priorități sa promoveze in parlament echitatea si solidaritatea.....pe bune!!??
    • +23 (33 voturi)    
      Incorect (Luni, 12 decembrie 2016, 19:29)

      soan [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      Tu spui ca prin neparticiparea ta nu ai dat votul nimanui. Eroare! Nu ai dat votul tau 100% unui partid, dar prin neparticipare ai acceptat sa iti dai 45% din vot PSD-ului, 6% lui ALDE etc. Neparticiparea inseamna tot participare, una prin care iti insusesti votul celor care efectiv pun stampila.

      E pacat ca oamenilor nu li se explica prin aceasta bucatica de matematica elementara ceea ce am subliniat mai sus. Cine sa o faca? Mass-media, scoala (prin o ora pe luna de educatie civica).
      • +2 (2 voturi)    
        păi neparticiparea echivalează cu un vot (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:28)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui soan

        alb...
        ce nu ţi-e clar?
        dacă chiar omul este indecis, ce ai vrea să facă?
        să dea cu banul pe cine să voteze?
        sau, ca cetăţeanul turmentat, să te întrebe pe tine cu cine să voteze?
        această ultimă variantă sunt convins că ţi-ar place... facem atâta caz de "democraţie" fără a o înţelege în fapt; există extrem de putin respect pentru opţiunea celuilalt, fierare doreşte să îşi impună prin orice mijloace propriul punct de vedere...
      • 0 (0 voturi)    
        matematica elementara (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:04)

        middle_brick [utilizator] i-a raspuns lui soan

        Pai matematica ta elementara se aplica doar dacă jocul se termina asa cum iți doreai tu, uite ca sa fiu un pic mai explicit, dacă USR + PNL-ul făceau peste 50% iar PSD-ul maxim 20%, pai asta însemna ca nevotand dădeam votul meu USR-ului si PNL-ului, nu e asa? Poate ca eu am convingeri politice de stânga însă nu ma regăsesc in PSD si in asa-zisa sa politica făcută ce nu are nimic in comun cu doctrina socialiștilor europeni.
    • -2 (6 voturi)    
      păi dacă nu ai cu cine... (Luni, 12 decembrie 2016, 20:34)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      ... de ce nu iniţiezi tu o formaţiune politică care să te reprezinte? sau e lenea prea mare?
      e mult mai uşor să inventăm scuze, nu?
      dacă fiecare 3-5-7-19... români ar iniţia câte o formă politică, poate că am avea din ce să alegem şi să nu mai căutăm mereu scuze pt. neparticipare sau vot dat aiurea...
    • -2 (6 voturi)    
      deci asa (Luni, 12 decembrie 2016, 22:59)

      RaduHH [anonim] i-a raspuns lui middle_brick

      Sa fiu sigur ca am inteles. Nu te simti reprezentat de nimeni pentru ca Florina Presada vrea sa promoveze echitatea si solidaritatea. Deci pentru ca ca pitong. Pentru fandositi ca tine care "nu sunt reprezentati de nimeni", in conditiile in care au fost partide de toate felurile, inclusiv independenti, tre sa emigrez eu. Asa ti-as da o pereche de palme... Sper sa te sodomizeze Dragnea and Co in astia 4 ani zi si noapte, pana cand vei te vei simti cu adevarat reprezentat.
    • +10 (12 voturi)    
      Şi eu fac parte din aceeaşi generaţie ca tine... (Luni, 12 decembrie 2016, 23:56)

      anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      ... şi cunosc oameni care-mi spun exact acelaşi lucru ca tine. Şi eu mereu arăt cu degetul spre ei şi le spun verde-n faţă - se aşteaptă ca totul să le pice în poală. Nu cunosc noţiunea de luptă şi nu ştiu să gândească strategic, în etape, pentru a-şi îndeplini scopul. Ei consideră că într-o dimineaţă se vor trezi cu partidul care-i reprezintă lângă bradul de Crăciun. Ei nu cred în "meeting half-way", nu consideră că ar trebui să strângă din dinţi şi preferă să fugă de responsabilităţi decât să se simtă vinovaţi de luarea unei decizii. Din cauza asta mulţi dintre ei nici nu acceptă faptul că sunt adulţi - noţiunea de căsătorie li se pare hilară, nu au relaţii intime stabile, sar între joburi căcăcioase de entry level, sunt permanent cu mintea la futai, la party sau se scufundă în cultura pop - gaming, scena alternativă, hipsterdom, geekdom etc etc. Dacă lucrurile nu le merg bine, trag un scuipat pe mama mă-sii de ţară şi o iau la goană în Germania sau Anglia sau Danemarca s-o frece-n continuare în acelaşi stil.
  • -19 (43 voturi)    
    Du-te prietene acasă, și lasă-ne! (Luni, 12 decembrie 2016, 18:50)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    Ne-ați omorât cu incompetența și schimbul de cadre de la guvern. Ați guvernat numai prin ordonanțe de urgență și postări pe Facebook, timp în care ați ținut dezvoltarea țării pe loc.
  • +14 (24 voturi)    
    Europeni convinsi! Bravo! (Luni, 12 decembrie 2016, 18:52)

    ZaR [utilizator]

    Tinerii de astazi din Romania au posibilitati pe care nici o alta generatie nu le-a avut si anume de a emigra foarte usor.

    Cum conditiile in Vest vor ramane mai bune ca acasa e logic sa vrei sa pleci...mai ales ca au mai multe valori in comun cu oamenii din Europa de Vest decat cu Las Fierbintii din tara (vezi votul dat de diaspora)...traiasca Europa valorilor si nu cea a nationalismelor!!!

    Cu o natalitate slaba si o societate care imbatraneste din cauza emigratiei ii urez "noroc bun" social-democratului Dragnea si armatei lui de asistati social, mandri ca sunt romani.
    • +1 (7 voturi)    
      păi am văzut votul dat din diaspora... (Luni, 12 decembrie 2016, 20:40)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

      24% au votat pmp...
      trebuie să spun că dacă aş prinde unul din ăsta, l-aş călca în picioare (la propriu ! ! ! )
      dacă v-a plăcut atât de mult băsescu, de ce dracu aţi mai plecat din ţară?
      şi dacă tot aţi plecat iar ipochimenul vă place atât de mult, de ce nu îl luaţi la voi acolo, căci noi ăştia rămaşi acasă am fi tare bucurosi să nu îi mai vedem mutra...
      • +2 (6 voturi)    
        despre ce diaspora vorbesti? (Marţi, 13 decembrie 2016, 1:54)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        "diaspora" din Moldova a votat cu Basescu, romanii din UE, SUA, Australia, Noua Zeelanda, Canada, etc au votat cu USR si PNL.
        Vad ca esti viteaz tare, repede la furie si incet la judecata...
        • +1 (1 vot)    
          omul are dreptate... (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:39)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          cifrele au fost date pe digi 24 şi se refereau la întreaga diasporă, nu erau defalcate pe ţări.
      • 0 (4 voturi)    
        alo (Marţi, 13 decembrie 2016, 7:03)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        cercopitec !

        DIASPORA 10.56(psd) 26.54(pnl) 26.91(usr)
    • +1 (1 vot)    
      aşa, du-te acolo, să dai la tot pasul de arabi (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:36)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

      dar să susţi în continuare aceeiaşi idee: "traiasca Europa valorilor si nu cea a nationalismelor"...
      care valori? musulmane? africane? căci cele tradiţionale sunt subiectul de ură al neomarxiştilor...
  • +25 (29 voturi)    
    Ministrul Sanatatii este de vina.... (Luni, 12 decembrie 2016, 18:53)

    Lucky1 [utilizator]

    ...caci el ar fi trebuit sa sesize Guvernul despre boala cumplita care s-a abatut in ultimul timp asupra tineretului roman, oriunde s-ar gasi acesta, in pat, in cafenele sau alte locuri selecte, respectiv pierderea auzului si a vederii.
    Ce sa faci cu un tineret surd si orb?! Care vorbeste fara sa auda sau vada ce se intampla in jurul sau?!
    • +1 (1 vot)    
      tineretul la care te referi... (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:44)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      ce se află "in pat, in cafenele sau alte locuri selecte", este acea categorie numită pe vremuri "de bani gata", deci altfel spus, are tata bani destui, ce să-mi mai bat eu capul... dar această categorie este totusi minoritară şi orice ar vota sau nu, nu ar modifica mare lucru...
      sau poate că îţi imaginezi că toţi tinerii sunt doar odrasle de miliardari?
  • +41 (63 voturi)    
    Așa prim-ministru... (Luni, 12 decembrie 2016, 18:59)

    reiand [utilizator]

    Așa prim-ministru capabil și cu bun simț poate o să mai aibă România peste încă 70 de ani, tot ca urmare a vreunui hazard al istoriei. Mulțumim, domnule Cioloș. Atât s-a putut. Șmecherii revin la putere.
    • +23 (33 voturi)    
      Asa e ! (Luni, 12 decembrie 2016, 19:24)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      Ti-as da zece plusuri daca as putea.
      • -17 (27 voturi)    
        Rusine! (Luni, 12 decembrie 2016, 20:02)

        Adri70 [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

        I-ai pus pe studenti sa bata jumatate de tara, pentru un nenorocit de vot si acum esti dezamagit? Sa-ti fie rusine pentru cum ai guvernat! Ai readus tara in bratele ciumei PSDiste. Din cauza ta, milogii, slugile si hotii si-au luat tara inapoi!
        • +2 (12 voturi)    
          Parerea mea ... (Luni, 12 decembrie 2016, 20:46)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Adri70

          Sa nu ne repezim sa il acuzam pe Ciolos de o vina care nu ii apartine.

          Am avut curiozitatea sa sap ieri pe net, sa vad ce e cu prevederea aia idioata care impune studentilor sa mearga sute de km ca sa voteze. Uite ce am gasit:

          Legea care impune votarea doar in localitatea de domiciliu (Legea nr. 208/2015, art. 84) a fost adoptata de Parlament in data de 20 iulie 2015, deci in perioada in care PSD era pe cai mari, in timpul guvernarii Ponta.

          In plus, sa nu uitam ca Parlamentul (organul legislativ conform Constitutiei Romaniei) a fost controlat non-stop de catre PSD in ultimii 4 ani. Dl Ciolos nu putea schimba legea data de Parlament decat daca emitea o ordonanta de urgenta guvernamentala, dar asta ar fi cauzat probabil declansarea imediata a anticipatelor.

          Daca PNL ar fi vrut anticipate, probabil ca momentul cel mai bun ar fi fost imediat dupa Colectiv (si inainte de venirea lui Ciolos). Odata luata decizia de a nu recurge la varianta anticipatelor, au mers cu ea pana la capat.

          Si ca tot veni vorba, parerea mea personala este ca ASTA a fost greseala fundamentala a PNL (sau/si a lui Iohannis) care a dus la rezultatul de azi.
          • +1 (1 vot)    
            greşit, măi motane! (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:56)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

            greşelile fundamentale ale PNL au fost două:
            1. mutarea de la ALDE la PPE, a doua zi după europarlamentare - mişcare de laşi, trebuiau să o facă înainte şi să testeze la vot părerea electorilor;
            2. fuziunea cu cel mai detestat partid al ultimilor 27 ani: PDL, în comparaţie cu care PSD începe să devină simpatic... iar asta tot în totalul dispreţ al opiniei simpatizanţilor şi votanţilor lor.
            Rezultatele se văd după cele doua rânduri de alegeri din acest an. Au obţinut un scor mai modest decât înainte de mai 2014.
            PNL a rămas o siglă piratată de PDL iar adevăraţii liberali au migrat spre alte direcţii iar cei mai mulţi nu au votat.
        • +2 (6 voturi)    
          pai nu el! (Luni, 12 decembrie 2016, 21:30)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Adri70

          Nu ACEST guvern a facut Legea electorala, asa cum fost ea acum! >:
          • 0 (2 voturi)    
            Stiam... (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:04)

            Adri70 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

            Oameni buni, stiu ca nu el a dat legea idioata care le-a interzis tinerilor sa voteze. Stiu ca ciuma pesedista este autoarea, dar nu era o lege organica. Ciolos o putea inlocui sau macar suspenta printr-o OUG. BANAL! Nu a facut-o. La fel si cu romanii din diaspora. Stiu ca Ciolos este un om corect si a fost primul Prim Ministru care a incercat cu onestitate sa rezolve cateva dintre problemele grave cu care ne confruntam in urma multiplelor guvernari ale infractorilor din PSD... dar sunt tare suparat pe el din cauza modului indolent in care a tratat aceste alegeri. Din cauza asta, milogii i-au adus din nou la putere pe infractori si in urmatorii ani se va pune o presiune imenta pe "bruma" de populatie care aduce plus-valoare in tara asta blestemata, pentru a le asigura asistatilor social confortul promis.
        • -2 (2 voturi)    
          lene si dezinteres (Marţi, 13 decembrie 2016, 13:09)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Adri70

          Numarul de studenti din ROmania este de sub 500.000. O mare parte sunt studenti la distanta oricum iar multi sunt studenti in chiar localitatea unde isi au domiciliul.

          In plus, pe intreaga perioada a studentiei poti vota de maxim 2 ori.

          Daca nu te intereseaza, nu vei vota nici daca ai avea sectia de votare in scara blocului.

          Iar daca te intereseaza, vei vota venind si cu sania trasa de caini.

          Au fost bilete gratuite pentru studentii care veneau acasa la vot.

          Tu ce ai vrea, sa ii care cineva in spate la sectie, sa li se faca sectii de votare in universitati ca in puscarii?

          Sa nu mai cautam vinovati pentru lenea noastra. Lenea si dezinteresul apartin fiecarui individ.

          Cauzele dezinteresului pentru vot sunt tot in educatia catastrofala care nu explica in ce consta democratia, practice si pe inteles.

          Foarte multi tineri (nu spun ca si foarte multi adulti...) habar nu au de ce voteaza si ce voteaza.

          Nu e doar lenea si dezinteresul lor, ci si a partidelor politice care nu au luat in seama educatia nationala niciodata.

          Nici macar la aceste alegeri nu au facut-o si mi-e teama ca nu o vor face in urmatorii 20 de ani.
    • +19 (25 voturi)    
      Bunul simt in RO (Luni, 12 decembrie 2016, 19:56)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      Nu are cine stie ce cautare.

      Smecheria, infumurarea, prostia, promisiunile desarte...oh da, asta trece.

      PSD-ul stie foarte bine sa se propteasca pe psihopatologia boborului roman, care nu intelege, nu stie si nu vrea decat sa i se spuna POVESTI NEMURITOARE cu bani multi, prim-ministrii cu sacul lui Mos Craciun in spate.

      Aceeasi Marie cu alta palarie din '90 incoace, aceleasi basme inghitite de fraieri,....OBOSITOR acest popor roman tanar sau batran deopotriva!

      Fiecare dintre noi ar trebui sa ne mai uitam putin in oglinda inainte de a ne lauda ca suntem buni, drepti, frumosi, etc....

      Mult Succes Domnule Ciolos si RESPECTELE tuturor celor RATIONALI din tara asta,....asa putini cum suntem!
      • -3 (11 voturi)    
        bunul simt in RO? (Luni, 12 decembrie 2016, 20:50)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        despre ce vorbesti?
        cum a ajuns ciolos in fruntea bucatelor?
        a fost el ales de cineva?daca avea bun simt refuza!
        bunul simt al cui?al celor care jignesc populatia Romaniei intr-un mod in care niciun strain nu ar indrazni?
        sa zica merci ca i s-a dat posibilitatea sa plece in mod pasnic,in urma unui eveniment democratic,nu in urma unor acte de violenta ,ca la inhatarea puterii!
    • +4 (4 voturi)    
      unde oare am mai auzit eu textul ăsta... (Luni, 12 decembrie 2016, 20:44)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      cu valoarea excepţională ce se naşte odată la n sute de ani ?
      nu îmi amintesc exact, dar cu siguranţă tot în politichia dâmboviţeană...
  • -17 (27 voturi)    
    D-le Ciolos... (Luni, 12 decembrie 2016, 19:39)

    Irina25 [utilizator]

    ...ati ajuns PM asa cum ati ajuns. Acum a venit momentul adevarului, asa cum e el.
    • -1 (13 voturi)    
      a ajuns pm ca un jolly jocker pe o majoritate (Luni, 12 decembrie 2016, 20:50)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Irina25

      parlamentară iniţial usl, ulterior doar psd prin dezertarea pnl - care a fost totuşi votat în 2012 pt. a şterge urmele mafiei băsiste, iar nu pt. a fuziona cu ea...
      iar în această calitate de jolly jocker, s-a întrecut în obtrăznicii, ordonanţe de urgenţă sau contestaţii de legi la ccr... este vina fostei majorităţi că nu a ştiut să îl pună la punct la momentul potrivit prin moţiune de cenzură.
  • -16 (30 voturi)    
    Si noi tinerii suntem nemultumiti de el ! (Luni, 12 decembrie 2016, 19:39)

    Miky113 [utilizator]

    0km autostrada , cu suplacu lasat de bechtel la 60%
    , podul de la GILAU neobservat de nimeni cum de a ajuns la Sulina !???

    vorba lui base: ciolos un functionar de elita, insa nu si prim ministru.

    Bine ca am scapat de dansu !
    Precum Alli Baba: el nu a furat un leu, insa destul ca ceilati din jurul lui erau 40... !?! de mii de hoti

    Cu asa oameni de stat tara asta isi merita soarta: 33% trecut, 66%prezent, 1% viitor..
    Tot pibu l-a mancat cu sistemu; in veci pomenirea lor. Iata pretul mediocritatii.
    Cu asa oameni, nu te mai miri incotro se duce UE.
    • 0 (8 voturi)    
      Le cam incurci.. (Luni, 12 decembrie 2016, 20:28)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Miky113

      Ar fi bine sa mai studiezi ce a facut Ponta si PSD-ul pe care tocmail l-ati adus la guvernare cu neparticiparea (pardon), prostia voastra!

      Nu-i nimic veti iesi in strada cand o alta nenorocire ca si Colectiv ne va lovi, dar politrucii vor stii ca uitati repede si va veti intoarce in marea delasare si uitare romaneasca!

      SOMN USOR Generatie Facebook, nu sunteti cu nimic mai presus fata de parintii vostri...desi unii dintre ei au 'facut' Piata Universitatii.

      Apropo, stiti ceva de Piata?
      • +1 (1 vot)    
        nu cumva prostia este de partea ta? (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:02)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        te întreabă un fost "golan" din piaţă...
  • -1 (9 voturi)    
    Ati anulat ordonanta lui ponta pentru salarii... (Luni, 12 decembrie 2016, 20:10)

    LearnHowToThink [anonim]

    GHINION !!!!
  • +3 (13 voturi)    
    Domnule Ciolos, (Luni, 12 decembrie 2016, 20:18)

    yellowdog [utilizator]

    tara asta nu va merita.
    • +1 (1 vot)    
      ;) (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:05)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

      ca banc e bună postarea ta...
      vai de capul meritelor noastre...
  • -3 (3 voturi)    
    PNL va pupa pe gingii acum (Luni, 12 decembrie 2016, 20:26)

    Je__ [utilizator]

    Va dati seama ca o parte din dezastrul lor a fost si datorita mesajului ca votati si cu PNL si cu USR.

    Oricum USR a luat tinerii(multi care ar fi votat si cu M10), pentru ca acestia au votat integritate, nu neaparat o doctrina.
    PNL-ul au luat segmentul lor dur de votanti...si cam atat.

    PMP a mai luat ceva de la vechiul PDL.
    ALDE de la vechiul PNL, mai ales segmentul mai in varsta.

    Iar PSD a caimacit tot.
    • +2 (2 voturi)    
      m10 nu are nici cea mai mică tangenţă cu (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:10)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      integritatea...
      această hidoasă macovei îmi evocă doar două imagini ce mi s-au întipărit în memorie:
      1. cum făcea semne de bucurie de la fereastra toaletei, la sabotarea referendumului de suspendare a precedentului presedinte ticălos;
      2. procuroarea comunistă care ancheta arestaţii de către mineri din P-ţa Universităţii, 13-14-15 iunie 1990.
      dacă o voi întâlni pe stradă, o voi plesni peste obraz.
      • -2 (2 voturi)    
        uff (Marţi, 13 decembrie 2016, 13:00)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        Bine ca nu e legal sa porti arme in Romania.

        Altfel probabil ca unii ca tine si-ar impusca oponentii (reali sau imaginari) pe strada...
        • +1 (1 vot)    
          nu oponenţii (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:21)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          doar ticăloşii pe care justiţia "oarbă" îi menajează.
  • -1 (11 voturi)    
    Pai , sigur... (Luni, 12 decembrie 2016, 20:32)

    Flinder [utilizator]

    Ciolos se astepta ,doar sa primeasca orice,indirect si voturi, fara ca el sa faca altceva decat sa arunce o vrajeala de "multumire" pentru cei care ar fi votat PNL sau USR ca sa-l puna pe el premier chiar fara sa candideze. Logica tip Iohannis ca lor totul trebuie sa le vina de la sine, pe tava.
  • -1 (13 voturi)    
    nu va meritam (Luni, 12 decembrie 2016, 20:37)

    marameda [utilizator]

    Un om absolut onorabil si respectabil. Pacat ca noi nu il meritam
  • 0 (14 voturi)    
    Of, of, mai, mai.. :) (Luni, 12 decembrie 2016, 21:03)

    El Ciupacabra [utilizator]

    Supararea ca avem guvern pesedist imi e aproape anulata de bucuria ca am scapat de tine, mai draga Ciolos si de a ta madam Perja si toata gasca de "tehnocrati" (a se citi gradati, desi cine si ce grade are ramane un mister pana cand s-o scrie istoria).
  • +2 (16 voturi)    
    garantat.. un an ... (Luni, 12 decembrie 2016, 21:16)

    TRABI [utilizator]

    Respect pentru dl.Ciolos . Cei care-si bat joc de el aici sunt partasi la raul tarii .
    Primul premier al tarii care a muncit in continuu , nu a furat si nu a vandut patrimoniul national .
    Daca vreti sa va treziti putin .... daca nu , luati si furati cu psd , dar va garantez ca guvernul ce se va infiinta nu va trece de un an de zile ...roata se va intoarce repede ... cu minciuna si crima nu mai merge ... mijloacele de comunicare au schimbat tot . Pacat ca pensionarii nu au treaba acasa , freaca parcurile , chioscurile si mijloacele de transport la orice ora - se duc cu mandria sovietico-stalinista la voturi ,,, li se citeste pe figura ....
    • +2 (2 voturi)    
      ce naiv eşti... (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:16)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui TRABI

      integrul tau idol a numit la justitie, una după alta, două macoviste, a numit la finanţe o fmistă care are legătură cu uriaşul împrumut făcut de băsescu ca să aibă ai lui ce fura, dar pe care l-am restituit noi, prin impozitele plătite, nu mai înşir tot restul pleiadei de genii tehnocrate puse pe la alte portofolii...
  • +5 (9 voturi)    
    vot electronic (Luni, 12 decembrie 2016, 21:19)

    Francisc 1 [utilizator]

    daca vreti participare
    • -3 (3 voturi)    
      + OBLIGATORIU (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:02)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Votul trebuie sa fie obligatoriu, ca in Belgia.
      • +2 (2 voturi)    
        şi crezi că dacă chiar nu aş vrea să votez (Marţi, 13 decembrie 2016, 13:01)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        nu îl pot anula?
        obligativitatea este specifică imbecilităţii dictaturilor.
  • +8 (8 voturi)    
    Studiu IRES (Luni, 12 decembrie 2016, 23:38)

    LearnHowToThink [anonim]

    VOTANTI !!! Învăţământ superior

    PSD - 26,8%

    PNL - 24,4%

    ALDE - 8%

    USR - 22,3%

    PMP - 5,2%

    UDMR - 4,1%


    I. VOT DUPĂ VÂRSTĂ

    25-34 de ani

    PSD - 28,5%

    PNL - 28,9%

    ALDE - 6%

    USR - 17.9%

    PMP - 5,2%

    UDMR - 6,5%
    • +1 (1 vot)    
      nu prea mi-e clar ce vrei să demonstrezi (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:34)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

      atât cei cu studii superioare cât şi tinerii constituie minorităţi raportat la totalul populaţiei (îmbătrânite) de astăzi.
      şi încă ceva: sondajele s-au făcut pe baza declaraţiilor respondenţilor, dintre care nu toate au fost, probabil adevărate.
      un calcul: dacă înmulţesti procentele celor cu studii cu procentele obţinute de fiecare partid şi faci totalul, intuiesc că îţi va da un rezultat mult superior cifrei reale a celor cu studii sup. - chiar şi după inflaţia de diplome, multe cumpărate, din ultimele decenii...
  • +10 (14 voturi)    
    nu fiti dezamagit, fiti scarbit (Luni, 12 decembrie 2016, 23:41)

    natbl73 [utilizator]

    In Duminica Orbului (20 mai '90) aveam 17 ani si nu intelegeam cum oamenii voteaza un fost comunist
    Acum, nu mai avem comunisti, ci talhari, si ii votam cu aceesi indarjire - din nou nu pricep

    Noapte buna, Romania !!!
    • +2 (2 voturi)    
      să te luminez eu... (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:30)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

      tâlhari sunt, mai mult sau mai puţin, prin toate formaţiunile, deci nu mai poate constitui un criteriu de selecţie...
      iar despre 20 mai '90 chiar nu prea e nimic de înţeles, cum după 45 ani de comunism, votanţii fesenisti spălaţi pe creier de propaganda abject mincinoasă a tvr (UNICUL post tv la acel moment !) scandau : "Iliescu te votăm, te votăm tot neamul, ca să crape de necaz Raţiu şi Câmpeanu" sau "Iliescu apare, soarele răsare" sau "nu vrem Kent, nu vrem valută, vrem pe (Petre) Roman să ne fu**" ("fetele" de la apaca), etc. etc etc.
  • -3 (15 voturi)    
    Cum ramane cu mocirla,cher Julien,te-a cam (Marţi, 13 decembrie 2016, 0:06)

    xrogo [utilizator]

    infrant,nu mai ai acum tupeul si infatuarea din seara aia?
    • 0 (0 voturi)    
      Oamenii de bine l-au votat (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:28)

      Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Un om cu bun simt, bine pregatit si bine intentionat greu gasesti . Fara asemenea oameni nu merge nimic cum trebuie in societate .
      Manipularea se face usor daca nu intelegi niste lucruri elementare : nu spui clar cine sunt participantii, nu spui exact care sunt faptele, nu precizeci data exacta la care au avut loc si nu aduci dovezi .
    • +1 (3 voturi)    
      urmăresc A3, cam de când a rămas unicul post (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:32)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      tv antibăsist, dar trebuie să recunosc că în acea seară am comutat pe digi24...
    • -2 (2 voturi)    
      te bucuri ca mai ai de pomana (Marţi, 13 decembrie 2016, 12:58)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Acum ai tu tupeu si infatuare. De fapt, doar atat ai, de altceva nu esti in stare.

      Tu nu ai fost oricum in stare de nimic in viata asta si nici nu vei fi niciodata altceva decat un carcotas de meserie.

      Din pacate, din impozitele noastre sunt platiti unii ca tine...
      • +1 (1 vot)    
        îl cunoşti personal pe xorgo? (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:39)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        de te referi atât de precis la cv-ul lui, sau e doar gargară de propagandist care împroaşcă cu noroi tot ce nu este de partea lui ?
    • -2 (2 voturi)    
      te bucuri ca mai ai de pomana (Marţi, 13 decembrie 2016, 12:58)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Acum ai tu tupeu si infatuare. De fapt, doar atat ai, de altceva nu esti in stare.

      Tu nu ai fost oricum in stare de nimic in viata asta si nici nu vei fi niciodata altceva decat un carcotas de meserie.

      Din pacate, din impozitele noastre sunt platiti unii ca tine...
  • +3 (7 voturi)    
    Dem Radulescu - emisiunea Profesionistii TVR (Marţi, 13 decembrie 2016, 0:35)

    Marius_23 [utilizator]

    " Cred ca traim o epoca a amatorismului, cred ca traim nu o decadere, o inclinare pa topogan asa spre facil, cred ca spectatorul este dus spre manifestari facile, vulgare, mitocanesti, cred ca se muta accentul, e dus publicul intr-o parte si mi-e teama de tineret sa nu ramana sa se obisnuiasca asa, mi se pare o greseala ."
    Stima si respect pentru ce ati facut pana acum .
  • -6 (8 voturi)    
    Dacian a pierdut momentum (Marţi, 13 decembrie 2016, 0:57)

    Coco Whistle [utilizator]

    Nu am votat si nu o sa votez stinga in varianta mostenirea lui iliescu niciodata. Dacian vad ca e plins de multa lume dar fibra de om politic al romanie contemporane nu are, in locul lui si la dezamagirea pe care o traieste poporul ar fi trebuit ca primul lucru dupa declaratie sa fie inscrierea in partidul usr sau pnl si sa spuna raspicat ca el va demonstra ca e liderul pe care il asteptam nu doar liderul numit si se va bate ptr fiecare fir de par din capul romanilor cu monstrul psd. S-ar fi scris istorie pe urmatorii10-15 ani daca nu chiar mai mult. Acum doar ne jelim....vezi comentariile de pe pagina lui de facebook.
    • +1 (1 vot)    
      dreapta vs. stânga (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:38)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      sunt concepte golite de conţinut...
      dacă ar fi să aplicăm rigurozitatea definiţiei de dicţionar, avem doar două entităţi de dreapta: ALDE din pt. de vedere social-economic şi ANR din pt. de vedere naţional.
      toţi ceilalţi, au mai mult sau mai puţin, elemente de stânga, uneori chiar stângiste în ce declară public.
  • +2 (6 voturi)    
    . (Marţi, 13 decembrie 2016, 5:33)

    rerenenegate [utilizator]

    Nu vreau sa distrug o anumita corola, dar ganditi si voi: jumatate din populatia Romaniei e sub media de inteligenta! Deci ce vreti?!
    • 0 (0 voturi)    
      le-ai făcut tu testul IQ la toţi? (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:53)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui rerenenegate

      sau te bazezi pe diverse hărţi sau tabele ce apar pe net, dar care nu au nici un fel de acoperire în realitate, sunt doar nişte estimate fanteziste...
      repartiţia generală, nu pe naţionalităţi, dă, simplificat vorbind următoarele cifre :
      genii + superdotaţi (>130) - 1%
      inteligenţă superioară (115-129) - 24%
      normal / mediu / prostie obisnuită (85-114) - 50%
      retardare mentală uşoară (55-84) - 20%
      retardare mentală severă (<55) - 5%
      deci, spus în vorbe, nu în cifre, lumea se împarte cam juma-juma în inteligenţi si idioţi...
      atunci ce demontrează afirmaţia ta? nimic.
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Marţi, 13 decembrie 2016, 12:47)

        rerenenegate [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        "lumea se împarte cam juma-juma în inteligenţi si idioţi..." ... Eu ce-am zis? Ah, ca am spus particular pe Romania te-a deranjat? Nu ma refeream la tabelul cu IQ-ul pe tari desi il stiam (si chiar e interesant dar intr-adevar e destul de estimativ). Oricum stateam binisor, daca imi aduc bine aminte vreo 94 (din media teoretica de 100). Din Europa italienii parca erau pe primul loc, cu ceva peste 100...
        Cel mai slab stateau indienii (~60) si unele tari din Africa, dar la ce invatamant au, si malnutritia e de inteles (oricum au si ei o medie stabilita statistic).

        Problema e ca multi politicieni se bazeaza pe cei sub 100, dar asa e sistemul de vot...
  • -2 (4 voturi)    
    Și noi suntem dezamăgiți (Marţi, 13 decembrie 2016, 7:55)

    EXEs [utilizator]

    Realitatea dura e ca Cioloș nu a confirmat asteptarile, nu a avut un plan clar și realist, nu este un politician potrivit acestor vremuri. Dacă vor sa învețe ceva politicienii romani ar trebui sa învețe câte ceva de la Trump. Pentru a mobiliza populația la vot este nevoie de populism și de soluții pe termen scurt. Cioloș a avut un plan pe termen mediu lung dar nici unul pe termen scurt. Economia merge prost, sistemul public este in continuare la fel de corupt, justiția se mișcă și se va mișcă greu din lipsa metodelor coercitive, infrastructura se dezvolta la fel de greu. Așa ca o fi el dezamăgit, dar și noi avem dezamăgirile noastre așa ca sa ne mai scuteasca. Trebuia sa facă alegeri imediat după prezidențiale și ar fi câștigat la distanță. Au fost prosti, iar prostia se plătește.
    Trump este soluția. Populism naționalist, presiune subliminala pe business pentru a face joburi și a mișca economia, politica de lege și ordine, iar in spate construirea unei strategii pe termen lung.
    • +1 (1 vot)    
      ? ? ? (Marţi, 13 decembrie 2016, 13:09)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      "justiția se mișcă și se va mișca greu din lipsa metodelor coercitive" - cei ce gândesc astfel ar trebui să împartăşească soarta lui ceauşescu...
  • +1 (1 vot)    
    Indiferenta (Marţi, 13 decembrie 2016, 8:33)

    johnnny [utilizator]

    O data măcar sa lăsam deoparte "pensionarii si asistații sociali". Nici tinerii, nici cei din Diaspora nu au votat. Pentru ca pur si simplu nu v-a pasat îndeajuns, asta e adevarul.
    Iar "oamenii frumoși" din Diaspora au votat in jur de 100 000 din 3 milioane cât sunt in total. Pentru restul a votat, indirect, indiferenta.
    • +2 (2 voturi)    
      diaspora (Marţi, 13 decembrie 2016, 13:15)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui johnnny

      au votat 100 mii din cca. 600 mii cu drept legal de vot, deci cam 17%, mai putin decât participarea generală de 40%...
      atunci la ce bun tot tam-tamul făcut în 2014 cu cozile, dacă manifestă atât dezinteres?
      încep să-i cred pe cei ce susţineau că se asezau de mai multe ori la coadă doar pt. a induce impresia de aglomeraţie, căci la manevre manipulatorii nu prea ne întrece nimeni...
      • 0 (0 voturi)    
        sa fim seriosi (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:24)

        johnnny [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        Numarul de 600 mii numai tu stii de unde l-ai scos...

        Oricum, indiferent de numar, existau posibilitati usoare de vot pentru diaspora, la fel ca si pentru ceilalti, cum ar fi votul prin corespondenta.


        Doar interesul trebuia sa existe.

        Si nu a existat.
        • 0 (0 voturi)    
          da, am văzut şi eu cifra asta menţionată (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:57)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui johnnny

          la digi tv parcă, am reţinut-o pt. că era în total contrast cu cifrele vehiculate de obicei referitor la românii plecaţi...
  • +3 (7 voturi)    
    Pentru fraierii PSD, votanti si ne-votanti (Marţi, 13 decembrie 2016, 8:59)

    Sani [utilizator]

    Bre, voi cei care n-ati inteles nimic, haideti sa va spun ceva:
    1. Guvernul Ponta a plecat in 2015 nu din cauza demonstratiilor din urma tragediilor de la Colectiv, ci pentru ca nu stia cum sa plece 'elegant'.
    Demonstratiile au fost un PRETEXT bine venit!

    Motive:
    - nu stia sa gestioneze tara care ajunsese la un blocaj
    - International era 'nefrecventabil'

    2. PSD-ul spera sa-l transforme pe Ciolos intr-un 'baiat ascultator'. N-au reusit!

    3. Datorita celor de mai sus, domnii de la PSD au inceput campania mediatica impotriva acestui om, desi de fapt, in 2015 ei l-au chemat!

    Bai fraieri, votanti PSD sau care i-ati lasat pe interlopi la putere, ia vedeti ce mare rahat ati facut!

    Peste 2 ani, iar dau idiotii cu 'oistea-n gard' si iar vor plange dupa ajutor...iar apoi fraierii ca voi pun iar botul......modelul PSD clasic!

    SOMN USOR!
  • 0 (4 voturi)    
    mda, e bun la enuţat generalităţi cu conotaţie (Marţi, 13 decembrie 2016, 9:22)

    let_s_twist_again [utilizator]

    pozitivă.
    în partea cu implementarea practică stă ceva mai slab.
  • 0 (4 voturi)    
    pai daca le-ati ingradit dreptul la vot! (Marţi, 13 decembrie 2016, 9:24)

    aero [utilizator]

    Tinerii nu stau intr-un loc - unde au buletinul. Au mobilitate. Multi sunt, pe langa studenti - care nu stiu daca au batut sute de km doar sa voteze, angajati in companii mari sau corporatii, departe de parinti. Altii poate si-au programat vacante..Voi, le-ati ingradit dreptul la vot. Nu toti sunt politicieni sa isi faca viza de flotant la comanda.
    • 0 (0 voturi)    
      cred ca exagerezi (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:20)

      johnnny [utilizator] i-a raspuns lui aero

      Macar acum termina cu chestia asta, chiar nu a fost cazul. Au fost informatii clare cu multe luni inainte despre cum se desfasoara votul.

      In plus, oriunde locuiai, te puteai inscrie pentru vot prin corespondenta.

      Nu incerca sa maschezi lipsa de responsibilitate si indiferenta cu exagerari de genul asta.

      Nu le-a pasat suficient de mult, asta e adevarul.
  • +4 (4 voturi)    
    Principalul mesaj (Marţi, 13 decembrie 2016, 9:44)

    adrian88000 [utilizator]

    dat de romani la 11.12.2016 este ca acestia doresc sa se implineasca TOATE promisiunile PSD. In special cea care prevede ca medicii primari vor avea salariul lunar de 3.200 Euro incepand cu 2017. Pentru stoparea exodului.
    Si daca nu se tin de promisiuni ce le facem ?Ii jupuim ?
    • -2 (2 voturi)    
      Nu ii jupuim! (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:34)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Vor iesi 'gratios' de la guvernare, iar dupa 2 ani, vor ptomite din nou, iar fraierii (inclusiv medicii) ii vor crede din nou!

      Pe scurt, vezi mai jos traducerea politicii PSD, care functioneaza din '90:

      General: Le luam fraierilor ca apoi sa le putem promite ce le-am luat inainte!

      Particular in Educatie: educatia la pamant, sa creem dependenta si spaime!
      Particular in Sanatate: IDEM.
      .....etc...fara numar, fara numar.....

      Inca odata, Bravo, "Inteligent" Bobor Roman!
  • -2 (2 voturi)    
    daca tii cat de cat la matale (Marţi, 13 decembrie 2016, 10:23)

    revo [utilizator]

    ia-ti frumos la revedere de la Romanica si vezi-ti de drum, acolo unde ai dovedit deja ca iti este locul: intr-o lume civilizata si educata.
    Sa nu cumva sa te lasi pacalit de pitifelnicii astia de aici si sa te inscrii in PNL, pt. ca o sa-ti distrugi cariera care se desfasoara asa de frumos. Desigur, meritele iti apartin.
    Ai dovedit cu varf si indesat ca poti sa joci in alta liga si ai si o nevasta desteapta (si frumoasa) care sa te sustina in continuare. Viitorul se anunta frumos, dar nu aici.
  • 0 (0 voturi)    
    Votarea (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:13)

    Toni_Romania [utilizator]

    In Romania tinerii s-au cam lamurit ce e cu Sistemul, si ca participare la vot inseamna pactizarea cu Sistemul, si ca toti candidatii sunt candidati tot cu "verde" de la Sistem. Si ca votarea e doar "rotatia cadrelor".
    Lipsa de chef pt. votare e azi endemica in toata Europa.
    • -2 (2 voturi)    
      sistemul este normal si parte a democratiei (Marţi, 13 decembrie 2016, 12:38)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Asa zis-ul system nu este nimic altceva decat un grup de cativa oameni (10-20) care detin O PARTE din parghiile de putere ale Statului si care nu se schimba la alegeri,

      Este absolut normal, "sistemul" este present peste tot, in toate democratiile lumii, nu e nimic extraordinar sau exotic in asa ceva.

      Nici nu s-ar putea fara asa ceva, pentru ca trebuie sa existe o modalitate de asigurare a continuitatii fortei statului la algeri.

      ===

      Ca urmare, participarea la vot este departe de "pactizarea cu sistemul" - dimpotriva, votul este una din cele mai puternice bariere in calea aparitiei unor tendinte dictatoriale in acest "system".

      Basescu nu a explicat in totalitate aceasta treaba si de-aia mai mult rau a facut lasand impresia falsa ca "sistemul" e un fel de mafie imbatabila, specifica Romaniei.

      "Sistemul " este pur si simplu o parte a mecanismului democratic, una inevitabila, prezenta peste tot in lume.

      Sistemul este absolut necesar pentru funcitoanrea democratiei si votul este cel care il "jeneaza", evitandu instalarea tendintelor democratice.
  • +1 (1 vot)    
    unii n au mai vrut sa de acceptul hotilor (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:13)

    jackalphonse [utilizator]

    Orice sarlatan are o baza a existentei sale: aceea a fraierului care l lasa sa i bage mana n buzunar. Poate ca unii nu au mai vrut sa-si voteze proprii sarlatani, care urmeaza sa i fure dupa ce intra in fuctie.
    Sa fim seriosi, PSD este maximul hotiei, dar nu mi e rusine nici cu PNL, care n a demonstrat absolut nimic cat au avut puterea.
    Cat a fost base and boc poc si grupul infractional asociat, Videanu, Udea, Blejnar and co. au faultat orice incurajare in sustinerea dreptei (tragic).
    Singurul merit al lui base, si pentru asta inca nu mi pare rau ca l am votat, a fost ca a patentat lupta prin justitie, astfel incat "ciocul mic, noi suntem la putere", a disparut. Evident, el facea asta ca sa si acopere propriile furaciuni si sa si distruga inamicii politici, dar s-a intors si impotriva lui si acum avem un DNA.
    Si uite asa...sperantele de redresare au disparut.
    Dvs. v a placut campania pnl-usr? Mie nu, am votat cu ei doar ca sa mi exercit dreptul de vot, limitand puterea udmr ...in rest, nici eu nu m as fi dus la vot.
  • +1 (1 vot)    
    ** (Marţi, 13 decembrie 2016, 11:55)

    dark.army [utilizator]

    Orice tanar vede incompetenta marelui PNL. Ati ales gresit partidul, domnule Ciolos.
  • +2 (2 voturi)    
    tocmai văd la tv o conf. de presă a lui klaus (Marţi, 13 decembrie 2016, 12:13)

    let_s_twist_again [utilizator]

    la o întrebare legată de desemnarea premierului, rânjeşte tâmp şi spune că EL desemnează premierul...
    se pare că vom avea în acest an sarbătorile umbrite de scandal politic... iar responsabilul este tot Cioloş care s-a încăpăţânat pt. alegeri în decembrie iar nu în noiembrie...
    astea sunt personajele pe care unii dezorientaţi le ridică în slăvi...
    • -3 (3 voturi)    
      mana pe .... (Marţi, 13 decembrie 2016, 12:32)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

      Mai pune si tu mana pe o carte (si fac cornete.:-)


      Constitutia Romaniei:

      ARTICOLUL 85
      (1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru şi numeşte Guvernul pe baza votului de încredere acordat de Parlament.

      ===

      De-asta spun mereu ca principala problema a Romaniei este analfabetismul functional, care ajunge probabil la 90%.
      • +2 (2 voturi)    
        bine că eşti tu alfabetizat. (Marţi, 13 decembrie 2016, 13:52)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        apropos, ce ai mai citit în afară de constituţie?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version