Iohannis: Dupa alegeri nu putem discuta decat de un guvern politic, guvernul tehnocrat a fost o solutie de criza

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 12 septembrie 2016, 11:25 Actualitate | Politic

Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Presedintele Klaus Iohannis a declarat luni ca dupa alegeri Romania trebuie sa aiba un guvern politic si a subliniat ca actualul guvern tehnocrat a fost o solutie de criza. Iohannis a refuzat sa raspunda la intrebarea daca l-ar nominaliza din nou pe Dacian Ciolos ca premier daca o coalitie de guvernare l-ar propune dupa alegerile parlamentare din 11 decembrie.

"O tara trebuie sa aiba un guvern politic. Faptul ca in aceasta perioada de criza am propus o persoana neafilitata politic (si l-am rugat pe Dacian Ciolos sa propuna un guvern independent politic) a fost o solutie pt o perioada limitata. Cred ca dupa alegeri nu putem discuta decit de un guvern politic", a spus Iohannis intr-o discutie cu ziaristii cu ocazia inceperii anului scolar.

Intrebat de reporteri daca o eventuala candidatura a unora dintre ministrii tehnocrati ar destabiliza Guvernul, Iohannis a spus: "Nu cred ca putem vorbi de o destabilizare. Cand l-am nominalizat pe Ciolos premier, am spus ca e nevoie de o reformare din interior a partidelor si deschidere catre oameni noi. Oameni noi ar putea sa vina si din guvern, fara sa ma gandesc la cineva anume".










11851 vizualizari
  • +19 (29 voturi)    
    mda (Luni, 12 septembrie 2016, 11:31)

    DioDreamer [utilizator]

    business as usual
    • -21 (31 voturi)    
      de asteptat (Luni, 12 septembrie 2016, 11:48)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui DioDreamer

      claun ciolanis nu mai surprinde, stim ce sa asteptam de la el .
      Sper ca si si el ce o sa urmeze in 3 anii pt el, inca o casa plus pensie pentru un fost presedinte ..
      Data viitoare votez direct cu Ponta, ca pupatorii de moaste sfinte asta merita .
    • 0 (24 voturi)    
      nu-i asha (Luni, 12 septembrie 2016, 11:51)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui DioDreamer

      Un guvern care n-are forta in parlament nu poate face mai nimic. Oricind se poate trezi cu o lege care mareste salariile cu 30% sau scade taxele cu 10%, sau dubleaza alocatia pentru copii, pensiile si tot asha. Pentru a avea forta, un guvern are nevoie de sustinere in parlament.
      • +3 (5 voturi)    
        In schimb, (Luni, 12 septembrie 2016, 17:46)

        Rdu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Daca-si dau mana cu hotii din parlament , ca doar sunt din acelasi partid (sau coalitie majoritara) fac aceeasi politica-cum sa fure mai mult-, o sa se completeze perfect la furaciuni...
        "e nevoie de o reformare din interior a partidelor si deschidere catre oameni noi"- S-a produs aceasta reformare?
        • +1 (3 voturi)    
          nu are cum se produce reforma din interior (Luni, 12 septembrie 2016, 19:12)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Rdu

          Inclusiv legea e facuta astfel incit acolo sa nu ajunga decit hotii. Un parlamentar cotizeaza ~100.000 de euro in campania electorala si cistiga undeva sub 20.000 pe an. Hai 30 cu tot cu beneficii, in conditiile in care sumele forfetare sunt cheltuite corect. Si atunci... de ce ar candida uncetatean cinstit? Cineva cu abilitati de parlamentar veritabil poate cistiga in privat minim 3000 de euro, fara paparazzi, fara talk-show-uri, fara notorietate.

          Pe linga asta, cind isi mai baga unul shutul in bani si se aventureaza in parlamentarism, i se da imediat peste cap. Exemplu Funeriu: a renuntat la meseria de cercetator prin afara pe 60-70k eur/an si s-a facut parlamentar in Romania. Ce-a obtinut in schimb? Laturile de la antena3 cu bac-ul si o lege a invatamantului la care a muncit citiva ani modificata la loc in citeva luni. Si in conditiile astea ... la ce sa-ti mai consumi citiva ani din viata aiurea?

          Dar principalul lucru care trebuie sa se schimbe ca sa reformam partidele e poporul. Atit timp cit majoritatea votantilor aleg toti hotii care dau o galeata si un kil de ulei, nu avem cum reforma partidele. Atit timp cit cei care gindesc nu voteaza, ne vor conduce in continuare reprezentantii asistatilor sociali, ai pensionarilor spalati pe creier de antena3 si a bugetarilor carora le convine cum merg treburile acum. Iar la alegerile astea alternativa exista, macar prin USR.
  • +56 (72 voturi)    
    Ciolos premier! (Luni, 12 septembrie 2016, 11:34)

    DrDorel [utilizator]

    Imi place de actualul premier Dacian Ciolos, ar fi frumos daca ar candida, eu l-as vota. Fata de ce a avut Romania ca premier pana acum e de departe cel mai bun.
    • +24 (28 voturi)    
      mda (Luni, 12 septembrie 2016, 11:42)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui DrDorel

      intr-adevar intra in tiparul bunului simt de care romania are nevoie

      dar tare imi este ca el nu se va amesteca in politica cu vreun partid, si va renunta oricum

      in general oamenii destepti au coloana vertebrala si 99% nu au ce cauta prin politica, pentru ca stiu in ce troaca trebuie sa se balaceasca cu toti de-al de gabriela firea sau tanti aia grevista fomista
    • +17 (25 voturi)    
      pai e simplu (Luni, 12 septembrie 2016, 11:54)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui DrDorel

      USR a declarat deja ca il sustine pe Ciolos ca viitor premier. Asha ca... ai cu cine vota daca esti convins ca PSD+PNL+ALDE+"care-or mai fi" = aceeasi mizerie.
      Nu garanteaza nimeni ca USR va fi corect pina la capat, dar macar exista o speranta fata de partidele actuale care dupa cum se vede au ca singur scop distrugerea justitiei si recapatarea privilegiilor.
    • +8 (10 voturi)    
      ... (Luni, 12 septembrie 2016, 12:13)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui DrDorel

      Pentru ce sa candideze?
      Ca sa devina "om" politic?
      Mai bine ramane asa.
    • -9 (29 voturi)    
      Alegerile nu se câștigă (Luni, 12 septembrie 2016, 12:19)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui DrDorel

      cu câțiva postaci plătiți sau ong-iști care freacă menta pe bani publici
    • +5 (11 voturi)    
      corect (Luni, 12 septembrie 2016, 12:22)

      transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui DrDorel

      dar daca ar candida, inseamna sa intre in albia de porci a unui partid politic. Singurul partid mai curat este USR, dar USR nu v-a putea sa dea un prim ministru. Iar a intra in PNL echivaleaza cu a valida mafia lui Gorghiu si Blaga in continuarea, ceea ce eu, ca fost simpatizant PNL, nu as putea sa inghit... deci nu e usoara o numire a lui Ciolos in continuare... imi pare nespus de rau.
      • -3 (9 voturi)    
        Dar ce-i USR? (Luni, 12 septembrie 2016, 14:21)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

        De ce este curat USR?Ce program electoral are?Votăm ca și la PSD care se pretind socialiști dar practică un capitalism sălbatic,fură din orice poziție și orice,de la ochiul dracului la titluri academice.
    • +5 (15 voturi)    
      Cu cine comparam? (Luni, 12 septembrie 2016, 12:25)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui DrDorel

      Cu puscariasul Nastase? Cu plagiatorul Ponta? Cu invinuiti penali sau traficanti de influenta ca Tariceanu? Cu marionete gen Boc? Asa-zisele partide politice de la noi isi numesc ministri care sa serveasca clientela si sa le ajute sa fure cit mai mult.
    • -7 (9 voturi)    
      pentru asta (Luni, 12 septembrie 2016, 12:46)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui DrDorel

      merge Romania cum merge, pen`ca are Dr ca tine, Dorele.
      Si asemenea alegatori :P
    • +4 (6 voturi)    
      problema e (Luni, 12 septembrie 2016, 13:05)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui DrDorel

      ca nu poate candida din partea unui partid politic pt ca toate sunt varza si atunci se compromite.
      Da nu e extraordinar dar e mult mai bine decat ce am avut pana acum in ultimii 6-7 ani, deci ar fi un progres daca ar mai sta.
      Singura solutie e sa fie propus de catre partidul/partidele care castiga dar dupa cum vedem nici PSD nici PNL nu agreeaza ideea deci slabe sanse.
    • -5 (13 voturi)    
      ciolos sa candideze ! (Luni, 12 septembrie 2016, 13:07)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui DrDorel

      daca vrea sa mai fie premier sa candideze, asa aflam daca il vor oamenii ;)
    • +2 (2 voturi)    
      ar fi (Luni, 12 septembrie 2016, 17:40)

      dealucaragiale [utilizator] i-a raspuns lui DrDorel

      frumos, dar in Romanica nu se voteaza premierul...
    • -3 (3 voturi)    
      Un premier trebuie sa aibe un partid sau o (Luni, 12 septembrie 2016, 21:00)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui DrDorel

      coalitie de partide in spate. Ar fi bine sa fie presedintele unui partid. Sa vedem ce mai avem: partidul condamnatului poate il propune ca prim ministru dar cum ar arata Romania cu un prim ministru condamnat? Pe siamezi comozi din asa zisa opozitie nu-i vad in fruntea unui guvern. Motocicleanu a mai fost si e pacat. Marinaru ar putea fi dar nu cred ca mai vrea. Asa ca poate va fi tot Ciolos dar tot fara mare sprijin politic.
      Daca tinem cont de cea ce a facut cel mai bun prim ministru si presedinte de partid a fost Boc.
  • 0 (14 voturi)    
    Trebuie guvern politic! (Luni, 12 septembrie 2016, 11:38)

    Martinezu [utilizator]

    De ce? Nu ne-a ajuns ce ne-au facut guvernele politice in 25 de ani? Care sa fie ratiunea pentru care noi toti am vrea un guvern politic?
    Nu cumva guvernul politic e cel care in loc sa spuna lucrurilor pe nume , face doar jocuri politice( In cazul nostru doar hotiilor)?
    Pentru ce politic? Pt ca are sustinerea mafiotilor din parlament?
    • +2 (4 voturi)    
      Pentru ca asa spune in Constitutie, d-aia (Luni, 12 septembrie 2016, 15:29)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Altfel, cum te-ai gandit sa procedam?
  • +1 (13 voturi)    
    mai vedem la alegeri d-le presedinte (Luni, 12 septembrie 2016, 11:46)

    the obvious [utilizator]

    sper sa se iasa iar in strada, poate mai tempereaza foamea de ciolan.
  • -7 (17 voturi)    
    Corect ! PSD + ALDE = 55% (Luni, 12 septembrie 2016, 11:46)

    TanarFrumosSiLiber [utilizator]

    Carpe Diem.
  • -7 (13 voturi)    
    Deschidere an scolar (Luni, 12 septembrie 2016, 11:48)

    Gigi Kent [utilizator]

    Asta le-a spus copiilor la deschiderea anului scolar sau cum?
  • -3 (17 voturi)    
    dupa alegeri, KWJ va tb sa respecte.... (Luni, 12 septembrie 2016, 11:49)

    demaGOGU [utilizator]

    ...vointa populara.

    altfel, ma tem, il paste suspendarea.
    • +1 (5 voturi)    
      Varane tu esti? (Luni, 12 septembrie 2016, 15:44)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Numai suspendari aveti in cap mai soparlelor!
  • 0 (10 voturi)    
    25 de ani de guverne politice ce au fost,her ? (Luni, 12 septembrie 2016, 11:49)

    Plagarus [utilizator]

    Daca - i doar o abureala pt. politrucii necalificati ai PSD & PNL este digerabila !
  • -7 (13 voturi)    
    ciolos (Luni, 12 septembrie 2016, 12:01)

    bobyrou [utilizator]

    este bun ciolos dar mi-a placut mai mult boc, a facut mult mai multe
  • -5 (7 voturi)    
    end game (Luni, 12 septembrie 2016, 12:01)

    xanti [utilizator]

    KJ a tradat ,Ciolos este in aer probabil la sfatul lui Dancu.
  • +3 (13 voturi)    
    de ce? (Luni, 12 septembrie 2016, 12:03)

    User53221 [utilizator]

    Ok, hai sa fim pragmatici aici. Am vazut cat poate fi de rau un guvern politic, si am vazut un guvern tehnocrat capabil. Acum au iesit la unison toti politicienii sa spuna ca trebuie sa vina un guvern politic, care e motivatia lor pentru aceasta afirmatie?
    • +4 (8 voturi)    
      simplu, se apropie alegerile (Luni, 12 septembrie 2016, 13:48)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui User53221

      si incearca sa castige simpatia "meselor"

      Ia zi tu la o sedinta de bloc ca iti place guvernul technocrat, sa vezi ce bastoane pe spinare iti iei
  • +9 (15 voturi)    
    Ciudat (Luni, 12 septembrie 2016, 12:08)

    AndreiSTG [anonim]

    Sa inteleg ca cei din actuala clasa politica s-au reformat? Au alta gandire? Au renuntat la doctoratele obtinute ca erau la moda? Tariceanu sta la coada? Dragnea si-a recunoscut condamnarea si demisioneaza? ETC

    Criza nu a trecut. "Criza" ocupa locurile in parlament.
  • +6 (10 voturi)    
    firesc (Luni, 12 septembrie 2016, 12:15)

    adi_bv_03 [anonim]

    Da, ne trebuie un guvern politic pentru ca sa revenim la starea de criza. Mi se pare normal.
  • +7 (9 voturi)    
    Iar vin aia sa ne fure (Luni, 12 septembrie 2016, 12:20)

    skanda7 [utilizator]

    Cum am putea scapa de adunatura asta de nulitati incompetente ce populeaza Parlamentul Romaniei?
  • +2 (6 voturi)    
    Desfiintarea (Luni, 12 septembrie 2016, 12:27)

    xolv [utilizator]

    partidelor politice (de hoti) e singura sansa a Romaniei
  • +5 (13 voturi)    
    trebuie sa repunem hotii (Luni, 12 septembrie 2016, 12:28)

    eGerula [utilizator]

    la conducere. Nu stiu pe cine dra*u mai reprezinta partidele astazi ca eu nu stiu pe nimeni din clegii si prietenii mei sa fie inscrisi intr-un partid si banui ca asa e si pentru foarte multi. Deci imi pun legitima intrebare, ei pe cine reprezinta?!
    Sa nu vina mutalaul asta de presedinte (pe care l-am votat) si sa-mi spuna ca vrea guvern politic. Eu vreau tehnocrati.
    • 0 (0 voturi)    
      eu nu vreau (Marţi, 13 septembrie 2016, 1:53)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui eGerula

      te oftici?
  • +1 (7 voturi)    
    da? (Luni, 12 septembrie 2016, 12:35)

    AnderT [utilizator]

    pai nu cred... "politicii" actuali ori de stanga ori de dreapta vor sa ne fure aceste alegeri cu o coalitie "nationala". Nu este asa domnule presedinte? vad ca trageti mult pentru acest blat politic.
    Poate ca voi veni doar sa boicotez alegerile... nu avem nici un nume valid care ar putea trece macar pragul de 5%. Restul peste 5% sunt cei ce impart zahar, ulei si faina in pungi colorate.. (tot din banii nostri)
    Ah, si de ce 3 milioane de alegatori (cei din diaspora) vor avea mai putini reprezentanti decat si cei din Teleorman care sunt mai putini de o treime ? Cotizeaza mai mult cei din Teleorman? Asteptam mici modificari ici colo pana cand nu este prea tarziu domnule Klaus !!!
  • +11 (19 voturi)    
    S-a speriat si Presedintele! (Luni, 12 septembrie 2016, 12:46)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Cand a vazut ce poate face un om cu bun simt si competent in 6 luni! Deci, din martie pana acum CIolos mi s-a parut cel mai bun premier din istorie. Mult deasupra lui Isarescu!
    Sper ca in urma alegerilor sa poata sa fie sustinut in continuare Ciolos, inca vreo 8-12 ani! Daca se strange masa critica si-l lasa 4 ani sa munceasca, rezultatul va fi atat de spectaculos incat borfasii demagogi kaghebisti, "cineva"-ii, dispar fara urma sub pietrele de sub care au iesit !
    A vazut acum si imbecilimea ca exista viata si dupa PSD! N-a mai fost partidul sovieticilor la putere si iata, s-au dat pensii, nu a fost nimeni impuscat, doar ca borfasii au avut viata grea!
    • +3 (5 voturi)    
      ce realizari a avut Isarescu? (Luni, 12 septembrie 2016, 15:03)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      L ati pus la categoria "bun" pentru falimente sau pentru ca a semnat pe hartoagele care aprobau jaful Rosia Montana?
  • +3 (9 voturi)    
    un exemplu de discurs lame (Luni, 12 septembrie 2016, 12:55)

    Sorin S [utilizator]

    Si criza o fi trecut?, imi pare ca Iohanis miroase a "cadavru politic" de acum, cred ca societatea nu mai are rabdare...dommmmmnule preesedinte
  • +4 (12 voturi)    
    normal... (Luni, 12 septembrie 2016, 12:58)

    liviu_ [utilizator]

    daca nu e unu cu masuri electorale si care sa pupe in fund partidu nu e bun!
    guvernu asta (care sa ne intelegem a avut si derapaje) a fost indiscutabil cel mai bun guvern din 90 incoace!
    dar normal ca nu ne mai trebuie ca se tresesc oamenii si nu mai vor politicieni corupti!
    iohanis... dracu te mai alege pe tine a 2a oara
  • +6 (16 voturi)    
    Ba nenea Busoi...ba nenea Klaus... (Luni, 12 septembrie 2016, 13:03)

    Io1234 [utilizator]

    Cine v-a spus ca electoratul isi doreste un guvern politic? Nu mai puteti fura fara sa fiti la butoane, jigodiile!
    • +6 (6 voturi)    
      o sa spuna pe 11 decembrie :)) (Luni, 12 septembrie 2016, 13:35)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Io1234

      electoratul o sa spuna pe 11 decembrie ce vrea!
      astept 11 decembrie mai ceva ca sarbatorile de iarna :))
      • +1 (7 voturi)    
        Cum asa? (Luni, 12 septembrie 2016, 17:50)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        Cum pot eu sa votez ca il vreau pe Ciolos prim-ministru? Ca numai jafurile de partide apar pe liste.
        • -1 (3 voturi)    
          roaga-l sa candideze :) (Luni, 12 septembrie 2016, 21:33)

          robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

          Fa o petitie :))
          Lasand gluma la o parte, se stie USR il vrea pe Ciolos premier, deci oamenii care il vor premier in continuare vor vota USR.
          Daca USR nu aduna voturi ... inseamna ca majoritatea nu-l mai vrea, deci adio si un praz verde
          • +1 (1 vot)    
            Adica (Marţi, 13 septembrie 2016, 1:56)

            Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

            pentru Ciolos trebuie sa bagi toata scursura aia in Parlament?
          • 0 (0 voturi)    
            Acum am vazut (Marţi, 13 septembrie 2016, 2:08)

            Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

            ca USR e partidul lui Nicusor Dan. Aia nu aduna voturi cat sa dea prim-ministrul. Sa zica mersi daca intra in Parlament. Cred ca 80% dintre votanti nici n-au auzit de ei sau de Ciolos. Ma refer la aia care nu stiu pe ce planeta traiesc.
            • 0 (0 voturi)    
              Nu (Marţi, 13 septembrie 2016, 12:10)

              Rdu [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

              este necesar sa dea primministrul. E suficient sa adune suficient de multe voturi incat sa fie obligatorie prezenta lor intr-o coalitie pt a forma o majoritate. Si atunci poate conditiona numirea PM ....Dar intr-adevar cei care vor sa schimbe ceva sa mearga sa voteze si sa-i convinga si pe altii ca nu e inutil...
              • 0 (0 voturi)    
                Deci (Marţi, 13 septembrie 2016, 13:42)

                Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Rdu

                eu nu-l vreau pe Nicusor Dan, n-o vreau pe Clotilde, desi imi place de ea ca dama, nu-i vreau pe nici unul, decat pe Ciolos, care nu are nimic de-a face cu partidul ala. Nici nu e clar daca Ciolos ii vrea. Daca nu-l sustine nimeni, atunci va pleca si va incepe iarasi jaful. Iar de tot ce a pornit pe drum bun omul, inclusiv de bani, se va alege praful. Eu imi fac ganduri pe cine sa votez la anul aici, ca n-o vreau pe Merkel cum nu-l vreau pe Ponta.
  • +5 (7 voturi)    
    sunt partidele reformate ? (Luni, 12 septembrie 2016, 13:22)

    cladob [utilizator]

    reformarea partidelor nu sunt numai oameni noi, sau traseisti. O remarca buna a lui Johanis a fost faptul ca partidele nu au programe de dezvoltare a tarii. Nu au pt ca nu pot sau nu vor, sau si mai rau ambele variante.

    Degeaba facem astfel de reformare daca sistemul ramane acelasi.
    E nevoie de continuitate in primul rand, asigurata prin inregistrarea activitatii partidelor. E nevoie de doua tururi in toate alegerile, 300 de parlamentari (respectarea dorintei poporului exprimata prin referendum), transparenta totala a cheltuilelilor statului si a licitatiilor, accesul la aceste informatii de catre orice cetatean al romaniei, e nevoie de controlul calitatii produselor.

    Daca nu era guvernul Ciolos s-ar fi ajuns la alegeri anticipate, adica PSD-ul ar fi pierdut la greu. Acum se trambiteaza ca tehnocratii nu sunt politici, un guvern ales de parlament de altfel. Orice decizie la nivel guvernamental e politica. Partidele nu sunt inca reformate, traseismul neviind reforma. Uniunile electorale nu sunt corecte, fiindca sunt cetateni care nu sunt de acord cu ele, intelegerile lor nefiind cunoscute in totalitate. Partidele nu sunt inca in stare sa aduca un premier mai bun, unul care sa fie echitabil si pt Romania nu pt interesele unui grup, sau interese din afara tarii.
    Criza exista inca si se va vedea dupa cum fiecare a votat, nu pt un anumit program politic, care nu exista, ci dupa cum simte.
  • +3 (7 voturi)    
    Santa Klaus (Luni, 12 septembrie 2016, 13:40)

    Piticot9 [utilizator]

    o dezamagire din ce in ce mai amara...
    • 0 (0 voturi)    
      Foarte interesant! (Marţi, 13 septembrie 2016, 14:14)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Piticot9

      de ce spui asta?
  • -9 (13 voturi)    
    Nu sunt de acord (Luni, 12 septembrie 2016, 13:44)

    Gigi Kent [utilizator]

    De 25 de ani avem democratie si capitalism. E foarte clar ca acestea nu functioneaza. Propun sa revenim la partid / lider unic si la economie centralizata.
    • -1 (5 voturi)    
      ho ho ho, a aparut Homo sovieticus (Luni, 12 septembrie 2016, 15:48)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Si de unde claritatea aia ca nu functioneaza democratia si capitalismul? Daca iti place asa tare modelul Putin pasol na Moskva!
  • +2 (6 voturi)    
    ORANDUIREA (Luni, 12 septembrie 2016, 14:17)

    hotulroman [utilizator]

    Desigur ca va este foarte greu sa pricepeti in intunecimea mintii voastre,dar o tara este organizata si se conduce dupa procedurile unei oranduiri sociale. Oranduirea este construita pe principii politice si politica o fac partidele politice. Asa au aparut oranduirile conservatoire,liberala,socialista,si diverse alte corcituri politice,cam asa cum face acum Iohanis.. Basescu bea wiskiul cu apa de mare si chiar daca mergea mai greu,dar mergea. Iohannis nu cred ca bea nimic pentru ca ar tot timpul un comportament de om turmentat. Ca dovada ca declaratiile lui despre "partidul meu" ,"premierul meu",casele mele ,turneele mele dovedesc ca in mintea lui diferenta dintre un primar si un Presedinte nu este decat de marimea lui "P'.....care poate semnifica si alt "rost" . . . Adevarul nu este nici unul.toti suntem o vraiste: votam ca oile si ne mananca lupii.
  • +5 (5 voturi)    
    Lasati. Relaxati-va cu totii. (Luni, 12 septembrie 2016, 14:37)

    ouyang [utilizator]

    Nu mai bine decuplam complet de politic tot banul public? Ne-am saturat de fripturisti.
  • +3 (5 voturi)    
    Un lucru normal (Luni, 12 septembrie 2016, 14:39)

    adrian_83 [utilizator]

    Eu personal nu am auzit de vre-o tara democratica care sa fie condusa pe termen lung de guverne tehnocrate. Ceea ce spune Iohannis este ceva cat se poate de normal si cunoscut de toata lumea.

    Mai exista insa si un aspect foarte important, Constitutia spune ca Guvernul ia nastere in baza votului de incredere al Parlamentului, isi incheie mandatul fie dupa alegerile parlamentare fie atunci cand Parlamentul ii retrage increderea si in plus pe toata durata mandatului sau executivul raspunde politic numai in fata legislativului.

    In concluzia celor spuse mai sus presedintele nu se bucura de discretie in actul de numire in functie a premierului el fiind obligat sa tina seama de vointa partidelor parlamentara mai ales imedat dupa alegeri. Nu suntem republica prezidentiala astfel ca Guvernul este constuit de partidele parlamentare si nu de presedinte.

    Chiar daca Iohannis si-ar dori Guvern technocrat in continuare acest lucru nu se va intampla daca partidele parlametare nu sunt de acord cu acest lucru.
  • +4 (4 voturi)    
    hoti (Luni, 12 septembrie 2016, 14:44)

    gopo2016 [utilizator]

    din nou la butoane, pina nu seaca balta, de aia politicieni ar trebui sa stea si ei vreo doua mandate nu cum e acum pt totdeauna
    • 0 (4 voturi)    
      Pai, nu-i vrei pe hoti la butoane, nu-i vota, (Luni, 12 septembrie 2016, 15:32)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui gopo2016

      coane!
  • +3 (3 voturi)    
    Situatia este choar periculoasa (Luni, 12 septembrie 2016, 15:15)

    jackalphonse [utilizator]

    respectivii ar putea candida cu examen pe post. Asta ar fi ceva inedit...
  • +1 (3 voturi)    
    bun (Luni, 12 septembrie 2016, 17:25)

    Adicj [utilizator]

    Guvernul tehnocrat a fost o gura de oxigen in acesti 26 de ani. Dar cum o minune tine 3 zile..
    Pacat, dar mai pacat e ca stam si privim
  • +1 (1 vot)    
    Nashpa (Luni, 12 septembrie 2016, 18:00)

    EXEs [utilizator]

    Sistemul politic este un sistem cancerizat irecuperabil care nu se mai poate curati nici daca arunci bomba cu hidrogen peste casa prostovanilor parlamentari.
    Ciolos, societatea civila si orice individ neafiliat politic sunt singurii in care mai am un minim gram de incredere.
    Sunt profund dezamagit. N-am votat niciodata si in conditiile actuale nu o sa votez niciodata. Votul dat oricarui individ care vrea sa fie parte din acest sistem nu face decat sa perpetueze existenta mizera a intregului sistem corupt si sa perverteasca in continuare principiile liberale bune care i-au stat la baza.
  • 0 (2 voturi)    
    Clar NU, si protestez in strada cu prima ocazie (Luni, 12 septembrie 2016, 18:32)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Pentru prima data in multi ani avem un premier decent, si toti trag acum sa se intoarca la mulgatoare....in NICI un CAZ
    • 0 (0 voturi)    
      eu o sa ies in strada impotriva ta (Marţi, 13 septembrie 2016, 1:56)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      vedem acolo care pe care.
  • -1 (3 voturi)    
    Domnule Presedinte (Luni, 12 septembrie 2016, 19:53)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Dupa alegeri sunteti asteptat sa va predati demisia.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi