Dacian Ciolos despre proiectul de eliminare a peste 100 de taxe depus de Liviu Dragnea: Unele pot fi eliminate, dar altele, daca sunt eliminate, risca sa creeze probleme

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 25 octombrie 2016, 11:02 Actualitate | Politic

Dacian Ciolos
Foto: Guvernul Romaniei
Premierul Dacian Ciolos a afirmat, marti, referitor la proiectul de lege al PSD de eliminare a peste 100 de taxe nefiscale, ca daca unele dintre acestea sunt eliminate si nu se clarifica situatia bugetara, risca sa creeze probleme pentru anumite institutii: "Sunt unele taxe care din punctul nostru de vedere pot fi eliminate fara probleme, sunt alte taxe care daca sunt eliminate si nu se clarifica situatia bugetara pentru anumite institutii risca sa creeze probleme, deci o sa vedem ce voteaza Parlamentul", spune primul ministru, citat de News.ro.

Deputatii din Comisia de buget-finante au avizat favorabil, luni, proiectul de lege privind eliminarea a peste 100 de taxe nefiscale, propus de PSD, dar articolul care prevede eliminarea taxei radio-tv a fost scos din proiect. Raportul a fost adoptat cu 19 voturi "pentru" si o abtinere. Proiectul urmeaza sa fie trimis plenului Camerei Deputatilor, care este for decizional in acest caz.

Proiectul, initiat de catre presedintele PSD, Liviu Dragnea, are un parcurs record in Parlament, fiind depus pe 10 octombrie. Intr-o saptamana, legea a trecut de Senat si este pe ultima suta de metri si la Camera Deputatilor.










3825 vizualizari
  • -2 (4 voturi)    
    Vezi ce se intampla cu oamenii (Marţi, 25 octombrie 2016, 11:54)

    MihalachiRazvan1 [anonim]

    https://www.youtube.com/watch?v=Zvx8YvKv83w
  • 0 (4 voturi)    
    problema e alta (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:14)

    bogdan1477 [utilizator]

    Problema nu sunt taxele in sine, ci faptul ca trebuie sa faci doua tururi de oras ca sa le platesti.
    Un mic exemplu: daca scoti de tot taxa de cazier, te poti trezi ca unii depun cerere de cazier zilnic, ca sa aiba cu ce aprinde focul la gratar in weekend. taxele au rolul lor, descurajarea exceselor. Daca taxa s-ar putea plati cu cardul linga ghiseu, la un automat de plata (evetual cu paywave activat) sau prin transfer bancar in contul statului, cu CNP-ul la detalii si cu un soft care detecteaza automat solicitantul, nimeni nu s-ar plige de cei 2-3 lei taxa. Problema e cind tre sa mergi la posta sa cumperi un timbru de 50 de bani, la finante sa platesti o taxa de 4 lei si la banca sa platesti alti 4-5 lei.

    Asta offtopic la mirlania lui Dragnea cu suta de taxe scoase fara apreciza sursa de finantare, ca publicul PSD oricum nu pricepe cum se finanteaza bugetul statului...
  • -3 (3 voturi)    
    Dacia 1300 din 2002 (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:42)

    tropotaru [utilizator]

    Am o Dacia 1300 din anul 2002 si a ramas inmatriculata pe numele meu din 2002. Taxele de poluare nu m-au afectat, pentru ca nu se refereau la masinile inmatriculate inainte de 2007 si ramase inmatriculate pe numele aceluiasi proprietar.

    NICIO lege impotriva poluarii nu m-a obligat sa platesc vreun leu drept taxa/timbu de mediu, pentru ca TOATE taxele de poluare de pana acum au fost taxe de revanzare.

    Concluzii:
    - TOATE taxele de pana acum reprezinta orice altceva, numai taxa pe poluare nu.
    - Degeaba se dau de ceasul mortii importatorii de masini noi, ministerul mediului, chiar prestigioasa PwC (intr-un articol in zf.ro) si se vaita ca se umple Romania de rable. Nu este adevarat. Limitarea numarului de rable se poate face, nu prin timbrul de mediu, ci prin Interzicerea inmatricularii pe Bulgaria si marirea impozitul anual al masinilor vechi.
    - orice masina, INDIFERENT de norma euro a fabricatiei, emite CO2 intr-o cantitate legata strict matematic de consumul de combustibil:
    Motor pe BENZINA: [consum in litri / 100 km] x 23.8 = Emisii CO2 g/km]
    Motor DIESEL: [consum in litri / 100 km] x 26.5 = Emisii CO2 g/km]
    - Deci, in conditii similare de mers (greutatea masinii, greutate transportata, viteza de circulatie), o masina non euro exact aceeasi cantitate de CO2 ca una euro6 !!!
    Rezulta ca emisia de CO2 (nu vorbim de oxizi de azot, sulf, etc) nu poate fi taxata corect decat prin introducerea ei in pretul combustibilului.
    - reducerea la nivel national a emisiilor de CO2 nu poate fi facuta decat prin inlocuirea benzinei si motorinei cu altceva (hidrogen, motor electric, etc.) introducerea

    Ciolos, mai multa atentie la declaratii!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă