Proiectul de lege prin care mamele cu mai multi copii primesc "pensie speciala" intre 600 si 1000 lei si medalia "mama-eroina", adoptat tacit de Senat

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Luni, 17 octombrie 2016, 16:33 Actualitate | Politic

Ninel Peia
Foto: cdep.ro
Senatul a adoptat tacit proiectul de lege al deputatului PSD Ninel Peia prin care femeile care au nascut cel putin trei copii primesc o indemnizatie viagera lunara, pentru toata viata, iar cele care au cinci copii sau mai mult primesc si medalia de "Mama - eroina". Aceste "pensii speciale" sunt cuprinse intre 30% si 50 % din salariul mediu net pe economie, adica intre 630 si 1000 lei.

Proiectul a trecut tacit de Senat intrucat s-a depasit termenul de dezbatere si vot si merge, in forma initiala, la Camera Deputatilor, camera decizionala.

"Se acorda o indemnizatie viagera lunara pentru mamele care au nascut si crescut 3 copii sau mai mult de 3 copii. Indemnizatia viagera se acorda in fiecare luna, dupa cum urmeaza: pentru mamele care au trei copii se acorda indemnizatie de 30% din salariul mediu net pe economie, pentru mamele care au 4 copii se acorda 40% din salariul mediu net, pentru mamele care au cinci copii sau mai mult de cinci - 50%. Pentru mamele care au 5 copii sau mai mult de 5 copii se acorda titlul si medalia de Mama- eroina. Acordarea sumei ce ii revine mamei nu este conditionata de obtinerea unui alt venit si nu se impoziteaza", se arata in proiectul de lege.


In expunerea de motive, Peia afirma ca, in ultimii 25 de ani, in Romania, s-a instalat 'un vrajmas insidios care ne ameninta serios devenirea'. El adauga ca profesorul Vasile Ghetau, directorul Centrului de cercetari demografice al Academiei Romane, a ajuns, in urma unui studiu, la un deznodamant sumbru: populatia Romaniei, in 2050, va fi de 16 milioane de locuitori. Potrivit studiului amintit, in anul 1990 s-au nascut in tara noastra 314.746 de copii, in 2011 - 196.242 de copii, iar in 2013 - 176.000. Altfel spus, subliniaza initiatorul, natalitatea a scazut la jumatate.

"Concluzia este infioratoare: romancele nu mai fac copii. Viata grea, eventualitatea luarii caii strainatatii la un moment dat, asteptarea unei clipe favorabile sau a unui serviciu mai bun, toate pot fi argumente pentru orice femeie din Romania pentru a evita, prelungi sau chiar nega o posibila maternitate. Daca nu vom adopta acum masurile de mare si urgenta necesitate, avem toate sansele sa ne diluam ca popor in masa tot mai mare de migranti, de venetici, ce vor gasi aici si paine buna si conditii minunate fata de locurile lor de provenienta. O voi numi 'legea Mamelor-eroine' pentru ca nu ma tem de cuvinte. O femeie care se dedica cresterii si educatiei a trei sau mai multi copii poate fi numita, fara indoiala, a fi mama-eroina. Sacrificiul ei de acum garanteaza viitorul nostru, al tuturor, al romanilor si al patriei lor", mai scrie Peia in expunerea de motive.

Intrebat, la momentul depunerii proiectului - luna februarie, daca nu se teme ca acest proiect ar putea fi vazut ca o masura populista, in contextul anului electoral, Peia a explicat ca in actuala conjuctura parlamentara a adunat suficient sprijin politic pentru a trece legea, transmitea Mediafax.

Sotia deputatului Ninel Peia s-ar afla chiar in aceasta situatie, pentru ca cei doi au impreuna trei copii. Deputatul a precizat ca ii va cere sotiei sale sa nu solicite aceasta indemnizatie, pentru a nu fi considerat conflict de interese.

Totodata, deputatul PSD a spus ca se vor aduce amendamente acestui proiect de lege, in asa fel incat si barbatii care sunt singuri, dar care cresc trei sau mai multi copii, sa beneficieze de indemnizatie.










78403 vizualizari
  • -10 (26 voturi)    
    Urmasi (Luni, 17 octombrie 2016, 16:44)

    Bocai [utilizator]

    Sunt cu totul de acord ca aceasta lege.Este mai logica si mai necesara decat toate sinrcurile acordate , magistratilor, militarilor ,parlamentarilor si a altor acoliti.
    • +19 (23 voturi)    
      ar trebui sa te intereseze (Luni, 17 octombrie 2016, 17:15)

      paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui Bocai

      distributia separarii etnice a mamelor cu >=2 copii;
      apoi separarea nivelului de educatie, venitului s.a.

      Le vom afla peste cativa ani cand statisticile se vor fi cumulat...
      daca se va gasi unu cu sange in instalatie sa nu se teama de incorectitudinea politica a acestui demers .

      De abia dupa ce ai distrbutiile astea in fata te poti apuca sa concepi legea... da de ce scriu eu astea aici? pentru ca am o banuilala ca individul asta nu numai ca nu cunoaste informatiile astea dar proabil ca nici nu s-a gandit la ele, deoarece
      initiativa lui e puternic nediscriminatorie - ceea ce in cazul asta inseamna ca poate fi imbunatatita (asta ca sa nu zic ca e proasta) -

      si in plus, in textul motivarii nu citesc decat usoare platitudini cu iz populist...ma asteptam si la ceva argumente...

      eu incerc sa raman totusi optimist.
      • +21 (23 voturi)    
        Eroina cu 6 cazuri sociale (Luni, 17 octombrie 2016, 19:00)

        banatul e fruncea [utilizator] i-a raspuns lui paranoid_android

        Unele "eroine" au crescut 6 pura... scuze... copii, care au ajuns cazuri sociale si contribuabilii le platesc intretinerea toata viata... Mai corect ar fi, ca un procent din taxele copiilor sa ajunga la parinti... Daca cresti 4 copii care sunt performanti in domeniile lor, primesti mai putin daca faci 6 infractori/someri/asistati...
        • +13 (13 voturi)    
          e un atentat indirect la populatia de etnie (Luni, 17 octombrie 2016, 23:22)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

          romana.
          Sunt favorizati tiganii, cei care deja fac asta de zeci de ani ...nasc copii si nu le pasa de ei.
          Vor deveni votanti psd, distrugatorul neamului romanesc.
          Acum o suta de ani sarbii erau majoritari in Kosovo...
          • +2 (2 voturi)    
            Poporul roman i-a vrut conducatori, (Marţi, 18 octombrie 2016, 16:57)

            Carpi [utilizator] i-a raspuns lui rov

            timp de mai multi ani pe Ion Iliescu si Adrian Nastase !!. Influnta semenilor promovati de acesti lideri ramane forte mare in PSD !!
            Acum prin acesta lege, chiar si dupa 27 de ani, poporul roman va suporta efectul naivitatii din Duminica Orbului !!
          • +1 (1 vot)    
            Sursa: Ninel Peia blog (Marţi, 18 octombrie 2016, 17:36)

            Carpi [utilizator] i-a raspuns lui rov

            ,, Eu, Ninel Peia, deputat roman, am fost informat ca sunt peste 22.000 de tradatori de neam si tara, soldati bine instruiti si aflati la indemana lui Soros si care s-au infiltrat in toate punctele cheie ale societatii romanesti, si au pus gheara lor infecta in mai toate institutiile-cheie ale statului......."

            Macar Vadim nu si-a ascuns prin nume unele origini ale sale neromanesti !.
            Dar Peia se comporta cam la fel, dar de data asta fara sa aiba nume rusesc !!
            Nu cumva tot proiectul asta de lege a venit ,,pachet" de la Moscova ??. Cum a fost de altfel si proiectul ,,Frontul Salvarii Nationale"!!
          • +2 (2 voturi)    
            REZOLVARE SIMPLA! (Marţi, 18 octombrie 2016, 20:19)

            ParnicLaurNico [anonim] i-a raspuns lui rov

            Sunt mamica de 4 si insarcinata cu cel de-al cincilea copil. SUNT romanca :) Cred ca ascesti bani ar trebui dati sub forma de bonuri valorice prin care sa se poata cumpara rechizite, haine si/sau alimente/produse pt ingrijirea bebelusilor! In felul acesta s-ar rezolva toate nedumeririle si nemultumirile...
        • +1 (5 voturi)    
          asa este (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:56)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

          personal nu cunosc nicio mama romanca care sa aiba 6 copii, nici macar la mine la tara in Oltenia (stiu doar o femeie care avea vreo 10 copii, dar era deja caz patologic). In schimb femei de etnie roma cu peste 6 copii cunosc.
          Pe de alta parte, sa stiti ca nici romii nu mai fac asa de multi copii ca inainte. Se opresc si ei la 2, hai 3. A patruns civilizatia si in etnia roma. Poate in comunitatile de romi rurale, foarte sarace, sa faca cate 6 copii. Dar la oras nu mai fac nici ei asa multi copii.
    • +39 (45 voturi)    
      sigur (Luni, 17 octombrie 2016, 17:26)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Bocai

      O sa se bucure de ea toate pirandele si toti asistetii sociali care stau in crisma si beau pe caiet in asteptarea alocatiilor copiilor. Care copii intre timp aduna lemne de foc, au grija de animalele de pe linga casa si se pregatesc de bataia administrata de parinti cind vor reveni de la crisma.

      Daca vrei sa incuraqjezi natalitatea, mareste numarul de crese si gradinite, ofera un sistem de after-school gratuit sau la un pret la care sa fie accesibil si aluia su salariul minim, creeaza un sistem de transport scolar gratuit (sau nu), asigura prezenta manualelor obligatorii la inceputul anului si nu la sfirstiul lui, da niste burse la copiii saraci, da nu bani, ci rechizite scolare sau haine, asigura transportul spre scoala a copiilor de la tara, ramas acu in obligatia primariilor care de multe ori nu au fonduri pentru asha ceva sau pur si simplu nu le pasa. Si lista ar putea continua la nesfirsit daca intr-adevar te intereseaza sa cresti natalitatea la toti cetatenii. Da' in republica asistata romania, cel mai mare succes il are datul de pomeni pe degeaba, sa aibe votantii psd bani de stat in crsima toata ziua.
      • 0 (4 voturi)    
        Common sense (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:28)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Ce spuneti ar fi ceva normal..dar din pacate romanii sunt prinsi in lupta a 2 gasti fiecare cu planuri diferite pt Romania
    • +13 (13 voturi)    
      Ori ai 5 copii ori 5 neuroni (Luni, 17 octombrie 2016, 22:34)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui Bocai

      În secunda următoare vom avea câteva zeci de mii de pirande care nu au cotizat un sfanț dar care vor lua cu sacul. Nu mai zic de ce motivație vor avea restul să decină eroine, singurul fapt eroic fiind turnarea iepurească de copiii.
      Cine plătește? Păi proștii care în ziua votului aleg să facă altceva pentru că "n-ai cu cine, dom'le" sau fiindcă "toți sunt la fel" ori pen' că "politica e curvă" și li se face lehamite.
      Las' că merg la vot eroinele care mai mult ca sigur sunt mame de viitoare eroine.
  • +40 (46 voturi)    
    mda... (Luni, 17 octombrie 2016, 16:44)

    liviu_ [utilizator]

    oficial o sa ne schimbam numele in rromania!

    nu serios... chiar nu conteaza daca persoana aia munceste?!
    daca se vroia asta nu era mai simplu sa aiba o reducere la impozitul pe venit?! macar sa castige mai multi bani femeile care muncesc, nu trantorii

    PS: https://www.youtube.com/watch?v=gK40UlBn8Mo
  • +31 (37 voturi)    
    Ce ma bucur! (Luni, 17 octombrie 2016, 16:45)

    mitg [utilizator]

    Dar noi, platitorii de taxe, ce dracu primim?

    Trotuarele sunt mizere, drumurile se surpa la 6 luni dupa inaugurare, igiena si aspectul anumitor spitale te face sa crezi ca daca te operezi intr-o camera de hotel Hilton ai mai putine sanse sa te imbolnavesti, facultatile au mobila de pe vremea lui Petru Groza, armata poate garanta securitatea pret de ... 72 ore s.a.m.d.

    Nu mai dati numai pensii, cretinilor, ca intr-o buna zi nu va va mai da nimeni taxe din care sa platiti aceste pomeni.
    • +29 (31 voturi)    
      cum ce primim (Luni, 17 octombrie 2016, 17:27)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Noi primim nota de plata :) Ca doar nu crezi ca nenea ala da din banii lu' tat'su ajutoarele astea. Si ne meritam soarta atit timp cit nu iesim la vot sa-i spulberam.
  • +36 (40 voturi)    
    da, (Luni, 17 octombrie 2016, 16:48)

    NWalker [utilizator]

    ca nu dai de la tine.
    -reati ai dracu' cu socialismu' vostru
  • +32 (36 voturi)    
    Mama eroina (Luni, 17 octombrie 2016, 16:51)

    PaulOdaiasu1 [anonim]

    Bravo! Nu era tara deja plina de conlocuitori si de puturosi. Trebuie incurajata tendinta. Cine va munci pentru a plati toate aceste beneficii catre cei care nu stiu si nu fac altceva decat sa toarne copii pe banda rulanta. In afara de alocatie, acum mai au inca un bonus. Incurajati, oameni buni, si munca. Degeaba ajungem din nou la 23 de milioane, daca jumatate sunt puturosi, sau provin din familii de puturosi, neavand de la cine sa invete valoarea muncii.
  • +29 (35 voturi)    
    Bucuria tiganilor (Luni, 17 octombrie 2016, 16:51)

    Cuca [utilizator]

    Inca vreo cateva sute de lei in buzunar de la prostii de romani.

    Vreti sa stimulate natalitatea ? Nu dati bani de pomana - ci ajutati mamele.

    Vreau sa stiu si eu de exemplu cum se descurca o familie de oameni cu salariu mic si FARA bunici/alte rude care sa aiba grija de copii pana ce vin parintii de la munca ! Exista cumva peste tot gradinite cu program prelungit si scoli cu programe de garda (after-school) gratuit pana pe la ora 18:30 ? Ei....? Exista ?
  • +26 (32 voturi)    
    mda (Luni, 17 octombrie 2016, 16:52)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    bataie de joc...

    si vad tiganii din toata romania, facand puradei pe banda rulanta ca sa primeasca bani.

    Traiasca Votantii PSD ! traiasca PSD !

    aia cu ceva IQ fugiti cat mai puteti...
  • +18 (18 voturi)    
    vrajmasul (Luni, 17 octombrie 2016, 16:53)

    Mawrkuss [anonim]

    nu am sa ma exprim in legatura cu legea... daca e buna, sau rea... dar asta e magnifica!

    " 'un vrajmas insidios care ne ameninta serios devenirea'"
  • +26 (28 voturi)    
    Mame eroine vreti? (Luni, 17 octombrie 2016, 16:57)

    Radu-Mihai [utilizator]

    Mame eroine o sa aveti!
    Banuiesc ca autorul a facut si un studiu de impact si stie cam cate mame se incadreaza in prezent la respectiva propunere legislativa, precum si care sunt proportiile pe etnii din numarul respectiv.

    Nu de la stimulentul lui Ninel o sa se revigoreze populatia si natalitate.Ba dimpotriva, acest proiect de lege este "un vrajmas insidios care ne ameninta serios devenirea", ca sa citez din bazaconia de mai sus...

    Inca un motiv de dat foc la puscarie si la casa de nebuni reprezentate de asa-zisul parlament reprezentativ!
  • +8 (16 voturi)    
    o masura buna (Luni, 17 octombrie 2016, 16:58)

    dihania [utilizator]

    dar ar trebui sa fie oferita celor care au un loc de munca - nu celor care stau acasa sa bea alocatia copiilor.
  • +28 (30 voturi)    
    O familie responsabila (Luni, 17 octombrie 2016, 17:00)

    robinet4x4 [utilizator]

    nu o sa se apuce sa toarne la plozi pentru 600-1000 de lei pe luna. Tot parazitii societatii or sa se inmulteasca in draci, ca si pana acum. Si daca pentru Peia si psd-ul lui e ok, ca de oameni d'astia au nevoie ca sa stea cat mai mult in functii, mie nu-mi convine sa platesc taxe pentru toti analfabetii a caror singura treaba e sa se impuieze ca animalele si sa traiasca la fel.
  • +15 (19 voturi)    
    Sa (Luni, 17 octombrie 2016, 17:32)

    Chappie [anonim]

    vezi ce se pun ciorile pe turnat n jeguri de copii acum.
    In curand vom deveni Rromania. Si sa nu aud pe cineva ca fiecare "padure are uscaciunile" sau sa nu generalizam pentru ca la astia e invers!, exceptiile de la caz sunt atat de putine in cazul lor incat nici nu poti sa le observi...
  • +15 (17 voturi)    
    adica (Luni, 17 octombrie 2016, 17:33)

    gopo2016 [utilizator]

    alti bani la tigani, ca nu stiu cite familii de romani isi permit atiti copii, ma ai dracu' numai sa nu munceasca , bani de-a moca
  • +12 (14 voturi)    
    e doctorande, (Luni, 17 octombrie 2016, 17:40)

    nesuferitu [utilizator]

    si-acu' pune-te pe ''turnat'', da' ia-o si pe Firea Vranceanu Pandele s.a. ca atata puteti....
  • -1 (13 voturi)    
    as fi de acord, daca (Luni, 17 octombrie 2016, 17:41)

    jescu [utilizator]

    As fi de acord cu legea, atat timp cat se stipuleaza ca toti copii merg la gradinita si la scoala. Cum un copil renunta la scoala inainte de clasa a 12-a sau cum un copil are mai mult de 10 zile absente pe an la scoala, cum sa i se taie pensia.
  • +20 (20 voturi)    
    Ninele, te doare-n basca de viitorul tarii! (Luni, 17 octombrie 2016, 17:43)

    AG [utilizator]

    Tot ce conteaza e viitorul tau - inca un mandat de parlamentar - si asta cu orice pret. Pentru niste voturi in plus, veti umple tara asta de cersetori, ipocritilor.

    Construiti crese si gradinite sau reduceti impozitele pe salarii, pentru a creste natalitatea in randul celor de care tara asta are cu adevarat nevoie!
    • +2 (2 voturi)    
      Asta e Democratia:) (Marţi, 18 octombrie 2016, 13:28)

      Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui AG

      Intr-o democratie originala majoritatea decide
      cum majoritatea aicea vrea sa aiba cat mai multi copii si sa fure pe rupte fix asta o sa aiba
  • +15 (17 voturi)    
    Baietii lui nea' Nicu si mamele eroine! (Luni, 17 octombrie 2016, 17:57)

    Chiar Eu [utilizator]

    Oamenii astia nu au trecut niciodata de comunism, niciodata!
    Bineinteles ca e important si cati copii se nasc, dar si mai important e ce se alege de acesti copii.
    Ori o femeie cu capul pe umeri nu o sa faca niciodata mai multi copii numai pentru ca i se dau bani. Va face cati crede si cati poate creste. Multe "mame eroine" (nu toate) vor face puradei cu duiumul ca oricum "nu au posibilitati" si nici nu prea le intereseaza ce se alege de ei. Si exista astfel de mame eroine destule in Romania.
    In loc sa va ganditi la servicii gratuite/subventionate care sa vina in ajutorul mamelor care muncesc: crese, after school, gradinite cu program prelungit,.... si mai ales crestere economica si locuri de munca, noi ramanem la pomeni!
    De asemenea, ganditi-va cum sa stopati emigrarea asta ca si ea duce la scaderea numarului de copii nascuti la nivelul unui an.
    Nu ma asteptam la altceva de la un PSD-ist!
  • +19 (19 voturi)    
    concluzia (Luni, 17 octombrie 2016, 17:58)

    L8MA [utilizator]

    da mama regina cu 7 puradei cat ia?
    PSD-ul este un partid antiromanesc pana in maduva maduvelor.
  • +16 (18 voturi)    
    ! (Luni, 17 octombrie 2016, 18:17)

    Kpriciu [utilizator]

    Bani pentru tigani!
  • +13 (15 voturi)    
    bani pt tigani (Luni, 17 octombrie 2016, 18:39)

    drop [utilizator]

    Bani pentru tigani ca sa iasa psd-ul in toamna
  • +6 (10 voturi)    
    ... (Luni, 17 octombrie 2016, 18:42)

    dragos234 [utilizator]

    Ar trebui mai selectiva legea, adica stimulate familiile la al doilea si la al treilea copil. Cine ajunge la 4 copii oricum nu se mai opreste, cu sau fara pensii, acolo fiind vorba de lipsa de educatie si nu de o alegere contienta.
  • +10 (12 voturi)    
    Baga Ninele, sa ramai in istorie (am fost un bou) (Luni, 17 octombrie 2016, 19:07)

    Plagarus [utilizator]

    Credirentierii PSDerbedeilor pot vota !!!
    Indemnizaţia viageră se va actualiza anual în funcţie de salariul mediu net pe economie şi va fi neimpozitabilă.!
    • +1 (1 vot)    
      @plagarus (Marţi, 18 octombrie 2016, 16:10)

      dekar [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Plagarus,nu jigni boul care e (a fost) un animal muncitor ! Incadrarea lui ninel in categoria dobitoacelor e dificil de facut.Mai deunazi acest plavan ii "demasca" pe " tradatorii de neam romanesc,scursurile sorosiste" Plesu,Patapievici,Cartarascu,Liiceanu,Macovei,Pruna etc. Tipul e Beton,soric gros,minte putina !
  • +5 (5 voturi)    
    Pomană (Luni, 17 octombrie 2016, 20:29)

    kolo1 [utilizator]

    Știm cu toții ce segment al populației va profita. Măcar de le-ar fi dat prezervative gratis și tot era mai bine decât pomana asta nesimțită!
  • +3 (7 voturi)    
    rime (Luni, 17 octombrie 2016, 21:10)

    anonimicus [utilizator]

    Ninel - Merkel
    numai la proprii cetățeni onești nu se gândesc ..
  • +4 (4 voturi)    
    Populismul sa ne traiasca ! (Luni, 17 octombrie 2016, 22:23)

    purplehaze [utilizator]

    Numai asa se pot remarca "distinsii", ha !
    Macar daca ar exista inteligenta de acordare a acestor majorari in ...bonuri valorice (HRANA), asa poate vor avea si "impricinatii" (copiii) parte de ceva...Altminteri premiile (pomenile), marca PSD, se vor transforma in bautura, tigari, etc, etc, etc...
  • +5 (5 voturi)    
    Pungasi. (Luni, 17 octombrie 2016, 22:38)

    vuip [utilizator]

    Un pungas cu gindire scurta .
  • +4 (4 voturi)    
    mame eroine (Marţi, 18 octombrie 2016, 0:40)

    dodorel62 [utilizator]

    Oare acest proiect este si pentru mamele care au 3,4 sau 5 copii si au iesit la pensie ? Daca au pensie , atunci le mai da si aceasta pensie speciala , care se cumuleaza cu pensia? Cu siguranta fiindca urmeaza alegerile aceast proiect se va adopta si atunci iar PSD-ul va iesi castigator .
  • +4 (4 voturi)    
    Pai scriteti-i (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:40)

    wisper_2me [utilizator]

    Aici sunt detaliile de contact:

    contact@ninelpeia.ro; cabinet@ninelpeia.ro

    Hai RRomania!!! RRomania!

    Puradei, tiganci, asistati sociali :)

    Nu u sa ii incurajezi sa munceasca legal, sa cladeasca ceva, nu, stati in casa, faceti puradei si stati ca parazitii pe banii contribuabililor pentru un neica nimeni s-a gandit sa faca o lege cu dedicatie. Rahatul naibii!
  • +3 (3 voturi)    
    altă idee (Marţi, 18 octombrie 2016, 13:09)

    samuraijack [utilizator]

    Legea asta stimulează făcutul de copii pentru bani, deci vor fi mai mulți copii care cresc în medii defavorizate, unde părinții fac copii doar pentru a sta acasă și a freca menta, aruncând banii primiți pentru copii pe vicii.

    Ar fi mai util ca în loc să se dea bani, să se returneze din taxele plătite de om pe veniturile pe care le obține. Astfel va stimula oamenii care muncesc să facă copii mai mulți. De exemplu dacă ai trei copii plătești doar jumate din impozit pe venit, asigurări sociale și sănătate, etc. Astfel nu se mai încurajează nemunca.
  • +3 (5 voturi)    
    Prostie (Marţi, 18 octombrie 2016, 13:18)

    fluturel [utilizator]

    Apreciez ca initiativa este o PROSTIE.
    Romania are nevoie de locuri de munca,de generatii bine pregatite profesional,......
    M-am saturat sa vad zilnic cum se vine cu propuneri pentru pensii speciale....indemnizatii...
    Fiecare profesie sau meserie este importanta si are riscul ei.Eu as desfiinta pensiile speciale.Consider ca se incalca drepturile omului.Ca sa-i acoperi riscul ii dai un salariu mai mare,dar nu o pensie speciala.
    Munca unui economist director economic sau financiar nu-i speciala,nu-i incarcata de RISCURI?Si inca ce riscuri?
  • +2 (2 voturi)    
    Pe bune, mame eroine? (Marţi, 18 octombrie 2016, 14:51)

    Ord [utilizator]

    Da ce femeie educata din secolul XXI mai vrea sa faca 5 copii? Majoritatea is doresc 2 maxim 3 copii, ca se mai gandesc si la cariera, la intretinerea, educarea si bunastarea copiilor. Multe dintre ele nici nu mai fac sau se rezuma la unul, ca se gandesc ca mai mult nu pot din motive economice. Nu am intalnit nici o fata/femeie pana acum sa-si doreasca 5 copii.
    Aceasta lege discrimineaza romanii care muncesc si platesc taxe si incurajeaza asistentii sociali si anumite etnii unde singura satisfactie in viata este sexul, nu cariera, munca sau educatia propie sau a copiilor.
    Cu alte cuvinte platim pe unii sa se tufa si le crestem copiii. Halal bordel.
    • 0 (0 voturi)    
      atentie! (Joi, 20 octombrie 2016, 15:53)

      Adytrand [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      Aveti dreptate in ceea ce priveste prima parte a mesajului dvs, dar va rog sa nu incurcati ""asistentii sociali"" cu ""asistatii social"". Ar fi frumos ca inainte de a face un astfel de comentariu sa va puneti la curent cu aceste termene. In speranta ca nu v-a jignit mesajul meu....
  • +4 (4 voturi)    
    De acum chiar (Marţi, 18 octombrie 2016, 15:42)

    tanar_pensionar [utilizator]

    toti tinerii cu ceva ratiune vor dori sa caute alte meleaguri. De ce sa invete ani de zile, sa fie profesionisti buni, pentru ca din taxele platite de ei sa se dea pomeni?
  • 0 (0 voturi)    
    pomeni electorale (Marţi, 18 octombrie 2016, 23:50)

    romaninenorocoti [utilizator]

    Luminatul de la psd trebuie sa nu uite sa scada la calculul indemnizatiei si copiii abandonati de mamele eroine prin orfelinate.Ca sa nu ne taxeze de 2 ori.
  • 0 (0 voturi)    
    Vai de noi... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:26)

    DanDan2 [anonim]

    De acord dacă are câțiva ani în câmpul muncii...
  • 0 (0 voturi)    
    Vot prin competente (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:35)

    CristianPestritu [anonim]

    Democratia e bazata pe drepturi si libertati, doar ca libertatea ta se termina acolo unde incepe dreptul meu. Democratia se bazeaza pe dreptul de a alege. Ok, super. Dar oare iti exerciti acest drept in mod corect, cu raspundere civica, in cunostinta de cauza, stiind ce votezi, alegand cu adevarat un viitor pentru tine si apropiatii tai (si nu ma refer la viitorul care se rezuma la a avea un kg de zahar si 1 litru de ulei dat de X si Y in campania electorala), intelegand doctrinele politice, intelegand macar ceva din ce se intampla in jurul tau? Din pacate definitia "dreptului de a vota" s-a perimat in timp, ajungand la mana unor manipulatori care au vazut in masele flamande si needucate o oportunitate de afirmare sau de a accede in varf. Intrebarea este: vrem sa fim condusi de astfel de personaje? Sau vrem sa votam/ alegem pe cineva care sa-si faca datoria cu aceeasi rigurozitate cu care si noi muncim in domeniul nostru? Propunerea mea e simpla: vot prin competenta. Respectiv sa demonstrezi societatii (printr-o testare periodica) ca intelegi democratia, ca intelegi principiile de baza ale acesteia etc. Cred ca ar fi o solutie simpla si eficienta de a inlatura toata clasa politica pe care o avem acum, care ne-ar responsabiliza, cred ca ne-am demonstra noua insine ca meritam sa traim intr-o societate cu adevarat democratica. Cred ca asa am putea stopa toti oportunistii care vin si cumpara voturi cu o bere si 2 mici sau cu o galeata si-o bricheta. Repet, nu este vorba de a avea facultate pentru a merge la vot, ci doar educatie civica.
  • 0 (0 voturi)    
    mama eroina (Joi, 20 octombrie 2016, 15:43)

    Adytrand [utilizator]

    sunt mama a trei copii, nu spun ca mi-ar fi de prisos o suma de bani in plus, dar sunt de acord ca aceasta lege nu va stimula (la a naste copii) pe cine trebuie. Nu cred ca mamele care nasc copii fiind stimulate de bani, pot fi numite eroine,


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version