Actualizat

Record de viteza pentru proiectul lui Dragnea de eliminare a 102 taxe, abia depus: intr-o singura zi este trimisa si la comisie si in plen la votul final in Senat/ Proiectul a trecut de Senat si merge la Camera Deputatilor. Dragnea a venit in Senat sa il sustina

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Luni, 17 octombrie 2016, 14:18 Actualitate | Politic

Livu Dragnea
Foto: Agerpres
Proiectul de lege al lui Liviu Dragnea care prevede eliminarea a 102 taxe nefiscale de la 1 ianuarie 2017 a fost votat luni de senatori, dupa un traseu fulger prin Senat: a fost pus pe ordinea de zi a plenului de catre Biroul Permanent la doar o saptamana dupa ce a fost depus in Parlament, sub rezerva depunerii raportului comisie de buget. La doua ore dupa, Comisia de Buget s-a strans in sedinta si in doar 20 de minute a intocmit un raport de admitere. La o ora si jumatate dupa, a intrat la dezbatere si apoi la vot in plen. Liderul PSD s-a aflat la sedinta de plen unde si-a sustinut initiativa.

Camera Deputatilor este decizionala. Parlamentul urmeaza sa intre in vacanta pentru campania electorala, cel mai probabil la inceputul lunii noiembrie.

Desfasurarea evenimentelor in Senat:

17.29:
Senatorul PNL Nicolae Vlad Popa acuza incalcarea regulamentului: "Niciunul dintre dvs nu ati citit raportul, v-ati batut joc de regulamentul Senatului! Bataia de joc va va costa! Aceste taxe sunt taxe Ponta!"
 
17.28: Proiectul a fost votat:
89 voturi pentru 17 voturi impotriva 1 abtinere.

17.27:
Scandal in plen din cauza faptului ca liberalii reclama faptul ca nu se dezbate suficient acest proiect de lege, intrucat nu li se permite mai multor vorbitori sa se exprime. In replica, liderul senatorilor PSD Mihai Fifor a propus "sistarea dezbaterilor", care este supusa la vot.

17.17 Ion Popa, liderul senatorilor liberali, solicita procedural retrimiterea la comisie a proiectului. Propunerea a fost supusa la vot si a  fost respinsa, cu 83 voturi impotriva si 24 pentru.

17.12
Tanczos Barna, liderul senatorilor UDMR, afirma ca se astepta la un "mea culpa" din partea PSD, PNL si a guvernului tehnocrat, chiar si din partea UDMR, dar saluta aceasta initiativa.

17.05
Varujan Vosganian sustine ca trebuie votata legea in Senat pentru a se da semnalul ca se doreste despovararea de taxe si ca este timp suficient de dezbatere la Camera Deputatilor.

17.00 A luat cuvantul si Teodor Atanasiu (PNL), vicepresedinte al Senatului:
"Am votat la legea intonarii imnului sa amanam de la 45 la 60 de zile termen de dezbatere pt ca trebuie sa ne facem o idee exacta despre ce trbeuie sa facem. Acum 90 de minute PSD a venit cu proiectul de lege in comisie, l-a introdus in plen si la ora 17.00 vreti sa il si votam. Va propun sa lasam legea in dezbaterea publica 30 de zile. Sa afle si initiatorii care este impactul bugetar, trebuie sa vina sa ne spuna de unde se face corectia. Va cer sa intoarcem legea la comisie sa o discute in mod serios si apoi sa vina cu ea in plen."

Amintim ca niciun senator liberal nu a fost prezent la sedinta comisiei de buget de luni, de la ora 15.00, convocata insa cu doar doua ore inainte.

16:58 Dupa Liviu Dragnea, a luat cuvantul reprezentantul Guvernului, care a repetat ceea ce a spus secretarul de stat la Comisia de buget - impactul bugetar este de 1,6 mld lei adica 0,2% din PIB fara a se preciza sursa de finantare.

UPDATE 16.47 Dragnea isi sustine initiativa in plenul Senatului: "Va multumesc ca mi-ati dat ocazia ca simplu deputat sa imi sustin acest proiect de lege."

Acesta vorbeste de numarul "diabolic de mare" al taxelor pe care trebuie sa le plateasca cetatenii.

"Sunt taxe care consuma dar care nu aduc venituri la stat. Care nu aduc decat lipsa de incredere a statului in cetateni sau intentia de a ii umili. Ghiseul este un loc al umilintei. In Romania dureaza aprox 8 zile de chin sa iti inmatriculezi o masina.

Romanii au nevoie de un concediu pentru a isi plati toate aceste taxe.

Va rog sa votati adoptarea legii. Astfel de masuri economice care reduc birocratia vor aduce mai multi romani in clasa de mijloc si le va imbunatati viata.

Se reduce substantial timpul petrecut de oameni in fata ghiseelor. Taxele eliminate reprezinta 80% din cheltuilelile cu plata taxelor nefiscale.

Romanii nu vor mai fi umiliti stand la cozi.

Taxa de timbru pe autovehicule - aceasta masura va avea impact doar asupra bugetului agentiei fondului de mediu. Bugetul, banii incasati de agentie nu au plecat din aceasta agentia nu au fost folositi au zacut in conturi bancare.

Nivelul colectarii acestei taxe este sub 40%.

Taxele percepute de registrul comertului - va duca la incurajarea antreprenoriatului.

Taxa pt cazierul fiscal si judiciar - exista prevedera ca, trecand printr-o lege in alta sa se inteleaga ca acest cazier fiscal nu se plateste.

Taxele consulare - si romanii care traiesc in afara tarii sa aiba aceleasi conditii pe care le au romanii din Romania. Actele si documentele necesare sa poata sa fie obtinute cu aceleasi costuri sau la fel de gratuit.

Taxa Radio-TV - am vazut un comentariu ca prin asta se asigura controlul politic; la aceasta ora, asa cum este legislatia facuta, exista control politic asupra TVR. Conducerea este votata de parlament, ceea ce nu este normal. Controlul politic va disparea atunci cand consiliul votat de parlament sa nu aiba control executiv."  

UPDATE 16.35 Liviu Dragnea a venit la sedinta de plen, unde isi va sustine proiectul de lege.

UPDATE 15.26
: Dupa o dezbatere de circa 20 de minute, Comisia de Buget a votat, cu 6 voturi pentru, un raport de admitere pentru acest proiect de lege. Secretarul de stat din Ministerul de Finante prezent la sedinta a afirmat ca Guvernul nu sustine aceasta intitiativa.

La sedinta comisiei nu a fost prezent niciun senator PNL si nu s-a inregistrat niciun vot impotriva, doar o abtinere.

Secretarul de stat din Ministerul de Finante pe politica fiscala, Mariana Vizoli, a afirmat ca o parte dintre taxele care se doresc a fi eliminate sunt deja eliminate, astfel ca o parte dintre prevederi sunt redundante. De asemenea, aceasta a precizat ca impactul calculat de Guvern este de 0,2% din PIB, nu de 0,07% din PIB asa cum sustin initiatorii PSD.

Potrivit calculelor, acesta s-ar ridica la 1,6 miliarde lei, existand o crestere a cheltuielilor cu 545 milioane lei numai din cauza eliminarii taxei radio-tv.

***

"La sedinta Biroului permanent, cea mai importanta discutie a fost legata de initiativa legislativa promovata de PSD privind anularea a 102 taxe si impozite. Propunerea legislativa a fost deja, la sedinta pregatitoare, repartizata comisiilor de resort si am hotarat ca in cazul in care raportul va fi gata pana la inceperea plenului, sa spunem votului si plenului. Am supus aceasta propunere Biroului permanent, care a fost de acord, sa intre pe ordinea de zi chiar astazi, pentru ca este solicitare de procedura de urgenta", a declarat Tariceanu la finalul sedintei Bp de luni, potrivit Agerpres.

Referitor la faptul ca propunerea de lege este discutata cu prea mare rapiditate in Senat, Tariceanu a afirmat: "Chiar cei care au luat cuvantul, chiar toti din toate partidele au recunoscut ca este o procedura care s-a mai folosit si in alte ocazii, exact acelasi tip de procedura".

Senatorii din Comisia pentru buget se reunesc in sedinta incepand cu ora 15.00 pentru a analiza propunerea de lege si pentru a intocmi raportul.

Seful PSD a depus lunea trecuta, pe 10 octombrie, un proiect de lege privind eliminarea a 102 taxe nefiscale de la 1 ianuarie 2017. Intre taxele care ar urma sa fie eliminate se afla timbrul de mediu pentru autovehicule, taxe la Registrul Comertului, taxe consulare si de cetatenie, taxe pentru cazierul fiscal, taxele radio tv, taxa suplimentara pentru eliberarea pasaportului temporar, taxa pentru pierderea sau modificarea actelor, taxe extrajudiciare de timbru, taxa pentru permisele de pescuit recreativ sau sportiv, taxa pentru serviciile prestate de MAI pentru public, tarifele percepute de Casa Nationala de Pensii, noteaza Agerpres.


Citeste mai multe despre   









16559 vizualizari
  • +45 (49 voturi)    
    Sunt curios (Luni, 17 octombrie 2016, 14:25)

    V. Veroiu [utilizator]

    Cine a creat acele taxe si impozite. Daca tot parlamentul sau PSD-ul atunci ma intreb daca nu pot si eu sa initiez legi carora apoi sa le exprim un veto in mod democratic.
    • +43 (47 voturi)    
      remember (Luni, 17 octombrie 2016, 15:02)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Taxa de prima inmatriculare - Motocicleanu
      taxa de poluare - Sulfina Barbu
      taxa pe stilp - Ponta (constructii speciale, parca)
      taxa de solidaritate (din combustibil) - Ponta
      taxele de liniste si intrare in Mamaia - Mazare
      • +22 (24 voturi)    
        Timbru de mediu a fost introdus de PSD (Luni, 17 octombrie 2016, 15:46)

        Precup [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        Corect fata de lista de taxe si cine a introdus: taxa de inmatriculare era moarta de mult, iar taxa de poluare era declarata ilegala de UE. In 2013 timbrul de mediu a fost introdus de PSD. Puteau sa nu-l introduca, era in timpul guvernului Ponta.

        Iar taxa TVR a fost introdusa in timpul unui guvern PDSR.
        • +1 (15 voturi)    
          campanie de strangere de voturi (Luni, 17 octombrie 2016, 17:47)

          AnderT [utilizator] i-a raspuns lui Precup

          astia fac taxe ani dea randul si cand se vad in opozitie le eliminia doar doar castiga ceva la voturi. Sunt toti niste oportunisti de doi lei. Imi aduc aminte ca am votat pentru un parlament mai restrans, acele voturi unde sunt? dorinta noastra de ce nu a fost respectata? ce rost mai are sa mergem la vot? oricum voi anula votul !!!
          • +17 (19 voturi)    
            Nu votezi, ei castiga (Luni, 17 octombrie 2016, 18:00)

            Precup [utilizator] i-a raspuns lui AnderT

            E o foarte mare eroare sa-ti anulezi votul sau sa absentezi. Nucleul dur de sustinatori merge la vot in orice conditii, asa ca este in avantajul hotilor ca votul tau sa nu existe. Trebuie sa mergi si sa votezi cu oricine altcineva, numai cu hotii nu. Ia-le votul!
            Atentie la manipulari si la cine le face, mai ales aceasta cu neprezentarea la vot sau anularea votului!
            • +2 (12 voturi)    
              altii care (Luni, 17 octombrie 2016, 18:18)

              AnderT [utilizator] i-a raspuns lui Precup

              analizez de circa 1 an toate miscarile politice noi si vechi? nu vad pe nimeni in stare sa treaca de 5% din cei de mine preferati...
              • +6 (8 voturi)    
                nu o sa (Marţi, 18 octombrie 2016, 7:56)

                nahir [utilizator] i-a raspuns lui AnderT

                treaca pragul parlamentar daca nu te duci la vot. doar sa stai pe margine si sa analizezi, nu rezolvi nimic.
                • +2 (4 voturi)    
                  dracnea ar trebui să facă proiecte (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:26)

                  andreitr [utilizator] i-a raspuns lui nahir

                  de legi din penitenciar sau de la canal. Mafia roșie kaghebista pe care o conduce a supt sângele tarii douăzeci și cinci de ani iar condamnații penal n-ar trebui să fie în fruntea statului. Hai DNA!
              • +2 (6 voturi)    
                ai dreptate... (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:29)

                vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui AnderT

                dreptatea a fost mai mereu în minoritate...
              • +1 (3 voturi)    
                vot (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:56)

                Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui AnderT

                Daca gandesti asa din start, niciuna din miscarile noi nu o sa aiba nicio sansa.
                Du-te da-le votul tau, daca chiar crezi in ceea ce vor sa faca. Care este alternativa? Sa dai votul unui partid care sigur ajunge in parlament, dar nu are nicio legatura cu principiile tale/ Crezi ca acel partid te va reprezenta in vreun fel?
            • +8 (10 voturi)    
              bun asa (Luni, 17 octombrie 2016, 19:13)

              The Great Cornholio [utilizator] i-a raspuns lui Precup

              un votant p$d da dovada de mai multa inteligenta si spirit civic decat aia care isi anuleaza votul.
              cu mentiunea: oricare ar fi votantul p$d...
            • +5 (9 voturi)    
              de acord cu tine... (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:28)

              vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Precup

              e o uriaşe gugumănie să spui pas la vot şi să îi laşi pe alţii să hotărască pt. tine...
              dar, poti tu să spui unde nu sunt hoţi ?
              chiar dacă se acuză toţi reciproc, realitatea este că atât numeroşii hoţi, escroci, şnapani, speculanţi, ipocriţi, etc. etc. cât şi foarte puţin numeroşii oameni corecţi sunt cam împrăştiat împărţiţi pe la toţi...
              nu există partid cinstit / necinstit (deşi există doctrine corecte / greşite) dar oamenii ce le populează se pot împărţi în corecţi / incorecţi...
        • +1 (5 voturi)    
          Ești naiv (Luni, 17 octombrie 2016, 19:08)

          HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui Precup

          E aceeași taxă, dar sub o altă denumire!
          • +8 (10 voturi)    
            E o taxa din 2013 (Luni, 17 octombrie 2016, 20:21)

            Precup [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

            Nu e aceeasi taxa, ci e una gandita de PSD. Are un mod propriu de calcul si a fost introdusa printr-o ordonanta de urgenta a guvernului Ponta. Faptul ca inlocuieste o veche taxa nu inseamna ca e aceeasi.

            In 2013 vechea taxa de inmatriculare fusese declarata ilegala de UE. Nu era deloc necesar sa fie inlocuita cu altceva. PSD spune acum ca banii nu s-au folosit la nimic. De ce au introdus-o, atunci? In anii 2014 si 2015, cat Ponta a fost prim-ministru si PSD a detinut guvernarea, nu au vazut ca nu se folosea la nimic? De ce nu au scos-o mai repede si ne-au lasat sa o platim 3 ani?
            Acum cand ne dau banii inapoi, ca proiectul nu spune nimic de asta?
        • +7 (7 voturi)    
          taxa de prima inmatriculare, de poluare (Luni, 17 octombrie 2016, 22:42)

          kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Precup

          sau de mediu, e aceiasi Marie da' cu alta palarie.
          degeaba era, si este declarata ilegala de U.E. daca in Romania inca esti obligat sa o platesti.
          p.s. psd a reboteza o taxa introdusa prima oara de liberalul rosu(1 ianuarie 2007).
        • +2 (4 voturi)    
          taxa tvr (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:21)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Precup

          a fost introdusă pe vremea guvernării Năstase...
          pe atunci PNL - în opoziţie - s-a opus vehement (şi pe bună dreptate!); dar ajuns la guvernare în 2004-5 nu a miscat un deget pt. a o desfiinţa, iar acum chiar o susţine...
          concluzia : nu doar PSD sunt oportunişti, toţi sunt, promit absolut orice iar apoi, odată văzuţi cu sacii în căruţă fac strict ce vor ei, pentru ei...
      • +18 (22 voturi)    
        Parca suntem in republica komunista Romania (Luni, 17 octombrie 2016, 16:04)

        zzztop [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        Komandantul $uprem a decis si toti amarastenii de sub el se executa imediat. Nimeni nu are nici o alta opinie, toti sunt de acord ca pana la alegeri sa nu se ia taxe.

        Problema e cand komandatul $uprem e condamnat definitiv pentru frauda iar taxele vor fi recuperate cu varf si indesat dupa alegeri.
        • +8 (8 voturi)    
          Taxa de pescuit ma intereseaza (Luni, 17 octombrie 2016, 20:53)

          MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

          Eu nu sunt pescar, dar m-as apuca daca o anuleaza, deci as vota psd.
          Ori suntem pescari, ori nu mai suntem...
          • +1 (3 voturi)    
            taxa de stalp (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:59)

            Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

            Sau te poti apuca de ""facut stalpi", daca o scot si pe aia :) Ori suntem stalpi, ori nu mai suntem...
        • -2 (4 voturi)    
          bagi niste bărbi de zztop... :) (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:36)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

          ce om normal & întreg la minte poate fi împotriva oricărei reduceri de taxe, indiferent de conjunctura în care acestea apar ?
          ne batem cu "cărămida'n pept" că suntem de dreapta dar strâmbăm din nas la reduceri de taxe ? nu statul minimal este conceptul fundamental al dreptei ???
      • +1 (1 vot)    
        Dar impozitul forfetar? (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:32)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        Impozitul forfetar nu are de a face cu eficienta, el taxeaza la gramada, iar cei mai afectati sunt cei mici, care nu pot compensa. Acum au pus acest impozit si asupra tonetelor alimentare - inghetata, gogosi, cafea, etc. - se urmareste lichidarea paturii de mijloc prin anihilarea ei economica, intrucat ea este dusmanul prin definitie al PCR-FSN-PDSR-PSD(+USL+U$D+ALDE-UNPR). Adica acest unic partid de penali dau taxe si dupa aia, vai, ce generozitate, tot ei le anuleaza!
        In plus, prin rapiditatea si eficienta cu care a trecut aceasta lege prin Parlament, se demonstreaza politica anti-romaneasca a partidului unic PCR-FSN-PDSR-PSD(+USL+U$D+ALDE-UNPR). Parlamentarii puteau demult sa treaca legi care sa faca functionala aceasta tara, dar interesul lor era haosul si zapaceala, pentru a fura cat mai mult. Dragnea, Sova, Ponta, Tariceanu - la Beciul Domnesc inainte.... marsh!
    • +4 (4 voturi)    
      poti (Luni, 17 octombrie 2016, 15:03)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      dupa ce castigi alegerile.
    • -7 (21 voturi)    
      Te intrebi degeaba,nu poti,dar daca vrei (Luni, 17 octombrie 2016, 15:14)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      sa poti,du-te si candideaza,ia-ti mandatul si fa initiative parlamentare,ori fa-te ministru si poti avea initiativa privind legiferarea!
      Daca era initiativa liberala,toti postacii o laudau,asa toti o condamna,desi culmea toti o sa beneficieze de ea daca trace !
      • +10 (14 voturi)    
        Stii cum e asta? (Luni, 17 octombrie 2016, 16:11)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Azi iau o bata si-ti iti dau in cap, la gioale, unde te doare mai tare si iti spun ca e spre binele tau, tuturor. Dupa ce te-am cotonogit te las in pace si te asigur ca nu o sa te mai bat. Tu o sa te hlizesti, o sa chiui de bucurie, cu toate ca esti in coma.
        ps: mai multe bate.
        • -2 (4 voturi)    
          faci literatură... (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:40)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          tva-ul a fost făcut 24% (de la 19%) de scârnavul boc atunci când nu i-a ieşit pasenţa cu tăiatul pensiilor şi readus la 19% - (20% cu ajutorul lui herr klaus) de ponta...
      • +7 (9 voturi)    
        Ti se pare (Luni, 17 octombrie 2016, 17:27)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Nu dau un Leu statului roman. Asadar din partea mea sa puna taxa si pe CO2-ul de pe Marte. Dar te intreb si eu: ti se pare normal?
        • 0 (4 voturi)    
          tu eşti pe Marte... (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:41)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          cum reuşesti să nu dai un leu ???
          • 0 (0 voturi)    
            e fraier (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:18)

            LaurentiuCatrina1 [anonim] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

            doar sa nu cumpere nimic niciodata din romania. dar cred ca habar n-are ce vorbeste.
    • +11 (13 voturi)    
      25 de ani (Luni, 17 octombrie 2016, 19:11)

      The Great Cornholio [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      astia au avut nevoie de 25 de ani ca sa isi dea seama ca sunt multe taxe si acum, intr-un moment de revelatie au zis, daca ciolos poate, putem si noi!!!
      uraaaa!!!!! aplauze prelungite, ca la cc al pcr.

      marsh mah de aici!!!
      • -2 (4 voturi)    
        ce poate ciolos ? (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:45)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui The Great Cornholio

        să pună un ministru de finanţe care ridică în slăvi "austeritatea" lui boc şi să pună la jusiţie doar macoviste ???
    • 0 (4 voturi)    
      se scot 102 taxe intr-un timp record (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:23)

      luciannn [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      se scot 102 taxe, nu se adauga alta noua.
      se face intr-un timp record, nu in ani de zile.

      si totusi mi se pare ca exista o tenta de negativ in articol si in comentarii, ca si cum s-ar adauga taxe, sau ca si cum s-ar taragana o lege ani de zile in parlament...

      daca albul nu e buna, negrul nu e bun, ce e bun?
      in ce va gasiti voi linistea?
    • 0 (2 voturi)    
      Își șterg urmele. (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:24)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Dragnea și borfașii lui se grăbesc să șteargă urmele hoției făcute.Taxele și impozitele au fost introduse de ei ca să aibă cu ce să-și facă palate,iahturi și amante și când au văzut că vrem să aflăm ce au făcut cu banii își șterg urmele.De ce unii,aceiași care au furat,nu au plătit aceste taxe?
  • +15 (17 voturi)    
    pai logic (Luni, 17 octombrie 2016, 14:46)

    Adrian_1234 [utilizator]

    au luat hartia de atunci cand le-au introdus si acum o au deja gata, trebuie doar sa o voteze. Tot ei le-au bagat ca sa aiba ce sa scoata acum
    E o idee de altfel geniala, la noapte ma gandesc sa iau si eu un buldozer bag o groapa de 4x4 in mijlocul intersectie si dupa aia de dimineata vin sa o astup. Devin eroul de cartier in 10 min cat imi ia sa o astup
  • +11 (15 voturi)    
    Vrea si el (Luni, 17 octombrie 2016, 14:48)

    VioP [utilizator]

    Vrea si el mai in fata, sa aiba ce spune ca a facut.

    Garda veche de 26 de ani simte ca pierde teren,
    Din pacate cei mai multi pensionari si asistati sunt setati pe PSD
    • 0 (2 voturi)    
      vedea-te-aş şi pe tine asistat... (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:46)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui VioP

      ...cât mai curând...
  • +3 (9 voturi)    
    legea de vanzare (Luni, 17 octombrie 2016, 14:50)

    zigot [utilizator]

    a pamantului catre cetatenii straini cand va deveni de actualitate?
    este prea putin importanta ptr psd? ptr alde?
    ei vor VOTURI si sa nu mai fie justitie, atat!
  • +15 (19 voturi)    
    Un studiu de impact pentru buget, ceva... (Luni, 17 octombrie 2016, 14:53)

    Ord [utilizator]

    sau facem asa dupa ureche ca sa fim populisti
    si sa avem sloganul ca numai pesedeul a taiat 100 de taxe.
    • -2 (4 voturi)    
      ăştia cu impactul ar trebui linşaţi... (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:49)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      oridecâteori bugetul este relativ echilibrat (prin tăieri în carne vie), asta le dă disponibil de furat guvernanţilor (a se vedea sinistra guvernare boc-băsescu!), contribuabilul de rând nu beneficiază cu nimic...
      atunci la ce bun ? mai bine un deficit uriaş, ca să nu mai aibă de unde fura...
    • -1 (1 vot)    
      apare in articol impactul bugetar (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:07)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      trebuie doar sa citesti inainte sa comentezi.
      tehnocratii zic ca este 0.2%
      psd zice ca este doar 0.07% pentru ca nu se colecteaza decat 40%.
      asa ca inainte de a te plange ca nu se sustine o scadere de taxe de 0.2% (iau de bun ce zic tehnocratii, nu psd) bea o cana de apa, trage aer in piept si taci. ca sa nu inlaturi orice dubiu.
  • +21 (25 voturi)    
    102 or fi numarul de ani de puscarie pt. PSDei? (Luni, 17 octombrie 2016, 14:57)

    Plagarus [utilizator]

    102 taxe nefiscale :
    - timbrul de mediu pentru autovehicule (oricum ilegal),
    - taxe la Registrul Comerţului,
    - taxe consulare şi de cetăţenie,
    - taxe pentru cazierul fiscal,
    - taxele radio tv (si asa televiziunea nationala si-a batut joc de aceasta taxa),
    - taxa suplimentară pentru eliberarea paşaportului temporar,
    - taxa pentru pierderea sau modificarea actelor,
    - taxe extrajudiciare de timbru,
    - taxa pentru permisele de pescuit recreativ sau sportiv,
    - taxa pentru serviciile prestate de MAI pentru public,
    - tarifele percepute de Casa Naţională de Pensii.
    In timpul "crizei" din 2009, Guvernul Boc a anulat, comasat sau redus acelasi numar de 102 taxe şi tarife parafiscale!
  • +12 (18 voturi)    
    Martea Neagra, a fost mai tare! (Luni, 17 octombrie 2016, 15:00)

    pedepsitorul [utilizator]

    Tupeismele legislative marca PSD sunt abuz in serviciu!
  • +5 (19 voturi)    
    orice scadere de taxe (Luni, 17 octombrie 2016, 15:00)

    xanti [utilizator]

    Este un lucru bun ,poate singurul lucru bun facut de parlament in ultimii ani.
    Sa recunoastem ca PNL nu a venit cu nimic nou in materie de reduceri de taxe ,doar vorbaria lui Gorgiu nu este de ajuns.
  • 0 (10 voturi)    
    WTF ?! (Luni, 17 octombrie 2016, 15:04)

    natbl73 [utilizator]

    elimina si "taxa pentru serviciile prestate de MAI pentru public" ?!

    Sa vezi ce-or sa mai ridica militarii la diguri cand nu recolteaza cartofi sau prasesc sfecla. de fapt cred ca astia vor sa faca iar Catania obligatorie....
  • +15 (23 voturi)    
    Orice cetatean onest si cu scaun la cap vede! (Luni, 17 octombrie 2016, 15:04)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    PSD este o ramura a PCR. Dupa lovitura de stat numita "Revolutie" PCR a preluat puterea prin numele FSN. Apoi s-au impartit in PSD si au trimit fitile in partidele istorice. Fitilele erau securisti. Unul dintre fitile este Tariceanu si cu prietenul sau Patriciu care au reusit sa anihileze PNL-ul. Apoi s-au jucat de-a democratia timp in care au jefuit tara, omul a trait mai prost, tot mai prost si ei ziceau: daca nu votezi bine! Vedem acum ca si Nastase si Basescu sunt capete ale aceluiasi balaur care nu se musca intre ele decat in joaca! Ponta cu Udrea era balaurelul mostenitor! Tot statul roman ar trebui demis si desfiintat si reinfiintat cu lustrarea fostilor constituenti!
    Concluzia de baza e: voteaza pe altcineva decat PCR! Comunistii au condus prea mult!
    • 0 (2 voturi)    
      în mare ai dreptate... (Marţi, 18 octombrie 2016, 8:59)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      mai puţin cu tăriceanu şi patriciu (după părerea mea)..
      dar care altcineva? puţinii curaţi nu vor să se bage în cloaca numită "politică" tocmai pt. că sunt curati si nu speră la foloase din asta... doar spiritul de sacrificiu nu este o motivaţie prea puternică în zilele noastre...

      este exact istoria cu cei 15000 de specialişti ai cdr-ului, care chiar au existat şi i-au susţinut, dar DOAR până au câştigat, după care nu s-au mai implicat şi au plecat fiecare la treaba lui...
  • +14 (22 voturi)    
    pe cind si validarea referendumului... (Luni, 17 octombrie 2016, 15:05)

    IancuJianu [utilizator]

    ...cu DOAR 300 de parlahoți, in palament, la aceesi viteza?
    • 0 (2 voturi)    
      imediat după validarea suspendării lui băse... (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:01)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

      ...care să facă dublul anilor uzurpaţi (2012-2014) la un loc foarte răcoros si auster...
  • +10 (20 voturi)    
    interesant... (Luni, 17 octombrie 2016, 15:17)

    liviu_ [utilizator]

    eliminarea taxei TV....
    deci ori tvr o sa dispara... ori o sa se bazeze pe bani de la buget... deci o sa devina antena3 2
    • +9 (11 voturi)    
      asa, si? (Luni, 17 octombrie 2016, 16:58)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      A fost vreodata sugativa tvr independenta?
    • +2 (2 voturi)    
      antena 3 e finanţată de cioloş ??? (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:02)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      ;)
  • -2 (12 voturi)    
    eu zic ca e de bine (Luni, 17 octombrie 2016, 17:29)

    JohnnyBoy [utilizator]

    se pare ca principiul concurentei functioneaza si in politica spre binele cetateanului: au aparut unii mai noi care chiar fac treaba buna si incep sa fie votati de catre un electorat care devine din ce in ce mai numeros si activ. Hopa: problema pentru consacrati ca nu mai merge cu faina si uleiul. Si atunci tre sa se ia la tranta cu astia noii in masuri care la prima vedere par bune. Nu e de rau, ultima data cand au scazut taxele nu a venit nici un potop spre dezamagirea multora.
    • +3 (5 voturi)    
      Tampit sau ticalos (Luni, 17 octombrie 2016, 22:20)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyBoy

      ?
      • 0 (2 voturi)    
        Prima regula in orice dezbatere (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:09)

        JohnnyBoy [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        Ataca argumentul si nu persoana. Daca s-ar respecta ar disparea 90% din postacii de pe aici. N-ai cu cine.
  • +6 (12 voturi)    
    de pe balcon si Ceausescu promitea... (Luni, 17 octombrie 2016, 17:57)

    Andra99 [utilizator]

    mariri de pensii si salarii, reduceri de taxe etc... Si stim care a fost deznodamantul.
    • 0 (2 voturi)    
      concluzia după tine ar fi... (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:05)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Andra99

      să-i linşăm pe cei care taie taxe şi să-i pupăm undeva pe cei care taie salarii, pensii, cresc tva, etc.
      nu?
      nu ar fi mai simplu si mai rapid să ne punem direct ştreangul de gâţ ???
  • +12 (18 voturi)    
    Elimină taxele pe care tot ei le-au instituit! (Luni, 17 octombrie 2016, 18:04)

    Mediteranean [utilizator]

    Ticăloșii ăștia de la PSD încep cu pomenile electorale. Elimină 102 taxe pe care tot ei le-au instituit.
    Asta pentru că sunt alegeri în curând, și își pot face propagandă ieftină.

    Asta e ca în bancul ăla:
    Unul se duce la rabinul său și îi spune:
    - Rabi, viața e grea, am soție și patru copii și o casă mică, o singură cameră avem.
    Rabinul îi spune:
    - Păi bagă și vaca în casă și vino peste o săptămână să vorbim iar.
    Vine respectivul. rabinul îl intreabă cum e.
    - E greu rabi, e greu de tot.
    - Bine zise rabinul, bagă și caprele în casă și vino peste o săptămână să vorbim.
    Peste o săptămână vine iar respectivul.
    - Ei cum e? întrebă rabinul.
    - E foarte foarte greu rabi, foarte greu este.
    - Bine spuse rabinul, scoate vaca și caprele din casă și vino peste o săptămână să vorbim.
    O săptămână mai târziu vine iar respectivul.
    - Ei cum e? întrebă rabinul.
    - E muuuult muuuult mai bine rabi acuma! spune respectivul.
    - Păi vezi, îi spuse rabinul.

    Tot așa și P$D-ul, tot ei au pus sute de taxe pe umerii românilor în aștia 26 de ani de la Revoluție, care mai de care mai aberantă, și acum ar trebui să le fim și recunoscători eventual că în sfârșit elimină o parte din ele!
    • +6 (10 voturi)    
      Creeaza problema, si apoi ofera tot tu rezolvarea! (Luni, 17 octombrie 2016, 21:19)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Mediteranean

      Asa a procedat si PSD. A introdus taxe cu nemiluita in decursul anilor (ca orice partid de stanga care se respecta), pentru ca acum sa promita cu marinimie desfiintarea lor.

      O tactica de genul acesta aplica si cateva magazine din cartierul in care locuiesc: la fiecare sfarsit de noiembrie scumpesc produse pentru cateva zile, apoi le aduc inapoi la preturile initiale, punand afise in vitrine "Reduceri majore cu ocazia Craciunului".

      Sefii PSD si patronii magazinelor respective au cu siguranta un lucru in comun: ne considera pe toti niste prosti !
  • +8 (12 voturi)    
    ce ordinari (Luni, 17 octombrie 2016, 18:10)

    NWalker [utilizator]

    comunistii astia penali!
    nici cel mai elemnetar respect pt inteligenta electoratului, pt procedura parlamentara si pentru democratie in sine.
  • +7 (11 voturi)    
    ! (Luni, 17 octombrie 2016, 18:18)

    Kpriciu [utilizator]

    DISPERAREA penalilor!
  • +9 (13 voturi)    
    Doamne-ajuta ca nu sunt alegeri parlamentare (Luni, 17 octombrie 2016, 18:45)

    Susufler0 [utilizator]

    in fiecare an !

    Va dati seama ce-ar fi ? Ce disperare pe PSD sa gaseasca ceva de taiat, ceva de promis, ceva de votat !

    PS. Asa in 4 ani au timpul sa le mai puna pe unele la loc ca sa le poata taia apoi in campanie !
  • +6 (10 voturi)    
    Tipic (Luni, 17 octombrie 2016, 19:39)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Demgogie dipic p$D. Ca si Ceausescu cu suta lui de lei. ACESTI TICALOSI AU JEFUIT DE 27 DE ANI TARA si acum vor sa minta din nou ca sa puna mana pe Romania si sa o fure in continuare cum au facut. DRAGNEA -= un condamnat penal, seful unei organizatii CRIMINALE. PUSCARIE pe vitata ar merita! Va veni momentul cind daca nu se retrage din politica VA FI LINSAT
  • +5 (9 voturi)    
    Sosete flausate la costum Armani (Luni, 17 octombrie 2016, 20:13)

    Adri70 [utilizator]

    Sa spuna d-l "sosete flausate la costum Armani" de ce au fost taiate aceste taxe abia acum, in prag de alegeri! De ce sobolanul Ponta le-a incasat si nu le-a desfiintat el?
  • +5 (9 voturi)    
    PSD si momiala inaite de ALEGERI ! (Luni, 17 octombrie 2016, 20:47)

    MeridianAlbastru [anonim]

    26 de ani a unflat PCR-FSN-PSD CORUPTIA , CRIMA si HOTIA ca sa vine cu o luna inaintea ALEGERILOR sa elimine taxele introduse de FSN si Guvernul Pompa .
  • +1 (9 voturi)    
    asta arata (Marţi, 18 octombrie 2016, 3:01)

    gopo2016 [utilizator]

    cind de Prosti sint cei de la psd, ei fac taxe ca ei sa le taie, dupa alegeri fac pariu ca v-or aduce aceleasi taxe sa le voteze inapoi, sint doar asa de ochi alegatorilor in rest doar minciuni, apropo dragnea cum e cu un milion de locuri de munca oferite de psd tari?
    • 0 (4 voturi)    
      dar tu ce iq ai băieţas ? (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:26)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui gopo2016

      dacă îţi permiţi să îi faci pe alţii proşti, subînţeleg că o faci de la statura unui iq de cel puţin 160-180...
      deşi, după ortografia cu care defilezi, pari de sub 80...
  • -2 (2 voturi)    
    Lichidarea TVR (Marţi, 18 octombrie 2016, 9:00)

    stos [utilizator]

    Proceduri și Metodologie

    Camera la care se introduce un proiect de lege, se numește CAMERĂ de REFLECȚIE iar cea care decide este CAMERĂ DECIZIONALĂ.
    În acest caz, Senatul a fost cameră de REFLECTARE(op
    tică).
    Sper ca CCR să se autosesizeze la încălcarea L. 41/94 adusă la zi.
    Cînd vrei să elimini o taxă publică trebuie să prevezi alternative.
    În așa fel PSD-ul o să piardă din electorat.
    • +1 (3 voturi)    
      Televiziuni libere (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:20)

      luciannn [utilizator] i-a raspuns lui stos

      Crede-ma ca nu vrei sa traiesti intr-o tara unde exista doar televiziuni "libere" comerciale, unde dicteaza cel care are bani de reclame, firma, corporatia iar noi suntem o simpla marfa pusa la vanzare.

      E bine de avut si o televiziune libera din punct de vedere financiar, care sa nu ne prezinte doar punctul de vedere al corporatiilor de exemplu, sau sa nu aiba doar un patriotism comercial, care se stinge la prima stire soc din orice alt domeniu, care ar atrage mai multa marfa in fata televizorului pentru urmatoarea pauza de reclame.

      O televiziune sustinuta de cetateni fara pauze de reclame, asa ar trebui sa arate o televiziune libera in interesul cetateanului 100%, pentru ca cetateanul ar fi patronul ei.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică