Actualizat

Executie la PSD: Zgonea a fost exclus din partid, cu vot in unanimitate: "O decizie profund nedreapta, mi-am amintit de inchizitie. In loc sa plece Dragnea, plec eu"

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Miercuri, 27 aprilie 2016, 14:11 Actualitate | Politic


Foto: Agerpres (editat)

Comitetul Executiv National al PSD a decis in unanimitate sa il excluda din partid pe Valeriu Zgonea, presedintelui executiv al PSD si presedintele Camerei Deputatilor, pentru ca a fost singurul care a sugerat, vineri, ca Liviu Dragnea trebuie sa se retraga dupa condamnarea definitiva de doi ani cu suspendare in dosarul Referendumul. Semnalul acestei sedinte a fost dat de declaratia facuta de Dragnea la intrarea in sala de sedinta: intrebat daca mai poate face echipa cu Zgonea in acest moment, Dragnea a raspuns: "Categoric nu".

Ulterior insa, Dragnea a dorit sa atraga atentia asupra faptului ca nu a intervenit in aceasta decizie si ca la momentul votului a iesit din sala.

Zgonea a spus clar ca nu isi va da demisia din fruntea Camerei Deputatilor si isi va duce mandatul pana la capat, astfel ca deputatii PSD trebuie sa faca demersul de revocare: sa faca propunerea procedurala din partea grupului parlamentar, care merge la Biroul Permanent si apoi la vot in plen.

  • Zgonea face o paralela intre antilopele gnu si liderii PSD: "Ma uitam aseara la un documentar despre antilopele gnu care trec peste un rau. Masculul alfa sare in rau si fara, sa gandesca, sar toate femelele dupa masculul alfa. Insa acel rau este plin de crocodili. Asa este si PSD-ul astazi. Scapa cine poate." / Replica lui Dragnea: "Ramanand in registrul asta, eu inteleg ca antilopele l-au mancat pe crocodil. Daca ma gandesc asa, repede, in 2012 eram niste antilope in fata unui rau si toti de pe mal spuneau: hai sa intram in rau si eu am intrat in rau, m-au mancat crocodilii¬Unii au ramas la Camera Deputatilor."

Dupa ce toate declaratiile au fost spuse si "executia" lui Zgonea finalizata, Dragnea a raspuns si intrebarii "ati mancat vreodata antilopa?" (referire la metafora lui Zgonea) si a explicat cum se gateste vanatul si cat se lasa carnea la fezandat, inainte de a ura un "Paste linistit", plus "Binele va invinge si Doamne ajuta!".

Principalele momente si declaratii ale zilei:

UPDATE 16.07 Declaratii Liviu Dragnea:
  • "Ati aflat bineinteles deciziile adoptate azi la nivelul CExN. Pentru mine personal este o zi destul de trista, pentru ca este vorba despre excluderea unui coleg, am sperat sa nu se ajunga aici.
  • Si ieri si azi am avut discutii cu mare parte dintre membrii CExN, eu i-am indemnat la o solutie moderata care sa fie adoptata azi. Decizia a fost una destul de transanta.
  • Asta m-a si determinat, cand au inceput discutiile privind o hotarare in privinta lui Valeriu Zgonea, eu am iesit din sala, n-am vrut sa influentez in niciun fel.
  • Cineva transmitea in multe locuri ca PSD este un monstru politic care are ca scop distrugerea institutiilor statului si doar Mihai Viteazu se opunea acestui demers. PSD va ramane in continuare acelasi partid responsabil. Toate angajamentele luate vor fi respectate in continuare.
  • Astazi PSD a aratat ceea ce orice partid trebuie sa arate, ca deciziile care privesc destinul partidului trebuie luate in interiorul acestuia. Imi pare rau de aceasta situatie, dar este o decizie ce va fi respectata incepand de azi.
  • Victor Ponta este pregatit pentru multe functii, toate functiile. Nu i-am propus lui Victor Ponta sefia Camerei Deputatilor. (raspuns la o intrebare in acest sens, dupa ce a fost vehiculat numele lui Ponta ca succesorul lui Zgonea)
  • In primul Birou Politic National de dupa Paste vom lua o decizie politica cu privire la cine va fi succesorul (lui Zgonea la presedintia Camerei). In mod firesc, acea pozitie se va elibera.
  • Astazi nu s-a discutat despre niciun fel de propunere (pentru sefia Camerei, n.r.)
  • Despre metafora lui Zgonea cu antilopele: Ramanand in registrul asta, eu inteleg ca antilopele l-au mancat pe crocodil. Daca ma gandesc asa, repede, in 2012 eram niste antilope in fata unui rau si toti de pe mal spuneau: hai sa intram in rau si eu am intrat in rau, m-au mancat crocodilii¬Unii au ramas la Camera Deputatilor."
  • Despre o eventuala revenire a lui Zgonea in PSD: Nu stiu, mi-e greu sa fac aprecieri vizavi de dumnealui. Ieri, cativa colegi mi-au transmis din partea dumnealui ca ar dori sa-si ceara scuze. V-am zis, nu am nimic personal."
Amintim ca Zgonea a fost desemnat, la Congresul PSD din octombrie anul trecut cand a fost ales Dragnea presedinte (a fost singurul candidat), presedintele executiv, numarul doi in partid, in ciuda faptului ca in iulie in acelasi an Zgonea a criticat dur conducerea partidului intr-un interviu pentru Associated Press. "Suntem intr-o situatie de criza, cu un lider inculpat si un adjunct condamnat", a spus Zgonea, referindu-se la Victor Ponta si Liviu Dragnea, la o zi dupa sedinta Biroului Permanent National al partidului, sedinta in care Ponta si-a anuntat oficial retragerea si la conducerea interimara a venit Rovana Plumb.

Intrebat de ce a facut tandem la Congres cu Zgonea, Dragnea a declarat miercuri: "Atunci am crezut ca e bine."

UPDATE 16.05: Presedintele Comisiei de integritate a partidului, Florin Iordache, a prezentat cele doua voturi date in cadrul sedintei:

"Comisia nationala de integritate a prezentat un raport privind codul de integritate - presedintele Liviu Dragnea, prin atitudine, prin comportament si prin tot ceea ce a insemnat activitatea dumnealui nu a incalcat in niciun fel prevederile codului de integritate si, in aceste conditii, printr-un vot al Comitetului Executiv National, cu 71 voturi pentru si unul impotriva s-a hotarat mentinerea sprijinului politic pentru Liviu Dragnea.

A doua hotarare, tinand cont de ultimele evolutii din aceasta perioada, de declaratiile, actiunile, pozitiile publice ale presedintelui executiv Valeriu Zgonea, in urma dezbaterilor, a ascultarii punctului de vedere al dumnealui, la un vot la care presedintele nu a participat, in unanimitate s-a hotarat excluderea din partid a presedintelui executiv" 

UPDATE 15.37
Valeriu Zgonea: "Am asistat astazi la o decizie profund nedreapta. In loc sa plece el (Dragnea, n.r.), plec eu. Asta e decizia lor, am acceptat-o, nu comentez"

Principalele declaratii ale lui Zgonea:
  • "E o zi foarte importanta pentru viata mea. Am asistat la o decizie profund nedreapta, mi-am amintit de inchizitie - daca exprimi o opinie esti automat condamnat.
  • Raman atasat valorilor social-democrate.
  • Am acceptat decizia lor, nu comentez. Am exprimat o opinie, ca liderii nu trebuie sa transfere povara problemelor lor asupra membrilor.
  • Ma voi abtine de la alte comentarii.
  • In loc sa plece el, plec eu. Asta este decizia ma supun.
  • Nu am inteles unde avem in statut sanctionarea delictului de opinie.
  • Ma uitam aseara la un documentar despre antilopele gnu care trec peste un rau. Masculul alfa sare in rau si fara, sa gandesca, sar toate femelele dupa masculul alfa. Insa acel rau este plin de crocodili. Asa este si PSD- ul astazi. Scapa cine poate.
  • Am atras atentia ca vulnerabilizam tot partidul si miile de candidati.
  • Intrebat daca demisioneaza din functia de presedinte al Camerei Deptuatilor: Procedurile parlamentare...cand iti asumi responsabilitatea, iti asumi pana la capat
  • Eu imi duc mandatul pana la capat respectand regulamentul si constitutia.
  • Nu ma inscriu intr-un nou partid.
  • Nu regret deciziile si lucrurile pe care le spun."

UPDATE 15.18 Zgonea a fost exclus din PSD. Votul a fost unanim, potrivit unor surse din sedinta.

UPDATE 14.44
Potrivit unor surse din sedinta, Catalin Radulescu a cerut excluderea din partid a lui Zgonea. (Radulescu este cel care i-a cerut cel mai vocal demisia lui Zgonea dupa ziua de vineri - n.r.)

UPDATE Liviu Dragnea a primit votul de incredere al colegilor din CEx, cu exceptia lui Zgonea, potrivit stiripesurse.ro.

***

Semnalul acestei sedinte a fost dat de declaratia facuta de Dragnea la intrarea in sala de sedinta: intrebat daca mai poate face echipa cu Zgonea in acest moment, Dragnea a raspuns: "Categoric nu".


Pe de alta parte, Dragnea a precizat ca nu vrea sa mai intervina in deciziile colegilor din CEx: "De data asta nu o sa mai am u cuvant, o sa las CEx sa faca ce simte", a spus el jurnalisilor.

Dragnea a mai subliniat ca "PSD are dreptul sa isi aleaga liderii in interior, nu sub presiunea altcuiva", facand astfel trimitere pozitia presedintelui Klaus Iohannis care i-a cerut sa se retraga, pozitie pe care Dragnea a criticat-o si la Antena3, numind-o neconstitutionala si spunand ca s-a simtit dezamagit.

"Astazi vor fi mai multe voturi" a mai spus Dragnea. Se va da un vot in cazul lui Zgonea, care ar putea fi suspendat sau exclus, dar si in cazul sau, pentru ca membrii CEx sa isi arata sustinerea pentru liderul partidului.

"Exista o prevedere statuata in care oricand CExN poate mentine sau retrage sprijinul politic pentru fiecare membru din Biroul Permanent National", a explicat el.

Primul care a venit la sedinta a fost chiar Valeriu Zgonea, cel care a declarat doar ca este "un om de cuvant" care isi "mentine linia", lasand la mana colegilor din CEx o decizie in cazul sau, fara ca el sa faca un pas in lateral asa cum se sugerase.

La sedinta participa si Claudiu Manda, presedintele organizatiei PSD Dolj, care, desi este finul lui Zgonea, a declarat ca acesta a gresit criticandu-l pe Dragnea: "Si eu sunt suparat pe declaratiile dlui Zgonea" a spus Manda, care i-a luat apararea lui Dragnea in privinta condamnarii. Manda a spus insa ca se va abtine in sedinta.

Si presedintele de onoare al partidului, Ion Iliescu, s-a exprimat, pe blogul sau personal insa, facand un apel la calm "intr-un moment delicat pentru partid". Desi in postarea sa are cuvinte bune atat pentru Dragnea cat si pentru Zgonea, Iliescu declarase marti pentru Digi 24 ca Zgonea nu are nicio autoritate in partid si s-a comportat necolegial.  

Mesajul lui Iliescu:

"Dragi prieteni, membri ai Comitetului Executiv National

Ma adresez dumneavoastra intr-un moment pe care il consider delicat pentru partid. Considerati acest mesaj drept expresia ingrijorarii mele, ingrijorare determinata de evolutiile la varful partidului. Esenta acestui mesaj este un apel la unitate si continuitate in PSD. Sa nu repetam greseli ale trecutului, care ne-au costat.

Inainte de orice, partidul are responsabilitati atat fata de membrii si simpatizantii sai, de oamenii de stanga din Romania, cat si fata de toti cetatenii.

Trebuie sa-si faca datoria, nu sa se piarda in lupte pentru putere, care nu au nicio miza pentru romani.

Stiti foarte bine ca nu sunt adeptul excluderilor si al altor masuri de forta. Ele ne-au facut mult rau. Daca apelam si acum la asa ceva, nu vom rezolva nimic.

Reamintesc faptul ca si presedintele partidului, si presedintele sau executiv au fost alesi de membrii de partid, respectiv de delegatii la Congres, pentru ceea ce au facut pentru partid. Domnul Liviu Dragnea a dat masura capacitatilor sale de organizator in anii care s-au scurs de la venirea sa in partid. I-am transmis, vineri, dupa anuntarea sentintei, faptul ca am considerat si consider lipsita de sens condamnarea sa. Domnul Valeriu Zgonea a venit in PSD in anii in care eram in opozitie, in urma cu doua decenii, si imi amintesc de entuziasmul cu care isi asuma raspunderi si lucra in folosul partidului.

Nu este de folos nimanui conflictul acesta. PSD trebuie sa se concentreze pe campania pentru alegerile locale, unde avem ceva de demonstrat: ca suntem partidul cu un program coerent de guvernare locala, pentru prosperitatea comunitatilor locale. Este timp, dupa alegeri, pentru o analiza aprofundata a situatiei din partid.

Inchei reiterand apelul meu la calm si la responsabilitate."





Citeste mai multe despre   









28367 vizualizari
  • +33 (43 voturi)    
    Wild Thing...you make my heart sing (Miercuri, 27 aprilie 2016, 14:15)

    un domn [utilizator]

    acest Steppen wolf de Teleorman..incepe sa consume de Dulce, desi e Post...https://www.youtube.com/watch?v=UYTgNn86Bs4
    • +33 (35 voturi)    
      de necrezut...unanimitate !? (Miercuri, 27 aprilie 2016, 18:29)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      ce tin pesedei la puscariabili...
      Parca si vad in viitorul apropiat obligatoriu in CV, nr de condamnari, etc.
      Asa ca popor : lasa munca apuca-te de furat daca vrei sa ai succes pe plaiul mioritic...
      Ia-o usor, cu apa de la vecini, putina caldura...incalzeste-te ca vin vremuri cand va fi permis prin constitutie micul furtisag si vei fi in dezavantaj...
      Educa-ti copiii, vor fi scoli profesionale pentru formare de infractori, daca nu au ce invata de pe acasa...
      • +10 (12 voturi)    
        Da, (Miercuri, 27 aprilie 2016, 21:30)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui rov

        De aceea au făcut Cod de conduită, dar cred că e pe INVERS decât cele din marile partide, Un fel de cruce pusă INVERS...
    • +8 (8 voturi)    
      wild thing e cool. cantecul... (Joi, 28 aprilie 2016, 9:51)

      The Great Cornholio [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      pe zgonea l-au aruncat ca pe o masea stricata. nu ca ar fi el o exceptie de la coruptia de la varful partidului ci pentru ca a incercat intr-un moment de restriste sa profite si sa urce o treapta in ierarhie. ghinion. bad timing.
      • +4 (6 voturi)    
        ce se intampla la P$D e un film tarrantino (Joi, 28 aprilie 2016, 11:05)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui The Great Cornholio

        inglorious bastards...sau uratii cei opt...
    • +3 (3 voturi)    
      super (Joi, 28 aprilie 2016, 12:40)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Thanks!
  • +86 (100 voturi)    
    dragnea fa bine si da-te la o parte. (Miercuri, 27 aprilie 2016, 14:40)

    ouyang [utilizator]

    esti condamnat defitintiv ca hot de voturi. punct. nu mai poti organiza alte alegeri bai infractorule!
    • +22 (64 voturi)    
      organiza=Frauda ? (Miercuri, 27 aprilie 2016, 14:45)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

      asta ai vrut sa spui ?
      • +36 (40 voturi)    
        nu (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:27)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        pusi pe liste morti = frauda;aflat rezultate inainte de ora oficiala=frauda;fortat oameni sa mearga la vot=frauda;trecut la votanti cetateni care nu au votat=frauda.si cu toate astea sa PIERZI=usl !
    • +82 (104 voturi)    
      anormalitate (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:07)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

      In loc sa discute despre infractorul Dragnea , ei discuta inlaturarea celui care a indraznit sa deschida gura , incredibil o tara cu oamenii pe dos ..

      - construim biserici in loc de spitale

      - ii ovationam si invidiem pe hoti si nu ii vedem pe cei care nu fura (sau fura mai ferit)

      Sa pasteti fericiti, si sa nu ii uitati sa faceti pomeni popilor, sau bisericii cum se mai zice ..
      • +44 (48 voturi)    
        Asta e nivelul (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:52)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Educatiei.
      • +8 (10 voturi)    
        De cde emigrează (Miercuri, 27 aprilie 2016, 21:38)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Tot mai mulți oameni cu o situație materială BUNĂ și F BUNĂ (directori de firme, IT-iști) din România? R: Pentru a avea copii lor o viață cu ȘANSE CORECTE DE REUȘITĂ ÎN VIAȚĂ!
      • +2 (2 voturi)    
        ... " Congratulations... (Miercuri, 27 aprilie 2016, 23:51)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        ...Conjubilations " ... .
    • +22 (24 voturi)    
      ASA E! (Miercuri, 27 aprilie 2016, 17:35)

      Cetatean97513 [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

      In caz ca cineva ami avea o farima de sperante pt PSD... e o cloaca de penali care ocazional se maninca si intre ei. Huoooo hotilor!
    • +19 (21 voturi)    
      raspuns ouyang (Miercuri, 27 aprilie 2016, 18:00)

      Livut [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

      Jigodiile nu au nicioadata bunul simt si mul mai putina constiinta sa se retraga, nu va ceda niciodata vaca cu lapte de muls desi a fost condamnat definitiv pt frauda electorala iar DNA nu se intreaba cum de a obtinut o asemernea avere in teleormn un judet cu cea mai mare saracie PSD il accepta ca presedinte fiindca are o mare experienta in fraudarea alegerilor in an electoral
    • +10 (14 voturi)    
      Mumia Iliescu are blog ????? (Miercuri, 27 aprilie 2016, 18:39)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

      Sunt sigur ca nu stie nici sa apese pe butoane. Cine-i face blogul dinozaurului stalinist, nu cumva cineva de la Moskva, care foloseste acest agent de influenta pana la sfarsitul lui biologic??? In acest caz statul roman nu ar trebui sa ia masuri ca acest sfarsit sa vina mai repede??? Anchete cu revolutia, cu nenumaratele mineriade, putin stagiu la brutarie...... De ce nu s-ar apara statul roman si de ce n-ar folosi, in mod absolut corect politic, acelasi tip de masuri ca mujicii????
    • +16 (16 voturi)    
      Are dreptate Dragnea! (Miercuri, 27 aprilie 2016, 19:19)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

      Ca să ajungi la pășuni cu iarbă grasă trebuie să ai curaj să te arunci în râul plin cu crocodili DNA. Și dacă sunt suficenți de mulți politicieni ce merg grupat și ordonat, crocodilii n-au nicio șansă.
      • +6 (6 voturi)    
        mulți politicieni ce merg grupat și ordonat (Miercuri, 27 aprilie 2016, 21:41)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        se mănâncă între ei! Ca șobolanii!
  • +66 (74 voturi)    
    Tătuca Ilici (Miercuri, 27 aprilie 2016, 14:41)

    mr_mojo [utilizator]

    A simțit nevoia sa intervina, nu cumva partidul sa o ia - Doamne ferește - pe căile pierzaniei (a se citi normalitate, bun simt, etc.).
    Si sigur, daca el simte ca acea condamnare e pe nedrept, atunci judecătorii aia sunt degeaba, stie el mai bine. Ar trebui sa ul scuture si pe el un pic cu mineriadele si dosarul Revoluției ca sa își vada lungul nasului (dar și rolul nefast in evoluția României).
    • +9 (11 voturi)    
      batranul komsomolist (Miercuri, 27 aprilie 2016, 20:40)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      a intervenit in favoarea utilizarii traditionalei batiste pe tambal - poate in ideea in care l-ar fi avut pe Zgonea ca fidel daca reusea sa-l salveze

      nu i-a iesit, pentru ca Dragnea este cel mai siret si pervers conducator pe care l-a avut PSD in ultimii ani - o sulfa de tip oriental, care ar fi facut cariera si in timpul lui Stalin = cu alte cuvinte un om perfect pentru conducerea Partidulu in asemenea vremuri
  • +73 (81 voturi)    
    Marele partid (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:02)

    Malone_M [utilizator]

    Acest partid care musteshte de democratie si corectitudine iata ca-si mai executa un membru care nu urmeaza calea dreapta trasata de monstrul octogenar ilici si care trebuie respectata orbeste de membrii cotizanti.
    Grav nu e ca lacatusul in costum Armani va fi "ejaculat vanghelian" ci ca multi romani vor vota iar cancerul de la radacina celor trei trandafiri rosii. Si asta si pentru ca alternativele politice sunt la fel de gaunoase si lispite de orice credibilitate.
    • +42 (48 voturi)    
      vai de Zgonea.... (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:33)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Malone_M

      a spus ei el o data adevarul, poate singura data in viata lui de pana acum, si s-a trezit exclus din partid din cauza acestui lucru.
      Of, of, of si vai, vai , vai
  • +66 (72 voturi)    
    Liviule,tu doar la puscarie mai poti face "echipa" (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:15)

    Plagarus [utilizator]

    ....cu colegii PSDei.Poate-l intalnesti si pe " doctorul " Ponta Viorel si veti face o conducere bicefala !
  • +71 (75 voturi)    
    Dragnea NU pleca ! Din interior trebuie distrus ! (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:26)

    mirceacr [utilizator]

    Dragnea, NU demisiona.

    Esti emblema PSD. Partidul trebuie distrus din interior. Unul cate unul vor fi sacrificati.

    Estiultima speranta pentru dizolvarea PSD.

    Daca nu acum atunci cand, daca nu tu, atunci cine ?!
  • +38 (42 voturi)    
    Hot la hot (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:27)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Hotul de voturi Dragonea nu ma poate face echipa cu seful Deputatilor Penali. Curios!
    • +10 (14 voturi)    
      urzeala (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:49)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      tronurilor - real life, in episoade originale, atat de originale ca nici ilici nu le cunoaste (ce sa mai zicem de obama) dar le aproba. :))
      • +5 (7 voturi)    
        Seria 6 (Miercuri, 27 aprilie 2016, 21:43)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        ep. 1 - Recunosc că știrile despre psd sunt mai fascinante decât GoTh
  • +34 (38 voturi)    
    Cica e partid democratic (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:28)

    Pac-pac [utilizator]

    Cica asta e partid democrat (PSD = Partidul Social Democrat) care-si elimina un lider pentru a avut curajul la o opinie pertinenta la adresa conducatorului partidului.
    Hai despre Geoana mai inteleg, ca ala era si prost si fitilist si cu prieteni dubiosi gen Vanghelie... dar Zgonea?!?

    Si daca judecam pragmatic, mesajul lui Iliescu e corect pentru ca membrii de partid si simpatizantii de stanga (in special cei anti-Basescu) nu dau doi bani pe motivul pentru care a fost condamnat Dragnea. Cainii latra la TV, ursul trece si ia primariile.
    • +23 (27 voturi)    
      Nu-i adevarat (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:41)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      "Social democrat" nu inseamna democrat.

      "Social democrat" e doar un alt mod de a spune "comunist".
      • +4 (6 voturi)    
        Corect si asta (Miercuri, 27 aprilie 2016, 18:22)

        Pac-pac [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

        Multumesc pentru traducere. Nu te contrazic. Este cat se poate de pertinenta.
    • +12 (14 voturi)    
      raspuns Pac--pac (Miercuri, 27 aprilie 2016, 18:08)

      Livut [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      PSD nu a fost nicioadata un partid democratic - provine din PCR condus inceput de tov Iliescu ex secretar PCR ( criminal vezi lovitura de stt din 89 mineriadele si favorizarea infractorilor )si are toate caracteristicile PCD dictatura minciuna hotie
      ROMINI DESTEPTATIVA ODATA
      • +1 (1 vot)    
        DA (Joi, 28 aprilie 2016, 4:15)

        burebista [utilizator] i-a raspuns lui Livut

        Adevarl gol golut .Asa este TREZESTE ROMANE
  • +36 (42 voturi)    
    Va fi sau nu va fi 'zgonit din PSD (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:32)

    ipolitic [utilizator]

    e o chestiune secundara. Mai important e show-ul. Din moment ce au inceput sa se impuste intre ei, nici Ilici nu-i mai opreste.
  • +51 (55 voturi)    
    partidul penal-democrat (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:35)

    DSS [utilizator]

    PSD ar trebui sa-si schimbe numele in PPD, Partidul Penal Democrat. E normal ca in fruntea partidului sa fie un hot dovedit. Doar nu credea cineva ca Dragnea e imaculat? Casa lui cat 3 palate de la Alexandria sigur nu e facuta din salariu de la stat
    • +24 (28 voturi)    
      Cum sa nu ? (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:58)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui DSS

      Este un tovaras de nadejde, foarte econom, a pus banut peste banut si si-a facut un ditamai domeniul.

      Asa am fi putut face si noi, oricare dintre noi, dar noi nu, noi am preferat sa bem si sa petrecem, ca greierele din fabula, in timp ce el, Dragnea, a muncit ca o furnicuta.

      Cinste lui !
    • +19 (23 voturi)    
      PPD (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:29)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui DSS

      PPD= partidul penal demascat,nu democrat.de unde atata democratie ?
    • +1 (1 vot)    
      Nu poate (Miercuri, 27 aprilie 2016, 22:34)

      Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui DSS

      Exista marca inregistrata la OSIM: Pe Na Le.
  • -26 (36 voturi)    
    Foarte bine,daca n-ai simt politic, (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:42)

    xrogo [utilizator]

    si te mai si faci de cacao,vezi Mihai Viteazul,da-te domnule la o parte,oricum nu stiu cum ai ajuns in asa pozitie!!!
    • +6 (10 voturi)    
      raspuns xrogo (Miercuri, 27 aprilie 2016, 18:11)

      Livut [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      esti colectionar de voturi negative datorita prostiilor postate - cat te plateste PPD ?
      • +2 (2 voturi)    
        Ma plateste cat sa traiesc decent, (Joi, 28 aprilie 2016, 14:41)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Livut

        iar in privinta minusurilor,abia daca nu le primeam intram la idei,eu iau bani mai multi pe minusuri !!!
  • +26 (30 voturi)    
    hahaha (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:43)

    tecumseh [utilizator]

    era prea bun pentru ei :)
    • +14 (18 voturi)    
      adica nu ciordea cot la cot cu ei ? (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:13)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui tecumseh

      si d'aia l-au expulzat ?
      • +16 (20 voturi)    
        Permite-mi sa aduc o completare la cele (Miercuri, 27 aprilie 2016, 17:09)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        spuse de tine pt ca Dragnea tocmai ce a anuntat ca "procesul de modernizare a partidului va continua neabatut indiferent de ceea ce s-a intamplat astazi". De asemeni, la fel va continua si "procesul de profesionalizare a partidului".

        PS. mniku, ai dreptate. Intr-adevar "nu ciordeau cot la cot", iar "modernizarea" si "profesionalizarea" au in vedere, evident, procedurile de ciordeala.
        PPS.. Ca doar nu va gandeati la altceva !
        • +6 (8 voturi)    
          "profesinalizarea meseriasilor" in action (Miercuri, 27 aprilie 2016, 17:38)

          mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Oare cum va continua si "procesul de profesionalizare a partidului" ? la Rahova sau la Marinescu

          Pai da, cum incearca unu sa-si spuna opinia cum se apasa "involuntar" si nevinovat butonul eject.

          ca o cocluzie: grupul ingractional organizat s-a "intarit"
          • +5 (7 voturi)    
            Cred ca vor experimenta la Rahova (Miercuri, 27 aprilie 2016, 23:02)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

            ce-au inventat inaintasii lor : celula de partid.
            In prima, Liviu cu Viorel. A doua Sova cu Hrebe (Hrebe n-a terminat inca sa-i expuna planul prin care urmeaza sa-l faca pe Dan presedintele PSDR(R) ; R vine, evident de la sediul social, adica de la Rahova). In a treia, Ghitza si Vanghelie (asta-i celula exclusilor si a plecatilor de buna voie) si as putea continua dar ma opresc pt ca nu sunt destule celule la Rahova care sa-i poata adaposti pe toti penalii grei din PSD.
  • +24 (28 voturi)    
    FRATIA PENALILOR ! (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:56)

    Susufler0 [utilizator]

    Aveau si ei unul nepenal (cel putin deocamdata !) si
    l-au sfasiat, l-au alungat din haita.

    PS.1 In tara, fratiile penalilor candideaza intr-o veselie si se pare ca naivele, proastele "antilope Gnu" le vor vota in corpore, pt ca mai apoi sa fie consumate de pradatorii pe care cu inconstienta i-au adus in fruntea turmei, desi stiau la ce se expun.
    PS.2 Zgoneeea, a ajuns sa fie dat de exemplu de cinste, corectitudine si verticalitate ! Cine ar fi crezut !
    PS.3 O blandete de neinteles a ICCJ a creat un erou pozitiv si unul negativ. Nu era cazul !
  • +7 (13 voturi)    
    ... (Miercuri, 27 aprilie 2016, 15:57)

    Nakamicius [utilizator]

    Trebuia sa plece Dragnea clar, dar nici cu Zgonea care este un lacatus mecanic, nu e nici o pierdere :)))
    • +14 (18 voturi)    
      Nu e pierdere, desigur... (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:32)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Nakamicius

      chiar ma bucur ca a zburat, grav este insa CUM.

      Deci in PSD cine nu este de acord cu seful, zboara. Scurt si cuprinzator. Cu adevarat democratic ! PSD-ul este un loc unde se nasc si se schimba idei, este o adevarata Agora ! Heh.......

      Ar fi haios, daca nu ar fi atat de tragic !
  • +21 (25 voturi)    
    De speriat (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:00)

    tiana [utilizator]

    Cum să-l dai afară din partid doar pentru că are altă părere? Bună/Rea cum o fi!

    Pe mine mă sperie acești oameni...

    Pe mine mă îngrozesc acest fel de oameni!
    • +5 (7 voturi)    
      foarte bine faci..stai departe de ei! (Miercuri, 27 aprilie 2016, 22:05)

      srah [utilizator] i-a raspuns lui tiana

      serios, uita-te la dragnea sa vezi ce bine isi controleaza timbrul vocal si cauta prin psihologie...se spune ca cel mai bine se controleaza : psihopatii !!

      :)) haios, nu ? :D
  • +23 (29 voturi)    
    Ma intreb ... (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:05)

    blackarrow [utilizator]

    dupa circul asta ce om serios ar putea pretinde ca PSD e vreun soi de partid democrat , cand e tot mai vadit ca e un fel de trib al penalilor ,in care ai autoritate numai daca esti un mare penal, hot ,plagiator sau diverse alte "calitati " care sa-ti permita sa dai din coate in mediul ala infestat .
    Cred ca daca -prin absurd -se scula unul acolo, in sedinda CPEx sa zica ca Zgonea a avut doar o opinie care merita discutata , l-ar fi linsat pe loc , atit de hiene sunt .
    Aia care populeaza PSD-ul la varf sunt niste specii nesimtite , cei de la baza si aia de-i voteaza sint fie interesati, fie naivi (ca sa nu zic prosti) sau dusi cu pluta .
  • +20 (24 voturi)    
    Corpul bolnav de cancerul talhariei exclude (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:12)

    Maniu [utilizator]

    automat orice molecula sanatoasa.
  • +9 (13 voturi)    
    Yay, ce bucurie, ce-mi aud (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:29)

    Cuca [utilizator]

    urechile - "Unanimitate".... Of, nostalgie, nostalgie.... cand tot poporul, in unanimitate, plesnea de fericire si-l alegea iarasi si iarasi pe stimatul si iubitul Tovaras Secretar General.....

    Ceausescu n-a murit - Ceausescu este printre noi.
  • +23 (27 voturi)    
    Nu ca l-as iubi pe Zgonea... (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:33)

    mariage [utilizator]

    Ma gandesc insa ca cei de la Kamikaze au nimerito
    din plin. Zgonea a fost exclus fiinda era fara cazier, strica imaginea PSD.
    • +5 (7 voturi)    
      raspuns mariage (Miercuri, 27 aprilie 2016, 18:16)

      Livut [utilizator] i-a raspuns lui mariage

      Ai dreptate dar acesta poate fi un joc ca sa ii faca loc lui Ponta care era in moarte clinica politic - ii trebuia si lui un post important in parlament - un plagiator cu multe dosare penale ajunge sa conduca Camera Deputatilor - Bravo parlamentari PSD/PPD - o sa distrugeti complet imaginea PSD ( daca mai avea imagine)
      • 0 (2 voturi)    
        „dacă mai avea imagine” (Miercuri, 27 aprilie 2016, 20:11)

        comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Livut

        - nu știu dacă a avut vreodată, sub alt nume; sigur nu de când îl cheamă așa.
  • +10 (14 voturi)    
    Acum mi-e clar, (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:33)

    comentatordiletant [utilizator]

    PSD - partid de dalmațieni; TOȚI sunt pătați, chiar și cei ce par albi le au în codul genetic și le vor arăta mai devreme sau mai târziu; cei care chiar n-au pete sunt ușor de recunoscut de membrii clanului și eliminați urgent - pun în primejdie însăși rațiunea de a fi a haitei...
  • +15 (19 voturi)    
    Daca mafia PSD l-a dat afara pe Zgonea (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:40)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    inseamna ca Zgonea e destul de bun, din moment ce oamenii buni nu sunt tolerati in PSD, ci numai slugile fara constiinta si respect de sine.

    Bucura-te Zgoneo! E un lucru bun!
  • +5 (9 voturi)    
    ALDE (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:54)

    tontu [utilizator]

    Si uite asa, prin inregimentarea lui Zgonea, ALDE poate deveni cel mai tare din parcare: Calin presedinte peste senatori, Valeriu peste deputati. Cat despre Liviu, el se dovedeste a fi un "demn" urmas al predecesorilor Iliescu, Nastase, Ponta; puscariasi sau puscariabili si ei...
  • +9 (13 voturi)    
    Nu am inteles cum e cu acest vot (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:54)

    V. Veroiu [utilizator]

    E vorba de doi pesedisti, de antilope, hidrografie, crocodili si alte jivine, de inchizitie si trecut, de interiorul partidului.

    Am inteles insa despre ce nu e vorba: nu e vorba de mine, de tine, de tara, de viitor.
    • +1 (1 vot)    
      Antilop,interlop,PSDlop (Joi, 28 aprilie 2016, 20:12)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      antilope care au mancat crocodilul-citat din Dragnea-are ceva rezonante cu lupii nostri imbracati in blana de oaie
  • +7 (11 voturi)    
    A fost descapatzanat a doua oara Mihai Viteazul? (Miercuri, 27 aprilie 2016, 16:56)

    Plagarus [utilizator]

    Si cu asta Basta ?
    Nicidecum.
    Zgonea-i cu Priboi si lefegii cu puscoacele ,la cortul comandantului vremelnic !
    • +4 (8 voturi)    
      raspuns Plagarus (Miercuri, 27 aprilie 2016, 18:20)

      Livut [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Te rog frumos nu compara un srungar analfabet cu un erou national Mihai Viteazu. Nici in gluma nu poate fi comparat un personaj toxic cu un erou care s-ia dat viata pt romani - NU E DREPT
      • +5 (5 voturi)    
        Corect,dar strungarul i-a facut armura lui M.V (Miercuri, 27 aprilie 2016, 20:09)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Livut

        Mihai Viteazu este deja cunoscut de elevii din "bazinul " electoratului PSD,sub porecla “Colegul lui Valeriu Zgonea”.
    • +4 (6 voturi)    
      sic transit gloria mundi (Miercuri, 27 aprilie 2016, 18:41)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      asa trecu valerica otul, in traducere libera.
      o viata inchinata partidului !
      sa fie primit !

      poate pune de'un partid, tot social demokrat, joint adventure cu marean. :)
      lupta contiunua, viktoria e sigura.
  • +1 (7 voturi)    
    urmatorul presedinte (Miercuri, 27 aprilie 2016, 17:09)

    xanti [utilizator]

    Codrin Stefanescu
    • +3 (5 voturi)    
      eroare (Miercuri, 27 aprilie 2016, 17:33)

      chiuariu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      mai spurcat la gura e sherban nicolae. ala va fi.
  • +12 (16 voturi)    
    PSD =PCR (Miercuri, 27 aprilie 2016, 17:18)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Partidul unanimitate. Partidul unde nu poti sa ai alta parere. Cum sa iti critici seful? E un grav delict desi seful e condamnat penal.
    E in alt partid altfel? Nu.
    Ducem in continuare mostenirea PCR. Romania ,e o Mauritanie a Europei.
  • +5 (5 voturi)    
    LoL (Miercuri, 27 aprilie 2016, 17:35)

    Qwertz [utilizator]

    Zgonea zgonitul !!!
  • +3 (7 voturi)    
    Zgonea... (Miercuri, 27 aprilie 2016, 17:39)

    dekar [utilizator]

    ... a fost in partd intruchiparea ,pana la obedienta,a yesman-ului.A pus in practica,a aplicat si executat fara cracnire,ani de zile, decizia sefului.Si iata,la prima zvacnire de decenta,la primul NO argumentat, a fost zvarlit afara ca o masea stricata. Intr-un grup mafiot autentic,ca-n filme ar fi fost ,probabil,impuscat sau calcat cu masina.Excluderea lui Zgonea se armonizeaza perfect cu "alegerea" (pun cu ghilimele cuvantul alegerea fiindca a alege inseamna cel putin dintre doi) lui Dragnea la sefia partdului.E mizerabil ca n-a existat o voce macar ,oricat de firava,care sa sparga unanimitatea votului din plen.Oribila adunatura .Sunt dezolat in raport cu cateva persoane pe care le stimam din PSD.Turma s-a omogenizat ; zadarnica o boaba de cristal intr-o galeata cu laturi.
  • +3 (7 voturi)    
    masculul alfa (Miercuri, 27 aprilie 2016, 17:41)

    chiuariu [utilizator]

    era dragnea. dar tu, in loc sa faci cum zice el, ai luat-o pe aratura. si te-a mancat krokodilu. ce naiba, esti pesedist inrait in toate cele si n-ai auzit de disciplina de partid?
  • +4 (8 voturi)    
    Banuiesc ca or sa-l aduca pe Monta la sefia (Miercuri, 27 aprilie 2016, 17:46)

    deval [utilizator]

    camerei ,
    1 ca nu mintea nimeni ca el, si partidul nu mai are gurist care sa vorbeasca de la usa cortului,
    2 ca e fruntas la infractiuni (plagiat fara de care era cel mult un jurist la o primarie de comuna, praduirea bugetului in haita, memorandumuri cu cadoriseli etcetc;
    3 sa ia si el o condamnare mai cu suspendare...
  • +5 (9 voturi)    
    comentariu (Miercuri, 27 aprilie 2016, 17:53)

    Livut [utilizator]

    Ce a facut PSD sub comanda nociva Dragnea/Iliescu demonstreaza inca o data ca PSD este un PCR autentic in care cine nu era deacord cu idioteniile liderilor era alungat. Poate fi un jnoc pt. ai face loc lui Ponta in politica si astfel PSD/PCR va fi condus de un condmnat penal avind ca presedinte la camera Deputatilor un plagiator cu multe dosare penale Ca sa nu mai vorbim ca multi PSD hoti prin definitie cad ca mustele la DNA Totul are si un aspect pozitiv - poate romanii se trezesc macar in anul alegerilor.
    II uram lui Dragnea/Ponta etc multi multi ani la puscarie spre binele romanilor
    Asa sa ne ajute Dumnezeu
  • +8 (12 voturi)    
    vi-l amintiti pe puie monta? (Miercuri, 27 aprilie 2016, 18:08)

    Sorrows [utilizator]

    cadavrul politic ponta? pregatiti-va sa-l vedeti presedintele camerei deputatilor.

    Ce se intampla zilele astea si ce va urma va aduce foarte mult cu 2012: psd-ul vrea sa-si securizeze victoria in primul rand la locale si in al doilea rand la parlamentare.

    Cine are ochi de vazut, sa vada. Institutiile statului sunt luate cu asalt de doua tipuri de politicieni cu probleme penale: cei aflati inca in anchete sau instante inferioare si cei condamnati definitiv. Oricum ar fi, asaltul acesta al puscariabililor n-a avut niciodata o asemenea anvergura.

    Credeati ca s-a schimbat ceva dupa Colectiv? Nu. Javrele au iesit la atac si sunt mai inversunate ca oricand.
    • +3 (5 voturi)    
      este o aberatie (Miercuri, 27 aprilie 2016, 21:23)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      ... faptul ca in momentul in care cineva este condamnat definitiv pentru coruptie sau pentru manipularea grava a proceselor electorale nu primeste si o perioada de 10-15-20 de ani interdictie pentru a fi ales sau pentru a fi numit in functii publice ... altfel nu se poate rezolva problema

      noi avem primari care au fost realesi dupa ce au iesit din puscarie pentru pentru coruptie - pe care o facusera in aceeasi functie !
      iar acum Dragnea va conduce bine-mersi campania pt locale a PSD la nici o luna dupa ce a fost condamnat la inchisoare (cu suspendare) pentru manipularea unei alte campanii electorale

      adica ar fi trebuit sa spuna Judecatorii: ok moshule, ti-ai luat 2 ani inchisoare, iti dam cu suspendare, dar tu nu mai ai nici o treaba cu politica sau cu functiile publice de decizie pentru 15 ani de acum inainte - la revedere !
      pana la urma puteau sa-i interzica sa aiba si functii in Partide politice oficiale pentru ca era considerat un pericol public pentru viata politica ...
      • 0 (2 voturi)    
        uite o propunere de modificare a legislatiei (Joi, 28 aprilie 2016, 11:48)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui silviu_dumitrescu

        O sa iau ideea Dvs. si o sa o trimit mai departe - poate se ajunge intr-un final la amendarea legislatiei astfel incat naparcile astea sa nu mai benficieze de functii politice.

        Multumesc.
    • +1 (3 voturi)    
      posibil (Joi, 28 aprilie 2016, 11:51)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      Este de urmarit - cred ca scenariul propus de dvs. se va derula incurand.

      Da - javrele au iesit la atac, sunt mai inversunati ca oricând si pentru ca unii, din afara tarii, ii sustin.

      Si aici stim despre cine vorbim!
    • +1 (3 voturi)    
      rtaspuns Sorrows (Joi, 28 aprilie 2016, 13:03)

      Livut [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      Ai dreptate JavrelE suNt disperate simt ca le fuge pamantul ( PUTEREA) de sub picioare iar DNA ii asteapta Il vor folosi pe Dragnea cu experienta in falsificarea alegerilor. Cted ca exista un Dumnezeu care ii va ajuta pe romani astfel incat anul 2017 sa insemne caderea comunistilor de la putere - dar trebuie sa ne ajutam si noi oamenii cinstiti , sa ne trezim si sa votam in consecinta.
      ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU
  • +5 (9 voturi)    
    E ca o recunoastere...in psd (Miercuri, 27 aprilie 2016, 18:32)

    rov [utilizator]

    ce fel de om poti fi daca votezi un puscarias ca sef?
    dar ce partid poate vota in unanimitate un penal?
    PSD= JUNGLA ROMANIEI...sa nu profite rusia de ea...
  • +2 (6 voturi)    
    furtuna intr-un pahar cu apa (Miercuri, 27 aprilie 2016, 18:33)

    Razvan_M [utilizator]

    Cel mai probabil este un exercitiu de imagine si de forta, atat de specific comunistilor. In felul asta cine mai indrazneste din PSD sa mai zica ceva de Dragnea?
    Dar sunt sigur ca le place, ca doar n-or sa lase din mana potentialul de ciordeala pe care-l au sub Partid.
  • +3 (7 voturi)    
    Bai l-am gasit... (Miercuri, 27 aprilie 2016, 19:20)

    Gigi Kent [utilizator]

    Zgonea e dintre aia care nu se uita la Antena 3 ci la National Geographic :)
  • +4 (8 voturi)    
    sadismul PSD-ist... (Miercuri, 27 aprilie 2016, 19:41)

    astronaut [utilizator]

    sau executie de tip comunist , dar cum naiba sa fie altfel , cine se aseamana se aduna , cine sufla in front e executat !!! Halal ''partid democrat '' si social pe deasupra !!
  • +1 (5 voturi)    
    Va dati seama ce s-ar petrece in PSD (Miercuri, 27 aprilie 2016, 19:54)

    Susufler0 [utilizator]

    daca ar aparea in perioada imediat urmatoare un dosar penal la DNA pe numele lui Zgonea ? Nu... gresiti, nu bairam, ci bulversare. Ce bulversare ! Ce rasturnare de valori si totodata de situatie ! Va dati seama ce proces de recuperare a fratelui pierdut ar avea loc in PSD ? Ce regrete si ce remuscari si de-o parte si de alta ! Cum ar incepe Zgonea sa se repozitioneze... cum ar incepe PSD sa dea inapoi. Cum s-ar arata iertator si marinimos Dragnea cu "oaia" Zgonea ratacita de turma ! Cum i s-ar lua valul de pe ochi lui Valerica si cum i-ar jura el credinta eterna lui Liviu ( "Prietenului meu, Liviu"). Aproape ca mi-as dori sa se intample treaba asta, pt a -mi reconfirma teoria. In PSD sunt toti o apa si-un pamant.

    PS. Sa vedem, asa e sau Valerica e exceptia care confirma regula ?
  • +1 (3 voturi)    
    Viata bate filmul (Miercuri, 27 aprilie 2016, 22:00)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Astept ziua cand membru' de onoare Ion Marcel Ilici Iliescu alaturi de Walter Roman , Gelu Voican si Silviu Brucan vor fi condamnati pentru crimele de la revolutie. Ultimul post-mortem.
    • +2 (4 voturi)    
      Walter Roman e tatal lui Petre Roman (Joi, 28 aprilie 2016, 10:47)

      SkyDan [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      tot un criminal comunist notoriu oricum.
    • -2 (4 voturi)    
      FARA EI NIMIC (Joi, 28 aprilie 2016, 10:55)

      EmilNae [anonim] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      stimabile fara ei cei pe care tu ii faci criminali azi faceai politica partidului cu cincinalul in trei ani nu in cinci ani sau erai student sau elev de frunte.Asa ca in loc sa-i faci criminali ca ei chiar nu au omorit pe nimeni sa le multumesti ca datorita lor scrii azi pe blog, esti liber sa debitezi ce vrei tu.Sa nu o bagi pe aia cu asa-i era mersul europei ca daca nu erau ei mersul nostru al fi fost poate altul.Ia exemplul coreei de nord o enclava comunista intr-o mare de tari necomuniste.
      Cit despre mortii revolutiei eu au trait direct asta eram in deplina maturitate facusem armata cu vreo 15 ani in urma si am vazut totul.99% din morti au fost ca s-au omorit intre ei din incompetenta conducatorilor militari si a diversiunilor si 1% au profitat de evenimente ca sa se razbune pe X sau Y.
      Asa ca terminati cu aceasta poveste.Asa este viata bate filmul iar ceia ce sustineti voi este film nu viata deci te contrazici singur.
      • +1 (3 voturi)    
        Divrsiunile (Joi, 28 aprilie 2016, 13:37)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        De care vorbiti au fost planificate,;exista dovezi certe si martori care-i incrimineaza pe cei enumerati. Ei sunt direct raspunzatori si trebuiesc trasi la raspundere .Caderea comunismului in Europa de Est era iminenta si ireversibila la acea vreme.
  • 0 (2 voturi)    
    Strungarul si politica !!!,baba si mitraliera ! (Joi, 28 aprilie 2016, 8:56)

    andreesanu [utilizator]

    Valerica a dat cu mucii in fasole !,greu de cap si strungarul nostru s-a dovedit ca n-a prins nici politica
    dupa ureche . Cum SFORARUL Dragnea are clasa in munca de partid ,a invatat ceva de la Michi Spaga ,ceva de la cutra de Iliescu asa ca orce CANIN SE RUPE IN CURUL BATATORIT A FOSTULUI SECRETAR GENERAL AL PSD !!!.
    Ce-i uneste pe PSD este doar pofta de capatuiala si frica de DNA ,ca in rest s-ar sfisia unii pe altii ca si salbataciunile.
  • +1 (3 voturi)    
    decizie corecta (Joi, 28 aprilie 2016, 10:54)

    Francisc 1 [utilizator]

    nu poti fi asa de sus in psd fara sa ai macar un dosarel penal ceva...
  • 0 (2 voturi)    
    apar clar PSD=coruptie + ceva ce nu vreau sa scriu (Joi, 28 aprilie 2016, 11:42)

    ..13 [utilizator]

    Executia lui Zgonea arata adevarata fata a politicii promovate de PSD.

    Nu cred ca va mai avea puterea sa renasca la alegerile locale, dar puterea si influenta sovietica nu uita si nu iarta niciodata...

    Alegerile locale vor fi o mare batalie pentru continuarea procesului de democratizare in RO.
  • +1 (3 voturi)    
    in pesedea (Joi, 28 aprilie 2016, 13:06)

    timp tamp [utilizator]

    se aplica legile bolsevicilor: cel mai vestit infractor devine tatucul conducator
    • 0 (0 voturi)    
      L-A INTRECUT? (Joi, 28 aprilie 2016, 18:20)

      EmilNae [anonim] i-a raspuns lui timp tamp

      domnule
      in psd DEVINE tatucul lor, adevarat nu a fost tatucul lor cum a fost fostul presedinte.Nu uita anpr, maicrosoft etc etc cu primul tatuc al tarii la butoane.
      Asa ca uita-te si in gradina voastra ca a fost mult mai manoasa, icomparabil cu un termopan sau cu o zugraveala. Pe bune ADEVARATA HOTIE nu a fost si nu este la psd ci in alta parte stii tu unde dar te faci ca nu o vezi.Nu ca nu ar fi ca se loveste si un orb de hotiile voastre dar cei din psd NU SINT HOTII VOSTRI adica hotii buni, ca cei din psd sint cei rai


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version