Nicusor Dan: Nu vom face o alianta cu PNL nici inainte, nici dupa alegeri. Este posibil sa sprijinim acelasi premier, cel mai probabil Ciolos

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Miercuri, 12 octombrie 2016, 15:43 Actualitate | Politic

Nicusor Dan
Foto: Facebook - Nicusor Dan
Liderul USR Nicusor Dan a afirmat miercuri ca partidul sau nu va face alianta cu PNL inainte sau dupa alegerile parlamentare, insa ca este foarte posibil ca ambele partide sa il sustina pe Dacian Ciolos pentru functia de premier.

"Noi nu vom face o alianta cu PNL nici inainte si dupa alegeri insa este posibil sa sprijinim acelasi prim-ministru, iar acest prim-ministru potential este foarte posibil domnul Ciolos. Discutii reale (cu PNL - n.r.).

In ceea ce priveste candidatura unor ministri, Nicusor Dan a repetata faptul ca sunt discutii cu 5-6 ministri si secretari de stat iar decizia finala va fi anuntata saptamana viitoare.

"Este vorba de 5-6 persoane din guvern, ministrii si secretari de stat. Pentru fiecare a fsot o dilema, au mandat de terminat. Ar veni sa ajute usr-ul si cei mai multi si-au prelungi cat mai mult posibil mandatul" a precizat el.


Citeste mai multe despre   









6961 vizualizari
  • +13 (19 voturi)    
    penele ajunge la Brutarie ca efect al (Miercuri, 12 octombrie 2016, 15:49)

    un domn [utilizator]

    Dosarelor ! Cel mai Important este ca USR sa castige 55-60% in Parlament pentru aceasta sesiune legislative astfel ca U$Lamul format din P$D si penele sa nu conteze, sa fie in décor acolo...zumzaitori !
    • +13 (15 voturi)    
      Ciolos este solutia (Miercuri, 12 octombrie 2016, 16:32)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Felicitari USR pentru candidatii din diaspora. In sfarsit avem cu cine sa votam.

      Cat despre PNL, daca nu-l propun pe Ciolos sa se aleaga praf si pulberea de ei.
  • -26 (38 voturi)    
    Cu sub 5% poti face orice alianta doresti (Miercuri, 12 octombrie 2016, 15:58)

    TanarFrumosSiLiber [utilizator]

    Succesuri.
    • +10 (16 voturi)    
      Prag (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:57)

      mircealun [utilizator] i-a raspuns lui TanarFrumosSiLiber

      USR o sa treaca pragul. Campania asta de strangere de semnaturi a functionat, o sa le aiba. In plus, la parlamentare merge mult mai putina lume, deci USR o sa fie avantajati. Important e sa intre in Parlament, dupaia o sa convinga mult mai multa lume sa-i voteze.
      • -1 (5 voturi)    
        deci dupa alegeri o sa convinga oamenii sa-i votez (Miercuri, 12 octombrie 2016, 23:02)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui mircealun

        :))
        • +3 (3 voturi)    
          pentru dottore (Joi, 13 octombrie 2016, 8:51)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          Pai e simplu de inteles.Nimeni nu poate spara ca la aceste alegeri USR sa ia peste 50% si conduca tara.
          Dar stim ca vor avea destule voturi ca sa fie in parlament. Si acolo vor arata un alt mod de a face politica, Pentru tara si nu pentru propriul interes. Cu bun simt, cu abnegatie mentinandu-si linia dreapta si respectatndu-si promisiunile.
          Si la alegerile urmatoare vor fi sanse ca USR sa conduca tara.
    • +9 (9 voturi)    
      Tu esti ciobolan roshu (Miercuri, 12 octombrie 2016, 18:07)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui TanarFrumosSiLiber

      nu te ascunde dupa nick-uri colorate pink, fetitzule.
  • +18 (26 voturi)    
    Cum se intoarce roata... (Miercuri, 12 octombrie 2016, 15:59)

    muvis [utilizator]

    Ce teapa si-au luat pnl-istii cu mizeria de la locale. USR nu cred ca ar fi existat, daca ND ar fi fost primar.
    Asta e! Acum o sa ocupe si ei 5,10 poate 20 de procente din locurile in parlament :).
    • +8 (10 voturi)    
      poate chiar sa stea o tura :) (Miercuri, 12 octombrie 2016, 16:38)

      voxpopulix [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      corect, trebuie sa plateasca pentru ca au facut-o pe Firea primar.

      #pntcd
    • +9 (11 voturi)    
      Nu cred (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:09)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui muvis

      Cred ca Nicusor, la cat e de incapatanat, ar fi mers cu USR mai departe , indiferent de rezultat, pentru ca el infiintase USR inca din iarna deci cam prevazuse ce se va intampla. Din punctul lor de vedere, PNL a facut ce trebuia ca sa poata supravietui. Daca Nicusor ar fi castigat primaria Bucurestiului, azi USR nu era la 10% era la vreo 25%. Dar, da , pe termen lung, PNL are sanse mari sa dispara daca nu cumva Ciolos preia partidul si-i inlatura pe toti dubiosii aia din spate (Atanasiu, Petrache, etc). Dar depinde mult si cum va sti USR sa navigheze prin politica.
    • +2 (12 voturi)    
      PNL nu mai are sanse sa intre in parlament (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:58)

      Jean_Valjeanu [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      Poate PMP cu un pic de noroc. Sa nu uitam ca Basescu a fost totusi comandant de nava si bisnitar independent, in timp ce Alinuta si Perdoiu au zero realizari profesionale in afara statului degeaba.
  • +19 (23 voturi)    
    ar fi chiar culmea (Miercuri, 12 octombrie 2016, 15:59)

    voxpopulix [utilizator]

    La ce candidati prezinta PNL-ul, nici o asociatie de bloc nu ar mai face alianta cu ei.

    Mai lipsesc de pe lista maruta si capatos ca in rest au strans toate gunoaiele de pe TV.

    Trist ca acest partid nu a inteles ca avem nevoie de oameni cu pregatire, cu experienta DOVEDITA, fara un trecut politic dubios.

    Este trist dar s-ar putea sa revedem o alianta PSD-PNL, pentru ca, sper eu, USR nu va trada votul nostru coabitand cu aceste partide.

    Prefer o opozitie puternica si o voce care sa ne reprezinte decat o solutie imorala, specialitatea lui base.

    Actualul guvern are rezultate bune, chiar daca intarzie sa-l zboare pe Grigorescu de la energiei, care isi bate joc de o tara intreaga si ne jigneste cu scenarii gen matusa Tamara. Auzi la el, a platit taxele pe spaga asa ca sa-l lasam in pace.

    Trecand peste asta si nerezolvarea problemei de la CNADNR, si comparand cu ce au facut incompetentii si coruptii de Boc si Ponta, eu unul as fi incantat de inca patru ani cu Ciolos.

    Dar inca o data, zburati-l pe PSD-istul de Grigorescu din guvern, este penibil ce se intampla in acest caz si ne duce cu gandul la metode practicate de grupurile de care am vrut mereu sa scapam.
    • +2 (4 voturi)    
      Adica ce vrei sa spui ca Denise Rifai nu e (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:10)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui voxpopulix

      o solutie pentru PNL ? Glumesti, nu-i asa ?
      • +2 (2 voturi)    
        nu ? (Miercuri, 12 octombrie 2016, 23:05)

        TRABI [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        Oricum , Denise Rifai arata bine ......
    • +5 (7 voturi)    
      Sistemul musteste de imbecili (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:54)

      Jean_Valjeanu [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

      Si tzatza Firea crede ca poate sa faca echipa cu oameni seriosi, de caracter. Inteleg ca vrea sa-l ademeneasca pe ND sa devina un fel de vice vicios ca sa dea vina pe el pentru tunurile P$D, dar ar trebui sa-i faca cineva un desen sa-i explice ridicolul situatiei. ND este fost olimpic, tzatza Firea este probabil viitoare inculpata. Insolventa RADET aproape sigur ascunde dupa degete o tampenie enorma facuta de aceasta tzatza in minutul 1.
  • -27 (37 voturi)    
    Vizionar (Miercuri, 12 octombrie 2016, 15:59)

    newlook [utilizator]

    Vizionar acest Nicusor Dan. Stie ca dupa alegeri se va mai auzi despre partidul lui ceea ce s-a mai auzit despre M10 dupa alegerile anterioare. Deci, "nu va face aliante!"

    PS: Soarecele catre elefant, trecand podul : "Tropaim, traopaim !"
    • +12 (12 voturi)    
      hehe (Miercuri, 12 octombrie 2016, 16:27)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Wishfull thinking e ceea ce zici tu, nu ceea ce zice ND... Si-n sondajele sefilor tai, si in alea ale PNL, SUR e cotat cu 10%. Si daca sefii tai mai dau citeva legi precum aia cu plagiatele, cu dezincriminarea diverselor forme de coruptie sau cu scriitorii din puscarii, s-ar putea ca pe linga cei 10% de acum sa mai iasa la vot vrun milion de cetateni care de obicei stau acasa, si sa patiti ca-n 2014, cind ponta candida singur si a iesit pe locul 2 la ani lumina distanta de Johannis, de i-a fost jena si sa mai incerce lamentarile din 2009 cu camioanele de dovezi de frauda duse la ccr. Vedem cine ride la urma.
    • +6 (6 voturi)    
      Nope, catre ciobolanii roshii (Miercuri, 12 octombrie 2016, 18:08)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Nu induce lumea in oroare.
    • +8 (8 voturi)    
      Tu parcă erai în diaspora. (Miercuri, 12 octombrie 2016, 18:31)

      grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Și parcă nu aveai de gând să votezi (așa cum alții vor să o facă). Dacă e așa, ce tot le bagi măi strâmbe ăstora? mai ales ca nu alt electorat decât PSD și ALDE.
    • +7 (7 voturi)    
      elefant de rahat .... (Miercuri, 12 octombrie 2016, 21:30)

      TRABI [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      M10 a avut membri si candidati buni , dar au iesit la vot sustinatorii hotilor in frunte cu babalacii . Tara-i plina de hoti mari si marunti care nu stiu decat sa insele si sa traiasca pe munca altora . Daca aduceau penali in partid , din cei care au bazin electoral masiv din hoti si sarlatani , atunci probabil ca aveau 18% , vezi cazul PPDD . Lipsa de educatie si a bunelor maniere s-a vazut . Oricum , schimbarea este in desfasurare , nu o sa scape nici un derbedeu din cei care sunt in politica si nici colaboratorii lor .
      Elefantul de care vorbesti , este un rahat mare in mijlocul tarii , care pute din ce in ce mai tare si pe care o sa-l curatim cat de curand .
  • -19 (33 voturi)    
    Pana una alta... (Miercuri, 12 octombrie 2016, 16:01)

    ionutionut [utilizator]

    ... nu sunteti in stare sa strangeti 200.000 de semnaturi. sunt judete in care s-au strans 0 semnaturi (o arata harta de pe site) , ceea ce ar insemna ca nici macar responsabilul cu semnaturile din judetul respectiv nu a semnat pentru voi.

    Si inca ceva: schimbati-l pe cel care strange semnaturi la Lujerului. A fost incapabil sa scrie doua cuvinte fara sa le corecteze apoi, parand un pic semi-analfabet. Alegeti oameni potriviti, chiar si pentru strangerea de semnaturi, altfel creati impresia de amatorism.
    • -1 (9 voturi)    
      O fi ruda cu Nicusor... (Miercuri, 12 octombrie 2016, 16:28)

      Johanis [utilizator] i-a raspuns lui ionutionut

      ca el sta la Gorjului!
    • 0 (10 voturi)    
      ? (Miercuri, 12 octombrie 2016, 16:53)

      ionutionut [utilizator] i-a raspuns lui ionutionut

      am spus ceva neadevarat, de am primit atatea minusuri?
      • +2 (2 voturi)    
        pentru ionut (Joi, 13 octombrie 2016, 8:59)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ionutionut

        Da ! Ai spus ca nu suntem in stare sa strangem 200.000 de semnaturi Suntem ! Si suntem in stare sa donam in doua zile 200.000 lei . S-a facut deja. Si continuam!
        • +2 (2 voturi)    
          Eu asta va si doresc. (Joi, 13 octombrie 2016, 18:16)

          ionutionut [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Ca doar n-am semnat degeaba pentru USR.
          • 0 (0 voturi)    
            Daca (Joi, 13 octombrie 2016, 22:14)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ionutionut

            asta ne dorest, eu o iau ca o urare, pentru care iti multumesc !
            Sper sa vedem alt fel de parlamentari, nu nesimtiti care vin 2-3 zile maxim la munca. Iar ziua lor de munca incepe cand vor ei si se termina la fel.Dar sunt platiti pentru program integral de munca ! Stau in banca, picotesc,se uita la prostii pe laptop, par dezinteresati si desprinsi
            de probleme. Dar cand e vorba sa-si voteze
            privilegii sau sa apare un hot din randurile lor de Justitie , deodata se invioreaza si voteaza in unanimitate ! Nu-i mai suport !
    • +6 (10 voturi)    
      ignoranta (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:54)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui ionutionut

      "sunt judete in care s-au strans 0 semnaturi (o arata harta de pe site)"

      Asta arata ignoranta crasa a romanului votant. Nu degeaba 42 % din populatie sufera de analfabetism functional, adica stiu sa citeasca dar nu inteleg nimic. Mai adauga-i si pe cei care sunt chiar analfabeti si ai imaginea perfecta a votantilor romani. Cum vrei sa inteleaga astia diferenta dintre Dan Nicusor si Firea sau Toba? Ce stiu astia ce inseamna studiile lui Dan Nicusor facute in Franta la o institutie prestigioasa? pentru ei e aceeasi chestie ca universitatea romano-americana a Ebei. Si pot sa continui cu exemplele, dar ma tem ca-mi pierd timpul.
    • +6 (10 voturi)    
      Vai vai (Miercuri, 12 octombrie 2016, 18:09)

      _CK_ [utilizator] i-a raspuns lui ionutionut

      Vai domnule câte pretenții. Ai strâns măcar în viața ta 10 semnături ? Ține cont că ei au avut 1 lună la dispoziție. E ușor să dai aici din gură pe facebook și să faci nazuri. Mai pune și tu osul la treabă și fă un bine societății în care trăiești.
      • 0 (2 voturi)    
        Ce-i drept... (Miercuri, 12 octombrie 2016, 19:01)

        ionutionut [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

        ... am reusit sa strang doar cateva semnaturi de la cunoscuti, mult sub asteptarile mele.

        Dar am si donat bani pentru corturile alea, asa ca imi permit sa critic felul in care se cheltuiesc. Mi-a fost cam jena sa-i dictez aluia pe litere.
  • -29 (43 voturi)    
    Hai, postacii USR nu intra sa comenteze? (Miercuri, 12 octombrie 2016, 16:04)

    Miky60 [utilizator]

    Postacii USR au devenit mai agresivi ca postacii p$d sau pnl. Nu poti sa spui ceva rau de Nicusor Dan ca il ataci pe Mesia al lor. Sunt atat de indoctrinati de propaganda USR incat uita sa mai gandeasca. Si atat de disperati dupa semnaturi incat ar ajunge si la iasi la moaste sa ia semnaturi. Nici nu se gandesc ca promovarea USR de acum este fix aceeasi cu promovarea lui Johannis acum nici 2 ani de zile. Si atunci au fost la fel de indoctrinati ca numai dupa 1 ani sa inceapa cu "Ne luam like-ul inapoi". Iar daca se chinuie sa stranga 200.000 de semnaturi (nu voturi!) adica nici 1% din voturi cum vor strange 5% la alegeri? Da, e bine sa iti doresti o schimbare, dar si sa gandesti, nu numai sa devii postac.
    • +12 (12 voturi)    
      Te cam descrii (Miercuri, 12 octombrie 2016, 16:30)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Ceva frustrari ? Nu baga Dragnea banul pe card? E treba lor cum se promoveaza ca partid. E posibil sa existe si oameni ce au si alt proiect pentru Romania in afara celui de a lua ajutoare de la stat si consumarea lor la crasma, oameni care poate il vor vota pe ND. Inversunarea impotriva lui denota amenintarea simtita de infractorii grupati in gasti politice. Care e problema ta? Denota multa frustrare si ceva saracie la capitolul intelectual.
      • +4 (6 voturi)    
        Voturi vs semnaturi (Miercuri, 12 octombrie 2016, 21:15)

        zet [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Vot - te duci la sec'ția de votare și lipești ștampila de buletin.
        Semnătură - te duci la cortul USR, iei un formular puchinos (că așa îl impune legea), completezi 8 (OPT) coloane DE MÂNĂ cu pixul ALBASTRU (nu cumva doamne ferește să fie negru că te aruncă organele la beci) cu zeci și zeci de serii și numere și alte numere și alte serii, adresa exactă & shit, și la sfârșit mai tragi și o ”olografă”.
        Puiule, să îți spun un secret: o semnătură pe bune, așa cum sunt toate ale lui Nicușor Dan = 10 voturi!. Dacă USR o să strângă 200k semnături garantat va avea 2 milioane de voturi în decembrie.
        În același timp partide care au strâns sute și sute de mii de semnături ”în falș” nici măcar nu vor trece pragul. PMP e un exemplu, are 350k semnături strânse până azi, ”decât” că nu au avut măcar un voluntar în stradă sau un cort, toate au fost strânse ”pe sistem”. Nu o să-i ajute la alegeri.
    • -2 (6 voturi)    
      pei si cu cine sa votam (Miercuri, 12 octombrie 2016, 16:40)

      voxpopulix [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Cu PMP sau Udmr? :))))))))))))))))))))
    • +7 (9 voturi)    
      200.000 de semnaturi inseamna... (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:03)

      Anyhow [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      ....114% din voturile luate la nivelul Bucurestiului de Nicusor Dan. E ca si cum ai cere PSD sa stranga peste 3 milioane de semnaturi ca sa se inscrie in alegeri. Si semnaturi pe bune, nu copiate de la primarii, politie si alte institutii. Iar 200.000 nu inseamna "nici 1% din voturi" - ci vreo 2,5% din cati s-au prezentat la urne la nivel national la alegerile locale din iunie. E clar ca postacii PSD si PNL sunt paraleli si cu matematica si cu politica. Nu stiu de ce va plateste partidul ca sunteti praf...
      • +1 (1 vot)    
        As lua la puricat listele cu semnaturi... (Joi, 13 octombrie 2016, 15:21)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Anyhow

        ... ale tuturor celorlalte partide. S-ar deschide niste dosare penale de toate frumusetea pentru fals si uz de fals.
        Cum au reusit sa adune cateva sute de mii de semnaturi fara a se agita deloc prin strada alte partide? Mister total. Poate ne desluseste DNA povestea asta.
    • +10 (10 voturi)    
      strângere semnături (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:15)

      LaurentiuR [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Ar trebui să faci experimentul ăsta, să te duci pe stradă să vezi câţi oameni or să-ţi dea CNP-ul, seria de buletin şi adresa exactă, în plus, şi pt un partid. Chiar sunt greu de strâns semnături. Asta dacă nu eşti PSD sau PNL, cu sute de mii de membri, unde e nevoie doar de ei şi de 1-2 din familia lor. În cazul USR este evident că nr voturilor or să se multiplice, la fel s-a întâmplat şi la locale, au strâns la fel de greu semnăturile, dar au luat 300000 de voturi.
    • +8 (8 voturi)    
      Da man, ai dreptate (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:16)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui Miky60

      Dar uita-te si tu pe lista de candidati propusa de USR si compara cu ce ofera PNL si PSD si spune-mi ce ai alege tu si care sunt argumentele ? Sunt multi fanatici si pe la USR care comenteaza aiurea dar ca sa-l compari pe Nicusor cu Iohannis e un pic deplasat. Eu l-am votat pe Iohannis dar nu aveam asteptari prea mari de la el deci n-am fost dezamagit. Consider ca oricum varianta in care Ponta si PSD controlau tara in tot si in toate nu era de acceptat. In rest, daca nu era USR , nu ma duceam la vot, mi-era indiferent PSD sau PNL , nu m-as fi dus sa dau un vot negativ.
    • -1 (1 vot)    
      Matematica (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:44)

      mickey80m [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Hai ca esti simpatic, asa ca o sa iti dau un pont: roaga un copil de clasa a patra sa te ajute sa calculezi cat inseamna 1% din numarul persoanelor cu drept de vot.
    • +10 (10 voturi)    
      Indoctrinare ? (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:45)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Indroctinarea este un proces care se desfasoara in timp. Necesita mult timp. USR este un partid foarte nou. Nu a avut timp sa indoctrineze pe nimeni.
      Propaganda USR ? Pentru propaganda ai nevoie de mass-media . USR nu are nici un canal mass-media , deci nu poate face propaganda.Stii tu vreun canal de propaganda USR ? Zi-mi si mie , sa urmaresc.
      Altceva ?
    • +12 (14 voturi)    
      care e problema ta? (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:58)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Nu vrei sa spui si ceva inteligent in afara de a ataca USR-ul si pe Dan Nicusor? Ce-i reprosezi de fapt? Ca nu e la fel de prost si corupt ca Firea, Udrea, Basescu, Toba, Costoiu etc?
      Vrei un politruc pus pe capatuiala? ai de unde alege, Deci care e problema ta daca altii vor o schimbare? Cu USR-ul exista o sansa ca lucrurile sa se schimbe, cu vechile partide care au avut atatea ocazii sa faca o schimbare in bine e clar ca nu va schimba nimic nici in viitor.
      Deci, repet, ce te deranjeaza de fapt? ca nu esti capabil sa intelegi niste oameni care vor si altceva decat plagiate, studii de mantuiala, diplome cumparate, afaceri murdare, politruci jegosi, submediocritate si coruptie?
    • +8 (10 voturi)    
      Haha (Miercuri, 12 octombrie 2016, 18:07)

      _CK_ [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      USR este o solutie buna. Ce alta solutie vezi? Nu esti multumit(a) ? Incearca sa iti faci propriul partid si sa vedem cat de tare in gura mai esti atunci. Oamenii ca tine nu inteleg ca a venit timpul sa reactionam ca societate. Stam ca prostii de 27 ani in doua partide PNL si PSD, iar cand vine vorba de a da o sansa cuiva, incepem sa aruncam cu noroi in el si in cei ce il sustin. Cum altfel vrei sa iesi din mocirla asta politica? Au venit oameni noi, competenti si s-au strans in jurul USR, oameni simpli, de bun simt, care nu au mai facut politica. Nici astia nu-ti convin, perfectionistule(o) ? Ia mai misca-ti fundul din casa si incepi sa schimbi si tu lucruri in societate in care traiest. Nu-ti convine cu USR (nici macar nu ai zis de ce), produ tu o schimbare, foarte bine. Incepi tu si cu prietenii tai sa miscati ceva. Sa vezi atunci ce "postac(a)" o sa devii tu. Mai degraba ai pune mana si ai strange si tu o semnatura pentru viitorul tau.
    • +6 (6 voturi)    
      Ceea ce este ingrijorator (Miercuri, 12 octombrie 2016, 18:10)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Inseamna ca p$d v-a arvunit pe toti deja; care propaganda usr, nu poti vorbi de asa ceva inca, deoarece nu au banii si mijloacele pt propaganda.
      M-ai bine te-ai uita in oglinda, vezi ca ti se inrosesc urechile si varful limbii, in curand o sa si sgarai ca Pisucul.
    • +8 (10 voturi)    
      Cateva chestii: (Miercuri, 12 octombrie 2016, 18:41)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      1. Stii cum se strang semnaturile de catre PSD, PNL, etc...eh, iti spun eu:
      Vine sefu' de la Primarie, Spital, firme captive ale statului....si zice: Semnati pentru PSD, PNL, etc....asta daca nu se iau direct din baza de date...

      Pe scurt: lista de semnaturi este un 'SHIT' facut pentru a bloca accesul altora in curtea penalilor (PSD + PNL + Friends = cei care au condus Romania DEZASTRUOS in ultimii 26 de ani + 50 de ani + 2000 de ani,...)

      2. Daca matale iti place Romania de astazi, OK, te invit sa votezi in continuare cu penalii.
      Dar sa nu te miri daca se ajunge odata sa nu mai primesti pensie pentru ca tinerii au plecat scarbiti de ceea ce se intampla.
      Ponta n-are bani sa-ti dea desi se lauda....

      3. Votantii PSD au cel putin une dintre cele 2 boli de mai jos:
      - Sindromul Stocholm
      - Alzeimer
      Matale, pe care o ai?
  • +6 (8 voturi)    
    USR devine principalul partid de opozitie (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:15)

    dexpropriat [utilizator]

    Iar alianta penala nu face niciun guvern.
    • -1 (3 voturi)    
      Eu zic ca face guvernul (Miercuri, 12 octombrie 2016, 19:10)

      Jean_Valjeanu [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      Vad ca ND nu a exclus o eventuala alianta cu PMP, doar dna Armand a zis ceva de genul. Ar fi complementari, ND cu idei eficiente in situatii normale si Basescu cu solutii de criza.
  • -8 (8 voturi)    
    Concert (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:21)

    Gigi Kent [utilizator]

    Pe 11 Decembrie PSD organizeaza mega concert Coldplay la Bucuresti dar si alte concerte in toata tara.
  • +9 (9 voturi)    
    mama.... (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:22)

    liviu_ [utilizator]

    au intrat postacii rosii pe hotnews ....
    nu va saturati mai sa il laudati pe ponta pe situ lui? unde oricene il critica e banat?!
  • +6 (8 voturi)    
    Fara penali doar USR (Miercuri, 12 octombrie 2016, 17:38)

    MirceaPopescu1 [anonim]

    Singurul partid cu care am mai putea tine capul sus este USR. Celelalte partide au devenit ascunzatori pentru penali, ce asteptari poti avea de la aceste ascunzatori gen PSD /PNL (Ne amintim si de Vosganian)
  • +8 (10 voturi)    
    informare (Miercuri, 12 octombrie 2016, 18:15)

    FlaviuBota1 [anonim]

    Noi, susținătorii partidului USR al cărui președinte este Nicușor Dan, ne-am mobilizat prin internet, căci în teritoriu nu au existat filiale, pentru a strânge numărul de 200000 semnături necesare partidului să poată participa la actualele alegeri.
    Filiala USR -Turda (caută pe Facebook USR- Turda) s-a constituit legal în data de 10.10.2016 și astfel în județul Cluj sunt la ora actuală două filiale: la Cluj-Napoca și Turda. Vechile partide, dacă la început au luat partidul în derâdere au început să-și facă griji căci în fiecare zi în țară se înființează noi filiale fără “Cosmânci” sau „Blagiști”.
    Stând de vorbă cu oamenii am constatat că toți doresc schimbarea clasei politice dar sunt blazați și consideră că și noii politicieni vor ajunge în scurt timp corupți ca și vechii politicieni.
    Nicușor Dan, președintele partidului, asigură cetățenii că USR nu va face alianțe cu nici un partid atât înainte cât și după alegeri, iar membrii partidului nu vor solicita posturi în instituțiile statului și astfel corupția va fi exclusă. Parlamentarii partidului vor lupta însă în parlament numai pentru a impune o legislație favorabilă cetățeanului și pentru dezvoltarea economică a țării.
    • -2 (4 voturi)    
      strangere semnaturi ? (Miercuri, 12 octombrie 2016, 21:45)

      TRABI [utilizator] i-a raspuns lui FlaviuBota1

      Si la Bacau nu stim daca se vrea semnaturi .
      Ne-am dus dupa amiaza pe unde a fost pus cortul pebtru semnaturi si nu am gasit pe nimeni .
      Nu cumva unii dintre cei ce s-au ingramadit in USR , fac alt joc ? Suntem mancati de astfel de manevre . Atentie USR .. Cautati oameni mai bine saraci cu duhul , simpli si corecti .
      • -2 (2 voturi)    
        Pai, te-au gasit ! (Joi, 13 octombrie 2016, 0:10)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui TRABI

        " Cautati oameni mai bine saraci cu duhul , simpli si corecti ."
        ===================

        "...nu stim daca se vrea semnaturi" (vs "se vor")
        ----------
        "Nu cumva unii dintre cei ce s-au ingramadit in USR , fac alt joc?" (virgula intre subiect si predicat, (specific hipsterilor)
        --------------------

        "Cautati oameni mai bine saraci cu duhul , simpli si corecti ." (Dumnezeule !)

        =========================

        Te-au gasit !
      • +7 (7 voturi)    
        Cortul nu e totul (Joi, 13 octombrie 2016, 0:17)

        codo [utilizator] i-a raspuns lui TRABI

        Mai e pus acolo si de reclama ca nu sunt destui voluntari sa stea toata ziua la cort. Simpatizantii muncesc. Ar fi bine sa sunati la responsabilul usr bacau pentru predarea semnaturilor. Astia care nu avem cort in oras asa am procedat sau prin posta.
  • 0 (6 voturi)    
    Si totusi.... (Miercuri, 12 octombrie 2016, 19:24)

    Jean_Valjeanu [utilizator]

    S-ar putea ca Ciolos sa nu vrea sa mai fie prim-ministru. In acest caz, logic ar fi ca ND sa preia aceasta functie dar ma ingrijoreaza ca USR nu-si doreste functii executive. Bine ca macar Basescu isi doreste.
  • +9 (9 voturi)    
    Precizare (Miercuri, 12 octombrie 2016, 20:04)

    FlaviuBota1 [anonim]

    România are trei mari probleme economice ce ne plasează pe ultimul loc în UE și pe locul 36 în Europa din 40 de țări. Acești indicatori macroeconomici sunt ocoliți cu măiestrie de vechile partide neamintindu-și de ei fiindcă nu au soluții pentru îmbunătățirea lor. Ei sunt;
    1. Productivitatea medie a unui angajat este de 5,6 €/ oră, de 12 ori mai mică ca productivitatea maximă în UE;
    2. Procentul număr de angajați / număr de locuitori este de 24%, toate țările din UE având procentul între 40% și 50%;
    3. Procentul număr de bugetari / număr de angajați este de 27% , toate țările din UE au acest procent în jur de 15%.
    Dacă se vor îmbunătății acești trei indicatori macroeconomici astfel:
    1. Productivitatea muncii unui salariat din România să crească la nivelul productivității muncii unui salariat din Letonia care este de 8,4 €/oră,(Letonia fiind cu o treaptă mai sus pe scara ierarhică);
    2. Procentul numărului de angajați raportat la numărul de locuitori să crească la procentul din Grecia de aproximativ 40%, (Grecia fiind cu o treaptă mai sus pe scara ierarhică);
    3. Numărului de bugetari raportat la numărului de angajați să scadă de la 27% la 15 %;
    atunci creșterea efectivă a PIB-ui / locuitor va fi de aproximativ trei ori. Tot de atâtea ori va putea crește efectiv: salariile, pensiile, banii pentru sănătate, alocațiile pentru copii, etc.
    Întâi vor trebui îmbunătățiți cei trei indicatori, apoi se poate vorbii de actualele cadouri electorale promise de PSD, PNL, ALDE, PMR, etc.
    USR va lupta pentru îmbunătățirea acestor indicatori !!!
  • +7 (7 voturi)    
    precizare (Miercuri, 12 octombrie 2016, 20:06)

    FlaviuBota1 [anonim]

    Ierarhizarea puterii economice a unei țări nu se face cu ajutorul indicatorului macroeconomic PIB ci cu ajutorul indicatorului PIB / locuitor. Această greșeală intenționată o fac toate partidele ce s-au perindat la guvernare pentru a masca adevărata situație economică a țării. Există o serie de țări cu un număr mic de locuitori care au un PIB mai mic decât al României iar noi nu mai apărem la “coada vacii”.
    Dacă analizam Rusia din punct de vedere al PIB-ului ea se găsește pe locul patru în Europa, iar după PIB / locuitor se găsește pe locul 32 din 40 de țări (noi ne aflăm pe locul 36 iar Moldova pe locul 40).
    Partidul USR consideră că românii trebuie să cunoască dezastrul la care ne-a adus guvernările partidelor PSD, PNL, PMP și ALDE. Dacă situația vă mulțumește și sunteți fericiți, să-i mai votați și la aceste alegeri.
  • 0 (0 voturi)    
    Nicusor repeta greseala de la locale (Vineri, 14 octombrie 2016, 11:03)

    Metec [utilizator]

    Nimeni nu poate reusi singur. Excluzand orice alianta cu PNL, ND ii da implicit aripi PSD-ului, care va defila in alegeri. Dragnea nu are de facut decat sa-si ia popcorn si sa priveasca la opozantii sai cum se paruiesc, in timp ce autobuzele votantilor lui zumzaie voioase prin tara, ca albinele...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică