Ministrul Muncii vs. Liviu Dragnea in Parlament. Seful PSD a amenintat Guvernul cu un articol din Codul Penal, acuzandu-l de minciuna

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Luni, 7 noiembrie 2016, 16:40 Actualitate | Politic

Dragos Pislaru in fata deputatilor si sindicalistilor
Foto: Agerpres
Liviu Dragnea a amenintat Guvernul, in plenul Parlamentului, ca incalca un articol din Codul Penal prin faptul ca promoveaza informatii false privind proiectul de lege de marire a salariilor si sporurilor din educatie si sanatate. Dragnea a afirmat ca "parlamentul nu va mai sta spectator" si ca nu este o amenintare, ci o avertizare. Interventia lui Dragnea a venit dupa ce ministrul Muncii Dragos Pislaru a afirmat in plen ca adoptarea cresteri salariale cu un timp atat de scurt inainte de incheierea mandatului este ilegala, intrucat se incalca un articol din Legea responsabilitatii fiscal-bugetare. La sedinta de plen in care se dezbate si se voteaza aceste amendamente participa si sindicalisti, aflati in balcoanele salii.

UPDATE 17.16 Ulterior, Pislaru a declarat jurnalistilor ca ceea ce spune Dragnea este "fals". El a adaugat ca in comisii au fost "operate chirurgical" cresteri in grile de salarizare astfel incat posturi de conducere din zona asistentei sociale cresc si cu 60% si vor fi diferente mari fata de debutanti.

Ministrul a declarat ca este posibil ca Guvernul sa sesizeze Curtea Constitutionala pe acest proiect, daca va trece de plen, intrucat nu sunt precizate sursele de finantare.

La dezbaterile din plen nu sunt prezenti deputatii liberali, care boicoteaza sedinta.

Minoritatile nationale, UDMR si ALDE au anuntat ca vor vota proiectul, alaturi de PSD. 

Proiectul de lege de modificare a OUG 20/2015 va fi votat la ora 17.30. Ramane de vazut daca va exista cvorum pentru sedinta de vot final - trebuie sa fie prezenti 178 de deputati. 

Declaratii Dragos Pislaru:

  • Este o zi impotranta astazi in care discutam despre masuri cu un impact important asupra oamenilor. Vreau sa spun clar si raspicat ca guvernul sustine nevoie unor salarii decente in zona sectorului public, fara oameni profesionisti si motivati nu vom putea avea un stat eficient.
  • Guvernul a venit cu oug 20 pt a face anumite corectii. Ca pas urmator, guvernul a inceput sa lucreze la proiectul unei legi de salarizare unitara, incepand cu lectiile invatate in ultimii 6 ani. Prima lectie - o lege este buna doar daca poate fi sustinuta financiar. Calculele facute impreuna cu ministerul finantelor publice ne arata ca pentru cresterea de masa salariala avem la dispozitie 14 mld lei pana in 2021. Acest lucru inseamna pentru toti oamenii din sectorul public o crestere in medie de 30%. Aceasta este dubla fata de ce se discuta astazi in raportul comisiei.
  • A doua lectie importanta - daca intram in aceasta abordare ce scoate in evident anumite sectoare fata de altele avem o problema de echitate. Este importanta pentru ca in spatele unui raport al comisiei care ne arata ca salariile cresc cu 5-15%, in grilele de salarizare la farmacistii primari salariile cresc cu 53%; similar, contabilii - cresteri de 60%, la directori de scoli salariile cresc cu peste 50%.
  • Cresc salariile mai mult celor care sunt deja in sistem de mult timp, nu celor pe care vrem sa ii pastram in tara. Problema noastra este invatatorul de la sat.
  • O ultima lectie - daca vom insista pe doua sectoare vom lua niste resurse de 4,85 mld lei de la o marire pe care am putea sa o aplicam si in alte sectoare.
  • Ce va propunem este sa lasati ordonanta exact asa cum era. Sa intelegem cu totii ca si fata de ce au cerut sindicatele sunt niste mariri care nici macar nu erau in discutie in spatiul public.
  • De ce ma lupt totusi cu atat de mare convingere in comisii: spunea dl deputat "parca ar fi banii dvs". Pentru ca sunt banii oamenilor din aceasta tara. Lor le vindem aceasta iluzie. Avem rugamintea de a nu pacali oamenii.
  • Pislaru a amintit si de Legea responsabilitatii fiscal bugetare afirmand ca este ilegala adoptarea acestor cresteri.

Liviu Dragnea, in aplauzele sindicalistilor Sanitas prezenti la balcon:

  • Ni s-au dat niste lectii. O lectie importanta este ca nu e bine minti si nu e bine sa dezinformezi.
  • Pentru ca si vreau sa va anunt public ca parlamentul nu va mai sta spectator. Art. 404 din codul penal prevede ca comunicarea de stiri false sau documente falsificate, daca se pune in pericol securitatea nationala, se pedepseste cu inchisoarea de la 1 la 3 ani. Aceasta nu este o amenintare, este o avertizare.
  • S-a facut referire la legea responsabilitatii fiscal-bugetare. Parlamentul este singura institutie in Romania care adopta legi, parlamentul nu poate fi oprit sa adopte legi. Legea responsabilitatii se refera la interzicerea dreptului guvernului de a promova acte normative.
  • Discutam de o OUG venita in Parlament.
  • Am lamurit problema legalitatii. Sa vorbim de o mare minciuna si anume ca nu sunt bani. Guvernul Dacian Ciolos si-a asumat prin legea bugetului de stat prin programare bugetara ca va cheluit 255 mld lei. Executia la primele 9 luni - 169 mld lei. Asta inseamna o medie de cheltuieli de 19 mld lei pe luna. Au ramas necheltuiti 86 mld lei. Daca am merge pe media cheltuielilor in fiecare luna ar insemna 19 mld lei - ar mai ramane necheluiti 86 mld lei.
  • Impactul bugetar: este o minciuna faptul ca imapctul efectiv este de 4,8 mld lei. Oricine stie ca de a doua zi aproape jumatate din acesti bani se intorc la bugetul de stat si ca sa fim cinstiti nici macar nu pleaca, se fac niste operatiuni contabile; 1,6,-1,8 mld atat va fi impactul.
  •  
  • Impactul brut este de 34 mld lei.
  • Pentru anul viitor cresterea econimica prognozata genereaza venituri in plus de aprox 14 mld lei.
  • Oameni buni, treziti-va nu mai tineti banii necheluiti si oamenii cu salarii mici, exista suficiente voturi pentru asa ceva nu mai icnercat sa va opuneti aceste majorari sunt necesare.
  • Asta nu este o pomana electorala si nu este pentru trantori, ci pentru cel care salveaza vezi.
  • (aplaudat de sanitas)












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
8269 vizualizari
  • +35 (41 voturi)    
    nu mai dispare specimenul asta?! (Luni, 7 noiembrie 2016, 16:51)

    Cosmin-cel-Mare [utilizator]

    Repetentul scolii ii da lectii olimpicului. Cam asa suna Dragnea ratoindu-se la Pislaru. Du-te nene in Congo ca acolo-ti e locul!
    • +14 (18 voturi)    
      pai da, dar... (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:13)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Cosmin-cel-Mare

      Votantul de rind nu e nici el olimpic (ca altfel nu ajungea sa stea cu mina intinsa la stat). Iar cei submediocri se sustin unul pe altul, pentru ca se simt aproape ca si valoare. Si simt nevoia sa se apere de tocilarul ala de olimpic, ochelarist fraier care nu stie ce-i viata. Si cum la vot iese preponderent tipul asta de votant.... cam asta se intimpla. Asha ca solutia e iesirea la vot masiv imptriva submediocrilor.
      • +5 (5 voturi)    
        O suta te plusuri! (Luni, 7 noiembrie 2016, 18:30)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Problema este daca cei care NU sunt submediocri la scoala nu sunt de fapt cu adevarat submediocri in viata!

        Adica daca merg in cluburi in loc sa mearga la vot, iar apoi se plang ca Romania este de ...rahat!

        Indivizi ca Dragnea = Profilul moral al PSD, exista pentru ca noi ii lasam sa existe!
        • +1 (1 vot)    
          in mod evident (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:30)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

          In 2014 cind s-a trezit un milion din cei care de obicei nu voteaza, a pierdut ponta la scor cu toti mortii adusi la vot prin Teleorman.
  • +26 (26 voturi)    
    Rezilienta (Luni, 7 noiembrie 2016, 16:52)

    Trojan.H [utilizator]

    Orice suporta astia de la PSD, numai minciuna nu.
  • -33 (43 voturi)    
    parlamentul face legi (Luni, 7 noiembrie 2016, 16:52)

    king david hotel [utilizator]

    guvernul le aplica.

    Asta-i regula de baza a functionarii sistemului.
    • +14 (20 voturi)    
      Dar daca Parlamentul functioneaza prost? (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:00)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Adica o majoritate care vrea sa isi consolideze pozitia amaneteaza viitorul tarii, guvernul trebuie sa stea spectator?
    • +4 (12 voturi)    
      asa e (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:05)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      mai ales legi proaste
    • +10 (18 voturi)    
      Parlamentul e plin de borfasi (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:05)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Trebuie o curatenie generala, nu poti sa lasi boii sa iti faca legi.
      ps: Penalul Dracnea ameninta cu Codul Penal???
    • +10 (14 voturi)    
      Le aplica doar daca sunt constitutionale ! (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:11)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      In cazul de fata, legile votate nu trebuie sa incalce art. 138 alin 5 din Constitutie.

      PS. Si il "cam" incalca !
    • +9 (17 voturi)    
      asha e (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:17)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Dar o alta lege zice ca nu ai voie sa dai legi cu iz electoral la mai putin de 6 luni inainte de alegeri. Iar o alta lege zice ca orice lege care presupune costuri semnificative are nevoie de un studiu de impact si de o sursa de finaintare. Pentru ca, vezi tu, acelasi parlament a votat trecut legea bugetului de stat, lege care defineste veniturile si cheltuielile pe anul 2016.

      Ca asha.... dupa logica ta... de ce nu maresc slariile la tot poporul cu 100%? De ce numai la profesori si medici? Si daca miine parlamentul da o lege cum ca impozitele tre sa fie zero iar salriile, pensiile si ajutoarele sociale marite cu 100%, ce ar trebui sa faca guvernul?
      • -11 (15 voturi)    
        nu eu am facut sistemul! (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:37)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        si nu e logica mea.
        • +7 (9 voturi)    
          normal ca nu e logica ta (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:45)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          Ar fi prea mult sa cerem de la un psd-ist indragostiti de Putin logica!
        • +2 (2 voturi)    
          te contrazic (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:34)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          Sistemul de legi spune clar ca nu e voie sa dai pomeni electorale inainte de alegeri si ca fiecare lege care necesita resurse financiare trebuie obligatoriu sa indice si sursele de finantare. Ori tu nu zici nimic despre asta, ci doar enunti legula de baza, care in momentul de fata iti convine.
          Daca te intrebam de ce nu-s bani la buget, ziceai ca guvernul e de vina, nu tot parlamentul care a votat reducerea TVA si CAS si alte valuri de mariri de salarii sin pensii anul trecut.
    • -12 (20 voturi)    
      am zis ceva gresit? (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:23)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Nici eu nu sunt de acord, dar acesta e sistemul parlamentar. Ne convine, sau nu!

      Daca dati ”-” , credeti ca se va intampla ceva? Se va schimba sistemul? Nu.



      Ganditi! Nu fiti oi!
      • +5 (5 voturi)    
        dar (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:38)

        murangura [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        Guvernul nu e obligat sa faca ce ii spune parlamentul.
        Guvernul are dreptul de a contesta legi la CCR, si are si datoria morala de a semnala legi care pot submina tara in vreun fel (pentru ca Guvernul e cel cu experienta in a aplica legile respective).
        • -3 (3 voturi)    
          guvernul nu este votat direct... (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:02)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui murangura

          ...este numit de parlament şi poate fi dat jos tot de parlament...
          tu votezi parlamentari, nu miniştri...
          dacă te nemulţumesc parlamentarii înseamnă că ori ai votat prost, ori ţi-a fost lene să mergi la vot, ori ai păreri minoritare - iar în acest din urmă caz, inamicul tău este de fapt nu parlamenul ci ceilalţi concetăţeni ai tăi care au votat altfel decât tine.
      • +6 (8 voturi)    
        Lasa, fii tu berbec fara oua (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:38)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        nu de mai da lectii de corectitudine aiurea, ca nu esti in stare.
        • -3 (3 voturi)    
          ce a spus este perfect corect. (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:04)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          cred că tu nu eşti în stare (sau nu îţi convine!) să decelezi logica de propagandă...
      • +1 (1 vot)    
        pentru king david (Luni, 7 noiembrie 2016, 20:11)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        Daca vei vota si tu corect in 11.12.2016 se va schimba sistemul. Te-ai hotarat cu cine votezi ?
      • -2 (2 voturi)    
        stai liniştit... (Marţi, 8 noiembrie 2016, 9:57)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        minusurile le dau postacii de profesie...
        aşa că este un semn de "nobleţe" să ai multe minusuri...
        doar pupincuriştii unei anumite direcţii politice beneficiază de plusuri pe aici...
    • +4 (6 voturi)    
      Parlamentul face legi (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:48)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      dupa anumite reguli mai psd-el.
      Daca maine PSD-ul da a lege prin care toti barbatii de peste 30 de ani trebuie castrati Guvernul e obligat sa o puna in aplicare?
      Dar daca Parlamenul da o lege ca trebuie sa avem minim 3 copiii de familie?
      Mars mai potaie!
      • -2 (2 voturi)    
        inteligent exemplu. (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:05)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        mai ai ?
        • +1 (1 vot)    
          De exemplu eu daca... (Marţi, 8 noiembrie 2016, 15:11)

          JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

          ... il vreau pe Base la mititica, este pentru ca asa vreau eu, sau pentru ca Base este condamnat de o instanta?
    • +3 (5 voturi)    
      desigur ca parlamentul face legi (Luni, 7 noiembrie 2016, 18:21)

      opinius [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Dar trebuie sa fie si coerent (parlamentul) si legile trebuie sa fie coerente.

      Daca ai un buget, aprobat pe capitolle, cu fiecare punct si virgula, trebuie sa te tii de el, pana se aproba o rectificare bugetara (tot in parlament).

      Daca vii cu niste cheltuieli noi, printr-o lege speciala, trebuie sa spui si din ce capitol de buget se taie. E OK sa spui prin lege speciala: ”dati mai multi bani la profesori, medici, etc” dar trebuie sa spui si ”fondurile se vor asigura prin diminuarea cheltuielilor cu ... de la capitolul .... din bugetul de stat aprobat anterior”. Altfel, ministerul invatamantului de unde sa dea banii prevazuti de legea speciala.
      Ce ma intriga pe mine este faptul ca toti, absolut toti parlamentarii stiu acest lucru, dar fac pe prostii.

      Evident ca lucrurile se vor transa in noua lege de buget, dar as fi dorit sa stiu inainte de alegeri de pe ce capitole se intentionaza sa se se taie pentru a se acorda aceste mariri. Iar de la autostrazi?

      Iar vrea guvernul socialist sa nu-si plateasca facturile la constructori si sa se acumuleze aerate (penalitati pentru stat, falimente pentru cei care nu rezista pana la plata facturii)?
    • +4 (6 voturi)    
      poate modifica si legea gravitatie (Luni, 7 noiembrie 2016, 18:39)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      sau chiar principiul 3 al termodinamicii...
    • +2 (2 voturi)    
      Poate ca totuși...? (Marţi, 8 noiembrie 2016, 11:25)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Parlamentul ar trebui totuși să respecte legile pe care tot această instituție le-a dat? Sau parlamentarii sunt mai presus de lege? Legea spune clar ca nu se pot da măriri de salarii cu șase luni înainte de alegeri, ca sa nu fie mită electorală. Dar parlamentarii, mai ales PSD, sunt mai presus de lege. Sau poate ei sunt, in sufletul lor, ilegaliști, adica nelegiuiți cu dispreț față de lege, care este pentru proști. Ceea ce ar explica modul în care merge treaba în Romania....
  • +11 (11 voturi)    
    Deci (Luni, 7 noiembrie 2016, 16:56)

    placintacubranza [utilizator]

    Să-l dea cineva în judecată pe Liviu Dragnea pentru minciună, conform legii responsabilității fiscale ea se aplică "autoritatilor, institutiilor si entitatilor publice si/sau de utilitate publica prevazute la art. 2 pct. 30 din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice".

    Surpriză, în articolul 2 pct. 30 din legea 500/2002 scrie așa: "30. institutii publice - denumire generica ce include Parlamentul, Administratia Prezidentiala, ministerele, celelalte organe de specialitate ale administratiei publice, alte autoritati publice, institutiile publice autonome, precum si institutiile din subordinea acestora, indiferent de modul de finantare a acestora; "
    • +2 (4 voturi)    
      pentru placintacubranza (Luni, 7 noiembrie 2016, 20:18)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui placintacubranza

      Felicitari ! O buna idee pentru domnul Dragos Paslaru, care a fost deja amenintat cu Codul Penal.
      Si se mai poate adauga , de catre domnul Ministru , cifrele false pe care le flutura Dragnea.
      Bumerangul pe care l-a aruncat Dragnea sa i se intoarca in cap.Nu a lovit tinta !
  • -18 (22 voturi)    
    Tehnocratii.. (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:00)

    Un cititor [utilizator]

    vai de mama lor de proști! Hoți și aroganți! N-au nicio legitimitate să conducă țara și acum se dau balene pe uscat. Ce-i freacă pe ei grija ce-o să fie în 2017? Ei oricum vor ănfunda puțcăria pentru hoție. Prima lor grijă a fost să cumpere vaccinuri.
    • +6 (6 voturi)    
      corect (Luni, 7 noiembrie 2016, 18:50)

      NWalker [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      sa sarim toti pe geam! cine dracu da o ceapa degerata pe 2017?!
    • +6 (8 voturi)    
      cum nu au legitimitate ? (Luni, 7 noiembrie 2016, 18:51)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      de ce induci in eroare ? Dacian Ciolos si guvernul lui au primit votul de incredere de la Parlament la 17 Noiembrie 2015, cu 389 de voturi entru si 115 impotriva, deci e legitim.
    • +4 (6 voturi)    
      Au legitimitate ! (Luni, 7 noiembrie 2016, 20:21)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Au fost validati de parlament si de-a lungul mandatului Dragnea nu a avut curajul sa-i pocneasca cu o motiune de cenzura. Ar fi fost fugarit
      daca incerca acesta mizerie. I-a fost frica si bine a facut ca a stat cuminte.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu-mi vine sa cred (Marţi, 8 noiembrie 2016, 9:15)

      Cosanzeana9 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      cat de dus cu capul poti sa fii!
  • +11 (15 voturi)    
    PSD SI ALTI PACALICI! (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:05)

    Francisc 1 [utilizator]

    o sa va iasa pe nas tot circul asta cum v-a iesit cresterea de 50% din 2008! ( ca la radio erevan : nu a crescut a scazut)
    • -2 (4 voturi)    
      cresterea aceea a fost promulgata de presdedinte! (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:44)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      iar seful opozitiei de atunci, Boc, striga ca guvernul Tariceanu e dator sa aplice legile pe care Parlamentul le face si ca daca nu le poate aplica, sa plece si sa lase locul altora care pot!

      Evident, după alegeri, Boc n-a aplicat nici el legea!

      Nu uitam chiar totul....
      • 0 (0 voturi)    
        Numai idiotii nu invata din greseli... (Marţi, 8 noiembrie 2016, 15:41)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        ... cu atat mai bine daca sunt ale altora...
  • +7 (11 voturi)    
    legea zice (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:12)

    TomDegetel [utilizator]

    Legea 69/2010 responsabilitatii fiscal-bugetare.
    Art. 2:
    "Dispozitiile prezentei legi se aplica autoritatilor, institutiilor si entitatilor publice si/sau de utilitate publica prevazute la art. 2 pct. 30 din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare"... bla bla

    Legea 500/2002, art 2. pct. 30:
    "30. instituţii publice - denumire generică ce include Parlamentul, Administraţia Prezidenţială, ministerele, celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice, alte autorităţi publice, instituţiile publice autonome, precum şi instituţiile din subordinea acestora, indiferent de modul de finanţare a acestora;"

    Dupa logica mea, Parlamentul e unul din institutiile vizate de legea 69/2010.
    Dragnea ori e prost, ca nu stie sa citeasca, ori dezinformeaza intentionat. Merg pe a doua varianta. Si-atunci,

    "Art. 404 din codul penal prevede ca comunicarea de stiri false sau documente falsificate, daca se pune in pericol securitatea nationala, se pedepseste cu inchisoarea de la 1 la 5 ani".

    Eu zic ca toate conditiile sunt intrunite pt musiu Dragnea sa ia 5 ani concediu fortat.
  • +2 (8 voturi)    
    drag imi este ...- la conservare l-as pune (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:15)

    ..13 [utilizator]

    pe Dreac de Dracnea...

    Auzi la el, cum se repeta. ..I

    eri s-a luat de Ciolos, astazi de Ministrul Muncii - sarmanul simte ca zilele ii sunt numarate.

    Aferim!

    P.S.
    Urarea de Aferim ramane valabila si pentru ex- Primul Mincinos al tarii!

    Tarii cati mai multi P$Disti la racoare! Dupa merit, caci s-au straduit din puteri sa ajunga aici!
  • 0 (6 voturi)    
    Intr-adevar... (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:19)

    purplehaze [utilizator]

    Un parlament nu poate fi oprit sa faca Legi, insa ...un parlament RESPONSABIL, draga domnule Dragnea !
  • +9 (13 voturi)    
    dragnea acuza de minciuna?! (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:20)

    liviu_ [utilizator]

    wow...
    el stie ca nu poate sa fie acuzat la randul lui ... petnru ca are imunitate parlamentara...

    oricum ce sa zic.... omu asta (impreuna cu tariceanu si ponta) urca stacheta prostiei, nesimtirii, minciunii, hotiei etc in fiecare zi pe culmi nemaivazuta!
  • +5 (9 voturi)    
    PSD Micinosii (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:26)

    Googlescu [utilizator]

    Daca vroiau puteau sa faca maririle cand au fost la putere. Sunt de acord ca trebuie facute mariri salariale dar la toti . Sunt contra acestor "mariri", sotia lucreaza in administratie, cu vechime, studii superioare, si are mult de lucru nu de genul "stai intr-un birou" ... iar salariu1200 Lei net . Rusine tuturor guvernantilor si politicienilor din ultimii ani !!!
    NU fii mincinosi si ne credeti pe toti chiar asa de prosti sa credem aceste minciuni.
  • -1 (5 voturi)    
    Solutia e simpla (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:38)

    Reticentul [utilizator]

    Guvernul si PNL sa nu mai dea PSD prilejul sa-si faca campanie: sa-i lase sa voteze ce vor, apoi sa faca guvernul si sa aplice ce-au votat. Daca nu sunt in stare, vor fi maturati de la guvernare intr-un timp foarte scurt, daca pot, atunci au avut dreptate. Contrele, unele neinspirate, cresc in mod exagerat procentul in alegeri al PSD.
    • +2 (4 voturi)    
      pentru Reticentul (Luni, 7 noiembrie 2016, 20:27)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

      Sa-l lasam pe PSD sa faca guvernul ? In nici un caz !
      Go USR!
  • -4 (4 voturi)    
    Sa vedem cat de capabil este PSD (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:45)

    CapitanulPanait [utilizator]

    Indiferent ca PSD va fi sau nu partid majoritar nea Johannis trebuie sa numeasca un prim ministru de la PSD si sa isi duca la indeplinire promisiunile electorale.
    Sa vada si poprul unde duce minciuna.
    Daca nu il lasi pe om sa dea cu capul de pragul de sus nu o sa il vada pe cel de jos.
  • +5 (7 voturi)    
    nu prea pricep (Luni, 7 noiembrie 2016, 18:52)

    NWalker [utilizator]

    ce e in capul circopitecului de Dragnea cand amenina in stanga si dreapta cu articole din codul penal, tocmai el care e condamnat. adica pt altii o condamnare penala ar fi ceva f grav insa pt el e un mizilic, omul e bolnav psihic, sincer...
    • -2 (2 voturi)    
      e condamnat pt. că a chemat lumea la vot (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:13)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui NWalker

      să îl suspende pe bestia de băsescu, nu pt. că ţi-ar fi băgat ţie mâna în buzunar... dar asta este justiţia pe care o avem azi, instrument de poliţie politică.
      • 0 (0 voturi)    
        Analfabetii functionali nu vor intelege... (Marţi, 8 noiembrie 2016, 16:17)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        ...textul:

        "şi-a exercitat influenţa şi autoritatea provenind din funcţia de conducere deţinută în PSD pentru a obţine validarea referendumului, prin utilizarea de mijloace interzise de lege, cum ar fi solicitarea adresată reprezentanţilor PSD din teritoriu de a organiza, în ziua votului, tombole şi concursuri cu premii condiţionate de dovada prezentării alegătorilor la vot, solicitarea adresată reprezentanţilor PSD din secţiile de votare de a întocmi liste cu numele şi adresele persoanelor care nu participaseră la vot, pentru ca pe baza acestora militanţii de partid să se deplaseze la domiciliile lor şi să-i determine să participe la referendum."

        Sa fac o lista de intrebari ca sa vad daca ai inteles ceva din argumentele de mai sus?
  • +4 (6 voturi)    
    dragnea este un B..... (Luni, 7 noiembrie 2016, 21:03)

    anticomunistikagebisti [utilizator]

    Ca sa scape de puscarie gasca lui PONTA , DRAGNEA
    si TARICEANU sunt in stare sa ne aduca tara la dezastru.Au distrus Gorjul lui ponta, Teleormanul lui Dragnea si de 7 ori divortatul, vejnic june prim TARICEANU a distrus Restul tari, Nu au fost in stare sa aiba grija de o familie ,si vor sa aiba grija de tara.Curvari ordinari sa mergeti la manastire.
  • -2 (2 voturi)    
    rar am văzut un guvern cu mai multe personaje... (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:20)

    vrempeBaselamititica... [utilizator]

    ...greţos-antipatice, precum cel prezent (mă refer bineînţeles doar la guvernele postrevoluţionare)
    acest pâslaru este un bun exemplu în acest sens; mie mi-a fost antipatic de când i-am văzut mutra, chiar înainte de a deschide gura şi a începe să-şi debiteze aroganţele;
    să nu-i uităm tot în acest sens nici pe arogantul biriş, pe miss piggy, prună & antecesoarea sa, madam guşter, etc. etc. etc.
    pnl şi usr au avut o idee catastrofală în încercarea de a folosi "imaginea" acestui guvern...
    rezultatele se vor vedea pe 12 decembrie a.c.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi