Klaus Iohannis despre propunerea lui Nicusor Dan ca Dacian Ciolos sa prezinte un "program de continuare", iar partidele sa il sprijine pentru un nou mandat: Nu pot decat sa ii recomand domnului Nicusor Dan sa ii spuna acest lucru domnului premier

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 7 octombrie 2016, 12:33 Actualitate | Politic

Klaus Iohannis
Foto: Agerpres
"Nu pot decat sa ii recomand domnului Nicusor Dan sa ii spuna acest lucru domnului premier", a afirmat vineri presedintele Klaus Iohannis, invitat de jurnalisti sa comenteze propunerea liderului Uniunii Salvati Romania, Nicusor Dan, ca Dacian Ciolos sa prezinte ''proiectele sale de continuare'', iar partidele care impartasesc ''aceeasi idee de dezvoltare a Romaniei'' sa se pronunte pentru sustinerea sa pentru un nou mandat de prim ministru dupa alegeri.

Presedintele Uniunii Salvati Romania, Nicusor Dan, declarase miercuri ca "Cred ca mersul logic al lucrurilor este ca domnul Ciolos sa vina cu proiectele dumnealui de continuare si anumite partide care au aceeasi idee de dezvoltare a Romaniei in continuare sa-l sustina declarativ in campania electorala pentru ocuparea fotoliului de prim-ministru dupa alegeri. Cred ca invers, si a spus-o si domnul Ciolos imediat dupa, nu este foarte fezabil, dumnealui s-a angajat sa guverneze pe perioada aceasta limitata si nu cred ca ar fi potrivit.''

Liderul USR a mai spus ca din sondajele facute inclusiv de formatiunea sa rezulta ca multi romani se asteapta ca Ciolos ''sa continue in fruntea Guvernului''. ''Eu cred ca domnul Ciolos are o importanta incredere populara pe care o vedem in sondaje, inclusiv sondajul pe care l-am prezentat noi duminica. Cred ca multi romani au vazut in dumnealui o speranta de schimbare si prin asta multi romani asteapta ca dumnealui sa continue in fruntea Guvernului.''

Premierul Dacian Ciolos a subliniat din nou, in urma cu o zi, ca nu va candida la alegerile parlamentare din decembrie, pentru a mentine stabilitatea acestui Guvern, "dar ca exista viata si dupa alegeri": "Tocmai pentru a intari acest obiectiv de stabilitate si echilibru am spus ca nu voi candida la alegerile parlamentare si nu voi intra sau crea un partid politic, tocmai pentru a putea focaliza credibilitatea spre un proiect care sa dea sensul acestei stabilitati si care sa impinga lucrurile mai departe."

"Asta nu inseamna ca nu exista viata si dupa alegerile parlamentare, sper sa existe o viata activa", a spus premierul, adaugand ca "sigur, sunt proiecte incepute ce nu vor putea fi terminate pana la sfarsitul acestui mandat".

Dacian Ciolos a precizat ulterior ca spera sa vada continuate "intr-un fel sau altul" proiectele pe care le-a inceput, fara insa sa isi incalce cuvantul: "Nu discut de inscrierea intr-un partid acum. Am mai spus-o in mai multe randuri. Nu e vorba aici de simpatie sau nu. Eu am mai spus, mi-am luat niste angajamente la inceput si am intentia sa le duc la capat. Avem nevoie in primul rand de onestitate si credibilitate intr-o functie publica", a declarat premierul, intrebat fiind daca isi va exprima simpatia fata de vreun partid politic.

Ciolos a subliniat ca spera ca proiectele pe care le-a inceput sa continue, insa urmeaza sa vada ce solutii va gasi pentru acest lucru, fara a-si incalca promisiunea de a nu candida sau de nu se inscrie intr-un partid: "Pe de alta parte, am inceput niste proiecte pe care sper sa le vad continuate intr-un fel sau altul. Mi-am asumat, impreuna cu Guvernul, niste valori pe care sper sa le vad continuate. Vom vedea in ce fel aceste valori si aceste idei pot fi cel mai bine sustinute fara sa imi incalc cuvantul, punctul de vedere", a aratat primul ministru.










5237 vizualizari
  • -21 (35 voturi)    
    si mie imi place ciolos (Vineri, 7 octombrie 2016, 12:51)

    korkodell [utilizator]

    numai ca eu nu vreau sa'l stiu asociat cu fsn-ul sorosean al lui nicusor si madame courage nici cu peneleaua johano bleagista, sau cu alte partide, mari, mici sau f. mici.
    stiu ca pt. partidul sorosit armando nicusorean ar da bine, ar fi un mare ajutor electoral sa se asocieze cu ciolos.
    numai ca, eu si altii ca mine l'am aprecia mai mult ca produs al uniunii europene, nu al ...mecenatului soros.
    • +16 (22 voturi)    
      si mie imi place Ciolos (Vineri, 7 octombrie 2016, 13:14)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui korkodell

      dar trebuie sa fim realisti:
      - psd de-abia asteapta sa ajunga iar la furat, pardon la guvernare.
      - PNL, nu par sa inteleaga sau nu vor sa inteleaga realitatea. Daca ei ar sustine un Guvern Ciolos dupa alegeri ar avea 10%-15% in plus din voturi. Intrebati-i pe ei daca vor!!
      - USR pare singurul care intelege ce vor oamenii inteligenti si cinstiti din tara, ca Ciolos sa continue pentru ca e profesionist si competent.

      Cat despre Soros, eu ca roman consider ca hotii si coruptii romani care-si fura tara si semenii sunt tradatori de neam. Ei sunt mult mai periculosi decat oricine care da sau nu da bani pentru scopuri filantropice, politice sau whatever.
      • +1 (5 voturi)    
        Ciolos are o posibilitate buna aici (Vineri, 7 octombrie 2016, 14:51)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Daca tot a promis ca nu intra in politica inainte de alegeri, Ciolos poate prezenta un program la care partidele politice au sansa de a adera.

        Cine adopta programul lui Ciolos la alegeri, il adopta si pe Ciolos dupa alegeri - e logic. In acest fel, prim-ministrul poate influenta alegerile fara a intra in politica inainte de alegeri si fara a fi partinitor. In acelasi timp el poate obtine continuitatea de care e nevoie dupa alegeri.
        • -1 (3 voturi)    
          Președintele are dreptate ca de (Vineri, 7 octombrie 2016, 22:39)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

          obicei si mai dovedește o dată ca se situează deasupra partidelor. Bravo Klaus Iohannis!
          • 0 (2 voturi)    
            PERICOL !! (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 9:02)

            mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

            E PERICOL MARE cu Soros, eu am prins trei tradatori sorosisti si o hipsterita, ii tin pe balcon. Ma gandesc sa ii duc la Ponta acasa !
            Cat despre tinerii frumosi si corporatisti, are dreptate Mircea Badea; de fapt, adevarata elita a tarii e reprezentata de cei care grohaie bere si sparg seminte in fata blocului, striga "Dinamo hei hei" si "Multe felicitari Steaua" !
      • 0 (0 voturi)    
        sunt de acord cu tot ce spui (Vineri, 7 octombrie 2016, 19:28)

        korkodell [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        la prima parte, asa e, am spus'o si io, ciolos e un plus pt. orice partid care l'ar baga la inaintare.
        si o parte din guvernul sau ar fi mici plusuri pt. partide.

        la partea a doua, inteleg, esti tanar frumos si liber, cu rucsac si adidasi.

        cat despre romanii hoti si corupti, asa'i sunt mai periculosi pt. ca ei stiu toate cotloanele tzarisoarei...
        soros nu e roman. dar asta nu inseamna ca e cinstit si vrea numai binele lumii. are si el agenda lui.

        in concluzie, mi'ar placea ca toate partidele, partidutele si partiduletele sa inteleaga si sa sprijine un guvern bine intentionat, care sa indrepte, macar pe ici ci colo.
        ciolos nu pare un adept al pasilor marunti si nici al teoriei, stop si de la capat.
        prefer sa ne cunoastem si sa ne recunoastem trecutul, cu bune si rele, si sa construim mai departe, din invatatura greselilor noastre si din experienta unora care sunt inaintea noastra.

        cat de proiectul de tzara, in care herr klauz pune atata sarg, cu speranta ca va ramane ca un mare deschizator, un fel de carpat al tzatisoarei, io zic ca e pierdere de timp. el da mai bine la palatul din cotrocesti, cand tace, sau da mancare la ratzele de pe lac...

        proiectul de tzara este unul singur: sa ne integram cat mai bine in ue, cu speranta ca'i vom ajunge pe ceilalti in urmatorii 20-30 de ani.
        ciolos vine de acolo. si cu el, inca vreo cativa din oamenii cu care lucreaza.
    • +9 (13 voturi)    
      Mai popstacila.. (Vineri, 7 octombrie 2016, 13:21)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui korkodell

      Da' cu cine ai vrea tu sa-l vezi asociat? Cu "feseneul sorosian" USR nu, cu pnl-eaua nu, cu johannis nu. Cum crede capsorul tau ca ar putea Ciolos conduce guvernul fara nici o sustienre in parlament?!?

      Din cite Vad aici doar PSD-ul nu e nominalizat in insiruirea aia. O fi la categoria partide mari, mici, sau f. mici? Ori e din categoria f. mare? Ca sa intelegem unde bati...
      • +1 (1 vot)    
        In momentul in care unul pronunta "Soros" (Vineri, 7 octombrie 2016, 21:38)

        MasP [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

        inseamna ca voteaza PSD. Si in acelasi moment, sunt convins ca nici nu stie cine e Soros asta. Ponta promoveaza smechereste chestia cu Soros gen "agenturili straine" si prostimea care-l voteaza inghite fericita diversiunea.
        • 0 (0 voturi)    
          soros asta (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 0:55)

          korkodell [utilizator] i-a raspuns lui MasP

          este mare finantator al miscarilor antisistem, cu scopul slabirii statelor nationale, a dominarii de catre marile transnationale si eventul un guvern mondial.

          nu sunt banii sai personali, el numai are indemanarea sa'i faca si sa'i foloseasca.

          interesant cum miscarile antisistem, esuate in america prin interventia in forta a statului, au trecut oceanul, inflorind ca miscari sau partide in spania, italia, romania, franta...

          toti vor sa darame, s'o ia de la capat.
    • +9 (11 voturi)    
      Punct, virgula, masjuscule, d-astea (Vineri, 7 octombrie 2016, 13:27)

      omezu [utilizator] i-a raspuns lui korkodell

      Iti place, dar nu-ti place...pentru ca Soros, reptilieni, martieni, care de fapt e omul strainilor hulpavi si ne vinde fabricile si uzinele. Aici nu e Antena3, du-te!
      • 0 (0 voturi)    
        inteleg dece nu pricepi (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 0:56)

        korkodell [utilizator] i-a raspuns lui omezu

        punct, virgula, majuscule...d'alea...
        pai !
    • +12 (12 voturi)    
      nebunie (Vineri, 7 octombrie 2016, 13:48)

      sanutevad [utilizator] i-a raspuns lui korkodell

      ati dat in spumele marii cu soros si sorosenismu si toate astea...serios, vorbiti de lucruri de care habar nu aveti...tie si celor care folosesc aceste cuvinte de lemn gen sorosist, tineri frumosi, basist, etc....va rog incetati ca dati in penibil...
  • +12 (12 voturi)    
    Ciolos nu are nevoie de USR sau alte partide (Vineri, 7 octombrie 2016, 13:12)

    andipetre [utilizator]

    E invers, partidele au nevoie de Ciolos, unele sa isi ascunda sub imaginea lui mizeriile (PNL), altele sa iasa din anonimat.

    Ciolos are personalitatea sa, a reusit sa si-o impuna cu calm si seriozitate, ca un ardelean ce este. Disperarea partidelor de a si-l aduce ca blazon e ridicola.
  • +2 (2 voturi)    
    Macar ca idee ce-ar face (Vineri, 7 octombrie 2016, 13:14)

    Jean_Valjeanu [utilizator]

    Ca sa dobandeasca Nicusor incredere sa formeze un guvern daca vede ca si Ciolos gandeste la fel ca el
    • 0 (0 voturi)    
      Nu inteleg exact ce vreti sa spuneti... (Vineri, 7 octombrie 2016, 22:19)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Jean_Valjeanu

      ...dar daca e vorba de programul USR, vedeti ca a aparut de ieri pe site-ul partidului.
      Nu l-am citit inca, dar e acolo, cu bune si cu rele.
  • -4 (10 voturi)    
    Ciolos an USR si castigam! (Vineri, 7 octombrie 2016, 13:15)

    Miky60 [utilizator]

    Dupa cum s-a comportat exemplar Ciolos ar trebui sa intre de la anceput an USR si asa vom castiga toti, toti romanii, toata NATIUNEA UNITA!
    Nu are de ce sa intre an PNL care este un fel de PSD!
  • -6 (16 voturi)    
    o sa ne luam teapa (Vineri, 7 octombrie 2016, 13:16)

    bobyrou [utilizator]

    o sa ne luam teapa cu usr-ul lui nicusor dan, cel mai arogant politican din romania
    • +2 (6 voturi)    
      pai (Vineri, 7 octombrie 2016, 14:05)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Parerea mea e ca 90-95% gresesti. Dar chiar si de-ar fi sa ai dreptate, tot USR as vota. Macar si pentru faptul ca am incercat si varianta asta, chiar daca n-a iesti. Si macar pentru a incuraja si alte forte dinafara gastii care ne conuce de 20 de ani sa isi incerce norocul. Ca altfel oricum nu e mare diferenta intre PSD/PMP/ALDE si PNL. Cam acelasi gen de mafioti, doar ca aia din PNL nu se tin cu ghearele de post cind ii cauta DNA-ul.
    • +3 (5 voturi)    
      Corect (Vineri, 7 octombrie 2016, 14:08)

      happylight [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Mai Bobita, La aroganta si mistocarie, Nicusor e mic copil pe langa Ponta si Tariceanu, nu-i asa!!!!!
      Alo, tu pe ce lume traiesti? Eu am vazut putini politicieni care sa-si exprime concis si elegant opiniile, asa cum o face Nicusor Dan. Dar poate pentru tine el este arogant pentru ca refuza sa se asocieze cu vreun partid...istoric!
      • 0 (0 voturi)    
        Nu va mai pierdeti timpul (Vineri, 7 octombrie 2016, 22:21)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui happylight

        Cel caruia ii raspundeti posteaza tot timpul cam acelasi mesaj.
        O fi o tactica noua, cine stie...
  • -9 (15 voturi)    
    Nicusor Dan (Vineri, 7 octombrie 2016, 13:22)

    LearnHowToThink [anonim]

    Nicusor Dan e doar un banal consilier la primarie...
    DE CE I SE OFERA ATATA ATENTIE ????
    • 0 (4 voturi)    
      de ce? (Vineri, 7 octombrie 2016, 14:06)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

      Pentru ca ceilalti sunt cam toti din fratia coruptiei si pentru ca asta macar ne da o speranta ca ceva se poate schimba.
    • +1 (3 voturi)    
      Stie sa numere (Vineri, 7 octombrie 2016, 15:34)

      Jean_Valjeanu [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

      Spre deosebire de iepurasul Aburica Perdoiu si ingamfatii Alinutei care nu-s in stare sa numere pana la 20 (la suta), sau interlopii PSD Craiova care virgula stie sa ameninte cetatenii cu moartea numa sa n-o deie pe matimitica la numerat de minusvaloare.
    • +1 (3 voturi)    
      du-te si matale si fa-te banal ca el (Vineri, 7 octombrie 2016, 15:37)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

      trecand peste "banalele" performante matematice, peste indrajirea cu care s-a luptat cu mafia imobiliara si din primarii de peste 10 ani. ia-o numai pe ultima bucata a parcursului lui si fa-te ales consilier la bucuresti cu un partid incropit de matale. sa vedem cate secole iti trebuie.
    • -1 (1 vot)    
      Ai uitat cuvintele "Soros" , "sorosist", tradator (Vineri, 7 octombrie 2016, 21:40)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui LearnHowToThink

      Suprinzator.
  • -8 (12 voturi)    
    bulshit (Vineri, 7 octombrie 2016, 13:26)

    M188 [utilizator]

    Cand nu ne pricepem la nimic, inventam. Auzi, "program de continuare"! Imi aduce aminte de "schita de program" de pe vremea lui Ciorbea.
    • +2 (4 voturi)    
      0are? (Vineri, 7 octombrie 2016, 14:08)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui M188

      De ce nu program de contiuare a guvernarii? Proiecte care sa fie duse la capat, altele care sa fie pornite. Dar de data asta si cu sustinere in parlament. Care e problema? Trebuie tot timpul sa votam perosane? De ce nu s-ar vota si programe?
    • +1 (3 voturi)    
      toate bune...dar (Vineri, 7 octombrie 2016, 14:47)

      simur [utilizator] i-a raspuns lui M188

      ar fi bine sa popularizeze media mai des care sunt programele, pana acum nu am vazut decat bibliorafturi frumos asezate dupa criterii si proceduri, cat despre decizii, mai putin, multe rostogolite pana dupa alegeri
    • 0 (0 voturi)    
      pai (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 0:47)

      korkodell [utilizator] i-a raspuns lui M188

      daca lui herru de la cotrocesti ii iese proiectul de tzara, ciolos va fi cel ce va completa cu un proiect de continuare.
      gata, stop si de la capat a fost pt. alegerile trecute.

      interesant cum astia de la feseneul lui soros, aka partidul salvarii nationale al lui nicusor, o miscare antisistem, sunt cu ochii si speranta pe ciolos, un om tipic al sistemului, produs al sistemului.
      cata ...hahaha, siretenie politica la madame courage !


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică