Un nou partid pe scena politica nationala. Uniunea Salvati Bucurestiul devine Uniunea Salvati Romania. Nicusor Dan: Vom lupta pentru locuri in Parlament

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 5 iunie 2016, 21:12 Actualitate | Politic

Nicusor Dan
Foto: Captura Facebook
Uniunea Salvati Bucurestiul devine Uniunea Salvati Romania si va lupta pentru locuri in Parlament la alegerile parlamentare din acest an, a anuntat Nicusor Dan duminica seara, dupa incheierea sectiilor de vot si anuntarea exit-poll-urilor. Amintim ca primele estimari date de toate cele 3 exit-poll-uri il plaseaza pe Nicusor Dan pe pozitia secunda, dupa Gabriela Firea, care a castigat primaria Capitala. In cursa pentru Bucuresti, USB s-a plasat, de asemenea, pe pozitia a doua, dupa PSD si inainte de PNL.

"Vreau sa ii asigur pe bucurestenii care m-au votat ca nu voi face niciun compromis", a declarat Nicusor dan.

"USB este formata din oameni carre nu au mai facut politica pana acum, oameni care sunt competetnti in meseria lor, care fac un sacrificiu fata de cariera lor intrand in politica pentru a apara binele comun. Nu fac asta pentru functii"

Potrivit presedintelui USB, clasa politica a dezamagit populatia, nu numai in Buuresti ci in intreaga tara. In acest context, Nicusor Dan a anuntat ca "Uniunea Salvati Bucurestiul devine Uniunea Salvati Romania si va lupta pentru locuri in Parlament la alegerile parlamentare din acest an".


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
17058 vizualizari
  • +60 (68 voturi)    
    Singura șansă cred (Duminică, 5 iunie 2016, 21:14)

    mr_mojo [utilizator]

    Trebuie coagulată normalitatea altfel alunecăm în trecut. Cu un UE cu viitor incert trebuie să începem să ne bazăm pe noi.
    Nu avem nevoie de încă 50 de ani ca să ne trezim!
    • -44 (82 voturi)    
      USB - falsitate (Duminică, 5 iunie 2016, 21:37)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Cum anticipam, USB era doar o falsa premiza pentru o miscare la nivel national de stanga. Veti vedea politicile care le vor propune de ce inspiratie vor fi.

      Acum este clar ca nu au avut niciodata obiectiv sincer sa castige in Bucuresti si sa salveze Bucurestiul.
      • +38 (50 voturi)    
        stanga-dreapta in Romania ? (Duminică, 5 iunie 2016, 22:34)

        MasP [anonim] i-a raspuns lui cinevatus

        Cred ca glumesti. Nu exista ideologie in Romania. Exista doar hotie. Poate peste 50 de ani sa conteze asa ceva. Nicusor Dan are ca obiectiv reducerea hotiei si atat. Altceva nici nu conteaza.
        • -14 (46 voturi)    
          Iti propun o analiza (Duminică, 5 iunie 2016, 23:11)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui MasP

          Daca crezi sincer in omul asta iti propun sa urmaresti care sunt pozitionarile lui pe teme economice sau sociale.

          Eu sunt de acord ca, corupta e problema nr. 1, dar nu "mananc" aburerile de genul ca toate partidele sunt la fel. Orice partid are o orientare mai de stanga sau de dreapta. Activitatea unui partid nu se poate concretiza doar cu sprijinirea anti-coruptiei. Are masuri politice de luat si vrand nevrand acestea au o culoare politica.

          Toate miscarile politice care au un caracter anti-politica/anti-coruptie din Europa, s-au profilat pe stanga sau pe dreapta in timp.

          Plus, un alt argument al meu sunt persoanele din spatele lui Nicusor. Un exemplu notabil este madam Pippidi. Aceasta doamna, desi are merite in calitate de criticare a coruptiei, are optiuni vadit de stanga/socialiste. (si o alta "calitate" e ca cenzureaza comentariile care sunt contrare ei de pe site-ul propriu)
          • +17 (35 voturi)    
            nu e bine sa dai verdicte (Duminică, 5 iunie 2016, 23:42)

            gear six [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            ar trebui demolat sistemul putred, ND a aratat (clar) ca e antisistem, deci e bun la demolat.
            cred ca asta vor si aia care i-au dat votul.
            votantii s-au saturat de partidele vesnic abonate la banul public.


            ND are de facut 3 lucruri simple:
            1. Sa stea deoparte de orice alianta cu partide care au facut politica pina acum.
            2. Sa stea departe de antene( il trage ata la aia ceva fantastic zici ca e fluture pe lampa ).
            3.Sa inceapa sa faca ce a spus ca face ( altfel isi pierde sustinerea pina in toamna, si o sa aiba nas ca al lui Pinochio).

            Abia dupa asta poti discuta fineturi cu analize.
          • +6 (20 voturi)    
            ce importanta are daca e de stanga sau de dreapta? (Luni, 6 iunie 2016, 10:19)

            Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            Poate sa fie si de extrema dreapta sau extrema stanga. Cei ca dumneata, inchistati in trecut si repere medievale (gen Coalitia pt Familie) nu pot concepe un alt cadru de raportare decat stanga vs dreapta! Important e sa fie un partid cu oameni cinstiti si care sa fie si competenti , sa vrea, asa cum spune ND "binele comun", nu pe cel individual sau de gaska inainte!

            Oricum, viitorul pare deja transat: tineretul e in mare lehamite si neimplicat. Cu politicile tip PSD, PNL samd in viitor, problemele Romaniei vor continua sa se agraveze:coruptia, imbatranirea populatiei, declin demografic accentuat, mai un hexipharma, mai un cancer, o infectie...tinerii emigreaza si vor emigra masiv, cred ca in 2050, daca vor mai fi 15 mil de romani in Romania e mult. Probabil realist 12 milioane. Suficient loc pt imigrantii musulmani si din Africa- unde de la 1 mld se asteapta o crestere la 3mld si din care cel putin cateva sute de milioane vor forta imigratia in UE. Ce vedem acum cu refugiatii sirieni si imigrantii din 2015 e doar o palida ïncazlire". Sa vedeti ce va urma. Si o Romanie depopulata, cu 90 % persoane de peste 50-60 ani, paupere, fara pensie publica, va fi o locatie ideala pt "colonisti".
            Stiu, nu ne convine perspectiva, insa statisticile nu mint, asa se prefigureaza viitorul in care directia e data de o majoritate ce prefera coruptia si promisiunile mincinoase.

            PS: bine ca vom avea in Constitutie "familia crestina, traditionala- pentru cine, nu stim, ca tineri care sa se casatoreasca asa in Romania vor fi f.f..f putini. Asta e, aste ne doare , nah, vom avea pe viitor ce meritam ca natie. Adica sa ajungem ca evreii, risipiti in cele 4 zari! ". Bine ca s-au putut strange 3 mil de semnaturi pt asta, dar nu s-a putut vota pt candidati si partide curate. Un astfel de neam va primi fix ce merita.
            • -3 (5 voturi)    
              ehem (Luni, 6 iunie 2016, 14:22)

              Point [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

              ce spuneti dvs acolo?ca daca nu suntem de acord cu aplecatorii de sale,gata devenim automat inchistati?
              pai asa ceva...

              la obiect:nicusor trebuie sa rezolve enigma banutilor de la soros.dupa aia sa mearga la parlamentare cu capul sus si fara teama.de furat se fura,insa nu se mai fura cu urna
              • +1 (3 voturi)    
                intai trebuie sa iti rezolvi matale pb de logica (Luni, 6 iunie 2016, 17:57)

                Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Point

                si de bun-simt! nu ND! Ce "bani de la Soros"-cand a publicat clar, cu nume si prenume lista donatorilor- lucru pe care ceilalti nu l-au facut?!
                Si chiar si daca ar fi de la Soros- e mai bine la ceilalti ca se finanteaza din banii furati din bugete, adica de la noi? macar Soros face altfel rost de bani!
                PS: si saracul taran roman, tot "aplecator de sale" era si inca e...
                • -1 (1 vot)    
                  mata (Marţi, 7 iunie 2016, 9:57)

                  Point [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

                  la ce scoala de ong-isti invatasi sa o intorci ca la ploiesti?ce nu e clar?
                  a mancat gulas de la soros au ba?
                  si sa nu spui ca mai bine de la ala ,decat de la bugete,ca morala e in pom atunci,cu tot cu ND.
                  ps:nu asocia taranul roman cu aia care pun spatele inainte,te rog.e fortat si ''falacios''
                  • +2 (2 voturi)    
                    ce e mai e clar in ziua de azi?.. (Marţi, 7 iunie 2016, 11:54)

                    pehash [utilizator] i-a raspuns lui Point

                    1. mie nu mi-e clar cine a decis ca George Soros e personajul rau in povestea asta.

                    2. Nicusor Dan spune clar ce bani a primit si de unde. De la fundatiile lui Soros a avut o finantare in '92 pentru studii (400$) si indirect, prin CEE Trust, o alta finantare de ~800$ castigata de Asociatia Salvati Bucurestiul pentru a contribui la lexcivitas.ro
                    • 0 (2 voturi)    
                      multumesc (Marţi, 7 iunie 2016, 15:12)

                      Point [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                      pt lamuriri.eu personal,nu cred in conspiratii,soros a contribuit la dezvoltarea democratiei la noi,inca de la inceput.acum insa a inceput cu ''sfaturi'' privind migrantii,lucru care ma face sa ma gandesc la schimbarea directiei.
                      • +2 (2 voturi)    
                        cu placere (Marţi, 7 iunie 2016, 17:00)

                        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Point

                        Omul isi permite sa dea sfaturi mai mult decat multi altii. Pe langa cariera de succes in afaceri, a scris destule carti pe teme politico-economice, inclusiv despre UE. Fiind vorba de politici publice, evident ca nu vor fi pe gustul fiecaruia, dar, tinand cont ca el insusi este un emigrant cu o poveste de succes rar intalnita, nu m-as grabi sa-l judec pentru pozitia sa in privinta refugiatilor.
            • +1 (3 voturi)    
              Obsedat? Inchis in trecut? (Luni, 6 iunie 2016, 20:49)

              cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

              Am sub 30 de ani, domnule. Cred ca dvs. sunteti mai batran ca mine. :))

              Vad ca dumneavoastra sunteti oarecum resemnat. Eu tocmai de aia ma zbat, ca sunt tanar si am viitorul inainte.

              Dvs. aveti un mod de exprimare care arata disperare si agresiunei. Calmati-va, ca nu decidem si castigam nimic noi prin aceste comentarii. :)
              • +1 (1 vot)    
                nu sunt resemnat (Marţi, 7 iunie 2016, 0:12)

                Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

                ci doar realist. ciclurile istorice nu pot fi controlate. sau vrerea Domnului.
                in plus, asa cum merg lucrurile, nu vad de ce trebuie sa ne iluzionam ca va fi mai bine?!

                PS: nu stiu cum va "zbateti" devreme ce puneti sub semnul intrebarii constructia USB/USR, de bine de rau, cam singura cu oameni care nu au facut politica pana acum! mie mi se pare ca eu sunt mai entuziast in raport cu o forta noua, reformista si d-voastra cel blazat si cinic!
          • +2 (14 voturi)    
            Fara ideologie (Luni, 6 iunie 2016, 11:37)

            MasP [anonim] i-a raspuns lui cinevatus

            USR(USB) va avea succes atata timp cat refuza sa se pozitioneze ideologic. Romania este departe de o societate in care ideologia sa conteze. Noi nu reusim sa depasim niste nivele de baza intr-o societate normala. Ca sa vorbesti de ideologie, trebuie sa ai un electorat cu un nivel mult mai ridicat socio-economic decat avem noi acum. Nu poti vorbi de asa ceva cand ai 50% din populatie in mediul rural , foarte multi dintre ei traind in conditiile anilor 1900. Oamenii aia n-au nicio ideologie pentru ca nevoile lor sunt extrem de simple.
          • +11 (11 voturi)    
            Si eu m-am temut multa vreme (Luni, 6 iunie 2016, 13:37)

            clint [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            cine ar putea fi acest Nicusor Dan, cat de independent este de fapt si m-am intrebat si eu carui personaj din umbra i-ar putea face jocurile.

            Daca dorea puterea cu orice pret, intra in capcana intinsa de Predoiu si probabil castiga alegerile, se stia ca sta in sondaje mai bine. Dar acela ar fi fost un mar otravit pentru el.

            USL a incercat sa-i dea functia de primar cu pretul discreditarii lui, fiindca ar fi insemnat sa renunte la principii, sa se bazeze pe ajutorul unui partid din cele cu care s-a luptat atat de multa vreme, PNL.

            Orice politician "normal" ar fi acceptat fara sa clipeasca, dar Nicusor a tinut la principiile lui. Asta arata ca nu e un pion al unor interese oculte, nu e ahtiat dupa funcii si se vede din felul in care traieste ca nici dupa bani.

            Asadar Nicusor a trecut o serie de teste ale vietii pe care nici un alt politician nu le-a trecut pana acum, din contra, le-au picat cu brio, incununarea incompetentei, lacomiei, demagogiei si lipsei de principii si morala fiind urmarirea lor de catre DNA.

            ND urcat de la 10% la aproape 30% si as zice ca greul a trecut, cel mai greu e sa devii cunoscut fara sa folosesti bani murdari in campanie si relatii de tip clientelar de partid.

            De acum, ND si USB/USR au sanse sa tinteasca tot mai sus.

            Evident problemele sunt deschise. Daca acum a candidat la primaria capitalei mai degraba cu prietenii, cand se va extinde in teritoriu va trebui sa isi selecteze cu atentie oamenii altfel se trezeste cu un partid de aceeasi factura ca si celelalte, adica oportunisti semidocti care vor simti imediat mirosul de capatuiala.

            Mai e si problema schimbarii, una e sa te lupti cu sistemul, deci sa fii distructiv, alta e sa fii constructiv, sa vii cu programe, viziune, samd. Dar nu imi fac mari probleme, ND e clar un om cu viziune, poate nu cu foarte mare carisma totusi.

            Oricum un fapt e cert: lehamitea noastra de alegatori nu ii mai ajuta pe borfasi. Ei s-au bazat ca noi "nu avem cu cine vota", insa de acum nu mai e asa.
            • +2 (2 voturi)    
              Exceptional de bun comentariu. (Luni, 6 iunie 2016, 14:05)

              dbdb [utilizator] i-a raspuns lui clint

              !
        • -4 (16 voturi)    
          Nicusor Dan sa ne spuna cine il sponsorizeaza! (Luni, 6 iunie 2016, 12:43)

          EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui MasP

          Exista stanga si dreapta, ca peste tot. Dreapta creeaza, stanga risipeste. Asa e in toata lumea. Vrem sa stim care sunt interesele celor care pompeaza banii in aceasta miscare de stanga.
          emanata care isi face campanie de peste 6 luni in vazul si in dispretul legii. Despre asta e vorba, nu despre ce ne promite gangavul de Nicusor Dan. Daca vrei sa te alaturi unei miscari, afla cine sta in spatele ei si obiectivele nedeclarate.
          • +7 (13 voturi)    
            sunt donator (Luni, 6 iunie 2016, 12:59)

            Dan The Man [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

            Eu am donat bani ptr ND . Problem ?
            • -3 (7 voturi)    
              Dovada? (Luni, 6 iunie 2016, 13:38)

              EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui Dan The Man

              Cine esti tu? Unul de pe net care poate minti cu dezinvoltura. Nu-mi fac griji, in doi ani USB e istorie. Ca si M10.
              • +2 (6 voturi)    
                nu-ti face griji.. (Luni, 6 iunie 2016, 16:46)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

                daca tu crezi ca se pot castiga alegerile astea "democratice" fara un partid in spate, fara donatii, fara oameni care sa te sustina, ca e suficient sa te duci in fiecare zi la munca si seara sa mai strangi cate o semnatura, sa mai convingi un alegator, inseamna ca grijile sunt departe de tine.. neuronii stau la pastrare si nu vor sa fie deranjati.
          • +4 (6 voturi)    
            Hai, pune mana si cauta singur pe net (Luni, 6 iunie 2016, 13:19)

            dbdb [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

            Vezi ca are lista sponsorilor si a CHELTUIRII banilor pe net.
      • -4 (6 voturi)    
        Stanga.... (Luni, 6 iunie 2016, 13:05)

        midumi [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Nu inseamna neaparat rau!

        Germania este stat socialist... si nu as da-o pe SUA :), de exemplu!
    • -16 (28 voturi)    
      sa va bazati...pe cine!?!?.. (Duminică, 5 iunie 2016, 21:46)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      ha-ha-ha!!: ""Cu un UE cu viitor incert trebuie să începem să ne bazăm pe noi.""...pai ce ii voteaza ue_ul pe escrocii vostrii ?....un prost nu se vindeca nici prin operatie...asa ca...bazati va mai bine pe... un tsunami...
    • -13 (25 voturi)    
      si pe pariu (Duminică, 5 iunie 2016, 22:54)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Ca daca prinde la public o sa vedem in fruntea partidului aceleasi fete cunoscute din mortul PDL ?
    • 0 (2 voturi)    
      Loopback (Luni, 6 iunie 2016, 13:53)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      De la Frontul Salvarii la Uniti Salvam.
      Suntem salvati!
      • 0 (0 voturi)    
        Nu va agiatati ca apa minerala (Marţi, 7 iunie 2016, 1:27)

        SocruLuGorghiuSiDragnea [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Omul a zis clar ca nu va face niciodata aliante cu PSD pentru ca este cel mai corupt partid din Romania. Asa era si cu FSN?
  • +39 (53 voturi)    
    Cea mai buna veste a alegerilor locale (Duminică, 5 iunie 2016, 21:16)

    zzztop [utilizator]

    Era si timpul ca adevarata opozitie sa apara. Cea a generatiei #colectiv si a celor care muncesc in tara asta.
  • +25 (33 voturi)    
    Acum sti cine e opozitia viitoare ! (Duminică, 5 iunie 2016, 21:23)

    rov [utilizator]

    PNL+=PSD...
    • +1 (3 voturi)    
      :)))))))))))))) (Luni, 6 iunie 2016, 13:33)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Vrei sa spui ca PNL si PSD pierd alegerile? :)
      Imi place ce dai tu de inteles! :))
  • +46 (56 voturi)    
    ... (Duminică, 5 iunie 2016, 21:25)

    Flaviius [utilizator]

    Perfect . A venit momentul sa ma inscriu intr-un partid politic .
    • +24 (32 voturi)    
      Bravo! (Duminică, 5 iunie 2016, 21:31)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      Me too..:))
    • +19 (27 voturi)    
      ... (Duminică, 5 iunie 2016, 21:36)

      eklipse [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      Subscriu!!
    • +13 (19 voturi)    
      Si eu... (Duminică, 5 iunie 2016, 23:06)

      Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      Si eu
    • +9 (9 voturi)    
      intr-adevar (Luni, 6 iunie 2016, 10:05)

      gicusculeru [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      Intr-adevar. Este momentul sa incercam sa facem ceva.
    • -3 (3 voturi)    
      mda (Luni, 6 iunie 2016, 13:33)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      te inscrii in PSD ?????

      din cate vad eu PSD si USB au aceleasi programe, si deci aceiasi doctrina... centru-stanga

      mai bine se unesc, si ii ofera si lui nicu un loc in parlament, ca primar n-a ajuns

      se vede din nou cine conduce romania... stanga.. socialismul, pomana, bani inainte... munca p`urma, sau munca pentru toti... eficienta 0, cum era pe timpu` lu` celalalt nea nicu`... doi bateau un cui, alti doi il scoteau.. si tot asa mai departe.. leafa venea
  • -9 (37 voturi)    
    Cam ce culoare politica veti avea? (Duminică, 5 iunie 2016, 21:34)

    SocruLuGorghiuSiDragnea [utilizator]

    Va rog sa confirmati cum va pozitionati politic: centrist, social-democrat, sau ...? In afara de excluderea unei aliante cu penalii pericol public din PSD nu am auzit nimic. Fara o pozitionare ceva mai clara, cum credeti ca veti atrage sustinere morala si financiara?
    • +20 (32 voturi)    
      Niciuna - impotriva hotiei (Duminică, 5 iunie 2016, 22:48)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui SocruLuGorghiuSiDragnea

      Nu dau doi bani pe ideologii. Nu exista in Romania ideologii pentru ca toti sunt la fel : fura, fura , fura. Nicusor e prea inteligent ca sa se pozitioneze intr-o parte sau alta. A si zis ca societatea romaneasca nu e la nivelul in care aceste ideologii sa conteze. Noi n-am trecut de un nivel bazal al unei societati normale - acela de a nu mai fura din banul public atunci cand ajungem in functii publice.
    • +9 (21 voturi)    
      Asta miroase puternic a basist (Duminică, 5 iunie 2016, 23:08)

      voxpopulix [utilizator] i-a raspuns lui SocruLuGorghiuSiDragnea

      pentru tine conteaza mai mult daca cel care te fura e de dreapta sau de stanga in loc sa-i gasesti pe unii care nu te fura.
      • +4 (4 voturi)    
        Miroase a proiecte versus intentii pioase (Luni, 6 iunie 2016, 12:48)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

        Corupția poate apărea atunci cînd cineva decide în numele altuia. De aceea există aproape exclusiv în legătură cu statul sau, excepțional, în marile corporații.

        Justiția tratează doar simptomele acestei situații, iar alegerea unor oameni corecți, care să fie și competenți, și dornici să facă treabă este aproape imposibilă cînd resursele umane și materiale sînt prea puține în raport cu necesarul. Problema este acum una de sistem, pentru că sînt prea mulți bai în joc, prea mulți oameni vizați în raport cu economia și populația României.

        De aceea, vom continua doar cu anchete penale și înlocuiri din pot (o problemă în sine, pentru că se pierde din experiența și eficiența instituției) procesul va eșua. Cei chemați să elimine corupția vor fi ei înșiși corupți, compromiși sau eliminați.

        Corupția trebuie eliminată la sursă. Acest lucru se poate reducînd sfera în care statul decide în locul nostru la domeniile unde acest lucru este de neînlăturat și limitînd opțiunile decidenților și făcînd deciziile lor mai simple, mai previzibile, mai ușor accesibile.

        Ar fi multe de discutat, dar deocamdată încă aștept să aud ce propuneri are Nicușor Dan/USx în privința eliminării cauzelor care duc la corupție nu doar la schimbarea persoanelor care sînt corupte.
        • 0 (0 voturi)    
          ?? (Luni, 6 iunie 2016, 14:35)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui bilbofil

          Si ce are asta de a face cu "stanga" sau "dreapta"?? :O
    • +9 (17 voturi)    
      Exact! (Duminică, 5 iunie 2016, 23:18)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui SocruLuGorghiuSiDragnea

      Este necesara o pozitionare politica.
      E o simpla abureala ceea cu DOAR anti-coruptie.
      Orice om cu un minim de criticism isi da seama ca politica inseamna mai mult decat atat.
      Ce optiuni au pe teme economice? Privat vs public?
      Ce optiuni au pe teme sociale? Aici am eu un raspuns sigur: vor fi progresisti, nicidecum conservatori. Vedeti postarea lui Papahagi despre asta: https://www.facebook.com/adrian.papahagi/posts/1111554082241778

      "M10, la a cărui construcție am lucrat, al cărui program l-am scris, căruia i-am lăsat moștenire o organizație funcțională la Cluj, are însă un viitor.

      Viitorul lui va fi probabil în zona progresistă, alături de USB, nu în cea conservatoare unde mă situez eu. (..)
      Cred că va apărea în această toamnă al treilea pol, progresist, urban, liberal (în sens american, adică stângist), care se va opune partidelor de sistem, PNL și PSD, tot mai greu de deosebit (așa cum nu mai prea vezi diferențe între CDU și SPD).

      Oameni ca mine nu se vor regăsi în această mișcare, deși vor simpatiza cu lupta ei împotriva corupției. "

      Eu gandesc la fel.
      • +12 (12 voturi)    
        Pare usor de stanga dar nu socialist si prostii (Duminică, 5 iunie 2016, 23:50)

        SocruLuGorghiuSiDragnea [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Nu e permanent cu lupta de clasa in cioc ca bunicuta, dottore, firica si alti tembeli. Sa-i raspund si lui voxpulis de mai sus, da sunt basist si sunt si penelist si potential nicusorist presupunand ca nu are idei extreme, dar trebuie sa aud asta din gura lui Nicusor ca sa vreau sa il sustin fara rezerve.
        • +7 (17 voturi)    
          stanga moderna: politically correct etc. (Luni, 6 iunie 2016, 3:06)

          andipetre [utilizator] i-a raspuns lui SocruLuGorghiuSiDragnea

          usb sau usr e de stanga, adica chestiile moderne: multiculti, imigranti, political correctness, Statul-bonă etc.

          Stanga nu mai e aia comunista, cu proletari. E un alt fel de egalitarianism, dar orientat tot contrar realitatii ca oamenii sunt diferiti si au individualitate.
          • +2 (6 voturi)    
            Caricaturi (Luni, 6 iunie 2016, 12:49)

            CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

            Stânga e multiculti, pro-imigranţi, politic corectă, statul-bonă etc.

            Dreapta e tradiţionalistă, anti-ştiinţă, religioasă, pro-capitalism sălbatic etc.

            Ambele sunt caricaturi. Să te situezi 100% la stânga sau 100% la dreapta în anno domini 2016 e stupid. Eu unde mă aliniez dacă sunt anti-multiculturalism, anti-imigraţie, non-pacifist, anti-corectitudine politică (asta în primul rând) şi dacă resping socialismul ca politică de stat, dar simultan sunt ateu, anti-conspiraţii, accept drepturile homosexualilor, sunt pro-choice şi înţeleg că evoluţia, Big-Bangul şi încălzirea globală sunt fapte ştiinţifice şi nu lucrările diavolului?

            Oi fi de dreapta sau de stânga, că nu-mi iese pasienţa?
            • +2 (4 voturi)    
              te situezi (Luni, 6 iunie 2016, 13:03)

              outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

              in aceeasi barca cu mine :) (singura exceptie e ca eu sunt pacifist)
              • +2 (2 voturi)    
                Bine, barcă (Luni, 6 iunie 2016, 13:14)

                CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

                Dar cum se cheamă barca, asta mă interesează pe mine...

                Şi... e meşter cârmaciul? :)
            • -2 (6 voturi)    
              Esti comunist si habar n-ai! (Luni, 6 iunie 2016, 13:36)

              EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

              Dreapta creeaza, stanga risipeste. In toata lumea. Tu esti o mana intinsa, un neputincios care astept ca din banii altora sa fii ajutat. Acum stii cine esti! :)
              • +2 (4 voturi)    
                A, ce bine... (Luni, 6 iunie 2016, 14:01)

                CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

                Să mă duc să cerşesc de undeva un tricou cu Che Guevara, atunci.

                Dar, de curiozitate, de unde ştii tu că-s comunist din moment ce-am zis că-s antisocialism?

                ...am impresia că am folosit cuvinte prea mari şi nu m-ai înţeles, de fapt, că o parte din dreapta modernă e cam la nivelul Donald Trump...
                • -1 (3 voturi)    
                  Stanga duce catre socialism! (Luni, 6 iunie 2016, 14:17)

                  EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

                  Intotdeauna. Se pare ca nici tu nu stii ce ideologie (daca ai vreuna) imbratisezi. Cat despre Trump, acolo intre stanga si dreapta sunt doar cateva diferente minore: politica externa, etc.
                  La noi si in Europa, stanga nu aduce nimic, decat asistati si datorii, furt si incompententa. Daca nu intelegi, iti desenez.
                  • +1 (3 voturi)    
                    Eu zic... (Luni, 6 iunie 2016, 14:50)

                    CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

                    ...să respiri adânc şi să reciteşti mesajul meu iniţial. Apoi să-mi arăţi unde am scris eu că sunt de stânga, ok? Mersi.
              • +3 (3 voturi)    
                teorie si practica.. (Luni, 6 iunie 2016, 17:00)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

                ce te faci sa crezi ca doar dreapta? de exemplu, o companie in care toti salariatii participa la profit este o forma de organizare "de stanga". creeaza sau risipeste?

                sistemele politico-economice moderne nu se exclud reciproc. de exemplu, exista liberali socialisti. sunt de dreapta sau de stanga?

                adevarul este ca factorul determinant este calitatea resursei umane. poti avea un guvern de extrema dreapta care da in dictatura sau poti avea un guvern de stanga care reuseste sa construiasca cea mai bogata tara din Europa - Norvegia.
              • +2 (2 voturi)    
                cum le stii tu pe toate! (Luni, 6 iunie 2016, 17:07)

                outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

                omul iti zice clar ca respinge socialismul, iar tu Che, Che...
    • +2 (4 voturi)    
      mai conteaza? (Luni, 6 iunie 2016, 16:13)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui SocruLuGorghiuSiDragnea

      cai de stanga sau de dreapta de vreme ce omul pare corect, cinstit si onest???
      Ce dracu' domle'...ne-am tampit cu totul. Adica nu il acceptam pe Nicusor Dan ca-i "socialist" declarat dar il acceptam (fie si tacit) pe alde Dragnea care-i puscarias cu acte-n toata regula.
      Bun asa.
  • -17 (27 voturi)    
    da (Duminică, 5 iunie 2016, 21:35)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    n-a mers cu marian munteanu, poate merge cu nicusor avea o toba mare si rosie, primita in dar de la moskova lui putin care il ghidoneaza.
  • -20 (32 voturi)    
    hai mars (Duminică, 5 iunie 2016, 21:43)

    dj [utilizator]

    Oare prima grija a frantuzelei de la 1 va fi sa repopuleze sectorul cu maidanezi? Ia indrazneste poate isi dau mai multi seama ce javre ai in spate!
  • -15 (27 voturi)    
    usr (Duminică, 5 iunie 2016, 21:49)

    GheorgheDragan [anonim]

    nu cred ca usr e un partid viabil. probabil sa se vor pierde precum ppdd.
    • -5 (17 voturi)    
      nu (Duminică, 5 iunie 2016, 22:21)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui GheorgheDragan

      vor face mult rau, asa cum deja au inceput.
      • 0 (0 voturi)    
        de exemplu? (Luni, 6 iunie 2016, 14:38)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui dj

        Care e "raul"? ce anume au facut "rau" pana acum?
        Enumera fapte: 1, 2,... n...
        ???
  • -4 (20 voturi)    
    Intrebari . (Duminică, 5 iunie 2016, 22:52)

    Andrei_Fieraru [utilizator]

    Oare cati din oamenii de afaceri care s-au lovit de obstructionistul interesat , N. D . ( nici nu vreu sa-i spun numele ) , nu ar avea ce sa spuna , la o adica ? . Asta asa , ca veni vorba de oameni cinstiti pe care votantii ii iau in brate fara sa stie ce si cum . Istoria noastra , a Bucurestiului in special , este plina de tradari . De ce credeti ca ar fi altfel acum ? Vom trai si vom vedea numai ca unii vor fi cu saci-n caruta si vor zambi peste gard .
    • 0 (0 voturi)    
      adica... (Luni, 6 iunie 2016, 14:39)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

      ... la tzeparii imobiliari le zici "oameni de afaceri"? >:)
      • 0 (0 voturi)    
        Replica . (Luni, 6 iunie 2016, 17:38)

        Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Tepari cum le spui , sunt fel de fel . Pot fi si din aia care au ''tepuit'' statul ca tu si alte sute de mii sa faceti shoping civilizat in supermarketuri ( gen Popoviciu , om de afaceri excelent ) si pot fi din aia care cocoata un bloc peste alt bloc .Oricum , toti au facut si dres dupa ce au spagarit bugetarii din comisiile de urbanism . Cine crezi ca a avut vina cea mare ?
  • +1 (7 voturi)    
    Tehnologie pura (Duminică, 5 iunie 2016, 23:18)

    Sly21 [utilizator]

    USB 4.0 = USR :)
  • +5 (11 voturi)    
    Eh, iac-asa a castigat Mme Firea si-o sa castige (Duminică, 5 iunie 2016, 23:47)

    Prostu' satului [utilizator]

    ... in continuare pesedeaua - cu oameni destepti ca multi cei de mai sus, care prefera borfasi dovediti, multi chiar condamnati, pe considerentul ca (nu) sunt de stanga, unuia caruia de fapt nu-s in stare sa-i reproseze nimic.
    Gresesc?
    M-ar interesa doar argumente si explicatii, nu insulte si generalitati filosofice de doi bani.
    Si cu precadere m-ar interesa un feeddback de la @Andrei_Fieraru. Presupun, d-le Fieraru, ca va folositi propriul nume, ca atare ar fi de asteptat sa aveti ceva concret de spus impotriva celui caruia, ca-n Harry Potter, nici macar numele nu i-l putem pronunta, atat de rau este, vorba altcuiva.
    Ei? Aveti ceva concret de spus - preferabil altceva decat "mi-a spus mie cineva care stie sigur, oameni de afaceri cinstiti si importanti, da' nu pot spune cine"...

    Cred ca am intebat lucrul asta de sute de ori si inca astept un raspuns clar.
  • +5 (9 voturi)    
    Ai votul meu! (Luni, 6 iunie 2016, 0:07)

    traian_mari [utilizator]

    Pana atunci poate nu mai tastati la pc, ci va treziti odata si stampilati sa ne salvam tara! prin nepasare se distruge o natie! Noi suntem aproape de prapastie!
  • -8 (12 voturi)    
    USR =M10 (Luni, 6 iunie 2016, 0:27)

    xanti [utilizator]

    Pana in toamna il tocam pana dispare.
    • 0 (0 voturi)    
      M10 n-a disparut! ;) (Luni, 6 iunie 2016, 14:40)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Uiua-te la rezultatele din tzara - d.ex., in jud. Constanta! ;)
  • -3 (15 voturi)    
    NICUSOR INCA NU A APUCAT SA SALVEZE (Luni, 6 iunie 2016, 3:22)

    Susufler0 [utilizator]

    BUCURESTIUL si deja se pregateste sa salveze Romania !

    Nu-i prea din prima ? Oare nu se cam grabeste ?

    Nu de alta dar nici n-a apucat sa invete unde-s budele in Primarie, unde-i bufetul, cum il cheama pe portar si deja a anuntat ca vrea in Parlament.

    Aici, tocmai cand, spre deosebire de Primarie, se va fi obisnuit cu locatia, va fi invatat numele portarului si ce lift folosesti ca sa ajungi la Bufet, vor veni Prezidentialele si, purtat de valurile superficialilor romani se va hotara sa salveze Romania si pe plan extern, din deal, de la Cotroceni
    Iar cazna : abia ce-ai invatat unde-i bufetul din Palatul Parlamentului, dupa ce uitasei pe ce etaj era bufetul de la Primarie, ca va trebui sa inveti si locatia bufetului de la Palat.

    Totusi-repet-nu se cam grabeste ?

    PS. Si apoi, pe el e sigur, dar pe colaboratorii sai, din tara, din toate judetele unde va trebui sa aiba organizatii care sa-l ajute sa duca in Parlament, oameni, noi, oameni tineri, oameni corecti, oameni cinstiti ? Pe ei, va fi sigur ?
    • +1 (7 voturi)    
      Cred ca vrea acces la dosare (Luni, 6 iunie 2016, 5:18)

      SocruLuGorghiuSiDragnea [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      In 3 luni intra in parlament si se distreaza: purcoiul de penali, DNA pe speed dial, si nici o "obligatie"
  • -5 (11 voturi)    
    HA HA (Luni, 6 iunie 2016, 4:02)

    NumaiLaNoi [utilizator]

    Inca o greseala
    Inca mai multa scindare a dreptei, acum pentru parlamentare
    7 partide de dreapta, unul de stanga
    PSD ia si parlamentarele...
    Hai pa, ultimul sa stinga lumina pls
    • +10 (12 voturi)    
      Cine ti-a spus tie ca USB, viitoarea USR (Luni, 6 iunie 2016, 4:16)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

      este de dreapta ?

      Toate datele indica faptul ca va fi un partid de centru-stanga !
      • -1 (3 voturi)    
        Centru dreapta si ND stie asta. (Luni, 6 iunie 2016, 13:27)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Majoritatea votantilor USB au venit din dreapta.
    • 0 (2 voturi)    
      Hmmm, nu prea...e chiar interesant (Luni, 6 iunie 2016, 13:26)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

      PMP sub 5, ALDE probabil tot atat sau max. 5, M10, subunitar. USR intra pe centru, unde n-aveam cu adevarat nimic si lasa loc de manevra PSD-ului sa se faca ca ia masuri de dreapta-centru. PNL in sfarsit are loc sa se intinda in dreapta, ALDE, PMP si M10 sunt mai mult ca sigur sub 10% la nivel national. PNL - soc moderat spre mare, cel mai mare la Capitala, e nevoit sa traga tare sa se reformeze pana-n toamna.
  • -3 (9 voturi)    
    De ce nu FSN? (Luni, 6 iunie 2016, 9:32)

    Un cititor [utilizator]

    ce mi-e Brucan , ce mi-e Soros.
    • -2 (2 voturi)    
      Musca-ti limba ! (Luni, 6 iunie 2016, 11:04)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Bate-n lemn !
  • -6 (8 voturi)    
    se fac prelucrări (Luni, 6 iunie 2016, 12:23)

    PaulPastout [anonim]

    de minerale cu cianuri la nivelul întregii țări?! adică, mă gândeam, poate s-or fi găsit ceva zăcaminte de aur pe sub Băneasa, și trebuia salvat Bucureștiul... dar acum mă trec toate sudorile, vrea cineva să spele cu cianuri toată România, până nu mai rămâne din noi decât aurul?!
  • +6 (6 voturi)    
    Sunt și eu curios... (Luni, 6 iunie 2016, 12:30)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    ... ce poziționare politică vor alege. Nu că aș avea vreo problemă fundamentală cu stânga (exceptând PC culture), dar în România este un cal mort. Asta deoarece socialismul (și majoritatea electoratului aferent lui) se bazează pe pomeni, iar pomeni mai mari decât PSD nu își permite nimeni, este o cauză pierdută. Un partid de centru-dreapta, progresist dar moderat, ar fi soluția corectă.
  • 0 (4 voturi)    
    au aparut imediat (Luni, 6 iunie 2016, 13:16)

    Sorrows [utilizator]

    postacii impotriva USB / USR. Va e frica, baietzi, de Nicusor Dan, asa-i? las' ca-i bine. Frica e buna.
    • -2 (2 voturi)    
      Se știe doar (Luni, 6 iunie 2016, 13:48)

      Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      la ce duce ideologia de stânga. Morții se numără cu zecile de milioane.

      .P.S. salvează România de la ce, că nu e clar? Pe el de ce nu se salvează de la mediocritate și imoralitate? N-o fi având fonduri? Pierde Clinton alegerile?
  • +1 (1 vot)    
    Nu-mi place seful de campanie (Luni, 6 iunie 2016, 13:28)

    SocruLuGorghiuSiDragnea [utilizator]

    I-a facut un imn foarte dubios si foarte slaba imagine a organizatiei comparativ cu cei doi candidati principali, Nicusor si Clotilde, care sunt oameni si profesionisti de nota 20 si au conectat cu publicul. In plus seful de campanie Paun are un trecut dubios care nu este inca clarificat. Nicusor si Clotilde trebuie sa scape de acest Paun si sa-si aseze pozitia politica ca sa aiba sustinere pe scara mai larga.
    • +1 (1 vot)    
      eh si tu (Luni, 6 iunie 2016, 16:16)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui SocruLuGorghiuSiDragnea

      Au folosit si ei ce au avut
      Acum tu stii cat costa o campanie de-asta ? Ma mir ca au avut bani !
  • 0 (2 voturi)    
    Hai s-o vedem și pe-asta ! (Luni, 6 iunie 2016, 13:34)

    Tescovin [utilizator]

    Cineva care a cunoscut întreaga viață politică de după 90 pune mai greu botul la entuziasmul popular declanșat de apariția din neant a lui Mesia politic. Am fost dezamăgiți de PNL (la cel din 90 mă refer, că de cel de azi nici nu are rost să vorbesc), de Convenția Democratică, de PAC, de DA... Să fie oare USB / USR cavalerul pe cal alb așteptat de atâta vreme ? Deie Domnul, dar până nu văd, nu cred. Ce văd deocamdată este că Neicușor Dan, deși evident bine intenționat, deține suficiente premize pentru a aluneca încetișor dinspre înafara spre interiorul sistemului.
    Iar ezitarea lui de a se poziționa ferm de-a stânga sau de-a dreapta nu miroase deloc bine. Cei care i-o cer au motive bine întemeiate să o facă: avem nevoie de repere clare. Relativismul moral nu ne va ajuta deloc pe termen lung, chiar dacă pe termen scurt pare soluția optimă de împăcare dintre capră și varză.
  • +2 (2 voturi)    
    alegerile trebuie castigate inainte de alegeri (Luni, 6 iunie 2016, 13:46)

    VladBerliba1 [anonim]

    Alegerile viitoare trebuie castigate inainte de alegeri, votantii Uniunii Salvati Romania sa aiba conexiune la Internet si sa stie cati sunt. Acest lucru se poate afla inainte de alegeri. Toata lumea care vrea sa schimbe Romania trebuie sa aiba macar vointa de a vedea pe ce baze sta. Trebuie construite retele pe baza de BlockChain sau WebofTrust in asa fel incat sa se poata sti un lant al increderii in asa fel incat fiecare sa stie pe cine se poate baza si ca oamenii care vin in retea si la care se poate ajunge prin intermediul cunoscutilor de incredere sunt si ei oameni de incredere.
    • 0 (0 voturi)    
      Elementar, cum de nu ne-am gândit ! (Luni, 6 iunie 2016, 14:06)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui VladBerliba1

      Cu un sysadmin bun, nici nu ne mai trebuie politicieni !
      • +1 (1 vot)    
        omul bun la toate (Luni, 6 iunie 2016, 14:26)

        VladBerliba1 [anonim] i-a raspuns lui Tescovin

        Mai sunt si alte ocupatii: arhitecti, ingineri peisagisti, urbanisti ... Dar sigur depinde ce vrem de la orase, de la tara ...

        Daca vrem doar o retea, e suficient un administrator de sistem :)))
  • +2 (2 voturi)    
    Bun! (Luni, 6 iunie 2016, 16:42)

    kerr [utilizator]

    USR, sau cum s-o numi, e sigura alternativa viabila impotriva ciumei rosii. PNL a dat chix grav de tot, dar asa se naste USL 2!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi