Alina Gorghiu: Provoc Parlamentul ca intr-o saptamana sa adopte impozitarea cu 16% a multinationalelor, care "isi trimit profitul in afara prin diverse tertipuri"

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 25 octombrie 2016, 13:54 Actualitate | Politic

Alina Gorghiu
Foto: Facebook - Alina Gorghiu
Presedintele PNL, Alina Gorghiu, sustine ca legea PSD privind eliminarea celor 102 taxe nefiscale este una importanta si solicita Parlamentului sa propuna adoptarea proiectului PNL privind impozitarea cu 16% a profitului companiilor internationale intr-o saptamana, potrivit Agerpres.

'Este ziua in care voi face abstractie ca sunt adversar politic al PSD, adversar politic cu Liviu Dragnea. Astazi nu ma intereseaza polemica politica, insa vorbim despre doua legi pe care vreau sa le privim ca importante. Una este sub semnatura PSD, alta sub semnatura PNL', a scris Gorghiu, marti, pe Facebook.

Ea arata ca legea PNL vizeaza transpunerea unei directive europene si ca doreste implementarea acesteia cat mai repede, motivand ca este in interesul statului roman.

'Noi avem termen de transpunere in 2019, dar de ce sa asteptam? De ce sa nu incepem de astazi, prin votul Parlamentului, sa impozitam cu 16% profitul companiilor internationale care isi trimit profitul in afara prin diverse tertipuri. Antreprenorul roman plateste profitul in Romania, iar ceilalti si-l duc afara prin diverse parghii. Directiva aceasta faciliteaza impozitarea profitului acolo unde l-ai produs. As vrea sa provoc Parlamentul sa propuna aceeasi procedura ca intr-o saptamana sa o trecem si prin Senat, si prin Camera Deputatilor', spune liderul PNL.

Gorghiu le solicita parlamentarilor sa semneze proiectul initiat de ea, apreciind ca prin reglementarile actului normativ vor fi aduse venituri de patru ori mai mari la buget.










6799 vizualizari
  • -6 (30 voturi)    
    hoti capitalisti (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:09)

    Francisc 1 [utilizator]

    au venit sa fure tarisoara! pana sa repartizeze profitul tanti trebuie intai sa-l faca si cu ocazia asta platesc taxe de tot felul , tva ,combustibil taxe pe stalp pe trotuar pe salarii si pe ce vrei si nu vrei , sa nu mai plangem atat dupa profit ca de fapt era a lor ,ca ei l-au facut, cinstit ,platind taxe in romania.
    • +12 (16 voturi)    
      Alina Gorghiu are dreptate (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:32)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      in felul ei: transnationalele evita impozitul de 16% prin tot felul de inginerii contabilicesti. In prezent si ele platesc 16% din profitul brut, dar, contabiliceste, ies pe 0 cu profitul brut pt ca stiu sa faca tot felul de compensari si decontari si transferuri cu afiliatele din alte tari, in asa fel, atunci cand se numara banii, se constata ca in Romania sunt aproape pe 0.
      dar, nu prin impozitare cu 16% se rezolva problema, ci prin controale mai riguroase si legislatie mai bine facuta.
      Cat despre profitul sucursalelor si agentiilor se stie: el se contbailizeaza la firma mama din straintate pentru ca aceste dezmembramite nu au personalitate juridica. Ar trebui sa schimbam intreg sistemul de drept european ca sa le impozitam aici.
      • +3 (11 voturi)    
        eu am vazut una si buna (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:13)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        " capitalul " romanesc a fugit cu banii , nici gand sa investeasca in Ro ( societatile de asigurari zise romanesti , sfertul dintre afaceri romanesti derulate prin paradisuri fiscale samd.)
      • +9 (17 voturi)    
        multinationalele nu fac profit, ce să impoziteze? (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:33)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Exact, multinationalele nu raporteaza profit, pentru ca prin offshore-uri inregistreaza in contabilitate fel de fel de contracte in asa fel incat sa iasa cu profit zero sau negativ.
        Trebuie gasita alta cale pentru a stopa scurgerea banilor in afara.

        In al doilea rand, vedeti ca multe multinationale primesc ajutoare de la Stat, de vreo 400 de milioane de euro numai anul trecut, deci ce-ar fi sa foloseasca Statul banii aia pentru altceva in loc sa-i indese in conturile deja grase ale corporatiilor.
      • +4 (12 voturi)    
        nu conteaza daca are dreptate (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:54)

        Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Corporatiile au capacitatea de a gasi solutii pentru a plati cat mai putin, ceea ce este si normal. Nu sunt chioscuri sa le sperie ANAF cu un control de inventar.
        Ca sa ii vanezi tu ca stat este greu si costisitor, vezi exemplele Google si Apple.
        Este infinit mai eficient sa le creezi un cadru in care este mai convenabil pentru ei sa incaseze in Romania decat in Austria, Franta, etc.
        Sa reduca impozitele pe corporate la cel mai jos nivel din UE si rezultatele vor fi spectaculoase. Vezi Irlanda, Luxembourg, Malta...
        • -1 (1 vot)    
          e o practica comuna printre (Miercuri, 26 octombrie 2016, 10:14)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

          corporatii: contabiliceste isi concentreaza profitul in tara cu impozitele cele mai mici...dar nu toate fac asa: spre ex Germania are impozit pe profit de 35%, Romania are 16%, si totusi corporatiile si investitorii tot la nemti merg. De ce? Au infrastructura, stabilitate legislativa, piata imensa de desfacere...
    • +19 (25 voturi)    
      Daca PNL ar fi destepti (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:05)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui Francisc 1

      ar veni cu un proiect de eliminare a pensiilor speciale. Sa vedem cine se opune.
    • +12 (14 voturi)    
      E o directiva europeana ! (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:25)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Ar putea fi implementata inca din ziua in care s-a publicat in Buletinul lor.

      Ghinionul lui Gorghiu este altul. In vreme ce legea lui Dragnea poti sa o scrii in 5 minute : "art.1 Urmatoarele taxe..... sunt anulate incepand cu data de...", legea Alinutzei, presupune mai multa aplicare si cunostiinte in domeniu, iar termenul de o saptamana in acest caz este un pic cam temerar.

      PS. Deci, din pacate, si aici penelistii sunt "piua-doua."

      PPS. Inca o remarca : Sa fie sigura d-na Presedinte a PNL, ca si daca in locul PSD-ului ar fi fost PNL-ul , liberalii nu ar fi reusit sa treaca legea aceasta Prin Parlament in acelasi timp scurt, in care au trecut-o pesedisti. Iar explicatia pt aceasta este simpla : in vreme ce pesedeii sunt o armata monolit, peneleii mai au inca cativa oameni normali la cap care ar fi generat o dezbatere iar lucrul asta ar fi durat nitel.

      PS. De aceea, intotdeauna daca voi avea de ales intre cele doua partide ii voi alege pe amaratii de penelisti !

      PPS. Dar acum avem si alte variante, nu ?
      • +2 (2 voturi)    
        Cunostinte... (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:14)

        Radius [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        c-u-n-o-s-t-i-n-t-e
    • +9 (13 voturi)    
      Toti care avem firme platim taxe sclavule, (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:31)

      icsulescu99 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      sau tu lucrezi la negru?
      Firmele romanesti nu platesc taxe mai ratacitule?
      De ce multinationalele ar avea un regim preferential, sa intre ANAF-ul in ei, asa cum o sa inceapa cu bancile, sa vina riscul sistemic.
      • +2 (4 voturi)    
        negrule ! (Marţi, 25 octombrie 2016, 21:01)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui icsulescu99

        era vorba de impozit pe profit , nu si despre celelalte taxe pe care multinationalele aste le platesc vor nu vor in romania , daca le gonesti ce faci ? platesti tu taxele alea?oricum nu fura , au contabili abili care le dirijeaza sa faca cat mai putin profit!da o lege sa le placa sa plateasca aici nu sa-i alungi si mai tare!
        • -1 (1 vot)    
          nu ai dreptate (Miercuri, 26 octombrie 2016, 10:17)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

          un investitor=un investitor, indiferent ca este roman sau strain. Nu are sens incurajarea capitalului strain prin tot felul de masuri haotice, luate in defavoarea alor nostri. Transnationalele tot isi repatriaza profitul, iar noi ramanem cu praful (si unii cu mandria ca lucreaza la transnationale).
          In mod corect nu ar trebui facute diferente legislative intre firmele romanesti si cele straine. cadrul sa fie acelasi pentru toti.
          • +1 (1 vot)    
            bani (Miercuri, 26 octombrie 2016, 11:03)

            rexulet [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            De bine de rau multinationalele inregistreaza salariile mari pe care le dau angajatilor, de aici rezultand o serie de taxe foarte mari. Taxele cu salarizarea sunt enorme in Romania. In acelasi timp sunt enorm de multe firme romanest care dau salarii foarte mici pentru a platii impozite mici, iar restul de bani vin la negru. Se echilibreaza intr-un fel balanta impzit pe profit si taxe paltie.
      • 0 (2 voturi)    
        Cum era aia cu (Marţi, 25 octombrie 2016, 23:57)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui icsulescu99

        Capra vecinului ? Multinationalele ofera zeci de mii daca nu mai mult de locuri de munca, taxe, somaj, CAS ... dar nea pandale care are butic unde a angajat-o pe nevasta-sa nu ii pasa !

        Sa moara si capra vecinului !

        Se pare ca tot la "nu ne vindem tara" am ramas !
        • -1 (1 vot)    
          Despre ce capra vorbesti? (Miercuri, 26 octombrie 2016, 10:53)

          icsulescu99 [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          Adica eu daca platesc taxe si impozite pentru fiecare leut castigat si scos din firma iar multinationalele isi muta profiturile in alte tari pentru a scoate banii acolo si a evita alte taxe in romania, inseamna ca imi doresc sa le moara caprele?
          Apoi sa le moara toate caprele si sa-ti moara si tie ca esti tantalau si nu sti despre ce vorbesti.
    • 0 (2 voturi)    
      Asta da provocare doamna (Miercuri, 26 octombrie 2016, 7:38)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Prostia pe care o promovati acum nu poate fi intrecuta decat de reaua intentie si potentata de ignoranta de care dati dovada pe acest subiect.

      Uite vezi, d'aia Mercedes se felicita ca ales alta tara decat RO. Si uite asa ramane tot profitul in tara si nu-l mai scoate Mercedes afara. Poate le explicati romanilor ca e mai bine asa.

      Sunt convins ca ati inteles exact ce-ati vrut din acea directiva UE.
      • +1 (3 voturi)    
        Mercedes nu a ales Romania din alt motiv: (Miercuri, 26 octombrie 2016, 10:20)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui moka

        Romania nu este in Schenghen, Polonia este. De la fabrica Mercedes din Polonia ajungi in Germania in mai putin d eo ora, si nu stai la vama pt ca nu se fac controale vamale in Schengen.
        In Romania, pe drumuri fara sfarstit, ajungi in vreo 5 ore la vama Nadlac sau Bors, si mai stai si acolo la coada o jumate de zi (sa se faca controlul vamal). Sunt cozi imene de tiruri la aceste vami, normal ca nemtii au fugit de Romania.
        • -1 (3 voturi)    
          bine (Miercuri, 26 octombrie 2016, 10:42)

          moka [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          hai sa facem un exercitiu de imaginatie si sa presupunem ca in loc de Mercedes am fi vorbit de un investitor din Spania, si pe tapet ar fi aparut aceasta discutie in Romania. Pe cine ar fi ales investitorul presupunand ca toate celelate conditii ar fi fost egale cu restul statelor UE?
  • +5 (19 voturi)    
    Iar se face ca face (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:15)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Femeia asta vorbeste mult. Dar recunosc: e eficienta. Si indeplinit misiunea primita de a distruge PNL si acum se cam plictiseste.
    • +4 (8 voturi)    
      provoc bancile straine la un atac speculativ (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:36)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      cunosc Doi Baieti Faini care au mai facut o ! http://lucianisar.com/uncategorized/se-innoiesc-range-rover-urile-in-familie/

      comentariul lui Lucica :


      Lucică
      22-07-2016 la ora 4:08 pm


      Asta nu mai e nici macroeconomie, dar nici banking contemporan, ci doar cantecul de lebada al unui muribund al domeniului financiar, tras pe linie moarta dupa ce a fost dat afara din doua banci comerciale. Luciane, inca mai asteptam sa ne explici cum ai participat la atacul speculativ asupra leului. Aduna-l si pe Florin Catzu din santz si puneti-o de un articol. ��
      • +2 (2 voturi)    
        hehe (Marţi, 25 octombrie 2016, 22:01)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        atac speculativ au incercat isar si citu o data prin 2009, si de atunci tot ce-au mai gasit de munca a fost pe blogul propriu... Ca sa nu mai spunem ca si bancile pe care le reprezentau au pierdut vro citeva sute bune de milioane de euro. Cu ce rezerva valutara avem si cu Isarescu sef la BNR nu cred ca se mai incumeta cineva sa incerce masinatiuni din astea...
    • -1 (3 voturi)    
      Orbule, daca nu vezi (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:34)

      icsulescu99 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      precis nu recunosti nimic.
      Ti-e frica? vine ANAF-ul pe voi, iar tu ca sclav bancar nu o sa mai unde sa lucrezi.
      Acuma o sa puteti sa ziceti risc sistemic.
    • +3 (3 voturi)    
      propunerea d-nei gorghiu ,ca multinationalele sa p (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:37)

      LunguGina [anonim] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Aceasta d-na ,are o placere deosebita de a se juca cu soarta noastra .Nu are in cap decat sa se contreze cu psd-ul.Ii vin tot felul de idei si le emite .Nu are nici o legatura cu cei multi ,ea se joaca ca la gradinita cu opozantii,le mai baga niste strambe ,isi da demisia pentru nu stiu ce motive,de la sefia pnl,in speranta poate ca va fi implorata sa ramana.Asa o figura marcanta nu poate fi lasata sa renunte la a-si duce partidul de tot de rapa.
  • -7 (13 voturi)    
    #BancuriCuAlinuta (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:16)

    Tze [utilizator]

    Bravo mai Alinuta, ia nu va lasati voi peneleilor mai prejos ca pesedeii, ia fiti si voi un pic mai populisti!
    Ea vrea sa o voteze timisorenii, de aia da in multinationale, sau?! LOL .
    • +7 (11 voturi)    
      Femeia liberala (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:32)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Tze

      Liberala sadea, Alinutza (ma rog, dupa episodul USL). Ca avocata a facut trafic de influenta pentru Vlasov si a tras in schimb bani grei de la buget, ba a primit cadou si un doctorat de la Tudorel Toader, alt fost liberal din gasca lui Fenechiu. Deci... pupilutza Alinutza, distrugatoarea PNL are pe cine mosteni si isi indeplineste in continuare misiunea cu brio - aceea de a distruge PNL
  • +5 (17 voturi)    
    Da! (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:26)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Cu asta sunt de acord, dar deja ele, teoretic, platesc 16% din profit impozit pe profit! Doar ca au grija sa-si faca niste cheltuieli neverosimile astfel incat acei 16% ajung sa fie mai putin decat un IMM pe care-l rup inspectorii sapagari si-i pun piciorul pe gat!
    Deci: cel mai corect pentru a opri fofilarile contabilo-avocatesti ar fi sa le puna impozit forfetar!
    Vinzi cola de un miliard de euro in Romania, platesti 50 milioane de euro impozit pe profit! Indiferent de cheltuieli!
    Pentru ca ei trimit sume mari in paradisuri fiscale, vezi Doamne sa cumpere niste ingrediente ale afacerii care sunt supraevaluate. Spre exemplu pentru cola cumpara din Cayman esenta la un milion de euro sticluta. Evident ca esenta e 2 euro, dar asa se evazioneaza impozitul pe profit!
    Asa cum facea si Hexifarma!
    • +4 (6 voturi)    
      impozit forfetar la toti? (Marţi, 25 octombrie 2016, 18:16)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Tu stii pe ce lume traiesti? Pai atunci sa nationalizeze bre totul si sa-si plateasca statul sie insasi impozit pana nu mai poate. Una peste alta, pana si regiile autonome fac evaziune prin cheltuileli exagerate si inutile deci solutia nu e forfetarul nu e solutia. Legile exista, trebuie aplicate corect.
      • 0 (0 voturi)    
        Pe ce lume traiesti tu? (Miercuri, 26 octombrie 2016, 14:04)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Acum IMM-isti din Romania sunt supusi impozitului forfetar! Impozitul forfetar e un impozit pentru afacerile care nu pot fi controlate. Se pare ca marile corporatii nu pot fi controlate!
        NU e nationalizare, nu are legatura cu ce protestezi acolo, e doar plata corecta a taxelor!
    • 0 (2 voturi)    
      daca ai avea vro idee despre afaceri... (Marţi, 25 octombrie 2016, 22:18)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      ai sti ca la vinzari de 1 miliard, 312.5 mil profit pe care sa plateasca 50 mil e char nitel exagerat. Asta ar insemna adaos de macar 100% la pretul de productie ca sa ajungi la profit de 32% din vinzari.

      Plus ca forfetarul merge la afaceri mici si greu de controlat, gen taximetrie, tursm montan, spalatorii auto. Astia mari in general platesc toate taxele, mai putin profitul...
      • 0 (0 voturi)    
        Am ceva idei. (Miercuri, 26 octombrie 2016, 14:02)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Un IMM la 312.000Lei plateste impozit 16+10.5% pe profit adica 83.000lei. Ditai corporatia de ce n-ar plati 50 milioane la 312 milioane profit?
        Forfetarul nu merge la afaceri mici care nu pot fi controlate. Merge la afaceri care nu pot fi controlate!
        • 0 (0 voturi)    
          amesteci notiunile (Joi, 27 octombrie 2016, 9:59)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

          Aici vorbeam de impozitul pe profit, sau de cum iti scoti tu bani din IMM pentru concediu. hai sa ne lamurim. Si Coca-Cola, daca vrea sa-si dea dividende, plateste impozit pe dividende. Daca nu vrea dividende, reinvesteste profitul. Legea e la fel pentru toti. Ce ziceam eu e ca nu face nimeni profit de 32% din vinzari, cel putin nu la noi.
  • +8 (12 voturi)    
    16% (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:35)

    Xorciser [utilizator]

    Nu inteleg. Acum cu cat e impozitat profitul?

    Stai jos Alinuta, nu ai priceput despre ce e vorba in sifonarea banilor din Romania. Nu are legatura cu Directiva europeana decat intr-o mica masura.
    • +1 (1 vot)    
      Care profit? (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:36)

      icsulescu99 [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Ala ce pleaca de la noi cu 0%
      • +1 (1 vot)    
        paio sa-i dovedeasca... (Marţi, 25 octombrie 2016, 22:19)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui icsulescu99

        nu de aia avem insittutii, ca sa prinda firmele cind fac potlogarii?
        • 0 (0 voturi)    
          Dupa cum sti, (Miercuri, 26 octombrie 2016, 10:56)

          icsulescu99 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          nu prea avem institutii, altfel nu se ajungea la multe lucruri nasoale in tara asta, si nimeni nu se simtea calcat in picioare de ... toti cei carora le este permis.
          • 0 (0 voturi)    
            pai de ce nu avem institutii? (Joi, 27 octombrie 2016, 10:03)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui icsulescu99

            Nu avem institutii pentru ca politicienii se comporta ca niste mafioti care percep taxa de protectie de la orice firma privata. Cine cotizeaza, scapa, cine nu cotizeaza e controlata de toate institutiile pina se da pe brazda. Iar alinuta aici greseste: problema nu e cu legea impozitarii, ci cu aplicarea ei. Bine, ca sa nu mai spunem ca afirmatia de impozitare cu 16%, fara a zice 16% din ce, e fix pentrru electoratul PSD ala care se bucura ca le-a tras-o imperialistilor hulpavi.
  • -2 (8 voturi)    
    Inpozit corect (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:42)

    cornelus [utilizator]

    adoptati impozitarea cu 25%,nu cu numai16% a multinationalelor, care "isi trimit profitul in afara prin diverse tertipuri"
  • 0 (14 voturi)    
    Dusmanii poporului (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:45)

    Robert M [utilizator]

    Face foarte bine ca ii pune la punct pe capitalistii care vor profit.
    In Romania nimeni nu trebuie sa faca profit pentru ca este impotriva regulilor republicii socialiste.
    Ar fi bine ca impozitul sa creasca la 100% si sa se numeasca nationalizare.
  • +11 (13 voturi)    
    Provocare (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:05)

    freeware4all [anonim]

    Provoc si eu politicienii si parlamentul la impozitarea cu 16% a averii si a profitului bisericii. Ia sa vedem ... se poate ?
    • +5 (5 voturi)    
      se aduna in Trezoreria Statului cel putzin (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:27)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui freeware4all

      50 miliarde EUR (fara penalitati dobanzi...)
  • +7 (11 voturi)    
    Alinutza a mai scos un banc (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:24)

    tropotaru [utilizator]

    Vrea sa declare ilegale tertipurile. Dar cum le dovedesti si, mai ales, cum definesti tertipurile, Alinutzooo?
    • +1 (3 voturi)    
      Ei si tu acum ! Femeia a gandit-o ! (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:33)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui tropotaru

      Cu definitiile si implementarea sunt altii : "negrii" de birou, care fiind peltici si balbaiti, nu pot pleda la "bara" Parlamentului !

      PS. Doar ca de cativa ani parlamentarii PNL i-au inlocuit pe profesionistii peltici, cu nepoteii peltici si balbaiti la minte, dar masteranzi !
  • -2 (8 voturi)    
    Pai fato, zi tot incaltea! (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:39)

    Toni_Romania [utilizator]

    Da fato, marile multinationale vest instalate in RO fac evaziune fiscala big time. dar zi si cat. Cum zicea Ilie Serbanescu se pare ca e vba de 50 miliarde euro pe an, scosi de ele afara din tara inainte de fiscalizare.
    Ca in clipa asta 80% din economia tarii e la multinationalele vest (moca).
  • +9 (9 voturi)    
    Tiriac zicea (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:40)

    icsulescu99 [utilizator]

    ca este legal sa-si exporte banii din Romania in paradisuri fiscale.
    D-na Gheorghiu faceti sa nu mai fie legal ceea ce face Tiriac si atunci o sa-l puteti sanctiona si o sa aduceti bani la buget, altfel este un pic cam trasa de par aceasta impozitare.
    • +1 (3 voturi)    
      E legal doar pentru că legea politicienii o fac (Marţi, 25 octombrie 2016, 16:23)

      Mediteranean [utilizator] i-a raspuns lui icsulescu99

      Legile sunt făcute de politicieni.

      Politicienii în proporție de 99,99% intră în politică pentru A SE ÎMBOGĂȚI. A se îmbogăți ei și familiile lor.

      Sunt multe căi prin care se îmbogățesc rapid, una din ele este SĂ IA MITĂ.

      MULTINAȚIONALELE MITUIESC politicienii, și astfel obțin LEGILE CARE LE CONVIN!

      De foarte multe ori politicienii înșiși sunt oameni de afaceri, sau au afaceri prin interpuși, și își fac legile în așa fel înât să le convină!

      Faptul CĂ ESTE LEGAL nu înseamnă și că AR FI CORECT!

      Dacă este legal inseamnă că politicienii au făcut legea înadins ca să poafă fi furați banii aceia!

      Clasa politică a României este doar o mare GAȘCĂ DE HOȚI!

      Să vedem ce face USR-ul. Să spăerăm că vor fi mai cinstiți decât hoții ăștialalți.

      Forza USR!
  • -6 (8 voturi)    
    sa vedem postacii (Marţi, 25 octombrie 2016, 18:07)

    nu_am [utilizator]

    Impozitarea multinationalelor inseamna mai multi bani la buget. Doar niste postaci ar putea fi impotriva. Postaci platiti de ONG, care primesc bani de la multinationale? Nu e imposibil.
  • +1 (1 vot)    
    /// (Marţi, 25 octombrie 2016, 18:56)

    schroedinger [utilizator]

    ///!
    Dar, de ce nu faci fa Alino, niste legi, astfel incat multinationalele sa fie doritoare sa-si dezvolte activitatile in ROU?!
  • +2 (2 voturi)    
    16% din ce? (Marţi, 25 octombrie 2016, 21:53)

    bogdan1477 [utilizator]

    16% din impozit platesc si acu... 16% din cifra de afaceri e aberant, probabil ar creste preturile cu 16%. Nu mai bine va asigurati voi ca multinationalele respecta legea actuala? Sau faceti in asah fel incit sa fie interesate ele sa aduca bani din alte tari aici ca-i mai ieftin?

    Pentru un sef de partid liberal e nitel jenant sa vii cu trexte din astea demne de aripa dura a PSD.
  • 0 (0 voturi)    
    Doamna liberala, (Miercuri, 26 octombrie 2016, 7:04)

    John M. [utilizator]

    Nu te baga unde nu te pricepi. Vezi-ti de micile intrigi intre candidati, liste, tocati frunza pe la tv, dar nu te lega de banii cuiva. NU IN CAMPANIE !
  • 0 (0 voturi)    
    Adevar sau Provocare? (Miercuri, 26 octombrie 2016, 7:21)

    feisbuk [utilizator]

    Mi se pare in linia votantilor USL (da Alinutza, eu nu am uitat), ca fix cu nici 2 luni inainte de alegeri sa arunci cu proiecte legislative.

    Dragnea a fost mai smecher - se poate lauda prin Vaslui ca a taiat taxa TV.

    Tu esti mai putin implinita spiritual, ca sa o dau in coceni.

    Ca de obicei, traditionalul "Urez o suferinta lunga si crunta parlamentarilor".
  • 0 (0 voturi)    
    Opinie (Miercuri, 26 octombrie 2016, 10:38)

    Unromanoarecare [utilizator]

    Chiar din titlul articolului pot observa generalizarea unei acuzatii . Daca sunt societati si multinationale care prin diverse metode reusesc sa evite plata impozitului pe profit asta nu inseamna ca toti fac acest lucru. Ce s a intamplat cu prezumtia la nevinovatie stipulata chiar in constitutie ? De ce orice societate , IMM , nationala sau multinationala este incadrata de la infiintare in categoria "evazionisti" ? Care este rolul ANAF , nu tocmai de a controla si a verifica toti agentii economic , mari sau mici ? Din pacate pozitia pe care o ia ANAF in ultimii ani , nu este de control si verificare ci mai degraba ca sursa de bani la buget din sume suplimentare .
  • 0 (0 voturi)    
    oooof! (Miercuri, 26 octombrie 2016, 10:48)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...OK!
    Dar de ce imi lasa impresia unei statui din Muzeul Fugurilor de Ceara?
  • 0 (0 voturi)    
    2 probleme (Miercuri, 26 octombrie 2016, 11:21)

    liviu_ [utilizator]

    Da legea per total nu e neaaparat rea DAR:
    1 - a facut cineva un studio sa vedem eventualele firme care pot sa plece?!
    2 - unele motede sunt greu spre imposibil de contralat! de exemplu firmele de software fac aici programe , dar ele le vand din alta tara.... cum poti impozita asa ceva?!

    Ar fi bine ca firmele sa nu mai faca astfel de magarii, dar o lege data numai de Romania e posibil sa insemne un exod al firmelor!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version