Iohannis: Romania este in topul cresterilor economice din UE / Dragnea: Si atunci de ce va opuneti, impreuna cu guvernul tehnocrat, cresterii salariilor?

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 1 noiembrie 2016, 11:33 Actualitate | Politic

Presedintele Klaus Iohannis a declarat, marti, cu ocazia aniversarii a 25 de ani de parteneriat intre Banca Mondiala si Romania, ca tara noastra este in topul cresterii economice in Uniunea Europeana, cu un plus de 5,2% din PIB in primul semestru al anului 2016, transmite News.ro.

In replica, liderul PSD Liviu Dragnea spune ca seful statului se lauda cu cresterea economica facuta posibila de guvernarea PSD si il intreaba de ce, in aceste conditii, se opune, impreuna cu guvernul tehnocrat, cresterii salariilor din educatie si sanatate cu 15%.  

"Parteneriatul dintre Grupul Bancii Mondiale si Romania este expresia unei colaborari ample, pe diverse domenii socio-economice, si, totodata, reflecta o evolutie complexa a rolului Bancii Mondiale in agenda de reforma a Romaniei. Continuarea acestor reforme este esentiala, daca ne dorim o dezvoltare sustenabila si o economie care produce prosperitate pentru cetateni", a afirmat presedintele Iohannis, in discursul rostit la aniversarea parteneriatului intre Banca Mondiala si Romania.  

Seful statului a adaugat ca, in prezent, indicatorii macroeconomici sunt favorabili, iar Romania este in topul cresterii economice in Uniunea Europeana, cu un plus de 5,2% din PIB in primul semestru al anului 2016.  

"Klaus Iohannis s-a laudat intr-un discurs de astazi dimineata cu cresterea economica facuta posibila de guvernarea PSD. Cea mai mare crestere economica din Uniunea Europeana, ne spune", a scris presedintele PSD, Liviu Dragnea, pe pagina sa de Facebook.  

"Si atunci, domnule Presedinte, de ce va opuneti, impreuna cu guvernul tehnocrat, cresterii salariilor din educatie si sanatate cu 15%? Vreau sa va garantez ceva: vom sustine cresterea salariilor in Parlament si o vom pune in aplicare la guvernare, pentru ca asa aducem cresterea economica in buzunarul romanilor", a mai scris liderul social-democrat.



Citeste mai multe despre   









5583 vizualizari
  • +33 (35 voturi)    
    Liderul social democrat (Marţi, 1 noiembrie 2016, 11:40)

    Cuca [utilizator]

    a spus niste idiotenii.

    Avem crestere, deci hai sa nu investim nimic in viitorul nostru (investitii, infrastructura, etc), ci hai mai bine sa cheltuim pana si banii pe care nu-i avem (sa mergem pe deficit) !
    • +16 (18 voturi)    
      mbah Dragnea (Marţi, 1 noiembrie 2016, 14:48)

      gear six [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      cresterea e anul asta, voi mariti salariile doar anul asta?
      anul viitor le luati banii inapoi daca nu mai e crestere?
      tu si aia care ati semnat aduceti voi bani de acasa anii viitori pentru sporurile votate?

      n-aveti pic de bun simt?

      normal ar fi sa le dati voi pomeni anii care vin, ca ati strans destul.
      • 0 (4 voturi)    
        Pentru ca cresterea nu vine de la bugetari (Marţi, 1 noiembrie 2016, 18:28)

        Procuratorul [utilizator] i-a raspuns lui gear six

        De aia nu trebuie marite salariile. Acolo trebuie marite controalele, arestarile si pedepsele, ca pe acolo se scurg banii de taxe.
        • +1 (1 vot)    
          Dracnea, un stupid (Marţi, 1 noiembrie 2016, 23:45)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui Procuratorul

          Finanțarea sărăciei n-o să ne facă niciodată bogați. Investiții în locuri de muncă, nu în pensii. Președintele mai are inc-o dată dreptate. Hai Klaus Iohannis!
    • +13 (13 voturi)    
      sa iti explic (Marţi, 1 noiembrie 2016, 16:31)

      Invisible [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      liderul PSD este EXACT ca si votantii lui, adica, cum aude ca are un ban vrea sa il BEA :):)

      ... doar asa se explica.
    • +2 (4 voturi)    
      2007-2008 reloaded (Marţi, 1 noiembrie 2016, 18:18)

      paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      de data asta cu un alt guru al finantelor mondiale in locul lui tariceanu
  • +18 (26 voturi)    
    poate ne explica Dragnea (Marţi, 1 noiembrie 2016, 11:42)

    StefanUrziceanu1 [anonim]

    Cum poti ca la o crestere economica de 5% doar pe jumatate de an sa propui cresteri salariale de 15%?
    Logica unui om normal ar spune ca nu poti mari salariile (la bugetari desigur) cu mai mult de 5% (cat ar fi cresterea economica).
    Sa poti mari salariile cum declara acest impostor (cu 15%) ar fi nevoie de o crestere economica de cel putin 15% sau chiar 20% pe an ca poti sa mai faci si ceva investitii (in infrastructura de exemplu).
    • -14 (18 voturi)    
      f simplu (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:49)

      Zergy [utilizator] i-a raspuns lui StefanUrziceanu1

      Optez ca banii din cresterea economica sa fie re-investiti si ca salariile (bugetarilor) sa creasca doar in mod natural. Insa nedumerirea ta n-are nici un sens, exista o explicatie f simpla: cresterea salariilor la medici+profesori cu 15% inseamna un cost aditional de 1mld euro, pe cand 4% din PIB-ul de 157 mld inseamna 6 mld euro, deci se poate.
      • +13 (15 voturi)    
        f gresit (Marţi, 1 noiembrie 2016, 14:38)

        SYAOnline [utilizator] i-a raspuns lui Zergy

        Salariile se platesc din bugetul de stat, nu din PIB.
        In clipa de fata avem un deficit care inseamna ca platim mai mult decat avem buget...
        Cresterea economica este referintiata la PIB, dar nu se vede obligatoriu in buget.
        In cel mai bun caz se duc 20% din acei 4% din buget... dar nu este intotdeauna cazul.
        Plus ca deja suntem pe deficit, adica nu avem bani nici cat cheltuim.. mergem pe datorie
      • +10 (10 voturi)    
        lasa pib-ul mestere (Marţi, 1 noiembrie 2016, 14:58)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Zergy

        Nu din pib se platesc salariile bugetarilor, ci din buget. iar veniturile bugetare au scazut anul asta cu 2%, adica 3 mld de lei ( http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/buget/executii/Anexa2_BCG092016.pdf )
        , datorita altor doua masuri alea stapinilor tai: scaderea TVA la de la 24 la 20% (si la 19% de anul viitor) plus scaderea CAS la angajator de la 20 la 15%. Ia refa calculele si zi-ne si noua ce e aici.
  • +26 (28 voturi)    
    Da Dragneo, ca nu dai de la tine! (Marţi, 1 noiembrie 2016, 11:42)

    OviCti [utilizator]

    Simiti si tu ca nu mai pupi guvernarea si ai inceput cu plantarea de "mine tactice".
  • -24 (26 voturi)    
    sad but true (Marţi, 1 noiembrie 2016, 11:43)

    razeshu [utilizator]

    mi-e greu sa admit dar de data asta sunt de acord cu abordarea lui Dragnea. De ce sa lasam banii in buget sa ii fure CNADR ul si fratii lor ? Mai bine ii dam la populatie. M-am saturat de navele Tarom care se inalta de la sol doar ca sa se intoarca imediat cu probleme tehnice, de proiecte megalomanice de autostrazi care ne costa miliarde pe an si care se concretizeaza in demolari de autostrazi la final sau , in cel mai bun caz, niste amarati de 15 km care nu nu pot fi folositi, nu se conecteaza cu nimic,... . Care e mai exact proiectul ala de investitie nemaipomenit care va pierde bani ? Cei 3 km de autostrada, ciotul de la intrarea n Bucuresti pe care nu au fost in stare sa l faca in cativa ani ?
    Cel mai trist e ca se scoate taxa de timbru la masini. Toata cresterea de salarii se va duce, cred, din pacate, pe cazane harbuite de la nemti. Daca se bagau banii in produse romanesti era super.
    • +10 (12 voturi)    
      Gresit! (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:53)

      UnuldinMultime [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      Te-ai saturat de probleme Tarom, autostrazi neterminate si lucruri de genul, dar propui ca banii aia sa fie dati la populatie in loc sa fie investiti in problemele Tarom, autostrazi si alte lucruri de genul. E crestere economica de 5%, dar propune cresteri salariale de 15%.
      Taxa de timbru cu ce ajuta? Ai masina Euro 2, platesti taxa si poti circula cu masina, adica poluezi. Ai masina Euro 6, platesti taxa, poti circula cu masina, adica poluezi (ceva mai putin, dar tot o faci)....asa ca....ce a rezolvat taxa de timbru? Poluarea tot se face, doar ca mai arunci un ban aiurea.
      • -8 (10 voturi)    
        nu te-ai documentat suficient (Marţi, 1 noiembrie 2016, 13:11)

        razeshu [utilizator] i-a raspuns lui UnuldinMultime

        nu te-ai documentat cum trebuie. Tarom cumpara totul la preturi umflate de 6 ori. Ti se prezinta la TV programe de restructurare dar ele-s numai pe hartie. De fapt se fac achizitii prostesti cu preturi hiper umflate. Leprele astea pun pe butuci absolut tot. Vezi uzina d eapa grea,.. si exemple sunt nenumarate. Si da, e normal ca cel care polueaza mai mult s aplateasca mai mult. Poti sa ii spui taxa d etimmbru sau cum vrei, totul e sa fie descurajant de mare pentru masinile mai poluante.
        Cum am zis anterior - daca banii dati populatiei se reintorc in economie si se duc pe produse romanesti acest lucru va fi benefic. Am indoieli ca asa se va intampla.
        Chiar si asa ma bucur c aun profesor va primi mai multi bani si nu se va mai simti umilit de orice manelist cu 2 clase. Cu ce te deranjeaza dac-si permite si el sa-si imbrace copilul decent, sa il trimita intr-o tabara,.. ?
        Astept inca raspunsuri la intrebarea anterioara - care-s marile proiecte d einvestitie de unde se vor taia fonduri ? Aveti voi senzatia ca s einvesteste ceva cu adevarat in atara asta ? Sa nu pomeniti iar de pasajul de la Paiat Sudului din Bucuresti, ala tine de primarie. Metroul e cu fonduri Europene. Astept deci sa mi dati exemple concrete si cu cifre. Ca l aminusuri vad ca va pricepeti toti, reactionati emotional si atat.
        • +5 (5 voturi)    
          Partial (Marţi, 1 noiembrie 2016, 17:40)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

          Partial sunt de accord cu tine, da, de accord ca profesorii, medici, asistente, pompieri etc sa isi permita un trai mai bun dar in esenta ceea ce spui tu este:

          "Banii aia oricum ii fura guvernul si prietenii lui mai bine ii dam la profesori" ... din pacate asta e gandirea care multi o au si rezutatul il vezi in jur, singura diferenta este ca intre 1990 si 2004 furau ca in codru dar Nastase a avut grija de presa in asa fel incat nimeni sa nu stie de jaf.

          Intre noi fie vorba, crestrea asta economica as baga-o in DNA (si nu ca salarii) si as inlocui multi popandaii din scaunele de judecator cu unii mai tineri si mai corecti.

          Dupa ce reduci coruptia, dezvolti infrastructura atunci o sa ai bani sa maresti si salariile.
          PSD-ul pe asta mizeaza, 5 lei pomana azi si plus10 lei taxe maine.
    • +8 (8 voturi)    
      hehe (Marţi, 1 noiembrie 2016, 15:04)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      Deci daca treaba merge prost, dam salarii, nu?
      1. cnadnr merge prost? fa-o sa mearga bine, ca fara autostrazi nu vom iesi din saracie ever.
      2. Tarom merge prost? schimba-i managementul sau inchide-l

      dar evident solutia nu e sa cresti salariile pe datorie, cind tu deja cheltui cu 10% peste ce aduni la buget. Orice om cit de cit lucid, cind vede ca are cheltuieli cu 10% peste venituri (deficit de 3% din PIB la buget de 28% din pib), se gindeste cum sa reduca cheltuielile si cum sa creasca veniturile. Nu cum sa cheltuie si mai mult azi, fara sa se gindeasca la faptul ca miine va trebui sa achite si dobanzile la ce are imprumutat. Anul asta spre exemplu, deja avem costuri in buget cu dobanzile la datoria publica de 2 mld de euro. bani care, daca nu aplaudam ca fraierii maririle de salarii ale lui Tariceanu, nu trebuia sa-i platim acum. Da' na, in democratie unde nu-i cap, vai de picioare.
  • +17 (19 voturi)    
    asta vrea sa fie prim-ministru? (Marţi, 1 noiembrie 2016, 11:49)

    goto [utilizator]

    dragnea vrea sa fie prim-ministrul romaniei doar ca sa dea mariri salariale?
    in primul rand nu spune ca acea crestere din timpul guvernarii psd s-a datorat faptului ca s-a axat doar pe cresterea si incasarea taxelor si a taiat investitiile.
    iar daca ar avea un pic de cunostinte de management nu ar pune o asemenea intrebare (de ce se opune maririlor salariale). pentru ca atunci cand ai profit trebuie sa te gandesti intai la consolidare si dezvoltare. daca bagi banii doar in mariri salariale sigur ajungi direct la faliment in cel mai scurt timp (deoarece cresti bugetul salarial dar nu cresti si baza de unde poti obtine profit).
  • +18 (20 voturi)    
    Dragnea este ca un păduche. (Marţi, 1 noiembrie 2016, 11:49)

    asavreau [utilizator]

    Auzi întrebare!Dar ce merit are Dragnea ca să aibă pretenții?Dragnea este un condamnat,chiar cu suspendare tot condamnat este, și comportamentul lui dovedește că nu se îndreaptă.Va trebui să ne reconsiderăm atitudinea privind discernământul unor judecători care dau decizii de condamnări cu suspendare.Obsrv că Dragnea face mișto de condamnare și de noi,iar vina este a celor care au dat o astfel de condamnare.Ar trebui să se sesizeze și să schimbe decizia.Cu executare.
  • +16 (18 voturi)    
    raspuns: (Marţi, 1 noiembrie 2016, 11:49)

    liviu_ [utilizator]

    pentru ca, infractor necromant condamnat penal, sunt mai mutle probleme:

    1 - cresterea economica nu cred ca ajunge sa depaseasca financiar cresterea veniturilo la buget
    2 - pentru ca, pentru ca o tara sa-si pastreze cresterea economica, banii castigati trebuie investiti, nu dati pe pomeni. cresterile salariale vin natural in acest moment , datorita cresterii economiei, nu fortat prin pomeni electorale...

    dar ce sa inteleaga un infractor a carui campanie se adreseaza oamenilor cu un IQ cu putin mai mare decat cel al zombilor care il voteaza!
  • +15 (17 voturi)    
    Gandire PSD-ista (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:02)

    tudor74 [utilizator]

    Cand esti in rahat pana la nas, daca nivelul rahatului scade pana la barbie nu inseamna ca ai iesit din rahat.
  • -11 (13 voturi)    
    Pt ca (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:04)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Avioanel f16 costa, lansatoarele portabile costa, jeep-urile militare costa..tributul modern
    • +7 (7 voturi)    
      asha e (Marţi, 1 noiembrie 2016, 15:06)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      ce ne ttrebuie noua armata cind putem chema in ajutor oricind pe marele pretin de la rasarit? Avioane ne trebuie noua? Nu mai bine ceva mincare si bautura moca, sa ne mai distram putin?
  • +12 (14 voturi)    
    Logica a la Dragnea (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:04)

    AdrianBorza [utilizator]

    Crestere economica de 5% inseamna venituri bugetare mai mari cam tot cu 5%, atunci cum vrea crestere de salarii de 15%?
    Si daca tot e crestere economica, pe cand ceva plati ale datoriei publice - cand vine recesiunea? Pe cand niste cresteri de investitii, ca nu avem autostrazi?
    Nu cred ca avem crestere economica de la bugetari, de ce trebuie sa fie transferata in buzunarul lor?
    • +6 (8 voturi)    
      În ce constă creșterea? (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:38)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

      Creșterea economică sa făcut prin creșterea numărului de salariați și a consumului și nu prin creșterea productivității.Explică așa ceva celor de la PSD în frunte cu Dragnea!Ei nu pricep că o creștere de salarii în astfel de condiții nu duce decât la diminuarea veniturilor prin inflație.
    • +4 (4 voturi)    
      pai aici datele sunt publice pe site la mf (Marţi, 1 noiembrie 2016, 15:10)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

      http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/buget/executii/Anexa2_BCG092016.pdf

      anul asta deja veniturile sunt cu 2% sub cele din 2015, in special datorita scaderii tva si sumelor de la UE in contul cheltuielilor angajate in 2015.


      Nu suntem chiar in situatia lui 2008, dar nici tare departe. Daca mai vine o crizaq, ne prinde iar in fundul gol.
  • -20 (22 voturi)    
    Hahaha, ce și-a luat-o Iohannis (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:06)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    Bravo Dragnea! Umilește-l pe Mutu' de la Masa Tăcerii!
  • +16 (18 voturi)    
    Dragnea (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:15)

    hamurabi [utilizator]

    Ti-a raspuns Ciolos de ce, iresponsabilule !!
  • +16 (20 voturi)    
    Pai si Ceausescu nu a dat drumul la consum (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:21)

    clint [utilizator]

    dupa ce si-a platit datoriile fiindca stia ca economia lui e putreda.

    Scopul cresterii economice nu este de a da salarii mai mari bugetarilor mai ales in campania electorala ci de a crea un climat investitional propice, locuri de munca si salarii bune in principal in mediul privat.

    Evident ca in final ajung sa creasca si salariile bugetarilor atunci cand aceasta crestere nu este conjucturala, se traduce in investitii de lunga durata, crestera "sanatoasa" a sectorului privat, samd. Nu exista "crestere prin stimularea consumului" mai ales cand importi totul si nu produci mai nimic. Hai sa producem intai, dar degeaba "stimulam" bugetarii, fiindca ei nu produc nimic. Din contra, sunt gauri negre care ar trebui eliminate in mare masura desi pe ele se bazeasa borfasii ca vor da tonul la vot...

    Dragnea si economia, baba si mitraliera, probabil in 6 luni dupa ce vine asta la putere va fugi si bruma de investitori pe care o avem, dar va avea grija el sa plece in uralele celor care se cred "mandrii" ca sunt romani, bucurosi ca li s-a marit salariul si prea prosti sa inteleaga ca degeaba li s-a marit salariul, vor cumpara mai tot mai putin cu el ( exact asta a facut PSD din 90 incoace, "mariri" peste "mariri" in timp pe populatia a ajuns la sapa de lemn ).
  • -9 (23 voturi)    
    Deoarece... (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:22)

    Gigi Kent [utilizator]

    In principiu Dragnea are dreptate (ma scuzati). Ceea ce vad insa ca sunt in permanenta ocolite in orice discutie pe tema PIB - crestere economica - nivel de trai etc. sunt chestiunile tehnice. De exemplu, de ce nu reusim sa crestem nivelul de colectare la buget ca % din PIB? Asta at ajuta foarte mult, chiar si daca am avea o crestere economica mai modesta. E vorba despre eficienta administratiei publice, a ANAF samd.

    Statul sufera de o grava deficienta administrativa. Se vede peste tot unde e vorba despre procese, activitati etc. mai complexe. La constructia de infrastructura. Eu pot sa inteleg ca PSD-ul e un partid de stanga si vrea sa transfere cat mai mult din bunastare populatiei (consum). Ceea ce insa ma distruge cu nervii e ca din partea dreapta nu vad absolut nici o initiativa serioasa (de la Dacian Soros nici atat) pentru cresterea ofertei. Atragerea de investitii, incurajarea antreprenorilor, dezvoltarea de capacitati de productie etc. Ma scuzati dar faptul ca vor sa blocheze multinationalele sa isi trimita profiturile in offshores e o problema mai mult de echitate si oarecum o masura de stanga. Privatizarea partiala sau totala a companiilor ramase in portofoliul statului e o masura de dreapta insa nu prea ajuta la cresterea ofertei. Cel putin nu pe termen scurt-mediu.

    PS Ma astept ca acest articol sa abunde de comentarii pe tema "Dragnea, penalul, Dragnea coruptul" si injuraturi. Imi cer scuze anticipat ca fac nota discordanta fata de turma.
    • +2 (8 voturi)    
      Nu vad de ce ti-ai luat minusuri (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:53)

      palex [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Pare rezonabil ce ai scris. Cateva observatii: teoretic, totdeauna un contribuabil va lua calea cea mai usoara. Cand, ca sa iti platesti impozitele, trebuie sa completezi o "caramida" de hartoage, nu le vei plati, daca pedeapsa nu e suficient de mare. Asta, referitor la colectare.
      Personal, cred ca acest plus de bani trebuie dirijati catre investitii (autostrazi si nu numai: tramsporturi in general mai bune - aero, cai ferate, auto, infrastructura de servicii catre populatie mai buna, protectie sociala (crese de stat, gradinite de stat) si invatamant mai bune. Lucrul asta va asigura in continuare o crestere economica sanatoasa. Altfel, e doar conjunctural si tampit (ceea ce si vrea PSD acum - o crestere de conjunctura, bazata pe consum).
      Din partea actualului guvern, vad cateva schimbari in directia justa: simplificarea "caramizii" si cresterea incidentei pedepselor pentru evaziune bvor duce incasarile in directia buna, se misca si lucrurile pe celelalte parti enuntate. Totusi, implementarea elementelor de infrastructura mare dureaza mult prea mult (asta desi presiunile din toate partile sunt extrem de mari)
    • +5 (5 voturi)    
      Scurta intrebare (Marţi, 1 noiembrie 2016, 13:43)

      AndreiSTG [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Cum sa vine orice om cu capul pe umeri sa investeasca in tara asta ORICE cand:
      - totul se fac pomeni electorale din pix inainte de alegeri, fara o documentatie cat de cat clara ca sa inteleaga si prostul de intreaba de unde?
      - cum sa vrea sa faca ceva cu banii cand (lasand deoparte spagiile) taxele pentru a sustine partea socialista asa de bine "dezvoltata" in Romania sunt foarte mari
      - cum sa poata sa fie productiv (adica profit sa nu moara el de foame si angajatii lui) cand statul stie mai bine cum e piata cu cererea si oferta si impune salarii minime. Salarii minime care, din nou reamintesc, inseamna, taxe pe masura.
    • +6 (6 voturi)    
      pai cum de ce? (Marţi, 1 noiembrie 2016, 15:18)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Nu reusim sa crestem colectarea pentru ca se fura ca-n codru si pentru ca anaf se face ca lucreaza, fiind intesata de politruci. iar ca sa intri in forta peste aia, ai nevoie de majoritate in parlament si de timp pentru implementarea unor reforme. Cu PSD la butoane ce sanse ai sa reformezi ANAF? Dar chiar si asha, un om care gindeste cit de cit, intii s-ar angaja sa reformeze ANAF, ar obtine colectare superioara, si abia apoi ar promite marea cu sarea. Asha... ce fel de argument e ala ca "hai sa cheltuim cit mai mult pe datorie, ca nici aia care colecteaza nu-si fac treaba"?
      iar investitiile se atrag prin infrastructura moderna, stabilitate legislativa si fiscala, predictibilitate. Ori noi dam saptaminal legi gen DIP sau conversia creditelor in franci, crestem pomenile electorale (scadem TVA si CAS si concomitent crestem salariile si pensiile), deci bani de autostrazi ioc, modificam taxe de nu mai stie nimeni ce e in vigoare si ce nu, si tot asha.
  • +5 (7 voturi)    
    Tot e campanie electorala (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:27)

    VioP [utilizator]

    Dupa Dragnea , daca ai bani , trebuie ,,sparti", ca tot e campanie electorala.
    Daca vrei sa dai inainte , mai trebuie sa faci si ceva sa se vada
  • -7 (9 voturi)    
    Sigur (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:48)

    Toni_Romania [utilizator]

    Lui Werner ii creste contul bancar din Zuerich si el crede ca asa o duc toti romanii. Wunderbar, Herr Praesident!
  • -5 (9 voturi)    
    Salariul este ca pretul la benzina (Marţi, 1 noiembrie 2016, 12:53)

    jackalphonse [utilizator]

    oricat ar scadea pretul barilului, pretul la benzina creste
  • +7 (9 voturi)    
    Marire salarii (Marţi, 1 noiembrie 2016, 13:06)

    RenikiRem1 [anonim]

    Eu propun ca din cresterea asta economica, statul sa subventioneze o marire de salarii cu....15% sa zicem la toti angajatii din privat. Ca doar bugetul statului e pentru toti, nu doar pt bugetari...
    • +2 (2 voturi)    
      confunzi pin-ul cu bugetul (Marţi, 1 noiembrie 2016, 15:21)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui RenikiRem1

      Avem crestere economica de 5%, dar incasari la buget de -2% si cheltuilei preconizate de 110% din buget (deficit de 3% la buget de 28%PIB):
      http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/buget/executii/Anexa2_BCG092016.pdf
    • +5 (5 voturi)    
      De acord (Marţi, 1 noiembrie 2016, 15:32)

      VioP [utilizator] i-a raspuns lui RenikiRem1

      Toata stima , sunt de acord. Cei care lucram la privat stim prea bine cum e cu salariile.
  • +8 (8 voturi)    
    condamnatul penal are pareri? (Marţi, 1 noiembrie 2016, 13:26)

    ouyang [utilizator]

    sa ne scuteasca
    • +8 (8 voturi)    
      pai ne va scuti... (Marţi, 1 noiembrie 2016, 15:22)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

      ...daca vom iesi la vot sa-i dam peste bot. Daca iese cistigator la alegeri, o sa-l scutim noi pe el si pe electoratul uslamist.
  • +3 (3 voturi)    
    Pentru ca ... (Marţi, 1 noiembrie 2016, 17:09)

    Gambeta [utilizator]

    aceasta crestere economica nu se datoreaza "performantelor" celor care au cerut zilele trecute in strada majorari de salarii. Marele om de stat (degeaba) Dragnea stie asta, o stiu si cei care vor o "bucata" cat mai mare din cresterea asta, dar nu le pasa ca intr-o economie normala este rasplatit cel care aduce aceasta crestere. Desigur, in Romania exista fraierii care, desi castiga mai prost, le platesc lor salariile. Unde s-a mai pomenit crestere de 25 %, asa din pix, pentru un sector neproductiv sau neimplicat direct in efectuarea unui serviciu, cum este personalul TESA? Si fraierii ce fac? Casca gura mare si inghit cuminti si rahatul asta?
  • +1 (1 vot)    
    Dracnea... (Marţi, 1 noiembrie 2016, 20:12)

    astronaut [utilizator]

    ''s-atunci de ce va opuneti....'' , un raspuns simplu ar fi dle Dracnea , pentru ca nu ne propunem sa muncim doar sa ne hranim ! ci ne hranim ca sa putem muncii !


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă