VIDEO 20.000 de oameni la mitingul PNL din Piata Revolutiei: Liberalii si-au lansat candidatii la parlamentare. Dacian Ciolos: Cred ca Romania viitorului nu se mai poate construi cu lideri mesianici, fiecare dintre noi trebuie sa se schimbe / Lipsa implicarii naste monstri

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 6 noiembrie 2016, 17:19 Actualitate | Politic

Dacian Ciolos la mitingul PNL de lansare a candidatilor
Foto: Agerpres
Peste 20.000 de oameni au participat la mitingul Partidului National Liberal pentru lansarea candidatilor la alegerile parlamentare desfasurat in Piata Revolutiei din Capitala. Potrivit News.ro, o parte din sustinatori au fost adusi cu autocare din teritoriu. Pe scena amplasata in piata s-au urcat candidatii PNL si membri din conducerea partidului, dar si sustinatori precum regizorul Tudor Giurgiu, iar pe un ecran pus in spatele scenei au fost transmise mesaje video de la sustinatori, printre care si Neagu Djuvara. Pe scena a urcat, spre finalul mitingului, si premierul Dacian Ciolos, propunerea PNL pentru prim-ministru dupa alegerile din decembrie, care i-a incurajat pe alegatori sa iasa la vot si sa implice social, avertizand ca "lipsa implicarii naste monstri" si ca schimbarea sociala nu poate veni dinspre un lider mesianic ci trebuie inceputa la nivel individual.



Vezi mai jos principalele momente ale mitingului de duminica seara

-------------------

18:21 Alina Gorghiu a luat cuvantul. Discursul ei incheie mitingul liberalilor.

Principalele declaratii ale liderului PNL:

  • Niciodata nu au fost atat de mari diferentele intre noi si PSD.
  • PSD se hraneste din disperare, din regrete. Haideti sa facem cumva, sa ii penalizam atunci cand vand iluzii.
  • Iluzia si traficul de iluzie nu dor acum in campanie, o sa-i doara pe romani imediat dupa. Avem obligatia sa spunem tuturor ca marlania in politica nu mai are ce sa caute.
  • Avem obligatia sa le spunem tuturor ca marlania in politica nu mai are ce sa caute
  • reau atunci cand se vorbeste de lucrul romanesc sa pun semnul egal cu lucrul bine facut. Meritam atata lucru, dupa 27 de ani.
  • Putem da atat cat putem face. Daca mintim, daca supralicitam, daca vindem iluzii, inseamna ca nu suntem noi cei care ne ridicam la inaltimea unei natii care are cetateni valorosi si cu aspiratii, o natiune care are cetateni cu sperante, principii si valori merita o clasa politica la acea inaltime.
  • Dumnezeu sa ne ajute si sa ne dea o Romanie la 100 de ani, cu premier liberal, o Romanie inainte.

18:07 Premierul Dacian Ciolos urca pe scena, fiind prezentat multimii de presedintele PNL Alina Gorghiu

Principalele declaratii ale lui Dacian Ciolos:

  • Sunt aici pentru ca ati decis sa sustineti platforma Romania 100 si imi doresc sa nu fie o insiruire de enunturi, sa nu fie o iluzie, cum ar spune un politician. Ele trebuie sa ne modeleze fiecare actiune in anii care vin. Din punctul meu de vedere, onestitatea, bunul simt, a munci cinstit, a astepta o renumeratie dupa munca, nu sunt iluzii. Simt ca acest lucru este posibil, sa coboram idealurile in fapte si in decizii de zi cu zi, nu doar cand ne e usor, dar si cand avem dificultati
  • Avem nevoie de schimbare in partidele politice.
  • Sunt multe lucruri pe care partidele le-au invatat in acesti 25 de ani, dar sunt multe lucruri pe care trebuie sa le uitam. Sa avem onestitatea, de la baza partidului pana la varf sa respiram onestitate, adevar, sa avem forta sa spunem ca atunci cand ne implicam nu o facem pentru un interes propriu sau al unui grup, ci o facem pentru ca am venit in politica sa daruim.
  • Eu cu astfel de partide mi-as dori sa lucrez, si sunt convins ca astfel de atitudini ar duce la recastigarea increderii in partide si ca prin alegeri libere putem alege oameni onesti.
  • Am vazut aici si pe diferite pancarte, si in filmul prezentat, s-a vorbit despre lideri. Cred ca Romania viitorului nu se mai poate construi cu lideri mesianici. Fiecare dintre noi trebuie sa cautam si sa provocam aceasta schimbare, dar mai intai in noi.
  • Am cerut de multe ori schimbare si unor lideri sa isi asume schimbarea, de multe ori am cerut sa o faca in locul nostru.
  • V-as ruga, intorsi acasa, sa va ganditi in ce fel fiecare dinte noi putem sa ne schimbam pentru a cere apoi societatii si leadership-ului sa se schimbe, sa fie mai direct si sa fie cu bun simt.
  • Cred ca schimbarea, astazi, incepe in primul rand cu noi insine, fiecare in parte, si apoi asumandu-ne aceasta schimbare in bine, a accepta ca se poate si altfel si ca noi, romanii, suntem la fel de buni ca si ceilalti, aceasta schimbare de atitudine se va traduce si intr-o schimbare in societate
  • M-am ghidat si incerc sa imi ghidez actiunea dupa propria constiinta, cea care izvoraste din inima. Nimeni, in nicio conditie, nu imi poate cere si nu va poate cere sa mintim, sa nu spunem adevarul de frica de a nu rani.
  • Eu sunt convins ca fiecare dintre noi are felul lui de a fi si, in masura in care isi asuma, doar in aceasta masura, noi, ca societate, putem sa evoluam.
  • Pentru mine, Romania guvernata cu bun simt inseamna Romania asumata prin propria constiinta
  • Lipsa implicarii naste monstri. E mult mai greu sa ne batem cu acesti monstri decat sa o facem la timp si sa ne asumam aceasta implicare, prin vot si tot ce trebuie facut de parlament si guvern.
  • Sper sa avem un parlament in care toti parlamentarii sa lucreze pentru oameni, absolut toti.
  • Aud spunandu-se ca "vrem Romania inapoi". Eu cred ca, mai mult ca oricand, avand Romania noastra - si nu trebuie sa o cerem cuiva - asumandu-ne Romania noastra, e bine sa vrem o Romanie inainte.

17:59 Regizorul Tudor Giurgiu ia cuvantul:

  • Ma bucur si salut decizia PNL de a-l susine pe Dacian Ciolos pentru functia de prim ministru.
  • Vreau sa traiesc intr-o tara guvernata de bun simt si normalitate, fara bascalie. Nu mai vreau o Romanie expirata, unde politica principala sa fie carpeala si peticeala, unde statul intervine doar cand ard bebelusi sau cand ne mor prietenii prin cluburi.
  • Romania inainte inseamna pentru mine politici clare pentru dezvoltarea infrastructurii, nu avem autostrada care sa lege Clujul de Bucuresti. Romania sa nu mai fie stat politienesc, iar alocarile sa se indrepte spre cultura, educatie.
  • Ma bucur ca PNL s-a hotarat sa trimita in lupta oameni noi. E primul partid care isi asuma clar o schimbare si sustine un premier care a dovedit ca se poate guverna si altfel.

17:53 Intre discursuri, pe ecranul amplasat in spatel scenei sunt difuzate mesaje de la sustinatori, precum Neagu Djuvara, dar si un mesaj de la presedintele de onoare al liberalilor, Mircea-Ionescu Quintus.

17:26 Leon Danaila: "Ca medic, stiu ca doar competenta salveaza vieti, ca roman, stiu ca doar competenta salveaza Romania / Decat sa schimbam tara, mai bine schimbam conducatorii incompetenti si corupti. Decat sa plecati voi cei tineri din tara, mai bine sa plec din politica cei care nu se pricep. Implicati-va, de pe margine nu putem schimba nimic."

17:25 Peste 20.000 de oameni participa la mitingul PNL, potrivit News.ro. Militantii PNL au venit la miting din toata tara, fiind adusi cu autocare si microbuze.

Potrivit protocolului incheiat de liberali cu municipalitatea, la miting ar urma sa participe peste 15.000 de persoane. In multime se vad pancarte cu filialele PNL din tara.

17:24 Seful de campanie al PNL, primarul Aradului Gheorghe Falca, ia cuvantul:

  • In 2015, oamenii au schimbat poate cel mai corupt Guvern.
  • Am inteles si noi ca trebuie sa facem schimbarea prin noi insine.
  • Noi nu ne punem intrebarea din cine e formata familia, dar garantam tuturor ca vom apara intreaga familie de romani, si de aici si de pretutindeni.

17:20 Secretarul general al PNL Ilie Bolojan:  Programul PSD seamana cu reclama la FNI

Principalele declaratii ale lui Ilie Bolojan:

  • Trebuie sa ii indemnam pe oameni sa mearga la vot, pentru ca vom avea un guvern cu legitimitate buna. Trebuie sa explicam de ce trebuie sa voteze cu PNL si nu cu PSD. Primul motiv, listele noastre, PNL are liste mai bune decat PSD, are liste cu oameni noi si liste curate.
  • Programul PSD seamana cu reclama la FNI.
  • Omul sfinteste locul, noi il avem premier pe Ciolos, ei il au pe Dragnea sau o sosie a lui Dragnea.
  • Primarilor, puneti-va obrazul pentru partid. Nu o sa primiti functii, nimic, dar daca Romania va avea autostrada, un centimetru se va datora dumneavoastra.

Mitingul a inceput cu intonarea imnului national iar prezentatorul evenimentului este actorul Marius Florea Vizante.

Potrivit News.ro, de la Alba au venit cu autocarele si masini personale 500 de militanti, din Brasov - 750, iar de la Buzau - aproximativ 900. Din Constanta au venit la miting circa o mie de liberali, cu autocare, microbuze si masini personale, iar de la Craiova - 750. Tot in jur de 750 de persoane au venit din Galati, din Hunedoara si Ias i-  cate 500, iar de la Miercurea Ciuc - doar 20.
 
Peste 1.500 de militanti au venit din Ploiesti, cu masini personale, de la Sibiu - 500, din Timisoara - 50, de la Vaslui - 250, iar din Vrancea - 400.
 
Cu totii au venit cu pancarte si steaguri.
 
Inaintea inceperii mitingului, pentru a incalzi atmosfera, din megafoane rasunau melodii moderne, printre care si o varianta remixata a celebrei "Ciuleandra".
 
Pe scena au urcat o suta de liberali, candidati si lideri ai partidului, in special figurile noi. Toate discursurile vor fi titrate pe trei ecrane imense amplasate in spatele scenei.
 
La miting urmeaza sa soseasca si Dacian Ciolos, care va vorbi insa de pe o scena amplasata in mijlocul multimii



Citeste mai multe despre   









13201 vizualizari
  • +10 (34 voturi)    
    Ciolos (Duminică, 6 noiembrie 2016, 17:36)

    HP [utilizator]

    Daca Ciolos i-ar fi refuzat in mod direct, PNL ar fi luat la alegeri 10%, iar USR 30%, nu invers.
    • +25 (63 voturi)    
      pai hai sa ne mobilizam la vot, (Duminică, 6 noiembrie 2016, 19:29)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      sa ia PNL 30% si USR 30%
      cu un PSD la 10%, as fi in sfarsit mandru ca sunt roman :)
      • -4 (34 voturi)    
        campania electorală incepe pe 11 noiembrie (Duminică, 6 noiembrie 2016, 20:39)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

        Campania electorală conform legii începe cu o lună înainte de data alegerilor, deci conform legii pe 11 noiembrie.
        Mă uit în calendar și văd că azi e doar 6 noiembrie. A furat PNL startul? Păi e frumos ce faceți? Chiar nu sesiează nimeni ilegalitatea?
        • +3 (3 voturi)    
          psd este in campanie permanenta (Luni, 7 noiembrie 2016, 13:55)

          Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          .
        • +3 (3 voturi)    
          Asta e lansarea candidatilor, (Luni, 7 noiembrie 2016, 14:20)

          Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          nu campanie electorala, ma intrebam si eu zilele trecute, ce cauta banere electorale PSD in plin centrul Bucurestiului, la Universitate...
    • -13 (45 voturi)    
      Asa ca.... (Duminică, 6 noiembrie 2016, 19:48)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Asa ca....amandoua iau, cumulat, cam 20%.

      Altfel, sigur, "tehnocrat, nu politica, bla, bla, bla" !
      • +15 (37 voturi)    
        Suferinta MARE la voi (Duminică, 6 noiembrie 2016, 20:06)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Bai OldLook, ia zi matale cum se invart procentele pe la sedintele de partid PSD?
        • +4 (6 voturi)    
          maxim 35% ia PSD-ul (Luni, 7 noiembrie 2016, 8:53)

          eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Sani

          daca se mobilizeza tinerii... si cred ca de randul asta se vor mobiliza. cred ca dupa colectiv au inceput sa inteleaga ca alegerile parlamentare sunt importante.
          • +2 (2 voturi)    
            si aia mai batrani (Luni, 7 noiembrie 2016, 14:40)

            Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

            da mai putin papagali nu mai voteaza psd!
    • +9 (15 voturi)    
      Romania moderna dupa 11 decembrie (Duminică, 6 noiembrie 2016, 20:37)

      Lawrenciu [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Dupa cum se observa, PNL a avut de profitat de pe urma anuntului ca-l sustine pe Dacian Ciolos ca premier dupa 11 decembrie. Ce este ciudat si revoltator este ca, unii din PNL fac niste declaratii care dau de inteles ca Ciolos ar fi un membru al partidului, un "PNL-ist". Asta e opinia mea, asa mi s-a parut.
      Oricum, 20000 de oameni, veniti din toata tara ca sa sustina PNL-ul "reformat" ( ce-i drept, au facut ceva schimbari, au adus oameni noi, care n-au mai fost in politica, deci exista o speranta a schimbarii, cea ce nu pot zice si la PSD, unde-i dezastru ), si nu in ultimul rand, pe Ciolos.
      USR are, in aceste conditii, un rival, care nu era atat de puternic pana acum, si anume PNL.
      Mai vine si PSD cu electoratul sau, iar USR ramana incoltit, cea ce e pacat.
      Totusi, un 10% pentru USR, nu ar fi exclus, sa speram.
      Insa eu sustin si ANR ( care e partid patriot, nu extremist sau alte bazaconii inventate de presa PSD-ista; oricum voi decideti prin votul vostru ) dar si USR ( caci in PNL inca nu am incredere ).
      Dar cel mai important ar fi ca majoritatea sa nu fie detinuta de PSD ( adica FSN, scuzati, PCR am vrut sa zic ), altfel ne-am dus pe rapa cu tot cu tara, si ne ramane sa zicem: "lumina vine de la Apus" ( deci nu de la Rasarit, asa cum spunea cineva), binenteles, metaforic vorbind.
      • +1 (1 vot)    
        Bine, dar ai grija (Luni, 7 noiembrie 2016, 9:40)

        Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui Lawrenciu

        In general ai dreptate, desi nu-mi plac unele lucruri pe care le sustine ANR. N-are legatura cu Marian Munteanu si securitatea, ci cu ce spune. Mi se pare c-o da pe partea cu dacopatia si teoria conspiratiei... in fine.
      • +1 (1 vot)    
        Eu votez USR, (Luni, 7 noiembrie 2016, 15:06)

        Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui Lawrenciu

        dar nu m-ar deranja sa castige PNL cat mai multe voturi, in fond ambele au declarat ca il sustin pe Ciolos PM si fiecare, cu propriul public, pentru ele o fi o competitie, dar pentru noi, nu. Atata timp cat sper ca suntem toti constienti ca USR nu are cum sa scoata singur 50% si de intrat in parlament, tot intra, asa cum spui si tu, important este sa aiba PSD+ALDE cat mai putin. Si-mi mai fac griji de PMP, ca nu stiu in ce apa se scalda, Basescu pare sa fi virat putintel stanga si mi-e teama ca va castiga voturi care vin din dreapta, sau de la oameni care nu ar vota PSD nici in ruptul capului, numai asa din simpatie pentru realizarile pe care le-a avut in cei 10 ani.
        In privinta ANR, nu am vazut nimic concret in platforma lor politica in privinta dezvoltarii economice a Romaniei, exceptand o gargara nationalista exagerata si un fel de "sa fie bine, ca sa nu fie rau", asa ca fara suparare, dar nu pot sa-i iau in serios.
    • +2 (2 voturi)    
      de unde ai scos-o? (Luni, 7 noiembrie 2016, 14:16)

      Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Pana si USR spune ca din sondajele lor reiese ca vor obtine undeva in jur de 10-15%, asa ca lasa sa ia PNL cat mai mult, macar sa dea PNL+USR undeva aproape de 50%, ca altfel nu scapam de PSD si la cat de disperati sunt, ii vad in stare de orice, daca castiga. Ciolos accepta sa fie sustinut si de PNL si de USR, asa ca nu favorizeaza nici unul dintre cele 2 partide, ca PNL l-a invitat primul, asta este alta poveste.
  • -6 (38 voturi)    
    penele si P$D aceeasi Mizerie ! (Duminică, 6 noiembrie 2016, 18:17)

    un domn [utilizator]

    sa aiba 20 % in Parlament sau sa dispara !
    • -23 (47 voturi)    
      acum stim cine a calcat pe cadavre (Duminică, 6 noiembrie 2016, 19:08)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      S-au dat drept tehnocrati, cand de fapt era doar PNL care a demonstrat ca poate prelua puterea si fara sa castige alegeri, Important e sa moara cineva pe trupul caruia sa calce pentru a distruge adversarul politic.
      • -3 (17 voturi)    
        penele si P$D aceeasi mizerie (Duminică, 6 noiembrie 2016, 19:36)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        ce nu pricepi ?
        • +11 (15 voturi)    
          deci USR!!! (Duminică, 6 noiembrie 2016, 20:34)

          nick24 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          are sanse mari
          • +6 (10 voturi)    
            TREBUIE 55 % USR in Parlment (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:40)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui nick24

            Ucenicii ALI BABA din Parlamentul actual au compromis politica , au compromis Parlamentul TOTI cei din U$Lam aka penele P$D+pemepeseheriniihashdoiooprostanacidragosteamihaelei+p rusia unitamunteni dughinisti cu pureci pe ei...
      • +9 (13 voturi)    
        Tot e bine (Duminică, 6 noiembrie 2016, 20:43)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Decit PSD-ist = adica hot sau complice la jaful tarii, mai bine asa. Grupul rosu de crima organizata condus pe rind de un puscarias, un plagiator si un hot electoral este o PLAGA a Romaniei si va fi nu târziu declarat CRIMINAL (asta e, tot ce a iesit din FSN e CRIMINAL)
    • +1 (25 voturi)    
      si ce doriti? (Duminică, 6 noiembrie 2016, 19:52)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      sa-l puneti pe basescu prim ministru?

      Va trebui sa asteptati, mult si...nu prea bine, caci basescu este pe o traiectorie, acceleranta, de coliziune cu podeaua. Dupa aceasta coliziune nu va mai avea sanse sa se ridice vreodata.

      Urmati-l pe basescu, luptati pentru ambitiile sale personale de grandoare si lasati poporul sa se bucure de un conducator care sa le aduca o Romanie primenita, unde toti sa aiba sanse egale, unde visurile tinerilor sa devina realitate, o Romanie pretuita si dorita nu detestata, contestata si abandonata.

      Divizandu-ne in grupuri mici, vom lasa psd si apendicele sau taricean sa puna mana iar pe Parlament si putere, dati-le oxigenul de care au nevoie acum pentru a ne trimite in adancul de unde sa nu mai putem iesi vreodata la suprafata.
      • +6 (14 voturi)    
        de bine de rau... (Duminică, 6 noiembrie 2016, 20:55)

        Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        dar basescu a fost singurul care s-a opus parlamentarilor de-a lungul timpului, asa imperfect cum era el.
        • +2 (4 voturi)    
          Da mai asa e... (Luni, 7 noiembrie 2016, 8:55)

          eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

          A fost.. Gata... Nu mai e ... Acum e o jigodie!
          Get used to it!
        • +3 (5 voturi)    
          Da, dar Basescu (Luni, 7 noiembrie 2016, 9:42)

          Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

          ... a luat-o razna rau in ultimul timp. Cu actuala lui lupta anti-justitie si-a cam anulat lupta anti-coruptie anterioara.
      • -4 (8 voturi)    
        USR 55 % in Parlament si luam oxigenul U$L (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:15)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        e clar acum ?
        • +2 (6 voturi)    
          va inteleg, dar... (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:35)

          Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          ...USR nu este inca structurat in teritoriu sa obtina astfel de rezultate. Fara o baza materiala corespunzator dimensionata, atat calitativ cat si cantitativ, nu poti avea rezultate spectaculoase, asa cum sperati dvs 55%...
          Lasati PNL-ul impreuna cu USR sa conlucreze, PNL cu structura sa organizatorica si USR-ul cu o carte de vizita imaculata. Incet, incet, se vor forma si vor putea concura cu mai mutle sanse in viitor, poate chiar singuri. Acum ar fi total neconstructiv sa puteti poate cartile pe USR. Aveti exemplul Monicai Macovei care nu a reusit nici acum ceva semnificativ tocmai in lipsa de suport logistic.
      • +1 (1 vot)    
        Esti constient ca nimeni nu a vorbit de Basescu? (Luni, 7 noiembrie 2016, 15:13)

        Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        :)))) Pana la comentariul tau, nimeni nu a zis nimic de Basescu, am comentat eu ceva la un comentariu mai sus, dar nici nu a aparut inca si spuneam tot ca a cam luat-o razna, asa ca, tu cu cine te certi?
      • +1 (1 vot)    
        Pardon, citeam eu comentariile invers :)) (Luni, 7 noiembrie 2016, 15:18)

        Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        Acum am vazut la ce ai raspuns.
  • -1 (47 voturi)    
    Frumos (Duminică, 6 noiembrie 2016, 19:18)

    bobyrou [utilizator]

    Ce frumos relateaza hotnews-ul despre mitingul PNL-ului iohannis si ce ranchinuos scrie despre lansarea candidatilor PMP. Intr-adevar PNL-ul promite multa contracte de publicitate pentru hotnews, daca castiga. O sa-si ia teapa... mai mult de 15% penelistii uslamisti nu o sa ia!
    • +10 (18 voturi)    
      PMP vireaza catre PSD (Duminică, 6 noiembrie 2016, 20:12)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Este normal sa desconsideri un partid ca PMP.

      Incepe incet incet sa semene cu ALDE.

      Despre PNL, de..,atata rahat au mancat la masa cu PSD-ul incat incep sa se inece....acum incerca cu deodorantul numit USR.

      Mda, asta este, din pacate trebuie sa joci cu cei care (aparent) isi toarna cenusa-n cap?!

      Motiv? Boborul asta care nu intelege nimc din ceea ce i s-a intamplat si este gata sa mearga mai departe cu PSD & Friends.

      Hai USR, pe ei si pe mama lor!
    • +1 (9 voturi)    
      nu stiu in ce citesti tu ranchiuna (Duminică, 6 noiembrie 2016, 21:28)

      paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      mie mi se pare ca incearca sa fie impartiali intre cele doua relatari
      • +6 (6 voturi)    
        Fie si numai din faptul ca prezentandu-l (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:26)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui paranoid_android

        pe Cristian Diaconescu, redactorul respectiv nu a gasit cu cale sa spuna decat ca a mai trecut pe la PSD si PUNR. Atat stia despre acest om sau doar atat a vrut sa spuna ?

        PS. A si inca o diferenta : comentariul in care spuneam lucrul asta nu a fost publicat !

        PPS. Impartiali nu gluma !
  • -4 (26 voturi)    
    poate trebuia amanat acest miting facut dupa (Duminică, 6 noiembrie 2016, 19:20)

    N.S. [utilizator]

    modelul PSD! Se suprapune cu tragedia de pe autostrada!
  • +19 (41 voturi)    
    Mi se face greata! (Duminică, 6 noiembrie 2016, 19:36)

    shlomo_bernstein [utilizator]

    Ditamai colosul PNL dupa unificarea cu PDL, nu e capabil sa dea un candidat propriu? Pai ce fel de partid esti tu? Atunci lasa-te de politica si pleaca acasa sau du-te cu oile daca nu esti capabil ditai partidul cu aproape 405 in sondaje sa dai un candidat propriu! Tinerii frumosi si liberi au cerut reforma in partid, nu sa sustii alt candidat din afara partidului. Practic, PNL nu vrea sa isi asume responsabilitatile unei noi guvernari si il baga pe Ciolos la inaintare, sa-si rupa gatul, iar ei in caz de ceva sa dea din umeri ca nu e vina lor! Dar de fapt tot ei vor trage sforile in parlament, caci orice program al noului guvern Ciolos va avea nevoie de votul lor! Deci dintre aia 466 de candidati nu esti totusi capabil sa gasesti unul care sa fie si PM, la o adica?
    • +15 (17 voturi)    
      PNL n-are inca o viziune de partid serios (Duminică, 6 noiembrie 2016, 20:47)

      Lawrenciu [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

      Daca nu l-ar fi sustinut pe Ciolos, PNL era intrecut de catre USR, atat in sondaje cat si la alegeri.
      Asta-i toata filosofia ( si politica romaneasca, din pacate ).
      In rest, ai dreptate.
      • -1 (7 voturi)    
        In cazul asta isi fura singuri caciula (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:30)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Lawrenciu

        pt ca, daca nu la alegerile astea, atunci la cele viitoare sigur vor fi intrecutide USR.

        PS. In alta ordine de idei este de remarcat un lucru paradoxal : prin absorbtia PDL, PNL teoretic a crescut, s-a dublat, in realitate insa el a scazut sub procentul cu care PDL castiga in 2009 alegerile.

        PPS. In aceasta situatie nu cumva totusi Ciolos s-a pacalit mizand pe liberali ?
    • +10 (12 voturi)    
      Despre curaj politic (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:37)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

      Ai impresia ca propunerea unui candidat din afara partidului denota slabiciune sau fuga de raspundere? Te inseli amarnic! Lucrurile stau exact invers.

      In primul rand, romanii nu au nevoie deloc de partide "colos" (asa cum le numesti tu) care sa dea ministri complet aserviti politic si care sa aplice in exclusivitate agenda partidului si a clientelei sale. Am avut asa ceva timp de 25 de ani (plus cei 50 dinainte) si ne-am saturat ! Romanilor le-ar folosi mai mult un guvern de profesionisti, de specialisti in domeniile in care activeaza. Nu de politicieni buni de gura dar jalnici la fapte.

      In al doilea rand, ce te face sa crezi ca PNL duce lipsa de candidati eligibili? Are destui ! Insa toate, absolut toate sondajele de opinie din ultimele luni au aratat limpede ca electoratul cu simpatii de centru sau de dreapta il prefera pe Ciolos ca si prim ministru.
      Pai daca majoritatea romanilor asta doresc, nu ar fi o dovada de aroganta, de lipsa de responsabilitate sa incerci sa le impui un alt candidat?
      Oare PSD, daca ar castiga alegerile, ar avea curajul sa numeasca un premier din afara? Cu riscul ca acesta sa isi afirme independenta si sa le incurce "afacerile" baronilor partidului?

      Gestul PNL de a sprijini varianta Ciolos este un raspuns direct la dorintele exprimate de cetateni, denota responsabilitate politica, disponibilitate de a pune interesul public inaintea orgoliilor individuale, coeziune intre diversele grupari din interiorul PNL care au reusit sa se puna de acord pentru a promova un proiect curajos.
      • +3 (3 voturi)    
        excelent... (Luni, 7 noiembrie 2016, 8:35)

        astronaut [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

        punctat , bravo ! asta este esenta problemei , CIOLOS prim Ministru !
    • +2 (2 voturi)    
      PNL (Luni, 7 noiembrie 2016, 7:23)

      lolosaurus [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

      Asta ne intrebam si in ditamai SUA cu privire la ambele partide.
      Din pacate una e ce vor oamenii cu ceva in cap, alta e ce vor multimile. Si multimile vor candidati cu rezonanta,"tatuci", puternici cel putin la carisma (gen Iliescu, Vadim, Basescu, Iohannis, fiecare la vremea lor de val). Dar asta conteaza mai mult la prezidentiale, cand votezi omul. Si astfel de oameni "cresc" oarecum in timp, chiar in generatii. Generatii peste care sa nu mai conteze pentru multime cine invarte cele mai multe galeti si pixuri la sate.
      Cand votezi partide, deocamdata e mult mai greu sa bati PSD-ul si atunci faci aproape orice sa vii in fata cu cine vor oamenii cel mai mult.
  • -5 (15 voturi)    
    Treziti-va oameni buni (Duminică, 6 noiembrie 2016, 20:17)

    Popandau [utilizator]

    Cum sa stai atata amar de vreme premier, sa declari ca nu ai nimic comun cu politica si apoi sa te vedem pe afise electorale in oras?
    Cum sa te numesti Basescu sa fii 10 ani presedinte degeaba si sa vrei sa fii apoi parlamentar sa faci ce pentru tara asta?
    Cum sa fii Dragnea si sa nu te dai la o parte de unde te-ai cocotat in partid?
    Cum sa te numesti cum te-o chema si sa-ti dea Soros bani sa-ti faci partid?
  • +8 (16 voturi)    
    Mai stiu eu un partid cu mitinguri gigantice... (Duminică, 6 noiembrie 2016, 20:43)

    andipetre [utilizator]

    ...la carma lui era Ponta, iar cei 20000 de figuranti arau adusi pe stadion, nu in piata. In rest, nicio diferenta.
    • +2 (2 voturi)    
      ei.. (Luni, 7 noiembrie 2016, 9:43)

      misunel [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      macar de data asta nu a ''coincis' cu ziua nimanui de nastere :))) a?cum?aaa poate e asta o diferenta..
  • +3 (15 voturi)    
    Ce ti-e si cu numaratorile astea,la (Duminică, 6 noiembrie 2016, 20:53)

    xrogo [utilizator]

    Realitatea Tv au fost peste 30000 manifestanti,la voi 20000 iar jandarmii au numarat 12500!
  • 0 (14 voturi)    
    pacat.... (Duminică, 6 noiembrie 2016, 20:58)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    Ciolos pare baiat de treaba dar mor cand vad cum l-au facut /// peneliste. bai, aia de la PNL erau pe care de disparitie /// din cauza incompetentei lor, iar acum cauta salvarea folosindu-se de imaginea unui om bun. /// aia de Alinutza mai bine ar sta naibii acasa sa-si legene odrasla ca oricum e vai de ea. Nu intteleg de ce Ciolos nu s-a asociat cu USR, ar fi avut mult mai mult de castigat decat sa-i reprezinte pe vechii hoti.
    • 0 (2 voturi)    
      roberta (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:32)

      vi_escu [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      anastase cati a numarat?
  • +3 (15 voturi)    
    USR e viitorul (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:25)

    Gianni [utilizator]

    Ciolos a picat intr-o capcana, sa speram totusi ca face o miscare bine, desi cred ca putea rupe mult mai mult cu USR. Intr-adevar, fara sustinere din partea unui partid, e greu sa reusesti, doar oamenii intr-adevar interesati de ceea ce se intampla in politica inteleg si sustin USR.

    Din pacate PNL mimeaza schimbarea si asta doar dupa ce au pierdut puternic in alegeri. Eu unul nu votez PNL ca e doar un alt PSD.
    • +9 (9 voturi)    
      Sustinerile nu se exclud reciproc (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:48)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Gianni

      Probabil ca dl Ciolos va fi candidat pentru functia de prim ministru si din partea USR.
      Oricum, cele doua partide vor trebui sa se alieze in viitorul Parlament, niciunul nu are cum sa ia singur 50%.
  • -3 (5 voturi)    
    Sper ca PNL-ul să aibă soarta PNȚ-ului (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:48)

    Mediteranean [utilizator]

    Sper ca PNL-ul să aibă soarta PNȚ-ului.

    Au avut 27 de ani la dispoziție ca să demonstreze ceva în țara asta.

    Tot ce au reușit să facă au fost averi impresionante pentru ei și sărăcie lucie pentru restul românilor!
    (45% dintre români trăiesc în sărăcie, afirmație Dacian Cioloș de acum câteva săptămâni)

    FORZA Uniunea Salvați România!
    • 0 (2 voturi)    
      E NECESAR ! (Luni, 7 noiembrie 2016, 12:05)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mediteranean

      pentru ca NU au continuat spiritul Bratienilor ci doar spiritul Motociclenilor,, Mushtariilor de Tecuci
  • -2 (6 voturi)    
    "Spune-mi, prea bunule, ce este politica"? (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:59)

    mcv [utilizator]

    Intrebarea asta e pentru Ciolos.
    Daca pe astia ii voteaza altcineva, inafara de ei insisi, atunci inseamna ca eu traiesc in alta dimensiune.
  • +5 (7 voturi)    
    20.000 (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:24)

    vi_escu [utilizator]

    cine i-a numarat, anastase?
    • +1 (3 voturi)    
      Nu, Pristanda (Luni, 7 noiembrie 2016, 2:20)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      Din Caragiale. ;)
  • +1 (9 voturi)    
    Participanti: 9000 confirmati de JANDARMERIE (Luni, 7 noiembrie 2016, 7:55)

    TanarFrumosSiLiber [utilizator]

    Jenant.
  • +5 (7 voturi)    
    Daca USR nu i-a 5%, 1 vot USR este 1 vot PSD! (Luni, 7 noiembrie 2016, 10:16)

    Miky60 [utilizator]

    Mare atentie, daca USR nu i-a 5% la vot, nu va intra in Parlament pentru a-l sustine pe Dacian Ciolos si practic vor fi mai multe locuri pentru PSD, deci anti-Ciolos!
    Deci, acum se naste intrebarea: votam PNL (cu toate uscaturile din partid) dar astfel dam un vot sigur pentru Dacian Ciolos (cu siguranta PNL va intra in parlament) sau votam USR-ul pentru plusurile pe care le are, dar, practic, daca USR nu va lua 5% votul va fi degeaba si irosit?
    Deci, noi, cei care sustinem USR-ul, trebuie sa ne mobilizam, altfel vom vota degeaba si votul va fi practic pentru PSD!
    • +1 (7 voturi)    
      nu pot garanta 100% dar.. (Luni, 7 noiembrie 2016, 10:33)

      Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      ma gandesc ca ar fi bine sa votam cu USR pentru ca PNL oricum mai are cat de cat o masa de sustinatori plus ca USR cred ca o sa depaseasca lejer 5% avand in vedere valul de popularitate (cel putin in afara tarii). Pana la urma degeaba e pus Ciolos in functie daca e sustinut doar de niste ticalosi, la prima inconvenienta il vor demite oricum. Parerea mea.
      • +1 (3 voturi)    
        55 % TREBUIE LA USR (Luni, 7 noiembrie 2016, 12:46)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

        altfel NU schimbam ceva in Romania !; iar vine DNA cu cereri de ridicare a imunitatii..iar ucenicii ALI BABA vor fi impotriva, USR cu 55 % lasa cale libera !
        • +1 (1 vot)    
          Asta era solutia! (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:11)

          Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          M-am gandit si eu la ea, dar pe urma m-am trezit.
          • +1 (1 vot)    
            TREBUIE sa votam 55 % USR (Luni, 7 noiembrie 2016, 21:41)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Simona_Srb

            altfel, Nu schimbam Nimic in Romania ! Clasa Politica Parlamentara din 1990-2016 Este Penala atat la Propriu cat si la Figurat !
    • 0 (2 voturi)    
      Eu sunt sigura ca USR ia peste 5%, chiar peste 10% (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:09)

      Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Nu am nici un dubiu in privinta asta si in general cam simt cum bate vantul, asa ca eu zic sa ne mobilizam si sa votam cu partidul care ne place mai mult. Dilema mea este, daca vor avea PNL si USR 50%, aici este buba, ca sunt cam sub limita, tot dupa acelasi instinct al meu. Eu cred ca trebuie sa convingem cat mai multi oameni sa iasa la vot, mai ales persoane tinere, ca altfel situatia nu este prea roz.
  • -3 (5 voturi)    
    da (Luni, 7 noiembrie 2016, 11:01)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...deci sunteti publicatie a PNL ...
  • -1 (5 voturi)    
    Recomandări pentru PNL (Luni, 7 noiembrie 2016, 11:24)

    stos [utilizator]

    Ieri seară, Bucureștiul afost murdărit de prezentarea dosarelor penale care nu au fost încă mediatizate.
    PNL trebiue să rețină:
    1. Procurorii șefi pot fi arestați sau ridicați pentru audieri dacă au încălcat legislația.
    2. DIICOT poate ridica sau cita orice fel de demnitar dacă este suspect în încălcarea siguranței statului.
    3. Unde erați în 1939 la semnarea Pactului Ribbentrop-Molotov ?
    4. Unde erași în 1943cînd a avut loc Întîlnirea de la Ialta?
    5. În 1944 unde vă ascundaeți voi și porcii de ȚĂRĂNIȘTI ? Pe la Cairo, pe la Istambul ?

    Voi și țărăniștii sunteți primii vînzători de țară. Voi ați dat țara pe măna rușilor.
    Aveți tupeul să vă numiți partid istoric, leprelor. Acum vreți un vot ca să vindeți țara stăinilo în mod oficial.
    • +1 (3 voturi)    
      saruri de baie? (Luni, 7 noiembrie 2016, 14:42)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui stos

      sau ai fumat ceva? sau produse petroliere la punga ca are tata putin de astea?
    • 0 (0 voturi)    
      Trebuie sa imbratisezi realitatea (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:15)

      Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui stos

      Realitatea este, ca am pierdut razboiul, oricum am numi noi "intoarcerea armelor", a fost numai o capitulare. Intrebarea care se pune astazi, este daca mergem mai departe, sau ramanem captivi fostilor comunisti, hai sa nu mai traim in trecut.
  • 0 (0 voturi)    
    nu procentele, nu oamenii (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:17)

    cladob [utilizator]

    ci programele candidatilor conteaza!!! noi pe temele acestea trebuie sa discutam. In schimb vorbim de oameni noi, oameni vechi, traseisti, simpatizanti.

    E slabut pentru a ridica o tara. Se pare insa ca sistemul nu e orientat pe actiune ci pe simpatizanti si vorbe goale care se vor uita in cateva luni dupa alegeri


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version