Udrea vrea o lege pentru ea: Denunturile in dosarele de coruptie sa nu se mai faca decat in maxim trei luni de la data comiterii faptei, iar banii denuntatorului faptuitor sa fie confiscati obligatoriu

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Vineri, 9 septembrie 2016, 20:01 Actualitate | Politic

Elena Udrea
Foto: Hotnews
Elena Udrea a depus un proiect de lege prin care vrea modificarea Codului Penal in asa fel incat denunturile privind fapte de coruptie sa nu poata fi facute decat in termen de trei luni de la data comiterii faptei, iar faptuitorului care face denuntul sa i se confiste banii sau bunurile obligatoriu. Amintim ca Udrea este trimisa in judecata pentru fapte de corupte in dosarele Microsoft si Gala Bute, ambele bazate pe denunturi.

Initativa legislativa a fost depusa la Camera Deputatilor pe 7 septembrie si este sustinut de 34 de parlamentari de la PSD, PNL, UNPR si neafiliati.
Redam prevederile proiectului:

Dupa articolul 309 se introduce un nou articol, 309^1, cu urmatorul continut:

"alin (1): Faptuitorul care a luat la cunostinta sau a savarsit sau a participat la savarsirea infractiunilor prevazute de art. 289-292, 297, 301 (n.r. este vorba despre: luare si dare de mita, trafic de influenta, cumparare de influenta, abuzul in serviciu si conflictul de interese) nu se pedepseste daca denunta fapta mai inainte ca organul de urmarire penala sa fi fost sesizat cu privire la aceasta, dar nu mai tarziu de 3 luni de la data savarsirii acesteia.
alin (2) Banii, valorile sau orice alte bunuri, care au fost obtinut nelegal de faptuitorul care a efectuat denuntul in conditiile mentionate la alin. 1 se confisca obligatoriu, iar cand acestea nu se mai gasesc, se dispune confiscarea prin echivalent"


Ce sustine Udrea in expunerea de motive (fragmente):

"Scandalurile din presa si din societatea romaneasca tot mai dese, legate de tratamente judiciare discriminatorii aplicate anumitor persoane aflate, teoretic in aceeasi situatie juridica, impun initierea acestui proiect de lege menit a asigura o stabilitate si predictibilitate in ceea ce priveste efectuarea unei anchete penale, pentru a preveni "furnizarea" de eventuale fapte penale de catre cei care se afla in situatia de a fi investigati de autoritatile statului si care incep "sa-si aminteasca" presupuse fapte petrecute in urma cu ani de zile, numai pentru a-si asigura libertatea sau chiar produsul infractiunii.

Imunitatea absoluta a denuntatorului, asa cum a fost reglementate pana in prezent, a condus la situatii absurde, cand persoane cercetate penal, pentru diverse infractiuni, au ajuns sa formuleze astfel de sesizari privind presupuse fapte de coruptie petrecute si cu 10 ani in urma, ajungand sa obtinna in acest fel diverse beneficii, unele nemeritate si imoral acordate, inclusiv pastrarea produsului infractiunilor, motiv pentru care se impune clarificarea procedurii prin reguli clare stabilite prin lege.

Astfel, de exemplu denuntarea unor infractiuni de mita se face de faptuitorul care regreta fapta comisa intr-un anumit termen de la comiterea faptei, stabilit de lege, termenul propus de 3 luni, si nu atunci cand acesta este cercetat pentru alte fapte grave de urmarire penala, deoarece in astfel de situatii seriozitatea si realitatea unor denunturi facute in conditii extreme devina una vadit discutabila."

Este imoral si contrar scopului normelor de drept penal, dar si statului de drept ca aceasta categorie de infractori sa faca denunturi, mai mult sau mai putin reale si sa beneficieze de o dubla protectie legala: pe de o parte, sa nu raspunda pentru fapta de coruptie denuntata si pe de alta parte sa primeasca o reducere la jumatate a pedepsei pentru alte fapte comise si pe care organele de cercetare le-au descoperit deja".

Precizam ca in sfera penala se aplica legea mai favorabila, ceea ce ar insemna ca, daca acest proiect devine lege, se poate aplica si in cazul Elenei Udrea.


Citeste mai multe despre   









5497 vizualizari
  • -4 (34 voturi)    
    chiar daca ar fi votata, (Vineri, 9 septembrie 2016, 20:10)

    victor L [utilizator]

    o asemenea lege, nu ar fi "pentru Udrea", caci legile nu actioneaza pentru trecut.
    • +23 (27 voturi)    
      cateodata retroactiveaza (Vineri, 9 septembrie 2016, 20:28)

      nikulae [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      potrivit art.15 alin. (2) din Constitutie, „Legea dispune numai pentru viitor, cu exceptia legii penale sau contraventionale mai favorabile”
      • +7 (15 voturi)    
        Corupta dă legi anticorupție (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 9:55)

        andreitr [utilizator] i-a raspuns lui nikulae

        Nu e penibil? Mafioata udrișor ar trebui închisă pentru douăzeci și cinci de ani pentru daunele pe care le-a adus instituțiilor României. Hai DNA!
        • -5 (5 voturi)    
          chiar? (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 14:20)

          nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

          din care sentinta rezulta ce spui? sau doar e o calomnie? Daca e calomnie RISTI GROS [ai bani si avocat bun?]
          • +2 (2 voturi)    
            Apărător al coruptilor (Duminică, 11 septembrie 2016, 10:37)

            andreitr [utilizator] i-a raspuns lui nelamurit

            Atata știți voi ăștia corupții că voi aveți bani si noi oamenii simpli nu. Dar iată că instituțiile statului statului nu mai sunt cum crezi tu si au început să lucreze demult în favoarea oamenilor simpli. Hai DNA!
    • +16 (24 voturi)    
      Gresesti (Vineri, 9 septembrie 2016, 20:29)

      Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Legea vrea sa modifice codul penal, singura lege care in anumite conditii poate fi aplicata si retroactiv.
      • -4 (14 voturi)    
        Este in Declaratia Drepturilor Omului... (Vineri, 9 septembrie 2016, 21:30)

        mcris [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

        ...ca nu poti fi condamnat retroactiv. Only in Romania? Again?
    • +4 (10 voturi)    
      Mai (Vineri, 9 septembrie 2016, 20:55)

      alexpro [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      citeste o data articolul, si mai incearca sa gandesti o data. Stiu ca e greu dar e sanatos.
    • +4 (6 voturi)    
      Pai stii tu clar (Vineri, 9 septembrie 2016, 21:54)

      Petran [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Cu ce dosare se va mai lauda Udrea in viitor?
  • -9 (21 voturi)    
    Lenuta (Vineri, 9 septembrie 2016, 20:18)

    mitg [utilizator]

    Oare ea stie ca legile nu prea functioneaza retroactiv?
    • +8 (22 voturi)    
      Se gandeste la viitor (Vineri, 9 septembrie 2016, 20:27)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Ca doar nu se va opri brusc din furat.
      • -1 (5 voturi)    
        chiar? (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 14:21)

        nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui banel

        din care sentinta rezulta furtul?
        • 0 (0 voturi)    
          Am gresit (Duminică, 11 septembrie 2016, 10:40)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui nelamurit

          Ti-am dat plus. Touch screen-ul.
    • 0 (20 voturi)    
      Stie. (Vineri, 9 septembrie 2016, 20:31)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Problema e ca pot sa fie si alte denunturi impotriva ei pe viitor.

      In rest, mi se pare o lege ok, caci daca stai sa te uiti la Pescariu si Florica, ei stau bin merci in vacante, cu milionele in conturile lor, iar altii stau in aresturi pentru fapte initiate si facute chiar de Pescariu si Florica.
    • +4 (18 voturi)    
      Deci denuntatorii care au ramas cu purcoiul de (Vineri, 9 septembrie 2016, 20:50)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      bani pot trai linistiti. Important este ca Lenuta sa fie arestata. Nici nu are importanta daca este vinovata sau nu. Asta-i Romania vesela
      • +1 (7 voturi)    
        Nu e important sa fie arestata ci sa plateasca (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 8:49)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui ty

        la final asa cum stie si ea ca se va intampla ! Sigur a fost important pentru procurori sa fie arestata pe timpul cercetarii penale pentru a se asigura ca martorii indraznesc sa spuna adevarurile pe care le detin. Nu cred ca poti fi de acord-daca nu faci parte din haita- ca cineva, fie si Coana Leana, poate fura cu mana altuia nici chiar daca ai fost protejata informativ in calitate de sefa a administratiei prezidentiale, pretina, ministra, candidata la presedintie.....
        • +1 (5 voturi)    
          chiar? (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 14:22)

          nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui deval

          sa plateasca daca hotaraste instanta. NU TU sau "onesta si echidistanta" presa.
          • 0 (2 voturi)    
            Cand am zis "la final", la hotararea instantei (Luni, 12 septembrie 2016, 11:31)

            deval [utilizator] i-a raspuns lui nelamurit

            ma refeream ! Puteti sa-mi spuneti cine e in inchisoare prin "hotararea" mea sau a presei ?Opinia mea e ca ca Coana Leana a furat cu mai multe maini (ale altora) si acest lucru se va dovedi daca macar uneia dintre maini i se va confisca averea ! Atunci isi va aduce aminte ca are mult mai multe lucruri de declarat ! Deocamdata Cocos a recunoscut in instanta toate acuzatiile in dosarul Microsoft si si-a luat doi ani, la fel a recunoscut si in dosarul ANRP-proces nefinalizat... Pot spune macar ca averea Victimei Universale (din partaj) contine in acest moment si bani din aceaste infractiuni ?! Multumesc...
        • 0 (0 voturi)    
          Sunt de acord ca oricine este hot din momentul in (Duminică, 11 septembrie 2016, 14:34)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui deval

          care are o hotarare definitiva. Exempl ponta. A contestat in instanta hotararea comisiei de plagiat. Ar trebui sa avem rabdare (chiar daca va candida din nou si ajunge iar deputat) pana la o hotarare definitiva ca a plagiat.
          La fel si cu Udrea.
          • +1 (1 vot)    
            Plagiatul e acelasi lucru de la facerea lumii (Luni, 12 septembrie 2016, 11:07)

            deval [utilizator] i-a raspuns lui ty

            mentionat istoric din 250 i.e.n. ! Ghilimelele cu mentionarea sursei se folosesc de peste 100 de ani si asta e stiut de oricine a facut 8 clase....Plagiatul trebuia doar consemnat intr-un document emis de o atuoritate a statului .De constatat puteti constata si dvs , pe net !! Consecintele exercitatii unei profesii fara drept pot fi stabilite de o instanta, daca cineva indrazneste sa-i ceara banii inapoi (guvern, parlament, universitatea romano-americana, firme, clienti) !!
            Si nu e vorba de o propozitie, o fraza ci de 85 de pagini !!
            • 0 (2 voturi)    
              Poate sa fie nu 85 de pagini ci un milion (Luni, 12 septembrie 2016, 20:26)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui deval

              Problema este aceeasi. ponta a contestat verdictul de plagiat in instanta.Pana la o hatarare definitiva mai este. Spun asta cu toate ca ponta este politiceanul pe care-l dispretuiesc cel mai mult.
              • 0 (0 voturi)    
                Regret ca nu intelegeti ca judecatorul (Joi, 15 septembrie 2016, 11:37)

                deval [utilizator] i-a raspuns lui ty

                nu va analiza/constata plagiatul ci va cantari probele : decizia comisiei lui Pop si decizia actualei comisii ! Stiti ca prima decizie(care constata plagiatul) nu a apucat sa fie emisa datorita dizolvarii ei si..... intreruperii fizice a curentului de catre dnul Pop...
                • 0 (0 voturi)    
                  Nu este relevant (Joi, 15 septembrie 2016, 21:17)

                  ty [utilizator] i-a raspuns lui deval

                  instanta va lua in discutie contestatia lui ponta si nu istoria cum s-a ajuns la verdictul de plagiat al CNATDCU.
  • +12 (12 voturi)    
    Legea mai favorabilă (Vineri, 9 septembrie 2016, 20:27)

    Alex Danila [utilizator]

    Există niște concepte legate de legea penală mai favorabilă. Nu am cunoștințe, dar s-ar putea să i se aplice.
    • +6 (6 voturi)    
      Textul e clar si daca legea penala mai favorabila (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 14:11)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Alex Danila

      (proiectul lui Udrea) intra in vigoare inainte ca ea sa fie judecata i se aplica.
  • +21 (41 voturi)    
    Pe bune, doamnă Udrea? (Vineri, 9 septembrie 2016, 20:30)

    marki [utilizator]

    Nu cred să mai existe vreo țară în lumea asta mare, în care cercetații penali sau trimiși deja în judecată să aibă dreptul (și tupeul!) să propună legi, să-și facă legi proprii, ca să-și îmblânzească pedepsele. Dar, desigur, proiectul lui Udrea îi „aranjează” pe mulți tovarăși-hoți de suferință, așa că va fi votat cu câte două mâini.
    Ar fi interesant de aflat cine e „creierul” acestui proiect de lege. Am eu o bănuială...
    • +9 (19 voturi)    
      shhhh (Vineri, 9 septembrie 2016, 21:03)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui marki

      Daca spui base, sar astia pe tine ca esti postac
      • -3 (11 voturi)    
        pai (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 0:54)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        tu esti postac varanoid., stie oricine. Varanul mai are ceva pina iese, si va muri oricum in scurt timp. Intristeaza-te si ca ta-ti alt job, sigur vei gasi cu calificarea ta.
        • +3 (5 voturi)    
          :))) (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 12:59)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Yeah, right. Si marmota....

          Oricum, felicitari. A aparut articol cu udrea, esti la datorie :D
    • -3 (9 voturi)    
      ihi (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 10:48)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui marki

      vorbiti cu capul dvs ....
      pe rand, acuzatiile impotriva EU se subtiaza ...mai bine v-ati intreba cine primeste o smetie pana turnatoriile de pana acum care rand sunt contrazise chiar de martorii acuzari...
      • +1 (5 voturi)    
        Gramatica, bat-o vina! (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 16:31)

        marki [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        Eu vorbesc „cu capul” și știu bine ce vorbesc, dar d-voastră scrieți cu picioarele.
        Da' nu-i nimic. Până să aveți bucuria s-o vedeți liberă pe infractoarea Udrea, aveți timp să vă completați „studiile”, de la gramatica de clasa a IV-a, până la diploma de la fabrica... Spiru Haret.
    • -1 (7 voturi)    
      chiar? (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 14:24)

      nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui marki

      ce-ar fi sa te denunt eu pe tine pt o spaga sau evaziune fiscala pe care ai facut-o in 1992? si sa stai la mititica vreo 60 de zile pana se lamureste?
      ti-ar place?
  • +12 (36 voturi)    
    Când? (Vineri, 9 septembrie 2016, 20:31)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Cînd va ajunge aceasta mafiotă portocalie unde ii este locul? Romania = stat de drept? Cât Udrea nu e in puscarie, nu poate fi adevarat.
    • -4 (20 voturi)    
      Pe bune, asta-i singura conditie? (Vineri, 9 septembrie 2016, 20:55)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      "aceasta mafiotă portocalie" trebuie sa ajunga la puscarie pentru ca Romania sa devina stat de drept? Nici macar nu are importanta daca e vonovata sau nu?
    • -1 (15 voturi)    
      a pus degetul la nas si a scapat! (Vineri, 9 septembrie 2016, 22:25)

      N.S. [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      cand sa sufle pe nara cealalta cate ceva, a fost eliberata! acum mai are tupeu sa faca propuneri legislative...nu cred ca va ajunge prea curand la racoare! are mult prea multi bani si este foarte periculos pentru dl Traian! Diva este tot diva si il da in primire ca sa scape.
  • 0 (4 voturi)    
    Eu scriu mesaj si Dv pauza (Vineri, 9 septembrie 2016, 21:04)

    burebista [utilizator]

    publicati
  • +4 (16 voturi)    
    Am si eu o intrebare (Vineri, 9 septembrie 2016, 22:01)

    benicio [utilizator]

    Cine este Elena Udrea? Si de ce mai apar stiri despre ea?
    • 0 (10 voturi)    
      nu-i cum vor nepricopsitii (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 10:50)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      ... va aparea fie si numai sa faca in ciuda turnatorilor si "colegilor" de bine...
  • +8 (20 voturi)    
    Nope (Vineri, 9 septembrie 2016, 22:50)

    slashroot [utilizator]

    Simplul fapt că infractorii cer să se modifice legile penale arată că acestea sunt bune așa cum sunt. Lăsați legea în pace.
    • +3 (5 voturi)    
      Legea asta nu e buna, (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 14:25)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

      independent de faptul ca ar putea sa o ajute pe Udrea.

      Cat timp unii toarna dupa 10 ani de la savarsirea unei infractiuni acea infractiune, doar ca sa scape ei (si, ATENTIE ! cu tot cu banii furati)de o alta fapta penala "proaspata" (iar nu "congelata"), legea nu e buna.

      Unii dintre voi sunteti ca niste copii: parca "papusa" Udrea e singura jucarie pe care o aveti. De "dragul" ei ati fi in stare sa lasati alte multe "jucarii" (nu le mai enumar pt ca le stiti), sa scape, fiindca alea-culmea- nu va plac, nu va intereseaza.

      PS Grow up !!!
  • -2 (14 voturi)    
    Mi se pare logic (Vineri, 9 septembrie 2016, 22:56)

    Ochiana [utilizator]

    asa nu mai poate oricine sa declare ca a dat spaga cuiva care nu-i convine din diferite motive.
    Sa-si asume fapta.
    • +4 (8 voturi)    
      Ia uite declatia unui denuntator (Cocos) : (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 9:36)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      "Ulterior am aflat că (Diacomatu, n.r.) este vicepreşedinte, iar pentru că Gheorghe Stelian avea un dosar la ANRP, l-am rugat să ne ajute. I-am promis bani, 2,5 milioane de euro, bani pe care i-am spus că îi voi da în mai multe tranşe. I-am promis şi sprijin politic, ca să rămână în funcţie. Diacomatu mi-a spus atunci că mă ajută, dar că are nevoie de susţinere", a arătat Dorin Cocoş în sala de judecată.
      1.Adica sa-i confiste lui banutii si Cocosului ?!!
      2.Observam ca promite si "sprijin politic" (prin rugaciune probabil)?
  • +4 (6 voturi)    
    Sa se propuna o lege . (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 2:07)

    burebista [utilizator]

    Prin care TOTI dn parlament sa fie considerati demisionati daca sunt cercetati penal .Afara acest HOTI dovediti sau nu .Pt ca prezumtia de nevinovatie si tragerea de timp nu se rezolva nimic; ei vreau sa faca legi .La noi nu exista demisie de onoare.
  • +2 (10 voturi)    
    Coana Leana de Plescoi ...sinonima lui Monta (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 9:09)

    deval [utilizator]

    "Banii denuntatorului sa fie confiscati" ?Da ! De la denuntat banuiesc !! De la denuntator, nestimata dottoresa poti sa confisti eventual consecinta/rezultatul spagii !! De la denuntatul corupt cel mai corect ar fi sa confisti toata averea !
    Adica la inceputul unui proces de coruptie se pune sechestru pe avere iar la sfarsit daca se confirma o fapta de coruptie, se analizeaza averea si ce nu poate fi justificat , sa fie confiscat ...
  • -2 (6 voturi)    
    poate (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 10:45)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ..,dati si stirea despre declaratia martorilui acuzarii in procesul Gala Bute care spune ca geanta cu bani nu era pentru EU ci pentru Nastasia...
    • +4 (6 voturi)    
      Nu poate (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 13:52)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Daca stirea nu convine liniei directoare trasate de catre anumiti "deontologi", aceasta stire se va publica trunchiat sau nu se va publica.
  • +2 (4 voturi)    
    Infractorii fac legi??? (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 16:09)

    mihai1986 [utilizator]

    Unde s-a mai pomenit asa ceva in afara de Romania??? Daca fata de un magistrat, politist, functionar public, s-a pus in miscare actiunea penala, acesta este automat suspendat din functie...La parlamentari de ce nu e la fel??? Cum e posibil sa comenteze public dosarul si sa introduca si initiative legislative care sa-l favorizeze? Unde e egalitatea in fata legii prevazuta de Constitutie??? Cu ce sunt mai presus borfasii din parlament??? Romania mai putin si e stat mafiot, cu parlamentul, avocatul poporului, ccr, pline de penali...Noroc cu DNA-ul si SRI-ul, dar si acestia sunt atacati din toate partile...Sau cum e posibil ca un dublu condamnat ptm coruptie - gutau de la Valcea, sa fie din nou primar, desi faptele le-a comis cand era in functie??? De ce nu se introduce conditiaca cei care candideaza sa nu aiba antecedente penale??? Afara cu hotii, coruptii, penalii, la puscarie cu ei!!!
    • +1 (1 vot)    
      Amintiri cu politicieni urmariti penal (Sâmbătă, 10 septembrie 2016, 21:51)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui mihai1986

      - un ministru al celui mai cinstit guvern era urmarit penal a fost condamnat definitiv si din fotoliul de ministru a ajuns direct in puscarie.
      - un alt ministru (din acelasi prea cinstit guvern) si deputat a fost condamnat in prima instanta pentru incompatibilitate. A croit o ordonanta sa scape de belea. Ca sa fie mai sigura a candidat la europarlamentare. A fost aleasa. Cum in instanta s-a tinut cont de ordananta a scapat de belea. Evident ca a renuntat la deputatia europeana.
      - Un deputat (de data aceasta Udrea) a descris de la tribuna parlamentului conditiile de la beciul domnesc. Nu s-a intamplat nimic. Un mare primar arestat a facut acelasi lucru. Repede repejor s-a sesizat avocatul poporului . . .
      Sunt judecati in media si in societate in functie de partidul din care fac parte.
      Nu cred ca ea va avea de beneficiat din chestia cu denunturile dar in cea ce priveste denuntatorii si banii cu care acestia raman are dreptate.
  • +2 (2 voturi)    
    unii (Duminică, 11 septembrie 2016, 9:36)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    unii au ramas la moda anti-portocaliu...in loc de anti-rosu...
  • 0 (0 voturi)    
    Oare nu am inteles bine? (Duminică, 11 septembrie 2016, 19:33)

    cetateanm [utilizator]

    Cum adica, o fapta penala care se descopera dupa mai mult de 3 luni ramane nepedepsita? Adica dau o spargere, si daca timp de 3 luni nu se prinde nimeni (nu sunt denuntat), eu sunt "negustor cinstit" ?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică