Clotilde Armand: Daca ar avea o minima decenta, domnul Dragnea ar inceta sa ii dea lectii lui Dacian Ciolos, probabil cel mai onest, competent si bine-intentionat prim-ministru pe care l-a avut Romania

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 10 iulie 2016, 18:46 Actualitate | Politic

Clotilde Armand
Foto: Facebook
Clotilde Armand, fostul candidat al Uniunii Salvati Bucurestiul (USB) la Primaria sectorului 1, scrie, intr-o postare pe Facebook, pornind de la faptul ca "domnul Liviu Dragnea il critica pe Dacian Ciolos pentru calitatea actului de guvernare si pentru modul in care si-a format echipa", ca nu intelege "ce mai cauta domnul Dragnea in viata publica": "Daca ar avea o minima urma de decenta, domnul Dragnea ar trebui sa se retraga din fruntea PSD si sa inceteze a mai da lectii de buna-guvernare lui Dacian Ciolos, probabil cel mai onest, competent si bine-intentionat prim-ministru pe care l-a avut Romania in ultimii 25 de ani. Domnul Dragnea este un latifundiar de Teleorman care are pretentia de a conduce cel mai mare partid 'de stanga' al tarii si care se viseaza premier, daca nu chiar presedinte al Romaniei."

Mesajul postat de Clotilde Armand pe Facebook:


"Inteleg ca domnul Liviu Dragnea il critica pe Dacian Ciolos pentru calitatea actului de guvernare si pentru modul in care si-a format echipa. Ce nu inteleg insa este ce mai cauta domnul Dragnea in viata publica dupa ce a fost condamnat pentru fraudarea votului la referendumul din 2012 si este urmarit penal intr-un nou dosar pentru abuz in serviciu si instigare la fals intelectual, pentru ca ar fi folosit bani publici pentru a plati angajati ai PSD. Asa ceva este inadmisibil intr-o tara democratica si membra a Uniunii Europene.

Daca ar avea o minima urma de decenta, domnul Dragnea ar trebui sa se retraga din fruntea PSD si sa inceteze a mai da lectii de buna-guvernare lui Dacian Ciolos, probabil cel mai onest, competent si bine-intentionat prim-ministru pe care l-a avut Romania in ultimii 25 de ani. Domnul Dragnea este un latifundiar de Teleorman care are pretentia de a conduce cel mai mare partid <de stanga> al tarii si care se viseaza premier, daca nu chiar presedinte al Romaniei. Despre competentele sale administrative sta marturie faptul ca judetul Teleorman ramane printre cele mai sarace judete din Romania, dupa 16 ani de conducere neintrerupta de catre PSD, dintre care 12 ani cu domnul Dragnea in pozitia de presedinte al Consiliului Judetean.

In schimb, in acest interval domnul Dragnea a devenit unul dintre cei mai bogati politicieni ai Romaniei. Desigur, nu ma indoiesc ca aceasta avere a fost stransa din salariul de la stat al domnului Dragnea.

Un vot pentru USB/USR la alegerile parlamentare din acest an va insemna totodata un vot pentru disparitia din viata publica a unor personaje sinistre precum Liviu Dragnea."


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, va majora, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa va ajunge la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
9412 vizualizari
  • +47 (59 voturi)    
    Zilele lui Dragnea (Duminică, 10 iulie 2016, 18:57)

    batmanss [utilizator]

    sunt numărate. Nu tin minte niciun discurs de-al luí pt ca efectiv nu înțeleg ce spune. Probabil il împiedica mustata sa vb pe întelesul meu. Fecioriile lui Dragnea poate aveau succes într-un stat comunist dar la noi nu mai merg. Are dreptate cucoana , demisia bai Dragneo , te-ai cățărat sus acu urmează coborârea in picaj .
  • -88 (110 voturi)    
    Păpușă clotilde (Duminică, 10 iulie 2016, 19:14)

    andreitr [utilizator]

    Nici mie nu-mi plac pesedeii, dar matale ești de-o penibilitate rară...
    • -7 (7 voturi)    
      Clondir (Luni, 11 iulie 2016, 12:57)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

      Clondir Arman se zice in romana.
  • +67 (79 voturi)    
    IN SFARSIT (Duminică, 10 iulie 2016, 19:18)

    coloneze [utilizator]

    EXISTA UN OM CARE SE IA SI DE PSD. PNL UL DOARME IN TANSEE, SOMN USOR ALINUTA!
    • +40 (44 voturi)    
      javrele din pesede (Duminică, 10 iulie 2016, 19:49)

      veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

      trebuie puse la punct, politicos, dar ferm, cu cuvintele pe care le merita, cum foarte bine face Clotilde. PNL a facut blat, nu la nivelnational, ci la nivel individual, fiecare sef si sefulet penelist prefera sa cada la pace cu pesedistii, sa poata invarti si ei ceva...

      La toamna nu trebuie votat niciun candidat din partidele consacrate in coruptie: PSD sau PNL.
    • -3 (5 voturi)    
      Ete, scrart! si cand Gorghiu se ia de PSD, ii (Luni, 11 iulie 2016, 12:41)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

      spuneti sa-si vada de copil! Ia mai bine aminte ca PMP-ul tau a batut palma cu PSD pentru toate primariile, ca sa acceada din nou Basescu la ciolan!
  • -76 (84 voturi)    
    Asta e... (Duminică, 10 iulie 2016, 19:25)

    Gigi Kent [utilizator]

    Asta e, madame Clotilde, daca statul de drepti a preferat sa-l condamne pe Dragnea pentru delict de opinie si actiune politica, respectiv pentru ca a adus oamenii la referendum. Daca il condamna pentru coruptie sau ceva mai credibil decat din pura razbunare politica pentru referendumul din 2012 poate avea si un sens ce zici matale aici. Dar asa ... te agati si matale de ce poti. Zi si de mustata, de exemplu.
    • +45 (49 voturi)    
      Daca (Duminică, 10 iulie 2016, 19:40)

      alexpro [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      pentru tine fraudarea alegerilor nu e coruptie...
      • -39 (49 voturi)    
        Nu e prietene... (Duminică, 10 iulie 2016, 21:09)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

        Mai ales cand nu e fraudarea alegerilor iar procesul a fost unul politic. Lasa ca nu tine vrajeala. Cate voturi a zis prima instanta in motivarea sentintei ca a furat Dragnea? Iti spun eu ... nu a spus nimic. Poate spune totusi a doua. Astept si eu alea minim 1.500.000 de voturi furate aka fraudate de dragnea. Si nu povesti cu tombole care era cat p'aci sa fie realizate dar nu au mai fost realizate.
        • +33 (33 voturi)    
          sorry dar nu sunt de acord! (Duminică, 10 iulie 2016, 22:23)

          Enofereus [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          daca fura si un vot si tot vinovat se cheama!
          • -6 (6 voturi)    
            Pai? (Luni, 11 iulie 2016, 13:09)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Enofereus

            Ce ne facem ca nu scrie nici mcar de un vot.

            http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Justitie/De+ce+a+fost+condamnat+Dragnea
        • +21 (21 voturi)    
          Alba-Neagra de PSD (Duminică, 10 iulie 2016, 22:59)

          Sani [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Bai Gigi daca la partid ti se spune ca soarele apune la 'rasarit' vei incerca sa ne convingi ca PSD-ul a descoperit marele adevar al umanitatii.

          Du-te bai acasa si culca-te!
        • +13 (13 voturi)    
          mentalitatea damboviteana (Luni, 11 iulie 2016, 8:29)

          toxx [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          iti spune ca e ok sa furi un ou, e doar un ou nu ? daca furi deja un bou se numeste furt, dar marunteli de genul asta "nu se pun" nu ? apropo, stiai ca in codul penal chiar daca furi si dai inapoi, ramane FAPTA penala ?
          • +3 (3 voturi)    
            Dupa cum arata lucrurile in tara asta, (Luni, 11 iulie 2016, 12:43)

            dbdb [utilizator] i-a raspuns lui toxx

            ou-bou, n-are a face ce furi, important e sa te protejezi politic si n-ai batai de cap prea mari, scapi.
    • +9 (11 voturi)    
      mai (Luni, 11 iulie 2016, 8:52)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      mincinos patentat, dragnea e condamnat pentru hotie nu pt. delict de opinie.
      iar faptul ca cineva e criticat de postaci ca tine et co., abonati la banii psd, inseamna ca acel cineva chiar are dreptate si merita toata atentia noastra.
      • -6 (6 voturi)    
        Invata sa citesti... (Luni, 11 iulie 2016, 13:11)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Justitie/De+ce+a+fost+condamnat+Dragnea
    • +1 (1 vot)    
      Nu nu a fost delict de opinie, (Luni, 11 iulie 2016, 16:36)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      a fost HOȚIE de-a binelea! Căci și furtul de voturi este o hoție și încă una de cele MARI. Deci Liviu Dragnea este condamnat pentru FURT. Dar până se va înțelege în România că furtul de voturi este foarte grav va mai curge apă pe Dâmbovița. Și asta se va întâmpla cu ajutorul lui Dragnea, al dumneavoastră și al celor care vă seamănă...
  • +39 (43 voturi)    
    ! (Duminică, 10 iulie 2016, 19:38)

    Kpriciu [utilizator]

    Dragnea, un puscarias in libertate!
  • -38 (44 voturi)    
    hei (Duminică, 10 iulie 2016, 19:45)

    john70 [utilizator]

    "Asa ceva este inadmisibil intr-o tara democratica"

    Ma belle, est-ce que tu connais la situation de Mme. Clinton aux Etats-Unis? Ou plus proche, est-ce que tu connais la corruption largement repandu parmi les politiciens francais? Si'l y avait un DNA en France, la plupart des politiciens francais serait en prison.
    • +27 (27 voturi)    
      Coane (Duminică, 10 iulie 2016, 22:07)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui john70

      comparatia cu Statele `unite sa ti-o bagi undeva. Cand vom ajunge la nivelul lor de democratie si control al puterilor in stat, adica peste vreo 150 de ani, mai vorbim! Cat despre Franta, poate ca da, poate ca nu! Oricum ar fi in Franta, Germania, US orice politician in secunda urmatoare inceperii urmaririi penale isi da demisia! Mi se pare mie sau Mustaciosul e deja condmanat definiti si nu crede ca asta e vreo problema?
    • +16 (16 voturi)    
      Oh, te dai 'cultivat' (Duminică, 10 iulie 2016, 23:02)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui john70

      Jusq'au le DNA de France, on parle des politiciens roumains n'est pas?
  • +18 (24 voturi)    
    Gigi (Duminică, 10 iulie 2016, 20:07)

    mr_mojo [utilizator]

    Esti penal; nu prea înțelegi nimic din ce se întâmplă pe aici...
  • +34 (40 voturi)    
    Asta nu e un atac la Dragnea (Duminică, 10 iulie 2016, 20:26)

    cadian [utilizator]

    E purul adevar. Bravo Clotilde. Sincer asteptam acest adevar din partea PNL.
  • -31 (37 voturi)    
    Clothilde! (Duminică, 10 iulie 2016, 20:53)

    dan.c [utilizator]

    Lasa polemica, nu-ti sade bine. Spune doar lucruri pozitive, nu ataca cu chestii de genul "minima urma de decenta". Noi, romanii, avem o vorba: Daca te bagi in troaca te mananca porcii.
    • +17 (17 voturi)    
      Din pacate... (Duminică, 10 iulie 2016, 21:39)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

      ...sfatul, desi bine intentionat, nu e practic.
      Intr-o lume ideala asa ar trebui sa stea lucrurile - dezbateri de idei, decente, la obiect, may the best win etc.
      Lumea noastra insa e departe de acel ideal (si nu ma refer deloc doar la Romania, uitati-va cat de mizerabile au devenit campaniile electorale si prin alte tari, mult mai pricopsite).
      Nu poti avea succes politic daca nu ai acces la media.
      La media ai acces pe doua cai - cu (multi) bani, respectiv devenind un soi de "vedeta", astfel incat sa te caute ei pe tine.
      De bani "adevarati" nu se pune problema la USB; ramane cealalta varianta.
      Ca sa fii vedeta, trebuie sa spui ceea ce cred sau pretind mass media ca "se cere" si "face audienta". Mass media moderne se mandresc cu faptul ca "we are in the business of bad news" si ca "bad news is good news".
      Acum, tine de talentul si inteligenta fiecaruia sa amestece si ceva idei si lucruri concrete in melanj.
      Imi displac profund grobianismul si agresivitatea (devenite, de altfel, prevalente si pe formurile HN), dar adevarul e ca, daca nici bani n-ai si nici nu esti dispus sa ta vari nitel in troaca, in Romania faci politica doar pe banca-n Cismigiu.

      Ar mai merita subliniat, referitor la acest articol, ca femeia nu polemizeaza direct cu nimeni - a postat pe FB o opinie despre unul din liderii politici ai acestei tari si-atat. Trebuia mai bine sa posteze niste poze cu pisica favorita sau cu ce-a gatit familiei pentru pranz?
  • -30 (32 voturi)    
    s-a trezit vorbind (Duminică, 10 iulie 2016, 21:43)

    malureanu [utilizator]

    Doamne, la cati cati prosti romani avem, de ce era nevoie de o frantuzoaica sa ne dea lectii despre ce este bine si rau! Daca dl Ciolos este un prim-ministru bun, inseman ca ne-am pierdut orice ratiune! Sa spuna cineva un singur rezultat (UNU SINGUR) obtinut de guvernul Ciolos in 8 luni de guvernare! Cu ce se lauda ei (crestere economica de 4,2 %), sunt urmarile guvernarii Ponta! Restu este apa de pliae! Si de atatea rezultet, dl. Cilos s-a gandi sa fac o mica vacanta in Mongolia si Vietnam!
    • +19 (19 voturi)    
      V-ati trezit... (Duminică, 10 iulie 2016, 22:13)

      MichiuStefan1 [anonim] i-a raspuns lui malureanu

      V-ati trezint scriind!
    • +20 (22 voturi)    
      manipulare marca XXX (Duminică, 10 iulie 2016, 23:54)

      CocoMuc1 [anonim] i-a raspuns lui malureanu

      Daca te-ai fi interasat mai mult ai fi observat:
      - proiecttele de infrastructura deblocate dupa 2 ani
      - OUG pentru eliminarea birocratiei

      E usor sa dai cu bata, ai contribuit cu ceva ?
    • +12 (12 voturi)    
      simplu (Luni, 11 iulie 2016, 8:32)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui malureanu

      un motiv pe intelesul tau: pentru ca Romania cand a avut conducatori straini (de la 1848 incoace) a dus-o bine, dupa care, cred ca stii bine din '45 si pana acum ce regim am avut.

      ar mai fi motive si ontopic la discutie, dar nu cred ca esti capabil cognitiv.
    • +1 (1 vot)    
      Spre deosebire (Luni, 11 iulie 2016, 16:55)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui malureanu

      de Ponta care-și făcea vacanțele în Dubai!!!!! Mare deosebire, mare de tot!
      În plus, uite că vă spun eu un singur lucru făcut de guvernul Cioloș: a decis că PONTA A PLAGIAT! Și a mai făcut și altele dar cred că n-o să vă dați seama nici dacă vi se explică!
  • +22 (22 voturi)    
    Vous avez raison! (Duminică, 10 iulie 2016, 21:44)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Vous avez raison, Madame Clothilde!Un adevar pe care cohortele de politicieni romani, mari patrioti si iubitori de tara evita sa-l afirme!Dragna- un politruc ordinar, un imbogatit de razboi care ne da lectii de democratie si-culmea neobazarii-de buna guvernare!Ce greseala, ati facut, doama Livia Stanciu!
  • +24 (24 voturi)    
    daca Madame Clotilde candideaza la toamna (Duminică, 10 iulie 2016, 22:11)

    AliKimiku [utilizator]

    O votez la 4 maini(si o stampila, ca nu-s raposat de-a lui Dragnea)
    Daca mai aduna ,pe orice lista ar fi, oameni de calibru asemanator as vrea sa vad fata lui Dragnea in urmatorul parlament.
  • -19 (19 voturi)    
    Pareri . (Duminică, 10 iulie 2016, 22:29)

    Andrei_Fieraru [utilizator]

    Madame Clotilde ! Poate dumneata nu sti dar , am mai avut noi '' norocul '' sa avem oameni de felul lui Ciolos si s-a ales praful in spatele cortinei . Este vorba de Emil Boc care a patronat din prostie cea mai mare jefuiala din tara . Nu conteaza ce crezi despre un om . Conteaza ce face acel om sa puna Romania pe o cale a economiei cu reguli apropiate cu cele din vest . Deocamdata , nu am vazut nimic . Sau , mai degraba ,am remarcat atitudinea de pompier cu care am fost obisnuiti de-a lungul anilor . Sar toti cand mai crapa ceva si gata .
  • -7 (7 voturi)    
    Bun simt... (Luni, 11 iulie 2016, 8:44)

    Flinder [utilizator]

    ...Iar doamna clotilde armand, daca ar avea un minim de bun simt, ar inceta sa-i dea lectii DOMNULUI DRAGNEA care, nu numai ca are dreptate in legatura cu Ciolos, dar are si multa experienta politica fata de aceasta /// in politica de o luna.
  • +6 (6 voturi)    
    Clodite are dreptate ! din 50 mil de motive ! (Luni, 11 iulie 2016, 9:01)

    TanarFrumosSiLiber [utilizator]

    Traine-ar frantsuzoaica.
  • +5 (7 voturi)    
    corect (Luni, 11 iulie 2016, 9:46)

    L8MA [utilizator]

    Asta cu latifundiarul 'de stanga' e valabila pentru toti derbedeii din PSD!
    Capitalism salbatic cand vine vorba de bunurile si proprietatile lor si socialism spre ceausism cand vine vorba de cele ale populatiei.
    PNL tace in papusoi,probabil e preocupat cu batutul palmei cu PSD pe la primarii,consilii etc
  • +6 (6 voturi)    
    nu are! (Luni, 11 iulie 2016, 10:42)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Draga Clotilde,
    Dragnea nu are minima decenta. Nu stiu daca a avut-o vreodata. Nici cei de la PSD nu se omoara cu minima decenta! Si totusi cei care voteaza masiv PSD , caci se prefigureaza ca vor castiga din nou alegerile, au o minima decenta? Toti sunt mostenitorii comunismului pe care tu din fericire nu l-ai trait, comunism care nu ii pasa de nimic, nici de decenta sau demnitatea pe care a subminta-o zeci de ani in oamenii acestei tari. Ti se pare decent, demn , sa stai la coada o ora si mai bine pentru un sul de hartie igenica? De aici incepe istoria Romaniei de azi, condusa de urmasii celor care ne-au umilit si o fac in continuare. Unii s-au obisnuit asa sa fie umiliti ,sa traiasca cu putin ,iar a o lua pe alt drum ii sperie mai mult decat umilinta zilnica. E tragedia acestei tari comunismul si urmarile lui.
  • 0 (4 voturi)    
    Cam putini.... (Luni, 11 iulie 2016, 11:10)

    dinica [utilizator]

    Tare putini o sustin pe CA , cred ca sub 20 aici pe site.
    Si nenea astia care-o invata n-au imaginatie. Acelasi discurs ca al lui Gorghiu de acum sase luni...
    Prieteni, de vina nu este omul care spune discursul, de vina e chiar discursul.
    Romanul, daca o femeie ridica tonul, spune ca e tata. Vezi Firea, care si-a domolit discursul la sfatul echipei.
    Ati facut scoli de sociologie, psihologie degeaba.

    Imi pare rau ca a disparut Nicusor, care avea un discurs bun si liniar castigator.
    Probabil ca este cu ceilalti sustinatori, la o limonada pe plaja, cum s-a-ntamplat cu numaratul voturilor si Maroon 5. N-o merge netul pe plaja?
    • -1 (1 vot)    
      CA + Bechtel = Love (Luni, 11 iulie 2016, 12:58)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui dinica

      Asta stiai? Duduia a povestit cu gura ei, la DigiTV.
  • +2 (2 voturi)    
    Aveti dreptate in legatura cu "baronul" ... (Luni, 11 iulie 2016, 11:45)

    Olyx [utilizator]

    de Teleorman insa ar fi bine sa va extindeti partidul cat mai rapid la nivel national ca sa aveti o sansa ISTORICA in alegerile din toamna...
  • -3 (3 voturi)    
    Dar cu masurile ei de la GDF Suez cand ne spune? (Luni, 11 iulie 2016, 12:28)

    Miky60 [utilizator]

    Vad ca domnisoara da lectii de guvernare, dar are un trecut cam dubios. Se pare ca a avut stranse legaturi cu ciuma rosie PSD-ponta-iliescu-nastase pe vremea cand era in conducerea GDF Suez si Distrigaz. Cand ne povesteste si se dezice de acest trecut?
  • 0 (0 voturi)    
    premierul Cioloș (Luni, 11 iulie 2016, 23:01)

    Hegel [utilizator]

    Cum o fi ajuns România până la Cioloș fără el? Mare minune... Și mai mare va fi când nu va mai fi el.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi