Tariceanu vrea ca partidele sa semneze un acord care sa prevada ca viitorul Guvern va fi format "cu precadere din parlamentari"

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 15:45 Actualitate | Politic

Calin Popescu Tariceanu
Foto: AGERPRES
​Partidul lui Calin Popescu Tariceanu, ALDE, propune semnarea unui acord de către "toate forţele politice care respectă democraţia", prin care aceste să se angajeze că viitorul Executiv va fi format în Parlament, "cu precădere din parlamentari", potrivit Agerpres.

"Pentru a opri deteriorarea regimului democratic şi a restaura pe deplin funcţionarea constituţională a democraţiei reprezentative, propun ca ALDE să lanseze un acord, ce va fi semnat de toate forţele care susţin democraţia şi respectarea voinţei românilor. Partidele semnatare cad de acord asupra următoarelor principii şi urmează să se angajeze în acţiunea lor viitoare după cum urmează: după alegerile din 11 decembrie, guvernul va fi format în Parlament, subliniez, nu în altă parte, şi cu precădere din parlamentari, pentru că au capacitatea democratică de a conduce politica internă şi externă şi de a administra treburile politice doar oamenii politici care au stat în faţa cetăţenilor pentru a le cere în mod transparent votul de încredere. Niciun ministru nu îşi poate exercita legitim mandatul în afara controlului cetăţenesc şi a responsabilităţii politice pe care acest control o implică", a declarat vineri Tăriceanu, la Liga Aleşilor Locali ai ALDE.

Potrivit liderului ALDE, acordul ar urma să precizeze şi faptul că articolul 103 din Constituţie nu poate fi înţeles în cheie democratică decât în sensul "în care partidul care a obţinut majoritatea absolută ori partidele care formează împreună majoritatea absolută într-o alianţă explicită şi publică (...) vor recomanda preşedintelui României candidatul pentru funcţia de prim-ministru".

"Orice desemnare arbitrară a unui candidat din afara Parlamentului sau din rândurile unui partid parlamentar care nu poate proba o majoritate absolută în momentul consultărilor pentru formarea guvernului va fi considerată neconstituţională şi va fi tratată ca atare", a subliniat liderul ALDE.

Acordul ar urma să prevadă şi interdicţia constituirii de alianţe cu partidele anti-sistem: "Nu vor fi încheiate alianţe pre-electorale sau post-electorale şi, după exemplul Parlamentului European, (...) va fi exclusă orice formă de colaborare parlamentară cu partide anti-sistem, de factură populistă, care au denigrat programatic instituţiile democratice naţionale, Parlament, partide şi au promovat sistematic neîncrederea în clasa politică, în reprezentanţii aleşi ai naţiunii şi ai comunităţilor locale. Ar fi bine ca măcar acum să nu ne jucăm cu democraţia şi să nu închidem ochii în faţa abuzurilor", a mai afirmat Tariceanu.










6201 vizualizari
  • +60 (64 voturi)    
    Si poporul? (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 15:49)

    mitg [utilizator]

    Poporul te cam vrea la canal, nu la pupitru.
    • +11 (13 voturi)    
      Omul are nostalgii comuniste (Duminică, 25 septembrie 2016, 0:14)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      De ce nu toti parlamentarii sa fie si in guvern? Ca pe vremea partidului unic.

      Tarniceanu si ALDE vrea o oligarhie cu rol de legislativ si executiv in acelasi timp care sa elimine rolul presedintelui - ales direct de popor - de desemnare a unui prim-ministru. Principiului separari puterilor in stat e unul din fundamentele statului democrat, si ALDE vrea sa-l arunce la gunoi.

      Dupa atatea voturi de acordare a imunitatii penale, de unde a scos Tariceanu ca parlamentarii sunt sub control cetatenesc? Tariceanu vrea sa scoata si guvernul de sub control cetatenesc prin acordarea imunitatii penale.
  • +53 (59 voturi)    
    Delir (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 15:57)

    Heruvim [utilizator]

    Serios, nimeni nu vede ca persoana asta si-a pierdut capacitatile mentale? Se crede mai nou mesia, face si desface reguli, vede shpioni peste tot...

    Hai marsh la parnaie bai borfasule.
  • +36 (40 voturi)    
    hahaha (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:00)

    PedaGogu [utilizator]

    Ce gargara... Parca nu se stie cum se voteaza, sistem Agamita Dandanache. Cati dintre votanti ii cunosc pe cei pe care i-au votat "transparent", democratic etc. Asta e un fel de "tehnocratii sunt niste extraterestri". Cat mai trebuie sa suportam prostiile acestui ingamfat, care se crede buricul pamantului? Poate pateste ca Oprea, alt buric celebru. Sau Ponta...
  • +43 (49 voturi)    
    hmm (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:00)

    gigifisiune [utilizator]

    "deteriorarea regimului democratic"

    Voi ati votat impotriva urmaririi penale pentru Oprea, care a ucis un om facnd abuz in serviciu.
  • +46 (50 voturi)    
    Omu are valente dictatoriale (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:01)

    Heruvim [utilizator]

    Mai nou interpreteaza el Constitutia - ca sa iasa cum vrea el.

    ---
    acordul ar urma să precizeze şi faptul că articolul 103 din Constituţie nu poate fi înţeles în cheie democratică decât în sensul "în care partidul care a obţinut majoritatea absolută ori partidele care formează împreună majoritatea absolută într-o alianţă explicită şi publică (...) vor recomanda preşedintelui României candidatul pentru funcţia de prim-ministru"
    ---

    Nu BORFASULE!!! Constitutia spune altceva:

    ARTICOLUL 103
    (1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament.

    Presedintele consulta partidul care are peste 50% in parlament, iar daca nu exista asa ceva, consulta toate partidele.

    In urma consultarilor propune pe cine vrea EL. Este apanajul presedintelui conform consitutiei.

    Bai porcule, tu incerci sa uzurpi puterile Statului Roman, incerci sa furi prerogative ale Presedintelui.

    Bai, marsh pa inchisoare borfasule!
  • +28 (32 voturi)    
    gargara (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:06)

    Adrian1 [utilizator]

    ce gargara. sa te vedem la puscarie, taricene!
  • +19 (29 voturi)    
    Sfarsitul parlamentului (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:06)

    Daniels22026 [utilizator]

    E sfarsitul parlamentului fratilor. Ganditi-va la democratia parlamentara prin comparatie cu democratia electronica.

    In loc de 600 de voturi ale parlamentarilor mafioti, putem avea cel putin cateva mii de voturi pentru oricare subiect, pentru oricare initiativa, din oricare domeniu. Cu adevarat putem beneficia de expertiza fiecaruia dintre noi. Zic eu mii de voturi, dar pe subiectele importante, se vor implica sute de mii sau milioane de cetateni.

    In plus o cheltuiala imensa cu parlamentul, va fi inlocuita cu o alta cheltuiala, mult mai utila societatii, respectiv reteaua si echipamentele democratiei si administratiei. Si alt mare avantaj este lovitura data coruptiei parlamentare.

    Ganditi-va la toate implicatiile pozitive, mult mai multe decat pot eu prezenta intr-un comentariu. Trebuie sa inlocuim cat mai repede democratia parlamentara cu cea electronica.
    • +9 (13 voturi)    
      Da!!! (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 18:04)

      sipu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      pana al un punct ar merge, dar tot ar trebui 200 de parlamentari ELITA societati romanesti in preponderent specialisti in drept si economie "curati" , Nu ca LICHELELE care sunt acum in parlament , cu MICI exceptii , nu stiu daca sunt 20 de parlamentari care sa merite sa fie acolo
    • +6 (8 voturi)    
      Piatra Filozofală a Democrației (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 18:34)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Stimate Daniel,
      Sunt de acord că soluția unei probleme cu care se confruntă o anumită comunitate poate fi extrasă din creuzetul eforturilor intelectuale ale ”unui grup de experți” reprezentativi pentru domeniul în cauză.
      Sunt de acord că aceste eforturi pot fi coordonate de către un Project Manager de bună credință care, folosind un software minunat, să fie capabil să catalizeze dialogurile și să decanteze în timp util și on-line respectiva mirabilă soluție.

      Totuși, a selecta expertizele veritabile și de bună-credință dintre milioanele de păreri care vor inunda discuția respectivă (așa cum un tsunami inundă cu mizerii plajele populate cu turiști inocenți, ucigându-i), ar fi ca una dintre muncile lui Hercule - curățarea grajdurilor lui Augias.
    • +6 (6 voturi)    
      PERFECT (Duminică, 25 septembrie 2016, 1:13)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Este un abuz al constitutiei, ca nu poti fi candidat pentru Parlament si Senat, decit daca faci parte dintr-un partid. (Uitati exceptiile: independenti, etc.)
      Mai mult de jumatate dintre cei cu drept de vot, nu fac parte dintr-un partid si nici nu sunt de acord cu un "program" anume. Adica nu sunt reprezentati.
  • +37 (43 voturi)    
    Votati Tericeanu (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:09)

    haimaicurat [utilizator]

    Nesimtirea unora n-are limite. Votati ALDE si putem legaliza hotia. Un vot pentru impartirea feliei!
  • +25 (27 voturi)    
    Democratia "reprezentativa" in Romania e dubioasa (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:10)

    animatron [utilizator]

    Din pacate, felul iresponsabil in care au inteles partidele politice sa isi reprezinte electoratul a ipotecat increderea pe care o mai putem avea in astfel de apeluri patetice (si nu e vorba de "pathos", sunt doar jenant de ipocrite).

    ALDE a devenit un fel de reciclator de penali (nici PMP nu pare departe), sper sa nu ajunga la guvernare in actuala formula, mai ales cand liderii partidului nu se jeneaza sa scoata la mezat locurile pe liste si sa introduca in criteriile de selectie donarea unor sume foarte mari (in clar, locurile se vand, au acces la ele cei dispusi sa scoata portofelul).

    O majoritate parlamentara se formeaza pentru a propune un program de guvernare, in teorie spre binele intregii natiuni.

    Cei pusi sa aplice politica decisa, sa eecute actul guvernarii, trebuie sa fie oameni integri, competenti si foarte muncitori, capabili sa obtina cele mai bune rezultate, pentru binele tarii.

    Ori pretentia dlui Tariceanu, absurda, ar fi ca doar in partidele unei majoritati s-ar putea gasi astfel de oameni, e ridicol ca idee.

    El pune interesul politicienilor, de a exercita actul de guvernare, deasupra interesului general public.
    Daca are de ales intre un om competent si un politician de-al sau, Tariceanu alege imediat politicianul.

    O majoritate parlamentara, oricare ar fi ea, are obligatia morala de a alege membrii Guvernului dintre cei mai buni candidati din tara dispusi sa lucreze pentru natiunea romana.

    Constitutia e foarte clara, electoratul trimite alesii doar in Parlament, nu in Guvern, iar parlamentarii au libertatea sa numeasca in Guvern cetateni care nu fac parte din partide, electoratul nu e parte la acest proces de instalare a Executivului.

    Functia de parlamentar nu include automat drept la guvernare sau vreun privilegiu legat de Guvern.

    Tariceanu nu are nici un drept legal al interpretarii Constitutiei, nu e clar despre ce "cheie democratica" vorbeste, e inca o manipulare numita pompos "declaratie politica".
  • +23 (25 voturi)    
    dar e ce e el asa de sigur.. (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:12)

    akillies [utilizator]

    ..ca va prinde parlamentul?!?!

    Asa om prost ca asta, rara mai intalnesti!!! :))

    Aceeasi prostie pe care au facut-o ca usl si nu au mai putut-o desface ca partide separate!!
    aia cu procentul necesar pentru cvorum!!!

    Frate ce m-au distrat atunci: mai intai s-au asigurat ca presedintele lor nu va fi dat asa usor jos, dar nu s-au asteptat sa fie pacaliti cu propria lor lege de cel pe care au vrut sa il inlocuiasca!!! :))

    tare slabi sunt acesti parlamentari: ne trebuiesc unii mai buni!
  • +15 (19 voturi)    
    Corect (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:13)

    AdiSto [utilizator]

    In sfarsit, cineva a pus punctul pe i. Bravo Taricene, ai votul meu.
    "care au denigrat programatic instituţiile democratice NATIONALE" Adica, printre altele, DNA. Directia NATIONALA Anticoruptie. Deci ALDE, PSD, PMP nu vor intra in aliente. Si, ca sa fie totul clar si sigur, nu vor intra nici in Parlament. Vor semna declaratia asta si, pe cale de consecinta, ele si toti borfasii din randurile lor, nu vor candida.
  • +28 (32 voturi)    
    separarea puterilor în stat (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:22)

    samuraijack [utilizator]

    Și cum rămâne cu separarea puterilor în stat?

    Văd că disperarea e mare în a prelua controlul.

    Democrația funcționează doar în societăți educate. Cum la noi educația e în cădere acest lucru se reflectă și în cei care ajung în parlament, prin votul prostimii. Nu e de ajuns că ajung în parlament semi-analfabeți, mai trebuie să ajungă și în guvern, în loc să fie numite persoane competente, care oricum au doar rolul de executanți.
  • +19 (21 voturi)    
    ha ha (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:35)

    Adrian_1234 [utilizator]

    nu mai are ciolan de ros si il doare
    Din pacate s-ar putea sa vedem o chestie de-asta
  • +24 (26 voturi)    
    Tăriceanu este nebun. (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:35)

    asavreau [utilizator]

    Tăriceanu se visează în viitorul parlament și chiar să stabilească viitorul guvern.Hai oameni buni să scăpăm de ei.Să nu mai votăm nimic de la ALDE,PRU,vedeți ce borfași vor să ne guverneze și au devenit obraznici și cu tupeu.Ne iau de proști.
  • +20 (22 voturi)    
    Ori (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:41)

    man_and_twin [utilizator]

    Asta e o alta prostie care nu mai mira pe nimeni in Romania. Ministrii nu ar trebui sa poata fi si parlamentari. E o incalcare a separarii puterilor in stat.
    Ori in legislativ ori in executiv.

    Chiar ar fi bine ca ministrii sa nu fie nici parlamentari, nici oameni de partid. E suficent ca premierul, impreuna cu majoritatea parlamentara care il sustine, sa porte pe umeri repsonsabilitatea politica. Ministrii ar face bine sa fie specilisti in domeniile in care sunt investiti, tehnocrati.
  • +19 (23 voturi)    
    Ți-ai uitat lecitina? (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 16:45)

    Robotel [utilizator]

    Cum rămâne cu separarea puterilor în stat? Parcă acesta este unul dintre principiile democrației. Sau viitori membri ai Executivului vor avea mai multe personalități, precum deputatul - prim-ministru și ce mai era el, Ponta? Înțeleg că partidele voastre nu sunt în stare să dea suficienți oameni care să acopere toate posturile din Parlament și din Guvern, deci dacă sunteți în pană de „personalități” poate ar trebui să reduceți numărul parlamentarilor la 300, așa cum s-a cerut în urmă cu șapte ani.
  • +25 (29 voturi)    
    mda... (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 17:09)

    liviu_ [utilizator]

    jegu asta vrea sa devenim dictatura parlamentara!

    au luat aproape toate drepturile presedntelui...
    acum vor sa nu se mai poata guvern de tehnocrati... a vazut ca sunt mai buni ca ei si vrea cu orice pret sa-i elimine!

    traiasca "democratia" tariceniana...
    • -6 (8 voturi)    
      lol (Duminică, 25 septembrie 2016, 5:43)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      "dictatura parlamentara" ... ce cretinism!
  • +24 (28 voturi)    
    Bine mosule,dar Guvernul sa fie in boxe(in corpore (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 17:12)

    Plagarus [utilizator]

    Conditie obligatorie,parlamentari cu minim un dosar penal sau macar urmariti penal !
  • +23 (27 voturi)    
    Iar eu propun: (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 17:15)

    tudorLeo [utilizator]

    Ca toti fostii si actualii parlamentari sa fie expulzati din Romania, nu au nimic bun de oferit acestei tari, nu merita sa traiasca alaturi de noi! Nesimtirea lor fara margini ne-a adus la sapa de lemn, nepasarea lor pentru fraierii de votanti a adus tara asta in punctul in care suntem. Nici nu ma intereseaza de unde veniti sau unde ati fost, ati avut la dispozitie 26 de ani sa dovediti ceva, ati ales sa furati penalilor! Mars afara cu voi! Imi cer scuze pentru limbaj dar penalii numai limbajul elevat de 'doctori' il inteleg...
  • +22 (24 voturi)    
    ia legatura cu ponta (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 17:22)

    kostel [utilizator]

    ca el facea guvernul pe genunchi pe drumul dintre bucuresti spre brasov. iti aduci aminte? cum sa nu? ca el e cel ce te-a pus pe cai mari la parlament
  • +18 (22 voturi)    
    Cine critica Parlamentul "denigreaza" o infectie! (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 17:28)

    UnOarecare [utilizator]

    Nu o institutie democratica. Felul cum ajung pe liste si calitatea lor spune totul. Statistic vorbind. Lucru care se vede si-n rezultatele muncii lor.
  • +18 (24 voturi)    
    daca se sapa (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 17:30)

    Snitzelvienez [utilizator]

    s va afla ca omu asta are protectie din toate directiile..e posib sa fi contribuit si el la Black Cube
  • +14 (16 voturi)    
    Fraioareeeeeeeeeeeee (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 18:18)

    Atcika [utilizator]

    Asta nu se mai satura, Vrea sa fie sigur ca apuca un ciolan baban si in viitoare legislatura. trebuie s-o inzestreze ca lumea si pe ultima doamna Tariceanu, asa-i?
  • +10 (12 voturi)    
    Cica la Tariceanu (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 18:19)

    Carpi [utilizator]

    ,, .....din parlamentari, pentru că au capacitatea democratică de a conduce politica internă şi externă şi de a administra treburile politice doar oamenii politici care au stat în faţa cetăţenilor pentru a le cere în mod transparent votul de încredere.”

    Atunci cand un partid ,,liberal tradator” ca al lui Tariceanu, in cazul cel mai rau pentru romani, intra in parlament, oricum va avea numai cu 5% sau ceva peste !!.
    In acest caz , inseamna ca orice ministru al sau, indiferent cati de multi ministrii acorda PSD-ul pentru ALDE, nu are mai mult de 5% legitimitate electorala !.
    Pentru a fi un membru de partid, mai legitim democratic fata de orice ministru tehnocrat, trebuie ca acel partid sa obtina cel putin 50% din voturi!!. Deci habar nu are ce inseamna democratia domnul Tariceanu ! Sau mai degraba se preface ca nu stie, fanariotul !!
  • +11 (13 voturi)    
    cu dedicatie (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 18:29)

    oxbridge [utilizator]

    Cum nu vii tu, Ţepeş doamne, ca punând mâna pe ei,
    Să-i împarţi în două cete: în smintiţi şi în mişei,
    Şi în două temniţi large cu de-a sila să-i aduni,
    Să dai foc la puşcărie şi la casa de nebuni!
  • +13 (15 voturi)    
    Scumpe pensiile alimentare probabil. (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 18:40)

    selavitujurparshiv [utilizator]

    A devenit trambita tuturor ineptiilor dupa cum bate vantul si il lovesc plicurile. Altfel nu-mi explic atatea idiotetii debitate de o singura persoana.
  • +9 (11 voturi)    
    Balivernele lui Tariceanu (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 18:52)

    TrueBlue [utilizator]

    Ce nu intelege Tariceanu este ca el nu reprezinta pe nimeni pentru ca el nu a fost votat pe un program de lupta cu justitia, cu DNA cu SRI dar cu toate astea el cu asta se ocupa. Si nici ALDE nu exista cand a candidat el. Ar trebui ca toti parlamentarii sa isi piarda mandatul atunci cand in parlament se ocupa de altceva decat ceea ce au avut in programul prezentat in campanie. Asta ar fi ceva democratic.
  • +6 (10 voturi)    
    de ce nu? (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 19:11)

    g01an [utilizator]

    la ce ne trebuie separarea puterilor in stat? ce poate fi in neregula cu executivul fiind format exclusiv din membrii ai legislativului?
  • +9 (11 voturi)    
    1/2 hoti (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 19:36)

    gabriel67 [utilizator]

    matematica simpla daca jumatate dinter parlamentari sint hoti deci tariceanu propune pentru un inceput probabil ca jumatate din noul guvern sa fie format din hoti se pare ca tehnocratii nu prea i-i baga bani in buzunare
  • +11 (13 voturi)    
    Raspundere (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 20:23)

    democtrates [utilizator]

    "Pentru a opri deteriorarea regimului democratic şi a restaura pe deplin funcţionarea constituţională a democraţiei reprezentative, propun ca ALDE să lanseze un acord, ce va fi semnat de toate forţele care susţin democraţia şi respectarea voinţei românilor."

    Propun tragerea la raspundere a dlui Tariceanu pentru tot ce a facut in perioada cat a fost prim ministru(restul il face DNA)
  • +11 (13 voturi)    
    ne-am cam saturat (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 21:14)

    CRMS [utilizator]

    Ne-am cam saturat de Parlamentul asta format dupa criteriile parlamentarilor borfasi.
    Principiile democartice pe care le invoca "fotomodelul de la Apaca" reclama un Parlament de 300 de alesi, conform referendumului.
    Asa ca aceasta clica de impostori democratici sa nu mai invoce legile democratiei numai cand le convine lor.
  • +9 (9 voturi)    
    omul e nebun ... (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 23:45)

    Radu_B [utilizator]

    Pe langa ca abereaza referitor la prevederile Constitutiei privitoare la numirea Guvernului, patologic mi se pare asta:

    "guvernul va fi format ... cu precădere din parlamentari, pentru că au capacitatea democratică de a conduce politica internă şi externă şi de a administra treburile politice doar oamenii politici care au stat în faţa cetăţenilor pentru a le cere în mod transparent votul de încredere. Niciun ministru nu îşi poate exercita legitim mandatul în afara controlului cetăţenesc şi a responsabilităţii politice pe care acest control o implică"

    Omul e nebun. Urmeaza sa spuna ca si Judecatorii nu pot fi numiti decat din randurile alesilor, iar Parlamentul - pentru ca sunt alesi - are dreptate in orice privinta. Si imunitate.

    Delir complet. Rapire completa a definitiei Guvernului. Astfel orice sculer matriter este bine pregatit sa conduca executiv Ministerul Sanatatii, orice "ales" cu 4 clase este prezumat calificat sa conduca Armata Romana.


    INCREDIBIL !!!
  • +7 (7 voturi)    
    Anti PSD (Duminică, 25 septembrie 2016, 0:39)

    benicio [utilizator]

    Mi se pare mie sau oamenii astia, satelitii PSD, fac tot ce pot ca sape PSD-ul? Pentru ca in ultima vreme tot ce fac si zic nu face decat sa acumuleze frustrari si energi anti-PSD. Zici ca sunt platiti de Soros (sic!), ca tot sunt cu personajul asta in gura toata ziua :)
  • +6 (6 voturi)    
    culmea e (Duminică, 25 septembrie 2016, 6:56)

    Francisc 1 [utilizator]

    ca un stramb de asta aduna destule voturi sa intre in parlament ! cine dracu ii voteaza eu nu inteleg.
    • +1 (1 vot)    
      ii voteaza (Duminică, 25 septembrie 2016, 12:28)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      cine numara voturile.
  • +6 (6 voturi)    
    tampiteanu (Duminică, 25 septembrie 2016, 10:23)

    Ilidia [utilizator]

    In popor se spune despre cei ca acest individ, care cum deschide gura cum scoate o prostie, "cand iti fata mintea sa-mi dai si mie un pui". Un astfel de specimen a ajuns "al doilea om in stat"!? Pretins liberal a ajuns la remorca unui PSD bolnav inca de la nastere. Se rasucesc in mormant batranii liberali...
  • +5 (5 voturi)    
    Tariceanu vrea la noi ca in Turcia (Duminică, 25 septembrie 2016, 11:51)

    transilvania [utilizator]

    adica sa fie la noi ca in Turcia? Asta ti-ar place Taricene?
  • +3 (3 voturi)    
    bunăăăăă ideieeee (Duminică, 25 septembrie 2016, 16:53)

    timp tamp [utilizator]

    parlamentari penali! sunt deja specializați!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică