Declaratiile unei foste colege a lui Marian Munteanu

de Sebastian Rotaru     HotNews.ro
Marţi, 19 aprilie 2016, 0:17 Actualitate | Politic

Romanita Constantinescu, fost colega a lui M.Munteanu
Foto: Captura Facebook
Romanita Constantinescu, fosta colega de facultate a lui Marian Munteanu, vorbeste intr-o postare pe Facebook despre comportamentul acestuia in facultate si la Revolutie. Ea afirma ca l-a cunoscut pe Munteanu, in 22 decembrie 1989, la fantana din Piata Universitatii, unde Munteanu purta un bandaj, desi nu era ranit. Postarea este insotita de zeci de comentarii, printre care si ale unor persoane publice din Romania, cum ar fi Cristian Preda, Cezar Badescu si Adriana Saftoiu.






Postarea este insotita de zeci de comentarii, printre care:

Marius Ghilezan:
pentru că e timpul memorialisticii glonţ pe ţeavă, confirm portretul făcut de Romaniţa. Eram reporter la "România liberă." Mergeam des pe la Liga Studenţilor. Era acolo Mihai Gheorghiu, cărătorul lui de geantă şi de ţucal. În plus în 1993 am fost la o bursă în SUA împreună cu el. Am intrat odată la el în cameră, fără să bat la uşă. L-am surprins cu patul plin de bani. Mi-a spus că sunt de la fraţii cei mari pentru fraţii mai mici din România. Atunci nu am scris, doar i-am întrebat pe locotenenţii săi dacă au primit bani. I-a ţinut pentru el. Din jenă şi din respect pentru anticomunismul pentru care mi-am dat toată energia nu am spus până acum acest episod. Şi voi mai povesti.

Cazar - Paul Badescu:
Eu eram în Liga Studenților, în primăvara lui 90. Am plecat de acolo după ce l-am auzit pe Marian Munteanu cum il ridica-n slăvi pe Zelea Codreanu.

Cristian Preda: Public, s-a vorbit despre Predoiu. Banuiala mea e ca ideea vine de la Dudu Ionescu, care e consilier la Cotroceni.

Ana Adriana Saftoiu:
Nu, n-am nici o legatura cu aceasta numire. E deja asumata persoana care l-a condus in biorurile PNL. Ba din contra, in sedinta unde a fost validat - COU- am fost singura persoana care am spus ca nu e cazul sa fie prezentat ca o persoana reprezentand "societatea civila", ca a candidat fara succes in 1992 si nu a avut nici o rezerva sa devina candidatul partidului lui Magureanu, drept urmare are un aspirant trecut politic. Despre cat de ametitoare a fost promovarea lui din seful ASCR - asa l-am cunoscut inainte de 1989, fiind anul II, el anul III- seful Ligii Studentilor, pana in ziua de astazi nimeni nu a clarificat misterioasa "transformare". Cand spun clarificat, am in vedere faptul ca, din pacate, colegii mei vor "dovezi" pentru ceea ce se spune ca ar gandi. Textele lui M Munteanu li se par insuficiente. Vor fapte, probabil! Din fericire, pana acum nu s-au materializat aceste "texte".










21686 vizualizari
  • -8 (34 voturi)    
    ce fel de colega? (Marţi, 19 aprilie 2016, 6:56)

    Metusala [utilizator]

    daca l-a cunoscut la fantana si nu la cursuri. Daca I-e rusine ca l-a cunoscut , o sa fie mandra cand va fi primar. Metode tipic comuniste de a ataca pe cineva.
    Dar hotarati-va tovarasi: a fost legionar sau securist?
    Eu prefer un legionar demn unui comunist infect.
    • -5 (25 voturi)    
      Well ... insa unde erau in Iunie 1990 - AS, CPr ? (Marţi, 19 aprilie 2016, 10:21)

      MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui Metusala

      Well ... intelegem inversunarea mofluzilor impotriva d-lui Marian Munteanu. Popularitatea acestuia si desemnarea drept candidat - le-a taiat sansele unei sinecure grase, cu ciolan gustos unor personae de teapa Adrianei Saftoiu, Cezar Badescu sau Cristian Preda.

      Eu am o singura intrebare:

      Unde erau in erau in Iunie 1990 - Adriana Saftoiu, Cristian Preda, Cezar Badescu, Mungiu Pippidi si ceilalti fricoteuri care fac temenele pline de basetza la Cotroceni ?

      Despre domnul Marian Munteanu stim cert ca a fost la Universitate si in Piata !

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
      • +1 (1 vot)    
        Si daca ? (Marţi, 19 aprilie 2016, 22:09)

        Nelamurritu' [anonim] i-a raspuns lui MiticaPalarierul

        Mai stim si ca a fost internat la Urgenta. Atunci s-a scris ca leziunile au fost inventate fiind de fapt desenate cu creionul dermatograf ! S-a scris, dar in Adevarul. Acum citind episodul cu bandajul fals ca "da bine", evocat de Romanita Constantinescu, ma gandesc ,dar daca......MM avea alunecari spre impostura ?
        • +1 (1 vot)    
          Alunecari spre imopstura? (Miercuri, 20 aprilie 2016, 8:54)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui Nelamurritu'

          Pai si atunci cum ramane cu la de a facut puscarie pentru ca a vrut sa-i taie capul???
    • -1 (13 voturi)    
      Preferi (Marţi, 19 aprilie 2016, 11:29)

      cu5clase [utilizator] i-a raspuns lui Metusala

      cuptoarele deci, cu deminitate ?
      • +5 (9 voturi)    
        "deminitate" (Marţi, 19 aprilie 2016, 12:27)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui cu5clase

        Cred ca te lauzi "cu5clase" Din scriere sunt mult mai putine. Cat despre cuptoare si altele trebuie si ceva argumente, nu crezi?
  • +11 (21 voturi)    
    nu ii iau apărarea (Marţi, 19 aprilie 2016, 8:41)

    Alex1512 [utilizator]

    Cand o prezentaoare de la digi24 l-a intrebat pe Marian Munteanu dacă a fost în Piața Universității la mineriada, acesta i-a răspuns că a trecut si el pe acolo. Cam asa i-a răspuns și Romaniței la întrebare.
    În rest, se pare că a început campania electorală, urâtă și murdara.
    • +2 (6 voturi)    
      deci MM a fost ranit in 22.12.1989???? (Marţi, 19 aprilie 2016, 14:06)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Alex1512

      si a fost grav ranit? adica a fost atit de grav ranit incit, cu modestie, i-a spus doamnei Constantinescu ca poarta bandajul de la cap "de efect" pentru a-si ascunde celelalte multe si grave rani pe care doamna Constantinescu nu le-a vazut niciodata?

      pentru ca daca nu ar fi fost cu adevarat ranit in 22.12.1989, comparatia ta nu are nici un sens: in cazul de mai sus MM a mintit ca un trepadus in cautare de recuoastere, iar in cazul digi a glumit cu superioritatea celui ce se stie cunoscut de toata lumea.
      • +1 (5 voturi)    
        Seful Asociatiei Studentilor Comunisti (Marţi, 19 aprilie 2016, 17:08)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

        din Romania in anul II de facultate?
        S-hit happened a lot those days!
        Am banuit ca era securist exact ca Dobre, portavoce a minerilor din timpul grevei din Valea Jiului, 1977.Dupa ce l-au prelucrat securistii si i-au prostit pe ortaci, acest jeg, dobre a indraznit sa le vorbeasca din balconul casei de cultura in fierbintele decembrie '89 , dar a fost gonit cu pietre. La fel, mm, procesat in laboratoarele secu si mai apoi sri, a manipulat la greu si toata povestea Pietei Universitatii a esuat cu onor concursul lui si-al magureanului, născut Imre Asztalos.
        • +1 (3 voturi)    
          gata, l-ai citit? (Marţi, 19 aprilie 2016, 19:40)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

          Esti genial, ai aflat de o ora ca era seful asociatiei studentilor si deja ii stii toata evolutia. A fost procesat in laboratoarele secu, apoi in ale sri, a manipulat in stanga si in dreapta.
          Chiar nu va e jena sa faceti afirmatii atat de bombastice fara nicio informatie?
          Macar de ai spune 'Opinia mea este ca', dar nu, genialul de tine are nevoie doar de un cuvant ca sa dea drumul la tot felul de povesti.
          • 0 (2 voturi)    
            Nu fi disperat, (Miercuri, 20 aprilie 2016, 8:42)

            soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            mai ales daca n-ai apucat sa traiesti in dictatura!
            Racolatii astia cu carnet de partid si rapoarte facute catre sefu' pana in '89 si-au tradat semenii, au dezvoltat un comportament duplicitar, demn de Hellywood si-au facut averi pe spinarea populatiei! Sub masca 'misticismului" si-a nationalismului agresiv se ascunde perfidia acoperitilor.
            Foarte multe lume s-a prins dupa ce a aparut propunerea de candidatura soc? Unii stiau demult. He's kept a low profile for some reasons!
            Pentru tine: aici se exprima opinii si nu e necesar sa apelezi la "in opinia mea", nu suntem in fata vreunei instante de judecata.
            By the way, mi-ai zis ca-s genial.E o opinie,chiar daca sarcastica, sau vreo declaratie sub semnatura?
            PC e atributul lasitatii.
  • +4 (6 voturi)    
    CNSAS (Marţi, 19 aprilie 2016, 13:56)

    andrei1232000 [utilizator]

    Cautati la CNSAS. Responsabil cu recrutarile in randul studentilor era fostul sef de cabinet de la SRI al lui Magureanu, al lui Timofte, etc, retras de curand, Gen Aurel Rogojanu. Dupa ce Presedintele Basescu i-a obligat sa declasifice tot puteti gasi toate informatiile.
  • +7 (7 voturi)    
    ma intreb cand il vor retrage si pe asta... (Marţi, 19 aprilie 2016, 15:06)

    lili [anonim]

    Deja maretul PNL aflat la a 3-a incercare bajbaie simtind esecul previzibil dar usor de explicat ulterior, ba prin faptul ca M Munteanu a avut parte de o campanie urata, ba ca a intrat tarziu in competitie(el, marele M Munteanu, cunoscut si arhirecunoscut de romani!!), ba ca har, ba ca marrr....
    Asta in timp ce maretul PNL nu are nici un lider care sa aiba curajul sa candideze in fata bucurestenilor, toti se ascund pe listele de partid(pe primele pozitii de fiecare data, evident, pozitii castigatoare!!) si asa ajung in Parlamentul unde daca nu dorm fac legi in interes personal!
    Nici unul dintre actualii lideri PNL nu a castigat niciodata la vot direct, nici o functie politica, are dreptate T Basescu!
    Rusine PNL, o adunatura de ipocriti si penali!
  • +4 (6 voturi)    
    SUMANE SI CIZME (Marţi, 19 aprilie 2016, 15:40)

    catalin [anonim]

    suman+cizme=legionar?! aceasta asociere a fost facuta de un absolvent de studii superioare?!

    inca se mai poarta sumane si cizme.

    in rest, nu e cam veche postarea, de/acum 25 de ani? :).
  • +8 (8 voturi)    
    MUNTEANU (Marţi, 19 aprilie 2016, 15:45)

    jean [anonim]

    Nu fac politica, dar atatea atacuri la un candidat nu s-au mai vazut.Oare de ce????
    • +1 (5 voturi)    
      Ce e si mai grav e ca acel candidat (Marţi, 19 aprilie 2016, 17:09)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui jean

      este ocupat sa demonteze atacurile in loc sa spuna ce naiba vrea sa faca pentru Bucuresti.

      In locul lui as spune o data clar si raspicat care e treaba cu legionarii, evreii, homosexualii si apoi gata, mana pe lopata, ca in Bucuresti e multa munca de facut.

      Problema e ca lui MM ii cam lispeste treaba asta cu lopata din CV. El, ca oricare politruc de mana a 3-a a fost carator de pix si agenda toata viata si nici macar carisma n-are. Daca gresesc, sa ma ierte domnia sa, dar daca avea ceva realizari in afara de a fi batut de mineri, aflam eu pana acum. Trist, nu ?
  • 0 (2 voturi)    
    Ca de fiecare data (Marţi, 19 aprilie 2016, 17:37)

    Gie [anonim]

    Ca de fiecare data avem de ales intre tuse si junghi. Trebuie sa ne intre bine in cap ca jocurile nu le face cetateanul de rand. Ci cei de sus, oameni politici, secu, bogatasii, asta la noi, si de afara influente puternice, UE, US, China, URSS, alti politicieni, bogatasi, etc.. Toti au interese peste tot si inclusiv si la noi. Asa ca atunci cand am auzit ca dl MM a fost in PCR asta dupa ce familia i-a fost dusa in Siberia (bunici ceva) am ramas perplex. E neverosimil. Insa faptul ca este "putin" nationalist nu ma deranjeaza. Adica nu ma deranjeaza la modul la care imi doresc sa le mai dea putin peste bot astora din afara care vin aici la noi sa se ghiftuiasca, de afaceri, de resurse, etc. Sa fim si noi putin mai mindri, nu plecati ca niste sclavi. Adica daca vin aici sa faca afaceri sa platesca statului atat cat trebuie, pt. si tara asta are nevoie sa traiasca. Dar cred ca totul este o iluzie, asa cum a fost totul din 90 si pana azi. Pretul platit ca sa putem calatori in UE sa avem un TV strain, o masina straina a fost mult prea mare. Suntem vasalii tuturor, UE, US, URSS, China.
    Iar clasa de mijloc aia care-s permite una alta e subtire ca un fir de par. Restul tarii... vai de capul lor.
    Basca faptul cum ziceau si altii niste realizari notabile dl. MM nu prea a avut, desi nu contest ca si-a dus traiul din munca lui ceea ce e bine.
    Vedem cine mai candideaza. E posibil sa-l votez. Dar cum am spus. Nu-mi face o placere maxima. Si nu pt. ca e "putin" nationalist.
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate doar partial (Marţi, 19 aprilie 2016, 20:37)

      Vasile [anonim] i-a raspuns lui Gie

      Sunt de acord cu "avem de ales intre tuse si junghi" si cu "influente puternice, UE, US, China, URSS, alti politicieni, bogatasi".
      Dar in partea a doua a comentariului postat de tine ar trebui sa intelegi ca toata lumea traieste sub si din influente. Suntem o tara mica ca un gandac. Cei bogati, politica externa ne vor influenta si daca vrem si daca nu vrem, si daca suntem cu capul plecat si daca suntem mandrii nationalisti. Un individ traieste sub influenta altora, o companie este influentata de contextul in care isi face business-ul, o tara la fel. Daca te duci pe luna, izolat, n-o sa te ma influenteze nimeni dar sa vad ce mananci acolo.
    • +1 (1 vot)    
      Eu nu cred ca avem de ales. (Marţi, 19 aprilie 2016, 23:55)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Gie

      Firea nu este o optiune, MM nici el, ramane Nicusor.

      Firea si MM nu au cum sa fie altceva deca mari dezamagiri.

      Nicusor, desi a dat unele semnale ingrijoratoare, are niste sanse acolo sa fie o surpriza placuta.
  • +1 (1 vot)    
    Mari oameni - mari caractere ! (Marţi, 19 aprilie 2016, 18:56)

    mariaeva [utilizator]

    Sansele lui MM sa ajunga primar sunt mici, lelea Gabi Firea va lua toate voturile, dar...
    Spectacolul unor nulitati care se baga in seama este insa nepretuit !!!
    Tanti Saftoiu - buna doar la scris birfe: colega Romanita Constantinescu - saritoare sa arunce si ea cu noroi ca altfel nimeni nu-i citeste "facebook-ul" ; Cezar Badescu - scriitor ratat si sinecurist TVR. Mari oameni - mari caractere.
    • +1 (1 vot)    
      dar despre PNL ce spuneti?! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 8:24)

      lili [anonim] i-a raspuns lui mariaeva

      Cum vedeti bulibaseala unui partid ce se vrea la guvernare, cand ei bajbaie deja la a 3-a incercare cu M Munteanu si e posibil sa-l retraga si sa numeasca o a 4-a persona drept candidat la Primaria Bucuretsi??!!!
      Cum arata acum acesti lideri ai PNL, cum vor veni ei in fata romanilor sa explice ca maretul PNL nu are o persoana cu sanse la Primaria Bucuretsi, de-au ajuns sa-l desemneze pe M Munteanu, ne-membru PNL la momentul desemnarii?!
      De ce liderii PNL fug ca dracu' de tamaie de votul direct al cetatenilor si prefera sa se ascunda pe listele de partid la votul la parlamentare si asa ajung mereu in Parlamentul ala unde nu fac nimic!?!
      Nici unul dintre actualii lideri PNL nu a obtinut niciodata nici o functie prin vot direct, in fata cetatenilor, cum bine le-a zis-o T Basescu!
      Le este frica de esecul previzibil, rusine PNL!
      Problema e la PNL, o adunatura de ratati, care i-au pus PSDului Bucurestiul pe tava!
      Bucuresteni, multumiti PNLului ca v-a adus-o pe G V Firea la Primarie!!
  • +1 (1 vot)    
    Suntem intr-o diversiune continua (Miercuri, 20 aprilie 2016, 0:46)

    Sparafucile [utilizator]

    Toata lumea se repede la Marian Munteanu si-l acuza de simpatii legionare . Deci , de simpatii doar . Ca ar fi fost membru al Garzii de Fier nu-l acuza nimeni , desi pe multi i-ar tenta . Asta in timp ce toata politica romanesca este plina nu de fosti simpatizanti ai comunismului ci de fosti membri cu acte-n regula ai Partidului Comunist Roman . La ăia nu se repede nimeni , despre ei nimeni nu vine cu dezvaluiri bomba si nimeni nu se arata DEZGUSTAT de prezenta lor in politica . Ce-i cu aceasta dubla masura de un absurd halucinant ? Sa fim corecti . Daca-l dam afara pe Marian Munteanu din politica sa-i dam si pe toti fostii comunisti sau utecisti . Hai . Valea !
  • +2 (2 voturi)    
    ANALIZA (Miercuri, 20 aprilie 2016, 2:14)

    ALEX [anonim]

    Nu sti ce sa zic de MM,relevant ,familie de intelectuali ,bunicul militar de cariera,arestat inante si dupa 89 ,participant la revolutie fara sa vrea certicat sau carnet de detinut,fara fonduri suspecte,partiot ,doctor in traditii romanesti,,credincios,familie...trecut de lider,
    La N Danut de la societatea civila partid USD ce am inteles? Tipar comunist adica radacini sanatoase proletare ,tata muncitor ,mama functionara,,,restul bunici,,,no name..El inteligent olimpic sok.La 18 ani vine in Bucuresti de la Fagaras,,adica in 1987.In 89 la revolutie este student in Bucuresti,,,despre revolutie nici o vorba...probabil era in comandamentele contra-revolutionare asa cum era si tata la uzina..D89 pana in 92 nimic...si ca o ironiae de 2 bai spune ca a auzis si el de MM prin 90,,el impicare civica ioc ,riiscuri asumate ioc...
    92 -timp de 6 ani studii in Franta ,,nu se stie cum si pe ce bani...cine plateste studiile si intretinerea...??
    Dupa vine in tara ,,dor de tara sau??cu plata de undeva ,,de la 2000 eur pe luna la zero lei..Incerca ceva cu un ONG dar esec total.Deschide i scoala superioara cu un coleg care are sotia frantuzoaica si hop acum candidata la sect 1..patrioata tare pleaca de la un supersalariu ca sa ce??? sa mulga vaca bugetului cu sotul et co...Incepa o afarere pe asamblare calculatoare sau IT cu un parlamentar...Actionari firme din Cipru paradis fiscal..ND il imprumuta cu 25 mii euro??? Simultan ND ia imprumut 75 mii sa ia un teren la Predeal,,de la cine cat??de ce? teren la Predeal cand el in Buc sta in chirie??
    Plateste rata 600 eur si 259 chirie deci 900 /luna cand el incaseaza sub 600 pe luna.Cand era netuns si imbracat aiurea da dara acum obgazul subtire... ..Prieten la catarama cu Remus Cernea,,,,,Bun la 47 fara sa fi avut vreo sotie sau macar sa platesti o pensie alimentara e normal ?? Aiurea..
    Medaliat de guv Francez ..ghici cine vinde cea mai scumpa.apa din tara ,??
    Brandul lui este facut de Aneta Bogdag cea mai buna dar si scumpa ...cec bank
  • 0 (0 voturi)    
    hai agent agent agent tu esti cel mai eficient (Miercuri, 20 aprilie 2016, 17:36)

    buteflica [utilizator]

    Ma intreb daca aceste persoane Sebastian Rotaru si Romanita Constantinescu exista in realitate ca persoane-organism, sau doar ca persoane-avatar-agent.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi