Uniunea Salvati Romania a devenit oficial partid politic si va fuziona cu USB. Clotilde Armand: "Nu vrem ca USR sa fie confiscat de o anumita ideologie"

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 28 iulie 2016, 13:54 Actualitate | Politic

Nicusor Dan si Clotilde Armand
Foto: Agerpres
Nicusor Dan a anuntat joi ca Uniunea Salvati Romania a fost inregistrata in registrul partidelor politice si urmeaza sa fuzioneze, prin absorbtie, cu Uniunea Salvati Bucurestiul, pentru a nu pierde mandatele de consilieri castigate in alegerile locale, si ca urmeaza sa se organizeze filialele judetene.

In acest sens va exista un congres "pur formal" la jumatatea lunii august.

"Uniunea Salvati Romania este inscrisa in registrul partidelor politice, exista in mod oficial ca partid. Legea nu permite partide locale, partidele care nu candideaza in 75 de localitati sau la parlamentare vor fi radiate. Vom fi obligati sa facem un congres de fuziune intre noul partid - USR - si vechiul partid - USB. USB va deveni filiala Bucuresti a USR. Acest congres va fi facut la jumatatea lunii august", a declarat Dan, intr-o conferinta de presa, potrivit Agerpres.

El a sustinut ca este foarte posibil ca actuala structura de conducere a USB sa conduca USR.

"E foarte posibil sa fie un congres pur formal, in care doar sa decidem aceasta fuziune, dar, fiind un congres, fiecare poate sa spuna orice si sa propuna orice, inclusiv organe de conducere", a adaugat Nicusor Dan.

La randul sau, Clotilde Armand, vicepresedinte USB, a aratat ca in organizarea filialelor judetene vor fi urmarite doua principii.

"Ne bazam pe doua principii majore. Primul este integritatea - avem un cod etic care este baza de selectie a primului nucleu de oameni. Al doilea principiu - autonomia filialelor. Noi nu credem intr-un sistem unde in Bucuresti se hotaraste, unde noi avem adevarul si restul trebuie sa asculte. Cetatenii trebuie implicati, local se stie ce este bine pentru comunitatile locale", a afirmat Armand, consilier local la sectorul 1.

Ea a precizat ca nu ar dori ca formatiunea sa fie confiscata de o anumita ideologie.

"Sunt foarte multi care vin la noi sperand ca este o alta oportunitate, ca de fapt vor face ce n-au reusit sa faca in alte partide din diferite motive, intr-un mod care nu e compatibil cu valorile noastre. Noi preferam chiar sa mergem un pic mai incet, dar sa fim siguri ca mergem pe drumul cel bun. Daca oamenii nu sunt exact cum ne dorim, nici partidul nu va fi. Incercam sa fie un grup reprezentativ.

Nu vrem un grup de nisa, ci oameni care chiar sunt reprezentativi pentru societatea romaneasca locala. Daca vin numai, nu stiu, oameni care sunt extrem de ecologisti, dar nu sunt si altceva e o problema pentru ca nu vrem ca USR sa fie confiscat de o anumita ideologie", a explicat vicepresedintele USB.


Citeste mai multe despre   









15717 vizualizari
  • -27 (35 voturi)    
    ideologia este Share Pledge Kremlin (Joi, 28 iulie 2016, 14:02)

    un domn [utilizator]

    cu siguranta !
    • +22 (36 voturi)    
      USR e alternativa la psd+pnl+alde (Joi, 28 iulie 2016, 14:32)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      interesant ca sunt deja trei comentarii de 'un domn' .

      ma intreb doar daca este un domn psd, alde sau pnl pentru ca partidele astea au tot interesul sa previna USR sa ia 30% din voturi cum s-a intamplat la Bucuresti desi nu i se acordau sanse.
      • -11 (15 voturi)    
        initial asa mi s aparut si mie (Joi, 28 iulie 2016, 14:54)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        INSA..dupa ce vezi pe unde lucreaza "unii" "altele" foarte aproape de Kremlin...iti ui serioase intrebari
        • +6 (8 voturi)    
          serios? (Joi, 28 iulie 2016, 15:59)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Adicatelea... care unii care altii... fara dovezi, ce zici tu acolo e doar incercare penibila de manipulare...
      • +5 (9 voturi)    
        un troll.. (Joi, 28 iulie 2016, 15:55)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        strategia clasica.. acelasi mesaj pe toate canalele posibile, in special comentarii la articole online + facebook. "domnul" asta are un obiectiv clar - sa asocieze numele lui Nicusor Dan + USB/USR cu puterea de la Moscova. evident ca asocierea este ridicola daca ar fi sa o analizam, dar este irelevant pentru metoda lui - intoxicarea - tot ce trebuie sa faca este sa repete le infinit acelasi mesaj. scopul va fi atins daca o parte din cei care citesc raman cu o umbra de indoiala asupra lui Nicusor Dan si echipei. sa nu uitam ca pentru USL nu e nevoie sa convinga electoratul sa-i voteze, doar sa-i convinga pe cei care sunt anti-USL sa stea acasa in ziua alegerilor.
        dovada? cautati toate articolele HN despre Nicusor Dan de anul asta si veti gasi "un domn" care scrie aiurea ceva de Rusia, Moscova, Kremlin..
        • -2 (4 voturi)    
          la facebook INCA nu am ajuns (Joi, 28 iulie 2016, 16:07)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          chiar e inutil sa comentez acolo..sunt doar comentatori fan Latrina 3, nu intru in polemica cu..ei; pe Hotnews e altceva, chiar daca sunt polemici contondente cei care le scriu au ceva in cap..pe facebook nu ...
      • -2 (6 voturi)    
        Nuante (Joi, 28 iulie 2016, 20:49)

        Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Nu era mai corect ca N. Dan si C. Armand , sa ne lamureasca din prima de ce partidul este infiintat pe numele amantei lui N.D ., cu adresa undeva prin Vaslui ? Eu inteleg ca respectivii sunt constienti ca figureaza pe lista de indezirabili a americanilor si asta pentru ca nu au lamurit nici pana astazi ce este cu finantarea din Salvador , via Ungaria ,finantare din partea unor pardide de extrema stanga .
  • +21 (31 voturi)    
    Mult succes! (Joi, 28 iulie 2016, 14:03)

    Fenrir [anonim]

    Sper sa reusiti sa scoateti Romania din mlastina in care este acum!
  • +13 (21 voturi)    
    Super! (Joi, 28 iulie 2016, 14:06)

    Sani [utilizator]

    Sa luam maturoiul!
  • -6 (34 voturi)    
    Si totusi (Joi, 28 iulie 2016, 14:06)

    UpNext [utilizator]

    care este doctrina/ideologia la care acest nou partid se afiliaza sau cu care are afinitati? Sau chiar creeaza o noua doctrina?? Deocamdata, este si teoretic si practic imposibila existenta unui partid politic fara o minima incadrare politica sau doctrinara. Altfel, este un "moft", o ”țâfnă” a unor persoane fara incarcare care vor sa se afle-n treaba si se distreaza prostind lumea....
    • -21 (35 voturi)    
      dupa binecuvantarea Kremlinului (Joi, 28 iulie 2016, 14:20)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      vom afla, mai exact dupa alegerile din US
      • +2 (4 voturi)    
        vezi ca Geoana al tau drag, (Joi, 28 iulie 2016, 17:15)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        cauta binecunvantarea Kremlinului cand a zburat in secret la Moscow sa sarute un bocanc de general rusnac, acum nu mai recunoasteti?
      • 0 (0 voturi)    
        Ba, inca nu v-ati prins ... (Miercuri, 28 septembrie 2016, 12:07)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        ... ca nici daca comentati unu' dupa altu' tot nu va ia lumea in serios?
    • +2 (20 voturi)    
      Fara doctrina (Joi, 28 iulie 2016, 14:59)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      Dar la PSD, PNL, PMP, care e doctrina sau ideologia ?

      Intreaba-l pe Dragnea sau pe Basescu despre diferentele intre stanga si dreapta, habar n-au, fiind niste agramati imbecili de la coada vacii.

      Eu stiu ca voi trageti din greu ca USR sa se auto-proclame de stanga, dar sincer, un partid de stanga, social-liberal, progresist, e asteptat cu mare interes.

      Nu un partid de dreptaci retrograzi, care bat homosexualii, ingroapa porci, abereaza despre proprietatea privata si ii pupa in fund pe amerloci 24/7.
      • 0 (10 voturi)    
        conform teoriei Tale (Joi, 28 iulie 2016, 15:12)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui HP

        cine nu e "amerloc" se poate intelege ca e Sovietic, gresesc cumva ?
        • +2 (6 voturi)    
          Destul (Joi, 28 iulie 2016, 19:18)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Nu, nu se poate intelege, mai exista si romani care vad interesul Romaniei, nu al superputerilor.

          Vezi exemplul Poloniei, sau al Germaniei, sau al Spaniei, sau al Italiei, care nu stau toata ziua la combinatii ba cu americanii, ba cu rusii, si se concentreaza pe dezvoltarea economiei nationale, nu pe cursa inarmarilor.
      • +5 (5 voturi)    
        da' ,,noul penele'' ce doctrina are ? (Joi, 28 iulie 2016, 20:43)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui HP

        a sustinut toate masurile de stanga ale psdului, vorba coliderei Ghorghiu, atat ia dus capul. daca la nivel central, in parlament, ,,linberalii'' voteaza cu toate mainile doar masuri de stanga de ce sa ma mai mir cand in orasul in care locuiesc, cu primar si c.j. ,,liberali'' au doar proiecte de staga culminand cu intentia liderului ,,liberal'' de la c.j. de a infiinta politia lucrarilor !? adica in loc sa reduca birocratia, ,,liberalii'' o maresc.
    • +4 (14 voturi)    
      Ori centrezi ori dai cu capul (Joi, 28 iulie 2016, 15:07)

      Jean_Valjeanu [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      Nu inteleg codelile astea sa te compari cu alte miscari politice. Cand situatia se inscrie in presupunerile proiectelor pre-electorale, toate-s bune si frumoase. Problema e ca situatia rareori ramane inscrisa in niste presupuneri. "Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ" pentru ca nu poti sa controlezi natura umana, doar sa i te adaptezi.

      De aceea partidele isi asuma un crez politic, ca sa inteleaga lumea cum vor lua deciziile cand se schimba situatia. Deci vorbim de un partid de centru, poate cu elemente ecologiste (stanga) sau libertariane (dreapta)? Cum dezvolti economia? Ce faci in probleme sociale, in principal coruptia? Inchizi 95% din populatie ca sa-i obligi sa voteze penali, sau dai un fel de amnistie graduala? Pentru ca exista o diferenta intre pesedistul de rand care a trebuit sa fure ca sa traiasca si luptatorii activi pro-coruptie ca nemaipomenitul dr. Dottore, dr. Olgovutza Davai Ceasu si dr. dr. Pandele din padurea cu taxiuri care isi pun sclavii sa fure pentru ei si apoi sa-i "sponsorizeze".

      Nicusor e baiat destept, ce mare lucru sa-si identifice niste afinitati sau diferente fata de ideile politice existente? Nu ajunge ca i-a "dat fiori" lui Liiceanu? Tine neaparat sa ne lase impresia ca are ceva de ascuns?
      • +2 (2 voturi)    
        Ce treaba are (Joi, 28 iulie 2016, 17:30)

        Dragos-RonaldRugescu [anonim] i-a raspuns lui Jean_Valjeanu

        Ce treaba are dreapta-stanga cu libertarianism-autoritarianism?!

        https://www.politicalcompass.org/
        • +1 (1 vot)    
          Compass debusolat (Duminică, 25 septembrie 2016, 20:05)

          donjoe [utilizator] i-a raspuns lui Dragos-RonaldRugescu

          Axele alea sunt nişte ameţeli care amestecă teoria cu practica, adică se pretind a fi despre valori moral-ideologice când de fapt etichetele de la capetele axelor privesc mai degrabă tipuri de practici politice. Autoritarismul, de exemplu, nu e preferinţă ideologică, e mai degrabă trăsătură culturală generalizată şi aflată de multă vreme în scădere de la o generaţie la alta.

          O hartă a valorilor politice fundamentale, tot cu două axe dar care explică mult mai multe decât "political compass"-ul lui peşte, e asta: http://www.culturalcognition.net/storage/worldviews.jpg

          Când oamenii răspund la nişte întrebări şi îşi clasifică valorile politice după axele astea ies mult mai clar în evidenţă diferenţele fundamentale şi polarizările (opoziţiile) care existau.
      • 0 (0 voturi)    
        Cre' ca e explicabila atitudinea (Miercuri, 28 septembrie 2016, 12:16)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Jean_Valjeanu

        Nicusor Dan si Clotilde Armand nu vor sa faca politica. Intra in politica din necesitate, pentru ca s-au saturat pana peste cap de actuala clasa politica, si din intamplare au mai multa energie si-s mai putin blazati decat majoritatea romanilor. Ei nu cred ca o ideologie anume e cea care trage in jos Romania, ci ca coruptia generalizata, si lipsa de principii si ideologie a tuturor partidelor mai mari, reprezentate in parlament, e cauza relelor.

        Ce-si propun ei nu e sa impuna o anumita ideologie in parlament, ci sa creeze un parlament in care partidele (sau macar persoanele) cu ideologie sa aibe loc de partidele corupte si cu ideologie doar de fatada care sufoca institutia parlamentului in momentul de fata.

        Personal, mi se pare o initiativa buna. Cred insa ca va fi o munca sisifica, care va dura bine mai mult decat o singura legislatura. Vor avea de asemenea parte de opozitie din partea intregului esichier politic - succesul lor ar insemna moartea politica a cvasi-tuturor politicienilor de meserie actuali. De-aia, ma astept sa vad valuri succesive de incercari de a deturna USR din interior si de a denigra partidul din exterior - cum s-a intamplat si cu PNL, si cu PNT-CD.

        Sper sa aibe intelepciunea si suflul necesar sa faca fata tuturor provocarilor. Pentru asta insa vor avea nevoie de sprijin si din partea populatiei - si aici cred ca vor avea o problema. Nivelul de educatie din Romania a ajuns atat de jos incat putina lume va sustine un partid civilizat. Majoritatea se vor lasa pacaliti de televiziuni, sau vor fi dezamagiti de lipsa de scandal.
    • +5 (7 voturi)    
      pai de ce? (Joi, 28 iulie 2016, 16:03)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      Doctrina lor decamdata e simpla: rasturnarea clasei politice actuale, corupte in corpore. Dupa ce vom fi scapat de politicienii actuali, atunci se poate sparge USR in ecologisti, stinga, dreapta, centru, etc. Deocamdata se acopera golul lasat liber de partidul de dreapta, respectiv PNL, care zi de zi tine sa ne arate ca e aceeasi mizerie. Iar electoratul anti PSD, aia de-i numeati voi basisti acu citiva ani, va vota masiv varianta USR. Si cei de stinga, si cei de dreapta, si cei de centru.
      • +5 (7 voturi)    
        Pentru ca m-am saturat de revolutii furate (Joi, 28 iulie 2016, 16:53)

        Jean_Valjeanu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Si cand pui un produs pe piata, trebuie sa-l compari cu competitia. Si cand publici o lucrare matematica, stiintifica, inginereasca, o compari intai cu teoriile precedente. Si cand creezi ceva artistic, exista un intreg sir de influente.

        Altfel chestia poate sa se transforme si in "democratia originala" a lui Iliescu, un individ cu multe laturi ascunse care a distrus o tara cu o abordare ambigua si nespecificata, adica stim noi de care. Cand ti se ascunde ceva important, te poti astepta la ce e mai rau.

        Problemele as vrea sa le rezolve tipi destepti ca Nicusor ca sa vindece odata societatea romaneasca, dar clar si cu incredere nu asa, hai sa te conduc dar nu spun cum. Daca se codeste prea mult Nicusor, votez cu Basescu care asa dur si rudimentar cum e are busola buna, e deschis la dialog si rezolva multe.
        • +1 (1 vot)    
          e alegerea ta... (Vineri, 29 iulie 2016, 13:48)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Jean_Valjeanu

          pentru mine e clar ce prefer cind compar USR cu restul. Daca pentru tine nu e clar... e problemna ta. Nu vad ce e ambiguu sau ce nu poate fi comparat cu competitia...
  • -10 (32 voturi)    
    :) (Joi, 28 iulie 2016, 14:15)

    Xorciser [utilizator]

    Cineva sa o traga de mana totusi pe CA...aluneca in populism la fel ca ND si, ce este mai grav, pare ca nu isi da seama.
    • -17 (31 voturi)    
      este o tactica elaborata la Savushkina (Joi, 28 iulie 2016, 14:20)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      nu e nimic intamplator !
  • +12 (26 voturi)    
    Numai comentatori comunisti pe aici (Joi, 28 iulie 2016, 14:34)

    /./ [utilizator]

    , daca pana acum urlau ca Soros e in spate acum au trecut la Rusia.Baieti ( PNL, PSD, UDMR,ALDE,PMP ) nici nu stiti cat de MICI o sa ajungeti.La groapa de gunoi cu voi si cu sustinatorii vostri.
    • -8 (16 voturi)    
      cu calm si Obiectivitate (Joi, 28 iulie 2016, 14:53)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui /./

      "una" e salariata la Egis, companie care s-a ocupat cu Renovari la Moscow (vezi pagina companiei, nu din Romania); "altu\' a fost un bancher care a lucrat puternic cu Imperiul Sovietic...si mai sunt "descoperiti" pe acolo...doar sa privesti cu atentie
      • +3 (11 voturi)    
        Si care e problema (Joi, 28 iulie 2016, 15:18)

        /./ [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        sa fi salariata la o companie multinationala cum e Egis ???Ce ma intereseaza pe mine ce face Egis in Rusia sau in alta tara ??Ce treaba are filiala din Rusia cu cea din Romania ??Ai dovezi , du-te la Moscova ca acolo si tie locul si denunta, altfel esti doar un pupincurist de partid.


        Stiu...voua securistilor nu va place capitalismul, noi nu ne vindem tara , noi o furam noi asta ati facut BAI de 25 de ani mama voastra de hoti.Acum ca cineva din afara sistemului intra in politica incercati sa il improscati doar doar renunta.O sa aflati BAI securistilor ca oameni s-au saturat de voi, ati demonstrat in 25 de ani cat ati putut fura doar pentru voi si apropiatii vostrii.Ne vedem la vot si o sa am grija sa conving suficienti sa iasa la vot sa scapam de VOI astia care furati tara asta de 25 de ani
        • 0 (6 voturi)    
          te am invitat la CALM..o dai in balarii (Joi, 28 iulie 2016, 15:45)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui /./

          si puternic de gard....sunt decalarat Rusofob si TOT ce atinge Imperiul Sovietic, nu astept sa ma crezi insa am destule comentarii rusofobe in "zona" ; apreciez ca esti un Carlan care or este propagandist usr or este deocheat de usr
          • +1 (5 voturi)    
            Timpul vostru s-a scurs (Joi, 28 iulie 2016, 16:09)

            /./ [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Mai indemna unul la liniste ca sa poata veni USL-ul sa fure in liniste, tacticile vostre securist-comuniste sunt cunoscute pt orice om de bun simt.
            • 0 (4 voturi)    
              asta cu Bun Simt (Joi, 28 iulie 2016, 16:36)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui /./

              era pe vremea Parintilor tai, din pacate nu ai ramas cu acea informative..pacat
      • +3 (5 voturi)    
        si care e relevanta? (Joi, 28 iulie 2016, 16:15)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Si ce daca a lucrat la o companie multinationala care are activitati si in Rusia? Mai toate multinationalele au filiale acolo? Adicatelea daca Mercedes isi deschide filiala in Rusia inseamna ca toti angajatii mercedes sunt niste rusofili imputiti?!? Nu e nitel penibil? Pina una alta, astia de acum, de la PSD la PLN si PMP, s-au dovedit toti niste hoti ordinari, care au ajuns cu coruptia pina la a vinde apa chioara pe post de dexinfectant in spitale. USR, cel putin la prima vedere, pare din alt aluat. Asha ca nu vad de ce n-am incerca 4 ani si cu astia. Ce ar putea fi mai rau decit restul partidelor?

        Ce faci tu acolo cu calm si obiectivitate e sa arunci cu noroi in USR, poate, poate convingi citiva ca USR e acceeasi mizerie cu restul si nu se mai merita sa mergi la vot.
      • 0 (0 voturi)    
        Si marmota ... (Miercuri, 28 septembrie 2016, 12:33)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Unu' e olimpic la matematica, cu master si doctorat in matematica facute in Franta, cu ani buni de predare a matematicii atat in strainatate cat si in Romania. Care pe langa activitatea politica incearca si sa creeze in Bucuresti o universitate privata de calibrul si dupa modelul celor unde-a invatat in Franta, in ciuda mediocritatii si lipsei de valoare generalizate din invatamantul romanesc actual.

        Daca cumva te referi la Matei Paun, omu' cu banii din spatele lu' Nicusor Dan, si ala si-a facut studiile in strainatate, si a lucrat pentru firme americane de investitii care fac bani peste tot in lume, nu doar la Moscova sau in statele est-europene. Oricarui partid ii trebuie si finantare. Prefer sa stiu ca finantarea vine din partea unui finantist roman, care-a lucrat peste tot in lume, si pe care nu-l duce nimeni de nas, decat sa nu stiu de unde vin banii, da' sa vad manifestari platite care umplu un stadion (si-l lasa plin de gunoaie).

        Cealalta si-a facut studiile de management la MIT in SUA, provine dintr-o familie de medici francezi, a avut o functie de conducere in echipa care-a creat A380-ul, si dupa ce s-a angajat la Egis, firma care controla lucrarile facute de Bechtel, a avut o atitudine foarte critica fata de Bechtel in privinta contractului cu statul roman, mai critica decat a oricarui alt politician roman. Faptul ca Egis are contracte si la Moscova e irelevant - la fel au si BMW, si Exxon si oricare alta multinationala.

        Io stiu ca acolo la voi in Rusia informatia se distribuie de la centru, da' in restu' lumii - lume in care majoritatea romanilor tin sa ramana, in loc sa ajunga din nou in sfera de influenta ruseasaca - informatia circula liber.
  • -2 (16 voturi)    
    se stie (Joi, 28 iulie 2016, 14:35)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    cine zice ca nu are ideologie e de stinga fara dubii.
    • -2 (14 voturi)    
      dupa cum am stabilit, (Joi, 28 iulie 2016, 15:00)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      cand si cand suntem de acord :))))

      E funny ca-i voteaza cei ce se cred si se dau de dreapta. Sau mai bine zis trist...
    • +2 (6 voturi)    
      cum zici tu sa fie (Joi, 28 iulie 2016, 16:18)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Si daca ar fi de stinga care-i baiul? Sunt suficiente exemple de tari socialiste care o duc foarte bine (vezi toata europa de nord sau canada)...

      Problema politicienilor nostri nu e ca-s de stinga sau de dreapta, ci ca-s toti niste hoti ordinari fara nici un scrupul.
      • 0 (6 voturi)    
        bai (Joi, 28 iulie 2016, 18:42)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Ca nu-si asuma si nu recunosc clar: USB/USR = STANGA.

        Ciori vopsite politicianiste, ca sa ciupeasca un vot de la tinerii fumosi si prosti de dreapta
        • +1 (5 voturi)    
          pe ce te bazezi? (Vineri, 29 iulie 2016, 13:49)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          De ce USR = stinga? Care ar fi argumentele?
      • +1 (1 vot)    
        "Stânga" nord-americană, mda (Duminică, 25 septembrie 2016, 20:15)

        donjoe [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Aproape corect, doar că ar putea lipsi Canada dintre exemplele alea. Canada iese "socialistă" doar dacă foloseşti termenul cu sensul grav distorsionat pe care i-l dau nord-americanii, adică orice e mai puţin de dreapta decât conservatorismul în stil republican. În rest, vizavi de criteriile ştiinţelor politice de manual şcolar, Canada e cât se poate de capitalistă, doar că poate ceva mai liberală (social-liberală) decât SUA. (Apropo: şi în SUA ambele partide majore sunt de dreapta, deşi le place să se mintă că au în Democraţi un partid "de stânga".)
    • +1 (1 vot)    
      Pardon (Duminică, 25 septembrie 2016, 20:10)

      donjoe [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Există de mult categoria celor care nu-şi asumă o ideologie - le place să susţină că problemele politice care sunt de rezolvat sunt pur matematice (sau tehnice) şi în consecinţă promovează o aiureală antidemocratică numită "tehnocraţie". Dacă îi iei la bani mărunţi să vezi ce măsuri vor să adopte de fapt, în special cele economice, îi descoperi rapid că majoritatea sunt, dimpotrivă, de dreapta. (Nu e neapărat cazul guvernului Cioloş, pe care l-au numit alţii "tehnocrat", nu şi-a făcut el campanie aşa, deşi preponderenţa măsurilor parcă tot înspre dreapta înclină până acum.)

      Deci habar n-ai ce vorbeşti. Anti-ideologismul e de dreapta. Verifică cine petrece mult timp în spaţiul public negând că distincţia "stânga-dreapta" ar mai avea vreun sens. O să descoperi că sunt tot oameni de dreapta, tot oameni de dreapta, în special extremiştii capitalişti care se gratulează cu denumirea nepotrivită de "libertarieni".
  • +1 (9 voturi)    
    Clasificari ale partidelor... (Joi, 28 iulie 2016, 14:48)

    Gigi Kent [utilizator]

    Fiecare intelege ce vrea :)

    Clasificarea partidelor:

    2) Dupa programul de partid: partide cu program integral (fac exces de probleme doctrinare si se pierd in teorii) si partide de actiune (mai pragmatice, mai fara preocupari doctrinare, mai oportuniste, rutiniere, predispuse la politicianism, coruptie, intriga si chiar terorism).

    3) Dupa ideologie si baza sociala a partidelor acestea pot fi: partide de idei, (pun accent pe ideologie, social-democrate, fasciste, confesionale, conservatoare, liberale), partide oportuniste, (se apropie de partidele de actiune, se implica in actiuni imediate, partide orientate dupa putere si avantaje).

    6) Dupa pozitia adoptata fata de sistemul politic partidele politice pot fi: Partide conforme sistemului: Acest tip de partide aproba politica sistemului in care functioneaza. Obiectivul acestor partide este de a stabiliza ordinea politica sau de a o ameliora treptat prin intermediul reformelor. Partide adverse sistemului: Acest tip de partide nu accepta principiile impuse de sistemul politic in care functioneaza. Imediat dupa preluarea puterii, aceste partide nu mai respecta regulile de joc. Ele trec sub interdictie celelalte partide (asa cum au facut-o nazistii in 1933) sau le degradeaza la rangul de simpli sateliti (politica SED-ului din RDG)[1].

    http://www.scritub.com/stiinta/stiinte-politice/TIPOLOGII-ALE-PARTIDELOR24867.php

    Am pus si sursa ca dupa aia vine CNATDCU si imi ia doctoratul sau ceva :)
  • +5 (17 voturi)    
    Felicitari ! (Joi, 28 iulie 2016, 14:52)

    deval [utilizator]

    Un partid de inalta tinuta morala ! Sper. E ok si fara stanga din drepta(si invers) ca am vazut cum e si cu asta !
    Iar in Romania nu exista -de fapt-nici stanga , nici dreapta ci doar niste repetenti hamesiti si plini de tupeu !
    • -3 (3 voturi)    
      Ar fi ceva ca USR să transforme (Joi, 28 iulie 2016, 21:58)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui deval

      Politica Românească din stânga - dreapta în hoți - cinstiți.
  • -2 (8 voturi)    
    Categoria "Ce vraji a mai facut Samantha mea!" (Joi, 28 iulie 2016, 15:16)

    newlook [utilizator]

    Categoria "Ce vraji a mai facut Samantha mea!". Filmul "Nimeni umflat cu pompa " inca n-a aparut, dar va avea ca protagonisti cuplul asta.
    • +3 (5 voturi)    
      Moscova nu crede in Lacrimi ? (Joi, 28 iulie 2016, 15:46)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      niuluk cum o dai tu pe fimle cu amerloci..chiar nu te inteleg..Mazeta e la Sochi cu Cracanatul la soare ? sau este arbitru la Olimpiada Sovietica de Atletism ?
      • 0 (2 voturi)    
        hai acu pe bune... (Joi, 28 iulie 2016, 16:04)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Sa o mai dam si noi pe fapte vesele. Tot legate de obsesia ta cu Rusia. Iti plac rusoaicele? Dame bune, nu-i asa?
        • -1 (3 voturi)    
          sunt mercenare....nu merita efortul (Joi, 28 iulie 2016, 16:15)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          sunt in Romania femei mult mai faine; rusoaicele sunt doar spalacite...de la o varsta se "acresc" si se uratesc...bleahhhh
  • -4 (10 voturi)    
    dra Clondir (Joi, 28 iulie 2016, 15:34)

    Toni_Romania [utilizator]

    Clondir Arman.
    • +3 (9 voturi)    
      Smecheras de Romania (Joi, 28 iulie 2016, 15:54)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Dumite, glumite, porcarele 'MADE BY PSD"
      • -2 (6 voturi)    
        genialule (Joi, 28 iulie 2016, 16:26)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        Ai dedus tu ca-s "PSD" pt ca nu mi place duduia... Aha. Tare deductie frate. Columbo 2, ce mai....
        Dar de jobul ei la Bech-tel unde a facut vreo 4 milioane euro ai auzit? Povestite de ea la DigiTv, in campanie.
    • +4 (6 voturi)    
      asta-i tot ce ai reusit sa produci? (Joi, 28 iulie 2016, 16:19)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Din tot articolul asta tot ce te-a dus capul sa spui e Clondir Arman??? Mare noroc ai ca prostia nu doare...
  • +3 (5 voturi)    
    ideologie nu, dar la intrebari raspundeti? (Joi, 28 iulie 2016, 16:23)

    andipetre [utilizator]

    As avea eu cateva:
    1. Ce parere aveti de islamism si imigratia islamista? Veti refuza cotele de migranti din afara EU?
    2. Ce parere aveti de casatoriile intre persoane de acelasi sex? Le veti legaliza sau nu?
    3. Veti privatiza sistemul de educatie?
    4. Veti privatiza sistemul medical?
    5. Ce parere aveti de political correctness?

    Multumesc.
  • +1 (3 voturi)    
    regreta dar de fapt e "non, je ne regrette rien" (Joi, 28 iulie 2016, 16:29)

    Toni_Romania [utilizator]

    http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Clotilde+Armand+regreta+contractul+cu+Bechtel
  • +2 (6 voturi)    
    Hai USR!!! (Joi, 28 iulie 2016, 18:06)

    mihai1986 [utilizator]

    Afara cu partidele mafiote!!Toti cei indignati de mafiotii din politica va vor vota!!! Sunteti singura speranta, sa nu va aliati cu oportunistii si traseistii!!!
  • +2 (6 voturi)    
    nod in papura (Joi, 28 iulie 2016, 21:46)

    gemart [utilizator]

    Desi suntem intr-o mocirla groasa, in loc sa zicem bogdaproste ca exista un grup de oameni de isprava ce se lupta metodic cu sistemul, in loc sa ne agatam de acest colac de salvare multi tot cauta nod in papura ba ca ND n-are carisma, ba c-o sa se imputa si astia cand ajung la putere, ba ca n-au ideologie, etc, etc.

    Din pacate nu e vorba doar de lepre cu afinitati pt mafia de partid, sunt si foarte multi oameni rationali care tot stramba din nas. Oare nu ne-ajunge atata jeg si jengmaneala de un sfert de secol? Nu vedem ca altii care au incercat au dat chix si ca USR are totusi o sansa? Cine vreti sa ia initiativa sfatu duh??
    • 0 (0 voturi)    
      Aproape ca ai dreptate (Miercuri, 28 septembrie 2016, 12:39)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui gemart

      Unde cred ca gresesti e cand zici "foarte multi oameni rationali". Dupa mai bine de doua decenii in care scoala romaneasca a mers tot la vale, categoria "oameni rationali" e atat de slab reprezentata in societatea romaneasca incat "foarte multi" e o imposibilitate.

      Daca n-ar fi asa, USR ar avea de departe mult peste sustinerea pe care o are. La ce partide avem, in parlament, si ce oameni conduc USR-ul pe moment, intr-o societate cu "foarte multi oameni rationali" USR ar trece relaxat de 50% la parlamentare si-ar da premierul. Vezi treaba asta intamplandu-se?
  • 0 (0 voturi)    
    Acum ..reprezentativi sunt penalii... (Miercuri, 3 august 2016, 7:47)

    TRABI [utilizator]

    Oameni reprezentativi pentru comunitatea locala sunt cei pe care i-au ales in majoritate leprele si in iunie .
    Suntem care am candidat sub alte grupari /partide noi , cu mesajul de eliminare a penalilor si promovarea onestitatii , transparentei si rezultatele au fost de 3,5%
    Generatia asta varstnica de duzina , care se complace in mocirla . pana nu dispare ,nu se vor schimba nici politicienii . Tradatorii din media , spre exemplu - nu i-ar aduce in fata natiei si pe altii care incearca schimbarea , vesnic se vorbeste tot despre aceiasi hoti , Cand iti expune ca si formatori de opinie cei din puscarie sau care au fost in puscarie , unde este vina ?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică