Oprea a depus la Senat cererea de reluare a votului pe solicitarea DNA de urmarire penala

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Vineri, 23 septembrie 2016, 11:33 Actualitate | Politic

Cerere reluare vot Gabriel Oprea
Foto: Facebook
Gabriel Oprea a depus vineri, la Senat, asa cum anuntase joi, o cerere de reluare a votului in cazul solicitarii DNA de incuviintare a urmaririi sale penale pentru ucidere din culpa in dosarul mortii lui Bogdan Gigina. Oprea afirma insa ca acest dosar "nu pare a fi despre dreptate, ci despre razbunari si rafuieli cu substrat politic".

"Am depus astazi cererea catre Presedintele Senatului. Nu a fost si nu este intentia mea sa fug de Justitie. Insa ceea ce se intampla cu acest dosar nu este in regula. Vreau dreptate pentru Bogdan Gigina, dar dosarul acesta nu pare a fi despre dreptate, ci despre razbunari si rafuieli cu substrat politic", a scris Oprea pe Facebook.

Textul cererii adresate presedintelui Senatului, Calin Popescu Tariceanu:

"Va rog sa supuneti inca o data la vot, in urmatoarea sedinta a plenului Senatului, scrisoarea Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie prin care solicita formularea cererii de efectuare a urmaririi penale in Dosarul nr. 905/P/2015."





Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
3063 vizualizari
  • +15 (15 voturi)    
    pai, (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:46)

    Cezy [utilizator]

    nu pricep dece nu renunta la imunitate(precedent Basescu), fara vot...e si asta o smecherie?
    • +10 (10 voturi)    
      Smecherie ar presupune abilitate. (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:41)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

      E doar teatru prost. Pantomima in parc.
      • +4 (4 voturi)    
        Well .. miselie numele tau este Oprea ! (Vineri, 23 septembrie 2016, 13:27)

        MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        Well .. miselie numele tau este Oprea !

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
    • +4 (4 voturi)    
      Demisia (Vineri, 23 septembrie 2016, 13:36)

      vladf [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

      Nu pricep dc. nu si-a dat demisia, era mai simplu.
  • -8 (10 voturi)    
    interesul national (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:50)

    AlinG [utilizator]

    Uneori omul asta da semne ca are un pic de coloana, totusi se vede ca a trait in comunism de unde si nevoia de doctorate si slugi care sa-l preamareasca, sa arate ca-i cineva.
    Oricum este de apreciat gestul.
  • +13 (13 voturi)    
    Ce teatru ieftin (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:56)

    cato [utilizator]

    Individul stie bine ca votul in sine nu poate fi reluat.
    Ar fi mai simplu sa isi dea demisia, dar este clar ca nu vrea sa ajunga in fata justitiei. Sunt curios cati oameni pun botul la teatrul ieftin pe care il joaca.
    • +1 (1 vot)    
      papusarii (Vineri, 23 septembrie 2016, 14:05)

      nutunut [utilizator] i-a raspuns lui cato

      ... multi, chiar si dintre actorii clasei politice pun botu' la teatru asta ieftin. de ce fac ei asta ? pai ce sa faca dragii de ei, trece prea greu timpul ...
  • +4 (4 voturi)    
    Nici (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:57)

    MirceaGeorgescu1 [anonim]

    acum, nu ai inteles nimic! De cand semnatura se face cu initiala numelui, si cu prenumele complet? Ai citit macar Somnoroase pasarele, semnata M. Eminescu, doctore! Esti o toapa, masculina!
    • +1 (1 vot)    
      n-ai priceput (Vineri, 23 septembrie 2016, 16:34)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui MirceaGeorgescu1

      nu se semneaza cu OGabriel, ci cu OGeneral, a uitat sa puna si cele 4 stelute :).
      • 0 (0 voturi)    
        ras putin (Vineri, 23 septembrie 2016, 17:25)

        MirceaGeorgescu1 [anonim] i-a raspuns lui ras-putin

        Suneti tare! O sa-i dau eu patru capace de pate de porc, sa-si faca stelute! (sau pateu)!
  • +6 (6 voturi)    
    O bila alba pt Oprea! (Vineri, 23 septembrie 2016, 11:58)

    Martinezu [utilizator]

    S-a demonstrat ca stie sa se semneze, eu unul credeam ca pune degetul cu tus.
    • +9 (9 voturi)    
      adresa are o mica greseala gramaticala (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:18)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      ,,scrisoarea Parchetului....prin care solicita ridicarea imunitatii...'' este o formulare gresita.
      Avem 2 variante corecte:
      -scrisoarea parchetului prin care se solicita ridicarea imunitatii
      -scrisoarea parchetului prin care acesta solicita ridicarea imunitatii.
      • +4 (4 voturi)    
        Cum iti permiti? (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:45)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Cum iti permiti tu sa contrazici ditamai doctorul? Cine esti tu sa pui la indoiala ditamai generalul ce a invins in batalii numeroase damigene?
        • +4 (4 voturi)    
          uite ca-mi permit (Vineri, 23 septembrie 2016, 14:25)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

          ki, ki, ki...
  • +15 (15 voturi)    
    Demisie, nu mascarada (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:04)

    benicio [utilizator]

    Ce-i mascarada asta? Nu e mai simplu sa-si dea demisia din Senat?
  • +6 (6 voturi)    
    Ce v-au mai spalat masinile aseara (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:08)

    rov [utilizator]

    V-a tremurat fundul cand ati iesit din buncarele de la casa poporului...fiecare masina oprita, certata si scuipata...
    Iar daca va mai bateti joc de institutia parlamentara sunt sigur ca lucrurile vor evolua...
  • +5 (5 voturi)    
    Teoretic ar trebui sa fie acelasi rezultat ! (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:15)

    Amad [utilizator]

    Daca in decurs de 2-3 zile un vot in parlament poate avea un rezultat total opus, inseamna ca ala nu-i parlament.
    Asta nu-i tara normala oricum.
  • -3 (9 voturi)    
    Oprea (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:20)

    CipCC [utilizator]

    1. Nu inteleg de unde atat ura impotriva lui G.Oprea, Senatul e de condamnat ptr. ca a votat cum a votat.

    2. Parerea mea ca nu poate fi condamnat ptr. crima ci ptr. abuz in serviciu, asta daca se dovedeste ca a folosit coloana oficiala in mod abuziv.( este doar o parere)

    3. Haideti sa nu mai fim asa revoltati pana nu se dovedeste ca omul e chiar vinovat. Justitia trebuie lasata sa-si faca treaba.
    • +3 (5 voturi)    
      Și cine nu o lasă? (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:40)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui CipCC

      Justiția nu este lăsată să-și facă treaba de Oprea și cei care au votat împotrivă.Oprea nu pricepe că a fi șef înseamnă să fii cercetat și judecat dacă a murit un om.Dacă ești și condamnat,este hotărârea judecătorilor.Oprea dovedește că a ajuns din greșeală pe niște funcții,fiind de o prostie și lipsă de responsabilitate cum rar mai întâlnești.
      • +4 (4 voturi)    
        G Oprea (Vineri, 23 septembrie 2016, 13:00)

        CipCC [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Nu, justitia nu a fost lasata sa-si faca treaba din cauza votului pe care l-au dat senatorii. Oprea putea sa ceara orice dar senatorii trebuie sa constientizeze faptul ca nu e de competenta lor sa decida daca un om e vinovat sau nu, cum nu e de competenta noastra sa spunem daca Oprea e vinovat sau nu.
        Eu am iesi in strada ieri dar am iesit fiind revoltat pe votul din Senat( vad asta ca si cum ei ar fi o gasca care se acopera unul pe altul) Pe Oprea eu nu-l cunosc, nu sunt eu in masura sa spun daca e vinovat sau nu...eu imi iau informatiile tot din presa. Unii pot sa spuna tot felul de baliverne...doar justitia are probele si poate sa spuna exact daca e vinovat sau nu.
      • 0 (0 voturi)    
        Oprea (Miercuri, 28 septembrie 2016, 9:48)

        CipCC [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Nu, justitia nu a fost lasata sa-si faca treaba din cauza votului pe care l-au dat senatorii. Oprea putea sa ceara orice dar senatorii trebuie sa constientizeze faptul ca nu e de competenta lor sa decida daca un om e vinovat sau nu, cum nu e de competenta noastra sa spunem daca Oprea e vinovat sau nu.
        Eu am iesi in strada ieri dar am iesit fiind revoltat pe votul din Senat( vad asta ca si cum ei ar fi o gasca care se acopera unul pe altul) Pe Oprea eu nu-l cunosc, nu sunt eu in masura sa spun daca e vinovat sau nu...eu imi iau informatiile tot din presa. Unii pot sa spuna tot felul de baliverne...doar justitia are probele si poate sa spuna exact daca e vinovat sau nu.
  • +4 (4 voturi)    
    Demisia, dottore ! (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:29)

    deval [utilizator]

    Dottore in drept nu stie ca regulamentul senatului nu permite reluarea votului !!! Joi vicepresedintele senatului a spus public pnl-ului :" "(Reluarea votului ar fi posibilă — n.r.) doar dacă PNL ar contesta la CCR hotărârea și Curtea ar zice că lipsește o literă. Curtea ne-ar obliga să reluăm votul, în rest, nu. Iar la Curte nu există motive. Este o iluzie ceea ce face PNL"
  • +3 (3 voturi)    
    Avem proceduri sau nu ? (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:37)

    platitor [utilizator]

    E foarte interesant.

    Daca decizia Senatului era de incuviintare a urmaririi penale si acum se solicita reluarea votului, toata lumea ar fi sarit in sus ca procedurile au fost respectate si nu exista temei legal pentru reluarea votului.

    Cum rezultatul votului a fost altul, toata lumea sare in sus sa se reia votul.

    Atunci pentru ce mai avem reguli daca le modificam/ajustam dupa cum convine la un moment dat ?
  • -4 (6 voturi)    
    M-am lamurit ... (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:37)

    Gigi Kent [utilizator]

    In principiu, orice om care abandoneaza instinctul de conservare, in felul descris in articolul de mai sus, merita sa putrezeasca in inchisoare. Pentru prostie. Asa ca domnule Oprea va urez cat mai multi ani de inchisoare oferiti de Justitia in care, nu-i asa, aveti incredere ca va veti gasi dreptatea.
  • +3 (3 voturi)    
    pe romaneste umbla cu fofarlica! (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:47)

    Francisc 1 [utilizator]

    Asta stie , asa a ajuns unde este , asta face.
  • +6 (6 voturi)    
    Va dati seama ca asta ne reprezenta in NATO ? (Vineri, 23 septembrie 2016, 13:23)

    deval [utilizator]

    Azi el spune ca celebrul Postelnicu (seful securitatii de pana in 1989) "Onorata instanta , am fost un dobitoc ! " cand am cerut (si public) vot negativ colegilor !
    El crede ca suntem mai prosti decat el -lucru care e de neimaginat !!
    Referitor la cerere :
    -inteleg acum ca nici nu se iau in considerare decat cereri ale sefilor grupurilor parlamentare
    -votul s-ar relua daca cineva ar dovedi ca a avut loc un viciu de procedura pe parcursul votului (si care ar fi trebuit sa fie reclamat imediat)
    Cat de ordinar poate fi nasul lui finu .. ?!
  • +4 (4 voturi)    
    Demisia! (Vineri, 23 septembrie 2016, 13:36)

    sorinfl [utilizator]

    Demisia e singura solutie, restul e doar tentativa de prostire pe fata. Presupunand prin absurd ca s-ar putea relua votul, colegii de suferinta penala din senat ai dlui Oprea au declarat deja ca si a doua oara ar vota la fel...
  • +1 (1 vot)    
    ...aiurea ! (Vineri, 23 septembrie 2016, 15:19)

    ALTAN [utilizator]

    ...de ce nu demisioneaza ?!!...om fara pic de onoare si demnitate !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă