ACTUALIZAT

Retragerea lui Marian Munteanu din cursa pentru Primaria Capitalei, discutata de conducerea PNL/ Mai multe sedinte, programate pentru miercuri

de D.T., I.R.     HotNews.ro
Marţi, 19 aprilie 2016, 19:49 Actualitate | Politic

Marian Munteanu
Foto: Agerpres
In cursul serii de marti au existat tot multe informatii referitoare la o iminenta retragere a lui Marian Munteanu din cursa pentru Primaria Capitalei, au declarat pentru HotNews.ro surse din PNL.

Vezi mai jos fimul serii de marti pe aceasta tema

22.05: De la sediul PNL din Aleea Modrogan a plecat si Alina Gorghiu, fara sa faca declaratii jurnalistilor.

21:50 La aceasta ora la sediul PNL mai este doar Alina Gorghiu si consilierii ei. O decizie in privita candidaturii lui Marian Munteanu este asteptata la sedinta Biroului Permanent National programata pentru miercuri.

21:40
Nu mai exista in acest moment vreo indoiala ca liberalii sunt impartiti in doua tabere, pro si contra Marian Munteanu, ca despre eventuala retragere s-a discutat in aceasta seara, dar nu s-a ajuns la o decizie.

21:05
Vasile Blaga a plecat de la sediul PNL. Cand a fost intrebat daca se discuta despre retragerea lui Marian Munteanu, acesta a raspuns: "Discutam maine"

20:25
Principalele televiziuni de stiri, Digi24, Antena 3 si B1, au intrat in regim de breaking news despre disputele din PNL in jurul unei eventuale retrageri a lui Marian Munteanu, in timp ce Realtiatea TV, care l-a promovat intens, nu a difuzat pana la aceasta ora nicio informatie despre acest subiect.

20:43
Marian Munteanu a anuntat si el, pe Facebook, ca a cesionat toate actiunile pe care le detine in societati comerciale.

Iata mesajul sau:

"Dragi prieteni,
Astazi am decis si initiat cesionarea tuturor partilor sociale pe care le detin in societati comerciale.
Doresc ca activitatile mele politice sa nu aiba efecte asupra activitatilor pe care aceste entitati le dezvolta sau asupra unor oameni care nu sunt implicati politic.
Din acelasi motiv am initiat retragerea mea din unele organizatii neguvernamentale.
Marian Munteanu"



20:40 O conferinta comuna de presa a copresedintilor Alina Gorghiu si Vasile Blaga este anuntata pentru miercuri seara, potrivit unor surse din PNL

20:35 In sedinta PNL, care este in derulare, Teodor Atanasiu discuta despre ce strategie de campanie trebuie aplicata pentru candidatura lui Marian Munteanu

20:32 Surse: Mircuri, la ora 15, sedinta de strategie legata de Bucuresti, la care este anuntata participarea lui Gorghiu, Blaga si Predoiu

20:25 Teodor Atanasiu, intrebat daca Marian Munteanu s-a retras din cursa pentru Primarie: "Azi Marian Munteanu s-a retras din consiliile de administratie din ONG-urile in care facea parte si a cesionat actiunile pe care le avea la anumite firme. De alte retrageri nu stiu insa urmeaza o sedinta cu liderii partidului la celalalt sediu, din Modrogan".

De notat ca Atanasiu este cel care l-a propus pe Marian Muntea si urma sa se ocupe de campania lui.

Atanasiu a mai precizat ca "nu i-a cerut nimeni retragerea" lui Marian Munteanu.

-----

Mai multe semne au anuntat aceasta posibila retragere, incepand cu delimitarea presedintelui Klaus Iohannis si continuand cu delimitarea propriilor candidati de sector, Ovidiu Raetchi si Razvan Mironescu.

Surse din PNL au declarat pentru HotNews.ro ca o serie de actiuni electorale programate pentru sfarsitul saptamanii in tara, si la care ar fi urmat sa participe copresedintii Alina Gorghiu  si Vasile Blaga, au fost anulate.

Eduard Hellvig, directorul SRI, a declarat intr-un interviu pentru Evenimentul Zilei ca nu il cunoaste pe Marian Munteanu si ca nu a avut nici o legatura cu candidatura acestuia din partea PNL la Primaria Bucuresti.

Intrebat "deci nu aveti nicio legatura cu candidatura lui Marian Munteanu?", Hellvig a spus: "Nu, categoric, nici macar nu il cunosc".

In jurul orei 19:50, Marian Munteanu a fost vazut plecand intr-o masina din sediul din Modrogan 1.

Conducerea PNL Bucuresti s-a reunit in sedinta, marti seara, pentru a discuta situatia candidaturilor din Bucuresti, iar candidatii la primariile de sectoare au fost de asemenea convocati, urmand ca intalnirea sa aiba loc in jurul ore 20:00, dupa incheierea sedintei PNL Bucuresti, potrivit Mediafax.  La aceasta ultima sedinta era anuntata si participarea lui Marian Munteanu.










16862 vizualizari
  • +15 (19 voturi)    
    Cred ca cel mai bine..... (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:01)

    gigiN [utilizator]

    ...ar fi sa nu mai aiba un candidat propriu-deja a devenit circ chestia cu..."numeroasa"rezerva de cadre a pnl.
    • -2 (6 voturi)    
      Basescu. Traian Basescu (Miercuri, 20 aprilie 2016, 8:25)

      don giovanni [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Astazi se anunta candidatura lui Traian Basescu la Primaria Capitalei din partea PNL, si unificarea prin absorbtie dintre PMP si PNL.
  • -4 (26 voturi)    
    nu e suficient (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:03)

    Mazeta [utilizator]

    Marian Munteanu rebuie bătut și aruncat în fântâna de la Universitate, să fie lecție și pentru ceilalți golani.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu-i frumos din partea ta, Mazeto ! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 1:19)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu te stiam cu porniri de-astea violente. Asta-i exemplul pe care il dai tu ? Esti "magar si violent" ?
      • +3 (5 voturi)    
        E clar! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:30)

        Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Mazeta te-am prins. Esti Ion Iliescu nebunule, ca prea le zici tovaraseste!
        • +2 (2 voturi)    
          Hait, m-am ars ! M-a descoperit... (Miercuri, 20 aprilie 2016, 12:52)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

          Nea Vali, fii si matale milos, acuma ca te-oi ajuta poate si eu vreodata.
    • +3 (3 voturi)    
      + (Miercuri, 20 aprilie 2016, 2:03)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      infierat in presa de partid
  • +2 (12 voturi)    
    probabil ca au facut niste sondaje (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:03)

    mihaiff [utilizator]

    ... si au vazut ca nu are sanse
    • +1 (1 vot)    
      mai repede nu. (Miercuri, 20 aprilie 2016, 0:43)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui mihaiff

      e doar pressa, n'a intrebat nimeni boboru'.
      ei nici nu cred in opinia publica, care nu'i tot aia cu pressa...libera.

      boboru' s'a prins de mult, de cand cu zicala ca, ati mintit poporu' cu tembelizoru'....
  • +6 (12 voturi)    
    HAI goghiu iesi la rampa (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:07)

    rov [utilizator]

    sa vedem cum e la testul cu alegatori...
    blaga a vazut.
  • -4 (10 voturi)    
    Munteanu. (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:11)

    MirceaGeorgescu1 [anonim]

    Vai de Bucuresti! Votanti sunt, candidati ioc!
  • +2 (12 voturi)    
    Vor candidat din societatea civila? (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:15)

    cato [utilizator]

    Deja e in cursa. Stim bine cum il cheama.
  • +4 (12 voturi)    
    Dacă îl retrag și pe Munteanu... (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:18)

    Nyk1 [utilizator]

    ...nu mai rămâne decât să-l propună candidat pe câinele Vasile.
  • +7 (17 voturi)    
    ! (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:20)

    Kpriciu [utilizator]

    Liberalii să se retragă de tot. La fel si pesedeii, unepereii,samd. Pentru România astfel de politicieni reprezintă tot ce e mai rău. Le-a ajuns 27 de ani în care si-au bătut joc de tară. Marian Munteanu ar avea șanse mai mari candidând independent.
    • +1 (5 voturi)    
      si sa ramana (Miercuri, 20 aprilie 2016, 7:43)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Kpriciu

      Basescu si "Duduia". cei mai neprihaniti dintre politicieni.
  • +9 (17 voturi)    
    e o vorba (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:21)

    Francisc 1 [utilizator]

    cand esti in r,,hat pana la gat macar nu fa valuri ! PNL s-a descalificat cand s-a aliat cu psd , de atunci doar in jos a luat-o !
    • +3 (5 voturi)    
      nu este asa (Miercuri, 20 aprilie 2016, 7:45)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      cu PNL-ul s-a terminat cand a acceptat sa fuzioneze cu o aripa a FSN-ului, adica PD.
  • +5 (15 voturi)    
    PMB (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:23)

    Ike [utilizator]

    Se pare ca liberalii tin cu orice pret sa NU castige PMB
  • +4 (12 voturi)    
    sa nu regretam (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:29)

    xanti [utilizator]

    In stilul lor vor propune pe cineva si mai odios.
  • +3 (9 voturi)    
    Minunea tinu trei zile (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:32)

    Reticentul [utilizator]

    Trece la haine civile.
  • +16 (34 voturi)    
    Ar fi si pacat (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:45)

    Pac-pac [utilizator]

    Ar fi si pacat sa-l retraga. "Piesa" mai penibila ca asta e greu sa gasesti. Daca tot nu ai candidat cu care sa castigi, macar sa ai candidat cu care sa dai un chix de zile mari.
    Vorba lui Ponta: imi iau popcorn si privesc alegerile.
    • +8 (10 voturi)    
      Alegerea perfecta (Marţi, 19 aprilie 2016, 22:01)

      cato [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      Eu cred ca odata cu "alegerea perfecta" trebuie sa plece si cei care l-au sustinut, adica toata conducerea PNL.
    • +8 (10 voturi)    
      Pac-pac, asa ar trebui ! "Un chix de zile mari" ! (Marţi, 19 aprilie 2016, 22:29)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      Ar fi ca in Zorba Grecul, cand Alexis Zorba a inaugurat funicularul forestier, care la prima "cursa" s-a prabusit, stalp cu stalp , sub ochii grecului si ai Americanului. Sunt celebre cuvintele lui Zorba, spuse cu acest prilej : "Boss, lasa banii... Ai mai pomenit o prabusire asa de frumoasa, Boss ?

      PS. Cred ca liberalii daca n-au citit cartea, macar au vazut filmul (rol colosal al lui Anthony Quinn) si or sa se fereasca de un astfel de spectacol . Zic eu !
      • 0 (2 voturi)    
        din (Miercuri, 20 aprilie 2016, 9:08)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        pacate, mai ales pentru ei, nu se mai pot feri.
        butucul a luat-o deja la vale si mai e vorba doar de prea putin timp pana se va prabusi complet intreaga structura, ridicata de Zorba cu chiu, vai si amar.
    • -6 (18 voturi)    
      Nimeni, in afara de Basescu, nu poate candida! (Marţi, 19 aprilie 2016, 22:32)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      De peste un an Traian Băsescu cu DNA-ul sau lucrează la eliminarea tuturor candidaților cu șanse de a fi aleși primari în București.

      Nimeni semnificativ, cu excepția lui Băsescu la primăria generala și a oamenilor săi pentru sectoare, nu va putea candida. Nu permite DNA-ul!

      Marinarul mafiot este deja noul primar general al capitalei.
      • +2 (2 voturi)    
        Corect! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 1:29)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Tot marinarul o lucreaza si pe Udrea... cu DNA-ul lui.. Plus mute pasarele si camasi de forta si pilule.. mai ales pilulele.

        DNA-ul e de vina, nu ca aia ai tai sunt hoti.
    • -2 (8 voturi)    
      :))) (Marţi, 19 aprilie 2016, 23:45)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      made my day
      • 0 (2 voturi)    
        Fireste.. (Miercuri, 20 aprilie 2016, 1:28)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        ...cand auzi de Tonta al tau, dai din coada si incepi sa salivezi. Din fericire, Tonta prostu' nu poate face altceva decat sa stea si sa priveasca la altii, cu sau fara pop si corn.
  • +6 (32 voturi)    
    M-am lamurit! (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:50)

    EllenaS [utilizator]

    Marian Munteanu a patit ca vaca din bancul acela in care se spune ca a fost dusa la targ, nu ca sa fie vânduta, ci ca sa se faca de râs. Nu i-au facut FSN-istii, cât i-au facut PNL-istii! Cred ca si SRI-ul are contributia sa!
    • +6 (12 voturi)    
      MM s-a facut singur de ris in ultimii 25 de ani (Marţi, 19 aprilie 2016, 22:39)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui EllenaS

      PNL nu mai avea cum sa se faca de ris, dar nu a pierdut ocazia de a-si mai trage citeva gloante-n picioare.
  • +9 (35 voturi)    
    Nicusor Dan (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:53)

    zzztop [utilizator]

    Nu trebuie sa inventeze candidati cand pot sa-l sustina pe cel care chiar merita sa devina Primar al bucurestiului.
    • -11 (13 voturi)    
      Da (Marţi, 19 aprilie 2016, 23:22)

      IoanaTao [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Ciprian Ciucu
      • 0 (2 voturi)    
        ciuciu? (Miercuri, 20 aprilie 2016, 9:17)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui IoanaTao

        ala care plange pe unde poate dupa voturile celorlalti? :))
  • -7 (27 voturi)    
    fabrica de zvonuri (Marţi, 19 aprilie 2016, 21:01)

    Metusala [utilizator]

    credeti ca si-ar fi cesionat MM actiunile daca se punea problema retragerii sale din cursa pt PMB?
  • -12 (30 voturi)    
    MM (Marţi, 19 aprilie 2016, 21:09)

    andreitr [utilizator]

    Nu e nici o problema daca Marian Munteanu se va retrage din cursa pentru capitala. Pur si simplu nu a venit încă timpul lui. Bravo MM!
    • +2 (18 voturi)    
      Santaj mediatic (Marţi, 19 aprilie 2016, 22:07)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

      Daca nu e clar, suntem in fata a ceea ce as numi simplu santaj mediatic. Altfel nu se poate justifica retragerea lui. Multe spume si delir disperat au curs in capul PNL pentru a retrage aceasta candidatura de altfel interesanta. Ar castiga respectul meu daca mentin pe MM, desi nu as spune ca sunt un fan al respectivului domn. Insa, stim din ce stofa sunt facuti politicienii romani..

      Aceeasi presa, mare aparatoare a democratiei, nu mai spune nimic de cateva luni despre cea mai importantă inițiativă cetățenească din România de după 1989, la care au aderat, fara precedent, peste 3 milioane de romani si anume initiativa Coalitiei pentru familie. De subliniat faptul ca, printr-o prevedere legala stupida, cei di diaspora (ca si mine) nu au posibilitatea sa se alature demersului, altfel acest numar ar fi semnificativ mai mare. Sare presa in aer pentru aceasta nedreptate, punand presiune pe politicieni? Fiti pe pace! Toata initiativa este un subiect evitat, cum sa razbata detalii de acest gen. Acesti "jurnalisti" nu numai ca sunt de o ipocrizie rar intalnita dar au impresia ca toti cetatenii romani sunt o masa usor de manevrat, aplicand aceasta cenzura demna de alte vremuri trecute.
      • -1 (13 voturi)    
        imi (Miercuri, 20 aprilie 2016, 0:31)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        pare rau de matale, din postari reiese ca esti om cinstit, ca te lasi pacalit de agariciul asta si de cei care l-au numit drept candidat.
        • +3 (7 voturi)    
          si daca (Miercuri, 20 aprilie 2016, 7:50)

          freestyle [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          unii il considera cel mai bun? de ce trebuie sa fim pacaliti de cineva? poate daca il sustineam pe Ciucu sau Nicusor se putea spune ca ne lasam pacaliti. o sa vedeti cate voturi iau cei doi
  • -3 (41 voturi)    
    incercare de manipulare si fortare din partea (Marţi, 19 aprilie 2016, 21:13)

    hopsinoi [utilizator]

    mass mediei aservite (de inclus si hotnews.ro).

    MM se pare ca a cam speriat pe multi.
    • 0 (12 voturi)    
      o parere (Marţi, 19 aprilie 2016, 23:26)

      rockerul [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      Imi pare rau de MM ( a nu se confunda cu parnaiasul de la FCSB ) , asta pt ca mi-am petrecut zilele si eu in 90 in Piata Universitatii , dar a ajuns sa ne condamne pe noi , rockerii , dupa nenorocirea cu incendiul din Colectiv , pt ca am protestat zgomotos , cerand " spitale , nu catedrale " !!! Sunt ortodox , cred in Dumnezeu , nu am Mercedes , nu am 12 titluri de " doftor honoris cauza " , nu ma simt deloc pierdut prin tara asta , ma rog decent in sinea mea si in intimitatea mea , dar nu-i suport pe Patriarhii astia total inutili pt societate ! Asta este ....In rest , o canditatura absolut gresita , un personaj mai mult decat dubios .
    • +7 (15 voturi)    
      Baaauu ! Cu ce sa-i sperie, mai ? (Miercuri, 20 aprilie 2016, 0:08)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      MM e un bun crestin, el nu vrea sa sperie pe nimeni
      Tu cred ca vrei sa sperii gospodinele cumsecade cu astfel de zvonuri alarmiste.
  • +21 (31 voturi)    
    Mult zgomot pentru nimic..... (Marţi, 19 aprilie 2016, 21:23)

    8736 [utilizator]

    .... asa se poate spune despre scremetele PNL-ului. Sunt jalnici! Cred ca 10% din voturile electoratului bucurestean este o valoare de neatins pentru ei.
  • -6 (32 voturi)    
    nici asta nu-i pe placul Securitatii? (Marţi, 19 aprilie 2016, 21:26)

    gazuldebasist [utilizator]

    .... Ar fi bine ca macar lui Munteanu (for old times' sake) sa nu-i insceneze un dosar penal (ca lui Orban). Joaca asta de-a candidatul nu le va aduce inaintemergatorilor Macoveicii mari scoruri. De asta poate psedeul merge usor pe burta (supta) a Gabrielei Firea.
    • 0 (10 voturi)    
      Ba e chiar dihrect pe placul Moscovei (Marţi, 19 aprilie 2016, 22:18)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui gazuldebasist

      și-al jocurilor nesimțite făcute acolo șa.
    • +2 (10 voturi)    
      Chiar luati de bun tot ce elibereaza Base (Miercuri, 20 aprilie 2016, 0:00)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui gazuldebasist

      -mai ales din 2015 incoace ? Prostia ambuscatilor de la pnl (aripa tupeista a psd ) nu poate fi acoperita cu nimic iar m Munteanu se desfiinteaza singur , cu fiecare zi . De ce credeti ca i-a inscenat cineva ceva lui orban , nu ati vazut cum a iesit de la DNA ? Daca vreti va si aduc si argumente :
      -limita de finantare pentru un candidat la primaria Buc este de 150 de salarii de bază minime brute pe ţară =35000euro ;
      -daca a cerut finantare si ala a acceptat , trebuia sa-l trimita la partid , sa faca contract si banii sa fie virati in contul pnl..O fi securitatea dracu dar aici dracu a fost chiar orban....
  • +22 (32 voturi)    
    Un om normal nu pot propune ?! (Marţi, 19 aprilie 2016, 21:27)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Mai lasati vedetele, incercati cu niste oameni care pot face performanta, chiar daca nu sunt inrolati politic.

    Bucurestiul are nevoie de un bun manager, nu de unul bun de gura...
    • 0 (14 voturi)    
      Aveti dreptate! (Marţi, 19 aprilie 2016, 22:52)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Marian Munteanu ar fi mult mai bun pentru functia de Presedinte!
    • +1 (3 voturi)    
      Nu (Miercuri, 20 aprilie 2016, 7:35)

      feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Nu pentru ca baza lor de activisti este formata din oameni certati cu legea, in vizorul legii sau care vor intra sub vizorul legii.

      Nu, fiindca niciun industrias / antreprenor onest, care isi plateste lunar taxele la stat si care are o experienta de bussiness in spate, nu s-ar incurca cu astfel de specimene

      Nu, fiindca niciun executive de prin vreo multinationala nu ar lasa regulile, ordinea cat si castigurile din mediul privat pentru a fi luat la flegme de madam Firea.

      Nu, pentru ca marea majoritate a ONG-urilor sunt doar simple sugative, prin care se sifoneaza bani pe campanii awareness fara absolut niciun efect, iar oamenii din fata prefera sa critice, decat chiar sa puna mana sa faca ceva concret (cu exceptia USB).

      Asa ca vom avea o lupta intre tzatza Firea si candidatul PNL al lunii mai, care o fi ala, iar USB v-a fi invins de zoaiele partidelor traditionale.
    • +4 (4 voturi)    
      nume de manageri. (Miercuri, 20 aprilie 2016, 7:54)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      dar sa fie unul car sa fi condus macar o roaba, in viata lui. hai, faceti propuneri.
    • +2 (2 voturi)    
      de unul ca Oprescu (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:10)

      Metusala [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      un tovaras "CINSTIT" care sa permita hotia
  • -2 (6 voturi)    
    mama omida (Marţi, 19 aprilie 2016, 22:01)

    The Great Cornholio [utilizator]

    Nu mai demult de ieri mentionam intr-un comentariu pentru care am luat minusuri la greu ca nu ii dau mai mult de 2 saptamani. Azi deja popa se pregateste sa il laude in mijlocul curtii. Maine o sa citeasca de pe fitzuici.
  • -6 (10 voturi)    
    Controlul implicarii serviciilor in politica. (Marţi, 19 aprilie 2016, 22:20)

    hahahaha [utilizator]

    Nu stiu daca SRI sau SIE sau DNA sunt implicate in politica, dar cred ca societatea civila ar trebui sa militeze si Parlamentul ar trebui sa controleze preventiv , hotarat , dur si strict acest lucru si mai cred ca sumele de bani cheltuite ar trebui justificate in fata cuiva.
    Parlamentul ar trebui sa creieze un serviciu centralizat specializat care sa verifice scopul in care se cheltuiesc banii de catre aceste servicii. Din ce a zis Basescu am inteles ca SRI are o divizie de presa si nu mi se pare corect daca ar fi asa. Care ar fi interesul existentei acestei divizii decat ca factor de influenta a opiniilor cetatenilor si asta nu cred ca are de a face cu apararea statului. Pasul de la influenta prin presa la a influenta prin politica este minim si cred ca ar trebui o comisie care sa ancheteze aceste afirmatii. Parerea mea este ca daca afirmatiile sunt adevarate in sensul ca sunt oameni infiltrati in presa nu pentru observare ci pentru realizarea de articole si emisiuni este grav.
    Daca divizia de presa s-ar ocupa cu monitorizarea articolelor de presa , cu extragerea faptelor , atitudinilor, pozitiilor si identificarea pericolelor precum si alcatuirea de sinteze ar fi corect , dar daca si un singur ziarist sau realizator tv este platit sau influentat pentru articolele sau emisiunile sale este extrem de grav si incorect.
    Nu cred ca este normal ca populatia sa plateasca un serviciu care sa o manipuleze, asta o poate face un partid care este un grup de interese, dar nu o institutie de stat care ar trebui sa apere statul si nu anumite interese.
  • -2 (12 voturi)    
    Cateva chestiuni (Marţi, 19 aprilie 2016, 22:25)

    area51rmc [utilizator]

    1. Prima chestiune: asa cum viata candidatilor la functii publice este tema de discutie la cafeaua de dimineata, la ciorba de la pranz si la maslinuta de seara, la fel trebuie sa devina tema de discutie si viata jurnalistilor denumiti generic "formatori de opinie". Doar asa publicul votant va avea posibilitatea sa se orienteze decent si rezonabil pentru ca va avea suficiente detalii despre indivizii sociali care le spala creierele .... si poate lumea va afla, chiar si indirect, dar destul de sigur, cine sunt "formatorii de opinie" de "profesie", indiferent daca provin din "servicii" sau din ""deservicii";
    2. A doua chestiune: Marian Munteanu are o sansa uriasa in ochii alegatorului din Bucuresti, respectiv sa renunte la a fi propunerea PNL-ului si sa ia candidatura in propriile maini. PNL-ul a fost desfiintat in momentul Tamadau si nu a mai existat pentru ca nu putea exista un astfel de partid populat si condus din fosti membri pcr, iar acelasi fenomen s-a produs cu orice alt partid infiintat dupa 1990... Cand peste 4 milioane de indivizi sociali au fost membri pcr, cand alte 8-9 milioane erau inregimentati in diferite organizatii "de masa" afiliate pcr-ului este o profunda idiotenie sa vorbesti de partide istorice si democratice dupa 1990, chiar daca printre membri acestor formatiuni au existat si membri care au facut parte din vechile partide istorice ... ei doar au fost folositi pentru a masca apartenenta membrilor pcr intr-o organizatie politica "istorica". Deci, Marian Munteanu nu datoreaza PNL-ului nimic iar continuarea asocierii imaginii sale cu acest partid este o eroare, mai ales in conditiile in care PNL-ul l-a propus, iar in situatii de atac imbecil si nejustificat nu numai ca nu reactioneaza, dar chiar se delimiteaza prin luarea in discutie a retragerii propunerii, incalcand principiul cuvantului dat. Cand iti dai cuvantul si apoi ti-l iei inapoi e dovada suprema de neseriozitate si o astfel de conduita merita scuipata.
  • +3 (13 voturi)    
    Cateva chestiuni - 2 (Marţi, 19 aprilie 2016, 22:45)

    area51rmc [utilizator]

    Pe de alta parte, Marian Munteanu este deja implicat intr-un demers public si trebuie sa-si duca crucea pana la capat. A se retrage din acest demers inseamna resemnare, adica sa intareasca un sentiment care macina constiintele acestui popor de milenii. Resemnarea este exact starea care a facuta posibila nenorocirile abatute asupra acestui areal milenii de-a randul. N-am nici un dubiu ca "formatorii de opinie" de profesie vor urla iarasi lozinca nationalismului legionar, fascist, nazist etc., o marota menita sa infierbante creierii oamenilor care nu au ca ocupatie zilnica studiul doctrinelor politice si ale ideologiilor. Acesti "formatori de opinie" intentionat nu spun ca "nationalismul" este asociat colectivismului si socialismului, fie ca vorbim de bolsevism, fie ca vorbim de nazism, ambele izvorate din marxism. Dar nationalismul nu se confunda cu nationalitatea sau cetatenia, care izvorasc din conceptul de natiune adica de apartenenta a unei populatii la un teritoriu. Statul-natiune este conceptul care inglobeaza exact apartenenta unei populatii la acelasi teritoriu si la valori sociale comune, fara ca aceasta sa insemne "nationalism". Iar o populatie de pe un teritoriu inseamna grupuri etnice diverse care traiesc in comun, dar fiinteaza in interiorul unui teritoriu bine definit ... Deci nu vorbim de natiune ca o unica etnie, iar aceasta nu se confunda cu notiunea surogat "nationalism", folosita intentionat, cinic si criminal cu sensul de apartenenta la un anumit grup etnic.
    Revenind, Marian Munteanu, indiferent daca a fost membru pcr, indiferent daca a fost asociat cu ideologia legionara, indiferent daca a fost asociat cu Magureanu, indiferent ce i se reproseaza trebuie sa se expuna validarii publice pentru a demonstra ca are demnitate. Daca renunta, dumnealui nu va fi decat inca un intrus in existenta noastra.
  • +5 (11 voturi)    
    Cateva chestiuni - 3 (Marţi, 19 aprilie 2016, 23:05)

    area51rmc [utilizator]

    3. A treia chestiune: mijloacele de informare in masa din bun simt trebuie sa se fereasca de orice imixtiune in dreptul indivizilor sociali de a alege. Este atat de evident partizanatul politic, indiferent de postul de TV la care te uiti. Domnilor din presa, patroni, producatori, moderatori etc., simpatiile si antipatiile d-voastra sunt mult prea evidente si ar trebui sa o lasati mai moale!
    Intelegem foarte bine ca licentele de emise, frecventele va sunt concesionate si, evident, sunteti dependenti, oricat de mult sampon, sapun si apa va turnati in cap. Dar in optiunea noastra nu incercati sa interveniti pentru ca este profund gresit. Daca candidatii dvs. preferati vor castiga azi, maine oricum nu aveti nici o garantie ca vor fi la fel licentele de emisie, frecventele concesionate, taxele si impozitele sau pur si simplu "meseria" pe care urlati ca v-o practicati responsabil .... Nu sunteti decat o mana de meschini care incearca sa "manance azi o paine", iar dupa voi potopul ... Iar exemplul in care va includeti este al celui care si-a turnat neamul la Secu' ca sa "manance o paine" (un patron media, in prezent in puscarie).
    Este evident ca prezenta in spatiul public a lui Marian Munteanu i-a bulversat pe toti, iar ca si raspuns toti s-au gandit cum sa creeze o atmosfera publica asa incat o propunere sa fie retrasa. Manipularea mintilor unor insi din PNL care nu au alta ocupatie in viata de zi cu zi decat datul cu presupusul la TV este usor de facut, pentru ca aia au fost pusi in situatia de a alege intre destinul lor existential (daca cad din functiile de conducere din partid sunt terminati in viata reala pentru ca nu stiu sa faca nimic) si inca un scuipat in moralitatea lor. Fiind atat de compromisi vor alege varianta a doua pentru ca inca o pata maronie pe obrazul lor moral nu va fi atat de grav comparativ cu ce vor face in viata de zi cu zi daca nu vor mai fi politicieni.
    • -3 (11 voturi)    
      1 MM nu se retrage , pnl nu va putea scapa (Miercuri, 20 aprilie 2016, 0:38)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

      de el decat facandu-l vicepresedinte , ceva in partid ....2 MM candida la fel de fericit si la psd, oriunde.3 Lasati trecutul lui MM asteptati sa vedeti prezentul incepand cu limbile pe care le-a dat in stil pcr-ist lui orban si conducerii de partid, continuand cu intalnirea trimisilor GPR de la Sinaia cu scelerata Le Pen ...ca nu cred astea nu le-a facut securitatea nici comunistii..
  • 0 (14 voturi)    
    Marian Munteanu (Miercuri, 20 aprilie 2016, 0:25)

    fanegr1ja [utilizator]

    Cand lumea tinde catre globalizare, chiar daca asta place sau nu, este un fapt; sa apari cu nationalisme de anii '30 ai secolului trecut nu prea este o idee buna.

    Numai cei neadaptati zilei de azi se refugiaza intr-un trecut fabricat, in care figuri eroice impart dreptatea cu metode medievale.

    Masa aceasta de electorat exista, dar este mica in comparatie cu intregul.

    Oamenii in general vad mai departe de piatra aruncata de unul ce cere atentia pe motiv ca e infasurat in steag.
    • +1 (3 voturi)    
      Mica ? (Miercuri, 20 aprilie 2016, 2:31)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui fanegr1ja

      Bata-te norocul ! Am vrea noi sa fie asa. Acea masa de electorat ii grosul mai ficior. Ti se pare mica ca nu toti se refugiaza in acelasi lucru. Unii in legionarisme, altii in comunisme, altii in monarhie samd. Ai care traiesc in prezent is tot mai putini.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu toata lumea (Miercuri, 20 aprilie 2016, 8:33)

      EuIoan [utilizator] i-a raspuns lui fanegr1ja

      doreste globalizarea de care vorbesti . Iar in Romania , aproape nimeni cu exceptia celor 80000 de corporatisti care sunt foarte vocali pe net , si atat .
      Din pacate , sunt si politicienii nostrii la fel de umili si speriati ca Europa nu va fi de acord cu ce facem noi ...
      Eu vreau globalizare , dar vreau sa globalizeze si aia din cultura mea , nu numai eu din a lor .
      Nu va mai fie frica sa fiti romani . Pentru ca asta sunteti . Daca nu va convine , plecati naibii de aici , luati-va si tiganii cu voi , mergeti in Europa si lasati-ne sa ne regasim o identitate .
  • +5 (5 voturi)    
    cazul mediatic Munteanu (Miercuri, 20 aprilie 2016, 5:55)

    burebista [utilizator]

    daca esti patriot esti =nationalist=legionar-communist=habotnic orthodox =antisemit si alte comparati . pai eu intreb si nu ma dumiresc de ce au serit ca muscati de fund multi din mas media .Care este problema .Sa candideze si sa vedem ce zice poporul .Nu votati voi in locul lor .26 de ani sau sustinut doar PATRIHOTI poate sete cazul sa schimbam .Sa vina si alti .nu se poate ,nu au loc ?nu au voie ?Daca este democratie sa fie pt toti si apoi vedem .ceva nu mirose a bine prea mare este presiunea din toate partile .Sa vedem ce va fi .Pana acuma am vazut .Daca te uiti la Digi 24 la emisiunea ROMANIA FURATA te apuca plansul .Si cei trist nimeni nu este V I N O V A T !
    • +5 (5 voturi)    
      vor un cocalar ca Oprescu (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:13)

      Metusala [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      la Primarie sa poata merge hotia inainte.
  • +3 (5 voturi)    
    Ghinion (Miercuri, 20 aprilie 2016, 7:28)

    feisbuk [utilizator]

    Credeam ca macar al treilea candidat ramane pana la alegeri.

    Ok, asteptam candidatul lunii Mai.
  • +5 (5 voturi)    
    Da de ce ? (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:07)

    LegatusAugusti [utilizator]

    De ce se retrage ? Nu aproba FMI ? UE ? Se cauta prostanaci "cooperanti" ???
  • +5 (5 voturi)    
    sunt speriati TOVARSII de MM (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:09)

    Metusala [utilizator]

    ca va iesi primar general si n-o sa mai poata fura din banul public cum au facut si mai fac inca. L-ar sustine inca pe cocalarul Oprescu sau pe altul ca el.
  • -4 (4 voturi)    
    un tacnit (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:10)

    bll [utilizator]

    Io nu inteleg cum un partid de marimea PNL-lui nu a gasit decat pe tacnitul asta... Oare toti politicienii sunt dusi de acasa?
  • -3 (5 voturi)    
    Marian . . . (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:27)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . daca ar fi avut respect pentru persoana sa, ar fi renuntat la aceasta candidatura inca de la primele discutii ale PNL in care s-a pus aceste problema!
  • 0 (0 voturi)    
    trădarea lui MM, pentru un partid de interse (Joi, 21 aprilie 2016, 0:24)

    geudrea21 [utilizator]

    Este incredibil cum a desfiintat MM sansa de alegere a unui primar general cinstitit, care nu fură, prin dezertarea de la candidatura PMB, doar pentru a face pe plac hotilor din PNL, ce riscau să nu-şi mai umple buzunarele cu babnii primăriei. Nu se va putea spăla toată viata de acestă lasitate. Cum e posibil să afirmi că nu vei face nimic impotriva unui partid, în loc să faci această afirmatie despre Statul roman. Dintr-un om integru, s-a transformat în membru fidel unui partid de interese, apoi se mai si laudă cu asta, in public. Are caracter meschin, la fel cu figura lui de pensionar depăsit, cu ifose de politician preocupat de impresia pe care o produce in public, sau de alte nimicuri pesonale, in loc să fie intersat de a face bine capitalei.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică