Nicusor Dan: USR a strans cele 200.000 de semnaturi necesare pentru inscrierea la alegerile parlamentare

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 17 octombrie 2016, 17:02 Actualitate | Politic

Nicusor Dan
Foto: Facebook - Nicusor Dan
Nicusor Dan, presedintele USR, a anuntat luni pe contul sau de Facebook ca partidul a strans cele 200.000 de semnaturi cerute de lege pentru ca USR sa poata intra in alegerile parlamentare din 11 decembrie.

El le mai cere sustinatorilor sa stranga inca 20.000 de semnaturi "pentru a evita orice risc" la inscrierea in Biroul Electoral Central.

Anuntul lui Nicusor Dan:

In aceasta dupa-amiaza am ajuns la 200.000 de semnaturi in sediu. MULTUMESC tuturor celor care au semnat si mai ales tuturor celor care au strans semnaturi pentru noi.

Pentru siguranta, va rog sa mai strangem inca 20.000, pentru a evita orice risc la Biroul Electoral Central. Va rog sa continuam sa strangem pana miercuri, iar toate semnaturile pe care le-ati strans sau le veti strange sa fie trimise miercuri ca sa ne ajunga joi. Vineri le vom depune la Biroul Electoral Central.

Va promitem ca ne vom lupta in Parlament ca niciodata sa nu mai fie nevoie de sute de mii de semnaturi pentru candidaturi. Chiar daca, prin dumneavoastra, am reusit sa strangem semnaturile de data asta, ne vom lupta ca accesul cetatenilor la viata publica sa nu mai fie ingradit prin astfel de masuri.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
17703 vizualizari
  • +56 (80 voturi)    
    bravo (Luni, 17 octombrie 2016, 17:06)

    victoroul [utilizator]

    sunteti niste meseriasi
    • -55 (85 voturi)    
      Nu ei sunt meseriașii (Luni, 17 octombrie 2016, 18:13)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui victoroul

      Meseriași sunt păpușarii din spatele lor.
      • +22 (40 voturi)    
        tristete mare la psd, alde si papusarii corupti? (Luni, 17 octombrie 2016, 18:39)

        zzztop [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        ordinele de partid sa se ruleze mesaje anonime ba ca-i Soros, ba ca-i Putin, ba ca-s amandoi de mana in spate nu au tinut?
        • -2 (6 voturi)    
          pdl, pmp nu sunt corupţi ? (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:38)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

          asta e buba în politica românească şi chia şi în justiţie, din păcate : toţi privesc într-o singură direcţie cu critica, cea care le convine, iar la 180 grade sunt doar sfinţi...
          • +5 (7 voturi)    
            pdl nu mai exista (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:02)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

            PNL sunt si ei corupti, dar cind acuza DNA cite unul de la ei, respectivul isi da demisia din functiii in secunda doi si respecta justitia. Nu se ascund in parlament dupa imunitati, nu urla doua zile ca e politie politica, nu isi descopera subit cancere la colon, pre-infarcturi, diabete si alte din astea.
            • -1 (3 voturi)    
              si vosganian.. (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:52)

              FloceaIo [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

              ...a respecat justitia, nu-i asa? a respectat-o cu lacrimi de crocodil.
              • +2 (4 voturi)    
                pai (Marţi, 18 octombrie 2016, 14:55)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui FloceaIo

                Vorbim de actualul PNL, nu de ALDE. Partea de PNL anti-justitie e acum la ALDE. Viorbim de Blaga, de B Olteanu, de L Orban, si lista poate continua cit vrei tu.
          • +4 (6 voturi)    
            asa e (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:13)

            eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

            dar psd ul e emblematic... e ca si cand ai zice adidasi.. toata lumea stie la ce te referi... asa si cu coruptia.. zici PSD... toata lumea stie. marca da denumirea categoriei respective... adidas, xerox, rimel ... etc.
          • +5 (9 voturi)    
            usr 55 % in Parlament (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:29)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

            iar restul emanatiilor FSN si U$Lamul sa joace cazacioc/to pa loc !
      • +11 (25 voturi)    
        Mersi (Luni, 17 octombrie 2016, 19:25)

        Barosanu_nr1 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Înseamnă că și eu sunt meseriaș!
      • +9 (13 voturi)    
        Si mai meserias (Luni, 17 octombrie 2016, 20:24)

        happylight [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        esti tu, care vezi papusari peste tot.
      • +11 (13 voturi)    
        observ ca orice stire despre USR (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:34)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        este atacata imediat de ff multi postaci anti schimbare.

        E un semn bun zic eu. BRAVO USR. Jos cu PSDeaua comunista si corupta!
      • +6 (6 voturi)    
        ca sa vezi ce (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:58)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        chestie? orice nu e psd e manipulat, nu-i asa?
      • +2 (4 voturi)    
        Ce-i, Gogule? Probleme, mă? (Marţi, 18 octombrie 2016, 13:33)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Își pierd patronii tăi penali locurile din parlament și intră în ture la Beciul Domnesc, via DNA? Rămâi fără loc de... hai să nu-i spunem ”muncă”, că ce faci tu nu este muncă, să îi zicem activitate, dat cu deștu-n tastatură, agitator-propagandist-postac-zvoner-răspândac-gargaragiu-cioflingar_electronic. Îți țâțâie trenul de aterizare, fârtate? Dacă la alegerile astea partidul tău unic, faimosul PCR-FSN-PDSR-PSD(+USL+U$D+ ALDE-UNPR) dă chix (oricum în următorii zece ani, grație politicii demografice a sus-zisului partid, de decimare prin emigrare și mortalitate naturala, o să-și piardă 50% din electorat, și Dragnea va recurge masiv la votul post-mortem)? Ce faci, emigrezi în Rusia putinistă sau Koreea de Nord(ideologia locala adaptată la noi suna ”ciuciu”)? Facem o chetă și îți plătim biletul de avion spre Phenian!
    • -30 (44 voturi)    
      Felicitari USR desi nu va avea votul meu (Luni, 17 octombrie 2016, 19:02)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui victoroul

      Identitatea unui partid este dată de oamenii care îl compun. Nu vor avea votul meu pentru ca identific acest partid ca fiind de stanga-progresista dupa comportamentul oamenilor care il compun. Vezi ultima isprava care ne lumineaza putin despre calitatea oamenilor USR aici: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1214413915289127

      Totusi felicit USR si sper ca sa nu fie o dezamagire pentru cei entuziasti care acum isi pun sperantele in acest nou partid. Sper de asemeni ca nivelul de exigenta al publicului reformist din Romania sa nu scada ca urmare a unui eventual faliment al acestui nou experiment politic.
      • -15 (19 voturi)    
        genial (Luni, 17 octombrie 2016, 21:04)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        cred ca va avea votul tuturor cititorilor timesnewroman.. de unde probabil ca s-a si inspirat.

        in alta ordine de idei, cred ca ai ramas in urma cu sistemul de vot din Romania - nu votezi partidul, ci candidatul din circumscriptia ta. pana cand nu stii exact care sunt optiunile, mi se pare un pic penibil sa te pronunti. totusi, avand in vedere ca te inflamezi la moastele unui oarecare, cred ca stim cu totii din ce directie iti bate vantul.
        • 0 (14 voturi)    
          Nu prea - amendat de CNCD (Luni, 17 octombrie 2016, 22:10)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Domnule, cred ca avem diferite notiuni despre ce inseamna calitatea unei persoane daca respectiva postare nu va provoaca cel putin o detasare instinctuala, nu zic scarba. E una sa refuzi habotnicia si alta sa arunci cu mizerie si dispret in cei care au convingeri diverse. Stiati ca respectivul domn, Bogdan Rădulescu, vicepresedinte USR Cluj, a fost amendat acum cativa ani pentru limbaj incalificabil, gen Becali/Vadim, într-o emisiune TV ? Asta nu e cam de aceeasi gravitate ca un dosar penal in USR?

          Nu va speriati. Ortodox nu sunt, nici votant PSD dar nici nu ma aliniez orbeste cu toata masa dupa USR. Am voie?
          • 0 (2 voturi)    
            desigur.. (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:23)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            Singura greseala, cred eu, este ca respectivul permite oricui sa-i citeasca postarile. In rest, din partea mea, poate sa scrie ce-i trece prin cap cat timp nu este intr-o functie publica. Trebuie sa fi fost o copilarie foarte trista daca toate bancurile cu subiecte demne de CNCD va provocau aceeasi detasare instinctuala. Poate ar trebui sa infiintati un ONG pentru protejarea dreptului de a pune botul (la propriu) pe toti mortii imbalsamati din diferite motive?
            • +2 (4 voturi)    
              Clotilde Armand isi cere iertare - o doamna (Marţi, 18 octombrie 2016, 17:17)

              cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              https://www.facebook.com/clotildearmand.ro/videos/1139420332800687/

              Ieri, intr-un comentariu care nu mi-a fost publicat de catre moderatori imi exprimam convingerea ca Clotilde Armand se va distanta de acest domn. Era usor de anticipat pentru ca Armand e de alta statura.

              Iata ca azi s-a intamplat. Asta arata ca Clotilde Armand este o DOAMNA iar voi care credeati ca un astfel de comportament poate fi tolerat sunteti departe de nivelul de civilizatie demonstrat de ea. S-ar putea ca Clotilde Armand sa isi dea seama, sper nu prea tarziu, ca este inconjurata de o turma de astfel de indivizi care nu stiu ce inseamna respectul pentru semenii care gandesc divers.
        • -2 (4 voturi)    
          s-a revenit (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:00)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          la votul pe liste, asa caaaaaa, de fapt votezi gramada de partid, iar ordinea in lista tot partidul o da.
          • -3 (3 voturi)    
            oops (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:26)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            multumesc. am ratat-o pe asta.
      • -7 (15 voturi)    
        ... (Luni, 17 octombrie 2016, 21:47)

        Dan_Nemes [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Daca nu vor avea votul tau atunci in acest caz cine va avea votul tau?
        PNL?
        PSD?
        ALDE?
        Esti un jeg de om!

        Normal ca te simti jignit in momentul in care au fost insultati oamenii care stateau ca retardatii mintali la coada sa pupe mortaciunile sfintei paraschiva pentru ca esti la fel ca si ei.
      • +3 (9 voturi)    
        Daca e asa, va avea votul meu (Luni, 17 octombrie 2016, 22:18)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Daca partidul e de stanga, atunci este exact ce are nevoie Romania pentru a iesi din marasmul post-comunist. Sper ca USR sa fie suficient de iscusit in a scoate de pe scena politica PSD-ul. In momentul de fata, oricum ideologiile sunt doar o fatada.
    • +11 (17 voturi)    
      BRAVO , de 3 ori BRAVO ! (Luni, 17 octombrie 2016, 21:39)

      ana-pat [utilizator] i-a raspuns lui victoroul

      Vreau sa vad 200.000 de semnaturi strinse si de ALDE sau PMP. Au fost bune la cumparat parlamentari sa-i vedem si la semnaturi !
  • +13 (21 voturi)    
    inca 20,000 nu 200,000 (Luni, 17 octombrie 2016, 17:06)

    RaduHH [anonim]

    corectati
    • +18 (26 voturi)    
      cate sectii de votare sunt ? (Luni, 17 octombrie 2016, 18:04)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui RaduHH

      Aveti grija sa aveti oamenu in toate. Nu cred ca exista posibilitati sa ii mai si selectionati, Pentru ca va fi greu prin satele alea cu autobuze, bani zi pungi cu "ajutoare" (vezi teleorman !).
      • +10 (16 voturi)    
        In rural nu au nicio sansa (Luni, 17 octombrie 2016, 18:46)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        E imposibil sa duca oameni acolo. Nu vor lua mai nimic de acolo, oricum. Putinele voturi de acolo or sa fie oricum "macelarite" prin metoda votului anulat.

        Sa se concentreze pe urban, sa nu lase sectiile din orase, de acolo or sa vina voturi.
        • 0 (2 voturi)    
          da,dar stii cati oameni.. (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:47)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

          ..din rural sunt in orase?!?
          Adica, in principalele centre universitare nu sunt studenti din mediul urban cat i sunt din cel rural..!

          Acum, in orice jdet, cea mai mare parte a aelectoratului e concentrata in orase, si in cele unviersitare (la noi se suprapun cucele mai dezvoltate de cele mai multe or), deci, masa electorala de la oras e mai mare decat in restul judetului..
          10% ii pot obtine si numai din Bucuresti,daca reusesc sa convinga sa iasa la vot si persoanele care s-au saturat de minciunile politice de pana acum!
      • +4 (10 voturi)    
        10%.. (Luni, 17 octombrie 2016, 21:09)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        cei 10% pe care ii are USR in sondaje sigur nu sunt de prin Teleorman, deci sunt convins ca sunt suficient de inteligenti sa nu-si iroseasca timpul cu mortii lui Dragnea si turmele de urmasi.

        o problema reala este ca fara +50% in circumscriptie un partid mic este net defavorizat de actualul sistem pentru ca partidele mari vor castiga o gramada de locuri in parlament in urma redistribuirii voturilor ramase este foarte posibil sa ne trezim ca USR nu a castigat nici macar in cazul in care candidatul are 49% si urmatorii 5 au cate 10%...
      • +6 (10 voturi)    
        USR nu este partid parlamentar... (Luni, 17 octombrie 2016, 21:17)

        Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        ...si din pacate nu va avea reprezentanti in nicio sectie de votare !!!
        Din cauza asta PMP-ul a facut alianta cu UNPR pentru a forma grup parlamental si ca sa aiba reprezentanti in toate sectiile de votrare !!!
  • -36 (62 voturi)    
    de pe tnr (Luni, 17 octombrie 2016, 17:10)

    @Mishu [utilizator]

    Noroc chior pentru USR. Au strans 500.000 de semnături de la comuniști care credeau că semnează pentru URSS :))
    • +43 (57 voturi)    
      PSD nici nu stii ... (Luni, 17 octombrie 2016, 17:37)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      .. cat de mic incepi sa fii !

      cu stadioanele, babele si galetile voastre cu tot.
      • +12 (14 voturi)    
        Trei mi-au semnat; oameni de peste 80 de (Luni, 17 octombrie 2016, 20:21)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        ani (doi vecini si cineva din familie). De ce crezi ca oamenii in varsta nu vor schimbarea si incetarea hotiei?
        • +1 (3 voturi)    
          exceptiile (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:03)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          confirma regula.
          la dvs. au fost exceptiile.
    • +1 (3 voturi)    
      foarte amuzant titlul din.. (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:48)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      ..times New Roman (TNR) !!! :))
  • +61 (77 voturi)    
    Nicusoare,te voi vota ! (Luni, 17 octombrie 2016, 17:10)

    gigiN [utilizator]

    Cel putin stiu ca nu ma pot astepta la nimic bun din partea psd,pnl,etc.
  • +8 (12 voturi)    
    corectie (Luni, 17 octombrie 2016, 17:11)

    AlexAntal [anonim]

    Inca 20.000 nu 200.000.
  • +24 (30 voturi)    
    :) (Luni, 17 octombrie 2016, 17:17)

    AlinRadu1 [anonim]

    Bine baaa!
  • -9 (37 voturi)    
    Erau de mult stranse cele 200.000 voturi (Luni, 17 octombrie 2016, 17:20)

    Miky60 [utilizator]

    Dar au tinut totul in tensiune pentru a implica cat mai mult posibilii votanti in viata partidului. Asa i-a fidelizat. Au o tactica de marketing foarte bine pusa la punct, inca o data Felix Tataru si-a facut treaba. PS Nu, nu de servicii sau ce aberatii spunea Puie Monta ci de simpatizanti.
    • +28 (36 voturi)    
      odata pentru fidelizarea.. (Luni, 17 octombrie 2016, 17:39)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      ..si a doua oara pentru notorietate!
      Tactica foarte buna, mai ales ca s-a generat a 3-a etapa a tacticii lor - "partidele" vechi au inceput sa cam temure si sa se cam subrezeasca, Nu sunt pregatite pentru acest mod de a face politica si nu au avut niciodata o asemenea reactie din partea electoratului propriu, fara sa scoata bani din buzunar.

      Acum, USR trebuie sa gaseasca o modalitate de a aduce la vot si acele parti din electorat care "nu au (avut) cu cine sa voteze", cei scarbiti d e politica etc.

      Eu nu cred ca vor iesi acei oameni la aceste alegeri, dar daca USR face in Parlament ce a facut in consiliile primariilor, sigur vor deveni o forta politica..

      Succes mai departe, USR! Votul meu il aveti asigurat!
      • +2 (12 voturi)    
        Depinde de ce vor pune pe lista (Luni, 17 octombrie 2016, 18:52)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        Trebuie sa puna oameni nu doar buni pe lista, ci si care sa "treaca sticla".

        Sorry, dar Nicusor nu e printre ei. Frantuzoaica, da! Trebuie altii asemenea si se vor putea diferentia, caci partidele clasice vad ca vor sa defileze tot cu "afumaturile" care ne sunt prezentate ca prospaturi de 25 de ani

        Si trebuie sa "combata bine", vorba lui nenea Iancu, pentru ca televiziunile si moderatorii nu or sa fie cu ei, din contra.
        • +7 (9 voturi)    
          Pentru Vasile (Luni, 17 octombrie 2016, 20:34)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

          Si daca pun oameni necunoscuti ? Oameni cinstit, care nu au fost vazuti la t.v. cu catuse la maini . Oameni care au o meserie, pe care si-o fac bine, dar sunt cunoscuti doar la locul de munca si printre vecini .
          Oameni care nu vor " combate bine" la t.v.
          Dar oameni seriosi, care vor face politica cu bun simt, pentru tara nu pentru ei. Ce parere ai de acesta varianta de politiceni ?
          • -8 (10 voturi)    
            i-auzi! (Luni, 17 octombrie 2016, 23:36)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            poate o superi pe Luluta si te vedem maine la TV cu catuse la maini! promiti ca dupa asta esti de acord sa fii considerat bandit, fara sa mai pierdem vremea cu procesul? aud? :)))
            • +6 (8 voturi)    
              Auzi ? (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:20)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              Atunci asculta ! Arestarea in functie de atitudinea anti Kovesi este o marota. Imi pare rau ca tu crezi in aceste basme.
              Sa-ti dau un exemplu, poate te dezmeticesti.
              Ghita o supara tare pe Kovesi. L-ai vazut cu catuse la t.v. ?
              Aud ?
        • +2 (4 voturi)    
          Imi cer scuze, dar.. (Marţi, 18 octombrie 2016, 13:50)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

          ..ND e un om foarte decent. Simpla prezenta in studioul unei televiziuni ridica nivelul discutiei prin argumentele aduse de acest om si prin fluiditatea si logica expunerii lor.

          Nu cant osanale, dar omul e foarte decent, si e foarte inteligent, nici macar cand e agasat nu vorbeste urat, nu ataca persoana din fata lui si asta da foarte bine in ochii celor care sustin USR..
          Nu o sa prinda la tot electoratul roman, mia ales la cei care sunt obisnuiti cu violenta, cu tipetele, cu atacurile la persoana! Dar intre acestia, sunt destui care inca asteapta o alternativa la ceea ce li se serveste zilnic..
          Pentruca, la un moment dat, orice om se satura de parizer!
    • -4 (10 voturi)    
      ei na (Luni, 17 octombrie 2016, 18:42)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      aveau pe naiba. asta este generatia care ii voteaza. pe de o parte nu are foarte mult timp liber la dispozitie si sunt si comozi, pe de alta parte lasa tot ce au de facut pe ultima suta de metri ca merge si asa. daca intentia de vot ar fi de 60+%, PSD nu ar mai putea dicta in parlament, dar intentia de vot este sub 50%.
      declaratiile din ultima vreme nu prea au creat mare zarva in tara, toata lumea asteapta pe altii sa faca ceva, gen alegerile astea. asta este realitatea. multi care au votat in primavara nu stiau de aceste reguli, nu au urmarit subiectul "politica romaneasca" in ultima vreme. va trebui mult mai mult decat tehnici de mediatizare pentru a ajunge la acest segment de votanti. iohannis a castigat cu "internautii", dar momentan publicul este inert la mesajele postate online vis-a-vis de USR.
    • +7 (13 voturi)    
      Eu daca eram in locul lor faceam mai mult (Luni, 17 octombrie 2016, 18:49)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Puneam pe fiecare cort hartii tiparite de genul:

      PSD - nimeni in strada = 1 million de semnaturi
      PNL - nimeni in strada = 800.000 de semnaturi

      Noi suntem aici sa strangem semnaturi pe bune!

      Cand esti in situatia lor (partid la inceput de drum, fara bani si structura), merita sa folosesti asta in favoarea ta. Caci ceilalti oricum au multe alte avantaje fata de tine.
  • -53 (73 voturi)    
    si alte partide au strans... (Luni, 17 octombrie 2016, 17:24)

    LearnHowToThink [anonim]

    Dar presa e interesata doar de papa lapte :))
    • +11 (23 voturi)    
      Poate ca le-au strans (Luni, 17 octombrie 2016, 17:32)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui LearnHowToThink

      Dar ei au facut in mare stil.
    • +13 (25 voturi)    
      nope, presa e intereseata.. (Luni, 17 octombrie 2016, 17:40)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

      ..de nou, de prospetime!

      Presa nu mai poate fi intereseata de relicve si penali!
    • +18 (28 voturi)    
      Mdea... (Luni, 17 octombrie 2016, 17:45)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

      .... este exact ca in alegerile din anii trecuti in care oficial nimeni nu folosea bani negri in campanie. Iar acum ne sunt dezvaluite toate magariile partidelor (multumim DNA!).

      Stai linistit ca vor iesi la suprafata toate artificiile partidelor cu semnaturile la kilogram obtinute en-gros. Iar autoritatile electorale vor fi intepate in fund pentru a scoate capul din nisip.

      Pana una alta cred ca USR-ul e singurul care a strans pe bune semnaturile.
    • +17 (25 voturi)    
      E interesata (Luni, 17 octombrie 2016, 17:52)

      omezu [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

      Pentru ca USR a strans 200.000 de semnaturi, una cate una, pe bune, cu voluntari si corturi cumparate din donatii, in strada, fara pomeni, fara CNP-uri de Teleorman si alte smecherii ca alte partide, nu spun care...doar ca incepe cu P si se termina cu SD, sau incepe cu A si se termina cu LDE
    • +12 (18 voturi)    
      Cum au strâns celelalte partide (Luni, 17 octombrie 2016, 18:07)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

      Ați văzut cumva pe stradă pe cineva să strângă semnături pentru alte partide? Corturile cu fețele plutocraților de Tăriceanu și Constantin sunt plantate peste tot, dar goale permanent. PNL și PSD nici nu s-au deranjat.

      Ăștia doar au pus scribii de la tineret, actuali sau viitori studenți pe la fabricile de diplome, să semneze ei, apoi să copieze baze de date cu semnături și să semneze în locul altora. Dacă le iei tabelele la bani mărunți, o să vezi că sunt pline de morți, CNP-uri inventate, duplicate, sau persoane care habar nu aveau că au semnat pentru vreun candidat. Nu m-ar mira să fie și numele meu pe acolo.
    • +10 (14 voturi)    
      Da, a strans PSD-ul 1 milion de semanturi (Luni, 17 octombrie 2016, 18:54)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

      In 20 de zile si fara sa fie nimeni pe strada.

      Pai, la numarul asta de semnaturi, ar fi trebuit sa fie cozi la sediile PSD ca la moastele Sfintei Varvara!

      Dar nu a fost nimeni. Au fost niste trepadusi prin birouri care au copiat la greu tabele cu CNP-uri de la regii si altele asemenea.
    • -3 (13 voturi)    
      bla bla (Luni, 17 octombrie 2016, 19:08)

      The Great Cornholio [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

      cand ai 400000 de membri in partid si notorietate cred ca e usor sa depui o lista cu 1000000 de semnaturi. fiecare membru aduce inca 2.

      cand ai 500 de membri e putintel mai greu. fiecare membru trebuie sa aduca cate 400. cam de 200 de ori mai multe.

      unde e senzationalul?
      • +2 (4 voturi)    
        E senzational (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:12)

        Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui The Great Cornholio

        Invierea mortilor nu ti se pare suficient de senzationala? Unii si-au facut religie in jurul fenomenului... :-)
    • -2 (4 voturi)    
      Ai dreptate! (Luni, 17 octombrie 2016, 20:34)

      happylight [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

      Nu e uns cu toate alifiile ca alde Tariceanu, Dragnea, Ponta, Blaga, Basescu....si lista e luuuunga cat aproape tot parlamentul si mai mult decat atat!
  • +34 (48 voturi)    
    Bun, bun așa! (Luni, 17 octombrie 2016, 17:26)

    Wasile [utilizator]

    Și eu am semnat pentru USR.
    Dacă măcar 10% din cei ce zic "eu nu am cu cine vota, nu votez că oricum nu au șanse cei buni, etc." - știți voi toate discursurile astea defetiste - ar încerca măcar ceva, orice, chiar și o semnătură pentru USR, atunci ar fi mai bine pentru toți.
    Chiar și pentru cei ce trăiesc din ajutoare sociale, pensii, bugete locale și generale - căci nu doar pomana trebuie să caracterizeze nația asta!
  • +49 (65 voturi)    
    o veste foarte buna! (Luni, 17 octombrie 2016, 17:27)

    omezu [utilizator]

    Iar acum borfasii vor incerca din rasputeri sa blocheze cum pot candidatura USR. Contestatii, actiuni in instanta, calomnii, etc, tactici securiste. E periculos pentru mafia P$D ca un partid curat de 9-10% sa intre in parlament si sa stea cu ochii pe ei. Uitati-va la Firea...nu mai poate sa faca si ea un jmen linistita ca si aflam de el.
    • +11 (21 voturi)    
      Obișnuit (Luni, 17 octombrie 2016, 18:09)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      USR sunt obișnuiți deja. Mai țineți minte sondajul ăla de la alegerile locale pe care îl flutura PNL-ul și în care Nicușor Dan era pe locul 4, iar Predoiu era aproape de Firea?

      Nici până în ziua de azi nu au dat o explicație pentru el. Nici până în ziua de azi nu și-au cerut scuze pentru minciună. Scuzele astea le datorau chiar dacă nu era vina lor, dar clar acolo a fost o rea intenție.
    • +5 (11 voturi)    
      mda, lovituri sub centura. (Luni, 17 octombrie 2016, 18:50)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      sa nu uitam de atacurile indirecte la tehnocrati. sunt lovituri catre USR pentru ca ei nu au pe cine altcineva sa sustina la guvernare. uite-i pe astia ca nici cu ei nu are cum sa va fie bine. si mesajul este directionat catre cei din domeniul public, sa nu cumva sa le vina idei sa voteze pentru altcineva decat garda veche. este o batalie de dat acolo, pentru ca "dezbinarea" romanilor s-a axat intotdeauna pe cei care depind de stat, pe ideea ca vin astia si "va taie salariul/pensia/ajutoarele", mesajul pe care il repeta insistent mustaciosul.
  • +24 (36 voturi)    
    bravo! (Luni, 17 octombrie 2016, 17:30)

    cladob [utilizator]

    felicitari
  • +26 (36 voturi)    
    Daca se mobilizeaza toata lumea intreaga la cap, (Luni, 17 octombrie 2016, 17:31)

    dexpropriat [utilizator]

    PSD + ALDE devin istorie.
    • +7 (9 voturi)    
      ... (Luni, 17 octombrie 2016, 20:55)

      Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      Din pacate nu devin istorie . Daca ne luam dupa sondajul facut de Nicusor , tragic ce se va intampla . PSD va forma majoritate cu ALDE , din pacate .

      Eu sunt convins totusi ca USR va lua mai mult de 10% cat estimeaza actualele sondaje, toata miscarea asta cu stransul de semnaturi a mobilizat foarte multa lume. Pe de o parte noi astia care oricum am fi votat suntem de 3 ori mai determinati sa votam , "nu va lipsi unul" cum s-ar zice , mergem si trecem cu stampila prin foaie . Deci eventualii absenti (ca e racit copilul sau alt motiv) ,din votantii loiali ,vor fi foarte putini . Pe de alta parte , sunt multi care acum au descoperit USR-ul . Va mai mai mult de 10% , dar nu suficient .

      Cele doua mari probleme ale USR sunt observatorii in sectiile de vot (daca aveti timp , oferiti-va , hai sa facem un ultim efort) si votul+observatori la sate . La sat vor lua cate 2 voturi si vor fi si alea anulate de baieti , daca nu supravegheaza nimeni . Si intr-o Romanie 50% rurala...

      Singura sansa ramane o prezenta masiva la vot , in special la oras care nu vad totusi cum s-ar putea poduce (parca vad ca mai si ploua pe 11 dec) , si poate tine Alzheimer cu noi si uita batranii de la sate sa voteze pe linie PSD+ADLE , incolonati , de la 7 dimineata.
      • +2 (4 voturi)    
        Mai este si (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:31)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

        diaspora. S-au depus deja listee cu candidatii USR pentru diaspora. Si se infiinteaza mai multe sectii de votare. Daca se mobilizeaza diaspora ii dam peste cap pe PSD + Alde !
      • +1 (1 vot)    
        sunt de acord cu tine.. (Marţi, 18 octombrie 2016, 17:55)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

        ..dar mai este nevoie de o mobilizare, asa cum ne-a invatat "localele" : trebuie sa fim prezenti in cat mai multe sectii de votare pentru a nu mai pierde "la numaratoare" (nu conteaza cine, cum, cand voteaza; conteaza cine numara voturile)!
  • +12 (24 voturi)    
    Au strans nu numai semnaturi, ci si notorietate (Luni, 17 octombrie 2016, 17:33)

    Miky60 [utilizator]

    Foarte buna campania dusa de Felix Tataru si USR. Prin faptul ca s-a folosit de simpatizanti sa stranga semnaturi, nu doar prin sediile teritoriale, ci direct prin oameni, asa a reusit sa isi faca publicitate directa, la om, fara consturi suplimentare. A folosit cei care strang semnaturi in loc de a da bani pe media. Iar faptul ca a lasat pe ultimul moment desi le avea cu siguranta mai de mult, a facut ca acesti oameni sa devina chiar ambasadorii partidului. Un fel de MLM (Multi Level Marketing, in genul celebrei firmei de cosmetice sau celebrei firme de prafuri pentru slabit pentru cine nu stie). Iar strategia care a mers si cu Iohannis pe acelasi principiu (promovam o imagine pe care o vrea lumea ca antiteza la ceva rau, nu promovam efectiv omul ci ce ar vrea ei) este din nou castigatoare.
    • +7 (9 voturi)    
      nu (Luni, 17 octombrie 2016, 20:02)

      Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      nu au fost stranse de mult. Abia acum s-au facut, cu ce s-a expediat la sfarsitul saptamanii trecute. Multi voluntari anonimi carora nimeni nu le-a cerut-o, au venit cu cate 1,2,3 foi conpletate la corturile de campanie si asa s-a facut acest ultim calup major de semnaturi,
  • -13 (31 voturi)    
    era si culmea (Luni, 17 octombrie 2016, 17:37)

    xanti [utilizator]

    Daca nu reuseau sa stranga 200000 erau penibili rau.
    Oricum 200 000 de simpatizanti nu inseamna si votanti care ar insemna 2%.
  • -8 (20 voturi)    
    pleeeease (Luni, 17 octombrie 2016, 17:37)

    L8MA [utilizator]

    Rugam fotografii/filmulet cu teancurile de semnaturi stranse pe bune!
    Multumim echipei!!!!!!!!!!!!!!
  • +15 (27 voturi)    
    sustinere hn (Luni, 17 octombrie 2016, 17:43)

    simur [utilizator]

    bravo nicusor si la mai mare!!!
  • +7 (19 voturi)    
    PCR/PSD/FSB ar reusi asta in 2 ore! (Luni, 17 octombrie 2016, 17:43)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    .
    • +1 (1 vot)    
      P$D + penele + emanatii FSN (Miercuri, 19 octombrie 2016, 18:36)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      gen pemepe si aldie...NU vor avea 49 % din Parlament ! sa ii vad Giamparaua Dansand !
  • -15 (33 voturi)    
    Ura! (Luni, 17 octombrie 2016, 17:44)

    cafo [utilizator]

    Ma bucur cat pot de tare, as spune ca la fel de tare ca in ziua cand a iesit Emil Constantinescu presedinte cu cei 200.000 de specialisti.
  • +19 (31 voturi)    
    felicitari! (Luni, 17 octombrie 2016, 17:46)

    popaciuca [utilizator]

    au un vot de la mine + cele de la parinti si bunici - numai asa ii linistim pe P$D, PNL, ALDE eeee :)
    • -13 (27 voturi)    
      Serios ? (Luni, 17 octombrie 2016, 17:55)

      micul_licurici [utilizator] i-a raspuns lui popaciuca

      Cum i-ai convins pe parinti si bunici sa voteze USR ?
      • +10 (20 voturi)    
        Ai fi surprins... (Luni, 17 octombrie 2016, 18:58)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui micul_licurici

        Cum nici cei de 20+ de ani nu-s o masa compacta si aliniata in corpore la un partid/om sau altul, nici cei mai in varsta nu sunt, oricata zazanie intre generatii incearca unii sau altii sa bage (ganditi-va singur cui servesc astfel de diviziuni fortate). Nici moldovenii nu voteaza toti cu PSD, nici pe departe, nici clujenii toti cu "fortele binelui", care-or fi alea etc.
        In ce ma priveste, "tura asta" n-am apucat sa fac nimic (cel putin in comparatie cu 2012, cand sotia mea si cu mine am strans mult peste 100 de semnaturi pentru candidatura la primarie a lui ND), dar m-am bucurat sa constat ca nora si fiul meu s-au implicat cu multa energie.
        La noi cel putin asa a functionat - eu i-am convins pe ei, nu invers.
        De altfel, daca te uiti la cei care ies in fata de la USR... nu sunt oameni chiar foarte tineri.
        Oricum, ma amuz inca de pe acum de groaza "establishmentului" ca li se clatina sandramaua si scapa de lucrurile de sub control.
        Fac pariu ca vor urma mizerii dintre cele mai urate, artileria cu rahat va trage necontenit in urmatoarele saptamani... ba, cine stie, poate chiar si domnii Basescu si Tariceanu vor face un armistitiu in fata inamicilor comuni...
      • +3 (7 voturi)    
        Am strins 3 semnaturi; toti octogenari (Luni, 17 octombrie 2016, 20:50)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui micul_licurici

        ca sa-l parafrazez pe Corneille, nu prea e legatura intre varsta si valoarea unui om. Nici in sus, nici in jos.
  • +21 (37 voturi)    
    GO! GO! GO!! (Luni, 17 octombrie 2016, 17:52)

    SorinConstantinoaia [anonim]

    Probabil dupa 27 ani nefaști pentru România, se va schimba ceva...Doresc mult succes echipei USR!
  • +12 (28 voturi)    
    ! (Luni, 17 octombrie 2016, 18:11)

    Kpriciu [utilizator]

    Forta USR !!!
  • -10 (26 voturi)    
    De trei ori: URA! URA! URA! (Luni, 17 octombrie 2016, 18:36)

    Don Ciccio [utilizator]

    Ca pe vremuri: Cincinalul, in patru ani si jumatate!
  • -19 (37 voturi)    
    nicusor (Luni, 17 octombrie 2016, 18:44)

    bobyrou [utilizator]

    decat sa votez pe arogantul de nicusor sau panarama lui de partid... mai bine stau acasa in ziua votului si ma uit la home alone
    • +7 (13 voturi)    
      Au iesit la rampa vizatii,frustratii (Luni, 17 octombrie 2016, 20:07)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      preplatiti.Cate unul pe 10 nick-uri,multe din ele noi-noute .Disperare mare in tabara rosie.Greu,foarte greu.Scapa cine poate.
      • -3 (7 voturi)    
        rosie? (Luni, 17 octombrie 2016, 23:41)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

        sa nu-mi spui ca sorosistii "corecti politic" sunt de dreapta, tovarasele :)))
        • +1 (1 vot)    
          va spune lumea Bol$hevici (Miercuri, 19 octombrie 2016, 18:38)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          si nu acceptati ? mergeti la culcare..Iepoca de aur El Insusi si Dottore + Lord Penal de TR e gata ! GAME OVER !
    • +3 (11 voturi)    
      Eee vrajeala (Luni, 17 octombrie 2016, 20:22)

      gogu70 [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Stai pe naiba acasa, te duci sa-l votezi pe Dracnea
    • +5 (15 voturi)    
      Cmonnn, dupa atatia ani de aroganta extrema (Luni, 17 octombrie 2016, 20:37)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      pesedista, Bonbo si cu Pontanel ducand-o chiar la extrem, tu te caini ca Nicusor e arogant???? Esti sigur ca nu le confunzi, bunul simt cu aroganta?
      Da nu-ti fa griji pt voturi, ca USR nu se bazeaza pe zombii. Ei vor sa scoata la vot Clasa Normala din Romania...sa le dea in cap la Zombii.
    • +2 (8 voturi)    
      E o idee excelenta! (Luni, 17 octombrie 2016, 23:13)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Bravi, asa sa faceti, stati acasa. Asa e cel mai bine pentru toata lumea.
      • -4 (4 voturi)    
        lol (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:34)

        bobyrou [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        lol, chiar credeai ca stau acasa... votez ORICE ALT PARTID dar nu: USR, PSD, PNL sau ALDE.
  • -3 (11 voturi)    
    Cica la Nicusor. (Luni, 17 octombrie 2016, 19:56)

    Carpi [utilizator]

    Promite ca o sa lupte ca niciodata pentru ca sa nu fie
    nevoie de atat de multe semnaturi !!!
    Adica nu pomeneste nimic de reducerea pragului electoral ! , macar la 3 %.!.
    Adica sa fie sufocat in continuare orice partid nou format care ar lupta eficient impotriva coruptiei !!
    Asa este la unii oameni. Cum ajung la ,,mierea puterii", obtinand in sondaje mai mult de 5%, imediat isi arata ,,goliciunea" caracterului ,,politic" !!
    Ceausescu, (si el tot oltean) cam la fel s-a catarat pe treptele puterii !!. In anii 60' a ,,pozat" in: mare ,,democrat", ,,prieten" cu poporul, mare colaborator cu restul politicienilor !!. Iar dupa ce a prins bine in maini haturile puterii, prin anii '70, a nimicit orice opozitie !!
  • 0 (2 voturi)    
    Nu-nteleg (Luni, 17 octombrie 2016, 20:22)

    Cetateanu [utilizator]

    Pe https://semneaza.usr.ro/ scrie 160093. Deci care este realitatea?
    • -4 (8 voturi)    
      s-a rezolvat (Luni, 17 octombrie 2016, 23:43)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

      intr-o ora jumate au mai strans 40.000 :)))
      • +2 (2 voturi)    
        Simplu (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:27)

        Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Ca sa ajunga pe site, trebuie numarate si verificate, cat se poate. Asta dureaza.
  • +5 (15 voturi)    
    ! (Luni, 17 octombrie 2016, 20:25)

    neo13 [utilizator]

    ii montez pe membrii familiei si de la mine au 6 voturi.
  • +8 (20 voturi)    
    Cum ma fratilor? (Luni, 17 octombrie 2016, 20:43)

    traian_mari [utilizator]

    Votati pentru USr, partid condus de un olimpic intrenational la matematica. in loc sa votati cu hotii care au ruinat Romania in ultimii 25 de ani? Sper sa va treziti odata...cu toate ca eu personal cred ca e prea tarziu.....USR ai votul meu!
    • -10 (16 voturi)    
      sa-l punem langa Iohanis - foarte bun la fizica (Luni, 17 octombrie 2016, 22:25)

      N.S. [utilizator] i-a raspuns lui traian_mari

      sa studieze impreuna paralelismul!
  • +7 (17 voturi)    
    Acum, trebuie iesit masiv la vot (Luni, 17 octombrie 2016, 20:55)

    Zimbru [utilizator]

    Ne mai ramane de iesit masiv la vot ca sa curatam PSD+ ALDE din Parlament. Daca fiecare ar convinge pe un prieten, parinti, copii etc. sa participe la vot, sa dea votul celor de la USR, partidele corupte nu ar mai avea nicio sansa. Acum se duce batalia finala, nu mai e mult. PSD-ul a pierdut presedentia, guvernul, daca nu sunt majoritari in Parlament, reforma devine ireversibila.
  • +5 (11 voturi)    
    cnp (Luni, 17 octombrie 2016, 21:16)

    ileana14 [utilizator]

    Pot afla de la Biroul Electoral pe ce listă/e de semnături apare CNP-ul meu? Am semnat pe o singură listă, dar fiind bugetară, nu m-ar mira să fi „semnat” și în altă parte.
    • +1 (7 voturi)    
      ... (Luni, 17 octombrie 2016, 22:58)

      Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui ileana14

      Daca afli cumva , da un reply aici te rog , o sa verific postul in urmatoarele zile .

      Nu de alta dar sigur sigur apar si eu pe ceva lista (in afara celei de la USR) . Si de apar , sa fiu al dracu de nu fac plangere penala .
  • +3 (13 voturi)    
    Alegeri (Luni, 17 octombrie 2016, 21:38)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    mafia securisto-comunista trebuie sa dispara de pe scena politica. Ne-am saturat de FES!. Bravo USR. Voi vota. ROMANIA TREBUIE SA SCAPE DE ASA-ZISELE PARTIDE CARE SUNT DOAR GRUPARI DE CRIMA ORGANIZATA PUSE PE FURT. Jos cu urmasii criminalului Iliescu si a celor de teapa lui Ponta, Dragnea, Ghitza, Tariceanu, Gorghiu etc,
  • +3 (15 voturi)    
    Mergem la vot, avem cu cine! (Luni, 17 octombrie 2016, 22:02)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Pentru prima data!
    • -3 (9 voturi)    
      nu mai spune! (Luni, 17 octombrie 2016, 23:45)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      asa ziceau fraierii si in 1996 (CDR), si in 2004 (DA), si in 2014 (Iohannis)! tot nu v-ati lamurit cu Mesia astia politici? what a bunch of nitwits :)))
      • -4 (8 voturi)    
        Fiecare ciclu politic cu Mesia lui (Marţi, 18 octombrie 2016, 0:03)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        De data asta e randul USR se pare.
        Unii nu invata lectia.
        • +1 (5 voturi)    
          Lectia fiind, desigur, evidenta (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:47)

          Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

          Trebuie votat cu cei siguri, stabili, de la care stim la ce sa ne asteptam.
          Decat niste unii care s-ar putea sa ne dezamageasca, mai bine niste borfasi dovediti, caliti in lupte grele cu anticoruptia, de la care stii sigur ca nu te poti astepta decat la noi ciordeli, noi marsavii samd - ca doar asta stiu sa faca si asta au facut toata cariera lor.

          PSD raman cei mai de incredere, dar si PNL, si ALDE, si PMP au oameni de mare valoare din acest punct de vedere.

          Mi se pare o atitudine cat se poate de inteleapta. Continuati s-o promovati cat mai insistent si pe toate canalele - desigur, absolut dezinteresat, doar din altruism pentru aia care e mai prosti de felul lor, asa, ca mine, si insista sa caute si sa spere in alternative.
  • +2 (8 voturi)    
    verifica cineva semnaturile astea? (Luni, 17 octombrie 2016, 22:20)

    N.S. [utilizator]

    si nu doar ale USR-ului ci ale tuturor! pariem ca minim 50% sunt contrafacute?
  • +1 (13 voturi)    
    Hai USR, hai la vot!!! (Luni, 17 octombrie 2016, 23:23)

    mihai1986 [utilizator]

    Toti care nu ati fost la vot din dezgust pt. clasa politica, pt. lipsa unei alternative viabile, e momentul sa iesiti la vot. Avem pe cine vota, premierul Ciolos e cel mai bun, Romania are o mare sansa...Hai USR, nu ne dezamagiti!!!
    • -4 (12 voturi)    
      sucker (Luni, 17 octombrie 2016, 23:46)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui mihai1986

      ai auzit de idiotii utili? studiaza problema, ai motive intemeiate :))
      • +4 (4 voturi)    
        Nu (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:50)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Am auzit in schimb de mocofani sfertodocti, cu ifose, dar incapabili sa poarte o discutie civilizata fara sa-si insulte interlocutorul.
        Nu-i nevoie sa studiati problema, va este cat se poate de apropiata.
      • 0 (2 voturi)    
        Dar tu.. (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:59)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        ... ai auzit de idiotii inutili?
        Pe cine pacaleste acum seductia actualei clase politice? Studiaza problema, ai motive intemeiate :))
  • -6 (16 voturi)    
    ciudat (Luni, 17 octombrie 2016, 23:31)

    srpc [utilizator]

    in 3 saptamani au strans peste 180.000 de semnaturi? ei fiind un partidulet cu cateva mii de membri si la fel de putini sustinatori activi? cel putin ciudata performanta!
    • +9 (11 voturi)    
      Nu e de mirare (Marţi, 18 octombrie 2016, 4:41)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Legea voastra e foarte buna sa impiedice accesul in parlament al partidelor care nu fac parte din mafie. Intr-adevar e foarte greu sa strangi corect semnaturile necesare.

      Deci nu e de mirare ca te miri. Dar n-aveti curajul sa cereti o verificare, macar prin sondaj. Pentru ca daca verificam, atunci voi partidele uslamiste ati da de necuratul. Ma indoiesc ca ati muncit in teren semnaturile alea multe. Iar pentru voi uslamistii in general, daca nu furati si nu trisati, viata nu are farmecul haiduciei.
    • +5 (9 voturi)    
      nu crezi sau nu vrei sa crezi (Marţi, 18 octombrie 2016, 4:52)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      nu performanta lor e ciudata ci tu esti un ciudat superactiv aici pe hn.Porti grija oamenilor care s-ar putea pacali votind cu un partid imaculat, in conditiile in care partidele parlamentare actuale sunt iremediabil compromise. Chiar a disparut bunul simt?? Inteleg : slugi, slugi dar totusi...
    • +3 (7 voturi)    
      Eu unul... (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:09)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      ... nu sunt membru de partid, dar am adus personal 0,01% din totalul semnaturilor necesare USR-ului.
      Niciunul dintre semnatarii de pe listele intocmite de mine nu este si nu a fost membru USR.
      Eu zic mai degraba sa te intrebi cum au strans PSD-ul un milon de semnaturi iar PNL-ul 800mii de semnaturi in trei saptamani fara cozi la sediile de partid, fara oameni la corturi, fara vreo implicare semnificativa.
  • +2 (8 voturi)    
    ma bucur (Marţi, 18 octombrie 2016, 7:24)

    Francisc 1 [utilizator]

    ca am pe cine vota , altfel nu cred ca ma duceam !
  • -3 (7 voturi)    
    cum rămâne cu atitudinea lor antisistem ? (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:59)

    vrempeBaselamititica... [utilizator]

    în condiţia în care susţinerea unui guvern cioloş îi apropie inevitabil de pnl (deci implicit pdl) şi klaus ?

    l-am votat pe nicuşor acum 4 ani la locale dar acum nu mai ştiu...
    • 0 (4 voturi)    
      Sustinerea unui guvern tehnocrat (Marţi, 18 octombrie 2016, 12:09)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

      Faptul ca USR sustin un guvern tehnocrat, care a facut intr-un an mai mult decat alte guverne in 26 ani, mi se pare firesc. Daca si PNL-ul considera ca Ciolos e bun, e treaba lor, este si asta o veste buna. Ciolos nu a luat pozitie pentru vreun partid politic. Iar USR-ul nu face decat sa sustina pe cei care au facut treaba si care pentru prima oara au pus tara inaintea intereselor personale.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri